Een lampje dat contant brandt misschien wel ja, maar het weegt natuurlijk niet op tegen alle actieve processen versus de sleepmode.
sleepmode on - lampje on - screen offDaveD1109 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:01:
[...]
Vaag normaal als je een lampje uit zet kost dat toch juist minder stroom
sleepmode off - lampje off - screen on
ga maar na welke meer stroom gebruikt
Verwijderd
Is het mogelijk om een instelling o.i.d. te veranderen waardoor ik niet meer kan internetten, maar wel gewoon kan bellen en mmsen? Heb namelijk toch nog regelmatig extra kosten terwijl ik nooit bewust ga wappen of mailen ofzo..
Thnx!
Thnx!
Verwijderd
Hey,
Ik heb het volgende probleem ik krijg geen smsjes meer.
Maar als ik baterij eruit haal en er weer in doe komt alles weer binnen echt heel heel heel irritant !
weet iemand een oplossing ???
grz. Jans
Maar als ik baterij eruit haal en er weer in doe komt alles weer binnen echt heel heel heel irritant !
grz. Jans
Ga je je vraag nog vaker herhalen jans? Lijkt me eerder een netwerk / provider probleem. Probeer het daar eens. En wat heb je zelf al getest qua sturen vanaf anderen nummers of je simkaart in een ander toestel. Vertel!Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:24:
Hey,
grz. Jans
Verwijderd
Ghé zie het zo ik krijg nu wel antwoordOppie schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:34:
[...]
Ga je je vraag nog vaker herhalen jans? Lijkt me eerder een netwerk / provider probleem. Probeer het daar eens. En wat heb je zelf al getest qua sturen vanaf anderen nummers of je simkaart in een ander toestel. Vertel!
Nou wat ik allemaal al heb geprobeerd:
via 5 telefoons smsjes sturen geen 1 komt aan alleen als ik baterij er dus uit haal.
sim kaart heb ik gewisseld maar dan is het goed dus het zit in de nokia N73 telefoon van mij.
en verder kan ik nergens vinden in mijn telefoon dat ik het uitgeschakeld heb.
iemand nog andere oplossingen ?
Verwijderd
lijkt me eerder dat het dan aan je simkaart ligt?sim kaart heb ik gewisseld maar dan is het goed dus het zit in de nokia N73 telefoon van mij.
Verwijderd
ja idd beetje slecht neergezet maar als ik sim in 6320i doe dan krijg ik op die telefoon wel smsjes.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:32:
[...]
lijkt me eerder dat het dan aan je simkaart ligt?
grz. Jans
Verwijderd
Bovenstaand was dus bij Petit Telecom in Nuth.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:23:
Mensen,
Ik heb bij een Nokia Servicepoint m'n firmware laten updaten naar .0.0.3. Echter als ik *#0000# toets staat er nog steeds:
V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)
Ik heb dit ook meteen gezegd maar hun (Petit Telecom in Nuth) zeiden dat dit een bekend probleem was. Dat het niet bijgewerkt werd maar dat .0.0.3 er wel daadwerkelijk opstond![]()
Nu vraag ik me af of ze me gewoon weer een .0.0.1 erop hebben gezet (want al mijn instellingen en gegevens zijn wel weg) of dat er echt .0.0.3 opstaat. Waaraan kan ik herkennen of er 0.0.3 opstaat? Als ik met tomtom navigeer valt de bluetooth verbinding wel af en toe weg, zou dit moeten zijn opgelost in de .0.0.3?
Alvast bedankt voor de info.
Nu nog mooier...
Net gebeld met Kreuze Telecom in Beek of ik mijn firmware kon komen laten updaten voor de N73. Krijg ik te horen dat dat nog niet mogelijk is want voor de N73 is er nog geen nieuwe firmware. Lopen ze hier in Limburg soms een beetje achter ofzo? Of willen al die zogenaamde Nokia Service Points gewoon geen tijd besteden aan mensen die graag gebruik willen maken van die Service.
Triest... heel erg triest.
Heb dus nog steeds 0.0.1 erop staan en wil toch wel graag 0.0.3, mijn BT valt nog steeds weg.
idd diep triest! dan hoef ik het niet te proberen daar...waar heb je anders een service point voor nodig?!!
Morgen krijg ik mijn N73 en wil eigenlijk nog een 2GB miniSD bestellen. Maakt het ook uit welk merk het is? Oftewel: zijn er mensen die ervaring hebben met merken miniSD's die niet werken in de N73?
Ja, ik weet dat het kaartje dual-voltage moet zijn.
Ja, ik weet dat het kaartje dual-voltage moet zijn.
The ramblings of an idiot
Verwijderd
Hallo, mede N73 gebruikers
Ik heb een plaatje als achtergrond gedaan,
maar nu wil ik het standaard achtergrond terug hoe doe ik dat?
Ik heb een plaatje als achtergrond gedaan,
maar nu wil ik het standaard achtergrond terug hoe doe ik dat?
Kan het programmaatje nergens meer vinden! Heb je er een link van waar je het kan downloaden of mail het even! (adres in OP) Tnx!.KeN. schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:15:
[...]
Yep, zelfde idee. Ik heb SpotOn ook geïnstalleerd op mijn N73.
Handig appje. Alleen weet ik niet hoe fel die flitser is van die Samsungs ivm de N73.
Maar je hebt wel genoeg licht in het donker. Geen probleem.
Display + flits kun je allebei op aan zetten of afzonderlijk.
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Verwijderd
Ik ben heel erg geinteresseerd in dit telefoontje, maar bij de phonehouse beweren ze anders wat hier staat.
In de folder van phonehouse (dat boekje) staat dat er GEEn mp3speler is en je NIET navigatie kan inbouwen.
Nu maakt die mp3 functie mij geen reet uit, maar dit las ik net:
Route 66 heeft al een update uitgebracht en een werkende versie van hun navigatiesoftware voor Symbian 9.1 3rd edition uitgebracht, deze draait dus ook op de N73
Nou ben ik totaal niet bekend met route 66, maar dit komt neer als: wanneer tomtom nou ook eens gaat werken aan die symbian 9.1 3rd kan daarvoor ook een tomtom navigatie komen?
en je hebt nog steeds zo een gps blokje nodig niet waar?
mvg, Kaisz
In de folder van phonehouse (dat boekje) staat dat er GEEn mp3speler is en je NIET navigatie kan inbouwen.
Route 66 heeft al een update uitgebracht en een werkende versie van hun navigatiesoftware voor Symbian 9.1 3rd edition uitgebracht, deze draait dus ook op de N73
Nou ben ik totaal niet bekend met route 66, maar dit komt neer als: wanneer tomtom nou ook eens gaat werken aan die symbian 9.1 3rd kan daarvoor ook een tomtom navigatie komen?
mvg, Kaisz
Verwijderd
Ik heb route 66 gehad op mijn telefoon en het was een regelrechte ramp.
Ik had het programma nieuw gekocht bij een grote keten met de M van markt.
Toeik het programma had geinstalleerd werkte het nog niet eens moest eerst een bestandje ophalen op de site van route66 daarna weer alles opnieuw er op gezet.
Ik heb het draaiende gekregen maar vraag niet hoe. En als het eenmaal loopt slaat het elke keer vast en als je navigeert loopt het programma achter jou aan ipv andersom.
Als ik een straat inga komt route 66 pas 5 tot 10 seconder later ofwel het programma loopt heel schokkerig. Ik was tom tom altijd gewend en heb het nu weer en en het loopt als een zonnetje.Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt. Ps beide programma's liepen op de laatste nieuwe software van de N73 V 2.0628.0.0.3
Ik had het programma nieuw gekocht bij een grote keten met de M van markt.
Toeik het programma had geinstalleerd werkte het nog niet eens moest eerst een bestandje ophalen op de site van route66 daarna weer alles opnieuw er op gezet.
Ik heb het draaiende gekregen maar vraag niet hoe. En als het eenmaal loopt slaat het elke keer vast en als je navigeert loopt het programma achter jou aan ipv andersom.
Als ik een straat inga komt route 66 pas 5 tot 10 seconder later ofwel het programma loopt heel schokkerig. Ik was tom tom altijd gewend en heb het nu weer en en het loopt als een zonnetje.Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt. Ps beide programma's liepen op de laatste nieuwe software van de N73 V 2.0628.0.0.3
Krijgt iemand de bemused software op zijn n73 geinstalleerd? http://bemused.sourceforge.net/book Mijn telefoon blijft maar zeggen: Installatie van 'bemused.sis' niet ondersteund. Kan dit liggen aan mijn firmware?(weet niet welke versie ik heb trouwens).
Had je deze post vorig jaar getypt en nu past gepost ofzoVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:34:
Ik ben heel erg geinteresseerd in dit telefoontje, maar bij de phonehouse beweren ze anders wat hier staat.
mvg, Kaisz
Het lijkt mij ook vrij sterk dat er in de folder van de Phone House staat: "GEEN MP3 SPELER !"
Moet je de topic voor de gein 's doorlezen of anders de search bovenin 's proberen de volgende keer.
MP3 - ja dat kan dus wel
En TT6 is inmiddels ook alweer een tijdje uit
Verwijderd
naar je thema's menu gaan en dan je huidige thema selecteren - opties - bewerken - achtergrond - standaard.....vegterb schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:59:
[...]
Kan het programmaatje nergens meer vinden! Heb je er een link van waar je het kan downloaden of mail het even! (adres in OP) Tnx!
neem de N73TexMex schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:00:
Ik zit te twijfelen tussen de N73 en de SE W850i... Kan iemand er nog iets zinnigs over zeggen???
vergelijk ze met elkaar... wat zijn je eisen?...
Verwijderd
He mensen weet iemand hier,
Wat het kost als je MSN messenger aan staat met een abbonnement van Telfort?
Waarschijnlijk heeft hij heel de dag aangemeld gestaan !....slik !
Net telfort gebeld,
Kost 0,50 ct per 100 kb.
Maar hoeveel KB gebruikt MSN?
Weet iemand hoe ik dit na kan kijken ?
Of kan iemand mij vertellen hoeveel KB's?
Ik hoor graag van julllie
Wat het kost als je MSN messenger aan staat met een abbonnement van Telfort?
Waarschijnlijk heeft hij heel de dag aangemeld gestaan !....slik !
Net telfort gebeld,
Kost 0,50 ct per 100 kb.
Maar hoeveel KB gebruikt MSN?
Weet iemand hoe ik dit na kan kijken ?
Of kan iemand mij vertellen hoeveel KB's?
Ik hoor graag van julllie
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 21:34 ]
Kijk eens in je logs -> verzonden / ontvangen data.
Hallo,
Mijn vraag: is het mogelijk om de flits aan te zetten tijdens het filmen? (als extra belichting dus)
Hopelijk hebben jullie een antwoord..
Mijn vraag: is het mogelijk om de flits aan te zetten tijdens het filmen? (als extra belichting dus)
Hopelijk hebben jullie een antwoord..
Bij mij staat 'ie al aan als ik film ? Weliswaar niet op de 'hardste' stand, maar hij staat wel aan.
Oei.. heb je al de W950i gezien? Na een aantal maanden dit forum te hebben gelezen, was ik eindelijk om! Ik wil(de) de N73.. maar toen ik dit zag: W950i in het Tweakers Topicpascalheister schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:18:
[...]
neem de N73![]()
vergelijk ze met elkaar... wat zijn je eisen?...
Er is toch een vrij groot verschil tussen die twee telefoon.. De N73 heeft een camera, de W950i niet.
Wil je foto's maken of meer muziek luisteren ? Dat zul je toch echt zelf moeten beslissen denk ik.
Wil je foto's maken of meer muziek luisteren ? Dat zul je toch echt zelf moeten beslissen denk ik.
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 17:54:
[...]
naar je thema's menu gaan en dan je huidige thema selecteren - opties - bewerken - achtergrond - standaard.....

Verkeerd 'quote'-knopje!
