Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 5

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 23.520 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiiim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02-2022

Tiiim

Grand Theft Audio

Weet iemand of de joystick hetzelfde is als de K750i ? Of dat het meer een dichte druktoets is geworden zoals bijvoorbeeld de W810?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 08:10
Anoniem: 189306 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:49:

ben een beetje bang een nieuwe foon gelijk te gaan updaten,

Groeten Fer
Je moet het toch een keertje doen omdat dit niet de laatste update zal zijn. Volgens mij kon je het ook gratis op een van de SE servicepunten laten updaten.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Tiiim schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:09:
Weet iemand of de joystick hetzelfde is als de K750i ? Of dat het meer een dichte druktoets is geworden zoals bijvoorbeeld de W810?
Het is hetzelfde als de K750i

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126738

Het is een verbeterde versie van de joystick van de K750i.

(Is btw ook duidelijk op de plaatjes te zien...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189306

Mandrake schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:21:
[...]

Je moet het toch een keertje doen omdat dit niet de laatste update zal zijn. Volgens mij kon je het ook gratis op een van de SE servicepunten laten updaten.
Weet jij in de buurt van Amsterdam een SE servicepunt. Of is elke winkel die deze foon verkoopt ook een Se servicepunt.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 189306 op 10-10-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Anoniem: 189306 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:26:
Weet jij in de buurt van Amsterdam een SE servicepunt. Of is elke winkel die deze foon verkoopt ook een Se servicepunt.
lijst

Teleworld
Kinkerstraat 57
1053 DZ Amsterdam
020-6834001

Had je ook in de 1e post van dit topic kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chris.nl schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:35:
[...]

lijst

Teleworld
Kinkerstraat 57
1053 DZ Amsterdam
020-6834001

Had je ook in de 1e post van dit topic kunnen vinden
Ontzettend bedankt, ga morgen daar naar toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:41

Rio

Ik heb al een boek

Anoniem: 189306 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:45:
[...]

Ontzettend bedankt, ga morgen daar naar toe :)
Okay, my bad.
Updaten zou je in principe zelf moeten kunnen hoor. Is alleen belangrijk dat je vooraf alle drivers goed installeert, daarna kan een kind de was doen.

Mocht je het toch liever laten doen: Volgens mij is Teleworld net verhuisd naar een ander adres op de Kinker, ben er niet zeker van of Kinkerstraat 57 nou het nieuwe of oude adres is. Zie je vanzelf, er hangt een briefje op de deur. Je kon trouwens tot voor kort ook naar RAF in de Rijnstraat, maar die zie ik niet meer in de lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rio schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:55:
[...]

Okay, my bad.
Updaten zou je in principe zelf moeten kunnen hoor. Is alleen belangrijk dat je vooraf alle drivers goed installeert, daarna kan een kind de was doen.

Mocht je het toch liever laten doen: Volgens mij is Teleworld net verhuisd naar een ander adres op de Kinker, ben er niet zeker van of Kinkerstraat 57 nou het nieuwe of oude adres is. Zie je vanzelf, er hangt een briefje op de deur. Je kon trouwens tot voor kort ook naar RAF in de Rijnstraat, maar die zie ik niet meer in de lijst staan.
Ja begrijp dat ik het zelf ook zou moeten kunnen, maar voor mij is dit een nieuwe foon waar ik nog niks van weet hoe die werkt waar alles te vinden enz. dus lijkt het me makkelijker als het al is geupdate, de volgende keer kan ik dan zelf wel aan de slag. Wil deze foon graag hebben omdat ik over 2 weken op vakantie ga en hem dan mee wil nemen, en kan er dan nu vast een beetje mee spelen voordat ik weg ga, heb geen zin om daar alles nog eens uit te gaan zoeken hoe alles werkt wat je er mee kan enz. Wilde eigenlijk de Brown edition kopen maar die komt waarschijnlijk pas na mijn vakantie op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142059

hmm nog steeds geen update voor een t-mobile versie |:( vind maar erg lang duren allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Anoniem: 189306 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:09:
[...]

Ja begrijp dat ik het zelf ook zou moeten kunnen, maar voor mij is dit een nieuwe foon waar ik nog niks van weet hoe die werkt waar alles te vinden enz. dus lijkt het me makkelijker als het al is geupdate, de volgende keer kan ik dan zelf wel aan de slag. Wil deze foon graag hebben omdat ik over 2 weken op vakantie ga en hem dan mee wil nemen, en kan er dan nu vast een beetje mee spelen voordat ik weg ga, heb geen zin om daar alles nog eens uit te gaan zoeken hoe alles werkt wat je er mee kan enz. Wilde eigenlijk de Brown edition kopen maar die komt waarschijnlijk pas na mijn vakantie op de markt.
Brown edition komt geloof ik helemaal niet meer, wordt nu een silver edition James Bond versie geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rio schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:26:
[...]

Brown edition komt geloof ik helemaal niet meer, wordt nu een silver edition James Bond versie geloof ik.
De Brown edition staat nog steeds bij nieuweMobiel op de site als nieuw, en als je het aanklikt staat er verwacht 4e kwartaal.
Ook de silver edition komt niet binnen 2 weken op de markt dus ga ik nu maar voor de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121530

Ik heb een klein probleempje met me k800i.
Bij mij begint bij de 5 het plastic laagje van de toets los te laten.
Iemand ook zo'n probleem gehad zoja hoe heb je het opgelost/laten repareren.

Ik heb al een mailtje naar sony gestuurd maar wou toch hier ook even vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Zojuist heb ik geprobeert te upgraden naar de laatste firmware echter krijg ik de volgende melding,

Geen update beschikbaar

Op uw telefoon is de nieuwste vrijgegeven
software al geïnstalleerd.

Op mijn telefoon is de volgende firmware versie geïnstalleert: R1CE001 (Vodafone)

[ Voor 20% gewijzigd door MVC op 10-10-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MVC schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:22:
Zojuist heb ik geprobeert te upgraden naar de laatste firmware echter krijg ik de volgende melding,

Geen update beschikbaar

Op uw telefoon is de nieuwste vrijgegeven
software al geïnstalleerd.

Op mijn telefoon is de volgende firmware versie geïnstalleert: R1CE001 (Vodafone)
daar is nog geen update voor omdat het een branded foon is . de mijne is van t-mobile ook geen update voor ff gedult der voor hebben 8)7 simlock zou verboden moeten worden vind ik al dat gezeur der mee met alles |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 142059 op 10-10-2006 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179588

Anoniem: 121530 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:17:
Ik heb een klein probleempje met me k800i.

ja dit hen k niet ,maar bij mij valt een stukje lak een klein puntje van de zijkant (op dat ijzer ) eraf .Je ziet het bijna niet.K weet niet of hier is te doen aan is.Is slijtage en valt niet onder garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiiim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02-2022

Tiiim

Grand Theft Audio

Anoniem: 126738 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:25:
Het is een verbeterde versie van de joystick van de K750i.

(Is btw ook duidelijk op de plaatjes te zien...)
als je het weet wel ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121530

Anoniem: 179588 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:32:
[...]

ja dit hen k niet ,maar bij mij valt een stukje lak een klein puntje van de zijkant (op dat ijzer ) eraf .Je ziet het bijna niet.K weet niet of hier is te doen aan is.Is slijtage en valt niet onder garantie
Mischien ff vergeten bij te vertellen ik heb hem net 2 weken. Dan vind ik het geen slijtage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja natuurlijk niet maar als jy je sleutelbos in je broek heb zitten bij je telefoon en dan bekras je het display is het nog steeds slijtage en dan valt het onder jezelf .ik weet natuurlijk niet hoe het met die toets zit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Afbeeldingslocatie: http://file02.uploaddump.nl/thumbs/kkdaqcwqaqodk-DSC00262.JPG

Heb zoon pluggetje besteld dat ik ook mijn speakers er op aan kan sluiten, hij lijkt groot op de foto maar hij is zo klein en ook nog een radio ontvanger erin!!!

En dat voor slecht 6,50 incl verzend kosten ;)

http://www.marktplaza.nl/...0i-ipv-HPM-70-2399158.php

Hij had er nog een aantal liggen ;)

PS: Die foto heb ik effe snel gemaakt met de k800I ;)

[ Voor 63% gewijzigd door D467 op 10-10-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D467 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:53:
[afbeelding]

Heb zoon pluggetje besteld dat ik ook mijn speakers er op aan kan sluiten, hij lijkt groot op de foto maar hij is zo klein en ook nog een radio ontvanger erin!!!

k heb deze ook gisteren bestelt,ik hoop dat het wat is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Anoniem: 121530 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:17:

Ik heb dit euvel ook gelezen op esato.com. Ik zou ermee naar een SE servicepunt gaan. Ze moeten de toesten vervangen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187279

Ik vind die update niet veel voorstellen.De foto's zijn niks beter,er is binnenshuis nog veel noise te zien op de foto's.ook de randen zien er neppig uit.Dat die groene rand verdwenen is op het display tijdens filmen is voor mij ook onbelangrijk.Het geluid van de muziekspeler is ook niet veranderd,dus nog steeds gewoon goed.
Verder merk ik geen noemenswaardige veranderingen :|

Maar w88 op de volgende update dan maar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand al een t-mobile update gedaan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Anoniem: 142059 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:42:
iemand al een t-mobile update gedaan ???
Je schijft net zelf dat er die nog niet is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MVC schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:13:
[...]

Je schijft net zelf dat er die nog niet is :)
klopt maar van hi is die der al wel vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEiPiE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 15:19

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

mmz, die crystal case van telecomtelecom.nl is kortweg prutzooi... twee hele kleine klemmetjes (waarvan er een bij levering al te smal was) worden geacht de hele behuizing bij elkaar te houden... dat werkt dus echt voor geen ene meter!
De helft rondom de camera blijft wel zitten (klemt zichzelf rond het toestel, al heeft dat meer te maken met de rubberachtige coating op het toestel zelf), maar de kant die dus het display moet beschermen valt er al bij de minste beweging vanaf.
Miskoop dus, want om nou helemaal 't retourneergedoe in te gaan voor een tientje en dan vervolgens misschien eentje te hebben die wel twee klemmen heeft. Denk dat 't ontwerp al fundamenteel fout is, ook met twee klemmetjes hoeft er bijna niks te gebeuren voor hij los schiet.
Toch maar die siliconen versie bestellen.

edit: boven en onder schijnen ook klemmen te zijn... maar met 't ontbreken van die ene klem heb je er dus geen zak aan en ik geloof er ook niet in dat ie handig is waren de klemmen wel goed.

edit2: en met case past ie niet op m'n CDS-60 :)

[ Voor 12% gewijzigd door LEiPiE op 10-10-2006 22:32 ]

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

leipie schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:14:
mmz, die crystal case van telecomtelecom.nl is kortweg prutzooi... twee hele kleine klemmetjes (waarvan er een bij levering al te smal was) worden geacht de hele behuizing bij elkaar te houden... dat werkt dus echt voor geen ene meter!
De helft rondom de camera blijft wel zitten (klemt zichzelf rond het toestel, al heeft dat meer te maken met de rubberachtige coating op het toestel zelf), maar de kant die dus het display moet beschermen valt er al bij de minste beweging vanaf.
Miskoop dus, want om nou helemaal 't retourneergedoe in te gaan voor een tientje en dan vervolgens misschien eentje te hebben die wel twee klemmen heeft. Denk dat 't ontwerp al fundamenteel fout is, ook met twee klemmetjes hoeft er bijna niks te gebeuren voor hij los schiet.

edit: boven en onder schijnen ook klemmen te zijn... maar met 't ontbreken van die ene klem heb je er dus geen zak aan en ik geloof er ook niet in dat ie handig is waren de klemmen wel goed.
Dan is toch echt die case van jou niet helemaal goed geleverd. Heb zelf namelijk hetzelfde model van het ding en bij mij past hij prima. Heb hem echter wel uit HongKong, maar of dat wat uitmaakt betwijfel ik. Twee vrienden van me (toevallig allebei een K800i bij een KPN abo) hebben er wél een besteld bij telecomtelecom. Ook met deze cases is helemaal niets aan de hand. Passen perfect en vertonen geen mankementen. Jij hebt gewoon een maandagmorgen caseje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online

Je hebt gewoon gelijk. Ik heb vandaag de crystal case van telecomtelecom binnengekregen, en hoewel ie bij mij wel goed past en quasie stevig in elkaar blijft zitten ben ik toch niet helemaal tevreden.
Het is niet de crystal case die ze op de website aanbieden, maar een ding van B kwaliteit. Foto

Het ruitje aan de voorkant is niet helemaal "crystal", het lijkt alsof er vegen in zitten.
Het voorklepje wordt met 1 (uitstekend en kwetsbaar) klemmetje per zijkant vastgehouden ipv 2 goede. De boven en onderkant van het voorklepje sluiten (slecht en kwetsbaar) op de naad, ipv na een bocht over de naad. De hoeken sluiten meer vierkant af dan rond.
Al met al denk ik dat ie wel een val kan overleven, maar het is absoluut niet de crystal case zoals ie bedoeld is / aangeboden wordt.

Ik gebruik deze crystal case totdat ik een echte heb, telecomtelecom is wat de crystal case betreft gewoon een kutwinkel. Basta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163185

D467 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:53:
[afbeelding]

Ik had voor 8 euro de langere versie.... heeft denk ik voordeel tenopzichte van die, dat er de opneemknop en microfoontje voor handsfree inzit.

Nadeel is dan wel weer, dat als je je eigen koptelefoon gebruikt je een dubbel lang snoer hebt. (maar dat werk je zo weg in je shirt :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Laguna

Connaisseur

Anoniem: 142059 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:32:
[...]

klopt maar van hi is die der al wel vandaar
Hi heeft geen branding...

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEiPiE

LEiPiE

Chris.nl schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:53:
[...]
Je hebt gewoon gelijk. Ik heb vandaag de crystal case van telecomtelecom binnengekregen, en hoewel ie bij mij wel goed past en quasie stevig in elkaar blijft zitten ben ik toch niet helemaal tevreden.
Het is niet de crystal case die ze op de website aanbieden, maar een ding van B kwaliteit. Foto

Het ruitje aan de voorkant is niet helemaal "crystal", het lijkt alsof er vegen in zitten.
Het voorklepje wordt met 1 (uitstekend en kwetsbaar) klemmetje per zijkant vastgehouden ipv 2 goede. De boven en onderkant van het voorklepje sluiten (slecht en kwetsbaar) op de naad, ipv na een bocht over de naad. De hoeken sluiten meer vierkant af dan rond.
Al met al denk ik dat ie wel een val kan overleven, maar het is absoluut niet de crystal case zoals ie bedoeld is / aangeboden wordt.

Ik gebruik deze crystal case totdat ik een echte heb, telecomtelecom is wat de crystal case betreft gewoon een kutwinkel. Basta!
Goed dat ik ff refresh, ik was dat namelijk net aan het tikken :)
Kutwinkel weer ik niet, wel vrij snelle levering en een zeer nette prijs op de originele SE artikelen (heb er een deskstand en auto-adapter (met ingebouwd lampje ontdekte ik net :)) mee besteld en daar is niks mis mee.
Maar goed, die crystal case is dus gewoon oplichting (zou 't een merknaam zijn, want dan is dit imitatie verkopen onder de echte naam?)

Waar bestel jij die echte crystal case?

Ik zie hier een model dat aan beide zijkanten twee klemmen heeft ipv 1 kleine. Daarnaast lijkt daar ook een grotere uitsparing te zitten rond 't datasocket.
Die van mij (precies dezelfde als op je foto) heeft dus ook maar 1 klemmetje per zijkant waardoor de hoekpunten omhoog komen omdat de case ook iets te klein is blijkbaar.
Daarnaast is 't dus irritant dat ie niet in de bureaulader past, omdat 1) het plastic bij de cameraschuif te dik is en 2) het plastic te ver doorloopt naar het datasocket waardoor er geen aansluiting is.
Die silicone case heeft helaas helemaal geen display bescherming en omdat ik weet dat als ik er niks aan doe er zeer binnenkort schade op zit die uiteraard niet onder de garantie of verzekering valt wil ik dat wel beschermen... zit er nu zelfs aan te denken de siliconcase te nemen en dan het voorste stuk van imitatie-crystalcase te gebruiken binnen die siliconcase }:O

"De Crystal Case biedt uw toestel een perfecte en comfortabele bescherming, zonder dat het toestel zijn uiterlijk verliest. De Crystal Case bestaat uit een hoogwaardig verwaardigd kunststof. De harde kunststof delen zorgen voor een goede pasvorm en bescherming van uw toestel."
Ammehoela... dit plastic is net zo hoogwaardig als 't gemiddelde cd-doosje, krast en breekt bij 't minste of geringste (nog niet uitgeprobeerd overigens). Dit is inderdaad domweg goedkope imitatierotzooi, kan me niet voorstellen dat heel Azië rondloopt met deze crap (al wordt dit vast daar geproduceerd ;) )
Zat ook in een plastic zakje als hele verpakking.
Heb ff plaatjes in een fotoalbum gestopt: Afbeeldingslocatie: http://zielknijper.student.utwente.nl/photo/d/3414-2/IM024000.JPG (klik voor hele album)

edit: mailtje gestuurd naar TelecomTelecom, kijken wat ze kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
- edit -
dubbel
maar wel mooi album

[ Voor 127% gewijzigd door Chris.nl op 11-10-2006 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
-edit-

Ik heb ze ook maar gemaild :+

[ Voor 57% gewijzigd door Chris.nl op 11-10-2006 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190459

Nou ik heb op aanraden van een klasgenoot ook zo'n crystal case gekocht. Bij telecomtelecom! Ik vind het helemaal niks, het ziet er gewoon niet uit vind ik haha! Mijn abbo is 1 jaar en heb garantie ik heb liever dat ie kapot gaat en 2 weken of 3 weken weg is dan dat ik de hele tijd met zo'n debiel plastic stuk om mijn mobiel loop. Maarjah dat is natuurlijk mijn mening!

Btway al mensen die msn gebruiken op huh K800 i? e-msn bevalt me niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192512

Mandrake schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:21:
[...]

Ben ik helemaal met je eens.
Heb dan ook gisteravond mijn mob geupdate via de pc. Na het updaten kwam alleen mijn mobiel in een soort loop te zitten. Het scherm ging steeds aan en uit en de verbinding viel steeds weg. Het leek wel alsof het opstarten van de telefoon problemen gaf. Meerdere keren aan en uit zetten hielp niet. Heb tot 3 keer de update opnieuw uitgevoerd, zonder succes. Daarop heb ik de telefoon de hele avond verder uit gehad en wilde er vandaag mee terug gaan naar de winkel. 8)7
Vanmorgen wilde ik toch nog even kijken of ie nog steeds problemen gaf, maar nee. Nu werkt ie weer vlekkeloos!!! :*)
Hebben meer mensen een dergelijke ervaring na de laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Anoniem: 187279 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:44:
De foto's zijn niks beter,er is binnenshuis nog veel noise te zien op de foto's.ook de randen zien er neppig uit.
Ik ben het met je eens. De foto's zien er niet uit, vooral de randen. Deze zijn gekarteld. Foto's lijken uitgesmeerd (behalve de randen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177241

wel beu dat ik ook niet kan updaten, ook een vodaphone editie, maar zonder simlock
(en nee kheb em niet laten unlocken, zo gekocht)
wel vin dik de batterij status mooier weergegeven dan bij een standaard versie, lekker zo met die zwarte blokjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Iemand ervaring met de Portable Speakerset MPS-60?

Link:

http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jep die ken ik... me vriendin heeft er 1 gratis gekregen bij telefoon. Is wel een leuk dingetje en nog goed geluid ook voor het formaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Anoniem: 163185 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:56:
[...]

jep die ken ik... me vriendin heeft er 1 gratis gekregen bij telefoon. Is wel een leuk dingetje en nog goed geluid ook voor het formaat
Ook hard geluid? En kwa bass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D467 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:04:
[...]

Ook hard geluid? En kwa bass?
Dat weet ik niet precies... heb al poosje niet meer gehoort, maar wat ik nog weet is dat ik het een goed geluid vondt voor de kleine boxjes... en dus ook de geluidssterkte en de bas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Anoniem: 163185 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:09:
[...]

Dat weet ik niet precies... heb al poosje niet meer gehoort,
Je bent toch niet gedumpt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mandrake schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:51:
[...]

Je bent toch niet gedumpt? ;)
Nee hoor... nog steeds gelukkig. Heb alleen vaak wel wat beters te doen dan naar de boxjes luisteren van me vriendin ;) speel liever met andere dingen

Maar ontopic... ik zal eens kijken of ik de boxjes kan vinden bij me vriendin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Ik heb dus net een K800I opgehaald bij een 1 jarig KPN 30 abbonement. Maar is er op geen enkele andere manier die telefoon simlock vrij te krijgen, behalve door KPN 70Euro te betalen? Niet een online service die hem dmv betaling simlock vrij kan maken ofzoiets? Ik moet hem echt simlock vrij hebben namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Anoniem: 8514 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:39:
Ik heb dus net een K800I opgehaald bij een 1 jarig KPN 30 abbonement. Maar is er op geen enkele andere manier die telefoon simlock vrij te krijgen, behalve door KPN 70Euro te betalen? Niet een online service die hem dmv betaling simlock vrij kan maken ofzoiets? Ik moet hem echt simlock vrij hebben namelijk....
Had je om een simlockvrij toestel moeten vragen, net als ik. Kost alleen iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

Rio schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:51:
[...]

Had je om een simlockvrij toestel moeten vragen, net als ik. Kost alleen iets meer.
Wat koste dat meer?

En klopt het trouwens dat het geluid (van een mp3tje) er een stuk minder hard uit komt als je vergelijkt met een K750i (met equalizer alles omhoog)?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 8514 op 11-10-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Anoniem: 163185 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:25:
[...]

Nee hoor... nog steeds gelukkig. Heb alleen vaak wel wat beters te doen dan naar de boxjes luisteren van me vriendin ;) speel liever met andere dingen

Maar ontopic... ik zal eens kijken of ik de boxjes kan vinden bij me vriendin :P
\

Mocht het in een verlaten kastje onder de stof liggen, dan mag je ze ook wel door verkopen aan mij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143766

leipie schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 01:10:
[...]

Goed dat ik ff refresh, ik was dat namelijk net aan het tikken :)
Kutwinkel weer ik niet, wel vrij snelle levering en een zeer nette prijs op de originele SE artikelen (heb er een deskstand en auto-adapter (met ingebouwd lampje ontdekte ik net :)) mee besteld en daar is niks mis mee.
Maar goed, die crystal case is dus gewoon oplichting (zou 't een merknaam zijn, want dan is dit imitatie verkopen onder de echte naam?)

Waar bestel jij die echte crystal case?

Ik zie hier een model dat aan beide zijkanten twee klemmen heeft ipv 1 kleine. Daarnaast lijkt daar ook een grotere uitsparing te zitten rond 't datasocket.
Die van mij (precies dezelfde als op je foto) heeft dus ook maar 1 klemmetje per zijkant waardoor de hoekpunten omhoog komen omdat de case ook iets te klein is blijkbaar.
Daarnaast is 't dus irritant dat ie niet in de bureaulader past, omdat 1) het plastic bij de cameraschuif te dik is en 2) het plastic te ver doorloopt naar het datasocket waardoor er geen aansluiting is.
Die silicone case heeft helaas helemaal geen display bescherming en omdat ik weet dat als ik er niks aan doe er zeer binnenkort schade op zit die uiteraard niet onder de garantie of verzekering valt wil ik dat wel beschermen... zit er nu zelfs aan te denken de siliconcase te nemen en dan het voorste stuk van imitatie-crystalcase te gebruiken binnen die siliconcase }:O

"De Crystal Case biedt uw toestel een perfecte en comfortabele bescherming, zonder dat het toestel zijn uiterlijk verliest. De Crystal Case bestaat uit een hoogwaardig verwaardigd kunststof. De harde kunststof delen zorgen voor een goede pasvorm en bescherming van uw toestel."
Ammehoela... dit plastic is net zo hoogwaardig als 't gemiddelde cd-doosje, krast en breekt bij 't minste of geringste (nog niet uitgeprobeerd overigens). Dit is inderdaad domweg goedkope imitatierotzooi, kan me niet voorstellen dat heel Azië rondloopt met deze crap (al wordt dit vast daar geproduceerd ;) )
Zat ook in een plastic zakje als hele verpakking.
Heb ff plaatjes in een fotoalbum gestopt: [afbeelding] (klik voor hele album)

edit: mailtje gestuurd naar TelecomTelecom, kijken wat ze kunnen doen.
toon volledige bericht
Tjonge jonge, wat een gigantische prutskwaliteit! Heb de mijne bij Brando besteld. Kostte inclusief verzenden geloof ik 13 of 14 euro...

Heb een tijdje terug al foto's gemaakt voor iemand die wel 's wilde zien hoe dat ding er nou uitzag:

HIER te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Nog een bug gevonden: Via agenda naar ''applicaties'' werkt niet...

EDIT EDIT:

WTF, MAPJE GAMES + APPLICATIES IS BIJ MIJ DEFECT,

''BEWERKING IS MISLUKT''

NOG MEER MENSEN DIT PROBLEEM???? EN WAT IS DE OPLOSSING? TELEFOON AL UIT EN AAN GEZET...

edit 2

Zelfs een masterresett heeft niet geholpen?

[ Voor 70% gewijzigd door D467 op 11-10-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:39:
wat ik gehoort heb zijn ze dit weekend zover om de k800i te kunnen unlocken altans in Adam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D467 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:10:
[...]
\

Mocht het in een verlaten kastje onder de stof liggen, dan mag je ze ook wel door verkopen aan mij :*)
Nou het zal vast niet in een verlaten kastje liggen... ik zit alleen niet elke keer als ik er ben met haar speeltjes te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net zitten zoeken en zoeken in dit topic en de vorige.. maar kan iets niet meer vinden.

Ik dacht dat iemand het er over had dat je voor wat harder geluid mp4 bestanden moest gebruiken. Je zou dan het geluid harder in kunnen stellen ofzo. Ik kan het me niet meer zo goed herinneren wat er stond... maar kan de post ook met geen mogelijkheid terug vinden :? heb al gezocht op mp4, mp3, geluid enz.

Weet iemand hier iets over dat mp4 gebeuren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

#@$#@#$@ TELEFOON KLERE DING, HEEL HET GEHEUGEN IS NU LEEG, ALLE CONTACTEN WEG, ALLE SMSJES WEG, DE HELFT WERKT NIET MEER...

DAMN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D467 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:00:
#@$#@#$@ TELEFOON KLERE DING, HEEL HET GEHEUGEN IS NU LEEG, ALLE CONTACTEN WEG, ALLE SMSJES WEG, DE HELFT WERKT NIET MEER...

DAMN!
hoe krijg je dat voor mekaar ??? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Anoniem: 142059 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:03:
[...]

hoe krijg je dat voor mekaar ??? 8)
Vraag dat maar aan mijn telefoon, ik ga nu rechtstreeks naar de winkel toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

DAMN!
lol.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ik geloof vijf tientjes ofzo. Kon er niet van wakker liggen in ieder geval.
D467 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:19:
Nog een bug gevonden: Via agenda naar ''applicaties'' werkt niet...

EDIT EDIT:

WTF, MAPJE GAMES + APPLICATIES IS BIJ MIJ DEFECT,

''BEWERKING IS MISLUKT''

NOG MEER MENSEN DIT PROBLEEM???? EN WAT IS DE OPLOSSING? TELEFOON AL UIT EN AAN GEZET...

edit 2

Zelfs een masterresett heeft niet geholpen?
Heb ik ook. je zal al die dingen er wel opnieuw in moeten zetten.
En dat je nu alles kwijt bent komt door die masterreset.

[ Voor 16% gewijzigd door Rio op 11-10-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja, je hebt van die mensen en die doen zó maar een masterreset hè..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Anoniem: 125609 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:21:
tja, je hebt van die mensen en die doen zó maar een masterreset hè..
Zomaar? Ik begon eerst met de herstel master reset nadat dat niet hielp gehelen master reset gedaan.... Ik kon niet 123 vinden hoe ik een backupp moest maken van mijn contact personen en ik had een vermoeden dat ze opgeslagen stonden op de sim kaart....

èèn ding vertrouw nooit een telefoon!

-------

Net naar de winkel geweest, ze zeiden mij eerst dat het een software fout was en ik hem thuis moet proberen te updaten. (ik heb al de recente software, maargoed)

Of ik kan hem laten opsturen en dan ben ik hem voor 2 weken kwijt (hij is niet verzekerd)

Heb niks bijzonders met de telefoon gedaan/niks erop geïnstalleerd vandaag, en opeens ik wil effen kijken en het werkt niet meer.....

Denk dat ik maar overschakel naar de nokia 3310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D467 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:45:
Beetje hypocriet vind je niet? Eerst prijs je de k800i de hemel in. 'Je keek al zo erg uit naar de volgende update' 'Je begon steeds meer te houden van je k800i'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Rio schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:15:
[...]

Ik geloof vijf tientjes ofzo. Kon er niet van wakker liggen in ieder geval.

[...]

Heb ik ook. je zal al die dingen er wel opnieuw in moeten zetten.
En dat je nu alles kwijt bent komt door die masterreset.
Zelfde probleem? Alle games stonden op mijn geheugen kaartje....

En hoe heb je het probleem verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DAMN!
En eerst was je nog zo blij.. ;)

Heb wel met je te doen,veel succes in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Anoniem: 190459 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 08:32:
[...]

Nou ik heb op aanraden van een klasgenoot ook zo'n crystal case gekocht. Bij telecomtelecom! Ik vind het helemaal niks, het ziet er gewoon niet uit vind ik haha! Mijn abbo is 1 jaar en heb garantie ik heb liever dat ie kapot gaat en 2 weken of 3 weken weg is dan dat ik de hele tijd met zo'n debiel plastic stuk om mijn mobiel loop. Maarjah dat is natuurlijk mijn mening!

Btway al mensen die msn gebruiken op huh K800 i? e-msn bevalt me niet!
al de mijn vrienden fuctie gezien bij berichten? voor de instellingen kun je naar www.SmartVas.com gaan dan kun je msnen met je k800i werkt echt super!! Er is ook Yamigo maar dat vind ik persoonlijk wat minder.
je hoeft er helemaal niks voor te instaleren op je telefoon gewoon even wat instellingen invoeren en klaar is kees :)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148223

@JorisdeKloris,
Heb jij hem dan niet via de pc geupdate?
Heb je ook mijn vrienden terug?
Ben benieuwd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 02-07 09:46

ye-roon

knaak

Ok, dit ding maakt best relaxte foto's en filmpjes zijn ook best ok. Maar nu heb ik een boel mensen die graag mijn hoofd zien als ik op msn zit. Ik snap niet waarom ze dat willen, ma goed, ik heb dus geen webcam en ook geen zin om er 1 te kopen. Heeft iemand een idee of ik dit ding kan gebruiken als webcam en zo ja hoe? Lijkt me wel stoer als da kan namelijk :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
waar ik echt super blij mee ben is de toegenomen batterijduur na de update.

ben een vrij frequent gsm gebruiker, kon hem voor de update zeker elke 1,5 dag opladen. nu staat ie na 2 dagen nog op 54% met hetzelfde bel/sms gedrag _/-\o_ best een groot verschil dus

heb voor de rest het idee dat de telefoon iets soepeler en sneller reageerd, ik kan me dit ook verbeelden :) het enige waar ik nog aan moet wennen is dat de telefoon niet meer is 'wakker' te maken met het joystickje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Ik heb nog effe op google gekeken naar het probleem, is een zeer bekend probleem... veel mensen hebben hier last van, dus ik waarschuw jullie alvast...

je kunt dit enkel oplossen door de telefoon terug te sturen naar SonyEricsson...

EDIT:

Of een update van 7 euro die niet van SonyEricsson zelf is....

[ Voor 47% gewijzigd door D467 op 11-10-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ow dat is vervelend ,maarja zit niks anders op dn opsturen maar al si het wel vervelend.

wie weet hier wat op?:
Ik heb nu weer problemen met gemiste gesprekke dan zie ik een oproep op gsm je hebt 1 gemist egsprek en dankijk ik op de telefoon en dan zie ik er zijn geen gemiste gesprekke :X :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blits toestel die Nokia 3310 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126738

D467 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:18:
Ik heb nog effe op google gekeken naar het probleem, is een zeer bekend probleem... veel mensen hebben hier last van, dus ik waarschuw jullie alvast...

je kunt dit enkel oplossen door de telefoon terug te sturen naar SonyEricsson...

EDIT:

Of een update van 7 euro die niet van SonyEricsson zelf is....
Heb hetzelfde probleem als jou. Kreeg ik al voordat ik de software geupdate had. Had eigenlijk gehoopt dat het probleem daarmee verholpen was.. helaas..

Maargoed,
Zal hem dan maar opsturen naar Sony Ericsson, maar hopen dat ze er wat aan kunnen doen, hebook geen verzekering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Anoniem: 126738 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:37:
[...]

Heb hetzelfde probleem als jou. Kreeg ik al voordat ik de software geupdate had. Had eigenlijk gehoopt dat het probleem daarmee verholpen was.. helaas..

Maargoed,
Zal hem dan maar opsturen naar Sony Ericsson, maar hopen dat ze er wat aan kunnen doen, hebook geen verzekering!
Dan ben je ook 2 weken je telefoon kwijt.....

Heb je al op google gekeken hoeveel mensen hier last van hebben?

http://www.google.nl/sear...+failed&btnG=Zoeken&meta=

Dat SonyEricsson hier (nog) niks mee doet....

Ik stuur de telefoon morgen met veel tegenzin maar op....

Werkt bij de rest nog wel het mapje games/applications?

[ Voor 9% gewijzigd door D467 op 11-10-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
G-PHREAK schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:04:
waar ik echt super blij mee ben is de toegenomen batterijduur na de update.

ben een vrij frequent gsm gebruiker, kon hem voor de update zeker elke 1,5 dag opladen. nu staat ie na 2 dagen nog op 54% met hetzelfde bel/sms gedrag _/-\o_ best een groot verschil dus
Hier vanaf zaterdag tot nu @ 48% ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127279

Ja, mapje games en apps werkt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, mapje games en apps werkt nog. steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192626

Als dit echt een groot probleem is bij velen zal er wel een update komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:26

Animal_X

Rodin

D467 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:45:
[...]
Lijkt mij ook beter ja...

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
He verdowie hier even een rectificatie.

Ik heb gisteren geklaagd over de kwaliteit van de crystal case van telecomtelecom, ik had ze ook een mailtje gestuurd met een link naar mijn klacht op dit forum. Lekker makkelijk hoefde ik geen twee keer te typen.

'k Heb een keurig antwoord gehad, kan het product gewoon gratis terugsturen naar een antwoordnummer en alle centen teruggestort krijgen, zoals dat altijd kan.
Ik had ze eerst moeten mailen om te vragen om een oplossing. Voordat ik ging bleren dat telecomtelecom wat de crystalcase betreft een kutwinkel is, dat was even niet tof voor de klantenservice, ze gaan voor kwaliteit en anders geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anoniem: 143766 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:15:
[...]

Tjonge jonge, wat een gigantische prutskwaliteit! Heb de mijne bij Brando besteld. Kostte inclusief verzenden geloof ik 13 of 14 euro...

Heb een tijdje terug al foto's gemaakt voor iemand die wel 's wilde zien hoe dat ding er nou uitzag:

HIER te vinden
Ja precies, die bedoelde ik.. Je hebt de echte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Effen afscheid nemen en mijn telefoon gaat weer terug naar SonyEricsson ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-07 21:47
DaveD1109 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:29:
[...]

al de mijn vrienden fuctie gezien bij berichten? voor de instellingen kun je naar www.SmartVas.com gaan dan kun je msnen met je k800i werkt echt super!! Er is ook Yamigo maar dat vind ik persoonlijk wat minder.
je hoeft er helemaal niks voor te instaleren op je telefoon gewoon even wat instellingen invoeren en klaar is kees :)
Maar je hebt natuurlijk wel weer een internet verbinding nodig..

edit: Via GPRS zie ik wel! GPRS is gratis toch?

[ Voor 5% gewijzigd door rudyman85 op 12-10-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 23:10
Anoniem: 148223 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:47:
@JorisdeKloris,
Heb jij hem dan niet via de pc geupdate?
Heb je ook mijn vrienden terug?
Ben benieuwd :/
Ik heb via internet ge-update. Op je telefoon zit een automatische update service. Ik weet niet waar Mijn vrienden zit eerlijk gezegd :D

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Chris.nl schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 02:11:
Ik had ze eerst moeten mailen om te vragen om een oplossing. Voordat ik ging bleren dat telecomtelecom wat de crystalcase betreft een kutwinkel is
Jij kreeg toch de "verkeerde" product opgestuurd? Hebben ze actie ondernomen en het plaatje aangepast op de site of sturen ze nu wel het juiste case als je bestelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119403

weet iemand of dit toestel inmiddels al is te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEiPiE

LEiPiE

Chris.nl schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 02:11:
He verdowie hier even een rectificatie.

Ik heb gisteren geklaagd over de kwaliteit van de crystal case van telecomtelecom, ik had ze ook een mailtje gestuurd met een link naar mijn klacht op dit forum. Lekker makkelijk hoefde ik geen twee keer te typen.

'k Heb een keurig antwoord gehad, kan het product gewoon gratis terugsturen naar een antwoordnummer en alle centen teruggestort krijgen, zoals dat altijd kan.
Ik had ze eerst moeten mailen om te vragen om een oplossing. Voordat ik ging bleren dat telecomtelecom wat de crystalcase betreft een kutwinkel is, dat was even niet tof voor de klantenservice, ze gaan voor kwaliteit en anders geld terug.
Jij mag 't naar een antwoordnummer sturen? Lekker consequent zijn ze dan, ik werd naar 't retourformulier verwezen waar je op je eigen kosten naar een postbus mag sturen :?
Kreeg alleen maar
"Onze excuses indien het artikel niet aan de verwachting voldoet.
Heeft u de voorkant bovenaan bij het toestel goed dicht geklikt, dit wil nog
wel eens vergeten worden.
Mocht het niet naar tevredenheid zijn dan kunt u middels dit
retourenformulier retour sturen."
Uiteraard een correct antwoord, maar niet echt constructief (sowieso ook tegen hun eigen voorwaarden: bij retour moet het product onbeschadigd en in de originele verpakking zitten... nogal moeilijk aangezien 't product dus juist stuk is en uit de verpakking).

Dus ik heb als reactie even een link naar m'n foto's op teruggestuurd en ze nogmaals gevraagd of ze ook de ECHTE Crystal Case kunnen leveren (en ze er even op gewezen dat er nergens op hun site staat dat plaatjes kunnen afwijken). En uiteraard op zo diplomatiek mogelijke manier geprobeerd duidelijk te maken dat dit product echt rotzooi is maar dat ik over hun zelf tot nu toe verder (nog?) niks te klagen heb (daarom had ik zelf deze thread niet genoemd, sowieso niet bijster overzichtelijk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

D467 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:05:
[...]

Zelfde probleem? Alle games stonden op mijn geheugen kaartje....

En hoe heb je het probleem verholpen?
Alle games en apps wissen. Zet ze er binnenkort wel opnieuw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManTra
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-04 16:20

ManTra

mooh?

Ik heb een K800i met een 1GB M2 kaartje erin. Uiteraard wil ik er filmpjes en MP3'tjes op klappen.

Netjes drivers geinstalleerd, MyPhoneExplorer gedraait etc. werkt perfect, maar....

Ik vind de transfer snelheid zo laag! Mijn PC en laptop hebben beide USB2.0 wat de k800i via de USB-cable zou moeten ondersteunen. Ik merk alleen dat de snelheid rond de ~250-300 Kilobyte per seconde blijft hangen. Nou dacht ik als de theoretische snelheid van USB2.0 480 mbits is en bij USB1.1 12 mbits dan is dit echt te langzaam. Ik heb al geprobeerd in bestandsmode en telefoon mode. Ik heb de nieuwste firmware update en een unbranded simlockvrije KPN K800i.

Nou is de vraag, kan dit niet sneller of doe ik iets verkeerd?

blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
leipie schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:26:
[...]

Jij mag 't naar een antwoordnummer sturen? Lekker consequent zijn ze dan, ik werd naar 't retourformulier verwezen waar je op je eigen kosten naar een postbus mag sturen :?
Ik kreeg toch echt dit antwoord:
-knip-

We hebben als doel om alle klanten tevreden te stellen, als er dan iets niet goed is kan de klant het zonder kosten retourneren naar ons antwoordnummer
en krijgt hij/zij het aankoopbedrag terug, of we ruilen op verzoek van de klant om.

-knip-

Met vriendelijke groeten,

Mark -achternaam-knip-
Ik denk dat ze met alle klanten ook jou bedoelen, misschien kan je ze wijzen op het emailcontact wat ze (nog steeds) hebben met Chris.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Rio schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:46:
[...]

Alle games en apps wissen. Zet ze er binnenkort wel opnieuw op.
Hoe als ik het mapje niet in kom? En via de ubs > computer zie ik heel die mappen niet staan? Ook al zet ik verborgen mappen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

D467 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:25:
[...]

Hoe als ik het mapje niet in kom? En via de ubs > computer zie ik heel die mappen niet staan? Ook al zet ik verborgen mappen aan?
Oh, in dat geval doen ze het bij mij nog wel. Kan alleen mijn games niet meer opstarten. Gooi je telefoon maar stuk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
D467 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:25:
[...]

Probeer het 's opnieuw aan te sluiten. Ik heb ook vaak gehad dat de telefoon wel werd herkend maar de mappen werden niet gezien.

[ Voor 4% gewijzigd door Mandrake466 op 12-10-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Mandrake schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 14:48:
[...]

Probeer het 's opnieuw aan te sluiten. Ik heb ook vaak gehad dat de telefoon wel werd herkend maar de mappen werden niet gezien.
Ik bedoel de map games/applicaties die hoor je standaard namelijk ook niet te zien dus hoe moet ik ooit alle games verwijderen?

Nouja ik stuur hem morgen ochtent op.... 2 weken geen telefoon...... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimster99
  • Laatst online: 19-10-2023
Google maps voor de K800i gedownload www.google.nl/gmm met telefoon en geinstalleerd (op MS). Na starten applicatie OK geven op vraag: Toestaan dat applicatieuploads uitvoert?
Dan staat er Laden Algemene voorwaarden ......... en .... dan....
Netwerk niet beschikbaar?

Wie helpt. Ik kan mailen, internetten, RSS, WAPpen (via XS4ALL GPRS), updaten -laatste versie- en dat werkt allemaal OK.

grtjes
Pim

p johnsworth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190774

Ik heb nu zo'n 2 weken mijn K800I en ik moet zeggen, hij bevalt prima.

Echter, ik zit nog steeds te wachten op mijn 512mb kaartje die ik per voucher aangevraagd heb.

Zijn er mensen die hier ook zo lang op moeten wachten of is dit normaal?

Groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

pimster99 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:56:
Google maps voor de K800i gedownload www.google.nl/gmm met telefoon en geinstalleerd (op MS). Na starten applicatie OK geven op vraag: Toestaan dat applicatieuploads uitvoert?
Dan staat er Laden Algemene voorwaarden ......... en .... dan....
Netwerk niet beschikbaar?

Wie helpt. Ik kan mailen, internetten, RSS, WAPpen (via XS4ALL GPRS), updaten -laatste versie- en dat werkt allemaal OK.

grtjes
Pim
Wist niet dat dat bestond. Ook ff gedownload en werkt prima bij mij nadat ik de Algemene Voorwaarden heb geaccepteerd. Wel irritant dat de accepteerknop in de applicatie aan de andere kant zit dan je gewend bent.

[ Voor 26% gewijzigd door Rio op 12-10-2006 16:39 . Reden: dubbel gequote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
D467 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:32:
[...]

Ik bedoel de map games/applicaties die hoor je standaard namelijk ook niet te zien dus hoe moet ik ooit alle games verwijderen?
Ik zie de mappen wel..standaard. van de telefoon en M2 stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-07 21:47
Anoniem: 190774 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:30:

Echter, ik zit nog steeds te wachten op mijn 512mb kaartje die ik per voucher aangevraagd heb.

Groeten,
2 a 3 weken is normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190774 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:30:

Groeten,
KPN zeker :) Ik weet niet het antwoord op je vraag, maar zou wel graag van je willen weten na hoelang je de k800i binnen had? (vanaf de dag dat je bestelde uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190774

Anoniem: 192626 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:09:
[...]

KPN zeker :) Ik weet niet het antwoord op je vraag, maar zou wel graag van je willen weten na hoelang je de k800i binnen had? (vanaf de dag dat je bestelde uiteraard)
Er was wat mis gegaan met mijn bestelling maar vanaf dat ik belde om de bestelling opnieuw door te geven tot aan ontvangst 4 dagen.

Groet,

Gijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190774 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:38:
[...]

Er was wat mis gegaan met mijn bestelling maar vanaf dat ik belde om de bestelling opnieuw door te geven tot aan ontvangst 4 dagen.

Groet,

Gijs
Oke, hartenlijk bedankt weet ik ook weer waar ik aan toe ben ;)
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.