Nokia N73 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.886 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 13:29

PQR

Ja dat klopt, het een adapt bluetoothmuis en CARK1W van nokia tegelijk gekoppeld aan m'n telefoon

Resistance is futile (if <1 ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij mss helpen,

Ik had tom tom geinstalleerd op mijn N73...heb die eraf gegooid.

Maar nu wil ie niet meer opnieuw installeren nadat ik hem op de root van mijn mini-sd heb gepleurd...

bij toepassingen staat ie als niet geinstalleeerd....als ik dan wil installeren zegt ie "Kan niet installeren"

Iemand een idee..ikzelf dacht aan een harde reset van mijn phone, maar dan ben ik alles kwijt he?

contacten/sms/etc

alvast bedankttt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja hoor ;)
Dat kan hier:
Bij de Phonehouse heb ik een heel relaxedte houder gekocht.
Oerdegelijk, met zuignap en arm. De breedte kun je veranderen zodat je je telefoon als het ware er in knijpt. Kostte me iets van 10 tot 15 euro (kan het me even niet meer herinneren)
Dikke aanrader iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:20:
Ja hoor ;)
Dat kan hier:

[...]

[...]

Oerdegelijk, met zuignap en arm. De breedte kun je veranderen zodat je je telefoon als het ware er in knijpt. Kostte me iets van 10 tot 15 euro (kan het me even niet meer herinneren)
Dikke aanrader iig.
Kan die ook opladen dan of moet je die stekker apart kopen dan zodat je die kan aansluiten op de aansteker zeg maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nee, het is helaas alleen een houder. Autolader moet je dus apart kopen inderdaad.
Hmm zo'n 2-in-1 ding zou nieteens zo gek zijn inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Net nieuwere software erop laten zetten,mijn witbalans werkte wel als ik veranderde in bv TL,maar sprong wel terug steeds bij opnieuw openen camera.
Nu nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, ik kon het zo gauw niet vinden, maar kun je ook de geluiden van een sms veranderen ? Maw een ander geluid dan dat er standaard op zit ? en zo ja hoe dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A_A_R schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:51:
Ik ben sinds een aantal dagen ook in het bezit van een N73, en het bevalt goed tot nu toe. Lekker formaat, en ik vind hem snel zat. Zijn voorganger is een 6630, die nu er wat lomp en ouderwets uitziet... :P
TomTom werkt inmiddels ook, en ik ben nog niet tegen het probleem aangelopen dat de BTverbinding verbreekt. Enig nadeel is wel dat ik nog geen houder heb in de auto.
Toen ik op GPSPlaza.nl rondkeek, zag ik van Brodit gsm-houders, en tot mijn verbazing ook voor de N73! Hij is nog niet leverbaar, maar men verwachtte hem over twee weken binnen. Typenummer voor de N73-houder is 875120.
[afbeelding]
Zie hier voor de prijzen. Misschien ook een tip om in de startpost te zetten?

Ik heb trouwens nog een vraag. Ik zie hier mensen die kunnen navigeren en tegelijkertijd een verbinding hebben met een bluetooth carkit. Ik heb begrepen dat je altijd maar één verbinding kan hebben met een bluetooth-apparaat, maar ik lees nu dus dat de telefoon twee BT-verbindingen tegelijkertijd aankan. Klopt dit?
Ik kan 2 BT verbindingen maken:
1- bleutooth heatset
2- GPS muis (voor tottom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 06:44
.KeN. schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:20:
Ja hoor ;)
Dat kan hier:

[...]

[...]

@PQR en Yeahway: Dank voor de antwoorden

@Ken:Ik wilde geen zwanehals, ik heb al een mount in mijn auto die ik wilde hergebruiken (naast het stuur, handig voor de TomTom O+ ). Die Brodit is een mooi bescheiden ding, meestal heb je van die grote universele houders....
Trouwens, knijpt de houder niet de knoppen aan de zijkant in?
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:45:
Misschien een domme vraag, ik kon het zo gauw niet vinden, maar kun je ook de geluiden van een sms veranderen ? Maw een ander geluid dan dat er standaard op zit ? en zo ja hoe dan ?
Ja dat kan (als je het over de "ringtone" hebt): Instrumenten -> Profielen-> profiel selecteren ->aanpassen. Hier staan alle tonen die je kan wijzigen.

[ Voor 33% gewijzigd door A_A_R op 20-10-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:37:
hallo,

ik heb een vraagje over het volgende;
ik kan geconverteerde MP4 bestanden niet op mijn mobiel af laten spelen.
hij geeft dan de volgende reden; Mediaclip kan niet worden afgespeeld !
weet iemand wat de reden hier van is.
er is waarschijnlijk iets fout gegaan bij het converteren
hier kan je zien hoe het wel moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Laatst online: 06-08 19:51
Ik kan 2 BT verbindingen maken:
1- bleutooth heatset
2- GPS muis (voor tottom)
Is twee verbinden het maximum? Of zijn er ook drie of meer bluetooth verbindingen mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A_A_R schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:46:
[...]

Ja dat kan (als je het over de "ringtone" hebt): Instrumenten -> Profielen-> profiel selecteren ->aanpassen. Hier staan alle tonen die je kan wijzigen.
@A_A_R

Bedankt ! Heb het gevonden en dit klinkt al leuker dan dat ik het had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een ACTIVE Brodit houder voor de N73 ... deze kan ook meteen opladen, dus houder en lader in 1 .... hij is ook speciaal voor de N73 ontworpen, dus ruimte voor de knoppen aan de rechterkant, zodat de houder deze niet indrukt .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Wat kost het aan dataverkeer als ik het antivirus instaleer dat standaard op de N73 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

A_A_R schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:46:
[...]
Trouwens, knijpt de houder niet de knoppen aan de zijkant in?
[...]
Klopt :P
Als je 'm te hard klemt komt de gallerij mooi tevoorschijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpio81 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:50:
[...]

Is twee verbinden het maximum? Of zijn er ook drie of meer bluetooth verbindingen mogelijk?
Geen idee probeer het zou ik zeggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Laatst online: 06-08 19:51
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:16:
[...]

Geen idee probeer het zou ik zeggen 8)7
Ik ben mijn telefoon al vier weken kwijt :s, hij ligt momenteel nog bij nokia omdat mijn camera niet werkte en hij vaak aangaf dat de simkaard niet werkte.

Ik wil misschien een parrot carkitt gaan bestellen maar als er geen drie verbindingen tegegelijk kunnen draaien is dat niet interressant voor mij. Dus als iemand dit mij kan vertellen zal dat heel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
scorpio81 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:36:
[...]

Ik ben mijn telefoon al vier weken kwijt :s, hij ligt momenteel nog bij nokia omdat mijn camera niet werkte en hij vaak aangaf dat de simkaard niet werkte.

Ik wil misschien een parrot carkitt gaan bestellen maar als er geen drie verbindingen tegegelijk kunnen draaien is dat niet interressant voor mij. Dus als iemand dit mij kan vertellen zal dat heel fijn zijn.
Misschien een tip voor mensen die hun toestel wil laten repareren of firmware updaten.
Bij de NSP in Schiedam repareren ze vrijwel alles ter plekke voor je. Het is ongeveer een uurtje a twee wachten en je hebt je toestel weer terug.
Ik bracht mijn N80 (kapotte speaker) en N73 (rode camera voorkant) naar die NSP en werd binnen anderhalf uur gemaakt. Speaker vervangen en camera vervangen. Toppie service!
Bij alle andere NSP's (o.a. een paar dichter bij me in de buurt) moesten ze het opsturen en duurde 2 a 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

help help.... kan iemand me helpen hoe ik tt6 moet installeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje...

ik heb die Nokia theme creator gedownload via het nokia forum en een theme gemaakt...
Inderdaad is het programma echt mega traag maar dacht ik probeer het.
Heeft iemand ervaring met dit prog???

Als je het thema namelijk opslaat en dan uitpakt komt hij als nts bestandje te staan en zou je hem met het bijbehorende knopje naar je foon moeten kunnen sturen maar dit doet hij niet.

Het is ook geen application file dus hoe krijg je m er dan op??

groetjes,

Daisy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:21:
help help.... kan iemand me helpen hoe ik tt6 moet installeren??
Gebruik de search maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een stomme vraag maar wat bedoel je met search?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:39:
Even een vraagje...

ik heb die Nokia theme creator gedownload via het nokia forum en een theme gemaakt...
Inderdaad is het programma echt mega traag maar dacht ik probeer het.
Heeft iemand ervaring met dit prog???

Als je het thema namelijk opslaat en dan uitpakt komt hij als nts bestandje te staan en zou je hem met het bijbehorende knopje naar je foon moeten kunnen sturen maar dit doet hij niet.

Het is ook geen application file dus hoe krijg je m er dan op??

groetjes,

Daisy
Het programma was zo intens traag dat ik er geen tijd meer in stop. Als Carbide.ui een half uur nodig heeft om op te starten [kan aan mijn PC liggen :P ] hoeft het van mij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:26:
[...]

misschien een stomme vraag maar wat bedoel je met search?
Laat maar, probeer het daar nog maar eens. Het TomTom Navigator 6 Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja bedankt ik heb het gevonden en hij herkent het ook maar dan geeft die aan dat die tt6 niet kan installeren.dat is dan weer lekker zoeken(PECH HEBBEN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:29:
[...]

ja bedankt ik heb het gevonden en hij herkent het ook maar dan geeft die aan dat die tt6 niet kan installeren.dat is dan weer lekker zoeken(PECH HEBBEN)
Misschien dat jij ook een update moet laten doen.. ik denk namelijk dat ik dat ook moet.. bij mij lukt het ook niet meer, nadat je 1x tomtom eraf hebt gehaald...

Iemand anders had het namelijk ook, software update laten doen, en het lukte weer.. nog meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:41:
[...]

Misschien dat jij ook een update moet laten doen.. ik denk namelijk dat ik dat ook moet.. bij mij lukt het ook niet meer, nadat je 1x tomtom eraf hebt gehaald...

Iemand anders had het namelijk ook, software update laten doen, en het lukte weer.. nog meer mensen?
welke software heb ik nodig dan??ps het werkt wel perfect zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:17:
[...]

welke software heb ik nodig dan??ps het werkt wel perfect zo
brumke, stel je vraag nou in de juiste topic zoals eerder gezegd. DIT topic gaat over de N73 en absoluut niet over tomtom. Tomtom is een bijzaak op de N73 net zoals vele andere applicaties maar begint nu het topic te beheersen. Het rottige is nog wel dat het ws warez is en dat we geen moeite horen te doen voor warezvragen... :X

@Alle anderen, kunnen we nu met zijn allen afspreken dat we de vragen over tomtom voortaan negeren? Als men in dit topic zou zoeken op tomtom komen ze zeker 3 of 4 keren een verwijzing naar de tomtomtopic tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
El-Loco schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:55:
[...]

Het programma was zo intens traag dat ik er geen tijd meer in stop. Als Carbide.ui een half uur nodig heeft om op te starten [kan aan mijn PC liggen :P ] hoeft het van mij niet meer.
@El-Loco
Ligt vrijwel zeker aan je PC, vriend... ;) Mijn PC is inmiddels een vrij dikke 5 jaar oud, heeft een gig aan geheugen (aanbev. systeemeis voor Cardibe) en een sloot aan HDD ruimte (in totaal >>200GB) en Cardibe.ui start BINNEN 3 minuten op... Dat klopt dus niet helemaal, als jij er 30 minuten voor nodig hebt... :?

@Dadinash (en andere geïnteresseerden) Ik heb overigens al een paar keer met succes een thema erop gesodemietert (op mn foon dan wel he).. Cardibe maakt een thema en dan moet je het er een 'package' van maken (.SIS). Als je een Package wil maken heb je S60 3rd Edition FP1 nodig voor de N73. Om een package te maken moet je een key pair creëren. dat mag een fictief key pair zijn of een key pair uit een echt certificaat (*.der, *.cer). De extensie .NTS is de extensie voor themaprojecten van Nokia Theme Studio (s40 Edition). Deze S40 telefoons hebben zelf thema's met de extensie .NTH en de S60 telefoons hebben de extensie *.SIS voor een thema. Een thema staat wat dat betreft gelijk aan een toepassingspackage en moet ook ALS EEN TOEPASSING naar de telefoon worden gestuurd. In het kort komt het neer op:
  1. Open Cardibe.ui
  2. maak je thema
  3. creër je .SIS package (denk eraan: S60 3rd Edition FP1)
  4. transfer je .SIS package naar je foon
  5. beantwoord de vragen op je telefoon
  6. pas thema toe.
Als je een thema wil verwijderen, moet je de TOEPASSING verwijderen, via Toepassingsbeheer. In de meeste gevallen gaat het verwijderen van een thema vanuit Instrumenten>Thema's niet (goed).
PS> Nokia Theme Studio en Cardibe.ui zijn gratis via Nokia te downen als je je opgeeft als developer. Zoek even rond en je vind het op de nokia site.

[ Voor 6% gewijzigd door csteelooper op 22-10-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Ik heb een Medion - :') - beest hier, met maar liefst een Athlon 64 2800+ en 512mb RAM. Maargoed, ik ben al druk aan het kijken naar vervanging. De eerste keer was idd 30 minuten, een tweede keer heb ik hem niet gegund, hoe graag ik mijn eigen thema's ook wil maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
El-Loco schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:25:
Ik heb een Medion - :') - beest hier, met maar liefst een Athlon 64 2800+ en 512mb RAM. Maargoed, ik ben al druk aan het kijken naar vervanging. De eerste keer was idd 30 minuten, een tweede keer heb ik hem niet gegund, hoe graag ik mijn eigen thema's ook wil maken. :P
Heheheh... Owjah, moet natuurlijk nog wel ff zeggen dat ik met die 3 minuten ook de éérste keer bedoelde eh??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sawk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29
Even een vraagje hoor, maar met mijn k750i (van Sony Ericsson) kan ik via bluetooth internetten via mijn computer. Is dit ook mogelijk met de n73? En kun je de flitser ook gewoon laten branden/schijnen?

Ik heb net op de nseries site gekeken en ik neem aan dat ik dus met mijn bluetooth dongle en de juiste instellingen kan internetten via mijn pc op de n73? Iemand die dit al getest heeft?
Je werk en je vrije tijd kan je nu even vlot indelen, met de recentste toepassingen en diensten. Synchroniseer de inhoud en gegevens op je toestel en op een compatibele PC. Sluit je Nokia N73 aan op je PC of op andere draadloze toestellen via de draadloze Bluetooth-technologie, infrarood of een USB-kabel. Neem overal je favoriete internetinhoud mee, waar je ook gaat - dankzij Yahoo Go! En geniet van de gemoedsrust die de antivirusbescherming van je toestel biedt.

[ Voor 62% gewijzigd door Sawk op 22-10-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sawk schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 18:07:
En kun je de flitser ook gewoon laten branden/schijnen?
deze optie heb ik onlangs nog nodig gehad en niet kunnen vinden, ik ga ervan uit dat die hier niet opzit. Wel jammer hoor...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Sawk schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 18:07:
Even een vraagje hoor, maar met mijn k750i (van Sony Ericsson) kan ik via bluetooth internetten via mijn computer. Is dit ook mogelijk met de n73?[...]
offtopic:
Owjah joh? Hoe deed je dat? Is wellicht interessant voor kennis van me, kon het nie werkend krijgen
Op de N73 heb ik zoiets nog nie kunnen vinden... Helaasch...

[ Voor 5% gewijzigd door csteelooper op 22-10-2006 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 21:22:
[...]

deze optie heb ik onlangs nog nodig gehad en niet kunnen vinden, ik ga ervan uit dat die hier niet opzit. Wel jammer hoor...
Zoek even naar S60spoton, dan kun je je flitser aan laten (alleen als hij aanstaat krijg je niet het felste licht, als er een foto genomen wordt krijg je even een echt felle flits, helaas heb je die niet met dit programmaatje) maar het is in ieder geval iets.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:17:
[...]

Zoek even naar S60spoton, dan kun je je flitser aan laten (alleen als hij aanstaat krijg je niet het felste licht, als er een foto genomen wordt krijg je even een echt felle flits, helaas heb je die niet met dit programmaatje) maar het is in ieder geval iets.. ;)
Nou mijn collegas hebben allemaal samsung D500 of D600 en daarvan kon je de flitser als zaklamp gebruiken en dat was best fel. Is dit vergelijkbaar met dit progje en de N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:37:
[...]

Nou mijn collegas hebben allemaal samsung D500 of D600 en daarvan kon je de flitser als zaklamp gebruiken en dat was best fel. Is dit vergelijkbaar met dit progje en de N73?
Ehm denk het niet; Mijn vorige toestel was een Samsung D500 en wat ik deed -> D500->opensliden->cameramodus->druk op 0 en flits/lampje bleef branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Handig programma!

Nokia Search Application (werkt alleen maar op S60 3rd) en geeft je de mogelijkheid om door je agenda en dergelijke te zoeken. Heel makkelijk (en raar dat je niet standaard in je agenda kan zoeken!?).

Hoe dan ook, lees hier meer: http://www.symbian-freak.com/news/006/10/search_app.htm

En download hier: http://www.megaupload.com/?d=B1QLYF22

Het is trouwens (waarschijnlijk) van een Nokia E50 gehaald, zit daar standaard bij inbegrepen dus is een gratis programma. Zou dus moeten mogen dit lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:37:
[...]

Yep, zelfde idee. Ik heb SpotOn ook geïnstalleerd op mijn N73.
Handig appje. Alleen weet ik niet hoe fel die flitser is van die Samsungs ivm de N73.
Maar je hebt wel genoeg licht in het donker. Geen probleem.
Display + flits kun je allebei op aan zetten of afzonderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Heren/Dames! Mijn excuses voor mijn afwezigheid de laatste tijd! Het topic loopt behoorlijk hard! Ik heb binnenkort tijd om alles te lezen en even desnoods te verwerken.

Zal ik de huidige OP aanpassen of het opslaan en bewaren voor Deel 3?

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Laatst online: 12:37
Iemand al de nieuwe MSN Live Messenger voor Symbian S60 v3 geprobeerd?

Afbeeldingslocatie: http://www.mmcforums.net/forum/uploads/dsfiles/img-8249-1161490949.jpg

Freeware download hier: KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:26
ja werkt perfect hier op mijn n80. Gistern avond waren er wat problemen waardoor je niet kon inloggen maar vanmorgen werkt het weer super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen!

Lang geen mogelijkheden gehad om op de topic tips te lezen maar weet dat er ergens iets verteld is over hoe je bij de N73 de achtergrond op een volledig scherm kunt krijgen.
Dus dat je zeg maar een foto als achtergrond in kan stellen die het hele beeld vult ipv alleen een balk zoals ik nu heb.
Kan iemand me vertellen hoe dit moet?
Alvast bedankt allemaal.. ga nu even verder spitten in de topic! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pino17

Je moet het plaatje dan in een thema gaan verwerken, bijvoorbeeld met Nokia Theme Studio...
Het programma werkt alleen zo traag.. (ik las bij veel meer mensen) dus dat is wel een nadeel..
Maar als je m eenmaal af hebt..heb je je eigen thema ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:23:
@Pino17

Je moet het plaatje dan in een thema gaan verwerken, bijvoorbeeld met Nokia Theme Studio...
Het programma werkt alleen zo traag.. (ik las bij veel meer mensen) dus dat is wel een nadeel..
Maar als je m eenmaal af hebt..heb je je eigen thema ;)
Ik heb het toestel nog niet zo lang en probeer nu dus een beetje wat dingen in te stellen.
Kan ik dit via de software doen die erbij geleverd is of moet ik Nokia Theme Studio downloaden ergens?
bedankt voor de snelle reactie trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,
Ik heb bij een Nokia Servicepoint m'n firmware laten updaten naar .0.0.3. Echter als ik *#0000# toets staat er nog steeds:

V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)

Ik heb dit ook meteen gezegd maar hun (Petit Telecom in Nuth) zeiden dat dit een bekend probleem was. Dat het niet bijgewerkt werd maar dat .0.0.3 er wel daadwerkelijk opstond :/

Nu vraag ik me af of ze me gewoon weer een .0.0.1 erop hebben gezet (want al mijn instellingen en gegevens zijn wel weg) of dat er echt .0.0.3 opstaat. Waaraan kan ik herkennen of er 0.0.3 opstaat? Als ik met tomtom navigeer valt de bluetooth verbinding wel af en toe weg, zou dit moeten zijn opgelost in de .0.0.3?

Alvast bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiz0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-07-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:29:
[...]

Dat probleem heb ik nou dus ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:31:
[...]

Ik heb het toestel nog niet zo lang en probeer nu dus een beetje wat dingen in te stellen.
Kan ik dit via de software doen die erbij geleverd is of moet ik Nokia Theme Studio downloaden ergens?
bedankt voor de snelle reactie trouwens...
Je kunt dit niet doen met PC Suite.. je moet t ff ergens downloaden..Succes..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR

PQR

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:23:
Mensen,
Ik heb bij een Nokia Servicepoint m'n firmware laten updaten naar .0.0.3. Echter als ik *#0000# toets staat er nog steeds:

V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (57.02)

Ik heb dit ook meteen gezegd maar hun (Petit Telecom in Nuth) zeiden dat dit een bekend probleem was. Dat het niet bijgewerkt werd maar dat .0.0.3 er wel daadwerkelijk opstond :/

Nu vraag ik me af of ze me gewoon weer een .0.0.1 erop hebben gezet (want al mijn instellingen en gegevens zijn wel weg) of dat er echt .0.0.3 opstaat. Waaraan kan ik herkennen of er 0.0.3 opstaat? Als ik met tomtom navigeer valt de bluetooth verbinding wel af en toe weg, zou dit moeten zijn opgelost in de .0.0.3?

Alvast bedankt voor de info.
Bij mij is vorige week donderdag de firmware upgedate naar versie 0.0.3, en het werkt als een zonnetje, geen problemen meer met bluetooth. heb gisteren 6 uur in de auto gezeten, en niet een keer dat de verbinding weg viel. en als ik *#0000# doe staat er bij in beeld gewoon 0.0.3 dus ik denk dat ze bij jou hebben liggen pitten en dat ze de nieuwe versie gewoonweg niet hadden, of verkeerd hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chuckiej schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 22:46:
[...]

Ehm denk het niet; Mijn vorige toestel was een Samsung D500 en wat ik deed -> D500->opensliden->cameramodus->druk op 0 en flits/lampje bleef branden
Ik meen juist een optie "gebruiken als zaklamp" gezien te hebben in een D600 dacht ik :? Heb ik het fout of zag jij deze optie nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PQR schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:15:
[...]

Bij mij is vorige week donderdag de firmware upgedate naar versie 0.0.3, en het werkt als een zonnetje, geen problemen meer met bluetooth. heb gisteren 6 uur in de auto gezeten, en niet een keer dat de verbinding weg viel. en als ik *#0000# doe staat er bij in beeld gewoon 0.0.3 dus ik denk dat ze bij jou hebben liggen pitten en dat ze de nieuwe versie gewoonweg niet hadden, of verkeerd hebben gedaan.
Dat over verbinding wegvallen, daar heb ik geen last van met mijn Holux GPSslim 236 en de 001 versie? Hoe lang moet je navigeren om tegen dit probleem aan te lopen? Het is zo dat ik nooit langer dan een half uur hoefde te navigeren of zo (tot nu toe)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PQR schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:15:
[...]

Thanks voor de info!! Dan ga ik wel naar een ander Nokia Service Point, kijken of ze er daar wel wat mee kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:47:
[...]

Thanks voor de info!! Dan ga ik wel naar een ander Nokia Service Point, kijken of ze er daar wel wat mee kunnen.
Lijkt me een goede zet ja. Dat "0.0.3 == 0.0.1, want bug"-verhaal klopt natuurlijk van geen kant.
Bij mij staat er ook gewoon de correcte versie bij *#0000# nl. 0.0.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:23:
[...]

Lijkt me een goede zet ja. Dat "0.0.3 == 0.0.1, want bug"-verhaal klopt natuurlijk van geen kant.
Bij mij staat er ook gewoon de correcte versie bij *#0000# nl. 0.0.3
Verschrikkelijk eigenlijk dat die kerel dan echt durft te zeggen dat het een bekend probleem is. Erger nog, ik geloofde hem ook nog eventjes 8)7

Ik werd sowieso al niet echt super vriendelijk geholpen, ze stonden niet echt te wachten op iemand die zijn nokia even kwam updaten wat hun dus weer een half uur werk kost. Ik neem toch eigenlijk aan dat ze hiervoor door Nokia betaald worden, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Klopt inderdaad, service van Nokia.
De eerste winkel waar ik het probeerde was ook zoiets. Bijdehandte man en ik was m'n telefoon 2 tot 3 dagen kwijt. Volgende dag naar een ander service point gegaan en was na 15 minuten klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet w8en op de music edition!

Ondanks de kortere batterijduur en de slomere menu's vindt ik um dankzij z'n mooiere videokwaliteit, quad-band en z'n esthetiek beter dan de k800i.

Daarnaast vindt ik dat klepje van de N73 beter dan het kutklepje van de S-E :P .

Nu de vraag, zou er bij het pakket een adapter bij zitten voor de 3.5mm plug van je oordopjes/koptelefoon? En wanneer gaat ie nou eindelijk van de preorder af? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er nu trouwens ook een FM Radio op deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
Nu? Al sinds het begin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:06:
zit er nu trouwens ook een FM Radio op deze telefoon?
Ja, maar dan wel icm de oordopjes die erbij zitten (headset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:13:
[...]

Verschrikkelijk eigenlijk dat die kerel dan echt durft te zeggen dat het een bekend probleem is. Erger nog, ik geloofde hem ook nog eventjes 8)7

Ik werd sowieso al niet echt super vriendelijk geholpen, ze stonden niet echt te wachten op iemand die zijn nokia even kwam updaten wat hun dus weer een half uur werk kost. Ik neem toch eigenlijk aan dat ze hiervoor door Nokia betaald worden, niet?
Die mensen van Petit Telecom (?) zijn dan dus echt de grootste Arschlöcher die ik ken! Zo'n "bug" heeft zich sinds de 1610 (mijn eerste nokia :P) niet voorgedaan. Dus dat "bekende probleem hebben ze denk ik regelrecht uit hun {BLEEP} gezogen... Sjee, en die mogen zich NSP noemen :( :X :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:00
niet meer op voorraad bij Hi :( weet iemand hoe lang zoiets kan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

csteelooper schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:49:
[...]
Die mensen van Petit Telecom (?) zijn dan dus echt de grootste Arschlöcher die ik ken! Zo'n "bug" heeft zich sinds de 1610 (mijn eerste nokia :P) niet voorgedaan. Dus dat "bekende probleem hebben ze denk ik regelrecht uit hun {BLEEP} gezogen... Sjee, en die mogen zich NSP noemen :( :X :r
Verfrissend zo een postje van je :9 :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schrijver schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:14:
Iemand al de nieuwe MSN Live Messenger voor Symbian S60 v3 geprobeerd?

[afbeelding]

Freeware download hier: KLIK
He thanx !!!!!!!
Werkt super !
Lachen man !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR

PQR

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:52:
[...]

Dat over verbinding wegvallen, daar heb ik geen last van met mijn Holux GPSslim 236 en de 001 versie? Hoe lang moet je navigeren om tegen dit probleem aan te lopen? Het is zo dat ik nooit langer dan een half uur hoefde te navigeren of zo (tot nu toe)....
De verbinding viel wel wat vaker weg in een half uurtje, maar dat was zo kort dat je het toevallig moet zien om op te vallen. maar toen ik voor de eerste keer langer dan een half uur ging rijden ging het na +- 3 kwartier mis. geen contact meer met de gps module en tomtom helemaal vastgelopen.

daarnaast is de verbinding met m'n laptop ook beter, voor de update moest ik na elke synchronisatie de telefoon opnieuw starten om de verbinding te laten werken. dat gaat nu ook als een zonnetje. als ik in de buurt van m'n laptop kom is de verbinding al weer klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat msnprogrammaatje werkt echt super ja! Nooit geweten dat dat mogelijk was :)
Maar weet iemand of dat in de kosten loopt?
Ik heb een Vodafone abbo en tegoed voor onbeperkt op het internet. Als ik MB's binnen ga halen moet ik wel betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Laatst online: 11-05 15:04
kan iemand mij de orange instelling vertellen voor gprs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
pascalheister schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:37:
kan iemand mij de orange instelling vertellen voor gprs?
Gratis instellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:33:
[...]

Verfrissend zo een postje van je :9 :D _/-\o_
Sja, sorry (niet dus :P) maar ik erger(de) me er echt hexagonisch blauw, groen, geel, rood, oranje, paars, wit en zwart aan! sjee... kan me überhaupt al nie voorstellen dat die mensen hun dueren nog durven open te houden als telecom-"verkopers"... Die mensen hebben een refresh gedaan en het vervolgens als een update gepresenteerd... BE-LA-CHE-LIJK...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
unex154 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:52:
niet meer op voorraad bij Hi :( weet iemand hoe lang zoiets kan duren?
Ook ik wilde de N73 bij verlenging,staat wel op hun site? ik bellen en ze zeiden me dat het toestel niet aan bepaalde eisen voldeed? als ik die man zo hoorde komt hij ook niet meer.

Heb hem bij belcompany gehaald voor €34,95 2 jr verlenging HI40

Heb ook zaterdag de nieuwe software erop laten zeten en er staat echt 0.0.3,15 minuten en klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal!

Sinds een paar dagen ook in het bezit van de n73 en nu allemaal uitvinden wat er allemaal op zit en hoe het werkt.

Wat mij opvalt is dat het menu niet zo heel snel is, kan dat kloppen? Als snelkoppeling heb ik mijn linkertoets gekoppeld aan "bericht". Als ik hier op druk duurt het ongeveer 3 seconden voordat ik verder kan in het menu berichten. Ook het openen van een smsje gaat nou niet zo snel.. Is dit de snelheid waar ik maar aan moet wennen of is hier nog wat aan te doen? Heeft iedereen hier last van?

Dank! Tam

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Laatst online: 24-08 14:35
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 00:22:
Hoi allemaal!

Sinds een paar dagen ook in het bezit van de n73 en nu allemaal uitvinden wat er allemaal op zit en hoe het werkt.

Wat mij opvalt is dat het menu niet zo heel snel is, kan dat kloppen? Als snelkoppeling heb ik mijn linkertoets gekoppeld aan "bericht". Als ik hier op druk duurt het ongeveer 3 seconden voordat ik verder kan in het menu berichten. Ook het openen van een smsje gaat nou niet zo snel.. Is dit de snelheid waar ik maar aan moet wennen of is hier nog wat aan te doen? Heeft iedereen hier last van?

Dank! Tam
nope, niks aan te doen...
het is eenmaal geen normale telefoon, maar een smartphone
er draait een hele besturingsysteem op en is net een trage computer waarmee je ook kan bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stippel
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 22:12
Chuckiej schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:33:
[...]

Ja, maar dan wel icm de oordopjes die erbij zitten (headset)
Weet iemand of er een sterkere radio ontvanger te krijgen is dan de standaard ontvanger? De standaard is volgens mij wel erg zwak want er is meer ruis te horen dan radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sawk
Gaat dit kaartje ook in de n73? > Apacer 1GB Mini Secure Digital High Speed € 29,00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 00:22:
Hoi allemaal!

Dank! Tam
Mjah, dat met die linker toets is volgens mij ook omdat deze gebruikt kan worden om je toetsenbord te blokkeren.(Linkertoets gevolgd door ster).

Verder vind ik het wel meevallen hoor, eerste keer dat je het menu opent is het wat trager maar volgens mij cached ie dan het een en ander want eigenlijk valt het me in het dagelijks gebruik helemaal niet tegen. Het is geen instant reactie zoals bijvoorbeeld bij de K800i maar het zijn dan ook 2 compleet verschillende soorten telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dat ie traag zou moeten zijn omdat het een smartphone is, is natuurlijk dikke onzin. Windows mobile telefoons hebben daar veel minder last van. Ook die hebben af en toe wat haperingen, maar dingen als dat het een paar seconde duurt om een sms te openen is natuurlijk wel wat achterlijk. Je ziet hem gewoon meerdere stappen doorlopen om bij een sms te komen. Aangezien sms toch wel één van de belangrijkste functies van een telefoon is, hadden ze daar best rekening mee kunnen houden dat dat openen sneller gaat.

Menu is inderdaad de eerste keer traag met openen en daarna sneller, maar de traagheid komt ook weer terug. Het is inderdaad alsof het een cache is met een bepaalde tijd. Als je te lang niks gedaan hebt dan is het menu weer traag bij openen. Ik hoop dat dit soort dingen met een nieuwe firmware opgelost worden, want als een telefoon krachtig genoeg is om een DivX af te spelen, dan moet ie ook krachtig genoeg zijn om simpel door een menutje te kunnen navigeren en een smsje te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik was vergeten de foon weer op UMTS te zeten na de software update (stond op DUAL) hij start dan opnieuw op,maar ik kreeg nu'simkaartregistratie mislukt' wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat is een probleem dat bij deze update opgelost zou moeten zijn :p
Ik heb het sinds de update niet meer gezien.

Het komt er in ieder geval op neer dat je dan even geen bereik hebt, wat je telefoon vervolgens interpreteert alszijnde een simkaart die die niet kan registreren.

Waarom zet je 'm trouwens op UMTS ? Bij mij staat 'ie op GSM en alles doet het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
.KeN. schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:09:
Dat is een probleem dat bij deze update opgelost zou moeten zijn :p
Ik heb het sinds de update niet meer gezien.

Het komt er in ieder geval op neer dat je dan even geen bereik hebt, wat je telefoon vervolgens interpreteert alszijnde een simkaart die die niet kan registreren.

Waarom zet je 'm trouwens op UMTS ? Bij mij staat 'ie op GSM en alles doet het prima.
Omdat ik ook gebruik wilde maken van UMTS maar dan heb je ook een speciale Usimkaart nodig,maar je hebt gelijk ik heb hem net eens op GSM gezet en ik krijg die melding niet meer :) thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Past de n73 ook in de cr-27?

In deze holder past namelijk ook de n70 die er officieel niet inhoort.
Aangezien de afmeting bijna hetzelfde is

Afmetingen 6680 : 108,4 x 55,2 x 20,5 mm;
Afmetingen n73 110 mm x 49 mm 19 mm

Dus de uiteindelijke vraag is of de aansluiting aan de onderkant opdezelfde plek zit als de n70 en de 6680. Want dan lijkt me dat de n73 er ook in kan.

I'll be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sawk
Misschien is dit iets voor sommige mensen die het erover hebben dat sms berichten etc sloom gaan > http://europe.nokia.com/A4162158

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier eigenlijk alleen maar over firmware versies V 2.0628.0.0.1 en 0.3. Ik heb een aantal dagen geleden mijn N73 gehaald en ik heb V 2.0628.0.0.8 RM-133 datum 27-07-2006..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:50:
Ik lees hier eigenlijk alleen maar over firmware versies V 2.0628.0.0.1 en 0.3. Ik heb een aantal dagen geleden mijn N73 gehaald en ik heb V 2.0628.0.0.8 RM-133 datum 27-07-2006..
Hoe kom je aan deze telefoon? In het buitenland lopen ze idd voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:12:
Dat ie traag zou moeten zijn omdat het een smartphone is, is natuurlijk dikke onzin. Windows mobile telefoons hebben daar veel minder last van. Ook die hebben af en toe wat haperingen, maar dingen als dat het een paar seconde duurt om een sms te openen is natuurlijk wel wat achterlijk. Je ziet hem gewoon meerdere stappen doorlopen om bij een sms te komen. Aangezien sms toch wel één van de belangrijkste functies van een telefoon is, hadden ze daar best rekening mee kunnen houden dat dat openen sneller gaat.

Menu is inderdaad de eerste keer traag met openen en daarna sneller, maar de traagheid komt ook weer terug. Het is inderdaad alsof het een cache is met een bepaalde tijd. Als je te lang niks gedaan hebt dan is het menu weer traag bij openen. Ik hoop dat dit soort dingen met een nieuwe firmware opgelost worden, want als een telefoon krachtig genoeg is om een DivX af te spelen, dan moet ie ook krachtig genoeg zijn om simpel door een menutje te kunnen navigeren en een smsje te openen.
Strange... Ik heb eigenlijk nergens "een paar seconden" voor nodig... Ok, de linker snelkoppeling (Bluetooth in mijn geval) is traag, maar dat heeft inderdaad met de keypad lock te maken (L-*). De rest gaat hier redelijk snel; hoogstens één seconde, als ik dat al haal. Uitzondering hier is Toepassingsbeheer; das ook logisch omdat bij het openen van dat instrument de hele toepassingsinventaris wordt gelezen en geladen. Ik heb het idee dat ik één van de weinigen, zoniet de enige, ben die met firmware v2.0628.0.0.1 (bijna) geen problemen heeft. Toegegeven, ik gebruik geen navigatie dus weet niet of dat goed werkt op mijn foon, maar bluetooth (big issue bij de meesten) werkt bij mij perfect. En dat geldt ook voor andere zaken die ik op de nokia forums vaak tegenkom (stabiliteit algemeen, SMS issues, etc...). Het enige wat bij mij ook speelt (ben ik nu achter) is het witbalans probleem met de camera. Maarja, voor foto's heb ik 'm tot nog toe nog niet echt gebruikt... Ik ben wel benieuwd wanneer ik NSU kan gebruiken voor een upgrade... Eerder ga ik het waarschijnlijk niet doen. Of ik moet tegen een héél irritant iets aan gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurizio
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-04 07:33
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:01:
[...]

Hoe kom je aan deze telefoon? In het buitenland lopen ze idd voor....
ik heb vandaag ook een N73 gehaald en ik heb dus ook de 0.0.8 (27-7-2006)
komt uit de t-mobile shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Branded firmware lijkt me dan ?
Mijn datum is ook 27-07-2006 en ik heb 0.0.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
.KeN. schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 01:16:
Branded firmware lijkt me dan ?
Mijn datum is ook 27-07-2006 en ik heb 0.0.3.
Originele firmware (Nokia N73 (02) of Nokia N73 (57.02)) heeft .0.0.3 als laatste versie, volgens Nokia Support. Overigens geldt dit in alle landen waar de N73 nu al uit is, dus ook als iemand Language Pack 01 erop zou hebben is .0.0.3 de laatste firmware. Hogere versienummers kunnen voorkomen bij branded firmware omdat er dan in de 3rd party branding aanpassingen zijn doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn V 0.8 komt ook uit de T-Mobile shop, dus dan zal het inderdaad wel branded firmware zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

csteelooper schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:32:
[...]

Strange... Ik heb eigenlijk nergens "een paar seconden" voor nodig...
Een paar seconden is misschien wat overdreven, maar het openen van een nieuw smsje duurt vrij lang en gaat niet instant. Je krijgt eerst die melding in beeld van een nieuw smsje en als je zegt "tonen" dan loopt ie zichtbaar een paar stappen door voordat je de sms kan lezen. Het is in ieder geval traag.

Edit: Toch niet, kreeg net een sms en opende die en toen duurde het echt meer dan 2 sec voordat ik de sms daadwerkelijk kon lezen.

[ Voor 11% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 25-10-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello, Nokia N73 al weer een weekje in bezit ;) en nog steeds zit ik er elke dag mee te spelen 8)7 Tot ergenis van mijn omgeving. Af en toe wat traag en is al een paar keer vast gelopen ... maar voor de rest .. Super mobieltje, en je kan er ook nog mee bellen!! :P
Maar toch zit ik nog met een vraag ... Life Blog is niet op mijn mobieltje geinstaleerd en ik kan het ook niet vinden op internet of op de Nokia site? Iemand een antwoord??
En het klokje en operator logo, kan je die ook weghalen??? Thanks ... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb de N73 ook sinds kort.
Weet iemand hoe je een profile "tijdelijk" aan kan zetten en na een bepaalde verlopend tijd weer op de algemeen-profile terug springen ?. Dit kon ik wel op de 6310i doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trouwens benieuwd wat de invloed is van de schrijf en leessnelheid van een miniSD kaart. Ik heb gezien dat er 20X, 80X en zelfs al 150X bestaat, die laatste is ongeveer 20Mb/s transfersnelheid. Wat voor snelheid kan de N73 aan, en zou het kunnen zijn dat bij een nieuwe firmware deze transfersnelheid omhoog wordt geschroefd.
Zo niet, is er nog enig nut bij het hebben van een 150X mini SD kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb het volgende probleem ik krijg geen smsjes meer.
Maar als ik baterij eruit haal en er weer in doe komt alles weer binnen echt heel heel heel irritant !

weet iemand een oplossing ???

grz. Jans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
*The Invisible Shield is (eindelijk) uit voor de N73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Laatst online: 15-09 06:44
Chuckiej schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:28:
*The Invisible Shield is (eindelijk) uit voor de N73
Ben ik de enige als ik zeg dat ik niet weet waar je het over hebt? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:19:
Mijn V 0.8 komt ook uit de T-Mobile shop, dus dan zal het inderdaad wel branded firmware zijn..
ikhebdezelfde software. Ook branded T-mobile met simlock. Is er al een oplossing voor die simlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder knippert bij mij het blauwe lampje constant. De blauwtand staat niet aan. Is dit normaal of heb ik te maken met een hacker of softwarefout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:23
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:37:
Verder knippert bij mij het blauwe lampje constant. De blauwtand staat niet aan. Is dit normaal of heb ik te maken met een hacker of softwarefout?
hey dat heb ik ook. En heb alles toch echt uit staan. Heeft iemand hier hotmail werkend aangezien het op de telefoon bij de instelling wizard staat.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Blauwe lampje is aan tijdens de stand-by/sleep mode.
Dit is uit te zetten via het menu, maar daardoor gaat je accu weer minder lang mee.
Als het je écht stoort adviseer ik je een Edding te pakken of een stukje tape ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:23
.KeN. schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 17:41:
Blauwe lampje is aan tijdens de stand-by/sleep mode.
Dit is uit te zetten via het menu, maar daardoor gaat je accu weer minder lang mee.
Als het je écht stoort adviseer ik je een Edding te pakken of een stukje tape ;)
Vaag normaal als je een lampje uit zet kost dat toch juist minder stroom :)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:14:
Hey,

Ik heb het volgende probleem ik krijg geen smsjes meer.
Maar als ik baterij eruit haal en er weer in doe komt alles weer binnen echt heel heel heel irritant !

weet iemand een oplossing ???

grz. Jans
Niemand ?? echt heel irritant probleem dit :|
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.