Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:59:
Ik had een paar daagjes geleden een raar probleem. Ik werd gebeld toen ik buiten op een terrasje zat. Ik nam de telefoon op en automatisch sprong hij op 'speakerfunctie', met als gevolg dat het hele terras kon meeluisteren. Hij reageerde totaal niet op de toetsen; ook het volume of het 'einde-gesprek' knopje functioneerde niet. Ik kon de beller wel gewoon verstaan en zij mij ook. Uiteindelijk heb ik de batterij eruit moeten halen en opnieuw moeten opstarten. Heel raar. Hebben meer mensen dit probleem gehad?
Iktot nu toe ook 2 keer!! Heel erg irritant, hijdoet niets meer en je kan alleen op speaker bellen... Heb ik sinds kort pas, heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:23:
[...]

Iktot nu toe ook 2 keer!! Heel erg irritant, hijdoet niets meer en je kan alleen op speaker bellen... Heb ik sinds kort pas, heel apart.
Kijk dan ben ik niet de enige. Ik heb de nieuwe firmware echter nog niet geïnstalleerd. Zou het daar aan kunnen liggen of heeft één van jullie de telefoon al wel geupgradet (schrijf je dat zo :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:50:
[...]

Kijk dan ben ik niet de enige. Ik heb de nieuwe firmware echter nog niet geïnstalleerd. Zou het daar aan kunnen liggen of heeft één van jullie de telefoon al wel geupgradet (schrijf je dat zo :?)
ik heb de laatste firmware en bij mij heeft het 2x achter elkaar gedaan (telefoon gaat uit zodra ik gebeld werd, verbonden met jabra headset) maar daarna nooit meer.Incidentele bug?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 09:38:
[...]

Hierbij ter info dat de Black Metal versie die bij Salland op hun site staat gewoon de grijze versie met zwarte randen is.
Weet iemand of de compleet zwarte versie überhaupt in Nederland leverbaar zal zijn?

Bij t for telecom vertelden ze me vandaag dat die namelijk niet geleverd zou gaan worden. Beetje vreemd wel, want twee weken geleden was dat nog wel het geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggerfoot
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 23:01
Mijn aan/uit knop aan de bovenkant heeft het begeven (moest heel diep indrukken voor effect). Vandaag ingeleverd bij Orange en ze sturen hem op. Duurt 2 weken.

Wat denk je dat ik als alternatief krijg.. Een Nokia 2600..... tering... dat ding is misschien voor een 3de wereld land geschikt maar als je van een E50 afkomt is dat dus echt helemaal niets.. Heb mijn oude 6310i maar weer uit de kast gehaald. Mis mijn E50 nu al (vooral de agenda sync outlook functie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een paar daagjes geleden een raar probleem. Ik werd gebeld toen ik buiten op een terrasje zat. Ik nam de telefoon op en automatisch sprong hij op 'speakerfunctie', met als gevolg dat het hele terras kon meeluisteren. Hij reageerde totaal niet op de toetsen; ook het volume of het 'einde-gesprek' knopje functioneerde niet. Ik kon de beller wel gewoon verstaan en zij mij ook. Uiteindelijk heb ik de batterij eruit moeten halen en opnieuw moeten opstarten. Heel raar. Hebben meer mensen dit probleem gehad?
Probleem heb ik sinds 2 dagen nu ook,al 3 x gehad, enige remedie is batterij er uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren ook een Nokia E50.
Ik ben er echt heel erg tevreden over. pracht van een toestel.
Alleen ben ik de hele dag al bezig geweest naar een GRATIS programma om mijn sms inbox te beveiligen met een wachtwoord. Ik vond een programma Call manager, dat werkt erg omslachtig en niet zoals ik wil. Het enige wat ik zoek is echt als ik op inbox (of berichten) klik dat er om een wachtwoord wordt gevraagd.

Heeft er iemand een idee? ik zou er erg mee geholpen zijn...

Gr Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met synchroniseren met mijn Parrot carkit, ten eerste krijg ik de telefoonlijst niet in de carkit en ten tweede loopt hij af en toe vast, als ik gebelt wordt... Dan krijg ik een wit scherm met in het groot en blauw Nokia in mijn tel. display, iemand hier de oplossing voor?

Vrgr, Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

reiker

dan jij!

Ik heb de telefoon nu iets meer dan een week, met de nieuwste firmware er al op toen ie uit de doos kwam. Zojuist gebeurde me bovenstaande ook, voor het eerst. Ben benieuwd hoe en wanneer dit opgelost gaat worden want vervelend is het wel :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Iemand een idee hoe je makkelijk smsjes kan backuppen en restoren op je telefoon? Ja, di's een standaard vraag, maar laten we het tweakers-gehalte weer wat hoger maken :)

1. Ik heb geen PC beschikbaar, dus ook geen Nokia programmatuur. Slechts een Mac met Bluetooth en een cardreader en een 1GB micro kaartje
2. Het gaat specifiek alleen om de SMSjes. Niet andere t-mobile instellingen zut of welke programmatuur informatie dan ook

Ik ben al een beetje aan het spelen met een file browser (X-plore) om te zoeken op het bestandssysteem van de telefoon zelf. Wie weet meer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Batsu schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:02:
[...]

ik heb de laatste firmware en bij mij heeft het 2x achter elkaar gedaan (telefoon gaat uit zodra ik gebeld werd, verbonden met jabra headset) maar daarna nooit meer.Incidentele bug?>
De laatste software versies voor de E50 zijn:

Nokia E50-1 (RM-170) v 06.41.3.0
Nokia E50-2 (RM-171) v 06.41.3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Trouwens... voor de mensen die een bureau-lader voor dit apparaat zoeken en alleen uitkomen op dat achterlijke model heb ik een oplossing.

Men neme:

Originele bureaulader van nokia ( http://gfx.despec.com/lowres/0057/NOK50012.JPG )
Een scherp mesje of iets dergelijks

Men bewerkstelligt:

De plastic puntjes die op de bureaulader zitten snijdt men weg. En voila! Je nokia E50 (of ieder model met dezelfde of mindere breedte) kan op de bureaulader staan, ook werkt de datakabel én de telefoon wordt ook nog eens tegelijkertijd opgeladen door een -ouderwetse kwaliteits- kabel van nokia.

Vanmorgen zelf aan den lijve ondervonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Probeer ik de Fexplorer te installeren op mn nieuwe e50... zegtie dattie geen .sis bestandjes ondersteunt... hebben jullie de fexplorer wel aan het werk gekregen op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
FerryJoosten schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:48:
Probeer ik de Fexplorer te installeren op mn nieuwe e50... zegtie dattie geen .sis bestandjes ondersteunt... hebben jullie de fexplorer wel aan het werk gekregen op je telefoon?
zeker ondersteunt de e50 dat wel, maar je moet het wel als applicatie installeren vanuit de nokia software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

via pc suite bedoel je? Dat heb ik geprobeerd... en dat lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
FerryJoosten schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:18:
via pc suite bedoel je? Dat heb ik geprobeerd... en dat lukt niet.
ja...
vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FerryJoosten schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:46:
Trouwens... voor de mensen die een bureau-lader voor dit apparaat zoeken en alleen uitkomen op dat achterlijke model heb ik een oplossing.

Men neme:

Originele bureaulader van nokia ( http://gfx.despec.com/lowres/0057/NOK50012.JPG )

Men bewerkstelligt:

De plastic puntjes die op de bureaulader zitten snijdt men weg. En voila! Je nokia E50 (of ieder model met dezelfde of mindere breedte) kan op de bureaulader staan, ook werkt de datakabel én de telefoon wordt ook nog eens tegelijkertijd opgeladen door een -ouderwetse kwaliteits- kabel van nokia.

kun je even precies toelichten hoe die bureau lader heet bij nokia ?
ik had toen eens zo eentje voor de 6610, is dat dezelfde ? want die lijkt er verdachtig veel op ...
en heb je ook fotos waar de E50 in de lader staat ? klinkt zeeeer intressant want ik wil al lang een bureaulader hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Ik ben van plan de Nokia E50 tegengekomen vooral om gebruik te maken van de Push E-mail.

Mijn e-mail wordt gehost bij een provider op een Exchange 2003. Daar heb ik de Push E-mail dienst laten activeren en de provider heeft me een document doorgestuurd dat ik de Goodlink client moet installeren (http://www.good.com/corp/int_products.php?id=104).

Nu heb ik ook al heel wat gelezen over Mail for Exchange. Maar wat ik me afvraag is of dat een Exchange 2003 SP2 voldoende is om Mail for Exchange aan het werk te krijgen?

Moet mijn provider ook een service installeren of activeren?

Groeten,
Bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
cue schreef op maandag 09 april 2007 @ 23:52:
He allemaal,

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het updaten van hun E50 vis nokia software updater?

Ben al een tijd aan het proberen om de software te updaten. Dit wil alleen tot op heden nog niet lukken.

Ik heb de nieuwste versie van Nokia PC-suite geïnstalleerd en ook de nieuwste versie van software updater.

Bij het checken naar een update heeft nokia software updater aan dat er geen updates beschikbaar zijn. Als ik dit topic mag geloven moet dit wel het geval zijn.

De versie die nu op mijn e50 staat is: 06.27.1.0 (RM-170).

Ook als ik via nokia software update site check op updates voor mijn phone op product code (http://europe.nokia.com/A4305060) dan geeft hij daar ook aan dat er geen updates beschikbaar zijn.

mijn productcode is: 0543337

Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor....
Cue,

ik heb dezelfde productcode als jij. Maar als ik op mijn Nokia doos kijk zie ik het volgende:

Nokia E50 - 1
KPN
etc.

Ofwel, ik denk dat de versie KPN-modded is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, ik herken dit. is mij 2 maal overkomen. Irritant probleempje....

Ook irritant; Mijn camera deed het ineens niet meer...... wat ik ook deed, nada...
Een weekje of wat later, tada! Deed ie het weer. :? Herkenbaar?

Geen OS update sinds aanschaf.

Nog een vraag; Ik heb het idee dat Symbian OS een beetje op zijn gat ligt, en Windows Mobile booming is. Zijn wij eigenaren van het Symbian OS nu in de aap gelogeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:58:
[...]

Yup, ik herken dit. is mij 2 maal overkomen. Irritant probleempje....

Ook irritant; Mijn camera deed het ineens niet meer...... wat ik ook deed, nada...
Een weekje of wat later, tada! Deed ie het weer. :? Herkenbaar?

Geen OS update sinds aanschaf.

Nog een vraag; Ik heb het idee dat Symbian OS een beetje op zijn gat ligt, en Windows Mobile booming is. Zijn wij eigenaren van het Symbian OS nu in de aap gelogeerd?
Geen idee waar je dat rare idee vandaan haalt, Nokia is nog steeds dik de marktleider op mobiel gebied en ze brengen elke maand wel weer een nieuw Symbian toestel uit.

Dingen als WLAN en VoIP zijn nu al geintegreerd in Symbian, daar kan Windows Mobile nog iets van leren. Idem met het batterij en CPU gebruik van Symbian. Kijk maar eens naar de specs van Symbian OS 9.5. Om maar iets te noemen, SQL opslag voor contacts en ondersteuning voor DVB... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 12:17:
Ik heb een probleem met synchroniseren met mijn Parrot carkit, ten eerste krijg ik de telefoonlijst niet in de carkit en ten tweede loopt hij af en toe vast, als ik gebelt wordt... Dan krijg ik een wit scherm met in het groot en blauw Nokia in mijn tel. display, iemand hier de oplossing voor?

Vrgr, Niels
Niels,

ik had hetzelfde probleem met het telefoonboek met mijn Parrot CK-3100, maar als je de instructies http://www.parrot.biz/forums/english/viewtopic.php?id=3364 volgt, dan zou het moeten lukken om je telefoonboek erin te krijgen.

In het kort: Download & installeer die software op je E50. Daarna ga je naar je auto, start je die software en daarna start je je carkit. Niet zo fijn als bijv. een SE W800i, maar je hebt wel je telefoonnummers.

[ Voor 35% gewijzigd door fredkroket op 26-04-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thanks! Had jij ook dat hij af en toe vastliep?
fredkroket schreef op donderdag 26 april 2007 @ 23:41:
[...]

Niels,

ik had hetzelfde probleem met het telefoonboek met mijn Parrot CK-3100, maar als je de instructies http://www.parrot.biz/forums/english/viewtopic.php?id=3364 volgt, dan zou het moeten lukken om je telefoonboek erin te krijgen.

In het kort: Download & installeer die software op je E50. Daarna ga je naar je auto, start je die software en daarna start je je carkit. Niet zo fijn als bijv. een SE W800i, maar je hebt wel je telefoonnummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Om het voor de eerste keer voor elkaar te krijgen dacht ik wel dat hij was vastgelopen, maar ik denk dat als ik iets meer geduld had gehad, alles was goed gekomen (zoals de 2e keer dus :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:58:
[...]

Geen idee waar je dat rare idee vandaan haalt, Nokia is nog steeds dik de marktleider op mobiel gebied en ze brengen elke maand wel weer een nieuw Symbian toestel uit.

Dingen als WLAN en VoIP zijn nu al geintegreerd in Symbian, daar kan Windows Mobile nog iets van leren. Idem met het batterij en CPU gebruik van Symbian. Kijk maar eens naar de specs van Symbian OS 9.5. Om maar iets te noemen, SQL opslag voor contacts en ondersteuning voor DVB... ;)
Enige nadeel van symbian is wel de hoeveelheid apps die op internet te vinden zijn. WM5 heeft wat dat betreft toch wat meer te bieden, maar dat is vooral te wijten aan de keuze van de programmeurs.

Tweede nadeel (hoewel ik er geen hinder van ondervind) is dat WM wat beter te 'tweaken' is.

Waar symbian ook goed aan zou doen, denk ik, is -meer- toestellen met een groter scherm en touchscreen. Met een groter scherm kun je menuindelingen vaak wat overzichtelijker maken (ook met 'slechts' 240x320 pixels). Een touchscreen werkt prettiger vind ik. Ook mogen ze er wel een wat steveriger procje in zetten, want de menuutjes reageren wat mij betrefd te sloom.

Toch zou ik niet terug willen naar WM5. Symbian is stukken stabieler en eenvoudiger dan WM5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Sinds dinsdag (24.04.2007) een 2gb MicroSD kaartje van Sandisk in de E50 gedaan deze werkt prima en wordt direct herkend 1937Mb _/-\o_ Meteen vol gezet met programma's muziek etc.

Misschien ter info nu in de aanbieding bij Digitalsonline voor €23.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Bij telefoongesprekken klinkt het erg geluid schel (zachter zetten helpt nagenoeg niet). Vooral bij woorden die eindigen op een 's' is dit te bemerken. Hebben hier meer mensen last van, zoja heb je hier wat aan kunnen doen?

[ Voor 9% gewijzigd door NRGetic op 01-05-2007 12:44 ]

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NRGetic schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:44:
Bij telefoongesprekken klinkt het erg geluid schel (zachter zetten helpt nagenoeg niet). Vooral bij woorden die eindigen op een 's' is dit te bemerken. Hebben hier meer mensen last van, zoja heb je hier wat aan kunnen doen?
ik vond juist dat dit niet schel was in vergelijking met de telefoons die ik tot nu toe heb gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:04

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nieuwe firmware: 07.05.0.0

- Bluetooth:
- BT Headset and SMS co-operation when SMS received
- Receiving a call when BT is connected
- BT volume setting (min)

- Contacts:
- Contact list order (China names)

- Text to speech
- Left soft key in games
- Polish text to speech
- Mixed Chinese English

- Voice aid
- Chinese name speak out

- Dual SIM
- Fixed dialing list with dual sim
- Dual line when roaming

- Voice mail
- Voice mail notifications in ALS1 and ALS2
- LED notification

- WAP
- WAP push

- Homezone/Cityzone
- HZ/CZ Incator updating

- POC (PTT over Cellular)
- Callback request from Logs/Phonebook
- Side volume-keys
- Vibrate when 'None' is selected as PTT call alert tone or Callback request tone
- Cancellation when pressing Cancel
- Long press of PTT keys
- PTT key in headset
- TeamSuite or Contacts Improvement when make PTT call with invalid settings
- PoC speech icon when call disconnected
- Keypad lock
- Predefined settings are not working in NokiaPoC
- Audio improvements when receiving PoC callback request while connected to channel
- Log out from PTT service when 2G <-> 3G isho
- Operator name update
- Setting list update
- Music player and camera co-operation
- Call forwarding status/icon
- SMSC information reading from SIM
- Restore factory setting for TARM
- Modifying repeating meeting
- Calendar database corruption

Helaas geen melding van de 'Parrot echo bug'

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:07:
[...]

ik vond juist dat dit niet schel was in vergelijking met de telefoons die ik tot nu toe heb gehad...
Vreemd...misschien is de speaker brak? :/
_Pumba_ schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:59:
Zojuist ook gehad....enige mogelijkheid was idd de batterij eruit halen :/
Heb net de fw opnieuw geinstalleerd, kijken of dit het probleem verhelpt...

[ Voor 58% gewijzigd door NRGetic op 01-05-2007 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:54
Ik heb even getwijfeld, maar ga nu toch ook voor de E50 ipv de 6300. Dan wil ik echter wel de white versie, maar hier is niet heel veel over te vinden. Hij bestaat toch wel echt (in Nederland)?!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
_Brake_ schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 23:28:
Ik heb even getwijfeld, maar ga nu toch ook voor de E50 ipv de 6300. Dan wil ik echter wel de white versie, maar hier is niet heel veel over te vinden. Hij bestaat toch wel echt (in Nederland)?!
ja heb ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Laatst online: 12:37
Die nieuwe firmware is helaas nog niet beschikbaar voor mijn E50 bij NSU.

Heeft iemand al kunnen updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Iemand de nieuwe firmware al getest??

Hier kun je de nieuwe trouwens downloaden:
http://hosted.signbox.nl/temp/

Zowel de RM-170 als de RM-171

[ Voor 36% gewijzigd door Rickstah op 02-05-2007 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
En waar heb je die gehaald? Zou je er high res foto's van kunnen maken? Want die zijn niet te vinden :(

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
_Brake_ schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:27:
[...]

En waar heb je die gehaald? Zou je er high res foto's van kunnen maken? Want die zijn niet te vinden :(
Zow, dat was zo gevonden:

http://www.nokia-asia.com/nokia/0,,96175,00.html

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
_Brake_ schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:27:
[...]

gsm.tv.
overigens is niet het hele toestel wit. Zilver blijft zilver en de zijkant blijft zwart. wel zit er een extra witte rand tussen zilver en zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Conan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 07:14:

Toch balen dat er voor de KPN E50 (toestelcode 0543337) geen update beschikbaar is. Die telefoon heeft de softwareversie V06.27.1.0. Is het mogelijk om de software van toestelcode 0539630 eroverheen te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Ik heb sinds gister een E50, erg fijn ding :)

Ben je trouwens al je settings kwijt als je je toestel flasht met de laatste software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SyS_ErroR schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:55:
Ik heb sinds gister een E50, erg fijn ding :)

Ben je trouwens al je settings kwijt als je je toestel flasht met de laatste software?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
Batsu schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:23:
[...]

gsm.tv.
overigens is niet het hele toestel wit. Zilver blijft zilver en de zijkant blijft zwart. wel zit er een extra witte rand tussen zilver en zwart
Foto's van de witte versie: http://www.fony.sk/photos/nokia/thumbs.php?dir=nokia_e50&page=1

Afbeeldingslocatie: http://www.fony.sk/photos/nokia/nokia_e50/art04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Kijk es aan, ik dacht dat het hele telefoon dan wit zou zijn :(

Edit:
En toch is de witte versie wel mooier!

[ Voor 30% gewijzigd door _Brake_ op 02-05-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

De witte versie is zeker mooi, maar zwart blijft mooier :)

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/nokia/e50blackedition/nokia_e50_black_edition_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/nokia/e50blackedition/nokia_e50_black_edition_05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/media/nokia/e50blackedition/nokia_e50_black_edition_08.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm_Genius
  • Laatst online: 10-01 10:11
Iemand al getest met de laatst FW versie of Bluetooth Echo is opgelost?

assumption is the mother of all fuck ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
-Webmaster- schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:24:
Iemand al getest met de laatst FW versie of Bluetooth Echo is opgelost?
Het is helaas nog niet mogelijk om op een makkelijke manier de nieuwe FW te flashen naar je E50.
Ik denk dat het nog even wachten tot Nokia de nieuwe firmware officieel uitgeeft via de NSU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:46:
[...]

ik had toen eens zo eentje voor de 6610, is dat dezelfde ? want die lijkt er verdachtig veel op ...
en heb je ook fotos waar de E50 in de lader staat ? klinkt zeeeer intressant want ik wil al lang een bureaulader hebben
Het is er zo'n een waar een nokia 6230i op past!

type: Bureaulader DCV-14 Nokia 3120/6100/6230i/6610i/6822/E70

link: http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=406&gid=7

En dit is de originele bureaulader voor de E50... volgens mij moet je de accu uit het toestel halen om de accu te kunnen laden.......

link: http://www.phonecall.fr/acatalog/DT14h.jpg

sorry voor de late reactie, ben ff een week in Griekenland, Rhodos geweest :))

[ Voor 12% gewijzigd door Spinvis op 03-05-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
FerryJoosten schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:35:
[...]

Het is er zo'n een waar een nokia 6230i op past!

type: Bureaulader DCV-14 Nokia 3120/6100/6230i/6610i/6822/E70

link: http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=406&gid=7

En dit is de originele bureaulader voor de E50... volgens mij moet je de accu uit het toestel halen om de accu te kunnen laden.......

link: http://www.phonecall.fr/acatalog/DT14h.jpg

sorry voor de late reactie, ben ff een week in Griekenland, Rhodos geweest :))
Weet je zeker dat die DCV-14 te gebruiken is voor een E50?? Ik kan namelijk nergens iets er over vinden, dat het zou moeten passen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Origineel past hij er inderdaad niet op nee... Maar als je de 2 plastic 'puntjes' aan de linkerkant en aan de rechterkant wegsnijdt past de E50 er op, zeker weten.

alhier mn eigen E50 op mn vroegere Nokia 6230i bureau lader:

link: http://www.speedyshare.com/338759721.html

Sorry voor de lage kwaliteit... (foto met mn hele oude 6230)

Vervolgens krijg ik de volgende melding in beeld te staan:

link: http://www.speedyshare.com/421313392.html

Je moet wel als volgt te werk gaan (eerder post):

Men neme:

Men bewerkstelligt:

De plastic puntjes die op de bureaulader zitten snijdt men weg. En voila! Je nokia E50 (of ieder model met dezelfde of mindere breedte én dezelfde onderkant) kan op de bureaulader staan, ook werkt de datakabel én de telefoon wordt ook nog eens tegelijkertijd opgeladen door een -ouderwetse kwaliteits- kabel van nokia.

[ Voor 5% gewijzigd door Spinvis op 04-05-2007 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
FerryJoosten schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 07:55:
Origineel past hij er inderdaad niet op nee... Maar als je de 2 plastic 'puntjes' aan de linkerkant en aan de rechterkant wegsnijdt past de E50 er op, zeker weten.

alhier mn eigen E50 op mn vroegere Nokia 6230i bureau lader:

link: http://www.speedyshare.com/338759721.html

Sorry voor de lage kwaliteit... (foto met mn hele oude 6230)

Vervolgens krijg ik de volgende melding in beeld te staan:

link: http://www.speedyshare.com/421313392.html

Je moet wel als volgt te werk gaan (eerder post):

Men neme:

Men bewerkstelligt:

De plastic puntjes die op de bureaulader zitten snijdt men weg. En voila! Je nokia E50 (of ieder model met dezelfde of mindere breedte én dezelfde onderkant) kan op de bureaulader staan, ook werkt de datakabel én de telefoon wordt ook nog eens tegelijkertijd opgeladen door een -ouderwetse kwaliteits- kabel van nokia.

Thanks! :) die gaan we dus ff bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:46:
[...]

Het is inderdaad de lader waar eventueel een 6610 op zou kunnen passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Conan schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 08:01:
[...]

Thanks! :) die gaan we dus ff bestellen!
You're welcome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

wat is eigenlijk RM-170 of RM-171 en hoe kan ik zien wat voor een ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Okee... ik zag dus dmv *#0000# dat ik een RM-170 heb, maar waar staat dit voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Is er al iemand die een BL-6C in zijn E50 heeft al dan niet met een speciale cover voor deze accu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
FerryJoosten schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 19:13:
Okee... ik zag dus dmv *#0000# dat ik een RM-170 heb, maar waar staat dit voor?
RM-170 = E50 met camera
RM-171 = E50 zonder camera

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Met betrekking tot de BL-6C:

http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=53089
en dan de post van skagen
If you want to use the BL-6C, remove that wide soft rectangular pad which is highlighted in pic below. You will also need to shave a millimetre of plastic from just the corners of the BL-6C battery itself. The BL-5C also will fit in there fine without the pad, no shaking. But dont threw the pad away, you can reattach it with light glue if you feel like it.
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/125/374235453_b4af46141a.jpg
The BL-6C will only give you about 10-15% more mAh i.e, it won't dramatically expand life of the phone vs the BL-5C. But it does make a noticeable difference.
Edit:
Nokia ff een mailtje gestuurd over deze kwestie, ik hou jullie op de hoogte!

[ Voor 6% gewijzigd door _Brake_ op 05-05-2007 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 22:00

AJM

Ik heb mijn E50 zwart laten maken bij een nokia service point met originele zwarte covers, het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://xs115.xs.to/xs115/07186/olympus110.jpg.xs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs115.xs.to/xs115/07186/olympus111.jpg.xs.jpg

Alleen het joystickje was nog niet mogelijk om te veranderen... verder vind ik het er wel mooi uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Laatst online: 04-09 15:07
Maandagochtend kan ik de mijne ophalen, ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou hem graag willen testen, maar ik krijg diego niet aan de gang¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwe firmware op mijn E50, ik zal kijken of ik wat screenshots kan plaatsen zometeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
_GoldStrike_ schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 21:03:
Ik heb mijn E50 zwart laten maken bij een nokia service point met originele zwarte covers, het resultaat:

[afbeelding]
[afbeelding]

Alleen het joystickje was nog niet mogelijk om te veranderen... verder vind ik het er wel mooi uitzien.
Wat kostte die grap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:50
Ben ik ook wel benieuwd naar. En bij welk servicepoint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Ik heb eens geinformeerd bij NSP in Rijssen, hier kostte het incl monteren én nieuwe frontjes rond de 40 jallies. De joystick werd ook meegenomen en voor een zwarte gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de slechte kwaliteit, kreeg het zo snel niet beter voor elkaar.

Afbeeldingslocatie: http://brick27.hyves.org/62450001-62500000/62458201-62458300/62458285_6_Floz.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://brick27.hyves.org/62450001-62500000/62458201-62458300/62458284_6_qkdU.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://brick27.hyves.org/62450001-62500000/62458201-62458300/62458283_6_3CVT.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://brick27.hyves.org/62450001-62500000/62458201-62458300/62458282_6_lk6u.jpeg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 22:00

AJM

AvWijk schreef op zondag 06 mei 2007 @ 23:57:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar. En bij welk servicepoint?
45 euro was ik kwijt, covers + montage, de joystick konden ze (nog) niet bestellen bij Nokia, anders hadden ze die ook gedaan. Was trouwens bij Teleworld in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
Dat ziet er wel heel anders uit dan ik op mijn E50 heb! Of komt dat door een ander thema??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:56:
Sorry voor de slechte kwaliteit, kreeg het zo snel niet beter voor elkaar.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe heb je het uiteindelijk voor elkaar gekregen om de software te upgraden??
En merk je grote verschillen?

Taal alleen Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Conan schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:14:
[...]

Hoe heb je het uiteindelijk voor elkaar gekregen om de software te upgraden??
En merk je grote verschillen?

Taal alleen Engels?
Zijn dit dan pics van de laatste software update? Of is dit enkel een nieuw theme (ik gok op het laatste.. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ik heb reactie van Nokia over de BL-6C
Geachte heer Molema,

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

Helaas is de BL-6C niet compatibel met de E50

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Christof
Nokia Care klantendienst
0900 202 60 55 ( aan lokaal tarief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:41
_Brake_ schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:53:
Ik heb reactie van Nokia over de BL-6C

[...]
je gaat natuurlijk ook niet een gebruiker instrueren om een stukje van een batterij af te schuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Nokia E50-1 (RM-170) v 06.41.3.0 (v 07.05.0.0 alleen voor UK en Orange SK)
Nokia E50-2 (RM-171) v 06.41.3.0 (v 07.05.0.0 alleen voor UK en Orange SK)

de update is dus alleen voor bovenstaand versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
consolefreak schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:30:
[...]

je gaat natuurlijk ook niet een gebruiker instrueren om een stukje van een batterij af te schuren :D
Dat zou toch ook niet hoeven als het wordt vermeldt op de website. Trouwens, over die vermelding kreeg ik mail van Nokia 8)7
Geachte heer Molema,

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

Gelieve ions de link door te geven waar dit vermeld staat

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Christof
Nokia Care klantendienst
0900 202 60 55 ( aan lokaal tarief)
Dat slaat toch eigenlijk alles...

Edit:
Heb hem net besteld, met een 2 GB microSD kaartje van SanDisk. Morgen in de bus \o/

[ Voor 6% gewijzigd door _Brake_ op 07-05-2007 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baron
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-08 10:33
Ik ben in overweging voor de aanschaf van een E50.

Kan er met de standaard meegeleverde software gesynchroniseerd worden met Lotus Notes?
En kunnen er Windows mappen gesynchroniseerd worden. Iets gelijk off-line files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik mijn Telfort SIM only abbo-tje verlengd.
Uiteraard zit deze SIM in mijn E50 White edition..... :)

Nu krijg ik sinds gisteravond de volgende melding in mijn scherm:
"Onvoldoende geheugen voor ontvangst SIM-berichten. Wis enkele gegevens"

Herkent iemand deze melding en hoe kom ik ervan af?
Waar kan ik deze gegevens vinden?
Hoe kan ik SIM berichten verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
Baron schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:30:
Ik ben in overweging voor de aanschaf van een E50.

Kan er met de standaard meegeleverde software gesynchroniseerd worden met Lotus Notes?
En kunnen er Windows mappen gesynchroniseerd worden. Iets gelijk off-line files.
klik hier voor antwoord a.

Antwoord b heb ik echt geen idee, ik weet wel dat hij met Mac Os X goed sync, jammer dat hij de adresboekgroepen niet meeneemt verder niets dan lof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:26:

volgens mij zit je sms geheugen op je SIM vol.
Als je een geheugenkaart heb kan je ze automatisch opslaan op de geheugenkaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:48:
[...]

volgens mij zit je sms geheugen op je SIM vol.
Als je een geheugenkaart heb kan je ze automatisch opslaan op de geheugenkaart!
Heel mijn SMS geheugen heb ik al geleegd, en ja; deze is gekoppeld aan mijn geheugenkaart (1Gb)

Dit is dus helaas geen oplossing... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:07:
[...]

Heel mijn SMS geheugen heb ik al geleegd, en ja; deze is gekoppeld aan mijn geheugenkaart (1Gb)

weird.... ik heb geen oplossing voor je helaas.
kan je wel nog smsjes ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Franzzz... ik MOET dat thema hebben. Als dat het is tenminste... ;-)

Iemand anders die weet wat dat is is ook welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:42:

....ik heb ook interesse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:42:

Dat is een heel andere firmware die waarschijnlijk niet via NSU uit gaat komen.
uit eerder bericht: v 07.05.0.0 alleen voor UK en Orange SK

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Volg het volgende stappenplan en je problemen zijn verholpen (10-talle malen praktijk ervaring met dezelfde klacht)
1: Zorg ervoor dat alle gegevens van zowel de telefoon als de geheugenkaart gekopieerd worden. De gegevens van het toestel kunnen doormiddel van PC Suite gebackupt worden naar de PC en de geheugenkaart kan via de USB of met een geheugenkaartlezer gekopieerd worden naar de PC.

2: Formatteer de geheugenkaart. Dat kan ik het toestel gedaan worden in het menu 'Geheugen' of met een geheugenkaartlezer.

3: Zet het toestel terug naar fabrieksinstellingen. Dat kan doormiddel van de volgende code in het toestel in te toetsen: *#7370# gevolgd door de beveiligingscode. (standaard 12345) als dat niet met de code werkt, dan kan het ook altijd in het menu 'Instellingen'. Met de Nokia 9-serie kan je het toestel formatteren door tijdens het opstarten de “CTRL”, de “Shift” en de “F” knop in te drukken. Het is mogelijk dat dit meerdere keren geprobeerd moet worden alvorens het werkt.

4: Plaats de geheugenkaart terug in het toestel en kopieer alle instelling terug naar de telefoon met behulp van PC Suite.

5: Kopieer alle gegevens die op de PC veilig gesteld zijn terug naar de geheugenkaart met behulp van de USB of met een geheugenkaartlezer.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:07:
[...]

Ga naar berichten -> Opties -> SIM berichten. Staat daar niks meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Misschien niet zo'n nette oplossing, maar wellicht helpt een her-installatie van de firmware (wel eerst een backup maken van je data mbv pc suite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gertvdijk schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:58:
[...]

Ga naar berichten -> Opties -> SIM berichten. Staat daar niks meer?
Duh.... ja dus. Hier stonden dus nog enkele berichten. 8)7
ff afwachten of de melding nog steeds verschijnt, anders zal ik de firmware herinstalleren.

Dank voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En werkt het stappenplan?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Was waarschijnlijk niet meer nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook sinds een ruime week de e50 met camera in het wit.

ik ben ook heel tevreden over het toestel, de bediening is wel ff wennen maar je kan gelukkig alles instellen. Ook met tmtm werkt het perfect. ik heb ook een thb carkit en het geluid in de auto is ook super

gister ff zitten klooien met email, en hoppa ineens kon ik mailen

kheb wel meteen autolock erop gezet want zonder toetsenblok is ook niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:37:
ik heb ook sinds een ruime week de e50 met camera in het wit.

ik ben ook heel tevreden over het toestel, de bediening is wel ff wennen maar je kan gelukkig alles instellen. Ook met tmtm werkt het perfect. ik heb ook een thb carkit en het geluid in de auto is ook super

gister ff zitten klooien met email, en hoppa ineens kon ik mailen

kheb wel meteen autolock erop gezet want zonder toetsenblok is ook niks
welke mailprovider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Hoe hebben jullie een Bluetooth modemverbinding met de E50 voor elkaar gekregen??? Ik heb Hi en wil daarmee ook graag kunnen internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stappenplan was uiteindelijk niet noodzakelijk.
Ik had nog enkele SIM berichten op mijn kaartje staan.
(waren notabene SMS berichten die door mijn foon als SIM zijn gekenmerkt.....)

Nadat ik deze had verwijdert, was het probleem opgelost.
Toch bedankt voor je reactie

De oplossing: (Menu > Berichten > 'SIM berichten' > Alles markeren > Verwijderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
_Brake_ schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:12:
Hoe hebben jullie een Bluetooth modemverbinding met de E50 voor elkaar gekregen??? Ik heb Hi en wil daarmee ook graag kunnen internetten.
Het werkt wel. Via Toshiba software gedaan ofzo... Er is nu zoveel gebeurd, dat ik het ook niet meer precies weet :D Het werkt nu in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gewoon de mail instellingen van kpn toegestuurd gekregen toen ik de simkaart erin deed en heb daarna handmatig de mail settings van de mailbox erin gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Mijn E50 kende de Internet en MMS instellingen al door alleen het Hi simkaartje erin te doen, geniaal! Ook wappen werkte meteen (er zit een verschil tussen kiezen voor Web, of de 0 ingedrukt houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:12:
Ik gebruik gewoon de Nokia PC Suite software, daar zit een "Connect to internet" functie in die meteen alles goed instelt, je hoeft alleen maar je provider uit te kiezen en de software doet de rest.
Ook erg handig als je meerdere Nokia's gebruikt, werk en prive bijvoorbeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:04:
[...]

Ik gebruik gewoon de Nokia PC Suite software, daar zit een "Connect to internet" functie in die meteen alles goed instelt, je hoeft alleen maar je provider uit te kiezen en de software doet de rest.
Ook erg handig als je meerdere Nokia's gebruikt, werk en prive bijvoorbeeld.
Dat werkte bij mij dus niet, wel via de USB kabel, niet via Bluetooth. Maar het werkt nu. Als ik de inbelverbinding aanklik terwijl Bluetooth aanstaat, belt hij automatisch in en kan ik internetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:29:
ik heb gewoon de mail instellingen van kpn toegestuurd gekregen toen ik de simkaart erin deed en heb daarna handmatig de mail settings van de mailbox erin gezet
Waar praat je over? Planet, Home, tiscali?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
Hallo,

Ik gebruik Handy Clock, echter deze wil alleen als screensaver verschijnen als mijn telefoon opnieuw opgestart is. Dan verschijnt hij 1 keer, daarna niet meer. (De standaard screensaver komt in beeld).

Wie weet hier een oplossing voor ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 22:19
zelfde vraag als ik in het E65 en N73 topic om dat ik aan twijfelen ben..

Ik zit te twijfelen om deze telefoon aan te schaffen als vervanging voor mijn N70
die nog steeds met BT problemen zit.

Wie heeft deze telefoon al getest met carkit en een gps ontvanger?
gaat dit helemaal goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
wd200 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:08:
zelfde vraag als ik in het E65 en N73 topic om dat ik aan twijfelen ben..

Ik zit te twijfelen om deze telefoon aan te schaffen als vervanging voor mijn N70
die nog steeds met BT problemen zit.

Wie heeft deze telefoon al getest met carkit en een gps ontvanger?
gaat dit helemaal goed ?
Met de originele TomTom BT ontvanger ga ik dit weekend testen, je hoort nog van me hierover!

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste