Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.620 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

88 euro bij de Media markt middelburg (aanbieding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
Een vraag over bellernaam weergave. Ik heb op 1 adres vaak meerdere personen in mijn Outlook adresboek staan. Deze personen hebben natuurlijk hetzelfde thuis(vastnet)nummer en een eigen GSM-nummer. Als ik word gebeld vanaf zo'n thuisnummer verschijnt er geen naam, maar alleen het telefoonnummer in beeld. Is er een manier om in zo'n geval tóch een naam te tonen? Ik begrijp dat de N70 niet 'weet' wie er vanaf dat thuisnummer belt, maar het zou al prettig zijn dat er gewoon één van de namen verschijnt. Mijn firmwareversie is v5.0609.2.0.1, ik moet nog upgraden. Kan iemand met de laatste firmwareversie eens testen of ook daarin alleen een nummer verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:06
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 19:07:
88 euro bij de Media markt middelburg (aanbieding)
wow dan ga ik hier in groningen ook ff kijken :D

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 18:07:
[...]

Ik heb nu dus de TTSirfIII voor 88 euro bij de MediaMarkt gekocht.
Nu heb ik hem een paar keer gebruikt, maar na 20-30 minuten valt de verbinding (bluetooth) weg en loopt mijn telefoon vast. (wit scherm). IK heb nog een oude versie firmware van t-mobile 2.0539.1.2 19-10-2005 RM 84.

wat kan ik verder nog doen?
Lees eerst eens even deze topic eens door voordat je deze vraag stelt. Dit onderwerp is al zo vaak aan de orde gekomen: firmware updaten en je probleem is opgelost. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik heb vernomen dat TPH dit toestel alleen gaat voeren (n72). Kan iemand dat bevestigen? Want dat zal wel niet al te goed zijn voor de prijs dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als je op de Nokia site, bij de info van de N72, kijkt kun je dat inderdaad teruglezen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
.KeN. schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:45:
Als je op de Nokia site, bij de info van de N72, kijkt kun je dat inderdaad teruglezen ja.
Ik zie het. Een slechte zet van Nokia en een goeie van TPH. Jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft ervaring met Finltaxx betreft de firmware update voor N70

Net geweest en ze krijgen het niet voor elkaar iets met USB-verbinding die niet werkt.
Moet woensdag terugkomen, als het dan niet werkt dan moeten ze mn N70 opsturen naar Nokia

Pff wat een gedoe

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat_kem
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb veel topics en reacties gelezen over een FW-update. Ik ben sinds kort ook in het bezit van een N70 en ondervind ook veel traagheid in bepaalde (sub)menu's.

Nu wil ik graag een FW-update uitvoeren, echter kan ik nergens een goede beschrijving van de-te-nemen stappen vinden!

Ik heb gegoogled, de PDF-handleiding van de N70 bekeken, en de FAQ's bestudeerd van Nokia Support. Veel lees ik over goede ervaringen ofdat je dit het beste bij een NSP of VSP kunt laten doen. Ik wil dit ook graag zelf doen, 2 vragen voor jullie -kennis is nl. macht >:) - :
Waar kun je de download doen van de laatste FW-update? Ik heb een Vodafone N70 UMTS-abonnement....
Hoe maak je de back-up en krijg je de laatste FW-update op je telefoon?

Een beknopte omschrijving/link/aanbeveling zou relaxed

Alvast dank!

-- PK --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:40
pat_kem schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:08:
Ik heb veel topics en reacties gelezen over een FW-update. Ik ben sinds kort ook in het bezit van een N70 en ondervind ook veel traagheid in bepaalde (sub)menu's.

Nu wil ik graag een FW-update uitvoeren, echter kan ik nergens een goede beschrijving van de-te-nemen stappen vinden!
neem een bril, dat is echt zo vaak voorbij gekomen, maar om het nog maar eens eindeloos te herhalen....neem de search functie, die werkt ook binnen topics. (ik neem aan met 1 post dat je nog niet alles weet...
Waar kun je de download doen van de laatste FW-update? Ik heb een Vodafone N70 UMTS-abonnement....
NIET

Je kan alleen een FW-update doen bij een NSP. Die hebben de standaard FW en die is het beste en meest up-to-date.
[quote]

Hoe maak je de back-up en krijg je de laatste FW-update op je telefoon?

Een beknopte omschrijving/link/aanbeveling zou relaxed

NIET

Je kan alle bestanden op je telefoon back-uppen, maar niet de firmware. Er bestaat een illegale Flash Programma, alleen dan ben je de garantie kwijt en nee ik ga je niet helpen aan de naam of waar je dat kan vinden.

Veel succes bij een NSP (ten minste betrouwbaar en je hebt nog garantie)

[ Voor 4% gewijzigd door Cardinal op 31-07-2006 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat_kem
[quote]cardinal808 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:14:
[...]
neem een bril, dat is echt zo vaak voorbij gekomen, maar om het nog maar eens eindeloos te herhalen....neem de search functie, die werkt ook binnen topics. (ik neem aan met 1 post dat je nog niet alles weet...

Hmmm, dan mag je me eens vertellen waar ik met de "searchbox" een nuttig topic kan vinden over het installeren van FW door mijzelf; ik kan dat niet vinden.

Zelfs niet met bril op(!) Kun je iets specifieker zijn dan een cynische reply te plaatsen? Bijvoorbeeld een paginanummer. Iedereen schrijft namelijk dat de door-hen-zelf-geïnstalleerde FW zo goed werkt.....

-- PK --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Met een beetje google'n heb je die info zo van het net. Mag hier nu eenmaal niet geplaatst worden.

Niet dat ik de update zelf gedaan heb, maar heb laatst eens gezocht en vond zat info op het net

[ Voor 34% gewijzigd door pjlgt op 31-07-2006 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

er zijn genoeg sites waar je die firmware zelf kan doen. ik waag me er niet aan en ga morgen naar nsp in harderwijk.

zoek maar is op bb5 firmware

ik heb een oasis gps van de week aangeschaft. en heb hem nog getest met 6670 en gewoon werken.
dus gisteren middag mijn 64mb leeggemaakt om tt 5.2 er opgemikt en ben ik gaan rijden
ik heb 1 gereden en geen problemen ondervonden, maar ik heb de poi nog niet geinstalleerd

2.0539.1.2 t mobile branded
tt 5.2
oasis gps.

het enige wat ik heb verandert is de naam van de gps bij de bluetooth verbindingen naar TOMTOM GPS en dan gewoon in tt 5.2 instellen dat je een andere gps muis gebruikt

[ Voor 7% gewijzigd door DancePlaza op 01-08-2006 09:20 ]

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ MoRpHeus schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 23:36:
Heb net ff een simpel thema gemaakt voor degenen die toch de standaard duidelijke iconen willen behouden maar toch net ff wat anders willen;
foto's

Download: http://home.zonnet.nl/rogervaessen/Rogee_thema.sis

Tell me what you think :)
Ziet er indd netjes/clean uit... ik heb hem voorlopig sowieso ingesteld ;)

gj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:31
HaJeeEs schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 20:16:
Een vraag over bellernaam weergave. Ik heb op 1 adres vaak meerdere personen in mijn Outlook adresboek staan. Deze personen hebben natuurlijk hetzelfde thuis(vastnet)nummer en een eigen GSM-nummer. Als ik word gebeld vanaf zo'n thuisnummer verschijnt er geen naam, maar alleen het telefoonnummer in beeld. Is er een manier om in zo'n geval tóch een naam te tonen? Ik begrijp dat de N70 niet 'weet' wie er vanaf dat thuisnummer belt, maar het zou al prettig zijn dat er gewoon één van de namen verschijnt. Mijn firmwareversie is v5.0609.2.0.1, ik moet nog upgraden. Kan iemand met de laatste firmwareversie eens testen of ook daarin alleen een nummer verschijnt?
Is geen oplossing voor, behalve dat je dan je adresboek aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook in het bezit van een N70. Geen problemen gehad verder. Heb er nu een 1GB kaartje in en dat werkt ook naar behoren. heb nog wat mp3's en dergelijke op het nieuwe kaartje gezet via het bijgeleverde kabeltje(van de telefoon). nu wil het geval dat ik sinds deze week helemaal geen verbinding meer met de pc krijg via het kabeltje. ligt niet aan het kabeltje en niet aan de pc want ik heb bij iemand anders met een andere kabel geprobeert en er wordt geen verbinding meer gemaakt.
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat_kem
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:58:
ik ben ook in het bezit van een N70. Geen problemen gehad verder. Heb er nu een 1GB kaartje in en dat werkt ook naar behoren. heb nog wat mp3's en dergelijke op het nieuwe kaartje gezet via het bijgeleverde kabeltje(van de telefoon). nu wil het geval dat ik sinds deze week helemaal geen verbinding meer met de pc krijg via het kabeltje. ligt niet aan het kabeltje en niet aan de pc want ik heb bij iemand anders met een andere kabel geprobeert en er wordt geen verbinding meer gemaakt.
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Klinkt als een probleem met de poort van je N70; dit heb ik ook vaak bij mijn N70. Een goede remedie heb ik niet echt, opsturen met deze "klacht" is volgens mij misschien wel mogelijk als je een verzekering hebt.

Echter bij het opnieuw aan-/uitzetten van mijn N70 doet hij het meestal weer. Of het stekkertje in je poort van je N70 goed aandrukken en even wachten....

-- PK --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat_kem
DancePlaza schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:05:
er zijn genoeg sites waar je die firmware zelf kan doen. ik waag me er niet aan en ga morgen naar nsp in harderwijk.

zoek maar is op bb5 firmware

ik heb een oasis gps van de week aangeschaft. en heb hem nog getest met 6670 en gewoon werken.
dus gisteren middag mijn 64mb leeggemaakt om tt 5.2 er opgemikt en ben ik gaan rijden
ik heb 1 gereden en geen problemen ondervonden, maar ik heb de poi nog niet geinstalleerd

2.0539.1.2 t mobile branded
tt 5.2
oasis gps.

het enige wat ik heb verandert is de naam van de gps bij de bluetooth verbindingen naar TOMTOM GPS en dan gewoon in tt 5.2 instellen dat je een andere gps muis gebruikt
Heb de FW gevonden thanks. Met deze FW kun je wel NL als taal kiezen voor menu en T9 ?? O-)

-- PK --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de voordelen van de nieuwste FW?

Ik heb m nu geinstalleerd, maar BT werkt nog steeds niet naar behoren en het lichtje van mijn TT GPS muis knippert nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakels
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-07 00:31
Ik twijfel ernstig om de Samsung E900 te nemen die ik mooier vind of de Nokia N70 die groter en lelijker is maar meer opties heeft.

Welke raaden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henning
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-05 22:56

Henning

Hoogvlieger...

Ik ben ook al enige tijd een zwarte-cover van de Chinees , na 3 dagen in huis!

Ff een piccie:

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/jansenklomp14/phonetnet.jpg

Heb het orginele keybaord erin gedaan want de bijgeleverde lekte licht aan allekanten, vind hem zo ook veel mooier btw.

3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb gemerkt dat als ik de telefoon op offline modus zet, dat tomtom dan niet of véél minder vastloopt dan in algemene modus. Heb de leadtek 9553X en firmware V 2.0539.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

PowerFreak schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 12:23:
Ik ben ook al enige tijd een zwarte-cover van de Japanner, na 3 dagen in huis!

Ff een piccie:

[afbeelding]

Heb het orginele keybaord erin gedaan want de bijgeleverde lekte licht aan allekanten, vind hem zo ook veel mooier btw.
goh gewoon via ebay of marktplaats

kan je ook ergens de orginele zwarte krijgen? dan maar iets duurder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer een maand verder.

iemand al een alternatief gevonden voor smsplanner?

ben ook op zoek naar een horoscoop programma werkend op de N70 (maar is lastig) ik houd je op de hoogte. Topic dat ik ergens anders geopend heb
---
I was watching some anime when i came across this:

Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/vlcsnap-166678.jpg

It remembered me of some toy i used to have a long time ago.
Everyday it would say how many stars/points i had in five categories. also it had some love match stuff.

Is there such a program s60 style? (Nokia N70)

I found 2 on pay sites.. but i don't got that kinda of money to spend on toys O-)
Horoscope & Dream Analysis for UIQ 1.8
astrology and horoscopes pro

Anyone who knows where i can download a nice version [size=9](*cough hacked/cracked *cough)[/size]
---

Ik vind het trouwens grappig dat ik weer de N70 vollop in reclame zie. Als tom tom vervanger in de metro en in aanbiedingen van de telefoonwinkelreclameblaadjes.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henning
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-05 22:56

Henning

Hoogvlieger...

DancePlaza schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:37:
[...]

goh gewoon via ebay of marktplaats

kan je ook ergens de orginele zwarte krijgen? dan maar iets duurder :P
Ebay, en echte orginelen heb ik niet gevonden, deze cover zit wel heel goed inelkaar, alleen het tobo is bagger; Daarom gebruik ik het orginele.

In totaal was ik €10.99 kwijt...

[ Voor 4% gewijzigd door Henning op 02-08-2006 14:03 ]

3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hej mensen, tijdje weggeweest en heb nog steeds de vraag: of ik me berichten menu of inbox kan beveiligen met een wachtwoord.. zal onderhand wel een tool voor zijn aangezien ik dit met me oude motorola v525 ook kon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleempje, ik kan wel mail ophalen maar niet verzenden....

kheb de instellingen dubbel gechecked maar dat is het niet, als ik een nieuwe email wil verzenden met mijn n70 dan krijg ik uiteindelijk een timeout. dit alles doe ik via gprs

ik probeer via mail.home.nl mijn home mail te checken maar ook weer een mail terug te sturen maar dat wil dus niet, iemand iedeeen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er vrijwel zeker van dat ik deze ga halen, maar ik heb alleen een vraagje
met betrekking tot het abonnement: ik ben nu 17 (nog 4 maanden), kan ik zelf
een abonnement afsluiten af moet een van mijn ouders hiervoor tekenen?
Ik neem aan dat een ouder hiervoor moet tekenen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 12:05

Ff een piccie:

[afbeelding]

Had ook problemen met het licht doorlaten van het toetsenbord, heb hem nu ook zo uitzien. I.c.m. met "the dark theme" ziet het er gelikt uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:42:
Ik ben er vrijwel zeker van dat ik deze ga halen, maar ik heb alleen een vraagje
Je hebt zowiezo een handtekening van je ouders, je kan em echter wel op je eigen naam zetten als het goed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 16:42:
Je kunt inderdaad via een oudere een abbo. afsluiten. Nadeel is dat dan tevens alle abbo. kosten op zijn/haar rekening binnenkomen. Je kunt het bankrekeningnummer achteraf wel weer laten omzetten naar je eige, wat (bij de phonehouse) € 35,- kost.

was cojones81 me ff voor... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door injectx op 02-08-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jozef Sss schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 12:53:
Ik heb gemerkt dat als ik de telefoon op offline modus zet, dat tomtom dan niet of véél minder vastloopt dan in algemene modus. Heb de leadtek 9553X en firmware V 2.0539.1.2
Hoe zet je de foon op offline ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:10:
[...]

Hoe zet je de foon op offline ??
Simkaart (en evt. geheugenkaart) eruit halen.

[ Voor 6% gewijzigd door injectx op 02-08-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

DJ MoRpHeus schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:25:
[...]

Simkaart (en evt. geheugenkaart) eruit halen.
aan uit knopje drukken en kiezen voor offline :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
DancePlaza schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:49:
[...]

aan uit knopje drukken en kiezen voor offline :P
00ps :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Laatst online: 15-09 17:19

sphere

Debian abuser

Moet je voordat je firmware laat updaten nog dingen backuppen, zoals telefoonnummers, foto's en andere meuk? Mijn vriendin heeft veel problemen met verbinden via kabeltje (RM82 firmware 2.x nogwat), dus morgen even naar TPH. Ook heeft zij last van reboots bij SMSjes en is de batterij nogal snel leeg (2 dagen).

Als de upgrade niet helpt, ga ik proberen er een BL6C in te modden, maar ik hoop dat dat niet nodig is.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:47

Ankh

|true

bij mijn nsp hoefde het niet maar tis altijd wel aan te raden ;)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enig idee hoe die NSP die telefoons updaten naar de nieuwste firmware?
Ik was zelf maar 10 minuten bezig en heb de nieuwste FW, weliswaar in het Engels.
Ben benieuwd of mijn TTGPSMuis het nu beter doet (betere bt verbinding?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Ankh schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 08:06:
bij mijn nsp hoefde het niet maar tis altijd wel aan te raden ;)
Hrm, net even TPH gebeld in Leiden: die raden aan dat je alles backupt, ook wat op het geheugenkaartje staat ( :? ) voordat je de firmware laat flashen. Beetje gedoe, want dat ding wil juist niet via de USB kabel (of heel vaak niet). En om nou al die telefoonnummers met de hand in te voeren... die ga ik in ieder geval proberen te kopieren naar de SIM en dan van de SIM naar een ander toestel, als ze daar niet al op staan.

Andere ervaringen van mensen die na flashen "alles" kwijt waren?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sphere schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:15:
[...]

Hrm, net even TPH gebeld in Leiden: die raden aan dat je alles backupt, ook wat op het geheugenkaartje staat ( :? ) voordat je de firmware laat flashen. Beetje gedoe, want dat ding wil juist niet via de USB kabel (of heel vaak niet). En om nou al die telefoonnummers met de hand in te voeren... die ga ik in ieder geval proberen te kopieren naar de SIM en dan van de SIM naar een ander toestel, als ze daar niet al op staan.

Andere ervaringen van mensen die na flashen "alles" kwijt waren?
blue tooth dongle icm nokia pc suite

en voor grote bestanden http://www.one2remember.n...?cPath=47&products_id=405

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 14:23
Of gewoon een de telefoon een kopie laten maken naar je geheugenkaartje en na de flash restoren...

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Nadeel van de Nokia N70 is dat je je wekker alarm niet kan instellen dat ie elke dag af gaat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:30
Heb zelf gister ook de firmware laten flashen , maar ik moest alleen een backup maken van alles wat op het telefoon geheugen stond.

Want ik hoefde alleen het toestel mee te nemen , ze hadden verder niks nodig dus batterij en geheugen kaartje konden eruit.

En verder geen gezeur over garantie ofzo , vragen ze allemaal op via nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Dancis schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:08:
Heb zelf gister ook de firmware laten flashen , maar ik moest alleen een backup maken van alles wat op het telefoon geheugen stond.
OK, maar in het telefoongeheugen staan iig je telefoonnummers. Die heb ik gekopieerd naar SIM. Nog maar even kijken of er andere dingen opstaan, en proberen om dat ding te backuppen naar de geheugenkaart. Service van TPH is wel OK trouwens, het duurt in principe 24 uur, maar je kan een afspraak maken, dan ben je je phone niet een dag kwijt.

Heb ook maar een BT dongle besteld, want ik ben dat kabeltje wel een beetje beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat_kem
Weet iemand of je je N70 ook zo kunt instellen zodat je na het lezen van een ontvangen SMS naar beneden door kunt "scrollen" zodat je de berichtgevevens meteen kunt zien (wanneer en hoelaat bijvoorbeeld een SMS verstuurd is).

Alvast bedankt jongens (en evt. meiden _/-\o_ )!

-- PK --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat_kem

Ff een piccie:

[afbeelding]

Hee PowerFreak,

Moet je bekennen dat de N70 er zo wel heel strak uitziet met die zwarte accenten. Kun je me mailen waar ik deze kan bestellen...... :*)

Grtzz!

-- PK --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de nieuwste firmware maar mijn automatische blokkering werkt nu niet meer
Ik krijg het niet ingeschakeld, moet nu een code intikken om het in te schakelen.
Mijn code van voorheen om hem na blokkering weer in te schakelen, werkt niet.

ook 0000 is niet de standaardcode.
wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:45:
ik heb de nieuwste firmware maar mijn automatische blokkering werkt nu niet meer
Ik krijg het niet ingeschakeld, moet nu een code intikken om het in te schakelen.
Mijn code van voorheen om hem na blokkering weer in te schakelen, werkt niet.

ook 0000 is niet de standaardcode.
wie weet raad?
Probeer eens 12345 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om mijn laatste twijfel weg te nemen heb ik nog één vraag; aangezien
in sommige andere topics gezegd wordt dat de N70 nogal lomp is
vroeg ik mij af in hoe verre dit waar is en of je de N70 bijvoorbeeld
gemakkleijk in je broekzak kwijt kunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Zolang jij geen maatje 128 draagt lijkt me dat geen probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja stom van me , moet voortaan verder kijken op Google bijvoorbeeld.

Nu iets anders als ik TOM TOM gebruik wordt na enkele luttele minuten mijn beeld wit met alleen de tijd en datum in beeld. Als ik er weer op klik gaat hij weer terug naar TomTom.
Heeft ook iets met blokkering te maken? Als ik blokkering uitschakel via opties dan krijg ik ook dat wit beeld met tijd en datum.

