ik vandaag na rietsma telecom in utrecht voor een FW upgrade.
dit voor mij T-mobile N70
ze vertelde dat ze geen FWU kunnen uitvoeren voor de N70(dit is mijn eerder verteld en ze zeide dat ik vandaag kon komen, omdat het mogelijk wel kon)
Ik zeg in nijkerk dan, die konden ook geen FWU uitvoeren voor de N70 t-mobile dit lijkt mij wat onzin
.
het moet toch gewoon gewoon mogelijk zijn.
zo even na t-mobile bellen of hun een FW er op kunnen zetten.
(het liefst heb ik natuurlijk unbranded nokia FW 5.x er op staan)
iemand een store die dit wel doet ?
Tijdens het navigeren met route 66 icm met me adapt 300 gps ontvanger, hierbij gaf route 66 de melding NO gps gewoon midden op de snelweg
ik met mij navigatie vermogen moest stilstaan op de snelweg en telefoon resetten om weer signaal te krijgen.
Heb ik de ad300 dus terug gebracht een holuxGPSlim 236 besteld eerste indruk erg goed maar ook er een keer tussen uigeklapt.
telefoon reset en hij deed het weer.
ik ga er dus vanuit dat dit door de telefoon en niet door de gps ontvanger komt.
ik moet morgen avond weer naar nijmegen (hopen dat dat ding het uithoud)
Dan ga ik woensdag middag wel gelijk over Arhnem naar huis en in Arhnem even een FWU laten doen.
volgens mij zitten er geen andere tussen utrecht - nijmegen.
dit voor mij T-mobile N70
ze vertelde dat ze geen FWU kunnen uitvoeren voor de N70(dit is mijn eerder verteld en ze zeide dat ik vandaag kon komen, omdat het mogelijk wel kon)
Ik zeg in nijkerk dan, die konden ook geen FWU uitvoeren voor de N70 t-mobile dit lijkt mij wat onzin
het moet toch gewoon gewoon mogelijk zijn.
zo even na t-mobile bellen of hun een FW er op kunnen zetten.
(het liefst heb ik natuurlijk unbranded nokia FW 5.x er op staan)
iemand een store die dit wel doet ?
Tijdens het navigeren met route 66 icm met me adapt 300 gps ontvanger, hierbij gaf route 66 de melding NO gps gewoon midden op de snelweg
ik met mij navigatie vermogen moest stilstaan op de snelweg en telefoon resetten om weer signaal te krijgen.
Heb ik de ad300 dus terug gebracht een holuxGPSlim 236 besteld eerste indruk erg goed maar ook er een keer tussen uigeklapt.
telefoon reset en hij deed het weer.
ik ga er dus vanuit dat dit door de telefoon en niet door de gps ontvanger komt.
ik moet morgen avond weer naar nijmegen (hopen dat dat ding het uithoud)
Dan ga ik woensdag middag wel gelijk over Arhnem naar huis en in Arhnem even een FWU laten doen.
volgens mij zitten er geen andere tussen utrecht - nijmegen.
[ Voor 41% gewijzigd door wd200 op 26-06-2006 15:26 ]