Nokia N73 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.877 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juandemarco
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-01-2021
Die music edition ik lees dat ie 2 gig geheugen heeft.. is dat zegmaar het tel geheugen? is die ook nog uitbreidbaar dmv een kaart? zit nl te zoeken naar de meerwaarde ervan.. ben wel tevreden met de n73 zoals die nu is. rood en wit... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:07
FrenzyFreak schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:06:
[...]

Nee, er is ook nog een Music Edition, die ziet er zo uit:

[afbeelding]

Meer nieuws over deze modellenserie vind je hier.
k zou deze firmware wel willen :P moet toch werken op de n73 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavalamp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-01 17:22
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 17:28:
Weet iemand waar je classic Nokia games kun vinden?
Zoals bijv, gewone Snake (niet zo'n vage 3d versie...)
En dat spelletje met die witte & zwarte stenen dat je zoveel mogelijk van je eigen kleur moet vinden.
Ook zou ik samegame, bejeweld & zo'n game dat je stukken van een veld moet afsnijden (tot je een x-aantal % hebt) erg gaaf vinden voor op m'n phone.
Maar tot nu toe kan ik die nog niet echt vinden.
Gratis of niet maakt niet uit.
Voor iedereen die games en apps zoekt voor de N73: Kijk eens op deze verwijderde link! je moet je daar wel even registreren. Gebruik de zoek functie goed en je kunt bijna alles vinden. Check vooral "Worms Forts" ,"Free Kick Football" (penalty en strafschoppen in 3d!) en "Burning Tires" "Splinter Cell4" en "Alpha Wing 2"

:P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 10:38:
Voor iedereen die leuke spelletjes zoekt check http://n73.eu/index_en.php?p=hry eens, kijk onder games (duh). Vooral johnny crash is erg grappig.
Ook de divx player die je op deze site kunt vinden is geweldig en freeware!
Ik converteer nu met pocketdivx encoder (volgens mij ook freeware, ff googlen) naar PDA formaat (is ook 320x240), werkt fantastisch........
Als ik een game van die site installeer dan komt hij in Toep.beheer te staan en dan kan ik alleen maar de gegevens bekijken en dus niet het spel openen (en spelen). Het staat ook niet onder Spelletjes in het menu.

Dusss.. kan iemand me uitleggen hoe ik een spel installeer op mijn N73? Misschien een domme vraag maar ik ben niet zo handig aangelegd wat dit soort dingen betreft. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
FrenzyFreak schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:06:
[...]

Nee, er is ook nog een Music Edition, die ziet er zo uit:

[afbeelding]

Meer nieuws over deze modellenserie vind je hier.
Ja dat weet ik van die zwarte,maar ik bedoel de kleuren van de gewone N73,maar de telecomwinkel heeft de rode voor me besteld en kan hem vrijdg ophalen,at last!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juandemarco
rooie60 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:20:
[...]

Ja dat weet ik van die zwarte,maar ik bedoel de kleuren van de gewone N73,maar de telecomwinkel heeft de rode voor me besteld en kan hem vrijdg ophalen,at last!!
das mooi rooie... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 23:54:
[...]

Als ik een game van die site installeer dan komt hij in Toep.beheer te staan en dan kan ik alleen maar de gegevens bekijken en dus niet het spel openen (en spelen). Het staat ook niet onder Spelletjes in het menu.

Dusss.. kan iemand me uitleggen hoe ik een spel installeer op mijn N73? Misschien een domme vraag maar ik ben niet zo handig aangelegd wat dit soort dingen betreft. 8)7
Via Nokia PC Suite moet je "toepassingen installeren" aanklikken.
Daarin de file van het spel naar je telefoon sturen en dan de instructies op je telefoon opvolgen.
Klaar ben je en spelen maar.

Discutabele site overigens. Heb er wel al veel spellen gehaald, maar ik denk dat je 'm beter weg kunt halen in verband met de regels hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 02:23:
[...]

Via Nokia PC Suite moet je "toepassingen installeren" aanklikken.
Daarin de file van het spel naar je telefoon sturen en dan de instructies op je telefoon opvolgen.
Klaar ben je en spelen maar.
Bedankt, maar zo had ik het dus al gedaan en dan komt het spel dus alleen bij toepassingen te staan, zonder dat ik er verder iets mee kan..

Iemand een oplossing? :?

EDIT: Het is nu gelukt! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien al een oplossing voor het harde geluid op niveau 10%?
Misschien een apparte mp3-speler op de N73 ofzo?
Ik had al op google gezocht, maar niks gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:19:
[...]

Bedankt, maar zo had ik het dus al gedaan en dan komt het spel dus alleen bij toepassingen te staan, zonder dat ik er verder iets mee kan..

Iemand een oplossing? :?

EDIT: Het is nu gelukt! :)
Hier heb ik toch zo een hekel aan, je probleem meerdere malen aankaarten en dan vervolgens zeggen dat het opgelost is maar niet hoe?

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Precies !
Ben dan wel benieuwd wat er dan fout ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff mijn tmobile flex loopt 14 januari af, dus zaterdag naar de winkel voor een abbo van hi met een N73 in plum :) n.a.v. de antwoorden op mijn vraag over het lens schuifje ben ik er helemaal uit.
inmiddels alle pagina´s aan het meelezen en vooralsnog meer positieve dan negatieve berichten. ik ben niet van plan om te gaan tom tommen, dus denk dat ik heeel blij ga zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:42:
[...]

Hier heb ik toch zo een hekel aan, je probleem meerdere malen aankaarten en dan vervolgens zeggen dat het opgelost is maar niet hoe?

:'(
Sorry 8)7

Maar het is dus 'gewoon' gelukt op de manier die hierboven beschreven staat (via de Nokia Application Installer), ging het opnieuw proberen en toen deed 'ie het.. :) Weet ook niet wat er dan eerst mis ging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, is er een mpg player voor de N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 00:42:
[...]

Sorry 8)7

Maar het is dus 'gewoon' gelukt op de manier die hierboven beschreven staat (via de Nokia Application Installer), ging het opnieuw proberen en toen deed 'ie het.. :) Weet ook niet wat er dan eerst mis ging!
nu komen ze dus wel bij spelletjes te staan? hoe weet hij nou wat een spel en wat een gewone toepassing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik heb mijn Nokia 73 nu alweer een paar weken en het is echt een topper.

Alleen nog een paar vraagjes waar ik zelf toch als nokia freak niet uitkom: Ik vind de achtergrond zo een klein formaat; is dit groter te maken???
En als je gebeld wordt krijg je de thumbnail zo klein te zien terwijl op andere toestellen zelfs van nokia de foto over het gehele beeld getoond wordt. IS dit aan te passen?> O-)

Ik hoop dat iemand hier voor mij een antwoord op heeft..?

Groetjes,
Daisy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:12
dadinasch: Plaatje als achtergrond op volledig scherm gaat alleen als je er een thema van maakt. (Geen idee hoe) en full screen caller id gaat geloof ik met een extern programmaatje met diezelfde naam (Full Screen Caller of iets dergelijks)... dus ook niet standaard.

nilst: Geinstalleerde dingen komen standaard in de toepassingen map te staan maar deze zijn achteraf heel eenvoudig te verplaatsen. (Selecteer het programma icoontje -> Opties -> Verplaats naar Map en dan de map 'spelletjes' kiezen of zo).

Ik heb nu het probleem dat ik een aantal themas heb die ik niet meer kan verwijderen... Staan niet bij applicatie beheer, kan ze niet verwijderen vanuit themas... geen idee hoe of wat. Vanavond maar eens kijken of ik kan vinden waar ze staan op mijn gheeugenkaart en zien of ik ze daar kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:06:
Hoi allemaal,

Ik heb mijn Nokia 73 nu alweer een paar weken en het is echt een topper.

Alleen nog een paar vraagjes waar ik zelf toch als nokia freak niet uitkom: Ik vind de achtergrond zo een klein formaat; is dit groter te maken???
En als je gebeld wordt krijg je de thumbnail zo klein te zien terwijl op andere toestellen zelfs van nokia de foto over het gehele beeld getoond wordt. IS dit aan te passen?> O-)

Ik hoop dat iemand hier voor mij een antwoord op heeft..?

Groetjes,
Daisy
1e kan niet:) Enkel als je er een theme van maakt vraag is hier denk ik al 100 keer gesteld ;)

@e kan wel als je daar een programmatje voor download.. fullscreencaller heet dat geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:11:
[...]

nu komen ze dus wel bij spelletjes te staan? hoe weet hij nou wat een spel en wat een gewone toepassing is?
Ik denk dat de software daar tegenwoordig wel slim genoeg voor is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:11:
[...]

Nee ze stonden eerst bij Toepassingen, heb ze verplaatst naar Spelletjes. :)

Het probleem daarvóór was dus dat ik ze überhaupt niet kon openen, alleen de gegevens ervan kon bekijken.. wat daar mis is gegaan zou ik niet weten want daarna deden ze het dus wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:29:
[...]

1e kan niet:) Enkel als je er een theme van maakt vraag is hier denk ik al 100 keer gesteld ;)

@e kan wel als je daar een programmatje voor download.. fullscreencaller heet dat geloof ik...
Ik dacht: "Kijk, een simultaanpost joh.. leuk zeg.."
Maar de post van m0ridin boven je was toch wel een uur of twee eerder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:36:
[...]

Ik denk dat de software daar tegenwoordig wel slim genoeg voor is...
Het klinkt mooi wat je zegt maar de praktijk bewijst anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0ridin schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:32:
Ik heb nu het probleem dat ik een aantal themas heb die ik niet meer kan verwijderen... Staan niet bij applicatie beheer, kan ze niet verwijderen vanuit themas... geen idee hoe of wat. Vanavond maar eens kijken of ik kan vinden waar ze staan op mijn gheeugenkaart en zien of ik ze daar kan verwijderen.
Je moet in toepassingenbeheer zijn.dat in instrumenten zit. Dit heb ik onlangs nog geschreven in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:54

Licko

ZVDK

hoe is de kwaliteit van de mp3 speler?
vergeleken met bijv de w900i?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:01:
[...]

Je moet in toepassingenbeheer zijn.dat in instrumenten zit. Dit heb ik onlangs nog geschreven in dit topic...
Dat bedoelde ik dus, ik zei applicatiebeheer maar bedoelde idd toepassingenbeheer... Daar staan ze dus ook niet tussen (verschillende andere programmas en spellen die ik heb geinstalleerd staan er wel netjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag een software update laten doen naar de laatste versie, en eindelijk werk route 66 mobile 7 prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satanic_Surfer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:46
Werkt de Flickr uploader eigenlijk in Nederland met deze N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
ja , die werkt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

m@fkeez schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:22:
[...]

Geen ervaring mee, maar voor een merk kaartje betaal je maar een paar euro's meer.
Nou, dat is niet helemaal waar. Het goedkoopste merkkaartje is van TakeMS en daar betaal je iets meer voor en ook behoorlijk meer verzendkosten. Bij die eerste link heb je 2,- verzendkosten en bij hardwaretotaal iets van 7,50 ofzo (en dat voor een mini sd kaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best dom.. ..nm deze posts :P

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ge-edit.. ..excuses :(

Laat ik dan toch ook maar iets vragen :)

Een maat van mij heeft ook een N73. Echter krijgt hij af en toe de melding Onbekend Apparaat aangesloten. Op een gegeven moment heeft hij PC Suite opnieuw geïnstalleerd en toen ging het weer goed. Meer mensen last met het niet goed herkennen van de N73?

Het maakt niet uit of welke stand de telefoon staat, PC Suite, USB Massaopslag etc.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 00:02:
hoe is de kwaliteit van de mp3 speler?
vergeleken met bijv de w900i?
Als de W900i hetzelfde is als de W800 (die ik hiervoor had)
Dan vind ik de Sony mp3-speler vele malen beter..

Ik snap er namelijk nog niet veel van bij nokia..
Ik heb er albums op gezet, dat staat ook in de info (rechtermuisknop op je mp3) maar hij laat op de telefoon al mijn albums weg, zie dus alleen de losse nummers van het album..

Hij ordent niet echt mooi..en dat doet de w800 wel.. (walkmanphone natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:34:
Ge-edit.. ..excuses :(

Laat ik dan toch ook maar iets vragen :)

Een maat van mij heeft ook een N73. Echter krijgt hij af en toe de melding Onbekend Apparaat aangesloten. Op een gegeven moment heeft hij PC Suite opnieuw geïnstalleerd en toen ging het weer goed. Meer mensen last met het niet goed herkennen van de N73?

Het maakt niet uit of welke stand de telefoon staat, PC Suite, USB Massaopslag etc.
Nope.. hier wordt 'ie elke keer soepel herkend gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:47:
[...]
Ik heb er albums op gezet, dat staat ook in de info (rechtermuisknop op je mp3) maar hij laat op de telefoon al mijn albums weg, zie dus alleen de losse nummers van het album..

Je bedoelt dat je alle nummers van alle albums gewoon door elkaar ziet? Ja, dat vind ik idd ook erg matig, heb ook al een keer een andere mp3 player geprbeerd (ogg play ofzo?) maar dan kon ik mijn zoom/volume knop weer niet instellen als volume knop voor dat ding... knap irritant ook dus.

Voorlopig dus nog even doorzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:47:
[...]

Als de W900i hetzelfde is als de W800 (die ik hiervoor had)
Dan vind ik de Sony mp3-speler vele malen beter..

gewoon een playlist maken, werkt prima hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoe je via Gallerij -> Afbeeldingen en Video er voor zorgt dat de n73 juist niet alle bestanden meteen laat zien? Ik wil namelijk via een soort bestandsbeheer gebruik maken van de gallerie. Ik ken de albumoptie, die albumnamen zie je niet meteen als je de gallerij in gaat.

Ik vraag het omdat het wat makkelijker is om je fotos terug te vinden en zodat mijn n73 niet meteen alle foto's laadt die er op dat mobieltje staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:01:
[...]

Nope.. hier wordt 'ie elke keer soepel herkend gelukkig.
Hier ook.. als ik de kamer binnenkom dan wordt ik al herkend door de pc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0ridin schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:55:
[...]

Je bedoelt dat je alle nummers van alle albums gewoon door elkaar ziet? Ja, dat vind ik idd ook erg matig, heb ook al een keer een andere mp3 player geprbeerd (ogg play ofzo?) maar dan kon ik mijn zoom/volume knop weer niet instellen als volume knop voor dat ding... knap irritant ook dus.

Voorlopig dus nog even doorzoeken...
Achja, we zullen het er maar mee moeten doen... (eerst even de tip van de playlist proberen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:36:
[...]

Achja, we zullen het er maar mee moeten doen... (eerst even de tip van de playlist proberen)...
Mjah, die playlist werkt op zich wel alleen kun je dan weer niet albums en artiesten bladeren enzo, dan krijg je gewoon weer ALLE albums (en alle artiesten). Ook niet helemaal wat ik wil...

Weet trouwens niet of je in de playlist 'blijft' wanneer je alle nummers in de playlist zet en daarna via albums/artiesten een album kiest, of dat hij dan weer naar de default gaat en dus alles door elkaar gooit. Later maar even proberne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 13:29

PQR

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 01:14:
Heb vandaag een software update laten doen naar de laatste versie, en eindelijk werk route 66 mobile 7 prima.
Voor alle mensen die inmiddels een softwareupdate hebben laten doen, Welke software versie heb je er nu op staan
*#0000#

Resistance is futile (if <1 ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de v 206.08.0.0.3 voor de N73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net even gekeken,

firmware v.2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (02)

weet iemand of er al een nieuwere firmware :) is en wat de changelog is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:26:
net even gekeken,

firmware v.2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (02)

weet iemand of er al een nieuwere firmware :) is en wat de changelog is ?
http://www.symbian-freak....logs/n73_new_firmware.htm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Ik zit al een hele tijd te zoeken waar ik mijn MP3 ringtones met PC Suite moet plaatsen, maar helaas ... suggesties ???

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:31
waar kan je die update laten uitvoeren, gewoon bij een telefoonzaak..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:36:
Hallo!

Ik zit al een hele tijd te zoeken waar ik mijn MP3 ringtones met PC Suite moet plaatsen, maar helaas ... suggesties ???

Marcel
Je kan ze gewoon tussen je muziek zetten, en dan daarna op je telefoon het mp3tje instellen als beltoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Hehehe.. maar dat is niet echt de update die we eigenlijk nodig hebben. Maarrrr... ik lees net dat v3.0636.0.0.6 erg dichtbij komt. Hij is al beschikbaar voor Azië, dus nog even wachten en dan langs een service center in de buurt hoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

PQR schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:05:
[...]

Voor alle mensen die inmiddels een softwareupdate hebben laten doen, Welke software versie heb je er nu op staan
*#0000#
.3 is inderdaad de meeste recente versie.
Heb ik ook.
nl_umpire schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:54:
waar kan je die update laten uitvoeren, gewoon bij een telefoonzaak..?
Alleen bij de Nokia Servicepoints:
http://www.nokia.nl/uk/support/serviceP.html?cn=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokjah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-07 19:11
nog een vraag:

ik vind dat mn telefoon te kort overgaat en te snel overschakeld naar voicemail. voor ik um uit mn tas heb gevist wordt ie al door geschakeld. nou heb ik bij oproep doorschakelen indien niet aangenomen de status gecontroleerd en hij staat op doorschakelen na 20 seconden. (maar de eerste paar seconden klinkt ie wat zachter dus dan hoor ik hem nog niet.) dus ik wilde wijzigen naar 25 of 30 sec en zegt ie 'verzoek geweigerd' :/ ook korter kon niet, ik kan die instelling gewoon niet wijzigen.
iemand enig idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik denk dat dat aan de provider ligt en dat je dat dus niet kunt wijzigen.
Zou inderdaad wel relaxed zijn als iemand weet of / hoe het wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

.KeN. schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:53:
[...]

.3 is inderdaad de meeste recente versie.
Heb ik ook.

[...]

Alleen bij de Nokia Servicepoints:
http://www.nokia.nl/uk/support/serviceP.html?cn=nl
Kan tegenwoordig toch ook thuis? Hoorde van iemand dat je op de UK Business site van Nokia software kunt downloaden waarmee je het zelf kunt doen. Heb overigens nog niet gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:29:
[...]

Kan tegenwoordig toch ook thuis? Hoorde van iemand dat je op de UK Business site van Nokia software kunt downloaden waarmee je het zelf kunt doen. Heb overigens nog niet gezocht.
Ja, nokia heeft wel software om zelf je telefoon te updaten alleen is de N73 daar op dit moment nog niet ondersteund. Maar als het goed is komt dat zeer binnenkort (waarschijnlijk/hopelijk tegelijk met de firmware update ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 13-09 10:26
.KeN. schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:06:
Ik denk dat dat aan de provider ligt en dat je dat dus niet kunt wijzigen.
Zou inderdaad wel relaxed zijn als iemand weet of / hoe het wel kan.
Rinkeltijd kan je aanpassen door even je klantenservice te bellen daar is een code voor...die verschilt per provider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik MMS moet instellen (Telfort) op de N73 ??? Ik krijg nu een sms dat ik naar de Telfort site moet voor de MMS te bekijken ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig ook hoe het zit met de compatibiliteit voor Flash lite 1?

Hij zit standaard op de N73, maar als ik een eigen gemaakt filmpje wil afspelen zegt ie dat het bestand beschadigd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokjah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-07 19:11
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:53:
weet iemand hoe ik MMS moet instellen (Telfort) op de N73 ??? Ik krijg nu een sms dat ik naar de Telfort site moet voor de MMS te bekijken ....
op de nokia site EN op telfort site kan je volgens mij instellingen naar je telefoon toe laten sturen dat het automatisch gaat. ik had bij hi ook dat ik zelf een sms moest versturen voor ik kon ontvangen of zoiets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:42:
Weet iemand toevallig ook hoe het zit met de compatibiliteit voor Flash lite 1?

Hij zit standaard op de N73, maar als ik een eigen gemaakt filmpje wil afspelen zegt ie dat het bestand beschadigd is...
Dat vraag ik me ook af ja, had een random flash-animatie erop gezet en kreeg dezelfde melding :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:55:
[...]

Dat vraag ik me ook af ja, had een random flash-animatie erop gezet en kreeg dezelfde melding :/
Ja das best vaag... ligt het misschien aan de versie van flash die je op je pc gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:01:
[...]

Ja das best vaag... ligt het misschien aan de versie van flash die je op je pc gebruikt?
Misschien is het makkelijker om te weten wat die player allemaal aankan, dan kan je bv. zelf je .swf opslaan zoals die player hem lust :) Nog niet naar gezocht verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas werkt de Telfort MMS sms niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:33:
Bij mij ging het automagisch, ik heb orange en deed voor het eerst simcard erin en toen kon ik smsen en mmsen... Het schijnt dat de telefoon de instellingen zelf opvraagt, en als je het handmatig probeert in te voeren of via een site de instellingen laat versturen, dat de telefoon dan de kluts kwijt is. Een vriend van me heeft ook de N73 en zelfs de zelfde abbo als ik en die ging via een site de instellingen laten versturen en toen kon hij geen mms versturen. Belcompany heeft het uiteindelijk gefixd dus ik kan niet vertellen hoe het opgelost is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 02:15
Iemand enig idee hoeveel contacten je op de N73 kan opslaan? Heb me laten vertellen dat dit er 1000 zouden zijn, maar ik kan dit nergens terugvinden.
Niet dat ik er 1000 heb, maar het lijkt me toch wel handig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

issie nou ergens helemaal gratis met een hi30? wil graag naar de phonehouse maar die heeft geen folder online...
hebben jullie hem online besteld of uit de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:08:
issie nou ergens helemaal gratis met een hi30? wil graag naar de phonehouse maar die heeft geen folder online...
hebben jullie hem online besteld of uit de winkel?
Ga naar phonehouse.nl en zoek ff naar nieuw abo dan kan je zelf opzoeken hoeveel hij dan kost,ik d8 gratis bij HI30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje ik heb route 66 mobile 7 nu keurig werkend op mijn nokia n73.
Alleen een merkwaardig dingetje. Het is net of de kaartweergave op het scherm iets haperig verloopt.
weet iemand wat daar de oorzaak van is? ik heb de laatste software versie al op mijn nokia v 206.08.0.0.3 en mijn gps muis is van het merk tom tom.
Op mijn nokia n70 had ik tom tom en het viel me op dat de kaartweergave daar een stuk soepeler liep. Zou de gps muis de oorzaak kunnen zijn??

Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juandemarco
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 01:26:
Even een vraagje ik heb route 66 mobile 7 nu keurig werkend op mijn nokia n73.
Alleen een merkwaardig dingetje. Het is net of de kaartweergave op het scherm iets haperig verloopt.
weet iemand wat daar de oorzaak van is? ik heb de laatste software versie al op mijn nokia v 206.08.0.0.3 en mijn gps muis is van het merk tom tom.
Op mijn nokia n70 had ik tom tom en het viel me op dat de kaartweergave daar een stuk soepeler liep. Zou de gps muis de oorzaak kunnen zijn??

Alvast dank
ik had zelf t probleem met tt6.. had een takems kaart erin... heb nu een ander en nu werkt tt8 perfect.. kan ook liggen aan je kaart.. en natuurlijk is de proc niet de snelste naar mijn ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:33:
Werkt wel hoor! Ik hoefde enkel de sim erin te doen en de instellingen werden automatisch opgestuurd... je kan het ook via de site laten opsturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje ... ik zie een map VERZONDEN ITEMS, INBOX, maar geen VERWIJDERDE ITEMS oid map ... klopt dat ? Worden verwijderde inbox sms berichten niet naar een andere map gezet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ervaring met de Sandisk MicroSD? Als ik deze in de tel stop, geen problemen, maar in de cardreader van mijn pc werkt deze niet, terwijl het kaartje van nokia zelf wel in mijn pc te zien is. iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicroSD ??? De N73 werkt met MiniSD hoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:28:
[...]

Ga naar phonehouse.nl en zoek ff naar nieuw abo dan kan je zelf opzoeken hoeveel hij dan kost,ik d8 gratis bij HI30
hmm nee niet meer gratis, nu alweer 75 euro´s. ik geloof dat hij nergens meer gratis is met een hi 30...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gratis bij een Orange 30 abbonement gekregen, inclusief de eerste 6 maanden 50% korting op je abbonement en 2 maanden gratis 270 smsjes :*) :D
Heb het abbonement afgesloten bij de BelCompany maar dit kan natuurlijk ook gewoon bij Orange zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Heb de rood/witte net gekocht,maar nu weet ik niet hoe ik dat klepje van de memorycard open moet maken!! heb lange nagels,meestal staat er wel n plaatje in boekje.
Ben bang dat ik iets kapot maak,heb ff de site van newmobile erbij gehaald,daar kan je wel zien dat ie los is maar hoe? ik wil hemniet beschadigen,kan iemand mij dat ff uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klepje zit in iedergeval aan de telefoon vast aan de kant waar je de adapter erin moet doen.
Ik zet aan die kant mijn nagel eronder en gebruik m'n nagel als hefboom tegen de telefoon aan om het klepje open te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostdeSuproost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 15:15
Weet iemand of de N73 Music-edition al uit is?

en... waar hij al te krijgen is?

[ Voor 28% gewijzigd door JoostdeSuproost op 14-10-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:02
Vreemd dat de N73 nog niet te krijgen is via de shop op vodafone.nl

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt de N73 wel gewoon bestellen via de vodafone klantenservice of bij een Citypoint (dat laatste heb ik ook gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:03:
Dat klepje zit in iedergeval aan de telefoon vast aan de kant waar je de adapter erin moet doen.
Ik zet aan die kant mijn nagel eronder en gebruik m'n nagel als hefboom tegen de telefoon aan om het klepje open te krijgen.
Aha lange nagels moet je hebben ipv lange vingers zoals er bij newmobile bij review staat haha! ja gelukt dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:35:
Een vraagje ... ik zie een map VERZONDEN ITEMS, INBOX, maar geen VERWIJDERDE ITEMS oid map ... klopt dat ? Worden verwijderde inbox sms berichten niet naar een andere map gezet ?
Nee marcel, nokia slaat nooit de verwijderde berichten op weg=weg..

xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Heb dus net verlengd bij tfortelecom,kreeg hem voor €34,99 bij HI40 2 jr.
Bij hunzelf was ie €49,95 maar omdat ik zei dat ie bij belcompany €34,99 was kreeg ik hem ook voor die prijs.

Met het overzetten van sim contakten naar foon kreeg ik 2 x rommelig zwart scherm en hij herstelde zichzelf weer,bug?

Er is al 2 x gevraagd op blz 2 en 4 van deel 2 hoe het kan dat als je een thema selecteerd,dat thema verdwenen is als je de foon opnieuw aanzet,(nokia standaard thema is er dan weer) weet iemand dat of is dat ook en bug?

En mij tril staat ook ineens weer aan na opnieuw aanzetten van foon.....

Heb wat themas gedownload op symbian maar ze zijn niet mooi! veel te uit elkaar gerekt? teveelpixels?? terwijl ik toch echt themas speciaal voor de N73 selecteerde,dit is echt géén gezicht zo.

Prachtig toestel ppffff,ga nu,(na 2 uur spelen) de keuken in want man en zoon hebben honger haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk gelukt om een flash file af te spelen op de N73 :) (Voor de geïnteresseerden: in flash, onder publish settings, flash version: flash lite 1.0 en dan publishen..)
Alleen nu het volgende probleem, bij het afspelen op de n73 van flash file (.swf) van 1.64 mb krijg ik de melding: onvoldoende geheugen om bestand te openen. 40 mb vrij op telefoongeheugen, dus daar zal het niet aan liggen denk.. Iemand enig idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ligt dan aan het geheugen zelf van de telefoon, niet van je aantal MB's op je kaartje..

Heb je al op het menu knopje gedrukt (lang inhouden)? dan kun je zien welke dingen er open staan, zet zoveel mogelijk uit, en probeer het dan nog eens.. succes!

EDIT:

Ik heb net ook even geprobeerd, en hier werkt het ook nu :D je hoeft m eigenlijk alleen maar ff om te zetten naar flash lite... thanks voor de tip!! nu kan ik leuk filmpjes maken voor mn telefoon :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je nu nog altijd naar een nokia service centre gaan om je firmware up te daten ? of kan dat nu al via de nokia site ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 10:14:
moet je nu nog altijd naar een nokia service centre gaan om je firmware up te daten ? of kan dat nu al via de nokia site ?
Ja. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:19:
Je kunt de N73 wel gewoon bestellen via de vodafone klantenservice of bij een Citypoint (dat laatste heb ik ook gedaan).
Ik heb van een Citypoint medewerker begrepen dat ze bij de klantenservice en Citypoint al 2 weken geen nieuwe N73 meer binnen hebben gekregen omdat er een Vodafone Live branded N73 aankomt. Als je dat niet wilt, zal je de N73 bij een BelCompany o.i.d. moeten kopen.

Ik heb zelf nog wel op tijd een unbranded toestel bij een Citypoint kunnen krijgen. Mij is ook verteld dat de telefoons die nu voor klanten in bestelling staan, allemaal Vodafone Live toestellen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik mazzel gehad met mijn N73. Heb ik nu ook net een week. (Wel zo'n beetje 2 dagen lang elk vodafone citypoint voor gestalked).
Heb namelijk eerst nog naar de 6233 gekeken, maar aangezien dat de 6234 vol Vodafone meuk zou worden heb ik daar vanaf gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostdeSuproost
JoostdeSuproost schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:34:
Weet iemand of de N73 Music-edition al uit is? en... waar hij al te krijgen is?
Na lang googlen heb ik het volgende gevonden op http://www.telecomwereld.nl/n0001396.htm:

Nokia heeft op een evenement in de VS nieuwe zwarte muziekedities van de N70 en N73 aangekondigd. De nieuwe N70 Music Edition (€350) en N73 Music Edition (€450) komen in oktober op de markt. De kleur van de nieuwe muziedities verschilt, maar verder zijn ze gelijk aan de gewone N70 en N73. U kunt muziek beluisteren vanaf een geheugenkaartje of de ingebouwde fm-radio. Er wordt uitgebreide software meegeleverd voor het beheren van muziek.

De muziekedities van de N70 en N73 hebben wat extra accessoires. Zo ontvangt u een afstandsbediening met muziektoetsen, waar u een eigen koptelefoon met 3,5 mm in kunt steken. Tevens hebben ze extra geheugen. De N70 Music Edition komt met een 1 GB RS-MMC, de N73 Music Edition met een 2 GB miniSD. De N73 heeft, ten opzichte van de N70, vooral een veel betere camera (3,2 megapixel met optische technologie van Carl Zeiss en autofocus), ingebouwde stereo luidsprekers en nieuwere software.

Dus buiten een groter geheugenkaartje, andere kleur en een hoofdtelefoon is het toestel vrijwel identiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Weet iemand de juiste afmetingen voor een achtergrond? op een site heb ik wallpapers voor de N73 gevonden,maar die passen niet 240x320 ,ik moet precies de maat hebben tussen de bovenbalk en onderbalk,dan kan ik ze zelf aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoostdeSuproost schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:02:
[...]

Na lang googlen heb ik het volgende gevonden op http://www.telecomwereld.nl/n0001396.htm:

Nokia heeft op een evenement in de VS nieuwe zwarte muziekedities van de N70 en N73 aangekondigd. De nieuwe N70 Music Edition (€350) en N73 Music Edition (€450) komen in oktober op de markt. De kleur van de nieuwe muziedities verschilt, maar verder zijn ze gelijk aan de gewone N70 en N73. U kunt muziek beluisteren vanaf een geheugenkaartje of de ingebouwde fm-radio. Er wordt uitgebreide software meegeleverd voor het beheren van muziek.

De muziekedities van de N70 en N73 hebben wat extra accessoires. Zo ontvangt u een afstandsbediening met muziektoetsen, waar u een eigen koptelefoon met 3,5 mm in kunt steken. Tevens hebben ze extra geheugen. De N70 Music Edition komt met een 1 GB RS-MMC, de N73 Music Edition met een 2 GB miniSD. De N73 heeft, ten opzichte van de N70, vooral een veel betere camera (3,2 megapixel met optische technologie van Carl Zeiss en autofocus), ingebouwde stereo luidsprekers en nieuwere software.

Dus buiten een groter geheugenkaartje, andere kleur en een hoofdtelefoon is het toestel vrijwel identiek...
Had wel zoiets verwacht, grote verschillen tussen andere versies zijn er bijna nooit :)
Maar wat je zegt, vind het zelf niet echt jammer dat ik gewoon de plum heb, alleen nog ander headsetje en ik heb naar mijn gevoel hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostdeSuproost
Ik vraag me dan wel af of er nog softwarematig zaken anders zijn... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien qua themes en wat andere besturing van de muziek mogelijkheden van de N73, maar zo heel veel zal er niet veranderen. Misschien qua software die er apart bijgeleverd wordt, veel meer kan ik me niet bedenken. Nokia probeert natuurlijk ook het meeste uit de N73 te halen, nu zijn ze vollop bezig met de promotie van de gewone versie, over een maandje barst het geweld rond de music edition los :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
Mijn vriendin had sinds afgelopen vrijdag een N73.
Erg mooi toestel, alles doet het naar behoren.

Totdat ik vandaag mee zat te spelen en merkte dat de camera aan de voorkant (van 800x600/640x480) heel erg rood is.
De fotos die gemaakt worden zijn allemaal erg rood, lijkt alsof er iets mis is met de sensor.
Ook is net een 320x240 webcam kwaliteit. Je snapt wel wat ik bedoel.
De camera aan de achterkant van 3mp doet het wel perfect en mooier dan mijn cam.

Ik ging het nog vergelijken met mijn voorkant-camera van N80. Die is wel gewoon goed. Ook niet goede kwaliteit, maar wel acceptable. Vergeleken met die van de N73 is het serieus 100x beter en zie ook alle kleuren.

Nu denk ik dat er iets mis is met de sensor. Kan het omgeruild worden voor een ander toestel? Dus niet dat het opgestuurd moet worden door NSP en 2 weken telefoon weg is. Ik dacht iets gelezen te hebben met mensen die niet tevreden waren met het model telefoon en omgeruild hebben voor een ander model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 13-09 10:26
JoostdeSuproost schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:02:
[...]

Gevonden! (klik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Conman schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 00:19:
Mijn vriendin had sinds afgelopen vrijdag een N73.
Erg mooi toestel, alles doet het naar behoren.

Totdat ik vandaag mee zat te spelen en merkte dat de camera aan de voorkant (van 800x600/640x480) heel erg rood is.
De fotos die gemaakt worden zijn allemaal erg rood, lijkt alsof er iets mis is met de sensor.
Ook is net een 320x240 webcam kwaliteit. Je snapt wel wat ik bedoel.
De camera aan de achterkant van 3mp doet het wel perfect en mooier dan mijn cam.

Ik ging het nog vergelijken met mijn voorkant-camera van N80. Die is wel gewoon goed. Ook niet goede kwaliteit, maar wel acceptable. Vergeleken met die van de N73 is het serieus 100x beter en zie ook alle kleuren.

Nu denk ik dat er iets mis is met de sensor. Kan het omgeruild worden voor een ander toestel? Dus niet dat het opgestuurd moet worden door NSP en 2 weken telefoon weg is. Ik dacht iets gelezen te hebben met mensen die niet tevreden waren met het model telefoon en omgeruild hebben voor een ander model.
Ik heb precies hetzelfde.... en denk nog wel meer met ons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 07:49:
[...]

Ik heb precies hetzelfde.... en denk nog wel meer met ons...
Same here, maar ik gebruik dat ding toch never nooit dus op dit moment stoort het me niet.

Hopelijk is het iets wat met een firmware update te verhelpen is maar ja, videobellen doe ik niet aan en als camera gebruik ik toch die 3 megapixel op de achterkant (welke ook nog lang niet perfect is trouwens, maar dat is een ander punt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

The Conman schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 00:19:
Is dat ding serieus 800x600???? Bij mij si de kwaliteit namelijk ook bagger van dat ding, maar goed dat boeit me weinig. Het ging mij om de camera aan de achterkant en ik hoop eerder dat daar een firmware upgrade voor komt, want ik stoor me wel aan de compressie. De kwaliteit van de foto's is soms nauwelijks beter dan van de c500 (en die heeft een 640x480 camera, zij het wel een hele goede 640x480, voor zover dat kan natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0ridin schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 08:42:
[...]

Same here, maar ik gebruik dat ding toch never nooit dus op dit moment stoort het me niet.

Hopelijk is het iets wat met een firmware update te verhelpen is maar ja, videobellen doe ik niet aan en als camera gebruik ik toch die 3 megapixel op de achterkant (welke ook nog lang niet perfect is trouwens, maar dat is een ander punt ;) )
Ik heb het ook...

En inderdaad.. ik had hiervoor een 2mp camera op mn tel. (SE W800) en die maakt nog mooiere foto's dan de n73 3mp... Dat is wel een beetje raar, terwijl er een Carl Zeiss lens op zit.. het beeld krijgt een witte gloed, en bij de W800 was het mooi heldere kleuren.. maargoed.. je koopt een telefoon om mee te...juist, BELLEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:01:
[...]

Ik heb het ook...

En inderdaad.. ik had hiervoor een 2mp camera op mn tel. (SE W800) en die maakt nog mooiere foto's dan de n73 3mp... Dat is wel een beetje raar, terwijl er een Carl Zeiss lens op zit.. het beeld krijgt een witte gloed, en bij de W800 was het mooi heldere kleuren.. maargoed.. je koopt een telefoon om mee te...juist, BELLEN!
Nou, ik koop een telefoon niet alleen om te bellen (dan had ik wel voor een andere telefoon gekozen ;) ). Ik koop een telefoon om te bellen, muziek te luisteren, als agenda, als navigatie hulp en als 'altijd bij me hebben' camera. Ze prijzen deze telefoon ook echt aan als camera-telefoon (gister voor het eerst de reclame gezien trouwens) dus dan moeten ze ook wel zorgen dat het als zodanig gebruikt kan worden.

Ik heb er trouwens ook hele leuke en mooie fotos uit gekregen hoor, vooral in goed licht maar de overmatige compressie en matige fotos in het donker zorgen toch wel voor een kleine domper. Maar op zich heb ik wel vertrouwen dat dit verbeterd zal worden in de komende firmware update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

My thoughts, exactly! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dat hopen we dan maar.. :) en natuurlijk heb ik m ook niet alleen gekocht om mee te bellen.. maar je begrijpt hopelijk wel een klein beetje mijn puntje..

Maar ik hoop ook dat de foto's beter worden, en van mij mogen ze ook wel wat groter zijn, dus betere kwaliteit.. nu zijn ze wel erg klein
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.