Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.621 views sinds 30-01-2008

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:36

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Vlooi schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:34:
[...]

Houd dat in dat ik zelfs na een firmware update nog geen POI's kan gebruiken?
Ik heb wel gewoon poi's aan (alleen niet allemaal). Na een FW update zijn mijn problemen voorbij.
De standaard (t-mobile skin) FW heeft een zieke BT stack.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Net weer 2 uur van mijn leven verspilt aan het proberen te hercoderen van wat filmpjes. Ik wil dat ze op een zo hoog mogelijke resolutie afspelen op mijn N70 (208x156, 4:3 beeldverhouding dus). Ik dus in de ImToo 3gp video convertor alles ingesteld zoals ik het wilde, en gaan met die banaan. Gaat niet goed dus. ImToo negeert gewoon wat ik instelde, en volgt zijn eigen willetje. Na eindeloos klooien heb ik eht dus maar opgegeven.
Kent iemand een geschikt proggie om videobestanden te hercoderen naar een voor de N70 begrijpbaar formaat, en dat ook nog doet wat ik zeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen hoe ik met een N70 tijdens het gebruik van TomTom ook nog kan bellen? Ik kan wel gebeld worden, TT valt dan een seconde weg zodat je kan zien wie er belt. Maar ik wil tijdens het gebruik van TT ook zelf wel eens bellen. Nu sluit ik eerst TT maar dat is niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Dan moet je met de taskmanager TomTom minimaliseren. Je opent de taskmanager door het menu knopje ingedrukt te houden. Velvolgens kan je naar "telefoon" scrollen, waarna je op OK moet klikken. Via dezelfde procedure kan je daarna weer terug naar TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
TommyboyNL schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 01:35:
Dan moet je met de taskmanager TomTom minimaliseren. Je opent de taskmanager door het menu knopje ingedrukt te houden. Velvolgens kan je naar "telefoon" scrollen, waarna je op OK moet klikken. Via dezelfde procedure kan je daarna weer terug naar TomTom.
In TT zit zelf ook een optie om nummers te bellen. Durf ff niet te zeggen waar precies, maar ik heb het een aantal keren al gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Dan kun je volgens mij alleen voorgeprogrammeerde nummers bellen (restaurants, tankstations etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 17:19

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:07:
^^ Dan kun je volgens mij alleen voorgeprogrammeerde nummers bellen (restaurants, tankstations etc).
Zou je niet je eigen POI/contacts aan kunnen maken dan? En dan zo bellen?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
hgeert schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:40:
Hier heb je links waar ik ervaring mee heb...
Ikzelf wil zo'n all-black kopen. Welke is dan het best? De eerste of de derde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:40
sphere schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:21:
[...]

Zou je niet je eigen POI/contacts aan kunnen maken dan? En dan zo bellen?
Je kan inderdaad bellen door middel van Tom Tom, maar moet je de contacten apart opnemen in Tom Tom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

hgeert schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:40:
Hier heb je links waar ik ervaring mee heb...

Namaak, goedkoop, snelle levering, handige tool bijgeleverd om je covers te wisselen:
http://stores.ebay.com/sa...subZ2686062QQftidZ2QQtZkm
[afbeelding]

Origineel, maar dan in het zwart, zeer mooi, snelle levering, maar geen tool bijgeleverd:
http://search.stores.ebay...QQsaselZ110183090QQsofpZ0
[afbeelding]

Namaak, goedkoop, mooie kwaliteit, snelle levering, geen tool bijgeleverd:
http://search.stores.befr...QQsaselZ221162291QQsofpZ0
[afbeelding]

Snelle levering betekend: heb betaald met paypal en 10 dagen later had ik de covers bij me thuis.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...eName=STRK:MEWN:IT&ih=003

deze zagen er ook we goed uit ik heb ze hier bestelt :D

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyboyNL schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:35:
[...]

Ikzelf wil zo'n all-black kopen. Welke is dan het best? De eerste of de derde?
Ik heb enkele dagen zowel de eerste als de derde besteld. Ik zal, zo gauw ik ze heb, via dit forum
mijn reactie geven.
Edit: ik heb ook bovenstaande cover besteld. Reactie komt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:38:
[...]

Je kan inderdaad bellen door middel van Tom Tom, maar moet je de contacten apart opnemen in Tom Tom.
Ja, maar hoe dan? Waar kan ik die dan terug vinden tijdens het gebruik van TomTom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 22:19
zoals deze lader van ebay

Afbeeldingslocatie: http://www.shope2.com/photo/phone_desktop_charger/nokia/images/n70_dul_charger.jpg

er staat dat je een extra batterij extra kan opladen..
maar kan je ook alleen een batterij opladen zonder je telefoon erbij te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
Vlooi schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 19:34:
[...]

Houd dat in dat ik zelfs na een firmware update nog geen POI's kan gebruiken?
iig niet de poi van flitspaal.nl ;)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Webjunkie schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:44:
[...]

iig niet de poi van flitspaal.nl ;)
En de flitspaal POI die bij de download van TT kwam? Is 1 bestand waar ze allemaal in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
iemand deze batterij al geprobeerd ?
http://www.romatel.nl/scripts/prodView.asp?idproduct=835

1000 mAh

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlooi schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 09:19:
[...]

En de flitspaal POI die bij de download van TT kwam? Is 1 bestand waar ze allemaal in staan.
Op de volgende forum van Flitspaal http://www2.flitspaal.nl/pls/flits/startup is een hele discussie over het gebruik van de N70 met TomTom. Ik heb in ieder geval geen enkel probleem met deze combinatie: Firmware 5.0616.2.0.3. TT 5.2 met originele TT GPS. Pio's uitschakelen in "Kies nuttige plaatsen" en aanvinken in "Waarschuwing als plaats nabij" . Zorgvoor voldoende vrij geheugen op je MMCkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:34:
[...]

Op de volgende forum van Flitspaal http://www2.flitspaal.nl/pls/flits/startup is een hele discussie over het gebruik van de N70 met TomTom. Ik heb in ieder geval geen enkel probleem met deze combinatie: Firmware 5.0616.2.0.3. TT 5.2 met originele TT GPS. Pio's uitschakelen in "Kies nuttige plaatsen" en aanvinken in "Waarschuwing als plaats nabij" . Zorgvoor voldoende vrij geheugen op je MMCkaart.
Ik heb exact dezelfde combinatie als dat jij hebt en het gaat bij ook prima. Af en toe valt wel de GPS weg en dat is jammer, maar dan pakt hij hem weer op binnen een minuut ongeveer. Ik weet niet wie ik dat moet verwijten, ik denk de telefoon. Verder was het geloof ik zo dat wanneer je POI's uitschakelt, dat de stem van TT ook minder hapert. Ik heb vaak dat het gaat van "Na-aa 300 meter... etc". Altijd dat eerste woordje "Na" dus.

Meer mensen die dit kennen?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 20:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik krijg, als ik *#0000# intoets op mijn N70, het volgende resultaat:

code:
1
2
3
V 2.0539.1.12
19-10-05
RM-84

Ik had voor mijn N70 een 6630 en daarvoor een 3650. Deze 3 toestellen maken allemaal gebruik van Symbian. De laatste tijd erger ik me er aan dat mijn N70 zo traag is, met name als ik de Gallerij bezoek of een SMS wil gaan schrijven. Met de 6630 en de 3650 was dit niet het geval. In ieder geval niet zó traag.

Als ik mijn firmware versie laat updaten, is de snelheid in de menu's dan ook verhoogd? Is er een andere manier hoe ik dit kan oplossen of heb ik gewoon pech en is het toestel eenmaal zo langzaam? Verder een prima toestel alleen die snelheid.... :O

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
CaptainM schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:45:
Ik krijg, als ik *#0000# intoets op mijn N70, het volgende resultaat:

code:
1
2
3
V 2.0539.1.12
19-10-05
RM-84

Ik had voor mijn N70 een 6630 en daarvoor een 3650. Deze 3 toestellen maken allemaal gebruik van Symbian. De laatste tijd erger ik me er aan dat mijn N70 zo traag is, met name als ik de Gallerij bezoek of een SMS wil gaan schrijven. Met de 6630 en de 3650 was dit niet het geval. In ieder geval niet zó traag.

Als ik mijn firmware versie laat updaten, is de snelheid in de menu's dan ook verhoogd? Is er een andere manier hoe ik dit kan oplossen of heb ik gewoon pech en is het toestel eenmaal zo langzaam? Verder een prima toestel alleen die snelheid.... :O
Ik vind de N70 juist sneller dan de voorgangers. Ik heb dan wel de nieuwste firmware erop staan (5.x). En naar ik heb gelezen helpt het wel ook als je je firmware update. Zelf heb ik het vooral gemerkt met de galerij, al is dat principe nog steeds niet top. SMS'en gaat prima, geen problemen mee. Alleen MMS'jes openen is wat traag op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
is het mogelijk om excel of word op de N70 te krijgen.
en dan bedoel ik niet de vieuwer maar echt de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een dikke kras op mijn N70 scherm :( balen !

Weet iemand of ik een scherm kan bestellen en het scherm met de kras daarmee kan vervangen ?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 13:51:
is het mogelijk om excel of word op de N70 te krijgen.
en dan bedoel ik niet de vieuwer maar echt de software.
Wat heb je zelf al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:44:
Ik heb een dikke kras op mijn N70 scherm :( balen !

Weet iemand of ik een scherm kan bestellen en het scherm met de kras daarmee kan vervangen ?

Alvast bedankt
Bedoel je dan echt je scherm zelf, of alleen je frontje? Frontjes zijn namelijk voor een poep en een scheet verkrijgbaar op ebay. Als de kras echt op het LCD zelf zit, kan je hier ff kijken: http://search.ebay.com/se...m=R40&satitle=N70+display . Er staan een aantal display's tussen. De prijs is echter niet zo liev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyboyNL schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:13:
[...]

Bedoel je dan echt je scherm zelf, of alleen je frontje? Frontjes zijn namelijk voor een poep en een scheet verkrijgbaar op ebay. Als de kras echt op het LCD zelf zit, kan je hier ff kijken: http://search.ebay.com/se...m=R40&satitle=N70+display . Er staan een aantal display's tussen. De prijs is echter niet zo liev.
Gewoon een nieuwe cover bestellen lijkt mij het eenvoudigste/goedkoopste. Kijk naar een paar berichten hiervoor,daar staan een aantal opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen het schermpje op mijn frontje is beschadigd en niet het scherm zelf

Bedankt voor de tips ik bestel een nieuw frontje :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Net nieuwe firmware op mijn foon gegooid. Was ff spannend, maar alles is goed gegaan. Galerij lijkt iets sneller, T-mobile meuk is weg, maar verder nog weinig verschil gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar ben je geweest welke nokia service point
wil het ook gaan doen
vind wel raar dat t-mobile niet zelf gelijk doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik heb sinds vandaag ook de N70 en het ziet er allemaal geinig uit.
nou heb ik net de PC-suite geinstalleerd en nu zie ik in mijn verkenner dat er op de bijgeleverde geheugenkaart van 60 mB ofzoiets al 21 mB in gebruik is :?

Ik heb er zelf 2 mp3's, wat thema's en een foto of 3 opgezet dus hooguit een paar mB van de ruimte ingepikt.
Wat zorgt ervoor dat ik nu al zoveel ruimte kwijt ben en hoe kan ik dat weer terug verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
@ ronaldo40: Ik had geen zin om naar een servicepoint te gaan, dus ben ik er zelf een begonnen, als je snapt wat ik bedoel :+

@ AlChemist26: Er staan al een aantal programmaś voorgeinstalleerd op. Onder andere je office en de PDF viewer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
gezocht naar software maar kwam alleen tot de vieuwers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyboyNL schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 22:05:

