Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 3

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.565 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/n70topic/header.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/n70topic/inhoud.jpg
  • Specificaties
  • Tools/games
  • Plaatjes
  • FAQ
  • Links
Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/n70topic/previoustopics.jpg

Nokia N Series - N70
Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 2

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/n70topic/specs.jpg
  • Standbytime: 264
  • Smartphone: Ja
  • Kleurendisplay: Ja
  • Schermresolutie (pixels): 176 x 208
  • Geheugentype: MultiMediaCard reduced size dual voltage !!!
  • Uitbreidbaar geheugen: Ja
  • Besturingssysteem: Symbian OS v8.1 2nd edittion
  • GSM Netwerken: tri-band
  • Bluetooth: 2.0
  • EDGE: Ja
  • Netwerk Frequenties: 900,1800,1900
  • GPRS: class 10
  • USB-aansluiting: USB 2.0
  • MMS: Ja
  • UMTS: Ja
  • WAP: 2.0
  • Camera: Ja
  • Megapixels: 2.0
  • Maximale resolutie: 1600 x 1200
  • Zoomlens: digitaal
  • Flitser: Ja
  • Videospeler: 3GP,MPEG4
  • Video opnamen: Ja
  • Intern geheugen (mb.): 30
  • 2e camera: Ja
  • Batterij: Li-Ion
  • Batterijspanning: 970
  • Gesprekstijd (min.): 210
  • Laatste nummer geheugen: Ja
  • Tril-functie: Ja
  • Beltonen toevoegen: Ja
  • Handsfree speaker: Ja
  • Radio: Ja
  • Tekstinvoer: T9
  • Voice dialing: Ja
  • Email: Ja
  • Internetbrowsing: Ja
  • Mediaspeler: MP3 / ACC
  • Organizer: agenda,contactpersonen,taken
  • Extra functies: spelletjes,voice memo,instant messaging,java
  • Afmeting (HxBxD): 108 x 53 x 22
  • Geïntegreerde antenne: Ja
  • Gewicht (gr.): 128
  • Aantal kleuren: 262.144
  • Beltonen: True Tones, Polyphonic (64 channels), MP3
  • Overig: Visual Radio*, Push to talk*
* = afhankelijk van netwerk.

Laatst uitgebrachte firmware: 5.0616.2.0.3

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/n70topic/toolsgames.jpg

Gratis:
Opera Mobile
Internet Browser voor je telefoon die je gratis kan gebruiken.

FExplorer
Zeer goede (en bekende) File explorer.

Helix Player
Met Helix Player kun je RealPlayer streams (smallband) afspelen op je telefoon. (Dank aan MasterJR voor de hosting!)

Betaald:
SmartMovie
Een videoplayer voor op je telefoon, met tevens een converter waarmee je op je PC direct films kunt converteren om op je telefoon te kijken.

MtVoid ControlFreak
Een tool waarmee je je computer via Bluetooth kunt besturen.

Oxygen Phone Manager for Symbian Phones
Met dit programma kun je je telefoon backuppen, inclusief al je SMS'jes, foto's, video's. Biedt ook diverse exportmogelijkheden voor SMS, telefoonboek, etc.

Zensis Photorite SP
Een uitgebreide gallerij die ook een aantal bewerkingsmogelijkheden biedt.

PowerMP3
Een MP3 speler voor je telefoon, als alternatief voor de standaard speler.

My-Symbian.com
Website met allerlei betaalde software voor je telefoon.

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/n70topic/plaatjes.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/8599/dsc0092117mp.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img360.imageshack.us/img360/6178/dsc009221ck.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img360.imageshack.us/img360/4609/dsc009231qi.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/n70topic/faq.jpg

:? Hoe stel ik i-Mode in?
Klik hier voor een guide.

:? Hoe verwijder ik de front-cover van de N70?
Klik hier voor een guide.
En hier vind je nog een filmpje.

:? Zijn er ook andere covers voor de N70 dan de zilveren versie?
Ja, die zijn er. Gebruik hiervoor bijvoorbeeld eBay om deze covers te bemachtigen. Er is alleen een officiële zwarte cover verkrijgbaar, alle overige kleuren zijn nagemaakt. Een nagemaakte versie herken je aan het Nokia-logo dat niet ingeponst is, maar erop geplakt waardoor deze er sneller afslijt.

:? Ik kan geen software installeren?
Waarschijnlijk staat de beveiliging in beheer nog aan. Ga in het menu naar Instrumenten > Beheer > Opties > Instellingen. Zet daar 'Software-installatie' op aan.

:? Is er ook een manier om een 3,5 mm-jack aan te sluiten?
Ja, hiervoor heb een Nokia verloopstuk nodig, type AD-15. Er zijn ook niet officiële verloopstukjes te krijgen.

:? Hoe lang gaat de accu mee als hij volgeladen is?
Bij intensief gebruik ongeveer anderhalve dag. Bij normaal gebruik 2 dagen. Maar hoe leger je batterij, hoe sneller de telefoon vastloopt. Ook zal de Dual-GSM functie (UMTS) dan niet meer beschikbaar zijn.

:? Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik zo lang mogelijk kan doen met een volgeladen accu?
Naast je telefoon natuurlijk compleet uit te zetten O-) :
  • Zet Bluetooth uit
  • Zet de GSM niet op Dual GSM mode, maar op enkel GSM. Dat kun je als volgt doen:
    Menu > Instrumenten > Instellingen > Netwerkinstellingen > Netwerkmodus. Zet deze dan niet op 'Dual Mode', maar op GSM. Hiermee verlies je echter wel de UMTS mogelijkheid zolang het op deze instelling staat.
:? Wat voor geheugen past in deze telefoon?
In de Nokia N70 gaat een Reduced Size MultiMedia Card (RS MMC). Belangrijke eigenschap is dat hij dual voltage moet zijn. Deze kaarten kun je krijgen tot 1 GB op het moment van schrijven.

:? Waar verander ik de Screensaver?
Dit verander je als volgt. Open het menu, ga naar Instrumenten > Thema's > Opties > Bewerken. Hier kun je dan de 'Energiespaarstand' aanpassen, welke je screensaver is.

:? Kan ik zelf mijn firmware updaten?
Nee, hiervoor moet je naar een Nokia Service Point.

:? Hoe formateer ik m'n telefoon?
Laad de batterij van je telefoon volledig op. Zet de telefoon opnieuw aan, en houdt de volgende 3 toetsen vast: groen + 3 + *. De telefoon zal nu volledig formatteren, een eventuele MMC kaart wordt niet geformateerd.

:? Kan ik het lampje achterop de telefoon ook gebruiken als zaklamp?
Je kunt dit alleen doen door te filmen met de telefoon. Het lampje is dan echter niet zo fel. Er is (nog) geen programma die het wel mogelijk maakt om dit lampje op deze manier te gebruiken.

:? Welke 'codes' zijn er voor dit toestel?
Auteur van startpost stelt zich niet aansprakelijk voor eventuele schade die hiermee geleden wordt.
*#0000#: Firmwareversie
*#2820#: Bluetooth (BT) adres
*#7370#: Soft-format, wist het telefoongeheugen
*#7780#: Herstelt de telefoon naar de originele instellingen

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/n70topic/links.jpg

Review van de Nokia N70 op mobile-review.com

Review van de 2 megapixel camera op de Nokia N70 op mobile-review.com

Crazy Little World Of Mine
Hier staan een paar fantastische guides op en er zijn er nog meer in de maak. Een hele mooie uitleg die deze site biedt is internet op je N70 via Bluetooth. Dat betekent dus wanneer je in de buurt bent van je eigen PC met BT dongle, dat je dan op internet kunt.

Officiële Nokia N70 Support site
Nokia.nl biedt de handleiding online aan, evenals diverse tools die je op je telefoon kunt gebruiken.

Zedge
Themes/wallpapers

Credits/redactie:
Startpost gefabriceerd door SanderTje!. Aanvullingen en/of correcties op deze startpost kun je doorgeven op het e-mailadres: got [dot] nokian70 [at] gmail [dot] com.

[ Voor 8% gewijzigd door SanderTje! op 18-07-2006 01:22 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-07 18:06
mooi werk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 22:12

Rwin

Ondertitel

ZroBioNe schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:25:
[...]

Hier nog 6.
Lijkt erop dat autolock toch een bitch is en dat netwer
k selectie op automatisch niet zoveel uitmaakt!
Gisteren om 18.00 uur was de batterij echt op zijn eind, ik ben gisteren nog wel een 2x gebeld zo'n 10 minuten...
Dus conclusie: met volle batterij en normaal verbruik (geen spelletjes en niet absurd veel foto's maar wel met autolock) doet hij zo'n dag of 3,5 tot 4 dagen.

[ Voor 31% gewijzigd door Rwin op 09-06-2006 16:02 ]

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mijnes is 1 min. geleden aan de lader gegaan.
De telefoon ging 'batterij-leeg' geluiden maken en is dus nog niet helemaal leeg.
Zal ook inderdaad 3.5 tot 4 dagen zijn voordat die helemaal leeg is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124508

Ik heb sinds een tijdje een n70 met vodafone simlock. Maar weet iemand waar ik de web instellingen enzo kan veranderen. Deze zijn helemaal goed gezet door vodafone maar dit wil ik niet. Wil alles instellen zodat je niet perongeluk het internet op kan etc. Dit omdat mijn neefje al een keertje zonder ik het in de gaten had een halve avond heeft zitten internetten met mijn telefoon en dit heb ik gevoelt in mijn portomonee geen zin in nog een keertje zoiets mee te maken. Zelf maak ik er helemaal geen gebruik van dus beveiligen met wachtweoord hoeft van mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44910

bijna 3 dagen en mijn batterij heeft nog vier streepjes
vandaag wat langer gebeld en gesmst.

Ik kijk telkens met de menu knop (paar seconden indrukken) of er applicaties draaien.
Er draait nu alleen 'TELEFOON' dit scheelt echt!

Dus denk dat je er ruim 3,4 a 5 dagen mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 23:20
ik wil graag weten of je ook gewoon filmpjes die je geconvert hebt naar het MP4 formaat, naar je MMC kan kopieren op de N70 en dan afspelen. Het lukt mij niet, het enige dat me lukt is het formaat GP3, maar dat is toch duidelijk minder mooi en scherp dan MP4??

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:19
de N70 is toch ook een kanshebben op de opvolger van me 6230.
stanby tijd is wel leuk als ik het zo lees 3 a 4 dagen.

maar hoe laat die op mijn 6230 is in 1.5 uur gewoon vol, hoe gedraagt de N70 zich hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Die lukt het ook wel om in 1.5 uur zichzelf te vullen met stroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:12
Anoniem: 44910 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 23:44:
Ik kijk telkens met de menu knop (paar seconden indrukken) of er applicaties draaien.
Er draait nu alleen 'TELEFOON' dit scheelt echt!
.
hee die wist ik nog niet! handig. Bedankt voor de tip!. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178259

Het probleem met de corrupte lettertypes is opgelost.
In zowel de N70 zit een map: c:\system\fonts als op de geheugenkaart e:\system\fonts. Beide fontsmappen renamen en daarna verwijderen (wanneer je dit niet vertrouwd kun je ook eerst de fonts map in c:\ renamen naar bijvoorbeeld c:\system\fonts2 en vervolgens opnieuw opstarten zonder de MMC-kaart in de telefoon, de fontsmap op e: zal de N70 namelijk ook doorzoeken).
En klaar, geen last meer van lege vierkantjes! :z

Gebruik voor het renamen en verwijderen bijvoorbeeld FExplorer.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 178259 op 10-06-2006 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99326

Is hier iemand goed op de hoogte van MMC dual voltage geheugen voor de N70? Ik dacht namelijk dat er al 2GB van was, mooi niet dus. 1GB is max. op het moment, niet? Iemand een idee wanneer we grotere sticks kunnen verwachten? Best raar eigenlijk, want alle andere soorten zijn al bij de 4GB :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44910

Ik heb er nu 1 met 1 gig. Voorlopig voldoende en niet zo erg duur (30 euro)

Batterij is na 4 dagen inmiddels nog 2 streepjes vol. Gewoon normaal gebruik. (En weinig applicaties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168198

Ik heb een N70 met TomTom 5.2 erop, werkt prima.
Ik heb een probleempje op het GPS scherm zie ik geen balkjes meer,
deze geven de sterkte aan van de ontvangst.

Ik denk dat ik per ongeluk wat verwijderd heb, ook al een backup teruggezet, maar
niets helpt.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175931

In aanvulling op de bestaande handleiding omtrent het verwisselen van een cover, heb ik gisteren het schuifgedeelte van de back-cover verwijderd/gesloopt. Het was heel wat pielen om het weer in elkaar te krijgen, maar het is gelukt. Je zal je afvragen waarom, maar ik had een ander covertje laten komen. Het schuif/batterij gedeelte daarvan is blauw/grijs. Het gedeelte rond de achtercamera is zwart. Blauw/zwart/grijs vond ik geen porum vandaar. Zie hier een foto van de opengewerkte back cover. De omcirkelde pennetje moet boven in die railtjes, voordat je het hele spul weer in elkaar klikt. Het "makkelijkst" gaat het als je met het meest schuinliggende veertje begint (op de foto rechts). Om te pielen heb ik een mesje gebruikt. Wel een half uurtje bezig geweest. Geduld is een .... zaak. En zie hier het resultaat. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Dames heren,

Ondanks het feit dat ik mij lazerus heb gezocht hoe TomTom Mobile 5.20 op een geheugenkaartje te installeren (RS-DV 1GB) en werkend te krijgen op mijn Nokia N70 (firmware v5) heb ik geen antwoord gekregen op de volgende vragen:

1) Wat zijn de N70-telefooninstellingen die hiervoor nodig zijn,
2) Welke directorystructuur en bestanden op het geheugenkaartje moet ik handhaven om TomTom werkend te krijgen. Kortom, hoe krijg ik de kraam werkend?

Alvast hartelijk dank.

NB: ik heb legale mappen maar wil ze samen op grotere memory card plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-06 15:40

Rax

Webdevver

Vorige week heb ik fw versie 5 op mijn branded tmobile versie laten zetten (was geen enkel probleem) en sinsdien kan ik hem wel 6 dagen aan laten staan bij niet teveel gebruik. Daarvoor haalde ik misschien net 4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:23
Pe Nis schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:34:
Dames heren,

Ondanks het feit dat ik mij lazerus heb gezocht hoe TomTom Mobile 5.20 op een geheugenkaartje te installeren (RS-DV 1GB) en werkend te krijgen op mijn Nokia N70 (firmware v5) heb ik geen antwoord gekregen op de volgende vragen:

1) Wat zijn de N70-telefooninstellingen die hiervoor nodig zijn,
2) Welke directorystructuur en bestanden op het geheugenkaartje moet ik handhaven om TomTom werkend te krijgen. Kortom, hoe krijg ik de kraam werkend?

Alvast hartelijk dank.

NB: ik heb legale mappen maar wil ze samen op grotere memory card plaatsen.
Kerel, als je een legale versie hebt, kan je niet kapot hebben gezocht hoe je het naar je geheugenkaart moet zetten, dat probleem heb je alleen bij illegale versies.

De telefooninstellingen staan gewoon in het boekje, de rest is opnieuw installeren, succes :| Of neem even contact op met Tomtom, het is toch een nederlandse maatschappij dus hoe moeilijk kan het zijn. :?

[ Voor 6% gewijzigd door Cardinal op 11-06-2006 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
de n70 op de t-mobile site (19.95 bij flex 30 1 jr) is dat de branded versie ?
zo ja indien ik hier een FW upgrade bij een NSP laat doen heb ik dan de gewone versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wd200 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 01:12:
zo ja indien ik hier een FW upgrade bij een NSP laat doen heb ik dan de gewone versie ?
Yep, de branded versie. Merk je weinig van hoor dat ie branded is. Logo en screensaver kan je veranderen. Staat wel op de voor- achterkant een t-mobile logo op, maar voor een euri of 17 (nieuw covertje), ben je daar zo vanaf. Zie bv.hier het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
wd200 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 01:12:
Bij een NSP doen ze alleen Nokia Firmware Upgrades, Dus ja je bent dan gelijk van de provider rommel af. (om even beide vragen te beatnwoorden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

ik vond het al zo vreemd dat dit topic niet meer in mijn myatt stond. welkom terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
net N70 opgehaald nu maar even mee spelen :D

eerste indruk traag vergeleken me 6230 maar dat is van symbian te verwachten

[ Voor 48% gewijzigd door wd200 op 12-06-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-07 14:11

pposthoorn

Constructeur

Ik heb ook een branded N70 van T-Mobile, en vond het irritant dat er aan de voorkant ook nog is t-mobile op staat (achterkant zie je tog niet als je hem gebruikt)
wat blijkt, je kan de grijze lettertjes er zo afkrabben met je nagel. en de roze T kan je gemakkelijk met een scherp standley/scheer mesje verwijderen, zorg wel dat je het mesje er goed recht opzet, en niet met het puntje een krasje maakt, bij mij zie je er nu iig helemaal niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft de sony w800 een groter scherm dan de nokia?

ik dacht toen ik deze telefoon had het scherm kleiner was dan die van de n70.

de specs van de w800 is :
176x220 pixels

de n70
176*208

erg vreemd. ik ben ernaar benieuwd omdat ik voor iemand een screenprotector moet kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123503

Ik wil uitbreiden naar 1 GB geheugen.

waar moet ik dan op letten ? Kunnen die MMC kaartjes bijvoorbeeld in snelheid schelen ? Of maakt dat niet zoveel uit en kan ik gewoon het goedkoopste MMC kaartje kopen dat er is ?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
In de Nokia N70 gaat een Reduced Size MultiMedia Card (RS MMC). Belangrijke eigenschap is dat hij dual voltage moet zijn.

(Antwoord op deze vraag zojuist toegevoegd aan de Startpost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172160

Ik weet dat ik er laat mee ben (mompeld iets over hiitegolf, strand zee bier WK etc etc) MAAREE mooi openingspost!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En iemand was zeer behulpzaam in mijn strijd tegen het top covertje om de camera. Van Ron kreeg ik deze nog. Die is echt uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Anoniem: 172160 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 19:36:
Ik weet dat ik er laat mee ben (mompeld iets over hiitegolf, strand zee bier WK etc etc) MAAREE mooi openingspost!!
Beter laat dan nooit. Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-07 13:00

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Mooie TS, mis wel een beetje deze link: http://fuse.stc.cx/autolock/
Maar ik las dat daar wat negatieve ervaringen mee waren. Ik zelf heb nog een oude firmware: 2.0539.1.2 en bij mij scheelde de dual selection mode echt veel voor de batterij duur, het scheelde werkelijk enkele dagen aan stand by tijd...

Autolock lijkt bij mij niets negatiefs te doen...

[ Voor 8% gewijzigd door LtMarx op 13-06-2006 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93254

Anoniem: 178259 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 09:47:
Het probleem met de corrupte lettertypes is opgelost.
In zowel de N70 zit een map: c:\system\fonts als op de geheugenkaart e:\system\fonts. Beide fontsmappen renamen en daarna verwijderen (wanneer je dit niet vertrouwd kun je ook eerst de fonts map in c:\ renamen naar bijvoorbeeld c:\system\fonts2 en vervolgens opnieuw opstarten zonder de MMC-kaart in de telefoon, de fontsmap op e: zal de N70 namelijk ook doorzoeken).
En klaar, geen last meer van lege vierkantjes! :z

Gebruik voor het renamen en verwijderen bijvoorbeeld FExplorer.
maar daar krijg ik niet het icoontje mee terug als mn n70 op stil staan (doorgetreepte muziektoon)

heb reset gedaan naar fabrieksinstellingen en het kopieren en renamen van de font mappen maar t werkt niet

ook nieuwe software update naar laatste versie werkte niet

wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Lt. Marx schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 00:32:
Mooie TS, mis wel een beetje deze link: http://fuse.stc.cx/autolock/
Maar ik las dat daar wat negatieve ervaringen mee waren. Ik zelf heb nog een oude firmware: 2.0539.1.2 en bij mij scheelde de dual selection mode echt veel voor de batterij duur, het scheelde werkelijk enkele dagen aan stand by tijd...

Autolock lijkt bij mij niets negatiefs te doen...
Autolock heeft bij mij inderdaad problemen gegeven. met name de camera snapt die helemaal niets van. Kans dat die terugflipt naar het standaardscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93254 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 10:39:
[...]

maar daar krijg ik niet het icoontje mee terug als mn n70 op stil staan (doorgetreepte muziektoon)

heb reset gedaan naar fabrieksinstellingen en het kopieren en renamen van de font mappen maar t werkt niet

ook nieuwe software update naar laatste versie werkte niet

wie weet raad?
Ook daar had ik het vierkantje staan en daar heb ik nu weer een muzieknoot staan met een streep erdoor. Is je agenda nu wel oké? Anders verwijder je de fonts map op C: en start je de telefoon opnieuw op zonder de mmc kaart in de zijkant. Eens zien wat het dan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe heb jij dat toontje terug gekregen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Reezer Op bovenstaande wijze (probeer eens de map te wissen en de telefoon op te starten zonder MMC)

Kent iemand een programma dat automatisch de telefoon uitschakelt? (deze optie zat op een oude Siemens)
Dit is nl. erg handig om voor 's nachts in te schakelen, zodat je nooit kunt vergeten je telefoon uit te schakelen 's avonds. Tevens hoef je de telefoon ook minder aan de lader te hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
wat mij opvalt is dat de achterkant / batterij van de n70 warm wordt tijdens het opladen is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Hier is het ook zo, dus ik ga ervan uit dat het normaal is. Batterijen worden altijd warm tijdens het opladen. Bij het bellen merk ik het trouwens ook. Bij de iets langere gesprekken, laten we zeggen vanaf 10 minuten, wordt de batterij ook een klein beetje warm.

Volkomen normaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjibbedehaan
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07 14:14

tjibbedehaan

Nokia N70

beste tweakers

ik zag op usenet een tool staan waarmee je de nieuwste firmware op je nokia N70 kan zetten.
er zit flashsoftware bij en de nieuwste firmware.
ook zit er netje een uitleg bij hoe je tewerk moet gaan.

Modbreak:Gezien de policy van GoT heb ik deze instructies maar even verwijderd. Zoveel moeite kost het toch niet om even naar een NSP te gaan?

is het verstandig om het uit te proberen? :), of toch maar naar de nokia service point toegaan.

[ Voor 92% gewijzigd door Eggy op 14-06-2006 13:41 ]

Tjibba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
tjibbedehaan schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:37:
[...]
wat denken jullie hiervan??
is het verstandig om het uit te proberen? :), of toch maar naar de nokia service point toegaan.
Ik zou het service point nemen. Mede omdat mocht het misgaan met dit soort zooi, je telefoon naar de "klote" is. Bij een service point is het niet jouw probleem.

Daarnaast staat dat het programma "phoenix" gekraakt moet worden dus niet legaal is. Dan zou ik het met essentiele dingen zoals flashen al helemaal niet proberen. De legale manier kost alleen tijd en geen geld.

[ Voor 23% gewijzigd door Cardinal op 14-06-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-07 21:44
Stel je hebt een Engelse N70. Weet iemand of het apparaat te flashen valt naar NL software ?

Ik wil het ZEKER weten, dus iemand die het gedaan heeft, of die iemand kent die het gedaan heeft.

Let op, de vraag is alleen is dit mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjibbedehaan
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07 14:14

tjibbedehaan

Nokia N70

Roflmao schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:05:
Stel je hebt een Engelse N70. Weet iemand of het apparaat te flashen valt naar NL software ?

Ik wil het ZEKER weten, dus iemand die het gedaan heeft, of die iemand kent die het gedaan heeft.

waarom wil je er nieuwe firmware op fashen, je kunt toch ook gewoon je taal instellen op nederlands???

Tjibba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
tjibbedehaan schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:15:
[...]

waarom wil je er nieuwe firmware op fashen, je kunt toch ook gewoon je taal instellen op nederlands???
Er zit geen NL op vandaar... Volgens mij is het een geimporteerde telefoon :/ het ding is niet van mij dus ik weet het niet zeker.

[ Voor 17% gewijzigd door Roflmao op 14-06-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Roflmao schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:44:
[...]
Er zit geen NL op vandaar... Volgens mij is het een geimporteerde telefoon :/ het ding is niet van mij dus ik weet het niet zeker.
De nieuwe firmware vervangt de huidige firmware. Het is dus geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Recentelijk heb ik een TomTom Mobile v5 Benelux kaartje overgenomen van een vriendje, die ik in mijn Nokia N70 heb zitten. Welke bluetooth GPS receiver is het meest geschikt hiervoor? Die van TomTom (SiRF III) zelf? oOf zijn er anderen die goedkoper en beter zijn? Alvast bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Pe Nis schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:07:
Recentelijk heb ik een TomTom Mobile v5 Benelux kaartje overgenomen van een vriendje, die ik in mijn Nokia N70 heb zitten. Welke bluetooth GPS receiver is het meest geschikt hiervoor? Die van TomTom (SiRF III) zelf? oOf zijn er anderen die goedkoper en beter zijn? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik heb een Adapt AD-700 (Sirf III) werkt prima, ook oudere modellen van Adapt werken prima. Echter moet de N70 wel over een van de laatste fimrware (V5) beschikken, om zo min mogelijk problemen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161604

Ik heb laatst mijn geheugen kaartje eruit en erin gedaan, maar opeens waren een aantal menu items verdwenen.
Als ik in het menu ga zie ik alleen de standaard mappen (persoonlijk, kantoor, connect etc.)
Contacten, Berichten etc. zijn allemaal verdwenen.

Nu ben ik er achter gekomen dat alles in de map Persoonlijk is gekomen.

Is er een optie om ze weer allemaal terug te zetten in de oude staat?

Ik kan ze wel 1 voor 1 kopieren, maar dan weet ik nog steeds niet, welke menu item in welke map hoort

Iemand die me hiermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb nederlandse versie van n70 ging voor software update naar NSP en die maakte foutje zette er engelse op, en daarna weer nederlandse eroverheen nadat hij de fout ontdekte

dus t gaat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179082

Anoniem: 155599 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:47:
heeft de sony w800 een groter scherm dan de nokia?

ik dacht toen ik deze telefoon had het scherm kleiner was dan die van de n70.

de specs van de w800 is :
176x220 pixels

de n70
176*208

erg vreemd. ik ben ernaar benieuwd omdat ik voor iemand een screenprotector moet kopen
Dat is de resolutie van het scherm het scherm van de w800i is 1,8 inch en van de nokia 2,2 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 07:31

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Zeker mogelijk, gewoon de instructies volgen... Of bij je NSP even lief vragen.

Overigens ben ik eigenwijs geweest en heb ik zelf mijn N70 ook geflashed. Wachttijden lijken stuk korter overal, ben benieuwd hoe ie verder werkt.

[ Voor 7% gewijzigd door sebastius op 14-06-2006 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
sebastius schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:53:
[...]

--> [...]
Zeg het dan ook gewoon niet. :) Is dan niet interessant zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
[...]

Overigens ben ik eigenwijs geweest en heb ik zelf mijn N70 ook geflashed. Wachttijden lijken stuk korter overal, ben benieuwd verder. (nee je mag me niet mailen of msnnen hierover, geen behoefte aan)
Wat bedoel je met wachttijden of de telefoon sneller is geworden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168198

[...]

Overigens ben ik eigenwijs geweest en heb ik zelf mijn N70 ook geflashed. Wachttijden lijken stuk korter overal, ben benieuwd verder. (nee je mag me niet mailen of msnnen hierover, geen behoefte aan)
Waarom vertel je dit als je jouw kennis niet wilt delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

SanderTje! schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 22:00:
[...]

Zeg het dan ook gewoon niet. :) Is dan niet interessant zeg maar ;)
Dat heb ik op die forums hier al te vaak geprobeerd, en elke keer weer mailen ze me. Bloedirritant.
Roflmao schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 22:18:
[...]

Wat bedoel je met wachttijden of de telefoon sneller is geworden ofzo?
Gewoon het wachten op de camera tot ie zover is, dat soort dingen.
Anoniem: 168198 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 22:18:
[...]

Waarom vertel je dit als je jouw kennis niet wilt delen?
Ik wil best kennis delen maar ik ben geen helpdesk meer die kinders aan het handje neemt en ze overal mee helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
sebastius schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:00:
[...]

Dat heb ik op die forums hier al te vaak geprobeerd, en elke keer weer mailen ze me. Bloedirritant.
Snap ik, maar ik bedoel te zeggen; vertel het dan niet. Het heeft toch geen toegevoegde waarde voor het topic? ;) Zo riskeer je alleen maar dat lieve kijkbuiskindertjes je wel weer vragen gaan stellen! :)

En nu maar weer on-topic O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175999

ik heb t gedaan en t is gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik gebruk hem nu een aantal dagen ook icm pocket intenet totaal.
Dat internet is wel leuk en handig, ik kan hem aan me laptop hangen en zo de N70 als modem gebruiken.

wat ik irri vind:

- als je aan het smsen ben en ik wil lezen waar het berichtje die ik wil beantwoorden over ging drukte ik op me 6230 op het rode knopje en ging ik terug na de achtergrond.
als ik dat op de N70 doe is het getype bericht weg :(.
dus even wennen dat ik dan moet switchen en meerdere dingen te gelijk kan laten draaien.

- op sommige momenten tragen als verwacht(ivm 6230) maar dat went wel.
- ik heb er symantec anti-virus opdraaien mensen hier ervaring mee of het ook echt werkt ?

en me ergenic BT headset kan niet pairen :S de N70 zegt gewoon kan geen verbinding maken ook erg jammer

batterij

ik heb hem maandag middag helemaal opgeladen.
maandag avond - 70 minuten navigatie
dinsdag ochtend - 70 minuten navigatie
15 min internetten
woensdag 30 min internetten
10 minuten bellen.
en nog een beetje spelen

verder staat bleutooth constant aan en hij gaf net het piepje bijna leeg, valt me nog iets tegen maar het is goed te begrijpen

wel een voordeel dat die in 1.5 uur vol is.
het is een goed lion accu(blc 5 heb ik er nog 2 van dus dat scheelt :D)
en die accu's kunnen tegen op en ontlaad cyclus zonder accu luiheid te vertonen.

dus ik wil hem om de 2 a 3 dagen gewoon opladen of in de auto tijdens navigatie.

btw iemand al een bureau lader gespot ?(liefst een waar je een tweede losse accu bij kan doen)

[ Voor 41% gewijzigd door wd200 op 15-06-2006 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
maandagmiddag de nieuwe (nokia v5) firmware er op laten zetten, daarna opgeladen en nu nog 3 streepjes over.

tel staat gewoon in dual mode.
bluetooth aan en thuis continue verbinding met de pc.
lading foto's genomen.
veel gespeeld met tomtom.
24 minuten gebeld
4x ge smst
1x symantic liveupdate

met de vorige (vodafone v2.05?) firmware had ik 'm al 2x moeten opladen.

bijdeweg,

ik zoek zo'n usb naar nokia jack oplaadsnoertje voor in de auto (zelfde als voor de adapt 300/500)
iemand enig idee waar je die kan halen?

[ Voor 29% gewijzigd door Webjunkie op 15-06-2006 09:14 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wd200 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 08:09:

- als je aan het smsen ben en ik wil lezen waar het berichtje die ik wil beantwoorden over ging drukte ik op me 6230 op het rode knopje en ging ik terug na de achtergrond.
als ik dat op de N70 doe is het getype bericht weg :(.
dus even wennen dat ik dan moet switchen en meerdere dingen te gelijk kan laten draaien.

- op sommige momenten tragen als verwacht(ivm 6230) maar dat went wel.
- ik heb er symantec anti-virus opdraaien mensen hier ervaring mee of het ook echt werkt ?
Als je onder het sms'm per ongeluk op rode knopje druk of op een andere manier afbreekt dan wordt je getypte smsje onder "ontwerpen" opgeslagen... Je hebt dan dus: nieuw bericht, inbox, mijn mappen, mailbox, ontwerpen, en verzonden... En in ontwerpen staan dan naar mijn idee nu erg veeel smsje's bij jouw :P, die nog niet verzonden zijn :D

Je moet in je virusscanner even in opties zetten dat je zelf handmatig wilt scannen, volgens mij staat dat ding standaard ingesteld op om de dag, of 1x per week scannen. Dat doet ie dan op de achtergrond en mischien dat je dan vertraging ondervind. Ikzelf heb em op handmatig gezet, ik draai dat ding alleen als ik een nieuwe applicatie heb geinstalleerd of als ik soms ff gewoon ff de tijd heb om em ff 5 minuten aan te zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Tip voor de ebay zoekers, zoek niet zoals ik een bluetooth dongle met zo'n extra antennetje eraan (die je omhoog kan zetten) uit HongKong. Ik heb de mijne net binnen, en de antenne is 100% nep :P . Hij doet het verder prima die dongle maar het heeft dus geen zin om een euro meer te betalen voor die antenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 10:09
Ik zoek een stukje software waarmee ik bestanden in bepaalde folders achter een wachtwoord kan zetten. Dit om privacy gevoelige bestanden op mijn telefoon te beschermen tegen bijvoorbeeld diefstal en verlies, het gaat om excel, word, foto's en txt bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171096

iemand ervaring met bv bewegende plaatjes?
als je deze dus als achtergrond wil dan beweegt deze niet meer :'(
of is dit uberhaupt niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170754

ik heb sinds vandaag ook een n70 aangeschaft. Supervet ding :)

alleen ik zit ff met een probleem. Als ik een naar mpeg4 geconvert filmpje op mn telefoon zet dan zegt realplayer dat hij hem niet kan afspelen. (kun je ook afspelen zonder realplayer? of is het ook gewoon mogelijk via realplayer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb hetzelfde, geconverteerd naar 3gp (converters zat te vinden op het web) dan werkt het prima.
Wil ik consistent mpeg4 afspelen moet ik dat via een player "van derden" doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Anoniem: 172160 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 09:18:
[...]

Als je onder het sms'm per ongeluk op rode knopje druk of op een andere manier afbreekt dan wordt je getypte smsje onder "ontwerpen" opgeslagen... Je hebt dan dus: nieuw bericht, inbox, mijn mappen, mailbox, ontwerpen, en verzonden... En in ontwerpen staan dan naar mijn idee nu erg veeel smsje's bij jouw :P, die nog niet verzonden zijn :D

..
heej ja iid :D dankje

is er ook een optie om die hele map in een keer wissen ?

[ Voor 9% gewijzigd door wd200 op 15-06-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 09:49
wd200 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 08:09:
btw iemand al een bureau lader gespot ?(liefst een waar je een tweede losse accu bij kan doen)
Check: http://cgi.ebay.nl/Bureau...30416QQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wd200 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:29:
[...]

heej ja iid :D dankje

is er ook een optie om die hele map in een keer wissen ?
Niet de map, is een vaste permanente map... Je kan wel in een keer de hele inhoud wissen door: opties: alle markeren en dan wissen te doen.... No offense maar kan geen kwaad om je boekje eens door te spitten ;) ;) Staan best handige tips in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een n70 simlockvrij maar wel met een vodafone abbo... links staat berichten en rechts die demo... (als snelkeuze)

hoe kan ik die wijzigen? wss domme kutvraag, maar ik kom er niet uit...

En als jullie dat evt ook weten, die balk op de achtergrond met snelstarticoontjes... kan je daar ook icoontjes naar eigen wens in zetten? bijvoorbeeld music player ipv bluetooth printen?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05 16:20
Ik kan sinds mn firmware updaten geen GPRS verbinding aanmaken. Bij "drager gegevens" moet ik GPRS invullen, maar krijg m niet van packet-gegevens af (de optie GPRS is er niet eens)

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen. Instellingen zijn voor telfort. Netwerk staat op DUAL, ookal getest op GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:45
Ik zet in Outlook behalve onderwerp en locaties in het veld eronder vaak wat extra informatie. (starttijden, routebeschrijving, dat soort dingen) Nu wordt dat niet meegesynchroniseerd, of in ieder geval niet weergegeven in de agenda.
Wie weet hoe ik die info te zien krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177889

ik vroeg me af hoe je het hoofd menu zo kan modificeren dat je die irritante agenda punten lijst en snelmenu niet meer ziet, zodat je alleen je background ziet. Weet iemand hoe ik dit kan bewerkstelligen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177889 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:39:
ik vroeg me af hoe je het hoofd menu zo kan modificeren dat je die irritante agenda punten lijst en snelmenu niet meer ziet, zodat je alleen je background ziet. Weet iemand hoe ik dit kan bewerkstelligen?
actief standby uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177889

Oke, maar in welk menu kan ik die optie vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Anoniem: 177889 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:52:
[...]

Oke, maar in welk menu kan ik die optie vinden?
intrumenten --> instellingen__>telefoon als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Zie hier zo al 2 vragen vlak na elkaar voorbij komen, waarvan je het antwoord echt in een paar tellen uit de handleiding kunt halen :/

Beetje eigen inzet lijkt me wel ok :X

[ Voor 16% gewijzigd door pjlgt op 16-06-2006 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
pjlgt schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:18:
Zie hier zo al 2 vragen vlak na elkaar voorbij komen, waarvan je het antwoord echt in een paar tellen uit de handleiding kunt halen :/

Beetje eigen inzet lijkt me wel ok :X
Ik hoop dat dit slaat op de vraag die ik stelde. Ben hier nl. al een tijd naar op zoek en had de hoop dat dit mogelijk was al een beetje opgegeven, maar jij hebt hem doen herleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135594

Anoniem: 170754 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 19:49:
ik heb een n70 simlockvrij maar wel met een vodafone abbo... links staat berichten en rechts die demo... (als snelkeuze)

hoe kan ik die wijzigen? wss domme kutvraag, maar ik kom er niet uit...

En als jullie dat evt ook weten, die balk op de achtergrond met snelstarticoontjes... kan je daar ook icoontjes naar eigen wens in zetten? bijvoorbeeld music player ipv bluetooth printen?

bvd
dit wil ik ook eens weten kan ik niet vinden in handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 135594 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:09:
[...]
dit wil ik ook eens weten kan ik niet vinden in handleiding
wd200 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 02:00:
[...]
instrumenten -> instellingen -> telefoon -> standby-modus als het goed is
instrumenten -> instellingen -> telefoon -> standby-modus kan je de linker en rechter toets aanpassen.

instrumenten -> instellingen -> telefoon -> standby-modus -> Toep. actief standby kan je alle vijf knoppen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 05-07 13:00

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

En ik ben naar de NSP geweest in utrecht. Daar weigerden ze mijn telefoon omdat ik een vodafone toestel had, en daarmee mocht ik niet naar NSP's maar moest ik naar vodafone city points! De lol is dat ik mijn foon dan wel een week kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:19:
[...]

[...]

instrumenten -> instellingen -> telefoon -> standby-modus kan je de linker en rechter toets aanpassen.

instrumenten -> instellingen -> telefoon -> standby-modus -> Toep. actief standby kan je alle vijf knoppen aanpassen.
i love you :)

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 170754 op 16-06-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou kijken of iemand mij kan helpen.

vraag 1: spraaklabels. hoe kan ik die zelf bewerken? hoe zet ik die pcvoice kerel uit. ik hoef maar een paar spraak opdrachten te hebben.

opmerking 1: camera openschuiven en foto maken is er niet bij. het duurt nogal :(

vraag 2: iemand ervaringen met smsplanner? soms doet hij het wel en soms niet. dan lijkt hij te hangen bij het versturen van een sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Lt. Marx schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:00:
En ik ben naar de NSP geweest in utrecht. Daar weigerden ze mijn telefoon omdat ik een vodafone toestel had, en daarmee mocht ik niet naar NSP's maar moest ik naar vodafone city points! De lol is dat ik mijn foon dan wel een week kwijt ben.
Wat een onzin, het is een Nokia en zij zijn een Nokia Service Point. Wedden dat je bij Vodafone de Vodafone firmware krijgt. :( Als ze het niet willen hadden ze maar geen service point moeten worden.
Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:20:
opmerking 1: camera openschuiven en foto maken is er niet bij. het duurt nogal :(
Heb je ook de laatste firmware? (5.0609.2.0.1) Het duurt misschien een volle seconde voordat ik een foto kan nemen. In de laatste firmware hebben ze namelijk behoorlijk wat gedaan aan de snelheid.

[ Voor 5% gewijzigd door Cardinal op 16-06-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179415

Ik hed sinds gister ook de n70, maar ik heb er een vraag over.
Als ik een mp3tje van iemand ontvang bia bluetooth komt hij bij inbox te staan, alleen kan ik deze niet instellen als beltoon/smstoon.

Daarna heb ik de mp3tjes naar mijn mappen gekopieert->hetzelfde probleem.
Ook kan ik de bestanden nergens vinden via pc suite of via het beheer op de n70 zelf.

Weet iemand hoe je deze mp3tjes als betloon/smstoon kan instellen en waar ik de map mijn mappen kan vinden via pc suite?
Als ik op opties klik van de mp3tjes kan ik alleen kiezen verplaatsen naar map :Inbox of mijn mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179412

Ik heb vaak wel mijn laptop vaak bij mij met adapter en heb dan geen zin ook nog een telefoonlader mee te "slepen". Mijn vraag is daarom: Weet iemand of er voor de N70 een USB-lader verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 179412 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:29:
Ik heb vaak wel mijn laptop vaak bij mij met adapter en heb dan geen zin ook nog een telefoonlader mee te "slepen". Mijn vraag is daarom: Weet iemand of er voor de N70 een USB-lader verkrijgbaar is?
Ja hoor, maar misschien volgende keer eerst google proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand al een verklaring waarom de n70 geen mpeg4 bestanden afspeelt die via de pc of via bluetooth gestuurd zijn?

realplayer geeft dan een fout, dat hij ze niet kan afspelen... maar hier moet toch wel een oplossing voor zijn, anyone? (ik ben zeker te weten niet de enige met dit probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:57:
[...]

Ja hoor, maar misschien volgende keer eerst google proberen
Dit had ik inderdaad al geprobeerd, maar dat zijn vooral data kabels en ik ben op zoek naar een USB oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 179412 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:52:
[...]
Dit had ik inderdaad al geprobeerd, maar dat zijn vooral data kabels en ik ben op zoek naar een USB oplader.
Er misschien charger achterplaatsen :? Hoe moeilijk kan het zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 15:02:
[...]

Er misschien charger achterplaatsen :? Hoe moeilijk kan het zijn :/
Goed laat ik mijn vraag dan anders formuleren, zodat het voor iedereen duidelijk is. Wie heeft er ervaring met USB chargers voor de Nokia N70? Ik lees namelijk her en der verhalen dat een slechte charger terminale schade aan de telefoon kan veroorzaken en daar heb ik niet zo heel veel trek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]cardinal808 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:27:
[...]

Wat een onzin, het is een Nokia en zij zijn een Nokia Service Point. Wedden dat je bij Vodafone de Vodafone firmware krijgt. :( Als ze het niet willen hadden ze maar geen service point moeten worden.

Volgens mijn informatie is het inderdad zo dat telefoons fie dooor de provider geprogrameerd zijn ook alleen bij de servicepunten van de provider een upgrade kunnen ondergaan. Dit in verband met allerlei licentie-overeenkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
Lt. Marx schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:00:
wat een onzin.
je moet ff naar reitsma telecom (in utrecht: 030 287 54 44) daar doen ze het wel.
ik mocht kiezen tussen vodafone en nokia firmware

[ Voor 9% gewijzigd door Webjunkie op 16-06-2006 16:07 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
miles schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:20:
Ik zet in Outlook behalve onderwerp en locaties in het veld eronder vaak wat extra informatie. (starttijden, routebeschrijving, dat soort dingen) Nu wordt dat niet meegesynchroniseerd, of in ieder geval niet weergegeven in de agenda.
Wie weet hoe ik die info te zien krijg?
Kan iemand mij hier mee helpen. Hierover wordt met geen woord in de handleiding gerept.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170754 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:11:
heeft iemand al een verklaring waarom de n70 geen mpeg4 bestanden afspeelt die via de pc of via bluetooth gestuurd zijn?

realplayer geeft dan een fout, dat hij ze niet kan afspelen... maar hier moet toch wel een oplossing voor zijn, anyone? (ik ben zeker te weten niet de enige met dit probleem)
ja, ik weet zeker dat ik mezelf wil quoten... ik heb nog een beetje gegoogled en kwam op deze site uit waar een oplossing op staat... ik ben dat SUPER programma nu aan het downloaden (nogal trage mirrors...) en ik laat dan wel weten of het gelukt is... hopelijk werkt het en kun je lekker mpeg4 files op je n70 bekijken :)

http://discussions.nokia....martphones&message.id=776
hf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worrel
  • Laatst online: 16:08
heb net zelf mn firmware geupdate van 3.0546.2.3 naar 5.0609.2.0.1

en moet zeggen, alles draat een stuk fijner. net even wat sneller.

Iedereen heeft recht op mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mp4 op mn n70 is gelukt met dat programma 2 posts hierboven :)

luvit :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179415 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:28:
Als ik een mp3tje van iemand ontvang bia bluetooth komt hij bij inbox te staan, alleen kan ik deze niet instellen als beltoon/smstoon.

Ook kan ik de bestanden nergens vinden via pc suite of via het beheer op de n70 zelf.

Weet iemand hoe je deze mp3tjes als betloon/smstoon kan instellen en waar ik de map mijn mappen kan vinden via pc suite?
Als ik op opties klik van de mp3tjes kan ik alleen kiezen verplaatsen naar map :Inbox of mijn mappen.
Niemand die me hiermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:10
Anoniem: 179415 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:28:

Je moet het berichtje (inbox) openen en dan opslaan. Dan pas kan je in de lijst als beltoon gebruiken.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135594

ik heb firmware 3.0546.2.3 op me telefoon staan en die is van 18-11-2005

Sommige menu's zoals gallery en camera openen idd nogal traag. kan ik hier gewoon gratis een nieuwe firmware op laten zetten?

en wat is het verschil tussen vodafone en nokia firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pinokkia schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 20:29:
[...]

Je moet het berichtje (inbox) openen en dan opslaan. Dan pas kan je in de lijst als beltoon gebruiken.
Bedankt _/-\o_ . Het is gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:24

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Anoniem: 135594 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 17:55:
ik heb firmware 3.0546.2.3 op me telefoon staan en die is van 18-11-2005

Sommige menu's zoals gallery en camera openen idd nogal traag. kan ik hier gewoon gratis een nieuwe firmware op laten zetten?

en wat is het verschil tussen vodafone en nokia firmware?
ik wil niet flamen hoor, maar lees de topics eens...

in het kort:

-ja
-screensaver/kleurtjes/linkjes

Wise enough to play the fool

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.