Weet iemand of het mogelijk is om te internetten via bluetooth?
Als je bedoeld: van telefoon via PC internetten: volgens mij is dit niet mogelijk, iig niet zonder een 3rd party programmaAndso schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:05:
Verwijderd
Wat is het voordeel van een Ultra-II geheugenkaart:
http://www.bestekeus.nl/s...91_4119/products_id/89911
Is dit beter dan een gewone of maakt het voor de E50 niet uit?
Verwijderd
je bedoelt dat je kan wappen via de verbinding van je peecee zodat dit geen dataverkeer kost?Andso schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:05:
naar wat ik weet niet, anders om kan wel, dus dat je de E50 als modem gebruikt, maar de snelheid laat dan wel te wensen over
Hogere lees en schrijfsnelheden.Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:03:
Wat is het voordeel van een Ultra-II geheugenkaart:
Heeft geen toegevoegde waarde in jouw E50, wel in digitale (spiegelreflex) camera's
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Mijn E50 naar de nieuwste software gezet zojuist. Maar krijg nog steeds certificaat fout bij installeren van tomeraider document viewer. Is het iemand wel gelukt om tomeraider te installeren op zijn E50?
Zijn er verder nog ervaringen met andere PDF documents viewers dan de meegeleverde? Die klaagt nog wel eens over gebrek aan geheugen.
Zijn er verder nog ervaringen met andere PDF documents viewers dan de meegeleverde? Die klaagt nog wel eens over gebrek aan geheugen.
Verwijderd
Niet als je een EDGE enabled netwerk gebruikt, ik haalde vorige week in Italie gerust 250+ Kbit/s op het WIND netwerk.Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:39:
[...]
je bedoelt dat je kan wappen via de verbinding van je peecee zodat dit geen dataverkeer kost?
naar wat ik weet niet, anders om kan wel, dus dat je de E50 als modem gebruikt, maar de snelheid laat dan wel te wensen over
heb de e50 hier ook liggen, maar als ik de bestanden van tomtom navigator 6 op het geheugen zet, stond erbij dat ik de cab bestanden moest openen.
Maar het probleem is de telefoon ziet de bestanden niet, en andere bestanden van tomtom ook niet.
Waar kan dit aanliggen?
Maar het probleem is de telefoon ziet de bestanden niet, en andere bestanden van tomtom ook niet.
Waar kan dit aanliggen?
Verwijderd
dat je 99% zeker de verkeerde versie hebtDa_Vince schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:42:
heb de e50 hier ook liggen, maar als ik de bestanden van tomtom navigator 6 op het geheugen zet, stond erbij dat ik de cab bestanden moest openen.
Waar kan dit aanliggen?
Ik heb versie 6.020 en versie 6.010 geprobeerd, maar werken allebei niet
Verwijderd
De automatische toetsenbordblokkerig kan dus enkel middels extra software AutoLock v1.1 (.sisx, 37kB)
Handmatig krijg ik het echter ook niet voor elkaar??
Verwijderd
Linkerselectietoets, sterretje?Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:33:
De automatische toetsenbordblokkerig kan dus enkel middels extra software AutoLock v1.1 (.sisx, 37kB)
*#0000#
dan krijgt je de versie te zien van je E50. Bij mij is dit
V06.41.3.0 24-10-2006 RM170
Ik vind het best een leuk toestel maar verschrikkelijk traag als ik een smsje wil versturen. Duurd zeker 5 seconden eer ik in het intype scherm zit. Ik heb het linker 'shotcut' toetsje voorzien van de macro 'Nieuwe SMS'. Als ik die indruk duurd het 5 seconden eer ik kan beginnen.
Irritant dus
Ik vind het best een leuk toestel maar verschrikkelijk traag als ik een smsje wil versturen. Duurd zeker 5 seconden eer ik in het intype scherm zit. Ik heb het linker 'shotcut' toetsje voorzien van de macro 'Nieuwe SMS'. Als ik die indruk duurd het 5 seconden eer ik kan beginnen.
Irritant dus
Misschien een wat late reactie, maar ik zat hier net zelf ook mee te klooien. Ik ben er achter gekomen dat de E50 niet het hele scherm gebruikt om zijn achtergrondafbeelding te laten zien, maar slechts een gedeelte van 240x240 pixels. Maak je het plaatje dus 240x240 groot, dan wordt het plaatje wel tot aan de zijkanten van het scherm getoond.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 17:13:
wat ik wel vreemd vind is dat als ik een plaatje als achtergrond instel ik deze niet fullscreen in beeld krijg..
Zelf heb ik de e60, maar ik had hetzelfde probleem. Volgens mij komt dat doordat je de toetsenblokering aanzet door eerst op de linker short-cut knop te drukken en vervolgens op *. Als je dus op de linker short-cut knop drukt gaat de telefoon eerst afwachten of je op het * gaat drukken. Als dit niet het geval is, dan gaat die pas naar een nieuwe sms. Als je "nieuwe sms" onder de rechter short-cut knop zet, dan heb je dit probleem niet (minder)TF schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:53:
*#0000#
Irritant dus
Verwijderd
komt inderdaad omdat ie dan eerst afwacht of je geen toestvergrendeling gaat gebruikenTF schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:53:
*#0000#
Irritant dus
maar het duurt geen 5 seconden hoor! controleer het maar een!
Jongens dit zijn wel allemaal problemen die allang voorbij gekomen zijn in dit topic, meerdere malen. Dit topic is niet zo heel groot, die 25 pagina's heb je nog wel een keertje doorgebladerd en anders is er de zoekfunctie nog.
Als ik komend weekend een beetje tijd over heb zal ik proberen de FAQ wat uit te breiden met dit soort vragen.
Als ik komend weekend een beetje tijd over heb zal ik proberen de FAQ wat uit te breiden met dit soort vragen.
Verwijderd
Weet iemand hie ik zelf het thema van mijn E50 kan aanpassen?
Ik zou er wel een eigen foto op willen hebben b.v.
Vandaag tomtom geinstaleerd maar mislukte, ik besloot de firmware opnieuw te instaleren.
Kreeg eenmelding dat ik eerst de "nokia software updater" moest updaten gedaan en vervolgens de firmware opnieuw geprobeerd te installeren.
Ik de datakabel en de lader aan me telefoon gelegd, en die tool zijn werk laten doen,
na 5 min ong. krijg ik de melding dat ik de usb verbinding had verbroken, kon nog repareren kiezen maar het was al te laat. de telefoon werkt niet meer en ik kan ook geen harde reset voor elkaar krijgen.
Hier baal ik dus gruwelijk van want hij beviel me net zo goed.
Iemand nog suggesties anders dan naar het dichtsbijzeijnde NSP gaan??
Kreeg eenmelding dat ik eerst de "nokia software updater" moest updaten gedaan en vervolgens de firmware opnieuw geprobeerd te installeren.
Ik de datakabel en de lader aan me telefoon gelegd, en die tool zijn werk laten doen,
na 5 min ong. krijg ik de melding dat ik de usb verbinding had verbroken, kon nog repareren kiezen maar het was al te laat. de telefoon werkt niet meer en ik kan ook geen harde reset voor elkaar krijgen.
Verwijderd
nope gewoon daar even naar toe gaan!j00han schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 23:37:
Vandaag tomtom geinstaleerd maar mislukte, ik besloot de firmware opnieuw te instaleren.
Verwijderd
Google? Nokia?Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 23:12:
Weet iemand hie ik zelf het thema van mijn E50 kan aanpassen?

Er is een (not for the faint hearted) WYSIWYG tool beschikbaar die iedereen kan downloaden, en hiermee maak je je eigen thema's tot in de kleinste details.
Staat ook wel ergens een link in dit topic
nog niet eens aan gedacht. Er zit natuurlijk een 'wait' op. Zeer scherp! ik ga het meteen proberen. tnxRoelos schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:39:
[...]
Zelf heb ik de e60, maar ik had hetzelfde probleem. Volgens mij komt dat doordat je de toetsenblokering aanzet door eerst op de linker short-cut knop te drukken en vervolgens op *. Als je dus op de linker short-cut knop drukt gaat de telefoon eerst afwachten of je op het * gaat drukken. Als dit niet het geval is, dan gaat die pas naar een nieuwe sms. Als je "nieuwe sms" onder de rechter short-cut knop zet, dan heb je dit probleem niet (minder)
edit: En het werkt! Stuk sneller nu, alleen ik moet wel even wennen aan de rechterselectietoets als 'nieuwe sms'
[ Voor 7% gewijzigd door TF op 09-03-2007 09:37 ]
Ik heb een aantal groepen aangemaakt in mijn contactboek.
Is het nu ook mogelijk om bij een bepaalde groep in te stellen dat je nummer niet wordt verzonden als je die mensen belt? Heb al flink lopen zoeken, maar kon niet echt iets vinden. Iemand een idee of dat ondersteund wordt?
@Fabio-c: mijn dank is groot!
* Zaagmans wist dit heel niet...
Is het nu ook mogelijk om bij een bepaalde groep in te stellen dat je nummer niet wordt verzonden als je die mensen belt? Heb al flink lopen zoeken, maar kon niet echt iets vinden. Iemand een idee of dat ondersteund wordt?
@Fabio-c: mijn dank is groot!
* Zaagmans wist dit heel niet...
[ Voor 13% gewijzigd door Zaagmans op 09-03-2007 19:01 ]
- Ruud
Verwijderd
Zet die mensen er gewoon in met #31# voor hun nummer.Zaagmans schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 18:06:
Ik heb een aantal groepen aangemaakt in mijn contactboek.
Dan bel je ze zonder nummerherkenning.
Verwijderd
Ik heb me rot gezocht en geGoogled maar ik kan geen tool vinden om het thema naar eigen inzicht aan te passen. Ik vind wel andere thema's maar dat bedoel ik niet.
Heb je misschien een link naar die WYSIWYG tool?
Verwijderd
Goed zoeken.Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:50:
Ik heb me rot gezocht en geGoogled maar ik kan geen tool vinden om het thema naar eigen inzicht aan te passen. Ik vind wel andere thema's maar dat bedoel ik niet.
http://forum.nokia.com/in...tudio_for_Symbian_OS.html
En verwacht niet dat je hiermee simpel even een theme kan maken.
Hebben mensen hier ook last van stof onder het scherm van hun E50? Het viel me gister op dat ik een aantal stofdeeltjes onder het scherm zag zitten...hoop niet dat het er meer worden
Nog geen last van, maar je kan de cover verwijderen en het stof wegvegen/wegblazen.Yorick81 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 08:32:
Hebben mensen hier ook last van stof onder het scherm van hun E50? Het viel me gister op dat ik een aantal stofdeeltjes onder het scherm zag zitten...hoop niet dat het er meer worden
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
hoe kan ik dat verwijderen dan? Die cover?gertvdijk schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:43:
[...]
Nog geen last van, maar je kan de cover verwijderen en het stof wegvegen/wegblazen.
Op http://nokiae50.info/arti...er-key-on-nokia-e50-video staat een videootje waarin de cover eraf gehaald wordt. Ze doen het daar met een tooltje, maar ik heb hem ook met mijn blote handen los weten te krijgen.TF schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:07:
hoe kan ik dat verwijderen dan? Die cover?
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Op NieuweMobiel.nl staat zojuist dat de Nokia E50 Metal Black uitvoering leverbaar is.
Helaas staan er nog geen webshops bij die hem leveren.
Weet iemand hier al meer over?
NieuweMobiel, E50 Metal Black: http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1bfd9a9
NieuweMobiel, E50 Metal Black: http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1bfd9a9
Ik ook. Vanaf de bovenkant beginnen. Met de batterijcover rustig tussen de witte rand en het zwarte plastic gaan. De cover komt daar los en met een klein beetje kracht haal je zo het frontje van je telefoon af. Erg gemakkelijk!gertvdijk schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:41:
[...]
Op http://nokiae50.info/arti...er-key-on-nokia-e50-video staat een videootje waarin de cover eraf gehaald wordt. Ze doen het daar met een tooltje, maar ik heb hem ook met mijn blote handen los weten te krijgen.
Verwijderd
Iemand enig idee waarom ik m'n E50 regelmatig moet uit en aan zetten om de screensaver weer te activeren?
Ik heb hier geen last van, gebruik je de standaard screensaver?Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:30:
Iemand enig idee waarom ik m'n E50 regelmatig moet uit en aan zetten om de screensaver weer te activeren?
Allen, Ik ben reeds een 5 tal maand in het bezit van een Nokia E50.
Ik ben er absoluut tevreden over als hoofdzakelijk zakelijk gebruiker, maar ook privé... toch heb ik mij al suf gezocht op het volgende:
Aangezien de gsm hoofdzakelijk voor m'n werk is, heb ik mijn werk contactpersonen op het geheugen van de gsm zelf staan en mijn privé nummers op de simkaart.
Nu, van zodra iemand van m'n privécontacten belt of sms't, krijg ik hun nummer te zien en niet de naam die op de simkaart staat.
Hoe kan ik dit oplossen dat de nummers herkend worden, zonder dat ik deze contacts allemaal naar het geheugen van m'n gsm moet kopiëren?
Ik zou het kopiëren van de sim naar het geheugen willen vermijden omdat ik zo een duidelijk onderscheid tussen werk en privé heb, wat zowiezo veel sneller werkt.
Kan iemand mij hiermee verder helpen? Of is dit iets wat gewoon niet opgelost kan worden?
Thx alvast!
Ik ben er absoluut tevreden over als hoofdzakelijk zakelijk gebruiker, maar ook privé... toch heb ik mij al suf gezocht op het volgende:
Aangezien de gsm hoofdzakelijk voor m'n werk is, heb ik mijn werk contactpersonen op het geheugen van de gsm zelf staan en mijn privé nummers op de simkaart.
Nu, van zodra iemand van m'n privécontacten belt of sms't, krijg ik hun nummer te zien en niet de naam die op de simkaart staat.
Hoe kan ik dit oplossen dat de nummers herkend worden, zonder dat ik deze contacts allemaal naar het geheugen van m'n gsm moet kopiëren?
Ik zou het kopiëren van de sim naar het geheugen willen vermijden omdat ik zo een duidelijk onderscheid tussen werk en privé heb, wat zowiezo veel sneller werkt.
Kan iemand mij hiermee verder helpen? Of is dit iets wat gewoon niet opgelost kan worden?
Thx alvast!
Verwijderd
Ik heb er last met zowel de standaard screensaver als met een gedownloade versie. Ik gebruik wel een ander thema dan het standaard thema. Het lijkt zich alleen voor te doen als ik een poosje van alles zit uit te proberen. Lijkt wel iets van een memory-leak probleem.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:01:
[...]
Ik heb hier geen last van, gebruik je de standaard screensaver?
Verwijderd
komt omdat toestel alleen de namen uit het boek leest!Tyrrhen schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:14:
Allen, Ik ben reeds een 5 tal maand in het bezit van een Nokia E50.
Thx alvast!
waarom maak je niet gewoon contactgroepen aan?
Hé bedankt, dit lijkt wel een oplossing te zijn. Al krijg ik nu wel al m'n contacts te zien in de algemene lijst. Nuja, is niet onoverkomelijk om naar de juiste groep te navigeren. Tenzij dit ook sneller kan?Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:35:
[...]
komt omdat toestel alleen de namen uit het boek leest!
waarom maak je niet gewoon contactgroepen aan?
Verwijderd
In de telefoonlijst, tikje naar rechts met de joystick, en je ziet alleen bellergroepen...Tyrrhen schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:26:
[...]
Hé bedankt, dit lijkt wel een oplossing te zijn. Al krijg ik nu wel al m'n contacts te zien in de algemene lijst. Nuja, is niet onoverkomelijk om naar de juiste groep te navigeren. Tenzij dit ook sneller kan?
Iets anders, ik merk net na wat geklooi met themes, dat ik 1 theme niet meer kan uninstallen, hij staat gewoon niet in de lijst met geinstalleerde software. Het gaat om een theme dat ik geinstalleerd heb nog voordat de nieuwe E50 software uitkwam, vermoed dat het daar mee te maken heeft. Iemand een idee hoe ik alsnog van dat theme afkom?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 17:36 ]
Verwijderd
Tommy H, zag dat jij weet hoe tom tom geinstalleerd moet worden. Niet het kaartje in de telefoon doen nadag alles erop is gezet maar anders?????? Hoe Hoe, ik word er gek van!
opnieuw installeren en daarna verwijderen? of anders met y-browser handmatig alle files verwijderen (hou je wel de registerbestanden over waarschijnlijk alhoewel ik niet weet hoe dit met symbian werkt).Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:35:
[...]
In de telefoonlijst, tikje naar rechts met de joystick, en je ziet alleen bellergroepen...
Iets anders, ik merk net na wat geklooi met themes, dat ik 1 theme niet meer kan uninstallen, hij staat gewoon niet in de lijst met geinstalleerde software. Het gaat om een theme dat ik geinstalleerd heb nog voordat de nieuwe E50 software uitkwam, vermoed dat het daar mee te maken heeft. Iemand een idee hoe ik alsnog van dat theme afkom?
Wow, ziet er mooi uitpieter87 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:30:
Op NieuweMobiel.nl staat zojuist dat de Nokia E50 Metal Black uitvoering leverbaar is.
Hoop dat die zwarte theme online komt, dan vervang ik de standaard blauwe direct
Verwijderd
http://www.e-series.org/nokia-e61-themes/Serenity schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:51:
[...]
Wow, ziet er mooi uit
Hoop dat die zwarte theme online komt, dan vervang ik de standaard blauwe direct
Hier zit wel een zwarte theme tussen.
Ik denk dat zwart wel eerder beschadigt (zwart metaal bestaat nou eenmaal niet, dus het is geverfd), bovendien vind ik de zilveren iets strakker/kwalitatiever ogen.Serenity schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:51:
[...]
Wow, ziet er mooi uit
Verwijderd
je moet er iig voor zorgen dat je nog niet eerder geprobeerd hebt TomTom erop te zetten! dus zoals eerder in dit topic is beschreven een harde reset doen! (backup maken van je contacts enzo! dan TomTom op je kaart zetten en je kaart in je toestel en dan installeerd ie gewoon!Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:41:
Tommy H, zag dat jij weet hoe tom tom geinstalleerd moet worden. Niet het kaartje in de telefoon doen nadag alles erop is gezet maar anders?????? Hoe Hoe, ik word er gek van!
Verwijderd
wel als het de eerste keer goed gaat, ondbreekt ie of wat dan ook of verwijder je hem dan blijven er bestanden achter die een nieuwe install doen mislukken!Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 17:39:
Ik heb zonder reset of wat dan ook tomtom gewoon kunnen installeren hoor
Verwijderd
Oke, ja dat heb ik niet meegemaakt. Heb gewoon de handleiding gevolgd, ging gelukkig in 1x goed. Bevalt goedVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 17:42:
[...]
wel als het de eerste keer goed gaat, ondbreekt ie of wat dan ook of verwijder je hem dan blijven er bestanden achter die een nieuwe install doen mislukken!
Mijn oplader doet het al de hele tijd slecht. ik moet hem beetje heen en weer bewgen in het stopcontact om hem werkend te krijgen. Nu is me telefoon uit en kan ik het moeilijk uitvinden hoe ie erin moet en krijg ik mijn mobiel niet opgeladen. Morgen maar even een nieuwe kopen. Iemand met hetzelfde probleem en misschien iemand die een goede site weet voor opladers?
Verwijderd
heb je niet nog een "oude" oplader liggen? dan kun je dat verloopstukje daarop zetten en hem zo opladen!GandalfTheGrey schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:54:
Mijn oplader doet het al de hele tijd slecht. ik moet hem beetje heen en weer bewgen in het stopcontact om hem werkend te krijgen. Nu is me telefoon uit en kan ik het moeilijk uitvinden hoe ie erin moet en krijg ik mijn mobiel niet opgeladen. Morgen maar even een nieuwe kopen. Iemand met hetzelfde probleem en misschien iemand die een goede site weet voor opladers?
Verwijderd
De kabel die bij de E50 geleverd wordt, geeft ineens problemen. Mijn pc herkent de telefoon niet meer. Ik krijg nu alleen de melding: onbekend apparaat aangetroffen. PC Suite is gewoon geinstalleerd en heb ook opnieuw de driver voor de kabel geinstalleerd..
Iemand enig idee hoe ik die kabel weer "aan de praat" krijg?
Verwijderd
Ik zou als ik jou was alles eens deinstalleren en vervolgens alle drivers + pc suite opnieuw installeren.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:29:
De kabel die bij de E50 geleverd wordt, geeft ineens problemen. Mijn pc herkent de telefoon niet meer. Ik krijg nu alleen de melding: onbekend apparaat aangetroffen. PC Suite is gewoon geinstalleerd en heb ook opnieuw de driver voor de kabel geinstalleerd..
Ik ben op zoek geweest naar een headset; heb TPH even gebeld en daar zeggen ze dat de HS-20 de oude versie is en de HS-31 de nieuwste versie. In de startpost staat nog steeds de HS-20, moet dit dus niet de HS-31 zijn? Kostte daar slechst 20 euro, via internet ben je dat ook minimaal kwijt incl. verzendkosten. Moet zeggen dat ik de dopjes van de HS-20 er beter uit vindt zien.
Iemand die mij hier duidelijkheid over kan geven?
Volgens mij is de HS-31 gewoon de goedkopere versie, gezien de plaatjes die ik kan vinden
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 16:31 ]
op www.cnn.cn kun je het zwarte frontje bestellen.
Volgens mij zit er alleen geen toetsenbord, bovenplaatje (aan/uit knop) en onderplaatje (strip onder * 0 #).
Maar wel cool
Heeft iemand ze ook al gespot in de winkels?
Volgens mij zit er alleen geen toetsenbord, bovenplaatje (aan/uit knop) en onderplaatje (strip onder * 0 #).
Maar wel cool
Verwijderd
Ik heb een probleem met mijn Nokia E50 i.c.m. de Nokia CK 7W carkit. Wanneer ik namelijk gebeld wordt gaat de telefoon wel over (maar ik hoor hem niet, terwijl het profiel zo is ingesteld dat de beltoon te horen is), maar valt de telefoon gelijk uit. Daarna start ie weer opnieuw op. Het gesprek valt dus gewoon weg. Als ik zelf een oproep doe, lukt dit wel. Inkomende oproepen komen niet door, uitgaande wel.
Hebben meer mensen hier last van? En zo ja, hoe op te lossen?
Verwijderd
software update van je toestel en anders eventueel van je carkit! toestel kan je doen via PC suite en carkit kan bij elk nokia inbouw punt!Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:37:
Ik heb een probleem met mijn Nokia E50 i.c.m. de Nokia CK 7W carkit. Wanneer ik namelijk gebeld wordt gaat de telefoon wel over (maar ik hoor hem niet, terwijl het profiel zo is ingesteld dat de beltoon te horen is), maar valt de telefoon gelijk uit. Daarna start ie weer opnieuw op. Het gesprek valt dus gewoon weg. Als ik zelf een oproep doe, lukt dit wel. Inkomende oproepen komen niet door, uitgaande wel.
Verwijderd
Beste tweakers,
Kan iemand mij vertellen hoe ik in 1 keer al mijn smsjes in de inbox verwijder? Ik heb me helemaal suf gezocht naar deze optie en m'n telefoon wordt behoorlijk traag met n kleine 500 smsjes in de inbox.
Mvg,
Kan iemand mij vertellen hoe ik in 1 keer al mijn smsjes in de inbox verwijder? Ik heb me helemaal suf gezocht naar deze optie en m'n telefoon wordt behoorlijk traag met n kleine 500 smsjes in de inbox.
Mvg,
deze functie heb ik ook nog niet kunnen ontdekken, erg irritant, word een behoorlijk karwei om alle sms'jes 1-voor-1 weg te halenVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:12:
Beste tweakers,
Mvg,
Je kan altijd nog het potlood-knopje ingedrukt houden en met de joystick naar beneden gaan, dan selecteer je meer berichten. Hou je hem ingedrukt tot onderop, dan heb je ze allemaal. Dan op de C drukken en je berichten zijn weg na een bevestigings-bericht.
Het kan wel, kies voor opties in je inbox zet via markering uit/aan alles op aan en doe dan verwijderen. Alles wordt dan in één keer verwijderd........Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:26:
[...]
deze functie heb ik ook nog niet kunnen ontdekken, erg irritant, word een behoorlijk karwei om alle sms'jes 1-voor-1 weg te halen
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:26:
[...]
deze functie heb ik ook nog niet kunnen ontdekken, erg irritant, word een behoorlijk karwei om alle sms'jes 1-voor-1 weg te halen
Dit kan inderdaad met de markeringen! Zit onder opties als je in je inbox zit! Ook kun je hem aansluiten met PC Suite en naar je inbox gaan en ze dan gewoon verwijderen met shift en klikken!Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:12:
Beste tweakers,
Mvg,
Succes!
fijn, nu nog een soortgelijke functie voor alle oproep info (gebelde nrs. e.d.)Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:18:
[...]
[...]
Dit kan inderdaad met de markeringen! Zit onder opties als je in je inbox zit! Ook kun je hem aansluiten met PC Suite en naar je inbox gaan en ze dan gewoon verwijderen met shift en klikken!
Succes!
In je bel-lijst opties en dan lijst wissen
Beetje meer rondkijken of het boekje lezen kan geen kwaad.
Verwijderd
Staat dat werkelijk niet in de gebruiksaanwijzing ?Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:43:
[...]
fijn, nu nog een soortgelijke functie voor alle oproep info (gebelde nrs. e.d.)
Als dit niet alles weghaalt, hoort onder "Opties" ook een mogelijkheid "wis alles", "wis log" o.i.d. te staan.Als u gemiste of ontvangen oproepen en gekozen nummers wilt wissen, selecteert u Recente opr. > Opties > Wis recente oproep..
edit: Sick Nick was me voor...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 19:05 ]
Het blijft een zeer interessant toestel, maar nu de E65 er is twijfel ik.
Verwijderd
Ter info:TF schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:25:
op www.cnn.cn kun je het zwarte frontje bestellen.
Maar wel cool
Volgens nieuwemobiel.nl is de 'Metal Black' te koop bij Vodafone en T-mobile. Tenminste nieuwemobiel geeft de link naar deze webwinkels. Na wat zoekwerk niet kunnen vinden.
Iemand al de Metal Black versie gezien bij een NL webwinkel.
Gr, Michael.
Verwijderd
ik sluit me hier nog eens bij aan...
na lange tijd gek te zijn geweest op de 6300, denk ik er nu toch weer over na de E50 te kopen...
en dan het liefst de black-edition!
hopelijk wordt het wachten binnenkort beloond
na lange tijd gek te zijn geweest op de 6300, denk ik er nu toch weer over na de E50 te kopen...
en dan het liefst de black-edition!
hopelijk wordt het wachten binnenkort beloond

Verwijderd
ik heb dan toch besloten de E50 te kopen. heb hem vandaag besteld bij 2call.nl
ik koop mischien over een maand op de duitse eBay een setje voor de black edition:
http://cgi.ebay.de/Origin...geNameZWD1VQQcmdZViewItem
ik koop mischien over een maand op de duitse eBay een setje voor de black edition:
Leuk coversetje inderdaad!Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 19:59:
ik heb dan toch besloten de E50 te kopen. heb hem vandaag besteld bij 2call.nl
Minpuntje is alleen dat het stuk rondom het 'stickje' nog steeds zilver zal blijven (i.t.t. de echte Black versie) en zo wel heel erg uit de toon valt.

Verwijderd
ja dat klopt, was mij niet eens opgevallen...
de joysticks zijn btw ook los verkrijgbaar, echter nog niet in het zwart
check hier voor de zilveren versie: 5-Wege-Joystick

EDIT:
ik heb ff een fotosoep gemaakt hoe hij dan zou uitzien met de orginele joystick...
ziet best wel K*T uit !!
hopelijk komt er dan ook een zwarte joystick, anders koop ik geen frontje
de joysticks zijn btw ook los verkrijgbaar, echter nog niet in het zwart
check hier voor de zilveren versie: 5-Wege-Joystick
EDIT:
ik heb ff een fotosoep gemaakt hoe hij dan zou uitzien met de orginele joystick...
ziet best wel K*T uit !!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 11:12 ]
Vergeet ook niet dat de kleur van de toetsenverlichting niet wit is, zoals op de foto is te zien. Bij mij is die toch echt diep blauw en dat zou ik echt heel lelijk vinden bij een metal black versie.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:05:
ziet best wel K*T uit !!![]()
Verwijderd
tja... klopt ook weer. als ik het me zo goed bedenk, laat ik dat maar helemaal zijn met de black metal uitvoering. ik laat m gewoon zoals die is. als ik m in het zilver/zwart niet mooi had gevonden had ik m uiteraard niet besteld
Ik vind 50 euro sowieso wel weer een bak geld voor een ander kleurtje. Vaak als je het zwarte frontje er een paar weken op heb zitten vind je het oude ook wel weer mooi.
Trouwens zie je de laatste tijd eeerug veel zwarte telefoons dus ik vind zilverkleurig wel prima (valt nog een beetje op tussen al dat zwart). Het is trouwens ook eigenlijk geen zilver maar 'metallic'
Trouwens zie je de laatste tijd eeerug veel zwarte telefoons dus ik vind zilverkleurig wel prima (valt nog een beetje op tussen al dat zwart). Het is trouwens ook eigenlijk geen zilver maar 'metallic'
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 23:33 ]
vergeet ook niet dat bij die frontjes geen 'onderplaatje' zit. dat plaatje wat precies onder je toetsenbord komt. kijk maar eens goed.
Verwijderd
inderdaad, dat had ik al gelezen op verschillende sites die een ombouw voldaan hebben.
ik laat het ook gewoon zijn, metallic is mooi zat
als je de behuizing gewoon dicht laat kan er ook geen stof onder komen !!
ik herinner jullie even aan tijden van de 3210 en 3310
op een gegeven moment had ik 3 frontjes door elkaar in gebruik, het matje van nr1 en de bovenkant van nr2 en de accu deksel van nr3 enz... dat was nog eens een tijd hahahaha
ik laat het ook gewoon zijn, metallic is mooi zat
als je de behuizing gewoon dicht laat kan er ook geen stof onder komen !!
ik herinner jullie even aan tijden van de 3210 en 3310
op een gegeven moment had ik 3 frontjes door elkaar in gebruik, het matje van nr1 en de bovenkant van nr2 en de accu deksel van nr3 enz... dat was nog eens een tijd hahahaha
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 08:30 ]
Verwijderd
hoe kan het trouwens dat als ik een sms ontvang van iemand die ZEKER wel in het telefoonboek staat, er geen naam van die contact erbij zie staan ? er staat alleen het 06 nummer als +316xxxxxx aangegeven. wat doe ik fout ? ik heb alle contacten rechtstreeks van de sim naar het tel.boek kopieerd.
EDIT: sorry mijn fout ... ik had precies die contact er 2 keer onder een andere naam in staan
wh00ps
EDIT: sorry mijn fout ... ik had precies die contact er 2 keer onder een andere naam in staan
wh00ps

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 15:50 ]
is er iemand die de e50 gebruikt om zijn gmail-account te checken? Ik weet dat in theorie dit allemaal kan, maar ik ben vooral benieuwd of mensen dit prettig vinden werken in de praktijk en ook echt dagelijks gebruiken.....
Ja, dit doe ik met de ingebouwde automatische e-mail bericht checker tool. Werkt redelijk goed, maar niet heel erg betrouwbaar. Laatst was hij gewoon een keer gestopt met automatisch checken. Maar goed, dat is eenmaal voorgekomen in de afgelopen drie maanden. Ik laat hem ieder uur tussen 8u 's ochtends en 11u 's avonds checken. Nadeel is wel dat je gedurende korte tijd onbereikbaar bent voor mensen die jou proberen te bereiken. Althans, dat heb ik ondervonden, dat je bij een actieve GPRS/EDGE verbinding niet gebeld kan worden.Plato schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:02:
is er iemand die de e50 gebruikt om zijn gmail-account te checken? Ik weet dat in theorie dit allemaal kan, maar ik ben vooral benieuwd of mensen dit prettig vinden werken in de praktijk en ook echt dagelijks gebruiken.....
Om de mail te lezen gebruik ik de tool van Gmail zelf, omdat die het mogelijk maakt zonder de bijlage te downloaden de mail (tekst) te lezen en ook in het algemeen ietsje efficienter is met dataverkeer.
Gloeiende, gloeiende, de zwarte is leverbaar bij Salland 
http://www.sallandautomatisering.nl/?pid=27333&ref=2
Met en zonder camera!
Even vragen aan mijn vriendin of ze graag een zilveren E50 zou willen hebben
Met en zonder camera!
[ Voor 58% gewijzigd door Kokkers op 03-04-2007 19:54 ]
Verwijderd
euhm.... Levertijdindicatie: 1 tot 10 werkdagenKokkers schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:53:
Gloeiende, gloeiende, de zwarte is leverbaar bij Salland
Met en zonder camera!
Verwijderd
Heb Nokia Podcasting 1.00.3 op mn E50 geïnstalleerd, en via http://feeds.nos.nl/procesholleeder spannende mp4 files binnengehaald.
Nu wil ik deze movie via realplayer afspelen, krijg echter de error;
"Kan geluid of video clip niet afspelen, er wordt een gedeelte afgespeeld"
Waarna alleen het geluid hoorbaar is en beeld op zwart blijft.
Ook DivX player kan dit mpeg4 filetje niet aan..
Iemand een idee?
Waarna alleen het geluid hoorbaar is en beeld op zwart blijft.
Iemand een idee?
Verwijderd
Vanochtend zag ik dat Salland voorraad had van de zwarte versie zonder camera. Heb gelijk een bestelling gemaakt, daarna was de levertijd weer tussen 1 tot 10 dagen. Nu maar afwachten wanneer hij binnenkomt.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 22:50:
[...]
euhm.... Levertijdindicatie: 1 tot 10 werkdagen
Ik weet niet of dit mag (indien niet : MOD doe je ding) maar zou iemand es willen kijken naar :
E50 synct calender (Domino) de eerste keer niet
E50 synct calender (Domino) de eerste keer niet
klinkt toch echt als een verkeerde codec? je moet voor mp4 toch altijd twee dingen hebben: een audio/video splitter en de decoder zelf. In XP is het ook altijd lastig om dit aan de praat te krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:52:
Heb Nokia Podcasting 1.00.3 op mn E50 geïnstalleerd, en via http://feeds.nos.nl/procesholleeder spannende mp4 files binnengehaald.
Waarna alleen het geluid hoorbaar is en beeld op zwart blijft.![]()
Iemand een idee?
Verwijderd
Hierbij ter info dat de Black Metal versie die bij Salland op hun site staat gewoon de grijze versie met zwarte randen is.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:34:
[...]
Vanochtend zag ik dat Salland voorraad had van de zwarte versie zonder camera. Heb gelijk een bestelling gemaakt, daarna was de levertijd weer tussen 1 tot 10 dagen. Nu maar afwachten wanneer hij binnenkomt.
He allemaal,
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het updaten van hun E50 vis nokia software updater?
Ben al een tijd aan het proberen om de software te updaten. Dit wil alleen tot op heden nog niet lukken.
Ik heb de nieuwste versie van Nokia PC-suite geïnstalleerd en ook de nieuwste versie van software updater.
Bij het checken naar een update heeft nokia software updater aan dat er geen updates beschikbaar zijn. Als ik dit topic mag geloven moet dit wel het geval zijn.
De versie die nu op mijn e50 staat is: 06.27.1.0 (RM-170).
Ook als ik via nokia software update site check op updates voor mijn phone op product code (http://europe.nokia.com/A4305060) dan geeft hij daar ook aan dat er geen updates beschikbaar zijn.
mijn productcode is: 0543337
Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor....
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het updaten van hun E50 vis nokia software updater?
Ben al een tijd aan het proberen om de software te updaten. Dit wil alleen tot op heden nog niet lukken.
Ik heb de nieuwste versie van Nokia PC-suite geïnstalleerd en ook de nieuwste versie van software updater.
Bij het checken naar een update heeft nokia software updater aan dat er geen updates beschikbaar zijn. Als ik dit topic mag geloven moet dit wel het geval zijn.
Ook als ik via nokia software update site check op updates voor mijn phone op product code (http://europe.nokia.com/A4305060) dan geeft hij daar ook aan dat er geen updates beschikbaar zijn.
kan het zo zijn dat er ook echt geen updates zijn en jij de meest recente software hebt? Ik heb de mijne namelijk geupdate (enige maanden geleden) naar jouw versie.cue schreef op maandag 09 april 2007 @ 23:52:
He allemaal,
Ik denk dus dat er geen nieuwe firmware is
Mijn E50 heb ik een tijdje geleden al geupdate naar de nieuwste versie. Net even gecontroleerd (*#0000# intoetsen) en ik heb versie 06.41.3.0 / 24-10-2006 / RM-170.Batsu schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:33:
[...]
kan het zo zijn dat er ook echt geen updates zijn en jij de meest recente software hebt? Ik heb de mijne namelijk geupdate (enige maanden geleden) naar jouw versie.
Ik denk dus dat er geen nieuwe firmware is
Overigens, als ik mijn productcode (0536128) invoer op die website die 'cue' noemde, dan krijg ik:
"Version: 06.41.3.0 <Get it>",
met die code van cue zelf krijg ik inderdaad te zien dat er geen update beschikbaar is. Dus of er zijn twee generaties van de E50, waarbij de oudere niet meer ondersteund worden, of er zit iets fout in de productcode database.
(Oh ja, als ik op die "<Get it>" link klik, dan word ik naar een pagina geleid waar ik die update-software kan downloaden - ik kan dus niet aan die firmware zelf komen.)
Edit: fixed typo in firmware check code
ff voor de duidelijkheid:
je downaload eerst software, de zogenaamde nokia software updater. Indien je dit programma (op je pc) start dan checkt deze of je telefoon een update kan hebben. Dat programma haalt zelf de nieuwe firmware binnen.
http://europe.nokia.com/A4176089?E50
je downaload eerst software, de zogenaamde nokia software updater. Indien je dit programma (op je pc) start dan checkt deze of je telefoon een update kan hebben. Dat programma haalt zelf de nieuwe firmware binnen.
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 09:38:
Hierbij ter info dat de Black Metal versie die bij Salland op hun site staat gewoon de grijze versie met zwarte randen is.
Ik vraag me af of Salland dit met opzet heeft gedaan...
Ook lekker, ik heb inmiddels de zwarte versie met camera besteld.
Levertijd 1-10 dagen, geld overgemaakt. Nu is de levertijd ineens 'onbekend'.
Morgen maar even bellen dat Salland het geld retour mag storten.
Vooralsnog heb ik de echte zwarte versie dus nog nergens leverbaar gezien.
Ik kan een e50 afkomstig uit Duitsland kopen. Deze foon kan niet op taal Nederlands ingesteld worden, maar wel op bijv Engelstalig. Ik neem aan dat wanneer ik TomTom NL versie installeer dit geen problemen zal geven?
/edit: hier nog een uitgebreide review (wellicht voor in de TS): http://www.mobile-review.com/review/nokia-e50-en.shtml
/edit: hier nog een uitgebreide review (wellicht voor in de TS): http://www.mobile-review.com/review/nokia-e50-en.shtml
[ Voor 22% gewijzigd door NRGetic op 11-04-2007 09:41 ]
I used to be schizophrenic, but we are okay now.
Verwijderd
Op dit moment heb ik een carkithouder MBC-15S voor o.a. de 6230. Wanneer ik nu de CR-66 koop voor mijn E50, kan ik dan eenvoudig de MBC-15S demonteren en de nieuwe erop zetten? Heeft iemand hier ervaring mee? Omdat de E50 namelijk een echo heeft met de CK 7W probeer ik het zo op te lossen.
Klopt.. zo doe ik het ook..Batsu schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:52:
ff voor de duidelijkheid:
Blijf het erg vreemd vinden.
Iemand nog een oplossing welke ik zou kunnen proberen... ik ben leeg...enige wat ik nog kan doen is terug gaan naar KPN business centre waar die vandaan komt.
Ik heb op dit moment een K750i, maar ik ben druk opzoek naar een nieuw toetsel.
de kwaliteit van de K750i is echt om te huilen. Heb het toestel nu 1,5 jaar in gebruik. De joystick is zoo echt van slechte kwaliteit (overbekend probleem... maar SE doet er niets aan..)
Nu ben ik dus op zoek naar een vervanger!:) De E50 lijkt mij wel wat (anders zou ik hier niet posten..;)), maar... hoe is de joystick?
Is het toestel wel zo stevig gebouwd dat ik bij normaal gebruik minimaal 2 jaar met het toestel kan doen?
de kwaliteit van de K750i is echt om te huilen. Heb het toestel nu 1,5 jaar in gebruik. De joystick is zoo echt van slechte kwaliteit (overbekend probleem... maar SE doet er niets aan..)
Nu ben ik dus op zoek naar een vervanger!:) De E50 lijkt mij wel wat (anders zou ik hier niet posten..;)), maar... hoe is de joystick?
Is het toestel wel zo stevig gebouwd dat ik bij normaal gebruik minimaal 2 jaar met het toestel kan doen?
Verwijderd
Het toestel is grotendeels van metaal, dus ja moet wel lukken.SyS_ErroR schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:53:
Ik heb op dit moment een K750i, maar ik ben druk opzoek naar een nieuw toetsel.
Wat de joystick betreft, hij lijkt iets steviger dan die van SE's, maar het blijft een joystick waar rommel tussen komt. En GSM's van tegenwoordig worden nou eenmaal niet gemaakt voor 5 jaar gebruiksduur. Je kan bij een willekeurige Nokia servicepoint gewoon de joystick laten vervangen voor een paar tientjes trouwens. Dus ik zou me niet al te druk maken als ik jou was.
Ah oke..
Naja, da's acceptabel dus!:)
De reactie van SE was namelijk "koop maar een nieuwe" (en van dat soort reacties wordt ik echt giftig..)
Naja, da's acceptabel dus!:)
De reactie van SE was namelijk "koop maar een nieuwe" (en van dat soort reacties wordt ik echt giftig..)
Ik had een paar daagjes geleden een raar probleem. Ik werd gebeld toen ik buiten op een terrasje zat. Ik nam de telefoon op en automatisch sprong hij op 'speakerfunctie', met als gevolg dat het hele terras kon meeluisteren. Hij reageerde totaal niet op de toetsen; ook het volume of het 'einde-gesprek' knopje functioneerde niet. Ik kon de beller wel gewoon verstaan en zij mij ook. Uiteindelijk heb ik de batterij eruit moeten halen en opnieuw moeten opstarten. Heel raar. Hebben meer mensen dit probleem gehad?
Het gebeurd mij wel eens dat m'n BT verbinding naar m'n Jabra Handsfree set niet helemaal lekker werkt, dan moet ik m'n E50 even aan en uit zetten en dan werkt het weer prima.
Btw, m'n oplader is al terug naar PDAshop.nl, er zat al een draadbreuk in.
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren, ik ben hem nu al 2 weken kwijt.
Gelukkig heb nog een autolader.
Btw, m'n oplader is al terug naar PDAshop.nl, er zat al een draadbreuk in.
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren, ik ben hem nu al 2 weken kwijt.
Gelukkig heb nog een autolader.
Verwijderd
ja ik !! ik nam de telefoon op gewoon met het groene knopje en toen stond die meteen op de speaker. ik dacht dat ik wel weer ergens op geduwd had per ongeluk maar nou ik jouw verhaal lees denk ik toch dat ik nix fout had gedaan... ik heb toen niet geprobeerd op te hangen of andere toetsen te duwen, echter viel me ook op dat de beller het gesprek moest beëindigen en kon ik volgens mij ook niet de rode knop bedienen... een erg raar verhaal moet ik zeggen !!Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:59:
Ik had een paar daagjes geleden een raar probleem. Ik werd gebeld toen ik buiten op een terrasje zat. Ik nam de telefoon op en automatisch sprong hij op 'speakerfunctie', met als gevolg dat het hele terras kon meeluisteren. Hij reageerde totaal niet op de toetsen; ook het volume of het 'einde-gesprek' knopje functioneerde niet. Ik kon de beller wel gewoon verstaan en zij mij ook. Uiteindelijk heb ik de batterij eruit moeten halen en opnieuw moeten opstarten. Heel raar. Hebben meer mensen dit probleem gehad?
sinds dien is het me wel niet meer gebeurd