@ AlChemist26: Er staan al een aantal programmaś voorgeinstalleerd op. Onder andere je office en de PDF viewer.
En als ik dat kaartje met mijn domme kop dan geformatteerd heb hoe kan ik die dingen dan weer terug krijgen? En is het de moeite waard om ze erop te zetten? M.a.w. welke programma's zijn het nog meer behalve de boven genoemde 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over de realplayer in de N70.
Als ik via vodafone live bijvoorbeeld het nieuws binnen haal en dat afspeel via de realplayer
is het geluid heel slecht. door de hoge tonen is het niet aan te horen (slissend).
Nu heb ik ook de smartmovie player op mijn toestel Die werkt prima.Nu is de vraag of het mogelijk is deze player standaard te gebruiken ipv de realplayer? normaal start alles van vodafone live via de realplayer op.
Of zijn er evt andere oplossingen mogelijk?
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Vandaag ff nieuwe firmware erop laten zetten bij Gami Telecom in Arnhem.
Geen T-Mobile meuk meer maar de Nokia stuff. Deden ze absoluut niet moelijk over omdat er zoveel problemen met t-mobile waren en die firmwares erg achter lagen.

Morgen m'n tomtom uitgebreid testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op de N70 in je instellingen de Stand-By mode op 'Actief Standby' zet dan zie je onder andere wat je komende afspraak is.
Dat vind ik er handig maar de rest van die shortcuts hoeft van mij niet in het beeldscherm.
Is er zoiets te vinden wat alleen je agenda laat zien maar de rest weglaat?

En nog een vraag: Ik vind de telefoon best wel traag. Ik heb firmware versie: 5.0606.2.0.1
Dit is volgens mij niet de laatste versie. Wanneer ik die laatste firmware versie wil hebben kan ik dan naar een service-point gaan? Of is dat niet voor iedereen weggelegd?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 19:47
Wanneer ik die laatste firmware versie wil hebben kan ik dan naar een service-point gaan?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Zou het voor de N70 qua snelheid in de praktijk uitmaken of je een 1GB Kingston 8 MB/s read - 7 MB/s write gebruikt, of een ATP 1GB 20 MB/s read, 15 MB/s write ?

Tuurlijk is de ATP sneller.... maar gebruikt de N70 die snelheid echt ?

Ik weet van bijvoorbeeld de TomTom Go, dat het niets uitmaakt welke snelheid van kaart je gebruikt. Daar tegenover is het juist met een fototoestel juist weer wel heel belangrijk.

En de ATP kost bijna 2x zo duur.... dus als het niets uit maakt koop ik liever een 2GB kingston. (ATP heeft nog geen 2GB kaartjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LessRam schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:20:
Zou het voor de N70 qua snelheid in de praktijk uitmaken of je een 1GB Kingston 8 MB/s read - 7 MB/s write gebruikt, of een ATP 1GB 20 MB/s read, 15 MB/s write ?

Tuurlijk is de ATP sneller.... maar gebruikt de N70 die snelheid echt ?

Ik weet van bijvoorbeeld de TomTom Go, dat het niets uitmaakt welke snelheid van kaart je gebruikt. Daar tegenover is het juist met een fototoestel juist weer wel heel belangrijk.

En de ATP kost bijna 2x zo duur.... dus als het niets uit maakt koop ik liever een 2GB kingston. (ATP heeft nog geen 2GB kaartjes)
Zou de snelheid van de SD-card zowieso invloed hebben op de snelheid van de telefoon? met de bijgeleverde 64Mb card is de telefoon soms erg traag met openen van bepaalde zaken (zoals berichten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Dat is inderdaad een beetje waar ik op doel :-)

Is de "processor" een dusdanige bottle neck dat de snelheid van het geheugen niet uitmaakt of het 8 MB/s is of 20 MB/s ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
hmmmz, vandaag de N70 mee gehad naar Duitsland om hem daar te testen en toch is ie de verbinding een keer of 2 kwijt geweest. Nu was dit wel eenvoudig te herstellen via de optie "Gps Status" --> "Stel in", maar handig is het niet. Heb 'm gelukkig niet uit hoeven zetten.
Zag ook dat ie de snelheid niet nauwkeurig aangeeft. Tot aan 60 gaat het wel, maar als ik 120 rij is er bijna 10 km verschil.

