Toon posts:

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 23.579 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 16:22

Licko

ZVDK

hoe is de mp3 functie vergeleken met de walkman serie?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:49

aerofreak

Steve Jobs

offtopic:
@ Tinux: gefeliciteerd met je promotie tot moderator van PSGG *O*

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 18:36 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:22:
[...]

wat ik gehoort heb zijn ze dit weekend zover om de k800i te kunnen unlocken altans in Adam
Waar in A'dam? Ik ben toevallig dit weekend in A'dam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
  • Laatst online: 29-08 14:47
Licko schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:48:
hoe is de mp3 functie vergeleken met de walkman serie?
vergleken met de w800i precies hetzelfde. ik was ook bang dat de phone op dit gebied minder was maar dat is niet waar. je heb alleen niet zo een walkman knopje maar je kan de mp3 speler ook als snelkoppeling onder pijl omhoog zetten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimster99 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:56:
Google maps voor de K800i gedownload www.google.nl/gmm met telefoon en geinstalleerd (op MS). Na starten applicatie OK geven op vraag: Toestaan dat applicatieuploads uitvoert?
Dan staat er Laden Algemene voorwaarden ......... en .... dan....
Netwerk niet beschikbaar?

Wie helpt. Ik kan mailen, internetten, RSS, WAPpen (via XS4ALL GPRS), updaten -laatste versie- en dat werkt allemaal OK.

grtjes
Pim
ik kan dus geen van allen, ik kan wel op e-msn met een jar programma en MMS versturen, maar kan niet internetten mailen of RSS etc. heb HI abonnement ... wie weet hoe dat komt? heb al de internetinstellingen van HI.nl naar me toe laten zenden maar werkt nog steeds niet.

UPDATE: Heb het aan de gang gekregen!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borix schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 19:22:
[...]

vergleken met de w800i precies hetzelfde. ik was ook bang dat de phone op dit gebied minder was maar dat is niet waar. je heb alleen niet zo een walkman knopje maar je kan de mp3 speler ook als snelkoppeling onder pijl omhoog zetten ofzo.
alleen jammer dat het geluid niet hetzelfde is als de w800i ik irriteer me daar echt te erg aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Heeft iemand ervaring met de opneemfunctie? Ik moet een interview opnemen voor school en ik was erg benieuwd of het mogelijk was op te nemen met de telefoon zonder dat deze om de paar min stopt. Dus mijn vraag is: kan je gewoon oneindig door-opnemen of zit er een limiet aan (behalve vol geheugen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
ViRaX schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:41:
Heeft iemand ervaring met de opneemfunctie? Ik moet een interview opnemen voor school en ik was erg benieuwd of het mogelijk was op te nemen met de telefoon zonder dat deze om de paar min stopt. Dus mijn vraag is: kan je gewoon oneindig door-opnemen of zit er een limiet aan (behalve vol geheugen)?
ik zou zeggen, gewoon nu even proberen en dan gooi je hem vanavond in de oplader als dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Of gewoon op play knopje aan de zijkant drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Het schijnt dat de zilvere versie ook Nederland aan doet:

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/news/okt_2006/sonyericsson_k800_silver_01.jpg
Na het succes van de huidige Sony Ericsson K800i Cyber-Shot telefoon die geleverd wordt in de standaard zwarte kleur/tint zal Sony Ericsson in de komende periode naast de nieuwe kleur Allure Bruin en een zilveren editie van het succesnummer brengen.

Het toestel verschilt niet ten opzichte van de normale or bruine K800i. Alleen de kleur van het toestel is gewijzigd en heeft veel weg van de zilveren kleuren waarin de K750i geleverd werd. De kleur is minder chic dan de bruine en erg standaard qua kleur. De prijs en verkrijgbaarheid zijn tot op heden nog niet bekend. We verwachten het toestel de komende weken.

De specificaties van de K800i zijn 262.000 kleuren TFT scherm, UMTS, videobellen, Memory Stick Micro (M2) geheugenkaartslot en een 3.2 Mpixel camera met autofocus, xenon flitser, videocamera en diverse handige camerafuncties, zoals BestPic en panorama modus. Voor meer informatie over het toestel bekijk de toestelpagina. Bekijk ook de foto's en video's gemaakt door en van het toestel.

Nieuwe gebruikers die interesse hebben in de K800i Silver Edition kunnen zich opgeven voor de toestelnotificatie mailing. Zodra het toestel leverbaar is kan men van ons gratis een mail verwachten.

Bekijk hieronder de eerste fotopreview van het toestel. Lees hier de Sony Ericsson K800i review.

Naast de K800i is er ook een zilveren variant van de K790i. De verwachting is dat deze niet naar Nederland of de Benelux gaat komen. Zodra daar meer informatie over is dan kan men dat van ons verwachten.

Voor meer informatie over het toestel bekijk de toestelpagina. Bekijk ook de foto's en video's gemaakt door en van het toestel.

Nieuwe gebruikers die interesse hebben in de K800i Silver Edition kunnen zich opgeven voor de toestelnotificatie mailing. Zodra het toestel leverbaar is kan men van ons gratis een mail verwachten.
Echter klopt dat verhaaltje niet, dit aangezien de bruine versie niet naar Nederland komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een simlock-vrije telefoon en heb een firmware update gedaan via de updateservice van SE (nieuwste versie). De update verliep zonder problemen. Het enige waar ik nu tegen aan loop is dat Engels de enige taal is die ik kan selecteren. Geen Nederlands meer dus. Ik heb niemand hier nog over gehoord. Is er iemand die hetzelfde probleem heeft en daar wellicht een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:21:
[...]

alleen jammer dat het geluid niet hetzelfde is als de w800i ik irriteer me daar echt te erg aan
heb zelf een w900i en kan deze gsm krijgen met verlenging
is het zoveel slechter?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee zou je moeten testen in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 17:28
Graham schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:47:
[...]

Hier vanaf zaterdag tot nu @ 48% ;)
Heb hem tot 12 % laten gaan. Dus had nog wel tot morgen tegen de middag uitgehouden. Erg netjes hoor. Van zaterdag tot met donderdag.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 11:29
Graham schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 23:51:
[...]

Heb hem tot 12 % laten gaan. Dus had nog wel tot morgen tegen de middag uitgehouden. Erg netjes hoor. Van zaterdag tot met donderdag.
Heb je er wel mee gebeld? Of heeft ie aleen maar standby staan niksen al die tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 22:13:Echter klopt dat verhaaltje niet, dit aangezien de bruine versie niet naar Nederland komt :)
Weet je het zeker want ik was van plan om een bruine te kopen? Anders ga ik voor de N73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManTra
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 20:27

ManTra

mooh?

In antwoord op mijn eigen vraag , uit de KB van SE:
Fast port devices and USB 2.0 (K750/K800/W550/W800/W810 series)

The Fast Port Connector is not USB 1or USB 2.

It is just a serial interface capable of interfacing with a USB1 or USB2 interface.
USB 1 or USB 2 depends on what the PC supports.

The fast Port Connector is just a connector compatiable to the USB. Thats why you did not see an error message from the computer when you plug in the DCU-60.

The transfer rate of data from Fast Data Port is 3-4 Mb/s.
Dus zo fast is de "fastport" niet, had toch echt gehoopt op wat meer megabitjes .... :'(
Ik voel me een beetje bekocht daarmee.

blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 00:37:
[...]

Weet je het zeker want ik was van plan om een bruine te kopen? Anders ga ik voor de N73
Zo goed als inderdaad. Het schijnt namelijk een test versie geweest te zijn voor demo doeleinden. Echter was het nooit de bedoeling dat hij in de winkel zou komen. Zeker weten doe ik het echter niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
mrVB schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 23:56:
[...]

Heb je er wel mee gebeld? Of heeft ie aleen maar standby staan niksen al die tijd?
Jup, bellen, smsen en foto's gemaakt.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:14
Graham schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:08:
[...]

Jup, bellen, smsen en foto's gemaakt.
ik red het meestal van zondagavond - zondagavond

en dan bel en sms ik regelmatig

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-10 13:28
[...]

Maar de walkman versie heeft een 'mega bass' functie, deze ontbreekt bij de k800i, wel jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Ok, vraagje, mijn zusje belt me net en ik hoor haar gewoon, opeens hoor ik haar niet meer, ik zal vast knoppie ingedrukt hebben met me wang, maar ik hoor nu dus NIETS als ik gewoon aant bellen ben. Het kan dus zijn dat het luidsprekertje er ineens mee uit gescheden is, of ik een knoppie ingedrukt heb. Iemand dit nog meer gehad? En weet iemand de oplossing hiervoor?

Bellen via de luidspreker werkt wel gewoon :S

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
ye-roon schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:01:
Ok, vraagje, mijn zusje belt me net en ik hoor haar gewoon, opeens hoor ik haar niet meer, ik zal vast knoppie ingedrukt hebben met me wang, maar ik hoor nu dus NIETS als ik gewoon aant bellen ben. Het kan dus zijn dat het luidsprekertje er ineens mee uit gescheden is, of ik een knoppie ingedrukt heb. Iemand dit nog meer gehad? En weet iemand de oplossing hiervoor?

Bellen via de luidspreker werkt wel gewoon :S
Geluid terug harder zetten? Ik heb het ook wel eens maar dan zet ik gewoon met de knopjes aan de zijkant het geluid harder. Werkt trouwens alleen tijdens bellen maar je krijgt er wel een indicatie van (bolletjes).

[ Voor 6% gewijzigd door Graham op 13-10-2006 18:17 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Rudyyy schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:20:
[...]
Maar de walkman versie heeft een 'mega bass' functie, deze ontbreekt bij de k800i, wel jammer..
ow, die gebruik ik eigenlijk nooit :D
is het echt zo dat de filmpjes die ie kan maken zo beroerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Graham schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:17:
[...]

Geluid terug harder zetten? Ik heb het ook wel eens maar dan zet ik gewoon met de knopjes aan de zijkant het geluid harder. Werkt trouwens alleen tijdens bellen maar je krijgt er wel een indicatie van (bolletjes).
mja staat op ze hardst :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik ook last van gehad. Dan hoorde je de telefoon wel overgaan maar als er werd opgenomen opeens niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:18:
[...]

ow, die gebruik ik eigenlijk nooit :D
is het echt zo dat de filmpjes die ie kan maken zo beroerd zijn?
Beroerd, beroerd...

Vergeleken met toestellen als N93 en de D900, welke ook imaging-toestellen zijn, is de video-opname functie bij de K800i zelfs slecht vind ik. Ik had op z'n minst een upgrade vanaf de kwaliteit van de K750i verwacht, maar die is om marketing redenen niet gedaan geloof ik.

Om even te reageren op Chris.nl over de crystal case van TelecomTelecom. Ik heb dezelfde crystal case getest, hij past perfect. Een ander ding is, er is niet zoiets als een A- of B-cover cystal case, de kwaliteit mag dan misschien minder zijn bij andere crystal cases, het maakt het nog geen B-cover. Als de cover tijdens versturen beschadigt is geraakt, is het geen probleem om deze terug te sturen, dan wordt er gewoon een nieuwe opgestuurd.

De cover past perfect om de K800i heen, het is een kwestie van de zijkanten op elkaar klikken en vervolgens de boven- en onderkant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:01:
[...]

Beroerd, beroerd...

Vergeleken met toestellen als N93 en de D900, welke ook imaging-toestellen zijn, is de video-opname functie bij de K800i zelfs slecht vind ik. Ik had op z'n minst een upgrade vanaf de kwaliteit van de K750i verwacht, maar die is om marketing redenen niet gedaan geloof ik.

Om even te reageren op Chris.nl over de crystal case van TelecomTelecom. Ik heb dezelfde crystal case getest, hij past perfect. Een ander ding is, er is niet zoiets als een A- of B-cover cystal case, de kwaliteit mag dan misschien minder zijn bij andere crystal cases, het maakt het nog geen B-cover. Als de cover tijdens versturen beschadigt is geraakt, is het geen probleem om deze terug te sturen, dan wordt er gewoon een nieuwe opgestuurd.

De cover past perfect om de K800i heen, het is een kwestie van de zijkanten op elkaar klikken en vervolgens de boven- en onderkant!
Waarom staan er dan afbeeldingen van een case van betere kwaliteit op de site?
Als je de afbeelding van A neerzet, en B (bewust) levert zonder hierbij:
"De afbeelding kan afwijken van het eigenlijke product" te zetten dan raken mensen telleurgesteld he.
Ik heb de site verzocht de afbeelding van het product te rectificeren of hetzelfde product te leveren,
't moet toch een beetje een kwaliteitstopic blijven he :+

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 13-10-2006 22:27 . Reden: tuurlijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEiPiE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 12:54

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

Ik mag 'm nu ook terug sturen naar 't antwoordnummer, maar het aanpassen van de site ontwijken ze continue. Wel konden ze me vertellen dat ze geen mogelijkheid zien een andere versie te leveren.
Blijkbaar heeft NiekyG dan geluk gehad, want ook al zou het klemmetje heel zijn dan is 't hoesje eigenlijk net iets te krap, heb er nu een industrieel elastiekje (ofwel een rubberen snaar :)) omheen om 't geheel bij elkaar te houden. En sowieso: met dit hoesje past m'n foon dus voor geen meter op de CDS-60 en die op de foto lijkt me wel te moeten passen (meer ruimte om de socket heen).

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
LEiPiE schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:23:
Ik mag 'm nu ook terug sturen naar 't antwoordnummer, maar het aanpassen van de site ontwijken ze continue. Wel konden ze me vertellen dat ze geen mogelijkheid zien een andere versie te leveren.
Blijkbaar heeft NiekyG dan geluk gehad, want ook al zou het klemmetje heel zijn dan is 't hoesje eigenlijk net iets te krap, heb er nu een industrieel elastiekje (ofwel een rubberen snaar :)) omheen om 't geheel bij elkaar te houden. En sowieso: met dit hoesje past m'n foon dus voor geen meter op de CDS-60 en die op de foto lijkt me wel te moeten passen (meer ruimte om de socket heen).
Ik ben creatief geweest met plakband :+ durf um nu ook in de broekzak te laten tijdens het werk.

NiekyG is gewoon telecomtelecom fan, en komt nu een beetje over als de klantenservice van die site.
Ze hebben zich bij een kwaliteitslabel aangesloten, ik ben benieuwd hoelang ze de juiste klacht kunnen blijven ontwijken. In eerste instantie 30 dagen volgens gedragscode artikel 10.2. Daarna mag de geschillencommissie van hun kwaliteitslabel beslissen of ze (tegen die tijd) moedwillig een verkeerd / ander product aanbieden. Ik denk dat uiteindelijk de website JA aangepast gaat worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 14-10-2006 09:11 . Reden: procedure iets beter omschreven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie nu niet eens meer wie ik heb gebeld of mij heeft gebeld helemaal niks :^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 01:32:
[...]

Ik ben creatief geweest met plakband :+ durf um nu ook in de broekzak te laten tijdens het werk.

NiekyG is gewoon telecomtelecom fan, en komt nu een beetje over als de klantenservice van die site.
Ze hebben zich bij een kwaliteitslabel aangesloten, ik ben benieuwd hoelang ze de juiste klacht kunnen blijven ontwijken. In eerste instantie 30 dagen volgens gedragscode artikel 10.2. Daarna mag de geschillencommissie van hun kwaliteitslabel beslissen of ze (tegen die tijd) moedwillig een verkeerd / ander product aanbieden. Ik denk dat uiteindelijk de website JA aangepast gaat worden.
Ik denk dat je dit zelf maar verder moet oplossen met TelecomTelecom, dit topic hoort over de K800i te gaan en niet over een kapotte crystal case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 21:31
Heb mijn k800i nu ongeveer 2 weken en ik begin nu al te merken dat het schuifklepje van de lens behoorlijk kwetsbaar is. Als het klepje dichtzit zit er behoorlijk veel speling in, en het schuiven gaat ook al wat minder soepel dan in het begin...

Is dit nou normaal, of kan ik er toch beter melding over maken bij KPN? Want als het zo doorgaat dan is het straks niet veel soeps meer ben ik bang. Oveigens gebruik ik mijn telefoon naar mijn weten gewoon normaal. Heb hem nog nooit laten vallen en stop hem gewoon in mijn broekzak zonder andere spullen erbij.

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clox schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:56:
Heb mijn k800i nu ongeveer 2 weken en ik begin nu al te merken dat het schuifklepje van de lens behoorlijk kwetsbaar is. Als het klepje dichtzit zit er behoorlijk veel speling in, en het schuiven gaat ook al wat minder soepel dan in het begin...

Is dit nou normaal, of kan ik er toch beter melding over maken bij KPN? Want als het zo doorgaat dan is het straks niet veel soeps meer ben ik bang. Oveigens gebruik ik mijn telefoon naar mijn weten gewoon normaal. Heb hem nog nooit laten vallen en stop hem gewoon in mijn broekzak zonder andere spullen erbij.
Ik zou het even afwachten, een beetje speling is normaal, mijne heeft het ook. Als het erger wordt zou ik er toch even mee terug gaan naar de winkel, of hem terug sturen naar de webshops waar je hem aangeschaft hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
hm, veel probleempjes hier. ik heb er ook 1.

als ik gebeld word en niet opneem, gaat de telefoon normaal naar het nieuwe activiteiten menu. en dat was eerst ook zo. maar nu gaat hij opeens naar het snelkoppelingen menu en staat er niets bij nieuwe activiteiten.

mijn schuifklepje zit trouwens ook wat speling tussen, maar daar kan ik mee leven.

ik kan trouwens ook nog steeds niet updaten (t-mobile)

[ Voor 7% gewijzigd door Borix op 14-10-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:48:
Ik denk dat je dit zelf maar verder moet oplossen met TelecomTelecom, dit topic hoort over de K800i te gaan en niet over een kapotte crystal case.
Geef eens antwoord op de vraag die ik je gesteld heb, ipv eroverheen te lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
Chris.nl schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:23:
[...]

Geef eens antwoord op de vraag die ik je gesteld heb, ipv eroverheen te lullen.
Nou nou, doe ff normaal man. Wat een toon! Sowieso is niemand verplicht om jou (of wie dan ook) te antwoorden op dit forum.

[ Voor 18% gewijzigd door clasimodo op 14-10-2006 16:41 ]

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clasimodo schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:29:
[...]

Nou nou, doe ff normaal man. Wat een toon! Ik stel dat in ieder geval niet op prijs.
Idd, hou er eens over op. Dit hoort hier niet thuis. Je hebt al contact opgenomen met de klantenservice, waarom moet je er hier dan nog over verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:40:
Idd, hou er eens over op. Dit hoort hier niet thuis. Je hebt al contact opgenomen met de klantenservice, waarom moet je er hier dan nog over verder gaan.
Waarom moet jij het laatste woord hebben dan?
Jij begon nog eens uit te leggen waarom de case wel ok was...
Ik stel daarop een vraag en jij doet net alsof ik zeur om een kapotte case, terwijl het daar niet om gaat.

Ik vind dit ook niet leuk / vul dit topic liever met andere dingen, maar een discussie niet afmaken / antwoorden op vragen ontwijken die je zelf weer opgerakeld hebt is ook zo onaf he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
Chris.nl schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:54:
[...]

Waarom moet jij het laatste woord hebben dan?
Jij begon nog eens uit te leggen waarom de case wel ok was...
Ik stel daarop een vraag en jij doet net alsof ik zeur om een kapotte case, terwijl het daar niet om gaat.

Ik vind dit ook niet leuk / vul dit topic liever met andere dingen, maar een discussie niet afmaken / antwoorden op vragen ontwijken die je zelf weer opgerakeld hebt is ook zo onaf he..
Einde discussie! Heb ik lekker het laatste woord. :P

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
clasimodo schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:56:
Einde discussie! Heb ik lekker het laatste woord. :P
Jah, ok. Ik zal er ook over ophouden hiero :+
Eensch worden we het toch niet denk ik, en 'k heb m'n punt wel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borix schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:13:
hm, veel probleempjes hier. ik heb er ook 1.

als ik gebeld word en niet opneem, gaat de telefoon normaal naar het nieuwe activiteiten menu. en dat was eerst ook zo. maar nu gaat hij opeens naar het snelkoppelingen menu en staat er niets bij nieuwe activiteiten.

mijn schuifklepje zit trouwens ook wat speling tussen, maar daar kan ik mee leven.

ik kan trouwens ook nog steeds niet updaten (t-mobile)
ja dat van dat activiteiten menu heb ik ook weer .ik had gehoopt dt dt was opgelost.
NET als dat van dat je geen gemiste gesprekken ziet of de gevoerde nummers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:31:
[...]

ja dat van dat activiteiten menu heb ik ook weer .ik had gehoopt dt dt was opgelost.
Volgens mij stelde de eerste update niks voor? Ik heb die van mij nu opgestuurd en ik hoop dat ze hem gaan/kunnen maken. Het is een software probleem dus HUN fout....

Mochten ze hem niet gratis willen maken, dan neem ik hem niet meer in ontvangst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGU
  • Laatst online: 05-10 14:06

LGU

D467 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:11:
[...]

Volgens mij stelde de eerste update niks voor? Ik heb die van mij nu opgestuurd en ik hoop dat ze hem gaan/kunnen maken. Het is een software probleem dus HUN fout....

Mochten ze hem niet gratis willen maken, dan neem ik hem niet meer in ontvangst!
Dan ben jij wel je toestel kwijt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Sinners schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:32:
[...]

Dan ben jij wel je toestel kwijt 8)7
Geef hem gelijk, hoord bij de garantie hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
master reset van alles heeft het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borix schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:02:
master reset van alles heeft het probleem opgelost.
:|

Ik heb twee keer een master-reset gedaan en het heeft niks veranderd. Nog steeds die
8)7 Bewerking is mislukt! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:11:
[...]

Ik meende dat je had gezegt dat de eerste update helemaal geweldig was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
De batterijduur is wel enorm toegenomen toch? :+

Het klepje is bij mij ook aardig gammel!

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=5275\
De k800i is telefoon van het jaar.

Ik hoop echt dat er binnekort eens iemand walkman software uitvindt die ik op mijn k800i kan zetten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:31:
[...]
Jongens jongens... Ik kan ook nog steeds geen gemiste gesprekken zien. Dit is toch een schande. Aangezien je dan dus niet kan zien wie je gebeld heeft. Ik ervaar dit als een grote last en moet elke keer aan mensen die mij bellen uitleggen dat ik dat niet kan zien. Ik begrijp echt niet dat dit in de nieuwe update niet is aangepast. Hoe lossen we dit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:23

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dat probleem komt lang niet bij alle K800's voor, bij mij werkt dit gewoon goed (zowel voor- als na de update) ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 00:26:
Dat probleem komt lang niet bij alle K800's voor, bij mij werkt dit gewoon goed (zowel voor- als na de update) ;)
same here :) ik krijg alle gemiste oproepen gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook niet en dit is zeer hinderlijk ik zie ook geen gevoerde gesprekken meer :( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 10:41:
ik ook niet en dit is zeer hinderlijk ik zie ook geen gevoerde gesprekken meer :( :X
Hiero ook nergens last van.

Iemand als eens geprobeerd om het probleem op de lossen door langs een van de SonyEricsson Service Points (SESP) te gaan? 'k Weet niet of er verschil zit tussen het opnieuw laten flashen van de firmare op een service point en het zelf thuis doen... maar als je even langs een Service Point gaat ben je in ieder geval niet je telefoon een paar weken kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm..ik weet niet,mss dat ik eens contact op moet nemen met dynafix anders ga k er voor niks naar toe.
Is er geen update service van een kpn service center want op de hi site staat dat als er problemen zijn met je telefoon je naar een primafoon of kpn service center kan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
mensen ! gister optreden nick en simon

met de k800i + nieuwste firmware een aantal foto's gemaakt, hiervan 1:

http://members.chello.nl/k.wagenaar/DSC00128.JPG

toch netjes ! weinig ruis maar mocht nog ietsjes scherper.

[ Voor 8% gewijzigd door rudyman85 op 15-10-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://img141.imageshack.us/img141/8165/dsc00146mc4.jpg

gemaakt toenstraks best mooi (btw met de nieuwe firmware)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister de k800i, ik kan hem alleen niet opladen via de normale adapter ?? 8)7

Als ik em echter in de computer stop laadt ie wel gewoon op via de usb kabel 8)7
Ik ga vandaag of morgen maar ff t-mobile bellen of langs een t-mobile shop ( ik heb hem via hun online systeem besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 10:41
Ik heb momenteel een w800 en overweeg een k800 te kopen.
Is het geluid te vergelijken met de k800 qwa telefoonspeaker en geluid via oortelefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gravy schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:10:
Is het geluid te vergelijken met de k800 qwa telefoonspeaker en geluid via oortelefoon?
Ik vind zelf beter ,maar de oordoppen zijn wel anders.En megabass wordt niet ondersteund bij de k800i,het is ook meer een cameratelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gravy schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:10:
geluid over de speakers is vrijwel hetzelfde maar mijn ervaring met de oordopjes is de k800 heel zacht ik blijf qua muziek me w800 gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
whuh, net software update geinstalleerd bij een vriend, gaat ie in een keer in het engels en via profiel kan je hem niet wijzigen in NL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Rudyyy schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:56:
whuh, net software update geinstalleerd bij een vriend, gaat ie in een keer in het engels en via profiel kan je hem niet wijzigen in NL :([/quote/]
Heb je nederland als taal mss verkeerd ingevult?je kan je daarin snel vergissen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens, ik krijg morgen mn k800i binnen, maar zijn alle menu's in het engels of in het nederlands? verder ben ik er wel erg benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in het nederlands ;) als je een europese versie hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:14:
[quote]Rudyyy schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:56:
whuh, net software update geinstalleerd bij een vriend, gaat ie in een keer in het engels en via profiel kan je hem niet wijzigen in NL :([/quote/]
Heb je nederland als taal mss verkeerd ingevult?je kan je daarin snel vergissen
Nee, allles was in het nederlands, naja dan maar in het engels :) heb het met mn eigen k800i niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudyyy schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:02:
mensen ! gister optreden nick en simon

met de k800i + nieuwste firmware een aantal foto's gemaakt, hiervan 1:

http://members.chello.nl/k.wagenaar/DSC00128.JPG

toch netjes ! weinig ruis maar mocht nog ietsjes scherper.
Best goede foto. Met welke instellingen heb je hem gemaakt? Ben zelf gisteren naar namelijk naar de oktoberfeesten hier net over de grens geweest en heb daar foto's in de schemerportretstand gemaakt. Moet zeggen dat de kwaliteit ervan erg tegenvalt....

Wat de batterijduur betreft, die is echt enorm toegenomen zeg. Vorige week zaterdag opgeladen en nu pas op 18% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij heeft idd een langer leven,woensdag opgeladen en nu nog 52% :)

Geen hogere fotokwaliteit helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes,bedankt Ramonio .voor die tip om de gesprekslijst te wissen.NU krijg ik alles door van gemiste oproepen +gevoerde ,wat ik dus eerst niet door kreeg :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij werkt de afstandsbedieningsfunctie niet op itunes, wel op media player. Is dit normaal?, kan je der wat aan doen oid, ff patche/downe/instellen in itunes, whatever

hopelijk ken ieman mij helpen:)
top telefoon btw
weet iemand misschien ook nog of die actie van die 512 geheugestick nog steeds geld (heb hem afgelope week bij Hi gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itunes wordt niet ondersteund geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 19:20:
[...]

Best goede foto. Met welke instellingen heb je hem gemaakt? Ben zelf gisteren naar namelijk naar de oktoberfeesten hier net over de grens geweest en heb daar foto's in de schemerportretstand gemaakt. Moet zeggen dat de kwaliteit ervan erg tegenvalt....

Wat de batterijduur betreft, die is echt enorm toegenomen zeg. Vorige week zaterdag opgeladen en nu pas op 18% :)
ook met schemerstand verder niks speciaals en de camera zo goed mogelijk stil houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:18:
bij mij werkt de afstandsbedieningsfunctie niet op itunes, wel op media player. Is dit normaal?, kan je der wat aan doen oid, ff patche/downe/instellen in itunes, whatever

top telefoon btw
weet iemand misschien ook nog of die actie van die 512 geheugestick nog steeds geld (heb hem afgelope week bij Hi gekocht).
moet je ff kijken tot waneer die actie geld. of ff bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudyyy schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:54:
[...]
ook met schemerstand verder niks speciaals en de camera zo goed mogelijk stil houden :)
schemerstand of schemerportret met flits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudyyy schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:54:
[...]
Zit wel verschil in de schemerstand of de schemerportretstand. Als je de portretstand hebt gekozen, heb je dan de flits uitgeschakeld? Zie namelijk geen kunstmatige belichting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 07-10 17:12

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:18:

top telefoon btw
Je kunt wel de afstandsbediening voor de desktop selecteren, dan kun je iTunes (deels) bedienen. Anders even een geschikte .hid file zoeken ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rio schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 09:54:
[...]

Je kunt wel de afstandsbediening voor de desktop selecteren, dan kun je iTunes (deels) bedienen. Anders even een geschikte .hid file zoeken ergens.
dat heb ik geprobeerd, maar waar moet je die hid dan planten, want ik flikkerde hem in de map overig, maar veranderde nix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 23:49:
[...]

Zit wel verschil in de schemerstand of de schemerportretstand. Als je de portretstand hebt gekozen, heb je dan de flits uitgeschakeld? Zie namelijk geen kunstmatige belichting...
Schemerstand, dus geen flits gebruikt :) als je hem wél met de flits maakt zie je meer van het publiek dan het podium zelf (heb daar wel een voorbeeld van, post ik later wel ff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 20:41

djidee

Mr. Slungel

was met het eten bezig, ondertussen ff met mn ouders aan het bellen, glijdt dat ding onder mn kin weg, de spoelbak in waar ik net het eten in het afgieten was, klein laagje water dus, hij deed het nog even, daarna was ie uit...

Toestel op een handdoek gelegd, batterij los..

5 min later was er aardig wat uit, ik batterij erin, hmm, start direct op, leek goed te werken, ik blij, tot minuut of 5 later, ik ff wou kijken, was hij weer uit gegaan, aan/uit, geen effect... Hmm, zit er toch nog wat in? Ik batterij er weer uit gewipt...

15 min later, batterij er weer in, hoor beetje knetterend/kortsluitend geluidje zodra ik hem eruit doe... Denk dat ik hem maar een dagje laat liggen, en kijken wat er mee gebeurd, vermoed dat ik hem gesloopt heb, sukkel |:( :'( ;( :X

Updates volgen

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha niet zo slim nee, verzekerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 20:41

djidee

Mr. Slungel

:X :'( (jaren top foons gehad, nooit verzekerd, nooit problemen, gejat, heel zuinig, etc etc, en dan dit)

Update, na een uurtje liggen batterij er weer in, knetter, brandgeur, fuck, batterij eruit, denk niet dat ie ooit nog wat gaat doen, vanaaf (23u) als ik thuis ben van werk nog maar weer een poging, beh, dis lomp, mijn radio/mp3 speler, agenda, fototoestel en ook nog telefoon kaduuk, *niet netjes woord* Maar goed, eigen schuld, had ik headset maar moeten pakken, of moeten verzekeren ;(

[ Voor 60% gewijzigd door djidee op 16-10-2006 12:08 . Reden: ff een toevoeging ]

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow dat is vervelend ,TSjah het kan iedereen gebeuren,Maar je hebt ook goede makers van telefoon ,die wel iest aan waterschade kunnen doen.als je daarin intresse hebt.want ik denk dat er water in blijft zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
djidee schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:33:
5 min later was er aardig wat uit, ik batterij erin,
Je had het een paar dagen moeten laten drogen en fohnen.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mandrake schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:15:
[...]

Je had het een paar dagen moeten laten drogen en fohnen.
ja dat denk ik ook want als die nu al brandgeur heeft geroken.Dan is het allleen maar erger.Dus ik zou hem nu even niet meer aanzetten anders maak je nog meer stuk denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm dat word de foon uitmekaar halen en alles goed drogen met de fohnen . en laat je batery ff nakijken mestaal willen die ook wel eens stuk gaan . maar haal eerst het water deruit en met fohn alles droog makenen dan je batery laten testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:20:
hmmm dat word de foon uitmekaar halen en alles goed drogen met de fohnen . en laat je batery ff nakijken mestaal willen die ook wel eens stuk gaan . maar haal eerst het water deruit en met fohn alles droog makenen dan je batery laten testen
Ja oke ,maar niet elk bedrijf doet iest met waterschade meestal willen ze het niet repareren,Je hebt nu toch niet meer veel te verliezen dus ik weet een goede /betrouwbare site waar je je telefoon kan laten maken

Mvg goessens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 12:36:
[...]

Ja oke ,maar niet elk bedrijf doet iest met waterschade meestal willen ze het niet repareren,Je hebt nu toch niet meer veel te verliezen dus ik weet een goede /betrouwbare site waar je je telefoon kan laten maken

Mvg goessens
ja daar geef ik je gelijk in je hebt nix te verliezen dus ja gewoon doen meschien is die nog te maken ;)
en ook de foon simlockvrij ken nog niet . ja bij de provider waar je 120 euro betaald maar ze zijn der druk mee bezig . duurt allemaal te lang zelfde als de update van t-mobile versie ook nog steeds nix :( me gedult raakt een beetje op nu onder tussen :O

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 07-10 17:12

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:50:
[...]

dat heb ik geprobeerd, maar waar moet je die hid dan planten, want ik flikkerde hem in de map overig, maar veranderde nix...
Volgens mij klopt dat. Moet je hem vanuit die map niet openen en dat hij daarna bij de rest van je afstandsbedieningen gezet wordt? Weet het niet meer om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb hem ook eindelijk, erg erg blij mee :). nu wil ik hem graag updaten alleen heb geen idee hoe ik de sim eruit krijg... iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:19:
Zo heb hem ook eindelijk, erg erg blij mee :). nu wil ik hem graag updaten alleen heb geen idee hoe ik de sim eruit krijg... iemand een tip?
Nagel of iets dergelijks onder de sim, ietsje oplichten en dan naar buiten schuiven met aan andere vinger. Pas wel op dat je niet krast.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ok ik weet dat dit geen help desk is, maar er is iets en vraag me af hoe ik het weg krijg :) of eigenlijk weer trug. Om de een of andere rede houdt me telefoon niet meer bij waar ik als laatst naar gebeld heb en wie mij het laatst gebeld heeft of welke gesprekken ik gemist heb. En ik kan niet in opties vinden hoe ik dit weer aan kan zetten. Ik snap uberhaubt niet hoe het er uit is want kheb niets veranderd om mee te beginnen. Maja, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:41:
Ok ik weet dat dit geen help desk is, maar er is iets en vraag me af hoe ik het weg krijg :) of eigenlijk weer trug. Om de een of andere rede houdt me telefoon niet meer bij waar ik als laatst naar gebeld heb en wie mij het laatst gebeld heeft of welke gesprekken ik gemist heb. En ik kan niet in opties vinden hoe ik dit weer aan kan zetten. Ik snap uberhaubt niet hoe het er uit is want kheb niets veranderd om mee te beginnen. Maja, iemand een idee?
Als je ff gelezen had in dit forum had je het gezien ,maarja ik had er ook eerst last van en heb de gesprekslijst gewist en toen werktte alles weer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.kpn.com heb ik deze telefoon vorige week woensdag besteld, en tijdelijk zou je er een soort media center bij krijgen. Alleen nu zie ik net dat de PDF van het voucher waarmee je dat ding kon bestellen bij KPN van de site af is gehaald. Heeft iemand hier die toevallig nog op z'n schijf? En zo ja, zou je 'm kunnen mailen?

Verder hoop ik ook in dit topic mee te komen lezen/reageren zodra ik 'm binnen heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.kpn.com/kpn/re...nnelid%3D0%26id%3D1529432

een vraag:
wie kan me helpen: ik zit met het volgende; ik heb 4 % minder accu tijd over na het beluisteren van 4 liedjes.dit is toch wel erg snel?zowiezo gaat hij heel erg snel leeg,zou dienu al kapot zijn :/ :|???

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:11:
http://www.kpn.com/kpn/re...nnelid%3D0%26id%3D1529432

een vraag:
wie kan me helpen: ik zit met het volgende; ik heb 4 % minder accu tijd over na het beluisteren van 4 liedjes.dit is toch wel erg snel?zowiezo gaat hij heel erg snel leeg,zou dienu al kapot zijn :/ :|???
Ik zal het je nog sterker vertellen.Vandaag had mn telefoon de hele dag ongeveer 50% batterij.Vanavond even wat geluiden opgenomen(ouwehoeren 8) ) en na ongeveer 5 minuten was de batterij al gezakt naar 27%.Hoezo snel? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:10

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Mijn ervaring is dat voornamelijk de batterij weergave niet lineair is, de eerste 50% bijvoorbeeld gaan een STUK langzamer eraf dan de 2e 50%...bovendien lijkt het batterij icoontje nog bìjna vol te zijn, terwijl die op 78% ofzo staat, dat staat ook wat vreemd.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat vergelijkling opgezocht tussen de camara telefoons van dit moment.

Vergelijking tussen de:

K800i: 3.2 mp camera
Nokia N93: 3.2 mp camera carl seiz lens
LG KG 920: 5.0 mp camera

Ik persoonlijk vind de foto's van de k800 zeker mooier dan die van de nokia (ookal heeft die een carl seiz lens), maar of ik de LG beter vind of de K800 vind ik moeilijk te zeggen... de ene keer vind ik de LG beter van kleur en de andere keer de K800. Terwijl de Lg een 5 mp camera heeft.

K800i
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v665/juzzwuzzz/2048x1536_comparison_review_kg920_n.jpg
Nokia N93
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v665/juzzwuzzz/2048x1536_comparison_review_kg92-1.jpg
LG KG 920
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v665/juzzwuzzz/2592x1944_comparison_review_kg920_n.jpg
K800i
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v665/juzzwuzzz/2048x1536_comparison_review_kg92-2.jpg
Nokia N93
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v665/juzzwuzzz/2048x1536_comparison_review_kg92-3.jpg
LG KG 920
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v665/juzzwuzzz/2592x1944_comparison_review_kg92-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ik heb sinds kort ook een k800i. Nu is er echt één ding wat me meteen opvalt, en dat is dat als je iets met umts aan het doen bent, hij ontzettend warm word. Bijna heet. Hebben meer mensen hier last van?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 13:47
Ik ben waarschijnlijk van plan deze telefoon aan te schaffen en HI is met €15 p/m zeer aantrekkelijk. Alleen mijn enige bedenking bij dit zou kunnen zijn dat deze versie gelockt is. Ik weet dat er eentje is met KPN versie, krijg je deze bij een HI abbonement? En het klopt toch dat als je die krijgt je niet meer van de SE updates gebruikt kunt maken? Zijn er nog verdere nadelen aan die provider specifieke versie?

ik had al gezocht maar hi is niet de meest zoekvriendelijk lettercombinatie
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.