Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.616 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Hallo ik heb even het web afgezocht en dit topic maar kon niets concreets vinden over het volgende probleem. Mijn zusje heeft sinds paar dagen een N70 en natuurlijk stopt ze gelijk alles der simkaart er in en wil er mee bellen, volgens mij heeft ze geen idee wat dit ding allemaal kan, maar dat terzijde. Ze word constant gebugged door een melding(lees: ik word gebugged door me zusje) anyways ik zei dat ik wel ff wat zou posten op got dus hier komt het :)

De melding die ze krijgt is Onvoldoende geheugen voor ontvangst SIM-berichten. Wis enkele gegevens. En der simkaart is leeg, er is 20 mb intern vrij en 22 mb op der mmc card. Nu staat er in het boekje natuurlijk niet wat hier het probleem is en al helemaal niet hoe je dit moet oplossen. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:19

sphere

Debian abuser

pjlgt schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:37:
N70 werkt to max 1 GB geloof ik
Het lijkt me aannemelijker dat Nokia het niet getest heeft met de 2GB en het niet wil riskeren als het niet blijkt te werken.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeieavond,

Sinds gisteren de Nokia N70 aangeschaft (abo. Vodafoon) en wat met opviel was dat hij verschrikkelijk traag is met het openen van bepaalde menu's, 'k was de SPV C500 gewend. Nu heb ik gezocht op het forum en o.a. op google hoe ik mijn versie van de firmware kan controleren op de telefoon. Ik heb dit helaas niet kunnen vinden, kan iemand mij uitleggen waar dit onder staat.

Alvast bedankt, verder tot nu toe een goeie telefoon, eeeuhmm niet echt super maar voldoet aan alle eisen.

Pat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:37:
Goeieavond,

Sinds gisteren de Nokia N70 aangeschaft (abo. Vodafoon) en wat met opviel was dat hij verschrikkelijk traag is met het openen van bepaalde menu's, 'k was de SPV C500 gewend. Nu heb ik gezocht op het forum en o.a. op google hoe ik mijn versie van de firmware kan controleren op de telefoon. Ik heb dit helaas niet kunnen vinden, kan iemand mij uitleggen waar dit onder staat.

Alvast bedankt, verder tot nu toe een goeie telefoon, eeeuhmm niet echt super maar voldoet aan alle eisen.

Pat
dan adviseer ik je een curcus google of zoeken *#0000# ingeven op je toestel.
niewste fw is 5.06blablabla
24/4/06

heb ik ook en tel is sneller vergeleken de 2.0x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:47:
[...]

dan adviseer ik je een curcus google of zoeken *#0000# ingeven op je toestel.
niewste fw is 5.06blablabla
24/4/06

heb ik ook en tel is sneller vergeleken de 2.0x
Goh bedankt voor je advies, ik zal op google eens zoeken naar cursussen zoeken op google 8)7
Gewoon een normaal antwoord zou ook byzonder op prijs worden gesteld, zonder dat cynisme erachter.

In ieder geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik heb op me n70 de nieuwe 5 fw staan.
maar ik probeerde vandaag een radio stream te openen maar dat deed die niet.

wat voor prog heb ik nodig die het afspelen en openen van asp files ondersteunt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Een erg leuk progje is google maps: www.google.com/gmm
Dit is een kruising tussen google earth en een stratenboek. Je kan twee punten op de kaart aangeven (vertrek en eind) en vervolgens de route laten zien. Als kaart kan je sattelietfotos en/of een klassieke kaart gebruiken.
Op te downloaden met je met je toestel naar www.google.com/gmm surfen, het kan helaasch niet via een .sis die je op je PC download en via een blauwe tand naar je telefoon pomt.
Let wel! Er is tijdens het gebruik constant een internetverbinding open om de kaarten/fotos te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:02
Heb dit toestel nu ook een paar maanden, op zich zeer tevredem maar 1 ding vind ik persoonlijk irritant. Als ik iemand belt vanuit de contactenlijst of logboek, blijven ze op de achtergrond actief.
Is er een setting waardoor de lijsten automatisch afsluiten?

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiffanylampje
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-11-2024
weet iemand wanneer de n72 uitkomt? Nokia blijft maar zeggen tweede kwartaal 2006, maar ach ja, het blijft Nokia, ik reken maar op drie maanden meer. :) Een nog preciezere datum zou leuk zijn uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Gezien je naam neem ik voor het gemak aan dat je van roze houdt :p
Dus:
Conan schreef op zondag 25 juni 2006 @ 23:56:
Ik heb een vraag over de N72;

Ik lees veel verschillende verhalen over wanneer deze telefoon leverbaar wordt, (de pink versie is al bij The Phone House te krijgen, maar daar zie ik mezelf toch niet zo snel mee lopen :+), en ik las ook dat de zwarte versie niet eens officieel naar de benelux komt :? Terwijl de Nokia site dat ook weer niet tegenspreekt, maar wel een nederlandse site heeft van de N72 :? Ik snap m niet meer..

En dan nog iets; klopt het dat deze telefoon hetzelfde Symbian OS gebruikt als de N70?? Want ik zag ook weer bij de 1 dat 9.0 erop staat en de ander zegt 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiffanylampje
  • Laatst online: 24-11-2024
.KeN. schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:08:
Gezien je naam neem ik voor het gemak aan dat je van roze houdt :p
Dus:

[...]
Hoe raad je het zo? :> Maar bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Tiffanylampje op 16-07-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:53

admiral866

The King Personality Disorder

ik ga van de week ook een gps ontvanger kopen, maar waarom zou je voor de een of de ander kiezen?
TomTom SiRF III Bluetooth GPS Receiver
En
ADAPT AD-700 SiRF III Bluetooth GPS

Gelijk geprijsd.
Beide SiRF III, maar de adapt heeft een langere batterij duur. Of heeft de tomtom nog voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf gebruik een Adapt A500, en werkt perfect ververst elke sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nou niemand die hier een oplossing voor weet :'(

Mannen even een vraagje heb een probleempje met mij N70 en dat is dat ik alleen de standaard vervelende ringtone steeds hoor als iemand mij belt kan instellen wat ik wil maar niks helpt. heeft iemand hier een oplossing voor mischien??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:02:
is er nou niemand die hier een oplossing voor weet :'(

Mannen even een vraagje heb een probleempje met mij N70 en dat is dat ik alleen de standaard vervelende ringtone steeds hoor als iemand mij belt kan instellen wat ik wil maar niks helpt. heeft iemand hier een oplossing voor mischien??

alvast bedankt
dit heb ik gehad bij bepaalde contacten, heel raar na een fw dus reset van de gsm was dit over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tiffanylampje schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:12:
[...]

Hoe raad je het zo? :> Maar bedankt!
Lucky guess :p
Geen dank :)

Als je toevallig de zwarte versie tegen mocht komen hoor ik het graag. (of iemand anders wat dat betreft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Laatst online: 05-08 14:29
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 09:43:
Ik zelf gebruik een Adapt A500, en werkt perfect ververst elke sec.
Ik twijfel tussen de A500 en de A300. Wat is het verschil eigenlijk tussen die 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien er in het topic voor 6680/6681 niet zoveel gereageerd word doe ik het hier eff.

Sinds kort doet me 6681 heel vreemd. Druk ik op de menu knop en vervolgens wil ik naar galerij/breichten ect dan blijft hij in het menu zitten. Wil ik iemand bellen en druk ik op de bel/groene knop gaat hij dat menu niet in.
Dus hij reageert niet meer. Moet ik hem nu opsturen of kan dit door een update weer goed komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:56:
Aangezien er in het topic voor 6680/6681 niet zoveel gereageerd word doe ik het hier eff.

Sinds kort doet me 6681 heel vreemd. Druk ik op de menu knop en vervolgens wil ik naar galerij/breichten ect dan blijft hij in het menu zitten. Wil ik iemand bellen en druk ik op de bel/groene knop gaat hij dat menu niet in.
Dus hij reageert niet meer. Moet ik hem nu opsturen of kan dit door een update weer goed komen?
Wat dacht je van je provider bellen omdat je telefoon kaduuk is? Zij helpen je dan wel verder. Je kan hem ook proberen te resetten, dan moet je een bepaalde knop(pen combinatie) ingedrukt houden tijdens het opstarten, of een of andere *#xxxx# code intoetsen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimsie78
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:46
Vlooi schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:46:
[...]

Ik twijfel tussen de A500 en de A300. Wat is het verschil eigenlijk tussen die 2?
Zelf wil ik je de Holux GPSlim 236 met SirfIII chippie adviseren, die is zeer goed en kost je maar 69.95euro bij http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/dut/shop.php (er is ook een topic over deze gps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimsie78
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:46
TommyboyNL schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:22:
[...]

Wat dacht je van je provider bellen omdat je telefoon kaduuk is? Zij helpen je dan wel verder. Je kan hem ook proberen te resetten, dan moet je een bepaalde knop(pen combinatie) ingedrukt houden tijdens het opstarten, of een of andere *#xxxx# code intoetsen geloof ik.
Probeer *#7780#: den herstelt de telefoon naar de originele instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat erover na te denken om mijn N70 in te ruilen voor een N72, maar nadat ik had gelezen dat de N72 kaartjes RS-MMC TOT 128MB slikt en niet meer, was ik gelijk afgeknapt op dit model. Het is ongelofelijk dat als je een design telefoon wil, je steeds moet inleveren op de mogelijkheden/specificaties (bv 8800, 7370, N72 etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:18:
[...]

dit heb ik gehad bij bepaalde contacten, heel raar na een fw dus reset van de gsm was dit over.
eeeuhhhhh FW????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlooi schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:46:
[...]

De AD300 ververst ik dacht elke 30 sec. en de AD500 elke sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle drie de delen van het n70 topic volgens mij goed door gelezen maar ik kon nergens vinden hoe je de namen van muziek kan aanpassen als ze eenmaal op je n70 staan. op me pc zie ik gewoon de goede namen maar als ze op me n70 staan komen er blokjes tussen en cijfers zo word bon jovi - have a nice day; 21 b00on jovi HaVe a nic9e day. ik zou graag willen weten hoe ik dit kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 17:18

Rwin

Ondertitel

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:11:
Ik heb alle drie de delen van het n70 topic volgens mij goed door gelezen maar ik kon nergens vinden hoe je de namen van muziek kan aanpassen als ze eenmaal op je n70 staan. op me pc zie ik gewoon de goede namen maar als ze op me n70 staan komen er blokjes tussen en cijfers zo word bon jovi - have a nice day; 21 b00on jovi HaVe a nic9e day. ik zou graag willen weten hoe ik dit kan aanpassen.
is dat niet het verschil tussne id3tag v1 en v2?

