Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het scherm heb je in het "basis scherm" een aantal icoontjes waarmee je snel een proggie kan starten. Kalender, sms, internet, rekenmachine etc. Hoe kan ik die selectie aanpassen??

Weet iemand dat?

Txs

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:46:
In het scherm heb je in het "basis scherm" een aantal icoontjes waarmee je snel een proggie kan starten. Kalender, sms, internet, rekenmachine etc. Hoe kan ik die selectie aanpassen??
Had je zelf al gezocht? Het is meerdere keren voorbij gekomen in dit topic en in andere Symbian S30v3 topics/fora.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gertvdijk schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:11:
[...]

Had je zelf al gezocht? Het is meerdere keren voorbij gekomen in dit topic en in andere Symbian S30v3 topics/fora.
Ja, wel geprobeerd maar werd er niet veel wijzer van.

Dankzij jouw link heb ik 'm. wel lekker verstopt.

menu -> instrumenten -> instellingen -> telefoon -> standby-modus -> Toep. actief standby
nu kun je bij de snelkoppelingen toepassingen selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:42
Ik heb een E50 en in mijn auto een CK-7W bluetooth carkit. Ik gebruik verder geen bluetooth dus ben ik benieuwd of ik misschien een profiel kan aanmaken wat ik in de auto selecteer en wat dan bluetooth aanzet en verbinding maakt met de carkit.

Weet iemand of er zoiets bestaat?

Bluetooth aan laten staan vertraagt de telefoon en geeft minder batterijduur, liever niet.

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liebaart
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-03 21:25
Ik heb ook de CK-7W, maar gebruik de kabel om verbinding te maken, niet de BT. Zo laadt meteen ook de batterij op.
In de plaats van een speciaal profiel te maken voor in de auto, kan je beter BTSwitch installeren en in je snelkoppelingen zetten op je standby screen. Daar simpelweg op klikken schakelt heel eenvoudig de BT aan of uit zonder dat je daarvoor in de menu's moet gaan. Veel simpeler lijkt me.

www.SmartphoneHelp.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Ik heb de kabel wel aangesloten op de unit maar heb deze weggewerkt in het dashboard en ga ik gebruiken voor mijn zakelijke telefoon zonder BT als ik deze nodig heb. Ik las dat het niet mogelijk is om BT en de draad tegelijk te gebruiken. De batterij hoeft wmb niet op te laden, heb hier een desktop lader liggen en een 12V oplader in de auto.

Heb BTSwitch even bekeken op http://www.symbian-freeware.com/download-btswitch-v1-00.html maar dit doet precies hetzelfde als het Nokia BT icoontje op mn standby scherm, alleen met 1 klik minder. Vroeg me af of er zoiets bestond als een profiel wat ik selecteer in de auto dat BT aanzet en verbinding maakt. Gebruik nu een nacht en @work profiel maar kom hier niks tegen over verbindingen. Kan het ook niet instellen bij de accessoire instellingen bij de telefoon. Hij ziet de carkit overigens als een headset bij de accessoire instellingen maar op het standby scherm staat een auto symbool naast het BT symbool :?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb 2 dagen geleden nieuwe software geinstalleerd op mijn nokia e50. Keurig een back up gemaakt van alles, zoals aan werd geraden. Bijna alles is goed gegaan, behalve (een gedeelte van) de backup. Ik ben mijn sms berichten "kwijt". Muziek, contacten, filmpjes, foto's etc etc heb ik allemaal weer terug kunnen zetten met de back up, behalve de sms'jes dus. Als ik met dat restoreprogramma alles terugzet, geeft hij een foutmelding aan mbt sms berichten. Ook als ik alleen de smsjes terug wil zetten dan gaat dit fout. Echter, als ik bij gegevens kijk van mijn 2 gig geheugenkaart, dan geeft ie wel aan dat er 1787 kb aan berichten op staat...het gaat om circa 500/600 sms berichten dus die grootte komt volgens mij aardig overeen met die 500/600 smsjes! Iemand hier ervaring mee en hoe ik dat eventueel op kan lossen?? Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_useforaname
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 19:24
Is het mogelijk om email van mijn Hotmail-account te ontvangen in de mailbox van mijn E50? Ik weet dat het mogelijk is om via POP3 Gmail te ontvangen en dat het via Windows Mobile Live op de E51 is te ontvangen.

Kan ik nog wat met mijn E50 icm Hotmail? _/-\o_

Is het eventueel wel mogelijk met een betaald Hotmail-account?

[ Voor 11% gewijzigd door no_useforaname op 23-08-2008 14:28 . Reden: toevoeging secundaire vraag :) ]

And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

no_useforaname schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:08:
Is het mogelijk om email van mijn Hotmail-account te ontvangen in de mailbox van mijn E50? Ik weet dat het mogelijk is om via POP3 Gmail te ontvangen en dat het via Windows Mobile Live op de E51 is te ontvangen.

Kan ik nog wat met mijn E50 icm Hotmail? _/-\o_

Is het eventueel wel mogelijk met een betaald Hotmail-account?
geen idee hoe wil je het binnen halen De E51 heeft Wifi en UMTS en de E50 maar een schamele GPRS verbinding. Dus of je account het ondersteund geen idee maar je telefoon zal het vermoedelijk niet eens trekken :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_useforaname
  • Laatst online: 13-09 19:24
Touchdomex schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:07:
[...]

geen idee hoe wil je het binnen halen De E51 heeft Wifi en UMTS en de E50 maar een schamele GPRS verbinding. Dus of je account het ondersteund geen idee maar je telefoon zal het vermoedelijk niet eens trekken :+
Met 48 kbit/sec heb ik in een paar seconde een emailtje binnen dus dat komt wel goed. Opzich werkt het prima via mobile.live.com. Het nadeel is dat je zelf moet kijken of er email is.

Is er geen installer voor Windows Mobile Live die ik kan gebruiken voor mijn telefoon? zijn er nog users die het voor elkaar hebben gekregen om Hotmail op hun e50 te krijgen?

[ Voor 7% gewijzigd door no_useforaname op 23-08-2008 20:58 ]

And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Laatst online: 22:11
ik heb niet echt geluk met deze telefoon.. 2-3 maanden geleden mijn telefoon bij een NSP moeten afleveren omdat het toetsenbord niet meer reageerde. Dat is netjes opgelost en ik heb een nieuwe gekregen, nu doet deze het ook al niet meer..

Hij gaf afgelopen zaterdag aan 'voer simkaart in', die zat erin dus ik heb 'm opnieuw opgestart. Wat dus niet wou, de telefoon reageerde niet op de aan/uit knop. Na de batterij eruit gehaald te hebben wou de telefoon niet meer aan.. lekker is dat. Na even aan de lader hebben gelegen wou de telefoon weer aan en kon ik 'm weer gewoon gebruiken. Vandaag kreeg ik weer hetzelfde en nu blijft de telefoon gewoon hangen in de 'boot'/post mode van de telefoon denk ik. Wit scherm, na ~20 seconden weer uit en weer opnieuw.. denk dat het weer naar het NSP gaan wordt.. Zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Touchdomex schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:07:
[...]

Waar haal je die wijsheid vandaan, sinds wanneer is GPRS niet meer geschikt om email mee binnen te halen?
Hotmail binnenhalen via het emailprogramma (zonder extra tools) wordt lastig. Volgens mij zijn er wel hotpop-achtige tools voor symbian maar hiermee zijn mijn ervaringen slecht. Als je echt graag email wil zonder het via een browser te moeten checken zou ik adviseren naar gmail (of een andere POP3/SMTP provider) over te stappen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een raar probleem. Eerst bleef constant een icoontje met een T rechtsboven staan. En ik heb dus geen geluid meer. Nu heb ik al ongeveer alle menu opties geprobeert. Nu is het icoontje een Headsetje. Het geluid komt gewoon niet uit de telefoon. Ik kan wel bellen, en hij gaat ook ook daadwerklijk over, maar ik hoor niets, ook geen ingesprekstoon ofzo. Vorige week had ik dit ook al. Accu paar minuten eruit, en toen deed hij het weer. Vanmorgen weer hetzelfde probleem. Alleen nu lost dit het ook niet op.

Weet iemand of dit een bug is, of gewoon een menu optie ergens? Ik gebruik nooit headsets. Dus erg vreemd dit. Weet iemand toevallig ook waar ik de code voor het terugzetten naar fabrieksinstellingen kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
POP-poort smerig? Als twee pinnetjes worden kortgesloten denkt de telefoon een headset te hebben en gaat alle geluid over de pop poort.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CasperBTU schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:50:
Ik heb een probleempje met mijn ouwe trouwe E50. En staat constant rechtsboven in het scherm, zegmaar net onder de batterij status. Een koptelefoontje in beeld. Alsof ik de headset heb aangesloten. Nou heb ik niet eens een headset voor deze telefoon, maar ik kan hierdoor niet meer bellen omdat de telefoon geen geluid geeft via de speaker.

Ik heb de telefoon al teruggezet naar de fabrieksinstellingen, maar geen resultaat helaas...

is dit een bekend probleem en weet iemand de oplossing?
n

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_Tiby
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 18:12
Dit heb ik ook gehad, maar de connector aan de onderkant, de headset aansluiting etc, een goed schoon met een wattenstaafje, of een sateprikker ofso.. zorg dat al het vuil weg is.. en eventueel ff firmware updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Helaas net mijn HTC moeten inpakken omdat ie kapot gevallen is :p

Nu weer even terug naar mijn oude maar fijne Nokia E50. Ik probeer Mail for Exchange te installeren, maar ik krijg de hele tijd "Updatefout", terwijl hij bij Toepassingsbeheer helemaal niet geinstalleerd staat. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb zowel 1.3 als 2.7 geprobeerd.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

GandalfTheGrey schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 15:30:
Helaas net mijn HTC moeten inpakken omdat ie kapot gevallen is :p

Nu weer even terug naar mijn oude maar fijne Nokia E50. Ik probeer Mail for Exchange te installeren, maar ik krijg de hele tijd "Updatefout", terwijl hij bij Toepassingsbeheer helemaal niet geinstalleerd staat. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb zowel 1.3 als 2.7 geprobeerd.
Helaas? :+

Maar wat is de huidige datum van de telefoon? Probeer hem eens te zetten op ongeveer het begin van de tijd dat je het programma begon te gebruiken( hoeft niet precies op de dag zelf, maar globaal wel) En probeern het dan nog eens. Heb ongeveer hetzelfde probleem gehad. Datum veranderen was genoeg toen :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 09:58
Ik heb een bluetooth carkit. Mijn e50 herkende de carkit als bluetooth device. Dus ik heb een nieuw profiel gemaakt voor de carkit. Nu wil ik graag ook dat het volume (knop aan de zijkant van de e50) naar maximaal gaat als de carkit is aangesloten. Maar als ik het volume op max zit, blijft deze op max als ik weer uit de auto stap en mijn algemene profiel wordt geactiveerd.
Hoe pas ik dit aan?

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
VivaAtloni schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:01:
Ik heb een bluetooth carkit. Mijn e50 herkende de carkit als bluetooth device. Dus ik heb een nieuw profiel gemaakt voor de carkit. Nu wil ik graag ook dat het volume (knop aan de zijkant van de e50) naar maximaal gaat als de carkit is aangesloten. Maar als ik het volume op max zit, blijft deze op max als ik weer uit de auto stap en mijn algemene profiel wordt geactiveerd.
Hoe pas ik dit aan?
Bij mijn carkit (CK-7W) maakt het geen verschil of ik het volume van de telefoon aanpas, gaat via het knopje van de carkit?

Sowieso maakt het per profiel ook niks uit op welk volume je hem zet, het volume blijft ingesteld zoals je deze instelt?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het koppelen van mijn E50 met de Parrot CK3100 Bluetooth Carkit in onze auto. De telefoon kan wel de carkit vinden, maar ik krijg verder geen verbinding. In de instructies op internet wordt aangegeven dat je op een gegeven moment de pincode van de carkit op de telefoon moet invoeren, maar voor dat ik bij die stap ben aangekomen geeft de telefoon al een foutmelding.

Helaas heeft een volledige update van de telefoonsoftware niet geholpen....

Heeft iemand misschien een oplossing?

hoor het graag!
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste