Nokia N73 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.873 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn N73 nu twee weken en een prima telefoom, maar me tomtom6 werkt echt voor geen meter net als zo velen....

zo wie kan mij nou is uitlegen wat dat nou kan zijn is het gewoon pech of firmware probleem wat kan het zijn...???
grt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:21:
Ik heb mn N73 nu sinds zaterdag en ben er best blij mee!
Enige probleempjes die ik heb gehad is het soms vast lopen (tot nu toe 4 keer ong) maar wat mij helemaal ergert is dat ik regelmatig simkaart fout krijg (terwijl de tel bv op mn bureau ligt) :(
Zijn er meerdere mensen die dat al meegemaakt hebben, ik heb het tot nu toe nog nergens gelezen iig. Ben benieuwd!
Het helpt als je je operator ff noemt, voor de herkenbaarheid. Ik heb met Orange nergens last van iig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:46:
Ik heb mn N73 nu twee weken en een prima telefoom, maar me tomtom6 werkt echt voor geen meter net als zo velen....

zo wie kan mij nou is uitlegen wat dat nou kan zijn is het gewoon pech of firmware probleem wat kan het zijn...???
grt,
Hoeveel reacties heb je gelezen uit dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn N73 sinds zaterdag, maar heb ook al een aantal malen een vastloper gehad. Vaak nadat ik mijn camera heb gebruikt en dan switch naar telefoonfunctie. Het lijkt alsof hij moeite heeft mee te komen, alsof ik te snel voor hem ga.... Ook krijg ik af en toe strepen in beeld bij bepaalde menu's, ook weer wanneer ik switch. Is dit een bekende issue of ligt het aan mijn toestel zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nope.. heb ik ook last van.

Goddamn hehe ik kan niet wachten op die firmware-update :p
Vandaag nog een leuk gesprek gehad: gedurende het hele gesprek een extreme echo gehad :X
Was bij een klantenservice ding waar ik lang in de wacht stond, dus ik kon niet even ophangen.
Lastig praten kan ik je vertellen :p

Verder is het nog steeds wel een fijne telefoon hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gisteren een firmware update gedaan voor mijn toestel v 2.0628.0.0.3 en met een oasis gps receiver + tomtom 6.010 even de boel getest... alles geinstalleerd, alles werkt perfect!!
de fix duurde ong. 2 minuten!!
ben vanmiddag van utrecht naar breda gereden met de tomtom6 aan... geen enkele keer vastgelopen of rare dingen gezien, das ong. 70 km en de terugweg ook en wederom geen vastlopers maar perfect wat ie hoort te doen...

dus het kan wel goed gaan met de N73 en de Tomtom 6.010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juandemarco
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-01-2021
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 00:21:
heb gisteren een firmware update gedaan voor mijn toestel v 2.0628.0.0.3 en met een oasis gps receiver + tomtom 6.010 even de boel getest... alles geinstalleerd, alles werkt perfect!!
de fix duurde ong. 2 minuten!!
ben vanmiddag van utrecht naar breda gereden met de tomtom6 aan... geen enkele keer vastgelopen of rare dingen gezien, das ong. 70 km en de terugweg ook en wederom geen vastlopers maar perfect wat ie hoort te doen...

dus het kan wel goed gaan met de N73 en de Tomtom 6.010
das mooi om te horen... hoe zit het met de fps bij tt6 na die update? is dat wat beter of heb je daar zowiezo geen last van gehad? bij mij is namelijk de fps traag en kan ik zo een afslag missen en de stemmen haperen ook... dan gaat het zegmaar zo... na................ 200meter....... hou de rechter baan aan.... beetje jammer is dat. hoe zit dat bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat is zeker mooi om te horen !
Desnoods rijd ik morgen even langs die eerdergenoemde dude in Alkmaar voor een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Jumpman schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:59:
Nog even wachten en dan kan ik ook testen, iemand al ervaring met onderstaande combi?

Ik ga Tom Tom 6 testen met de volgende apparaten:
  • Nokia N73 V 2.0628.0.0.1 (10-07-2006) RM-133 Nokia N73(02)
  • Transcend Mini SD card 2 GB 80X
  • ADAPT 300 GPS ontvanger (tijdelijk om te testen, wil de Tom Tom gaan kopen)
Het wachten is nog tot de Mini SD card binnen komt.
Dit werkt bij mij perfect, ik heb gisteren de Mini SD kaart binnen gehad. Ik heb vier ritten genavigeerd variërend van 5 KM tot en met 32 KM, met een duur van 3 tot en met 25 minuten. Geen onderbrekingen gehad.

Alleen wil ik graag de Tom Tom GPS muis kopen, misschien zoek ik dan weer problemen op.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:08:
Hallo ,

Supertoestel , soms enigzins wat traag vind ik persoonlijk.
Mijn vraag is als ik reeds gemaakte foto's open in de galerij en deze wil inzoomen zegt de telefoon mij het volgende " Galerij : Geheugen vol,sluit enkele toepassingen en probeer het opniew "
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik dit kan verhelpen danwel waar de oorzaak ligt , het geheugen van zowel het toestel als geheugenkaart is nog ruim voldoende , dus dat lijkt mij sterk.
Heb ik ook idd last van, maar als ik dan opties doe in het menu en dan kies voor inzoomen dan werkt het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juandemarco schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 00:45:
[...]

das mooi om te horen... hoe zit het met de fps bij tt6 na die update? is dat wat beter of heb je daar zowiezo geen last van gehad? bij mij is namelijk de fps traag en kan ik zo een afslag missen en de stemmen haperen ook... dan gaat het zegmaar zo... na................ 200meter....... hou de rechter baan aan.... beetje jammer is dat. hoe zit dat bij jou?
ik heb 'm niet getest zonder de update van de phone, dus ik weet niet wat het verschil is
bij mij loopt ie redelijk gesmeerd, ik zie wel een fractie van een vertraging als ik 'm vergelijk met mijn pda, dat komt denk ik omdat er de hele west europa map inzit, die is behoorlijk groot, als je alleen de benelux had gehad was ie denk ik wat smoother...
maar ik heb daar geen last van, tot nu toe ben ik zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:11:
[...]

Heb ik ook idd last van, maar als ik dan opties doe in het menu en dan kies voor inzoomen dan werkt het wel!
Openstaande programma's closen. Lang op de menu knop drukken en dan alles afsluiten behalve Standy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:12
Jumpman schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:43:
[...]

Openstaande programma's closen. Lang op de menu knop drukken en dan alles afsluiten behalve Standy.
Mjah, uiteindelijk helpt dit ook niet meer en is uit- en aanzetten de enige oplossing. Overigens geeft die manier (menu knop ingedrukt houden) niet altijd de complete lijst. Zo blijft de gallery ook altijd aanstaan maar die komt niet in dat lijstje voor, als je met een taskmanager kijkt staat de gallery er wel tussen en kun je deze afsluiten (scheelt dan toch weer zo'n 1.5 tot 2 mb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Waar vind ik die taskmanager waar jullie het over hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:54:
Waar vind ik die taskmanager waar jullie het over hebben ?
de menuknop inhouden...

hoe zie ik btw welke firmware ik heb draaien is daar een code voor?

nog aan het wachten op mn transcend kaartje (besteld bij megawebshop.com!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nee, dat is geen taskmanager. Dat is alleen een lijst van openstaande programma's
Lees 's wat m0ridin zegt hierboven.

Firmware versie krijg je te zien door *#0000# in te toetsen, maar bespaar je de moeite, je hebt toch gewoon de eerste versie (2.0628.0.0.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe dat upnp precies in zijn werk gaat? je schijnt hiermee bepaalde apparaten aan de n73 koppelen. Op internet is makkelijk te vinden hoe dit in zijn werkt gaat voor de n80 (met wifi). Maar het moet met bluetooth ook gaan via de n73, maar hoe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 14:54:
Nee, dat is geen taskmanager. Dat is alleen een lijst van openstaande programma's
Lees 's wat m0ridin zegt hierboven.

Firmware versie krijg je te zien door *#0000# in te toetsen, maar bespaar je de moeite, je hebt toch gewoon de eerste versie (2.0628.0.0.1)
je hebt gelijk idd de 1e versie....

niet gezien de post hierboven...sorry....

Heb jij tom tom 6 al aan de gang gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb sinds een uurtje firmware v2.0628.0.0.3 op mijn telefoon :9
Even alles terug aan het zetten middels de back-up en kijken of TT nu wel lief met de GPS-muis wil blijven communiceren. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:20:
Even alles terug aan het zetten middels de back-up en kijken of TT nu wel lief met de GPS-muis wil blijven communiceren. :p
Vertel gelijk ook ff of je van de echo probleem af bent 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:17:
[...]

je hebt gelijk idd de 1e versie....

niet gezien de post hierboven...sorry....

Heb jij tom tom 6 al aan de gang gekregen?
Ga jij eens de laatste 3 paginas doorlezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:47:
[...]

Vertel gelijk ook ff of je van de echo probleem af bent 8)
Is goed.. ik heb het nog maar een keer gehad overigens.
Maar ik verwacht het inderdaad niet meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Heb nu reeds 2 weken de Nokia N73, prima toestel. Mooie foto's de eene keer wel al wat scherper dan andere keer ! Wel redelijk traag, kan soms eens irriterend zijn. Voorderest echt prima, misschien toch te duur voor wat je krijgt.

Wel heb ik 2 vragen?

In mijn adresboek staan de namen : Voornaam Achternaam maar als ik van deze mensen een bericht krijg staan ze in mijn INBOX : Achternaam Voornaam... Bij lange achternaam redelijk onduidelijk..

En in de Actieve standby stand zie je mooi je taken (naast zo 2 in elkaar geslagen handen) zonder te moeten gaan naar de Calender ! Maar Ik zie maar steeds 1 taak voor morgen als zijn er meerdere?? Hoe kan ik het doen dat ik er meer zie?? Heb gezien op internet screenshot dat dit wel zou moeten lukken..

Alvast bedankt Groeten JensB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vandaag de N73.
Leuk ding! Wel ff wennen met die knopjes en vooral de backspace toets!
Maar goed, je kunt dus ook je eigen mail pop-en (of Imap).
Voor inkomende mailservers kun je een username/password opgeven, voor uitgaande echter niet.
Heb vodafone, maar welke server kun je nu opgeven als SMTP server?
heb al authsmtp.vodafone.nl geprobeerd, maar dan komt de melding dat de mail niet verzonden kan worden. Weird...
Heeft iemand hier het wel toevallig aan de praat gekregen?

Verder mis ik de sneltoets voor het locken van je phone (Menu, *) zoals dat vroeger ging.
Nu moet je met de aan/uit schakelaar aan de gang, lastig want dan moet ik eerst nog een andere optie selecteren.
Is daar ook een oplossing voor? Ik bedoel dus niet de auto lock functie zoals in de startpost staat.

Tevens heb ik een issue met het bewerken van contacts via PC suite, zodra ik een contact aanklik loopt pc suite vast (via de USB kabel). Met m'n 6230 had ik daar nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
Gebruik voor de toetsenblok 'linksboven-sterretje', en probeer je mailverhaal eens te doen met de wizard zoals hij staat onder instrumenten/toepassingen (daar in die hoek :P)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de key lock! (ben weer helemaal gelukkig!).

De mail wizard heb ik uiteraard doorlopen, maar dan nog komt ie met de vraag voor een SMTP server, waarbij je geen username/password,etc kunt opgeven.
Anders morgen toch maar ff vodafone bellen.

Weet trouwens iemand of er al hoesjes voor de N73 te krijgen zijn?
Vodafone had ze nog niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Ik heb een raar probleem met route 66 mobile 7
Netjes het programma aangeschaft cd rom geinstalleerd naar mijn mini sd card.
Daarna in mijn telefoon gestopt en toen kwam het geen installatie icoon te zien van route 66.
Na wat op en neer gebeld te hebben met deze jongens, stuurde ze mij een sis installatie bestandje toe. (wel raar dat dit achteraf nagestuurd moet worden).Nadat erop gezet te hebben, zag ik het icoontje om het programma te installeren. Dit is allemaal goed gegaan. Maar nu komt het standaard stond het programma op engels, ik heb daarna in het menu instellingen van route 66 gekozen voor nederlands ( dit was al mee geinstalleerd) en daarna gaat het volledig mis. Zodra ik nederlands heb aangeklikt stopt het programma en kom ik weer gewoon terug in het menu aplicaties waar het icoontje staat. Het programma sluit gewoon af).Als ik hier weer op klik start route 66 weer gewoon op en maakt ook verbinding alle opties werken verder goed. Maar zodra ik weer naar instellingen ga sluit het programma wederom af. Flink lastig dus omdat je toch in het menu instellingen moet zijn om alles aan te passen. Bij route 66 zijn ze nu maar eens aan het uitzoeken wat het kan zijn. ze zijden eerst tegen de verkoper dat hij het verkeerde pakket aan mij had verkocht. dit is helemaal te gek. Zijn er meer mensen met dit probleem?? Of weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Alvast hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de voordeligste webshop om een N73 voor 1jaar te halen... Kan iemand mij dit vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 00:21:
Wat is de voordeligste webshop om een N73 voor 1jaar te halen... Kan iemand mij dit vertellen?
www.telecomvergelijker.nl vul je wensen in en kijk wat de voordeligste is voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 13:29

PQR

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:02:
Maar goed, je kunt dus ook je eigen mail pop-en (of Imap).
Voor inkomende mailservers kun je een username/password opgeven, voor uitgaande echter niet.
Heb vodafone, maar welke server kun je nu opgeven als SMTP server?
heb al authsmtp.vodafone.nl geprobeerd, maar dan komt de melding dat de mail niet verzonden kan worden. Weird...
Heeft iemand hier het wel toevallig aan de praat gekregen?
Yep, alle serveradressen van vodafone op de site bekeken en ingevuld. alles werkt naar behoren. kan mail sturen en ontvangen.

nog wel een probleem is dat ik op myvodafone heb aangevinkt dat ik een mms krijg als er mail is. dit doet ie dus niet. moet ik nog voor bellen, want via de mail kunnen ze dat niet oplossen.

Resistance is futile (if <1 ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
.KeN. schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:20:
Is er grote vooruitgang geboekt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen allen mede N73 gebruikers,

ik ben gisteravond druk bezig geweest met Tomtom Navigator 6 (Uiteraard de niet erg legale versie). Maar het wil niet erg vlotten.
Ik heb de versie met de Cab files. N73 wil ze niet openen.

Zou iemand zou vriendelijk willen zijn stap voor stap uit te leggen wat ze gedaan hebben?
Tomtom op me MDA vario lukte wel dus ik ben niet helemaal een leek.

Grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:52
De versie voor de PDA werkt niet met de Nokia N73 :) Daar heb je een andere versie voor nodig.

Ik ga proberen vanavond me telefoon een nieuwe firmware te geven bij een nokia service point. Hopen dat ook voor mij de problemen met tomtom verhopen zijn. Voor de rest echt een prima telefoon!

[ Voor 51% gewijzigd door Sonic op 06-10-2006 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR

PQR

alle files met een kaartlezer op je sd kaart zetten, dus niet via pcsuite of zo.
kaart in de n73 stoppen,
n73 vraagt of TT geinstalleerd moet worden,
bevestigen.
klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PQR schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:00:
alle files met een kaartlezer op je sd kaart zetten, dus niet via pcsuite of zo.
kaart in de n73 stoppen,
n73 vraagt of TT geinstalleerd moet worden,
bevestigen.
klaar.
Is dat ook bij de versie met de cab files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR

PQR

volgens mij is de laatste versie van TT dus de 6010 versie geschikt voor alle mobiele platformen (Correct me if i'm wrong). dus als je de installfiles naar de sd kaart kopieerd, moet de telefoon zelf aangeven dat hij een applicatie wil installeren. dit moet dan wel via een kaartlezer gebeuren en niet via pcsuite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een 1GB geheugen kaartje in mijn N73, nu heb ik tomtom 6.010 met west europa erop gezet en ik heb nog maar 30 mb over, best wel een grote map!! nu is de vraag; bestaat er niet alleen de benelux map voor de N73?? die is wat kleiner, en wie gebruikt op dit moment een 2GB geheugen kaart met de N73, en geeft dat geen problemen?

mijn 1GB transcend was €19.- en hoe duur zijn de 2GB ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 10:56:
ik heb een 1GB geheugen kaartje in mijn N73, nu heb ik tomtom 6.010 met west europa erop gezet en ik heb nog maar 30 mb over, best wel een grote map!! nu is de vraag; bestaat er niet alleen de benelux map voor de N73?? die is wat kleiner, en wie gebruikt op dit moment een 2GB geheugen kaart met de N73, en geeft dat geen problemen?

mijn 1GB transcend was €19.- en hoe duur zijn de 2GB ongeveer?
Goed dit topicdoorspitten zal je ook een hoop antwoorden opleveren;) Zie "zoeken" bovenaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De T-mobile branded versie is uit:

https://www.t-mobile.nl/p...aidDetails&ProductId=2666

Afbeeldingslocatie: https://www.t-mobile.nl/global/media/images/eshop/devices/nokia_n73/device286_with_rulers.jpg

Zie op de afbeelding nog geen logo's oid staan, maar misschien wijzigt dit nog?

Afgezien daarvan zijn de prijzen icm met een abbo niet erg interessant volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:17:
Afgezien daarvan zijn de prijzen icm met een abbo niet erg interessant volgens mij!
Mee eens :) Zou ook niet zo snel voor die versie gaan, niet echt een interessant prijsverschil met andere providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag, ik heb mijn afleverrapporten aan staan, maar als ik dan naar berichten-->afleverrapporten ga kijken staan ze allemaal op onderweg en dus niet op afgeleverd zoals bij andere toestellen, terwijl ze wel afgeleverd zijn. ik heb KPN HI

als ik eerst een bericht verstuurde kreeg ik wel te zien, bericht afgeleverd bij die en die, maar nu ook niet meer, toen had ik er vodafone inzitten.

heeft iemand anders nog meer dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gaat dit perfect ! Krijg mooi na zenden van een bericht een rapport ! En bij Rapporten staat Afgeleverd..

Heb gedaan bij Instellingen > SMS > Rapport Ontvangen ( JA )

Ik heb ook een vraagsje, in mijn INBOX staan mijn ontvangen bercihte op Achternaam - Voornaam. Is dat bij jou ook, of wat kan ik doen om dit gewoon te krijgen.

In m'n Telefoonboek staan ze mooi Voornaam - Achternaam

Groeten Jens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:25:
Bij mij gaat dit perfect ! Krijg mooi na zenden van een bericht een rapport ! En bij Rapporten staat Afgeleverd..

Heb gedaan bij Instellingen > SMS > Rapport Ontvangen ( JA )

Ik heb ook een vraagsje, in mijn INBOX staan mijn ontvangen bercihte op Achternaam - Voornaam. Is dat bij jou ook, of wat kan ik doen om dit gewoon te krijgen.

In m'n Telefoonboek staan ze mooi Voornaam - Achternaam

Groeten Jens
Dat van die smsjes achternaam - voornaam heb ik ook. BEst wel beetje irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb dat ehh 'opgelost' door van dat systeem af te stappen en de hele naam (voor + achter) in te voeren bij de voornaam alleen.
Oppie schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:35:
[...]

Is er grote vooruitgang geboekt? :)
Tot nu toe duurt het signaal verkrijgen even lang en even brak, maar dat ligt helaas gewoon aan het gebied waarin ik woon. (slecht bereik met alles GSM/GPS) Vanavond heb ik pas de mogelijkheid 'm in de auto te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokjah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-07 19:11
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:19:
ik heb een vraag, ik heb mijn afleverrapporten aan staan, maar als ik dan naar berichten-->afleverrapporten ga kijken staan ze allemaal op onderweg en dus niet op afgeleverd zoals bij andere toestellen, terwijl ze wel afgeleverd zijn. ik heb KPN HI

als ik eerst een bericht verstuurde kreeg ik wel te zien, bericht afgeleverd bij die en die, maar nu ook niet meer, toen had ik er vodafone inzitten.

heeft iemand anders nog meer dit probleem?
ik heb dit ook! kwam er gister achter :S vind het heel vervelend want ik was er best aan gewend. ik heb ook KPN hi, zou het daaraan liggen? hiervoor had ik telfort en nokia 7610
ik zou niet weten aan welke instellingen je dan zou moeten sleutelen.

en verder heb ik ook de gebruikelijke probleempjes met sporadische vastlopers en het inzoomen/geheugen vol verhaal. verder ben ik vrij tevreden met de telefoon :) vooral het geluid van mp3 en video is een hele vooruitgang met mn vorige telefoon.

had ik nog een vraagje. ik heb een 2 gig geheugen kaart en ik wil tom tom erop zetten, maar moet de kaart dan verder leeg zijn of maakt het niet uit als er ook mp3's e.d. op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Nu online
tokjah schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:31:
[...]

ik heb dit ook! kwam er gister achter :S vind het heel vervelend want ik was er best aan gewend. ik heb ook KPN hi, zou het daaraan liggen? hiervoor had ik telfort en nokia 7610

en verder heb ik ook de gebruikelijke probleempjes met sporadische vastlopers en het inzoomen/geheugen vol verhaal. verder ben ik vrij tevreden met de telefoon :) vooral het geluid van mp3 en video is een hele vooruitgang met mn vorige telefoon.

had ik nog een vraagje. ik heb een 2 gig geheugen kaart en ik wil tom tom erop zetten, maar moet de kaart dan verder leeg zijn of maakt het niet uit als er ook mp3's e.d. op staan?
Wat ik gedaan heb:
  • Geheugenkaart in Nokia N73 en formatteren
  • Geheugenkaart in kaartlezer en TomTom erop
  • Geheugenkaart in Nokia N73 en TomTom installeren
  • Geheugenkaart in kaartlezer en MP3 erop en klaar.
Misschien wat omslachtig, maar het werkt wel. Succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap er ook niks van , denk dat het aan HI ligtm wie heeft er nog meer dat probleem?

had ik nog een vraagje. ik heb een 2 gig geheugen kaart en ik wil tom tom erop zetten, maar moet de kaart dan verder leeg zijn of maakt het niet uit als er ook mp3's e.d. op staan?[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]ik snap er ook niks van , denk dat het aan HI ligtm wie heeft er nog meer dat probleem?[/
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:55:
ik snap er ook niks van , denk dat het aan HI ligtm wie heeft er nog meer dat probleem?

had ik nog een vraagje. ik heb een 2 gig geheugen kaart en ik wil tom tom erop zetten, maar moet de kaart dan verder leeg zijn of maakt het niet uit als er ook mp3's e.d. op staan?[/quote]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Laatst online: 12-09 06:58
Eindelijk een HS-20 kunnen vinden in Amersfoort. :) Nu is hij op een screenplakkertje na helemaal af.

Suggestie overigens: Een apart TomTom / N73-topic misschien? Dit gaat nergens meer over. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uit ervaring weet ik dat hi geen afleverrapporten kent.
je moet als eerste tekens *0# en dan je bericht dan krijg je een afleverrapportje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

El-Loco schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:46:
Suggestie overigens: Een apart TomTom / N73-topic misschien? Dit gaat nergens meer over. :P
Is al in de maak:

DaannO in "Het Symbian S60 3rd Edition Discussie To..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
klopt eerst *0# intypen vóór je gaat smsen en je krijgt netjes een afl.rapport

Nu kan het zijn dat ik de vraag die ik nu stel al gevraagd heb.....sorry weet het niet meer. maar de prangende vraag is,als ik een afbeelding selecteer als achtergrond,bedekt die achtergrond dan het hele scherm of krijg je weer als vanouds boven en onder een balk.
Dit wil ik echt graag weten,want ik wil graag dat de afbeelding het hele display bedekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:07
Is er hier iemand die leuke aplicaties of games op zijn N73 heeft staan en mij wat suggesties kan doen :) .. uit deze telefoon moet natuurlijk heel wat meer worden gehaald dan enkel bellen en foto's maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 19:36:
Is er hier iemand die leuke aplicaties of games op zijn N73 heeft staan en mij wat suggesties kan doen :) .. uit deze telefoon moet natuurlijk heel wat meer worden gehaald dan enkel bellen en foto's maken
Ik kan je met klem de "Mini golf castles" aanraden. Ik ben niet zo gek op voetbal en golf spelletjes maar op de N73 ziet het gwoon prachtig en leuk uit. Mooie felle kleuren, 100% fullscreen. Maximaal 4 spelers, ik speel het om de beurt met mijn 3 andere collegas, dikke pret :Y

Verder heb ik een boel andere spelletjes uitgeprobeerd en dit zijn oa de spellen:
- Adventure Boy (=soort lookalike van supermario) zwarte balk rondom, niet fullscreen, game is best geinig, graphics kunnen nog net.
- Boulder Dash ME 2: Deze spel is een lookalike van een ander spel, ik weet echter niet meer welke spel. Je gaat door hooibalen en dan kan er een steen op je vallen doordat je hooibalen wegneemt waar de steen op rustte, hoe verder je komt, hoe meer stenen en zelfs bommen. (Bomberman misschien?) Mooie graphics, best geinig spel.
- Fifa World Cup: opstartscherm is deels buiten beeld. Het spel lijkt wel binnen beeld te blijven (???) ik ben echter niet zo gek op voetbalspelletjes. Graphics zijn oke.
- Tetris Marathon was wel oke, ik verwacht echter dat er mooiere zijn maar ik heb ze nog niet gevonden dan. Deze is ook fullscreen maar de graphics zijn niet zo denderend als de mini golf castles.

- Deze spellen zijn allemaal niet fullscreen en graphics zijn niet zo geweldig, de games zijn allemaal in de linkerhoek van het beeld, de rest van het beeld is zwart. Ze lijken me voor een ouder type mobieltje zoals 6600 of Ngage:

Block Breaker deluxe(eenvoudige tennis wat je ook op 8 bit consoles speelde), siberian strider (vliegtuigspel), medieval combat (=lookalike mortal combat), Mystery mansion pinball deze game geeft een error, Platinum Sodoku (ken\begrijp het niet, kan het niet omschrijven maar je hebt boel vakjes met nummers en een boel zijn leeg) Aspalt2 (= lookalike van outrun).

Mocht iemand ook zijn gamers ervaringen met N73 kwijt willen, ik ben 1 en al oor. Ik zoek zelf een mooiere versie van tetris. Bejeweld lijkt me leuk op de N73.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:11:
[...]

Ik kan je met klem de "Mini golf castles" aanraden. Ik ben niet zo gek op voetbal en golf spelletjes maar op de N73 ziet het gwoon prachtig en leuk uit. Mooie felle kleuren, 100% fullscreen. Maximaal 4 spelers, ik speel het om de beurt met mijn 3 andere collegas, dikke pret :Y
Ziet er best vet uit en ik zou het graag willen hebben, maar hoe werkt die Digitalchocolate site precies ? Ik zie nergens een "Buy now" / "Download" of register link ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:12:

Weet trouwens iemand of er al hoesjes voor de N73 te krijgen zijn?
Vodafone had ze nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
BlowFish schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 19:36:
Ik heb Brainjuice (fullscreen) erg leuk maar gejat van Braintraining van de DS en Tetrismania van EA...(fullscreen) erg leuke spellekes en natuurlijk SNAKES...zit in level 24 8)

[ Voor 3% gewijzigd door RSD1982 op 06-10-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:31
Zeker leuk spel; ik heb er al een level bij Secret Dungeon bij Practice >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je dat blauwe LEDje uit kan schakelen?
Dat het niet steeds aan het knipperen is zodra je phone in sleep mode hangt?
Nogal irri in een donkere slaapkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ondersteboven leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:37:
[...]

Dat van die smsjes achternaam - voornaam heb ik ook. BEst wel beetje irritant!
Ik had hiervoor een SE W800, en nu heb ik achter al mijn contacten /m of /h (mobile of home)
best irritant, dat kun je niet ff snel weizigen.. met de software op je pc gaat het ook niet echt supersnel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Laatst online: 11-05 15:04
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 23:59:
Weet iemand of je dat blauwe LEDje uit kan schakelen?
Dat het niet steeds aan het knipperen is zodra je phone in sleep mode hangt?
Nogal irri in een donkere slaapkamer.
Slaapstand uitschakelen
-> menu - instrum. - instell. - telefoon - weergave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 21:22:
[...]

Ziet er best vet uit en ik zou het graag willen hebben, maar hoe werkt die Digitalchocolate site precies ? Ik zie nergens een "Buy now" / "Download" of register link ?
Ik vroeg het me ook af ja... :$

Ik zie zelf ook nergens een prijs staan, ik zou best meer spellen willen uitproberen/kopen van hun mits niet te duur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSD1982 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 22:10:
[...]

Ik heb Brainjuice (fullscreen) erg leuk maar gejat van Braintraining van de DS en Tetrismania van EA...(fullscreen) erg leuke spellekes en natuurlijk SNAKES...zit in level 24 8)
Screenshots of zo? Mail me ff als je wilt... (begrijp niet hoe DM werkt, staat aan maar hoe verzend je een DM?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 03:51:
[...]

Screenshots of zo? Mail me ff als je wilt... (begrijp niet hoe DM werkt, staat aan maar hoe verzend je een DM?)
Ik heb je gemailt...succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die leuke spelletjes zoekt check http://n73.eu/index_en.php?p=hry eens, kijk onder games (duh). Vooral johnny crash is erg grappig.
Ook de divx player die je op deze site kunt vinden is geweldig en freeware!
Ik converteer nu met pocketdivx encoder (volgens mij ook freeware, ff googlen) naar PDA formaat (is ook 320x240), werkt fantastisch........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 10:38:
Voor iedereen die leuke spelletjes zoekt check http://n73.eu/index_en.php?p=hry eens, kijk onder games (duh). Vooral johnny crash is erg grappig.
Ik converteer nu met pocketdivx encoder (volgens mij ook freeware, ff googlen) naar PDA formaat (is ook 320x240), werkt fantastisch........
Ja, dat werkt wel vloeiend divx? Beetje goede framerate ook? Aangezien de N73 niet een fantastische proc aan boord heeft en een divx op 320x240 natuurlijk best wel wat rekenwerk vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb juist een game gedownload en geinstalleerd op mijn gsm.deze staat nu echter onder toepassingen en niet in de spelletjes map op mijn gsm.
Kan je dit veranderen en de games mij elkaar zetten in de juiste map?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokjah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-07 19:11
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 11:43:
Ik heb juist een game gedownload en geinstalleerd op mijn gsm.deze staat nu echter onder toepassingen en niet in de spelletjes map op mijn gsm.
Kan je dit veranderen en de games mij elkaar zetten in de juiste map?

Groeten
tis een wilde gok, maar opties/verplaatsen naar map/spelletjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedank.is ondertussen gelukt.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tokjah schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 11:56:
[...]

tis een wilde gok, maar opties/verplaatsen naar map/spelletjes?
Wil jij voortaan niet meer zo wild gokken? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pascalheister schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 01:11:
[...]

Slaapstand uitschakelen
-> menu - instrum. - instell. - telefoon - weergave
Dit vind ik geen oplossing, want dan loopt je batterij veel sneller leeg, omdat dan het scherm voorzien blijft van stroom.
Is een optie, maar een echte tweaker gaat natuurlijk voor de behoud van de slaapstand, maar dan zonder blauw ledje dat knippert.
Die zou trouwens wel weer handig zijn als je oproepen gemist had oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb volgende probleem

ik heb tomtom op mijn sd kaartje gezet nou wil ik het instaleren maar ik kan naar private gaan dan 10202dce lukt ook dan tomtom-navigator lukt ook allemaal maar als hij dan vraag wil je instaleren zeg ik ja dan geef thij nog de gevens weer druk ik op doorgaan zegt hij bezig met installatie maar binnen 5 sec zegt ie KAN NIET INSTALEREN.

iemand oplossing voor mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:50:
[...]

Het helpt als je je operator ff noemt, voor de herkenbaarheid. Ik heb met Orange nergens last van iig....
Heb nu no t-mobile erin zitten, wordt vodafone vanaf januari..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik het geluid van mijn muziekspeler lager kan krijgen? De 10% is gewoon veels te hard. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op die site kan je ook een proggie vinden om themes te maken zoals je zelf wilt.. Ga het zo even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je classic Nokia games kun vinden?
Zoals bijv, gewone Snake (niet zo'n vage 3d versie...)
En dat spelletje met die witte & zwarte stenen dat je zoveel mogelijk van je eigen kleur moet vinden.
Ook zou ik samegame, bejeweld & zo'n game dat je stukken van een veld moet afsnijden (tot je een x-aantal % hebt) erg gaaf vinden voor op m'n phone.
Maar tot nu toe kan ik die nog niet echt vinden.
Gratis of niet maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het al was vermeld (heb bijna heel de topic gelezen) maar heb vanmiddag een losse audio apapter gekocht bij de Mediamarkt om mijn eigen koptelefoon aan te sluiten. Niet de SH-20 icm de AD-41 maar een losse adapter: AD-46, 24.95 euro en nu een heel goed geluid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 17:19:
Weet iemand hoe ik het geluid van mijn muziekspeler lager kan krijgen? De 10% is gewoon veels te hard. Thnx!
Ja dat vind ik dus ook!! echt zacht kun je m niet zetten.. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja nog iets, heb gewoon een normaal gsm abonnement afgesloten bij t-mobile maar krijg regelmatig in mijn beeld van me n73 onder het signaal logo 3G tezien, wat houd dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 10:41:
[...]

Ja, dat werkt wel vloeiend divx? Beetje goede framerate ook? Aangezien de N73 niet een fantastische proc aan boord heeft en een divx op 320x240 natuurlijk best wel wat rekenwerk vereist.
Werkt bij mij geheel vlekkeloos......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 19:07:
Weet niet of het al was vermeld (heb bijna heel de topic gelezen) maar heb vanmiddag een losse audio apapter gekocht bij de Mediamarkt om mijn eigen koptelefoon aan te sluiten. Niet de SH-20 icm de AD-41 maar een losse adapter: AD-46, 24.95 euro en nu een heel goed geluid!
Hmmm, maar daarmee kun je toch niet next/previous track, stop, pause en al die ongein doen?

Hoe dan ook, heb zelf de HS-20/AD-41 binnengekregen en met het standaard headsetje vond ik het geluid vrij matig. Nu een ander oortelefoontje gekocht (nog steeds een simpele van 15 euro ofzo, kon niet snel degene vinden die ik wilde) klinkt het al heel wat beter en daarbij werkt de bediening ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je gelijk in, kan niet met AD-46, alleen bellen en harder/zachter. Maar luister meestal mixen dus laat speler zijn gang gaan. Bestaan er trouwens nog andere (lees:misschien betere) spelers dan de orginele? Zou wat zijn als Winamp met een mobile versie zou uitkomen en dan met DFX!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 19:40:
Owja nog iets, heb gewoon een normaal gsm abonnement afgesloten bij t-mobile maar krijg regelmatig in mijn beeld van me n73 onder het signaal logo 3G tezien, wat houd dat in?
Bij mij kreeg ik het te zien als ik net geen bereik had.
Maar tegenwoordig heb ik 'm op GSM-mode staan.
Het TomTom Navigator 6 Topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Is er een andere nokia met een vergelijkbaar groot scherm?ik zoek themas,maar op zedge staat de N73 er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haai,

Heb het volgende waar ik mij aan erger... als ik op het ikoontje "diensten" klik word ik automatisch verbonden en dat wil ik niet. Er moet de mogelijkheid bestaan dit te openen zonder automatisch verbonden te worden. Heb al overal gezocht en niet gevonden.
Moet wel zeggen dat ik van België kom en dat het misschien een instelling van de provider is???

En dat volume vind 10% vind ik ook te hoog ,vooral dat ik deze gebruik om in te slapen en telkens weer wakker schiet...

En die gewone snake ( zelfs zonder doolhof) mis ik ook...

Thxs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 19:40:
Normaal gesproken betekent dat dat je in een gebied zit met 3G-bereik, waar je dus (als je zou willen) je telefoon kunt gebruiken voor videogesprekken; of het extra snel downloaden van allerlei zaken (bv. email binnenhalen op je tlf); of de hoogst mogelijke snelheid hebt bij gebruik van je telefoon als modem voor je laptop.

Als ik mijn 6680 (moet dus met de N73 zeker werken) als modem gebruik heb ik (met dat 3G-logo'tje in beeld) zelfs de mogelijkheid om tegelijk een normaal telefoongesprek te voeren terwijl de dataverbinding ook door werkt. In een gewoon GSM-netwerk wordt de dataverbinding "on hold" gezet als de tlf. tussendoor gebruikt wordt om te bellen / een inkomend gesprek te beantwoorden.

Mocht je je telefoon alleen willen gebruiken voor gewone gesprekken en sms, dan kun je selecteren dat je alleen GSM- i.p.v. "Dual-mode" gebruiken wilt, dan gebruikt de tlf. niet nodeloos energie met omschakelen naar 3G als je in een gebied zit waar de dekking van die dienst erg varieert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 10:29:
[...]

Normaal gesproken betekent dat dat je in een gebied zit met 3G-bereik, waar je dus (als je zou willen) je telefoon kunt gebruiken voor videogesprekken; of het extra snel downloaden van allerlei zaken (bv. email binnenhalen op je tlf); of de hoogst mogelijke snelheid hebt bij gebruik van je telefoon als modem voor je laptop.

Als ik mijn 6680 (moet dus met de N73 zeker werken) als modem gebruik heb ik (met dat 3G-logo'tje in beeld) zelfs de mogelijkheid om tegelijk een normaal telefoongesprek te voeren terwijl de dataverbinding ook door werkt. In een gewoon GSM-netwerk wordt de dataverbinding "on hold" gezet als de tlf. tussendoor gebruikt wordt om te bellen / een inkomend gesprek te beantwoorden.

Mocht je je telefoon alleen willen gebruiken voor gewone gesprekken en sms, dan kun je selecteren dat je alleen GSM- i.p.v. "Dual-mode" gebruiken wilt, dan gebruikt de tlf. niet nodeloos energie met omschakelen naar 3G als je in een gebied zit waar de dekking van die dienst erg varieert.
Super man!

Ik dacht dat ik geen UMTS zou krijgen want het is bij de n73 toch zo dat je kon kiezen tussen quad-band en umts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 10:29:

Dat is wel een goede tip :)

Waar kun je dat uitschakelen? Want ik gebruik toch geen UMTS, maar zit wel vaak in een gebied wara het beschikbaar is (altijd eigenlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Is er nou een 3de kleur? ik dacht steeds dat de zilveren helemaal zilver was,maar blijkt voorkant zilver achterkant donker aubergien.
Waar ik hem ga halen hebben ze alleen die zilver/aubergien (zal wel de plum zijn)
Ik wil nl graag de rood/wit,maar die verkpoen ze niet.
Zijn dit de enigste 2 kleuren hier verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 11:12:
[...]

Dat is wel een goede tip :)

Waar kun je dat uitschakelen? Want ik gebruik toch geen UMTS, maar zit wel vaak in een gebied wara het beschikbaar is (altijd eigenlijk).
Het is niet echt uitschakelen maar selecteren, je kan kiezen uit GSM, DUAL, 3G. Die van mij staat ook op GSM, om de batteryduur te verlengen.

Instrumenten>Instellingen>netw.instell>Netwerkmodus> op GSM zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choller
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05-2024
Voor iedereen die leuke spelletjes zoekt check http://n73.eu/index_en.php?p=hry eens, kijk onder games (duh).
Mijn beeld loopt 1 sec achter als ik dit probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt die modus nog wat uit voor je belkosten? (GSM, Dual, 3G?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Heeft iemand ervaring met deze naamloze geheugenkaart van 2GB voor een heel zacht prijsje:

http://www.one2remember.n...?cPath=27&products_id=407

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Choller schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:24:
[...]

Mijn beeld loopt 1 sec achter als ik dit probeer.
Daar ben ik ook achter gekomen ja, irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:25:
Heeft iemand ervaring met deze naamloze geheugenkaart van 2GB voor een heel zacht prijsje:

http://www.one2remember.n...?cPath=27&products_id=407
Geen ervaring mee, maar voor een merk kaartje betaal je maar een paar euro's meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choller
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05-2024
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 17:19:
[...]

Daar ben ik ook achter gekomen ja, irritant.
Ik denk dat het gewoon aan de processor ligt denk je niet?

Ik ben nu met verschillende settings aan the proberen. Het geluid is hier wel beter. Als ik met Realplayer mijn "geconverted" xvid's wil bekijken dan is het geluid extreem zacht, alleen in de kerk zal ik dat kunnen horen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 22:53:
[...]

Bij mij kreeg ik het te zien als ik net geen bereik had.
Maar tegenwoordig heb ik 'm op GSM-mode staan.

[...]

Het TomTom Navigator 6 Topic ;)
NeverMind :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is het trouwens mogelijk om iets aan de instellingen te veranderen dat een sms sneller wordt geopend? Nu gaat ie een paar schermen langs voordat ie eindelijk het sms'je opent. Je ziet hem gewoon de "stappen" maken om bij het sms'je te komen. Dat moet toch ook gewoon direct kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Laatst online: 14:09
rooie60 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 11:30:
Is er nou een 3de kleur? ik dacht steeds dat de zilveren helemaal zilver was,maar blijkt voorkant zilver achterkant donker aubergien.
Waar ik hem ga halen hebben ze alleen die zilver/aubergien (zal wel de plum zijn)
Ik wil nl graag de rood/wit,maar die verkpoen ze niet.
Zijn dit de enigste 2 kleuren hier verkrijgbaar?
Nee, er is ook nog een Music Edition, die ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.portablegear.nl/images/fotos-nieuws/gsm-nokia-n73-productfoto-groot.gif

Meer nieuws over deze modellenserie vind je hier.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.