Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 13.646 views sinds 30-01-2008

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 00:54:
Heb een N70 nu via abbo vd zaak, had, eigenlijk heb een T-mobile SDA, want die blijf ik maar gebruiken. De N70 maakt mooiere foto's maar daar gebruik ik mijn mobile zelden voor, de SDA heeft standaard 256 MB geheugen en daar staan mooi MP3's op en Tomtom, dat past weer niet op de standaard 64 MB van de N70,
[/qoute]
Geheugen voor de N70 kost bijna niks. 23 euro voor een gig, 50 of zo voor 2 gig
[qoute]
software is ook veel makkelijker voor de SDA (Windows mobile) te downloaden, betaplayer gebruik ik veel bijv.
[/qoute]
Voor symbian is ook heel veel software te vinden, lees dit topic en zijn 2 voorgangers maar eens door.
[qoute]
Ook vind ik de N70 nogal groot,mijn neefjes gaan waarschijnlijk weer vragen of ik er ook een draagtas bij heb :(
Kan iemand deze argumenten hopelijk weerleggen.
De grootte van de N70 vind ik ook heel erg meevallen. Hij past met gemak in mijn broekzak (die van mijn vader past er ook nog makkelijk naast).

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Game-Freak schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:51:
Ik heb even een vraagje aan degene die ook die Nokia N70 TomTom carkit hebben:

[afbeelding]

Ik heb alles aangesloten, lampje brand ook gewoon. Als ik iemand opbel dan hoor ik diegene wel door de speaker, maar hij hoort mij niet. Er is dus iets met de microfoon die in de carkit zit. Of moet er nog het een en ander aan instellingen in de telefoon gedaan worden? Ik ben al alle menu's door geweest, maar niks kunnen vinden, of zie ik iets over het hoofd?

Ook viel me op dat de telefoon niet opgeladen word, hoort dit zo?
En ik vind dat er ook vrij veel ruis door de speaker komt als je aan het bellen bent, hebben jullie daar ook last van?

De laatste 2 punten vind ik opzich nog niet zo heel erg, maar ik koop natuurlijk een carkit om hiermee handsfree te kunnen bellen. Iemand een idee waarom de microfoon het niet doet?
Ding werkt bij mij prima. Hij springt automatisch op de hoofdtelefoon stand en daarna kan ik na hartelust bellen en gebeld worden. Ook opladen doet ie zonder problemen.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:55
Iemand enig idee wanneer de nieuwe TomTom voor Symbian uit gaat komen?? Kan er helemaal niks over vinden.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 00:54:
Heb een N70 nu via abbo vd zaak, had, eigenlijk heb een T-mobile SDA, want die blijf ik maar gebruiken. De N70 maakt mooiere foto's maar daar gebruik ik mijn mobile zelden voor, de SDA heeft standaard 256 MB geheugen en daar staan mooi MP3's op en Tomtom, dat past weer niet op de standaard 64 MB van de N70,
software is ook veel makkelijker voor de SDA (Windows mobile) te downloaden, betaplayer gebruik ik veel bijv. Ook vind ik de N70 nogal groot,mijn neefjes gaan waarschijnlijk weer vragen of ik er ook een draagtas bij heb :(
Kan iemand deze argumenten hopelijk weerleggen.
kan iemand deze argumenten weerleggen? ! :S :? tis mss vroeg maar ik snap niks van die vraagstelling.

hoe moet ik weerleggen dat jij em groot vind?
hoe moet ik weerleggen dat jij te gierig bent om voor minder als 30euro een 1 gig kaartje te halen?
hoe moet ik weerleggen dat jij te dom bent om software te instaleren op je n70?
hoe moet ik weerleggen dat jij je de mening aantrekt van je jonge neefjes?

enfin :) goeiemorgen :>

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 09:56 ]

Verwijderd

al iemand begonnen aan nieuwe topic?
we zijn de 1000 posts weer gepasseerd

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Morgen maak ik het nieuwe topic weer aan. Vandaag even geen tijd voor :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-09 16:16
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 09:56:
[...]
kan iemand deze argumenten weerleggen? ! :S :? tis mss vroeg maar ik snap niks van die vraagstelling.

hoe moet ik weerleggen dat jij em groot vind?
hoe moet ik weerleggen dat jij te gierig bent om voor minder als 30euro een 1 gig kaartje te halen?
hoe moet ik weerleggen dat jij te dom bent om software te instaleren op je n70?
hoe moet ik weerleggen dat jij je de mening aantrekt van je jonge neefjes?

enfin :) goeiemorgen :>
:)
Jij schreef op wat ik dacht !

Don't rely on their truth alone

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39

Klippy

Still Game

SanderTje! schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:51:
Morgen maak ik het nieuwe topic weer aan. Vandaag even geen tijd voor :)
Zou je er ook meteen wat meer info over de N72 bij kunnen zetten? :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-10 20:37
Game-Freak schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:51:
Ik heb even een vraagje aan degene die ook die Nokia N70 TomTom carkit hebben:

[afbeelding]

Ik heb alles aangesloten, lampje brand ook gewoon. Als ik iemand opbel dan hoor ik diegene wel door de speaker, maar hij hoort mij niet. Er is dus iets met de microfoon die in de carkit zit. Of moet er nog het een en ander aan instellingen in de telefoon gedaan worden? Ik ben al alle menu's door geweest, maar niks kunnen vinden, of zie ik iets over het hoofd?

Ook viel me op dat de telefoon niet opgeladen word, hoort dit zo?
En ik vind dat er ook vrij veel ruis door de speaker komt als je aan het bellen bent, hebben jullie daar ook last van?

De laatste 2 punten vind ik opzich nog niet zo heel erg, maar ik koop natuurlijk een carkit om hiermee handsfree te kunnen bellen. Iemand een idee waarom de microfoon het niet doet?
Er zit toch een schakelaartje aan de zijkant met charge on/off? Ik heb em vandaag binnengekregen en nog niet kunnen testen, maar ik neem aan dat dit met het laden van de telefoon te maken heeft of niet?

Trouwens er zit nog een ander klein kabeltje bij, dat is voor het opladen van de GPS ontvanger? (ik heb de orginele TT GPS ontvanger)

En dan nog wat.. het klopt dat de voeding aangesloten moet zijn wil er geluid uit de speaker komen? Ik was eens benieuwd, morgen is m'n auto weer terug, dan kan ik het testen, vandaar dat ik het nog even vraag ;)

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Weet iemand wat het kleine "lampje" naast het N70 logootje (aan de voortkant) doet?

Het is iig geen:
-infrarood (heeft de n70 niet)
-bluetooth indicator (want gaat niet knipperen wanneer ik naar andere apparaten zoek of ga pairen)
-flits voor de camera aan de voorkant.

Maar... wat doet het dan wel?

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-10 10:34
Heb net de N70 binnen maar in camera mode springt ie heen en weer tussen het menu en de camera?
Verder wel een coole gsm (wel een beetje traag bij het opstarten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-09 16:16
Caponi schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 23:34:
Weet iemand wat het kleine "lampje" naast het N70 logootje (aan de voortkant) doet?
Licht sensor.
Het meet de licht hoeveelheid, naar aanleiding daarvan wordt de flits benodigdheid en de knoppenachtergrondbelichting (mooi scrabble woord :-)) bepaald of het nodig is.

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caponi schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 23:34:

Het is iig geen:
-infrarood (heeft de n70 niet)
-bluetooth indicator (want gaat niet knipperen wanneer ik naar andere apparaten zoek of ga pairen)
-flits voor de camera aan de voorkant.

Maar... wat doet het dan wel?
Dat 'lampje'is een sensor die bepaald of de display (toetsen) verlichting moet branden. Bij voldoende licht heb je geen toetsenbordverlichting. Is ook niet nodig, spaart weer je batterij. Dat regelt de sensor dus.

Edit: was iets te laat, zie boven....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En we gaan hier vrolijk verder:

Nokia Nseries - N70 & N72 - Deel 4 :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• Eggy
  • Registratie: September 2003