Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die ook een probleem hebben met updaten onder Vista.

Ik heb gewoon de nieuwste PC suite.
Ik heb de laatste SEUS.

Maar mijn probleem is, als ik alle stappen van het updaten doorloop dan moet ik de batterij uit het toestel halen, en weer terug plaatsen.
Dan de "c" toets in gedrukt houden en op de cradle plaatsen.

Als ik dit doe, dan krijg ik de melding "Het USB apparaat wordt niet herkend" als ik dan kijk in me lijst van apparaten is alles keurig geinstalleerd. En zie ik nergens een fout melding.
Als ik op de foutmelding klik, krijg ik bijna altijd een wit pop-up scherm zonder fout melding van apparaat, soms krijg ik wel een melding in de pop-up en dan staat er zwart gedruk "onbekend apparaat"

Weet iemand wat het probleem is en hoe ik dit op kan lossen?

Ik heb inmiddels alles opnieuw geinstalleerd, maar blijf de melding houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de C toest ingedrukt gehouden totdat je op het scherm ziet: Je kan de C toests los laten?
Vergeet ook niet je sim kaart eruit te halen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:00
Sim kaart hoeft er absoluut niet uit.
Overigens update ik onder Windows XP, maar als je de foon uitzet en de C-toets ingedrukt houdt en hem dan in de lader steekt, dan zou het moeten werken zonder de sim-kaart eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt alleen is t verstandig om de sim eruit te halen omdat je dan tijdens de update ook niet gebeld kan worden wat het update proces kan verstoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:38:
Heb je de C toest ingedrukt gehouden totdat je op het scherm ziet: Je kan de C toests los laten?
Vergeet ook niet je sim kaart eruit te halen !
Ik heb de "C" toets ingedrukt gehouden, ik kom dan niet tot het menu dat ik hem mag loslaten.

Ik ga weer terug naar "start"
Als ik het uitleg menu zie waar ze alle stappen beschrijven, dan ken ik tot stap 3 normaal lezen maar dan verdwijnt het menu weer en ga ik terug naar "start"
Het blijft voor ongeveer 4-5 seconden staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shakespeare2000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:41
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:04:
klopt alleen is t verstandig om de sim eruit te halen omdat je dan tijdens de update ook niet gebeld kan worden wat het update proces kan verstoren.
Even hierop verder brei-end: ik kreeg mijn update niet goed voor elkaar. Telkens na het loslaten van de C-toets gaat ie de telefoon identificeren. Hier gaf de software een foutmelding (iets in de trant van "Identificatie mislukt"). Dit bleef hij elke keer doen, tot ik de SIM-kaart uit de telefoon haalde. Toen ging het identificeren (/updaten) goed.
Ik weet 't ook niet hoor... Hij doet 't, dus ik vind 't wel goed.

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijne gister geupdate van R4 naar R8 op dezelfde manier zoals omschreven sim eruit en updaten. Totaal geen problemen meer mee. Zelfs na het terugzetten van de backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11-2024
De instructies bij het updaten zijn volgens mij veranderd. Met de laatste update wordt het niet vermeld de SIM kaart eruit te halen maar dat is WEL vereist.
Let daarmee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-06 14:26

BAWLS

... dingen met spullen

Update gedaan... hij reageert duidelijk sneller.... maarrrrrrr..... ik heb nu weer een andere irritante bug ontdekt: om een of andere reden staat "alt" standaard aan... dus als ik naar het adresboek ga dan krijg ik alleen maar special chars. Dus nu moet ik eerst alt indrukken om een naam op te kunnen zoeken.

Net werd ik gebeld, druk op "yes" om op te nemen worden zowel "yes" als "no" grijs... verder gebeurt er niets....

SSH werkt ook niet meer... ik was net zo blij dat ik sinds de laatste update eindelijk via ssh bij m'n servers kon komen. Nu krijg ik iedere keer weer een 5120 error of iets dergelijks...

Wat een stelletje prutsers bij SE, onvoorstelbaar! Ik snap werkelijk waar niet hoe ze dit soort troep kunnen leveren, we zijn inmiddels een half jaar en een stuk of 5 updates verder en het is nog steeds een "Beta" product :(

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 20:54
Eens, absoluut rommel met die blijvende herstarts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat was het dus! alt staat dus nu standaard aan! Beetje lomp vind ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
BAWLS schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:24:
Update gedaan... hij reageert duidelijk sneller.... maarrrrrrr..... ik heb nu weer een andere irritante bug ontdekt: om een of andere reden staat "alt" standaard aan... dus als ik naar het adresboek ga dan krijg ik alleen maar special chars. Dus nu moet ik eerst alt indrukken om een naam op te kunnen zoeken.

Net werd ik gebeld, druk op "yes" om op te nemen worden zowel "yes" als "no" grijs... verder gebeurt er niets....

SSH werkt ook niet meer... ik was net zo blij dat ik sinds de laatste update eindelijk via ssh bij m'n servers kon komen. Nu krijg ik iedere keer weer een 5120 error of iets dergelijks...

Wat een stelletje prutsers bij SE, onvoorstelbaar! Ik snap werkelijk waar niet hoe ze dit soort troep kunnen leveren, we zijn inmiddels een half jaar en een stuk of 5 updates verder en het is nog steeds een "Beta" product :(
Nergens last van.
Pas op als je oude backups terug zet zo kan je oude buggie troep gewoon weer terug in je telefoon zetten.
Dat mag SE wel duidelijk vermelden als ze dat niet doen maar zomaar de schuld steken op SE is overdreven.
Er is volgens mij maar een klein percentage wat met laatste update rare problemen heeft. Misschien een van de eerste met nog hardware problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

DingieM schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:37:
Nergens last van.
Pas op als je oude backups terug zet zo kan je oude buggie troep gewoon weer terug in je telefoon zetten. Dat mag SE wel duidelijk vermelden als ze dat niet doen maar zomaar de schuld steken op SE is overdreven.
Wat een onzin, ik heb een update gedaan en zeker geen oude backups terug gezet. Alle software heb ik opnieuw gedownload en opnieuw geinstalleerd. Het is ronduit schandalig dat ze na meer dan een half jaar na de release nog steeds bezig zijn om die telefoon "usable" te maken.

SE en Symbian zijn gewoon prutsers... neem nou alleen al die "yes" / "no" optie. Hoe fucking moeilijk was het geweest om daar knoppen van te maken die je tenminste met een vinger kan bedienen ipv met die stylus 8)7

Argh... fuck it... ik ga dingen met vrijdag middag bier doen...

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielvdMark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 18:25
De enige problemen die ik sinds de laatste update ben tegengekomen is dat de kalender elke keer weer naar maandweergave verspringt en niet op weekweergave blijft staan en het zachte alarm. Geen problemen met geheugen of resets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nergens last van. Hij loopt tot nu toe lekker ook nog geen enkele restart gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

Die "alt" bug is echt super irritant! :( :(

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat lage volume van het alarm eigenlijk ook erg vervelend. Dat 'Alt' heb ik geen last van, maar ik heb ook een erg vervelend dubbel Netwerk-icoontje staan. Geen idee hoe ik dit weghaal.

Waar blijft de iPhone!? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Ik heb totaal geen problemen met zachte alarmen.
Na het lezen van verscheidene berichten erover was ik wel beetje bang dat ik het alarm van zaterdagochtend 6.30 niet zou horen maar was gewoon duidelijk.
Geen flauw idee waarom sommige de zachte alarmgeluiden waarnemen.
Ik had volume op 50% staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je ook de geluids instellingen kan verranderen voor handfree en handheld?

Ook heb ik het probleem dat als ik me p990 op stille modus zet dat ik dan niet me alarm hoor.
Ook werkt de tril functie niet meer als de telefoon in de lader licht.
Dit had ik niet voor de laatste update.

Is hier wat aan te doen?

Ik heb nu maar alle tonen uit gezet en alleen me alarm toon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DingieM schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:23:
Ik heb totaal geen problemen met zachte alarmen.
Na het lezen van verscheidene berichten erover was ik wel beetje bang dat ik het alarm van zaterdagochtend 6.30 niet zou horen maar was gewoon duidelijk.
Geen flauw idee waarom sommige de zachte alarmgeluiden waarnemen.
Ik had volume op 50% staan.
De zachte alarmen is eigenlijk geen bug maar wordt door omstandigheden wel als bug ervaren. Wat ik gelezen heb is het volgende. SE heeft een feature in willen voeren waarbij het alarmgeluid langzaam in sterkte toeneemt. Daarnaast klinkt een alarm slechts een beperkte periode...zeg bijv. 5 seconden. Er zijn sommigen die wat langere MP3 bestanden als alarm gebruiken. Deze beginnen dus zacht en doordat het alarm wat langer is, is het al afgelopen nog voor het systeem het volume op kan schroeven voor de volgende "fase". bij korte alarmen, zoals de standaard piepjes, zul je horen dat ze rap in sterkte toenemen en is er geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm31
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 15:14
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 01:04:
Zijn er mensen die ook een probleem hebben met updaten onder Vista.

Ik heb gewoon de nieuwste PC suite.
Ik heb de laatste SEUS.

Maar mijn probleem is, als ik alle stappen van het updaten doorloop dan moet ik de batterij uit het toestel halen, en weer terug plaatsen.
Dan de "c" toets in gedrukt houden en op de cradle plaatsen.

Als ik dit doe, dan krijg ik de melding "Het USB apparaat wordt niet herkend" als ik dan kijk in me lijst van apparaten is alles keurig geinstalleerd. En zie ik nergens een fout melding.
Als ik op de foutmelding klik, krijg ik bijna altijd een wit pop-up scherm zonder fout melding van apparaat, soms krijg ik wel een melding in de pop-up en dan staat er zwart gedruk "onbekend apparaat"

Weet iemand wat het probleem is en hoe ik dit op kan lossen?

Ik heb inmiddels alles opnieuw geinstalleerd, maar blijf de melding houden.
ik krijg de update met Vista niet aan de praat, hoe heb jij dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pm31 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:32:
[...]

ik krijg de update met Vista niet aan de praat, hoe heb jij dat gedaan?
Mij is het ook nog niet gelukt.

Ik heb het inmiddels op een computer gedaan met XP.

Ik heb net Vista weer opnieuw geinstalleerd, en ga vanavond kijken of het dan lukt.
Ik ben er acher gekomen dat er iets mis is met m-router, maar weet niet precies wat.

Als ik meer weet laat ik het horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm31
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:48:
[...]

Mij is het ook nog niet gelukt.

Ik heb het inmiddels op een computer gedaan met XP.

Ik heb net Vista weer opnieuw geinstalleerd, en ga vanavond kijken of het dan lukt.
Ik ben er acher gekomen dat er iets mis is met m-router, maar weet niet precies wat.

Als ik meer weet laat ik het horen.
Dank je wel.
Ik ben benieuwd.
Ik had ondertussen wel het programma geïnstalleerd gekregen, maar nu blijft hij zeuren dat hij java virtual machine niet kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielvdMark schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:04:
De enige problemen die ik sinds de laatste update ben tegengekomen is dat de kalender elke keer weer naar maandweergave verspringt en niet op weekweergave blijft staan en het zachte alarm. Geen problemen met geheugen of resets.
Ik ben er achter dat je op een andere plek de weekweergave kan instellen. In de kalender naar 'Meer'; dan niet naar Weergave, maar naar 'Instellingen' (even naar beneden scrollen). Dan zie je 'Alarm en weergave'. Als je dat opent is de eerste optie 'Standaardweergave instellen'. Als je daar kiest voor 'weekweergave' dan houdt-ie dat wel vast.... althans bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielvdMark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 18:25
Hey bedankt! dit werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

PC Suite en Mrouter draaien nog niet lekker onder Vista.. SE komt in Juni met een update. Tot die tijd kun je zelf het setupbestand aanpassen, maar dat vergt wat moeite.

http://www.aurelie.net/softs/pcsuitevista.exe

dit is het aangepaste setupbestand. PC suite draait bij mij als een zonnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eens hard aan het zoeken geweest, maar is die BST-34 accu uberhaupt te koop? Ik heb nog geen enkele online winkel gevonden die 'm nog aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

BST34 is vervangen voor de BST40. Kost dacht ik rond de 50€

Kheb net gemaster reset en die mn firmware ff opnieuw. Hopelijk is dat vervelende ALT gedoe dan weg.

Binnenkort moet mn lieve p990 omdat door een productiefoutje de headset en lader niet lekker klikken : gevolg: niet opladen en haperende muziek. Moet ik 2 weken zonder...... hoe hou ik dat vol :p

EDIT:

iedereen die na de firmware update problemen heeft met de ALT toets: Zet bij de instellingen voor tekstinvoer en dan bij handschrift deze niet op GEEN maar op ALLEEN TOETSENBORD

Dan werkt de Alt weer goed + de voorspellende tekst is er weer

[ Voor 26% gewijzigd door tijmeng op 16-05-2007 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:08
Zo heb mijn P990 van de hand gedaan voor 250 euro en ga nu verder met de Nokia

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

knny schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:01:
Zo heb mijn P990 van de hand gedaan voor 250 euro en ga nu verder met de Nokia
zonde.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAWLS

BAWLS

... dingen met spullen

tijmeng schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 01:38:
iedereen die na de firmware update problemen heeft met de ALT toets: Zet bij de instellingen voor tekstinvoer en dan bij handschrift deze niet op GEEN maar op ALLEEN TOETSENBORD

Dan werkt de Alt weer goed + de voorspellende tekst is er weer
Thanks!!!! :)

<signature/>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vond nog leuke site met een hoop free programs voor oa p990
zat ook iets van een aangepast suite voor vista, heb dit niet getest daar ik geen vista draai

http://www.gruiq.net/

het is in frans ,maar je kunt engels kiezen, de link werd anders te groot omdat het via bablefish gaat

net ff windows explorer geinstalleert, kun je over je eigen wifi browsen en up/downloaden.gaa erg snel en
makelijk om ff bestandje over te flitsen zonder cradle ofzo

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 13:44:
vond nog leuke site met een hoop free programs voor oa p990
zat ook iets van een aangepast suite voor vista, heb dit niet getest daar ik geen vista draai

http://www.gruiq.net/

het is in frans ,maar je kunt engels kiezen, de link werd anders te groot omdat het via bablefish gaat

net ff windows explorer geinstalleert, kun je over je eigen wifi browsen en up/downloaden.gaa erg snel en
makelijk om ff bestandje over te flitsen zonder cradle ofzo
Dank je! Weer een paar nieuwe apps om te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

Op het mySymbian forum wordt er gemeld dat de P1i en P990 precies dezelfde firmware krijgen en dat tgen juli er een ingebouwde VOIP / Skype client komt in de firmware!!

mooie ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi mede p990 gebruikers,

Ik heb dit prachtige toestel nu al bijna een week in mn bezit.
natuurlijk meteen nieuwste firmware dr op geknalt, en geen probleem van uit vallen of wat dan ook gehad.
alles werkt naar mn zin, maar ik heb natuurlijk de tijden van vastlopers niet echt zo erg mee gemaakt als de eerste release.

Nu zit ik wel met 1 probleem.
Ik wil natuurlijk wel msn op mn toestellentje :D.
en heb gekozen na wat testen voor IM+ voor al om dat je deze kan verbergen en dus met andere dingen bezig kan zijn terwijl het verdekt aanstaat.

alleen om de licentie te kopen heb ik credit card nodig en laat ik die nou niet hebben en niet willen hebben ook.
weten jullie ergens waar ik via sms of gewoon ideal iets in die trant kan betalen?

MVG ser-g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:15:
Hoi hoi mede p990 gebruikers,

Ik heb dit prachtige toestel nu al bijna een week in mn bezit.
natuurlijk meteen nieuwste firmware dr op geknalt, en geen probleem van uit vallen of wat dan ook gehad.
alles werkt naar mn zin, maar ik heb natuurlijk de tijden van vastlopers niet echt zo erg mee gemaakt als de eerste release.

Nu zit ik wel met 1 probleem.
Ik wil natuurlijk wel msn op mn toestellentje :D.
en heb gekozen na wat testen voor IM+ voor al om dat je deze kan verbergen en dus met andere dingen bezig kan zijn terwijl het verdekt aanstaat.

alleen om de licentie te kopen heb ik credit card nodig en laat ik die nou niet hebben en niet willen hebben ook.
weten jullie ergens waar ik via sms of gewoon ideal iets in die trant kan betalen?

MVG ser-g
zelf gebruik ik mobil msn via wifi, dus niet grps. dit is gewoon msn. je moet zelf proberen of die op de achtergrond nog werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

gebruik agile mesenger.. is gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tijmeng
Waar heb je die agile messenger vandaan dan?
De mijne doet het na de update niet meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

http://www.agilemobile.com/sonyericsson.html

agile is gesigned tm 28 maart 2007. Als je m daarna installeerd dan doet ie het niet. Oplossing.. ff je datum terugzetten naar 27 maart en dan installeren. Daarna de datum weer terug zetten naar vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow die agile deed het bij mij gewoon hoor. maar hij is niet gratis ik heb hem gewoon van de agilemobile.com site gehaald.
Maar gratis homaar hij is zelfs duurder dan IM+ als ik het goed heb.
Ik ga die Mobile MSN ook even proberen.

maar ik wil uiteindelijk voor onderweg ook gewoon msn kunnen doen als ik weer eens uren in de trein zit onderanderen.

maar niemand heeft dus een maniertje gevonden om er omheen te komen dat ik geen kredit card heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was aan het uitzoeken hoe het hele "online" bij mediaplayer nu werkt
via favorite in web kwam ik bij de link m-guide. dit is zover ik weet de site mmm.bel.nl
hier kun je gratis movies kiezen.
als je daar een filmpje kiest kun je die streamen, of downloaden. tijdens het streamen kun je een koppeling maken. en deze kopeling komt dan in de lijst bij "online" te staan.
schijnbaar gaat dit via tinytube, soort youtube voor mobiel. www.tinytube.net

op zicht staan er wat leuke links bij m-guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
tijmeng schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 23:49:
Op het mySymbian forum wordt er gemeld dat de P1i en P990 precies dezelfde firmware krijgen en dat tgen juli er een ingebouwde VOIP / Skype client komt in de firmware!!

mooie ontwikkeling
Dat is wel interessant, kan ik via de Wifi router thuis gewoon bellen, ipv. die suffe Samsung <peep> DECT telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Woei, de P990 icm KPN (voorheen Telfort) UMTS en de mobile networking koppeling naar de laptop werkt echt als een zonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 14:35

M-W

hoe werkt de mobile networking koppeling?
Hoe doe je dat precies met welke programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pm31
valgibson schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:25:
Heeft iemand dit probleem ook? Ik heb 3 e-mailaccounts ingesteld en wil mijn email met een interval van 5 minuten ophalen, vanaf bijvoorbeeld 8 uur. Maar alleen de eerste keer gaat het ophalen goed en daarna wordt er niets meer opgehaald. Ik krijg ook geen melding dat het ophalen is mislukt ofzo (door een rood kruisje bij het emailaccount). Wat nu? In het verleden ging het wel en bij mijn weten heb ik niet iets aan de instellingen veranderd...
ik heb precies ditzelfde probleem, heb alle instellingen al tig keer doorgelopen, groep aangewezen voor internet, maar hij wil niet automatisch mijn email checken, alleen de eerste keer wanneer ik de tijd heb ingesteld en natuurlijk handmatig ophalen en verzenden. maar ik wil graag dat hij automatisch mijn email checkt, maar ik krijg het niet voor elkaar, iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valgibson
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-02-2008
pm31 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 03:16:
[...]

ik heb precies ditzelfde probleem, heb alle instellingen al tig keer doorgelopen, groep aangewezen voor internet, maar hij wil niet automatisch mijn email checken, alleen de eerste keer wanneer ik de tijd heb ingesteld en natuurlijk handmatig ophalen en verzenden. maar ik wil graag dat hij automatisch mijn email checkt, maar ik krijg het niet voor elkaar, iemand enig idee??
Inmiddels krijg ik het wel voor elkaar, maar op de meest bizarre manier: ik stel eerst al mijn emailaccounts in onder berichten: instellingen: emailaccounts. In plaats van ophalen met een interval stel ik voor alle accounts afzonderlijk meerdere tijden in. Het liefst een stuk of 10 per email-account. Vervolgens herstart ik mijn telefoon. Dan ga ik naar het configuratiescherm en langs die weg verander ik de emailaccount-instellingen weer vanaf ophalen op gezette tijden, naar ophalen met interval.
Zo, en dan doet 'ie het ineens wel!!! 8)7

Overigens haal ik dan op vanaf 8 uur 's ochtends tot 23.59 u 's avonds met een interval 3 minuten... misschien dat dat ook verschil maakt?

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
M-W schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 01:53:
hoe werkt de mobile networking koppeling?
Hoe doe je dat precies met welke programma?
In de PC suite kies je voor Mobiel networking, die configureert zichzelf bijna automatisch en dan heb je een soort inbelverbinding.erbij. Als je telefoon verbodnen is via USB of BT dan kun je via mobiel networking gewoon weren op je pc/laptop met je telefoon als modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey M-Rah en Yellow Deendger, welke versie van TT draaien julllie dan op jullie P990i?????
Ik heb gebeld met TT en volgens hun bestaan er geen versies voor de P990i. Ook niet van Route 66, volgens de helpdesk van R66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Versie 6.020 van TT zou moeten draaien op de P990... Beter nog, die heb ik ook draaien op de P990.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee waar ik het vandaag kan halen???
Al weken op zoek. Ze snappen er niets van bij TT. Was met 30 sec. klaar met de helpdesk. Volgens hun was het niet mogelijk!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 16:17:
Enig idee waar ik het vandaag kan halen???
Al weken op zoek. Ze snappen er niets van bij TT. Was met 30 sec. klaar met de helpdesk. Volgens hun was het niet mogelijk!!!!
Staat op de DVD van het TomTom Navigator 6 Maps of Western Europe pakket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 16:07:
Hey M-Rah en Yellow Deendger, welke versie van TT draaien julllie dan op jullie P990i?????
Ik heb gebeld met TT en volgens hun bestaan er geen versies voor de P990i. Ook niet van Route 66, volgens de helpdesk van R66
Ik heb ook tomtom navigator versie 6.020 en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
moet ik zoeken naar Tom Tom navigator 6 op pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renshetmens
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:25
ik ben een van mijn 2 stylussen die ik erbij kreeg verloren. Maar ik zoek nu al een tijdje naar nieuwe ( altijd lekker om er een paar in reserve te hebben..
Weet iemand waar je deze kunt kopen ?

bvd,
Rens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb tomtom draaiend op de p990i. Is het iemand al gelukt om het scherm "liggend" te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-11-2024
Renshetmens schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:48:
ik ben een van mijn 2 stylussen die ik erbij kreeg verloren. Maar ik zoek nu al een tijdje naar nieuwe ( altijd lekker om er een paar in reserve te hebben..
Weet iemand waar je deze kunt kopen ?

bvd,
Rens
http://www.smartphoneshop...n-isp-25-stylus-pack.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 08:26

cjdijk

Hans favoriete radiostation

tijmeng schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 01:38:
BST34 is vervangen voor de BST40. Kost dacht ik rond de 50€
Iemand ervaring met de BST-40? Ik moet best vaak laden met mijn orginele BST-33, en overweeg die BST-40 aan te schaffen, welke capiciteit heeft hij? Kan er niks over vinden op internet. Weinig keuze trouwens, volgens google alleen te koop bij www.pixmania.nl

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

zeef schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:20:
[...]

In de PC suite kies je voor Mobiel networking, die configureert zichzelf bijna automatisch en dan heb je een soort inbelverbinding.erbij. Als je telefoon verbodnen is via USB of BT dan kun je via mobiel networking gewoon weren op je pc/laptop met je telefoon als modem.
En dan gebruik je het UMTS of GPRS netwerk? Ik wil namelijk ook deze telefoon bestellen maar dan moet dit wel mogelijk zijn zodat ik op mijn laptop kan internetten via umts.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een bluetooth keyboard gevonden die met de P990i kan werken? kwestie van op reis te kunnen gaan zonder de laptop en toch verslagen e langere emails te kunnne typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net met mijn DiNovo gepaired om te kijken, en werkt prima.

Alleen de multimedia toetsen deden het niet ;)

navigeren kan ook niet helemaal zonder af en toe het scherm te raken, maar sms-en gaat als een dolle. Home en End doen het zelfs, alleen shift om te selecteren niet.

Best cool, alleen past mijn DiNovo wat rot in mijn broek/jaszak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 08:26

cjdijk

Hans favoriete radiostation

cjdijk schreef op maandag 28 mei 2007 @ 06:10:
[...]

Iemand ervaring met de BST-40? Ik moet best vaak laden met mijn orginele BST-33, en overweeg die BST-40 aan te schaffen, welke capiciteit heeft hij? Kan er niks over vinden op internet. Weinig keuze trouwens, volgens google alleen te koop bij www.pixmania.nl
Is er helemaal niemand die zo'n accu heeft?

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Nu online
cool0 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:36:
[...]

En dan gebruik je het UMTS of GPRS netwerk? Ik wil namelijk ook deze telefoon bestellen maar dan moet dit wel mogelijk zijn zodat ik op mijn laptop kan internetten via umts.
UMTS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
cjdijk schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 01:53:
[...]

Is er helemaal niemand die zo'n accu heeft?
Nee geen behoefte aan vind dat de telefoon helemaal niet zuipt, tenzij je *continue* wi-fi+audio+veel bellen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik dacht eerst ook dat die accu interessant zou zijn, maar zou niet weten waarvoor ik hem nodig zou hebben. Hij gaat nagenoeg iedere dag op de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
Wanneer wordt de volgende firmware update eigenlijk verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-W

M-W

weet iemand of de generic world 1 versie sneller (of anderszin beter) is dan de normale nederlandse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

M-W schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:17:
weet iemand of de generic world 1 versie sneller (of anderszin beter) is dan de normale nederlandse versie?
nee is niets sneller. enige verschil is dat firmware updates eerder uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Weet iemand de settings van UMTS?

Ik heb sinds gisteren de telefoon inclusief 1GB data en wil eens kijken hoesnel het nu is heb de phone geconnect aan mijn laptop maar hoe moet ik in Mobile networking wizard de telefoon configen voor gebruik met UMTS?

Via de gsm zelf kan ik internetten maar ik weet niet als ik nu gprs gebruik of umts. Hoe kan je dat zien? Ik gebruik nu Telefort MMS om te internetten volgens de telefoon :S

Tevens hebben jullie het allemaal over het Alarm maar ik kan nergens de optie alarm vinden :S

[ Voor 10% gewijzigd door cool0 op 02-06-2007 12:46 ]

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mso
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 09:50

mso

Ik heb een probleempje, ik heb een tijdgeleden mijn P990i via internet gekocht (2dehands) en nu wil ik master reset doen maar dan vraagt hij om een code.. ik heb 0000 geprobeerd maar die pakt ie niet. Is er een andere manier om het te resetten of om de code van master reset af te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-W

M-W

ik heb ook een telfort spot abonnement. hoe kun je met je telfort spot op je p990, op je laptop internetten? als gewone modem werkt het wel prima. maar het lukt me niet om telfort spot te gebruiken via je laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

mso schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 13:12:
Ik heb een probleempje, ik heb een tijdgeleden mijn P990i via internet gekocht (2dehands) en nu wil ik master reset doen maar dan vraagt hij om een code.. ik heb 0000 geprobeerd maar die pakt ie niet. Is er een andere manier om het te resetten of om de code van master reset af te halen?
bij mij is t 1234.. en anders die gast ff opbellen wat zijn gebruikte phone-lock code was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
DingieM schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:45:
[...]

Nee geen behoefte aan vind dat de telefoon helemaal niet zuipt, tenzij je *continue* wi-fi+audio+veel bellen doet.
Ik vind het gebruik bij audio erg meevallen. Ik gebruik hem zeer vaak om muziek mee te luisteren en kan toch aardig wat uren op afspelen. Nooit helemaal op gebruikt maar ik heb hem wel eens een tijd per ongeluk aangelaten(heb het geluid niet zo heel hard hoeft niet met de hmp-70). Na een aantal uurtjes was u nog niet eens op de helf zeg maar driekwart. Vind ik erg netjes voor een bijfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand voor mij een link van een soort van MSN messenger (Agile krijg ik er niet gratis op, maar alleen voor 7 dagen. Datum veranderen werkt niet)
Een andere browser.. ik las iets over explorer?
En een leuke muziek player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mioranduh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb ook een P990i en een RoyalTek GPS bluetouth ontvanger. Ik heb op de website gekeken van TomTom en daarop heb ik niet gevonden dat TomTom NAVIGATOR 6 werkt op de P990i. Zou iemand die hem wel heeft draaien willen vertellen hoe hij er aan komt en hoe je hem dan moet installeren?
Ik heb namelijk software gevonden, maar als ik het bestand 'tomtom_navigator_6.cab' wil installeren vraagt de telefoon om het op te slaan. Als ik dit doe, werkt hij nog niet. En ik dacht dat ik hem zou moeten installeren ipv op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-W schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:17:
De generic world 1 en 2 komen als eerste uit. Daarna gaan deze versie naar de lokale SE regio's om voor de vertaling van de verschillende wijzigingen te zorgen. Hoe snel daat gaat is niet na te gaan. Veelal zet er toch een week of 6-8 tussen de release van generic world 1\2 en de NL versie. De code is hetzelfde, er is dus geen snelheids- of ander verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cetme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 11:10

cetme

DJ's, MC's en Apparatuur

Heeft iemand enig idee hoe je de telefoon met weinig tapjes stil kan zetten in de flip-open modus? In de flip-closed kun je gewoon 2 seconden C of hekje ingedrukt houden en dan is hij stil, maar met flip open kan ik het zo even niet vinden.

Bedankt!

edit:
Het kan dus wel als je even klikt op het knopje helemaal linksonder en dan op Volume. Vervolgens vinkje zetten bij Silent mode en hij staat op stil.
Is er echter een makkelijkere manier hiervoor, dit is behoorlijk omslachtig om even je telefoon op stil te zetten..

Ook zie ik geen mogelijkheid om met 1 van de hardwareknopjes dit menuutje aan te spreken.

[ Voor 42% gewijzigd door cetme op 04-06-2007 00:14 ]

www.diceandfriends.com | www.instagram.com/_DiceDJ | 5 euro korting op je eerste huur: https://www.gearbooker.com/?r=crptgv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Weet iemand hoe je kan zien dat je op een UMTS netwerk zit? Ik haal nu maar 5 KB dus dat is GPRS snelheid. Is er aan een icoontje te zien dat UMTS beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mioranduh schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:14:
Ik heb ook een P990i en een RoyalTek GPS bluetouth ontvanger. Ik heb op de website gekeken van TomTom en daarop heb ik niet gevonden dat TomTom NAVIGATOR 6 werkt op de P990i. Zou iemand die hem wel heeft draaien willen vertellen hoe hij er aan komt en hoe je hem dan moet installeren?
Ik heb namelijk software gevonden, maar als ik het bestand 'tomtom_navigator_6.cab' wil installeren vraagt de telefoon om het op te slaan. Als ik dit doe, werkt hij nog niet. En ik dacht dat ik hem zou moeten installeren ipv op te slaan.
Zoek maar eens op "TomTom Navigator 6 on Symbian S60v3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
cool0 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 20:56:
Weet iemand hoe je kan zien dat je op een UMTS netwerk zit? Ik haal nu maar 5 KB dus dat is GPRS snelheid. Is er aan een icoontje te zien dat UMTS beschikbaar is?
Ja is een icoontje voor: ziet eruit als een klein eitje, blauw en wit.
Staat er alleen als voor netwerkinstellingen de optie GSM/3G is aangevinkt of alleen 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

Voor iedereen die van zn NL CDA af wil en graag GW1 wil, zodat je als eerste Firmware updates hebt ipv 2 maanden wachten. Hier is de oplossing:
1. If you run SEUS for the first time for your P990i, you will have to go on with the procedure of updating the firmware (whether or not you got the latest one), just proceed with it. Shows "whatever original firmware" version.
2. By running the updating, it does create 2 files which is 3++byte and another which is 4++byte.
3. Rename the 3++byte and 4++byte file from the rar downloaded identical to the 3++byte and 4++byte in blob_fs folder.
4. You will have to turn on the phone and finish setting it up b4 updating it the second time with SEUS. Still shows "whatever original firmware" but proceed with it anyway. Since first time already download the files, it will just proceed with the updating firmware.
5. Turn on the phone again, and set it up. This time status screen a bit messed up, sometime displaying both CDA /ori and /1.
6. Turn it off and update it again the 3rd time.
7. This time, SEUS doesnt show version anymore, instead says "Latest software already installed" or something that says you have the latest update. Just click proceed / install anyway / update anyway. Then it will download new files, and then update your phone.
8. Turn on your phone again. Wait till language selection shows up and viola... Now time to check your new cda.
bron: http://www.esato.com/boar...php?topic=130758&start=60

en de 2 bestanden:

http://groups.google.com.my/group/djpianz_mobile

Mijne waren 363 byte en 420 byte.

Succes ermee.. Oja als je een Vodafone of Orange branded toestel hebt dan ben je er nu ook vanaf.

Stom dat SE al die versies heeft gemaakt. Gratis en voor niets.. je hebt dus geen Kulankendi meer nodi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier het bovenstaande al geprobeerd? Ging het makkelijk en zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

Jep geprobeerd en het is easy... Ik heb nu GW1 ipv NL. Het is even wat werk maar dan heb je ook wat.

Succes allen. Btw maak wel even een backup van de twee bestanden voor het geval je PC chrashed ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittekat
  • Laatst online: 24-08 21:30

wittekat

tja denk je dan

waar staan die 2 bestanden dan ergens?

tja denk je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 04:21:
Heeft iemand voor mij een link van een soort van MSN messenger (Agile krijg ik er niet gratis op, maar alleen voor 7 dagen. Datum veranderen werkt niet)
En een andere browser.. ik las iets over explorer?
En een leuke muziek player?
Nobody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

divx player is verkrijgbaar via mobile.divx.com
ff aanmelden via stage6.com, dit gebuik ik vaak om op pc te steamen van films en muziek (nouja,eigenlijk via xbox xbmc)
kan wel avi files nu afspelen, maa via website nog niet gelukt.

op http://www.pxdxa.com/thread.php?fid=56 staat ook nog veel leuks
als je je aanmeld kun je die pogramma's downloaden, zeer de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk op de link van mij hierboven daa staat hoe je im+ kunt gebruiken
lees daar ook hoe je uiq3 files moet signeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

wittekat schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:41:
waar staan die 2 bestanden dan ergens?
'C:\\Program Files\\Sony Ericsson\\Update Service\\db\\13740270\\blob_fs'

[ Voor 20% gewijzigd door tijmeng op 05-06-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste menesen,

Kan iemand mij misschien uit leggen wat generic world 1 is.

Ik heb wat zitten google`n maar kom er niet echt achter.
Ze hebben het er wel over op internet maar leggen niet uit wat het is of waar het voor bedoeld is.

Nu zie ik het ook in dit topic, en wil toch graag wel weten wat het inhoud.

Dus hoop dat iemand het uit kan leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Volgens mij is dat de firmware die het eerste geupdate wordt.
Wat zijn de verschillen, mogelijkheden en onmogelijkheden van deze firmware?
Kun je ook gewoon NL kiezen of alleen Engels?
Alhoewel het me eigenlijk niet boeit. Ik denk dat ik dit binnenkort ook eens ga uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-W

M-W

ik heb hem veranderd van netherlands naar de generic world 1. het werkt super. je kunt gewoon nederlands kiezen. voordeel is dat firmware sneller komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittekat

wittekat

tja denk je dan

dus als ik het goed begrijp doe ik 3 volledige updates?

tja denk je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Mijn vorige SE telefoon had de mogelijkheid om een gesprek in de wacht te zetten en een nieuwe inkomende lijn op te pakken. de wachtende lijn had dan een stem met "hold the line" dat werkte perfect.

Mijn P990i heeft dit voorzover ik weet niet, althans ik kan geen mensen in de wacht zetten, als nu iemand mij belt en ik ben al met een gesprek bezig dat wordt hij/zij direct naar mijn voicemail doorgedrukt. dit is heel erg irritant. Weet iemand hoe je dit aanpast? ik kan het zelf niet zo vinden in de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zit dat er nog steeds in, ik heb er niks voor ingesteld maar kan me herinneren dat ik af en toe oproepen kreeg terwijl ik in gesprek was en ik dus kon switchen.

Op het moment is mijn toestel echter in reparatie omdat ik nogal vaak geen verbinding met het netwerk had, ondanks dat die wel aangaf dat ik verbinding had. Een reboot loste dit op, maar dat meerdere keren per dag doen wordt heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

wittekat schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 01:09:
dus als ik het goed begrijp doe ik 3 volledige updates?
jep..

voordeel van GW1 is dat er 2 maanden eerder een update komt en dat ie automatisch internetinstellingen download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
* Roelant heeft vandaag een P990i binnengekregen. Helaas wel Orange branded, alhoewel ik daar met de SPV M3000 die ik tot vandaag gebruikte nooit hinder van heb ondervonden.

Minder gecharmeerd ben ik van de 'handige' orangebalk die standaard in je startscherm staat. Is er een manier om die uit te schakelen? Bij Windows Mobile was dat gewoon een plugin voor je today screen en die kun je dus uitzetten, hoe werkt dat bij SE?
Qorne schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:16:
Mijn vorige SE telefoon had de mogelijkheid om een gesprek in de wacht te zetten en een nieuwe inkomende lijn op te pakken. de wachtende lijn had dan een stem met "hold the line" dat werkte perfect.

Mijn P990i heeft dit voorzover ik weet niet, althans ik kan geen mensen in de wacht zetten, als nu iemand mij belt en ik ben al met een gesprek bezig dat wordt hij/zij direct naar mijn voicemail doorgedrukt. dit is heel erg irritant. Weet iemand hoe je dit aanpast? ik kan het zelf niet zo vinden in de telefoon.
Als je iemand in de wacht kunt zetten, kun je ook wisselen. Waarschijnlijk een netwerkinstelling (doorschakelen bij ingesprek) die je parten speelt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

Roelant schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 17:57:
* Roelant heeft vandaag een P990i binnengekregen. Helaas wel Orange branded, alhoewel ik daar met de SPV M3000 die ik tot vandaag gebruikte nooit hinder van heb ondervonden.

Minder gecharmeerd ben ik van de 'handige' orangebalk die standaard in je startscherm staat. Is er een manier om die uit te schakelen? Bij Windows Mobile was dat gewoon een plugin voor je today screen en die kun je dus uitzetten, hoe werkt dat bij SE?

[...]

Als je iemand in de wacht kunt zetten, kun je ook wisselen. Waarschijnlijk een netwerkinstelling (doorschakelen bij ingesprek) die je parten speelt dus.
Oplossing: zie een paar posts terug.. Gewoon GW1 erop zetten. Ben je van alle Orange,m Vodafone, KPN troep af.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wittekat

wittekat

tja denk je dan

bij mij wordt er maar 1 bestand van 339kb neergezet, de rest is allemaal 4kb of minder

tja denk je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valgibson
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-02-2008
valgibson schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:36:
[...]

Ja voor het eerst in m'n leven, ook eens wat verzekerd! Ik dacht nog in de winkel toen die verzekering me werd aangesmeerd: jaja... nou ik doe het 3 maanden en daarna kap ik ermee. Maar natuurlijk vergeten stop te zetten. Nou maar kijken of de verzekering zich waarmaakt. Als ik alles netjes vergoed krijg ga ik ermee door. Anders stop ik het per direct.

To be continued... (ik hou jullie op de hoogte)

ps het geheugenkaartje was natuurlijk niet verzekerd :o. Die kreeg ik als verjaardagscadeau :'(
Eindelijk weer in het bezit van mijn p990i-mobieltje! De verzekering heeft uitgekeerd!!! (ok, het heeft nogal wat moeite en overtuigingskracht gekost en ik zal er verder niet te veel over uitwijden op dit topic, maar voor meer info: contacteer mij...).

Nu kan ik weer met een schone lei beginnen. Eerst maar eens al m'n e-mailaccounts instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-W

M-W

wittekat schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 00:04:
bij mij wordt er maar 1 bestand van 339kb neergezet, de rest is allemaal 4kb of minder
je moet naar de files van 1kb kijken. als je met je muis over dit bestand gaat, zie je dat deze niet 1 kb is, maar groter.......2 van deze files heb je nodig. vond ik ook erg raar......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de wlan goed te gebruiken op draadloze netwerken voor internet? Anders wordt de rekenikng een beetje hoog,,, Ik had een p910 maar na 2 maanden gestolen... toch maar deze kopen... op smartphoneshop.nl staat hij voor €309,-- dus misschien koop ik hem
Pagina: 1 ... 13 ... 20 Laatste