Hallo ik heb even het web afgezocht en dit topic maar kon niets concreets vinden over het volgende probleem. Mijn zusje heeft sinds paar dagen een N70 en natuurlijk stopt ze gelijk alles der simkaart er in en wil er mee bellen, volgens mij heeft ze geen idee wat dit ding allemaal kan, maar dat terzijde. Ze word constant gebugged door een melding(lees: ik word gebugged door me zusje) anyways ik zei dat ik wel ff wat zou posten op got dus hier komt het 
De melding die ze krijgt is Onvoldoende geheugen voor ontvangst SIM-berichten. Wis enkele gegevens. En der simkaart is leeg, er is 20 mb intern vrij en 22 mb op der mmc card. Nu staat er in het boekje natuurlijk niet wat hier het probleem is en al helemaal niet hoe je dit moet oplossen. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
De melding die ze krijgt is Onvoldoende geheugen voor ontvangst SIM-berichten. Wis enkele gegevens. En der simkaart is leeg, er is 20 mb intern vrij en 22 mb op der mmc card. Nu staat er in het boekje natuurlijk niet wat hier het probleem is en al helemaal niet hoe je dit moet oplossen. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383