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Wat ik me afvroeg (in opdracht van mijn vriendin..): Kun je de opnames die je hebt gemaakt met de voicerecorder ook direct als beltoon instellen. Zonder deze bv eerst om te zetten..?
Net even getest. Ja, dat kan. Wel vet.. nooit echt aan gedacht 
Thanks for the tip
Thanks for the tip
Ik heb hier ook problemen met TomTom6 Navigator versie 6.010 (7640) i.c.m. Nokia N73 (02) versie 2.0628.0.0.1 (10-07-2006) RM-133.
1) FPS is erg laag in vergelijking met m'n vorige N70
2) Het GPS signaal valt regelmatig weg.
3) Het geluid over m'n CK7W carkit is een stuk zachter en komt regelmatig als (..200 meter linksaf i.p.v. na 200 meter linksaf)
Hoop dat bovenstaande problemen worden opgelost met een versie update van TomTom6, want zo kun je echt niet navigeren.
3) Het geluid over m'n CK7W carkit is een stuk zachter en komt regelmatig als (..200 meter linksaf i.p.v. na 200 meter linksaf)
Hoop dat bovenstaande problemen worden opgelost met een versie update van TomTom6, want zo kun je echt niet navigeren.
welke houder voor in de auto is aan te raden voor de N73, en ene die ook nog eens oplaadt in de aansteker? Dus niet alleen een houder zeg maar
de music edition zou in october gereleased worden, maar tis al bijna november

Zie mijn sigEntertainment schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:04:
de music edition zou in october gereleased worden, maar tis al bijna november![]()
Woeps vergeten tussen te zetten
Rond week 49 komt hij, volgende week staat hij er tussen
[ Voor 19% gewijzigd door DaannO op 27-10-2006 10:07 ]
Brodit heeft hiervoor een houder, waarvan ik de passieve versie besteld heb (zonder lader zeg maar). Deze houder is speciaal voor de N73 gemaakt, en heeft dus een uitsparing voor de knoppen aan de zijkant (zie ook mijn eerdere post).tiz0r schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:53:
welke houder voor in de auto is aan te raden voor de N73, en ene die ook nog eens oplaadt in de aansteker? Dus niet alleen een houder zeg maar
Ze zijn nog niet goed te leveren in NL, ze eerste passieve houders komen deze kant op, hoe lang de levertijd is voor deze weet ik niet. Zie ook GPSplaza voor meer info, misschien kun je ze per email vragen wanneer de actieve houders te leveren zijn.
Na onderzoek ben ik inderdaad ook op deze houders gestuit...Toch bedankt voor de snelle tip!A_A_R schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:28:
[...]
Brodit heeft hiervoor een houder, waarvan ik de passieve versie besteld heb (zonder lader zeg maar). Deze houder is speciaal voor de N73 gemaakt, en heeft dus een uitsparing voor de knoppen aan de zijkant (zie ook mijn eerdere post).
Ze zijn nog niet goed te leveren in NL, ze eerste passieve houders komen deze kant op, hoe lang de levertijd is voor deze weet ik niet. Zie ook GPSplaza voor meer info, misschien kun je ze per email vragen wanneer de actieve houders te leveren zijn.
Enige nadeel vind ik de bevestiging...als je die in een andere auto wilt plaatsen gaat dat dus niet, met een plugnap wel...
verder zien de brodit houders er erg goed uit!
GPS signaal is een kwestie van een firmware update, daar is er al een voor uit (2.0628.0.0.3) dus misschien moet je daar eens voor bij een Nokia Service Centre langs...NokiaFan schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:32:
Ik heb hier ook problemen met TomTom6 Navigator versie 6.010 (7640) i.c.m. Nokia N73 (02) versie 2.0628.0.0.1 (10-07-2006) RM-133.
Die andere dingen, denk een beetje van beide. Zowel nieuwe versie van TomTom als firmware kunnen daarbij helpen. Iedereen zit alleen nog steeds op de echte 'grote' firmware update te wachten welke er elk moment aan kan komen dus het is nog even afwachten wanneer het mogelijk is.
Verwijderd
Zijn de bekende problemen echt allemaal op te lossen via firmware/software updates?
Ik vind het eigenlijk schandalig dat een 'camera phone' van ruim 500 euro zoveel bugs bevat.. Ik heb gister voor het eerst serieus wat foto's proberen te maken maar ook ik kwam problemen tegen, zoals vastlopen na een aantal foto's, soms gewoon hele zwarte/mislukte foto's, erg trage menu's e.d.
Ik vraag me af waarom ze zoiets al op de markt brengen.. ze zullen het ding zelf toch ook wel uitgebreid testen?
Ik vind het eigenlijk schandalig dat een 'camera phone' van ruim 500 euro zoveel bugs bevat.. Ik heb gister voor het eerst serieus wat foto's proberen te maken maar ook ik kwam problemen tegen, zoals vastlopen na een aantal foto's, soms gewoon hele zwarte/mislukte foto's, erg trage menu's e.d.
Ik vraag me af waarom ze zoiets al op de markt brengen.. ze zullen het ding zelf toch ook wel uitgebreid testen?
Verwijderd
ik heb een eigen koptelefoon met 3.5mm jack, wat kan ik het beste kopen om deze te kunnen gebruiken?? en waar?
maakt me niet uit om de toetsen op de telefoon te gebruiken, ipv in het snoer...
wat is verder jullie mening over deze telefoon??
ik had hiervoor een w800i, die vond ik op alle punten beter sneller, mooiere foto's, alleen geen symbian, maar dat gebruik ik helemaal niet...
maakt me niet uit om de toetsen op de telefoon te gebruiken, ipv in het snoer...
ik had hiervoor een w800i, die vond ik op alle punten beter sneller, mooiere foto's, alleen geen symbian, maar dat gebruik ik helemaal niet...
Verwijderd
Mensen,
Ik hoor van iedereen dat je zelf een thema moet maken als je een volledige achtergrond wilt hebben.
Maar hoe maak je die dan? waar kan ik de software hier voor vinden? Iemand nog een site met mooie theme's toevallig?
Ik hoor van iedereen dat je zelf een thema moet maken als je een volledige achtergrond wilt hebben.
Maar hoe maak je die dan? waar kan ik de software hier voor vinden? Iemand nog een site met mooie theme's toevallig?
Is er nog geen mogelijkheid om via nokia de firmware up-te-daten (http://www.europe.nokia.com/A4176089 Hier staat hij nog niet tussen namelijk)
@Bas2k je kunt thema's maken met carbide.ui > http://www.forum.nokia.co...tudio_for_Symbian_OS.html
En hier kun je ook veel thema's vinden > http://gallery.mobile9.com/c/nokia-n73-themes/10/
@Bas2k je kunt thema's maken met carbide.ui > http://www.forum.nokia.co...tudio_for_Symbian_OS.html
En hier kun je ook veel thema's vinden > http://gallery.mobile9.com/c/nokia-n73-themes/10/
[ Voor 13% gewijzigd door Sawk op 27-10-2006 12:26 ]
Crissspy;
Het is inderdaad vrij matig dat vooral de bugs op het gebied waarmee zo met deze telefoon geadverteerd wordt (camera) niet verholpen en zo ernstig zijn... Maar ja, als ze hem te laat op de markt brengen dan verliezen ze weer hun marktaandeel en is de techniek meer zo aansprekend.
Dat is dus gebeurd met de P990i, die is zoveel vertraagd dat hij nu helemaal zo speciaal niet meer is (en ook nog eens vol met bugs zat bij het uitbrengen ervan... hoewel ik hoorde dat dat met een laatste firmware update redelijk verholpen moet zijn).
Maar de bugs moeten goed op te lossen zijn met firmware updates ja, de vraag is alleen of dat ook daadwerkelijk gedaan wordt...
van galen:
Ik heb zelf de AD-41 maar daar zit ook gewoon bediening voor de telefoon op (was wel een eis voor mij) maar er zijn ook wel headsets die wat 'simpeler' zijn... Ik zou zeggen kijk eens op de NOkia site bij de accesoires.
Sawk:
Helaas nog niet op de Nokia Software Updater nee, hoewel er niet aangegeven wordt dat het apparaat niet ondersteund wordt maar simpelweg dat er geen updates zijn (hoewel ik weer heb gelezen dat dit weer komt doordat er nog geen ondersteuning is in de vorm van updates en dergelijke, het feit dat hij dus nog niet echt actief is toegevoegd aan de updater)
Het is inderdaad vrij matig dat vooral de bugs op het gebied waarmee zo met deze telefoon geadverteerd wordt (camera) niet verholpen en zo ernstig zijn... Maar ja, als ze hem te laat op de markt brengen dan verliezen ze weer hun marktaandeel en is de techniek meer zo aansprekend.
Dat is dus gebeurd met de P990i, die is zoveel vertraagd dat hij nu helemaal zo speciaal niet meer is (en ook nog eens vol met bugs zat bij het uitbrengen ervan... hoewel ik hoorde dat dat met een laatste firmware update redelijk verholpen moet zijn).
Maar de bugs moeten goed op te lossen zijn met firmware updates ja, de vraag is alleen of dat ook daadwerkelijk gedaan wordt...
van galen:
Ik heb zelf de AD-41 maar daar zit ook gewoon bediening voor de telefoon op (was wel een eis voor mij) maar er zijn ook wel headsets die wat 'simpeler' zijn... Ik zou zeggen kijk eens op de NOkia site bij de accesoires.
Sawk:
Helaas nog niet op de Nokia Software Updater nee, hoewel er niet aangegeven wordt dat het apparaat niet ondersteund wordt maar simpelweg dat er geen updates zijn (hoewel ik weer heb gelezen dat dit weer komt doordat er nog geen ondersteuning is in de vorm van updates en dergelijke, het feit dat hij dus nog niet echt actief is toegevoegd aan de updater)
Verwijderd
bedankt voor de snelle reactie! Ik wil een vista achtig iets bouwen is kijken of ik die software onder de knie kan krijgen. bedankt!
Ik heb nu een houder voor mijn 6630 in de auto, die op een mountje zit gemonteerd. Voor mij is het dus perfect, de oude eraf en de nieuwe erop monteren. Als je geen mount hebt kan ik me voorstellen dat het lastig is, maar Brodit heeft ook oplossingen voor op een ventilatierooster... (nee, ik heb geen aandelen...tiz0r schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:38:
[...]
Na onderzoek ben ik inderdaad ook op deze houders gestuit...Toch bedankt voor de snelle tip!
Enige nadeel vind ik de bevestiging...als je die in een andere auto wilt plaatsen gaat dat dus niet, met een plugnap wel...
verder zien de brodit houders er erg goed uit!
Verwijderd
Speelt de N73 de filmpjes in landscape af? Kun je als je bijvoorbeeld met 'Super'video een dvd omzet naar mp4 het met de realplayer in landscape afspelen?
Ik ben nou trouwens ook via google op deze site uitgekomen, vrij simpel te gebruiken om een thema te maken > http://www.ownskin.com/ je moet je alleen wel even registreren maar dat is een kwestie van een paar seconden.Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:33:
bedankt voor de snelle reactie! Ik wil een vista achtig iets bouwen is kijken of ik die software onder de knie kan krijgen. bedankt!
Hmmm jammer dat je de firmware van de n73 nog niet zelf kan updaten want als ik naar een sms bericht ga dan knippert hij eerst even en dan pas gaat hij er weer in. Ook geen nsp in de buurt dus dat word maar afwachten tot je hem wel zelf kan updaten. Bedankt voor de info iig
Verwijderd
Ik twijfel nog steeds tussen een N73 en een N80. Ik denk dat de nokia N80 qua schermresolutie beter is en natuurlijk de Wi-fi. Toch wil ik ook goede foto's en video's kunnen maken. Enige ervaringen? wat is de beste?

Verwijderd
die mobile 9 .com daar wou ik via wap dat thema van shakira downloadenSawk schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:22:
Is er nog geen mogelijkheid om via nokia de firmware up-te-daten (http://www.europe.nokia.com/A4176089 Hier staat hij nog niet tussen namelijk)
dan begint die met downloaden, maar zegt die uiteindelijk installatie van sis bestand niet uitgevoerd of ondersteund??
wie weet de oplossing??
Ik heb hele goede ervaringen gehad met the invisible shield, (vooral op mijn ipod), check www.shieldzone.com maarA_A_R schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:33:
[...]
Ben ik de enige als ik zeg dat ik niet weet waar je het over hebt?
waar zie je die oplossingen op een ventilatierooster? Ik heb gezocht maar niets gevondenA_A_R schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:41:
[...]
Ik heb nu een houder voor mijn 6630 in de auto, die op een mountje zit gemonteerd. Voor mij is het dus perfect, de oude eraf en de nieuwe erop monteren. Als je geen mount hebt kan ik me voorstellen dat het lastig is, maar Brodit heeft ook oplossingen voor op een ventilatierooster... (nee, ik heb geen aandelen...)
hoor graag van je!
Aha, een screenprotector, ik zat al aan een biostabiel voor elektrische apparaten te denkenChuckiej schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:03:
[...]
Ik heb hele goede ervaringen gehad met the invisible shield, (vooral op mijn ipod), check www.shieldzone.com maar
Je kunt bij gpsplaza.nl een screenprotector kopen voor de N73, ziet er erg goed uit. Het is zelfs afwasbaar, zie hiervoor de OP.
Ook op de site van gpsplaza. Je kunt dan per merk en type auto een proclip kiezen. Zie anders ook www.brodit.com.tiz0r schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:18:
[...]
waar zie je die oplossingen op een ventilatierooster? Ik heb gezocht maar niets gevonden![]()
hoor graag van je!
Iemand trouwens ervaring met dat anti-virus programma, F-Secure?
Of is het gewoon crap en kan het van mn phone af..
@Sawk: Tnx voor die link van Mobile9 voor themes, werkt perfect
Verwijderd
hoe download jij die dan Bulletje ???Bulltje schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:59:
Iemand trouwens ervaring met dat anti-virus programma, F-Secure?
Verwijderd
Ik ben even aan het kijken voor externe mini-sd kaart. Maar ik snap dus dat 2GB het maximale is wat de n73 ondersteund? moet ik er dan nog op letten hoeveel volt zo'n kaartje gebruikt of is dat standaard?
Heb er zelf een sandisk 2gb ultra 2 in zitten, kan even zo snel de specs ervan niet vinden maar van de gewone 2gb versie is 't voltage 2.7V tot 3.6V. Volgens hoef je er eigenlijk verder niet op te letten.. toch?Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:13:
Ik ben even aan het kijken voor externe mini-sd kaart. Maar ik snap dus dat 2GB het maximale is wat de n73 ondersteund? moet ik er dan nog op letten hoeveel volt zo'n kaartje gebruikt of is dat standaard?
seen!A_A_R schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:37:
[...]
Aha, een screenprotector, ik zat al aan een biostabiel voor elektrische apparaten te denken![]()
Je kunt bij gpsplaza.nl een screenprotector kopen voor de N73, ziet er erg goed uit. Het is zelfs afwasbaar, zie hiervoor de OP.
[...]
Ook op de site van gpsplaza. Je kunt dan per merk en type auto een proclip kiezen. Zie anders ook www.brodit.com.
Weet jij ook of de sigarettenoplader ook bij de active houder wordt geleverd of moet ik die nog apart bestellen?
Bij mij staat als verbinding 3G in beeld i.p.v. het gsm-antennetje (linksboven in de display). Als ik bel staat die wel in beeld. Ik heb bij mijn verbindingen gekeken en er staat geen verbinding aan. Kan het zo zijn dat je altijd via 3G verbonden bent (T-Mobile is mijn provider) of is de gsm-verbinding wat er normaal hoort te staan?
Straks zit ik met een rekening van 100en euros

The ramblings of an idiot
zie hem nu voor het eerst, maar kies toch duidelijk voor de N73JoostdeSuproost schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:18:
[...]
Oei.. heb je al de W950i gezien? Na een aantal maanden dit forum te hebben gelezen, was ik eindelijk om! Ik wil(de) de N73.. maar toen ik dit zag: W950i in het Tweakers Topicmmmm... Maar helaas geen camera.. Misschien toch maar even wachten op de N73-music..

Verwijderd
heb net een transcend 2gb gekocht doet het goedBulltje schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:22:
[...]
Heb er zelf een sandisk 2gb ultra 2 in zitten, kan even zo snel de specs ervan niet vinden maar van de gewone 2gb versie is 't voltage 2.7V tot 3.6V. Volgens hoef je er eigenlijk verder niet op te letten.. toch?
Ja.Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:44:
Speelt de N73 de filmpjes in landscape af? Kun je als je bijvoorbeeld met 'Super'video een dvd omzet naar mp4 het met de realplayer in landscape afspelen?
Er zijn plugjes die de Pop-port van de Nokia naar zo'n aansluiting omzetten. Ik gebruik zelf de HS-20.Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:09:
ik heb een eigen koptelefoon met 3.5mm jack, wat kan ik het beste kopen om deze te kunnen gebruiken?? en waar?
Of was die hetzelfde als de AD-41, ik weet het niet meer.

[ Voor 0% gewijzigd door El-Loco op 27-10-2006 19:34 . Reden: typenr. fixen ]
coolllDaannO schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:05:
[...]
Zie mijn sig![]()
Woeps vergeten tussen te zetten
Rond week 49 komt hij, volgende week staat hij er tussen
Verwijderd
kan iemand mij vertellen waar een thema terecht komt als ik deze installeer op mijn memorycard?
Ik heb namelijk een raar probleem. ik wil een aantal thema's terugzetten op mijn telefoon, maar ik kan ze niet meer terug zetten. Hij geeft dan de foutmelding KAN NIET INSTALLEREN. Zouden er misschien bepaalde files achterblijven?
Ik heb namelijk een raar probleem. ik wil een aantal thema's terugzetten op mijn telefoon, maar ik kan ze niet meer terug zetten. Hij geeft dan de foutmelding KAN NIET INSTALLEREN. Zouden er misschien bepaalde files achterblijven?