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

ye-roon schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 21:22:
Hallo ik heb even het web afgezocht en dit topic maar kon niets concreets vinden over het volgende probleem. Mijn zusje heeft sinds paar dagen een N70 en natuurlijk stopt ze gelijk alles der simkaart er in en wil er mee bellen, volgens mij heeft ze geen idee wat dit ding allemaal kan, maar dat terzijde. Ze word constant gebugged door een melding(lees: ik word gebugged door me zusje) anyways ik zei dat ik wel ff wat zou posten op got dus hier komt het :)

De melding die ze krijgt is Onvoldoende geheugen voor ontvangst SIM-berichten. Wis enkele gegevens. En der simkaart is leeg, er is 20 mb intern vrij en 22 mb op der mmc card. Nu staat er in het boekje natuurlijk niet wat hier het probleem is en al helemaal niet hoe je dit moet oplossen. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
sorry dat ik mezelf qoute maar heeft er niemand een zelfde probleem of een oplossing?

Oh en me zusje vroeg zich ook af hoe de battarij duur was, ze had em namelijk zaterdag avond opgeladen en hij was vandaag tussen 9 en 18.00 uitgegaan omdat er geen battarij nivo meer was. Nog nooit gehad bij nokia dat ik zo'n korte duur had met mijn telefoon, maja, ze zal vast de eerste keer fout opgeladen hebben.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
De N70 is erg hongerig kwa stroom. Als je dual network en bluetooth aan hebt staan, en nog war proggies in de schtergrond hebt draaien, is je accu leeg voordat je Lithium-Ion kan zeggen.
Dit was ook een van de dingen die mij opvielen. 2,5 jaar oude 3510i doet nog steeds een dag of 8 met 1 keer laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik kwam gister tijdens het surfen op ik dacht symbiangear.com een 2 tal programma's tegen waarmee je "gratis" kan smsen.
dit progje stuurt smsjes over een gprs verbinding aangezien ik toch pocked internet totaal van t-mobile heb en dus onbeperk gprs data verkeer klonkt het interessant.

heeft iemand zo programma al werkend gehad want mij lukte het niet ?
met smsmessenger kon ik geen sms versturen naar me andere nummer, naar mezelf lukte prima :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon nu 3 weken, en na (30 min per dag) snake gespeeld te hebben, laat de verf al los op een van mijn toetsen, zit daar nog garantie op? Zijn er mensen met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyboyNL schreef op zondag 16 juli 2006 @ 14:15:
Een erg leuk progje is google maps: www.google.com/gmm
Dit is een kruising tussen google earth en een stratenboek. Je kan twee punten op de kaart aangeven (vertrek en eind) en vervolgens de route laten zien. Als kaart kan je sattelietfotos en/of een klassieke kaart gebruiken.
Op te downloaden met je met je toestel naar www.google.com/gmm surfen, het kan helaasch niet via een .sis die je op je PC download en via een blauwe tand naar je telefoon pomt.
Let wel! Er is tijdens het gebruik constant een internetverbinding open om de kaarten/fotos te laden.
Hij doet het niet... Ik krijg de melding "404"... de overige sites gaan prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chimsie78 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:36:
[...]

Probeer *#7780#: den herstelt de telefoon naar de originele instellingen
thnx man, kan je me telefoon weer gebruiken. _/-\o_

Maar nou wilt hij mijn sms'jes nog niet opslaan op me kaartje van 256mb die er nu in zit. :( En kan ik ook me afbeeldingen die in me inbox staan van de kaart niet meer openen dus. Me 64mb kaartje kan ik wel instellen voor me sms'jes.
Foto's/mp3 kan ik wel gewoon zien/afspelen van me 256mb kaartje.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:15:
[...]

Hij doet het niet... Ik krijg de melding "404"... de overige sites gaan prima
Vaag. Als ik met mijn N70 met opera www.google.com/gmm open, krijg ik gewoon de juiste website. Geen plaatjes, maar volgens mij hoort dat zo. Misschien was de site ff down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyboyNL schreef op maandag 17 juli 2006 @ 23:51:
De N70 is erg hongerig kwa stroom. Als je dual network en bluetooth aan hebt staan, en nog war proggies in de schtergrond hebt draaien, is je accu leeg voordat je Lithium-Ion kan zeggen.
Dit was ook een van de dingen die mij opvielen. 2,5 jaar oude 3510i doet nog steeds een dag of 8 met 1 keer laden.
Wat ook heel erg veel stroom vreet is die viruskiller, die heb ik eruit gegooit en ben ipv 1,5 dag met surfen etc. naar 4 tot 5 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Chimsie78 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:35:
[...]

Zelf wil ik je de Holux GPSlim 236 met SirfIII chippie adviseren, die is zeer goed en kost je maar 69.95euro bij http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/dut/shop.php (er is ook een topic over deze gps)
ah nice, heb ik gister dan maar besteld.
Zal binnenkort eens laten weten hoe deze functioneert.
Zal zelf de FW gaan upgraden denk ik, geen zin om naar een shop te zoeken.
Dus hopelijk leeft de telefoon nog dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyboyNL schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:11:
[...]

Vaag. Als ik met mijn N70 met opera www.google.com/gmm open, krijg ik gewoon de juiste website. Geen plaatjes, maar volgens mij hoort dat zo. Misschien was de site ff down?
Ik heb het net nog een keer geprobeerd, maar hij doet het weer niet... de andere sites wel gewoon..

Was zou er mis kunnen zijn met mijn instellingen? Ik gebruik gewoon de instellingen zoals ik die van KPN heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:17:
[...]

Ik heb het net nog een keer geprobeerd, maar hij doet het weer niet... de andere sites wel gewoon..

Was zou er mis kunnen zijn met mijn instellingen? Ik gebruik gewoon de instellingen zoals ik die van KPN heb ontvangen.
Met andere sites, bedoel je dan websites, of wapsites? Als je normale websites wel goed kan zien, weet ik niet wat het probleem zou kunnen zijn. Controleer in elk geval het adres 10 keer, misschien heb je wel een typfout gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyboyNL schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:21:
[...]

Met andere sites, bedoel je dan websites, of wapsites? Als je normale websites wel goed kan zien, weet ik niet wat het probleem zou kunnen zijn. Controleer in elk geval het adres 10 keer, misschien heb je wel een typfout gemaakt.
Andere websites,.. www.google.com werkt wel perfect bijvoorbeeld... en een typfout heb ik echt niet gemaakt.

De errormelding is trouwens: "HTTP status 404"

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Chimsie78 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:35:
[...]

Ik kan je bovenstaande gps ook van harte aanbevelen, even aanmelden bij de site en je kunt ze zo zonder extra porto kosten bestellen. Ze worden alleen met usb en 12v voeding geleverd, maar heb er al drie besteld en bevallen erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
HeyJIJdaar schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:54:
[...]

Ik kan je bovenstaande gps ook van harte aanbevelen, even aanmelden bij de site en je kunt ze zo zonder extra porto kosten bestellen. Ze worden alleen met usb en 12v voeding geleverd, maar heb er al drie besteld en bevallen erg goed!
Is deze ook goed, de Nokia LD-3W Bluetooth gps ontvanger.
http://cgi.ebay.nl/nokia-...27898QQrdZ1QQcmdZViewItem
hij is niet veel duurder en wel van Nokia zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

ik heb eindelijk FW 3.0546.2.3 er op gezet.
Maar nu wil ik verder naar de nieuwste. Kan dat eigenlijk wel? :S
Want krijg nu een foutmelding.

En zoniet, zou 't dan wel bij een shop kunnen?

heb inmiddels een waarschijnlijke oplossing gevonden, vanavond ff testen :)

[ Voor 19% gewijzigd door admiral866 op 21-07-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
wd200 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 23:38:
hebben meer mensen het probleem dat het logo'tje van de muzieknoot met streep er door voor trillen dus geluid uit.
geen muziek noot maar eenhokje is .

zo ja is dit op te lossen ?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Vanmiddag door een nokia service point de nieuwste 5.xxxxxxxxxx firmware erop laten zetten, maar helaas nog steeds tomtom problemen met mijn adapt300 GPS reciever... zucht....

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
jos_zwa schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 20:44:
Vanmiddag door een nokia service point de nieuwste 5.xxxxxxxxxx firmware erop laten zetten, maar helaas nog steeds tomtom problemen met mijn adapt300 GPS reciever... zucht....
Bah, ik heb zelf ook deze problemen met een Oasis GPS ontvanger....had ook eigenlijk wel gehoopt dat de problemen met een FW upgrade opgelost zouden zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Laatst online: 21:01
Dr0pSHoT schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 07:36:
[...]

Bah, ik heb zelf ook deze problemen met een Oasis GPS ontvanger....had ook eigenlijk wel gehoopt dat de problemen met een FW upgrade opgelost zouden zijn :(
Ik hoor en lees overal over deze problemen met de Oasis of Adapt, een collega van me heeft er ook problemen mee. Ik heb ook de Adapt300 en nog een hele oude firmware 2.x en totaal geen problemen TomTom draait als een zonnetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 20:44:
Wat gebeurt er dan? Of wat gebeurt er juist niet?

Ik heb de Adapt 700 met nieuwste versie voor N70 en loopt perfect, nog geen problemen mee gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op maandag 17 juli 2006 @ 09:23:
ik ga van de week ook een gps ontvanger kopen, maar waarom zou je voor de een of de ander kiezen?
TomTom SiRF III Bluetooth GPS Receiver
En
ADAPT AD-700 SiRF III Bluetooth GPS

Gelijk geprijsd.
Beide SiRF III, maar de adapt heeft een langere batterij duur. Of heeft de tomtom nog voordelen?
Denk dat het verschil niet zo groot is. Heb zelf de Adapt 700 en werkt perfect. Heb er al veel mee gereden, door steden met grote gebouwen en snelwegen, etc etc: hij blijft het signaal houden. Hij laadt snel op, binnen 2 uur volledig opgeladen. Alleen oogt het aparaat zelf een beetje "gammel", terwijl die van Tom Tom (volgens mij) wat steviger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Laatst online: 14:40
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:33:
[...]

Denk dat het verschil niet zo groot is. Heb zelf de Adapt 700 en werkt perfect. Heb er al veel mee gereden, door steden met grote gebouwen en snelwegen, etc etc: hij blijft het signaal houden. Hij laadt snel op, binnen 2 uur volledig opgeladen. Alleen oogt het aparaat zelf een beetje "gammel", terwijl die van Tom Tom (volgens mij) wat steviger is.
Ik heb zelf eerst de Adapt 300 gehad en die werkte voor geen meter met mijn N70 & TomTom. Ik was het zo zat dat ik em na een maandje alweer verkocht heb en een orginele TT GPS ontvanger gekocht heb. Deze doet het tenminste perfect!! En ach de duur van de accu zou voor mij geen probleem zijn. Mijn ouders zijn er mee (zonder op te laden) naar Oostenrijk gereden. Ik denk dat je meer zorgen moet maken om de accu van de telefoon dan om de accu van de gps ontvanger. En dan nog, je krijgt er een autolader bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Op infosyncworld staat dat de N72 slechts met MMC kaartjes van 128MB overweg kan. Dat slaat nergens op! Kan iemand dat bevestigen uit andere bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Laatst online: 03-12-2021
REDFISH schreef op zondag 23 juli 2006 @ 19:29:
Op infosyncworld staat dat de N72 slechts met MMC kaartjes van 128MB overweg kan. Dat slaat nergens op! Kan iemand dat bevestigen uit andere bron?
http://www.nokia.com/nser...nl&country=NL#product,n72
klik op accessoires en whallaaaa 512MB
Tis wel moeilijk he !! om ook een bij de fabrikant te gaan kijken :+
Dus deze zal ook wel 1Giga overweg kunnen net als de N70.

[ Voor 7% gewijzigd door hetnet op 23-07-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week de n72. Nu vind ik allen de tijd tussen gsm aanzetten + moment wanneer ik pincode kan intoetsen nogal lang, zo'n 30 sec. Ben ik aan het zeiken, of is er misschien een oplossing mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Laatst online: 15-09 12:05
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:28:
Ik heb sinds vorige week de n72. Nu vind ik allen de tijd tussen gsm aanzetten + moment wanneer ik pincode kan intoetsen nogal lang, zo'n 30 sec. Ben ik aan het zeiken, of is er misschien een oplossing mogelijk?
Dit is normaal bij telefoons met een Symbian besturingssysteem, niets om je zorgen over te maken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
Heb nu ook sinds een week een T-mobile locked N70. Heb deze meteen geupdate naar de nieuwste firmware waarna de batterij al een beetje langer meeging maar voor mij eigenlijk nog niet lang genoeg...
Na wat googlen kwam ik bij deze site terecht:

http://www.metku.net/index.html?path=mods/6600/index_eng

Deze kerel heeft het dus voor mekaar gekregen om de standaard accu van zijn nokia telefoon; de BL5C te vervangen door de (voor deze nokia niet geschikte) BLC6 (wordt gebruikt in de NGAGE-QD) versie. 860 tegenover 1070 Mah. Dit leverde deze knaap aardig wat extra energie op.

Afbeeldingslocatie: http://www.modify.dk/img/produkter/bl6c.jpg

Weet niet of het ook werkt bij de N70 maar ik ben bereid het eens te gaan proberen (op ebay is de BL6C te koop voor rond de 20 euro). Tevens zag ik dat het batterijklepje van de n70 relatief dik plastic heeft dus als de batterij niet zou passen, is evt. nog wat weg te dremelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ MoRpHeus schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:24:
[...]

Dit is normaal bij telefoons met een Symbian besturingssysteem, niets om je zorgen over te maken :7
Hehe thanx, dat wist ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 15-09 08:34
De batterij van de NGage is een stukje dikker, maar met een beetje passen en meten lukt het waarschijnlijk wel. Ik heb die batterij ook in mijn 6230i gekregen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al sinds ik de N70 heb problemen om hem aan te sluiten op mijn pc. Via de USB kabel sluit ik hem aan, software staat op pc (de nieuwste versie van pc suite). Soms werkt ie wel, vaak niet. Komt dan een melding dat aparaat niet wordt herkend. De pc paar keer opstarten en telefoon aan/uit en het wekt dan wel, alleen wel heel erg onhandig. Iemand ook dit probleem gehad en hier oplossing voor...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluetooth.
die kabel springt af en toe aan en uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb standaard de pcsuite software uit staan. Prik de kabel erin en start daarna pas de software. Dan werkt het, bij mij in ieder geval, altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

ik ben op zoek naar een carkit met oplaad functionaliteit.
En tevens een bluetooth headset.

Ik heb geen ervaring met carkits etc. Wat gebruiken jullie voor de N70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:28:
!!

Waar heb je die vandaan ? :9
En is het de roze versie (Phone House waarschijnlijk dan ?) of de zwarte (iwantoneofthose ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 08:29
Ik zoek een programma voor mijn N70 zodat ik hem simpel als kookwekker kan gebruiken, mijn vorige telefoon kon dit vrij simpel, maar kan het op de N70 niet vinden, iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
admiral schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:23:
ik ben op zoek naar een carkit met oplaad functionaliteit.
En tevens een bluetooth headset.

Ik heb geen ervaring met carkits etc. Wat gebruiken jullie voor de N70?
Gewoon de standaard carkit van Nokia (CW7). Deze heeft bluetooth, maar ook poppoort aansluiting. Op het moment dat je wil opladen sluit je de poppoort aan.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:56:
Ik heb al sinds ik de N70 heb problemen om hem aan te sluiten op mijn pc. Via de USB kabel sluit ik hem aan, software staat op pc (de nieuwste versie van pc suite). Soms werkt ie wel, vaak niet. Komt dan een melding dat aparaat niet wordt herkend. De pc paar keer opstarten en telefoon aan/uit en het wekt dan wel, alleen wel heel erg onhandig. Iemand ook dit probleem gehad en hier oplossing voor...??
Probleem had ik ook maar nu met nieuw firmware erop is dat probleem bij mij weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:10:
[...]

Probleem had ik ook maar nu met nieuw firmware erop is dat probleem bij mij weg
Ik heb ook de nieuwe firmware erop zitten, ook dan nog. Nu start iuk pc suite pas op als ik N70 heb aangesloten op usb en dit lijkt goed te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Macer schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:00:
[...]
Gewoon de standaard carkit van Nokia (CW7). Deze heeft bluetooth, maar ook poppoort aansluiting. Op het moment dat je wil opladen sluit je de poppoort aan.
hm ok, maar eigenlijk zoek ik meer zo'n bluetooth oortje zeg maar.
En dan een soort van houder, met stroomvoorziening, om de telefoon in te zetten voor navigatie doeleinden.

Wat zou dan een goede optie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben eens eventjes aan t zoeken gegaan
er werden namelijk vragen gesteld op t forum betreft een 2gb MMC mobile dv card voor de nokia n 70

hieronder verkopen ze m
http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=32595
en ook te zien dat hij voor n70 geschikt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Waarom zou je liever een oortje willen dan een echte carkit.. Nadeel van die oortjes is dat ze eigenlijk nooit lekker zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Laatst online: 05-08 14:29
Ik heb m'n bluetooth stickje en m'n usbkabel op het werk laten liggen. Is het uberhaupt mogelijk om vanaf de geheugenkaart een applicatie te installeren? Dus buiten de Pc Suite om?

Edit: laat maar. Kom er net achter dat het dus via FExplorer kan.

[ Voor 19% gewijzigd door Vlooi op 24-07-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:45:
[...]

!!

Waar heb je die vandaan ? :9
En is het de roze versie (Phone House waarschijnlijk dan ?) of de zwarte (iwantoneofthose ;))
roze van de phone house idd.;)
Zwarte hebben ze wel online bij http://www.expansys.nl/product.asp?code=136168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ah vet.. bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:20:
ben eens eventjes aan t zoeken gegaan
er werden namelijk vragen gesteld op t forum betreft een 2gb MMC mobile dv card voor de nokia n 70

hieronder verkopen ze m
http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=32595
en ook te zien dat hij voor n70 geschikt is
Er staat alleen dat het een DV kaartje is, maar niet RS :? Hoe is ie dan compatible?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de n70 nu ongeveer 3 weken en nu begint de verf van het plastic frontje op het stukje onder het toetsenbord al af te bladderen. Hebben meer mensen hier last van? Hij ziet er nu uit alsof ik hem al jaren heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

ja

[ Voor 5% gewijzigd door Ken. op 25-07-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TT Benelux en TT Italie.

Ik heb verder dus alleen nog maar een GPS Receiver nodig voor mijn N70.
De Tom Tom SIRFIII en ADAPT 700 SIRFIII zijn de enige receivers die goed werken op de N70.
Weliswaar heb ik de oudste firmware 2.******.

Ik heb verder geen BT problemen, ook als ik synchronseer met de PC loopt alles goed met BT.
Is GPSshop het voordeligst wat betreft de receivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sphere schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 09:18:
[...]

Er staat alleen dat het een DV kaartje is, maar niet RS :? Hoe is ie dan compatible?
ze is RS want zit opzetstukje bij zodat je m in oudere cardreaders kan stoppen en hij is dus kleiner dan t normale formaat
(zie foto op de site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:23:
[...]

Wat gebeurt er dan? Of wat gebeurt er juist niet?

Ik heb de Adapt 700 met nieuwste versie voor N70 en loopt perfect, nog geen problemen mee gehad!
de verbinding wordt gewoon op willekeurige tijden vebroken. dan staat er gewoon. "Er is geen GPS apparaat" soms hersteld hij de verbinden vanzelf en soms weer niet. waardeloos gewoon.

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff vanmiddag met een N80 gespeeld, en zag dat die standaard wap browser een mouspoint heeft :9~
Is dat ook voor de N70 verkrijgbaar?

Normaal gebruik ik die Opera 8.60 browser, nu probeerde ik ook een die standaart browser maar die die browser laat m'n hele telefoon vast lopen en is ie heel traag met het laden( vergelijkend met Opera )
Weet iemand hoe dat opgelost kan worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:38
de n72 druppelt langzaam de winkels in...

is 128 MB nou echt het maximum aan geheugen dat je bij kunt prikken?
of kunnen er gewoon 1 en 2 GB kaartjes in? (iemand al getest?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AEZscf
  • Laatst online: 14-09 08:29
AEZscf schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:51:
Ik zoek een programma voor mijn N70 zodat ik hem simpel als kookwekker kan gebruiken, mijn vorige telefoon kon dit vrij simpel, maar kan het op de N70 niet vinden, iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Laatst online: 21:01
AEZscf schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:51:
http://gallery.mobile9.com/f/22812/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Probeer het gewoon nog een keer >:) .
Is er een manier of tooltje dat bv de contact lijst en logboek automatisch afsluit wanneer vanuit daar een telefoontje is gepleegd ipv dat de programmaatjes op de achtergrond actief blijven?
Vast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even de folders rond gekeken en ik vind dat de N70 al 3 maanden redelijk prijsvast is gebleven :P
nu krijg je em al bij abbo's van 20 ipv 25 (Zelf heb ik natuurlijk via internet 17,50 abbo met 25 tegoed)

Ik heb nu ook wat foto's uitgeprint via de hema online service (1ste keer uberhaupt dat ik die dingen uitprint) Sommige foto's zijn echt brak. Maar die van een 1/paar meter afstand met voldoende licht die zijn best aardig gelukt.

Soort van wegwerp camera idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhodan schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 09:44:
Probeer het gewoon nog een keer >:) .
Is er een manier of tooltje dat bv de contact lijst en logboek automatisch afsluit wanneer vanuit daar een telefoontje is gepleegd ipv dat de programmaatjes op de achtergrond actief blijven?
Vast bedankt.
hoezo heb je daar behoefte aan? en menu knop inhouden en dan de foon boek selecteren en dan op C drukken kan. mocht je het nodig vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:24:
[...]

hoezo heb je daar behoefte aan? en menu knop inhouden en dan de foon boek selecteren en dan op C drukken kan. mocht je het nodig vinden
Maar dat vergeet ik dus met regelmaat, gevolg dat de batterij sneller leeg trekt.
Heb een keer gehad dat ik hem 's ochtends van de oplader haalde, 1 belletje via contacten en 1 belletje uit de log, voor de rest niet gebruikt die dag en 's avonds de batterij voor meer dan de helft leeg. Vandaar mijn vraag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
Heb net met succes de batterij van mn n70 vervangen door de BL-6C. Hij is iets dikker en heb de opstaande rand wat moeten afvijlen maar het loont zeker! Nog niet zolang uitgetest maar heb al verschillende games gespeeld, mp3 speler uitgeprobeerd en na 10 uur is er nog geen streepje af gegaan :) Natuurlijk nog ff afwachten wat ie verder gaat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
Nog een vraagje; als ik het uiterlijk van de ingebouwde player wil veranderen naar zoiets:

http://gallery.mobile9.com/f/28776/

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/45/119242188_a871ed605a_m.jpg

Gedownload, waarna het *.sis bestand vrolijk wordt ontvangen door de n70, maar als ik het dan wil installeren, krijg ik de melding: "Kan installatie niet ongedaan maken, myplayer nodig". Ik heb wel de nieuwste firmware erop.. misschien dat dat het probleem is..? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs de netwerkstatus aangepast van "Dual mode" naar "GSM" om zo mijn batterij te sparen. Maar dit werkt bij mij averechts :? hij is dus veel sneller leeg!! scheelt een dag, ruim! Iemand een idee waarom dit kan...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Hallo,

Omdat mijn contract in oktober af loopt ben ik al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon. Nu wilde ik voor de witte m600 gaan, maar voor deze telefoon is er nog geen navigatie en wanneer de witte uit komt is ook niet bekend.

Nu vroeg ik me af wanneer de N72 uit komt? Ik ga namelijk op 4 augustus naar Italië en het zou zeer relaxt zijn als ik hier met navigatie naar toe zou kunnen rijden. Oftewel word hij deze week nog verkrijgbaar of zal ik het toch echt op de ouderwetse manier moeten doen :| ?

p.s. ik kan ook niet echt verschillen vinden tussen de n70 en n72. Ik lees op portablegear.nl dat de standbytijd van de N72 korter is, dit lijkt me sterk toch?

[ Voor 14% gewijzigd door scorpio81 op 26-07-2006 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
Heb net ff een simpel thema gemaakt voor degenen die toch de standaard duidelijke iconen willen behouden maar toch net ff wat anders willen;

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/rogervaessen/Screenshot0001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/rogervaessen/Screenshot0002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/rogervaessen/Screenshot0003.jpg

Download: http://home.zonnet.nl/rogervaessen/Rogee_thema.sis

Tell me what you think :)

[ Voor 13% gewijzigd door injectx op 27-07-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

DJ MoRpHeus schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:18:
Heb net met succes de batterij van mn n70 vervangen door de BL-6C. Hij is iets dikker en heb de opstaande rand wat moeten afvijlen maar het loont zeker! Nog niet zolang uitgetest maar heb al verschillende games gespeeld, mp3 speler uitgeprobeerd en na 10 uur is er nog geen streepje af gegaan :) Natuurlijk nog ff afwachten wat ie verder gaat doen...
Heb je hier wat meer info over, mijn vriendin heeft ook de N70 en vindt dat de batterij nogal snel leeg gaat. Hoe snel was ie leeg, en hoe gaat het nu? Misschien kan ik haar blijmaken. :)

Zou het uitmaken hoe groot je geheugenkaartje is dat je erin hebt? Qua batterijduur?

[ Voor 13% gewijzigd door sphere op 27-07-2006 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
sphere schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 01:34:
[...]

Heb je hier wat meer info over, mijn vriendin heeft ook de N70 en vindt dat de batterij nogal snel leeg gaat. Hoe snel was ie leeg, en hoe gaat het nu? Misschien kan ik haar blijmaken. :)

Zou het uitmaken hoe groot je geheugenkaartje is dat je erin hebt? Qua batterijduur?
Batterij is nog niet helemaal leeg dus kan je hier niet zoveel info over geven. Telefoon heeft nu ong. 30 uur aangestaan met *zeer* intensief gebruik (dus bluetooth aan, 3D games spelen, mp3 player gebruik etc.).
Er zijn net 2 streepjes af, dus 5 to go...

Geheugenkaart moet niets uitmaken, alleen duurt het wat langer in de gallery als je veel afbeeldingen erop hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

hm ik wilde graag flitsnav van flitsservice.nl + gprs gebruiken om up to date mobiele flitsers op tomtom te krijgen.
Maar nu blijkt dus dat flitsnav niet op symbian geinstalleerd kan worden.

Is er ook een soortgelijk service/programma dat wel op de N70 werkt?

[ Voor 3% gewijzigd door admiral866 op 27-07-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 21:24
met die vraag zat ik idd ook! :) Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Nee dat kan niet, aangezien Tomtom via Symbian niet kan synchroniseren volgens mij.

@derooy, heb je niet continue je GPRS verbinding open staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@derooy, heb je niet continue je GPRS verbinding open staan??
Waar kan je die aan of uitzetten dan? Dacht dat je dat daarmee deed, dus dual mode met gprs en gsm zonder gprs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
Macer schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:41:
Nee dat kan niet, aangezien Tomtom via Symbian niet kan synchroniseren volgens mij.
Via tomtom kun je je toch ook abboneren op file en weer-updates, waarna de route vanzelf wordt aangepast, volgens mij ging dit ook via GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ MoRpHeus Hoe krijg ik de snelkeuzes in het begin scherm weg want ik zie dat je alleen de klok er hebt en daaronder niks meer. als ik jou thema kies dan blijf ik mijn favoriete snelkeuzes behouden.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Laatst online: 00:42

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:09:
DJ MoRpHeus Hoe krijg ik de snelkeuzes in het begin scherm weg want ik zie dat je alleen de klok er hebt en daaronder niks meer. als ik jou thema kies dan blijf ik mijn favoriete snelkeuzes behouden.

alvast bedankt
wat jij zoekt heet "actief standby" en dat moet je ff uitzetten :+

Overigens,

Nét terug van vakantie uit engeland, met N70, ad700 en tt5. Werkt als een speer, geen centje pijn, geen vastlopers, hickups oid. Een keer tomtom in de war gebracht door dik 1,5 uur niet volgens de uitgerekende route te rijden.... opnieuw de route laten berekenen en probleem opgelost.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 11:56:
Ik heb TT Benelux en TT Italie.

Ik heb verder dus alleen nog maar een GPS Receiver nodig voor mijn N70.
De Tom Tom SIRFIII en ADAPT 700 SIRFIII zijn de enige receivers die goed werken op de N70.
Weliswaar heb ik de oudste firmware 2.******.

Ik heb verder geen BT problemen, ook als ik synchronseer met de PC loopt alles goed met BT.
Is GPSshop het voordeligst wat betreft de receivers?
Ik heb nu dus de TTSirfIII voor 88 euro bij de MediaMarkt gekocht.
Nu heb ik hem een paar keer gebruikt, maar na 20-30 minuten valt de verbinding (bluetooth) weg en loopt mijn telefoon vast. (wit scherm). IK heb nog een oude versie firmware van t-mobile 2.0539.1.2 19-10-2005 RM 84.

wat kan ik verder nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:21
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 18:07:
[...]

Ik heb nu dus de TTSirfIII voor 88 euro bij de MediaMarkt gekocht.
Nu heb ik hem een paar keer gebruikt, maar na 20-30 minuten valt de verbinding (bluetooth) weg en loopt mijn telefoon vast. (wit scherm). IK heb nog een oude versie firmware van t-mobile 2.0539.1.2 19-10-2005 RM 84.

wat kan ik verder nog doen?
welke mediamarkt? want die TT ding kost toch bijna overal dikke 100 euro?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.