Of de site ligt er uit, of de link van JetEye klopt niet.
edit: denk dat de site eruit ligt.
edit: denk dat de site eruit ligt.
[ Voor 25% gewijzigd door The__Virus op 28-09-2006 16:40 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 25% gewijzigd door The__Virus op 28-09-2006 16:40 ]
[ Voor 5% gewijzigd door pasta op 29-09-2006 00:19 ]
Signature
Ontwerper? Je bent gewoon een dief man!Pendaco schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:17:
Trouwens nog een tip voor de Ontwerpers/ontwikkelaars onder ons (excusé als ie al een keer is voorbijgekomen);
JetEye
Beelden zeggen meer dan woorden dus bij deze een leuk fimpje/mini tutorial;
http://www.youtube.com/watch?v=CzFDl5QqyNc
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
hehehehe whoops, zal ze voor tweakers laten toestaan danpasta schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 00:19:
offtopic:
Pendaco: Je weet overigens wel dat je wel banners moet laten aanstaan op GoT/T.net?
Uhh heeft in mijn ogen vrij weinig met stelen te maken, ik vind het zelf namelijk wel een handige verzamelbak waarin je alles lekker overzichtelijk kunt bekijken itt de standaard bladwijzers/favorieten. Daar komt bij dat vrijwel elke ontwerper bepaalde invloeden gebruikt en deze op zijn eigen werk toepast, daarvan is van stelen geen sprakespaceboy schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:20:
[...]
Ontwerper? Je bent gewoon een dief man!Ik heb het (vrij slaapverwekkende) filmpje gekeken maar het is gewoon jatwerk-made-easy. Dit is toch geen ontwerpen man. Ontwikkelen: a la. Maar ontwerpen. Nee, dat kun je niet met droge ogen zeggen als JetEye je belangrijkste "tool" is.
Verder: welkom bij de club enzo.
Verwijderd
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
[ Voor 12% gewijzigd door Henk007 op 02-10-2006 16:18 ]
Advocaat van de duivel, maar zou 't niet kunnen zijn dat de 500E per exploit die ze kunnen krijgen van mozilla.org een schijntje is bij het bedrag dat ze van Microsoft krijgen? Alles om de concurrent in een kwaad daglicht te stellen...Henk007 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:48:
Nu claimt een groep hackers uit de US een zero day exploit te hebben ontwikkeld voor alle versies van Firefox. Er zou een strukturele kwetsbaarheid in de JavaScript engine zitten.
Hackers claim zero-day flaw in Firefox
Het lijkt erop dat ze ondanks sterk aandringen van Mozilla.org niet bereid zijn om de details van de exploit vrij te geven.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Is achteraf gelukkig overdreven, uiteindelijk kregen ze een crash voor elkaar.Henk007 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:48:
Nu claimt een groep hackers uit de US een zero day exploit te hebben ontwikkeld voor alle versies van Firefox. Er zou een strukturele kwetsbaarheid in de JavaScript engine zitten.
Hackers claim zero-day flaw in Firefox
Het lijkt erop dat ze ondanks sterk aandringen van Mozilla.org niet bereid zijn om de details van de exploit vrij te geven.
edit: FP nieuws
I have not succeeded in making this code do anything more than cause a crash and eat up system resources, and I certainly haven’t used it to take over anyone else’s computer and execute arbitrary code.
I do not have 30 undisclosed Firefox vulnerabilities, nor did I ever make this claim. I have no undisclosed Firefox vulnerabilities. The person who was speaking with me made this claim, and I honestly have no idea if he has them or not.
[ Voor 21% gewijzigd door Vaan Banaan op 03-10-2006 16:47 ]
500 "The server made a boo boo"
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Kan je zelf instellen in about:config:Bokkie schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:09:
hmmz tabbrowser preferences werkt niet meer, en ik vind het irri dat elk tabblad in 2.0 een eigen sluitknop heeft ipv 1 standaard rechts boven
paar kleine dingen die veranderd zijn, even wennen, blijf nog wel even met 2.0 spelen
Nee man is juist fijn. Stel je hebt 3 tabs;Bokkie schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:09:
hmmz tabbrowser preferences werkt niet meer, en ik vind het irri dat elk tabblad in 2.0 een eigen sluitknop heeft ipv 1 standaard rechts boven
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Middelste knop op je muis niet aanwezigTommyGun schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:03:
Nee man is juist fijn. Stel je hebt 3 tabs;
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] en je wilt de 2e tab sluiten. Dan hoef je niet eerst helemaal naar de 2e tab te gaan en weer helemaal rechts dat kruisje aan te klikken. Gewoon simpel bij de 2e tab direct op het bijhorende kruisje klikken en hoppa.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ah lol werkt dat ook
Hallelujaaaaahhhhh Urbi et Orbiiii, weer wat geleerd
Dit soort functionaliteit en instelbaarheid zorgt ervoor dat ik op de Mac liever FF (of Camino) gebruik dan Safari. Zeker de uitbreidbaarheid van de tabfuncties dmv TBP en UndoCloseTab maakt het veel flexibeler dan Safari.
[ Voor 34% gewijzigd door vooghel op 04-10-2006 16:26 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Verwijderd
https://addons.mozilla.org/firefox/1950/The__Virus schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:22:
Ik wil eigenlijk ook wel een sluitknop, maar dan rechts bovenin zeg maar. Het is mogelijk, maar ik krijg het met mijn extensions niet voor elkaar. Doe het op dit moment helemaal zonder. Heb Tabmix Plus en GUI Tweaker ofzo.
[ Voor 47% gewijzigd door Sjah op 06-10-2006 15:19 ]
Voor de mensen die ook willen genieten van 2.0 RC2:Sjah schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:53:
RC2 op de ftp, meldt neowin....
edit: installed, en zie geen enkele verandering...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 06-10-2006 16:26 ]
Waarom niet? Ik zie het zo snel nergens staan hoor. En als zij dat niet willen, dan moeten ze maar limiten op refentie.Sjah schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:22:
mozilla kan een directe link naar de ftp niet waarderen...![]()
[ Voor 49% gewijzigd door Sjah op 06-10-2006 17:22 ]
Ach, die ene paar downloads zal het hem niet doen hoorSjah schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:19:
Omdat je dan hun load-balancers omzeilt
@zeroo: nee geen changelogs nog, hij is officieel nog niet uit ook.
Ach, als je het één keertje doet zal 't niet zo'n verschil maken, vooral niet hier, op je T.net fp is 't iets anders..Sjah schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:19:
Omdat je dan hun load-balancers omzeilt
Dat weet ik, maar vaak zijn er wel van die 'wat ik weet dat er anders is' dingen..@zeroo: nee geen changelogs nog, hij is officieel nog niet uit ook.
wat ik weet/zie is er echt niks veranderd , behalve interne stabiliteit enzo. Ziet ernaar uit dat qua uiterlijk en features er een freeze heeft plaats gevonden bij RC1. Jammer want ik vind het nog wat ongepolijst, maja....TheZeroorez schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:27:
Dat weet ik, maar vaak zijn er wel van die 'wat ik weet dat er anders is' dingen..
Yippie kayak, other buckets!
even je opties nazien. Denk dat de optie "show download window" niet is aangevinkt.Termi schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 21:55:
Mijn download manager werkt niet meer goed. Er komt niks meer opdagen maar download wel naar de vaste locatie...
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Niet zo vreemd toch? De favorieten die jij hebt staan in je start menu zijn eigenlijk van IE. Dus FF doet daar niks mee lijkt mij.Kaap schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:17:
Ik gebruik nu sinds 2 weken Firefox en ben er erg tevreden over. Ik heb alleen een kleine ergenis.
Ik gebruik in het Startmenu de map Favorieten. Die klik ik dan aan en Firefox opent. Uiteraard heb ik mijn favorieten overgenomen in Firefox.
Echter, backwards doet Firefox dat niet. Als ik dus favorieten in Firefox toevoeg, moet ik deze handmatig voor mijn startmenu toevoegen. Annoying vind ik dat.
Iemand mischien een geautomatiseerde oplossing hiervoor
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Nee, vind ik ook niet vreemd. Ik zou het echter wel fijn vinden als FireFox die Mijn Favorieten ook kon gebruiken. En vandaar mijn vraag, iemand een geautomatiseerde oplossing ipv handmatig de bookmarks voor IE aanmaken.Br@m schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:26:
[...]
Niet zo vreemd toch? De favorieten die jij hebt staan in je start menu zijn eigenlijk van IE. Dus FF doet daar niks mee lijkt mij.
Je kunt kijken naar https://addons.mozilla.org/firefox/720/ of naar http://www.magnusbrading.com/bmc/. De eerste lijkt alleen problemen op te leveren, gezien het commentaar.Kaap schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:39:
[...]
Nee, vind ik ook niet vreemd. Ik zou het echter wel fijn vinden als FireFox die Mijn Favorieten ook kon gebruiken. En vandaar mijn vraag, iemand een geautomatiseerde oplossing ipv handmatig de bookmarks voor IE aanmaken.
Wel vreemd. Gates zei bij de integratie van IE destijds dat je ook prima een andere browser kon gebruiken. ja maar die favorieten integratie, en de adresbalk in je taakbalk werkten niet echt fijn met ander dan IE. Met Vista is dat wel een stuk verbeterd, ze moesten ook wel omdat Fx een echt aandeel heeft nu.Br@m schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:26:
[...]
Niet zo vreemd toch? De favorieten die jij hebt staan in je start menu zijn eigenlijk van IE. Dus FF doet daar niks mee lijkt mij.
[ Voor 3% gewijzigd door Artwido op 09-10-2006 17:37 ]
Alt + Enter werkte altijd al en dat heb ik altijd gebruikt. Zo kun je per keer kiezen wat je wilt dat er moet gebeuren.TheZeroorez schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:21:
Heeft iemand trouwens een maniertje om met FF2 de zoekacties standaard in een tabblad (voorgrond) te laten openen? Voor 1.5 konden al deze tab-extensies dit. Aangezien die (op dat na..) compleet overbodig zijn geworden, ben ik op zoek naar een oplossing. Ik dacht dat het wel ging wennen om te klikken, maar ik houd meer van Enter..
Weet iemand een mod, extensie, of shortkey die kan wat ik wil?
En nee, dat wat Kaspers gebruikt is niets..
[ Voor 131% gewijzigd door iAR op 09-10-2006 20:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
in about:config (zoals zo vaakTheZeroorez schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:21:
Heeft iemand trouwens een maniertje om met FF2 de zoekacties standaard in een tabblad (voorgrond) te laten openen? Voor 1.5 konden al deze tab-extensies dit. Aangezien die (op dat na..) compleet overbodig zijn geworden, ben ik op zoek naar een oplossing. Ik dacht dat het wel ging wennen om te klikken, maar ik houd meer van Enter..
Weet iemand een mod, extensie, of shortkey die kan wat ik wil?
En nee, dat wat Kaspers gebruikt is niets..
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2006 20:41 ]
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
ajampaniki in "[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel X"Termi schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 10:42:
En weer is die kut downloadload manager aan het kloten. Heb nu 2.0 RC2 geinstalleerd, maar het probleem blijft bestaan. Ik kan niet zien, of firefox wat aan het downloaden is. Ik zoek ook niet de map waar het heen gaat in de manager.
In Opions -> Main -> Downloads:
Eerste twee aangevinkt, Show Downloads en Close Manager after downloading.
En de map staat ingesteld die op me hardeschijf ook is. Hij download er wel naar toe...
En tevens kan ik een link in word niet meer openenen... Tijd voor een apple lijkt het wel.
Ik quote ook de goedeTermi schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 10:55:
[...]
Moet je wel het goeie bericht quoten. Gelukkig niet de enigste
.
Bedankt, dat was net wat ik nodig hadTheZeroorez schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:25:
Zet: ui.key.chromeAccess op 0 en ui.key.contentAccess op 4
Zal het de TS inknallen..
Kijk eens 1 post hoger...Sjah schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:15:
wat zijn/doen sleutelwoorden? Ik zie het nou ook bij favorieten eigenschappen staan....
Die kun je invullen in de adresbar in plaats van het volledig adres.Sjah schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:15:
wat zijn/doen sleutelwoorden? Ik zie het nou ook bij favorieten eigenschappen staan....
Hee dat wist ik niet, goede tip! Probeer eens het "pipline" symbool "|"(Ik heb hoofdpijnFabianNL schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 14:24:
ik heb eindelijk ontdekt dat je bij je bladwijzers 'sleutelwoorden' kon toevoegen zodat mail automatisch bijvoorbeeld naar je hotmail gaat, een functie die me érg handig leek!
Nou heb ik hier alleen nog 1 vraagje hierover, is het ook mogelijk om meerdere sleutelwoorden toe te voegen? Gescheiden door een spatie, komma of ; of iets werkte niet... dan moest ik dus mail, hotmail echt intypen ipv hotmail of alleen mail... Ik kon hier zo snel ook geen extensies voor vinden... Dus iemand? Anders zou ik dus meerdere bookmarks moeten aanmaken met elke keer een andere sleutelwoord? Alvast bedankt!
[ Voor 11% gewijzigd door FabianNL op 12-10-2006 16:39 ]
Daar is een UserChrome.css hack voor:Sjah schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 07:25:
about:config -> browser.urlbar.hideGoButton op True zetten om de Go knop in Fx2 te verwijderen. Nou nog een manier vinden om de searchbutton eruit te jassen.
1
2
3
4
5
6
7
8
| /* Remove the search-go-button and fix searchbar spacing */ .search-go-button-stack{ display: none !important; } #searchbar { margin-right: 5px !important; } |
Gooi maar in de TS The_Zeroorez !Gert-Paul schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:48:
Daar is een UserChrome.css hack voor:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 /* Remove the search-go-button and fix searchbar spacing */ .search-go-button-stack{ display: none !important; } #searchbar { margin-right: 5px !important; }
GeenTommyGun schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 23:18:
Welke optie in about:config moet je hebben om suggesties bij zoeken uit te gooien?
/laatjmk schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:39:
Ik vind dat Kaap wel een punt heeft. Het zou gewoon mogelijk moeten zijn om .URL bestanden(de bestanden in "Documents en Settings/.../Favorieten" MAKKELIJK te openen in Firefox.
Laatst heb ik iemand van Windows 98 naar Ubuntu "overgezet". Dan heb je dus niets aan de "importeren uit Internet Explorer" vraag bij eerste opstart Firefox. De .url bestanden 1 voor 1 openen met een text-editor en dan de http link copy/pasten is NET iets te veel gevraagd voor een noob vindt ik zelf..
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
[ Voor 51% gewijzigd door Sjah op 16-10-2006 05:35 ]
Dat probleem heb ik idd ook. Wat me opvalt is dat de cursor keys dan ook niet meer werk. Dus wat ik nu eerst doe als ik een FF window open is met <TAB> naar de search box gaan, een paar letters intypen en dan met <CURSOR_LEFT> kijken of de cursor toetsen werken. Werkt het niet, dan sluit ik de FF window af en open een nieuwe totdat het werkt. Als de cursor toetsen werken werkt de <CTRL-C> ook altijd namelijk.Rddr schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 05:45:
Ik wordt zo moe van dat elke keer als ik spontaan kopieer met ctrl+c ik het niet meer kan pasten.
Dit probleem voordoet zich alleen met FireFox.
Toevallig vanmiddag deze pagina gelezen met de volgende tip:JoetjeF schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:41:
[...]
Dat probleem heb ik idd ook. Wat me opvalt is dat de cursor keys dan ook niet meer werk. Dus wat ik nu eerst doe als ik een FF window open is met <TAB> naar de search box gaan, een paar letters intypen en dan met <CURSOR_LEFT> kijken of de cursor toetsen werken. Werkt het niet, dan sluit ik de FF window af en open een nieuwe totdat het werkt. Als de cursor toetsen werken werkt de <CTRL-C> ook altijd namelijk.
En ja, ik vindt het ook![]()
En het heeft tot nu toe elke keer gewerkt, echt heel vaagYou can simply open Help/About... from the menu within Firefox and click OK there. After that your problems should be gone until you restart Firefox. Sounds weird, I know, but works for me!
[ Voor 9% gewijzigd door JoetjeF op 16-10-2006 23:38 ]
Nee, alleen heel kritieke zaken (vaak voorkomende crashes of beveiligingslekken) waren een RC3 waard De rest komt gewoon in 2.0.0.1.JoetjeF schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 23:32:
Edit: het lijkt erop dat het afgelopen week gefixed is? RC3 is uit, kijken of de patch daar ook inzit, hoewel ze het hebben over 2.0.1.
Me dunkt van welKaspers schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 06:59:
Als je RC3 installeert valt deze dan te 'auto-updaten' naar de final wanneer die uitkomt ?
Kort gezegd: ja.Kaspers schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 06:59:
Als je RC3 installeert valt deze dan te 'auto-updaten' naar de final wanneer die uitkomt ?
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq