Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197587

als je geen gezeik wil met bt moet je gewoon een carkit met houder pakken voor je nokia en je bt alleen gebruiken voor je gps, ik heb dat ook en dat werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88197

Anoniem: 197587 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:36:
als je geen gezeik wil met bt moet je gewoon een carkit met houder pakken voor je nokia en je bt alleen gebruiken voor je gps, ik heb dat ook en dat werkt perfect
Ik heb de GPS-ontvanger van Nokia http://www.nokia.nl/A4393194 (de LD-3W). Ik heb vaak het probleem dat TomTom aangeeft dat er geen bruikbaar GPS-signaal is. Ik heb de GPS-ontvanger onder het raam van de auto liggen, dat lijkt me geen probleem. Ook is de batterij vol / heb ik hem aan de lader. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Ik kan er vrij weinig aan zien verder, alleen dat hij het soms gewoon totaal niet doet en soms opeens wel prima... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Met mijn E50 regelmatig genavigeerd. Heb een bluetooth gps muis en een bluetooth oortje, werkt perfect tegelijk!

dit is mn gps muis: http://www.dixons.nl/De_o...muis.7063352/default.aspx

alsie eenmaal signaal heeft ontvangen pleur ik em altijd in handschoenen kastje, altijd nog perfect signaal gehad, zelfs rijdend vindt het apparaat signaal (alsie dus nog niet geconnect was met satelite)!

[ Voor 5% gewijzigd door Spinvis op 11-05-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

btw: gewoon tt6 western europe

headset: http://www.gooby.dk/shop/images/nokiahs54w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Mensen, wtf is de 'externe sim modus'? Ik kan het vinden onder connectiviteiten en dan bij Bluetooth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:10
FerryJoosten schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:35:
Mensen, wtf is de 'externe sim modus'? Ik kan het vinden onder connectiviteiten en dan bij Bluetooth...
De erg veredelde carkit 616 van Nokia kan dan de simkaart op afstand uitlezen en zo zelf dienst doen als telefoon, met eigen antenne e.d.
De Nokia Carkit 616 biedt drie werkingsmodi, afhankelijk van de capaciteiten van je telefoon en je persoonlijke voorkeuren:

SIM Access Modus: werkt als een autotelefoon die de SIM-kaart van een compatibele mobiele telefoon raadpleegt via het Bluetooth SIM Access Profile
Handsfree Modus: werkt als een carkit die een compatibele mobiele telefoon raadpleegt via het Bluetooth Handsfree Profile
Car SIM Modus: werkt als een autonome autotelefoon met een afzonderlijke SIM-kaart in de SIM-kaartlezer van de Nokia Carkit 616.

[ Voor 43% gewijzigd door gertvdijk op 11-05-2007 16:50 ]

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:48
Ik las in diverse reviews dat de agenda-functie op de E50 niet echt optimaal is. De samenvoeging van de takenlijst in de agenda is daar één punt van. Wat zijn jullie ondervindingen hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
shello schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:02:
Ik las in diverse reviews dat de agenda-functie op de E50 niet echt optimaal is. De samenvoeging van de takenlijst in de agenda is daar één punt van. Wat zijn jullie ondervindingen hiervan?
Vind ik een interssant punt :)

ik gebruikt de taken dan wel nooit maar de agenda echt dagelijk.
het is echt mijn agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-06 11:08
In de actieve standby modus krijg je in het hoofdvenster je afspraken van 'vandaag' te zien. Als je hierop klikt met de cursor, krijg je de dag nogmaals uitgebreider te zien. De agenda zelf in het menu geeft een maandweergave met weeknummers en dagen, waarin een pop-up laat zien wat je die dag hebt.

Ik ben er best positief over! Het synct ook naadloos met Outlook.

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
Ik geraak er steeds meer en meer verliefd op. Wou eerst de N73, E65, E61i vergelijken maar vind deze toestellen aan de dure kant om enkel mee te bellen en te sms'n. Ik vind de agenda toch wel een belangrijk iets in mijn dagelijks leven daarom dat ik deze vragen stel. Wil geen pda kopen omdat je dan met 2 toestellen moet werken en een PDA/GSM spreekt me niet aan.

Nu nog een kleinigheidje: de E50 is verkrijgbaar met en zonder camera. Nu het prijsverschil laat me koud maar is het nuttig om een camera op je gsm te hebben. Heb er tot heden nog nooit een gehad op mijn foon.

Edit: ow ja, iemand al een idee of de zwarte versie ook in Europa/Benelux komt?

[ Voor 6% gewijzigd door hevling op 11-05-2007 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:23
Als het prijsverschil je koud laat, gewoon de versie met camera kiezen. Ding maakt opzich nog best redelijke foto's.. en het is soms gewoon verdomd handig (voor echte foto's gebruik je natuurlijk gewoon een digicam...)

De compleet zwarte versie komt niet naar de Benelux, maar bij een NSP kan je zwarte covers erop laten zetten, je joystickje vervangen ze echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
Bedankt!

Nog een klein vraagje:
Hoeveel agenda items kunnen er in het active standby venster per dag getoond worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39
7 stuks,

bij 8 krijg je wel dat je 8 items hebt, alleen niet meer tijden erbij.

---

Gebruikt echt niemand Handy Clock of Handy Weather voor de screensaver ?

[ Voor 33% gewijzigd door Maeslant op 11-05-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:04
Maeslant schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:13:
Gebruikt echt niemand Handy Clock of Handy Weather voor de screensaver ?
Handy Weather heb ik eventjes geinstalleerd gehad. Ingesteld op drie keer per dag nieuwe data ophalen. Aan dataverkeer stelt dat dus echt niets voor.

Ik heb een Vodafone abonnement met een Internet-Blox actief. 1uur/1MB als tegoed. Ik dacht dat die 1MB zat was voor het dataverkeer van Handy Weather, alleen rekent Vodafone elke keer dat er data opgehaald wordt (paar secondes dus) als een kwartier verkeer. Na 32 uur was ik door m'n Internet-tegoed, daarna ging het duur worden. Snel uitgezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7175

Maeslant schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:06:
Hallo,

Ik gebruik Handy Clock, echter deze wil alleen als screensaver verschijnen als mijn telefoon opnieuw opgestart is. Dan verschijnt hij 1 keer, daarna niet meer. (De standaard screensaver komt in beeld).

Wie weet hier een oplossing voor ?!
Heb ik ook, heb nog een andere clock screensaver geprobeerd maar die heeft van hetzelfde euvel last.
Volgens mij een bug in de e50 zelf.
Knap irritant wel.

Ik zou het wel aardig vinden als ik bij mij thuis via bluetooth op m'n gsm kon internetten.
Het schijnt dat dat voor een aantal telefoons werkt met GNUBOX en m-router.
http://discussion.forum.n...um/showthread.php?t=96953
En een ouder draadje: http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=52283

Helaas nog geen bevestiging kunnen vinden dat dat op de E50 ook echt werkt.

Eerst maar eens een micro sd kaartje halen om de lettergrootte te vergroten.
Zijn standaard toch wel erg kleine lettertjes.

How To Increase Font Size On Nokia E50
http://nokiae50.info/articles/increasing-font-size-nokia-e50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Anoniem: 7175 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 00:59:
[...]

Heb ik ook, heb nog een andere clock screensaver geprobeerd maar die heeft van hetzelfde euvel last.
Volgens mij een bug in de e50 zelf.
Knap irritant wel.

Ik zou het wel aardig vinden als ik bij mij thuis via bluetooth op m'n gsm kon internetten.
Het schijnt dat dat voor een aantal telefoons werkt met GNUBOX en m-router.
http://discussion.forum.n...um/showthread.php?t=96953
En een ouder draadje: http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=52283

Helaas nog geen bevestiging kunnen vinden dat dat op de E50 ook echt werkt.

Eerst maar eens een micro sd kaartje halen om de lettergrootte te vergroten.
Zijn standaard toch wel erg kleine lettertjes.

How To Increase Font Size On Nokia E50
http://nokiae50.info/articles/increasing-font-size-nokia-e50
Mij euvel heeft ook te maken dat er geen geheugenkaartje inzit. Ik zou zeggen, vraag een vriend die ook een telefoon met micro-sd heeft of hij zijn "oude" kaartje nog heeft. Heel vaak zit er 64 mb bij, maar kopen ze bv er 1 gb bij.

De Handy Clock screensaver werkt dus alleen goed als je er een geheugenkaart in hebt zitten.
[bron kan ik niet 1,2,3 vinden]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88197 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:41:
[...]

Ik heb de GPS-ontvanger van Nokia http://www.nokia.nl/A4393194 (de LD-3W). Ik heb vaak het probleem dat TomTom aangeeft dat er geen bruikbaar GPS-signaal is. Ik heb de GPS-ontvanger onder het raam van de auto liggen, dat lijkt me geen probleem. Ook is de batterij vol / heb ik hem aan de lader. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Ik kan er vrij weinig aan zien verder, alleen dat hij het soms gewoon totaal niet doet en soms opeens wel prima... :'(
Iemand die dit probleem ook heeft of weet waar ik moet zijn?

@Ferry: Heb je dingen anders ingesteld of zo? Ik heb een van de nieuwste TT-versies, dus daar kan het ook niet aan liggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 88197 op 12-05-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Anoniem: 88197 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:11:
[...]

Iemand die dit probleem ook heeft of weet waar ik moet zijn?

@Ferry: Heb je dingen anders ingesteld of zo? Ik heb een van de nieuwste TT-versies, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Nee gewoon tt6 (volgens mij ook de meest recente) geinstalleerd op mn telefoon, de rest heb ik op de 'root' van mn geheugenkaart gezet, werkt prima. Verder ''een andere'' gps muis geselecteerd in tt... verder helemaal geen gekkigheid ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ik heb gisteren even rondgereden met zowel de laatste TomTom Bluetooth GPS muis (SiRFIII), als de originele versie ervoor. Met beide geen problemen met paren oid, werkt eigenlijk meteen en blijft ook werken!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Laatst online: 18-06 15:06
shello schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:33:
Ik geraak er steeds meer en meer verliefd op. Wou eerst de N73, E65, E61i vergelijken maar vind deze toestellen aan de dure kant om enkel mee te bellen en te sms'n. Ik vind de agenda toch wel een belangrijk iets in mijn dagelijks leven daarom dat ik deze vragen stel. Wil geen pda kopen omdat je dan met 2 toestellen moet werken en een PDA/GSM spreekt me niet aan.

Nu nog een kleinigheidje: de E50 is verkrijgbaar met en zonder camera. Nu het prijsverschil laat me koud maar is het nuttig om een camera op je gsm te hebben. Heb er tot heden nog nooit een gehad op mijn foon.

Edit: ow ja, iemand al een idee of de zwarte versie ook in Europa/Benelux komt?
Interesse bij een 4 maanden oude E50. Ik heb namelijk interesse voor een E65 of E61i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
Schrijver schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:14:
[...]
Interesse bij een 4 maanden oude E50. Ik heb namelijk interesse voor een E65 of E61i...
Waren aanbieden mag niet in topic... Heb je dan maar een DM gestuurd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200284

Anoniem: 174460 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:08:
[...]

Menu>Instrumenten>Toeppassingsbeheer

Daar kan je ze verwijderen
Even een kickje, want ondertussen zit ik nog steeds met dit probleem. In toeppassingsbeheer zie ik namelijk niet alle geinstalleerde themes staan (zowel op telefoongeheugen als op memorycard). Ook met y-browser, windowsverkenner (met weergave van verborgen bestanden) zijn ze niet te vinden. Behalve dus in mijn themes lijst. Maar er zit een groot aantal tussen wat ik erg graag wil verwijderen, maar wat dus gewoon niet lukt! :/

Heeft iemand toevallig ook met probleem te maken gehad, of nog heeft?
Hoop dat iemand me kan helpen, in elk geval bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709

Sinds een aantal weken 'hapert' mijn headset (HS-23) wanneer ik deze aan mijn Nokia E50 koppel.

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.de/de/39/151034.data.jpg

edit:
Even wat verduidelijken: Het gaat erom dat de telefoon wel connectie maakt (headseticoon verschijnt in display) maar dat de verbinding niet goed is. Je moet de kabel/stekker een specifieke richting opbuigen om connectie te maken of muziek in stereo te horen.
m.a.w. ene keer hoor je niets, dan alleen links of rechts, een beetje wiebelen tot ie het doet.... en dan hoppa, weer hetzelfde probleem.

Ter info: ook de USB datakabel registreert hetzelfde probleem en kan PC-suite niet gebruiken.
Heb nu wel een BT dongle aangeschaft om het probleem op te lossen zodat ik kan synchroniseren en muziek over kan brengen, maar ernaar luisteren kan dus niet :(

Ik ben reeds bij 3 mobielboeren geweest en heb gevraagd of deze klacht bekend is.
Het antwoord was (uiteraard) "nee".

Maar ik geloof ze niet, want mijn broertje heeft een N70 en precies hetzelfde probleem.
Bovendien hadden mijn eerdere 6610 en het oude toestel van mijn bro, hetzelfde.

OK, dom van mij dat ik dan weer een Nokia met zo'n brakke aansluiting koop als ik 'm ook als MP3 speler gebruik, of toch niet?

Vraagje: Zijn er meerdere tweakers met hetzelfde probleem en is het permanent op te lossen, of is een reparatie slechts een tijdelijk oplossing?

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 54709 op 14-05-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Kan je even duidelijk uitleggen wat je bedoelt.

Ik had wel altijd met die nokia headsets dat hij de connectie af en toe verbrak. Oplossing hiervoor is even met een vijl de connectiepuntjes op je headset bij te werken. Heel voorzichtig en 1 keer eroverheen.

Daarnaast even met een doek / tandenstoker het contact op je telefoon schoonmaken, kan nogal aanslag, stof etc. opzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-05 18:01
Ik heb hetzelfde bij mijn sony/ericcson, opladen doet hij dan ook niet.
De kontaktjes schoonmaken met een wattenstaafje met alcohol doet wonderen, is gewoon een kwestie van vervuiling of aanslag op je kontanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

'bericht gewijzigd'

[ Voor 75% gewijzigd door Spinvis op 15-05-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
:X

[ Voor 108% gewijzigd door _Brake_ op 14-05-2007 22:12 . Reden: foei! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

'bericht gewijzigd'

[ Voor 87% gewijzigd door Spinvis op 15-05-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggerfoot
  • Laatst online: 18-06 22:59
zijn er eigenlijk ook specifieke E50 websites met allerlei gratis software (freeware)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

www.zedge.net

niet echt software, paar games gratis en voor de rest themes etc.

[ Voor 72% gewijzigd door Spinvis op 14-05-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
FerryJoosten schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:49:
unlocken van je tstl... of mag je dat hier niet neerzetten?
Het algemeen beleid #verboden
GSM-unlockers / -flashers

Hoewel de rechter heeft besloten dat het unlocken deels is toegestaan is het voor ons vrijwel onmogenlijk te achterhalen of de gebruikte methode legaal dan wel illegaal is. Vandaar dit op het forum niet is toegestaan naar dergelijke praktijken te verwijzen middels hyperlinkjes of whatever.
:s Ik wil (laten) weten hoe ik mijn telefoon kan unlocken / firmware aanpassen

Het geven en vragen van informatie over unlocken wordt op het forum niet toegestaan. Voor het unlocken van je telefoon kan je bij de provider terecht die de simlock heeft ingesteld. Na een jaar (of na het einde van de contractsperiode) zal deze in principe kostenloos verwijderd worden, bínnen deze periode wordt hier meestal een vergoeding voor gevraagd.

Uiteraard zijn er ook minder legale manieren om de simlock van je telefoon te (laten) verwijderen. In veel gevallen wordt hierbij de (copyrighted) software op de telefoon aangepast. Zaken die copyright schenden worden uiteraard om deze reden geweerd van het forum. In enkele gevallen blijft de software intact en wordt de unlockcode 'berekend'. Deze methode is door de Nederlandse rechtsgang toegestaan. Echter, omdat de forumcrew niet de mogelijkheden heeft om te testen welk type software of methode het betreft, wordt er een 'zero tolerance' policy gevoerd op dit gebied en mag dus ook deze manier van unlocken niet besproken worden.

Bovenstaand verhaal is uiteraard ook van toepassing op het aanbieden van gemodificeerde firmwares. Aangezien ook dit soort modificaties aanpassingen doen in copyrighted materiaal kunnen ook deze niet toegestaan worden. Verwijzingen naar methoden en tools zijn tevens niet toegestaan.
:) ur welcome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-07-2024
Gisteren heb ik mijn Route 66 7 dvd binnen gekregen, dus ik zo blij als een kind Route 66 installeren... microSD in mijn cardreader, content weggegooid, de directory "system" op mijn microSD gekopieerd...

maar...

HELEMAAL NIKS. 8)7
De E50 moet (als het GOED is :X ) Route66 direct gaan installeren zodra de microSD erin zit en de telefoon opgestart moet worden.

Nu ben ik via de browser op mijn telefoon naar de betreffende map gegaan in de hoop dat er iets te installeren viel. Ook niet... van ieder bestandsformaat zegt ie dat ie het niet kan uitvoeren... Grrrr...

Heeft iemand deze situatie ook gekend en wil mij daarom hiermee helpen? Zonder ervaring mag natuurlijk ook... ;)

Ik heb een microSD 2GB kaart
De E50 is een compatible telefoon als je op de site van Route66 kijkt
Het betreft hier Route 66 7.xxxxxx

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yepaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:55
DaLuca schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 07:27:
Gisteren heb ik mijn Route 66 7 dvd binnen gekregen, dus ik zo blij als een kind Route 66 installeren... microSD in mijn cardreader, content weggegooid, de directory "system" op mijn microSD gekopieerd...

maar...

HELEMAAL NIKS. 8)7
De E50 moet (als het GOED is :X ) Route66 direct gaan installeren zodra de microSD erin zit en de telefoon opgestart moet worden.

Nu ben ik via de browser op mijn telefoon naar de betreffende map gegaan in de hoop dat er iets te installeren viel. Ook niet... van ieder bestandsformaat zegt ie dat ie het niet kan uitvoeren... Grrrr...

Heeft iemand deze situatie ook gekend en wil mij daarom hiermee helpen? Zonder ervaring mag natuurlijk ook... ;)

Heb zoiets meegemaakt met TT6. Enige wat hielp is eerst backup maken van je telefoon (verwijder SD). Zet telefoon uit. Telefoon resetten door 3, *, en groene toets tegelijk ingedrukt houden terwijl je de telefoon weer aanzet. Backup terugzetten en SD weer plaatsen, daarna volgt de installatie wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
DaLuca schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 07:27:

maar...

HELEMAAL NIKS. 8)7

Menu > Instrumenten > Toep.beheer

Kan je hem hier ook niet installeren? Anders even formatteren in je telefoon, dan terug in de PC om de kaarten erop te zetten en vervolgens terug in de telefoon.

Of de telefoon met een kabel aansluiten en instellen op datamodus, kijken of je hem dan rechtstreeks vanaf CD op de telefoon kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
_Brake_ schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:37:
[...]

Menu > Instrumenten > Toep.beheer

Kan je hem hier ook niet installeren? Anders even formatteren in je telefoon, dan terug in de PC om de kaarten erop te zetten en vervolgens terug in de telefoon.

Of de telefoon met een kabel aansluiten en instellen op datamodus, kijken of je hem dan rechtstreeks vanaf CD op de telefoon kan installeren.
Nee helaas... maar bedankt voor je suggestie... ik ga het direct even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
Met het oog op het gaan aanschaffen van navigatiesoftware...

Heeft de Nokia E50 Symbian versie S60v3? Zo niet, welke versie dan? Hoe kom ik er zelf achter?

Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar mijn firmware is deze week geupdate naar de meest nieuwe versie.

[ Voor 27% gewijzigd door DaLuca op 16-05-2007 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:26

reiker

dan jij!

Geen glimmende, puisterige knopjes (op één na ;) ) en tierelantijntjes voor deze kleinste Symbian S60 third-generation smartphone.
Nou wil ik niet heel lullig doen, maar deze quote is de derde zin uit de startpost van dit topic. Ik kan me niet voorstellen dat je scherm zó klein is dat die regel meteen wegvalt. :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
reiker schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:53:
[...]

Nou wil ik niet heel lullig doen, maar deze quote is de derde zin uit de startpost van dit topic. Ik kan me niet voorstellen dat je scherm zó klein is dat die regel meteen wegvalt. :)
^*%@#^%(*&%^#*@&#^(*&#(@.....! niet gezien... mijn excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174783

kon het nergens vinden in deze topic, dus een vraag aan jullie allen;

sinds kort valt mijn E50 uit tijdens het bellen.
het maakt niet uit of ik dan zelf bel of dat ik gebeld word.
het kan bv 2 minuten duren, maar bv ook wel 10 minuten voordat hij uitvalt.

is dit een probleem wat iemand van al eens heeft meegemaakt of er van heeft gehoord ?

ik heb al een software update gedaan, maar dit heeft niets geholpen.

heeft iemand nog een tip of moet ik gewoon naar een NSP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-06 00:17
ik heb 'm eindelijk ook B)

maar is het ook mogelijk om talen toe te voegen bij T9? :/ kan op internet niet echt veel vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Anoniem: 174783 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:43:
heeft iemand nog een tip of moet ik gewoon naar een NSP ?
Zelf de laatste firmware er (opnieuw) opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

of ff *#7370# intypen in het standby-scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
Hoe bevalt de joystick bij de lange gebruikers >1jr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Nou ik ben blij dat ik ook door het menu en door tomtom kan navigeren met de numerieke toetsen!
Ook als het menu in de lijstweergave staat, in plaats van rasterweergave. Hij went echter wel snel (maar ik heb de E50 nu een aantal weken, misschien telt dat niet ;)).

[ Voor 22% gewijzigd door _Brake_ op 18-05-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

het volgende: Gisteravond, filmpje (lengte: 12 min; grootte;52204 kB; soort;video/mp4 ) ontvangen van een maat van me... Nu wil ik het filmpje dus afspelen, maar het beeld blijft steken na ongeveer 16 seconden en de muziek/geluid blijft wel doorspelen, na een tijdje wordt het beeld zwart en de muziek blijft alsnog doorspelen. Druk ik nu op pauze geeft mn E50 het beeld aan wat bij dat fragment hoort, laat ik nu het filmpje weer verder afspelen loopt het filmpje wederom na enige tijd 'vast' en wordt zwart na enige tijd... Heb al een reset gedaan (*#7370#) en opnieuw de firmware geinstalleerd.

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

Filmpje overigens via bluetooth ontvangen van een Nokia N91 en staat op mn 1GB geheugenkaart waar nog meer dan genoeg ruimte op zit, maar ik denk dat dat weinig met elkaar te maken heeft.

Btw: Als ik zelf een filmpje maak met de camera wordt deze wel volledig afgespeeld!

[ Voor 27% gewijzigd door Spinvis op 20-05-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
Hoe kan ik ervoor zorgen dat er een shortcut op mijn todayscherm wordt weergeven. In dit geval van TomTom...

THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

DaLuca schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:27:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat er een shortcut op mijn todayscherm wordt weergeven. In dit geval van TomTom...

THNX
Zit een beetje verstopt..... ;)

menu -> instellingen -> telefoon -> standby-modus -> Toep. actief standby
nu kun je bij de snelkoppelingen toepassingen selecteren

/edit rtfm? :9

/edit2 ....er moet nog 'instrumenten' tussen, aldus:
menu -> instrumenten -> instellingen -> telefoon -> standby-modus -> Toep. actief standby

[ Voor 22% gewijzigd door NRGetic op 21-05-2007 13:10 ]

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
NRGetic schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:06:
[...]

Zit een beetje verstopt..... ;)

menu -> instellingen -> telefoon -> standby-modus -> Toep. actief standby

/edit rtfm? :9
Je zit aardig in de buurt ;) maar... Ik kan alleen maar toepass. beheer selecteren maar vervolgens niet in dit menu Tomtom opstarten. Vooralsnog lukt het alleen via "installaties"...

Somebody WWHHEEELP! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

mij is het wel gelukt op de manier waarop NRGetic het beschreef hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

http://www.speedyshare.com/828550572.html

zo bedoel je toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Spinvis op 21-05-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Ja ik denk ook dat hij dat bedoeld....

@DaLuca zie edit2 in mijn voorgaande post en daarmee moet het lukken. Een andere optie is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

duh

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 7175 op 22-05-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
NRGetic schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:41:
[...]

Ja ik denk ook dat hij dat bedoeld....

@DaLuca zie edit2 in mijn voorgaande post en daarmee moet het lukken. Een andere optie is er niet.
.....laat maar.... ik heb het al gezien... je kunt nog een stuk naar beneden navigeren.... |:( |:( |:(

Wat ben ik een mongool zeg! ongelooflijk!

Love you guys O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

FerryJoosten schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:01:
het volgende: Gisteravond, filmpje (lengte: 12 min; grootte;52204 kB; soort;video/mp4 ) ontvangen van een maat van me... Nu wil ik het filmpje dus afspelen, maar het beeld blijft steken na ongeveer 16 seconden en de muziek/geluid blijft wel doorspelen, na een tijdje wordt het beeld zwart en de muziek blijft alsnog doorspelen. Druk ik nu op pauze geeft mn E50 het beeld aan wat bij dat fragment hoort, laat ik nu het filmpje weer verder afspelen loopt het filmpje wederom na enige tijd 'vast' en wordt zwart na enige tijd... Heb al een reset gedaan (*#7370#) en opnieuw de firmware geinstalleerd.

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

Filmpje overigens via bluetooth ontvangen van een Nokia N91 en staat op mn 1GB geheugenkaart waar nog meer dan genoeg ruimte op zit, maar ik denk dat dat weinig met elkaar te maken heeft.

Btw: Als ik zelf een filmpje maak met de camera wordt deze wel volledig afgespeeld!
somebody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

Ik heb ook wel eens zoiets gehad. Bij mij was de oplossing om niet direct vanuit het "bericht" in je Inbox het af te spelen, maar eerst op te slaan naar telefoon of geheugenkaart. Op een of andere manier loopt het niet zo lekker als hij zeg maar nog in de temp zit in je Inbox, ofzo. Beetje wazig verhaal, ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Dus als het inderdaad zo is als ik denk: naar je Inbox om het Bluetooth-bericht te openen, ding opslaan, afsluiten, en naar de Gallery om het af te spelen. Hopelijk werkt dit voor jou ook :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Helaas, zo werkt het dus niet... ik heb verder echt geen idee!

maar toch bedankt!

[ Voor 15% gewijzigd door Spinvis op 22-05-2007 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Is dat specifieke filmpje niet gewoon corrupt... Heb je hem al op je PC afgespeeld? Of opnieuw toe laten sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

heb em al op mn pc afgespeeld, geen probleem. Ik zal het filmpje opnieuw proberen te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

opnieuw verstuurd, nog steeds zelfde fout...

SOMEBODY?

[ Voor 3% gewijzigd door Spinvis op 22-05-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

FerryJoosten schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:22:
opnieuw verstuurd, nog steeds zelfde fout...

SOMEBODY?
Welke extensie heeft het bestand?

/edit ik neem aan dat dit 3gp of mp4 is?

/edit2 en mss heb je hier wat aan: klik (niet gratis)

[ Voor 29% gewijzigd door NRGetic op 22-05-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

mp4 is het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220317

Beste mede e50 gebruikers,

Ik kwam er achter dat je via de e50 gebruik kan maken van push 2 talk. Mijn eerste vraag is eigenlijk wat het precies inhoudt.. En hoe en waarvoor je het kan gebruiken. Ik las ergens dat het een soort van portofoon achtige functie is.

Tweede vraag is wie weet hoe je aan de instellingen moet komen. Via de nokia-site is het niet mogelijk voor de e50, heel raar. Via Tmobile, mijn provider volgens mij ook niet.

Graag uitleg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
Push2Talk wordt, voor zover ik weet, niet in Europa ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

KPN biedt zijn zakelijke klanten sinds kort PTT. Kijk hier voor meer informatie. Bij andere providers (ook particulier) kan je dus nog geen PTT-dienst afnemen.
En eerlijk gezegd vind ik het ook nog redelijk aan de prijs: E 18,50 per maand, maar dan wel weer onbeperkt PTT'en. Klinkt leuk, maar de persoon aan de andere kant van de lijn moet ook zo'n abo hebben natuurlijk..

[ Voor 4% gewijzigd door reiker op 24-05-2007 08:35 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 18-06 22:54

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En vooralsnog is alleen de KPN Porto 300 ondersteund door KPN.

Dat toestel is een beetje vergelijkbaar zoals KPN de I-mode toestellen had. Ze zijn vooraf ingesteld en moeilijk om daar de instellingen uit te filteren. Mocht je het wel lukken om die instellingen eruit te filteren, dan kan je ze proberen in een ander PTT ondersteunend toestel, maar KPN geeft daar natuurlijk geen garantie over uit, over de werking daarvan.

Alleen hoop ik dat KPN de dienst niet PTT gaat noemen, maar PoC of DVS, want PTT is een beetje een verwarrende naam voor een dienst bij KPN (voorheen PTT Telecom dus :P )

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Is er geen mogelijkheid om langer dan 1 minuut spraak op te nemen (dictafoon) met de E50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de reply's.

Heb ik nog een andere vraag. Ik ben een liefhebber van zeilen. Nu heb ik tom tom 6 draaien op mijn e50 met een adapt 300, maar ik vroeg me af of er ook software bestaat waarop je op waterwegen kunt navigeren met de e50. Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt, nogmaals _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FerryJoosten schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:22:
[...]

Nee gewoon tt6 (volgens mij ook de meest recente) geinstalleerd op mn telefoon, de rest heb ik op de 'root' van mn geheugenkaart gezet, werkt prima. Verder ''een andere'' gps muis geselecteerd in tt... verder helemaal geen gekkigheid ofzo...
Hmms, nou hier werkt het dus niet goed :( Niemand die dit bekend voor komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
_Brake_ schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:45:
Is er geen mogelijkheid om langer dan 1 minuut spraak op te nemen (dictafoon) met de E50?
Geheugenkaartje in je E50 stoppen..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Er zit een 2GB kaartje in en deze is ook geselecteerd bij de dictafoon. Hij lijkt echter maar gesprekken van 1 minuut op te kunnen nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

_Brake_ schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:20:
Er zit een 2GB kaartje in en deze is ook geselecteerd bij de dictafoon. Hij lijkt echter maar gesprekken van 1 minuut op te kunnen nemen...
dat zelfde ervaar ik ook, heb 1gb erin zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Anoniem: 220317 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:51:
Bedankt voor de reply's.

Heb ik nog een andere vraag. Ik ben een liefhebber van zeilen. Nu heb ik tom tom 6 draaien op mijn e50 met een adapt 300, maar ik vroeg me af of er ook software bestaat waarop je op waterwegen kunt navigeren met de e50. Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt, nogmaals _/-\o_
Zoiets is niet onwaarschijnlijk, zo heb je ook tt voor bijvoorbeeld fietspaden, maar of ze dat ook voor waterwegen hebben... www.tomtom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FerryJoosten schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 19:20:
[...]

Zoiets is niet onwaarschijnlijk, zo heb je ook tt voor bijvoorbeeld fietspaden, maar of ze dat ook voor waterwegen hebben... www.tomtom.nl
Ja de meest voor de hand liggende heb ik al gecheckt. Ik ben er inmiddels achter dat dergelijke software wel bestaan voor PDA's, ik heb ze alleen nog niet voor een symbian gezien. Iemand anders wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Anoniem: 220317 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:51:
Je bedoelt een soort OziExplorer voor de E50? Zelf gebruik ik TrekBuddy op m'n telefoon voor het weergeven van staf- en waterkaarten. Nog in ontwikkeling, en niet zo gebruikersvriendelijk, maar het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 12:36
SyS_ErroR schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 12:19:
[...]

Geheugenkaartje in je E50 stoppen..:)
Is het nou ook zo dat je door op die knop te drukken in een gesprek dat je het gesprek dan opneemt?
Dat zou echt geweldig zijn namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Nee dat doet ie dus niet volgens mij! Erg jammer is dat!

Maar m'n vraag is eigenlijk nog niet beantwoord. Kan er niet langer dan 1 minuut opgenomen worden met de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

procyon schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:58:
[...]

Is het nou ook zo dat je door op die knop te drukken in een gesprek dat je het gesprek dan opneemt?
Dat zou echt geweldig zijn namelijk :)
volgens mij zijn hier applicaties voor, ik weet het wel zeker trouwens! gewoon ff googl-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Heeft iemand al een goede applicatie gevonden voor het Full-screen laten zien van de Foto van een contact ?

Ik heb nog geen programma gevonden dat dit doet met de foto's die ik via mijn adresboek toevoeg. Allemaal moet je ze nogmaals apart toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Maeslant schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:41:
Heeft iemand al een goede applicatie gevonden voor het Full-screen laten zien van de Foto van een contact ?

Ik heb nog geen programma gevonden dat dit doet met de foto's die ik via mijn adresboek toevoeg. Allemaal moet je ze nogmaals apart toevoegen.
ik heb iets voor je wat ik hier niet mag neerzetten, pm me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
FerryJoosten schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:08:
[...]

ik heb iets voor je wat ik hier niet mag neerzetten, pm me!
offtopic:
Hoe dan? DirectMessage bedoel je neem ik aan?

Deze gebruiker wil of kan geen Direct Messages ontvangen: 'FerryJoosten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

*bericht gewijzigd*

[ Voor 213% gewijzigd door Spinvis op 02-06-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:43

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

FerryJoosten schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:43:
ai...

mail me op verdorie, wat krijg ik veel spam@hotmail.com
offtopic: laat overal je mailadres slingeren en krijg je veel spam :9

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Is er eigenlijk een fatsoenlijke bureaulader voor deze telefoon?
Die op de nokia website is zo'n gare batterij lader, ik zie er het nut niet van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

lees blz 30 van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand ervaring met VOIP via PIT met de E50?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 7175 op 01-06-2007 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

Euhm voor voip heb je als ik het goed wifi (?) nodig, dit heeft de E50 niet.

voor wat betreft PIT, hiermee kan je alleen internetten en hierover gaat geen voice

(tenminste als ik het goed heb!?)

[ Voor 18% gewijzigd door Spinvis op 03-06-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
offtopic:
Gaat even lastig. Ik kan geen mail adres vinden.

Je kan mij wel een directmessage sturen.

Verder is het tot nu toe een ideale telefoon, hij voelt wel zwaar aan door het metaal wat erin verwerkt zit. Ik vind dit wel prettig. Enige is dat hij af en toe wat langzaam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

*bericht gewijzigd*

[ Voor 94% gewijzigd door Spinvis op 03-06-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

_Brake_ schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:07:
Nee dat doet ie dus niet volgens mij! Erg jammer is dat!

Maar m'n vraag is eigenlijk nog niet beantwoord. Kan er niet langer dan 1 minuut opgenomen worden met de telefoon?
heb je al een progje gevonden die dit kan, ik wel!

Het is ALON.Software.MP3.Dictaphone.v1.15[Series60v3.Com] in de map Symbian_S60_3rdEdition_9.1_Applicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 18-06 22:54

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Voor de mensen met de 'echo' klacht... Sinds vandaag schijnt er een firmware versie uit te zijn, waarmee dit probleem eindelijk verholpen is. Aldus de changelog van de nieuwste firmware...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Spinvis schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:54:
[...]

heb je al een progje gevonden die dit kan, ik wel!

Het is ALON.Software.MP3.Dictaphone.v1.15[Series60v3.Com] in de map Symbian_S60_3rdEdition_9.1_Applicaties
En waar vind ik die map dan :D
Ginz schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:01:
Voor de mensen met de 'echo' klacht... Sinds vandaag schijnt er een firmware versie uit te zijn, waarmee dit probleem eindelijk verholpen is. Aldus de changelog van de nieuwste firmware...
Wat is het complete changelog? Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Ik heb m'n E50 nu zo'n 3/4 jaar, en ik heb 't idee dat hij steeds trager en trager wordt. Als ik een sms krijg duurt het soms 10 (!) seconden vanaf het moment dat ik op Open klik tot het moment dat het smsje leesbaar is.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
Serenity schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:50:
Ik heb m'n E50 nu zo'n 3/4 jaar, en ik heb 't idee dat hij steeds trager en trager wordt. Als ik een sms krijg duurt het soms 10 (!) seconden vanaf het moment dat ik op Open klik tot het moment dat het smsje leesbaar is.

Hebben meer mensen hier last van?
Gooi je smsjes es een keertje weg dan!.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

_Brake_ schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:46:
[...]

En waar vind ik die map dan :D
Die heb ik laats via je FTP naar je verzonden weet je nog? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Spinvis schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:50:
[...]

Die heb ik laats via je FTP naar je verzonden weet je nog? 8)7
Ik wist niet dat jij dat was :D Laten we het er verder maar niet over hebben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Is het mogelijk de lettergrootte aan te passen van de screensaver?
Of is deze totaal niet aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis

Spinvis

NICE!

_Brake_ schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:28:
[...]

Ik wist niet dat jij dat was :D Laten we het er verder maar niet over hebben dan.
Hehehhehee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saewer
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-06 20:17
Ik heb een vraagje: Ik wil de nokia e50 gaan kopen voor iemand die niet meer zo goed kan zien (niet blind maar van dichtbij minder, voor alles een bril nodig). Ik wil deze telefoon dus gaan kopen vanwege ze grote maar nou las ik op internet dat het lettertype erg klein is. Raden jullie mij deze telefoon aan voor iemand die niet zo goed kan zien van dichtbij of zal ik toch beter een andere telefoon kopen (zo ja, welke?)

Bvd,
Saewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Laatst online: 18-06 15:06
De E50 staat bekend om de kleine lettertjes. Ik heb er zelf nooit last van gehad, maar mijn ogen zijn nog goed.

Tegenwoordig kan je alle letters van de telefoon vergroten door het programmatje "Font Magnifier"

Voorbeeld:
http://news.mobile9.com/s...font-magnifier-by-psiloc/

Toch blijft het schermpje klein en door een groot lettertype zien je dan minder woorden in beeld waardoor je veel moet scrollen.

Bekijk het toestel eens in een telecomzaak en oordeel zelf...
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste