Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Schrijver schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:02:
[...]

Changelog: http://nokiae50.info/arti...irmware-upgrade-changelog

Personalisation

* New enterprise themes (Dark stripes and Steel) will become available via Web site
Heeft iemand deze thema's al ergens gevonden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Voor alsnog tot 2GB, maar dit is in ieder geval omdat er nog geen 4GB MicroSD's zijn

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Yorick81 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:53:
[...]

Heeft iemand deze thema's al ergens gevonden??
ja, ik heb ze al weten te downloaden via gprs.
Dan moet je ff gaan naar Catalogi, en daar moet je ff rond kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Serenity schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:17:
[...]

Heb dit net even geprobeerd. Was erg lastig om iemand te vinden met een antieke telefoon :+ SMS berichten die op SIM geheugen pasten: 20. Gebruikt: 20. Heb ze allemaal weggehaald, dus ik hoop dat ik de melding nu niet meer krijg.

Maar weet iemand waarom SMS berichten uberhaupt op de SIM komen bij de Nokia E50? En het zal niet altijd gebeuren, anders zou elke gebruiker problemen krijgen nadat 'ie 20 SMS berichten heeft ontvangen. Ik kan ook nergens een optie vinden in de telefoon over het gebruik van het SIM geheugen...

*fingers crossed*
waarom gebruik je niet je sd kaart voor opslag van je smsjes? Ik had er laatst 400 en geen problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Waar kun je dat instellen dan?

Maar het hele probleem is ontzettend vaag. Er passen 20 smsjes op de SIM kaart. Ik heb al honderden smsjes tegelijk op m'n telefoon gehad, dus die kunnen nooit op die SIM kaart gestaan hebben. Lijkt me dat ze gewoon naar het telefoongeheugen gingen (wat prima voldoet voor wat tekstberichten). Dus waarom er nu ineens 20 naar SIM zijn gegaan waardoor deze vol raakte en rare meldingen ging geven... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serenity schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:17:
[...]

Heb dit net even geprobeerd. Was erg lastig om iemand te vinden met een antieke telefoon :+ SMS berichten die op SIM geheugen pasten: 20. Gebruikt: 20. Heb ze allemaal weggehaald, dus ik hoop dat ik de melding nu niet meer krijg.

Maar weet iemand waarom SMS berichten uberhaupt op de SIM komen bij de Nokia E50? En het zal niet altijd gebeuren, anders zou elke gebruiker problemen krijgen nadat 'ie 20 SMS berichten heeft ontvangen. Ik kan ook nergens een optie vinden in de telefoon over het gebruik van het SIM geheugen...

*fingers crossed*
toestel zelf doet dat ook niet, maar meestal staan ze er nog op namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gertvdijk schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:38:
[...]

Nokia adviseert in de accessoirekiezer ook een 2GB kaartje hoor!
Klik - Data - Geheugenkaarten - Nokia 2 GB MicroSD-kaart
Ginz schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 22:20:
[...]

Voor alsnog tot 2GB, maar dit is in ieder geval omdat er nog geen 4GB MicroSD's zijn
in de gebruiksaanwijzing en de verkoopwijzer die wij hebben staat dat er max 1 gig in kan! maar goed dat kan wel weer veranderd zijn met de nieuwe firmware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Serenity schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 00:02:
Waar kun je dat instellen dan?

Maar het hele probleem is ontzettend vaag. Er passen 20 smsjes op de SIM kaart. Ik heb al honderden smsjes tegelijk op m'n telefoon gehad, dus die kunnen nooit op die SIM kaart gestaan hebben. Lijkt me dat ze gewoon naar het telefoongeheugen gingen (wat prima voldoet voor wat tekstberichten). Dus waarom er nu ineens 20 naar SIM zijn gegaan waardoor deze vol raakte en rare meldingen ging geven... :?
menu -> berichten ->opties (linker sneltoets)-> instellingen -> overige. Hier kan je het aantal berichten en gebruikt geheugen selecteren

voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Weet er iemand een goede autohouder? Mag een universele zijn met zwanenhals en zuignap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is er een manier om de e50 te syncen met outlook 2003, en dan bedoel ik het email gedeelte?

En ik heb een probleem, ik heb een java game geinstalleerd, maar ik kan hem er nu niet meer afhalen, iemand enig idee hoe ik dit voor mekaar kan krijgen?

[ Voor 46% gewijzigd door StephaN900 op 25-01-2007 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn nieuwe E50 binnen gekregen. Bijna direct viel me op dat het front niet helemaal aansluit. Tussen het aluminium stuk dat van boven het toetsenbord tot bovenaan loopt en het stukje plastic waar de aan/uit knop op zit zit een naad en hoogteverschil.

Als je dit vervolgens aanduwt zit alles naadloos, maar 5min later is de naad weer terug. Het lijkt dat de lijm niet goed hecht ofzo.

Iemand een suggestie? Ik vind het een beetje jammer om de phone hiervoor terug te moeten sturen..

edit: in dit topic staat hoe je het front moet demonteren. Als je die handleiding in omgekeerde volgorde volgt.. gaat het cover weer vast.. :) Naar beneden drukken, en dan naar onder. Lijkt te houden.

edit2: niet dus :( Gelukkig mag ik 'm ruilen, dat scheelt. Ik denk zelf dat het cover gewoon verkeerd geassembleerd is ofzo, en dat het in principe zelf te fixen is. Maarja, je gaat niet prutsen met een net nieuw apparaat, dat moet gewoon goed zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Batsu schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:40:
Weet er iemand een goede autohouder? Mag een universele zijn met zwanenhals en zuignap.
als je een universele ook ok vindt zou ik gewoon naar de plaatselijke autodealer gaan en proberen of hij past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
StephaN900 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 18:09:
Is er een manier om de e50 te syncen met outlook 2003, en dan bedoel ik het email gedeelte?

En ik heb een probleem, ik heb een java game geinstalleerd, maar ik kan hem er nu niet meer afhalen, iemand enig idee hoe ik dit voor mekaar kan krijgen?
dit lukt niet via de normale weg, dus gewoon op 'c' drukken op het pictogrammetje van het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
weet iemand al wanneer de volledig zwarte versie op de nederlandse markt zal komen?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Je kan in ieder geval je E50 nu al laten ombouwen naar een zwarte versie bij een NSP. Voor hun zijn de zwarte onderdelen namelijk allang te bestellen.
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 06:09:
[...]

[...]
in de gebruiksaanwijzing en de verkoopwijzer die wij hebben staat dat er max 1 gig in kan! maar goed dat kan wel weer veranderd zijn met de nieuwe firmware!
Ik begrijp dat jullie bij TPH (The PhoneHouse?) jullie verkoopwijzer alleen willen baseren op specificaties van de fabrikant. Maar, meestal zijn er ook nog andere dingen mogelijk dat wat er door de fabrikant opgegeven is.

Natuurlijk is het ook mogelijk dat die informatie die gebruikt is voor het maken van de verkoopwijzer uit de tijd komt dat er geen grotere kaartjes waren dan die van 1GB. Tja, dan is het ook logische dat ze zeggen dat er toch max. 1GB in kan.

[ Voor 71% gewijzigd door Ginz op 27-01-2007 18:08 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Laatst online: 15-03-2024
Ginz schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:03:
Je kan in ieder geval je E50 nu al laten ombouwen naar een zwarte versie bij een NSP. Voor hun zijn de zwarte onderdelen namelijk allang te bestellen.
Maar ik kan ervan uitgaan dat dit extra kosten met zich mee zal brengen of gebeurd dit gratis?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Tja, dat gaat je geld kosten ja... Dat kunnen de NSP's helaas niet bij Nokia declareren. En daarom moet jij er maar voor betalen. Hoeveel dat precies is weet ik niet, bel ze eens is op.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:30

Sick Nick

Drop the top!

Ginz schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:03:
Ik begrijp dat jullie bij TPH (The PhoneHouse?) jullie verkoopwijzer alleen willen baseren op specificaties van de fabrikant. Maar, meestal zijn er ook nog andere dingen mogelijk dat wat er door de fabrikant opgegeven is.

Natuurlijk is het ook mogelijk dat die informatie die gebruikt is voor het maken van de verkoopwijzer uit de tijd komt dat er geen grotere kaartjes waren dan die van 1GB. Tja, dan is het ook logische dat ze zeggen dat er toch max. 1GB in kan.
Tja, beter zekerheid hebben dan een klant een 2GB kaartje meegeven die vervolgens niet werkt. Dan mag jij raden wie er de dag erna in de winkel staat, slechte reclame voor je zaak (je verkoopt verkeerde dingen) en hoop gedoe om alles weer terug te boeken enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

Sick Nick schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:23:
[...]

Tja, beter zekerheid hebben dan een klant een 2GB kaartje meegeven die vervolgens niet werkt. Dan mag jij raden wie er de dag erna in de winkel staat, slechte reclame voor je zaak (je verkoopt verkeerde dingen) en hoop gedoe om alles weer terug te boeken enzo.
nou, dat valt wel mee hoor ;) als je de klant er gewoon bij verteld dat je niet zeker bent of het werkt, maar dat ze het rustig kunnen proberen, omdat ze toch 14 dagen omruil garantie hebben, is er niets aan de hand :>

daarnaast is terugnemen ook maar 10 tellen werk ongeveer.

* mystic werkt bij de office centre.
wij doen gewoon ons best, zijn eerlijk tegen een klant, en zijn klantvriendelijk. dan vinden ze het niet erg als je je een keer vergist. ;)

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:03:Ik begrijp dat jullie bij TPH (The PhoneHouse?) jullie verkoopwijzer alleen willen baseren op specificaties van de fabrikant. Maar, meestal zijn er ook nog andere dingen mogelijk dat wat er door de fabrikant opgegeven is.

Ja en kan je dat ook heel simpel uitleggen, als je je aan de specificaties houdt van de fabrikant dan krijg je er ook nooit een conflict over, dus niet dat het niet werkt, maar het probleem is ook dat als een klant een toestelfout krijgt doordat te grote kaartje (wat bijvoorbeeld bij oude SE toestellen gebeurde) dan is het bij de reparateur te zien dat er een verkeerde kaart in is gebruikt en dan vervalt de garantie!

moet je eens opletten wat er dan allemaal gebeurd... dus je kunt maar beter dingen verkopen waar je zeker van weet dat het werkt dan klanten op de gok weer weg te sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 dagen nokia e50 en ben zeer tevreden.
Ik heb toch nog wel wat vraagjes.
- Mijn telefoon legt via bluetooth wel contact met mijn blackberry, maar het lukt niet om gegevens via bluetooth naar mijn blackberry te verzenden. Geeft steeds aan "verzenden mislukt". Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen
- Mijn auto (peugeot 407) heeft in de af fabriek radio een ingebouwde bluetooth carkit. Hij herkent de e50 en kan er mee bellen. Mijn contactenlijst herkent hij echter niet terwijl de carkit wel de lijst met telefoonnummers van de blackberry herkent. Weet iemand hoe dit op te lossen is.

Verder super apparaat. Makkelijk te bedienen, nog veel mogelijkheden te ontdekken. Dit forum is daar ook zeer behulpzaam bij. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:28

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 21:04:
Ik heb sinds 2 dagen nokia e50 en ben zeer tevreden.
Ik heb toch nog wel wat vraagjes.
- Mijn telefoon legt via bluetooth wel contact met mijn blackberry, maar het lukt niet om gegevens via bluetooth naar mijn blackberry te verzenden. Geeft steeds aan "verzenden mislukt". Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen
- Mijn auto (peugeot 407) heeft in de af fabriek radio een ingebouwde bluetooth carkit. Hij herkent de e50 en kan er mee bellen. Mijn contactenlijst herkent hij echter niet terwijl de carkit wel de lijst met telefoonnummers van de blackberry herkent. Weet iemand hoe dit op te lossen is.

Verder super apparaat. Makkelijk te bedienen, nog veel mogelijkheden te ontdekken. Dit forum is daar ook zeer behulpzaam bij. _/-\o_
1. Je Blackberry kan alleen BT Voice ondersteunen; dwz BT headsets en carkits :)

2. Hiervoor moet je SW van de Nokia website downloaden en installeren op je E50 (Nokia 616 Contact Download Application)
klikkerdeklik

;)

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buzz_Lightyear schreef op zondag 28 januari 2007 @ 10:56:
[...]

1. Je Blackberry kan alleen BT Voice ondersteunen; dwz BT headsets en carkits :)

2. Hiervoor moet je SW van de Nokia website downloaden en installeren op je E50 (Nokia 616 Contact Download Application)
klikkerdeklik

;)
Thanks voor het antwoord. Heeft geholpen.Heb idd adresboek nu in carkit staan. Blijf toch ff zeuren. Merk wel dat adresboek in carkit begint met achternaam, terwijl in telefoon begint met voornaam. is daar nog een oplossing voor zodat telefoon en carkit identiek zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 19:43:
[...]
Ja en kan je dat ook heel simpel uitleggen, als je je aan de specificaties houdt van de fabrikant dan krijg je er ook nooit een conflict over, dus niet dat het niet werkt, maar het probleem is ook dat als een klant een toestelfout krijgt doordat te grote kaartje (wat bijvoorbeeld bij oude SE toestellen gebeurde) dan is het bij de reparateur te zien dat er een verkeerde kaart in is gebruikt en dan vervalt de garantie!

moet je eens opletten wat er dan allemaal gebeurd... dus je kunt maar beter dingen verkopen waar je zeker van weet dat het werkt dan klanten op de gok weer weg te sturen!
Tuurlijk, logisch.

Wat ik altijd vermeld is dat de acceptatie van een geheugenkaart afhankelijk is van het kaartje. Het is namelijk mogelijk dat merk X wel werkt en merk Z niet.

Wij verkopen originele Nokia kaartjes, die garandeerd werken. Sandisk kaartjes werken voor zover mij bekend is ook ongeveer overal in. Maar, wij garanderen alleen maar de Nokia kaartjes. En aangezien er al 2GB MicroSD kaartjes origineel van Nokia zijn, die het in de E50 gewoon doen, verkopen wij die gewoon.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Painxiom schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:00:
weet iemand al wanneer de volledig zwarte versie op de nederlandse markt zal komen?
Iemand al enig idee of deze in nederland reeds verkrijgbaar is???

Ik kom deze telefoon wel tegen bij webwinkels in het buitenland; o.a Zwitserland, Polen, Tjechië en Finland. Maar hier heb ik twee vragen over:
-Moet je bij het invoeren in Nederland nog eens BTW betalen als het uit een EU-land komt?
-Kun je de Nederlandse taal installeren?

Alvast bedankt,
Michael.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:07:
[...]

Iemand al enig idee of deze in nederland reeds verkrijgbaar is???

Ik kom deze telefoon wel tegen bij webwinkels in het buitenland; o.a Zwitserland, Polen, Tjechië en Finland. Maar hier heb ik twee vragen over:
-Moet je bij het invoeren in Nederland nog eens BTW betalen als het uit een EU-land komt?
Ja dat moet je wel doen, zit boven de belastingvrije voet!
-Kun je de Nederlandse taal installeren?

Alvast bedankt,
Michael.
meestal niet, ook opletten want je zit te kijken met je garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Niet online

mystic

beep beep

hmm, eerste ervaringen: e50 is een heerlijke telefoon, die soms wat traag is, en wat me soms irriteerd, maar meestal eigenlijk niet eens (altijd een mooi moment om te onthaasten)

lekker degelijk, en ook niet te licht (daar heb ik raar genoeg een hekel aan)

enige wat niet lekker werkt voor mij is de actieve standby.
ik vind het niet boeiend om te zien dat ik vandaag niets meer te doen heb, dat hoef ik niet op mn scherm te zien. ik heb er al dingen instaan tot in augustus, genoeg dus om te laten zien, maar momenteel laat ie niet meer zien dan vandaag (overigens liet ie vorige week gewoon zien wat ik deze week ging doen).

ik wil gewoon zien wat de komende agenda punten zijn. simpel :p
zo snel kan ik er alleen niets over vinden, iemand een suggestie? :)

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Nu online
- Hele dag gebeurtenissen laat hij alleen op de dag zelf zien
- Afpraken met een tijd, zie je vooraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Niet online

mystic

beep beep

Schrijver schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:04:
- Hele dag gebeurtenissen laat hij alleen op de dag zelf zien
- Afpraken met een tijd, zie je vooraf
ah, dat wist ik :p
maar eigenlijk al mijn afspraken als een vergadering, met een tijd. zo heb ik de 16e een 'vergadering' staan van 21.00 tot 23.30. die zie ik dus nog niet :) en zo zijn bijna al mijn afspraken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
mystic schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 11:31:
[...]
ah, dat wist ik :p
maar eigenlijk al mijn afspraken als een vergadering, met een tijd. zo heb ik de 16e een 'vergadering' staan van 21.00 tot 23.30. die zie ik dus nog niet :) en zo zijn bijna al mijn afspraken :)
Afspraken over twee en een halve week laat hij inderdaad niet zien. Maar als dat je volgende puntje is, dan heb je wel weinig te doen :P
Zelf heb ik iedere dag wel minstens twee punten erin staan (doordeweeks), dus ik heb er geen last van.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Niet online

mystic

beep beep

gertvdijk schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:14:
[...]

Afspraken over twee en een halve week laat hij inderdaad niet zien. Maar als dat je volgende puntje is, dan heb je wel weinig te doen :P
Zelf heb ik iedere dag wel minstens twee punten erin staan (doordeweeks), dus ik heb er geen last van.
ik ben student :+
en ik zit nu precies tussen 2 perioden, dus voor de studie uberhaubt geen taken :p

persoonlijk hoop ik wel dat hier een keer een update voor komt, aangezien ik toch graag wil zien wat ik wíl zien :)

verder een heerlijke telefoon. tomtom heb ik al draaien, alleen de gps ontvanger nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon nu een week maar krijg van diegenen die ik aan de telefoon heb de melding dat er een zeer irritante echo te horen is (zowel bij mobie als vaste telefoon). Ik zelf hoor aan mijn kant geen echo.
Op dit forum is hier al eerder melding over gemaakt maar nog geen oplossing gevonden. Zijn er meerdere met dit probleem. Is dit een maandagochtend product en moet ik hem ruilen of weet iemand de oorzaak?
Wellicht dat provider ook nog uitmaakt (heb nu nog vodafone, maar ga as maandag over op KPN)

Tevens vind ik het logboek niet handig. Ik wil wel alle gegevens van inkomende uitgaande en gemiste oproepen vasthouden, maar andere gegevens in het logboek niet. Zaken die in het logboek staan kan ik niet individueel wissen (bv sms of dataverkeer) alleen door het hele logboek te wissen. Ik wis daarmee ook de gevevens van de gesprekken. Ik er wellicht een progje waarmee het logboek beter bewerkbaar en muteerbaar is?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:41:
... Zaken die in het logboek staan kan ik niet individueel wissen (bv sms of dataverkeer) alleen door het hele logboek te wissen. Ik wis daarmee ook de gevevens van de gesprekken...
Als ik het dataverkeer bij mij reset, dan wis ik niet de gesprekstellers hoor. Ik reset ze allebei elke maand.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog mensen zijn die niet weten hoe de toestsenblokkering van E50 werkt:

linkerselectietoets indrukken gevolgd door *
unlocken op dezelfde manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan m'n contactpersonen niet benaderen via PC Suite. Ze staan wel in m'n E50 maar zijn afkomstig van m'n SIM.
Oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 00:49:
Ik kan m'n contactpersonen niet benaderen via PC Suite. Ze staan wel in m'n E50 maar zijn afkomstig van m'n SIM.
Oplossingen?
je moet ze eerst op het toestel kopieren en dan kun je ze wel benaderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quirien
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2024

Quirien

Kep Dogs!

mystic schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 00:07:
dit voelt heel erg eng eigenlijk.... mijn eerste techpost in hele lange tijd ;)

mijn e50 is onderweg van orange naar mijn adres, omdat mijn abonnement vandaag maar ben gaan verlengen. woei! erg gaaf!

ik heb er al even mee mogen spelen, en ik was ook al erg snel enthousiast dus.

maar een hele stomme vraag nu, de CR-66 carkt, zit daar een kabel bij om de telefoon op te laden, of moet dat echt via een carkit... of wat?

ik heb het zo snel niet in dit topic kunnen vinden verder, en op google kon ik ook weinig antwoorden vinden.

* mystic hoopt verder gewoon dat de postbode een beetje snel is 8)
Mijn telefoon praat met mijn radio via Bluetooth, ik zou de CR-66 dus alleen willen hebben om een goede houder te hebben die ook oplaadt (in plaats van te prutsen met een kabeltje telkens als je 'm in een of andere no-no houder duwt). Kan ik de CR-66 alleen laten opladen, of moet ie daarvoor aan de rest van de carkit hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:41:
Ik heb de telefoon nu een week maar krijg van diegenen die ik aan de telefoon heb de melding dat er een zeer irritante echo te horen is (zowel bij mobie als vaste telefoon). Ik zelf hoor aan mijn kant geen echo.
Op dit forum is hier al eerder melding over gemaakt maar nog geen oplossing gevonden. Zijn er meerdere met dit probleem. Is dit een maandagochtend product en moet ik hem ruilen of weet iemand de oorzaak?
Wellicht dat provider ook nog uitmaakt (heb nu nog vodafone, maar ga as maandag over op KPN)
Over die echo, je hebt waarschijnlijk een bleuthoot carkitt.
Als je daarmee verbonden bent geweest heb je die echo te pakken . De enige oplossing tot zover die wij gevonden hebben is dat je de telefoon even af en weer aan zet, dan ben je de echo kwijt.
Maar als je weer verbonden bent geweest met je bleuthoot carkitt heb je de echo weer. 8)7
Een andere oplossing volgens Nokia is een orginele carkitt van Nokia zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 09:47:
[...]

je moet ze eerst op het toestel kopieren en dan kun je ze wel benaderen!
Had ik gedaan en heb ik nog eens gedaan maar toch krijg ik ze niet te zien in PC Suite. Om de "vaste nummers" te kunnen activeren dien ik mijn puk2code in te voeren en een medewerker van Vodafone vertelt mij dat die code niet bestaat... :?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2007 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 01:13:
[...]

Had ik gedaan en heb ik nog eens gedaan maar toch krijg ik ze niet te zien in PC Suite. Om de "vaste nummers" te kunnen activeren dien ik mijn puk2code in te voeren en een medewerker van Vodafone vertelt mij dat die code niet bestaat... :?
Wat ik doe is: Ik heb alle contact personen in een mapje op mn micro-sd gezet. En dit zijn mijn voorkeurs contacten (kan je ook ergens instellen). Vervolgens via pc suite (niet syncen) kan ik gewoon via mn geheugenkaart bij mijn contacten komen... succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik snap ook niet wat je bij vaste nummers te zoeken hebt? Dat heeft niks met PC Suite te maken. ;)
Uit de manual:
Afbeeldingslocatie: http://fabio.faab.nl/vast.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

vaste nummes activeren gebeurd bij veel bedrijfstoestellen, werknemers kunnen dan alleen de nummers bellen die de baas goed vind (dus onderling, klanten etc) daar heb je inderdaad een pin2 voor nodig, die bestaat wel, wordt alleen in nederland niet voor particulieren gebruikt!

vaste nummers heeft dus niets te maken met of je je nummers kunt benaderen in PC Suite, je moet even via contactpersonen in je toestel de nummers allemaal naar je toestel kopieren (dan kun je ook meerdere nummers bij namen zetten en extra info) dan kun je ze daarna bewerken met PC Suite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:24:
[...]

vaste nummes activeren gebeurd bij veel bedrijfstoestellen, werknemers kunnen dan alleen de nummers bellen die de baas goed vind (dus onderling, klanten etc) daar heb je inderdaad een pin2 voor nodig, die bestaat wel, wordt alleen in nederland niet voor particulieren gebruikt!

vaste nummers heeft dus niets te maken met of je je nummers kunt benaderen in PC Suite, je moet even via contactpersonen in je toestel de nummers allemaal naar je toestel kopieren (dan kun je ook meerdere nummers bij namen zetten en extra info) dan kun je ze daarna bewerken met PC Suite
- opties
- markering aan/uit
- alle markeren
- opties
- kopiëren
en daarna kan ik ze nog steeds niet benaderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 23:01:
[...]

- opties
- markering aan/uit
- alle markeren
- opties
- kopiëren
en daarna kan ik ze nog steeds niet benaderen!
je hebt dus je nummers nog wel op je simkaart staan? geef dan je toestel een harde reset (zoals eerder hier in topic beschreven) en probeer het dan nog een keer! misschien heb je er iets opgezet waardoor het niet werkt of is het een bug

en je moet btw doen:

menu>contactpersonen>opties>sim-contacten>sim-telefoonboek>opties>markeringen aan-uit>alle markeren>opties>kopie naar contact.

zo moet je het doen!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Laatst online: 11-09 22:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Ik heb een week of twee geleden de firmware opnieuw op mijn gsm geladen (ik had al de laatste versie), duurt ongeveer 20 minuten, maar sindsdien heb ik geen last meer van de echo na het connecten met mijn parrot carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bepaalde games die op mijn telefoon geheugen zijn geinstalleerd (map installatie) kan ik niet verwijderen. Ook niet via PC (laat de geinstalleerde games überhaupt niet zien) kan de game ook niet naar micro geheugen verplaatsen. Kan iemand mij helpen
'k geef toe nog niet t hele topic doorgespit te hebben.
Super telefoon maar wat een gekloot voor zo'n noob als ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:36:
[...]

en daar ga je al fout :), maar als je mij ff mailt :) dan kan ik je wel verder helpen :)

mail kan weer weg zag ik :P
Hoi TommyTPH, ik heb hetzelfde probleem als "kheikens", zou jij mij willen helpen? Ik vraag het zo, omdat ik niet weet hoe ik hier moet mailen ( }:O )..

EDIT: ik ben er al uit, thanx anyway!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 18:42:
Bepaalde games die op mijn telefoon geheugen zijn geinstalleerd (map installatie) kan ik niet verwijderen. Ook niet via PC (laat de geinstalleerde games überhaupt niet zien) kan de game ook niet naar micro geheugen verplaatsen. Kan iemand mij helpen
'k geef toe nog niet t hele topic doorgespit te hebben.
Super telefoon maar wat een gekloot voor zo'n noob als ik
Hoe verwijder je ze dan? Ik weet niet in hoeverre je een n00b bent :P maar normaal gesproken verwijder je geïnstalleerde games door op het pictogrammetje (in de map 'installatie') te gaan staan en dan op 'opties' en dan 'verwijderen'.
Als dit niet lukt, wat voor foutmelding krijg je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:11:
[...]

Hoe verwijder je ze dan? Ik weet niet in hoeverre je een n00b bent :P maar normaal gesproken verwijder je geïnstalleerde games door op het pictogrammetje (in de map 'installatie') te gaan staan en dan op 'opties' en dan 'verwijderen'.
Die manier lukt lang niet altijd bij mij. Dan krijg ik een nietszeggende melding: 'Kan ... niet verwijderen.'
Het lukt dan meestal wel via Toepassingbeheer (Instrumenten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gertvdijk schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:00:
[...]

Die manier lukt lang niet altijd bij mij. Dan krijg ik een nietszeggende melding: 'Kan ... niet verwijderen.'
Het lukt dan meestal wel via Toepassingbeheer (Instrumenten).
Heb je de toepassing dan wel gesloten (in taakbeheer -menutoets 2 sec inhouden dan zie je de actieve programma's)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 21:09:
[...]

Heb je de toepassing dan wel gesloten (in taakbeheer -menutoets 2 sec inhouden dan zie je de actieve programma's)?
Ja, niets staat dan open, herstart van telefoon maakt dan ook niets uit. Precies hetzelfde had ik ook met mijn Nokia 6260, met ongeveer dezelfde oplossing. Op zich niet heel erg, maar beetje storend voor iemand die niet direct een andere weg weet te vinden naar de deïnstallatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:11:
[...]

Het is me inmiddels gelukt inderdaad via "Toep.beheer"
Klopt het dat een boel S60 3rd niet wil lopen op de E50
een boel leuks te vinden op "mobile9" maar meestal niet op me E50 te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 11:28:
[...]
je hebt dus je nummers nog wel op je simkaart staan? geef dan je toestel een harde reset (zoals eerder hier in topic beschreven) en probeer het dan nog een keer! misschien heb je er iets opgezet waardoor het niet werkt of is het een bug

en je moet btw doen:

menu>contactpersonen>opties>sim-contacten>sim-telefoonboek>opties>markeringen aan-uit>alle markeren>opties>kopie naar contact.

zo moet je het doen!
Na de harde reset alles opnieuw gedaan. En wat bleek na het kopiëren? Weer géén toegang via PCSuite tot de Contactpersonen: ze waren domweg niet te zien. Toen heb ik in PCSuite een nieuw contact aangemaakt en met de E50 gesynchroniseerd. En wat verscheen er in het scherm van PCSuite: naast de nieuw aangemaakte ook de 120 die van de Sim waren gekopiëerd! Opgelost dus. Dank allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem.. Alleen Toepassingbeheer wordt bij mij niet meer geopend, na het aanklikken, springt het scherm heel eventjes op "achtergrond"., daarna weer terug in het submenu instrumenten.

Kent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleempje: verwijderen van geinstalleerde software . Via mapje installatie en dan verwijderen lukt niet. Toepassingsbeheer openen werkt ook niet, scherm verspringt dan heel eventje naar " achtergrond", om vervolgens weer in het submenu instrumenten te komen.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je mpg4 op de E50 kan draaien? Gebruik een video converter maar 3gp is crap.
Of kan de E50 simpelweg niet goed video weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09-2021
Ik zit op dit moment te twijfelen tussen dit toestel (e50) en de nokia 6300.
Mijn huidige toestel is de mda vario en die ben ik flink zat, het trage het resetten batterijduur etc.
De E50 zou zakelijk moeten zijn en dat is naar mijn mening zonder poespas (?). Maar toch lees ik in dit topic alweer over traag en de nodige problemen.
Mijn vraag: is deze E50, zonder zelf toevoegen van themes en progs en andere nutteloze troep, een degelijk en stabiel telefoontje?
En als subvraag, wat is zakelijk tegenwoordig nog? Mijn 6310i was mijn beste telefoon ooit, zakelijk zoals zakelijk imo zou moeten zijn.
bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
javami schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:28:
Ik zit op dit moment te twijfelen tussen dit toestel (e50) en de nokia 6300.
Mijn huidige toestel is de mda vario en die ben ik flink zat, het trage het resetten batterijduur etc.
De E50 zou zakelijk moeten zijn en dat is naar mijn mening zonder poespas (?). Maar toch lees ik in dit topic alweer over traag en de nodige problemen.
Mijn vraag: is deze E50, zonder zelf toevoegen van themes en progs en andere nutteloze troep, een degelijk en stabiel telefoontje?
En als subvraag, wat is zakelijk tegenwoordig nog? Mijn 6310i was mijn beste telefoon ooit, zakelijk zoals zakelijk imo zou moeten zijn.
bedankt alvast!
Ik heb zelf ook de Vario gehad (voor dat ik de E50 had -zie TS-). Ik kan na een paar maand gebruik garanderen dat hij veel stabieler is dan Windows Mobile 5. Daar moet ik wel bij zeggen dat de mogelijkheden van de Vario (en van WM5) wel uitgebreider waren dan van de E50 (en Symbian). Maar wat heb je aan mogelijkheden als je ze niet gebruikt?

'Instabiel' is natuurlijk wel wat anders dan 'traag'. Persoonlijk heb ik liever een wat langzamere mobiel die stabiel is, dan een snelle telefoon die om de haverklap vastloopt.
De E50 is iig niet trager dan de MDA Vario, maar (zoals al een paar keer voorbij is gekomen in dit topic) je moet niet verwachten dat de menu'tjes er direct zijn. Ik vind het acceptabel, maar het is natuurlijk een beetje moeilijk te zeggen of jij er net zo over denkt.

Tja en jouw subvraag is moeilijk te beantwoorden. De E50 wordt wel vaak als 'opvolger' genoemd van de 6310i, maar dat is natuurlijk een beetje een kromme vergelijking, aangezien de techniek zoveel is verandert de laatste jaren. Ik ben geen zakenman en ik zit ook niet op kantoor, wat ik ook nooit hoop te hoeven doen, maar voor mij is zakelijk gewoon een telefoon zonder al te veel troep erop (theme's, games, overdadige beltonen, muziekmixers) maar ook vooral een zakelijke vormgeving; dus strak. En daar voldoet de E50 wel aan. Ondanks dit zit er toch nog veel zooi op die ik nooit gebruik: quickoffice, een zip-progje, pdf-reader, teams, flash speler en real player. Ik denk ook dat er weinig mensen zijn die op zo'n klein schermpje voor hun plezier word/pdf documenten gaan zitten lezen (dan neem ik wel een laptop mee).

Voor mij was de doorslag, dat TomTom er zonder problemen op kon draaien, maar daar heb je natuurlijk niets aan als je al een TomTom in je auto hebt zitten. Wat ik vooral mis is een ingebakken GPS receiver, omdat ik nu toch nog mijn GPS ontvanger mee moet nemen om te kunnen navigeren. En dan kun je net zo goed een losse TomTom kopen (of cadeau krijgen bij een abonnement).
Wlan mis ik t.o.v. mijn Vario vooral omdat ik daar mee kon Skypen (hoewel de Vario daar net iets te traag voor was). Verder gebruikte ik Wlan toch alleen maar voor onzinnige dingen.
De Vario was wel 3 keer zo groot en vooral in de zomer (als je geen winterjas hebt met veel zakken) was dat erg lastig. De E50 past moeiteloos in elke spijkerbroek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javami
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09-2021
bedankt voor je reactie pumba!
Zoals je zegt zit er toch nog een boel zooi op (realplayer enzo) en dat doet me denken aan mn vario.
Ook heb ik graag een snel toestel zoals mijn 6310 was, gewoon snel een bericht lezen vind ik belangrijk.
Ik denk er nu over om mn vario als mediading te gebruiken en als agenda waarbij ik dan een nokia 6300 gebruik om te bellen. Nogmaals bedankt en mijn bevindingen over de 6300 komen in het daar aan gerelateerde topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu probleem dat wanneer ik de E50 aansluit met de data kabel ik een conflikt krijg met de muis.
De muis reageerd niet of bijna niet. Koppel ik de E50 los, kan ik de muis weer gebruiken.
Heb PC suite opniew geinstalleerd hielp niet. Heb E50 harde reset gegeven hielp ook niet.
Probleem begon bij het overzenden van een geconverteerd video bestand naar geinstalleede DivX player.
k zou niet weten wat k fout heb gedaan. Muis is draadloos en niet aangesloten via een USB poort
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 14:32:
Heb nu probleem dat wanneer ik de E50 aansluit met de data kabel ik een conflikt krijg met de muis.
De muis reageerd niet of bijna niet. Koppel ik de E50 los, kan ik de muis weer gebruiken.
Heb PC suite opniew geinstalleerd hielp niet. Heb E50 harde reset gegeven hielp ook niet.
Probleem begon bij het overzenden van een geconverteerd video bestand naar geinstalleede DivX player.
k zou niet weten wat k fout heb gedaan. Muis is draadloos en niet aangesloten via een USB poort
Iemand een oplossing?
Je hebt dus een bluetooth muis?
Heeft hij alleen conflict als je hem in de 'PC Suite'-modus gebruikt of ook als 'Verwisselbare opslag'-modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 15:12:
[...]

Je hebt dus een bluetooth muis?
Heeft hij alleen conflict als je hem in de 'PC Suite'-modus gebruikt of ook als 'Verwisselbare opslag'-modus?
Ik heb een ontvanger in de poorten voor de muis en toetsenbord (toetsenbord + muis draadloos van Logitech)

Als ik de data kabel aansluit en kies voor gegevens overdracht kan ik de muis nog wel gebruiken.
(E50 geeft wel aan dat geheugenkaart in gebruik is door een andere toepassing en er geen geheugen overdracht mogelijk is)
schakel ik over naar PC Suite-modus begint mijn muis weer te kloten (reageerd helemaal niet of even schokkerig).
bedenk me ook net dat ik misschien de E50 te vroeg heb afgekoppeld terwijl hij bezig was een video op te slaan. Maar volgens mij was het al wel afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:57:
[...]

Ik heb een ontvanger in de poorten voor de muis en toetsenbord (toetsenbord + muis draadloos van Logitech)

Als ik de data kabel aansluit en kies voor gegevens overdracht kan ik de muis nog wel gebruiken.
(E50 geeft wel aan dat geheugenkaart in gebruik is door een andere toepassing en er geen geheugen overdracht mogelijk is)
schakel ik over naar PC Suite-modus begint mijn muis weer te kloten (reageerd helemaal niet of even schokkerig).
bedenk me ook net dat ik misschien de E50 te vroeg heb afgekoppeld terwijl hij bezig was een video op te slaan. Maar volgens mij was het al wel afgerond.
Ik wist niet dat het mogelijk was draadloze muis en tobo nog op de ps/2 poort aan te sluiten, maar dit terzijde.
Lijkt me ook sterk dat het te vroeg afkoppelen invloed zou hebben op de werking van de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Kan iemand mij vertellen of je ook op een foto kunt inzoomen als je deze op je telefoon hebt staan? Dus gewoon via de "picture viewer" ?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op maandag 12 februari 2007 @ 17:59:
Kan iemand mij vertellen of je ook op een foto kunt inzoomen als je deze op je telefoon hebt staan? Dus gewoon via de "picture viewer" ?
Ja, dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Voor de mensen die hun oog hebben laten vallen op de Metal Black (volledig zwarte) versie van de E50, dit is het antwoord dat ik kreeg van Nokia:
De Nokia E50 Metal black wordt enkel op de Amerikaanse markt gebracht, dus zal
niet worden verkocht in de Benelux.

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Aspje schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 19:49:
Voor de mensen die hun oog hebben laten vallen op de Metal Black (volledig zwarte) versie van de E50, dit is het antwoord dat ik kreeg van Nokia:

[...]

Helaas :(
Dan is bij een NSP langs gaan de enigste oplossing als je echt de zwarte wilt hebben.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:11:
[...]

Dan is bij een NSP langs gaan de enigste oplossing als je echt de zwarte wilt hebben.
Erg jammer want ik had gehoopt dat de 'Metal Black' binnenkort in NL zou uitkomen. Wel erg vreemd dat Nokia verteld dat de 'Metal Black' alleen voor de Amerikaanse markt is, terwijl er genoeg europese webwinkels zijn die deze telefoon verkopen. Zie hier.

Heeft al iemand ervaring door losse frontjes en een toetsenboord te bestellen. Vraag me wel af of dan alles precies hetzelfde is als de 'Metal Black'.

Geluk, Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een uitgebreidere handleiding bestaat voor deze telefoon dan de 93 pagina's tellende standaardhandleiding? Ik wil het ding namelijk helemaal naar mijn hand zetten maar kan niet alles vinden (en zou het een teleurstelling vinden als ik hetgeen ik wil veranderen niet kan veranderen).

VB. als ik een afspraak maak dan staat deze standaard op prive, echter ik wil liever dat deze op openbaar staat ivm synchronisatie...

• ThinkAboutIt
  • Laatst online: 04-09 15:07
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 12:20:
[...]

Heeft al iemand ervaring door losse frontjes en een toetsenboord te bestellen. Vraag me wel af of dan alles precies hetzelfde is als de 'Metal Black'.
Ben ik ook wel in geinteresseerd, ik krijg er binnenkort een van de baas, dus als ik er met een los frontje een metal black van kan maken ben ik daar zeer content mee.

Verwijderd

ThinkAboutIt schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:35:
[...]

Ben ik ook wel in geinteresseerd, ik krijg er binnenkort een van de baas, dus als ik er met een los frontje een metal black van kan maken ben ik daar zeer content mee.
bij een nokia servicepunt zijn de totale kosten 49 euro.

Front cover: 29.-

Batt.cover: 10.-

Keymat 5.-

Light guide 2.50 randje rondom joystick

Frontbezel 2.50 plaatje onderaan de front cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Zwitserse webwinkel gevonden die de 'Metal Black' verkoopt. Zouden jullie weten of hier Nederlands op geprogrammeerd zou kunnen zijn. Dan zou dit een mooie optie kunnen zijn om de Metal Black te bemachtigen.

Ook heb ik gezien dat bij Nieuwemobiel.nl de beschikbaarheid van 4e kwartaal 2006 naar 1e kwartaal 2007 is veranderd. Dit zou toch een teken moeten zijn dat de 'Metal Black' ook in Nederland verkocht gaat worden.

Geluk, Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 03:48:
Ik heb een Zwitserse webwinkel gevonden die de 'Metal Black' verkoopt. Zouden jullie weten of hier Nederlands op geprogrammeerd zou kunnen zijn. Dan zou dit een mooie optie kunnen zijn om de Metal Black te bemachtigen.

Ook heb ik gezien dat bij Nieuwemobiel.nl de beschikbaarheid van 4e kwartaal 2006 naar 1e kwartaal 2007 is veranderd. Dit zou toch een teken moeten zijn dat de 'Metal Black' ook in Nederland verkocht gaat worden.

Geluk, Mike
zwitserse toestellen zijn geen benelux versies, dus 99% dat er geen nederlandse taal op zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 2 dagen heb ik ook een nokia E50. Bijzonder mooie telefoon. Vele malen robuuster dan mijn SonyEricsson K750i.

Gister zat ik wat te testen met het batterijklepje en viel het mij op dat het niet nodig is de knop in te drukken om de batterijklep eraf te halen. Bij de telefoon kun je het batterijklepje aan de zijkanten vast pakken en er met lichte druk vanaf lichten. Ik vraag mij af of dit zo hoort, of dat het een deffect is. Het klepje zit ondanks dit wel stevig op de telefoon zonder eraf te vallen en klikt vast bij het erop zetten.

Kan iemand hierover zijn/haar ervaring geven?

Zojuist heb ik ook mijn agenda gesynct met mijn pc. Echter krijg ik geen standby meldingen van aganedapunten/notities/vergadering etc. Als ik een agendapunt toevoeg voor dezelfde dag nog laat ie niets standby zien. Eerstvolgende agendapunten voor over een week worden ook niet weergegeven. Wat doe ik fout? Standby modus staat aan.

Alvast bedankt

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die kan helpen?

Da's wel een erg snel etmaal! De volgende keer graag iets minder haastig; kicken mag pas na 24 uur.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:01:
Sinds 2 dagen heb ik ook een nokia E50. Bijzonder mooie telefoon. Vele malen robuuster dan mijn SonyEricsson K750i.

Gister zat ik wat te testen met het batterijklepje en viel het mij op dat het niet nodig is de knop in te drukken om de batterijklep eraf te halen. Bij de telefoon kun je het batterijklepje aan de zijkanten vast pakken en er met lichte druk vanaf lichten. Ik vraag mij af of dit zo hoort, of dat het een deffect is. Het klepje zit ondanks dit wel stevig op de telefoon zonder eraf te vallen en klikt vast bij het erop zetten.

Kan iemand hierover zijn/haar ervaring geven?
Allereerst: kalm aan :) het heeft niet zoveel zin je vraag te kicken na vier uurtjes...

Maar over je batterijklepje: dit heb ik niet en het klinkt als een productiefout. Als je op de knop drukt gaan twee palletjes opzij, waardoor je het klepje (met weerhaakjes eraan) kunt lichten.
Zojuist heb ik ook mijn agenda gesynct met mijn pc. Echter krijg ik geen standby meldingen van aganedapunten/notities/vergadering etc. Als ik een agendapunt toevoeg voor dezelfde dag nog laat ie niets standby zien. Eerstvolgende agendapunten voor over een week worden ook niet weergegeven. Wat doe ik fout? Standby modus staat aan.

Alvast bedankt
Er staat wel in het stand-by scherm: "geen agenda items vandaag"? als dit niet het geval is moet je eerst agendaitems inschakelen op het standby scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus niet het geval. het lijkt wel alsof het klepje inderdaad niet klikt. Ik kan zonder het knopje in te drukken het klepje eraf halen. Het knopje veertje echter wel netjes meer terug enzo. De telefoon heb ik geleverd gekregen van vodafone. Kan ik daarmee zeker het beste even contact opnemen?

Bedankt voor replay en ik zal in het vervolg wat langer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 20:15:
Dat is dus niet het geval. het lijkt wel alsof het klepje inderdaad niet klikt. Ik kan zonder het knopje in te drukken het klepje eraf halen. Het knopje veertje echter wel netjes meer terug enzo. De telefoon heb ik geleverd gekregen van vodafone. Kan ik daarmee zeker het beste even contact opnemen?

Bedankt voor replay en ik zal in het vervolg wat langer wachten
;) geeft niks

maar idd vodafone zal t verder wel afhandelen, ik neem aan dat dit onder een fabrikagefout valt

Maar hoe zit het nou met je agenda: zie je in het standby scherm "geen agenda items vandaag" staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 12:21
Bij NewMobile.nl staat de E50 Black Edition aangekondigt voor het eerste kwartaal van dit jaar.
Weet iemand hier al meer over? Want de zwarte versie vind ik echt 10x mooier dan de zilveren!

Ik hoor het graag!

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 23:27:
[...]

;) geeft niks

maar idd vodafone zal t verder wel afhandelen, ik neem aan dat dit onder een fabrikagefout valt

Maar hoe zit het nou met je agenda: zie je in het standby scherm "geen agenda items vandaag" staan?
Intussen heb ik mijn agenda probleem opgelost. De funties waren verborgen doordat ik verder naar beneden moest scrollen in het menu van standby modus.
Verder heb ik nog even gekeken naar de pootjes waar je het over hebt bij de batterijklep, die zitten er gewoon. En functioneren naar behoren. Het zijn bij mij schuin naar beneden lopen 'haakjes', klopt dat? Wat ik vermoed is, omdat het T-vormige haakje van het klepje plat is, het klepje daardoor met wat kracht er langs kan worden getrokken. Na verdere inspectie 8)7 ben ik tot de conclusie gekomen dat het klepje toch stevig genoeg vast zit en je behoorlijk wat kracht moet zetten wil ie er zomaar af vliegen.

Bedankt voor je hulp tot zover pumba! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggerfoot
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 23:01
Ik heb de telefoon nu een maandje en hij bevalt echt prima! goede accuduur fijne sync met mijn agenda. Wat er nog niet helemaal goed gaat is het syncen middels Bluetooth, ik ben gebonden aan de kabel van Nokia,

1.wie weet een goede bluetooth aansluiting voor een PC?

Het 2de punt, het lijkt me helemaal super om wikipedia op mijn E50 te hebben, nu de 2 Gb kaartjes geen drol meer kosten (35 euro) zou je best wat content van wikipedia erop kwijt kunnen. Zijn hier al initiatieven voor genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biggerfoot schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 21:53:
Ik heb de telefoon nu een maandje en hij bevalt echt prima! goede accuduur fijne sync met mijn agenda. Wat er nog niet helemaal goed gaat is het syncen middels Bluetooth, ik ben gebonden aan de kabel van Nokia,

ik heb er in principe geen problemen mee, maar gebruik eigenlijk wel altijd de kabel
Het 2de punt, het lijkt me helemaal super om wikipedia op mijn E50 te hebben, nu de 2 Gb kaartjes geen drol meer kosten (35 euro) zou je best wat content van wikipedia erop kwijt kunnen. Zijn hier al initiatieven voor genomen?
hoe bedoel je dit? dat je alles offline opslaat en dan naar je telefoon verplaatst en dan offline kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggerfoot
juist offline wikipedia raadplegen.

Welke Bluetooth adapter gebruiken jullie? die van mij synct niet (maar was een cheap sitecom ding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
biggerfoot schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 21:53:

1. Ik heb een el-cheapo bluetooth sticky, maar het syncen gaat perfect. En sneller dan met Windows Mobile, geen problemen dus, ik denk dat je een instelling verkeerd hebt staan. Kun je misschien wat extra info geven over de foutmeldingen die je krijgt (of wat er mis gaat)?

2. Je kunt dit wel online doen via bijvoorbeeld http://wapedia.mobi (alleen op mobiel bereikbaar) maar dan betaal je dus wel voor je internetkosten.
Voor het offline bekijken van wikipedia is er een offline versie te verkrijgen, maar hiervoor heb je (betaald) TomeRaider nodig. Deze is hier te downloaden, een trialversie volgens mij en een bèta (dus waarschijnlijk nog niet zo stabiel).
Er is echter één probleem(pje): er is dus wel een symbian versie van TomeRaider, maar niet van de offline versie van Wiki. Hiervoor moet je eerst de palmversie van wiki downloaden. Vervolgens download je de windowsversie van TomeRaider waarmee je de textversie converteert naar een Symbianversie.

Overigens heb ik het zelf nog niet geprobeerd dus laat ff weten of het gelukt is :)
btw: de offline textversie van Wiki is 107 MB (alleen text)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggerfoot
Tomeraider3 voor de S60 installeert niet op mijn E50, ik krijg een certificaat fout. ZIjn er mensen die het wel gelukt is om tomeraider op zijn E50 te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
biggerfoot schreef op zondag 25 februari 2007 @ 02:29:
Tomeraider3 voor de S60 installeert niet op mijn E50, ik krijg een certificaat fout. ZIjn er mensen die het wel gelukt is om tomeraider op zijn E50 te krijgen?
Gelukkig is er nu Google.
Met als first hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggerfoot
Ola Pumba, dat staat allemaal goed bij mij... maar nog steeds niet werkend. Hebben jullie tomeraider dan wel draaien op de E50???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy320
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-09 21:21
Ik heb een .jar applicatie op mijn nokia e50 geïnstalleerd. Na het geprobeerd te hebben vind ik het geen nuttig programma. Nu wil ik het verwijderen, maar bij het verwijderen zegt mijn telefoon dat hij het programma niet kan verwijderen.

Weet iemand wat ik moet doen om het toch weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
tommy320 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:22:
Ik heb een .jar applicatie op mijn nokia e50 geïnstalleerd. Na het geprobeerd te hebben vind ik het geen nuttig programma. Nu wil ik het verwijderen, maar bij het verwijderen zegt mijn telefoon dat hij het programma niet kan verwijderen.

Weet iemand wat ik moet doen om het toch weg te krijgen?
menu-instrum.-toep.beh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy320
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-09 21:21
Dat lukt dus niet, ik krijg dan de melding "Kan XXX niet verwijderen". Ik zit er over te denken een deep reset te doen, maar dat is geen pretje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommy320 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:49:
Dat lukt dus niet, ik krijg dan de melding "Kan XXX niet verwijderen". Ik zit er over te denken een deep reset te doen, maar dat is geen pretje.
hoezo niet? goede backup maken van je berichten en contactpersonen en de instellingen alleen niet van de software en je bent een kwartier later weer klaar hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:54
Zet de telefoon eerst even uit en controleer daarna of de toepassing nog actief is

[ Voor 72% gewijzigd door Ronvgs op 01-03-2007 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik kan zien wat er op mijn geheugenkaart staat?
In de telefoon geeft ie aan dat er 13 mb verbruikt is. (ik heb een backup gemaakt.) Maar ik kan nergens (ook niet via PC Suite) terugkijken wàt er nou precies opstaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
Je moet aangeven dat hij ook verborgen bestanden moet weergeven (in windows verkenner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
Is er na 24-10-2006 nog een nieuwe firmware geweest?
Ik heb nu V06.41.3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

pieter87 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 01:01:
Bij NewMobile.nl staat de E50 Black Edition aangekondigt voor het eerste kwartaal van dit jaar.
Weet iemand hier al meer over? Want de zwarte versie vind ik echt 10x mooier dan de zilveren!

Ik hoor het graag!
Idem, weet iemand al iets meer?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*sorry dubbelpost*

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*sorry 2xdubbelpost*

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:14:
Iemand enig idee hoe ik kan zien wat er op mijn geheugenkaart staat?
In de telefoon geeft ie aan dat er 13 mb verbruikt is. (ik heb een backup gemaakt.) Maar ik kan nergens (ook niet via PC Suite) terugkijken wàt er nou precies opstaat!
Je kunt dit of via bestandsbeheer doen (onder instrumenten geloof ik), maar deze geeft een aantal 'systeembestanden' niet weer, waaronder gemaakte backups. Anders kun je Y-Browser downloaden, erg handig tooltje.
RonXP schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 10:00:
Is er na 24-10-2006 nog een nieuwe firmware geweest?
Ik heb nu V06.41.3.0
Volgens mij kun je dat heel gemakkelijk met de Nokia updater controleren.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:50:
Je kunt dit of via bestandsbeheer doen (onder instrumenten geloof ik), maar deze geeft een aantal 'systeembestanden' niet weer, waaronder gemaakte backups. Anders kun je Y-Browser downloaden, erg handig tooltje.
Dank je wel! :)
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste