Das een handige site! Iets voor de voorpagina misschien??renem schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 21:35:
[...]
Ik weet niet of je die chocola er nog steeds in hebt zitten? Ik had vandaag exact hetzelfde ook gesmolten chocola in mijn broekzak en een luidspreker waar nauwelijks nog geluid uit kwam. Dankzij deze site heb ik het ook alweer opgelost.
http://www.chip.de/downloads/c1_downloads_16697306.htmlMr_gadget schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 20:40:
Weet iemand nog een goede gratis stopwatch voor de N70? Ik heb zelf namelijk alleen betaalde stopwatches gevonden. En om nou voor zo'n basic programma te gaan betalen..
Vindt het overigens wel raar dat het er niet standaard opzit terwijl er wel een virus scanner en firewall opzit...het is bijna een pc maar zonder stopwatch
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Waarom niet? De bovenkant die trek ik er al af zonder gereedschap en met een heel dun schroevendraaiertje tussen dat laatste deel ben je waar je moet zijn. Het plastic is bij mij daardoor heel iets beschadigd (bij dat laatste deel) maar dat zie je niet omdat de voorkant er gedeeltelijk overheen valt en het schuif gedeelte van de camera zorgt ervoor dat het helemaal uit het zicht verdwijnt.Infinitytron schreef op zondag 06 mei 2007 @ 20:06:
[...]
Hey! Dat is toevallig zeg.. maar het zit er nog steeds in inderdaad. Ik kan die cover er ook maar niet af krijgenWel de onderkant los gehaald maar de bovenkant wil niet
. Ik ga die site ff checken en laat et nog wel even weten
Hmm dat is wel lastig zeg.. daar ga ik me eerlijk gezegd niet aan wagen...:$
Maar goed als je helemaal zeker wilt zijn dat er niks afbreekt dan moet je hier inderdaad niet aan beginnen.
Verwijderd
Weet iemand of de N70 soepel loopt? Ik had een vriend bij wie de hele tijd vast liep. Ook zag ik nu aan actie bij Vodafone. Alleen deze blijkt miss branded te zijn. Heef iemand ervaring met de branded versie van Vodafone. Maakt deze de telefoon slechter?
Verwijderd
Ik heb de branded version van Vodafone. De telefoon wordt er zelf niet slechter van, en het alle Vodafone opties zijn óf weg te halen óf vallen niet op. Wel heb je aan de voorkant "Vodafone" erin gegraveerd, en aan de achterkant heb je soort sticker.
Telefoon blijft echter hetzelfde.
Telefoon blijft echter hetzelfde.
Verwijderd
Ik ben van gedachten veranderd. Ik had de N70 vanmiddag in me handen bij de vodafone shop en laat hem liever voor mij neus voorbij gaan. Aanbieding is geweldig maar heb zo mijn twijfels aan de toestel met de branded software. Als hij normaal, origineel met nokia software en zonder stickers was had ik hem wel gehaald.
Mensen,
Ik heb nog steeds probelemen met carkit en gps ontvanger.
Mijn vraag is daarom alweer, Bij wie werk een carkit (of BT headset) WEL goed icm met carkit?
en zo ja welke combinatie gebruikt je.
Ik heb nog steeds probelemen met carkit en gps ontvanger.
Mijn vraag is daarom alweer, Bij wie werk een carkit (of BT headset) WEL goed icm met carkit?
en zo ja welke combinatie gebruikt je.
Kaartje heb ik binnen past ook prima, krijg alleen tweede simkaart niet aan de praat.Newwolf schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 17:31:
[...]
Werkt ik heb ook zo'n soort en werkt bij mij ook maar er is 1 probleem!!! je krijgt hem er alleen onder met veel geweld en een beetje lef. en vergeet niet je sims werken niet tegelijkertijd.
Ik zou in een of ander menu hem aan moeten kunnen zetten ? maar waar ??
En zit nu al ff te piemelen........ kan het echt niet vinden grrrrrrrrrr
Zal er ergens een of andere code voor zijn ??
Wie weet raad ??
Verwijderd
Misschien hier:hetnet schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:12:
[...]
Kaartje heb ik binnen past ook prima, krijg alleen tweede simkaart niet aan de praat.
En zit nu al ff te piemelen........ kan het echt niet vinden grrrrrrrrrr![]()
Wie weet raad ??
Menu>Instrum.>Instell.>Netwerk
of
Menu>Instrum.>Instell.>Beveliging>Telefoon en sim
Laat ff weten als t gelukt is, Ik wil ook zoiets gaan doen zodra hij Simlockvrij is....
Simlock vrij ? gewoon simonly kaartje voor 1 jaar bij zelfde provider bestellenVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:00:
[...]
Misschien hier:
Menu>Instrum.>Instell.>Netwerk
of
Menu>Instrum.>Instell.>Beveliging>Telefoon en sim
Laat ff weten als t gelukt is, Ik wil ook zoiets gaan doen zodra hij Simlockvrij is....
en ik heb verkeerde ghostsim lees ik net in mijn email van de verkoper...
Update: 18:35 ik krijg andere Gostkaart op gestuurd !! goede servise dus
deze dus http://www.formymobile.co.uk:80/proddetail.php?prod=supersim
[ Voor 10% gewijzigd door hetnet op 10-05-2007 18:39 ]
Verwijderd
Normaal gesproken kun je bij het opstarten kiezen welke simkaart je wil. Ik meen ergens gelezen te hebben dat je steeds je telefoon uit moet zetten als je de andere simkaart wil gebruiken.hetnet schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:12:
[...]
Kaartje heb ik binnen past ook prima, krijg alleen tweede simkaart niet aan de praat.
En zit nu al ff te piemelen........ kan het echt niet vinden grrrrrrrrrr![]()
Wie weet raad ??
Verwijderd
Trouwens de n70 users van het eerste uur die zullen contractueel nu mss bijna toe zijn aan een nieuwe telefoon.
Wat word je opvolger?
Mijn contract loopt pas over een jaar op dus ik ga voor de opvolger van de n95
Met de n73 lijkt het me dat je niet erg veel vooruit gaat.
Wat word je opvolger?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 12:46 ]
Verwijderd
De N73 is wel een vooruitgang op de N70.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:45:
- Er zit een betere camera op.
- Er hoeft niet verplicht een Dual Voltage sdcard in.
- Nieuwe Symbian versie
- Hogere scherm resolutie
- Toestel is minder zwaar.
Ik wilde een tijdje voor de N73 gaan als opvolger van mijn N70. Ik heb de N73 ook als zakelijk toestel en dat bevalt goed. De N70 is mij ook altijd goed bevallen. Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor een N95.
N95 staat zeker op mijn lijstje, maar ben ook wel erg gecharmeerd van de HTC P4550 of een Palm Treo 750. Gelukkig nog zeker een half jaar om te beslissen. Tegen die tijd is de prijs ook wel weer gedaald van deze telefoons.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:45:
Trouwens de n70 users van het eerste uur die zullen contractueel nu mss bijna toe zijn aan een nieuwe telefoon.
Wat word je opvolger?
Ondanks dat de N70 een prima telefoon is, ben ik wel weer eens toe aan wat nieuws
Verwijderd
Als het daarom zou gaan was t geen probleem, maar ik heb al een tweede sim van een andere provider, loop nu dus met twee foons rond... dwz de 1 heb ik altijd bij me, op de ander wordt ik zelden gebeld, maar daar kan ik (bijna) gratis mee naar vaste nummers bellen... werkt als volgt: Mensen bellen me op mn gewone nummer, en als ik zie dat ze met een vast toestel bellen neem ik niet op, maar haal ff mn andere foon en bel ze terug, voor hun ook voordeliger, maar als dat in 1 en t zelfde toestel zou kunnen, zou dat heel fijn zijnhetnet schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 00:08:
[...]
Simlock vrij ? gewoon simonly kaartje voor 1 jaar bij zelfde provider bestellen.
Tja dat gaat niet lukken met simlock op je N70...........Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:11:
[...]
Als het daarom zou gaan was t geen probleem, maar ik heb al een tweede sim van een andere provider, loop nu dus met twee foons rond... dwz de 1 heb ik altijd bij me, op de ander wordt ik zelden gebeld, maar daar kan ik (bijna) gratis mee naar vaste nummers bellen... werkt als volgt: Mensen bellen me op mn gewone nummer, en als ik zie dat ze met een vast toestel bellen neem ik niet op, maar haal ff mn andere foon en bel ze terug, voor hun ook voordeliger, maar als dat in 1 en t zelfde toestel zou kunnen, zou dat heel fijn zijn
Verwijderd
Via een omweg kwam ik op de site http://europe.nokia.com/A4286225. Hier kun je een text-to-speech engine downloaden waarmee smsjes voorgelezen kunnen worden. Ik heb dit geprobeerd te installeren op mijn N70. Hierbij krijg ik echter de melding dat het bestand beschadigd is. Op de genoemde site staat het compatibel is met S60 tels. Er staat tevens dat er gezocht moet worden naar het volgende icoon:

Deze heb ik niet kunnen vinden. Ik ga er dus maar vanuit dat het inderdaad niet compatibel is. Heeft iemand anders dit op de N70 toevallig wel aan de praat gekregen?

Deze heb ik niet kunnen vinden. Ik ga er dus maar vanuit dat het inderdaad niet compatibel is. Heeft iemand anders dit op de N70 toevallig wel aan de praat gekregen?
Deze applicatie heb ik even snel niet kunnen vinden op mijn N70. Ik denk dat deze dus niet hoort bij de 'compatible Nokia Series 60 mobile phones'.Text-to-speech uses the Message Reader application which is built into compatible Series 60 mobile phones. The service is available only for selected phones where the application is preinstalled.
Wel jammer dat ze geen lijstje met compatible phones dan neerzetten.
[ Voor 8% gewijzigd door cowgirl op 11-05-2007 09:57 ]
Verwijderd
Ja dat gevoel had ik inderdaad ook al. Maar snap niet zo goed waarom niet aangezien de namen uit de contactlijst wel worden voorgelezen bij spraakoproepen...cowgirl schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:56:
[...]
Deze applicatie heb ik even snel niet kunnen vinden op mijn N70. Ik denk dat deze dus niet hoort bij de 'compatible Nokia Series 60 mobile phones'.
Wel jammer dat ze geen lijstje met compatible phones dan neerzetten.
Mischien ben ik blind, maar hoe vertel je de galerij van een n70 dat hij mapjes moet gaan zien??
Ik heb keurig mapjes gemaakt op de externe geheugenkaart, hij wil ze steeds allemaal laten zien,losse foto's) en niet zoals ik wil, mapjes.
Ik wil gewoon dat de galerij mapjes laat zien, en da tik akn kiezne welk mapje ik wil, en dan in dat mapje gaan, en dat hij DAN pas de foto's in dat mapje laat zien..
Dit is toch wel mogelijk ???
Ik heb keurig mapjes gemaakt op de externe geheugenkaart, hij wil ze steeds allemaal laten zien,losse foto's) en niet zoals ik wil, mapjes.
Ik wil gewoon dat de galerij mapjes laat zien, en da tik akn kiezne welk mapje ik wil, en dan in dat mapje gaan, en dat hij DAN pas de foto's in dat mapje laat zien..
Dit is toch wel mogelijk ???
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Vraagje over BLuetooth verb. met mijn N70. Waneer ik vanaf de pc met Bluesoleil een bestands overdracht wil beginnen popt er een browser omhoog maar ik zie hierin niet mijn C: en E: schijf .. zeg maar het telefoon geheugen en het MMC geheugen. Waneer mijn buurman een bestands overdracht met zijn N73 aanvraagt ziet hij deze C: en E: schijf wel en kan data schrijven en lezen.
Moet ik een instelling in de N70 activeren of deactiveren om deze schijven te kunnen zien? Kan iemandmij vertellen welke ?
Moet ik een instelling in de N70 activeren of deactiveren om deze schijven te kunnen zien? Kan iemandmij vertellen welke ?
Misschien al eerder gemeld; maar er is een nieuwe firmware voor de N70, althans voor mijn (unbranded) N70.
Don't rely on their truth alone
Verwijderd
Volgens mij heb ik in een van de eerdere N70 topics gelezen dat dit niet mogelijk is met de standaard Gallerij software.
ja la even de 5.07 versie toch ?LessRam schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:33:
Misschien al eerder gemeld; maar er is een nieuwe firmware voor de N70, althans voor mijn (unbranded) N70.
is de n72 nu symbian v2 of v3 zie op de ene site v2 andere v3
t'gaat om de roze 72
wil namelijk tom tom 6 gaan gebruiken op deze telefoon indien mogelijk.
greets amd
t'gaat om de roze 72
wil namelijk tom tom 6 gaan gebruiken op deze telefoon indien mogelijk.
greets amd
[ Voor 27% gewijzigd door TheRyzenDude op 14-05-2007 13:21 . Reden: missende informatie ]
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Iemand voor bovenstaande al een antwoord,
*ecusses voor de topicschop*
maar ga volgende week naar tsjechie namelijk en zou graag willen weten of de n72 symbian v2 of v3 is en op internet is dit niet geheel duidelijk.
alvast bedankt
amd
maar ga volgende week naar tsjechie namelijk en zou graag willen weten of de n72 symbian v2 of v3 is en op internet is dit niet geheel duidelijk.
alvast bedankt
amd
Verwijderd
Ik weet de versie niet meer eigenlijk, maar als het goed is kan je maar tot tomtom 5 gebruikenamdboy1983 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:12:
Iemand voor bovenstaande al een antwoord,
alvast bedankt
amd
Sinds kort ben ik de gelukkige eigenaar van een nokia carkit CK7W icm een actieve brodit houder.
Weet iemand hoe ik het voor elkaar krijg om de verlichting continue aan kan laten (dus alleen als hij in de houder zit). En is het ook mogelijk dat de toetsen vergendeling er van af gaat als hij in de houder geklikt wordt? Dit kon heel makkelijk met mijn oude 6310i maar ik krijg het niet gevonden op mijn N70.
Het maakt me gek.....
Ps: het vreemde is ook nog dat als hij in de houder zit, ik een koptelefoontje onder de accumeter zie.
Dit was bij mijn oude 6310i altijd een klein autootje.
Weet iemand hoe ik het voor elkaar krijg om de verlichting continue aan kan laten (dus alleen als hij in de houder zit). En is het ook mogelijk dat de toetsen vergendeling er van af gaat als hij in de houder geklikt wordt? Dit kon heel makkelijk met mijn oude 6310i maar ik krijg het niet gevonden op mijn N70.
Het maakt me gek.....
Ps: het vreemde is ook nog dat als hij in de houder zit, ik een koptelefoontje onder de accumeter zie.
[ Voor 15% gewijzigd door LPiC op 14-05-2007 19:18 ]
Verwijderd
Vind ik ook waardeloos... een prog als Torch laat je verlichting branden, maar moet je wel zelf aan en uit zetten... 6310i is geen symbian dus eigenlijk niet te vergelijken, geen idee waarom ze die funcionaliteit niet hebben overgenomen....LPiC schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:14:
Sinds kort ben ik de gelukkige eigenaar van een nokia carkit CK7W icm een actieve brodit houder.
Het maakt me gek.....
Nou ik heb dual-simmkaartje binnen er werkt perfekt.
Heel simpel dualkaartje erin, opstarten en er komt een pictogram bij in het menu, zodat je kunt kiezen tussen de 2 simmkaartje. Je hoeft niet de telefoon opnieuw te starten, om van simm te wisselen.
Heel simpel dualkaartje erin, opstarten en er komt een pictogram bij in het menu, zodat je kunt kiezen tussen de 2 simmkaartje. Je hoeft niet de telefoon opnieuw te starten, om van simm te wisselen.
keomo :-) zeer goed heb hem zelf ook met m'n n70 icm tomtom 5.2 werkt prima kan max 10 uur zonder opladen.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:51:
Wat is een goede en niet dure gps ontvanger voor de N70 voor in de auto?
mvg
amd
Ik heb onlangs m'n N70 naar de nieuwste firmware (5.0705.3.0.1) geupdate. Alles is prima gegaan, behalve dat nu de telefoon om de 2 dagen opgeladen moet worden, terwijl ik hiervoor meestal pas na 3 of 4 dagen de stekker in het stopcontact hoefde te steken.
Zijn er nog anderen die na de update ook een kortere accuduur hebben?
Gisteravond (of beter gezegt nacht) heb ik toch een goede oplossing gevonden.LPiC schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:14:
Het maakt me gek.....
Het programma sProfiles:
http://my-symbian.com/765...ons.php?faq=2&fldAuto=381
Wat ik heb gedaan is een nieuw profiel (Carkit) aangemaakt, en die bij Instellingen/toebehoren aan hoofdtelefoon gekoppeld.
Daarna heb ik met sProfiles het profiel Carkit zo aangepast dat de verlichting blijft branden en het de keypad moet unlocken.
Verwijderd
Ik heb een probleem met de nokia carkit CK-7W in combinatie met de N70.
Na het pairen van de telefoon werkt alles prima. Echter na de telefoon enkele malen met de carkit gekoppeld te hebben (ca 3 keer) blijft mijn radio na het voeren van een gesprek op mute staan.
Een reset van de telefoon lost dit probleem (tijdelijk) op, echter na een keer of 3 koppelen doet het zelfde probleem zich voor.
Ik heb al geprobeerd om de firmware te updaten naar versie 5.0638.3.0.1 (laatste versie voor vodafone branded) echter ook dit heeft niet geholpen.
Naar mijn mening moet het probleem in de telefoon zitten aangezien ik de carkit al ruim 2 jaar in gebruik heb met een 6021 en dit probleem zich bij dat toestel niet voordeed.
Iemand enig idee voor een oplossing? Zie ik iets over het hoofd?
Na het pairen van de telefoon werkt alles prima. Echter na de telefoon enkele malen met de carkit gekoppeld te hebben (ca 3 keer) blijft mijn radio na het voeren van een gesprek op mute staan.
Een reset van de telefoon lost dit probleem (tijdelijk) op, echter na een keer of 3 koppelen doet het zelfde probleem zich voor.
Ik heb al geprobeerd om de firmware te updaten naar versie 5.0638.3.0.1 (laatste versie voor vodafone branded) echter ook dit heeft niet geholpen.
Naar mijn mening moet het probleem in de telefoon zitten aangezien ik de carkit al ruim 2 jaar in gebruik heb met een 6021 en dit probleem zich bij dat toestel niet voordeed.
Iemand enig idee voor een oplossing? Zie ik iets over het hoofd?
ik heb nieuwe firmware op mijn N70 gezet, maar als ik nu eoa toepassing wil installeren krijg ik:
fout beveliging bij installatie, kan installatie niet uitvoeren
Nou is dat eoa instelling op de N70 volgens mij, ik weet alleen niet meer welke?
Nou is dat eoa instelling op de N70 volgens mij, ik weet alleen niet meer welke?
Even denken:sander817 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:36:
ik heb nieuwe firmware op mijn N70 gezet, maar als ik nu eoa toepassing wil installeren krijg ik:
-->Instrum.-->Instellingen-->Beveiliging-->Certificaatbeheer-->Opties-Inst.Vertrouwen
OF
-->Instrum.-->Beheer-->Opties-->Instellingen
[ Voor 4% gewijzigd door niels88 op 15-05-2007 23:43 ]

staat in de startpost zelfs....
dan wel een andere vraag: wat is een handige manier om movies om te zetten naar mobiel formaat, zodat ze ook op andere merken afspelen? 3gp?
En ik ben na de update, en het terugzetten van de backup via pc suite, al mijn fotos/videos etc kwijt in de gallery. Op de n70 en geheugenkaart staan ze nog wel, maar ik zie ze niet
[ Voor 33% gewijzigd door sander817 op 16-05-2007 00:07 ]
Ik heb een raar probleem. Mijn telefoon wil niet meer connecten met de computer. Ik heb de kabel al in pc als die aangaat en doe hem daarna in de telefoon. Ik krijg soms zo'n incoontje dat hij geconnected is, maar meestal niet. Als ik dan in Pc Suite verbinding probeer te maken dan wil dat niet. Iemand enig idee?
Probeer eens een andere usb poort. Helpt bij mij vaak welInfinitytron schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 15:47:
Ik heb een raar probleem. Mijn telefoon wil niet meer connecten met de computer. Ik heb de kabel al in pc als die aangaat en doe hem daarna in de telefoon. Ik krijg soms zo'n incoontje dat hij geconnected is, maar meestal niet. Als ik dan in Pc Suite verbinding probeer te maken dan wil dat niet. Iemand enig idee?
Het is gelukt maar niet met de usb poort. Heb een nieuwe PC Suite erop gezet!
Helpt dus
*kickje*LaborGardens schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:49:
Ik heb onlangs m'n N70 naar de nieuwste firmware (5.0705.3.0.1) geupdate. Alles is prima gegaan, behalve dat nu de telefoon om de 2 dagen opgeladen moet worden, terwijl ik hiervoor meestal pas na 3 of 4 dagen de stekker in het stopcontact hoefde te steken.
Vreemd.... ik heb juist het idee dat mijn N70 het langer doet met een volle batterij.
Bij mij is het probleem, dat sinds de nieuwe firmware ik de adapter er 2-3x opnieuw in moet steken voor hij ec ht begint met opladen.
Bij mij is het probleem, dat sinds de nieuwe firmware ik de adapter er 2-3x opnieuw in moet steken voor hij ec ht begint met opladen.
Don't rely on their truth alone
Krijg steeds vaker klachten, van mensen die ik bel dat ik slecht te verstaan ben, dit is over als ik overschakel naar luidspreker.
ik heb nog 3 weken garantie
dus vanmiddag even langs een NSP
ik heb nog 3 weken garantie
3 weken? Standaard is nu 2 jaar voor Nokia.. Of is jouw toestel al zooo oud?wd200 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:51:
Krijg steeds vaker klachten, van mensen die ik bel dat ik slecht te verstaan ben, dit is over als ik overschakel naar luidspreker.
ik heb nog 3 weken garantiedus vanmiddag even langs een NSP
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
ooh dus toch, dat wist ik niet zeker..SanderTje! schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:29:
[...]
3 weken? Standaard is nu 2 jaar voor Nokia.. Of is jouw toestel al zooo oud?
nee ik heb hem in juni 1jr pas.
dat is wel relaxed ook goed voor evt verkoop
thnx ik wist het namelijk niet zeker
Ik heb sinds een klein jaar een Nokia N70.
Sinds deze week heb ik vaak geen beeld. De backlight gaat wel aan, maar er verschijnt geen beeld op het scherm. Na een tijdje heb ik weer wel beeld.
Maar vandaag heb ik weer de hele morgen geen beeld gehad. En op een gegeven moment werkte het wel weer.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En als het zo door blijft gaan is het dan verstandig om het toestel ter garantie aan te bieden?
Sinds deze week heb ik vaak geen beeld. De backlight gaat wel aan, maar er verschijnt geen beeld op het scherm. Na een tijdje heb ik weer wel beeld.
Maar vandaag heb ik weer de hele morgen geen beeld gehad. En op een gegeven moment werkte het wel weer.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En als het zo door blijft gaan is het dan verstandig om het toestel ter garantie aan te bieden?
Dit is inderdaad een raar probleem en raad je dan ook aan om even langs een NSP te gaan om te zien waar het aan kan liggen. Ik denk dat de backlight wel goed is maar het scherm gewoon nietstefv schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:44:
Ik heb sinds een klein jaar een Nokia N70.
Hulde aan NSP utrecht 
dinsdag me telefoon gebracht, woensdag middag kon ik hem ophalen
goede service, ze hadden het microfoontje vervangen
dinsdag me telefoon gebracht, woensdag middag kon ik hem ophalen
goede service, ze hadden het microfoontje vervangen
Heb net mn n70 de nieuwe firmware gegeven, moet zeggen dat t sneller aanvoelt & de eerder genoemde batterij-sneller-leeg kwestie heb ik geen last van. Wel van een 'losse' batterij, heb m gestut met stukjes karton zodat ie niet bij elke slag of stoot uitgaat, maar dat is misschien gefixt bij de volgende update 
Ook mn problemen met tomtom/poi en het af & toe verliezen van de link met de bt-gps lijken opgelost.
Toch fijn dat ze voor zo'n redelijk oud model nog updates uitbrengen.
Ook mn problemen met tomtom/poi en het af & toe verliezen van de link met de bt-gps lijken opgelost.
Toch fijn dat ze voor zo'n redelijk oud model nog updates uitbrengen.
Ik neem aan dat het een geintje is !PTR schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:10:
...Wel van een 'losse' batterij, heb m gestut met stukjes karton zodat ie niet bij elke slag of stoot uitgaat, maar dat is misschien gefixt bij de volgende update
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Verwijderd
heb net enkele filmpjes op men n70gezet, maar nu is er eentje bij dat na 10 seconden stopt met spelen, terwijl het op de pc met nokia media player wel doorspeelt...
weet iemand hoe dit komt ?
weet iemand hoe dit komt ?
Misschien moeite met de compressie, krijg je ook blokjes te zien?
Ik heb zelf last van het omgekeerde probleem: filmpjes die ik met camera heb gemaakt worden heel schokkerig op de computer afgespeeld...
Ik heb zelf last van het omgekeerde probleem: filmpjes die ik met camera heb gemaakt worden heel schokkerig op de computer afgespeeld...
Verwijderd
Ik heb een probleem waar ik gek van word. Het is namelijk zo dat ik een muziekbestand van 13 mb op mijn telefoon wil zetten, maar telkens zegt ie dat het geheugen vol is, terwijl het makkelijk moet kunnen. Zelfs bij een leeg 1.0 GB-kaartje! Help!
Kopiëer je niet per ongeluk naar je telefoongeheugen?
Verwijderd
Hoe kan ik dat checken dan? Ik dacht er ook al aan, maar heb dus geen idee waar ik dat zou kunnen veranderen.
En al m'n andere liedjes gaan wel gewoon naar m'n geheugenkaartje.
En al m'n andere liedjes gaan wel gewoon naar m'n geheugenkaartje.
Ik heb zojuist een Oasis Stein Bluetooth GPS Receiver gekocht, echter lijkt deze SPP? nodig te hebben. Hij maakt gewoon verbinding met mijn N70 maar Route 66 v7 vind geen GPS module, terwijl bij GPSshop aangegeven stond dat deze compatible is met Route66?
Ik las al over meer problemen maar kon zo geen oplossing vinden.
Edit: Ik had te weinig geduld. Hij had gewoon geen fix
Ik las al over meer problemen maar kon zo geen oplossing vinden.
Edit: Ik had te weinig geduld. Hij had gewoon geen fix
[ Voor 8% gewijzigd door Bertus op 30-05-2007 13:41 ]
Heeft ook een computer!
Mijn telefoon werk niet meer helemaal goed. Als ik de kabel aansluit op de pc en op de telefoon krijg ik op de telefoon zo'n tekentje rechtsboven in dat hij geconnect is. Maar als ik dan via Pc Suite verbinding probeer te maken wil dat niet
. Is de telefoon kapot of iets anders?
En nog even een ding: De standaardprijs voor het maken van een defect bij een NSP is dat €30 excl. BTW?
En nog even een ding: De standaardprijs voor het maken van een defect bij een NSP is dat €30 excl. BTW?
Een defect...? Wat voor defect? Je toestel heeft 2 jaar garantie!Infinitytron schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 16:02:
Mijn telefoon werk niet meer helemaal goed. Als ik de kabel aansluit op de pc en op de telefoon krijg ik op de telefoon zo'n tekentje rechtsboven in dat hij geconnect is. Maar als ik dan via Pc Suite verbinding probeer te maken wil dat niet. Is de telefoon kapot of iets anders?
Dit is een defect dat door mij zelf is gekomen. De luidspreker bovenin is verstopt van mijn N72. Ik ga hem misschien zelf openhalen want 35 euro vind ik wel veel geld!SanderTje! schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:15:
[...]
Een defect...? Wat voor defect? Je toestel heeft 2 jaar garantie!
In het kader van defecten 
Ik zat gisteren wat te browsen met opera. Wil ik daarna een foto maken (g/f deed vastleggenswaardig-raar). Zegt ie ineens dat er iets is met mijn data base en dat ik verlies van data moet vrezen.
Even later is mijn theme foetsie en lijkt de telefoon de geheugenkaart niet meer te kennen. Ook als ik dan mijn backup via de PC Suite wil terugzetten, krijg ik de melding dat er waarschijnlijk geen memorycard in de telefoon zit.
Iemand dit wel eens gehad?
Kaartje wordt ook niet meer herkend in mijn kaartlezer
Die garantie geldt ook voor mijn memorycard?
Ik zat gisteren wat te browsen met opera. Wil ik daarna een foto maken (g/f deed vastleggenswaardig-raar). Zegt ie ineens dat er iets is met mijn data base en dat ik verlies van data moet vrezen.
Even later is mijn theme foetsie en lijkt de telefoon de geheugenkaart niet meer te kennen. Ook als ik dan mijn backup via de PC Suite wil terugzetten, krijg ik de melding dat er waarschijnlijk geen memorycard in de telefoon zit.
Iemand dit wel eens gehad?
Kaartje wordt ook niet meer herkend in mijn kaartlezer
Die garantie geldt ook voor mijn memorycard?
Stay safe
Al opnieuw opgestart of behoud je de problemen dan ook nog?
Als er belangrijke update opstaat en hij doet het weer meteen back-uppen voor het geva dat.
Doet ie daarna weer raar dan kan je hem formatteren.
Als er belangrijke update opstaat en hij doet het weer meteen back-uppen voor het geva dat.
Doet ie daarna weer raar dan kan je hem formatteren.
Ik ben een fan van de compressor voor dit soort dingen. Heb van de week het toestel nog opengehaald en even de boel flink uitgeblazen. Werkt topInfinitytron schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 20:08:
[...]
Dit is een defect dat door mij zelf is gekomen. De luidspreker bovenin is verstopt van mijn N72. Ik ga hem misschien zelf openhalen want 35 euro vind ik wel veel geld!
Succes!
Ja maar beschadig je daar dan niks mee? En werkt dit ook omdat je alles dan wegblaast ofzo?SanderTje! schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:00:
[...]
Ik ben een fan van de compressor voor dit soort dingen. Heb van de week het toestel nog opengehaald en even de boel flink uitgeblazen. Werkt topIk denk als je ook zo'n ding hebt of regelt, dat je het dan zonder openhalen nog wel moet kunnen fixen.
Succes!
Heb zelf geen compressor maar misschien iemand anders wel, het is in ieder geval het proberen waard, om zo €35 te besparen.
Ik kan mijn telefoon niet updaten met de laatste firmware.
NokiaSoftwareUpdater geeft aan dat er nieuwe firmware is, maar na bevestiging van de voorwaarden krijg ik de melding: INTERNE MODULEFOUT.
Ik werk met Windows Vista 32bit. (Probleem?)
NokiaSoftwareUpdater geeft aan dat er nieuwe firmware is, maar na bevestiging van de voorwaarden krijg ik de melding: INTERNE MODULEFOUT.
Voorzichtigheid is altijd geboden, maar zelfs met 5 bar heb ik nog niets kapot gemaakt in m'n foonInfinitytron schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:39:
[...]
Ja maar beschadig je daar dan niks mee? En werkt dit ook omdat je alles dan wegblaast ofzo?
Heb zelf geen compressor maar misschien iemand anders wel, het is in ieder geval het proberen waard, om zo €35 te besparen.
Verwijderd
ff een vraag, ik heb wat southpark afleveringen in .rm bestand, die dus eigenlijk gewoon door real player afgespeeld zouden moeten worden, maar ik krijg alleen geluid.
moet ik apart codec pack hebben voor de N70, zo ja, waar kan ik die vinden?
zoek de hele dag al, maar kan niets vinden.
BVD
moet ik apart codec pack hebben voor de N70, zo ja, waar kan ik die vinden?
zoek de hele dag al, maar kan niets vinden.
BVD
ik krijg hetzelfde probleem maar dan met mijn N73patrickt35 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:43:
Ik kan mijn telefoon niet updaten met de laatste firmware.
Nokia zal dat vanaf latere versies gaan implementeren in z'n toestel. Flash Lite is wel beschikbaar via Macromedia (Adobe dus nuVerwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:47:
en is er ergens ook flash voor symbian te verkrijgen?
Verwijderd
ff een vraagje een vriendin van mij wil heel graag weten waar ze de opgeslagen sms berichten terug kan vinden , volgens haar kon je de berichten op 2 manieren opslaan 1 gewoon in de inbox neem ik aan en een kopie in een andere map iemand enig idee waar
Verwijderd
heb nu flash lite 2.1, maar kan nog geen filmpjes via internet bekijken...SanderTje! schreef op maandag 18 juni 2007 @ 20:48:
[...]
Nokia zal dat vanaf latere versies gaan implementeren in z'n toestel. Flash Lite is wel beschikbaar via Macromedia (Adobe dus nu), maar die wordt verspreid via operators. De volgende generatie telefoons met Symbian zal wel Flash ondersteunen.
iemand die weet hoe dit zit ?
Hoe kom jij aan Flash Lite?Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:54:
[...]
heb nu flash lite 2.1, maar kan nog geen filmpjes via internet bekijken...
iemand die weet hoe dit zit ?
Hmm, niets spookerigs aan dus, gewoon vrij verkrijgbaar.
Heb inmiddels m'n eerste filmpje in elkaar gesleuteld voor de foon, maar anti-alias doet ie niet. Jammer. YouTube detecteert de Flash Player niet, dus het is wel erg beta allemaal.
Overigens beetje off-topic, maar jammer dat Vodafone vollop adverteert met filmpjes kijken op YouTube, terwijl dat dus technisch nog niet mogelijk is. Sowieso vraag ik me al af hoe ver je komt met 50 MB, wat de FUP is voor de 'Zorgeloos Mobiel Internet'-Blox.
[ Voor 23% gewijzigd door SanderTje! op 25-06-2007 00:16 ]
Verwijderd
Wie weet er eigenlijk waar je Quickoffice kunt halen. Gewoon diegene die er al opstond, want ik hoef alleen maar bestandjes te bekijken. Verwijderd van de originele mem card

Verwijderd
FUB ?SanderTje! schreef op maandag 25 juni 2007 @ 00:12:
[...]
Hmm, niets spookerigs aan dus, gewoon vrij verkrijgbaar.
Heb inmiddels m'n eerste filmpje in elkaar gesleuteld voor de foon, maar anti-alias doet ie niet. Jammer. YouTube detecteert de Flash Player niet, dus het is wel erg beta allemaal.
Overigens beetje off-topic, maar jammer dat Vodafone vollop adverteert met filmpjes kijken op YouTube, terwijl dat dus technisch nog niet mogelijk is. Sowieso vraag ik me al af hoe ver je komt met 50 MB, wat de FUP is voor de 'Zorgeloos Mobiel Internet'-Blox.
Sorry, Fair Use Policy. Ze zeggen Onbeperkt, maar in de algemene voorwaarden staat 50 MB verbruik dat dat het maximum is. Overschrijd je 3 keer in 3 maanden, dan nemen ze contact met je op om het te matigen.
Ik denk dat ik na 3 maanden aan de beurt ben...

[ Voor 7% gewijzigd door SanderTje! op 26-06-2007 22:30 ]
Hey iedereen,
Ik zit met het probleem dat, welk profiel/instellingen(expert modus) ik ook gebruik bij Nero Recode 2, ik geen enkel filmpje kan afspelen. Als ik filmpjes codeer met standaar nero digital in H263 met het mobile profiel kan ik in de gallerij wel thumbnails zien van het filmpje maar als ik ze wil afspelen reageert Realplayer met een foutmelding.
Daarom mijn vraag: zijn er speciale restricties wat betreft het encoden van nero digital zodat ik ze kan afspelen op mijn N70. Is hier mogelijk al een profiel voor in Recode 2
Ik zit met het probleem dat, welk profiel/instellingen(expert modus) ik ook gebruik bij Nero Recode 2, ik geen enkel filmpje kan afspelen. Als ik filmpjes codeer met standaar nero digital in H263 met het mobile profiel kan ik in de gallerij wel thumbnails zien van het filmpje maar als ik ze wil afspelen reageert Realplayer met een foutmelding.
Daarom mijn vraag: zijn er speciale restricties wat betreft het encoden van nero digital zodat ik ze kan afspelen op mijn N70. Is hier mogelijk al een profiel voor in Recode 2
Als ik de voorkant er af probeer te halen dan gaat dit heel stroef waardoor ik hem niet uit kan blazen. En als ik tot de bovenkant wil komen waar het geluid uitkomt dan heb ik een torx schroevendraaier of niet?SanderTje! schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:00:
[...]
Ik ben een fan van de compressor voor dit soort dingen. Heb van de week het toestel nog opengehaald en even de boel flink uitgeblazen. Werkt topIk denk als je ook zo'n ding hebt of regelt, dat je het dan zonder openhalen nog wel moet kunnen fixen.
Succes!
Zag ergens dat deze 5-10 euro waren, maar kan je die voor meer dingen gebruiken (qua telefoons enzo).
Heb hier een lijstje met torx draaiers:
http://shopping.kelkoo.nl...kia_schroevendraaier.html
Maar hoe weet ik welke ik moet hebben? Een nummer 3,4 of 5 ?
Deze hier is een nummer 5 maar ze lijken allemaal hetzelfde
hier staat dat het een torx 6 is die voor alle reparaties aan alle telefoons.
Voor de rest; krast jullie scherm ook, en zie je deze krasjes weerspiegelen op het scherm(vooral als die wit is)? Best irri omdat het heel raar spiegelt op witte scherm. Maar kan hier ook iets aan gedaan worden, qua poetsmiddel of screenprotector zodat er niet meer komen?
[ Voor 34% gewijzigd door Vincitore op 06-07-2007 22:23 ]
Verwijderd
ter info voor iedereen met een T-mobile simlock.
Ik wil deze (uiteraard legaal) verwijderen via T-mobile. (heb de telefoon langer dan een jaar in mijn bezit bij online verlening via T-mobile)
Via de website is dit niet mogelijk.
gisteren bij de T-mobile shop (Rotterdam) geweest : ze gaven daar aan dat:
1- ik 2 tot 8 weken moet wachten op de unlock code die thuis gestuurd wordt
2- deze code waarschijnlijk niet werkt omdat er problemen zijn bij Nokia met het unlocken van de N70
3- als dit ook bij mij het geval is, dan kan ik het toestel inleveren en wordt het naar de fabriek gestuurd en wordt het daar unlocked....
ben benieuwd naar andere ervaringen
heb in deel 3 wel e.e.a. gevonden dat er gedacht werd dat je simlock met upgraden van je software weggehaald wordt : dit is ook bij mij niet het geval (kan het me ook niet voorstellen).
Ik wil deze (uiteraard legaal) verwijderen via T-mobile. (heb de telefoon langer dan een jaar in mijn bezit bij online verlening via T-mobile)
2- deze code waarschijnlijk niet werkt omdat er problemen zijn bij Nokia met het unlocken van de N70
3- als dit ook bij mij het geval is, dan kan ik het toestel inleveren en wordt het naar de fabriek gestuurd en wordt het daar unlocked....
heb in deel 3 wel e.e.a. gevonden dat er gedacht werd dat je simlock met upgraden van je software weggehaald wordt : dit is ook bij mij niet het geval (kan het me ook niet voorstellen).
Verwijderd
ik heb t mobile gebeld en gevraagd om unlockcode en 2 weken later had ik m in huis,Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 20:48:
procedure volgen die bijgesloten zit en binnen 30 seconde heb je de telefoon simvrij
Weet iemand dit toevallig want dan kan ik gaan kloten en zo'n schroevendraaier bestellen...Infinitytron schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 22:09:
[...]
Als ik de voorkant er af probeer te halen dan gaat dit heel stroef waardoor ik hem niet uit kan blazen. En als ik tot de bovenkant wil komen waar het geluid uitkomt dan heb ik een torx schroevendraaier of niet?
Zag ergens dat deze 5-10 euro waren, maar kan je die voor meer dingen gebruiken (qua telefoons enzo).
Heb hier een lijstje met torx draaiers:
http://shopping.kelkoo.nl...kia_schroevendraaier.html
Maar hoe weet ik welke ik moet hebben? Een nummer 3,4 of 5 ?
Deze hier is een nummer 5 maar ze lijken allemaal hetzelfdehttp://www.mobielbereikba...rx%205%20Schroevendraaier
hier staat dat het een torx 6 is die voor alle reparaties aan alle telefoons.
Voor de rest; krast jullie scherm ook, en zie je deze krasjes weerspiegelen op het scherm(vooral als die wit is)? Best irri omdat het heel raar spiegelt op witte scherm. Maar kan hier ook iets aan gedaan worden, qua poetsmiddel of screenprotector zodat er niet meer komen?
bij elke doehetzelfzaak Gamma Praxis en noem maar op.Infinitytron schreef op maandag 09 juli 2007 @ 15:06:
[...]
Weet iemand dit toevallig want dan kan ik gaan kloten en zo'n schroevendraaier bestellen...
daar staan van die 5 eurobakken, en tis ff snuffelen maar dan heb je ze.
Ok, dan ga ik daar eens ff snuffelen en zien of ze daar te verkrijgen zijn. Bedankt!hetnet schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:15:
[...]
bij elke doehetzelfzaak Gamma Praxis en noem maar op.
daar staan van die 5 eurobakken, en tis ff snuffelen maar dan heb je ze.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 20:48:
[........]
bij de T-mobile shop (Rotterdam) geweest : ze gaven daar aan dat:
[...]
Ter info:Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 06:33:
ik heb t mobile gebeld en gevraagd om unlockcode en 2 weken later had ik m in huis,
procedure volgen die bijgesloten zit en binnen 30 seconde heb je de telefoon simvrij
ik heb inmiddels dezelfde ervaring als Reezer :
gisteren (na 7 werk dagen) de simunlockcode in huis gekregen.
in 14 stappen invoeren en jawel : N70 is simlock vrij.
geen probleem dus!
Ik heb een probleem sinds de laatste firmware update.
Mijn gebelde nummer historie word niet meer opgeslagen!!
Als ik dus iemand gebeld heb en druk daarna op het groene telefoontje, dan is dat nummer er dus niet bijgekomen, erg storend dus!!!
iemand een idee?
Als ik dus iemand gebeld heb en druk daarna op het groene telefoontje, dan is dat nummer er dus niet bijgekomen, erg storend dus!!!
iemand een idee?
Verwijderd
Ik had dat eerst ook. Een keer herstarten en dat moet overRandeazy schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:44:
Ik heb een probleem sinds de laatste firmware update.
iemand een idee?
Situatieschets:
N70, met tomtom voorgeinstalleerd op bijgeleverd kaartje. Kaartje wordt te klein.
Ik kopieer alles met cardreader (dus ook de system dir) naar HD, en van daar weer naar nieuwe MMC (kingston 1GB).
Tomtom start op, maar vraagt om activatie? Dat zou toch niet hoeven? En dat tomtom code pasje heb ik al een jaar niet meer gezien. Zie ik iets over het hoofd?
N70, met tomtom voorgeinstalleerd op bijgeleverd kaartje. Kaartje wordt te klein.
Ik kopieer alles met cardreader (dus ook de system dir) naar HD, en van daar weer naar nieuwe MMC (kingston 1GB).
Tomtom start op, maar vraagt om activatie? Dat zou toch niet hoeven? En dat tomtom code pasje heb ik al een jaar niet meer gezien. Zie ik iets over het hoofd?
Wise enough to play the fool
Verwijderd
Hoe werkt dat? want ik probeer een boel, maar krijg t maar niet voor elkaarVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:20:
dat denk ik dat ze mij ook wel bellen hahaha
ik luister heel de dag stream via telefoon
Verwijderd
misschien hele domme vraag, en waarschijnlijk is het hier al gesteld..
Ik wil graag de "Snelkoppelingen" op het hoofdscherm van mijn N72 wijzigen. Zo zou ik graag TomTom willen toevoegen e.d. Iemand een idee hoe dit / of dit kan?
Ik wil graag de "Snelkoppelingen" op het hoofdscherm van mijn N72 wijzigen. Zo zou ik graag TomTom willen toevoegen e.d. Iemand een idee hoe dit / of dit kan?
Vast al eens beantwoord, maar zal even vertellen waar het bij mijn N70 staat: via settings->Phone->Standby Mode->Active standby apps.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:21:
misschien hele domme vraag, en waarschijnlijk is het hier al gesteld..
Succes
Bij mij zelfde laken en pak. Wacht nu al 2 weken op unlock code. Nog niet ontvangen dus to be continued...Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 08:45:
[...]
[...]
Ter info:
ik heb inmiddels dezelfde ervaring als Reezer :
gisteren (na 7 werk dagen) de simunlockcode in huis gekregen.
in 14 stappen invoeren en jawel : N70 is simlock vrij.
geen probleem dus!
Verwijderd
Voor de mensen die het net als ik niet konden vinden hoe je toetsenblokkering erop zet, zonder dat gedoe in het menu beveiling etc. Gewoon links boven in die toets indrukken en dan snel op het hekje.
Ik kon dit dus nooit vinden omdat je het snel moet intoetsen achter elkaar. Dus je hebt geen programmatjes nodig hiervoor,zoals Autolock. En je kunt hem dus ook zelf inschakelen op dezelfde manier....
Ik kon dit dus nooit vinden omdat je het snel moet intoetsen achter elkaar. Dus je hebt geen programmatjes nodig hiervoor,zoals Autolock. En je kunt hem dus ook zelf inschakelen op dezelfde manier....
Ivm de bekende bluetooth-tomtom-N70 verbindingsproblemen met de t-mobile 2.0539.1.2 firmware en de onwelwillendheid van T-mobile een nieuwe firmware uit te brengen ben ik van plan dan maar de rebrand-route (NSS-NSU) te gaan volgen zodat ik hem met de nokia software kan updaten met een nieuwe (generic) firmware.
Wat ik niet kan vinden op Go-T is een antwoord op de vraag of de simlock hier nog een probleem in vormt. De simlock hoeft er dus niet af maar ik vraag me dus af of het proces van de firmware update nog hinder van de simlock ondervindt. Wil nl. niet de N70 foon vergallen!
Tevens: kan dit proces gewoon met de in het pakket bijgeleverde USB kabel worden uitgevoerd (kwam ook ergens iets van een DKU-2 kabel (??) tegen).
Jullie reacties/ervaringen zijn meer dan welkom!!!
Wat ik niet kan vinden op Go-T is een antwoord op de vraag of de simlock hier nog een probleem in vormt. De simlock hoeft er dus niet af maar ik vraag me dus af of het proces van de firmware update nog hinder van de simlock ondervindt. Wil nl. niet de N70 foon vergallen!
Tevens: kan dit proces gewoon met de in het pakket bijgeleverde USB kabel worden uitgevoerd (kwam ook ergens iets van een DKU-2 kabel (??) tegen).
Jullie reacties/ervaringen zijn meer dan welkom!!!
[ Voor 21% gewijzigd door fallusballus op 26-07-2007 21:23 . Reden: toelichting vraag ]