Hehe, tuurlijk snap ik het punt ook wel. Ik heb ook nooit het idee dat het een vervanging zou zijn voor de dedicated apparaten maar aan de andere kant moeten ze wel de beloftes waar kunnen maken. Ik hoef geen perfect apparaat op alle gebieden maar simpelweg een acceptabel apparaat.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:58:
Tja, dat hopen we dan maar..en natuurlijk heb ik m ook niet alleen gekocht om mee te bellen.. maar je begrijpt hopelijk wel een klein beetje mijn puntje..
Maar ik hoop ook dat de foto's beter worden, en van mij mogen ze ook wel wat groter zijn, dus betere kwaliteit.. nu zijn ze wel erg klein
Ik ben absoluut nog steeds zeer happy met de N73 en ook al zijn sommige dingen niet perfect dan zijn ze nog steeds echt helemaal prima (als muziekspeler, agenda, etc) maar op andere gebieden vind ik dat er toch echt wel verbeteringen te verwachten zijn en dat is dan vooral de camera. Wanneer je een telefoon zo aanprijst als camera telefoon en in die camera werken de verschillende witbalans instellingen niet, crasht de camera om de 10 fotos, is de compressie dermate hoog dat er veel detail verloren gaat (inderdaad, bestanden van 350 tot 400 kb voor een 3 megapixel plaatje is wel ERG klein en aangezien de meesten met deze telefoon wel een 1 of 2 gig stick kopen compleet onnodig) dan is dat een gebrek van het apparaat.
Ook al is dat niet zijn hoofddoel, het is wel iets waarmee Nokia de gebruiker probeert te overtuigen om het apparaat te kopen en dan mag je als koper ook verwachten dat die zaken goed (genoeg) geregeld zijn. Ah well, nu de reclamecampagne voor de N73 pas net ECHT begonnen is zullen ze ook wel met de noodzakelijk gaan geven (hoewel ik de support van Nokia tot nog toe zeer matig vind, 2 maal een vraag gesteld maar 2 maal geen enkele reactie gehad... maar dat is weer een ander topic).