Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:58:
Hoi,

Ik ben sinds afgelopen maandag in het bezit van de E50. Ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben! Meteen het internet opgedoken voor andere theme's want de standaard vond ik maar niks.

Zojuist een site gevonden met honderden gratis theme's voor de E50: http://www5.ownskin.com/index

Makkelijk over te zetten naar je telefoon via de USB-kabel! :)
THANKS!

en ken je deze?http://gallery.mobile9.com/c/nokia-e60-themes/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:11:
[...]

THANKS!

en ken je deze?http://gallery.mobile9.com/c/nokia-e60-themes/1
Ja die ken ik!

Welke ook goed is, is www.babinokia.com. Deze persoon maakt schitterende theme's!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwantec
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-08 10:43
Ik ben inmiddels 8 uren bezig om TomTom 6 op mijn Nokia E50 te krijgen.
Ik had het werkend gisteravond maar toen zeurde TomTom om een activeringscode.
Dus ik dacht formatteer het kaartje omdat Route66 er nog op stond. Na het opnieuw erop zetten van alle TomTom bestanden wil het programma niet meer automatisch installeren wat deze eerder wel deed. Hoe kan dit? Want als ik installeer via "Toepassings Beheer" kapt de installatie af en zegt hij: "Kan niet Installeren"!!

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Vriend van me had hetzelfde probleem. Even resetten naar fabrieksinstellingen. Met een cardreader nogmaals TomTom erop zetten en dan kan je weer installeren. Maak wel even een backup van alles wat je wilt bewaren op je telefoon

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwantec
Bedankt voor je reactie. Heb dit zojuist geprobeerd..... maar dit werkt helaas niet.
TomTom staat ophet kaartje,moet ik deze dan ook resetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Telefoon Resetten naar fabrieksinstellingen. TomTom wissen van het kaartje. Dan opnieuwe TomTom erop zetten zodat ie zichzelf automatisch installeert.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwantec
Och mejonge Gandalf, je moest eens weten hoevaak ik dat heb geprobeerd. Maar hij pakt gewoon de installatie niet. En via Toepassings Beheer blijft hij een fout aangeven. Ik heb de hele godsganse dag lopen zoeken en googlen naar dit probleem, maar kan niets vinden. Ikzelf heb het idee dat er nog wat in het systeem v/d telefoon staat wat misschien nog verwijderd dient te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djwantec schreef op zondag 10 december 2006 @ 02:16:
Och mejonge Gandalf, je moest eens weten hoevaak ik dat heb geprobeerd. Maar hij pakt gewoon de installatie niet. En via Toepassings Beheer blijft hij een fout aangeven. Ik heb de hele godsganse dag lopen zoeken en googlen naar dit probleem, maar kan niets vinden. Ikzelf heb het idee dat er nog wat in het systeem v/d telefoon staat wat misschien nog verwijderd dient te worden?
je moet de harde toestel reset doen! staat hier stukje terug in het topic! dan pakt ie wel! je moet wel de "goede" versie hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwantec
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 03:01:
[...]

je moet de harde toestel reset doen! staat hier stukje terug in het topic! dan pakt ie wel! je moet wel de "goede" versie hebben!
In 1 woord: "GEWELDIG"!!!! Wat is de oplossing toch akelig simpel!! TomTom 6 draaid als een tierelier. Onwijs bedankt voor jullie hulp!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvesvg
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-11-2009
Heeft iemand een idee wat de prijs is van de data kabel?
en is deze overal verkrijgbaar?

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yvesvg schreef op zondag 10 december 2006 @ 22:22:
Heeft iemand een idee wat de prijs is van de data kabel?
en is deze overal verkrijgbaar?

groeten
Je krijgt de datakabel er gewoon bij. (USB)
Bij alle E series trouwens.
En je krijgt er ook een verloopstekkertje bij voor oudere Nokia laders.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook binnen, relaxed :D Dacht dat er een geheugenkaartje bij zat; niet dus.

Heb de W800i ingeruild voor dit toestel, wat een fijn ding. Klein, licht, duidelijk, wat wil je nog meer. Wel zakelijk, maar dat vind ik ook niet erg.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:14:
[...]

Ja die ken ik!

Welke ook goed is, is www.babinokia.com. Deze persoon maakt schitterende theme's!
Ik krijg de melding dat de theme niet compatible is met de telefoon (en ook een beveiligingswaarschuwing). Ik heb hem toen niet geinstalleerd vanaf deze site... Is dat wel veilig?
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:58:
Hoi,

Ik ben sinds afgelopen maandag in het bezit van de E50. Ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben! Meteen het internet opgedoken voor andere theme's want de standaard vond ik maar niks.

Zojuist een site gevonden met honderden gratis theme's voor de E50: http://www5.ownskin.com/index

Makkelijk over te zetten naar je telefoon via de USB-kabel! :)

edit: Je kan op deze site ook je eigen theme maken, helemaal aan te passen aan je wensen! Met eigen foto/plaatje uploaden, diverse icons, kleuren etc!
Site doet het niet (meer).

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:15:
[...]

Het programma HandyClock en Handy Weather zijn hiervoor handig

de menustructuur kun je enigzins aanpassen door de iconen te verplaatsen [met de linker functietoets]
Deze programma's zijn niet gratis en bieden meer functionaliteit dan nodig is hiervoor. Ik wil ook de screensaver groter maken, is hier niet een tool voor die wel gratis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfffffff, Ik begin me echt zorgen te maken over de kwaliteitscontrole van Nokia. Mijn vorige E50 heb ik dus teruggestuurd naar de winkel omdat het scherm er scheef ingemoteerd is. Mijn nieuwe E50 heeft het scherm teveel naar rechts staan!!!! Vind het echt schandalig, hoe moeilijk is het oom een scherm er recht in te zetten. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:15:Vind het echt schandalig, hoe moeilijk is het oom een scherm er recht in te zetten. :( :( :(
Die van mij zit perfect recht gemonteerd ten opzichte van de cover. Had juist pech met mijn vorige telefoon: Nokia 6260. Op een gegeven moment wen je eraan, toch?
Verder maak ik me niet zo'n zorgen om de kwaliteitscontrole daar. Ik vind deze telefoon een stuk steviger en degelijker dan de meeste andere Nokia's. Vooruitgang vind ik het dus.

[ Voor 19% gewijzigd door gertvdijk op 12-12-2006 12:35 ]

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvesvg
Is er geen tooltje ofzo, dat sms berichten van bepaalde personen meteen naar een andere map verplaats zonder ze te moeten openen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvesvg
En eventueel een tool om je agenda te beheren van op je pc,
is handiger om alles in te geven...

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yvesvg schreef op woensdag 13 december 2006 @ 00:23:
En eventueel een tool om je agenda te beheren van op je pc,
is handiger om alles in te geven...
Uhm, Outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvesvg
ik gebruik enkel outlook express...
daar zit toch geen agenda in?

greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yvesvg schreef op woensdag 13 december 2006 @ 00:52:
ik gebruik enkel outlook express...
daar zit toch geen agenda in?

greets
Pak je handleiding er eens bij.
Daar leggen ze precies uit waar de E50 voor gemaakt is, namelijk syncen met een aantal veelgebruikte kalender/agenda applicaties. Zoals Outlook, Lotus Notes e.d.
En nee, Outlook Express hoort daar niet bij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 00:05:
[...]

Deze programma's zijn niet gratis en bieden meer functionaliteit dan nodig is hiervoor. Ik wil ook de screensaver groter maken, is hier niet een tool voor die wel gratis is?
Weet niemand dit...? Zoeken op screensaver e50 werkt niet echt :+

Heb nu iets gevonden. Wel shareware...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 09:11 ]

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Gister m'n E50 binnengekregen, ik ben er blij mee.
Het was wel even pielen om route66 aan de gang te krijgen.
Ik heb de CD van route66 eerst z'n gang laten gaan op m'n 1GB geheugenkaartje, helaas geen route66.
Vervolgens de image die op de CD staat gekopieerd, weer niks.
Nog gebeld met de winkel: gewoon kopieeren en dan moet ie vanzelf opstarten.
Helaas weer niks, toen zag ik op hun site dat ik nog een update moest downloaden.
Dat gedaan en toen ging het werken. Wel even wennen, ik ben TomTom gewend.

M'n vriendin was wel wat teleurgesteld; er zitten geen spelletjes op. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:36:
[...]
Ik krijg de melding dat de theme niet compatible is met de telefoon (en ook een beveiligingswaarschuwing). Ik heb hem toen niet geinstalleerd vanaf deze site... Is dat wel veilig?
[...]
Site doet het niet (meer).
Die meldingen kreeg ik ook en heb toch de theme's erop gezet. De theme's doen het wel gewoon. En bij mij werkt de site ook prima! Wellicht was er een storing toen je het probeerde?

Verwijderd

Coenen schreef op donderdag 14 december 2006 @ 08:30:
Gister m'n E50 binnengekregen, ik ben er blij mee.
Het was wel even pielen om route66 aan de gang te krijgen.
Ik heb de CD van route66 eerst z'n gang laten gaan op m'n 1GB geheugenkaartje, helaas geen route66.
Vervolgens de image die op de CD staat gekopieerd, weer niks.
Nog gebeld met de winkel: gewoon kopieeren en dan moet ie vanzelf opstarten.
Helaas weer niks, toen zag ik op hun site dat ik nog een update moest downloaden.
Dat gedaan en toen ging het werken. Wel even wennen, ik ben TomTom gewend.

M'n vriendin was wel wat teleurgesteld; er zitten geen spelletjes op. :)
waarom zet je er dan geen tomtom op? ;)

en je kunt je vriendinblij maken, want er zijn echt mega veel spelletjes te downloaden voor de E50 :P

Verwijderd

Na een jaar gebruik van een MDA Vario opzoek naar een telefoon met dezelfde functionaliteit. Waar ik vooral gebruik van maak is naast natuurlijk het bellen en smsen, het agenda en mail functie via de exchange server. Dmv active sync kwam mijn mail altijd direct binnen en werd mijn agenda bijgehouden ook wanneer ik wat in de agenda op de telefoon veranderde, veranderde het op de server ook. Is er al iemand die deze laatste funcitonaliteit op n50 heeft gebruikt? Ik ben zeer benieuwd naar zijn/haar ervaringen!

• vdroos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 20:05
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:15:
Na een jaar gebruik van een MDA Vario opzoek naar een telefoon met dezelfde functionaliteit. Waar ik vooral gebruik van maak is naast natuurlijk het bellen en smsen, het agenda en mail functie via de exchange server. Dmv active sync kwam mijn mail altijd direct binnen en werd mijn agenda bijgehouden ook wanneer ik wat in de agenda op de telefoon veranderde, veranderde het op de server ook. Is er al iemand die deze laatste funcitonaliteit op n50 heeft gebruikt? Ik ben zeer benieuwd naar zijn/haar ervaringen!
Jazeker! Ik heb ook hiervoor een Orange M3000 (=MDA Vario) gehad, en om dezelfde reden deze telefoon gekocht. Het synchroniseren van email, agenda en contacten gaat net zo goed en snel als op de M3000, dus ik ben heel erg tevreden. :*)

Het enige min-puntje dat ik heb kunnen vinden is dat alleen de in-box wordt gescynchroniseerd en niet de verzonden items en de eventuele mappen die je in je in-box heb gemaakt. Iemand daar al iets op gevonden, want ik mis dus nu ongeveer de helft van mij mailtjes die in de inbox in mappen staan :/

VDROOS

Verwijderd

Wat ik van de Vario weet is dat je die mappen die je wilde syncen moest aanvinken, misschien is dat hier ook zo, klinkt positief. Aangezien ik kan verlengen kan ik via smartphoneshop nu wel leuke deal maken dat ik ook nog voor bijna 200e dingen kan uitzoeken in die shop!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:11:
[...]

Die meldingen kreeg ik ook en heb toch de theme's erop gezet. De theme's doen het wel gewoon. En bij mij werkt de site ook prima! Wellicht was er een storing toen je het probeerde?
Ja er was denk ik een storing of zo...

Ik zie trouwens nergens de mogelijkheid themes te deinstalleren???

www.mediashopping.nl, geheugenkaartje 1 gb voor +- 20 euro :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:29:
[...]
Ik zie trouwens nergens de mogelijkheid themes te deinstalleren???
Menu>Instrumenten>Toeppassingsbeheer

Daar kan je ze verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Ik zou er wel een microSD in stoppen en geen (gewone) SD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 07:11:
[...]

Ik zou er wel een microSD in stoppen en geen (gewone) SD...
Ja, msd's zijn daar ook ongeveer 20 euro :)

@Tommy: thanx, ik zocht onder installatie...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:21:
[...]

Ja, msd's zijn daar ook ongeveer 20 euro :)

@Tommy: thanx, ik zocht onder installatie...
de 512mb wel ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh... Ik zocht onder MiniSD... Hier moet dus micro in, dat is weer anders 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:11:
[...]

Oh... Ik zocht onder MiniSD... Hier moet dus micro in, dat is weer anders 8)7 ?
jep is weer anders, micro-sd is geloof ik een slagje kleiner (en dus duurder) Trouwens,. micro-sd is hetzelfde als TransFlash

[ Voor 7% gewijzigd door Batsu op 15-12-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:39

Sick Nick

Drop the top!

Een flink stuk kleiner ja :p

Afbeeldingslocatie: http://www.phonemag.com/images/cellphones/SD_miniSD_microSD.jpg

Van links naar rechts, SD, MiniSD en MicroSD. De E50 heeft trouwens een behoorlijk sterk veermechanisme in z'n geheugenslot, als je hem erin wilt doen en niet goed doordrukt schiet ie terug en lanceert ie het kleine kaartje grofweg 1.5 meter de kamer in :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwantec
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:12:
[...]

en je kunt je vriendinblij maken, want er zijn echt mega veel spelletjes te downloaden voor de E50 :P
Waar?? En zijn het JAR files of SIS files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwantec
Sick Nick schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:13:

De E50 heeft trouwens een behoorlijk sterk veermechanisme in z'n geheugenslot, als je hem erin wilt doen en niet goed doordrukt schiet ie terug en lanceert ie het kleine kaartje grofweg 1.5 meter de kamer in :X
Hahaha ja daar was ik ook al achter gekomen, en volgens mij komt ie wel verder dan 1.5 meter. Ik kon hem ergens achter een kastje vandaan zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_666
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-08-2023
Is het mogelijk om met de E50 een .CAB bestand te installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pino_666 schreef op zondag 17 december 2006 @ 23:09:
Is het mogelijk om met de E50 een .CAB bestand te installeren ?
Dat is alleen mogelijk op telefoons waar Microsoft Windows Mobile op draait, vrij logisch aangezien .cab van Microsoft is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff wat vraagjes over deze foon:

ik heb vorig jaar een N70 gekocht... nou wat een kut foon !!
- veel te langzaam menu
- goedkoop plastic camera cover (kraakte na 2x openen al)
- zelfde met de behuizing, kraakt aan alle kanten
- veel te snel krasjes op de aluminium front
- standby tijd viel opzich wel mee, maar had langer gemogen

dus ik was echt niet zo te spreken over die N-serie, toch wil ik graag weer een nokia en wel de E50, gewoon omdat ik op strakke foons val zonder toeters en bellen en mp3 speler en noem maar op...

ik ben bang dat ik nu weer teleur wordt gesteld met een telefoon die aan alle kanten kraakt als je hem eens stevig vast pakt. tevens wil ik geen menu dat zo traag is als dikke stront door een rietje.
ook ben ik eens benieuwd wat de gemiddelde real-life-standby tijd van de E50 is.

kunnen jullie mij hierbij helpen ?

ps. ik wil het liefst nog wachten tot de black-edition van de E50 komt, weet iemand een aankondigingsdatum ? voor die gene die hier nog niets van weten, follow this link: http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1bfdd2a

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:27:
ff wat vraagjes over deze foon:

ik heb vorig jaar een N70 gekocht... nou wat een kut foon !!
- veel te langzaam menu
Stuur hem een keer op voor software upgrade (of doe het zelf via nokia.nl) en hij wordt wel veel sneller (is ie nog traag, maar meer mee te leven...)
- goedkoop plastic camera cover (kraakte na 2x openen al)
- zelfde met de behuizing, kraakt aan alle kanten
van beide heb ik geen last gehad, maar dat kan ook geluk/pech zijn
- veel te snel krasjes op de aluminium front
- standby tijd viel opzich wel mee, maar had langer gemogen
dus ik was echt niet zo te spreken over die N-serie, toch wil ik graag weer een nokia en wel de E50, gewoon omdat ik op strakke foons val zonder toeters en bellen en mp3 speler en noem maar op...

ik ben bang dat ik nu weer teleur wordt gesteld met een telefoon die aan alle kanten kraakt als je hem eens stevig vast pakt.
geen kraakje te vinden bij die van mij en ook geen krasjes behalve natuurlijk de gewone die je op de backcover krijgt van het liggen en schuiven over een tafel, maar zie dat als soort streepjes en geen lak weg ofzo
tevens wil ik geen menu dat zo traag is als dikke stront door een rietje.
het is het snelste symbian menu wat ik ben tegengekomen (ben begonnen bij de nokia 7650, dus wel wat ervaring ermee), bijna net zo snel als mijn 6230i in vergelijk
ook ben ik eens benieuwd wat de gemiddelde real-life-standby tijd van de E50 is.
mijne staat met ongeveer uur bellen en zooitje smsjes per dag rond de 3 dagen standby, dat is inclusief koppeling aan de carkit paar uur per dag en het altijd aanstaan van blauwe tand, bij gebruik van tomtom is het natuurlijk korter, maar kan er zelfs nog wel een rit van uur mee doen met tt ingeschakeld
kunnen jullie mij hierbij helpen ?

ps. ik wil het liefst nog wachten tot de black-edition van de E50 komt, weet iemand een aankondigingsdatum ? voor die gene die hier nog niets van weten, follow this link: http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1bfdd2a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor je reactie, echter heb ik die N70 al heeel lang niet meer, zoals gezegd was ik er absoluut niet tevreden mee en heb hem na 1 maand weer verkocht.
ik had toen wel een firmware update laten uitvoeren bij de officiele nokia shop.
anyway...

ik ga eens kijken of ik hem ergens in een winkel kan testen, ben namelijk benieuwd waarom iedereen over de te kleine toetsen klaagt (in reviews heb ik het dan over).

dan is het nog wachten geblazen op de zwarte versie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_666
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik ben aan het proberen om TomTom 6 op mn E50 aan de praat te krijgen.
Ik heb TomTom6 op een 2gb micro SD-kaartje staan, maar wat nu?

Ik heb begrepen dat TomTom6 multi-platform is en dus ook zo zou moeten werken op de E50.

De bestanden die op de geheugenkaart staan kan ik niet installeren of openen via mn E50. Nu heb ik begrepen dat ik tomtom moet installeren via TomTom Home. Kan iemand misschien simpel uitleggen wat ik moet doen?

Ik heb al verschillende topics uitgepluist maar ik nog nog geen goed/eenduidig antwoord gevonden.

Edit: Klopt het dat er automatisch een installatie moet starten zodra ik de geheugenkaart in mn E50 stop?

[ Voor 9% gewijzigd door Pino_666 op 18-12-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pino_666 schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:34:
Ik ben aan het proberen om TomTom 6 op mn E50 aan de praat te krijgen.
Ik heb TomTom6 op een 2gb micro SD-kaartje staan, maar wat nu?

Ik heb begrepen dat TomTom6 multi-platform is en dus ook zo zou moeten werken op de E50.

De bestanden die op de geheugenkaart staan kan ik niet installeren of openen via mn E50. Nu heb ik begrepen dat ik tomtom moet installeren via TomTom Home. Kan iemand misschien simpel uitleggen wat ik moet doen?

Ik heb al verschillende topics uitgepluist maar ik nog nog geen goed/eenduidig antwoord gevonden.

Edit: Klopt het dat er automatisch een installatie moet starten zodra ik de geheugenkaart in mn E50 stop?
zover ik weet ondersteunt de E50 maar tot 1gb... maar anders moet je ff tomtom backuppen op je peecee, je kaart in de telefoon formateren en dan tomtom in de root kopieren...

dan ondertussen ff backup maken van al je contactpersonen etc. en dan de harde reset doen zoals hier eerder in topic beschreven en dan de kaart in je toestel stoppen en dan moet het werken!

tomtom zorgt voor bestanden die op je foon blijven staan en waardoor een latere installatie niet werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:02:
ik ga eens kijken of ik hem ergens in een winkel kan testen, ben namelijk benieuwd waarom iedereen over de te kleine toetsen klaagt (in reviews heb ik het dan over).
is omdat je soms wel eens verkeerd toetst met smssen, maar de N70 waren nog veel kleiner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:57:
[...]

is omdat je soms wel eens verkeerd toetst met smssen, maar de N70 waren nog veel kleiner!
ik heb zelf zelden last van te kleine toetsen en heb best grote poten ;-)
Ook bij mij is de standby 3 a 4 dagen en dan sms ik veel.
Bij mij is het menu, en dan met name bij sms-en, wel wat traag. Maar wellicht helpt idd ene software upgrade! Anyway, ik ben zeer dik tevreden, en dat ben ik niet snel!

Verwijderd

Heb de telefoon nu een paar dagen in mijn bezit. Wat mij opvalt is dat de batterij tot nu toe hooguit een dag tot anderhalf meegaat. Vind ik een beetje jammer. Ik bedacht me dat ik bij mijn vorige telefoon (samsung d600) twee banden kon uitschakelen (850 en 1900). Dat kwam de levensduur nogal ten goede. Weet iemand of dat bij deze telefoon ook mogelijk is?
Verder vind ik m super: alles functioneert geweldig, oa tomtom 6!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:50:
Heb de telefoon nu een paar dagen in mijn bezit. Wat mij opvalt is dat de batterij tot nu toe hooguit een dag tot anderhalf meegaat. Vind ik een beetje jammer. Ik bedacht me dat ik bij mijn vorige telefoon (samsung d600) twee banden kon uitschakelen (850 en 1900). Dat kwam de levensduur nogal ten goede. Weet iemand of dat bij deze telefoon ook mogelijk is?
Ik kan er hier tot 4 dagen standby mee draaien en dan is de batterij net half leeg (snachts wel op offline...). Gebruik geen tomtom, maar bel/sms genoeg.

Verwijderd

heel vreemd, de mijne staat zoals eerder genoemd dag en nacht aan en ook blauwe tand en gaat toch veel langer mee... wel de eerste keer ff helemaal leeg laten lopen en toen helemaal opgeladen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:15:
[...]

heel vreemd, de mijne staat zoals eerder genoemd dag en nacht aan en ook blauwe tand en gaat toch veel langer mee... wel de eerste keer ff helemaal leeg laten lopen en toen helemaal opgeladen?
Hij is inderdaad eerst geheel ontladen en daarna een nacht lang opgeladen. Toen ie leeg was weer een nacht lang doorgeladen. Misschien komt het door overmatig gebruik..? ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 11:11:
[...]

Hij is inderdaad eerst geheel ontladen en daarna een nacht lang opgeladen. Toen ie leeg was weer een nacht lang doorgeladen. Misschien komt het door overmatig gebruik..? ;)
Als jij elke 5 minuten aan dat ding prutst, backlight aan enzo, dan is ie snel leeg ja.
MIjn nieuwe telefoons gaan altijd de eerste week 2 dagen mee, daarna laat ik ze meer met rust als ik niet echt moet bellen of sms'en, en dan gaat de accu op magische wijze altijd 2x zo lang mee. ;)

Verwijderd

Ander probleem: Nav4All is geïnstalleerd op mijn telefoon. Ik wil dat programma eraf gooien, maar de telefoon zegt: 'kan Nav4All niet verwijderen'... Iemand suggesties?

Pardon... al opgelost. Soms is het allemaal best simpel.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Heren,

Ik heb vol aandacht het hele topic door zitten lezen, erg informatief!

Ik heb sinds gister ook een e50, bevalt perfect echter krijg ik het niet voor mekaar m'n hotmail mail erop binnen te krijgen.
Heeft 1 van jullie dit al voor mekaar? Ik kan via de email wizard wel hotmail opgeven, maar krijg geen verbinding op het moment dat ik wil connecten naar hotmail.

Mijn provider is T-Mobile.

Iemand enig idee? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn E50 gaat minimaal 4 dagen mee, incl. bellen en SMS'en, BT connectie naar mijn flaptop.

Ik heb vanaf aanschaf zorgvuldig mijn batterij 'op laten gaan' en opnieuw opgeladen.
Deze actie heb ik 3 maal uitgevoerd en sindsdien is mijn standby tijd aanzienlijk verlengt.
Je moet je LION batt gewoon ff verwennen en dan is ie je beste vriend.

Owja, sindsdien laad ik mijn E50 nooit(!) op als mijn batt indicator niet erom vraagt.
Sterker nog; ik laad m alleen op als ie echt bijna leeg is en dan ook direct ontkoppelen van de adapter als ie is opgeladen. 's nachts opladen tijdens het slapen is ook 'not done'.

Mijn batt in mijn vorige 6610 heb ik ook zo gekieteld. 3 jaar non stop gebruikt en minimaal 4 dagen gebruik voor opnieuw opladen.

Mijn beleving met LION batt is dus uitstekend, mits je deze 'vertroeteld' 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:46:
Heren,

Ik heb vol aandacht het hele topic door zitten lezen, erg informatief!

Ik heb sinds gister ook een e50, bevalt perfect echter krijg ik het niet voor mekaar m'n hotmail mail erop binnen te krijgen.
Heeft 1 van jullie dit al voor mekaar? Ik kan via de email wizard wel hotmail opgeven, maar krijg geen verbinding op het moment dat ik wil connecten naar hotmail.

Mijn provider is T-Mobile.

Iemand enig idee? Alvast bedankt!
volgens mij doet hotmail dit niet meer met de gratis accounts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Schrijver schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:16:
Voor Symbian S60 v3 is nu ook een MSN Live Messenger beschikbaar!

[afbeelding]

Freeware download hier: KLIK

Iemand al geprobeerd op een E50?
Link is dood, iemand nog een werkende link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Yorick81 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:46:
Hotmail biedt in de gratis variant geen POP mail aan. POP of IMAP en SMTP ondersteuning is wel een vereiste voor het kunnen ontvangen/versturen van e-mail op de E50, zoals dat bij andere telefoons ook het geval is.
Gmail biedt wel gratis ondersteuning voor POP/SMTP. Misschien is dat een overwegen waard.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon even naar http://mobile.msn.com/hm/folder.aspx wappen en je kunt je hotmail ophalen en versturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o ja wel even als bookmark opslaan, dan kun je altijd snel je hotmail checken en versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:03
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:23:
[...]
Ik heb vanaf aanschaf zorgvuldig mijn batterij 'op laten gaan' en opnieuw opgeladen.
Deze actie heb ik 3 maal uitgevoerd en sindsdien is mijn standby tijd aanzienlijk verlengt.

Owja, sindsdien laad ik mijn E50 nooit(!) op als mijn batt indicator niet erom vraagt.
Sterker nog; ik laad m alleen op als ie echt bijna leeg is en dan ook direct ontkoppelen van de adapter als ie is opgeladen. 's nachts opladen tijdens het slapen is ook 'not done'.
Volgens wikipedia moet je Li-ion batterijen juist niet zo behandelen - zie http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_ion_battery.
Ofwel, gewoon opladen wanneer je er zin in hebt, niet speciaal leeg laten gaan. Helemaal leeg laten lopen is al helemaal niet goed (maar apparaten staan dit over het algemeen al niet eens toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb op dit moment een 6230i, daarbij gebruik de carkit91 van nokia met een pop-up converter
Past de e50 ook in die converter ?

iemand dat ook heeft ?
Ik wacht wel op de black versie, want die vind ik veel strakker. dat ze niet gelijk met die komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Ik heb de hele tijd het headset symbool in de display staan, snap niet waar het vandaan komt, ik heb de headset namelijk niet meer aangesloten.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? (Telefoon heb ik al is uitgezet etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:11:
Ik heb de hele tijd het headset symbool in de display staan, snap niet waar het vandaan komt, ik heb de headset namelijk niet meer aangesloten.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? (Telefoon heb ik al is uitgezet etc)
probeer even de headset die erbij zit erin te stoppen en dan eruit te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:23:
[...]

Mijn E50 gaat minimaal 4 dagen mee, incl. bellen en SMS'en, BT connectie naar mijn flaptop.

Mijn batt in mijn vorige 6610 heb ik ook zo gekieteld. 3 jaar non stop gebruikt en minimaal 4 dagen gebruik voor opnieuw opladen.

Mijn beleving met LION batt is dus uitstekend, mits je deze 'vertroeteld' 8)
Dit is idd best wel onzin :)
Door elke keer helemaal te ontladen verpruts je je batterij juist. Oude Ni-Cd accu's moest je idd helemaal ontladen (vaak zat op de telefoon ook een ontlaad functie). Li-ion vertroetel je juist door stukjes op te laden (dus nooit van 0% naar 100%). Li-ion heeft geen last van hardwarematig 'geheugeneffect', wel van softwarematig geheugeneffect: als je een li-ion echt NOOIT tot ongeveer 5-10% 'onlaadt' (gebruikt) zal je 'software' gaan denken dat de batterij leeg is terwijl dit niet het geval is. Door eens in de zoveel tijd (elke maand oid) de accu helemaal op te gebruiken voorkom je dit. Maar normaal gesproken dus niet helemaal ontladen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2006 21:35 . Reden: Het doorstreepte is niet wetenschappelijk bewezen ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 17:46:
[...]

Dit is idd best wel onzin :)
Door elke keer helemaal te ontladen verpruts je je batterij juist. Oude Ni-Cd accu's moest je idd helemaal ontladen (vaak zat op de telefoon ook een ontlaad functie). Li-ion vertroetel je juist door stukjes op te laden (dus nooit van 0% naar 100%). Li-ion heeft geen last van hardwarematig 'geheugeneffect', wel van softwarematig geheugeneffect: als je een li-ion echt NOOIT tot ongeveer 5-10% 'onlaadt' (gebruikt) zal je 'software' gaan denken dat de batterij leeg is terwijl dit niet het geval is. Door eens in de zoveel tijd (elke maand oid) de accu helemaal op te gebruiken voorkom je dit. Maar normaal gesproken dus niet helemaal ontladen.
Hoe kom je hierbij dan?? Ik heb even gezocht op google, maar kon er niets over vinden... De batterijmeter meet het voltage, en dat verandert toch niet :?

Ontladen is inderdaad geen goed idee, ik laad mijn foon meestal op als ie onder de 50% zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 10:32:
[...]

Hoe kom je hierbij dan?? Ik heb even gezocht op google, maar kon er niets over vinden... De batterijmeter meet het voltage, en dat verandert toch niet :?

Ontladen is inderdaad geen goed idee, ik laad mijn foon meestal op als ie onder de 50% zit.
Een Li-ion verliest gewoon een aantal % capaciteit per jaar/maand.
Daar is niks aan te doen, zo zit het ontwerp in elkaar.
Ook al vertroetel je hem nog zo goed, als je hem niet in de koelkast legt moet je na 2 jaar een nieuwe kopen.
En als je de details wil hebben, lees dit eens door:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_ion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:39:
[...]

Ook al vertroetel je hem nog zo goed, als je hem niet in de koelkast legt moet je na 2 jaar een nieuwe kopen.
Ik doelde op het softwarematige geheugeneffect wat_Pumba_ aanhaalt; dat wikipedia-artikel had ik ook gezien :). Zie nergens iets staan over het feit dat je telefoon opeens gaat denken dat je batterij minder lang mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 14:39:
[...]

Ondanks dat het voor de rest 100% eens ben wat hier gemeld is over Li-ion accu's, moet ik wel zeggen dat ik nog steeds Li-polymer accu's (van Ericsson T28/39) gebruik uit 1999-2001 en die doen het ook nog perfect.

Ondanks dat ik al een tijd op de hoogte ben van de (theoritische) beste manier om je accu op te laden, kan ik mij niet herinneren dat mijn accu's vroeger minder lang mee gingen, toen ik niet met de accu's omging zoals ik nu weet hoe ik met accu's moet omgaan....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 18:40:
[...]

Ik doelde op het softwarematige geheugeneffect wat_Pumba_ aanhaalt; dat wikipedia-artikel had ik ook gezien :). Zie nergens iets staan over het feit dat je telefoon opeens gaat denken dat je batterij minder lang mee gaat.
Nope moet ik idd even op terug komen: ik weet zeker dat ik deze 'theorie' ooit ergens heb gelezen, maar ik heb het niet terug kunnen vinden. Volgens mij stond het ergens op GoT. Grote kans dat deze uitspraak gedaan is door iemand die net als ik eerst post en dan nadenkt. |:(
Dit is overigens ook wel een boeiende site.

• biggerfoot
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 23:01
Heb ook mijn E50 zojuist binnen en direct mee aan het klooien/spelen. Mooi ding zeg!

Wat me alleen nog niet lukt is om meer dan 1 afspraak in mijn hoofdscherm te zetten. Ik zou graag de komende 5 afspraken in mijn begin scherm hebben.

Ook heb ik de standaard toetsblokkering nog niet gevonden (joystick * werkt niet).

Verwijderd

biggerfoot schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:39:
Heb ook mijn E50 zojuist binnen en direct mee aan het klooien/spelen. Mooi ding zeg!

Wat me alleen nog niet lukt is om meer dan 1 afspraak in mijn hoofdscherm te zetten. Ik zou graag de komende 5 afspraken in mijn begin scherm hebben.

Ook heb ik de standaard toetsblokkering nog niet gevonden (joystick * werkt niet).
Linkerselectie toets + *

Heb wel wat 'bugs':

- Automatisch toetsenblok is wel een optie, werkt alleen niet.
- Taak verwijderen gaat alleen goed als je de taak hebt geopend (1 taak kan ik helemaal niet meer verwijderen :?), vanuit de lijst werkt het niet.

Verwijderd

biggerfoot schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:39:

Feli met je nieuwe foon :)

Toetsblokkering: Autolock

• biggerfoot
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 23:01
Thanks!! dat was het inderdaad.. Nu nog het issue van meerdere agenda items tegelijkertijd tonen (zeg 5 stuks).. Voor de rest werkt auto lock ook prima!~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
Heeft iemand hier z'n telefoon al geupdate met de nieuwste firmware van de nokia website???

Zo ja, hoe bevalt dit en was je echt al je instellingen kwijt??

[ Voor 26% gewijzigd door Yorick81 op 29-12-2006 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biggerfoot schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:58:
Thanks!! dat was het inderdaad.. Nu nog het issue van meerdere agenda items tegelijkertijd tonen (zeg 5 stuks).. Voor de rest werkt auto lock ook prima!~
:)

Meerdere agenda items tegelijkertijd tonen doe je door je telefoon in de actieve standby modus te zetten en in je agenda je afspraken en ToDo's als vergadering op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 08:42:
Heeft iemand hier z'n telefoon al geupdate met de nieuwste firmware van de nokia website???

is die er dan?

als je dat doet ben je dus inderdaad alles kwijt! ook je contactpersonen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Yorick81 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 08:42:

Toevallig gister nog gecheckt met het Nokia Update tooltje, en er was nog geen nieuwe firmware beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet hoe het kan, amar kon het zojuist wel onder instellingen -> beveiliging invullen op 1 minuut... En werkt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mn nieuwe E50 binnen gekregen ziet er chique uit!
Heb direct Mail for Exchange geinstalleerd en gaat perfect, heb nu mn contactpersonen, agenda en mail van de Exchange server van de Universiteit binnen gehaald werkt top, net als op mn Vario.
Nu heb ik hierna tomtom6 op mn miniSD kaart gezet alleen die gaat niet vanzelf instaleren. Klopt het dat er alleen maar een *.exe bestandje in de root staat? Hoe hebben jullie TT6 geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:24:
Net mn nieuwe E50 binnen gekregen ziet er chique uit!
Heb direct Mail for Exchange geinstalleerd en gaat perfect, heb nu mn contactpersonen, agenda en mail van de Exchange server van de Universiteit binnen gehaald werkt top, net als op mn Vario.
Nu heb ik hierna tomtom6 op mn miniSD kaart gezet alleen die gaat niet vanzelf instaleren. Klopt het dat er alleen maar een *.exe bestandje in de root staat? Hoe hebben jullie TT6 geinstalleerd?
de goede versie, alles van tomtom op de SD kaart en dan de eerste keer meteen goed installeren anders gaat het niet goed! en dan moet je dus doen wat er in topic eerder staat dat je je toestel compleet moet resetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:24:
Hoe hebben jullie TT6 geinstalleerd?
Er is wel degelijk een .sis(x) bestandje ergens diep in de mappen. Als hij niet direct na het plaatsen op de root (!) van de microSD kaart start, dan heb je toch iets niet goed gedaan. Lees dan iets beter de handleiding *kuch* die erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op Nokia.com staat sinds kort een tooltje dat voorkomt dat het versturen van SMS'jes steeds langzamer gaat bij veelvuldig SMS'en. Zelf heb ik hiermee nog geen problemen mee ondervonden, maar misschien heeft iemand anders er wel iets aan:

SMS Accelerator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is wel degelijk een .sis(x) bestandje ergens diep in de mappen. Als hij niet direct na het plaatsen op de root (!) van de microSD kaart start, dan heb je toch iets niet goed gedaan. Lees dan iets beter de handleiding *kuch* die erbij zit.
Het volgende staat in de readme file:

Installatie Instructie :
- Kopieer alles op je SDCard
- Druk de SDCard in je PDA

Installatie begint automatisch

Deze werkt op:
ACER: N310-B/N311-BW/n50
ASUS: MyPal 730W
DELL: X51/X51v
Eten: G500/M600
Fujitsu Siemens: LOOX 720
HP: h4150/h4350/hx2190/hx2490/rx1950/rz1710
i-Mate: JAM/JAMin/PDA2k
Nokia: E61
O2: XDA Exec
Orange: SPV M1000/SPV M2000/SPV M3000
Palm: Treo 700P/Treo 700W/Treo 650
Qtek: 9000/9100/S100/S110/S200
T-Mobile: MDA compact/MDA Compact II/MDA III/MDA Pro/MDA Vario

Hij heet Tom Tom 6 Benelux en is 111,62 MB groot. Is dat de goeie? Zie nergens dat sis(x) bestandje staan. Kan iemand me evt mailen waar ik anders een goeie versie vandaan haal?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Laatst online: 19:03
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 10:26:
[...]
Kan iemand me evt mailen waar ik anders een goeie versie vandaan haal?
Een goede versie haal je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 10:26:
[...]

Het volgende staat in de readme file:

[i]Installatie Instructie :
- Kopieer alles op je SDCard
- Druk de SDCard in je PDA
en daar ga je al fout :), maar als je mij ff mailt :) dan kan ik je wel verder helpen :)

mail kan weer weg zag ik :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 12:56 . Reden: oops iets vergeten! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw probleem: de telefoon zegt dat mijn SIM-geheugen vol is en ik het eea moet verwijderen voordat ik SIM-berichten kan ontvangen. Ik heb dus echt geen idee waar ik in de telefoon bij mijn SIM-gegevens kom. Het enige wat ik vind is het telefoonboek (helemaal leeg).

Iemand ideeën?

- Godverdegodver... oplossing alweer gevonden: berichten, opties 8)7 -

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 januari 2007 @ 15:06:
Nieuw probleem: de telefoon zegt dat mijn SIM-geheugen vol is en ik het eea moet verwijderen voordat ik SIM-berichten kan ontvangen. Ik heb dus echt geen idee waar ik in de telefoon bij mijn SIM-gegevens kom. Het enige wat ik vind is het telefoonboek (helemaal leeg).

Iemand ideeën?

- Godverdegodver... oplossing alweer gevonden: berichten, opties 8)7 -
die zat wel verborgen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen, ik heb nu ook een e50, maar moet nog een cakit ervoor hebben, heb nog een cakit voor de 6230i, is van nokia een 126, kan ik hier iets mee doen? of moet ik helemaal een nieuwe? en zoja.. wat is dan beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 20:06:
hey mensen, ik heb nu ook een e50, maar moet nog een cakit ervoor hebben, heb nog een cakit voor de 6230i, is van nokia een 126, kan ik hier iets mee doen? of moet ik helemaal een nieuwe? en zoja.. wat is dan beste?
werkt gewoon, moet je alleen een andere houder hebben misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvesvg
Mijn triller lijkt niet meer te werken.
is dit 1 of andere instelling ofzo?
bij profielen heb ik ook al gekeken...
Iemand tips?

greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
yvesvg schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:33:
Mijn triller lijkt niet meer te werken.
is dit 1 of andere instelling ofzo?
bij profielen heb ik ook al gekeken...
Iemand tips?

greets
Menu-instrumenten-profielen-opties-aanpassen-trillen=>aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvesvg
nope dat werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan is ie kapot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit 'ie in de oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft deze telefoon trouwens een stopwatch functie ?
Indien er 1 is kan iemand me zeggen onder welke menu ik dit kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 19:04:
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 19:04:
maar daar is uiteraard wel een programmaatje voor te downloaden zoals handy clock :-)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Laatst online: 17:01
E50 - Nieuwe Firmware 06.41.3.0 beschikbaar via NSU

Afbeeldingslocatie: http://nokiae50.info/images/65.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1.tinypic.com/3yotjmc.jpg

Ik heb de nieuwe Firmware er al opstaan en de update verliep probleemloos. Ik heb nog geen changelog kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schrijver schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:19:
E50 - Nieuwe Firmware 06.41.3.0 beschikbaar via NSU

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb de nieuwe Firmware er al opstaan en de update verliep probleemloos. Ik heb nog geen changelog kunnen vinden.
Heb hem ook net geinstalleerd.
Vlekkeloze upgrade as well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tjonges wat zijn ze snel bij Nokia: ik kan zelfs de softwareupdater niet op Vista installeren. Als ze alle update en suites voor de officiële release van Vista af willen hebben mogen ze wel op schieten. Tot die tijd wachten dus... of op een andere pc installeren.

Heeft iemand al verschillen ontdekt in de nieuwe f/w?
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste