Zijn er mensen die ook een probleem hebben met updaten onder Vista.
Ik heb gewoon de nieuwste PC suite.
Ik heb de laatste SEUS.
Maar mijn probleem is, als ik alle stappen van het updaten doorloop dan moet ik de batterij uit het toestel halen, en weer terug plaatsen.
Dan de "c" toets in gedrukt houden en op de cradle plaatsen.
Als ik dit doe, dan krijg ik de melding "Het USB apparaat wordt niet herkend" als ik dan kijk in me lijst van apparaten is alles keurig geinstalleerd. En zie ik nergens een fout melding.
Als ik op de foutmelding klik, krijg ik bijna altijd een wit pop-up scherm zonder fout melding van apparaat, soms krijg ik wel een melding in de pop-up en dan staat er zwart gedruk "onbekend apparaat"
Weet iemand wat het probleem is en hoe ik dit op kan lossen?
Ik heb inmiddels alles opnieuw geinstalleerd, maar blijf de melding houden.
Ik heb gewoon de nieuwste PC suite.
Ik heb de laatste SEUS.
Maar mijn probleem is, als ik alle stappen van het updaten doorloop dan moet ik de batterij uit het toestel halen, en weer terug plaatsen.
Dan de "c" toets in gedrukt houden en op de cradle plaatsen.
Als ik dit doe, dan krijg ik de melding "Het USB apparaat wordt niet herkend" als ik dan kijk in me lijst van apparaten is alles keurig geinstalleerd. En zie ik nergens een fout melding.
Als ik op de foutmelding klik, krijg ik bijna altijd een wit pop-up scherm zonder fout melding van apparaat, soms krijg ik wel een melding in de pop-up en dan staat er zwart gedruk "onbekend apparaat"
Weet iemand wat het probleem is en hoe ik dit op kan lossen?
Ik heb inmiddels alles opnieuw geinstalleerd, maar blijf de melding houden.