Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:37
geupdate naar 7.36.0.0 (pas 2 weken uit geloof ik), hiermee schijnt het caller id probleem opgelost te zijn van update 7.13 (niet herkennen van nummers in een iets ander format +31 etc). Geen idee of dit in nederland ook echt een probleem was, ik kom zelf van een hele oude firmware.

Geen problemen kunnen ontdekken en het lijkt allemaal een stukje soepeler te draaien

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Meer mensen die eens in de zoveel tijd een tik/kraak/klak geluid horen tijdens een gesprek?
Best irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
UltraSub schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 21:00:
Meer mensen die eens in de zoveel tijd een tik/kraak/klak geluid horen tijdens een gesprek?
Best irritant...
nee, maar met welke firmware heb je hier last van?
vaak worden in firmware updates ook dit soort dingen wel gefixed

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

UltraSub schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 21:00:
Best irritant...
Ik vind het geluid sowieso tegenvallen van deze gsm. Veel te schel. En ja ik heb daar dus ook wel eens last van. Geen idee waar het aan ligt, heb de nieuwste fw geinstalleerd. Misschien een brakke speaker?

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:36
NRGetic schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:36:
Ik vind het geluid sowieso tegenvallen van deze gsm. Veel te schel. En ja ik heb daar dus ook wel eens last van. Geen idee waar het aan ligt, heb de nieuwste fw geinstalleerd. Misschien een brakke speaker?
Mijn eerste reactie na aanschaf van de E50 was juist het tegenovergestelde: heel helder en duidelijk. Ik was de 6260 gewend, die echt nog veel slechter geluid produceert; veel ruis en merkbare hop op andere cellen in het netwerk.
Inmiddels ben ik gewend geraakt aan de E50 natuurlijk en ik bel niet vaak met een andere telefoon.

[ Voor 8% gewijzigd door gertvdijk op 07-10-2007 13:00 ]

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Over het geluid op zich ben ik ook zeer tevreden!
Beste telefoon die ik ooit heb gehad qua geluid (en volgens mij met de rest van de functies ook :P )
Maar die tik/kraak is annoying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235860

Hallo,

Ik heb nu ongeveer 2 maanden mijn Nokia E50. Ik ben er zeer tevreden over, geluid is helder en gebruiksgemak is top. Het enige is dat hij misschien wat sneller mag.

Ik heb sinds gister een probleempje. Ik luister als ik aan het rijden ben op de motor naar wat muziek op de achtergrond (mocht wel een tandje luider), en nu springt hij uit het niets naar een 'spreek nu' schermpje. Ik heb bij spraakopdrachten en spraakoproeken gekeken maar ik krijg het niet weg! Ik word er momenteel redelijk gek van.

Weet iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Bij voorbaat dank,

MrSelected :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:13
Voor de mensen die graag hun E50 met Thunderbird/Lightning zouden willen syncen (bij mijn weten kon dat voorheen niet): de beta-release van versie 7 van Mobile Master (http://www.mobile-master.com/) schijnt support voor de E50 te hebben! Ga ik binnenkort misschien eens uittesten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Anoniem: 235860 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:19:
Ik luister als ik aan het rijden ben op de motor naar wat muziek op de achtergrond
Met een headset of op luidspreker?
Anoniem: 235860 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:19:en nu springt hij uit het niets naar een 'spreek nu' schermpje.
Ervanuitgaande met een headset kan er wat vuil zijn bij de contactjes van de pop-port. Ik heb zelf vaak problemen met de USB kabel die twijfelt of ie is verbonden.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:39

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Sinds vandaag heb ik mijn E50 binnen. Heb hem gekocht voor maar 165 euro( zaten lichte krassen op de achterkant en that's it) Maar nu ben ik bezig met het proberen te synchroniseren, kom ik erachter dat mijn windows zo dusdanig stuk is dat ook PC suite nu het niet meer zo leuk vind. Wat betekent dat ik eindelijk mijn verplichte reinstall zal moeten uitvoeren. *O* ( werk zelf onder linux, maar wil toch eventjes kijken wat dat PC suite nu met je telefoon doet)

Voor de rest direct een nokia audiopoort naar 3.5 MM gekocht en 2 GB aan geheugen en nog meer kleine prutsdingen *O* Tot nu toe tevreden over de telefoon voor 200%

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:12

TF

bla bla

Ik heb mijn e50 laten vallen tijdens het bestraten van een mijn tuin, hup ook meteen in een plas water. Ziek van natuurlijk ....

Ik ben verzekerd en dat betekende dat ik een ander toestel mocht uitzoeken. Ik kon kiezen uit de e50, en nog 2...die andere 2 hadden geen Symbian en dat wou ik toch graag hebben ivm tomtom en andere applicaties.

Dus ik kies de e50 maar die was niet leverbaar (phonehouse) vreemd, ik zei dat ik recht had op een vergelijkbaar exemplaar, dus met Symbian.... Na wat wikken en wegen heb ik de 6120 gekregen. Best een leuk dingetje...maar ik ben dus exit voor dit topic.

Even een link en een plaatje!

http://www.nokia.nl/A4405724

Afbeeldingslocatie: http://www.pestaola.gr/img/nokia_6120_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Touchdomex schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:33:
Sinds vandaag heb ik mijn E50 binnen. Heb hem gekocht voor maar 165 euro( zaten lichte krassen op de achterkant en that's it) Maar nu ben ik bezig met het proberen te synchroniseren, kom ik erachter dat mijn windows zo dusdanig stuk is dat ook PC suite nu het niet meer zo leuk vind. Wat betekent dat ik eindelijk mijn verplichte reinstall zal moeten uitvoeren. *O* ( werk zelf onder linux, maar wil toch eventjes kijken wat dat PC suite nu met je telefoon doet)

Voor de rest direct een nokia audiopoort naar 3.5 MM gekocht en 2 GB aan geheugen en nog meer kleine prutsdingen *O* Tot nu toe tevreden over de telefoon voor 200%
is 165 niet veel voor 2ehands? volgens mij gaat ie nieuw voor 180 weg...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76468

Prulleman schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:37:
[...]

€ 178,95 zelfs. ;)
VEEL te VEEL voor een 2e hands toestel.
Tenzij je de verkoper bent natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Prulleman schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:37:
[...]

Het verschil met tweede hands is dat je niet direct de volle garantie krijgt of iets dergelijks. Ik wou hem graag in een winkel kopen en daar was hij nou eenmaal duurder dan op het internet( heb er zelfs een topic over geopend in de HK :o )

Maar ik ben er blij mee en de korting die ik heb gekregen voor een DEMO model( dus niet een echt 2ehandsje) vind ik ook prima zat >:)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gertvdijk schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:58:
[...]

Met een headset of op luidspreker?

[...]

Ervanuitgaande met een headset kan er wat vuil zijn bij de contactjes van de pop-port. Ik heb zelf vaak problemen met de USB kabel die twijfelt of ie is verbonden.
Met de headset. Hij hindert nu niet meer.

Maar sindsdien als ik met de headset bel, hoort de andere kant van de telefoonlijn mij niet. Ik hoor hen wel door het oortje. Heel fijn dat de headset nu al stuk is.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Anoniem: 235860 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:30:
Maar sindsdien als ik met de headset bel, hoort de andere kant van de telefoonlijn mij niet. Ik hoor hen wel door het oortje. Heel fijn dat de headset nu al stuk is.. :(
Contactjes schoonmaken ;) Met name die van de telefoon!

[ Voor 4% gewijzigd door gertvdijk op 12-10-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gedaan maar geen effect..

heb een headset van een 6111 die hier nog lag gepakt. Veel betere headset, comfortabeler en 2 oordopjes. Jammer dat er niet zo één bij de E50 was geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC_Denton
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-06-2018
Ben al een paar week de trotse ;) bezitter van een E50 en heb er net Tetris voor geschreven
http://fileblaze.com/new/...7781/TetrisMidlet.jar&s=t
Suggesties welkom.
Niet getest op andere toestellen.
Pas op: verslavend.
Afbeeldingslocatie: http://aycu32.webshots.com/image/31871/2001002113761694449_th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Is het mogelijk om een applicatie aan een sneltoets te koppelen?
Dus dat ik door de 2 ingedrukt te houden TomTom kan starten, 3 ingedrukt houden om Bluetooth aan of uit te zetten?

Ik heb wel gevonden dat je er een telefoonnummer aan kan koppelen, maar ik kan er nog geen applicatie aan toewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
vanaalten schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 08:33:
Is het mogelijk om een applicatie aan een sneltoets te koppelen?
Dus dat ik door de 2 ingedrukt te houden TomTom kan starten, 3 ingedrukt houden om Bluetooth aan of uit te zetten?

Ik heb wel gevonden dat je er een telefoonnummer aan kan koppelen, maar ik kan er nog geen applicatie aan toewijzen.
nee, kan alleen aan je linker/rechter softkey of een rij icoontjes in je standby screen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Het kan wèl.

Met een speciaal programma zoals NStarter kan je dat inderdaad wel doen.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88197

Heb de telefoon nu bijna een jaar en de rode en groene knop beginnen nu al een beetje lamheid te vertonen, indrukken gaat vele malen zwaren dan de E50 van een collega van me. Frontje er al afgehaald, maar er zit geen vuil onder. Of frontje is versleten, of de telefoon zelf. Dit mag toch niet binnen een jaar?
Het werkt allemaal nog wel, maar veel zwaarder, ik voel geen goede 'klik' meer. Zal dit onder garantie vallen? En zijn er meer mensen met dit probleem?

/Edit: Stukje papier onder het knopje lost het probleem al op, lijkt me dus dat het frontje afgesleten is... Als ik direct op de telefoon klik, merk ik niet dat het schakelaartje lam is. Toch vraag ik me af of dit wel normaal is, een jaar is toch niet extreem veel? 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 88197 op 24-10-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237536

Anoniem: 88197 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:39:
Heb de telefoon nu bijna een jaar en de rode en groene knop beginnen nu al een beetje lamheid te vertonen, indrukken gaat vele malen zwaren dan de E50 van een collega van me. Frontje er al afgehaald, maar er zit geen vuil onder. Of frontje is versleten, of de telefoon zelf. Dit mag toch niet binnen een jaar?
Het werkt allemaal nog wel, maar veel zwaarder, ik voel geen goede 'klik' meer. Zal dit onder garantie vallen? En zijn er meer mensen met dit probleem?
je toestel heeft 2 jaar garantie, maak hier gebruik van.
als je kan aantonen dat de toetsen niet meer goed klikken zal hier zeker naar geluisterd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237536 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:58:
[...]

je toestel heeft 2 jaar garantie, maak hier gebruik van.
als je kan aantonen dat de toetsen niet meer goed klikken zal hier zeker naar geluisterd worden.
Heb hem via internet gekocht, 'even' langsbrengen is dus nogal lastig.. (onlineshop, dus niet 2e hands). Maar zal hem opsturen dan!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 88197 op 24-10-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Liebaart schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:16:
Het kan wèl.

Met een speciaal programma zoals NStarter kan je dat inderdaad wel doen.
Toegegeven, ik had zelf wel wat meer zoekwerk mogen doen. Uiteindelijk gewoon op de website van Nokia gevonden, op de Nokia Marketplace, voor 7,50 euro: Fast Start. Nu gewoon een seconde lang de '4' indrukken en TomTom start, de '3' een seconde indrukken en ik kom in het BlueTooth menu. Precies wat ik zocht!

(Nstarter lijkt in de buurt te komen, maar dan moet je volgens mij twee toetsen indrukken, waarbij eentje de 'shift' toets is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88197 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:27:
[...]

Heb hem via internet gekocht, 'even' langsbrengen is dus nogal lastig.. (onlineshop, dus niet 2e hands). Maar zal hem opsturen dan!
Je kan ook gewoon langs een NokiaServicePoint gaan, die horen hem ook te accepteren als het binnen de garantie is. En je hebt daar niet eens de bon voor nodig, ze kunnen aan het serienummer zien hoe oud je toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76468 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:22:
[...]

Je kan ook gewoon langs een NokiaServicePoint gaan, die horen hem ook te accepteren als het binnen de garantie is. En je hebt daar niet eens de bon voor nodig, ze kunnen aan het serienummer zien hoe oud je toestel is.
precies, jij snapt het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76468 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:22:
[...]

Ahhh... Das handig :) Ga ik daar wel heen! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88197 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:16:
[...]

Ahhh... Das handig :) Ga ik daar wel heen! Bedankt!
in de KPN business centers en binnenkort ook de primafoons zitten monteurs die je telefoon kunnen en mogen repareren.
dus als je een probleem hebt kan hier gewoon heen. ook met branded toestelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-06 14:01
Heb nu even zitten rondkijken maar kan het niet vinden;
Mijn vader heeft deze telefoon nu tijdje in gebruik en hij vindt de menu structuur qua letters wel erg klein. Hij heeft ergens gezien dat dit groter gemaakt kan worden maar hij weet niet meer waar en ik kan er ook niks over terug vinden. Ik weet ook niet precies hoe ik hier op moet zoeken. Dus...

Iemand enig idee hoe ik de teksten groter op het scherm van deze telefoon kan weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Vassie18 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:59:
Heb nu even zitten rondkijken maar kan het niet vinden;
Mijn vader heeft deze telefoon nu tijdje in gebruik en hij vindt de menu structuur qua letters wel erg klein. Hij heeft ergens gezien dat dit groter gemaakt kan worden maar hij weet niet meer waar en ik kan er ook niks over terug vinden. Ik weet ook niet precies hoe ik hier op moet zoeken. Dus...

Iemand enig idee hoe ik de teksten groter op het scherm van deze telefoon kan weergeven?
lees topic door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102097

heb ik sinds 3 dagen een freedom keychain sirf 3 gps module.

werkte meteen, ff pairen met 1234 en wachten op signaal. geen probleem

heb het 2 dagen gebruikt, toen was hij leeg. ff opgeladen via usb.

ik vandaag proberen. wilt tomtom geen verbinding maken, dat bolletje rechtsboven draait niet eens.
meldingen veranderen van, "geen gps apparaat" "wachten op gps signal" om en om.

heb de e50 gereset. laatste fw staat erop.

pairen lukt wel maar zelfs via de nokia navigatie software vind hij geen gps signaal. terwijl ik de gps module wel zie knipperen.

iemand een idee??

adapt 750 wilde helemaal niet werken trouwens, daarmee lukte pairen niet eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niemand een idee?

het lijkt niet aan de telefoon te liggen. de gps wil gewoon geen satellieten zoeken.

aan zo'n ding valt niks in te stellen dus ik denk dat hij stuk is..

toch wel snel na 2 dage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 102097 schreef op zondag 04 november 2007 @ 02:11:
niemand een idee?

het lijkt niet aan de telefoon te liggen. de gps wil gewoon geen satellieten zoeken.

aan zo'n ding valt niks in te stellen dus ik denk dat hij stuk is..

toch wel snel na 2 dage..
Is het misschien niet gewoon de plek waar jij wil gaan verbinden. Ikzelf gebruik naar alle plezier een Adept 750 icm met Tom Tom. Dit wil perfect totdat ik binnen in school ben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik probeer het gewoon in de open lucht. waar de gps een half uur in heeft gelegen.

maar hij zoekt niet eens met tomtom, je ziet niet eens enkele satellieten zwakjes.

een oudere oasis gps werkt overigens wel hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132697

Hey,

ik heb een E50 die ik in de wagen gebruik met een Oasis Stein bluetooth muisje.

Heeft er iemand een idee of het toestel tegelijkertijd kan gebruikt worden met de Nokia CK-7W carkit?? Ik bedoel dus: kan het toestel tegelijkertijd via bluetooth met de GPS muis EN met de carkit verbinding maken?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Anoniem: 132697 schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:19:
Hey,

ik heb een E50 die ik in de wagen gebruik met een Oasis Stein bluetooth muisje.

Heeft er iemand een idee of het toestel tegelijkertijd kan gebruikt worden met de Nokia CK-7W carkit?? Ik bedoel dus: kan het toestel tegelijkertijd via bluetooth met de GPS muis EN met de carkit verbinding maken?

Alvast bedankt!
Bij mij gaat het wel samen met een BT oortje, dus ik neem aan dat een CK ook moet werken.
Waarschijnlijk gaan dan wel de tomtom stemmen ook over de carkit.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239771

Hallo,

Waarschijnlijk kan iemand mij wel helpen. Ik ben sinds een week in het bezit van een E50. Heb hier Tomtom 6 maar krijg het voor geen mogelijkheid geinstalleerd. Heb alle bestanden, zoals beschreven in het info-filetje, op m'n 2GB kaart gezet, en dan moet ie automatisch gaan starten. Na even zoeken in het E50 Topic, kwam ik erachter dat ik een harde reset moest doen, dan het kaartje er weer in... Zo gezegd, zo gedaan. Mocht helaas niet baten. Ben er nu welgeteld de hele dag mee aan het kloten, maar het wil maar niet lukken... Zou iemand me kunnen helpen? Ik zie nl. genoeg mensen hier die het wel voor elkaar hebben gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
info-filetje? misschien eens contact opnemen met TomTom? Op hun site staan soms ook behoorlijke tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
weet je zeker dat je wel de symbian versie hebt?
Als het goed is moet er ergens een .sis file bij staan, als je deze op je pc uitvoert terwijl je telefoon is verbonden gaat ie installeren.

Hoe en of de autostart vanaf SD werkt weet ik niet, ik heb gewoon zoals hierboven de .sis met de hand uit gevoerd vanaf de PC

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OK ... Was dus de Windows Mobile.. Moest Symbian hebben... :P Is dus opgelost... Draait perfect!

Bedankt voor jullie hulp!

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenzer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-05 16:53
Ik heb bij http://www.devilpower.nl/ een kabeltje gekocht zodat ik m'n koptelefoon op de E50 aan kan sluiten, ik krijg echter de muziek in mono uitvoering te horen, da's balen. :( Wel op beide oortjes geluid (dus niet links OF rechts) maar signaal is identiek.

Hebben mensen hier verloopstekkers bemachtigd die wél een stereo signaal doorgeven?
Of ondersteunt de E50 dit simpelweg niet?

[ Voor 5% gewijzigd door Trenzer op 14-11-2007 23:57 ]

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Zou moeten werken, ik wil op een gegeven moment een verloopstukje halen (als ik wat geld over heb)

een Nokia AD-46 zou het volgens mij moeten doen, maar er zijn zeker ook goedkopere en functionelere adapters.

• gertvdijk
Trenzer schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:56:
Hebben mensen hier verloopstekkers bemachtigd die wél een stereo signaal doorgeven?
Of ondersteunt de E50 dit simpelweg niet?
Ik heb de set van HS-20 & AD-41 en het geluid is absoluut stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NRGetic schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 22:06:
Ships...
net e.o.a. theme geactiveerd nadat ik de laatste fw er op heb gezet. Nu blijft mijn e50 hangen bij het Nokia logo (wit scherm met blauw nokia logo) Na een minuut of 2 blijft het scherm wit.

In Het Nokia N80 Topic Deel 4 draadje zag ik dat je dmv een 3 toetsencombo de gsm een full reset kan geven. Maar dit werkt niet voor de e50. Weet iemand wat de toetsencombo is voor de e50?

/EDIT
Het is wel gelukt! 8) Had last van dikke vingers!

full reset:
3 toestencombo is:
(eerst toestel uitzetten)
druk tegelijkertijd de volgende toetsen in:
- de aanneemknop (groen hoorntje)
- cijfer drie (3)
- * (sterretje)
Zet het toestel weer aan.

Done!
Ik heb dus nu hetzelfde probleem... Ook met het activeren van een nieuw theme. Bleef eerst hangen, dus ik proberen de telefoon uit te zetten. lukte niet meer omdat de toetsen niet meer werkten. Dan de batterij er maar uit. Full reset geprobeerd werkt dus ook niet... Iemand nog ideeen?? Of wordt het gelijk richting TPH of het nokia centre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Anoniem: 239771 schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:36:
[...]
Ik heb dus nu hetzelfde probleem... Ook met het activeren van een nieuw theme. Bleef eerst hangen, dus ik proberen de telefoon uit te zetten. lukte niet meer omdat de toetsen niet meer werkten. Dan de batterij er maar uit. Full reset geprobeerd werkt dus ook niet... Iemand nog ideeen?? Of wordt het gelijk richting TPH of het nokia centre?
Ik denk dat de full reset op zich wel werkt bij jou. Heb het zelf een aantal keer moeten proberen (dikke vingers)...voordat die werkte.
Het is belangrijk dat je alle toetsen ingedrukt (blijft) houdt (houden). Dus 3 toetsencombo ingedrukt blijven houden en aanknop indrukken.Mocht het nog niet lukken dan zou ik idd even langs een NSP gaan.
Suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbuurman
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:08
Ik heb de E50 ingebruik in combinatie met de Nokia carkit CK-15W.
Dit werkt opzich goed, alleen mis ik wat extra info op het display van de Carkit.

Mijn vriendin heeft namelijk de Nokia 6233 en wanneer zij zich aanmeld op de carkit, komen naast de naam van de aangemelde telefoon (bluetooth naam) ook de "balkjes" voor signaal-sterkte en batterij niveau in beeld. Tevens is de netwerk-provider te zien.

Wanneer ik me met mijn E50 aanmeld, zie ik alleen de naam van mijn telefoon (bluetooth naam) en verder helemaal niets. Het telefoonboek wordt wel gesynced en ik kan wel gewoon bellen.

Heeft iemand een idee hoe ik deze "extra" info wel op het display te zien kan krijgen? Vooral het accu niveau is erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik heb van het weekend 3dMark gekregen voor op mijn telefoon en de prestatie's zijn redelijk. Hij haalt ongeveer 1050 marks op de test( 6500 ongeveer voor de N95 welke een 3d chip heeft) De E50 is ongeveer evensnel als de N73. Maar de N 73 is ongeveer 2 keer zo dik en breder en groter.

Voor de rest na zeker anderhalve maand zeer tevreden. Stevig toestel maar hij krast wel redelijk snel.... Ik bestel denk ik over een half jaar een complete nieuwe voorkant en achterkant en dan is hij weer in nieuwstaat( ook direct eventjes screenprotector en dergelijke beschermings dingen bestellen. Het mag dan wel een gebruiksvoorwerp zijn. Hij moet wel mooi blijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NRGetic schreef op maandag 19 november 2007 @ 08:59:
[...]

Ik denk dat de full reset op zich wel werkt bij jou. Heb het zelf een aantal keer moeten proberen (dikke vingers)...voordat die werkte.
Het is belangrijk dat je alle toetsen ingedrukt (blijft) houdt (houden). Dus 3 toetsencombo ingedrukt blijven houden en aanknop indrukken.Mocht het nog niet lukken dan zou ik idd even langs een NSP gaan.
Suc6 ;)
OK GEFIXT... Idd hier ook dikke vingers...

THANKS MAN! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:49

Maximus

There is no substitute

Ik kan mij zelf nu ook toekomstig eigenaar noemen van een E50. Heb er vandaag, na het overhalen door reiker, mijzelf er een gekocht ter vervanging van een SE K750I. Ik ben erg benieuwd hoe het zal bevallen :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Maximus schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:10:
Ik kan mij zelf nu ook toekomstig eigenaar noemen van een E50. Heb er vandaag, na het overhalen door reiker, mijzelf er een gekocht ter vervanging van een SE K750I. Ik ben erg benieuwd hoe het zal bevallen :)
Waarschijnlijk goed...alleen zal het erg wennen worden voor je aangezien je nu een smartphone gekocht hebt :9

*NRGetic is zelf ook ooit overgestapt van K750i naar e50*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_Tiby
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-06 07:07
Hallo allemaal,

Heb een Holux GPSlim 236 gekocht, echter kan ik via de bluetooth 'manager' de gps muis niet vinden.

Hoe kan dit? Of wat moet ik doen?

Groeten,
Oscar

• Prulleman
sommige BT apparaten, moet je op een bepaalde manier aanzetten (x aantal sec powerknop indrukken) om in de Pair modus te komen.
Bij mijn GPS is dit niet het geval, maar bij mijn BT oortje moet dit wel. Check de manual hoe je de GPS moet koppelen.

Strava

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Even een kort vraagje waar ik zo snel het antwoord niet op kon vinden.

Draait de TomTom versie 6 die ik op mijn N73 draai op de E50?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

BillSpaarbank schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:58:
Symbian OS 9.1 | S60 Platform | Derde generatie

[ Voor 86% gewijzigd door NRGetic op 29-11-2007 15:26 ]

Anoniem: 110847

BillSpaarbank schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:58:

Werkt goed, geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157064

Wat zijn nu eigenlijk de recentste kaarten voor TT i.c.m. de E50?
(Je ziet door de bomen het bos niet meer...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
volgens mij alles wat met een 6 begint, de 7 serie is voor de nieuwe stand alones.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk26
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:42
Sinds kort heb ik een nieuwe auto met bleutooth carkit. Mijn navigatie zit op de E50. In de andere auto's had ik de telefoon in de houder en bekabeld aangesloten op het audio systeem. Bij het navigeren hoorde ik de navigatiestem. Maar dat vertikt mijn tomtom bij bleutooth carkit systeem. Ik kan met geen mogelijkheid de stem over de luidsprekers van de auto krijgen. Vanalles al geprobeerd en instellingen in de telefoon veranderd, maar geen resultaat. Weet iemand een oplossing, zodat ik tijdens het navigeren de stem weer hoor over de luidsprekers? Nu hoor ik overigens helemaal niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157064

OK, bedankt.
6 hoeveel?
Prulleman schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 08:30:
volgens mij alles wat met een 6 begint, de 7 serie is voor de nieuwe stand alones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
sjakie334 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 00:45:
Sinds kort heb ik een nieuwe auto met bleutooth carkit. Mijn navigatie zit op de E50. In de andere auto's had ik de telefoon in de houder en bekabeld aangesloten op het audio systeem. Bij het navigeren hoorde ik de navigatiestem. Maar dat vertikt mijn tomtom bij bleutooth carkit systeem. Ik kan met geen mogelijkheid de stem over de luidsprekers van de auto krijgen. Vanalles al geprobeerd en instellingen in de telefoon veranderd, maar geen resultaat. Weet iemand een oplossing, zodat ik tijdens het navigeren de stem weer hoor over de luidsprekers? Nu hoor ik overigens helemaal niets meer.
als ik mijn cheap BT oortje connected heb doet tomtom standaard de stem daarover, dus ik heb geen idee...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
volgens mij is 6.75 de laatste voor tomtom6

Heeft iemand trouwnens ervaring met garmin XT voor symbian? Ik ben niet geheel tevreden over de snelheid van TomTom op de E50.

[ Voor 25% gewijzigd door Prulleman op 21-01-2008 11:33 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:14
Zijn er mensen met de CR-66 houder in gebruik hebben? Heb nl al een CK7W carkit in mijn auto zitten. Alleen wat ik me afvraag, als ik de telefoon in deze houder plaats, kan ik dan nog wel via BT mijn TomTom GPS muis gebruiken?

[ Voor 0% gewijzigd door _Chris_ op 08-02-2008 12:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Ja, ik gebruik de CR-66 samen met de CK-7W. Gebruik dan gewoon de pop-port kabel van de carkit en geen BT om met de carkit te verbinden. Is eenvoudiger en verbruikt dan ook minder van je batterij. Zo laadt hij trouwens ook nog eens op.
Maar zelfs als je toch via BT met de carkit connecteert, kan je nog steeds ook nog eens met de GPS muis verbinden.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
Nee, wat ik bedoel, is dat ik op een "normale" manier de telefoon in de houder zet, en dan de bluetooth functie gebruik om de gps ontvanger te gebruiken.

Maar 2 bluetooth apparaten tegelijkertijd werkt dus ook? Nooit geweten...

[ Voor 20% gewijzigd door _Chris_ op 08-02-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
_Chris_ schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:47:
Nee, wat ik bedoel, is dat ik op een "normale" manier de telefoon in de houder zet, en dan de bluetooth functie gebruik om de gps ontvanger te gebruiken.
Dat gaat zeker. Zonder twijfel.
Maar 2 bluetooth apparaten tegelijkertijd werkt dus ook? Nooit geweten...
Zou normaal gezien moeten lukken. Doe het zelf wel niet, maar je kan altijd eens proberen en het hier laten weten. Ik heb in ieder geval al wel af en toe twee PC's tegelijk via BT geconnecteerd met mijn E50.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Chris_
Dat is mooi! Dan kan ik met een gerust hart de houder bestellen, vind 'm net iets te duur om het maar even uit te proberen of het werkt. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
yup, zit ook weleens te tomtommen en te BT headsetten in de auto :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Liebaart schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:37:
[...]

Dat gaat zeker. Zonder twijfel.

[...]

Zou normaal gezien moeten lukken. Doe het zelf wel niet, maar je kan altijd eens proberen en het hier laten weten. Ik heb in ieder geval al wel af en toe twee PC's tegelijk via BT geconnecteerd met mijn E50.
2x BT werkt wel. Onlangs nog getest, 1x BT met GPS-ontvanger, 1x BT met Carkit. De TomTom-instructies galmden door de auto... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:42
Ik heb een raar probleem met mijn E50. In mijn sms inbox heb ik opeens de achternaam voor de voornaam staan. Het lijkt me dat ik dit zelf kan instellen, maar waar?!

Ik wil gewoon voornaam + achternaam!

edit: het gekke is dat het bij het telefoonboek wél instelbaar is, en daar dus ook goed staat.... :S

[ Voor 20% gewijzigd door SyS_ErroR op 23-02-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
SyS_ErroR schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 22:55:
Het lijkt me dat ik dit zelf kan instellen, maar waar?!

Ik wil gewoon voornaam + achternaam!
Jup... kan het ook niet vinden. In het begin heb ik me er ook eens aan geërgerd, maar nu merk ik het niet eens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Ik heb m'n E50 laten vallen gisteren. Stuiterde op de vloerbedekking en het toetsenbord kwam iets naar boven (kon ik weer makkelijk terug duwen), verder werkt ie nog prima. Er zit nu alleen merkbaar veel stof voor het schermpje. Als het display verlicht is is er nog prima mee te werken, maar als het licht er op een bepaalde manier op valt is het wel erg storend.

Weet iemand of je dit veilig kunt schoonmaken op de een of andere manier?
Ik zie nergens iets dat lijkt op een 'frontje' wat eraf kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Serenity schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:49:
Ik heb m'n E50 laten vallen gisteren. Stuiterde op de vloerbedekking en het toetsenbord kwam iets naar boven (kon ik weer makkelijk terug duwen), verder werkt ie nog prima. Er zit nu alleen merkbaar veel stof voor het schermpje. Als het display verlicht is is er nog prima mee te werken, maar als het licht er op een bepaalde manier op valt is het wel erg storend.

Weet iemand of je dit veilig kunt schoonmaken op de een of andere manier?
Ik zie nergens iets dat lijkt op een 'frontje' wat eraf kan.
Je kan het frontje er gewoon afhalen...
Zie: http://nokiae50.info/arti...own-nokia-e50-metal-black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210555

Hallo,

Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn 6021 (die weer de vervanger was voor mijn 6310i). Een van mijn vereisten is dat hij in mijn carkit moet passen. Nu heb ik nog de oude CARK-91 in mijn auto. Met een cheap-ass adaptor erin voor mijn 6021. Deze oplossing heeft voor mij altijd prima gewerkt.
Ik vraag mij nu af of ik deze adaptor ook kan gebruiken voor de E50. De aansluitingen onderaan het toestel zijn volgens mij hetzelfde. Heeft iemand hier ervaringen mee?

In het topic heb ik er niets over kunnen vinden.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05 10:04
Ik ben reeds 2 weken in het bezit van de E50 icm met een CK-7W carkit.
Nu ben ik niet tevreden met de "screensaver" functie (het witte scherm).
Weet iemand hoe je dit tijdens carkit gebruik uit kan zetten? Savonds is het witte scherm nogal fel in de auto. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Anoniem: 210555 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:06:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn 6021 (die weer de vervanger was voor mijn 6310i). Een van mijn vereisten is dat hij in mijn carkit moet passen. Nu heb ik nog de oude CARK-91 in mijn auto. Met een cheap-ass adaptor erin voor mijn 6021. Deze oplossing heeft voor mij altijd prima gewerkt.
Ik vraag mij nu af of ik deze adaptor ook kan gebruiken voor de E50. De aansluitingen onderaan het toestel zijn volgens mij hetzelfde. Heeft iemand hier ervaringen mee?

In het topic heb ik er niets over kunnen vinden.

Alvast bedankt.
De stroom gaat in ieder geval niet passen want de E50 is heeft een kleinere ingang voor de stroom dan de 6021. Misschien is er trouwens wel een conversie kit voor jou huidige carkit waar je deze telefoon in kan plaatsten maar ik geef je weinig geluk. Volgens mij kun je beter je geld besteden aan een bluetooth carkit. Deze heeft als voordeel dat hij toetstel onafhankelijk werkt. Als je dan een losse adapter die in de sigaretaansteker geval past kun je in je auto je toestel ook opladen. Alleen nog een universele auto adapter en je kan ook alles lezen wat er op je scherm komt :+

Heb trouwens dezelfde historie qua telefoons gehad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasperBTU
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11-2021
Ik heb een probleempje met mijn ouwe trouwe E50. En staat constant rechtsboven in het scherm, zegmaar net onder de batterij status. Een koptelefoontje in beeld. Alsof ik de headset heb aangesloten. Nou heb ik niet eens een headset voor deze telefoon, maar ik kan hierdoor niet meer bellen omdat de telefoon geen geluid geeft via de speaker.

Ik heb de telefoon al teruggezet naar de fabrieksinstellingen, maar geen resultaat helaas...

is dit een bekend probleem en weet iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:07
heb je aan de onderkant de contacten al schoongemaakt?
Anders zou ik een keer een headset aansluiten en weer verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237133

In het scherm heb je in het "basis scherm" een aantal icoontjes waarmee je snel een proggie kan starten. Kalender, sms, internet, rekenmachine etc. Hoe kan ik die selectie aanpassen??

Weet iemand dat?

Txs

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Anoniem: 237133 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:46:
In het scherm heb je in het "basis scherm" een aantal icoontjes waarmee je snel een proggie kan starten. Kalender, sms, internet, rekenmachine etc. Hoe kan ik die selectie aanpassen??
Had je zelf al gezocht? Het is meerdere keren voorbij gekomen in dit topic en in andere Symbian S30v3 topics/fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237133

gertvdijk schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:11:
[...]

Had je zelf al gezocht? Het is meerdere keren voorbij gekomen in dit topic en in andere Symbian S30v3 topics/fora.
Ja, wel geprobeerd maar werd er niet veel wijzer van.

Dankzij jouw link heb ik 'm. wel lekker verstopt.

menu -> instrumenten -> instellingen -> telefoon -> standby-modus -> Toep. actief standby
nu kun je bij de snelkoppelingen toepassingen selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:05
Ik heb een E50 en in mijn auto een CK-7W bluetooth carkit. Ik gebruik verder geen bluetooth dus ben ik benieuwd of ik misschien een profiel kan aanmaken wat ik in de auto selecteer en wat dan bluetooth aanzet en verbinding maakt met de carkit.

Weet iemand of er zoiets bestaat?

Bluetooth aan laten staan vertraagt de telefoon en geeft minder batterijduur, liever niet.

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
Ik heb ook de CK-7W, maar gebruik de kabel om verbinding te maken, niet de BT. Zo laadt meteen ook de batterij op.
In de plaats van een speciaal profiel te maken voor in de auto, kan je beter BTSwitch installeren en in je snelkoppelingen zetten op je standby screen. Daar simpelweg op klikken schakelt heel eenvoudig de BT aan of uit zonder dat je daarvoor in de menu's moet gaan. Veel simpeler lijkt me.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Ik heb de kabel wel aangesloten op de unit maar heb deze weggewerkt in het dashboard en ga ik gebruiken voor mijn zakelijke telefoon zonder BT als ik deze nodig heb. Ik las dat het niet mogelijk is om BT en de draad tegelijk te gebruiken. De batterij hoeft wmb niet op te laden, heb hier een desktop lader liggen en een 12V oplader in de auto.

Heb BTSwitch even bekeken op http://www.symbian-freeware.com/download-btswitch-v1-00.html maar dit doet precies hetzelfde als het Nokia BT icoontje op mn standby scherm, alleen met 1 klik minder. Vroeg me af of er zoiets bestond als een profiel wat ik selecteer in de auto dat BT aanzet en verbinding maakt. Gebruik nu een nacht en @work profiel maar kom hier niks tegen over verbindingen. Kan het ook niet instellen bij de accessoire instellingen bij de telefoon. Hij ziet de carkit overigens als een headset bij de accessoire instellingen maar op het standby scherm staat een auto symbool naast het BT symbool :?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267393

Hallo, hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb 2 dagen geleden nieuwe software geinstalleerd op mijn nokia e50. Keurig een back up gemaakt van alles, zoals aan werd geraden. Bijna alles is goed gegaan, behalve (een gedeelte van) de backup. Ik ben mijn sms berichten "kwijt". Muziek, contacten, filmpjes, foto's etc etc heb ik allemaal weer terug kunnen zetten met de back up, behalve de sms'jes dus. Als ik met dat restoreprogramma alles terugzet, geeft hij een foutmelding aan mbt sms berichten. Ook als ik alleen de smsjes terug wil zetten dan gaat dit fout. Echter, als ik bij gegevens kijk van mijn 2 gig geheugenkaart, dan geeft ie wel aan dat er 1787 kb aan berichten op staat...het gaat om circa 500/600 sms berichten dus die grootte komt volgens mij aardig overeen met die 500/600 smsjes! Iemand hier ervaring mee en hoe ik dat eventueel op kan lossen?? Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_useforaname
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 18:20
Is het mogelijk om email van mijn Hotmail-account te ontvangen in de mailbox van mijn E50? Ik weet dat het mogelijk is om via POP3 Gmail te ontvangen en dat het via Windows Mobile Live op de E51 is te ontvangen.

Kan ik nog wat met mijn E50 icm Hotmail? _/-\o_

Is het eventueel wel mogelijk met een betaald Hotmail-account?

[ Voor 11% gewijzigd door no_useforaname op 23-08-2008 14:28 . Reden: toevoeging secundaire vraag :) ]

And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

no_useforaname schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:08:
Is het mogelijk om email van mijn Hotmail-account te ontvangen in de mailbox van mijn E50? Ik weet dat het mogelijk is om via POP3 Gmail te ontvangen en dat het via Windows Mobile Live op de E51 is te ontvangen.

Kan ik nog wat met mijn E50 icm Hotmail? _/-\o_

Is het eventueel wel mogelijk met een betaald Hotmail-account?
geen idee hoe wil je het binnen halen De E51 heeft Wifi en UMTS en de E50 maar een schamele GPRS verbinding. Dus of je account het ondersteund geen idee maar je telefoon zal het vermoedelijk niet eens trekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_useforaname
  • Laatst online: 01-05 18:20
Touchdomex schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:07:
[...]

geen idee hoe wil je het binnen halen De E51 heeft Wifi en UMTS en de E50 maar een schamele GPRS verbinding. Dus of je account het ondersteund geen idee maar je telefoon zal het vermoedelijk niet eens trekken :+
Met 48 kbit/sec heb ik in een paar seconde een emailtje binnen dus dat komt wel goed. Opzich werkt het prima via mobile.live.com. Het nadeel is dat je zelf moet kijken of er email is.

Is er geen installer voor Windows Mobile Live die ik kan gebruiken voor mijn telefoon? zijn er nog users die het voor elkaar hebben gekregen om Hotmail op hun e50 te krijgen?

[ Voor 7% gewijzigd door no_useforaname op 23-08-2008 20:58 ]

And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Laatst online: 13:20
ik heb niet echt geluk met deze telefoon.. 2-3 maanden geleden mijn telefoon bij een NSP moeten afleveren omdat het toetsenbord niet meer reageerde. Dat is netjes opgelost en ik heb een nieuwe gekregen, nu doet deze het ook al niet meer..

Hij gaf afgelopen zaterdag aan 'voer simkaart in', die zat erin dus ik heb 'm opnieuw opgestart. Wat dus niet wou, de telefoon reageerde niet op de aan/uit knop. Na de batterij eruit gehaald te hebben wou de telefoon niet meer aan.. lekker is dat. Na even aan de lader hebben gelegen wou de telefoon weer aan en kon ik 'm weer gewoon gebruiken. Vandaag kreeg ik weer hetzelfde en nu blijft de telefoon gewoon hangen in de 'boot'/post mode van de telefoon denk ik. Wit scherm, na ~20 seconden weer uit en weer opnieuw.. denk dat het weer naar het NSP gaan wordt.. Zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86536

Topicstarter
Touchdomex schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:07:
[...]

Waar haal je die wijsheid vandaan, sinds wanneer is GPRS niet meer geschikt om email mee binnen te halen?
Hotmail binnenhalen via het emailprogramma (zonder extra tools) wordt lastig. Volgens mij zijn er wel hotpop-achtige tools voor symbian maar hiermee zijn mijn ervaringen slecht. Als je echt graag email wil zonder het via een browser te moeten checken zou ik adviseren naar gmail (of een andere POP3/SMTP provider) over te stappen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 86536 op 02-09-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263716

Ik heb een raar probleem. Eerst bleef constant een icoontje met een T rechtsboven staan. En ik heb dus geen geluid meer. Nu heb ik al ongeveer alle menu opties geprobeert. Nu is het icoontje een Headsetje. Het geluid komt gewoon niet uit de telefoon. Ik kan wel bellen, en hij gaat ook ook daadwerklijk over, maar ik hoor niets, ook geen ingesprekstoon ofzo. Vorige week had ik dit ook al. Accu paar minuten eruit, en toen deed hij het weer. Vanmorgen weer hetzelfde probleem. Alleen nu lost dit het ook niet op.

Weet iemand of dit een bug is, of gewoon een menu optie ergens? Ik gebruik nooit headsets. Dus erg vreemd dit. Weet iemand toevallig ook waar ik de code voor het terugzetten naar fabrieksinstellingen kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
POP-poort smerig? Als twee pinnetjes worden kortgesloten denkt de telefoon een headset te hebben en gaat alle geluid over de pop poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279257

CasperBTU schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:50:
Ik heb een probleempje met mijn ouwe trouwe E50. En staat constant rechtsboven in het scherm, zegmaar net onder de batterij status. Een koptelefoontje in beeld. Alsof ik de headset heb aangesloten. Nou heb ik niet eens een headset voor deze telefoon, maar ik kan hierdoor niet meer bellen omdat de telefoon geen geluid geeft via de speaker.

Ik heb de telefoon al teruggezet naar de fabrieksinstellingen, maar geen resultaat helaas...

is dit een bekend probleem en weet iemand de oplossing?
n

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 279257 op 05-11-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_Tiby
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-06 07:07
Dit heb ik ook gehad, maar de connector aan de onderkant, de headset aansluiting etc, een goed schoon met een wattenstaafje, of een sateprikker ofso.. zorg dat al het vuil weg is.. en eventueel ff firmware updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Helaas net mijn HTC moeten inpakken omdat ie kapot gevallen is :p

Nu weer even terug naar mijn oude maar fijne Nokia E50. Ik probeer Mail for Exchange te installeren, maar ik krijg de hele tijd "Updatefout", terwijl hij bij Toepassingsbeheer helemaal niet geinstalleerd staat. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb zowel 1.3 als 2.7 geprobeerd.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

GandalfTheGrey schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 15:30:
Helaas net mijn HTC moeten inpakken omdat ie kapot gevallen is :p

Nu weer even terug naar mijn oude maar fijne Nokia E50. Ik probeer Mail for Exchange te installeren, maar ik krijg de hele tijd "Updatefout", terwijl hij bij Toepassingsbeheer helemaal niet geinstalleerd staat. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb zowel 1.3 als 2.7 geprobeerd.
Helaas? :+

Maar wat is de huidige datum van de telefoon? Probeer hem eens te zetten op ongeveer het begin van de tijd dat je het programma begon te gebruiken( hoeft niet precies op de dag zelf, maar globaal wel) En probeern het dan nog eens. Heb ongeveer hetzelfde probleem gehad. Datum veranderen was genoeg toen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 22:19
Ik heb een bluetooth carkit. Mijn e50 herkende de carkit als bluetooth device. Dus ik heb een nieuw profiel gemaakt voor de carkit. Nu wil ik graag ook dat het volume (knop aan de zijkant van de e50) naar maximaal gaat als de carkit is aangesloten. Maar als ik het volume op max zit, blijft deze op max als ik weer uit de auto stap en mijn algemene profiel wordt geactiveerd.
Hoe pas ik dit aan?

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
VivaAtloni schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:01:
Ik heb een bluetooth carkit. Mijn e50 herkende de carkit als bluetooth device. Dus ik heb een nieuw profiel gemaakt voor de carkit. Nu wil ik graag ook dat het volume (knop aan de zijkant van de e50) naar maximaal gaat als de carkit is aangesloten. Maar als ik het volume op max zit, blijft deze op max als ik weer uit de auto stap en mijn algemene profiel wordt geactiveerd.
Hoe pas ik dit aan?
Bij mijn carkit (CK-7W) maakt het geen verschil of ik het volume van de telefoon aanpas, gaat via het knopje van de carkit?

Sowieso maakt het per profiel ook niks uit op welk volume je hem zet, het volume blijft ingesteld zoals je deze instelt?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313861

Ik heb een probleem met het koppelen van mijn E50 met de Parrot CK3100 Bluetooth Carkit in onze auto. De telefoon kan wel de carkit vinden, maar ik krijg verder geen verbinding. In de instructies op internet wordt aangegeven dat je op een gegeven moment de pincode van de carkit op de telefoon moet invoeren, maar voor dat ik bij die stap ben aangekomen geeft de telefoon al een foutmelding.

Helaas heeft een volledige update van de telefoonsoftware niet geholpen....

Heeft iemand misschien een oplossing?

hoor het graag!
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste