De aanvraag duurt in zo'n situatie ietsjes langer dan linesharing. Meestal zo'n 2 a 3 weken vanaf het moment dat je aanvraagt op de website.badkuip schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:21:
Ik heb besloten dat ik ga voor een mach 10 abonnement van StudentenADSL. Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voordat het signaal op de lijn staat, het is een kaal koper lijn die voor 2 jaar terug nog gebruikt werd om te bellen. Komt de streefdatum overeen met de datum waarop het daadwerkelijk actief is?
Je wordt na zo'n 5 tot 7 werkdagen gebeld door KPN voor een afspraak. Ze komen inderdaad de ongebruikte koperlijn doormeten als ze hem aansluiten voor Tiscali. Dit om zeker te weten dat ze de juiste lijn hebben en dat deze niet is onderbroken. Zou je KPN telefonie hebben of al ADSL van een andere partij is dat niet nodig, alleen wel bij een aanvraag op een ongebruikte lijn.
Overstap aanvragen en een datum prikken van 6 weken verder. Dan krijg je van Tiscali binnen die eerste 2 weken je modem pakket thuis en is de telco-telco migratie ingepland. Dan heb je nog precies 4 weken (misschien ietsjes minder) om op te zeggen bij XS4all zodat ze je de termijn daar respecteert.Olaf van der Spek schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:03:
Ik wil van Demon/Xs4all overstappen naar Tiscali. Welke ingangsdatum moet ik dan opgeven? Het oude contract heeft een maand opzegtermijn, maar Tiscali heeft een levertijd van vier tot zes weken.
En ik wil natuurlijk ook niet zonder DSL zitten, dus wanneer moet ik het oude contract opzeggen?
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.