is het mogelijk om RealMedia (.rm) files af te spelen op deze telefoon?
Staat in de openingspost wel wat hij ondersteundVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 16:33:
is het mogelijk om RealMedia (.rm) files af te spelen op deze telefoon?
Weet jij toevallig ook een walktrough voor de gehele cover? Die kan ik maar nergens vinden namelijk.Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:54:
[...]
hier een voorbeeld hoe je de cover los maakt
http://www.howardforums.com/showthread.php?t=1030222
En is er al iemand die die update heeft uitgevoerd via GPRS, dus zonder SEUS?
Ok nu komt een echt domme vraag denk k ik heb toppic doorzocht en het vorige topic ook en heb die handleidingen ook keurig gedaan maar ik zit met het volgende:
Ik wilde via bluetooth dus internetten op mijn K800i ik volgde de handleiding en heb ook keurig een connectie geeft hij aan. Opera staat er ook keurig op. Zit alleen met het probleem hoe moet ik nu mijn internet instellen plus wat moet ik allemaal inbullen bij al die onderdelen van Data accounts? en juist op dat punt kon ik niks vinden.
Ik wilde via bluetooth dus internetten op mijn K800i ik volgde de handleiding en heb ook keurig een connectie geeft hij aan. Opera staat er ook keurig op. Zit alleen met het probleem hoe moet ik nu mijn internet instellen plus wat moet ik allemaal inbullen bij al die onderdelen van Data accounts? en juist op dat punt kon ik niks vinden.
Bij mij werkt het zonder dat ik iets op de gsm verander, het Kpn data account werkt met Opera-mini (nadat ik de proxy heb uitgeschakeld).
Je start Opera-mini op je gsm vanaf de pc op en dan heeft ie als het goed is meteen verbinding met je pc
Je start Opera-mini op je gsm vanaf de pc op en dan heeft ie als het goed is meteen verbinding met je pc
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ah dat misde ik dus nog.. dom van me dankje...
Is er ook een mogelijkheid dat ik gewoon zonder snelkoppeling op mijn pc ofzo gewoon Opera opstart met internet via bleutooth?
Voorbeeld ik zit beneden start opera en pc boven staat gewoon aan enzo... en dan gewoon direct internetten..
Niet belangrijk maar toch: Speed Test werkte niet erop klopt dat? Mordax ook niet.
De standaard browser van Sony die erbij zit kan het scherm draaien kan ik die browser ookinstellen voor bleuthoot internet? Zou erg mooi zijn heb al geprobeerd via PAN maar lukte me niet om verbinding te krijgen.
Is er ook een mogelijkheid dat ik gewoon zonder snelkoppeling op mijn pc ofzo gewoon Opera opstart met internet via bleutooth?
Voorbeeld ik zit beneden start opera en pc boven staat gewoon aan enzo... en dan gewoon direct internetten..
Niet belangrijk maar toch: Speed Test werkte niet erop klopt dat? Mordax ook niet.
De standaard browser van Sony die erbij zit kan het scherm draaien kan ik die browser ookinstellen voor bleuthoot internet? Zou erg mooi zijn heb al geprobeerd via PAN maar lukte me niet om verbinding te krijgen.
In mijn handleiding (zie sig) staat hoe je met HID Opera-mini of andere java midlets vanaf je gsm kan starten, probeer dat eens.
Je hebt alleen een icoontje op je desktop nodig en alle benodigde files kan je downloaden.
PAN werkt (helaas) de andere kant op, hiermee kan je pc via je gsm een internet verbinding maken.
Opera-mini 2.0 kan ook horizontaal werken, zie de handleiding.
Je hebt alleen een icoontje op je desktop nodig en alle benodigde files kan je downloaden.
PAN werkt (helaas) de andere kant op, hiermee kan je pc via je gsm een internet verbinding maken.
Opera-mini 2.0 kan ook horizontaal werken, zie de handleiding.
[ Voor 27% gewijzigd door Speedy-Andre op 30-10-2006 20:59 ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Iemand hier die zijn K800i wilt ruilen tegen een MDA Vario in super goede staat?
Verwijderd
hmm nee alleen zo de rest zal wel klik systeem zijn als der geen torks meer in zit die je los moet draaienRio schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:49:
[...]
Weet jij toevallig ook een walktrough voor de gehele cover? Die kan ik maar nergens vinden namelijk.
En is er al iemand die die update heeft uitgevoerd via GPRS, dus zonder SEUS?
Verwijderd
heej mensen, k heb mun k800i nu 2 weken en hij bevalt super (eerst een NEC 400i en 340i gehad). maar k ben nu aan het kijken of k mun firmware al moet veranderen! en hoe moet k dit dan doen.
grtz, joey
grtz, joey
Verwijderd
weet iemand hoe het komt, dat wanneer ik een foto, gemaakt met de k800, doorstuur via bleutooth naar een andere tel (w700 / 800). Dat de foto dan op die telefoon heel wazig overkomt? Het lijkt net of hij de foto overstuurt, zoals hij is als je hem ziet als je door de album bladert in de k800 (het cybershot gebeuren dat hij foto's onscherp weergeeft om sneller te kunnen bladeren).
Verwijderd
Waarschijnlijk door de compressie op de andere telefoon. De grootte van de foto wordt er weliswaar niet door beinvloed. Als je de foto via die andere telefoon weer op de computer zet, dan lijkt het me dat hij dan weer de oude kwaliteit heeftVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:44:
weet iemand hoe het komt, dat wanneer ik een foto, gemaakt met de k800, doorstuur via bleutooth naar een andere tel (w700 / 800). Dat de foto dan op die telefoon heel wazig overkomt? Het lijkt net of hij de foto overstuurt, zoals hij is als je hem ziet als je door de album bladert in de k800 (het cybershot gebeuren dat hij foto's onscherp weergeeft om sneller te kunnen bladeren).
Verwijderd
als je dit topic heb gevolgd hebt dan weet je ook hoe je de firmware moet updaten kijk maar naar de eerste pagina van dit topic dan wijst de rest vanzelfVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:38:
heej mensen, k heb mun k800i nu 2 weken en hij bevalt super (eerst een NEC 400i en 340i gehad). maar k ben nu aan het kijken of k mun firmware al moet veranderen! en hoe moet k dit dan doen.
grtz, joey
Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 5
de link
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 21:50 ]
Verwijderd
Ja daar dacht ik ook al aan, maar is dat dan met de nieuwe firmware gekomen ofzo? Eerder zagen de foto's op andere telefoons er wel scherp uit.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:48:
[...]
Waarschijnlijk door de compressie op de andere telefoon. De grootte van de foto wordt er weliswaar niet door beinvloed. Als je de foto via die andere telefoon weer op de computer zet, dan lijkt het me dat hij dan weer de oude kwaliteit heeft
Er zitten wel torxjes in, zie je onderin zitten als je de batterijcover eraf haalt. Sloop hem zelf wel een keer uit elkaar als ik zin heb. Maak ik er zelf wel een walktrough van en plaats ik tzt wel.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:35:
[...]
hmm nee alleen zo de rest zal wel klik systeem zijn als der geen torks meer in zit die je los moet draaien
Verwijderd
Heb een vraagje, als ik mijn telefoon oplaad en het batterijtje op het scherm is weer helemaal groen, blijf ja dat teken zien soort van bliksemschicht wat dus betekent dat hij aan het opladen is.
Als ik kijk naar de batterij status staat er.
Bezig met opladen:100%
Blijft dit altijd staan krijg je geen bericht opladen voltooid of zo iets.
Verwijderd
ik krijg altijd een melding "telefoon volledig opgeladen" of iets in die trantVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 07:56:
Heb een vraagje, als ik mijn telefoon oplaad en het batterijtje op het scherm is weer helemaal groen, blijf ja dat teken zien soort van bliksemschicht wat dus betekent dat hij aan het opladen is.
Verwijderd
En zie je dan ook nog steeds die "bliksemschicht" in het batterijtje staan.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 08:27:
[...]
ik krijg altijd een melding "telefoon volledig opgeladen" of iets in die trant
Verwijderd
maar er is geen mogelijkheid om iets te downloaden waardoor die files dus wel ondersteund worden?Rudyyy schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:29:
[...]
Staat in de openingspost wel wat hij ondersteund
Verwijderd
die bliksemschicht krijg je als je je telefoon aangesloten hebt op het stroomnetVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 08:41:
[...]
En zie je dan ook nog steeds die "bliksemschicht" in het batterijtje staan.
Mooi dat ze je netjes afgehandeld hebben daaro.LEiPiE schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:57:
In het kader van afloop vermelden: telecomtelecom heeft die defecte crystal case kostenloos teruggenomen en het geld teruggestort, keurig!
Vervolgens bij brando dus een 'echte' besteld en zowaar vandaag al gehad (sinds wanneer zijn zendingen uit Hong Kong hier binnen een paar dagen??) en hij past een stuk beter. Daarnaast kan ik 'm nu tenminste in m'n CDS-60 zetten (heb een heel klein beetje aan 't beugeltje moeten bijvijlen, maar met die andere case was daar geen beginnen aan want ook zonder beugel was er geen contact).
Toestel bevalt ondertussen in ieder geval erg goed, alleen 't spraakgeluid uit de standaardoordopjes vind ik wat dof eigenlijk, maar misschien dat dat ook aan de andere kant was, zoveel heb ik nog niet gebeldVoor muziek vallen ze me allezins mee zelfs.
Bij mobilestunter verkopen ze ook het echte hoesje.
Zit echt een stuk beter, hoef nu niet met plakbandjes te klooien om er zeker van te zijn dat ie in mijn broekzak niet open gaat.
De crystal case werd zonder verzendkosten in een doosje opgestuurd.
Telecomtelecom zelf vertikt het om erbij te zetten dat ze niet hetzelfde product opsturen als op de afbeeling weergegeven wordt, alleen hebben ze die regel nu wel opgenomen in de algemene voorwaarden, onder punt 2.2.
[ Voor 11% gewijzigd door Chris.nl op 31-10-2006 12:46 . Reden: blabla ]
Verwijderd
ja ik ook kloptVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 08:27:
[...]
ik krijg altijd een melding "telefoon volledig opgeladen" of iets in die trant
Weet iemand een goed gratis tooltje om mpeg of avi te converten naar 3gp of mp4? Zodat ik filmpjes op m'n phone af kan spelen...
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Verwijderd
als je ff gaat google vind je het zo . mensen zijn echt lui tegenwoordig 
http://www.freedownloadscenter.com/Best/free-mpeg-3gp.html
http://www.freedownloadscenter.com/Best/free-mpeg-3gp.html
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 18:07 ]
Vandaag weer mijn telefoon terug
alleen was hij zaterdag al klaar maar waren ze bij bel company zo dom om mijn gsm nummer te bellen, terwijl ik gewoon een ander nummer had opgegeven. Dus heb maar zelf gebeld en er is mij toen vertelt dat ik hem op kon halen.
Eenmaal aangekomen kreeg ik te horen dat ze de Unit Board hebben vervangen en ook de joystick terwijl ik alleen klachten had dat ik 2 mapjes niet in kon komen (Games/applicaties)
De nieuwe joystick voelt perfect aan, waarschijnlijk zijn er in de nieuwere versies van de k800I anderen joysticks geplaatst?
Ook het uitschuif/camera klepje voelt veel beter aan. (niet meer zo los)
Dus eigenlijk ben ik er alleen maar beter van geworden dat ik mijn gsm 2 weken heb afgestaan.
Eenmaal aangekomen kreeg ik te horen dat ze de Unit Board hebben vervangen en ook de joystick terwijl ik alleen klachten had dat ik 2 mapjes niet in kon komen (Games/applicaties)
De nieuwe joystick voelt perfect aan, waarschijnlijk zijn er in de nieuwere versies van de k800I anderen joysticks geplaatst?
Ook het uitschuif/camera klepje voelt veel beter aan. (niet meer zo los)
Dus eigenlijk ben ik er alleen maar beter van geworden dat ik mijn gsm 2 weken heb afgestaan.
Liever lui dan moeVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:34:
als je ff gaat google vind je het zo . mensen zijn echt lui tegenwoordig
Maar had idd nog nie gegoogeld, wel ff op doom9.net gekeken maar kon daar zo snel niks vinden. Achja waarom niet ff hier vragen als iemand zo'n tooltje al heeft. Scheelt wa zoek werk he
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Ik raad je ImTOO Audio Encoder aanOneUp schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:35:
[...]
Liever lui dan moe
Maar had idd nog nie gegoogeld, wel ff op doom9.net gekeken maar kon daar zo snel niks vinden. Achja waarom niet ff hier vragen als iemand zo'n tooltje al heeft. Scheelt wa zoek werk he
Verwijderd
Ik erger me de laatste tijd dood aan als ik een download van een website wil starten (mp4, 3gp clip) en de browser niet snapt (Opera mini, of de ingebouwde van T-mobile zelf) dat het om een 3gp of MP4 clip gaat, en dan domweg toch bestandsnaam.php gaat binnenhalen. Ik kan het bestand erna ook niet wijzigen (op m'n k800i telefoon zelf) naar .3gp of .mp4. Ik zal dan fysiek achter m'n pc moeten zitten.
Tevens, heb ik al een lange tijd naar een Java based media player zitten zoeken, aangezien het formaat om te streamen met de k800i, maar beperkt is tot 3gp / mp4. WMV en alle andere kan ik wel schudden.
Is er iemand die hier een oplossing voor heeft? Tevens wou ik de Live messenger van die chineese site binnenhalen, maar geen geluk. Is er een mirror En is het trouwens toegestaan op GoT live messenger ?
Tevens, heb ik al een lange tijd naar een Java based media player zitten zoeken, aangezien het formaat om te streamen met de k800i, maar beperkt is tot 3gp / mp4. WMV en alle andere kan ik wel schudden.
Is er iemand die hier een oplossing voor heeft? Tevens wou ik de Live messenger van die chineese site binnenhalen, maar geen geluk. Is er een mirror En is het trouwens toegestaan op GoT live messenger ?
Nieuwe functie voor K800i, lighterfunctie

Je kan hem ook als scheer apparaat gebruikenTomBergman schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:58:
[afbeelding]
Donders handig!TomBergman schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:58:
[afbeelding]
K heb hem zelf geschreven, zal ik hem maar mailen
?
Verwijderd
Ik kan zeggen dat ik alle tips van dit topic heb geprobeerd om de drivers te installeren. Niks werkt. De helpdesk van SonyE. verwijst mij naar mijn computerleverancier en omgekeerd.
Wat is het probleem: Ik heb de nieuwste software van internet gedownload en alle instructies gevolgd. Eerst de drivers geïnstalleerd, telefoon eraan op de telefoon modus, hij komt dan met 7 verschillende driver installaties:
Divice 39 driver
USB WMC data modem
USB WMC modem
WMC OBEX interface
WMC device management
USB ethernet emulation
Ethernet emulation (ndis5)
Al deze drivers vragen om een bestand dat gewoon op de harde schijf staat. Al geef ik het handmatig aan waar hij moet zoeken (de bestanden die hij zoek staan er ook echt) maar toch komt hij 7 keer terug met de opmerking dat hij de software niet kan installeren.
Eén keer kwam hij met de opmerking dat er "Geen stabiele subsleutel kon worden gemaakt onder de tijdelijke bovenliggende sleutel"
Wie herkent deze klachten en heeft een oplossing. Ik krijg er echt een punthoofd van
Olaf
Wat is het probleem: Ik heb de nieuwste software van internet gedownload en alle instructies gevolgd. Eerst de drivers geïnstalleerd, telefoon eraan op de telefoon modus, hij komt dan met 7 verschillende driver installaties:
Divice 39 driver
USB WMC data modem
USB WMC modem
WMC OBEX interface
WMC device management
USB ethernet emulation
Ethernet emulation (ndis5)
Al deze drivers vragen om een bestand dat gewoon op de harde schijf staat. Al geef ik het handmatig aan waar hij moet zoeken (de bestanden die hij zoek staan er ook echt) maar toch komt hij 7 keer terug met de opmerking dat hij de software niet kan installeren.
Eén keer kwam hij met de opmerking dat er "Geen stabiele subsleutel kon worden gemaakt onder de tijdelijke bovenliggende sleutel"
Wie herkent deze klachten en heeft een oplossing. Ik krijg er echt een punthoofd van

Olaf
Als er al een Java based player komt dan is die beperkt tot wat de K800 kan, het is geen smartphoneVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:34:

Verwijderd
De-installeer de drivers. Ga desnoods in safe modus de drivers eruit rossen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:29:
Installatieprobleem
Plug gewoon de telefoon erin zonder iets te selecteren op het telefoonmenu zelf, en laat windows je drivers installeren. Geef een path op (of doe de cd erin) en laat alles automatisch verlopen.
Als je dat gewoon volgt is hoort het niet fout te gaan. Check ook tevens of het connectortje niet scheef oid zit.
Mocht het er komen of al zijn, dan zou er iig support voor een andere codec zijn, toch?Speedy-Andre schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:21:
[...]
Als er al een Java based player komt dan is die beperkt tot wat de K800 kan, het is geen smartphone
Verwijderd
Hey jongens,
Ik heb ff een probleem. Ik heb een programma nodig dat telefoonnummers van een oude mobiel naar een nieuwe mobiel kan overzetten. Ik dacht het ooit een keer in een vorig topic gelezen te hebben. maar kan het echt niet meer vinden.
Alvast bedankt.
Ik heb ff een probleem. Ik heb een programma nodig dat telefoonnummers van een oude mobiel naar een nieuwe mobiel kan overzetten. Ik dacht het ooit een keer in een vorig topic gelezen te hebben. maar kan het echt niet meer vinden.
Alvast bedankt.
Zet de nummers die in je oude mobiel zijn op je simkaart en doe de simkaart in je nieuwe telefoon.Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:07:
Hey jongens,
Alvast bedankt.
Als je het via de pc wilt doen ligt het er natuurlijk aan wat het type en merk is van je oude telefoon
Ik kwam deze site tegen voor spelletjes enz..
Misschien leuk voor in de TS?
Misschien leuk voor in de TS?
Hallo met Tim
De meeste telefoons kunnen contacten via infrarood of bluetooth versturen, mischien dat je oude mobiel dit ook ondersteund? bij mijn Nokia was dit namelijk wel het geval.Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:07:
Hey jongens,
Alvast bedankt.
Als je oude foon ook een recente se is kun je je contacten allemaal in een keer verzenden via bluetooth.
Ik wilde het via outlook doen. Ik dacht ff syncen en dan staat alles erin, maar het syncen lukt om een of andere reden niet...
Kwam er toen dus achter dat t ook via de foon zelf kon. Mijn andere foon is een K750.
Ik wilde het via outlook doen. Ik dacht ff syncen en dan staat alles erin, maar het syncen lukt om een of andere reden niet...
Kwam er toen dus achter dat t ook via de foon zelf kon. Mijn andere foon is een K750.
2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb
Verwijderd
de telefoon is zeer stevig alleen k vind dt het camera klepje niet stevig is ,steeds meer speling erop .Zou ik hiermee terug kunenn gaan? verder is de verf er al een beetje af (maar dt weet k dat dat niet onder de garantie valt)
en offtopic: k wou geen nieuw topic aanmaken maar mijn brando screenprotector wat ik bij gsmplaza heb gekocht heeft heel veel krassen zodat het beeld zcihtbaar is evrslechtert ,Kan ik hem terugbrengen of heb k hier geen recht op
Bedankt
en offtopic: k wou geen nieuw topic aanmaken maar mijn brando screenprotector wat ik bij gsmplaza heb gekocht heeft heel veel krassen zodat het beeld zcihtbaar is evrslechtert ,Kan ik hem terugbrengen of heb k hier geen recht op
Bedankt
Het omruilen van vodafone gaat waarschijnlijk toch niet werken. Vandaag weer contact gehad met vodafone, en ze hebben het nogal druk met terug gestuurde telefoons kennelijk. Ze hebben mijn telefoon al op maandag ontvangen (volgens de track and trace van TNT) maar tot op heden nog geen tijd gehad om er naar te kijken.
De beste man ging wel even het een en ander voor me navragen, en wat blijkt in geval van een software fout sturen ze geen nieuw toestel maar wordt het toestel voor reparatie naar dynafix gestuurt. Dus dat was even een domper, nu maar hopen dat ze mijn toestel snel weten te vinden zodat ze het door kunnen sturen. Al met al wel een tegenvaller van de vodafone.
Gelukkig gaat mijn abbo nog niet in .....
De beste man ging wel even het een en ander voor me navragen, en wat blijkt in geval van een software fout sturen ze geen nieuw toestel maar wordt het toestel voor reparatie naar dynafix gestuurt. Dus dat was even een domper, nu maar hopen dat ze mijn toestel snel weten te vinden zodat ze het door kunnen sturen. Al met al wel een tegenvaller van de vodafone.
Gelukkig gaat mijn abbo nog niet in .....
Lijkt wel een voorkant van de hoes, van een filmTimlog schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:34:
Ik heb vanmiddag deze foto genomen. Ik vind hem wel aardig gelukt. Tis overigens 2 ipv 3 MP. Wel achter een raam, maar de kleuren zijn toch best aardig
Effe ander vraagje dan update blabla enz
Hoe kom ik aan dat Cybersjot stikkertje ik heb dat achterlijke stickertje van vodafone
Hoe kom ik aan dat Cybersjot stikkertje ik heb dat achterlijke stickertje van vodafone

[ Voor 18% gewijzigd door mastersjef op 02-11-2006 23:05 ]
Nokia 5110*Nokia 6150*Siemens S35*Siemens S45*Nokia 6610*SE T610*Nokia 6630*SE K750*SE K800*Samsung U600
Verwijderd
Ik heb af en toe bovenin mn scherm, naast de ontvangstmeter, een blauw rondje staan. Wat houdt dit in?
Dat je lekker aan het browsen bent.Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:39:
Ik heb af en toe bovenin mn scherm, naast de ontvangstmeter, een blauw rondje staan. Wat houdt dit in?
Schakel gprs uit als je het niet gebruikt.
Nokia 5110*Nokia 6150*Siemens S35*Siemens S45*Nokia 6610*SE T610*Nokia 6630*SE K750*SE K800*Samsung U600
Verwijderd
waar kun je dit instellen? Want ik heb het idee dat het automatisch gaat..mastersjef schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:43:
[...]
Dat je lekker aan het browsen bent.
Je gaat naar instellingen --> verbindingen -->datacommunicatie -->voorkeursservice en stel dan alleen gsm inVerwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:53:
[...]
waar kun je dit instellen? Want ik heb het idee dat het automatisch gaat..
Verwijderd
Weet iemand een manier om mijn contactpersonen van mijn Samsung E730 naar mijn K800i over te zetten? hoorde dat het via bluetooth kan?
Voor mensen die video willen kijken op hun K800, hiermee encoden!
http://www.vapulus.com/w900i/M3-0.8.8.4-Installer.exe
Da's M3: Music and Movies for your Mobile.
Je hebt wel .Net framework 2 nodig.
Werkt perfect zet alle formaten om naar een MP4 met goede kwaliteit. (320x240 met ongeveer 360kbps). Het is tot nu toe de beste converter die ik gezien heb.
http://www.vapulus.com/w900i/M3-0.8.8.4-Installer.exe
Da's M3: Music and Movies for your Mobile.
Je hebt wel .Net framework 2 nodig.
Werkt perfect zet alle formaten om naar een MP4 met goede kwaliteit. (320x240 met ongeveer 360kbps). Het is tot nu toe de beste converter die ik gezien heb.
[ Voor 0% gewijzigd door ManTra op 03-11-2006 10:53 . Reden: typo ]
blaat!
Verwijderd
Ik gebruik zelf Imtoo 3gp converter, met de profile Mpeg4 (.mp4). Kan je veel hoger encoderen en zelf de framerate/bitrate instellen.
Tis maar waar je voorkeur naar uit gaat
Verwijderd
ja de volledige versie zeker? die si duur vind ikVerwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:01:
Ik gebruik zelf Imtoo 3gp converter, met de profile Mpeg4 (.mp4). Kan je veel hoger encoderen en zelf de framerate/bitrate instellen.
Verwijderd
Sinds een aantal dagen werkt mijn gprs niet meer...
Heb de gprs standaard uit staan maar als je dan contact probeerde te maken, dan werd gprs geactiveerd. Nu gebeurt dit niet meer. Als ik bijvoorbeeld even m'n mails wil checken, dan blijft hij zoeken en het blauwe driehoekje boven de ontvangstindictator blijft weg. Ook als ik de gprs standaard aanzet, blijft het vakje wit en vindt hij dus geen gprs op het netwerk. Iemand hier ook al problemen mee gehad?
Heb de gprs standaard uit staan maar als je dan contact probeerde te maken, dan werd gprs geactiveerd. Nu gebeurt dit niet meer. Als ik bijvoorbeeld even m'n mails wil checken, dan blijft hij zoeken en het blauwe driehoekje boven de ontvangstindictator blijft weg. Ook als ik de gprs standaard aanzet, blijft het vakje wit en vindt hij dus geen gprs op het netwerk. Iemand hier ook al problemen mee gehad?
Nee, dit probleem heb ik nog niet gehad eigenlijk. Zeker met uit- en weer aanzetten zou dit geen probleem meer moeten zijn. Laat anders de instellingen weer opnieuw sturen naar je telefoon.Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:56:
Sinds een aantal dagen werkt mijn gprs niet meer...
Overigens had ik 4 weken geleden iets anders; een UMTS icoon op mijn K800! Dan denk je, goh, waarom is dat bijzonder...nou, ik heb Orange
De rest van mijn bereik was weg overigens, ik had alleen UMTS en verder niks. Ze zijn dus duidelijk aan het testen ermee. Dit was overigens 's avonds rond 20.00 in Delft. Ik hoop wel dat ze er snel mee gaan komen.
Verwijderd
Als je niet 200% zeker bent dat wat je wilt gaan posten wel mag volgens de policy of gezond verstand: Plaats het dan niet!
Zie ook: "Als het niet mag, haal het dan maar weg"
Zie ook: "Als het niet mag, haal het dan maar weg"
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 18:25 ]
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren ook een K800i en nu wilde ik de blog functie eens gebruiken. Ik heb een foto gemaakt die ik verstuur naar een blog via het menu. Het balkje loopt vol en vraagt dan of ik naar de weblog wil gaan. Als ik op Ja druk gebeurt er niks, hij gaat gewoon terug naar het overzicht van foto's. Enig idee hoe ik die blog terug kan vinden ? Ik gebruik Orange World via de wap apn.
Verwijderd
Als je filmpjes op je computer heb staan, is het dan mogelijk deze op je mobiel te krijgen en ze te kunnen afspelen? Als ik ze erop zet zijn het of leesbestande, of ze kunnen niet afgespeeld worden hoe kan je dit veranderen?
Ik denk dat het een umts symbooltje is, geen probleem dusmastersjef schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:43:
[...]
Dat je lekker aan het browsen bent.
Daar moet je normaal voor betalenVerwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:58:
Ik weet niet of de volgende link geaccepteerd wordt door de mods (anders kunnen ze hem terecht verwijderen) maar ik kan dit de rest van de k800i bezitters gewoon niet ontnemen:
xxxx
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 18:26 ]
Owkee me bad tnxSpeedy-Andre schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 19:42:
[...]
Ik denk dat het een umts symbooltje is, geen probleem dus
er word in deze en vorige topics enkel vrgan gesteld over de x64 drivers van het telefoon gedeelte van de foon. Nergens komt een antwoord, en aangezien de laatste reeds in augustus was even een update.
Ikzelf heb een XP x64 systeem en de k800i met M2 stick. Als ik de foon aansluit via usb dan wilt hij hardware instaleren, maar de drivers zijn niet compatible. De m2 stick daarentegen kan ik wel zien en natuurlijk gebruiken voormuziek en jars. Via een omweg kan ik dan dus ook bestanden onderling tussen foongeheugen en m2 uitwisselen.
Maar ik wil nou toch ook echt eens de foonopties gaan gebruiken van fma.
twee vragen:
1) bestaan er x64 drivers (volgens mij een hopeloze zaak)
2) als ik een BT-dongle koop die op een x64 systeem werkt kan ik dan dit probleem omzeilen en via mytelephone browser of fma de telefoon gegevens wel uitlezen enzo?
heb met de service ding van SE gebeld en die zeiden dat ik maar windows XP moest instaleren. En dat ik met geen mogelijkheid mijn M2 zou kunnen uitlezen.... (wel dus, en ik heb niet veel vertrouwen meer in hun)
Ikzelf heb een XP x64 systeem en de k800i met M2 stick. Als ik de foon aansluit via usb dan wilt hij hardware instaleren, maar de drivers zijn niet compatible. De m2 stick daarentegen kan ik wel zien en natuurlijk gebruiken voormuziek en jars. Via een omweg kan ik dan dus ook bestanden onderling tussen foongeheugen en m2 uitwisselen.
Maar ik wil nou toch ook echt eens de foonopties gaan gebruiken van fma.
twee vragen:
1) bestaan er x64 drivers (volgens mij een hopeloze zaak)
2) als ik een BT-dongle koop die op een x64 systeem werkt kan ik dan dit probleem omzeilen en via mytelephone browser of fma de telefoon gegevens wel uitlezen enzo?
heb met de service ding van SE gebeld en die zeiden dat ik maar windows XP moest instaleren. En dat ik met geen mogelijkheid mijn M2 zou kunnen uitlezen.... (wel dus, en ik heb niet veel vertrouwen meer in hun)
[ Voor 16% gewijzigd door hobbeldebobbel op 04-11-2006 00:01 ]
hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
Lukt enkel via Internet accesVerwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:53:
Ik heb sinds gisteren ook een K800i en nu wilde ik de blog functie eens gebruiken. Ik heb een foto gemaakt die ik verstuur naar een blog via het menu. Het balkje loopt vol en vraagt dan of ik naar de weblog wil gaan. Als ik op Ja druk gebeurt er niks, hij gaat gewoon terug naar het overzicht van foto's. Enig idee hoe ik die blog terug kan vinden ? Ik gebruik Orange World via de wap apn.
Verwijderd
Ik heb het geprobeerd en het lukt idd. Is er een manier waarop ik kan zeggen dat hij bij "send to Blog" altijd Internet Access gebruikt en bij de rest Wap? Op mijn oude SPV kon hij dat zelf bepalen. Kan de K800i dat ook?
Volgens mij kan dat niet. Je moet het profiel even handmatig op internet acces zetten. Houd er overigens wel rekening mee dat internet acces van je databundel af gaat. Met een aantal foto's zit je al redelijk snel aan die 25mb. Ik laat zelf het dataverkeer (Wayfinder en E-MSN) zoveel mogelijk via de Orange proxy lopen. Blijf je lekker binnen die 6 euroVerwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 09:51:
[...]
Ik heb het geprobeerd en het lukt idd. Is er een manier waarop ik kan zeggen dat hij bij "send to Blog" altijd Internet Access gebruikt en bij de rest Wap? Op mijn oude SPV kon hij dat zelf bepalen. Kan de K800i dat ook?
Verwijderd
Hoe kan ik games die op mijn pc staan op de K800i zetten?
En nog iets. Bij mij herkent PC Suite nogal eens mijn K800i niet als ik hem via USB aan de PC link. Hebben daar meer mensen last van en hoe kan ik het eventueel verhelpen?
En nog iets. Bij mij herkent PC Suite nogal eens mijn K800i niet als ik hem via USB aan de PC link. Hebben daar meer mensen last van en hoe kan ik het eventueel verhelpen?
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2006 13:04 ]
Die gebruik ik ook, werkt perfect!Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:01:
Bluetooth > verstuur gamenaam.jar naar je mobiel en open/installeer hem daar.Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:03:
Hoe kan ik games die op mijn pc staan op de K800i zetten?
Usb kabel > Zet het in het mapje ''overige'' > ga via je telefoon naar het mapje overige en installeer de game.
Verwijderd
Thx, ik ga het nu uitproberen!Bluetooth > verstuur gamenaam.jar naar je mobiel en open/installeer hem daar.
Usb kabel > Zet het in het mapje ''overige'' > ga via je telefoon naar het mapje overige en installeer de game.
Verwijderd
Sinds ik mijn K800 heb geupdate doetie 't enkel nog in het engels.
Ik heb al een paar keer opnieuw geupdate maar dat helpt dus niet, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? bij telefoon taal kan ik alleen kiezen uit engels en according to sim. Wat ook engels?
blijft.
Ik heb al een paar keer opnieuw geupdate maar dat helpt dus niet, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? bij telefoon taal kan ik alleen kiezen uit engels en according to sim. Wat ook engels?
Fijn.
Ik pak vanochtend de telefoon van mijn bureau af, doet ie niks meer. Hij was helemaal uitgevallen.
Aan/it knop reageerd ie niet meer op. Oook niet als ie even aan de lader heeft gehangen
Volgens mij is dat ding zo dood als maar wat.
Het erge is dat ik eigenlijk net een paar foto's had gemaakt die alleen op het interne geheugen waren opgeslagen.
Die zijn dus kwijt
Weet iemand of er toevallig iets van een reset knop op het toestel zit?
Ik pak vanochtend de telefoon van mijn bureau af, doet ie niks meer. Hij was helemaal uitgevallen.
Aan/it knop reageerd ie niet meer op. Oook niet als ie even aan de lader heeft gehangen
Het erge is dat ik eigenlijk net een paar foto's had gemaakt die alleen op het interne geheugen waren opgeslagen.
Die zijn dus kwijt
ik heb sinds kort ook last van het "bewerking is mislukt" probleem. De map games en applicaties kan ik niet meer openen. Geen idee wanneer dit is gebeurd omdat ik amper games speel, maar laatst toch eens een game wilde spelen. Dat ging dus niet meer.
Ik heb dit forum doorzocht en las dat meerdere mensen er last van hadden, maar dat er eigenlijk nog niet echt een oplossing voor was. Aangezien deze posts nogal oud waren: is er al een oplossing voor gekomen? Masterreset helpt niet...
Voor de duidelijkheid: ik heb een KPN unbranded, simlocked toestel.
Ik heb dit forum doorzocht en las dat meerdere mensen er last van hadden, maar dat er eigenlijk nog niet echt een oplossing voor was. Aangezien deze posts nogal oud waren: is er al een oplossing voor gekomen? Masterreset helpt niet...
PSN: Sluuz
Even een vraagje over de k800i als mp3speler.
Ik ben nu in het bezit van een philips hdd065 (2gb hdd) en dit apparaat is al 2 jaar lang niets meer dan een grote ellende. Ik krijg er geen muziek op, apparaat crasht, slaat over, is traag, etcetc. Kortom, ik wil een nieuwe mp3speler! Nu zijn er een aantal opties voormij, waarvan de voordeligste de optie is om mijn telefoon (k800i dus
) te gebruiken. Ik gooi er dan voor 70euro een 2gigabyte memorystick in en koop er dan de HPM-70 (of iets dergelijks) bij.
Nu is dus de vraag, is dit aan te raden.
Hoe gaat de batterij er mee om, hoe is de gebruiksvriendelijkheid (nummers spoelen, overslaan, albums sorteren e.d.) en hoe is de geluidskwaliteit.
Ik heb nu alleen het standaardgeheugen (geen memorystick) dus ik kan dit helaas niet heel makkelijk testen.
Ik ben nu in het bezit van een philips hdd065 (2gb hdd) en dit apparaat is al 2 jaar lang niets meer dan een grote ellende. Ik krijg er geen muziek op, apparaat crasht, slaat over, is traag, etcetc. Kortom, ik wil een nieuwe mp3speler! Nu zijn er een aantal opties voormij, waarvan de voordeligste de optie is om mijn telefoon (k800i dus
Hoe gaat de batterij er mee om, hoe is de gebruiksvriendelijkheid (nummers spoelen, overslaan, albums sorteren e.d.) en hoe is de geluidskwaliteit.
Ik heb nu alleen het standaardgeheugen (geen memorystick) dus ik kan dit helaas niet heel makkelijk testen.
Mijn telefoon is nog steeds zoek bij de Vodafone. Voor zover bekend zijn er geen andere oplossingen dan laten repareren door SE.Sluuz schreef op maandag 06 november 2006 @ 10:34:
ik heb sinds kort ook last van het "bewerking is mislukt" probleem. De map games en applicaties kan ik niet meer openen. Geen idee wanneer dit is gebeurd omdat ik amper games speel, maar laatst toch eens een game wilde spelen. Dat ging dus niet meer.
Ik heb mijn telefoon van Hi onderdeel van kpn dus, ik had laatst hetzelfde probleem en heb hem hierna opgestuurd via de shop waar ik hem had gekocht. Was mijn telefoon 2 weken kwijt maar heb er (volgens hun) wel een nieuwe joystick en een nieuw Unit Board. Ook lijkt het uitschuif klepje bij de camera (veel) beter te zijn als eerst.Sluuz schreef op maandag 06 november 2006 @ 10:34:
Mijn tip is dus ook, gewoon laten opsturen!
Helaas zijn 2 gig geheugenstickjes (nog) niet te koop. Dus je zult het doen met 2 gig. Bij mij vind ik de telefoon prima klinken als mp3 speler, enkel kan het geluid niet al te hard, maar wel hard genoeg om geen gehoorschade te veroorzaken.mad_dog schreef op maandag 06 november 2006 @ 12:24:
Even een vraagje over de k800i als mp3speler.
Ik ben nu in het bezit van een philips hdd065 (2gb hdd) en dit apparaat is al 2 jaar lang niets meer dan een grote ellende. Ik krijg er geen muziek op, apparaat crasht, slaat over, is traag, etcetc. Kortom, ik wil een nieuwe mp3speler! Nu zijn er een aantal opties voormij, waarvan de voordeligste de optie is om mijn telefoon (k800i dus) te gebruiken. Ik gooi er dan voor 70euro een 2gigabyte memorystick in en koop er dan de HPM-70 (of iets dergelijks) bij.
Als ik jou was zou ik geen hpm headsett kopen, koop zoon pluggetje voor 6 euro en je kan elke headsett/oordopjes/speakers aansluiten die jij wil, en ja de radio anthene werkt dan ook nog perfect!
Ik zat me zo eens af tevragen. Die mensen die die problemen krijgen met die mapjes(bewerkingsfout), hebben die ooit iets geinstalleerd(programma, game, thema)? Ik heb zo'n vermoeden dat het hierdoor komt en ben daarom een beetje 'bang' om er iets nieuws op te zetten(buiten het feit dat mijn m2 nog niet binnen is).
Ik had vorige week precies hetzelfde probleem met mijn Orange branded K800i (zonder simlock). Na het verwisselen van de simkaart was 'ie zo dood als een pier. Als er een fout optreed in de sofware bij het aanzetten dan hoort de rode led achterop een aantal keer te knipperen. Het aantal keer dat deze led knippert geeft een indicatie wat het probleem is. Maar die van mij doet helemaal niets. Heb hem teruggebracht naar de Orange shop. Ze hebben hem opgestuurd, eerst wordt de firmware er opnieuw opgezet, en de batterij wordt gecontroleerd.
Nu 2 weken wachten op mijn toestel..
AMDathlonxp schreef op maandag 06 november 2006 @ 07:13:
Fijn.
Aan/it knop reageerd ie niet meer op. Oook niet als ie even aan de lader heeft gehangen![]()
Die zijn dus kwijt![]()
Verwijderd
Hallo
Ik woon in Belgie. Heb dus cleane (niet gebrande) k800i. Had wat problemen omdat ik met de eerste firmware versie zat, dus heb hier in 3G netwerk gezocht voor software update.
Heb 40 minuten geleden update gestart via mijn k800i (instellingen - update service). Hij heeft deze update (3 MB groot) gedownload en gevraagd om te starten. Heb JA geklikt en nu krijg ik gewoon een grijs/wit (half oplichtend) scherm. Er staat helemaal niets op. Hij is nu 40 minuten in dezelfde stand.
Duurt dit gewoon zo lang of zou hij zijn vastgelopen?
Mijn vriend heeft hier net hetzelfde gedaan met zijn K610i en hij kreeg 3 icoontjes met voortgang balkje en heeft alles netjes afgewerkt.
Bij mij echter nog niets. Is dit normaal? Wat te doen indien hij vastgelopen zou zijn?
Alvast bedankt
Ik woon in Belgie. Heb dus cleane (niet gebrande) k800i. Had wat problemen omdat ik met de eerste firmware versie zat, dus heb hier in 3G netwerk gezocht voor software update.
Heb 40 minuten geleden update gestart via mijn k800i (instellingen - update service). Hij heeft deze update (3 MB groot) gedownload en gevraagd om te starten. Heb JA geklikt en nu krijg ik gewoon een grijs/wit (half oplichtend) scherm. Er staat helemaal niets op. Hij is nu 40 minuten in dezelfde stand.
Mijn vriend heeft hier net hetzelfde gedaan met zijn K610i en hij kreeg 3 icoontjes met voortgang balkje en heeft alles netjes afgewerkt.
Bij mij echter nog niets. Is dit normaal? Wat te doen indien hij vastgelopen zou zijn?
Alvast bedankt
Ik heb dus ook een abbonement bij Orange.B@RT schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:27:
Ik had vorige week precies hetzelfde probleem met mijn Orange branded K800i (zonder simlock). Na het verwisselen van de simkaart was 'ie zo dood als een pier. Als er een fout optreed in de sofware bij het aanzetten dan hoort de rode led achterop een aantal keer te knipperen. Het aantal keer dat deze led knippert geeft een indicatie wat het probleem is. Maar die van mij doet helemaal niets. Heb hem teruggebracht naar de Orange shop. Ze hebben hem opgestuurd, eerst wordt de firmware er opnieuw opgezet, en de batterij wordt gecontroleerd.
[...]
Ben er vandaag even langs geweest. Bij mij zeggen ze dat de kans groot is dat het door waterschade komt, maar dat lijkt me sterk aangezien de telefoon al een week thuis is. . . . .
Morgen ga ik hem even brengen en neem ik de bon mee. Dan zal het bij mij dus ook 2 weken gaan duren voordat ik antwoord heb, en weet wat er mee aan de hand is.
Tot die tijd krijg ik een leen toestel mee. Ben benieuwd of het zo'n zelfde telefoon is, of een oud lel van orange.
Nog meer mensen met hetzelfde probleem
Een vraagje aan de mensen met een Vodafone Branded SE K800i, via het Vodafone menu > Vodafone service > Gratis SMS berichten heb je de mogelijkheid gratis sms berichten te versturen met 5 standaard zinnen. Wanneer je één van deze zinnen kiest kun je vervolgens kiezen om de sms te zenden naar een nummer uit je telefoonboek (kies uit telefoonboek) of (handmatige invoer). Wanneer ik voor de eerste optie kies moet ik een naam invoeren, bij iedere naam die ik invoer krijg ik de melding Niets gevonden! Wanneer ik bij de 2e optie handmatig een nummer invoer, krijg ik altijd de melding 'aanvraag niet uitgevoerd probeert het later nog eens'
Zijn er meer mensen met dit probleem ?
Zijn er meer mensen met dit probleem ?
Verwijderd
Zelfde gehad.. Ook bij het verwisselen van de sim. Opgestuurd en 2 weken later weer terug. Zou een firmware bug zijn uit de eerste versie(?).AMDathlonxp schreef op maandag 06 november 2006 @ 20:00:
[...]
Nog meer mensen met hetzelfde probleem
Fijn ook dat ze al mn bestanden weg hebben gemieterd
Verder wel super phone trouwes!!
Verwijderd
PROBLEEM OPGELOST:Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:54:
Hallo
Alvast bedankt
Heb de batterij eruit gehaald en de GSM terug opgestart waarna hij begon met de update: 3 icoontjes en voortgang balk.
Groetjes
Verwijderd
ik heb een vreemd probleem, als ik een oproep mis dan komt deze niet meer in de gemiste oproepenlijst te staan? Ik krijg ook helemaal geen melding dat ik de oproep gemist heb. Meer mensen met dit probleem?
Verwijderd
Ja, is een reeds bekende bug. Je zou kunnen proberen om de gesprekslijst even te wissen. Hierna werkte het bij mij namelijk wel weer
Dankje, ga ik dan ook maar doen.D467 schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:07:
[...]
Ik heb mijn telefoon van Hi onderdeel van kpn dus, ik had laatst hetzelfde probleem en heb hem hierna opgestuurd via de shop waar ik hem had gekocht. Was mijn telefoon 2 weken kwijt maar heb er (volgens hun) wel een nieuwe joystick en een nieuw Unit Board. Ook lijkt het uitschuif klepje bij de camera (veel) beter te zijn als eerst.
Mijn tip is dus ook, gewoon laten opsturen!
Helemaal na het volgende: Ik hoor al een aantal dagen van vrienden en mijn ouders dat wanneer ze me willen bellen, hij gelijk op de voicemail springt. Terwijl mijn telefoon dus wel gewoon aanstaat en bereik heeft. Als ik zelf mensen opbel heb ik nooit problemen met verbinden ofzo. Het vreemde is dat wanneer die mensen bellen en ze de voicemail krijgen, ik ook geen melding krijg dat ik een oproep heb gemist, of dat iemand heeft gebeld maar niets heeft ingesproken. Het ligt niet aan de plek waar ik ben want in Zoetermeer, Utrecht en Groningen was ik niet bereikbaar...
Heel vreemd allemaal.
Heb dus de klantenservice gebeld, maar die konden (natuurlijk) niets zien. Ik kreeg dus de tip om het ff met een ander toestel te proberen (ja hoe?!) en anders terug te gaan naar de winkel om hem te laten repareren omdat dan de antenne misschien stuk is. Lijkt me vreemd omdat als ik bel wel gewoon goeie ontvangst en verbinding heb.
maar goed, ik ga dus maar even terug...
PSN: Sluuz
Verwijderd
ja ik heb em even gewist en nu werkt het weer, maar het keert dus weer terug?Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 14:58:
Ja, is een reeds bekende bug. Je zou kunnen proberen om de gesprekslijst even te wissen. Hierna werkte het bij mij namelijk wel weer
Blijkbaar? Geduld hebben op update 2Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:06:
[...]
ja ik heb em even gewist en nu werkt het weer, maar het keert dus weer terug?
Bij een vriend van mij kapte zijn k800i er ook mee na het wisselen van een SIM-kaart. We zijn toen naar een SE service point geweest (in dit geval aan de Kinkerstraat) en daar werd aangegeven dat de telefoon op een of andere manier in een 'loop' was terecht gekomen. Nadat ze de k800i even aan hun speciale laptop met dito software hadden gehangen (max 1 min) en gereset deed de telefoon het direct weer. Alle inhoud stond er nog op en verder is het probleem niet teruggekeerd. Misschien een idee om eerst langs een SE point langs te gaan voordat je hem opstuurt naar je provider/SE.B@RT schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:27:
[...]
Verwijderd
ik heb een paar weken als last van als je films op je gsm hebt dat hij dan in het menu videoplayer niet het huiste filmpje afspeeplt als je doorscrolt.Hebben jullie dit ook?
En soms blijft mij pook een keer hangen dn dan moet ik 2 keer naar beneden duwen:(
En soms blijft mij pook een keer hangen dn dan moet ik 2 keer naar beneden duwen:(
Ja die audio cable, die heb ik kunnen vinden op ebay voor een paar euro, maar daar komen dan weer 5euro verzendkosten bij! Weet iemand waar deze precies te koop is, want ik kan hem niet vinden via de SE site?D467 schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:09:
[...]
Helaas zijn 2 gig geheugenstickjes (nog) niet te koop. Dus je zult het doen met 2 gig. Bij mij vind ik de telefoon prima klinken als mp3 speler, enkel kan het geluid niet al te hard, maar wel hard genoeg om geen gehoorschade te veroorzaken.
Als ik jou was zou ik geen hpm headsett kopen, koop zoon pluggetje voor 6 euro en je kan elke headsett/oordopjes/speakers aansluiten die jij wil, en ja de radio anthene werkt dan ook nog perfect!
Verwijderd
In dit forum stond dit al een paar keermad_dog schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:10:
[...]
Ja die audio cable, die heb ik kunnen vinden op ebay voor een paar euro, maar daar komen dan weer 5euro verzendkosten bij! Weet iemand waar deze precies te koop is, want ik kan hem niet vinden via de SE site?
http://www.gsmpunt.nl/det...Sony-Ericsson&model=K800i

- Alle download die ik hieronder noem zijn 100% legaal!

- [i]Soms kunnen de links van de officiële site van SonyEricsson niet werken wegens overbelasting etc. Gebruik dan de link ‘’download 2’’[/i]
- Treasure Towers (3D) Download link 2
- Puzzle Slider (Puzzle) Download link 2
- Quadra Pop (Puzzle)
- Soccer Pong (Sports) Download link 2
- Ace of Spades (Other)
- Alien Scum (Other) Download link 2
- Casino Wheel (Other)

- [url=http://www.yellowsoft.net/k800i/walpapers/240x320_sweetyskarre_.gif][img]http://www.yellowsoft.net/k800i/walpapers/240x320_sweetyskarre_.gif[/img][/url] [url=http://www.yellowsoft.net/k800i/walpapers/3394fz.gif][img]http://www.yellowsoft.net/k800i/walpapers/3394fz.gif[/img][/url] [url=http://www.yellowsoft.net/k800i/walpapers/Cubed_Animated.gif][img]http://www.yellowsoft.net/k800i/walpapers/Cubed_Animated.gif[/img][/url] [url=http://www.yellowsoft.net/k800i/walpapers/mainrl3.gif][img]http://www.yellowsoft.net/k800i/walpapers/mainrl3.gif[/img][/url] [url=http://www.yellowsoft.net/k800i/walpapers/oi1-a.gif][img]http://www.yellowsoft.net/k800i/walpapers/oi1-a.gif[/img][/url] [url=http://www.yellowsoft.net/k800i/walpapers/walkmanblue3du.gif][img]http://www.yellowsoft.net/k800i/walpapers/walkmanblue3du.gif[/img][/url]

- [url=http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/BlueAtom72437.thm][img]http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/BlueAtom72437.png[/img][/url] [url=http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/Stones.thm][img]http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/stones.png[/img][/url] [url=http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/nfscarbon2.zip][img]http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/nfscarbon2.jpg[/img][/url] [url=http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/branderoderick.zip][img]http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/branderoderick.jpg[/img][/url] [url=http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/butterfly.zip][img]http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/butterfly.jpg[/img][/url] [url=http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/coh.zip][img]http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/coh.jpg[/img][/url] [url=http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/eyesinthedark.zip][img]http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/eyesinthedark.jpg[/img][/url] [url=http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/lips.zip][img]http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/lips.jpg[/img][/url] [url=http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/neongirl2.zip][img]http://www.yellowsoft.net/k800i/themas/neongirl2.jpg[/img][/url]

- Zaklamp functie, rode lamp aan voorkant
- Zaklamp functie, dislay wit
- Google earth op je telefoon
- Nav4all gratis navigatie

- [USB] [list=1]
- Zet de .jar file in het mapje ‘’overige’’ van je telefoon.
- [/list] [list=2]
- Ga dan via de filemanager via de telefoon naar het mapje overige en selecteer de .jar file en installeer deze.
- [/list] [list=3]
- De applicatie/game die je zojuist hebt geïnstalleerd kun je vinden onder ‘’games’’ of ‘’applicaties’’ afhankelijk waar je de file hebt geïnstalleerd.
- [/list] [BLUE TOOTH] [list=1]
- Verstuur via blue tooth de .jar file naar je telefoon.
- [/list] [list=2]
- De telefoon zal dan vragen of je deze wilt gebruiken/installeren selecteer dan ja.
- [/list] [list=3]
- De applicatie/game die je zojuist hebt geïnstalleerd kun je vinden onder ‘’games’’ of ‘’applicaties’’ afhankelijk waar je de file hebt geïnstalleerd.
- [/list]

- Maak je telefoon helemaal leeg totdat je accu 0% vol is. Laat hem daarna helemaal vol lopen tot 100%!
- Zet de display Brightness op 50%. (Instellingen > Display > Helderheid > 50%)
- Zet de verbinding alleen op gsm (Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > GSM /3G > Alleen gsm)

[ Voor 5% gewijzigd door D467 op 08-11-2006 07:45 ]
Verwijderd
Hoe kan ik een "" wmv "" filmpje afspelen op de telefoon , want als ik het in mijn telefoon zet zegt hij:
Kan deze video niet afspelen.
Hoe? Door eerst de openingspost te lezen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:51:
Hoe kan ik een "" wmv "" filmpje afspelen op de telefoon , want als ik het in mijn telefoon zet zegt hij:
Dit topic is gesloten.