Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.613 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
ik vandaag na rietsma telecom in utrecht voor een FW upgrade.
dit voor mij T-mobile N70

ze vertelde dat ze geen FWU kunnen uitvoeren voor de N70(dit is mijn eerder verteld en ze zeide dat ik vandaag kon komen, omdat het mogelijk wel kon)

Ik zeg in nijkerk dan, die konden ook geen FWU uitvoeren voor de N70 t-mobile dit lijkt mij wat onzin :S.
het moet toch gewoon gewoon mogelijk zijn.
zo even na t-mobile bellen of hun een FW er op kunnen zetten.
(het liefst heb ik natuurlijk unbranded nokia FW 5.x er op staan)
iemand een store die dit wel doet ?

Tijdens het navigeren met route 66 icm met me adapt 300 gps ontvanger, hierbij gaf route 66 de melding NO gps gewoon midden op de snelweg :S

ik met mij navigatie vermogen moest stilstaan op de snelweg en telefoon resetten om weer signaal te krijgen.

Heb ik de ad300 dus terug gebracht een holuxGPSlim 236 besteld eerste indruk erg goed maar ook er een keer tussen uigeklapt.
telefoon reset en hij deed het weer.

ik ga er dus vanuit dat dit door de telefoon en niet door de gps ontvanger komt.
ik moet morgen avond weer naar nijmegen (hopen dat dat ding het uithoud)
Dan ga ik woensdag middag wel gelijk over Arhnem naar huis en in Arhnem even een FWU laten doen.

volgens mij zitten er geen andere tussen utrecht - nijmegen.

[ Voor 41% gewijzigd door wd200 op 26-06-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
wd200 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:10:
[Firmware verhaal]
[GPS verhaal]

ik ga er dus vanuit dat dit door de telefoon en niet door de gps ontvanger komt.
ik moet morgen avond weer naar nijmegen (hopen dat dat ding het uithoud)
Dan ga ik woensdag middag wel gelijk over Arhnem naar huis en in Arhnem even een FWU laten doen.
In dit topic en de vorige heb je kunnen lezen dat er problemen zijn met de oude firmware en GPS. Door middel van de nieuwe Firmware zou dit geen Probleem meer moeten vormen. Die Adapt zou daarmee ook prima mee moeten werken.

Voor jou probleem met Firmware heb ik al eerder gezegd, dat ik mijn telefoon naar Amsterdam heb gebracht en daar was het geen probleem. Arnhem is ook bekend en zou ook geen problemen moeten geven. Ik weet echter niet of het met T-mobile een ander verhaal zou zijn. Ik snap niet waarom die winkels dan het predikaat "Nokia Service Point" nemen, als ze geen service kunnen leveren.

[ Voor 4% gewijzigd door Cardinal op 26-06-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
ik heb ook een N70, maar van Vodafone. Waar kan je deze FW laten updaten, mijne is traag. Zijn er winkels in het noorden van het land waar ik dit kan laten doen ?!

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 22:39

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Toch raar, ik heb mijn foon gewoon bij reitsma in utrecht laten updaten...

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn N70 via de USB aan de computer hang ( met Nokia PC Suite geactiveerd) dan gaat de accu erg snel leeg ( enkele uren) Is dat normaal? Bij mijn vorige mobiel, de Sony K750i werd de accu juist geladen als ik deze via USB aansloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De accu laadt in ieder geval niet aan de USB poort, daar was je inmiddels wel achter dus. Maar doordat hij de verbinding onderhoud met de computer vraagt hij dan extra stroom. Ben je hem dus niet nodig aan de PC, dan kun je hem het beste weer afkoppelen.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 18:40
heeft er iemand al ervaring met de nieuwe firmware versie, 5.0616.2.0.3?
Ik had m al laten updaten naar 5.0609.2.0.1 wat de BT problemen al drastisch verminderde, maar ik vind dat mn adapt 300 er nog vaak uitvalt (4x op een rit van 2 uur). Ook vraagt ie tegenwoordig om een wachtwoord voor mn GPS muis :S. (gebruik tomtom mobile 5.20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Rein_stein schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:06:
heeft er iemand al ervaring met de nieuwe firmware versie, 5.0616.2.0.3?
Ik had m al laten updaten naar 5.0609.2.0.1 wat de BT problemen al drastisch verminderde, maar ik vind dat mn adapt 300 er nog vaak uitvalt (4x op een rit van 2 uur). Ook vraagt ie tegenwoordig om een wachtwoord voor mn GPS muis :S. (gebruik tomtom mobile 5.20)
wachwoord:
moet in het connectie menu van bleutooth hem geautoriseerd maken.
dan is dat wel over.

t-mobile service desk gebeld moest ik op de website kijken www.t-mobile.nl/software ..
ja ja, geen N70 er tussen.
dus binnenkort maar langs een ander NSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 21:24
In tegenstelling tot wat ik hier boven ergens las kon mijn schoonvader geen nieuwe Vodafone firmware krijgen. De Vodafone helpdesk verwees hem door naar het NSP om er 'normale' firmware op te zetten, omdat er volgens hun geen nieuwe Vodafone firmware te krijgen was. (hij had die 2.xxx) Bij het NSP (Gami Arnhem) hebben ze er vervolgens Nokia firmware op gezet. Het kan dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Ik heb de N70 met Vodafone 2.x firmware. De batterij is leeg in anderhalve dag, erg kort.
Ik heb verder nog niet erg met de telefoon gespeeld, maar ik weet nog niet of ik nou wel zo blij er mee ben ten opzichte van mijn Nokia 6230. Het stekkertje van de lader komt echt op de millimeter aan. Als ik de telefoon neerleg met het stekkertje erin, dan maakt hij alweer geen contact meer.

De wekker reageert alleen maar op 1 toets voor snooze, niet het hele toetsenbord en de snooze tijd is 5 minuten. Bah..

En wat een rare bestandsstructuur. Hij slaat of op je interne geheugen of je mem card op, ik kan geen mapjes kiezen voor files, hij sorteerd zelf op extensie oid.?

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

welke sirfIII ontvangers werken er probleemloss met de N70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

jwstoop schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 02:25:
In tegenstelling tot wat ik hier boven ergens las kon mijn schoonvader geen nieuwe Vodafone firmware krijgen. De Vodafone helpdesk verwees hem door naar het NSP om er 'normale' firmware op te zetten, omdat er volgens hun geen nieuwe Vodafone firmware te krijgen was. (hij had die 2.xxx) Bij het NSP (Gami Arnhem) hebben ze er vervolgens Nokia firmware op gezet. Het kan dus wel :)
Ik ga zelf ook altijd langs bij Gami.
Goede service en nooit moeilijk doen.
10~15 minuten wachten en klaar is kees.
Heb het ooit is geprobeerd in nijmegen en dat koste me 15€ en mijn telefoon een dag kwijt, dus toen toch maar doorgereden naar Gami.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

SteveV schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:12:
[...]
Heb het ooit is geprobeerd in nijmegen en dat koste me 15€ en mijn telefoon een dag kwijt, dus toen toch maar doorgereden naar Gami.
Mag dat wel, geld vragen voor een firmware update ? Als het buiten de garantieperiode valt kan ik mij dat wel voorstellen, maar binnen die periode moeten ze dat toch gratis doen ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
sander815 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:32:
welke sirfIII ontvangers werken er probleemloss met de N70?
Adapt, indien je de laatste firmware erop hebt staan.
Xymox schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:49:
[...]
Mag dat wel, geld vragen voor een firmware update ? Als het buiten de garantieperiode valt kan ik mij dat wel voorstellen, maar binnen die periode moeten ze dat toch gratis doen ?
Inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelezen dat de nokia n72 niet in de benelux uitkomt, maar...Hij is te koop bij the phonehouse!!!!!!(dan heb je wel de rose versie ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:04:
Ik heb gelezen dat de nokia n72 niet in de benelux uitkomt, maar...Hij is te koop bij the phonehouse!!!!!!(dan heb je wel de rose versie ;) )
Ja, en dat vind ik wel jammer :( ik wil m eigenlijk wel hebben, maar geen roze natuurlijk :P
Is de zwarte echt niet te krijgen ergens??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

[...]

Ik weet niet of het wel of niet mag.
Ik ben toen doorgereden naar Gami omdat ik anders mijn telefoon een dag kwijt was en die heb ik nodig voor mijn werk.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
[...]

Dat mag niet, indien het binnen de garantieperiode valt. Valt het erbuiten, dan wel.

Ik zit er sterk over te denken een dezer dagen ook even naar Emmen te rijden waar een NSP zit om m'n Vodafone 2.x firmware even te laten updaten naar de firmware van Nokia 5.x. En dan moet dat ook gratis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Ik ben net bij Reitsma in Utrecht geweest met mijn T-mobile N70, maar die doen mooi geen firmware update. In het verleden wel zeiden ze, maar ze zijn ervoor op hun vingers getikt en nu mag het niet meer. Hij raadde me aan om bij T-mobile te klagen dat je een software probleem hebt dat alleen maar opgelost kan worden met een FW update. En dan moet je hopen dat ze een unlock code toesturen en daarna krijg je wel een FW update bij Reitsma. Lekker omslachtig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik heb echt geen zin om zoveel tijd erin te steken om een fwu bij reitsma te krijgen ik ga van de week wel kans arnhem of amsterdam.Wil namelijk nieuwste software voor ik op vakantie ga met de auto ivm bt functies die beter worden voor contact met me gps ontvanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Ja dat wilde ik ook. En bij Reitsma zeiden ze ook dat het verstandig is, ze doen het alleen niet :(.

Nog iets anders onhandigs gevonden: ik heb zo'n AD15 audio adapter (voor veel te veel geld) gekocht. Werkt prima hoor, alleen schakelt die de interne mic uit. Dus je kan dan niet bellen, dan moet je eerst het verloopje uit je telefoon trekken (en de oordopjes uit je oren). Lekker handig.

Zijn er geen betere oordopjes met mic te krijgen voor de N70. De w800i heeft bijvoorbeeld wel in ear oordopjes met mic. Zoiets wil ik eigenlijk ook (want dat zijn de enige dopjes die in mijn oren passen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe handig je met een soldeerbout bent, maar ik heb gewoon een 3.5mm jack aan de meegeleverde headset gesoldeerd.

Als je het witte kastje waar de microfoon en knop in zit met beleid openmaakt (er zit een schroef onder de zilveren sticker), dan kan je zo op de print zien wat L+/- en R+/- is. De minnen aan elkaar verbinden en aan een stukje stereo afgeschermde kabel verbinden en de kabel aan de jack verbinden en klaar is kees. Minpunt is wel dat je een erg lange kabel krijgt tenzij je dopjes hebt met een afstandsbediening vriendelijk kabeltje.

Nu merk ik echter wel hoeveel ruis de N70 geeft aangezien ik nu 'echte' oordoppen heb (sennheiser CX300).

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~fsahmad/headset.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook de AD-46 kopen. Volgens mij heeft die itt de 15 wel belfuncties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi
weet iemand een soort gokkast spelletje voor de n70?

mvg reezer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
vandaag gebeld naar telecom amsterdam. Die willen nokia software op of tmobile n70. Dus even ritje amsterdam. Ik heb toch vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
wd200 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:25:
vandaag gebeld naar telecom amsterdam. Die willen nokia software op of tmobile n70. Dus even ritje amsterdam. Ik heb toch vakantie.
Ik begrijp dat die mensen in Amsterdam wel Nokia software willen zetten op je T-mobile Nokia N70? Beetje rare zinsbouw :> Maar dan ben ik benieuwd of je ook de allerlaatste firmware al krijgt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
SanderTje! schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:36:
[...]

Ik begrijp dat die mensen in Amsterdam wel Nokia software willen zetten op je T-mobile Nokia N70? Beetje rare zinsbouw :> Maar dan ben ik benieuwd of je ook de allerlaatste firmware al krijgt dan.
ja idd..

of = me in het stukje er boven was een woordenboek fout, bericht is online gezet met me N70 in de trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:44:
Ik weet niet hoe handig je met een soldeerbout bent, maar ik heb gewoon een 3.5mm jack aan de meegeleverde headset gesoldeerd.
Ja dat is een goede, dat ga ik denk ik ook doen.

Maar nu iets anders: ik heb TomTom mobile 5.2 nu geinstalleerd staan icm met de TomTom gps receiver. TomTom vind ook de gps receiver maar er is geen gps signaal. Het groene LEDje brand ook continu, terwijl dat zou moeten knipperen als hij verbinding zou hebben. Ik heb er ook buiten mee gelopen, dus gps signaal zou geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Als je de melding hebt "geen gps signaal" dan _moet_ je dus de ontvanger aanzetten en buiten neerleggen. Niet 5 minuten, maar gewoon een tijdje. Als je dat terugkomt zal je zien dat er een signaal is.

Je kan even checken wat er binnenkomt aan signaal (menu, 5 6 6 6 1 gps status).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Jag schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:26:
[...]
Ja dat is een goede, dat ga ik denk ik ook doen.

Maar nu iets anders: ik heb TomTom mobile 5.2 nu geinstalleerd staan icm met de TomTom gps receiver. TomTom vind ook de gps receiver maar er is geen gps signaal. Het groene LEDje brand ook continu, terwijl dat zou moeten knipperen als hij verbinding zou hebben. Ik heb er ook buiten mee gelopen, dus gps signaal zou geen probleem moeten zijn.
Als jij zou kunnen testen wat teacher jou vertelde... ik wil namelijk ook een TomTom GPS receiver aanschaffen. Ben dus erg benieuwd of dat werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 28-06-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Laatst online: 29-06-2023
Heb nu 3 maandjes de N70 in gebruik,

ben er niet zo tevreden over, :(

mijn ergste ervaringen:

- Klepje van de camera gaat vaak open in de broekzak (bij het in en uit de broek doen...)
- SUPER iritante trage gallery werk met kingston 512mb, (en heb pas firmware upgrade gehad)
- als je in bed ligt is het vaak stil... als ik dan lig te smsen dan hoor ik een heel zacht zoemend geluid... is niet goed hoorbaar, maar ik ga erop letten dus erg iritant! als de gsm standby is zeg maar.. dan is het weg.. net een soort hardeschijfje die je hoort..
- ook valt mijn gsp ontvanger soms tijdens navigatie gewoon uit (de connectie tussen gsm en gps)

heeft iemand dezelfde ervaringen? en wat heeft die nokia gebruiker eraan gedaan om het op te lossen? ik ben zeer benieuwd!

[ Voor 7% gewijzigd door MauSS op 28-06-2006 18:16 ]

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:47:
[...]

Als jij zou kunnen testen wat teacher jou vertelde... ik wil namelijk ook een TomTom GPS receiver aanschaffen. Ben dus erg benieuwd of dat werkt.
Klopt inderdaad, zeker als de eerste keer de combinatie gebruikt. Bij mij duurde het ongeveer 15 min. voordat er verbinding was. Nu gaat het veel sneller (enkele seconden). Het is een mooi compact ontvangertje die je gemakkelijk in je broekzak kan stoppen bij b.v. fietsen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil met het progje POI Edit de gedownloade bestanden (www.flitspaal.nl) van de vaste flitspalen in de mappen van TomTom Mobile 5 gaan zetten, maar ik kan nergens duidelijke informatie hierover vinden. Ook niet in de handleidingen die op die site te vinden zijn.. Kan iemand mij op weg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

http://www.teletools.nl in Amsterdam werken samen met een ander bedrijfje (wat bij de kinkerstraat in zit) en deze doen ook aan branded firmware upgrades. Je krijgt dan uiteraard een unbranded versie op je telefoon.

Zij geven aan dat zij het dus doen, omdat Vodafone te laks is om een branded firmware versie te maken, terwijl een hoop mensen (waaronder ik) problemen hebben met bluetooth connectiviteit. Ik heb m'n telefoon afgelopen zaterdag geupgrade naar V5.06.16.2.0.3 en het is echt stukken beter.

Het viel me wel op dat ik wel gewoon nog m'n weblinks naar vodafone had, incl. UMTS instellingen :)

Enige wat ik niet helemaal snap. Ik had wat applicaties op m'n oude kaart en wil die graag op m'n nieuwe MMCM kaartje zetten (heb sinds afgelopen vrijdag de 1GB Kingston). Ik heb helaas geen MMC reader, weet iemand een andere oplossing?

Daarnaast heb ik twee spellen opnieuw gedownload via vodafone web, maar die reageren totaal niet als ik ze probeer te starten. Kan het zijn dat er applicaties totaal niet compatibel zijn met de laatste firmware? Vind het een beetje raar, aangezien ik verwacht dat de core wel hetzelfde is gebleven.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:23:
[...]

Klopt inderdaad, zeker als de eerste keer de combinatie gebruikt. Bij mij duurde het ongeveer 15 min. voordat er verbinding was. Nu gaat het veel sneller (enkele seconden). Het is een mooi compact ontvangertje die je gemakkelijk in je broekzak kan stoppen bij b.v. fietsen .
Ja, na lang buiten gelopen te hebben deed ie het. Ik had al een minuut of vijf buiten lopen geprobeerd, maar dat deed niks. En ik merkte ook dat ie soms echt een hoop sats ontvangt met stevige balkjes maar dat ze maar niet blauw worden.

Maar het werkt dus. Alleen wel instabiel, hij is al twee keer vastgelopen. Gelukkig onthoudt ie je laatste route. Misschien ga ik hem morgen al gebruiken in Amsterdam voor mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

GPS moet je echt de tijd gunnen om op signaal te komen, dat duurt best effe. Eerste keer zeker 5 a 10 minuten, misschien nog wel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:26:
Ik wil met het progje POI Edit de gedownloade bestanden (www.flitspaal.nl) van de vaste flitspalen in de mappen van TomTom Mobile 5 gaan zetten, maar ik kan nergens duidelijke informatie hierover vinden. Ook niet in de handleidingen die op die site te vinden zijn.. Kan iemand mij op weg helpen?
Heb het al gevonden...De bestanden moeten in de Benelux-map. De rest staat in de handleiding voor pocket-pc bij POI Edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Jag schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:05:
[...]
Ja, na lang buiten gelopen te hebben deed ie het.
Toen ik zei "neerleggen", bedoelde ik ook neerleggen en niet rondlopen, dan duurt het alleen maar langer... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MauSS schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:13:
Heb nu 3 maandjes de N70 in gebruik,

ben er niet zo tevreden over, :(

mijn ergste ervaringen:

- Klepje van de camera gaat vaak open in de broekzak (bij het in en uit de broek doen...)
- SUPER iritante trage gallery werk met kingston 512mb, (en heb pas firmware upgrade gehad)
- als je in bed ligt is het vaak stil... als ik dan lig te smsen dan hoor ik een heel zacht zoemend geluid... is niet goed hoorbaar, maar ik ga erop letten dus erg iritant! als de gsm standby is zeg maar.. dan is het weg.. net een soort hardeschijfje die je hoort..
- ook valt mijn gsp ontvanger soms tijdens navigatie gewoon uit (de connectie tussen gsm en gps)

heeft iemand dezelfde ervaringen? en wat heeft die nokia gebruiker eraan gedaan om het op te lossen? ik ben zeer benieuwd!
Dat zoemen is wel irritant. Ik vind het vaag dat het er inzit en dat er niet zoveel mensen over klagen. Met schermverlichting op de hoogste stand is het al veel minder, soms is het ook ineens vanzelf helemaal weg :? Ook op filmpjes hoor je dat zoemen. Het is trouwens van je scherm en toetsenbordverlichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als we het er dan toch over hebben, cameraklepje gaat indd 5/10 keer open in je broek xD

gelukkig gaat ie vanzelf op standby =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Het zou erg mooi zijn als er in een volgende Firmware update een functie bij komt die je laat kiezen of de camera bediend word door het klepje. Ik word er ook gek van dat hij steeds opengaat...
Dat gezoem hoor ik amper (Ik moet echt mn oor op het speakertje leggen) en die trage gallery is inderdaad hinderlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:29
Heeft iemand hier toevallig KPN, en gebruikt ook email op de N70? Ik heb de gprs instellingen gewoon opgevraagd via de KPN site en gprs werkt ook wel, maar ik kan alleen geen email meer ontvangen of versturen. Voorheen werkte dit prima met Telfort. Blokkeert KPN dit ofzo? Op de site van KPN vond ik er niets over.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt het installeren van FExplorer precies ?

Ik heb een MMC kaartje en een cardreader....

moet ik het . sis bestandje naar een bepaalde map kopieren en dan is het gebeurd ? Of hoe werkt dit precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:04:
Hoe werkt het installeren van FExplorer precies ?

Ik heb een MMC kaartje en een cardreader....

moet ik het . sis bestandje naar een bepaalde map kopieren en dan is het gebeurd ? Of hoe werkt dit precies ?
Door middel van PC suite installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
BellySM schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 21:00:
In mijn N70 als smartphone mis ik een zoekfunctie waarmee ik in alle bestanden, incl. telefoonboek en notities kan zoeken op 'huisarts' of op een gedeelte van een telefoonnummer. Kortom, meer dan zoeken op voor- achternaam. Zo'n funktie had ik wel standaard op mijn SonyEricsson P910 (ook Symbian) toestel.

Is deze funktie er wel en zoniet, is deze via een applicatie (liefst kosteloos of luttel) mogelijk? :9
Niemand? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 14:49
Iemand die de firmware van 5.0609.2.0.1 naar versie 5.0616.2.0.3 heeft geflashed of laten flashen en de verbeteringen of verslechteringen wilt posten?
Heb sinds 3 weken de 2.0.1, maar het lijkt me allemaal wat trager, en dan met namen wanneer dual netwerk aanstaat.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Heeft iemand radiostreams aan de praat gekregen in combinatie met helix player en T-mobile PIT? Ik krijg altijd als ik het adres van een stream invoer op probeer te connecten een "general error". Er wordt wel een verbinding gelegd met het internet. Ik heb verder geen applicaties draaien die gebruik maken van het internet.
Ik wil erg graag de 24kb/sec AAC+ streams van www.di.fm aan de praat krijgen, maar dit lukt dus niet.

Edit:
AAC+ slikt ie niet zie ik net, maar andere streams pakt ie ook niet :( Heeft iemand een stream aan de praat gekregen, en zo ja, welk adres? dan kan ik die ff proberen.

[ Voor 19% gewijzigd door TommyboyNL op 30-06-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Vanmiddag ga ik naar Emmen, even de nieuwste software erop laten zetten. Dan ga ik van Vodafone 2.x naar de z.g.n. "Vrijemarkt software", a.k.a. Nokia software. Ik ben benieuwd naar de (merkbare) veranderingen.

offtopic:
Startpost images zijn weer gerepareerd O-) Bijwerkingsverschijnselen van een serververhuizing :)

[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 30-06-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hier tomtom5 liggen, maar om dat te installeren heb je microsoft activesync nodig ofzo... kortom, die had ik eventjes gedownload en ik wil verbinding maken, maar hij vindt mn n70 niet xD (gewoon via datakabel)

hoe kan dit? nokia pc suite vind hem wel zodra de kabel erin gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Laatst online: 17-06 14:23
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:11:
ik heb hier tomtom5 liggen, maar om dat te installeren heb je microsoft activesync nodig ofzo... kortom, die had ik eventjes gedownload en ik wil verbinding maken, maar hij vindt mn n70 niet xD (gewoon via datakabel)

hoe kan dit? nokia pc suite vind hem wel zodra de kabel erin gaat...
Als je de legale versie hebt zit er een beschrijving bij hoe je deze moet installeren.... :Y)

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuch kuch "windows mobile versie van tomtom" kuch kuch "wrong versions gedownload" kuch kuch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:12:
kuch kuch "windows mobile versie van tomtom" kuch kuch "wrong versions gedownload" kuch kuch
heb nix gedownload en hij hoort te werken op een n70 aangezien het bij degene van wie ik de cd heb gekregen het ook gelukt is... maar ik spreek hem ff niet meer want hij is op vakantie en ik kan nu geen tomtom mobile installeren ;[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worrel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:48
als je active sync nodig hebt is het volgens mij een pda versie.
ik hoefde hem alleen maar op m'n mmc kaartje te kopieren, daar heb je wel nokia pc suit voor nodig, verder niet.

tel herstarten en klaar.

[ Voor 3% gewijzigd door worrel op 30-06-2006 17:03 ]

Iedereen heeft recht op mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:00:
[...]

heb nix gedownload en hij hoort te werken op een n70 aangezien het bij degene van wie ik de cd heb gekregen het ook gelukt is... maar ik spreek hem ff niet meer want hij is op vakantie en ik kan nu geen tomtom mobile installeren ;[
Kerel, Active Sync is voor Mircosoft gebasseerde telefoons, de N70 is Symbian, gaat (voorlopig) niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:03:
[...]

Kerel, Active Sync is voor Mircosoft gebasseerde telefoons, de N70 is Symbian, gaat (voorlopig) niet werken.
ok ty, dat wist ik niet :)

welk programma is aan te raden voor symbian telefoons dan? via nokia pc suite kreeg ik hem iig niet geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worrel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:48
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:07:
[...]

welk programma is aan te raden voor symbian telefoons dan? via nokia pc suite kreeg ik hem iig niet geinstalleerd
heb je een originele versie?

zo niet zie post van mij iets hierboven hoe ik het gedaan heb

Iedereen heeft recht op mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:07:
[...]

Staat keurig in de handleiding beschreven, mocht je die niet hebben omdat de persoon van wie je hem hebt op vakantie is. Hij is ook op de website van TomTom te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

worrel schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:03:
als je active sync nodig hebt is het volgens mij een pda versie.
ik hoefde hem alleen maar op m'n mmc kaartje te kopieren, daar heb je wel nokia pc suit voor nodig, verder niet.

tel herstarten en klaar.
wat moet je dan precies kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Zojuist uit Emmen gekomen, telefoon laten updaten bij The Phone House waar ook een Nokia Service Point bij inzit. Ik heb nu Nokia firmware V 5.0616.2.0.3 erop staan. Toen ik hem aanzette merkte ik dat alles eerst even heel traag was. Eigenlijk logisch, de telefoon moet zich opnieuw initialiseren. De gallerij lijkt sneller t.o.v. de vorige versie (Vodafone v 2.x).

Onderweg naar Hoogeveen kreeg ik automatisch een SMS van Vodafone met de instellingen voor Vodafone Live! en MMS, dus ook dat was weer geregeld. Voor de rest zijn er wat miniscule veranderingetjes zodat je wel kan zien dat er andere firmware op hebt. Mij werd in de winkel overigens geen enkele vraag gesteld waarom ik het toestel wilde updaten. Ik zei dat ik hem wilde laten updaten, die jongen daar achter de balie; is goed, kijk even hoe lang het gaat duren. Met een uurtje kon ik hem weer ophalen. Prima geregeld.

Verder heb ik zojuist (via een webshop) een TomTom GPS muis gekocht. Ben benieuwd... zal morgen aankomen hopelijk...

In de tijd dat ik moest wachten ben ik even met een vriend door Emmen gesjouwd, even kijken of men daar ook een TomTom GPS ontvanger had. Het is ongelovelijk leuk om te zien hoeveel verkopers niet weten hoe zoiets werkt :) Eentje beweerde zelfs dat je maar 1 satelliet nodig had om een GPS-navigatie te kunnen doen: de Astra-satelliet.. 8)7 :D

[ Voor 17% gewijzigd door SanderTje! op 30-06-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Iemand hier ervaring met bluetooth en carkits ? Ik heb vandaag mijn nieuwe Toyota bak opgehaald, met een bluetooth carkit SWC ingebouwd. Volgens de handleiding eerst de telefoon en de carkit laten pairen. Ik zie op de N70 inderdaad het apparaat TOYOTA verschijnen en volgens de electronische dame die mij door de installatie helpt is het pairen gelukt (staat in het lijstje van bekende apparaten).
Echter dan wil ie connecten en dat lukt niet. Na een timeout de melding dat de connect mislukt is.

Ik leest hier dat er met de oudere firmwares problemen zijn met bluetooth die in de nieuwste versie opgelost zouden zijn. Iemand hier dergelijke problemen ondervonden ?

Volgens de handleiding van de carkit moet de telefoon "Bluetooth handenvrij 0.96 en 1.0 profiel ondersteunen"

[ Voor 9% gewijzigd door Xymox op 30-06-2006 20:41 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

SanderTje! schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:43:
Zojuist uit Emmen gekomen, telefoon laten updaten bij The Phone House waar ook een Nokia Service Point bij inzit. Ik heb nu Nokia firmware V 5.0616.2.0.3 erop staan. Toen ik hem aanzette merkte ik dat alles eerst even heel traag was. Eigenlijk logisch, de telefoon moet zich opnieuw initialiseren. De gallerij lijkt sneller t.o.v. de vorige versie (Vodafone v 2.x).

Onderweg naar Hoogeveen kreeg ik automatisch een SMS van Vodafone met de instellingen voor Vodafone Live! en MMS, dus ook dat was weer geregeld. Voor de rest zijn er wat miniscule veranderingetjes zodat je wel kan zien dat er andere firmware op hebt. Mij werd in de winkel overigens geen enkele vraag gesteld waarom ik het toestel wilde updaten. Ik zei dat ik hem wilde laten updaten, die jongen daar achter de balie; is goed, kijk even hoe lang het gaat duren. Met een uurtje kon ik hem weer ophalen. Prima geregeld.

Verder heb ik zojuist (via een webshop) een TomTom GPS muis gekocht. Ben benieuwd... zal morgen aankomen hopelijk...

In de tijd dat ik moest wachten ben ik even met een vriend door Emmen gesjouwd, even kijken of men daar ook een TomTom GPS ontvanger had. Het is ongelovelijk leuk om te zien hoeveel verkopers niet weten hoe zoiets werkt :) Eentje beweerde zelfs dat je maar 1 satelliet nodig had om een GPS-navigatie te kunnen doen: de Astra-satelliet.. 8)7 :D
Ik heb ff een paar vraagjes. Ik kom zelf uit Groningen en heb dus ook zo'n geweldige N70.
Is Emmen nou de enigste en meest dichtbij zijnde plek om een firmware update te krijgen?
En is de reis er naar toe de moeite waard?
Kwa verschil met de oude firmware. Bijvoorbeeld voor de snelheid van je phone?
En hoe zit het met de ondersteuning van de 2gig kaartjes? Welke al van Kingston in de handel zijn.

Groeten,
Logi

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
Vandaag maar even een mail naar teletools gestuurd voor een FW update. Eens kijken of we antwoord krijgen, anders ga ik morgen gewoon even langs.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:07:
[...]

Door middel van PC suite installeren?
Op mijn Mac draait geen PC-suite :+
Maar: als ik een programma (o.a. FExplorer) via Bluetooth naar de telefoon stuur, komt dit in de map "berichten" terecht. Bericht aanklikken, bevestigen dat je wilt installeren (en waar - tlf. of MMC) en hij installeert het zelf. Daarna kun je zelf kiezen of je hem in een map wilt hebben, of gewoon onderaan je menu-scherm laten staan.
Berichtje wissen, klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LogiForce schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:08:
[...]

Ik heb ff een paar vraagjes. Ik kom zelf uit Groningen en heb dus ook zo'n geweldige N70.
Is Emmen nou de enigste en meest dichtbij zijnde plek om een firmware update te krijgen?
En is de reis er naar toe de moeite waard?
Kwa verschil met de oude firmware. Bijvoorbeeld voor de snelheid van je phone?
En hoe zit het met de ondersteuning van de 2gig kaartjes? Welke al van Kingston in de handel zijn.

Groeten,
Logi
Ik heb vanmiddag zelf de 2.0.3 erop gezet maar ik vind hem niet zo heel erg veel sneller. De camera is iets sneller klaar als je hem openschuift maar dat scheelt ook maar een halve seconde. En dan is hij nog niet eens altijd sneller klaar, soms doet hij er nog gewoon 2.5 seconden over. inbox openen/doorkijken is nog even langzaam net als de gallery. Ik heb wel de verkeerde taal erop gezet dus nu is alles in het engels ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi effe een vraagje betreffende tom tom en blue tooth headset: Is het mogelijk als ik tom tom gebruik om ook mijn bluetooth headset te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Macer schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:17:
Vandaag maar even een mail naar teletools gestuurd voor een FW update. Eens kijken of we antwoord krijgen, anders ga ik morgen gewoon even langs.
Ik hoop dat je vandaag bent geweest, want dan sturen ze je door naar de kinkerstraat (die niet op zondag open is) :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Heeft er hier iemand ervaring met het zelf flashen van de N70 dmv hier niet nader genoemde tools ?

Normaliter als echte tweaker doe ik vrijwel altijd zelf firmware updates, maar bij de N70 ben ik toch huiverig. Wellicht dat er hier stoere luitjes zijn die het toch met of zonder succes hebben aangedruft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimsie78
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-09 22:59
Xymox schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 14:55:
Heeft er hier iemand ervaring met het zelf flashen van de N70 dmv hier niet nader genoemde tools ?

Normaliter als echte tweaker doe ik vrijwel altijd zelf firmware updates, maar bij de N70 ben ik toch huiverig. Wellicht dat er hier stoere luitjes zijn die het toch met of zonder succes hebben aangedruft.
zelf heb ik twee N70`s zelf voorzien van de nieuwste software, beide toestelen gingen perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimsie78
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-09 22:59
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 00:52:
Hoi effe een vraagje betreffende tom tom en blue tooth headset: Is het mogelijk als ik tom tom gebruik om ook mijn bluetooth headset te gebruiken?
Mijn vriendin gebruikt de N70 (met de laatste software) samen met de Pioneer bluetooth autoradio en de Holux230 gps & tomtom, dit allemaal zonder problemen.

Zelf heb ik de N70 met de Nokia bluetooth carkit en GNS 5840 GPS en daar heeft ie soms wel eens moeite om de GPS te vinden...

heeft volgens mij allemaal met de combinatie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 00:52:
Ja hoor geen probleem. De N70 kan meerdere blue tooth verbindingen aan. Zelf gebruik ik de TomTom GPS samen met een Logitech 'oortje' en dat werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Chimsie78 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 15:56:
[...]
zelf heb ik twee N70`s zelf voorzien van de nieuwste software, beide toestelen gingen perfect.
Nou, heb het maar gedaan en ging prima. In 5 minuten tijd mijn N70 voorzien van V 5.0616.2.0.3.
(En meteen van de branded TMobile zooi af).

Wat mij wel meteen opviel is dat het lettertype wat groter is (vergeleken met V 2.xxx firmware).
Is dat ook weer op de kleinere terug te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Hey ik heb 2 vraagjes:

1. Wat is het verschil tussen de N72 en de N70?

2. Ik twijfel zelf tussen de N70 en de SE w800i, welke van deze 2 is beter, en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
morgen naar kinkerstraat ofzo in a'dam even de nieuwste fw er op laten zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
matsume schreef op zondag 02 juli 2006 @ 16:27:
Hey ik heb 2 vraagjes:

1. Wat is het verschil tussen de N72 en de N70?

2. Ik twijfel zelf tussen de N70 en de SE w800i, welke van deze 2 is beter, en waarom?
vraag 2 kan ik beantwoorden.

wat wil je smartphone of niet.
wil je smartphone neem je de nokia
wil je geen smartphone neem je de w800I

beiden zijn super toestellen :)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Dutchzilla schreef op zondag 02 juli 2006 @ 19:44:
[...]

vraag 2 kan ik beantwoorden.

wat wil je smartphone of niet.
wil je smartphone neem je de nokia
wil je geen smartphone neem je de w800I

beiden zijn super toestellen :)
Wat kan je eigelijk meer met een smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Hier mijn ervaringen met m'n 5.0616.2.0.3. upgrade (oude versie was een 2.xxxx firmware).

- Groter lettertype (soms onhandig in contactenlijst ivm uit het scherm lopende namen) maar over het algemeen geeft het een beter leesbaar scherm
- Sneller in gebruik (menu's, galerij etc)
- Na de upgrade zoemt het apparaat zoals al eerder beschreven in deze thread. Ik had er met de oude firmware geen last van. Het blijkt dus niet aan het apparaat te liggen, maar aan wellicht andere firmware instellingen (hogere clockrate ?). Jammer dus. Wellicht wel het melden waard aan Nokia, een nieuwe firmware versie zou het dan ook weer kunnen verhelpen.
- Mijn Toyota carkit doet het nog steeds niet, ook niet met deze nieuwe firmware. Het zoeken en pairen gaat wel sneller, echter een connect lukt niet. De carkit staat wel in het lijstje van apparaten en is ingesteld op geautoriseerd. Weer jammer dus, ik had gehoopt dat de bluetooth ellende van de N70 nu wel verholpen zou zijn.

Ik ben wel blij dat ik niet de moeite heb hoeven doen naar een Nokia Service Point te gaan en dat de flash simpel zelf uit te voeren was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Xymox schreef op zondag 02 juli 2006 @ 21:21:
Hier mijn ervaringen met m'n 5.0616.2.0.3. upgrade (oude versie was een 2.xxxx firmware).

- Mijn Toyota carkit doet het nog steeds niet, ook niet met deze nieuwe firmware. Het zoeken en pairen gaat wel sneller, echter een connect lukt niet. De carkit staat wel in het lijstje van apparaten en is ingesteld op geautoriseerd. Weer jammer dus, ik had gehoopt dat de bluetooth ellende van de N70 nu wel verholpen zou zijn.
Zou het mogelijk niet aan de Toyota carkit kunnen liggen?
Ik ben wel blij dat ik niet de moeite heb hoeven doen naar een Nokia Service Point te gaan en dat de flash simpel zelf uit te voeren was.
Gelukkig is het bij jou niet fout gegaan, want als dat het geval zou zijn, dan is het niet nog een keer te proberen. Je toestel is dan gelijk dood en kan alleen maar door Nokia zelf gefixed worden.

Helaas zal Nokia kunnen zien dat jij `t geflashed hebt met een gekraakte programma en daar mogelijk een probleem van kunnen maken. Het programma laat namelijk altijd een fingerprint achter.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:54
alo :)

naja, ik zit met een probleem.. niet dramatisch, maar wil der het liefst toch vanaf. Ik heb dus ook een n70 en zat er een beetje mee te spelen. Ik kwam in het menu symantec tegen... Dus ik denk : leuk, kijken wat t is (een virusscanner voor je GSM dus ^^) dus ik installeren die hap. Hij begint alleen te zeuren dat ik moet updaten (wat geld kost) en daar heb ik dus even geen zin in. Ik wil hem er dus weer vanaf hebben. Maar ik kan NERGENS zo'n optie vinden voor t verwijderen van dat ding. Wie kan mij helpen?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
grannymark schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:46:

naja, ik zit met een probleem.. niet dramatisch, maar wil der het liefst toch vanaf. Ik heb dus ook een n70 en zat er een beetje mee te spelen. Ik kwam in het menu symantec tegen... Dus ik denk : leuk, kijken wat t is (een virusscanner voor je GSM dus ^^) dus ik installeren die hap. Hij begint alleen te zeuren dat ik moet updaten (wat geld kost) en daar heb ik dus even geen zin in. Ik wil hem er dus weer vanaf hebben. Maar ik kan NERGENS zo'n optie vinden voor t verwijderen van dat ding. Wie kan mij helpen?
het icoontje selecteren en dan de "C" indrukken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
wd200 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:51:
[...]

het icoontje selecteren en dan de "C" indrukken ?
helaas :X hij geeft dan de melding : kan security niet verwijderen

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gisteren ook een N70 te leen (Voor een lange periode) maar kom niet uit 2 dingen:

- Het icoontje met het potlood zou naar een nieuwe memo moeten wijzen. Er gebeurt echter niets als ik er op klik. Kan ik dit ergens nakijken en/of aanpassen?

- Op de achter cover zit een beschadiging. Heeft iemand een adres waar je voor een goed bedrag een nieuwe achterkant (wel origineel) kan bestellen?

Voor de rest een erg leuk toestel. Heb nog niet alles door, maar dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik heb net de update ook uitgevoerd maar ik was vergeten mijn contacten op te slaan :X die zijn nu dus allemaal weg. weet iemand een manier om die te recoveren of zijn ze gewoon echt weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grannymark schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:46:

menu > instrumenten > beheer / toepassingen beheer (die naam verschilt of je het menu als rooster of als lijst hebt ingedeeld)

dat moet wss wel lukken, laat even weten dan lees ik het wel als ik terug kom van vakantie <3

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Laatst online: 03-12-2021
Spacejam schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:41:
ik heb net de update ook uitgevoerd maar ik was vergeten mijn contacten op te slaan :X die zijn nu dus allemaal weg. weet iemand een manier om die te recoveren of zijn ze gewoon echt weg?
Die zijn echt weg dus!!......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
hmm dat is dan jammer, dan begin ik maar vanaf een schone lei. ik had eignelijk van alles een backup gemaakt maar ik ben de contactpersonen gewoon totaal vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je een keer gekoppeld hebt aan je PC dmv Nokia PC Suite, dan heb je waarschijnlijk nog wel een lokale cache kopie op je PC. Dan kan je ze van daar weer importeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
om de sofwareupdate te kunnen uitvoeren moet je nokia pc suite verwijderen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:44:
[...]

menu > instrumenten > beheer / toepassingen beheer (die naam verschilt of je het menu als rooster of als lijst hebt ingedeeld)

dat moet wss wel lukken, laat even weten dan lees ik het wel als ik terug kom van vakantie <3
thx :) mijn reddende engel :D dit werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Laatst online: 03-12-2021
Spacejam schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:51:
om de sofwareupdate te kunnen uitvoeren moet je nokia pc suite verwijderen helaas
Verwijderen van de software, wil niet zeggen dat hij je eigen backup-data weg pleurt !! die kan je gewoon ergens anders bewaren, en daarna weer naar je telefoon toe sturen.
Maar ja ik was ook zo stom om contacten lijst niet te backupen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Giox schreef op maandag 03 juli 2006 @ 09:44:
[...]
Zou het mogelijk niet aan de Toyota carkit kunnen liggen?
Andere telefoons werken wel met de carkit. Gezien de algemene problemen van de N70 en bluetooth denk ik dat de N70 de schuldige is.
Gelukkig is het bij jou niet fout gegaan, want als dat het geval zou zijn, dan is het niet nog een keer te proberen. Je toestel is dan gelijk dood en kan alleen maar door Nokia zelf gefixed worden.
Er is een officieel document van Nokia met daarin de stappen bij een 'dode' N70, gebruik makende van dezelfde tools als je ook gebruikt voor de flash zelf. Ik heb het inderdaad gelukkig niet zelf hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
vanmiddag bij gami in arnhem geweest en de nieuwste software er op laten zetten 5. nog iets.
zoals in de changelog ook stond camera sneller, galerij sneller.

en BT verbeding heb ik even getest ritje van 20 min met verbinding met me gps ontvanger en was goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede, warme, middag iedereen!

Ik heb eergisteren mezelf een N70 cadeau gedaan nadat mijn k750i het "begeven" had (kl*te telefoon btw!). Nu heb ik flink veel gespeeld met dit leuke apparaatje, ook enige ergernis gehad met Nokia Suite, maar het werkt nu allemaal. Er is alleen 1 iets waar ik niet uit kom:

Het gaat hierbij om een N70 T-mobile branded. Deze heeft een "desktop" met daarop een aantal nokia icoontjes als telefoonboek,profielen, gallerie en printen. Maar ook een icoontje van T-mobile internet, en tevens een shortcut (rechtsonderin) "internet". Nu vind ik deze op een heel irritante plaats zitten. Dus mijn vraag is, is er een mogelijkheid om je "desktop" te customizen? Ik heb de search al gebruikt, en ook google heeft mijn vraag onderzocht. Maar helaas mocht niets baten. Misschien dat er hier mensen zijn die er ervaring mee hebben, en weten hoe ik dit kan doen :)

bvd!

(let wel op, het is een branded T-mobile n70, dus ik weet dat de kans er is dat ik niets aan kan passen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik geloof dat je dat in de profielen kan aanpassen. je kan er ook zelf unbranded firmware inzetten, dat wilde ze bij een nsp in eindhoven niet doen voor mij. Daarom heb ik het nu zelf gedaan en het is best goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:45:
Goede, warme, middag iedereen!

Ik heb eergisteren mezelf een N70 cadeau gedaan nadat mijn k750i het "begeven" had (kl*te telefoon btw!). Nu heb ik flink veel gespeeld met dit leuke apparaatje, ook enige ergernis gehad met Nokia Suite, maar het werkt nu allemaal. Er is alleen 1 iets waar ik niet uit kom:

Het gaat hierbij om een N70 T-mobile branded. Deze heeft een "desktop" met daarop een aantal nokia icoontjes als telefoonboek,profielen, gallerie en printen. Maar ook een icoontje van T-mobile internet, en tevens een shortcut (rechtsonderin) "internet". Nu vind ik deze op een heel irritante plaats zitten. Dus mijn vraag is, is er een mogelijkheid om je "desktop" te customizen? Ik heb de search al gebruikt, en ook google heeft mijn vraag onderzocht. Maar helaas mocht niets baten. Misschien dat er hier mensen zijn die er ervaring mee hebben, en weten hoe ik dit kan doen :)

bvd!

(let wel op, het is een branded T-mobile n70, dus ik weet dat de kans er is dat ik niets aan kan passen!)
ja kan makkelijk..

intrumenten --> instellingen --> telefoon --> stanby modus.

als je deze op uit zet is het weg..
dan kan je de multi media toetsen instellen.

achtergrond --> gewoon afbeelding in de gallerij opzoeken endan opties instellen als achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacejam schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:57:
ik geloof dat je dat in de profielen kan aanpassen. je kan er ook zelf unbranded firmware inzetten, dat wilde ze bij een nsp in eindhoven niet doen voor mij. Daarom heb ik het nu zelf gedaan en het is best goed te doen.
@wd200: Tnxz, alleen haalt ' ie nu het pictogrammen menu weg, maar de bedoeling was om ze te customizen ;)

@Spacejam: Ik kom zelf uit Geldrop, dus jij ook brabo neem ik aan? ;).[notillegalintended]kun je je n70 dan zelf flashen, of heb je daar een speciale kabel voor nodig?Ik heb even gegoogled, maar kon niets vinden :)[/notillegalintended]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:12:
[...]

@wd200: Tnxz, alleen haalt ' ie nu het pictogrammen menu weg, maar de bedoeling was om ze te customizen ;)
:)[/notillegalintended]
kna ook meot je even in dat menu kijken.. van stanby modus.. maar het kan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 18:12:
[...]

@Spacejam: Ik kom zelf uit Geldrop, dus jij ook brabo neem ik aan? ;).[notillegalintended]kun je je n70 dan zelf flashen, of heb je daar een speciale kabel voor nodig?Ik heb even gegoogled, maar kon niets vinden :)[/notillegalintended]
het kan via de gewone usb kabel. voor de rest valt het buiten het boekje dus je moet toch nog even goed zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:54:
[...]

kna ook meot je even in dat menu kijken.. van stanby modus.. maar het kan wel
Kijk even op blz. 22-23 , Actieve standby-modus, van je gebruiksaanwijzing daar staat toch duidelijk hoe je die icoontjes kan aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:18:
Raar is dat, het is toch -ook al staat er jammerlijk Vodafone op- gewoon een Nokia! Weet iemand of ze bij de Nokia winkel in Rotterdam niet te truttig zijn om het te doen?

Dan nog een vraag (ik blijf bezig)... Een heel eind terug ben ik iets tegengekomen over zwarte frontjes van Ebay (uit Hongkong, 2,99 zonder verzenden). Nu vraag ik me af hoe die bevallen zijn, slijtplekken of bleef het goed?
Inderdad,, daar was ik ook benieuwd naar.. ik wil ook zo'n cover, maar heb geen creditcard waarmee ik kan betalen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
op het moment is er iemand in nederland die die frontjes ook aanbied wel voor 15 euro en 2 euro verzendkosten. die komen volgens mij ook gewoon uit hongkong (ik krijg morgen een helemaal zwarte binnen :*) )

ik vind hem persoonlijk in het zwart vele malen mooier
Afbeeldingslocatie: http://i16.ebayimg.com/02/i/07/93/be/95_1_b.JPG

[ Voor 24% gewijzigd door Avvd op 03-07-2006 20:36 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.