Hoe kom ik daarvan af? Ik bedoel dus dat ik niet tijdens het navigeren een wit beeld krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat_kem
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:02:
[...]

Ja stom van me , moet voortaan verder kijken op Google bijvoorbeeld.

Nu iets anders als ik TOM TOM gebruik wordt na enkele luttele minuten mijn beeld wit met alleen de tijd en datum in beeld. Als ik er weer op klik gaat hij weer terug naar TomTom.
Heeft ook iets met blokkering te maken? Als ik blokkering uitschakel via opties dan krijg ik ook dat wit beeld met tijd en datum.

Hoe kom ik daarvan af? Ik bedoel dus dat ik niet tijdens het navigeren een wit beeld krijg.
Dat is de energiebesparende time-out stand. Die kun je volgens mij alleen slechts "uitschakelen" door de time-out op 30 minuten (max.) in te stellen via:
Instrumenten\Instellingen\Telefoon\Weergave\Time-out energiesp.

-- PK --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
pat_kem schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:40:
[...]

Dat is de energiebesparende time-out stand. Die kun je volgens mij alleen slechts "uitschakelen" door de time-out op 30 minuten (max.) in te stellen via:
Instrumenten\Instellingen\Telefoon\Weergave\Time-out energiesp.
Dat zou niet de oplossing moeten zijn, TomTom hoort de screen saver te onderdrukken.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 13:41:
[...]

Dat zou niet de oplossing moeten zijn, TomTom hoort de screen saver te onderdrukken.
klopt en hoe onderdruk ik die , voorheen was dit niet zo met fw 2.****

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 14:47:
[...]

klopt en hoe onderdruk ik die , voorheen was dit niet zo met fw 2.****
Ik heb zelf v5.0616.2.0.3 en dat probleem helemaal niet met TomTom... Ik zou helaas ook niet weten hoe je dat dan moet oplossen. Lijkt wel een specifieke bug die in je TomTom zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 14:53:
[...]

Ik heb zelf v5.0616.2.0.3 en dat probleem helemaal niet met TomTom... Ik zou helaas ook niet weten hoe je dat dan moet oplossen. Lijkt wel een specifieke bug die in je TomTom zit...
ik heb v. 5.0609.2.0.1, weinig zin om hem weer te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:20:
[...]

Nou denk niet dat het dat moet zijn. Anders zouden er wel meer gebruikers geweest zijn die dat gemeld hadden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:20:
[...]
Die heb ik ook, geen problemen met TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:48:
Om mijn laatste twijfel weg te nemen heb ik nog één vraag; aangezien
in sommige andere topics gezegd wordt dat de N70 nogal lomp is
vroeg ik mij af in hoe verre dit waar is en of je de N70 bijvoorbeeld
gemakkleijk in je broekzak kwijt kunt...
het probleem is alleen dat in je broekzak het schuifje van de camera steeds open gaat.
dat is niet bevoordelijk voor de toch niet zo beste standby tijd.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Webjunkie schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 08:12:
[...]

het probleem is alleen dat in je broekzak het schuifje van de camera steeds open gaat.
dat is niet bevoordelijk voor de toch niet zo beste standby tijd.
:? Totaal geen problemen mee

Edit: Via ebay autohouder gekocht en binnen.
Afbeeldingslocatie: http://www.messiahmod.com/nokia_n70_tt_mount.jpg
Handig ding. Lader + mount dingen erbij voor oa. raam en ventilatieroosters.

Telefoon erin en hij springt in de hoofdtelefoon stand. Daarna kun je dus ook gewoon handsfree bellen.

[ Voor 32% gewijzigd door pjlgt op 06-08-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
pjlgt schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 11:08:
[...]

[afbeelding]

Telefoon erin en hij springt in de hoofdtelefoon stand. Daarna kun je dus ook gewoon handsfree bellen.
Maar dat ding stop je toch niet in je broekzak met houder en al? Daar gaat het om ;)

Ik heb er ook wel eens 'last' van dat het schuifje losgaat, maar echt zomaar... dat gebeurt zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]

Kan je even een link doorgeven van Ebay. Ziet er interesant uit die lader/houder. Duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:56:
[...]

Kan je even een link doorgeven van Ebay. Ziet er interesant uit die lader/houder. Duur?
Link mij die link ook dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pat_kem schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:30:
[...]

Hee PowerFreak,

Moet je bekennen dat de N70 er zo wel heel strak uitziet met die zwarte accenten. Kun je me mailen waar ik deze kan bestellen...... :*)

Grtzz!
Wil je mij ook ff mailen? Wil deze graag ook bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Laatst online: 03-09 00:08
Even een simpel vraagje, maar ik kan de instelling nergens in de telefoon vinden. (Nokia N70)
Ik had een achtergrond op m'n 'bureaublad' gezet, maar nu wil ik deze toch weer weg hebben.
Als ik naar Instrumenten -> Thema's -> Achtergrond ga dan zie ik Achtergrond staan.
En daar staat nu dan ook bij: 'Door gebruiker gedefineerd', maar als ik daar 'standaard' van wil maken dan opent hij de gallery en moet ik een afbeelding selecteren.

Wie heeft er de oplossing ? :?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:42
[...]

[afbeelding]

Hier ook belangstelling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Linkje voor N70 auto houder: http://stores.ebay.nl/Technology-R-us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets preciezer?
Zijn slechts 20 paginas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat_kem
Game-Freak schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 00:49:
Even een simpel vraagje, maar ik kan de instelling nergens in de telefoon vinden. (Nokia N70)
Ik had een achtergrond op m'n 'bureaublad' gezet, maar nu wil ik deze toch weer weg hebben.
Als ik naar Instrumenten -> Thema's -> Achtergrond ga dan zie ik Achtergrond staan.
En daar staat nu dan ook bij: 'Door gebruiker gedefineerd', maar als ik daar 'standaard' van wil maken dan opent hij de gallery en moet ik een afbeelding selecteren.

Wie heeft er de oplossing ? :?
Als je idd. kiest voor:
Instrumenten\Thema's\Opties\Bewerken\Achtergrond\Opties\Wijzigen dan moet je, wanneer je het selectierondje "Standaard" aanvinkt, geen afbeeldingsgallerij te zien krijgen. De standaard wordt dan opnieuw in dit thema geladen.

Ik zat er aan te denken dat je misschien de afbeelding van de "Standaard" hebt verwijderd, maar dit kan volgens mij ook niet.

Nog iets bijzonders met je telefoon gedaan (iets dat afwijkt van het standaard :P :|)?

[ Voor 1% gewijzigd door pat_kem op 07-08-2006 12:55 . Reden: Spelfoud! ]

-- PK --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 19:47
Ff een piccie:
[afbeelding]
En ook ik heb zeker interesse in de URL :)

14 Augustus wil ik de N70 kiezen bij het verlengen van m'n abonnement. In een winkel heb ik gekeken hoe de bediening was en het viel me op dat de toetsen vrij klein zijn. Kunnen jullie perfect snel sms-en of vinden jullie de toetsen eigenlijk iets te klein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Laatst online: 03-09 00:08
pat_kem schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:54:
[...]

Als je idd. kiest voor:
Instrumenten\Thema's\Opties\Bewerken\Achtergrond\Opties\Wijzigen dan moet je, wanneer je het selectierondje "Standaard" aanvinkt, geen afbeeldingsgallerij te zien krijgen. De standaard wordt dan opnieuw in dit thema geladen.

Ik zat er aan te denken dat je misschien de afbeelding van de "Standaard" hebt verwijderd, maar dit kan volgens mij ook niet.

Nog iets bijzonders met je telefoon gedaan (iets dat afwijkt van het standaard :P :|)?
Ik ben er al achter :)

Normaal gesproken is hetgene dat je selecteert blauw, maar om een of andere reden is deze bij mij bij achtergrond wit :S

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
BARO schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 16:27:
[...]

En ook ik heb zeker interesse in de URL :)

14 Augustus wil ik de N70 kiezen bij het verlengen van m'n abonnement. In een winkel heb ik gekeken hoe de bediening was en het viel me op dat de toetsen vrij klein zijn. Kunnen jullie perfect snel sms-en of vinden jullie de toetsen eigenlijk iets te klein?
Ik vind de toetsen heel erg goed. Beter dan de 6600 die ik hiervoor had. Heb je een dummy in handen gehad of een echte? Men zegt wel eens dat ik vrij rap SMS. Maar of dat nou aan mij ligt of aan het toestel.. het toestel helpt zeker heel erg mee :)

Komt bij mij direct een andere vraag op... hebben er wel eens meer mensen last van dat ze per ongeluk een SMS verzenden terwijl ze aan het typen waren? Het gebeurt mij ongeveer 1 keer in de 2 weken. Vaak zet ik dan de telefoon uit zo snel als ik naar dat knopje kan grijpen om te zorgen dat het niet afgemaakte SMS'je op dat moment niet wordt verzonden. Vaak is de telefoon te snel en wint hij: ik krijg een rapport als ik de telefoon aan zet dat het SMS'je is ontvangen. Het gaat ook vrij snel: 2x op de center-toets en je SMS wordt verzonden.. Heeft iemand hier een oplossing voor.. bijvoorbeeld een ander SMS programma ofzo? Ik noem maar wat.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARO
Ik vind de toetsen heel erg goed. Beter dan de 6600 die ik hiervoor had. Heb je een dummy in handen gehad of een echte? Men zegt wel eens dat ik vrij rap SMS. Maar of dat nou aan mij ligt of aan het toestel.. het toestel helpt zeker heel erg mee :)
Heb inderdaad een dummy in m'n handen gehad. Ben heel blij met je reactie, dat was eigenlijk het punt waardoor ik de N70 mogelijk toch niet zou kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimshaker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:01
SanderTje! schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:11:

Komt bij mij direct een andere vraag op... hebben er wel eens meer mensen last van dat ze per ongeluk een SMS verzenden terwijl ze aan het typen waren?
Ik heb het toestel pas 2 weken, maar het is mij helaas ook al een keer of 3 gebeurd. Ik druk dan half op 2 toetsen ofzo, ik had eerst een 6600 en daar zitten de toetsen wat verder uit elkaar dus het is nog wat wennen. Maar wel irritant als je dan dat rapport krijgt ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi weet iemand of er icoontjes (smileys) kunnen worden gedownload voor de n70?
Bij mijn vorige sonyericsson zaten die standaard in het toestel.
Groetjes leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:25:
[...]

Iets preciezer?
Zijn slechts 20 paginas
Kijk je uit dat je niet moe wordt? :|

Gisteren bij The Phonehouse in Emmen nieuwste firmware op m'n N70 laten zetten. Was echt superdruk in de winkel, maar lui deden niet moeilijk gelukkig. ff uurtje de stad in en kon hem weer halen :)

Heb het idee dat de telefoon een stuk sneller reageert. Vooral de gallerij is er erg op vooruit gegaan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:47

Ankh

|true

Na een weekje me n70 niet kunnen gebruiken (oplader was kapot) heb ik hem eindelijk weer.

En ben eens gaan kijken welke dingen ik niet kan instellen.
Ik kwam de volgende dingen tegen:

Sms:
- De namen van de verzender staan verkeerd om. Tis bok irritant want ik heb meerdere mensen met dezelfde (lange) achternaam waardoor ik niet hun voornaam zie. (lekker onlogisch van nokia)
- ontvangsttijd van de smsjes is moeilijk terug te vinden, normaal word dat er simpel bij gezet nu moet ik naar details gaan om te kijken wanneer iemand iets verstuurd heeft. ook niet handig.

Voor de rest zoek ik nog een goeie kwaliteitscover in een andere kleur. Op Ebay zijn er te veel en het nadeel is dat je geen goede kan onderschijden van elkaar.. iemand een suggestie?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:02
Hier heb je links waar ik ervaring mee heb...

Namaak, goedkoop, snelle levering, handige tool bijgeleverd om je covers te wisselen:
http://stores.ebay.com/sa...subZ2686062QQftidZ2QQtZkm
Afbeeldingslocatie: http://i1.ebayimg.com/02/i/07/ed/32/b7_1_b.JPG

Origineel, maar dan in het zwart, zeer mooi, snelle levering, maar geen tool bijgeleverd:
http://search.stores.ebay...QQsaselZ110183090QQsofpZ0
Afbeeldingslocatie: http://i11.ebayimg.com/02/i/06/cf/e8/9d_1_b.JPG

Namaak, goedkoop, mooie kwaliteit, snelle levering, geen tool bijgeleverd:
http://search.stores.befr...QQsaselZ221162291QQsofpZ0
Afbeeldingslocatie: http://i13.ebayimg.com/05/i/07/d8/b5/28_1_b.JPG

Snelle levering betekend: heb betaald met paypal en 10 dagen later had ik de covers bij me thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
hgeert schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:40:
Hier heb je links waar ik ervaring mee heb...

Origineel, maar dan in het zwart, zeer mooi, snelle levering, maar geen tool bijgeleverd:
http://search.stores.ebay...QQsaselZ110183090QQsofpZ0
[afbeelding]

Snelle levering betekend: heb betaald met paypal en 10 dagen later had ik de covers bij me thuis.
Heb me deze ook net besteld, ben benieuwd! Alleen jammer van die tool en dat er geen keypad bij zit.

Ik had nog een vraag: weet iemand toevallig of het ook mogelijk is om de toetsenbordverlichting/sensor uit te zetten (d.m.v. een tool misschien?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel flauw maar daar komt ie dan: Afstippen met Typex??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat_kem
DJ MoRpHeus schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:23:
[...]

Ik had nog een vraag: weet iemand toevallig of het ook mogelijk is om de toetsenbordverlichting/sensor uit te zetten (d.m.v. een tool misschien?).
Om in de flauwe replies te blijven:
Tussen een bankschroef zetten en 5 keer met een klauwhamer op het toetsengedeelte slaan. Enig nadeel daarvan is dat dan de toetsen ook niet meer werken.

-- PK --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat_kem
Ankh schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 07:43:

En ben eens gaan kijken welke dingen ik niet kan instellen.
Ik kwam de volgende dingen tegen:

Sms:
- De namen van de verzender staan verkeerd om. Tis bok irritant want ik heb meerdere mensen met dezelfde (lange) achternaam waardoor ik niet hun voornaam zie. (lekker onlogisch van nokia)
- ontvangsttijd van de smsjes is moeilijk terug te vinden, normaal word dat er simpel bij gezet nu moet ik naar details gaan om te kijken wanneer iemand iets verstuurd heeft. ook niet handig.
De naaminstelling veranderen:
Contacten\Opties\Instellingen\Opties\Wijzigen\Selectierondje op "Voornaam eerst" zetten

De ontvangsttijd had ik hier ook al als vraag ingezet, echter reageren de "goeroe's" onder ons hier ook niet op.....Ben dus bang dat dat niet kan.

-- PK --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:00
pat_kem schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 14:41:
[...]

De naaminstelling veranderen:
Contacten\Opties\Instellingen\Opties\Wijzigen\Selectierondje op "Voornaam eerst" zetten

De ontvangsttijd had ik hier ook al als vraag ingezet, echter reageren de "goeroe's" onder ons hier ook niet op.....Ben dus bang dat dat niet kan.
Naaminstellingen op deze manier veranderen gaat niet, het werkt namelijk alleen voor je contactpersonenlijst en niet voor de namen in je inbox... deze blijven gek genoeg altijd met de achternaam eerst staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:35
Gisteren mijn 2e zwarte OEM cover binnen gekregen. Mijn eerste zat alweer onder de krassen en had problemen met het schuifsysteem op de achterkant.
Met 15 euro heb je weer een nieuwe orginele in huis en je telefoon is weer als nieuw.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:53
Ik wil via vodaphone ook een N70 gaan bestellen. Ik wil hierop ook TOMTOM gaan draaien. Nu lees ik hier dat je daarvoor ook weer een apparte GPRS doggle moet kopen?? Is dit eigenlijk wel nodig? Kan niet alleen met een N70+ tomtom software werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Laatst online: 24-01-2024
De telefoon zelf heeft geen reciever dus heb je die naast je telefoon nodig, toch?
Of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Damien schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:20:
De telefoon zelf heeft geen reciever dus heb je die naast je telefoon nodig, toch?
Of bedoel je dat niet?
ja dat bedoel ik. Ik zie hier een actie --> http://onlinewinkel.vodaf...0toms&custom_abo=avnu35v2

N70 incl tomtom go. Maar als ik dit dus koop werkt het nog niet want ik moet dan ook nog een GPRL doggle aanschaffen. Of zie ik dit nu fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inclusief : TomTom Mobile5 Benelux-kaarten incl. TomTom Bluetooth GPS Receiver
Is een complete set dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Oh kijk ja ik vond het ook al een beetje aan de dure kant voor alleen die tom tom software :)

Maar kun je dan niet zonder die GPRS doggle want de N70 heeft zelf toch ook GPRS: class 10?

[ Voor 16% gewijzigd door Bart1983 op 09-08-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARO
Bart1983 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:25:
[...]Maar kun je dan niet zonder die GPRS doggle want de N70 heeft zelf toch ook GPRS: class 10?
Het gaat hier om GPS, niet GPRS.
GPRS is een internetvorm.
GPS (Global Positioning System) is voor navigatie.

[ Voor 13% gewijzigd door BARO op 09-08-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
BARO schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 20:32:
[...]

Het gaat hier om GPS, niet GPRS.
GPRS is een internetvorm.
GPS (Global Positioning System) is voor navigatie.
Ah ha ik haalde die dingen altijd door elkaar maar nu is het duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Macer schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 17:14:
Gisteren mijn 2e zwarte OEM cover binnen gekregen. Mijn eerste zat alweer onder de krassen en had problemen met het schuifsysteem op de achterkant.
Met 15 euro heb je weer een nieuwe orginele in huis en je telefoon is weer als nieuw.
Bedoel je dan eentje die helemaal zwart is? Ik heb namelijk geen geheel zwarte Nokia frontjes kunnen vinden (want ik neem aan dat je Nokia bedoelt met OEM).

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

TommyboyNL schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:33:
[...]

Bedoel je dan eentje die helemaal zwart is? Ik heb namelijk geen geheel zwarte Nokia frontjes kunnen vinden (want ik neem aan dat je Nokia bedoelt met OEM).
waaar waar waar :P ik benook benieuwd

wat een nono's bij de t-mobile shop zwolle, ik moest er even zijn voor wat vraagjes voor mij abbo.

toen ik er toen toch was begon ik over het upgraden van de firmware op me toestel, vertelt die nono dat ik het via het internet kon doen door de firmware van de nokia site af te halen en die te installeern op je pc haha.. wat een sukkel dikke }:O

ik denk dat ik vanmiddag maar een officele klacht ga indienen bij de tmobile servicedesk .. :P

• Vlooi
  • Laatst online: 05-08 14:29
Heb sinds afgelopen weekend een TomTom GPS gekocht en gebruikt voor m'n route naar de ardennen. Nu loopt m'n tomtom echt zeer regelmatig vast. Er is dan ook niet mee te beginnen. Scherm wordt wit en ik kan ook niet meer naar het gewone telefoon menu. Enige oplossing is het ding uitknallen. Daarna werkt ie voor een x-aantal minuten weer (max een kwartier denk ik) en dan begint het overnieuw. Is dit bekend bij jullie? Ik heb firmware 2.0539.1.2 van T-Mobile.
Ook wil hij nog wel eens de bluetooth verbinding verbreken. Gebeurt minder vaak dan het vastlopen maar is wel super irritant. Hij pikt hem dan ook niet meer op. Is dit verholpen met de nieuwe firmware?
Heb die namelijk naar Gami gebracht in Arnhem, maar hun konden dat niet doen omdat ik nog een Ben simkaart had.

Edit: ik heb er wel wat stemmen aan TomTom toegevoegd en diverse soorten flitspalen in losse files. Merkte wel dat ie bij andere stemmen dan Eva continu vastloopt.

[ Voor 9% gewijzigd door Vlooi op 10-08-2006 18:14 ]

• Vlooi
btw de TT SirfIII kost bij TPH nu 89,-

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:35
@Tommyboynl, ik heb de orginele Nokia dus die is niet helemaal zwart maar heeft een zilvere voorkant. Achterkant is wel helemaal zwart.

@Vlooi. Er is maar een ding wat je kan doen. POI's uitzetten, dus ook de flitspalen. Daarna loopt je tomtom niet meer vast.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Vlooi
Macer schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:26:
@Vlooi. Er is maar een ding wat je kan doen. POI's uitzetten, dus ook de flitspalen. Daarna loopt je tomtom niet meer vast.
Houd dat in dat ik zelfs na een firmware update nog geen POI's kan gebruiken?

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Weet iemand toevallig of ik problemen kan verwachten met een engelse Nokia PC Suite i.c.m. een N70 die op nederlands als taal is ingesteld? In de manual staat een soort van advies, maar heeft iemand hier ervaring mee en/of problemen ondervonden?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.