Nokia N73 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 44.804 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194339

ja.. en je zal nog wel meer bugs tegenkomen ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:14
hier met .0.0.3 firmware camera vol met bugs, gallery klein bugje, file manager ook een bug

na foto maken zie je hem op scherm, doe je C voor delete, crasht 4 van de 5 keer je camera "AppError CamereExec blabla Close" ongeveer.

bij gallery als je iets te snel scrollt, sluit je gallery ook af met een AppError.

zelfde bij file manager, als je een file verplaatst van interne mem naar externe mem (minisd) gaat ie zonder melding gewoon vanzelf eruit, terug naar standby, file is niet verplaatst.

hopen op een grote update soon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik ook, en als ie dan nog steeds vol fouten zit gaat ie de deur uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 20:05
Voor de mensen die een exchange Server hebben is deze applicatie een uitkomst voor de N73
Zijn er mensen die kunnen bevestigen dat dit ook daadwerkelijk werkt op een nokia N73? Wanneer je het programma download staat dat alleen de E-series van Nokia worden ondersteund.
Lukt het om mail, agenda en contactpersonen te synchroniseren met een exchange-server? En geeft hij ook een signaal wanneer er een nieuwe mail binnen is gekomen???

Het is voor mij namelijk zeer belangrijk of dit werk ja of nee, want op basis hiervan kies ik voor een N73 of een E60!!!!!

VDROOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192800

Mail for Exchange werkt perfect met Exchange 2003 SP2 en de N73 .... geen probleem!

Je moet de E61 versie downloaden voor de N73

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 192800 op 30-10-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan nokia dit zomaar maken? ik bedoel, ik koop een telefoon van enkele honderden euro's en dan mag ik toch verwachten dat dat ding zo goed als foutloos is? ik erger me steeds meer aan alle bugs die er in zitten :s kan ik bijvoorbeeld niet eisen dat ik m'n geld terug krijg ofzo? of hebben ze zich ingedekt tegen dit soort zaken? vast wel he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244

Ik ben N73 bezitter van het eerste uur met de eerste software versie (.0.0.1) Maar heb werkelijk nergens last van :? Gebruik de bluetooth icm met een oortje om in de auto te telefoneren en werkt perfect! Ook van de andere bugs die hier genoemd worden heb ik geen last.... Doe ik iets verkeerd? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
Anoniem: 192800 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:58:
Mail for Exchange werkt perfect met Exchange 2003 SP2 en de N73 .... geen probleem!

Je moet de E61 versie downloaden voor de N73
Owkee dan, super!!! Bedankt!

Ik kom nu van een windows mobile 5 device. Zou je kunnen aangeven wat de verschillen zijn m.b.t de exchange functionaliteit? Haalt ie zn mail net zo snel binnen, geeft ie een melding via het scherm en trillen, is de agenda een beetje overzichtelijk?

Thnx!

VDROOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192800

Ik kom zelf ook van Mobile5 af ..... de functionaliteiten zijn helemaal hetzelfde met Mail for Exchange voor zover ik na een week kan zien .... werkt gewoon goed.. melding geeft ie ook, trillen ook ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:00
Crissspy: Tja, als je je toestel net hebt dan moet het wel mogelijk zijn om je geld terug te krijgen denk ik... maar dat is meer hoe de winkel er mee omgaat en niet zozeer Nokia zelf.

Verder had ik niet de illusie dat ik een foutloos toestel zou krijgen, dat is het risico als je iets koopt wanneer het net uit is... Maar ik had wel verwacht dat er sneller een update zou komen en vooral de grote problemen met de camera verrassen me (en ook de bluetooth issues zijn vrij slordig). Vooral de support (en het gebrek eraan) van Nokia vallen me tegen... het lijkt alsof er amper met de users rekening wordt gehouden. Op emails wordt niet gereageerd, of hooguit met een kansloze reactie.

Ik denk nog steeds dat er vrij snel een firmware update zal komen en dat deze het een en ander zal oplossen maar ik heb alleen zo weinig geduld :) Hoe dan ook, ik ben nog steeds zeer tevreden met het toestel alleen de problemen (welke in mijn dagelijks gebruik amper naar boven komen, maar waarvan ik weet dat ze er zijn) geven toch een wat minder gevoel over het geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja bij normaal gebruikt heb ik ook niet zo heel veel last van de bugs, het is inderdaad meer het idee dat ze er zijn. Een principe-kwestie dus. Ik vind dat een telefoon die zo duur is gewoon naar behoren moet werken.. Maar ik zal ook zeker de update afwachten, en hopelijk zijn de grootste problemen dan verholpen. Enig idee wanneer deze uit zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is me nog iets opgevallen.. het eerste smsje dat ik typ mag uit 160 tekens bestaan. Typ ik door, dus 2 smsjes aan elkaar, dan mag het 2e smsje nog maar 145 tekens bevatten! Het 3e smsje mag er weer 152 bevatten!! Iemand een verklaring hiervoor?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 194339 op 30-10-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietjepuk|IAA
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09-2010
Anoniem: 194339 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:10:
Er is me nog iets opgevallen.. het eerste smsje dat ik typ mag uit 160 tekens bestaan. Typ ik door, dus 2 smsjes aan elkaar, dan mag het 2e smsje nog maar 145 tekens bevatten! Het 3e smsje mag er weer 152 bevatten!! Iemand een verklaring hiervoor?
volgens mij is dat altijd zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Die firmware update, de APAC (Asian Pacific) versie schijnt al uit te zijn en het kan echt elk moment uitgebracht worden in europa ook maar wanneer is niet te voorspellen. Voor hetzelfde geld duurt het nog een maand (niet te hopen).

Wat betreft dat smsje, volgens mij had ik dat idd ook met mijn vorige telefoon (Sony Ericsson). Misschien omdat er extra info moet worden meegestuurd dat het bericht uit meerdere smsjes bestaat en welke smsjes bij elkaar horen? Ik gok maar wat :) Hoe dan ook, geloof niet dat het een bug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
in de 2 maanden tijd dat ik hem heb nog niks geen bug meldingen gehad, alleen een paar keer een vastloper, maar dat is verder niet zo bijzonder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 21:52
Anoniem: 123244 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:24:
Ik ben N73 bezitter van het eerste uur met de eerste software versie (.0.0.1) Maar heb werkelijk nergens last van :? Gebruik de bluetooth icm met een oortje om in de auto te telefoneren en werkt perfect! Ook van de andere bugs die hier genoemd worden heb ik geen last.... Doe ik iets verkeerd? :9
Helemaal eens. :), ook nog 0.0.1, pas als er echt grote wijzigingen aankomen laat ik hem wel updaten. Super toestel op één puntje na....;

Mensen met een N73 i.c.m. een HS-20 headset:

Als je via de headset de muziekspeler op pauze zet, kunnen jullie hem dmv diezelfde knop weer laten hervatten? Ik moet dan de muziekspeler opnieuw starten...

Verder;

Zouden er een paar van jullie de echt mooie themes willen droppen? Of althans de linkjes ernaar... Ik heb er al best wat gezien maar ik word er niet warm van. Kan ook een kwestie van smaak zijn.... ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
Anoniem: 192800 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:20:
Ik kom zelf ook van Mobile5 af ..... de functionaliteiten zijn helemaal hetzelfde met Mail for Exchange voor zover ik na een week kan zien .... werkt gewoon goed.. melding geeft ie ook, trillen ook ..
mijn dank is groot! _/-\o_

VDROOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
El-Loco schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:40:
[...]

Verder;

Zouden er een paar van jullie de echt mooie themes willen droppen? Of althans de linkjes ernaar... Ik heb er al best wat gezien maar ik word er niet warm van. Kan ook een kwestie van smaak zijn.... ;).
Het zal je smaak wel niet zijn, maar ik vond deze wel aardig :p http://gallery.mobile9.com/f/32603/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Anoniem: 123244 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:24:
Gebruik je de camera veel? Zo ja, probeer eens te schakelen tussen de verschillende witbalansen... heeft bij zo goed als iedereen geen invloed (gaat terug naar automatisc, dat wil zeggen het resultaat... qua setting blijft hij wel op de gekozen optie staan). Probeer ook eens een 10tal of 20tal fotos te maken (meestal niet eens nodig om er zoveel te proberen en crasht hij wel binnen 5 fotos).

Bluetooth is alleen een probleem als er langer een connectie gehouden moet worden, zoals bij navigeren. Deze valt dan vaak weg, kortere connecties zijn geen probleem (gebruik bluetooth vooral veel voor de verbinding met mijn pc, geen problemen).

Daarnaast heb je waarschijnlijk 3d ringtones en 'naam beller uitspreken' uit staan? Deze zorgen voor veel ellende en resets.

Wat betreft de vraag over die HS20 headset, klopt... Na pauzeren kun je niet meer via de headset resumen (tenminste, als de music player niet 'in focus' is... dus in de active standby staat of zo). Knap irriant inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146790

Ik vroeg me af welke mensen er ervaring hebben met 2GB Mini-sd kaartjes, ze zijn redelijk betaalbaar en ik ben van plan er ook een te halen. De "thephonehouse" site doet het niet helemaal, en in venlo weet ik zo niet echt een winkel waar ik deze kaartjes kan halen, als ik hem bestel via internet heb ik natuurlijk een kans dat ik een compitalibeitprobleem krijg?
Als ik hem dan meteen in de winkel kan testen, zou dat fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
Kijk eens bij One2remember.nl deze zitten in valkenswaard. Maar je kunt er ook bestellen.
En de verzendkosten zijn maar € 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Epice schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 21:05:
Kijk eens bij One2remember.nl deze zitten in valkenswaard. Maar je kunt er ook bestellen.
En de verzendkosten zijn maar € 2.
Via internet kan ik ze wel bestellen , alleen de vraag is.. Past het? Als ik in de winkel sta is het, klik klik.. klaar, en als het niet werkt pak ik 1GB.
Als ik via internet bestel -> "bestel, betaal, wacht, klik klik.. past niet, terug sturen, 1gb bestellen, geld terug gestort krijgen, weer betalen"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:42
Anoniem: 146790 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:51:
[...]

Via internet kan ik ze wel bestellen , alleen de vraag is.. Past het? Als ik in de winkel sta is het, klik klik.. klaar, en als het niet werkt pak ik 1GB.
Als ik via internet bestel -> "bestel, betaal, wacht, klik klik.. past niet, terug sturen, 1gb bestellen, geld terug gestort krijgen, weer betalen"..
Uit diverse posts in dit topic blijkt dat een 2gb zonder problemen gaat werken... M.i. is er daarom toch geen reden om te twijfelen of een via inet gekocht 2gb kaartje zal werken? Ik zou iig niet twijfelen en zonder probleem via inet een dergelijk kaartje kopen.

Tenzij jij het risico niet wilt nemen en liever een kaartje bij jou in de buurt wilt kopen, heb je wel jouw zekerheid die je graag wilt. Maja, dan betaal je dus een klein beetje extra...

Kun je anders niet direct over de grens shoppen in Belgïe of Duitsland?

[ Voor 31% gewijzigd door Leut op 30-10-2006 23:14 ]

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
Mijn vriendin een N73 met 2GB MiniSD van Kingston, werkt als een trein!
zowel op .0.0.1 als op .0.0.3

ik heb mijn 2GB MiniSD van Transcend (van N80) en werkt ook goed in de N73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m0ridin schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:17:
[...]

Gebruik je de camera veel? Regelmatig ja maar ik pruts niet met witbalans etc...

Probeer ook eens een 10tal of 20tal fotos te maken (meestal niet eens nodig om er zoveel te proberen en crasht hij wel binnen 5 fotos). Ik heb de optie voorbeeld na het maken van foto uitgeschakeld (zien wat je hebt gefotografeerd) en nu heb ik 2x 25 fotos achter elkaar genomen in de hoogste resolutie, toen zat mijn tel vol! Maar geen vastloper

Kortere connecties zijn geen probleem (gebruik bluetooth vooral veel voor de verbinding met mijn pc, geen problemen). Mee eens, gebruik hem overigens niet voor navigatie

Daarnaast heb je waarschijnlijk 3d ringtones en 'naam beller uitspreken' uit staan? Deze zorgen voor veel ellende en resets. idd, en ik zie het nut niet in van deze opties :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232

bij het intypen van smsjes heb ik af en toe dat het onderste deel van het beeldscherm een witte flits geeft..
dit is niet bij bepaalde karacters, maar willekeurig zover ik heb kunnen ontdekken.

zal dit opgelost worden met een update of moet ik hiermee terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog iets irritants.. als het profiel Stil is geactiveerd dan komt dit op de plaats van de datum te staan :s
even snel de datum checken is dan lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Als ik foto's maakte met mijn 3,2 Mp camera van een paar jaar geleden maakte ik bestanden van ongeveer 1,2 Mb aan (jpeg) nu zijn de bestanden veel kleiner met dezelfde resolutie. Worden de foto's nu meteen gecomprimeerd door de N73?

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, en flink ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
iemand al gelukt om via de instellings wizard op de n73 hotmail aan de praat te krijgen? zoja hoe dan?????
echt vaag hotmail staat er tussen maar krijg het met geen mogelijkheid aan de praat!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:17
Ik heb vandaag de N73 gehaald en ik heb firmware 2.0628.0.0.8 zijn er meer mensen die deze firmware hebben.
Werkt deze goed met tomtom???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb die firmware ook, je hebt zeker een t-mobile versie?
geen idee of ie met tomtom werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101514

Wilfred schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:19:
Als ik foto's maakte met mijn 3,2 Mp camera van een paar jaar geleden maakte ik bestanden van ongeveer 1,2 Mb aan (jpeg) nu zijn de bestanden veel kleiner met dezelfde resolutie. Worden de foto's nu meteen gecomprimeerd door de N73?
Ligt helemaal eraan waar je een foto van maakt. Ik heb op mijn N73 foto's staan van 242 kB maar ook van 1229 kB. Zijn beide 3mp foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Heb sinds ik de telefoon heb al een paar keer mee gemaakt dat de telefoon gewoont uitvalt terwijl ik aan het bellen ben. Batterij is nog voldoende vol, dus daar ligt het niet aan.

Heb dit in het scherm staan *#0000#:
V2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (02)

Enig idee wat ik er aan kan doen om dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
Anoniem: 194339 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:23:
ik heb die firmware ook, je hebt zeker een t-mobile versie?
geen idee of ie met tomtom werkt..
Ja ik heb een T-mobile versie.
Ik heb tomtom erop en hij maakt goed verbinding ik moet nu alleen nog testen of de verbinding niet wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18476

Hey,

Ik heb even een vraagje over de n73. Ik heb deze nu. Maar ik heb groepen aangemaakt voor mijn contacten, zoals Vrienden werk etc.. Maar kan je daar nu ook een ringtone vanuit je mini sd kaartje voor selecteren. Want ik krijg alleen music downloads en al die standaard ringtones van nokia. Kan dit wat ik wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103399

hijs lelijk ....lang leve de n80....hap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 21:52
Bulltje schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:41:
[...]

Het zal je smaak wel niet zijn, maar ik vond deze wel aardig :p http://gallery.mobile9.com/f/32603/
Kijk deze heb ik dan zelf niet kunnen vinden... :P Bedankt!
Anoniem: 103399 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:44:
hijs lelijk ....lang leve de n80....hap
:').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184039

Sandisk, Ultra II - Secure Digital Card Mini 2GB (+- €65)

Transscend - Secure Digital Card Mini 2GB (+- €40)

Ik zie deze 2 kaartjes staan. De onderste is veel goedkoper en nog sneller ook.
De onderste is dus de beste keus?
Ik zou namelijk video's willen afspelen via mijn mobiel en dan naar xbox 360.
Dit gaat niet met mijn Creative Zen Vision M(deze ziet de xbox360 alleen bij muziek en niet bij video)
Maar zou dat kunnen?

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 184039 op 31-10-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Iemand al meegemaakt dat na een reset de Instellingenwizard volledig is verdwenen?? Reset via *#7780#. Ik had een probleem met de Instellingenwizard (kon de vodafone settings er niet in rammen; bleef de orange settings verversen) dus ik denk: ik doe een reset. Nee dus, nu is de instellingenwizard weg... Mja, maakt mij nie ech uit, maar wil ff weten of iemand dat ook al ooit heeft meegemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
.KeN. schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:43:

1. Er knippert elke paar seconden een blauw lampje op het toestel. Echter soms doet hij het een tijdje niet. Als je het toestel naast je bed hebt liggen dan is dat best wel irri.
Weet iemand hoe je dit uitzet? :?

1 Stand-by modus uitzetten in je telefoonsettings

In eerste instantie dacht ik dat dit inderdaad werkte. Echter zodra hij in screensaver mode komt, gaat dat blauwe lampje weer aan. Dus was dat niet de oplossing.

Iemand een andere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
robert22nh schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:03:
[...]

Ja ik heb een T-mobile versie.
Ik heb tomtom erop en hij maakt goed verbinding ik moet nu alleen nog testen of de verbinding niet wegvalt.
Heb je dan ook die akelige T-Mobile links in de firmware zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Nixadus schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:09:
[...]

In eerste instantie dacht ik dat dit inderdaad werkte. Echter zodra hij in screensaver mode komt, gaat dat blauwe lampje weer aan. Dus was dat niet de oplossing.

Volgens mij is die er niet. Mja, stukje tape :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
Nixadus schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:09:
[...]

Je moet de slaapstand uitzetten niet de standby. Slaapstand kun je uitzetten door het menu te
openen dan naar instellingen, telefoon, weergave en dan slaapstand uitzetten. Enige nadeel is
dat je telefoon dan wel een hoger batterij verbruik heeft !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 22:02

Ginz

Trek Superfly 5 powered

robert22nh schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:46:
Ik heb vandaag de N73 gehaald en ik heb firmware 2.0628.0.0.8 zijn er meer mensen die deze firmware hebben.
2.0628.0.08 is een dedicated T-Mobile firmware....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184039 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:10:

Dit gaat niet met mijn Creative Zen Vision M(deze ziet de xbox360 alleen bij muziek en niet bij video)
Maar zou dat kunnen?
weet iemand dit want wil graag morgen één van deze kaartjes kopen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Epice schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:48:
[...]

Je moet de slaapstand uitzetten niet de standby. Slaapstand kun je uitzetten door het menu te
openen dan naar instellingen, telefoon, weergave en dan slaapstand uitzetten. Enige nadeel is
dat je telefoon dan wel een hoger batterij verbruik heeft !!
Dôh.. die twee haal ik telkens door elkaar. Beetje ongelukkige benaming ook m.i.
Ik ben inmiddels al zo gewend aan het lampje dat ik me er niet (zo erg meer) aan stoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133542

Weet iemand of het voorfrontje van de N73 te verwijderen is?
Bij de N70 is dit er af te klikken.
Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1NGM4N
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-04-2024
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de n73 music edition en de gewone afgezien van de kleur?

op nieuwemobiel.nl al vergeleken maar 100% het zelfde.. :?

verder lijkt me dit echt een top toestel. hoop dat ik er ook 1 tref zonder bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juandemarco
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-01-2021
de naam :P.. naar mijn inzien zijn ze ook idd hetzelfde.. zou een 2 gig sd kaart ofzo moeten ondersteunen of je krijgt m erbij bij die M edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
W1NGM4N schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:25:
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de n73 music edition en de gewone afgezien van de kleur?

op nieuwemobiel.nl al vergeleken maar 100% het zelfde.. :?

verder lijkt me dit echt een top toestel. hoop dat ik er ook 1 tref zonder bugs
Naam, looks, standaard 2GB kaartje meeggeleverd (normale N73 heeft ook geen probleem met 2GB kaartjes), andere headset en ieeeeets aangepaste muzieksoftware geloof ik. Gewoon hetzelfde toestel dus met wat andere accessoires en iets andere software.
robert22nh schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:46:
Wat betreft die 2.0628.0.08 T-Mobile firmware en tomtom, ligt er een beetje aan of deze gebaseerd is op de 2.0628.0.01 of de 2.0628.0.03 firmware. De laatste werkt namelijk wel, de eerste niet met tomtom.
Anoniem: 184039 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:10:

Maar zou dat kunnen?
Mjah, heb wel het een en ander aan problemen gehoord geloof ik met transscend en de N73, ook goede verhalen trouwens... Denk dat je het snelheidsverschil toch niet zal merken, al helemaal niet op de telefoon dus ik zou waarschijnlijk voor de Sandisk gaan, ook al is die duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Weet niet of het al eerder was gepost maar er is nu windows live messenger voor symbian en draait goed op de n73.
Het is een artikel op pocketinfo maar onder in de tekst staat een link voor de symbian aplicatie.
Ik heb het zelf ook werken op mijn n73.

http://www.pocketinfo.nl/artikel/6804

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525

m0ridin schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:22:
Wat betreft die 2.0628.0.08 T-Mobile firmware en tomtom, ligt er een beetje aan of deze gebaseerd is op de 2.0628.0.01 of de 2.0628.0.03 firmware. De laatste werkt namelijk wel, de eerste niet met tomtom.
Ik heb helemaal geen problemen met de 01 versie en tomtom6 en Holux GPSslim236 :?
Mjah, heb wel het een en ander aan problemen gehoord geloof ik met transscend en de N73, ook goede verhalen trouwens... Denk dat je het snelheidsverschil toch niet zal merken, al helemaal niet op de telefoon dus ik zou waarschijnlijk voor de Sandisk gaan, ook al is die duurder.
Dan zou ik gebruik maken van de aanbieding bij Phonehouse, 1 GB Sandisk voor 25 euro. Het is niet die nu genoemd wordt maar gwoon datgeen wat in praktisch elk winkel aangeboden wordt als geheugen voor de N73. Ik heb hem en het werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
Hier werkt een Kingston 2GB en Transcend 2GB beide probleemloos. Qua snelheid merk je er echt niks van hoor. Het zit in je telefoon en die is lang niet zo snel met wegschrijven en uitlezen als die kaart maximaal kan. Sandisk staat natuurlijk bekend om de kwaliteit, maar een Ultra II heb je zeker niet nodig, ik zou dan ook voor de normale versie gaan die tientje goedkoper is ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Rotsvast: Ook al langer genavigeerd (half uurtje bijvoorbeeld)? het is namelijk dat bluetooth connecties na langere tijd schijnen uit te vallen. Verbinding maken en opzetten is geen probleem. Heb het verder niet zelf ervaren hoor, navigeer nooit meer dan een half uur op mn fiets ;)

Zelf heb ik trouwens de 2GB sandisk normaal geloof ik, idd omdat ikniet verwacht dat het snelheidsverschil veel uitmaakt. Sandisk genomen omdat het er in het begin erg op leek dat bepaalde sd kaartjes minder goed compatible waren maar ja, achteraf blijkt dat idd niet al te veel uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
De Music Range editie van de N73 komt uit in December. De zwarte kleur ziet er erg mooi uit, en ook het internet pakket van yahoo is erg handig. Zijn dus een paar leuke extra`s. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190693

Ik krijg vandaag mijn Nokia N73 via anewmobile.nl... Heb zojuist ook een 2gb kaartje van apacer gekocht.. Bij mycom.. Heeft iemand ervaring met deze kaartjes.. Werkt deze een beetje goed in combi met de n73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159213

De kleur van de letters, bij bv. het typen van een sms, kan je die ook ergens aanpassen?
Of zit dit ook gebakken in het thema?

Verder fijne telefoon! Nu sinds augustus in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102232

Anoniem: 159213 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:56:
De kleur van de letters, bij bv. het typen van een sms, kan je die ook ergens aanpassen?
Of zit dit ook gebakken in het thema?

Verder fijne telefoon! Nu sinds augustus in bezit.
ik heb hiernaar gezocht op internet, en zover ik heb kunnen vinden zitten die vast aan het theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostdeSuproost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06 12:33
DaannO schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:15:
De Music Range editie van de N73 komt uit in December. De zwarte kleur ziet er erg mooi uit, en ook het internet pakket van yahoo is erg handig. Zijn dus een paar leuke extra`s. :)
Ik meen dat het week 49 was...

Zie alhier een fotootje..

Afbeeldingslocatie: http://www.pdamania.hu/images/cikk/nokia_n73_black_1_20060927.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door JoostdeSuproost op 01-11-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
m0ridin schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:22:
[...]

Naam, looks, standaard 2GB kaartje meeggeleverd (normale N73 heeft ook geen probleem met 2GB kaartjes), andere headset en ieeeeets aangepaste muzieksoftware geloof ik. Gewoon hetzelfde toestel dus met wat andere accessoires en iets andere software.

[...]

[...]

Kan ik de T-mobile firmware anders laten vervangen door 0.03 mocht het niet goed werken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195424

Heb sinds deze week ook mijn N73 en zit met een paar vraagjes:
(firmware 0.0.1 trouwens met een Kingston 2GB kaartje)

1) In de contacts manager in pc suite kan ik verjaardag van contactpersonen aangeven, deze komen dan ook mooi in de telefoon te staan. Ze komen echter niet in m'n agenda :( Kan ik dit ergens aanzetten?
2) Bij het kiezen van een ringtone, verschijnt maar 1 mp3tje in de lijst, degene die in het telefoongeheugen zelf staat. Kan ik hier ook nummers vanaf de geheugenkaart in gebruiken? (kan wel bij een nummer zelf kiezen, maar dan vraagt hij of ik dat nummer als ringtone voor alle profielen wil, en dat wil ik niet.)
3) kan ik ergens de internettoegang blokkeren? Ik wil namelijk toch nooit GPRSen en wil op deze manier voorkomen dat ik onverwachte rekeningen krijg door per ongeluk verkeerd te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Anoniem: 195424 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:52:

1) In de contacts manager in pc suite kan ik verjaardag van contactpersonen aangeven, deze komen dan ook mooi in de telefoon te staan. Ze komen echter niet in m'n agenda :( Kan ik dit ergens aanzetten?
2) Bij het kiezen van een ringtone, verschijnt maar 1 mp3tje in de lijst, degene die in het telefoongeheugen zelf staat. Kan ik hier ook nummers vanaf de geheugenkaart in gebruiken? (kan wel bij een nummer zelf kiezen, maar dan vraagt hij of ik dat nummer als ringtone voor alle profielen wil, en dat wil ik niet.)
3) kan ik ergens de internettoegang blokkeren? Ik wil namelijk toch nooit GPRSen en wil op deze manier voorkomen dat ik onverwachte rekeningen krijg door per ongeluk verkeerd te klikken.
1. Geen idee...

2. Ik heb al mijn mp3s op mijn geheugenkaart staan en wanneer ik in een profiel de beltoon wijzig kan ik gewoon uit de hele lijst van mp3s kiezen (heb ook de .0.0.1 versie). Dus gewoon bij Instrumenten -> Profielen -> Profiel selecteren welke je wil wijzigen en daar de beltoon aanpassen...

3. Instrumenten -> Instellingen -> netwerk -> Netwerkmodus op GSM zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87506

Ik ben benieuwd hoe duur die Music Edition gaat worden.. Moet in december mijn contract verlengen, hopelijk hebben ze een leuke aanbieding (1jr). Anders koop ik de normale, die wordt namelijk steeds goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195424 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:52:

Via Microsoft Outlook kan dit wel geregeld worden (zo hou ik me contacten bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostdeSuproost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06 12:33
Anoniem: 87506 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:30:
Ik ben benieuwd hoe duur die Music Edition gaat worden.. Moet in december mijn contract verlengen, hopelijk hebben ze een leuke aanbieding (1jr). Anders koop ik de normale, die wordt namelijk steeds goedkoper.
Klopt! Maar... bij 2call.nl kostte hij met een Telfort verlengen 1 jaar 200 min. + 100 min. E73, daarna E71 en nu weer E100! Hoe kan dat? Ik dacht dat de prijzen maar 1 keer per maand veranderd werden? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87506

Sommige sites hebben wekelijkse aanbiedingen, andere maandelijkse..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123244 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:43:
[...]

Via Microsoft Outlook kan dit wel geregeld worden (zo hou ik me contacten bij)
het lukt me ook wel om de contactpersonen incl verjaardag op te slaan, maar de verjaardagen komen niet in de agenda te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195424 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 18:20:
[...]

het lukt me ook wel om de contactpersonen incl verjaardag op te slaan, maar de verjaardagen komen niet in de agenda te staan.
hmmmm bij mij wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb sinds vandaag de nokia n73... Had alleen wat vragen..
-Waar kan ik zien welke firmware versie ik heb?
-Ik heb een 2gb apacer mini sd-card.. en wanneer ik deze in mijn card-reader stop, en er wat muziek op zet, ziet de telefoon deze mp3's niet staan wanneer ik ze probeer op te zoeken in mijn telefoon..Weet iemand hoe dit kan.. Heb ook de muziekbibliotheek al bijgewerkt maar dat werk ook niet..
-En is het mogelijk om MP3 video bestanden af te spelen op de mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

firmware versie: *#0000# intypen

en videobestanden kunnen geen MP3 zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorrie ik bedoel mp4 bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog meer mensen last van een usb-kabel die heel slecht contact met de telefoon maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Anoniem: 194339 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 20:48:
nog meer mensen last van een usb-kabel die heel slecht contact met de telefoon maakt?
Jup, nogal. Kennis van me heeft de n70 en had daar ook al problemen mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Werkt perfect. Je kan diverse video bestanden converteren naar .mp4 met nokia multimedia player die bij pc suite zit :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bulltje op 01-11-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer heb een beetje te snel de beslissing genomen om een sd kaartje te kopen. Heb nu een Scandisk Ultra II 2GB voor 80 euro!!! gekocht bij Mediamarkt. Hij werkt gelukkige wel goed:P, maarja ik lees nu dat de snelheid eigenlijk nix uitmaakt:O

edit: Heb nu msn gedownload aanmelden lukt ik zie ook mijn msn naam en mijn contactpersonen. Alleen ik zie niet dat ze online zijn. Zij mij wel en als ze een bericht typen zie ik dit niet hoe kan ik dit oplossen?:O

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 184039 op 01-11-2006 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525

Anoniem: 184039 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:36:
Jammer heb een beetje te snel de beslissing genomen om een sd kaartje te kopen. Heb nu een Scandisk Ultra II 2GB voor 80 euro!!! gekocht bij Mediamarkt. Hij werkt gelukkige wel goed:P, maarja ik lees nu dat de snelheid eigenlijk nix uitmaakt:O
Als het goed is kan je het terugbrengen? Tenminste bij mediamarkt wel...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 01-11-2006 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leut schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:13:
[...]

Uit diverse posts in dit topic blijkt dat een 2gb zonder problemen gaat werken... M.i. is er daarom toch geen reden om te twijfelen of een via inet gekocht 2gb kaartje zal werken? Ik zou iig niet twijfelen en zonder probleem via inet een dergelijk kaartje kopen.

Tenzij jij het risico niet wilt nemen en liever een kaartje bij jou in de buurt wilt kopen, heb je wel jouw zekerheid die je graag wilt. Maja, dan betaal je dus een klein beetje extra...

Kun je anders niet direct over de grens shoppen in Belgïe of Duitsland?
In Duitsland zou wel mogelijk zijn, dat is 5 minuten hier vandaan.. Maar daar weet ik natuurlijk niks te liggen, ik ga zal eens kijken bij ThePhoneHouse ot iets dergelijks, de Belgische ThePhoneHouse heeft wel 2GB kaartjes, dat staat op internet, de Nederlandse site doet het namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:02:
[...]

Als het goed is kan je het terugbrengen? Tenminste bij mediamarkt wel...
Ja, maar die hele verpakking is opengescheurd dan werkt dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-03 17:32

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Dames!!!

Ik zal als TS weer wat actiever worden in dit Topic en ga een nieuw ST dan wel Deel 3 maken dit zal even duren aangezien ik hier meer informatie in wil hebben. Uiterlijk zondag is deze klaar, hoop dat de modjes het ermee eens zijn dat dit topic even iets langer wordt dan 40 pagina's :Y)

Deel 3 wordt waarschijnlijk a lá deel 2, met wat extra's!

Bedankt voor jullie geduld! :w

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

via outlook werkt het idd wel. Thnx ^O^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
m0ridin schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:14:
[...]

3. Instrumenten -> Instellingen -> netwerk -> Netwerkmodus op GSM zetten?
Nahh... that wouldn't quite do the trick... GPRS is ook in GSM mogelijk; Mr. T-Rex wilde niet GPRS'en. De enige manier om te voorkomen dat dát niet per ongeluk kan is door alle toegangspunten voor GPRS te verwijderen: Ga naar Diensten in het menu (of naar Toepassingen > Web) en selecteer daar eerst opties (telkens Linker softkey) en dan Instellingen. Ga dan naar Toegangspunt en klik. Dan kun je aangeven welk toegangspunt je wil gebruiken. Om vervolgens toegangspunten te verwijderen ga je op een toegangspunt in de lijst staan en druk je op de C-toets. Doe dit net zo lang totdat alle toegangspunten weg zijn (laat evt. wel de MMS-punten staan, als je wel wil kunnen MMS'en) en voilà. Internet Access has been made totally impossible.
Wat je ook kunt doen is instellen dat er geen homepage wordt geladen bij het starten van één der browsers. Als je dat doet, en je klikt verkeerd waardoor er verbinding tot stand wordt gebracht, dan kost dat je nog niets, omdat (de meeste) providers alleen geld rekenen voor dataverbruik.
Succes.

Nu dan even een herhaling van een vraag van mezelf:
csteelooper schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:33:
Iemand al meegemaakt dat na een reset de Instellingenwizard volledig is verdwenen?? Reset via *#7780#. Ik had een probleem met de Instellingenwizard (kon de vodafone settings er niet in rammen; bleef de orange settings verversen) dus ik denk: ik doe een reset. Nee dus, nu is de instellingenwizard weg...
Nogmaals: het maakt me niet echt heel erg uit, maar ik vraag me af of er iemand is die het probleem kent. Ik dacht nl. dat de Settings Wizard in het ROM tuishoorde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
Anoniem: 184039 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:56:
[...]

Ja, maar die hele verpakking is opengescheurd dan werkt dat toch niet?
Ja dat kan, bij mediamarkt doen ze niet moeilijk.

Je moet eenmaal het product open hebben gemaakt om het te testen toch? Moeilijk om kaartje met de verpakking in je telefoon te proppen :P

Ga gewoon terugbrengen (wel effe kaartje leegmaken).

Voor die 80 euro koop je er serieus gewoon 2 kaartjes van 2GB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

csteelooper schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:17:
[...]

Nahh... that wouldn't quite do the trick... GPRS is ook in GSM mogelijk; Mr. T-Rex wilde niet GPRS'en. De enige manier om te voorkomen dat dát niet per ongeluk kan is door alle toegangspunten voor GPRS te verwijderen: Ga naar Diensten in het menu (of naar Toepassingen > Web) en selecteer daar eerst opties (telkens Linker softkey) en dan Instellingen. Ga dan naar Toegangspunt en klik. Dan kun je aangeven welk toegangspunt je wil gebruiken. Om vervolgens toegangspunten te verwijderen ga je op een toegangspunt in de lijst staan en druk je op de C-toets. Doe dit net zo lang totdat alle toegangspunten weg zijn (laat evt. wel de MMS-punten staan, als je wel wil kunnen MMS'en) en voilà. Internet Access has been made totally impossible.
dat werkt niet om niet meer verbinding met internet te maken.. de telefoon maakt dan doodleuk verbinding via het mms toegangspunt. Ik heb nu een nieuw, leeg Toegangspunt aangemaakt en dat werkt wel. Als je niet internet, is GPRS dan nog ergens anders nuttig voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
csteelooper schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:17:
[...]

Nahh... that wouldn't quite do the trick... GPRS is ook in GSM mogelijk; Mr. T-Rex wilde niet GPRS'en.
Argh, tuurlijk... was even in de war met UMTS... Mi scusa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195565

Goedemiddag,

Even een vraagje:

Ook ik ben in het bezit van een Nokia N73, en ik wil daarmee via GPRS verbindinding maken en synchroniseren met mijn Outlook Agenda.

Is dit mogelijk en wat heb ik hier allemaal voor nodig?

Ik ben een leek op dit gebied, dus graag een duidelijke uitleg.

Alvast bedankt,

Mr.Gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat kan toch veel beter met bluetooth lijkt me? kost het je niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195565

Anoniem: 194339 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:52:
dat kan toch veel beter met bluetooth lijkt me? kost het je niks..
Excuus, ik was wat vergeten te vermelden. Het sysnchroniseren moet namelijk door heel Nederland kunnen gebeuren. PC met daarop Outlook staat op een vaste locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:02
Ik doe dit via het Mail for Exchange programma van Nokia (kun je hier downloaden (ff de versie voor E61 gebruiken) en mijn mail2web acount. Hiermee kun je mail, agenda, contacten syncroniseren

[ Voor 10% gewijzigd door Maite op 02-11-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kan je dit precies doen, dat converteren? Want als ik een standaard mp4 filmpje afspeel via mijn telefoon, dan krijg ik alleen geluid en geen beeld..
Bulltje schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:14:
[...]

Werkt perfect. Je kan diverse video bestanden converteren naar .mp4 met nokia multimedia player die bij pc suite zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Niet online
Anoniem: 190693 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:23:
Hoe kan je dit precies doen, dat converteren? Want als ik een standaard mp4 filmpje afspeel via mijn telefoon, dan krijg ik alleen geluid en geen beeld..

[...]
.avi openen in multimedia player, en dan opslaan als .mp4, vervolgens op je n73 zetten. Werkte goed hier iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168299

ik heb een n73 firmware 0.0.3 40 themas gedownload en geinstalleerd en dan zie ik bij toepassingsbeheer er maar 15 themas bug ?

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 02-11-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat heb ik geprobeerd.. Alleen iedere keer als ik dat doe.. Dan staat die in de nokia mediaplayer, en dan geeft die aan "De indeling van het geopende bestand word niet ondersteund"..
Hier een movietje die ik erop wilde zetten : http://www.kitecinema.com...l-2006-pt1-SD-388p.mp4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan moet je dit programma hebben

afspeelen van mp4 QuickTime Player
Converteren naar mp4 ImTOO P4 Video Converter 3

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 02-11-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank je.. Ik ga het proberen..
Anoniem: 168299 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:56:
dan moet je dit programma hebben
ImTOO MP4 Video Converter 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb net een nieuw geheugenkaartje (dat overigens echt bizar traag lijkt te zijn, heb er net iets van 10 minuten over gedaan om er wat mp3's op te knallen, terwijl dat maar 500mb was, mijn oude 512mb kaartje schrijf ik in een paar minuten vol :? ) en als ik naar de mp3 speler ga, dan wil ik alle nummers van de kaart scannen en in mijn afspeellijst knallen, maar hoe doe je dat?? Hij begon er automatisch aan, maar dat duurde zo lang dat ik het had gestaakt, dus nu wil ik dat ie het opnieuw doet, maar ik zie de optie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik heb in sneltreinvaart dit topic doorgespit maar ik kan het maar niet vinden:

hoe verander je die snelkoppelingen in je main screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beetje te snel gedaan dus..

menu > instellingen > telefoon > standby-modus > actief standby: aan > toep. actief standby

daar kan je het veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je computer wel eens defragmenterd als je telfooon zo raar doet of heb je te weinig ram geheugen op pc usb 2.0 ?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 02-11-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Anoniem: 168299 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:34:
ik heb een n73 firmware 0.0.3 40 themas gedownload en geinstalleerd en dan zie ik bij toepassingsbeheer er maar 15 themas bug ?
Dat heb ik hier ok al eens gevraagd en geen antwoord op gekregen,sommige themas zie je niet terug in toep.beheer.
Ik kan ze ook niet vinden met best taskmanager of systemexplorer,waar ze zijn mag joost weten??
Zelfs als ik'verborgen bestanden'aanzet krijg ik steeds een scherm met zoiets als......bestanden kunnen niet getoond worden ivm veiligheid of zoiets??
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.