Verwijderd
3G staat voor dat je verbinding heb met een umts mast van t-mobile en dat je sneller kan downloaden.ik zelf merk wel verschil met het laden van een site en nee het kost je niks extra's.McBoom schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:33:
Bij mij staat als verbinding 3G in beeld i.p.v. het gsm-antennetje (linksboven in de display). Als ik bel staat die wel in beeld. Ik heb bij mijn verbindingen gekeken en er staat geen verbinding aan. Kan het zo zijn dat je altijd via 3G verbonden bent (T-Mobile is mijn provider) of is de gsm-verbinding wat er normaal hoort te staan?
dan zit je in het 3G netwerk van t-mobile
Het is overgins niet de volledige snelheid die je tot je beschikking hebt. Je hebt na een maand ongeveer 64kb/s tot je beschikking, wat dus eigenlijk een geknepen lijn is van UMTS. Kijk hiervoor in het volgende topic: T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internettenVerwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:46:
[...]
3G staat voor dat je verbinding heb met een umts mast van t-mobile en dat je sneller kan downloaden.ik zelf merk wel verschil met het laden van een site en nee het kost je niks extra's.
dan zit je in het 3G netwerk van t-mobile
[ Voor 7% gewijzigd door DaannO op 27-10-2006 22:51 ]
Na de N73 vijf weken kwijt geweest te zijn heb ik hem vandaag opgehaalt. Ik natuurlijk helemaal happy en heb meteen het één en ander geïnstalleerd en wat foto's gemaakt.
Nu heb ik net een foto gemaakt met de zelfontspanner erop. Daarna wilde ik nog een foto maken, doet de camera het WEER niet!!
Ik krijg gewoon geen beeld, als ik de schuif open maak dan krijg ik alleen een blauw scherm. Ik baal er echt ontzettend van. Ik heb de tel al aan en uit gezet maar dat helpt niets.
Heeft iemand voor mij een oplossing, ik wil niet nog een keer mijn telefoon 5 weken kwijt zijn.
edit: Na wat zoeken zie ik dat er meer gebruikers last van hebben. Nokia is lekker bezig
http://forums.mobileburn.com/showthread.php?t=18403
Nu heb ik net een foto gemaakt met de zelfontspanner erop. Daarna wilde ik nog een foto maken, doet de camera het WEER niet!!
Ik krijg gewoon geen beeld, als ik de schuif open maak dan krijg ik alleen een blauw scherm. Ik baal er echt ontzettend van. Ik heb de tel al aan en uit gezet maar dat helpt niets.
Heeft iemand voor mij een oplossing, ik wil niet nog een keer mijn telefoon 5 weken kwijt zijn.
edit: Na wat zoeken zie ik dat er meer gebruikers last van hebben. Nokia is lekker bezig
[ Voor 11% gewijzigd door scorpio81 op 27-10-2006 23:13 ]
Is (helaas) een bekend probleem scorpio, heb er zelf ook last van... Soms meer dan anders maar uiteindelijk te vaak. Telefoon uit en aanzetten is de enige oplossing, hoewel je dan ook weer na 1, 2 of 3 fotos de vastloper krijgt (soms na wat meer fotos). Of bedoel jij dat je camera helemaal niet meer werkt? Ook niet na uit en opnieuw aanzetten of de batterij er even uithalen?scorpio81 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:01:
Na de N73 vijf weken kwijt geweest te zijn heb ik hem vandaag opgehaalt. Ik natuurlijk helemaal happy en heb meteen het één en ander geïnstalleerd en wat foto's gemaakt.
Nu ik die andere link bekijk, het 2e dus. Je camera doet het helemaal niet meer... Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Symptomen zijn hetzelfde trouwens, icoontjes en achtergrond zie je maar niet de viewfinder en de hele telfoon verder onbruikbaar... Heb je toevallig een ander thema geinstalleerd, harde reset of zo geprobeerd?
Hopelijk wordt dat hoe dan ook met een firmware update opgelost, de enige firmare update die nu beschikbaar is is maar een hele kleine maar wie weet helpt die ook. Welke firmware heb jij erop staan? (Te zien door *#0000# in te tikken). Zelf heb ik 2.0628.0.0.1 en er is een .0.0.3 uit... Maar als het goed is zeer binnenkort een grotere firmware update (3.0.nog iets).
[ Voor 9% gewijzigd door m0ridin op 28-10-2006 01:04 ]
heb ik ook besteld, 3weken geleden.El-Loco schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:33:
[...]
Ja.Realplayer doet ook landscape.
[...]
Er zijn plugjes die de Pop-port van de Nokia naar zo'n aansluiting omzetten. Ik gebruik zelf de HS-20.
Of was die hetzelfde als de AD-41, ik weet het niet meer.
heb em nog steeds niet en ze reageren niet op mail meer bij koopjessite.nl
na mn eerste mail zeiden ze: hij ligt op de deurmat binnen 4dagen.
daarna reageerden ze niet meer....
iemand last dat zijn multimediatoets niet reageerd rechtsboven naast de cijfers? de mijn werkt niet maar als ik me tel uit/aanzet weer wel. dan na het openen van een paar progs reageerd die toets niet meer. iemand ook last van of iets soortgelijks? sorry voor waarschijnlijk mijn taalgebruik. het is al laat.
thx voor de hulp vast.
thx voor de hulp vast.
woon je ver van schiedam? daar is een NSP die het ter plekke voor je repareert. Camera van mijn vriendins N73 deed ook k*t en ze hadden daar binnen 30 minuten een nieuwe camera (of lens) erin gezet.scorpio81 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:01:
Verwijderd
ik heb laats een jabra bt205 bleutooth headset gekocht voor mijn n73 maar ik kan hem niet verbinden met mijn toestel.
heeft iemand daar meer ervaring in?
de bleutooth gps receiver van keomo ziet hij wel.
Ik vraag me het dan toch maar eens hardop af:
Lezen mensen van Nokia ook dit forum? Zo kunnen ze toch in een keer 20 bugs oplossen?!
Lezen mensen van Nokia ook dit forum? Zo kunnen ze toch in een keer 20 bugs oplossen?!
Ik woon in Tilburg dus niet echt in de buurtThe Conman schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 02:35:
[...]
woon je ver van schiedam? daar is een NSP die het ter plekke voor je repareert. Camera van mijn vriendins N73 deed ook k*t en ze hadden daar binnen 30 minuten een nieuwe camera (of lens) erin gezet.
Ik heb nog de oude firmware, wat ik behoorlijk achterlijk vind. Ik ben de telefoon namelijk 5 weken kwijt geweest en verwacht dan wel dat ze er de nieuwe firmware opzetten. Een hard reset (*#7370#) krijg ik helaas niet voor elkaar. Hij vraagt naar een blokkeringscode en ik zou niet weten welke code ik in moet toetsen (ik heb mijn pincode, 4 x 0 en 8 x 0 geprobeerd). Weet iemand welke code ik wel moet hebben?m0ridin schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 01:00:
[...]
Is (helaas) een bekend probleem scorpio, heb er zelf ook last van... Soms meer dan anders maar uiteindelijk te vaak. Telefoon uit en aanzetten is de enige oplossing, hoewel je dan ook weer na 1, 2 of 3 fotos de vastloper krijgt (soms na wat meer fotos). Of bedoel jij dat je camera helemaal niet meer werkt? Ook niet na uit en opnieuw aanzetten of de batterij er even uithalen?
Nu ik die andere link bekijk, het 2e dus. Je camera doet het helemaal niet meer... Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Symptomen zijn hetzelfde trouwens, icoontjes en achtergrond zie je maar niet de viewfinder en de hele telfoon verder onbruikbaar... Heb je toevallig een ander thema geinstalleerd, harde reset of zo geprobeerd?
Hopelijk wordt dat hoe dan ook met een firmware update opgelost, de enige firmare update die nu beschikbaar is is maar een hele kleine maar wie weet helpt die ook. Welke firmware heb jij erop staan? (Te zien door *#0000# in te tikken). Zelf heb ik 2.0628.0.0.1 en er is een .0.0.3 uit... Maar als het goed is zeer binnenkort een grotere firmware update (3.0.nog iets).
Verder vroeg ik me af of iemand weet waar ik met mijn klachten terecht kan. Ik heb de tel via een internetshop gekocht. Ik zou eigenlijk gewoon een nieuwe willen want ik heb weinig vertrouwen meer in mijn telefoon.
Gebruik je wel de "pairing-knop" van je BT headset, je moet bij Jabra het apparaat altijd in een soort pairing stand zetten. Anders gaat hij hem niet vinden....Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 09:56:
ik heb laats een jabra bt205 bleutooth headset gekocht voor mijn n73 maar ik kan hem niet verbinden met mijn toestel.
Oftewel: RTFM
thanks, helaas doet de camera het nog steeds niet.Maite schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:53:
standaard blokkeringscode is 12345
Ik wil eigenlijk beide: én muziek luisteren, filmpjes afspelen én foto's maken. De foto's die ik met mijn GSM maak, zijn andere foto's dan de foto's die ik met mijn camera maak en muziek afspelen is gewoon leuk. Daarnaast blijf ik mijn iPod gebruiken... Lastig!pascalheister schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:11:
[...]
zie hem nu voor het eerst, maar kies toch duidelijk voor de N73

Verwijderd
menu > instellingen > telefoon > standby-modus > actief standby: aan > toep. actief standby
daar kan je het veranderen..
daar kan je het veranderen..
Verwijderd
ja hartstikke bedankt heb effe het instructie boekje niet goed gelezenA_A_R schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:55:
[...]
Gebruik je wel de "pairing-knop" van je BT headset, je moet bij Jabra het apparaat altijd in een soort pairing stand zetten. Anders gaat hij hem niet vinden....
Oftewel: RTFM
nogmaals bedankt nou werkt die
Verwijderd
Ik heb hem nu ook sinds 2 weken i.c.m een 2 jarig T-Mobile abonnement van €20,- in de maand +
€119,95 toestel kosten.
Nadelen :
Toetsen zijn effe wennen, ze zijn -> ERG -< klein.
Bij mij hangt af en toe de telefoon bij het gebruik van de camera, misschien heeft iemand hier een oplossing voor? 1 op de 20 keer dat ik het klepje open maak, niet gigantisch veel dus.
De rest is in mijn ogen alleen een voordeel, ik heb een Nokia 6600 gehad.
€119,95 toestel kosten.
Nadelen :
Toetsen zijn effe wennen, ze zijn -> ERG -< klein.
Bij mij hangt af en toe de telefoon bij het gebruik van de camera, misschien heeft iemand hier een oplossing voor? 1 op de 20 keer dat ik het klepje open maak, niet gigantisch veel dus.
De rest is in mijn ogen alleen een voordeel, ik heb een Nokia 6600 gehad.
Toen ik mijn 6681 nog had kon ik themas weghalen bij toepassingen beheer, nu wil ik weer sommige themas weghalen,maar ik kan sommige niet terugvinden bij toep.beh. ?
Waar kan ik nog meer zoeken,ik heb taskman en SExplorer.
Verwijderd
ik kan wappen naar bv de telfort site.
alleen lukt het me niet om op de nokia ns of 9292ov websites te komen.
ik krijg de melding: paketgegevensverbinding niet beschikaar ;/
weet iemand wat ik hiermee moet doen?
heb de instellingen bij nokia en telfort vandaan.. maar het blijft niet werken
Die thema's die er standaard op staan kan je denk ik niet verwijderen. Alleen die je zelf hebt geinstalleerd, en dan ook kunnen ze anders erin staan dan dat je bestandsnaam was.rooie60 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:55:
Toen ik mijn 6681 nog had kon ik themas weghalen bij toepassingen beheer, nu wil ik weer sommige themas weghalen,maar ik kan sommige niet terugvinden bij toep.beh. ?
Ik heb het ook niet over standaard themas,die mogen erin blijven.The Conman schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 00:05:
[...]
Die thema's die er standaard op staan kan je denk ik niet verwijderen. Alleen die je zelf hebt geinstalleerd, en dan ook kunnen ze anders erin staan dan dat je bestandsnaam was.
En ik heb 20 themas gedownload en er staan er maar 7 bij toepassingen beheer,waar zijn die anderen dan?
Verwijderd
heb het al opgelost, hij wou de hele tijd verbinding maken via een andere dan telfort.Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:56:
ik kan wappen naar bv de telfort site.
Sinds kort (bijna een week) hebben wij twee van de N73. De Plum/Silver en de White/Red.
Onze eerste indrukken zijn erg poritief. TomTom werkt soepel. Symbian S60-3rd zaken zijn makkelijk te installeren. Erg mooie thema's te vinden.
Wat positief opvalt dat hij zelfs met TomTom gebruik zuiniger is dan een Palm met TomTom. Maar ja, die heeft ook een groter scherm.
Toch zijn er drie zaken die niet helemaal lekker zijn:
1. Het al bekende BT probleem. Met TomTom werkend toch regelmatig op zoek naar de BT verbinding. Soms na 10 min soms na 2 min. Toch wel irri als je in de stad rijdt die je niet kent. Ik hoop dat dat snel opgelost wordt.
2. Na drie dagen gebruik (geen games of zo, gewoon pielen zoals je dat doet met een nieuw toestel) breekt de joystick af. Erg vervelend, zeker als je rekening houdt met de waarde van dit apparaat.
Zijn er meer mensen die dit hebben ervaren en hoe hebben jullie dit dan opgelost?
3. Als je naar het menu gaat wil dit nog wel eens een aantal seconden duren. Kan dit eraan liggen dat er een standaard Sandisk MiniSD kaart inzit? Of is het toestel gewoon wat traagjes?
En we hebben ook nog een vraag over dit toestel:
1. Er knippert elke paar seconden een blauw lampje op het toestel. Echter soms doet hij het een tijdje niet. Als je het toestel naast je bed hebt liggen dan is dat best wel irri.
Weet iemand hoe je dit uitzet?
Onze eerste indrukken zijn erg poritief. TomTom werkt soepel. Symbian S60-3rd zaken zijn makkelijk te installeren. Erg mooie thema's te vinden.
Wat positief opvalt dat hij zelfs met TomTom gebruik zuiniger is dan een Palm met TomTom. Maar ja, die heeft ook een groter scherm.
Toch zijn er drie zaken die niet helemaal lekker zijn:
1. Het al bekende BT probleem. Met TomTom werkend toch regelmatig op zoek naar de BT verbinding. Soms na 10 min soms na 2 min. Toch wel irri als je in de stad rijdt die je niet kent. Ik hoop dat dat snel opgelost wordt.
2. Na drie dagen gebruik (geen games of zo, gewoon pielen zoals je dat doet met een nieuw toestel) breekt de joystick af. Erg vervelend, zeker als je rekening houdt met de waarde van dit apparaat.
Zijn er meer mensen die dit hebben ervaren en hoe hebben jullie dit dan opgelost?
3. Als je naar het menu gaat wil dit nog wel eens een aantal seconden duren. Kan dit eraan liggen dat er een standaard Sandisk MiniSD kaart inzit? Of is het toestel gewoon wat traagjes?
En we hebben ook nog een vraag over dit toestel:
1. Er knippert elke paar seconden een blauw lampje op het toestel. Echter soms doet hij het een tijdje niet. Als je het toestel naast je bed hebt liggen dan is dat best wel irri.
Weet iemand hoe je dit uitzet?
1 Dit bekende probleem heeft ook een inmiddels bekende oplossing:
Upgrade je firmware van 0.0.1 naar 0.0.3
2 Afbrekende joystick ?? wat doe je ermee man..
Geen last van en ik heb ook niet echt de indruk dat het ooit zal gaan gebeuren
3 Heb ik ook en dat zou best kunnen
1 Stand-by modus uitzetten in je telefoonsettings
Upgrade je firmware van 0.0.1 naar 0.0.3
2 Afbrekende joystick ?? wat doe je ermee man..
Geen last van en ik heb ook niet echt de indruk dat het ooit zal gaan gebeuren
3 Heb ik ook en dat zou best kunnen
1 Stand-by modus uitzetten in je telefoonsettings
Nee, het besturingssysteem niet.Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:15:
werkt de telefoon sneller met een extra geheugenkaart?
Verwijderd
bij mij ging de joystickje ook los, het is niet afgebroken maar dat zilveren pookje is dus een hoedje wat over een zwart pookje gaat. dat heb ik opgelost door minimale secondenlijm te gebruiken (wees echt aub superzuinig met de secondenlijm)Nixadus schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:13:
Verwijderd
Ik krijg de melding dat hij de toepassing niet kan installeren!!! Weet iemand wat nu te doen?Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 09:56:
[...]
Nokia PC suite installeren op je laptop --> vervolgens het bestandje (autolock) downloaden op je laptop --> bluetooth op je tel aanzetten --> dubbelklik op bestandje --> laptop herkent het als nokia bestand en vraagt of je het op je tel wil zetten --> JA --> vervolgens op je telefoon installeren (gewoon aanwijzingen op je tel opvolgen --> ondanks waarschuwingen da het bestand mogelijk gevaarlijk kan zijn doorgaan --> en als het goed is is het klaar....
Vervolgens ga je naar menu - toepassingen - autolock en dan kun je de instellingen wiijzigen.
Dank,
Niemand een oplossing??
ik heb mn n73 nu een aantal dagen in bezit.
Prima telefoon alleen ik merk 1 'bug' op. als ik foto's wil maken zit er vaak een foto tussen die volledig blauw is met in het midden en wat zwartere waas en dus verder helemaal nix in beeld van wat ik wou fotograferen. meer mensen die hier last van hebbe?
Prima telefoon alleen ik merk 1 'bug' op. als ik foto's wil maken zit er vaak een foto tussen die volledig blauw is met in het midden en wat zwartere waas en dus verder helemaal nix in beeld van wat ik wou fotograferen. meer mensen die hier last van hebbe?
Dit topic is gesloten.