Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/n70topic/header.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/n70topic/inhoud.jpg
  • Specificaties
  • Tools/games
  • Plaatjes
  • FAQ
  • Links
Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/n70topic/previoustopics.jpg

Nokia N Series - N70
Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 2
Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 3

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/n70topic/specs.jpg
  • Standbytime: 264
  • Smartphone: Ja
  • Kleurendisplay: Ja
  • Schermresolutie (pixels): 176 x 208
  • Geheugentype: MultiMediaCard reduced size dual voltage !!!
  • Uitbreidbaar geheugen: Ja
  • Besturingssysteem: Symbian OS v8.1 2nd edittion
  • GSM Netwerken: tri-band
  • Bluetooth: 2.0
  • EDGE: Ja
  • Netwerk Frequenties: 900,1800,1900
  • GPRS: class 10
  • USB-aansluiting: USB 2.0
  • MMS: Ja
  • UMTS: Ja
  • WAP: 2.0
  • Camera: Ja
  • Megapixels: 2.0
  • Maximale resolutie: 1600 x 1200
  • Zoomlens: digitaal
  • Flitser: Ja
  • Videospeler: 3GP,MPEG4
  • Video opnamen: Ja
  • Intern geheugen (mb.): 30
  • 2e camera: Ja
  • Batterij: Li-Ion
  • Batterijspanning: 970
  • Gesprekstijd (min.): 210
  • Laatste nummer geheugen: Ja
  • Tril-functie: Ja
  • Beltonen toevoegen: Ja
  • Handsfree speaker: Ja
  • Radio: Ja
  • Tekstinvoer: T9
  • Voice dialing: Ja
  • Email: Ja
  • Internetbrowsing: Ja
  • Mediaspeler: MP3 / ACC
  • Organizer: agenda,contactpersonen,taken
  • Extra functies: spelletjes,voice memo,instant messaging,java
  • Afmeting (HxBxD): 108 x 53 x 22
  • Geïntegreerde antenne: Ja
  • Gewicht (gr.): 128
  • Aantal kleuren: 262.144
  • Beltonen: True Tones, Polyphonic (64 channels), MP3
  • Overig: Visual Radio*, Push to talk*
* = afhankelijk van netwerk.

Laatst uitgebrachte firmware voor de N70: 5.0638.3.0.1
Changelog, met dank aan Xymox

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/n70topic/toolsgames.jpg

Gratis:
Opera Mobile
Internet Browser voor je telefoon die je gratis kan gebruiken.

FExplorer
Zeer goede (en bekende) File explorer.

Helix Player
Met Helix Player kun je RealPlayer streams (smallband) afspelen op je telefoon. (Dank aan MasterJR voor de hosting!)

Nokia Open Source Projects
Op deze website vind je allerlei open source programmaatjes, officieel van Nokia. Met dank voor deze link aan Tomic.

Betaald:
SmartMovie
Een videoplayer voor op je telefoon, met tevens een converter waarmee je op je PC direct films kunt converteren om op je telefoon te kijken.

MtVoid ControlFreak
Een tool waarmee je je computer via Bluetooth kunt besturen.

Oxygen Phone Manager for Symbian Phones
Met dit programma kun je je telefoon backuppen, inclusief al je SMS'jes, foto's, video's. Biedt ook diverse exportmogelijkheden voor SMS, telefoonboek, etc.

Mobiola Web Camera
Dit programma stelt je in staat de camera van je telefoon te gebruiken als webcam op je PC.

Zensis Photorite SP
Een uitgebreide gallerij die ook een aantal bewerkingsmogelijkheden biedt.

PowerMP3
Een MP3 speler voor je telefoon, als alternatief voor de standaard speler.

My-Symbian.com
Website met allerlei betaalde software voor je telefoon.

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/n70topic/plaatjes.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/8599/dsc0092117mp.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img360.imageshack.us/img360/6178/dsc009221ck.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img360.imageshack.us/img360/4609/dsc009231qi.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/n70topic/faq.jpg

:? Hoe stel ik i-Mode in?
Klik hier voor een guide.

:? Hoe verwijder ik de front-cover van de N70?
Klik hier voor een guide.
En hier vind je nog een filmpje.

:? Zijn er ook andere covers voor de N70 dan de zilveren versie?
Ja, die zijn er. Gebruik hiervoor bijvoorbeeld eBay om deze covers te bemachtigen. Er is alleen een officiële zwarte cover verkrijgbaar, alle overige kleuren zijn nagemaakt. Een nagemaakte versie herken je aan het Nokia-logo dat niet ingeponst is, maar erop geplakt waardoor deze er sneller afslijt.

:? Ik kan geen software installeren?
Waarschijnlijk staat de beveiliging in beheer nog aan. Ga in het menu naar Instrumenten > Beheer > Opties > Instellingen. Zet daar 'Software-installatie' op aan.

:? Is er ook een manier om een 3,5 mm-jack aan te sluiten?
Ja, hiervoor heb een Nokia verloopstuk nodig, type AD-15. Er zijn ook niet officiële verloopstukjes te krijgen.

:? Hoe lang gaat de accu mee als hij volgeladen is?
Bij intensief gebruik ongeveer anderhalve dag. Bij normaal gebruik 2 dagen. Maar hoe leger je batterij, hoe sneller de telefoon vastloopt. Ook zal de Dual-GSM functie (UMTS) dan niet meer beschikbaar zijn.

:? Mijn batterij is enorm snel leeg!
Het kan zo zijn dat je accu wat ouder is, in dat geval is het logisch. Ook Li-Ion batterijen hebben niet het eeuwige leven. Mocht het zo zijn dat je Autolock hebt geinstalleerd, verwijder dit dan! Er is gemeld dat dit ongeveer de helft scheelt in energieverbruik

:? Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik zo lang mogelijk kan doen met een volgeladen accu?
Naast je telefoon natuurlijk compleet uit te zetten O-) :
  • Zet Bluetooth uit
  • Zet de GSM niet op Dual GSM mode, maar op enkel GSM. Dat kun je als volgt doen:
    Menu > Instrumenten > Instellingen > Netwerkinstellingen > Netwerkmodus. Zet deze dan niet op 'Dual Mode', maar op GSM. Hiermee verlies je echter wel de UMTS mogelijkheid zolang het op deze instelling staat.
:? Wat voor geheugen past in deze telefoon?
In de Nokia N70 gaat een Reduced Size MultiMedia Card (RS MMC). Belangrijke eigenschap is dat hij dual voltage moet zijn. Deze kaarten kun je krijgen tot 1 GB op het moment van schrijven.

:? Waar verander ik de Screensaver?
Dit verander je als volgt. Open het menu, ga naar Instrumenten > Thema's > Opties > Bewerken. Hier kun je dan de 'Energiespaarstand' aanpassen, welke je screensaver is.

:? Kan ik zelf mijn firmware updaten?
Naast dat je naar een Nokia Service Point kunt gaan, kun je nu ook zelf je software updaten. Dit kan voor zowel de N70 als de N72 via de website van Nokia. Dank aan Sonsan, die het in een eerder deel heeft gemeld.

:? Hoe formateer ik m'n telefoon?
Laad de batterij van je telefoon volledig op. Zet de telefoon opnieuw aan, en houdt de volgende 3 toetsen vast: groen + 3 + *. De telefoon zal nu volledig formatteren, een eventuele MMC kaart wordt niet geformateerd.

:? Kan ik het lampje achterop de telefoon ook gebruiken als zaklamp?
Inmiddels kun je (niet met de nieuwste firmware!) een gratis programma gebruiken, hier te vinden.
Let op! Dit programma laat je flits-LED vollop branden, gebruik is op eigen risico. Nokia heeft dit lampje niet ontworpen om langdurig te branden.

:? Wat is het verschil tussen de Nokia N70 en de Nokia N72?
De N72 heeft geen UMTS en geen camera voorop. Voor de rest is het vooral het uiterlijk.

:? Zijn de kaarten van TomTom 6 backwards compatible met TomTom 5?
Nee, dit is helaas niet het geval.

:? Welke 'codes' zijn er voor dit toestel?
Auteur van startpost stelt zich niet aansprakelijk voor eventuele schade die hiermee geleden wordt.
*#06#: Toont het unieke IMEI-nummer
*#0000#: Firmwareversie
*#2820#: Bluetooth (BT) adres
*#7370#: Soft-format, wist het telefoongeheugen
*#7780#: Herstelt de telefoon naar de originele instellingen

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/n70topic/links.jpg

Review van de Nokia N70 op mobile-review.com

Review van de 2 megapixel camera op de Nokia N70 op mobile-review.com

Crazy Little World Of Mine
Hier staan een paar fantastische guides op om bijvoorbeeld te internetten met je toestel via Bluetooth. Een hele mooie uitleg die deze site biedt is internet op je N70 via Bluetooth. Dat betekent dus wanneer je in de buurt bent van je eigen PC met BT dongle, dat je dan op internet kunt.

Officiële Nokia N70 Support site
Nokia.nl biedt de handleiding online aan, evenals diverse tools die je op je telefoon kunt gebruiken.

Zedge
Themes/wallpapers

Credits/redactie:
Startpost gefabriceerd door SanderTje!. Aanvullingen en/of correcties op deze startpost kun je doorgeven op het e-mailadres: got [dot] nokian70 [at] gmail [dot] com.

[ Voor 6% gewijzigd door SanderTje! op 21-02-2007 18:01 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Ik wil ook nog graag wat specifieke N72 informatie toevoegen. Iemand ideën hierover waar dat schematisch te vinden valt?

[ Voor 17% gewijzigd door SanderTje! op 17-09-2006 04:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Ik lees het net in de TS : *#2820#: Bluetooth (BT) adres

Wat is dat en wanneer zou je dat willen weten ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coktatli
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-08 16:45
Ik heb gehoord dat de vodafone simlock van een nokia n70 al bij een aantal plekken te unlocken is. Maar hoorde dat ze er veel geld voor vragen 60 euries :S

Weet er trouwens iemand of je bij een nokia n70 vodafone toestel een vodafone simkaart erin moet hebben om het te kunnen unlocken? Of kan het ook zonder simkaart? Ik vroeg me af hoe ze dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op zondag 17 september 2006 @ 04:24:
Ik wil ook nog graag wat specifieke N72 informatie toevoegen. Iemand ideën hierover waar dat schematisch te vinden valt?
n72? wat is dat? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nog een beetje aanvulling voor de TS

Is er ook een manier om een 3,5 mm-jack aan te sluiten?
Ja, hiervoor heb een Nokia verloopstuk nodig, type AD-15. Er zijn ook niet officiële verloopstukjes te krijgen.

-Je hebt ook nog de AD-45

Wat voor geheugen past in deze telefoon?
In de Nokia N70 gaat een Reduced Size MultiMedia Card (RS MMC). Belangrijke eigenschap is dat hij dual voltage moet zijn. Deze kaarten kun je krijgen tot 1 GB op het moment van schrijven.

-je hebt tegenwoordig ook 2GB

Kan ik het lampje achterop de telefoon ook gebruiken als zaklamp?
Je kunt dit alleen doen door te filmen met de telefoon. Het lampje is dan echter niet zo fel. Er is (nog) geen programma die het wel mogelijk maakt om dit lampje op deze manier te gebruiken.

-S60SpotOn - laat de displayverlichting aan blijven, of zet je cameraLED aan (op filmfelheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Klippy

Still Game

http://www.newmobile.nl/eur/nl/Review.php?review_id=ac7035

Dat is wel een aardige review van de N72, zitten ook wat foto's bij van N70 en 72 naast elkaar, misschien leuk voor de startpost.
En een lijstje specs kan je wel vinden op bijna elke GSM shop pagina. http://www.smartphoneshop.nl/product/29166

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
SanderTje! schreef op zondag 17 september 2006 @ 04:24:
Ze zijn precies hetezelfden, alleen het uiterlijk is anders. Dus echte verschillen zijn er niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

DaannO schreef op zondag 17 september 2006 @ 11:06:
[...]

Ze zijn precies hetezelfden, alleen het uiterlijk is anders. Dus echte verschillen zijn er niet :S
Daarbij moet wel worden opgemerkt dat de N72 geen UMTS of videogesprek camera heeft en dat men wijzigingen heeft aangebracht in het accessoirepakket. Verder zijn alleen de thema’s, de aanwezige programma’s en het uiterlijk van het toestel aangepakt
Bijna :)

Maar is verder weinig verschil inderdaad, alleen nu staat er helemaal niks over de N72 in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

* floriske.nl is van plan volgende week de N70 aan te schaffen, maar heeft nog een vraagje

Ik ben van plan de telefoon te gaan gebruiken i.c.m. de originele nokia LD-3W BT (of de originele tomtom SirfIII) GPS ontvanger en TOMTOM mobile 5.

Tevens wil ik er een Parrot CK-3100 BT carkit bij kopen.

Nu vroeg ik me af of het, wel of niet d.m.v. een plugin, mogelijk is audio an TOMTOM weer te laten geven via de carkit. Ofwel of TomTom tegelijkertijd met/via de carkit te gebruiken is dus.

[ Voor 3% gewijzigd door floriske.nl op 17-09-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
[b][message=26499978,noline]
Nu vroeg ik me af of het, wel of niet d.m.v. een plugin, mogelijk is audio an TOMTOM weer te laten geven via de carkit. Ofwel of TomTom tegelijkertijd met/via de carkit te gebruiken is dus.
dat gaat automatisch.
tomtom gaat bij mij iig over m'n bluetooth headset.. wat ik bijzonder irritant vind omdat je dan de hele weg met dat ding in je oor moet zitten.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 10:54:
heb nog een beetje aanvulling voor de TS

Is er ook een manier om een 3,5 mm-jack aan te sluiten?

-Je hebt ook nog de AD-45
Deze ziet er ook wel leuk uit, weet niet of het de AD-45 is (de AD-15 is het in iedergeval niet)
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230023985441&ih=013&category=111165&rd=1

de nokia AD-45 kan ik nergens vinden, wel de AD-46
http://www.expansys.nl/product.asp?code=136562

En dan is er nog de AD-49
http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=2618&ref=1003

[ Voor 19% gewijzigd door LessRam op 17-09-2006 18:06 ]

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royaldust
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-01 18:39
floriske.nl schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:45:
* floriske.nl is van plan volgende week de N70 aan te schaffen, maar heeft nog een vraagje

Ik ben van plan de telefoon te gaan gebruiken i.c.m. de originele nokia LD-3W BT (of de originele tomtom SirfIII) GPS ontvanger en TOMTOM mobile 5.

Tevens wil ik er een Parrot CK-3100 BT carkit bij kopen.

Ik heb een Parrot BT handsfree set en de instructies komen inderdaad via de luidsprekers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Heeft iemand eigenlijk al eens de visual radio gebruikt? Zo ja, hoe? Welk netwerk? En wat is het eigenlijk :P Soort van TV via mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb ook een N70 over kunnen kopen van iemand en moet zeggen dat ik het een erg leuk telefoontje vind. Ik heb dat visual radio wel eens gebruikt maar eigenlijk alleen de radio voor het visuele gedeelte moet je een code invullen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:22
tvp ...

nog geen antwoord op kunnen vinden waarom kan ik geen streaming radio openen ?

gewoon www.radio538.nl en dan het knopje luister live aanklikken hij gaat een asp file downloaden daar voor geef die wel de melding dat er geen software is die dit af kan spelen welke software moet ik hier voor gebruiken dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
wd200 schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:33:
tvp ...

nog geen antwoord op kunnen vinden waarom kan ik geen streaming radio openen ?

gewoon www.radio538.nl en dan het knopje luister live aanklikken hij gaat een asp file downloaden daar voor geef die wel de melding dat er geen software is die dit af kan spelen welke software moet ik hier voor gebruiken dan ?
Software die punten en komma's in je posts plaatst. (stille hint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heeft iemand E32Frodo al fatsoenlijk aan de praat? Ik kan met geen mogelijkheid .d64 roms openen (kan er ook niet naartoe browsen) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb bij vBoy een soortgelijk probleem: ik kan iedere rom maar 1 keer spelen, zodra er een .sav file is aangemaakt kan ik de rom niet meer openen. Iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Baal nieuws:
TomTom 6.0 gaat niet werken op de N70..... TomTom 6 is geschreven voor Symbian S60-3 (> 9.x)
En de N70 heeft Symbian S60-2 (8.x)

Dus op de N70 zit je vast aan de laatste TomTom 5 serie (5.202)

• wd200
TommyboyNL schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:40:
[...]

Software die punten en komma's in je posts plaatst. (stille hint)
je vind je zelf vast grappig !
Ik bedoel weer een zinloze post die de database vervuilt, vertel me liever hoe ik me radio werkend krijg.

• Laythian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-08 09:05
ik wil nou een geheugen kaart kopen voor me N70, mijn vraag is : maakt het uit wat de voltages zijn ? in het boekje staat dat het 1.8 of 3V moet zijn ? maakt dat nou uit of kan het ook 1.8-3.3V zijn ?

Verwijderd

[b][message=26499475,noline]
Kan ik het lampje achterop de telefoon ook gebruiken als zaklamp?
Je kunt dit alleen doen door te filmen met de telefoon. Het lampje is dan echter niet zo fel. Er is (nog) geen programma die het wel mogelijk maakt om dit lampje op deze manier te gebruiken.

-S60SpotOn - laat de displayverlichting aan blijven, of zet je cameraLED aan (op filmfelheid)
ik gebruik een programmatje genaamd Flashlight en het is blijkbaar gemaakt door: Daz 2006

anywayz... werkt ook zeer goed -.-

• TommyboyNL
  • Niet online
wd200 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:56:
[...]

je vind je zelf vast grappig !
Ik bedoel weer een zinloze post die de database vervuilt, vertel me liever hoe ik me radio werkend krijg.
Ik vind mezelf niet grappig, maar vind jouw post wel behoorlijk onleesbaar. En echt database vervuilend zijn posts die onleesbaar zijn doordat leestekens ontbreken.

Om terug te komen op de radio: Plug je headset in, start het radio proggie en kies de frewuentie van het radiostation dat je wilt luisteren. Het kan zijn dat hij hem niet automatisch kan vinden, door relatief slecht bereik. Veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dazzling
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Hoi!

Geen vraag, maar complimenten :)

Ik heb alle topics over de N70 doorgelezen
en heb op die manier veel waardevolle informatie
opgedaan!

Ik heb sinds een paar maanden de N70
en ben, mede dankzij alle tips en trucs
die hier gegeven werden door iedereen,
meer dan tevreden over dit toestel!!

Absolute topper was de tip dat je nu
online je firmware kunt upgraden.
Sindsdien ben ik van mijn BT problemen
verlost en hij is ook wat sneller geworden.

Dus allemaal hartstikke bedankt voor
jullie tips!! _/-\o_

Grtz,
dazz

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:15

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

wd200 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:56:
[...]
vertel me liever hoe ik me radio werkend krijg.
Je zou ook software kunnen downloaden die je manieren aanleert. :+

jep, deze post heeft wel een serieuze ondertoon; zo ga je toch niet met mensen om man

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

dazzling schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:00:
Dus allemaal hartstikke bedankt voor jullie tips!!
GOT rulez _/-\o_

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
TommyboyNL schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:53:
[...]

Ik vind mezelf niet grappig, maar vind jouw post wel behoorlijk onleesbaar. En echt database vervuilend zijn posts die onleesbaar zijn doordat leestekens ontbreken.

Om terug te komen op de radio: Plug je headset in, start het radio proggie en kies de frewuentie van het radiostation dat je wilt luisteren. Het kan zijn dat hij hem niet automatisch kan vinden, door relatief slecht bereik. Veel succes.
ik heb de vraag al 3x gesteld maar niemand stapt het volgens mij (geen kritiek op jou)
(ten eerste heb ik pocket internet totaal, dus onbeperkt gprs)
HOE OPEN IK STREAMING RADIO.

ga naar www.radio538.nl
klik op de button luister live (op de pc en mda van vriedin werkt het perfect, ook zonder headset want hij heeft die antenne helemaal niet nodig)
dan wil die een .asp file afspelen deze download die eenmaal, maar er is geen software aanwezig om het asp file af te spelen.

dus hoe kan ik radio luisteren vanaf het internet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 22:58
Kan iemand mij vertellen hoe ik via gprs mijn agenda kan syncroniseren?
Ik kan de sync software van Nokia niet gebruiken (niet insalleren). Mijn collega's syncen hun Qtek via gprs, dat wil ik ook.
Is het sowiezo mogelijk te syncen zonder die sync software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

LessRam schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:09:
Baal nieuws:
TomTom 6.0 gaat niet werken op de N70..... TomTom 6 is geschreven voor Symbian S60-3 (> 9.x)
En de N70 heeft Symbian S60-2 (8.x)

Dus op de N70 zit je vast aan de laatste TomTom 5 serie (5.202)
Ai, das minder leuk nieuws :( maar ik neem aan dat de kaarten wel bw compatible zijn?
Niet dat we straks met een stel out of date kaarten zitten te kijken.

Ben (nog) niet zo thuis in symbian en smartfones (ben bezig ;)), maar is het ook niet mogelijk op de een of andere manier S60-3 op je N70 te proppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Hoop dat ze compatible zijn ja, bij Route66 iig niet.
Een van de redenen dat ik van m'n goedkope N-gage QD naar de N72 ga... Route66 7 werkt niet op de N-Gage, zit ik met kaarten uit 2004.

Verwijderd

Ik probeer al een tijdje een PAN netwerk op te zetten met mijn telefoon (n70). Alleen mijn telefoon vraagt allemaal instellingen waarvan ik niet zeker weet wat er moet staan . Zoals servernaam, host id, host-adress en gebruikers naam, poort..

Ik heb al wat gegoogled, alleen ik kan niks erover vinden.

Als servernaam heb ik al de computernaam ingevult, als gebruikers naam en wachtwoord mijn windows gebruikers gegevens en server id heb ik het ip adres van mijn Bluetooth stickje ingevult.
Ook heb ik de goeie DNS gegevens ingevult..

Maar als ik probeer te verbinden krijg ik een verbindings fout..

De reden waarom ik dit eigenlijk wil opzetten is dat bij het standaard nokia software geen automatische bestanden synchronisatie zit.Toch wil ik dit wel laten gebeuren. (ik dacht via een pan netwerk een share aanmaken of zoiets dergelijks en dan mee in de backup laten draaien.)

Is er iemand die hier ervaring mee en me opweg kan helpen?

Verwijderd

floriske.nl schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:09:
[...]

Ai, das minder leuk nieuws :( maar ik neem aan dat de kaarten wel bw compatible zijn?
Niet dat we straks met een stel out of date kaarten zitten te kijken.

Ben (nog) niet zo thuis in symbian en smartfones (ben bezig ;)), maar is het ook niet mogelijk op de een of andere manier S60-3 op je N70 te proppen?
Ik heb ergens gelezen (weet niet meer precies waar), dat de mappen van TT6 NIET compatible zijn met TT5.......
Misschien dat Nokia met een update komt wat de S60-2 naar 60-3 veranderd, maar ik betwijfel het.
Voor Nokia is de N70 al weer een verouderd model, dus veel energie zullen ze daar wel niet meer insteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er toevallig een programma is of een update oid, zodat de filmpjes op hoge kwaliteit (mp4) geen haakbewegingen meer vertonen. (om de 10 seconde zo'n lagstootje)

gaat om een n70...

want 3gp kwaliteit sucks =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo2K-
  • Laatst online: 26-08 22:28
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 02:40:
Weet iemand of er toevallig een programma is of een update oid, zodat de filmpjes op hoge kwaliteit (mp4) geen haakbewegingen meer vertonen. (om de 10 seconde zo'n lagstootje)

gaat om een n70...

want 3gp kwaliteit sucks =]
Tip:
http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Met de volgende instellingen:
http://discussion.forum.n...um/showthread.php?t=71884

Hoop dat je hier wat aan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:24:
[...]

Ik heb ergens gelezen (weet niet meer precies waar), dat de mappen van TT6 NIET compatible zijn met TT5.......
Misschien dat Nokia met een update komt wat de S60-2 naar 60-3 veranderd, maar ik betwijfel het.
Voor Nokia is de N70 al weer een verouderd model, dus veel energie zullen ze daar wel niet meer insteken.
Misschien dat de "community" wel met een update komt. Een paar jaar geleden had ik een Motorola MPX200 (Windows Mobile 2002) en die was ook te upgraden naar Windows Mobile 2003. Welliswaar niet legaal, maar het kon wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLeddert
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 15:56

SLeddert

SLeddert

Ik probeer al een tijd om een alarmtoon 'snowball.mid' uit mijn N70 te krijgen.
Deze kan je instellen bij het 'klok' menu.
Via het bestandsbeheer kom je niet aan deze toon. Wel aan andere .mid files die op de N70 staan.
Via het 'klok' menu kan je deze toon wel vinden, maar niet versturen.
Heeft iemand een idee waar ik deze file op mijn Nokia kan vinden zodat ik hem kan versturen ?

*edit --> Middels de FExplorer kom je er aan. Is dus opgelost !

[ Voor 7% gewijzigd door SLeddert op 25-09-2006 12:12 ]

Karsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 22:58
Kick (help!!!!)
miles schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 16:56:
Kan iemand mij vertellen hoe ik via gprs mijn agenda kan syncroniseren?
Ik kan de sync software van Nokia niet gebruiken (niet insalleren). Mijn collega's syncen hun Qtek via gprs, dat wil ik ook.
Is het sowiezo mogelijk te syncen zonder die sync software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan via de datakabel en PC-suite mijn bestanden niet meer beheren. Als ik mijn telefoon aansluit zegt die wel: "NOKIA N70 verbonden via USB" maar als ik dan bijvoorbeeld via de Nokia phone browser mijn telefoon wil benaderen zegt die: "De bewerking kan niet worden voltooid"

Heeft misschien een oplossing voor mijn probleem?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De nokia N70 music range is gepresenteerd in een zwart kleurtje:

Afbeeldingslocatie: http://nds3.nokia.com/pressphotos/public/global/devices/music_range/03_n70_music_edition_lowres.jpg

Verdere verschillen zijn nog niet duidelijk, maar hier staat meer info: http://www.nokia.com/A4136017?category=music_range#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 12:34
Weet iemand waar je die theme kunt downloaden van de N70 Music Range?

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:00

MJV

Hoe synchroniseren jullie de kalender van de N70 een willekeurige kalender op je PC?

Met Outlook zal het ongetwijfeld mogelijk zijn, maar ik sta niet te popelen om dat speciaal hiervoor te installeren.

Nu heb ik al het programmatje GCALSYNC gevonden, waarmee je je Google Calendar kunt synchroniseren met je telefoon. Dat is dus iig een optie.

Wat ik dus eigenlijk zoek is een simpele applicatie waarmee je op je PC afspraken kunt invoeren, en die later kunt synchroniseren met je N70, en vice versa.

Verwijderd

ja, SUPER werkt indd super -.-

maar ik bedoelde eigenlijk de filmpjes (videos) die je zelf maakt met je telefoon. Als ik hoge kwaliteit selecteer (mp4) dan laggen de filmpjes zoals ik al zei. Als ik de middelste kwaliteit selecteer (3gp) dan heb ik nergens last van...

is hier ook een oplossing voor? :>

Verwijderd

Weet iemand ook een tooltje waarmee je hotspots kan detecteren?

• Scotix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:05
Ik ben nu al een tijdje bezig met Control freak.

Ik kan connecten via bluetooth met de computer.
Er staat: --Connected--
Alleen ik draai winamp + plugin maar ik krijg maar verder niks te zien op Control freak.

Ik weet ook niet welk Com poort ik moet invullen bij de plugin van Winamp.

Winamp Versie:
5.3
Control Freak versie: 2.5

Wie heeft hier ervaring mee ?

• TommyboyNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 20:50:
Weet iemand ook een tooltje waarmee je hotspots kan detecteren?
Dat zal niet gaan lukken emt je N70. Om gebruik te maken van hotspots heb je WiFi nodig. Dit heeft de N70 niet...

Verwijderd

Jammer.. En heeft er iemand ervaring met het remote controllen van je pc via bluetooth?

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 23:11:
Jammer.. En heeft er iemand ervaring met het remote controllen van je pc via bluetooth?
Ik gebruik ControlFreak, erg handig tooltje.

• Scotix
SanderTje! schreef op woensdag 27 september 2006 @ 23:35:
[...]

Ik gebruik ControlFreak, erg handig tooltje.
Weetje dan misschien ook mijn vraag hierboven?:P
Scotix schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:42:
Ik ben nu al een tijdje bezig met Control freak.

Ik kan connecten via bluetooth met de computer.
Er staat: --Connected--
Alleen ik draai winamp + plugin maar ik krijg maar verder niks te zien op Control freak.

Ik weet ook niet welk Com poort ik moet invullen bij de plugin van Winamp.

Winamp Versie:
5.3
Control Freak versie: 2.5

Wie heeft hier ervaring mee ?

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
DutchBlood schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:10:
Hoe synchroniseren jullie de kalender van de N70 een willekeurige kalender op je PC?

Met Outlook zal het ongetwijfeld mogelijk zijn, maar ik sta niet te popelen om dat speciaal hiervoor te installeren.

Nu heb ik al het programmatje GCALSYNC gevonden, waarmee je je Google Calendar kunt synchroniseren met je telefoon. Dat is dus iig een optie.

Wat ik dus eigenlijk zoek is een simpele applicatie waarmee je op je PC afspraken kunt invoeren, en die later kunt synchroniseren met je N70, en vice versa.
Net geprobeerd om die gcalsync te installeren, maar werkt niet? Zowel de signed als unsigned

Verwijderd

Bedankt voor jullie antwoorden.

Als we dan toch zo lekker bezig zijn:
Weetiemand een tooltje waarmee ik automatisch profielen kan laden?

Zodat hij zegmaar als de telefoon opeen schooldag automatisch op stil gaat en daarna weer op algemeen.

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:55

World Citizen

FreeReef.nl

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:11:
[...]

ik gebruik een programmatje genaamd Flashlight en het is blijkbaar gemaakt door: Daz 2006

Maakt dit tooltje gebruik van de voledige capaciteid van het lampje? ik heb namenlijk het idee dat S60Spot-on dat niet doet....

FreeReef.nl

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 20:11:
[...]

Ik gebruik N70Torch werkt net zo goed als de andere progs.

Maar er komt dus geen TT6 voor de N70....hmmmz, erg jammer.

Verwijderd

Ik heb hem geïnstalleerd e.d. maar nu als ik connect, krijg ik te zien dat hij connected is, en dan krij gik de melding of ik de plugin heb gestart en als ik op druk, dan blijft er staan: Waiting for server.

De plugin is gestart, de server is gestart, en ik heb de com port ingesteld... Wat zou ik fout kunnen hebben gedaan? (in de readme staat geen oplossing hiervoor die werkt)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 18:06 ]

• Scotix
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:40:
Ik heb hem geïnstalleerd e.d. maar nu als ik connect, krijg ik te zien dat hij connected is, en dan krij gik de melding of ik de plugin heb gestart en als ik op druk, dan blijft er staan: Waiting for server.

De plugin is gestart, de server is gestart, en ik heb de com port ingesteld... Wat zou ik fout kunnen hebben gedaan? (in de readme staat geen oplossing hiervoor die werkt)
ik zit precies met hetzelfde probleem :|

Het is volgens mij wel iets met de plugin of de Com poort

• SanderTje!
  • Niet online
Wat betreft N70Torch: ik vroeg me af of er ook schade mee aangericht kan worden aan je telefoon. De felheid die het gebruikt is behoorlijk voor zoiets en ik weet niet of dat lampje ervoor gemaakt is...

Op de site van de makers van N70Torch staat wel dit:
N70Torch is designed to enable the flash for short period illumination, please avoid long term usage.

Verwijderd

Decon Frost schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:01:
[...]

Maakt dit tooltje gebruik van de voledige capaciteid van het lampje? ik heb namenlijk het idee dat S60Spot-on dat niet doet....
ik denk van wel, het is iig heel erg scherp licht en zeker niet aangenaam om in je oogjes te schijnen =]

ik heb ff geen link naar dat programma, maar zou hem wel kunnen uploaden als dat is toegestaan... (weetniet of je er normaal voor moet betalen namelijk xD)

• TommyboyNL
  • Niet online
dAblap, zou je me alsjeblieft even een mailtje willen sturen/toevoegen op msn? Ik wil je ff buiten T.net om wat vragen...
Mijn email adres: supertomnl (apenkringeltje) gmail (pixel) com

• LessRam
Om agenda te synchroniseren heb ik Outlook geinstaleerd, werkt perfect. Wil je niet heel outlook installeren, is er nog een super programma welke zelfs nogmeer is toegesneden op de N70. Niet wetende hoe handig outlook werkte (ik gebruik altijd thunderbird voor de mail, en de andere opties in Outlook heb ik nooit nodig gehad.) heb ik dat gekocht (2e programma in 20 jaar PC gebruik :-)) genaamd Oxygen Phone Manager for Symbian Phones. Super programma wat echt alles uit je Symbian telefoon haalt. Kost ongeveer 45 euro, maar zeer de moeite waard, zeker als je geen outlook wenst te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Laatst online: 05-08 14:29
SanderTje! schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:23:
Wat betreft N70Torch: ik vroeg me af of er ook schade mee aangericht kan worden aan je telefoon. De felheid die het gebruikt is behoorlijk voor zoiets en ik weet niet of dat lampje ervoor gemaakt is...

Op de site van de makers van N70Torch staat wel dit:

[...]
Denk dat het ook voor andere programma's geldt dat het lampje niet te lang aan moet staan aangezien het lampje heet kan worden en misschien kan doorbranden.
Ik gebruik het ook alleen maar wanneer ik het echt niet goed kan zien. Wel is het zaak om op te letten of het lampje ook daadwerkelijk uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmmm ik heb gevoel dat me N70 aan het overlijden is. Ik heb hem van iemand overgekocht en na paar weken ongeveer maandje om precies te zijn begint ie moeilijk te doen. Van menu's overschakelen duurt erg lang en sindsvandaag blijft het beeld soms gewoon wit. of als of er een storing is in het beeld (beetje lastiguit te leggen). Ik heb de software al geupdate via de nokia site maar dat had weinig nut verder. Heeft iemand dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 18:52:
Hmmmm ik heb gevoel dat me N70 aan het overlijden is. Ik heb hem van iemand overgekocht en na paar weken ongeveer maandje om precies te zijn begint ie moeilijk te doen. Van menu's overschakelen duurt erg lang en sindsvandaag blijft het beeld soms gewoon wit. of als of er een storing is in het beeld (beetje lastiguit te leggen). Ik heb de software al geupdate via de nokia site maar dat had weinig nut verder. Heeft iemand dit ook gehad?
heb ik ook keertje gehad
heb geheugenkaart eruit gehaald en fftjes geresetted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hoe doe je dat resetten precies? ik heb geheugen kaart geformarteerd stond toch alleen maar crap op. En die nieuwe software geinstalleerd. Maar hij doet het afentoe nog vreemd gaat al wel stuk beter. Maar kan bijvoorbeeld die Live knop rechtsonder niet veranderen in radio en dat kon ik eerst wel Maar goed ik vogel wel even uit. Was alleen vergeten me contacten te kopieren dus die ben ik allemaal kwijt das wel beetje jammer

edit:

Heb net fabrieks instellingen terug gezet dus zie wel even hoe het gaat. Ken alleen dat Live niet veranderen maar goed dat zal dan verder wel als hij maar niet uitvalt steeds

[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 29-09-2006 20:19 ]

• argro
  • Laatst online: 02-08 20:54
Ik heb sinds kort de nokia GPS ontvanger bij mijn N70 gekocht, helaas krijg ik hem maar niet werkende onder TT5. Ik heb inmiddels een firmware update gedaan (versie: 5.0616.2.0.3) maar TT zegt simpelweg: "geen gps apparaat".

Via een vriend kreeg ik het progje BlueSky waarmee ik wel verbinding met mijn ontvanger kan maken en ook een GPS positie krijg. Als ik TT probeer zie ik niet eens het bluetooth-lampje oplichten op de ontvanger.

Is dit een bekend probleem en wat kan ik er aan doen? Heb al behoorlijk wat afgezocht maar nog geen antwoord kunnen vinden.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 10:54:Wat voor geheugen past in deze telefoon?

-je hebt tegenwoordig ook 2GB
Maar werkt dat ook als je dat kaartje in de N70 steekt? Of heb je daarvoor een nieuwe firmware nodig?
Ik wil namelijk de kaart van heel West Europa erop zetten, maar die is te groot voor mijn 1GB kaartje :).

Verwijderd

Jah hoor.. De mijne heeft nog een heel oude vodafone-firmware erop en een 2GB kaartje werkt perfekt.. Gewoon us op Ebay kijken :)

West-Europa map werkt daarop super!! alleen jammer dat ik niet zoon reiziger ben ;) Maarjah, het blijft leuk speelgoed :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 19:57 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
Moet zeggen dat de mijne al wel beter werkt maar soms nog wel keuren vertoont dat het beeld in eens wit word en dan kan ik niks meer doen misschien toch maar eens naar vodafoon winkel gaan om te vragen wat dat eventueel kan zijn

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
Ook zeer tevreden met TT5 in het algemeen en holux GPS receiver. Ik weet dat TT5 geen vervanging is voor kaartlezen en het gezonde verstand, maar gisteren heb ik me toch geergerd aan de Europa kaart.
Snelste route Rotterdam - Frankfurt, Duitsland. Heen geeft TT5 route via Arnhem A12 en daarna de A3 via Dusseldorf, Keulen, Frankfurt. Heb deze route al vaak gereden zonder TomTom. Ook de alle routeplanners via internet geven deze route als de snelste.
Maar op de terugweg gaat TT5 in de fout. Die wil je al bij Bonn richting Maastricht laten rijden. Dit heb ik genegeerd, maar TT5 probeert je bij iedere volgende afslag van de snelweg A3 af te gooien richting Nederland. Blijkbaar is de snelste route naar Nederland voor TomTom eerst zo snel mogelijk Nederland in en daarna zien we wel verder.
Ben op de A3 richting Arnhem blijven rijden. Na Dusseldorf zijn er geen "snellere"afslagen meer richting Nederland en dan kiest TT5 eindelijk als snelste route de A12 via Arnhem. De reistijd verspringt op dat moment ook ineens van 2:08 naar 1:48, dus blijkbaar heb ik ineens 20 minuten gewonnen.
Wat mij hier stoort is dat ik wist dat de snelste route via Arnhem was, maar had zonder deze kennis op de TomTom moeten vertrouwen, dan was ik aanzienlijk langer onderweg geweest. En dan heb ik het niet over 1-2 minuten.
Meer mensen soortgelijke ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
argro schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:30:
Ik heb sinds kort de nokia GPS ontvanger bij mijn N70 gekocht, helaas krijg ik hem maar niet werkende onder TT5. Ik heb inmiddels een firmware update gedaan (versie: 5.0616.2.0.3) maar TT zegt simpelweg: "geen gps apparaat".
menu, wijzig voorkeuren, (naar blz 4) toon gps status, stel in, selecteer andere draadloze gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ControlFreak 2.22 aan de praat gekregen... erg vet tooltje... alleen jammer dat de bluetooth verbinding niet heel ver rijkt (bij verder als 5 meter van mn pc gaat ie al fucken)

Is het zo dat die bluetooth verbinding zo zwak is? of doe ik iets fout?

/edit
heb hier een freeware flashlight programmatje voor je n70
er staat beschreven hoe het werkt:
(mss iets voor in de startpost)

http://www.symbian-freak.....php?t=5679&s=phpBBmobile

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:33
ik heb problemen met de N70... als ik TomTom gebruikt heb en wil iemand bellen komt het soms voor dat er soort van gekraak is binnen het gesprek... heb ooit ergens gelezen dat dat te maken had met bluetooth verbinding en als ik telefoon opnieuw opstart is het over...

nu is dat vrij irritant gezien ik dat meestal vergeet en dan weer een onverstaanbaar telefoongesprek heb. Heeft toevallig iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scotix
Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:56:
Ik heb ControlFreak 2.22 aan de praat gekregen... erg vet tooltje... alleen jammer dat de bluetooth verbinding niet heel ver rijkt (bij verder als 5 meter van mn pc gaat ie al fucken)
Moest je nog iets bijzonders doen? ik krijg die winamp plugin niet goed aan de praat. (COM poort?)
Hij zegt wel dat hij --Connected-- is .

[ Voor 4% gewijzigd door Scotix op 02-10-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scotix schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 11:10:
[...]

Moest je nog iets bijzonders doen? ik krijg die winamp plugin niet goed aan de praat. (COM poort?)
Hij zegt wel dat hij --Connected-- is .
ik heb een bluetooth dongle van sitecom...
bij winamp gewoon ctrl+f en dan heb ik hem ingesteld op Microsoft... dan hoef je geen poort in te vullen... alleen even op start server klikken en toen deed ie het :]

/edit
en als ie connected is kun je geen gebruik maken van controlfreak? nummers verder/desktop besturen etc?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scotix
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 16:22:
[...]

ik heb een bluetooth dongle van sitecom...
bij winamp gewoon ctrl+f en dan heb ik hem ingesteld op Microsoft... dan hoef je geen poort in te vullen... alleen even op start server klikken en toen deed ie het :]

/edit
en als ie connected is kun je geen gebruik maken van controlfreak? nummers verder/desktop besturen etc?
Als ik hem wil instellen op Microsoft geeft hij aan dat er een fout is met openen van bluetooth socket.

Hij verbind hem wel maar als hij connected kan ik dus niks zien , geen nummers verder doen ofzo. ik zie alleen staan: -- Connected --. En hij zegt ook 'Waiting for server' en vraagt of de winamp plugin wel draait.

[ Voor 15% gewijzigd door Scotix op 02-10-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verbreek de bluetooth verbinding met Nokia PC Suite, waarschijnlijk heb je nog een actieve verbinding met je telefoon en NPS. Sluit die af en probeer het dan nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scotix
helpt niet.

Als ik zeg maar de bluetooth usb stick eruit haal, en ik heb nog een verbinding met de pc via ControlFreak meld hij ook dat de verbinding verbroken is. Dan lijkt mij dat er wel een verbinding is maar de winamp plugin niet kan pakken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt hem geinstalleerd via de standaard installatie van XP? Of met drivers die bij de bluetooth dongle zaten?
En for the record, je hebt winamp 5? (het kan ook met winamp 2 stond bij de readme, maar ik gebruik gewoon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo ik heb dat control freak nu ook en ben er nu al verliefd op dat is echt iets wat ik zocht. Als ik aan gamen ben wil ik niet graag alt tabben om muziek te kiezen dit is echt perfect gewoon. Maar is het programma nou gratis dat snapte ik niet helemaal uit die site zie ook nergens dat het een proef is.

Ah zie het al tis 15 min per dag geldig. ff internet afzoeken :D

[ Voor 10% gewijzigd door WeAreLegion op 02-10-2006 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Ik heb het volgende probleem. Ik heb via de nokia updater de nieuwste firmware geinstalleerd. Ook heb ik een nieuw geheugenkaartje geinstalleerd. Alleen nu onthoud mijn N70 mijn oproep informatie niet meer. Ofwel, geen dailled numbers, missed calls, recieved calls enz. Als ik dus een gesprek mis, dan komt dit niet in mijn gemiste lijst te staan. En als ik een nummer bel, dan komt het niet meer in mijn dailled nummers te staan.

Iemand enig idee?
WeAreLegion schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:28:
Zo ik heb dat control freak nu ook en ben er nu al verliefd op dat is echt iets wat ik zocht. Als ik aan gamen ben wil ik niet graag alt tabben om muziek te kiezen dit is echt perfect gewoon.
Hé hier had ik nog niet aan gedacht. Goed idee _/-\o_

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Zo, een Adapt AD-750 gekocht.

In TomTom ingesteld als 'andere gps', werkte in 1 keer. Het is een erg klein muisje, ongeveer even groot als een luciferdoosje.
Ik had reeds de nieuwste N70 firmware.

Ik ga morgen naar duitsland en zal meteen het zaakje flink testen. Ik denk niet dat ik nog tijd heb de flitsers pio te installeren om die test gelijk mee te nemen. Of er moet iemand hier zijn die een goed pio bestand heeft en mij kan vertellen hoe ik dit op de juiste manier/plaats in mijn mobieltje krijg.

Ik ben trouwens best wel verrast door de kwaliteit van het beeld en de snelheid waarmee alles over het schermpje gaat. Laat ik het zo zeggen dat ik vooraf niet zulke hoge verwachtingen had over navigatie op een mobieltje. Maar het is super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scotix
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 18:48:
Je hebt hem geinstalleerd via de standaard installatie van XP? Of met drivers die bij de bluetooth dongle zaten?
En for the record, je hebt winamp 5? (het kan ook met winamp 2 stond bij de readme, maar ik gebruik gewoon 5)
met de bluetooth dongle installatie.

En ik gebruik winamp 5 ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
[quote]Decon Frost schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:34:
Ik heb het volgende probleem. Ik heb via de nokia updater de nieuwste firmware geinstalleerd. Ook heb ik een nieuw geheugenkaartje geinstalleerd. Alleen nu onthoud mijn N70 mijn oproep informatie niet meer. Ofwel, geen dailled numbers, missed calls, recieved calls enz. Als ik dus een gesprek mis, dan komt dit niet in mijn gemiste lijst te staan. En als ik een nummer bel, dan komt het niet meer in mijn dailled nummers te staan.

Iemand enig idee?

Misschien heeft het iets met het volgende te maken, dat mij is overkomen. Ik had mijn mailbox al geïnstalleerd/gedefinieerd en heb daarna mijn 64Mb geheugenkaart gewisseld voor een Kingston 2Gb. Daarna via berichten>opties>instellingen>overige>gebruikt geheugen ingesteld op mijn nieuwe geheugenkaart. Daarna werkt je mailbox niet meer.
Blijkbaar moet je eerst instellen welk geheugen je gebruikt (geheugenkaart ipv telefoongeheugen) en daarna je mailbox pas definiëren. Deze volgorde wordt nergens in handleidingen vermeld.
Misschien is jouw probleem op een zelfde manier op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
Xymox schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 17:27:

Ik ga morgen naar duitsland en zal meteen het zaakje flink testen.
Ben benieuwd of jouw snelste route op de terugweg echt de snelste is. Mijn snelste TomTom route was namelijk zo snel mogelijk terug naar Nederland (Limburg) en daarna zien we wel verder ipv de echte snelste route over Arnhem (zie mijn bericht van 1 oktober)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

niekbaars schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:56:
[...]
Ben benieuwd of jouw snelste route op de terugweg echt de snelste is. Mijn snelste TomTom route was namelijk zo snel mogelijk terug naar Nederland (Limburg) en daarna zien we wel verder ipv de echte snelste route over Arnhem (zie mijn bericht van 1 oktober)
Wat ik nog niet begrijp is hoe TomTom omgaat met grensovergangen en het berekenen van routes tussen landen (TomTom kaarten).
Ik heb nu twee landkaarten (benelux en duitsland). Ik kan wel wanneer de beneluxkaart is ingeladen het adres in duitsland vinden en als route eindpunt instellen. Maar hoe weet TomTom dat nu met alleen de ingelezen BNL kaart ? En wat als ik de grens over ga, moet ik dan in TomTom de duitsland kaart instellen of gaat dat automatisch ?
Ik kan er niets over vinden in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scotix schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:16:
[...]

met de bluetooth dongle installatie.

En ik gebruik winamp 5 ja
misschien kun je proberen om de bluetooth dongle software eraf te gooien en vervolgens via de XP installatie wizard de drivers erop te zetten. Dan kun je gewoon kiezen voor: microsoft en hoef je geen poort in te vullen...

ik denk dat hij het dan wel moet doen (athans, dat is het enige verschil tussen de wijze van ctrlfreak aan de praat krijgen tussen jou en mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg torch maar niet werkend op mn n70

na installatie start ik t programma op en dan geeft hij systeemfout aan.

wie kan me helpen

:X (mail bijv werkende n70 versie van torch naar reezertje AT msn DOT com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:06:
krijg torch maar niet werkend op mn n70

na installatie start ik t programma op en dan geeft hij systeemfout aan.

wie kan me helpen

:X (mail bijv werkende n70 versie van torch naar reezertje AT msn DOT com)
Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 11:56:
heb hier een freeware flashlight programmatje voor je n70
er staat beschreven hoe het werkt:
(mss iets voor in de startpost)

http://www.symbian-freak.....php?t=5679&s=phpBBmobile
dit is geen n70torch, maar wel handig programma met scherp lampie =]

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:09:
[...]

[...]

dit is geen n70torch, maar wel handig programma met scherp lampie =]
heb deze ook gebruikt maar die brand maar 2 seconde ofzo.(hij gaat aan en uit)
wat is trouwens de bedoeling van de cijfers die je kan invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 18:36:
[...]

heb deze ook gebruikt maar die brand maar 2 seconde ofzo.(hij gaat aan en uit)
wat is trouwens de bedoeling van de cijfers die je kan invullen?
150001 om lamp te activeren
150000 om uit te zetten

bij mij werkt ie perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

niekbaars schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:52:
[quote]Decon Frost schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:34:
*knip*

Misschien heeft het iets met het volgende te maken, dat mij is overkomen. Ik had mijn mailbox al geïnstalleerd/gedefinieerd en heb daarna mijn 64Mb geheugenkaart gewisseld voor een Kingston 2Gb. Daarna via berichten>opties>instellingen>overige>gebruikt geheugen ingesteld op mijn nieuwe geheugenkaart. Daarna werkt je mailbox niet meer.
Blijkbaar moet je eerst instellen welk geheugen je gebruikt (geheugenkaart ipv telefoongeheugen) en daarna je mailbox pas definiëren. Deze volgorde wordt nergens in handleidingen vermeld.
Misschien is jouw probleem op een zelfde manier op te lossen.
Thanks ik snap wat je bedoeld. Ik heb al het een en ander geprobeert maar het wil nog niet helemaal lukken. Mag ik vragen wat jij precies hebt gedaan, mischien zie ik iets over het hoofd.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 19:18:
[...]

150001 om lamp te activeren
150000 om uit te zetten

bij mij werkt ie perfect
nog andere codes om bijvoorbeeld speciaal signaal te laten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 22:43
Ik weet niet of iemand hetzelfde probleem heeft gehad maar ik probeer sinds gisteren Google Maps Mobile te downloaden door met mijn Nokia N70 naar http://www.google.com/gmm te surfen. Hier zie je dan een link staan waar je het programma kan downloaden.

Zodra je er op klikt begint ie met installeren, je geeft aan dat je het programma vertrouwd, en waar je hem wil installeren en vervolgens komt er een error dat t programma niet gedownload kan worden.

Ik heb dit zowel via de standaard browser op de N70 als Opera geprobeerd. Ook andere talen boden geen uitkomst.

Weet iemand waar ik het programma kan downloaden via PC (kon zelf niks vinden) zodat ik hem zelf op mijn tel kan zetten?

BTW de specs:

Nokia N70 unbranded V 5.0609.2.0.1
T-Mobile Flex 40 + PIT (pocket internet totaal, voor €9,50 onbeperkt internetten in de maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 22:01
toevallig dat ik het gisteren ook voor mijn N80 gedownload heb, zonder problemen. Probeer het eens via www.google.nl/gmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:30:
[...]

nog andere codes om bijvoorbeeld speciaal signaal te laten doen
niet dat ik weet... misschien even kijken op dat forum van mysymbian... daar zal het wel opstaan als er nog meer codes voor zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09-2024
Heb gisteren een 2gb kingston mobile mmc kaartje in een N70 van een kennis gedaan. Had deze in fat geformateerd via mijn laptop.
Als ik hem echter in de telefoon stop geeft deze aan dat de kaart beschadigd is.
Na formateren ziet de telefoon hem weer wel, maar kan mijn laptop de kaart niet meer lezen.(of ik weer opnieuw wil formateren)
Weet iemand wat voor een bestandssysteem de N70 precies gebruikt, en zijn er meer mensen die met een cardreader werken?
Het is namelijk de bedoeling dat er tomtom op het kaartje wordt gezet.
Gaat dit direct via de datakabel anders ook lukken?

Ohja:
Een backup maken van de telefoon lukt ook steeds niet.
PC Suite blijft steeds op 100% hangen, maar is toch nog niet klaar.
Kan daarom nog niet de firmware upgraden.
Iemand een oplossing?

[ Voor 14% gewijzigd door MaZeS op 07-10-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

niekbaars schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:56:
[...]

Ik kwam precies op het adres (zelfs huisnummer) aan. Geen problemen gehad onderweg met vastlopers of hikken. Ook bellen of gebeld worden tijdens navigatie geen enkel probleem.

Ik heb thuis het adres in duitsland als eindpunt ingevoerd (terwijl ik een Benelux plus kaart had ingesteld). Het adres incl huisnummer kon ik met deze kaart opgeven. Over de grens gereden, maar geen melding om een andere kaart te selecteren. Ik zag wel dat het detail minder was met de Benelux kaart. Waarschijnlijk alleen de grotere wegen zijn dan bekend. Ik heb toen de kaart van duitsland maar geopend en die had uiteraard wel meer detail.

Echter terug navigeren naar huis kon niet met de duitsland kaart. Zelf Arnhem kon niet geselecteerd worden. Dus toen maar de Benelux kaart weer geselecteerd. De terugweg was iets anders (binnen Keulen) maar navigeerde mij wel keurig over Arnhem.

Ik vraag mij nu echt af hoe ik nu kan navigeren naar bijv. Spanje als ik niet tegelijkertijd het startpunt (thuis) en het eindpunt kan opgeven. Ik moet dan 3 kaarten selecteren (BNLX), frankrijk en spanje.
Heeft iemand daar antwoord op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
[b][message=26616722,noline]

Ik vraag mij nu echt af hoe ik nu kan navigeren naar bijv. Spanje als ik niet tegelijkertijd het startpunt (thuis) en het eindpunt kan opgeven. Ik moet dan 3 kaarten selecteren (BNLX), frankrijk en spanje.
Heeft iemand daar antwoord op ?
met de benelux map navigeer je naar kortrijk ( B )
dan over naar de france map waarmee je naar perpigan ( F ) navigeerd.
dan overschakelen naar de spanje map.

wil je dit niet dan zal je echt de west-europa map of de benelux-plus map moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 19:47
Dus ik gister mijn N70 updaten. Van firmware 3.XXXX.XXX naar 5.0616.2.0.3.
Sinsdien restart(crasht) mijn telefoon vanzelf om de half uur ofzo. Eerst witscherm, en dan komt dat nokia logo en dan restart hij.

Iemand ervaring met dit? En is er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Ik heb geen ervaring met die crashes, maar ik weet wel dat je telefoon eerder crasht als de accu leeg begint te raken. Heb je ook veel software op de achtergrond draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Laatst online: 14:42
Achmedd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:27:
Dus ik gister mijn N70 updaten. Van firmware 3.XXXX.XXX naar 5.0616.2.0.3.
Sinsdien restart(crasht) mijn telefoon vanzelf om de half uur ofzo. Eerst witscherm, en dan komt dat nokia logo en dan restart hij.

Iemand ervaring met dit? En is er een oplossing?
Heb je toevallig je backup teruggezet? Ik heb dat toen ook gehad en heb toen een hard reset gedaan en toen was het probleem over.. alleen wilde het alsnog niet lukken om alles terug te krijgen zoals het was, dus dat heb ik dan maar handmatig weer gedaan.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste