Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.615 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 11:37
ik heb zo`n zwart frontje gekocht en ik moet zeggen dat de kwaliteit wel erg matig is. De toetsen laten het licht erg door en er zijn veel slijtplekken op de cijfertoetesen. Het past verder wel erg goed en er lijkt weinig stof binnen te komen.

Voor 15 euro zou ik het echt niet doen. Maar ik had er 2 in Honk kong besteld voor 0,99 cent en 10 dollar verzendkosten totaal. Dat vond ik het risico wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacejam schreef op maandag 03 juli 2006 @ 20:35:
op het moment is er iemand in nederland die die frontjes ook aanbied wel voor 15 euro en 2 euro verzendkosten. die komen volgens mij ook gewoon uit hongkong (ik krijg morgen een helemaal zwarte binnen :*) )

ik vind hem persoonlijk in het zwart vele malen mooier
[afbeelding]
Heey..

kun jer er misschien ook 1 voor mij bestellen...ik heb geen creditcard ..dus kan hongkong niet betalen! :S

en nog een vraag,
Ik ben de data kwijt die standaard op de 64mb mmc stond... :s hoe kan ik die terug krijgen?
kan ik die ergens downloaden, zodat ik deze origineel weer heb...voor het geval dat...
?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
check ebay :) maar ik kom er dan morgen achter wat voor kwaliteit het is. ik nam al aan dat het geen kwaliteits frontjes zouden worden ondanks dat ze orgineel lijken door het nokia logo.

[ Voor 87% gewijzigd door Avvd op 03-07-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ spacejam

klopt ja,, heb het gelezen, maar ben benieuwd of het wat is..
ik hoor het nog wel.. morgen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

is er voor symbian iets waarmee je hoogte, snelheid, richting etc uit je gps kunt halen?
iets als gpsdash bijv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:45:
Dus mijn vraag is, is er een mogelijkheid om je "desktop" te customizen?
Functie achter het TMobile knopje (boven de C knop) :
Menu/Instrumenten/med. toets -> (ik heb hier Bluetooth ingesteld zodat ik snel in en uit kan schakelen)

Achtergrond plaatje, weergave van screensaver :
Menu/Instrumenten/thema's -> kies een thema, bewerken om de opties aan te passen

Sneltoetsen (icons) op desktop en de bovenste twee toetsen :
Menu/Instrumenten/Instellingen/Telefoon/Standby-modus ->
Actief standby op AAN, instellen van linker en rechter selectie toets

Menu/Instrumenten/Instellingen/Telefoon/Standby-modus -> Toep. actief standby -> instellen van de icons op de desktop

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 20:28:
[...]

Inderdad,, daar was ik ook benieuwd naar.. ik wil ook zo'n cover, maar heb geen creditcard waarmee ik kan betalen :s
Hoi Jongens ik heb de cuver van die persoon uit Hong Kong.
Past perfect en ziet er gaaf uit, zeker geen miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn die dingen dan nog steeds niet in Beverwijk/ markt etc etc te vinden dan?? :) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Hmm..
Ik heb nog ff wat onderzoek gedaan en kom erop dat er veel telefoons zijn die mij aanspreken.
Die mij aanspreken zijn:

SE W810i
Samsung E900
Samsung e780
Nokia N70.

Mijn vraag was: Welke hiervan is het beste? en waarom?
En wat is het verschil tussen N70 en N72?
En als ik tom tom op mijn N70 zet, moet ik dan nog een gps ontvager erbij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, in het rijtje belachelijke achterlijkheden scoor ik weer eens een 10 8)7

Ik heb sinds vandaag een N70 (Vodafone branded) met Vodafone abo. Nu neem ik mijn oude (hi-)nummer mee, en blijkt dat ik tot 21 september geen gebruik kan maken van het ding! 'Ja', zei de sukkel van de winkel 'je kunt er nu foto's mee maken en je agenda bijhouden'... < Het is toch zeker een telefoon?!!?!?!?!??!

Maar ja, ach, ik zal er wel niets aan kunnen doen. Dus is mijn vraag of je bij een Nokia firmware-update ook gelijk je Simlock kwijt bent. Dat zou namelijk mooi zijn, ligt die N70 niet te verstoffen! Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:16:

Ik heb sinds vandaag een N70 (Vodafone branded) met Vodafone abo. Nu neem ik mijn oude (hi-)nummer mee, en blijkt dat ik tot 21 september geen gebruik kan maken van het ding! 'Ja', zei de sukkel van de winkel 'je kunt er nu foto's mee maken en je agenda bijhouden'... < Het is toch zeker een telefoon?!!?!?!?!??!

Maar ja, ach, ik zal er wel niets aan kunnen doen. Dus is mijn vraag of je bij een Nokia firmware-update ook gelijk je Simlock kwijt bent. Dat zou namelijk mooi zijn, ligt die N70 niet te verstoffen! Anyone?
Nope, simlock blijft op het toestel zitten na een update en de zwarte markt of soort gelijke winkels kunnen de N70 ook nog niet unlocken.... Geduld is een schone zaak :P

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Da's idd niet zo handig nee. Ik ben van Telfort overgestapt op KPN en ik kon 3 maanden voor mijn KPN abbo in ging al lekker met m'n N70 bellen... :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door sig69 op 04-07-2006 17:25 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het dan ook verkeerd gelezen op de site. De wens was de vader van de gedachte, ik zal door de hitte bevangen geweest zijn. Nou goed, dan ga ik mijn N70 lekker voor drie maanden toestoppen. Ondertussen Vodafone maar bestoken via de e-mail, maar ik zal waarschijnlijk bot vangen. En 100 euro voor unlocken vind ik echt te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
voor die 3 maanden gooi er tijdelijk een vodafone kaartje(pre paid) in .. kan je op ze minst met het toestel spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door wd200 op 05-07-2006 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:02
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 23:10:
Ik heb het dan ook verkeerd gelezen op de site. De wens was de vader van de gedachte, ik zal door de hitte bevangen geweest zijn. Nou goed, dan ga ik mijn N70 lekker voor drie maanden toestoppen. Ondertussen Vodafone maar bestoken via de e-mail, maar ik zal waarschijnlijk bot vangen. En 100 euro voor unlocken vind ik echt te veel.
Ik loop er ook al sinds begin april mee en eindelijk ga ik a.s. zaterdag over en kan hem dan ook echt als telefoon gebruiken. De afgelopen tijd heb ik het toestel wel elke dag gebruikt, als MP3 speler, TomTom en ook voor de spelletjes, ik heb hem zeker niet voor niets gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
renem schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 08:29:
[...]

Ik loop er ook al sinds begin april mee en eindelijk ga ik a.s. zaterdag over en kan hem dan ook echt als telefoon gebruiken. De afgelopen tijd heb ik het toestel wel elke dag gebruikt, als MP3 speler, TomTom en ook voor de spelletjes, ik heb hem zeker niet voor niets gehad.
Kan je gewoon TomTom op het kaartje zetten en klaar?
Of moet je ook een gps ontvanger kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

matsume schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:40:
[...]
Kan je gewoon TomTom op het kaartje zetten en klaar?
Of moet je ook een gps ontvanger kopen?
Waarschijnlijk heb je het topic niet doorgelezen, deze vraag wordt regelmatig gesteld !

Voor navigatie op je N70 : je hebt navigatiesoftware nodig (bv TomTom of Route66) die geschikt is voor mobiele telefoons (symbian) ÉN een externe GPS ontvanger (via bluetooth of kabel).

Voor honderd euro heb je al een goede ontvanger (lees topic door voor welke goed samenwerken met je N70).

Installatie op een memorycard (meestal minimaal 128Mb kaartje nodig).

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Ik heb sinds een paar dagen een gloednieuwe N70, firmware V5.0609.2.0.1.

Ik gebruik nu TomTom icm Holux GR236 gps en Parrot CK3100 carkit. Nu valt het me op dat de bluetooth verbinding van zowel de gps en de carkit telkens wegvallen na ca. 10min. Erg irritant, moet dan de telefoon herstarten.

Wat kan ik hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Op veel site's lees ik dat de OS van de N series van Nokia niet echt stabiel is. Dat hij te sloom is en/of vaak vastloopt.
Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
matsume schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:21:
Op veel site's lees ik dat de OS van de N series van Nokia niet echt stabiel is. Dat hij te sloom is en/of vaak vastloopt.
Klopt dit?
Vastloopt.. Hmm nee, ik vind van niet. Bij normaal gebruik heb ik daar zelfs helemaal geen last van. Traagheid: mensen ervaren een Symbian OS vaak als traag als ze van een ander toestel overstappen. Ik ben nu ongeveer 2,5 jaar Symbian gebruiker en vindt de N70 acceptabel qua snelheid. Als voorloper had ik de 6600 en die was inderdaad wel wat traag.. Maar mensen die nu een N70 hebben noemen die ook wel is traag.. Soms is ie dat ook wel (Gallerij bijv.) maar voor de rest vind ik hem prima in orde al mag sneller natuurlijk altijd.
worrel schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:23:
voor de mensen die zelf willen updaten.
SW 5.0616.2.0.3 staat al weer een paar dagen op de nieuwsgroepen
Als je het topic had gelezen dan wist je dat men dat hier gevonden had ;)

[ Voor 58% gewijzigd door SanderTje! op 05-07-2006 11:48 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Ok, hier even mijn verhaal over de (Nokia) bluetooth ellende !

Ik heb onlangs mijn nieuwe Toyota Corolla Verso Dynamic ontvangen, met ingebouwde bluetooth carkit (van Toyota zelf). Waarschijnlijk wordt deze carkit ook bij andere modellen geleverd.
Een week daarvoor heb ik een nieuwe telefoon genomen (N70 icm TMobile abo) met juist het doel de carkit met bluetooth te kunnen gebruiken. Daarvoor had ik een erg oud toestelletje.

Echter blijkt de carkit niet te werken icm met de N70. Na veel lezen op internet toch gevonden dat er hier en daar problemen met bluetooth op de N70 zijn (ook met andere apparatuur).
Dus de telefoon voorzien van de nieuwste firmware en jammergenoeg werkt het nog niet.
De carkit getest met andere toestellen en die werken wel, de carkit is dus niet stuk.

Ik Nokia gebeld om te vragen over hoe en wat. Antwoord : helaas we kunnen niets, het is niet getest.
Nou vraag ik mij af, als een apparaat bluetooth versie X ondersteunt en de telefoon ondersteunt deze versie ook (op papier) dan moet het gewoon werken. Is dat niet zo dan is de informatie (vanwege een bug) niet correct en dienen ze het te verhelpen.

Ik TMobile gebeld om te vragen hoe en wat. Antwoord : helaas kunnen niets doen, je moet bij Nokia zijn. Ook een vervangend toestel dat wel werkt, helaas het toestel is al 2 weken in gebruik.

Ik Toyota bellen over hoe en wat. Helaas we kunnen niets doen, we kunnen wel een lijst opzoeken met toestellen die NIET werken omdat de tests negatief waren.
Je raad het al, de N70 werkt niet. En het grappige is dat de gehele N serie niet werkt. Zou ik bv een N80 willen nemen, dan ook geen samenwerking met de carkit.

Wat zijn nu mijn rechten als consument ?

Het is een probleem van het telefoon toestel. Andere Nokia's werken wel goed. Echter de N serie niet. Ze voldoen dus niet aan het bluetooth profiel zoals in de specs is aangegeven. Zij zijn dus verantwoordelijk voor het oplossen van het probleem.
Echter zit er nog een partij tussen die verantwoordelijk is voor mijn toestel en dat is TMobile. Zij hebben mij dus een niet bluetooth compatibel toestel verkocht terwijl dit wel was aangegeven. Ik denk dus dat TMobile mij moet voorzien van een vervangend toestel (die wel werkt) of dat zij Nokia aanmanen hun N serie toestellen compatibel te maken.

Zucht, heb ik weer !

Even voor de volledigheid. Toyota geeft aan dat hun carkits niet samenwerken met de volgende toestellen :

N70
N80
N90
N91

Wellicht zijn er in die N serie nog veel meer bluetooth apparaten die niet samenwerken (en dat klopt dus gezien de info die te vinden is op internet).

Heb je zeker bluetooth nodig, overweeg dan of informeer eerst goed of je nieuwe aanwinst wel samenwerkt met het apparaat dat je hebt of wilt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
worrel schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:52:
[...]

laten ze mij dan niet meer mailen waar ik hem vandaan heb...
en ik volg het topic al geruime tijd.
en ik had ook al eerder geplaatst dat hij op nieuws groepen staat jah.
Ah ok.. ik vat het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Xymox

Ik zou het op T mobile gooien. Als ex werknemer in een telecomzaak weet ik uit ervaring dat HEEL VEEL zeuren eventueel een opmruil van je foon kan betekenen. Gooi het er vooral op dat je EXPLIciet hebt gevraagd naar de blauwtand compatibiliteit. Je hebt dus vooraf info gevrraagd en er is je verteld dat het moet werken..... In het ergste geval pleur je je mobiel op marktplaats.... Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik heb sinds een klein weekje ook een N70 van vodaphone.
Opzich wel een fijn toestel alleen een beetje traag soms, maar daar valt wel aan te wennen.
Alleen bluetooth werkst nog niet helemaal goed. Ik hoop dat dit na een software update verholpen is.

brabrabrabra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ik heb vandaag het zwarte frontje binnen gekregen, en hij heeft gewoon dezelfde kwaliteit als het orginele frontje ook het keypad is niet licht doorlatend ofzo (niet extra dan :)) alleen het camera schuifje zit iets lossen dat is wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:21:
@Xymox

Ik zou het op T mobile gooien.
Volgens de europese wet voor consumentenrecht :
"De verkoper is verplicht een product te leveren dat met de koopovereenkomst in overeenstemming is:

blah blah

3. Een verkoper is niet alleen gebonden aan zijn eigen mededelingen. Als de fabrikant reclame voor het product maakt, kan de koper daar rechten aan ontlenen (zie ook "Garanties"). Voldoet het product niet aan de in de reclame toegezegde eigenschappen, dan kan de koper de verkoper hierop in principe aanspreken."
Lijkt me duidelijk. De N70 (N serie in geheel) heeft brakke bluetooth ondersteuning in tegenstelling tot de specs die voor de toestellen uitgebracht wordt.

Wellicht kan ik nu eindelijk mijn rechtbijstand verzekering eens inschakelen mocht TMobile moeilijk gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

@ Xymox

Hoe weet jij zo zeker dat dit probleem aan Nokia ligt? Begrijp je ook dat dit ook met gemak in de software van de Toyota kan zitten? Dat hij geen ondersteuning heeft voor de N-serie kan dus ook degelijk echt aan Toyota liggen...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Giox schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 22:57:
@ Xymox

Hoe weet jij zo zeker dat dit probleem aan Nokia ligt? Begrijp je ook dat dit ook met gemak in de software van de Toyota kan zitten? Dat hij geen ondersteuning heeft voor de N-serie kan dus ook degelijk echt aan Toyota liggen...
Gezien alle informatie over verschillende N serie modellen van Nokia over problemen met bluetooth icm verschillende devices (carkits, GPS ontvangers etc etc) en het uitbrengen van verschillende versies van firmwares die hier en daar de problemen oplost verdenk ik de Nokia mobieltjes als het probleem.

Ook dat (in het geval van mijn carkit) andere toestellen (ook van Nokia trouwens) die wel correct werken versterken dat gevoel. Ik kan het uiteraard niet hard aantonen, maar je kan niet ontkennen dat er erg veel problemen, ook hier in dit topic, met de N70 mbt Bluetooth gemeld worden.

Ook op de developers forums kom ik informatie tegen dat de nieuwere telefoons (met Symbian 60 OS) problemen met Bluetooth hebben, dat in tegenstelling tot oudere OS versies.

Ik geloof best dat de N serie hardware voor bluetooth gewoon voldoet aan de standaards. Echter de software eromheen (lees firmware) geeft waarschijnlijk incompabiliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Xymox schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:37:
[...]

Gezien alle informatie over verschillende N serie modellen van Nokia over problemen met bluetooth icm verschillende devices (carkits, GPS ontvangers etc etc) en het uitbrengen van verschillende versies van firmwares die hier en daar de problemen oplost verdenk ik de Nokia mobieltjes als het probleem.
Ja, dat er nieuwe firmware worden uitgebracht is natuurlijk logisch. Dat doet elk bedrijf.
Ook dat (in het geval van mijn carkit) andere toestellen (ook van Nokia trouwens) die wel correct werken versterken dat gevoel. Ik kan het uiteraard niet hard aantonen, maar je kan niet ontkennen dat er erg veel problemen, ook hier in dit topic, met de N70 mbt Bluetooth gemeld worden.
Klopt, maar dat zegt echt niks.
Ook op de developers forums kom ik informatie tegen dat de nieuwere telefoons (met Symbian 60 OS) problemen met Bluetooth hebben, dat in tegenstelling tot oudere OS versies.
Tja, maar dat geeft nog steeds geen duidelijkheid over of het probleem `m nu in Nokia of in Toyota zit
Ik geloof best dat de N serie hardware voor bluetooth gewoon voldoet aan de standaards. Echter de software eromheen (lees firmware) geeft waarschijnlijk incompabiliteiten.
Dat is dus net zo goed mogelijk met de software van de Toyota.

Voorbeeld:

Pioneer BT radio/carkit werk met héél veel verschillende Nokia's, ook van de N-serie. Laat de persoon nou net een 7610 hebben die niet samenwerkt met de Pioneer, ook niet met de laatste firmware. Dit toestel is al een lange tijd uit en is qua firmware bijna uitontwikkeld. Ik neig in dit geval toch dat het aan de Pioneer ligt.

Dat is dus ook mogelijk bij die van jou. Ik zal niet stellen dat het zo is, maar ik vertel je in ieder geval dat het probleem minimaal net zo goed bij Toyota kan liggen als dat het bij Nokia ligt

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Giox schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:08:
Dat is dus ook mogelijk bij die van jou. Ik zal niet stellen dat het zo is, maar ik vertel je in ieder geval dat het probleem minimaal net zo goed bij Toyota kan liggen als dat het bij Nokia ligt
Uiteraard kan je gelijk hebben, echter wordt ik als N70 bezitter van het kastje naar de muur gestuurd en wordt ik ook niet bepaald vrolijk van zulke berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

1: Check datum van post, 1,5 maand geleden... oud nieuws dus.

2: Die 'advisor' heeft al 19 posts op dat forum. Wie en wat is hij in hemelsnaam?

3: Bij welke winkel heb je dit toestel gekocht?

4: Met welke provider heb jij dit toestel gekocht?

5: Is het een Vodafone, T-Mobile of een standaard Nokia N70?

6: Welke versie heb je nu op je toestel staan

7: In welke regio woon je?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat je offcicieel een product binnen 2 weken mocht omruilen als het niet voldoet aan je verwachtingen of als er een defect in het product zit... Dit is in ieder geval de policy die ik als klein verkopertje moest hanteren. Ik heb in mijn 3 jaar winkel werk vele gevallen meegemaakt waarin wij producten na verloop van die 2 weken (lees 3 weken/ 4 weken) moesten omruilen omdat wij zelf een inschattings fout hadden gemaakt en verkeerde beloftes aan klanten hadden meegegeven... Nogmaals, ga langs een T-mobile winkel, neem een red bull/ bullit of iets waar te veel kleurstof/ caffeine/ glucose zodat je lekker energievol overkomt, en ga razen als een idioot.... Wellicht kan je de foon nog omruilen... Het is niet dat ik je dit toptoestel wil onthouden maar als je het echt werkend wil hebben met je carcit.... Je kan eventueel een mail sturen naar Nokia en vragen of het probleem bekend is, wellicht zijn er al firmware ontwikkelingen aan de gang om het probleem op te lossen...

Loopt het allemaal niet af zoals je wilt dan kan je:
1. Marktplaats telefoon vepatsen
2. Goedkoop prepaid bleutooth foon zoeken, by T-mobile een duokaart (identieke simkaart) aanvragen en die gebruiken in je auto zodra je instapt. Kwestie van n70 uit, goedkope foon aan... Laatste optie voor als je de n70 echt wilt houden...

Succex :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Giox schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:26:
3: Bij welke winkel heb je dit toestel gekocht?
TMobile-shop op internet
4: Met welke provider heb jij dit toestel gekocht?
T-Mobile
6: Welke versie heb je nu op je toestel staan
V 5.0616.2.0.3
24-04-06 RM84
7: In welke regio woon je?
R'dam

[ Voor 7% gewijzigd door Xymox op 06-07-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Xymox schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:42:
[...]

TMobile-shop op internet

[...]

T-Mobile

[...]

V 5.0616.2.0.3
24-04-06 RM84

[...]

R'dam
Ah, het is dus een T-Mobile N70, maar met de normale N70 firmware....

Tip: Kijk eens wat Toyota voor jou kan betekenen en wacht op een nieuwe N70 firmware

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
hebben meer mensen het probleem dat het logo'tje van de muzieknoot met streep er door voor trillen dus geluid uit.
geen muziek noot maar zo hokje is .

[ Voor 13% gewijzigd door wd200 op 06-07-2006 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
dat heeft met de fonts te maken, moet je even zoeken binnen dit topic ik weet niet meer precies hoe het zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vroeg me eigen af of het mogelijk is ook langere geluidclips/gesprekken op te nemen dan 1 minuut (met de dictafoon)...

zo ja, hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeyJIJdaar schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:07:
Ik heb sinds een paar dagen een gloednieuwe N70, firmware V5.0609.2.0.1.

Ik gebruik nu TomTom icm Holux GR236 gps en Parrot CK3100 carkit. Nu valt het me op dat de bluetooth verbinding van zowel de gps en de carkit telkens wegvallen na ca. 10min. Erg irritant, moet dan de telefoon herstarten.

Wat kan ik hieraan doen?
De nieuwste firmware er laten inzetten bij b.v. een Nokia store b.v. Reitsma telecom ( aanrader )
Er daar W 5.0616.2.0.3 in laten zetten, als het goed is ben je dan van je probleem af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb en tijd al een probleem op n N70
als ik bij gallery een video wil afspelen dan geeft ie aan "onrecognized format"

wat hieraan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Zo heb ik ook drie maanden moeten wachten tot ik mijn nieuwe telefoon kon gebruiken tot ik uiteindelijk een smsje kreeg waaruit bleek dat het door een fout van T mobile nog twee maanden extra duurde! En toen ging ook nog eens mijn abo een maand te vroeg in waardoor ik twee abonnementen tegelijk betaalde.

Welke mp3 speler software gebruiken jullie eigenlijk? Ik kon er niet zo gek veel over vinden in dit draadje, maar ik ben niet zo heel content met de standaard speler. Wat vooral lastig is, is dat ie je laatste positie niet onthoudt. Ik wil graag dat als ik de speler afsluit en opnieuw opstart dat ie dan dezelfde playlist heeft voorstaan en bij hetzelfde nummer is. En dan ook nog het liefst de positie in het nummer onthouden heeft. De W810i doet dat wel bijvoorbeeld. Ik luister redelijk wat livesets en die zijn anders echt niet te luisteren omdat je dan steeds opnieuw moet beginnen.

[ Voor 24% gewijzigd door Jag op 08-07-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik vanaf de N70 livestreams volgen met de Helixplayer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Giox

Ik was laatst nog bij je voor een nokia case en firmware update ; ) maar 2 vraagjes verkopen jullie ook die AD-15 verloopstekker en is er ook een high cap accu voor de N70?
Want 1,5 dag standby max is niet erg lang

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
1,5 dag??? Die van mij is minimaal 4 a 5 dagen standby.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een beetje surf ,tomtom gebruik dan heb ik hem binnen een dag leeg.
En bel of sms ik niet eens. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
als je bluetooth ACTIEF gebruikt dan is de accu inderdaad zo leeg. dat is een algemeen nadeel van bluettoth chips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag alleen software geupt en zit ik nu online met de N70 batterij is gister opgeladen en nu nog maar 2 bars :/. En ik heb alleen die autolock en symantec aanstaan en staat ie ook op gsm ipv dual mode.

( nu is het 3 uurtjes later en hij is leeg 8)7 )

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 16:22:
Vandaag alleen software geupt en zit ik nu online met de N70 batterij is gister opgeladen en nu nog maar 2 bars :/. En ik heb alleen die autolock en symantec aanstaan en staat ie ook op gsm ipv dual mode.
Kan je mij uitleggen hoe ik die Symantec kan activeren/aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 16:30:
[...]

Kan je mij uitleggen hoe ik die Symantec kan activeren/aanzetten?
Je kan hem activeren door naar het mapje kantoor te gaan, en vandaaruit installeer je hem in je Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap hier iets niet. De N70 zou nog niet simlock vrij te maken zijn (heb zelf de T-mobile branded N70). Maar als ik naar de NSP ga, krijg ik te horen dat ze de firmware upgarde wel willen doen, maar dat dan ook de simlock vervalt. Weet hier iemand iets meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Laatst online: 13:35
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 17:11:
Ik snap hier iets niet. De N70 zou nog niet simlock vrij te maken zijn (heb zelf de T-mobile branded N70). Maar als ik naar de NSP ga, krijg ik te horen dat ze de firmware upgarde wel willen doen, maar dat dan ook de simlock vervalt. Weet hier iemand iets meer van?
ik heb 90 euro extra betaald bij de Phonehouse voor een simlock-vrije N70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
als je zoveel moet betalen dan vragen ze gewoon de unlockcode op bij de provider, je kan je sim-lock ook afkopen maar bij een firmware upgrade vervalt je simlock niet dat is dus onzin (wel gaat alle t-mobile branded rotzooi eraf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Spacejam schreef op zondag 09 juli 2006 @ 17:52:
als je zoveel moet betalen dan vragen ze gewoon de unlockcode op bij de provider, je kan je sim-lock ook afkopen.
Ze hadden de toestellen al zo klaarliggen; of een toestel mét simlock of een toestel zonder simlock.
Ik had nog 3 maanden te gaan met mijn 'oude' abbo en dan had ik mijn N70 nog niet kunnen gebruiken dus heb ik het simlock-vrije toestel genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
maar je hebt er dus 90 euro extra voor betaald dan hebben hun de code waarschijnlijk al aangevraagt en bieden ze het aan als een "service"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:19:
ik heb en tijd al een probleem op n N70
als ik bij gallery een video wil afspelen dan geeft ie aan "onrecognized format"

wat hieraan te doen?
iemand aub?

het gaat om een t-mobile versie waar ik nieuwe software op heb laten zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Spacejam schreef op zondag 09 juli 2006 @ 19:11:
maar je hebt er dus 90 euro extra voor betaald dan hebben hun de code waarschijnlijk al aangevraagt en bieden ze het aan als een "service"
Ja zo ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 21:07:
[...]

iemand aub?

het gaat om een t-mobile versie waar ik nieuwe software op heb laten zetten
Probeer het eens met een 3GP of een MP4 bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Laatst online: 16:02
Jag schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:40:
[...]
Welke mp3 speler software gebruiken jullie eigenlijk? Ik kon er niet zo gek veel over vinden in dit draadje, maar ik ben niet zo heel content met de standaard speler. Wat vooral lastig is, is dat ie je laatste positie niet onthoudt. Ik wil graag dat als ik de speler afsluit en opnieuw opstart dat ie dan dezelfde playlist heeft voorstaan en bij hetzelfde nummer is. En dan ook nog het liefst de positie in het nummer onthouden heeft. De W810i doet dat wel bijvoorbeeld. Ik luister redelijk wat livesets en die zijn anders echt niet te luisteren omdat je dan steeds opnieuw moet beginnen.
Ik gebruik PowerMP3, deze kan met playlists overweg en staat ook weer bij hetzelfde nummer als je het programma hebt afgesloten, hij staat echter niet meer op de juiste positie in het nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mijn oog is gevallen op de N72.
Ik kan hier (in deze topic / heel GoT) echter vrij weinig over vinden.
Waarom is er geen aparte topic voor ? Of zijn de N70 en de N72 hetzelfde ? (lijkt me sterk ?)

De roze versie bij de Phone House is leuk voor mijn vriendin, maar voor mij geen optie.
Moet toch echt wel de zwarte uitvoering hebben.
Mijn huidige telefoon (6230) is op sterven na dood (geluid valt at random uit tijdens gesprekken) dus ik wil snel een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
.KeN. schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:27:
Mijn oog is gevallen op de N72.
Ik kan hier (in deze topic / heel GoT) echter vrij weinig over vinden.
Waarom is er geen aparte topic voor ? Of zijn de N70 en de N72 hetzelfde ? (lijkt me sterk ?)

De roze versie bij de Phone House is leuk voor mijn vriendin, maar voor mij geen optie.
Moet toch echt wel de zwarte uitvoering hebben.
Mijn huidige telefoon (6230) is op sterven na dood (geluid valt at random uit tijdens gesprekken) dus ik wil snel een nieuwe.
Van origine is het een N70 topic. Later heeft een modje in de titel N72 bijgezet omdat, zoals gezegd werd, de toestellen erg op elkaar lijken. Ik weet zelf de verschillen niet...

Er zijn maar weinig hier die een N72 hebben hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:09:
[...]

Van origine is het een N70 topic. Later heeft een modje in de titel N72 bijgezet omdat, zoals gezegd werd, de toestellen erg op elkaar lijken. Ik weet zelf de verschillen niet...

Er zijn maar weinig hier die een N72 hebben hier..
google weet de verschillen wel ;)

http://www.3g.co.uk/PR/April2006/N72musiv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Care to share ?
Ik kom alleen Thaise, Russische en Tjechische sites tegen namelijk.

Kwam deze ook tegen trouwens.. -> (scammer ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op maandag 10 juli 2006 @ 20:30:
Care to share ?
Ik kom alleen Thaise, Russische en Tjechische sites tegen namelijk.

Kwam deze ook tegen trouwens.. -> (scammer ?)
Dat weet ik wel zeker, als je hierop reageerd krijg je zeker weten een engels berichtje terug
Of je al het geld wil storten via money transfer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehe ben benieuwd.. ik heb al een mailtje gestuurd ;)
Ben nooit te beroerd om een leuk spelletje te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je straks een mailtje hoeveel je er wilt afnemen, die prijs is dan per 10 geloof ik .
En is 1 toestel ineens 250 euro :X

( Hij is er al vanaf gehaalt zie ik ) Ze worden er al handig in daar op Marktplaats.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog zo'n eentje :P N91 voor €. 220

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wis en waarachtig:
Hi there,
My friend if you can speack in english please!!!
All my phones are brand new,Unlocked with all accesories and 1 years international warranty !!
The price for one phone is 170 EUR including all shipping taxes !!
If you have more qestion about my phones please let me know so we can start the deal!
Thanks and let me know as soon!
Rrrrrright ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gasten verzieken echt heel Marktplaats en andere veiling site's :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het topic al een tijdje niet gevolgd.

Nog iets interessant gebeurd in de tussentijd behalve firmware vragen? :P

Mijn sms planner is nog steeds vreemd. Af en toe verstuurt hij wel een sheduled sms, maar meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:56:

Mijn sms planner is nog steeds vreemd. Af en toe verstuurt hij wel een sheduled sms, maar meestal niet.
Ik heb dat programma ook gehad. Waardeloos. :) Deed z'n werk inderdaad ook niet hier.

En voor de rest.. behalve de scammers op Marktplaats, een zijdelings vraagje over de N72, wat GPS dingetjes: niet veel gebeurd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

renem schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:31:
[...]

Ik gebruik PowerMP3, deze kan met playlists overweg en staat ook weer bij hetzelfde nummer als je het programma hebt afgesloten, hij staat echter niet meer op de juiste positie in het nummer.
Heb er nu OGGplayer opstaan omdat het freeware is. Niet geheel stabiel (ik zag dat daar meer mensen last van hebben), maar er op zich goed uit. Begint ook weer bij het juiste nummer, alleen idd ook niet op de juiste positie. Het is wel een beetje een gek programma (erg spartaans), heb nog niet uitgevonden hoe je een playlist maakt bijvoorbeeld.

Begin overigens wel een beetje spijt van te krijgen dat ik de N70 heb gekocht. Tomtom5 is zoals het nu gaat gewoon niet bruikbaar. Even afgezien dat het geluid heel irritant hapert waardoor het nauwlijks te verstaan is, loopt het gewoon continu vast waarbij ik steeds mijn mobiel moet resetten. Hij raakt de BT verbinding kwijt, loopt vast en dan kan je alleen nog maar rebooten (en dan heb ik nog wel de TomTom gps ontvanger). Ik begin steeds meer te twijfelen over of deze telefoon uitgebracht had moeten worden. En ze willen niet eens een nieuwe firmware erop zetten, terwijl dat BT probleem toch al wel een tijdje bekend is volgens mij.
Bovendien vind ik de standaard MP3 speler niet erg prettig, je hebt een duur verloopje nodig om je normale oortjes te kunnen gebruiken en de accu gaat ook niet erg lang mee.
Ik ben wel tevreden over de foto- en filmpjes kwaliteit en dat je er applicaties op kan draaien is erg fijn. Maar tot nu toe kan ik er nauwlijks gebruik van maken. Met deze kennis nu zou ik liever de W800i hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jag schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:06:
[...]
Heb er nu OGGplayer opstaan omdat het freeware is. Niet geheel stabiel (ik zag dat daar meer mensen last van hebben), maar er op zich goed uit. Begint ook weer bij het juiste nummer, alleen idd ook niet op de juiste positie. Het is wel een beetje een gek programma (erg spartaans), heb nog niet uitgevonden hoe je een playlist maakt bijvoorbeeld.

Begin overigens wel een beetje spijt van te krijgen dat ik de N70 heb gekocht. Tomtom5 is zoals het nu gaat gewoon niet bruikbaar. Even afgezien dat het geluid heel irritant hapert waardoor het nauwlijks te verstaan is, loopt het gewoon continu vast waarbij ik steeds mijn mobiel moet resetten. Hij raakt de BT verbinding kwijt, loopt vast en dan kan je alleen nog maar rebooten (en dan heb ik nog wel de TomTom gps ontvanger). Ik begin steeds meer te twijfelen over of deze telefoon uitgebracht had moeten worden. En ze willen niet eens een nieuwe firmware erop zetten, terwijl dat BT probleem toch al wel een tijdje bekend is volgens mij.
Bovendien vind ik de standaard MP3 speler niet erg prettig, je hebt een duur verloopje nodig om je normale oortjes te kunnen gebruiken en de accu gaat ook niet erg lang mee.
Ik ben wel tevreden over de foto- en filmpjes kwaliteit en dat je er applicaties op kan draaien is erg fijn. Maar tot nu toe kan ik er nauwlijks gebruik van maken. Met deze kennis nu zou ik liever de W800i hebben gekocht.
Ik kan de mening niet helemaal delen met deze schrijver. Ik heb mijn K750i afgegeven (aan mijn vrouw...) voor deze N70. En ik heb geen spijt. Na een firmware update geen probleem meer met Bluetooth, TomTom loopt als een zonnetje (met flitspaal PIO's!), de accu gaat erg lang mee, tenzij je veel met TomTom ' speelt' en grafisch ziet het er allemaal mooier uit. Alleen heb ik ingeleverd aan kwaliteit v.w.b. de camera. Die was bij de Sony (veel) beter! Maar ik heb hoofdzakelijk de N70 gekocht om navigatie te kunnen gebruiken. En dat werkt perfect. Een tip aan de schrijver: laat je phonefirmware even updaten, waarschijnlijk zijn dan een aantal van jouw problemen verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De map Galerij zit behoorlijk vol met afbeeldingen van TomTom (incl. flitspaal PIO's) Bij elkaar wel zo'n 195! Dat is lastig want ook de foto's worden daarin opgeslagen, en dat word dus zoeken om een foto te laten zien... Kan ik deze afbeeldingen in een map onderbrengen of werkt TT dan niet meer naar behoren? Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb net T-mobile gebeld over het cameraschuifje, want bij mij zit dat te los voor woorden, de camera schakelt om de haverklap uit :(
Na een gesprek met de medewerkers kwam het er op neer dat ik mijn telefoon hoe dan ook 15 werkdagen kwijt zou zijn, omdat hij opgestuurd moet worden naar een of ander reparatiecentrum, terwijl een nieuw frontje binnen een dag opgestuurd moet kunnen zijn :S
Heb ik nou gewoon vette pech, en zit ik 15 dagen zonder mijn n70, of heb ik bepaalde rechten waardoor ik kan eisen dat ze me een nieuw frontje sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-08 11:13

m00

Jag schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:06:
[...]
...
...
Heb je een vodafone N70? Die heb ik net besteld namelijk i.c.m. 2 jaar €17,50. Die kerel aan de lijn zei dat de firmware 'elke maand wordt bijgewerkt' en dat je nieuwe firmware zo bij een vodafone winkel erop kon laten zetten... Ik hoop dat-ie gelijk heeft, anders zet ik er wel normale op, ben al niet zo weg van die branded zooi.

(Weet iemand trouwens een zaak die zoiets doet rond Groningen of Leeuwarden, want het is toch niet helemaal legaal?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
m00 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:25:
[...]

Heb je een vodafone N70? Die heb ik net besteld namelijk i.c.m. 2 jaar €17,50. Die kerel aan de lijn zei dat de firmware 'elke maand wordt bijgewerkt' en dat je nieuwe firmware zo bij een vodafone winkel erop kon laten zetten... Ik hoop dat-ie gelijk heeft, anders zet ik er wel normale op, ben al niet zo weg van die branded zooi.
Kletst die dan niet een beetje? Gewoon je firmware laten updaten bij een NSP, geen gezeur met firmware van Vodafone e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Weet iemand trouwens een zaak die zoiets doet rond Groningen of Leeuwarden, want het is toch niet helemaal legaal?)
Naar mijn weten is het updaten van je firmware legaal hoor, alleen wilt niet iedereen het doen ivm met eventuele software van de provider.
Gewoon naar een Nokia store gaan ( ff bellen van te voren of ze het voor je willen updaten ) en ben je gelijk van het branded zooi af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
niet altijd want sommige nsp's weigeren er een unbranded firmware op te zetten ze zetten er dan gewoon weer de branded op alleen dan een nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Spacejam schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:46:
niet altijd want sommige nsp's weigeren er een unbranded firmware op te zetten ze zetten er dan gewoon weer de branded op alleen dan een nieuwe versie.
NSP Emmen zei dat het niet uitmaakt, en dat men altijd de vrije-markt (de Nokia-software dus) erop gaat zetten indien gewenst. Vreemd dat men dan geen lijn trekt en zelfs Vodafone Klantenservice vermeldt dat je dan maar de Nokia software erop moet laten zetten bij problemen.

Dus mensen die de officiële Nokia firmware willen: NSP Emmen werkt in ieder geval :)

[ Voor 3% gewijzigd door SanderTje! op 12-07-2006 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 02:58:
[...]

NSP Emmen zei dat het niet uitmaakt, en dat men altijd de vrije-markt (de Nokia-software dus) erop gaat zetten indien gewenst. Vreemd dat men dan geen lijn trekt en zelfs Vodafone Klantenservice vermeldt dat je dan maar de Nokia software erop moet laten zetten bij problemen.

Dus mensen die de officiële Nokia firmware willen: NSP Emmen werkt in ieder geval :)
Dan zal ik die volgende week een bezoek brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Mensen verder al een beeje getweaked? Ik ben wel tevreden over het Vodafone theme, vergeleken bij de andere 4 standaard theme's die er in zitten. Ik heb in ieder geval een backup gemaakt, want mijn firmware 2.0.x wil ik nog naar 5.x laten updaten. Maar nu heb ik het mbm bestand uit elkaar getrokken en een paar delen opnieuw ontworpen. Ik dacht slim te zijn en alles weer terug in een mbm file te stoppen, een willekeurig gedownload thema op mijn mmc te installeren en dan die .mbm en .skn files te overwriten met de mijne, maar daar zitten dus verwijzingen in naar het originele thema. Ik zie mijn wijzigingen dan niet. Alleen het hele theme via Series 60 Theme Studio opnieuw opbouwen gaat uren duren, heeft iemand al ervaring met het prutsen met themes?

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webby_ schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:17:
Mensen verder al een beeje getweaked? Ik ben wel tevreden over het Vodafone theme, vergeleken bij de andere 4 standaard theme's die er in zitten. Ik heb in ieder geval een backup gemaakt, want mijn firmware 2.0.x wil ik nog naar 5.x laten updaten. Maar nu heb ik het mbm bestand uit elkaar getrokken en een paar delen opnieuw ontworpen. Ik dacht slim te zijn en alles weer terug in een mbm file te stoppen, een willekeurig gedownload thema op mijn mmc te installeren en dan die .mbm en .skn files te overwriten met de mijne, maar daar zitten dus verwijzingen in naar het originele thema. Ik zie mijn wijzigingen dan niet. Alleen het hele theme via Series 60 Theme Studio opnieuw opbouwen gaat uren duren, heeft iemand al ervaring met het prutsen met themes?
Mischien heb je hier wat aan : [TUTORIAL] - Create ur own themes for s60 phones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:55
Na een firmware -update (unbranded oud naar 5.0616.2.0.1) is bij mij het toegangspunt T-Mobile Internet uit de lijst met toegangspunten verwijderd, maar kan ik het in applicaties als Opera en Profimail nog wel instellen, echter in de standaardbrowser niet meer.
Nieuwe toegangspunten aanmaken met de settingwizard van Nokia geeft wel een nieuw Internet toegangspunt, maar met (01) er achter in de naam. Het is niet vervelend maar wel heel raar. Weet iemand toevallig waar ik de toegangspunten in de telefoon kan vinden met FExplorer ofzo, zodat ik deze weer helemaal van 0 af kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Dus toch Nokia's Theme Studio helaas ...

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 15:29

admiral866

The King Personality Disorder

ik wil em zelf proberen te updaten van de week.
Zijn er al meldingen van mensen dat het verkeerd gegaan is? Dus door gebruik te maken van downloaded firmware upgrade software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaborGardens schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:27:
Na een firmware -update (unbranded oud naar 5.0616.2.0.1) is bij mij het toegangspunt T-Mobile Internet uit de lijst met toegangspunten verwijderd, maar kan ik het in applicaties als Opera en Profimail nog wel instellen, echter in de standaardbrowser niet meer.
Nieuwe toegangspunten aanmaken met de settingwizard van Nokia geeft wel een nieuw Internet toegangspunt, maar met (01) er achter in de naam. Het is niet vervelend maar wel heel raar. Weet iemand toevallig waar ik de toegangspunten in de telefoon kan vinden met FExplorer ofzo, zodat ik deze weer helemaal van 0 af kan instellen?
Ik kreeg na het opnieuw installeren van de Nokia suite automatisch weer een sms bericht van Tmobile met daarin weer alle instelingen.
Maar kan je ook via de website van Tmobile weer een sms krijgen met alle standaard instellingen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:55
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:14:
[...]

Ik kreeg na het opnieuw installeren van de Nokia suite automatisch weer een sms bericht van Tmobile met daarin weer alle instelingen.
Maar kan je ook via de website van Tmobile weer een sms krijgen met alle standaard instellingen.
Dat is 't probleem niet. Ik bedoel dat zelfs als ik alle toegangspunten verwijder via instellingen-menu, dat er dan toch nog een T-Mobile Internet toegangspunt gevonden wordt door Opera en Profimail, maar niet door de standaardapplicaties van de N70. Als ik alles opnieuw aanmaak, dan heb ik dus in de standaardapplicaties 1 Internet toegangspunt en in 3rd party software 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

admiral schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:20:
Zijn er al meldingen van mensen dat het verkeerd gegaan is? Dus door gebruik te maken van downloaded firmware upgrade software?
Plenty

Advies: Doe `t niet. Op het moment dat het fout gaat en jij `m daarna naar Nokia ter reparatie wil gaan versturen kan Nokia zien dat het met een gekraakt programma gedaan is (die laat namelijk een fingerprint achter) en dan zal je toestel helaas niet meer te repararen zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:07

Ankh

|true

Giox schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:20:
[...]

Plenty

Advies: Doe `t niet. Op het moment dat het fout gaat en jij `m daarna naar Nokia ter reparatie wil gaan versturen kan Nokia zien dat het met een gekraakt programma gedaan is (die laat namelijk een fingerprint achter) en dan zal je toestel helaas niet meer te repararen zijn.
en ze kunnen toch zien in jullie systeem welke firmware er op moet staan. dus als die niet klopt dan heb je al geen recht meer op garantie. (dat vertelde die vrouw bij jullie beneden :D)

Maar ff vraagje tussendoor.. zit er nou veel verschil in de 5.0609.2.0.1 en de nieuwste versie :P Aan de changelog te zien niet echt.. maar goed changelog zeggen zo weinig :D

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

admiral schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:20:
yep, ging prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worrel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:28
hier ook.... heb er een aantal gedaan.
kennisen / vrienden

Iedereen heeft recht op mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:07

Ankh

|true

en... *poef* weg is de garantie... :D

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Als je de menu knop een paar tellen vast houdt dan zie je de programma's die er nog op de achtergrond draaien en kun je ze alsnog netjes afsluiten.

Is er niet een programmatje wat dit automatisch doet?

Mooiste zou zijn als dit in combinatie is met autolock. Dus lock springt erop en alles wat nog draait word gelijk afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Welke GPS receivers werken nou eigenlijk echt goed met TomTom op de N70?

Krijg binnenkort ook zo'n toestel en wil wel eens weten welke het nou goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worrel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:28
pjlgt schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:50:
Als je de menu knop een paar tellen vast houdt dan zie je de programma's die er nog op de achtergrond draaien en kun je ze alsnog netjes afsluiten.

Is er niet een programmatje wat dit automatisch doet?

Mooiste zou zijn als dit in combinatie is met autolock. Dus lock springt erop en alles wat nog draait word gelijk afgesloten.
lijkt mij niet erg handig.
kijk / luister je filmpje / mp3, springt ie op autolock.
weg....

Iedereen heeft recht op mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlooi schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:43:
Welke GPS receivers werken nou eigenlijk echt goed met TomTom op de N70?

Krijg binnenkort ook zo'n toestel en wil wel eens weten welke het nou goed doet.
Ik heb de Adapt AD500 bij de Dixons vandaan werkt perfect op de N70 in combi met TomTom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen even een vraagje heb een probleempje met mij N70 en dat is dat ik alleen de standaard vervelende ringtone steeds hoor als iemand mij belt kan instellen wat ik wil maar niks helpt. heeft iemand hier een oplossing voor mischien??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde een 1Gb kaartje kopen maar zie inmiddels 2Gb aanbiedingen (70 euro). Heeft iemand al ervaring daar mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
N70 werkt to max 1 GB geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pjlgt schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:37:
N70 werkt to max 1 GB geloof ik
Dat heb ik ook hier en daar gelezen, maar is dat echt een spec van de N70 of was dat gewoon altijd het grootst beschikbare kaartje ? Ik heb nog geen handleiding of zo gezien waar staat dat 1Gb het max is. Maar ja, om nou de eerste te zijn die het probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Laatst online: 03-12-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:24:
[...]

Dat heb ik ook hier en daar gelezen, maar is dat echt een spec van de N70 of was dat gewoon altijd het grootst beschikbare kaartje ? Ik heb nog geen handleiding of zo gezien waar staat dat 1Gb het max is. Maar ja, om nou de eerste te zijn die het probeert.
Waarom niet ? je gaat naar winkel met je N70 in je hand, je laat het 2Gb kaartje proberen. Werkt het betaal je en heb je mazel, werkt het niet dan betaal je niet of koopt 1Gb kaartje. Simpel toch...... >:)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.