Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 23:22:
Hmmmm , idd dat klopt volgens de lijst het vreemde is echter dat ik wel de nederlandse taal heb .
Hoe is dat mogenlijk ?
Dat is niet zo bijzonder, want je kan waarschijnlijk ook Frans en vele andere talen nog vinden. Alleen zitten niet alle talen er op bij iedere variant, dus... het ligt er maar net aan wat je krijgt :)

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb problemen met het ontvangen van umts op mijn p990.... Ik blijf maar alleen met grps kunnen surfen.

Ik begrijp dat je wanneer je met UMTS surft een umts icoontje moet zien….Ik heb dat nog nimmer mogen aanschouwen.

Ik heb een telfort abonnement, en volgens telfort moet het gewoon werken. Als ik bij mobiele netwerken aanvink dat ik gsm/g3 verbindingen zoek, en vervolgens handmatig zoek verschijnt er in het te kiezen netwerk lijstje wel vaak een KPN netwerk met het UMT tekentje er bij. Als ik dat netwerk kies, dan zou je toch er van uit mogen gaan dat het gaat werken? Mooi niet dus...

Iemand hier die wel positieve ervaringen heeft met telfort UMTS en de p990 of tips?

heb overigens firmware R6E28, na het GW1 maken van mijn toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:25:
ik heb problemen met het ontvangen van umts op mijn p990.... Ik blijf maar alleen met grps kunnen surfen.

Ik begrijp dat je wanneer je met UMTS surft een umts icoontje moet zien….Ik heb dat nog nimmer mogen aanschouwen.

Ik heb een telfort abonnement, en volgens telfort moet het gewoon werken. Als ik bij mobiele netwerken aanvink dat ik gsm/g3 verbindingen zoek, en vervolgens handmatig zoek verschijnt er in het te kiezen netwerk lijstje wel vaak een KPN netwerk met het UMT tekentje er bij. Als ik dat netwerk kies, dan zou je toch er van uit mogen gaan dat het gaat werken? Mooi niet dus...

Iemand hier die wel positieve ervaringen heeft met telfort UMTS en de p990 of tips?

heb overigens firmware R6E28, na het GW1 maken van mijn toestel
Hou oud is je SIM? Oude SIM kaarten kunnen problemen oplevren. Vraag anders of je een nieuwe Usim kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddydonkers
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
VisionMaster schreef op zondag 02 september 2007 @ 14:36:
[...]

Maar dat is toch niet hetzelfde als de NL versie?
Nee, GW1/R6E28 is nieuwer. Ik denk dat de NL versie niet zal komen, want het duurt wel erg lang :S. Dus je CDA-code veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een mail ontvangen van SE dat er een software update aan gaat komen alleen wisten ze niet welk versie nummer ( raar dat ze dat niet weten ) en wanneer .
Dat zal dan wel de R6E28 zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:48:
[...]

Hou oud is je SIM? Oude SIM kaarten kunnen problemen oplevren. Vraag anders of je een nieuwe Usim kan krijgen :)
Bedankt voor de tip.

Heb voor de vijfde keer nog maar eens gebeld met telfort. Het blijkt dat mijn internetbundel nog niet is geactiveerd. Duurt nog twee weken. Kennlijk een foutje van ze.Wel prettig dat men dat na het vijfde telefoongesprek vast heeft gecontroleerd. Ach ja boos worden op helpdesk medewerkers is ok zo wat...

Ik houd je op de hoogte..

• Shakespeare2000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 16:28
Shakespeare2000 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:23:
Ik heb sinds een tijdje problemen met het aansluiten van mijn P990i op de meegeleverde deskstand (CDS-60). Als ik mijn P990i op de deskstand zet, krijg ik in Vista de melding dat de hardware niet herkend wordt.
Als ik de datakabel uit de deskstand haal en direct in de P990i stop, wordt 'ie wel herkend en kan ik gewoon syncen e.d.

Zijn er meer mensen met dit probleem en / of die een oplossing voor dit probleem weten?
Om mezelf maar even te quoten: niemand problemen met de deskstand (gehad)?
Zou het vervangen van de CDS-60 door de CDS-65 het probleem op kunnen lossen?

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 19:28
Ik kan niet meer connecten met de meegeleverde deskstand op Windows XP. Heb het altijd wel gekund maar vermoed dat na verscheidene patch updates van MS het een en ander kapot is gegaan. Synchronisatie kan alleen via USB kabel.
Driver conflicten ofzo?

Weet nog niet of ik firmware kan flashen, is iets andere functie toch...

• Shakespeare2000
  • Laatst online: 29-09 16:28
Of de P990i nou aangesloten wordt op de deskstand of op de datakabel, er wordt toch gewoon dezelfde driver gebruikt? Naar mijn weten is er niet een aparte driver voor de deskstand.

Ik heb na wat proberen het idee dat het meer een slecht contact kwestie is, dan dat het een driverprobleem zou zijn. Heel af en toe doet ie het toch, soms door de telefoon naar achteren te drukken verder dan de 'rugleuning' normaliter staat), soms door 'm juist wat van de 'rugleuning' (kan zo snel niet op een ander woord komen) af te houden.

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

• DingieM
DingieM schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:29:
Ik kan niet meer connecten met de meegeleverde deskstand op Windows XP. Heb het altijd wel gekund maar vermoed dat na verscheidene patch updates van MS het een en ander kapot is gegaan. Synchronisatie kan alleen via USB kabel.
Driver conflicten ofzo?

Weet nog niet of ik firmware kan flashen, is iets andere functie toch...
Ik bedoel de datakabel maar heb die aangesloten via de deskstand. Desk of niet het is communicatie via de USB datakabel EN telefoonmode wat het niet meer doet, verbinden van de telefoon lukt niet meer. Dataoverdracht modus doet het wel!

Zal eens proberen de telefoon er verder in te drukken dan...

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:57
ik heb vandaag mijn invisible shield gekregen met de post, meteen maar even geinstalleerd. Ging super makkelijk. Ik vind alleen dat de 0,75 mm aan weerszijden die ontbreken niet echt chill, daar blijft zeker rommel achter hangen. Na de installatie de stoute schoenen aan getrokken door in plaats van hem aan de kant te leggen (24hr volgens fabrikant) te kijken of het touchscreen nog werkte.daardoor krijg je dus miniscule putjes in je shield. weer weggepoetst, dus tja. Ik vind het scherm nu nog wat stug, hoop dat dat wat beter wordt dan :)

                           

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
Zo ben ik toch even flink de klos;
Mijn P990i is vorige week vrijdag in mijn afwassopje gevallen, direct naar de winkel gebracht (Belcompany) waar ik hem verzekerd heb.
Nu heb ik vandaag eens gebeld hoe het zit in het geval het toestel niet te repareren is.
Wat blijkt; als hij niet te repareren is wordt hij vervangen door een nieuwe (na betalen van eigen risico van 30 euro), maar wanneer het toestel niet meer te leveren is (wat waarschijnljik het geval is omdat ze hem niet meer verkopen) kan ik een 'gelijkwaardig' toestel uitkiezen. Alleen wat blijkt nu; de prijs van de P990i is in die winkel binnen een jaar van 650 euro naar 300 euro gezakt!!! oftewel; ik kan voor 300 euro een gelijksoortig toestel uitzoeken! Dat vind ik belachelijk laag, want zelfs op internet is hij voor 300 euro niet te verkrijgen! Dat wordt volgens mij heel erg moeilijk dus.....

Ik vind het wel een gigantisch verschil in prijs met een jaar geleden! Dat een toestel zo snel in prijs kan dalen heb ik nog nooit gezien.

Moisture is the essence of wetness!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tja, het klopt wel vrij aardig:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/?ProduktID=138752

Alhoewel € 300,- euro wel een absolute bodemprijs is.

• Chiron
  • Laatst online: 02-10 18:01

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Topicstarter
Wow, dat suckt toch wel behoorlijk :{

Aan de andere kant is het ook wel iets te optimistisch om te denken dat ie nog steeds 650 euro waard is. Als de firmwareproblemen er niet geweest zouden zijn zou ie na een jaar toch nog 450 a 500 op moeten brengen.

Als ik jou was zou ik dan 150 euro bijbetalen (zie het als leergeld, zodat je je telefoon nooit meer in de buurt van de afwas houdt ;)), en een P1i nemen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
zelfs met 150 bijbetaling kom ik nog niet aan een P1i bij de Belcompany
Dan moet er nog iets meer bij :P

[ Voor 32% gewijzigd door Zky_ op 06-09-2007 20:34 ]

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:47

tijmeng

Panasonic 7J

eindelijk een stukje top software!!!

je eigen desktop met todo screen enz..

http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=34137

tip: zet replace main aan en je komt altijd terug in Gdesk

topsoftware! ik hou mn p990 nog een tijdje

Verwijderd

Iemand enig idee is wat de oorzaak en oplossing is voor het volgende probleem .
Ik krijg geen verbinding met mijn pc en telefoon als de telefoon in telefoon modus staat .
Dit is met de kabel en ook met BT het geval .

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 16:38
tijmeng schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:28:
eindelijk een stukje top software!!!

je eigen desktop met todo screen enz..

http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=34137

tip: zet replace main aan en je komt altijd terug in Gdesk

topsoftware! ik hou mn p990 nog een tijdje
Ik ben ook bezig met die Gdesk en ik moet zeggen dat het een super stukje software is. Wel al een aantal keer gehad dat hij afsloot, maar dat was meer omdat ik dan heel snel tijdens het verzenden van een berichtje een aantal keer back druk.
Ik heb ook al een eigen bureaublad gemaakt en het ziet er goed uit.

• DingieM
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 21:42:
Iemand enig idee is wat de oorzaak en oplossing is voor het volgende probleem .
Ik krijg geen verbinding met mijn pc en telefoon als de telefoon in telefoon modus staat .
Dit is met de kabel en ook met BT het geval .
Dit probleem heb ik ook met de USB verbinding. Het heeft wel gewerkt maar na een tijd niet meer. Enigste verdenking die ik heb zijn de Microsoft updates...
Drivers opnieuw installeren is nog niet gelukt.
Hoop dat het probleem opgelost kan worden want anders kan ik geen firmware updates flashen en backup/restore doen...

Als je een BT verbinding hebt (geen problemen mee op het werk), dan is de backup/restore/firmware update functionaliteit uitgeschakeld.

Verwijderd

Het vreemde is dat ik de software ook op vista heb geinstalleerd en hetzelfde probleem heb , ook heb ik een andere versie geinstalleerd gehad allemaal zonder resultaat .
Dus ik vraag me af of het toch niet aan de telefoon zelf ligt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

er is en update van Gdesk uit:

Fix list:
Added default page selection
Fixed jog operation bug
Split ‘override main’ for flip open/closed
Added ‘assign key’ to page link
Fixed ‘space bar craziness’ bug
Removed title bar but kept self-glorification message
Reduced memory footprint by over 400kb
Fixed a couple of crash bugs
Made safe mode -really- safe
Added ‘max fit’ and ‘no fit’ options for image conversion
Widened sub-menus
Removed desktop reload on re-activation
AgnView: Added time column
AgnView: Made column widths more constant

die pagina 19 van de mysymbian thread..

voor de mensen die geen idee hebben waar ik t over heb: MUST HAVE SOFTWARE:

Afbeeldingslocatie: http://blog.artesea.co.uk/images/gdesk-amalfi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijmeng schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:51:
er is en update van Gdesk uit:

Fix list:
Added default page selection
Fixed jog operation bug
Split ‘override main’ for flip open/closed
Added ‘assign key’ to page link
Fixed ‘space bar craziness’ bug
Removed title bar but kept self-glorification message
Reduced memory footprint by over 400kb
Fixed a couple of crash bugs
Made safe mode -really- safe
Added ‘max fit’ and ‘no fit’ options for image conversion
Widened sub-menus
Removed desktop reload on re-activation
AgnView: Added time column
AgnView: Made column widths more constant

die pagina 19 van de mysymbian thread..

voor de mensen die geen idee hebben waar ik t over heb: MUST HAVE SOFTWARE:

[afbeelding]
Ja, het is top-app! Bedankt dat je wees op de update.

Heb je enig idee hoe je het hoofdmenu (de 4 punten) kan toevoegen aan je zelf gemaakte desktop? Ik kan die namelijk niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

options -> list system apps

voila!

Verwijderd

tijmeng schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 20:46:
options -> list system apps

voila!
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPC - Turbo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 07:37
Vroeger bij Tracker kon je ook rechtstreeks een snelkontact op de desktop krijgen (fotootje aanklikken en bellen maar) . Kan dit bij GDesk ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

LPC - Turbo schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:18:
Vroeger bij Tracker kon je ook rechtstreeks een snelkontact op de desktop krijgen (fotootje aanklikken en bellen maar) . Kan dit bij GDesk ook ?
nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het is echt een super applicatie. Ik gebruik het ook sinds dat het hier gepost is.
Sindsdien gebruik ik mijn telefoon ook een stuk meer.

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Sinds gisteren de klep van mn telefoon er weer af gehaald, omdat gdesk met flip-closed niet te configureren is (mij lukt het althans niet) :D

Wat een super programma!

Eindelijk het agenda overzicht 'standaard' op het scherm :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

nieuwe update is uit! 0.11a

http://gdesk.wetpaint.com/

• Arunia
v0.12 toch? In iedergeval volgens de versions op die site wel.
0.11a is al een tijdje uit voor zover ik kan zien.

Verwijderd

De laatste 2 dagen heb ik vaak last dat ik niet meer kan bellen als ik UMTS ontvangst heb. Er staat dan een icoontje onderin de balk met een telefoonhoorn en een rode streep er doorheen.

Ik heb mijn telefoon toen een Master Reset gegeven en dat leek iets te helpen. Alleen nik was dus ook al mijn contactpersonen kwijt :( Maargoed ik had een backup gemaakt net voor het resetten dus alles is weer terug. alleen nu staat alles gesorteerd op achternaam en dat wil ik niet. Ik heb alles in outlook al als naam - achternaam ingesteld maar de telefoon neemt die instellingen niet over. Hoe zet ik dit om?

• LPC - Turbo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 07:37
Sorteren op naam of achternaam: Ga naar Contacten. Klik boven aan op scherm op driehoekje (Naast het woord Contacten) er klapt dan een menu uit. In dit menu naaronder scrollen tot aan - instellingen- kiest instellingen kies daarna -sorteren op- daar heb je meerdere keuzemogelijkheden voor sorteren van contacten

[ Voor 4% gewijzigd door LPC - Turbo op 19-09-2007 21:47 ]

Verwijderd

Tnx :)

Ik zat heel de tijd in het menu te kijken onder het gele mapje rechts in beeld. Maar heb het gevonden!

• eddydonkers
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:29:
De laatste 2 dagen heb ik vaak last dat ik niet meer kan bellen als ik UMTS ontvangst heb. Er staat dan een icoontje onderin de balk met een telefoonhoorn en een rode streep er doorheen.

Ik heb mijn telefoon toen een Master Reset gegeven en dat leek iets te helpen. Alleen nik was dus ook al mijn contactpersonen kwijt :( Maargoed ik had een backup gemaakt net voor het resetten dus alles is weer terug. alleen nu staat alles gesorteerd op achternaam en dat wil ik niet. Ik heb alles in outlook al als naam - achternaam ingesteld maar de telefoon neemt die instellingen niet over. Hoe zet ik dit om?
Ik heb er ook sinds een paar dagen last van. Thuis heb ik twee dagen lang überhaupt geen UMTS-ontvangst gehad, en dat terwijl ik normaal altijd vol UMTS bereik had. Sinds vanavond heb ik weer UMTS-bereik :). Ik heb KPN, wat heb jij? Misschien was het dan een KPN probleem?

• Roelant
  • Niet online
UMTS dekking laat sowizo nog al eens te wensen over. Mijn ervaring is dat met name als je onderweg bent (dus als je veel van de ene mast naar de andere hopt) de dekking nog al eens minder is dan die van het traditionele netwerk (ongeacht de provider).

Ik heb trouwens ook een vraag: is het in de agenda mogelijk om het afspraak-type te wijzigen? Zodat je een afspraak naar een dagvullende gebeurtenis of verjaardag kunt omzetten en vice versa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hartstikke mooi dat Gdesk, maar met de klep dicht krijg ik de iconen allemaal op een hopie onder in mijn scherm en de to do lijst kan ik niet goed lezen ( ik wordt ook een dagie ouder)
de klok wil ik ook met een dicht scherm digitaal hebben maar ik weet niet hoe, misschien een van jullie wel?
met open kleppie is het erg mooi en makkelijk _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:58:
hartstikke mooi dat Gdesk, maar met de klep dicht krijg ik de iconen allemaal op een hopie onder in mijn scherm en de to do lijst kan ik niet goed lezen ( ik wordt ook een dagie ouder)
de klok wil ik ook met een dicht scherm digitaal hebben maar ik weet niet hoe, misschien een van jullie wel?
met open kleppie is het erg mooi en makkelijk _/-\o_
In de handleiding kun je lezen dat je bij een gesloten klep in de design-mode de geselecteerde ikonen met je cijfertoesten (2,4,6,8) over het scherm kunt bewegen.

Gewoon handleiding lezen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddydonkers
  • Niet online
En het taalpakket voor R6E28 is er nu eindelijk :*).

http://www.sonyericsson.c...=10336&fid=44173&esi=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
De versie R6E28 is er nog steeds alleen voor world Generic, heb gisteren geprobeerd de NL versie updaten op de hoop dat er al een nieuwere versie aanwezig zou zijn maar helaasch.

Erg ONACCEPTABEL dat NL zooooo ver achter loopt. Lees je dit SE NL????

Ze zouden een ferme schop onder hun hol moeten krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Heb de R6E28 nu alweer tijdje, mis de focus in de video modus toch wel heel erg. Dat lukte eerst wel door eerst te focussen in de foto modus en dan te scrollen maar dat hebben ze weer uitgeschakeld of zo :(
En GDesk is idd een super prog, ken mensen die hun p990 weer uit de kast hebben gehaald :)

[ Voor 18% gewijzigd door FRoSTy op 24-09-2007 10:51 ]

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 18:31
Ik heb sindsnet een icoontje in mijn statusbalk!
Ik ben niet te gek en heb de handleiding erbij gepakt. En het betekend voicemailservice ofzo (weet niet meer precies).
Maar punt 1 ik heb geen voicemail (gecheckt... moest het nummer zelfs instellen toen ik erop drukte) en punt 2 hij wil nu niet meer weg :(

Iemand meer ervaring mee?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS
  • Laatst online: 24-06 14:26

BAWLS

... dingen met spullen

DingieM schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:52:
Erg ONACCEPTABEL dat NL zooooo ver achter loopt. Lees je dit SE NL????

Ze zouden een ferme schop onder hun hol moeten krijgen
Helemaal mee eens, ronduit schandalig dat klanten zo slecht behandeld worden :(

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAWLS schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:25:
[...]

Helemaal mee eens, ronduit schandalig dat klanten zo slecht behandeld worden :(
Je mag er rekening mee houden dat er helemaal geen nieuwe nederlandse update meer komt voor de p990i. Gezien de 'service' van SE en het gat tussen nu en de laatste update, ga ik er vanuit dat de vorige de laatste was. Ik ga binnenkort over naar GW1...

• eddydonkers
  • Niet online
Ik kan iedereen aanraden om idd naar GW1 te gaan. Nu de taalpakketten voor R6E28 uit zijn heb je dus ook na een master reset/format disk de nederlandse taal voor handen.

Schandalig dat het zo moet...

• DingieM
Kunnen ze niet "gewoon" maar 1 firmware leveren en taalpakketten voor de verscheidene landen? Of is dat te kort door de bocht...

• eddydonkers
  • Niet online
DingieM schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:16:
Kunnen ze niet "gewoon" maar 1 firmware leveren en taalpakketten voor de verscheidene landen? Of is dat te kort door de bocht...
Dat is idd iets te kort door de bocht. Er zijn namelijk landen die andere toetsenbordjes etc. nodig hebben. Ook zijn er verschillen in uitzendfrequenties en garantieregelingen.

Maar minder zou mogelijk moeten zijn, net zoals de P910i. Bij de P910i had je een handje vol generic CDA-code's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potver, al die tijd dus voor niets zitten wachten? Ik houd niet zo van dat eeuwige gekloot met updates en het opnieuw installeren. :)

Dan toch maar uitzoeken hoe ik er een gw1 van kan maken. Heb toch alles in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 23:16:
Potver, al die tijd dus voor niets zitten wachten? Ik houd niet zo van dat eeuwige gekloot met updates en het opnieuw installeren. :)

Dan toch maar uitzoeken hoe ik er een gw1 van kan maken. Heb toch alles in het Engels.
Inderdaad, overigens ook ronduit schandalig dat vanuit de software dit niet standaard aangeboden wordt. Ik gebruik mijn telefoon overigens ook volledig in het Engels.

p.s. overigens heb ik wel de helpdesk van SE gemailed, ik vind het niet kunnen dat ze ons zo lang laten wachten. En als hij niet komt, zeg dat dan gewoon ipv met onzin antwoorden als "heb je al een master reset geprobeerd" te komen...

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

nice.. Gdesk 0.14 is uit:

Afbeeldingslocatie: http://image.wetpaint.com/image/1/-MU9Bj3oc2OtzVOa3QGT0g168023/GW336H369

je kunt je desktop nu echt vetties maken zoals de iphone look hierboven

http://gdesk.wetpaint.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er even mee gewacht, maar nu het echt niet opschiet met de Nederlandse firmware, ben ik gisteren toch maar via de bekende weg naar gw1 gegaan.

Aan eenieder: holladiejee!!

Verliep probleemloos en nu gewoon een Nederlandse gw1 (R6E28) en alles als een zonnetje en een tierelier.

Dus achterblijvers: twijfel niet langer, DO IT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 07:12

JT

VETAK y0

Ik zit er over te denken om zo een ding te halen omdat ze 2e hands goed te betalen zijn. Maar in hoeverre zijn de problemen nou opgelost zoals niet kunnen bellen/gebeld worden, geen namen bij tel nr's enz? Wat zijn er nog meer bekende problemen en welke belangrijke zijn nog niet opgelost?

(sorry dat ik het even snel vraag maar 29 pagina's met 100 posts per pagina door gaan lezen gaat me toch iets te ver)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo...ik moet maar 's gaan afhaken in dit topic. Apple iPhone aangeschaft en dat ding werk zoveel beter met OSX dan de P990 dat ik mijn p990 binnenkort maar 's op marktplaats oid ga zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:04:
Zo...ik moet maar 's gaan afhaken in dit topic. Apple iPhone aangeschaft en dat ding werk zoveel beter met OSX dan de P990 dat ik mijn p990 binnenkort maar 's op marktplaats oid ga zetten.
Totdat de vetvlekken je gaan irriteren en waarschijnlijk het touchscreen niet meer gaat reageren door een hardware bug...
Hoe resistent is-ie tegen krassen?

Ziet er wel tof uit en de UI is erg goed en duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Denk dat me P990i bakkie voor een deel kapot is, laat alleen nog maar een wit scherm zien iedere keer dat het scherm uit z'n screensaver komt.
Iemand dit ooit gehad? Kan ik dit verhelpen met re-flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

Nou... ik denk dat ik ook maar op gw1 over ga... dit is het antwoord van de helpdesk:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Wij hebben op dit moment verder geleid dat de software voor de nederlandse toestellen online moet komen. Wij weten niet in welke snelheid dit kan gebeuren en wanneer dit gebeurd. Wij begrijpen dat het frustrerend is maar meer dan dit kunnen wij op dit moment niet doen.

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

BAWLS schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 15:13:
Nou... ik denk dat ik ook maar op gw1 over ga... dit is het antwoord van de helpdesk:

[...]
Yeah... SE heeft bij mij toch wel afgedaan met deze desintresse }:O :|
Ik bedoel, een jaar terug had ik toch een iets andere support houding verwacht van SE, zeker voor de top of the line telefoons

[ Voor 24% gewijzigd door VisionMaster op 06-10-2007 15:31 ]

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

VisionMaster schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 15:30:
Yeah... SE heeft bij mij toch wel afgedaan met deze desintresse }:O :|
Ik bedoel, een jaar terug had ik toch een iets andere support houding verwacht van SE, zeker voor de top of the line telefoons
Absoluut... mijn volgende phone wordt weer gewoon een Nokia of wellicht een HTC denk ik... of er moet een volgende generatie iPhone uit zijn, Hoe dan ook, met Sony Ericsson heb ik het helemaal gehad.

Ik heb net die GW1 update gedaan, krijg nu echter een "Insert correct SIM" error!? Heeft iemand anders dit ook meegemaakt?

[ Voor 3% gewijzigd door BAWLS op 06-10-2007 23:18 ]

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

Om een lang verhaal kort te maken, m'n telefoon heeft zichzelf gelocked... maandag SE maar eens bellen.

Ergens is het belachelijk dat ze je als gebruiker dusdanig lang laten wachten op een update dat je min of meer geforceerd wordt om zelf een update te proberen. Normaal gesproken ben ik altijd erg terughoudend met dit soort acties, maar als ik van het mailtje van de helpdesk uit moet gaan dan heb ik het idee dat kan ik wachten tot sint juttemis, ik gok er dan ook op dat die Nederlandse update simpelweg niet meer gaat komen. Laten we wel wezen, over een jaar hebben de meeste gebruikers van de p990i inmiddels vast wel weer iets nieuws gekocht... dus het probleem lost zich voor SE vanzelf op. (al zal ik nooit meer iets van SE kopen, ik ben er helemaal klaar mee)

Ik heb zojuist m'n oude Nokia maar weer aangezet en ergens geeft dat wel een prettig gevoel, ik had de p990i gekocht om makkelijk mobiel te kunnen werken maar het is tot nu toe 1 grote bron van frustratie geweest. Nu heb ik weer een telefoon waar ik mee kan bellen... ergens best een verademing :)

Update: Net m'n phone weggebracht naar een service center, die hem ook geflashed hebben... heeft niets geholpen... nu duurt het 2 a 3 weken voor ik hem terug heb.

<frustratie>NOOIT MEER SonyEricsson!!!!!!!</frustratie>

[ Voor 9% gewijzigd door BAWLS op 07-10-2007 14:44 ]

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik gaat m morgen wegsturen, nadat een tijd terug de knopjes van het klepje al niet meer goed werkten heb ik lang lekker zonder gedaan, echter nu zijn 3 toetsen van het vaste toetsenbord i,o&p ineens donker als de verlichting aanstaat en ze werken soms, niet goed, wel goed, helemaal niet. Dus ga hem maar terug sturen, zal wel ijdele hoop zijn om te hopen dak een nieuwe model terug krijg :-P

Dat G-desk is trouwens wel een heerlijk programmaatje hoor, sinds het voor het eerst opstarten ervan niet meer zonder gedaan, zalig! alleen jammer dat sommige linkjes die je kan maken weigeren te werken, zoals hoofdmenu, je klikt het aan, hij zegt starting huppeldepup en vervoglens gebeurd er niets meer, naja tis gratis en als Sony wijs is doen ze voorstaan standaard zoiets in uiq!

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Heb die van mij op laten sturen via BelCompany, waar ik hem gekocht heb.
Moet ik dan iets van 2-3 weken verwachtten hem kwijt te zijn? Kreeg een nokiaatje als vervanging echt een paar stappen terug wil me P990i weer hebben!

SE service desk is een absolute horror wat betreft het P990i model. Het gevoel bekruipt me dat ze geen energie er meer instoppen, oftewel aandacht gaat meer naar P1i vermoed ik.

BelCompany zei wel dat de P1i goed verkocht. Zag in de glazen kasten o.a. de N95 staan, maar ik vind de bouwkwaliteit van alle Nokia's duidelijker minder dan de SE's. Echt duidelijk minder. Een van de redenen voor mij om nooit een Nokia te kopen. Toetsjes van de N95 zien er echt amateuristisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

DingieM schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:43:
Zag in de glazen kasten o.a. de N95 staan, maar ik vind de bouwkwaliteit van alle Nokia's duidelijker minder dan de SE's. Echt duidelijk minder. Een van de redenen voor mij om nooit een Nokia te kopen. Toetsjes van de N95 zien er echt amateuristisch uit.
Ik zit sterk aan de nieuwe communicator te denken, maarja... ik *moet* nog een jaar met die p990i :(

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 00:47:
Ik heb er even mee gewacht, maar nu het echt niet opschiet met de Nederlandse firmware, ben ik gisteren toch maar via de bekende weg naar gw1 gegaan.

Aan eenieder: holladiejee!!

Verliep probleemloos en nu gewoon een Nederlandse gw1 (R6E28) en alles als een zonnetje en een tierelier.

Dus achterblijvers: twijfel niet langer, DO IT!
Kan je mij vertellen wat het voordeel is om over te stappen op GW1 ? Ik heb nu de allerlaatste nederlandse versie CDA R8A01 en in principe werkt alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddydonkers
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:14:
[...]

Kan je mij vertellen wat het voordeel is om over te stappen op GW1 ? Ik heb nu de allerlaatste nederlandse versie CDA R8A01 en in principe werkt alles prima.
Sneller en stabieler. Camera focused beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:14:
- snelheid iets beter vooral opstarten
- bugfixes (minder crashende progjes)
- Mac support (iSync)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddydonkers
  • Niet online
R6D23 is uit voor /66 Netherlands. Dit is echter niet de nieuwste versie. Voor R6E28 moet je dus nog steeds naar GW1 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Blimy me bakkie is nog steeds bij de repairshop, hoop dat ze dan gelijk die versie d'r op zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KinG PopLa
  • Laatst online: 05-08 19:56
Nieuwe update erg aan te raden voor /66 gebruikers. Heb hem zelf geïnstalleerd en merk het volgende:

- Opera browser heeft een duidelijkere indeling
- Toestel reageert 'sneller' (in beleving iig)
- Camera autofocus is scherper

Op wiki kunnen de bugs van deze release worden opgezocht, maar ben toch erg tevreden over de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddydonkers
  • Niet online
KinG PopLa schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:18:
Nieuwe update erg aan te raden voor /66 gebruikers. Heb hem zelf geïnstalleerd en merk het volgende:

- Opera browser heeft een duidelijkere indeling
- Toestel reageert 'sneller' (in beleving iig)
- Camera autofocus is scherper

Op wiki kunnen de bugs van deze release worden opgezocht, maar ben toch erg tevreden over de update.
R6E28 is dan zeker een aanrader. De voordelen van R6D23 zonder die paar irritante bugs. Gek dat SE niet meteen R6E28 gereleased heeft :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiefivo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-08-2023
Hmm, sinds een week begint mijn foon kuren te krijgen. Heb hem al bijna een jaar maar nu reageert mijn touchscreen af en toe niet meer. Na het toestel te herstarten werkt dat weer. Ook foto's maken is er niet meer bij helaas. Misschien toch maar eens naar de repairshop brengen voordat de garantie om is.
Weet iemand trouwens of er een alternatief voor Opera is op de P990? Ik probeer mijn MS webmail te openen maar krijg mijn berichten nooit te zien. Wel alle knoppen, raarrr :? Of herkent iemand dit probleem?

[ Voor 3% gewijzigd door chiefivo op 16-10-2007 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Kan iemand de gouden eikel presenteren aan SE NL? Die verdienen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ikzelf kan de Webmail van mijn werk ook niet openen. Wel knoppen geen mails. Dus een standaard probleem denk ik zo.

Ik ga binnenkort eens de huidige update op mijn telefoon zetten, maar eerst eens kijken waarom de telefoon niet meer connect met mijn pc. Hij wordt niet meer gezien namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update gedaan van de nieuwe /66

werkt prima hier. alleen in FO (Flip Open mode) wanneer ik de sneltoets (spatiebalk) indruk on zo naar mijn belapplicatie te gaan sluit hij deze direct af...doe ik dit via het touchscreen werkt het perfect.

verder geen problemen ondervonden, werkt als een zonnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Wat is er toch aan de hand met dat de telefoon niet meer connect met de PC (USB). Ik zie dat steeds vaker en heb daar ook de laatste tijd continue last van. Moet iets fout in de telefoon zitten.

Zeg R6xxx bezitters, kunnen jullie wel synchroniseren met de PC via USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddydonkers
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:10:
update gedaan van de nieuwe /66

werkt prima hier. alleen in FO (Flip Open mode) wanneer ik de sneltoets (spatiebalk) indruk on zo naar mijn belapplicatie te gaan sluit hij deze direct af...doe ik dit via het touchscreen werkt het perfect.

verder geen problemen ondervonden, werkt als een zonnetje
Yep, deze bug is al maanden bekend. Met R6E28 heb je hier geen last van.
DingieM schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:13:
Wat is er toch aan de hand met dat de telefoon niet meer connect met de PC (USB). Ik zie dat steeds vaker en heb daar ook de laatste tijd continue last van. Moet iets fout in de telefoon zitten.

Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit de firmware versie die eindelijk kan syncen met Mac? Ben trouwens blij dat de update er is, al is het niet de nieuwste. Zit er toch nog leven in SE....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

DingieM schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:13:
Kan iemand de gouden eikel presenteren aan SE NL? Die verdienen dit.
Met stip! ;)

(phone is nog steeds "in repair" overigens... :( )

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Mijne ook nog in repair, dit is de 3e week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 06:34

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Voor de mensen die liever de officiele Sony Ericsson firmware willen. Ik heb dit weekend bij toeval gemerkt dat er een nieuwe update is. Gewoon bijgewerkt met het Update Service programma'tje. Op zich merk ik niet echt verschil, maar ik had ook geen problemen met de vorige firmware. Hij lijkt wel wat sneller trouwens. Ik ben zowiso nog steeds erg tevreden met mijn telefoon. :)

Telefoon:
CXC 162037 R9G007
Bluetooth:
CXC 162058 R5A01
Organizer:
CXC 162036 R6D23
CDA:
CDA 162008/66 R9A01

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 15:28
En wat zijn de voordelen van deze nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 06:34

cjdijk

Hans favoriete radiostation

dkawa schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:33:
En wat zijn de voordelen van deze nieuwe firmware?
Ik heb het puur voor de zekerheid gedaan, want bij mij geen enkel probleem, zowel voor als na het updaten. Maar veel anderen hebben wel problemen, dus toch maar geflashed.Gelukkig werkt alles nog steeds, inclusief TomTom Navigator 6. :P

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

DingieM schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:13:

Ik heb net mijn phone terug gekregen uit de repair... hij connect wel, maar pc suite herkent hem niet :(

Zojuist maar de oude software terug gezet... en 3x raden, nu werkt het wel! Wat een ongelofelijk stelletje prutsers bij SE!

[ Voor 11% gewijzigd door BAWLS op 01-11-2007 12:01 . Reden: nieuwe informatie ]

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Heb je laatste PC suite? En heb je een PC met XP of vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

DingieM schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:01:
Heb je laatste PC suite? En heb je een PC met XP of vista?
Ik heb de meest recente PC Suite geprobeerd op XP... deed helemaal niets.... tenminste, een of andere monitor gaf aan wel connected te zijn maar PC Suite zag niets.

Ik had nog een oude versie van PC Suite for Smartphones staan en die deed het na installatie wel direct.

Om een lang verhaal kort te maken, het zijn gewoon een stelletje prutsers bij SE... ik ben vanochtend een uur bezig geweest voordat ik dacht "laat ik gewoon die oude versie eens proberen" :(

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Zo, gisterenavond toch maar de stap genomen om van /66 naar /1 te gaan... en het is gelukt! Het viel allemaal wel mee hoor, de 2 files heb je zo gevonden. Je moet alleen heel even goed opletten met het aantal bytes!

Dus nu heb ik ook R6E28. Ben benieuwd hoe het me bevalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
En...hoe bevalt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddydonkers
  • Niet online
Ik draai al maanden R6E28. Ik kan het iedereen aanraden. Je foon wordt een stuk sneller. Bij deze versie heb ik overgangen/transitions weer aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

ik ga mijn P990 maar eens langsbrengen voor reparatie:

-Bluetooth loopt om de haverklap vast: oplossing restart
-Plug aan onderkant werkt amper = niet opladen, headset enz...
-Toetsenvergrendeling doet raar = ik kan schuiven wat ik wil, telefoon gat niet van toetslock af

Op mn bon staat 1 jaar garantie maar SE zegt zelf 2 jaar te geven dus ik ga maar langs een servicepunt in de buurt.

Ben benieuwd hoe lang ik m kwijt ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een applicatie is waarbij je de flitser als zaklamp kunt gebruiken? Vond dat van m'n vorige SE erg handig als ik weer eens onder de auto moest kruipen. Niet bepaald handig als je de hele tijd met 1 hand een knopje ingedrukt moet houden want ik sleutel graag met beide handen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal
Ik gebruik mijn P990 zonder klep. Kan Iemand mij vertellen wat de shortcut functies van de toetsen zijn? Ik weet dat de spatiebalk meteen de telefoon opent. Zijn er meer? Kan ik die info ergens opsnorren?

Zou vooral benieuwd zijn of de speaker aan en uit gezet kan worden tijdens een gesprek. Via het scherm is dat wel heel omslachtig.

Dank

Steven

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een letter naar keuze inhouden en je telefoonboek opent op die plek, verder weet ik er eigelijk geen meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Bevalt me hartstikke goed! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

gratis LCG Jukebox twv 24.99$ tot middenmacht bij handago

http://www.handango.com/F...3DE5E632DC422FX5BXE5D6771

mooi stukkie software!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijmeng schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 21:52:
gratis LCG Jukebox twv 24.99$ tot middenmacht bij handago

http://www.handango.com/F...3DE5E632DC422FX5BXE5D6771

mooi stukkie software!!!
Shoot, te laat....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Nou hebm weer terug, zelf R6D23 opgezet en ja hoor, krijg de sms-bug weer gewoon terug waarbij ik maar 154 tekens kan typen ipv. 160. R5A17 had dit niet!!!

Dan zit er niets anders op om over te stappen op World Generic.

Wat een stel prutsers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Sinds gisteren ook maar eens geupdate naar R6D23, telefoon is nu al merkbaar sneller dan R5, echt een stuk soepeler.

Die spatie-bug mis ik eigenlijk niet echt, maar dat smsen is wel irritant.

Nu nog in dubio of ik de CDA ook maar aan ga passen naar /1, want ik ben toch wel erg benieuwd naar R6D28 als die nog weer een stukje sneller is dan D23 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Dacht dat er al R6Exx uit was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk, maar ik denk dat Chiron die ook bedoeld. Ik heb dezelfde afweging, twijfel ook nog of ik het aandurf om over te gaan naar Generic. R6D23 voldoet prima, maar ja als het beter kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Ik was eerst ook aan het twijfelen of ik zou overstappen van R5A17 naar World Generic R6E28 maar ik heg gewoon de gok gewaagd en heb er geen moment spijt van gehad. Toestel is stabieler, ietsjes sneller en de nieuwe Opera werkt toppie.

DUS, gewoon je CDA veranderen en je toestel updaten naar R6E28!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Trouwens dat probleem dat ik thuis heb met USB synchronisatie, dat ligt waarschijnlijk aan het functioneren van de COM poorten die de Master en Slave operaties naar de P990i uitvoeren.
In de COM instellingen van PC synchronisatie software moet COM6 als P990i Master en COM7 als P990i Slave geconfigureerd worden. Of net andersom maar maakt niet zoveel uit (wordt automatisch aangemerkt). Echter als ik de COM blokjes aanvink komt er een foutmelding dat de betreffende bestanden niet gevonden worden voor de correcte werking van Master - Slave. Dus dan vind ik het niet zo gek dat de synchronisatie niet meer werkt.

Hoe het is gekomen dat er cruciale bestanden missen weet ik echt niet. Misschien dat iemand nog steeds synchronisatieproblemen heeft kan kijken of dan ook de COM6 en COM7 bestanden weg zijn.

Weet er iemand hoe ik de PC synchronisatie EN drivers er COMPLEET kan afgooien zodat ook maar geen enkel gerelateerd bestand overblijft en opnieuw kan installeren?
Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste