Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:19
wat ik tot nu toe irri vind is dat er niet zoals bij me 6230 gewoon in een smsje een smile kan invoegen.
is dit miss met een prog mogelijk of wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-07 21:55

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

komt de N70 nou nog in zwart? Dacht dat ergens gelezen te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135594

me n70 neemt filmpjes op in het mp4 formaat

is dit standaard?? en is het te veranderen? mp4 is nu niet bepaald het meest gebruikte formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
kan zijn dat ik er overheen gelezen heb / niet goed genoeg gezocht

ik wil morgen naar een NSP voor een FWU maar ben ik dan met geinstalleerde applicaties kwijt ? of smsjes etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79793

Ik heb sinds gisteren de N70, ben er erg blij mee alleen 1 probleem...

in de sms inbox staat bij de berichten eerst de achternaam, kan ik dat veranderen
zit al uren in de handleiding te zoeken maar ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91636

Anoniem: 79793 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 00:32:
Ik heb sinds gisteren de N70, ben er erg blij mee alleen 1 probleem...

in de sms inbox staat bij de berichten eerst de achternaam, kan ik dat veranderen
zit al uren in de handleiding te zoeken maar ik kan het niet vinden.
eehh..

contacten openen, opties, instellingen naamweergave en je bent er :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108645

worrel schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 19:09:
heb net zelf mn firmware geupdate van 3.0546.2.3 naar 5.0609.2.0.1

en moet zeggen, alles draat een stuk fijner. net even wat sneller.
Kan je mij vertellen hoe je dat gedaan hebt? Ik heb ook nog een Sony K750i en die kan je makkelijk zelf updaten online. Maar van de N70 kan ik niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170754

Anoniem: 135594 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 12:52:
me n70 neemt filmpjes op in het mp4 formaat

is dit standaard?? en is het te veranderen? mp4 is nu niet bepaald het meest gebruikte formaat.
videokwaliteit op hoog = mp4... videokwaliteit op middel = 3gp en op laag weet ik niet eigk :D

/edit
hebben jullie ook als je een video opneemt op hoge kwaliteit dat hij dan heel erg hapert en als je hem afspeelt dit veel minder is, maar nog steeds af en toe een hapering?

en is dit te verhelpen met nieuwe firmware?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 170754 op 19-06-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79793

Anoniem: 91636 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 07:31:
[...]

eehh..

contacten openen, opties, instellingen naamweergave en je bent er :-)
Helaas, dat heb ik gedaan maar dan staat bij de sms berichten nog steeds eerst de achternaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 79793 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:28:
[...]

Helaas, dat heb ik gedaan maar dan staat bij de sms berichten nog steeds eerst de achternaam.
Tja ik heb dat ook. Maar geloof niet dat er een mogelijkheid is om dat aan te passen als je de instellingen achternaam, voornaam al hebt gewijzigd.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
wd200 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 00:13:
kan zijn dat ik er overheen gelezen heb / niet goed genoeg gezocht

ik wil morgen naar een NSP voor een FWU maar ben ik dan met geinstalleerde applicaties kwijt ? of smsjes etc ?
je moet voordat je gaat upgraden eben een backup maken van je telefoon geheugen naar je mmc.
na de upgrade weer terug zetten en je hebt alle instellingen, smsjes en andere muck weer t'rug.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:21

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Webjunkie schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 15:59:
[...]

wat een onzin.
je moet ff naar reitsma telecom (in utrecht: 030 287 54 44) daar doen ze het wel.
ik mocht kiezen tussen vodafone en nokia firmware
Daar ben ik geweest!!! En die gasten weigerden gewoon, want ze mochten geen vodafone toestellen updaten!

Hoe kan je trouwens de branded vodafone firmware herkennen? (wanneer ben jij daar geweest btw?)

Ik heb gevonden hoe je die backup kan maken bij insutrmenten en dan geheugen, maar hoe zet je die backup terug na een FWU?

[ Voor 12% gewijzigd door LtMarx op 19-06-2006 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
dus gebeld naar het nsp in utrecht, die vertelde me dat het niet mogelijk was omdat hun een storing hadden icm usb upgraden dus ik moest het aan het einde van de week nog eens proberen.

ik heb de bureau laders wel gevonden maar is er iets van een docking station te koop, waar bij je de usb kabel kan aansluiten dus de funcite van een cradle ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123503

ik ben net bij NSP in Eindhoven geweest om de firmware te laten upgraden...

ik moest mn telefoon daar laten en het kon in het slechtse geval weken duren voordat ik em terug krijg..

ik dacht dat ze dat zo ff binnen 5 minuten hadden gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
Lt. Marx schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:42:
[...]

Daar ben ik geweest!!! En die gasten weigerden gewoon, want ze mochten geen vodafone toestellen updaten!

Hoe kan je trouwens de branded vodafone firmware herkennen? (wanneer ben jij daar geweest btw?)

Ik heb gevonden hoe je die backup kan maken bij insutrmenten en dan geheugen, maar hoe zet je die backup terug na een FWU?
bij reitsma in alkmaar op de robbenkoog 3.
de vodafone fw schijnt een stuk ouder te zijn dan die van nokia.
je batterij gaat minder lang mee maar aan de andere kant heb je wel 1 extra theme ;)

in het zelfde menu kan je een backup restoren.
die optie zie je waarschijnlijk alleen als je al een backup hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:14
Ik ben bij Reitsema in Utrecht geweest... 10 minuutjes en klaar...
Had geen branded toestel, gewoon Orange :D

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
Anoniem: 123503 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 18:41:
ik ben net bij NSP in Eindhoven geweest om de firmware te laten upgraden...

ik moest mn telefoon daar laten en het kon in het slechtse geval weken duren voordat ik em terug krijg..

ik dacht dat ze dat zo ff binnen 5 minuten hadden gedaan...
wat een gedoe zeg.
in alkmaar was 't in 10 minuten geregeld.
ik heb waarschijnlijk mazzel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:01

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Webjunkie schreef op maandag 19 juni 2006 @ 18:58:
[...]

wat een gedoe zeg.
in alkmaar was 't in 10 minuten geregeld.
ik heb waarschijnlijk mazzel gehad.
Graag gedaan
Lt. Marx schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:42:
[...]

Als je een backup gemaakt heb, komt er onder dezelfde optieknop nu een tekst te staan van "Herstel van kaart" of zoiets in de richting.

Tevens is er sinds een paar dagen weer een nieuwe firmware beschikbaar: 5.0616.2.0.3

[ Voor 55% gewijzigd door Ginz op 19-06-2006 20:14 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177638

Behoorlijk topic lopend over N70, ik ga deze week ergens ook eens mijn firmware laten upgraden (bij Belcompany? als zij dat doen) maar ik zit met probleempj.
Ik maak veel gebruik van de hoofdtelefoontjes, opeens na 3 maanden als ik aan het kabeltje duw (vlak bij connector/poort) verliest hij de verbinding met de headset en gaat hij naar speaker. Natuurlijk is dit zwaar irritant en dacht ik dat de headset kapot was. Maar als ik de datakabel insteek en de telefoon wat beweeg valt wederom de verbinding weg. Dus kan ik concluderen dat die poort defect is? of iemand anders ideen ofzo?

bvd Martj' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44910

ik wilde via bluetooth een mp3 naar mijn n70 sturen.
Opeens kreeg ik de melding geheugen vol en kon hij de overdracht niet voltooien.

Maar hoe kan dat nou ik heb maar 19 nummers erop staan. 50 mb zoiets op een 1 gig geheugenkaartje.

Waarom slaat hij het op mijn intern geheugen en niet op mijn 1 gig geheugenkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Anoniem: 44910 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:46:
Opeens kreeg ik de melding geheugen vol en kon hij de overdracht niet voltooien.

Maar hoe kan dat nou ik heb maar 19 nummers erop staan. 50 mb zoiets op een 1 gig geheugenkaartje.

Waarom slaat hij het op mijn intern geheugen en niet op mijn 1 gig geheugenkaart?
als je iets via BT stuurt komt het eerst in je inbox als je het daarna opend kan je kiezen opslaan en dan de locatie selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44910 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:46:

wat de man hierboven mij zegt... oplossing is datakabel gebruiken of nieuwe versie van bluetooth software downloaden zodat je de directe doelmap kunt kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Anoniem: 170754 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 00:57:
[...]

wat de man hierboven mij zegt... oplossing is datakabel gebruiken of nieuwe versie van bluetooth software downloaden zodat je de directe doelmap kunt kiezen...
die software kan je die zo downloaden of bedoel je een FW upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177638

wd200 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 01:16:
[...]

die software kan je die zo downloaden of bedoel je een FW upgrade
ga maar naar google en ziek Nokia PC Suite, pak je de laatste nieuwe van de N90 (die werken allemaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:39
Anoniem: 170754 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 00:57:
[...]

Deze oplossing werkt ook: berichten op geheugenkaart opslaan.

Ga naar:
Menu > berichten > Opties > Instellingen > Overig

Daar 'Gebruikt geheugen' op 'geheugenkaart' zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 21:21

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Giox schreef op maandag 19 juni 2006 @ 20:10:
[...]

Graag gedaan

[...]

Als je een backup gemaakt heb, komt er onder dezelfde optieknop nu een tekst te staan van "Herstel van kaart" of zoiets in de richting.

Tevens is er sinds een paar dagen weer een nieuwe firmware beschikbaar: 5.0616.2.0.3
Begrijp ik goed dat jij daar staat in Alkmaar? Want dan kom ik echt langs! Ik wil gewoon die FWU voor dat ik op vakantie ga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:01

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Klopt

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worrel
  • Laatst online: 21:25
Anoniem: 108645 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:15:
[...]

Kan je mij vertellen hoe je dat gedaan hebt? Ik heb ook nog een Sony K750i en die kan je makkelijk zelf updaten online. Maar van de N70 kan ik niks vinden.
even zoeken op nieuwsgroepen.

Iedereen heeft recht op mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172160

Betreft het haperen bij filmen eerder genoemd. Is op te lossen door eerst weg te schrijven naar je telefoon geheugen, dat is velen malen sneller dan dat ie direct naar je geheugenkaart weg gaat schrijven. Zo zie je geen haperingen bij het filmen, ben je klaar met filmen/ fotos dan verplaats je alles naar je geheugenkaartje en blijft je telefoon lekker leeg en snel. Ik weet trouwens niet of het langzame data toegang bij de 5.xxxx firmware verholpen is, ik draai nog steeds de 3.xxx firmware en heb et dus zo opgelost.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Laatst online: 17-06 14:23
Giox schreef op maandag 19 juni 2006 @ 20:10:
[...]

Kun je aangeven wat er veranderd is in de firmware???

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43373

Ik heb m'n oog ook al een tijdje op de N70, maar is de N70 eigenlijk wel interessant als je bijv. niets met internet wil gaan doen? Ik wil een telefoon waar ik weer minstens 2 jaar mee vooruit kan, de agenda-functionaliteiten waarschijnlijk wat meer zal gaan gebruiken en mp3/camera/games vind ik ook wel grappig. Maar is de N70 dan misschien overkill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 22:56

Jag

Na een tijd lezen in dit en het vorige topic resteren mij nog wat vragen:

- ik wil een BT gps receiver kopen en heb in principe besloten om een Tomtom sirf-III ding te kopen vanwege de minste compatibility problemen. Maar nu krijg je er bij de gpsshop.nl geen reislader bij, alleen een autolader. Kan je dat ding ook met je Nokia lader opladen? Want alleen in de auto opladen is voor mij niet handig (aangezien ik geen auto heb :P).
- waar kan je zo'n verloopstukje naar 3.5mm jack een beetje goedkoop krijgen (AD-15)? En zijn de niet officiele minder goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:02
Jag schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:27:
Na een tijd lezen in dit en het vorige topic resteren mij nog wat vragen:

- ik wil een BT gps receiver kopen en heb in principe besloten om een Tomtom sirf-III ding te kopen vanwege de minste compatibility problemen. Maar nu krijg je er bij de gpsshop.nl geen reislader bij, alleen een autolader. Kan je dat ding ook met je Nokia lader opladen? Want alleen in de auto opladen is voor mij niet handig (aangezien ik geen auto heb :P).
- waar kan je zo'n verloopstukje naar 3.5mm jack een beetje goedkoop krijgen (AD-15)? En zijn de niet officiele minder goed?
http://www.pdashop.nl/ hier krijg je er een thuislader bij en is er erg goedkoop ook...
Een nokia lader kan je niet gebruiken om hem op te laden.

Edit, blijkbaar zijn die sites van dezelfde firma, maar ik heb er al 2 gekocht en kreeg iedere keer een thuislader bij...

[ Voor 8% gewijzigd door hgeert op 20-06-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kom net terug van next telecom in roosendaal en heb er even nieuwe firmware op laten zetten. Had eerst nog 3.xxxx... nu 5.xxxx.

Ik zie vooral winst in "galerij" (alles laad net even iets sneller) en ik had eerst als je filmpjes maakte op hoogste kwaliteit (mp4) dan had je een soort van lag als je de film afspeelde. Dat is nu ook bij mij verholpen...

kortom, was de moeite waardt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

hgeert schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:56:
[...]

http://www.pdashop.nl/ hier krijg je er een thuislader bij en is er erg goedkoop ook...

Edit, blijkbaar zijn die sites van dezelfde firma, maar ik heb er al 2 gekocht en kreeg iedere keer een thuislader bij...
Hmm, dat is typisch, iemand in dit topic vertelde dat hij er geen thuislader bij kreeg. Maar goed, het is niet zo'n probleem, ik heb al een oplossing gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://elektronica-online.nl/productimages/11725.jpg

230V -> 12V converter met aanstekeraansluiting. Daar kan je dan je autoladerkabel insteken. Prima oplossing voor €4,- bij electronica online.

Nou nog zo'n AD-15 audiokabel ergens zien te vinden, die heeft electronica online volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
worrel schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 19:09:
heb net zelf mn firmware geupdate van 3.0546.2.3 naar 5.0609.2.0.1

en moet zeggen, alles draat een stuk fijner. net even wat sneller.
Keb je een Emailtje gestuurd, wil graag wat info van je!!
hoe ben je der trouwens aan gekomen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 11:38
Mijn N70 "Crasht" best vaak, meestal na het sturen van een SMS. Hij crash dan naar het Boot logo (Nokia met wit achtergrond) en doet vervolgens niets meer. Ik moet mijn accu eruit halen, om te resetten. Nu wil ik mijn Firmware laten updaten voordat ik hem voor garantie weg breng, ik zoek een Service point in Almere, het bedrijf dat nokia op hun website aan geeft reageert niet op mijn mailtjes. Heeft iemand zijn N70 al laten updaten in Almere? zoja waar?
Bvd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114532

Dus... Ik ben van plan om een N70 aan te schaffen, maar ik zou dan zo een N70 nemen zonder Vodafone firmwire op... Dan is die sneller. Maar kan ik ook video(foneren) als die ik die instellingen van Vodafone er achteraf apart opzet????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:18

Rwin

Ondertitel

@mickey ^:
ja :)

[ Voor 59% gewijzigd door Rwin op 21-06-2006 09:59 ]

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

ApOE schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:45:
Mijn N70 "Crasht" best vaak, meestal na het sturen van een SMS. Hij crash dan naar het Boot logo (Nokia met wit achtergrond) en doet vervolgens niets meer. Ik moet mijn accu eruit halen, om te resetten. Nu wil ik mijn Firmware laten updaten voordat ik hem voor garantie weg breng, ik zoek een Service point in Almere, het bedrijf dat nokia op hun website aan geeft reageert niet op mijn mailtjes. Heeft iemand zijn N70 al laten updaten in Almere? zoja waar?
Bvd ;)
waarom bel je ze niet?

en de nokia service points zoals ze op de site staan. kies er een uit zou ik zeggen het zijn er niet zo veel

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 21-06-2006 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179863

Maar als ik het goed begrijp (na zowat alle N70-topics doorgelopen te zijn 8)7 ) is dus de Nokia N70 die je bij een Vodafone-abo krijgt langzamer dan andere N70's, en wordt door Nokia zelf geweigerd als je de firmware wilt updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

nee, maar je moet even het "juiste" service point opzoeken. Er zijn pieperds die het niet doen, en er zijn er die er totaal geen problemen van maken; even bellen dus.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-07 16:32
Pfff wat een gezeik zeg. Wil ook mijn Vodafone N70 laten upgraden naar normale Nokia firmware. Maar overal bij mij in de buurt willen ze het niet doen. Die laatste vent zei dat het technisch niet mogelijk was... Haha sure! :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179863

Raar is dat, het is toch -ook al staat er jammerlijk Vodafone op- gewoon een Nokia! Weet iemand of ze bij de Nokia winkel in Rotterdam niet te truttig zijn om het te doen?

Dan nog een vraag (ik blijf bezig)... Een heel eind terug ben ik iets tegengekomen over zwarte frontjes van Ebay (uit Hongkong, 2,99 zonder verzenden). Nu vraag ik me af hoe die bevallen zijn, slijtplekken of bleef het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
Is de nieuwste Vodafone firmware nou echt slechter/trager dan de nieuwste Nokia firmware, of maakt dat niks uit?

Als je van Vodafone firmware naar normale Nokia firmware gaat, kun je dan later nog wel live en vodafone mail enz toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179903

Ik loop tegen het volgende probleem aan:

Ik heb een n70 gepaired met mijn carkit (Carminat) en aangegeven dat de carkit geautoriseerd is om automatisch verbinding te maken met mijn telefoon. Dit gaat soms goed, maar het gebeurd maar al te vaak dat de verbinding niet tot stand komt. Wanneer ik mijn bluetooth op mijn telefoon uitzet, geeft hij wel aan dat er een verbinding is en of ik deze wil verbreken. Er is dus blijkbaar wel een verbinding, maar die fuctioneert niet. Wanneer ik mijn telefoon uit en weer aan zet, komt de verbinding weer normaal tot stand en kan ik mijn carkit gewoon gebruiken. Wat te doen om dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Nu online

teacher

Dysgaf!

welke FW heb je? de BT stack van de N70 is nogal ehh.. brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik gebruik deze telefoon nu 1.5 week van tmobile met dat internet van hun, werkt goed want ik zit nu in de trein. Alleen de batterij duur valt of nog tegen 1.5 dag aan met bt aan niet gebruikt 15 smsje 3 kwartier muziek en 1.5 uur gprs. Nu ik het zo typ valt het nog best te begrijpen. Ik heb nu fw 2.0xx volgende week even een een update doen van nokia ze hadden een storing bij het sp.Hoop toch wel dat de batterij duur iets verlengt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aan teacher,

FW: 2.0539.1.2 (19-10-05) Vodafone branded

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 179903 op 21-06-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-06 13:59

Xymox

Determinism rulez !

Zo, ik ben nu ook in het bezit van deze telefoon. Via TMobile-shop website besteld, Relax Web 150 abo (2 jr) voor 16,50 euro p/m en het toestel is gratis.

Het betreft een branded versie (logo's voor en achter), zilver met zwart uitvoering.

Meteen de firmware nagekeken : v 2.0539.1.2 19-10-2005 RM-84

Dat is dus een oude !

Mijn eerste indruk is dat ik door de features de mogelijkheden niet meer zie. Goed dus, ik hou wel van veel gadgets.

De installatie van FExplorer zonder problemen, maar ik moet nog even goed nakijken wat nu precies de bestandsstructuur is en welke folders en bestanden wel of niet noodzakelijk zijn.

Ik heb alle 3 delen van deze thread doorgelezen (poe, dat valt niet mee), maar heb toch nog wel wat vraagjes.

Aller eerst moet je om radio te kunnen luisteren de headphone aansluiten. Daar zit dus de antenne in. Echter is imho deze headphone behoorlijk goedkoop. Klinkt blikkerig en zit voor geen meter. Wat mij betreft dus het eerste wat ik ga kopen : het verloopstukje om andere koptelefoons aan te kunnen sluiten. Echter werkt de radio dan ook ? Is de antenne het draad zelf of zit er in de originele iets extra's ?

Hoe kan ik op het beginscherm zelf icons plaatsen of verwijderen naar mijn smaak ? Het lukt me wel om binnen persoonlijk items te verplaatsen, maar niet naar het hoogste niveau.

Hoe kan ik het volume van het geluid snel aanpassen (bv in een spel of als ik aan het bellen ben of als ik radio / mp3's luister ? Is daar een standaard toestencombinatie voor ?

Ik zou graag offline eerst mijn contactpersonen willen aanmaken in PC suite. Als ik klaar ben dan pas sturen naar de telefoon. Echter kan ik niets opslaan, eerst moet er verbinding gemaakt worden. Is er een soort offline mode aanwezig of kan dat ook anders ?

Tot zover eventjes....

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172160

Aller eerst moet je om radio te kunnen luisteren de headphone aansluiten. Daar zit dus de antenne in. Echter is imho deze headphone behoorlijk goedkoop. Klinkt blikkerig en zit voor geen meter. Wat mij betreft dus het eerste wat ik ga kopen : het verloopstukje om andere koptelefoons aan te kunnen sluiten. Echter werkt de radio dan ook ? Is de antenne het draad zelf of zit er in de originele iets extra's ?

Moet werken idd met verloopstukje, koperdraad en de connector dienen als antenne

Hoe kan ik op het beginscherm zelf icons plaatsen of verwijderen naar mijn smaak ? Het lukt me wel om binnen persoonlijk items te verplaatsen, maar niet naar het hoogste niveau.
definieer "beginscherm" is dit je desktop/ menu etc etc.. ik snap je niet namelijk

Hoe kan ik het volume van het geluid snel aanpassen (bv in een spel of als ik aan het bellen ben of als ik radio / mp3's luister ? Is daar een standaard toestencombinatie voor ?
Bij mij is het navigatietoets naar rechts/links = harder/zachter

Ik zou graag offline eerst mijn contactpersonen willen aanmaken in PC suite. Als ik klaar ben dan pas sturen naar de telefoon. Echter kan ik niets opslaan, eerst moet er verbinding gemaakt worden. Is er een soort offline mode aanwezig of kan dat ook anders ?
Maak je contacten in outlook en importeer ze dan in pc suite/ je telefoon etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93254

Anoniem: 179863 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:20:
Maar als ik het goed begrijp (na zowat alle N70-topics doorgelopen te zijn 8)7 ) is dus de Nokia N70 die je bij een Vodafone-abo krijgt langzamer dan andere N70's, en wordt door Nokia zelf geweigerd als je de firmware wilt updaten?
ga naar finax telecom in raamsdonksveer is ook NSP ik had t mobile firmware nu nokia zonder t mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123503

Doen de NSPs eigenlijk alleen de firmware upgraden ?

of bieden de gewone telecom winkels deze mogelijkheid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Nu online

teacher

Dysgaf!

Anoniem: 179903 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:35:
Aan teacher,

FW: 2.0539.1.2 (19-10-05) Vodafone branded
FW upgraden = minder bluetooth gezeik.
Had ik ook met tomtom + adapt ad700; niet kunnen pairen, drops. rebooten, weer 2 keer pairen pfffffff...

Nu, geen gedoe meer, snellere gallery en langere batterij prik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
Mijn Vodafone branded N70 met FW 2.0539.1.2 (19-10-05) ging de tweede keer vreemd doen met de camera... De eerste keer deed ie het perfect (allebei de cams) en nu als ik het kapje naar beneden doe, start hij de cam niet meteen op en als ik dat handmatig doe dan zie je heel even beeld en dan valt hij weg (lijkt op een crash zonder foutmelding). De cam aan de voorkant doet het wel perfect. Een kwartier geleden deed de 2de cam het heel even en kon ik nog snel 2 foto's maken... Maar nu is het weer hetzelfde gezeik! *#7780# helpt ook niet... Iemand enig idee? Wel erg vaag dat hij het de eerste keer wel gewoon goed deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-07 07:50
In mijn N70 als smartphone mis ik een zoekfunctie waarmee ik in alle bestanden, incl. telefoonboek en notities kan zoeken op 'huisarts' of op een gedeelte van een telefoonnummer. Kortom, meer dan zoeken op voor- achternaam. Zo'n funktie had ik wel standaard op mijn SonyEricsson P910 (ook Symbian) toestel.

Is deze funktie er wel en zoniet, is deze via een applicatie (liefst kosteloos of luttel) mogelijk? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-07 07:50
hgeert schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:56:
[...]

Ik heb vandaag nog zo'n TomTom GPS via die firma bezorgd gekregen en het was zonder thuislader. Dit hadden ze mij al bevestigd ten tijde van het bestellen ervan. De originele thuislader kost ong. drie tientjes (elders gespot in webshops...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BellySM schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 21:08:
[...]

Ik heb vandaag nog zo'n TomTom GPS via die firma bezorgd gekregen en het was zonder thuislader. Dit hadden ze mij al bevestigd ten tijde van het bestellen ervan. De originele thuislader kost ong. drie tientjes (elders gespot in webshops...)
Volgens de product omschrijving van TomTom zou er toch wel een thuislader bij moeten zitten in de doos. Zie: http://www.tomtom.com/pro...tegory=2&Language=5&Tab=2
Morgen krijg ik er ook één, dus ik ben benieuwd!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 108645 op 21-06-2006 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Hmmm, de TS spreekt over het aanpassen van de screensaver. Echter kan ik alleen kiezen voor de T-Mobile screensaver, tekst of datum/tijd.

Op Crazy Little World Of Mine staat hoe je een eigen screensaver kan instellen.

Wat onhandig, is daar niet een makkelijke manier voor ?

Ik heb ook een aantal leuke screensavers gevonden op het web, echter in animated gif. Ik krijg het echter niet voor elkaar om mbv de conversietool zoals op de eerder genoemde website deze ook bewegend op de N70 weer te geven.

Ik zou bv graag mijn avatar van GoT als screensaver instellen. MOet ik 'm echt op de juiste resolutie zetten of kan ik 'm zo laten (is dus kleiner dan de resolutie van de N70).

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

teacher schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:03:
[...]

FW upgraden = minder bluetooth gezeik.
Had ik ook met tomtom + adapt ad700; niet kunnen pairen, drops. rebooten, weer 2 keer pairen pfffffff...

Nu, geen gedoe meer, snellere gallery en langere batterij prik.
Is dit geen probleem met een Vodafone N70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyLooterKing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-07 09:49
Zeau... Net even de firmware van me N70 laten updaten naar versie 5.0616.2.0.3 bij een service center in Alkmaar genaamd Reitsma Telecom :) Goeie zaak -> toestel was binnen de garantie dus updaten was ook nog eens gratis. **Linkje** :Y)

De update verzorgt wat eerdere schoonheidsfoutjes en de t-mobile bende is er ook af ;). De camera zoomt niet zo veel meer in (daar had je toch al niks aan), maar geeft wel 2 MP op iets verder zoomen dan voorheen. Verder start de camera merkbaar sneller op, en is inderdaad de gallerij stukken sneller ;).

[ Voor 47% gewijzigd door MartyLooterKing op 23-06-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
MartyLooterKing schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:29:
Zeau... Net even de firmware van me N70 laten updaten naar versie 5.0616.2.0.3 bij een service center in Alkmaar genaamd Reitsma Telecom :) Goeie zaak -> toestel was binnen de garantie dus updaten was ook nog eens gratis. **Linkje** Giox deze is voor jou :Y).
;).
Is dit een branded firmware, want Reitsma in Nijkerk geeft aan dat deze versie er niet is.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 12:36

DaRoot

Some say...

Ik heb nu een andere geheugenkaart, Kingston 1 GB. Als ik die erin stop, mis ik ineens een aantal functies van de telefoon. O.a. QuickWord, QuickPoint, Internet Security, functie draadloos toetsenbord, en o.a. de Zelfstudie werkt niet meer. Nu dacht ik dat dat wel eens zou kunnen komen doordat deze toepassingen op de originele geheugenkaart staan, maar ook als ik deze exact kopieer naar de nieuwe, heb ik deze functies niet terug. Weet iemand toevallig hoe dat zit?

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43373

Anoniem: 43373 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:30:
Ik heb m'n oog ook al een tijdje op de N70, maar is de N70 eigenlijk wel interessant als je bijv. niets met internet wil gaan doen? Ik wil een telefoon waar ik weer minstens 2 jaar mee vooruit kan, de agenda-functionaliteiten waarschijnlijk wat meer zal gaan gebruiken en mp3/camera/games vind ik ook wel grappig. Maar is de N70 dan misschien overkill?
Heeft iemand hier nog een duidelijke mening over misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyLooterKing
Mr_Happy schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:29:
[...]

Is dit een branded firmware, want Reitsma in Nijkerk geeft aan dat deze versie er niet is.... :?
Nee, dat is juist de niet-branded officiële nieuwste nokia release. Ik zou het toch nog maar eens navragen als ik jou was. En anders naar Alkmaar gaan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoi

heb net alle smsjes van mn N70 gekopieerd naar de pc via usbkabel met de nokia phone browser dmv windowsverkenner (xp home) zo ook mn contactpersonen.
dit deed ik omdat ik mn tel eventjes compleet wilde resetten en booten

nu kan ik mn contactpersonen zo terug "slepen" naar de juiste map in mn n70
maar mijn sms berichten krijg ik niet gekopieerd naar de inbox van berichten
ook slepen helpt niet want dan krijg ik een verbodscursor.

hoe krijg ik mn smsjes terug in mn gsm?

had nu iets anders in gedachten als dit niet lukte

op mijn geheugenkaart een map aanmaken sms met daarin inbox verzonden en concepten

maar via bericht opties kan ik kiezen of ik de smsjes op wil slaan op de geheugenkaart of op de n70.
maar waar komen ze dan precies te staan op de geheugenkaart?
ik kan dit namelijk nergens vinden

wie helpt me uit de brand?

of zijn er speciale programmaatjes voor nokia gsm's waarmee je smsberichten terug kan plaatsen?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er nog iemand hier met ervaring met de pc-suite en bluetooth? ik probeer mijn N70 gebruik te laten maken van de pc-suite middels het kabeltje.. alleen kent de pcsuite de widcomm bluetooth omgeving niet helemaal... oftewel: cannot use the connection type check that all needed hardware, software and drivers are installed.

het rare is dat ik wel kan pairen binnen windows, maar dat de pcsuite het niet ziet..
ik kan het in de google niet vinden.. daarom hier nu een vraagje, zou het erg fijn vinden om draadloos mijn N70 te kunnen gebruiken.... maar met de kabel werkt het allemaal prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jag schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 18:42:
[...]

Hmm, dat is typisch, iemand in dit topic vertelde dat hij er geen thuislader bij kreeg. Maar goed, het is niet zo'n probleem, ik heb al een oplossing gevonden:

[afbeelding]

230V -> 12V converter met aanstekeraansluiting. Daar kan je dan je autoladerkabel insteken. Prima oplossing voor €4,- bij electronica online.

Nou nog zo'n AD-15 audiokabel ergens zien te vinden, die heeft electronica online volgens mij niet.
hoi

ik kan de lader nergens vinden op de site geef eens in details aan waar ik moet zoeken

[img]"http://elektronica-online.nl/productimages/11725.jpg"[/img]<br>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 22:25
Anoniem: 43373 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:54:
[...]

Heeft iemand hier nog een duidelijke mening over misschien?
nee, dan zou ik het persoonlijk niet doen, hij is namelijk te groot als je die functionaliteit toch niet gebruikt. Dit is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StanTheMan schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 01:24:
[...]

nee, dan zou ik het persoonlijk niet doen, hij is namelijk te groot als je die functionaliteit toch niet gebruikt. Dit is mijn mening.
ik weet niet precies wat de sony-ericson w of 800/810 I precies kunnen (ik dacht weinig in eerste instantie) maar volgens mij zijn dat kleine telefoons die niet snel onderdoen voor de N70, qua muziek, foto, agenda)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 23-06-2006 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
MartyLooterKing schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:20:
[...]

Nee, dat is juist de niet-branded officiële nieuwste nokia release. Ik zou het toch nog maar eens navragen als ik jou was. En anders naar Alkmaar gaan ;).
Weet je ook wat er in deze versie gewijzigd is t.o.v. de vorige??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Ik heb gisteren de AD-15 audiokabel gehaald bij The Phone House, voor € 14,96.

Ik zoek een helder overzicht welke GPS muizen er te gebruiken zijn op de N70. Ik zoek me rot op het web, er is veel te vinden maar geen idee welke nu aan te sluiten zijn op de telefoon. Meestal zie ik USB connectors op de afbeeldingen en dat gaat dus niet. Of moet ik kijken naar bluetooth verbinding ?

Werkt bijvoorbeeld de bluetooth carkit nog wel als je een bluetooth GPS ontvanger gebruikt ?

/edit
Hier staan er dus een rijtje bij elkaar. Voor zover ik heb begrepen is een SiRFIII ontvanger de beste en kan icm TomTom software het beste een TomTom receiver genomen worden.
Al met al dus zo rond de 100 euro.

[ Voor 74% gewijzigd door Xymox op 23-06-2006 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyLooterKing
Mr_Happy schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 08:58:
[...]

Weet je ook wat er in deze versie gewijzigd is t.o.v. de vorige??
Lees maar nog een stukje omhoog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 10:30
Mijn N70 heeft zomaar mp3's van mijn geheugenkaart af gegooid. (ik heb wel een keer de geheugenkaart eruit gehad ) zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad? en hoe is het op te lossen? foto's enz staan er nog wel op :?

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
MartyLooterKing schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 09:37:
[...]

Lees maar nog een stukje omhoog ;)
Dat stukje had ik gelezen (als je tenminste jouw post bedoeld), maar ik kan me niet voorstellen dat dat het enige is... Is was meer benieuwd of er nog wijzigingen in bluetooth zit, mijn foon heeft nog steeds dat ie bluetooth verbindingen met mijn gps-module dropped (en soms weer oppakt, maar meestal niet :( )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:23
Anoniem: 93254 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:09:
hoi

heb net alle smsjes van mn N70 gekopieerd naar de pc via usbkabel met de nokia phone browser dmv windowsverkenner (xp home) zo ook mn contactpersonen.
dit deed ik omdat ik mn tel eventjes compleet wilde resetten en booten

nu kan ik mn contactpersonen zo terug "slepen" naar de juiste map in mn n70
maar mijn sms berichten krijg ik niet gekopieerd naar de inbox van berichten
ook slepen helpt niet want dan krijg ik een verbodscursor.

hoe krijg ik mn smsjes terug in mn gsm?

had nu iets anders in gedachten als dit niet lukte

op mijn geheugenkaart een map aanmaken sms met daarin inbox verzonden en concepten

maar via bericht opties kan ik kiezen of ik de smsjes op wil slaan op de geheugenkaart of op de n70.
maar waar komen ze dan precies te staan op de geheugenkaart?
ik kan dit namelijk nergens vinden

wie helpt me uit de brand?

of zijn er speciale programmaatjes voor nokia gsm's waarmee je smsberichten terug kan plaatsen?

mvg
PC suite heeft een optie waarmee je een backup kunt maken van je telefoon. en daarmee had je dus ook je smsjes kunnen backuppen. en terugzetten

heb nu geen idee hoe je dit nu achteraf nog kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyLooterKing
Mr_Happy schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 09:40:
[...]

Dat stukje had ik gelezen (als je tenminste jouw post bedoeld), maar ik kan me niet voorstellen dat dat het enige is... Is was meer benieuwd of er nog wijzigingen in bluetooth zit, mijn foon heeft nog steeds dat ie bluetooth verbindingen met mijn gps-module dropped (en soms weer oppakt, maar meestal niet :( )...
Zoek maar een changelog :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
prachtige link, veel hits... zodra ik de zoek criteria uitbreid met "5.0616.2.0.3" zijn ze ineens sterk gereduceerd tot nul... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik was net aan het bellen en ik hoorde inees me telefoon zacht "zoemen" ik heb hier nooit eerder last van gehad.
ik heb dacht ik wel eens gelezen dat de N70 dat hoort te doen ofzo :S.
maar het is knap irri

is er een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108645 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 23:17:
[...]

Volgens de product omschrijving van TomTom zou er toch wel een thuislader bij moeten zitten in de doos. Zie: http://www.tomtom.com/pro...tegory=2&Language=5&Tab=2
Morgen krijg ik er ook één, dus ik ben benieuwd!
Inderdaad, zonder thuislader.... :'( Daarom zo goedkoop denk ik? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wd200 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:41:
ik was net aan het bellen en ik hoorde inees me telefoon zacht "zoemen" ik heb hier nooit eerder last van gehad.
ik heb dacht ik wel eens gelezen dat de N70 dat hoort te doen ofzo :S.
maar het is knap irri

is er een oplossing voor ?
Ik dacht dat ik de enige zou zijn! Inderdaad een constante zoem tijdens het bellen..... Toch normaal blijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-07 15:47
Heb nu al enige weken mijn n70
werkt prima.
heb nu ook tomtom erop met een keomo bt gps
deze werkt super.geen onderbrekingen zoals velen beweren mjah kan ook toestel afhankelijk zijn.
binnenkort even alleen de nieuwste firmware erop laten zetten:-)

Groet
Amd

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Anoniem: 93254 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 00:08:
[...]

hoi

ik kan de lader nergens vinden op de site geef eens in details aan waar ik moet zoeken
Het is geen lader he? Het is een converter waar je de autolader in kan steken.

Ga naar GSM, dan accessoires GSM, dan GSM accessoires en dan is het de bovenste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjibbedehaan
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07 14:14

tjibbedehaan

Nokia N70

vandaag naar de NSP geweest in heerenveen en hebben daar de nieuwste firmware opgezet v5.060920.1 de vodafone editie.
het werkt idd echt een stuk beter en sneller :*)

Tjibba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62094

DaRoot schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:34:
Ik heb nu een andere geheugenkaart, Kingston 1 GB. Als ik die erin stop, mis ik ineens een aantal functies van de telefoon. O.a. QuickWord, QuickPoint, Internet Security, functie draadloos toetsenbord, en o.a. de Zelfstudie werkt niet meer. Nu dacht ik dat dat wel eens zou kunnen komen doordat deze toepassingen op de originele geheugenkaart staan, maar ook als ik deze exact kopieer naar de nieuwe, heb ik deze functies niet terug. Weet iemand toevallig hoe dat zit?
http://www.europe.nokia.com/nokia/0,,77767,00.html

Daar staan al die programma's nog maals als .sis bestanden. Hoe je de zelfstudie terug krijgt weet ik niet maar echt missen doe ik het niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MartyLooterKing schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:29:
Zeau... Net even de firmware van me N70 laten updaten naar versie 5.0616.2.0.3 bij een service center in Alkmaar genaamd Reitsma Telecom :) Goeie zaak -> toestel was binnen de garantie dus updaten was ook nog eens gratis. **Linkje** :Y)

De update verzorgt wat eerdere schoonheidsfoutjes en de t-mobile bende is er ook af ;). De camera zoomt niet zo veel meer in (daar had je toch al niks aan), maar geeft wel 2 MP op iets verder zoomen dan voorheen. Verder start de camera merkbaar sneller op, en is inderdaad de gallerij stukken sneller ;).
camera > opties > digitale zoom > aan

dan zoomed ie weer wel ver als het goed is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Ik heb m'n adresboek van Outlook Express gesynchroneerd. Wat jammer is dat de verjaardagen die ik daarin heb opgenomen niet terug te vinden zijn in de agenda. Ze staan trouwens wel bij de contactgegevens in de N70.

Is er een manier om de verjaardagen automatisch in de agenda te zetten ? Anders is wellicht een alternatief voor de standaard agenda applicatie te vinden die dat wel kan.

Trouwens over alternatieven, de TS geeft enkele anternatieven aan voor mp3 en foto bewerking. Misschien wel handig om dit rijtje wat uit te breiden met meerdere interessante alternatieven (bv voor radio, agenda, alarm/clock etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Anoniem: 108645 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:59:
[...]

Ik dacht dat ik de enige zou zijn! Inderdaad een constante zoem tijdens het bellen..... Toch normaal blijkbaar?
Wat je normaal vindt! Ik heb het niet... Ik denk als de mijne gaat zoemen dat het mij direct opvalt en ik hem terug ga sturen.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ikzelf ben sinds kort voorzien van een N70, en wil hierop mijn gmail checken via POP3. Dit wil echter nit lukken. Ik heb de 3 topics over de N70 al doorzocht, maar geen verlossend antwoord kunnen vinden.
Heeft iamdn Gmail aan de praat gekregen, en zo ja, kan hij/zij zijn/haar instellingen even posten? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SanderTje! schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:41:
[...]

Wat je normaal vindt! Ik heb het niet... Ik denk als de mijne gaat zoemen dat het mij direct opvalt en ik hem terug ga sturen.
dat lijkt me inderdaad een heel goed plan, mijn N70 zoemt ook echt niet bij het bellen, en dat hoort zo te zijn :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
Xymox schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 09:08:
Ik heb gisteren de AD-15 audiokabel gehaald bij The Phone House, voor € 14,96.

Ik zoek een helder overzicht welke GPS muizen er te gebruiken zijn op de N70. Ik zoek me rot op het web, er is veel te vinden maar geen idee welke nu aan te sluiten zijn op de telefoon. Meestal zie ik USB connectors op de afbeeldingen en dat gaat dus niet. Of moet ik kijken naar bluetooth verbinding ?

Werkt bijvoorbeeld de bluetooth carkit nog wel als je een bluetooth GPS ontvanger gebruikt ?

/edit
Hier staan er dus een rijtje bij elkaar. Voor zover ik heb begrepen is een SiRFIII ontvanger de beste en kan icm TomTom software het beste een TomTom receiver genomen worden.
Al met al dus zo rond de 100 euro.
ik heb de ad-700 (sirfIII) icm ttmobile 5.2 en die doet het goed.
zelfs met de oude firmware had ik geen problemen

bt headset en gps muis kunnen tegelijkertijd gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aces Texas Hold'em - No Limit (Nokia Series 60 MIDP 2.0)

Ik wil graag deze kopen. Iemand ervaring met handango?

http://minibrand.handango...ddItem=162503&siteId=1081

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168198

Ik heb de Vodafone versie 2... geupdated naar Nokia versie 5....., maar nu mis ik het
witte Thema wat ik gebruikte, ook via de backup van PC Suite komt deze niet terug.

Weet iemand waar ik dit Thema kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-07 09:24

pposthoorn

Constructeur

Aan iedereen die last heeft van zoemen:
Volgens mij is het zo dat alle N70's zoemen, maar niet als je belt. het is namelijk de toetsenbord verlichting. Als je het toetsenbord tegen je oor houd dan hoor je de zoem heel duidelijk, zodra het licht uit gaat, gaat ook het zoemen weg.
Je kan er dus mee naar de winkel gaan, maar ik denk dat dat niet veel zin heeft.

dit is trouwens al meerdere malen besproken in het N70 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
pposthoorn schreef op zondag 25 juni 2006 @ 10:48:
Aan iedereen die last heeft van zoemen:
Volgens mij is het zo dat alle N70's zoemen, maar niet als je belt. het is namelijk de toetsenbord verlichting. Als je het toetsenbord tegen je oor houd dan hoor je de zoem heel duidelijk, zodra het licht uit gaat, gaat ook het zoemen weg.
Je kan er dus mee naar de winkel gaan, maar ik denk dat dat niet veel zin heeft.

dit is trouwens al meerdere malen besproken in het N70 topic.
je hebt inderdaad gelijk, met verlichting aan hoor ik hem zoemen,
zodra de verlichting uit gaat is het zoemen voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind toch wel dat de n70 traag is, vooral in galerij heb ik daar last van. Als je net een nieuwe foto hebt gemaakt lijkt het wel of je telefoon die eerst heel lang moet inladen ofzo. Als je dan op de foto gaat staan freezed mn n70 dan even voor halve minuut ofzo en dan doet ie ineens alle handelingen die ik in de tussentijd heb geklikt.

Ook blijf ik het probleem hebben dat als je een filmpje maakt op MP4 (hoge kwaliteit) dat onder het filmen het beeld erg hapert en met het afspelen van het filmpje zelf af en toe een hapering.

Ik heb firmwareversie:
v5.0609.2.0.1
01-03-06
RM-84

Hebben meer mensen last van een trage n70? of is het omdat ik er teveel liedjes/foto's op heb staan ofzo?

(heb totaal 1 gig dual voltage kaartje en daar is ongeveer de helft van in gebruik)

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:32
DaRoot schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 14:34:
Als je een cardreader hebt, kun je een backup maken van je originele MMC card, met de standaard backup programma van Windows (ntbackup).
En de gemaakte backup weer op je nieuwe Kingston kaartje zetten.
Zo heb ik het gedaan en het werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:26
Ik heb een vraag over de N72;

Ik lees veel verschillende verhalen over wanneer deze telefoon leverbaar wordt, (de pink versie is al bij The Phone House te krijgen, maar daar zie ik mezelf toch niet zo snel mee lopen :+), en ik las ook dat de zwarte versie niet eens officieel naar de benelux komt :? Terwijl de Nokia site dat ook weer niet tegenspreekt, maar wel een nederlandse site heeft van de N72 :? Ik snap m niet meer..

En dan nog iets; klopt het dat deze telefoon hetzelfde Symbian OS gebruikt als de N70?? Want ik zag ook weer bij de 1 dat 9.0 erop staat en de ander zegt 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133542

Hoi Allemaal
Ik heb een pinball spel gekocht voor mijn N70 genaamd: Mystery Mansion Pinball
Ik heb deze op mijn telefoon geinstalleerd maar als ik het spel speel gaat dat nogal hakerig.
Zo nu en dan blijft het spel hangen. ( net of de telefoon het niet kan bijhouden)
Ik heb het spel via een officiele site gedownload.
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
Alvast dank
Groetjes Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Misschien kan de N71 er nu ook bij?
De eerste reviews druppelen langzaam binnen zoals bijvoorbeeld hier: http://www.gsmarena.com/nokia_n71-review-92.php
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.