Ik kan je met klem de "
Mini golf castles" aanraden. Ik ben niet zo gek op voetbal en golf spelletjes maar op de N73 ziet het gwoon prachtig en leuk uit. Mooie felle kleuren, 100% fullscreen. Maximaal 4 spelers, ik speel het om de beurt met mijn 3 andere collegas, dikke pret
Verder heb ik een boel andere spelletjes uitgeprobeerd en dit zijn oa de spellen:
-
Adventure Boy (=soort lookalike van supermario) zwarte balk rondom, niet fullscreen, game is best geinig, graphics kunnen nog net.
-
Boulder Dash ME 2: Deze spel is een lookalike van een ander spel, ik weet echter niet meer welke spel. Je gaat door hooibalen en dan kan er een steen op je vallen doordat je hooibalen wegneemt waar de steen op rustte, hoe verder je komt, hoe meer stenen en zelfs bommen. (Bomberman misschien?) Mooie graphics, best geinig spel.
-
Fifa World Cup: opstartscherm is deels buiten beeld. Het spel lijkt wel binnen beeld te blijven (???) ik ben echter niet zo gek op voetbalspelletjes. Graphics zijn oke.
-
Tetris Marathon was wel oke, ik verwacht echter dat er mooiere zijn maar ik heb ze nog niet gevonden dan. Deze is ook fullscreen maar de graphics zijn niet zo denderend als de mini golf castles.
- Deze spellen zijn allemaal niet fullscreen en graphics zijn niet zo geweldig, de games zijn allemaal in de linkerhoek van het beeld, de rest van het beeld is zwart. Ze lijken me voor een ouder type mobieltje zoals 6600 of Ngage:
Block Breaker deluxe(eenvoudige tennis wat je ook op 8 bit consoles speelde),
siberian strider (vliegtuigspel),
medieval combat (=lookalike mortal combat),
Mystery mansion pinball deze game geeft een error,
Platinum Sodoku (ken\begrijp het niet, kan het niet omschrijven maar je hebt boel vakjes met nummers en een boel zijn leeg)
Aspalt2 (= lookalike van outrun).
Mocht iemand ook zijn gamers ervaringen met N73 kwijt willen, ik ben 1 en al oor. Ik zoek zelf een mooiere versie van tetris. Bejeweld lijkt me leuk op de N73.
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 06-10-2006 21:07
]