Maar toch ben ik blij met m'n foon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Het verschil met de snelheid is een probleem van je auto en niet van je TomTom.. Je hebt in de auto altijd een afwijking, wat bij 120 km ongeveer 10 tot 15km is.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Twee vraagjes ben al enige tijd in het bezit van een N70 en heb ook nog oude firmware, nu zit er hier in Alkmaar ook een service point, en mijn vraag is kan je hier gewoon langs gaan of eerst afspraak maken?

ten tweede ondertussen zijn er 2gig mmc dv kaartjes op de markt, kan de N70 deze zonder probleem aan of moet ik toch blijven hangen bij de 1gig versie?

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Vlooi schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 01:23:
Zag ook dat ie de snelheid niet nauwkeurig aangeeft. Tot aan 60 gaat het wel, maar als ik 120 rij is er bijna 10 km verschil.
Dan klopt ie precies ! Auto fabrikanten hebben geen zin om aansprakelijk gesteld te worden bij snelheidsboetes ("ja maar... de auto gaf echt 120 aan" "sorry meneer maar u reed echt 122") Dus heeft de snelheidsmeter van een auto ongeveer een afwijking naar beneden van 10%.

Als je 130 rijdt volgens de auto, geeft TomTom aan dat je 120 rijdt......dus je kunt ook nog lekker wat sneller rijden dan voorheen. Handig zo'n TomTom. Ik heb op deze manier naar zuid frankrijk gereden, was er een stuk sneller. Je mag er 130.... en de auto zegt zo'n 140 maar tomtom geeft aan dat je echt 130 rijdt, en die GPS satelieten berekenen het echt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Paladin schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 07:48:
Twee vraagjes ben al enige tijd in het bezit van een N70 en heb ook nog oude firmware, nu zit er hier in Alkmaar ook een service point, en mijn vraag is kan je hier gewoon langs gaan of eerst afspraak maken?
Ik zou voor zoiets altijd even bellen, tenzij je er om de hoek woont.
ten tweede ondertussen zijn er 2gig mmc dv kaartjes op de markt, kan de N70 deze zonder probleem aan of moet ik toch blijven hangen bij de 1gig versie?
Dat wil ik ook graag weten. Kingston heeft idd 2GB kaartjes (8MB/s read - 7 MB/s write). Ik heb al op veel fora gekeken maar nergens heeft iemand het al geprobeerd.....
Ik zit nogsteeds op de telefoon te wachten, met een beetje mazzel krijg ik hem vandaag. Wil alleen nog weten of de snelheid van het geheugen echt invloed heeft. Ik weet namelijk geen winkels waar ze ATP geheugen verkopen (1GB 20 MB/s read / 15 MB/s write, dit is nogal wat sneller), alleen online een shop gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
Ik ben nu enige tijd in het bezit van de N70 en ben er erg tevreden over, hij is wel wat sloom maar dat komt door de firmware, update komt er gauw aan voor mij.

goed ik wil dus heel graag weten hoe dat blutooth/handsfree bellen nou werkt. ik heb sinds kort een autootje en druk dan mijn N70 in de houder om via TomTom gps te gebruiken. Maar als ik gebeld wordt kan ik diegene amper verstaan (ook met de luidspreken van de n70 aan). Dus wat zijn de beste opties nu voor mij? waar moet ik naar opzoek gaan.

- bluetooth oortje?
- carkit?

ik weet echt niet hoe t allemaal werkt, maar er is vast wel iemand hier die me ff opweg kan helplen?

Muchos Gracias! _/-\o_

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeer om een WMV-filmpje om te zetten met ImTOO MPEG Encoder naar MPEG-4 formaat maar de N70 kan het bestand niet afspelen :?
Wat gebruiken jullie om video bestanden om te zetten en naar wat voor formaat converteren jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat_kem
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:02:
Ik heb geprobeer om een WMV-filmpje om te zetten met ImTOO MPEG Encoder naar MPEG-4 formaat maar de N70 kan het bestand niet afspelen :?
Wat gebruiken jullie om video bestanden om te zetten en naar wat voor formaat converteren jullie?
In een 3GP-extensie; deze kun je converteren met de ImTOO 3GP Video Converter 3. Werkt waarschijnlijk hetzelfde als diegene die je nu al hebt. Ik heb wel gemerkt dat de ImTOO bestanden kleiner maakt (qua tijdsduur en dus grootte) dan de Nokia Multimedia Converter 2.0.

Die laatstgenoemde kun je legaal downloaden als je je aanmeldt op het Nokiaforum, daar kom je zeker wel uit....

-- PK --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paladin schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 07:48:

Mij werd verteld ( bij een NSP ) dat dat mogelijk is bij de volgende firmware upgrade.
Ik heb nu 5.0616.2.0.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat_kem
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:40:
Als je op de N70 in je instellingen de Stand-By mode op 'Actief Standby' zet dan zie je onder andere wat je komende afspraak is.
Dat vind ik er handig maar de rest van die shortcuts hoeft van mij niet in het beeldscherm.
Is er zoiets te vinden wat alleen je agenda laat zien maar de rest weglaat?
Ik ervaarde hetzelfde probleem. Ik heb nu via:
Instrumenten\Instellingen\Telefoon\Standby-modus\Actief standby uitgezet. In dit zelfde menu waar "Actief standby" staat heb ik de "Navigatietoets rechts" gewijzigd in Agenda. Vervolgens heb ik nog via een druk op "Navigatietoets rechts":
Instellingen\Standaardweergave op Dagweergave gezet.

Met 1 druk op de knop ben ik dan in mijn lijst van agendapunten; voor de rest van de tijd geniet ik van een mooie wallpaper die ik via:
Instrumenten\Thema's\Vodafone\Opties\Wijzigen\Door gebruiker gedefinieerd ingesteld heb.

Hopelijk heb je hier iets aan.......Laat maar weten, anders kan volgens mij niet!

-- PK --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pat_kem schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:38:
[...]

In een 3GP-extensie; deze kun je converteren met de ImTOO 3GP Video Converter 3. Werkt waarschijnlijk hetzelfde als diegene die je nu al hebt. Ik heb wel gemerkt dat de ImTOO bestanden kleiner maakt (qua tijdsduur en dus grootte) dan de Nokia Multimedia Converter 2.0.

Die laatstgenoemde kun je legaal downloaden als je je aanmeldt op het Nokiaforum, daar kom je zeker wel uit....
De N70 ondersteunt toch MPEG-4? 3GP is van een veel lagere kwaliteit, beetje jammer als je MP4 er dus Niet zou kunnen zetten :|

• Vlooi
LessRam schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 07:56:
[...]

Dan klopt ie precies ! Auto fabrikanten hebben geen zin om aansprakelijk gesteld te worden bij snelheidsboetes ("ja maar... de auto gaf echt 120 aan" "sorry meneer maar u reed echt 122") Dus heeft de snelheidsmeter van een auto ongeveer een afwijking naar beneden van 10%.

Als je 130 rijdt volgens de auto, geeft TomTom aan dat je 120 rijdt......dus je kunt ook nog lekker wat sneller rijden dan voorheen. Handig zo'n TomTom. Ik heb op deze manier naar zuid frankrijk gereden, was er een stuk sneller. Je mag er 130.... en de auto zegt zo'n 140 maar tomtom geeft aan dat je echt 130 rijdt, en die GPS satelieten berekenen het echt wel goed.
Ok, dat is mooi. Vind ik erg grappig. Dus vandaar dat ze je pas pakken als je echt veel te hard rijd met bv laser. Dacht echt dat de TT wat onnauwkeurig was, maar over een afwijking heb ik idd wel iets gehoord.

Verwijderd

ik heb mijn n70 box opgeblazen denk ik.

video clip van video killed the radio star geconverteerd. afgespeeld. maar 1 streepje was al zo luid. laat staan 10 streepjes.

plus ik was moe en de trein was lawaaierig. dus ik denk ik zet ff wat harde muziek op.

dag boxje :)

oja de helft van het boxje met je vinger afdempen en dan de geluidsgolven in je mond richten.

vette effecten :)

Verwijderd

wd200 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 23:33:
[...]

gezocht naar software maar kwam alleen tot de vieuwers
ah nou apart. quick office premier zoek je denk ik. werkt wel redelijk :) blijft lastig zonder echt keyboard.

kost iets van 60 euro

Verwijderd

LessRam schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 00:06:
Dat is inderdaad een beetje waar ik op doel :-)

Is de "processor" een dusdanige bottle neck dat de snelheid van het geheugen niet uitmaakt of het 8 MB/s is of 20 MB/s ?
wel interessant. mss dat nokia zelf een antwoord kan geven? contacteer ze anders

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:02:
avi smart movie is ideaal daarvoor.
offtopic:
Ow. sorry had eigenlijk ook in 1 post gekunt. ik ben allerlei dingen aan het doen. schoot me soms ff te binnen

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 01:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 01:05:
video clip van video killed the radio star geconverteerd. afgespeeld. maar 1 streepje was al zo luid. laat staan 10 streepjes.
plus ik was moe en de trein was lawaaierig. dus ik denk ik zet ff wat harde muziek op.
oja de helft van het boxje met je vinger afdempen en dan de geluidsgolven in je mond richten.
boxje :?

• LessRam
liedje werd dus "music killed the telephone box" :*)

Verwijderd

Ik zit ook vaak van die effecten te maken door hem in mijn mond te doen :P

• LessRam
Eindelijk interessante info gevonden betreffende de snelheid van het geheugen kaartje.
Het is dus inderdaad van invloed op de snelheid v/d telefoon. Kingston kaartjes zijn langzaam. Dus ga ik waarschijnlijk voor de 1GB van ATP.
Tenzij ik nog een sneller vind of goedkopere met hoge snelheid. (liefst 2 GB, die gok durf ik wel te maken, kan hem altijd nog als SD voor de TomTom Go gaan gebruiken)

Lees dit maar eens;
http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=42842

• Bart1983
  • Laatst online: 08:40
Ik zit nu te twijfelen tussen een N70 & de SE K800i. Is er iemand die hier ook over getwijfeld heeft en mij kan zeggen welke beter is en waarom? _/-\o_

Verwijderd

Wil je foto's maken, dan moet je voor de K800i gaan, zijn de foto's niet belangrijk (lees: de kwaliteit) en wil je meer met je telefoon doen (Symbian), dan kies je voor de N70. Wat mij betreft zijn het 2 totaal verschillende toestellen, de camera van de N70 is vele malen minder goed, de K800i is speciaal gericht op foto's en dat is de N70 niet. Foto's van de N70 zijn niet bijzonder.

• Bart1983
  • Laatst online: 08:40
Ja ik zag dat de resolutie van de video opnamen bij de N70 veel mooier is dan de K800i. En de foto's van de N70 waren toch ook niet slecht.

• LessRam
Overal gezocht maar er bestaat momenteel geen snellere 1GB kaart dan de 1 GB kaart van ATP. (Jammer genoeg hebben ze nog geen 2GB kaartjes)
Nu nog een goedkope leverancier zien te vinden. Op eBay is het risico op Aziatische neppers te groot valt her en der te lezen. (goedkope slechte kaartjes met nep stickertjes erop)

Vervelende is alleen de prijs
1GB ATP is 70 Euro
1GB Kingston 20-25 Euro
2GB Kingston 45 Euro (schrijf 7 MB/s - lees 8 MB/s)

Sandisk is helemaal shit qua snelheid... 2,4 MB/s lees en schrijf......

• wd200
ik heb meerdere delen van dit topic door gelezen kom er alleen niet uit hoe ik radio kan luisteren online.

• LessRam
Via GPRS online gaan en dan naar de URL surfen waarvan je muziek wilt horen ?

Verwijderd

Ik heb een vraag, heb zojuist de N70 gekregen. Mijn werk zit in het leveren van zorg op afstand. Wij hebben een apparaat waarmee een lichaamsfunctie (bv bloeddruk) kan worden gemeten, dit apparaat staat door Bluetooth in contact met een PDA/telefoon en dan kan dat worden verstuurd via GPRS naar een webcenter.

Tot nu toe gebruikten we altijd een pda, maar door de omvang en kosten zijn we nu aan het kijken hoe we dit op een telefoon aan de praat krijgen. Vereiste is J2ME MIDP 2.0 en Bluetooth. De N70 voldoet hieraan en nu download ik de software vanaf een website op mijn mobiel, installeer hem maar als ik hem probeer te openen dan krijg ik de melding:
Apparaat onderste......
Foutmelding

Ik had dit ook al op mijn 6230i maar daar lukte installatie al niet eens.

