Wat gaat dit topic opeens hard zeg

Ik begin
hierrr
@3V3RT: mooie plaat opzich, maar de contrasthendel mag wel wat verder

Jammer van de uitgebeten lucht. HDR was hier een zeer handige techniek geweest

(of een polafilter wellicht)
@Rudedadude: wel een beetje standaard idee, maar wel érg mooi. Lekkere kleurtjes!
@Keesr: mooi, maar ietsjes meer naar rechts was leuk geweest.
@ Zentbeer: mooie kleurtjes, maar er mist een beetje een onderwerp
@m-webbie: beetje rommelig en donker. Ik mis een onderwerp, iets om naar te kijken
@hawk88: wat is het? Opzich wel een geinig shot, jmmer van de niet-zo-perfecte horizon aan de rechterkant. Dat is wel weg te soepen. Maar over het algemeen: mooi shot
@silencedead: ik vind 'm niet zo bijzonder. Ik zie alleen een wat donkere gebouwen en een redelijk standaard lucht. Probeer je volgende keer eens te bedenken wát er mooi is aan aan bepaald uitzicht en daaraan je compositie, focus en belichting op aan te passen.
@Verbal_Kint: ik vind hem wel lekker. Jammer van de ruis maarja
@Gizlle: hm ja, wel grappig. Zou zo op een kerstkaart kunnen.
@michar: geinig!
@relonky: iets te abstract voor mij. Wel lekker kleurtje
@ajhaverkamp: mooi

goeie compositie, lekkere DoF, grappig visje.
@ThomasW: het is altijd leuk om te experimenteren met dit soort dingen, maar echt boeiend is deze niet.
@Laukui: ik vind hem wel lekker. Mooie symmetrie. De mensen vind ik op de een of andere manier erg goed erop staan.
@Rudedadude: geinige plaat. De bewegende bus vind ik juist wel leuk. Ik vraag me af hoe je het voor elkaar hebt gekregen om zegmaar 7 keer die vlammen in beeld te krijgen (aan haar linkerhand, voor ons rechts) en niet een streep. Ze staat wel een beetje centraal maar door de kerstboom en de bus die zeker wel wat toevoegen aan de compositie kan ik je dat vergeven
@monnick: de kleuren zijn wat vaal. Klooi eens wat met de saturation en contrast-hendels! Je hebt een erg leuke lijn vastgelegd op een erg mooie plek in de foto. Ik had het wel leuker gevonden als dat stukje gras rechtsonder er beter op stond (zodat je net nog een stukje weg ziet). De lucht is ietwat saai, misschien is daar ook nog wel wat mee te doen.
@Arrigi: hm, mooi. Jammer van het bord links van 'feestdagen'. Mooie kleurtjes!
@pirke: lekker dramatisch. Mooi.
@DoubleJ: ik had al wat gezegd, maar nogmaals: moooooi
@hawk88: wat vind je interessant aan deze foto?
@aramdin: jammer dat het achter glas is, want z'n hoofd is nu wel een beetje raar grijzig.
@DoubleJ: niet erg origineel, maar wel superlekker. Heb je 'm ook in 1440x900?
@neo: z/w past uitstekend bij deze plaat. Ik vroeg me alleen af waarom die gast links in hemelsnaam zonder handen een flesje AA leegdrinkt

hehe
@Dr. Schizo: beetje donker in het gezicht. Jammer dat je hem van zo'n hoog standpunt hebt genomen. Op haar ooghoogte was het een stuk sprekender geweest.
@relonky: lekker, maar voor m'n gevoel is hij niet helemaal lekker symmetrisch (kan ook aan mij liggen). Je geeft zelf al aan dat er een hoop ruis in zit, dat is jammer. Maar met een beeetje tunen kan het volgens mij een zeer gave plaat worden.
@Sir_G-nius: héérlijk! De vuurtoren iets meer naar het midden en ik kan er echt niks meer over opmerken. Niet lichter maken imho, zo is 'ie echt lekker.
@GsJosh: Mooi. Wel een beetje rare kleuren. De achtergrond stoort me niet zo erg.
@uashy: sorry, maar ik vind hem niet erg bijzonder.
@Laukui: leuk! Iets meer van de onderkant was leuk geweest.
@Matthias: mooi hoor.
Pfoehhhhh. Mag ik iedereen vragen om niet alleen zelf foto's te posten maar ook eens wat commentaar te geven op andere mensen?