Ik weet zeker dat het programmaatje werkt want een Israeli heeft het programmaatje met zijn 6630 gedownload en dat werkte wel gewoon.

Wat gaat er mis? Staat er een instelling niet goed? Ik heb alles al zoveel mogelijk open gezet volgens mij, of heb ik gewoon een firmware update nodig?

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 17:19

sphere

Debian abuser

Vandaag bij NSP TPH in Leiden langsgegaan om te vragen naar firmware update. Aan de telefoon hadden ze het over eind van de middag (zaterdag). Daar aangekomen melden ze doodleuk misschien maandag, maar waarschijnlijk dinsdag.

Telefoon maar weer meegenomen, dit schiet niet op. :|

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Erwin.MvdB
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-12-2019
sphere schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 20:04:
Vandaag bij NSP TPH in Leiden langsgegaan om te vragen naar firmware update. Aan de telefoon hadden ze het over eind van de middag (zaterdag). Daar aangekomen melden ze doodleuk misschien maandag, maar waarschijnlijk dinsdag.

Telefoon maar weer meegenomen, dit schiet niet op. :|
Ik weet dat Gami Telecom (Arnhem) niet in de buurt is, maar daar ben ik gisteren zonder afspraak geweest. Hardstikke druk, maar na een half uur was mijn N70 voorzien van de laatste firmware. Perfecte service.

Verwijderd

weet iemand of je screensavers erop kan zetten?
en zag al dat je geen bewegende plaatjes als achtergrond kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je beweegende screensavers op je n70 wil hebben surf maar eens naar dit topic.
Ik heb er themes opgezet bij mij werkt perfect en ze lopen mooi in elkaar over.

http://crazylittleworld.c...-out-of-nokia-n70-part-3/

Succes er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
ztrezz schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 22:35:
[...]

Ik weet dat Gami Telecom (Arnhem) niet in de buurt is, maar daar ben ik gisteren zonder afspraak geweest. Hardstikke druk, maar na een half uur was mijn N70 voorzien van de laatste firmware. Perfecte service.
Daar ben ik idd ook geweest zonder afspraak. Als je geluk hebt ben je met een kwartier weer weg. Zo niet, dan zit je wat langer. Ik moest iig een half uur wachten dus ben ik even naar het winkelcentrum Kronenburg gegaan.

Heeft iemand trouwens al een meegemaakt dat wanneer de memkaart verwijderd wordt ook de data weg is? Mij iig al 1x (wel met de oude firmware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Vlooi schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:09:
[...]

Daar ben ik idd ook geweest zonder afspraak. Als je geluk hebt ben je met een kwartier weer weg. Zo niet, dan zit je wat langer. Ik moest iig een half uur wachten dus ben ik even naar het winkelcentrum Kronenburg gegaan.

Heeft iemand trouwens al een meegemaakt dat wanneer de memkaart verwijderd wordt ook de data weg is? Mij iig al 1x (wel met de oude firmware).
Ja, ook gehad! En dacht dat dat kwam omdat ik er met m'n vingers aangezeten had. Sinds ik gebruik maak van de 5.x firmware is het volgens mij niet meer voorgekomen. Had in ieder geval nog geen link gelegd met de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:59:
Als je beweegende screensavers op je n70 wil hebben surf maar eens naar dit topic.
Ik heb er themes opgezet bij mij werkt perfect en ze lopen mooi in elkaar over.

http://crazylittleworld.c...-out-of-nokia-n70-part-3/

Succes er mee.
bedankt voor de tip maar bewegende achtergronden werken dan nog steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
LessRam schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:28:
Via GPRS online gaan en dan naar de URL surfen waarvan je muziek wilt horen ?
zoals bij radio 538 online luisteren dan download die een .asp file maar die kan die niet openen/ afspelen geen fout melding hij opend gewoon niet.
er moet software op die het ondersteunt om asp files af te spelen maar welke ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mi
zijn er in nederland nog geen radiostations die virtual radio ondersteunen.
check anders even : http://www.virtualradio.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
LessRam schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:22:
Overal gezocht maar er bestaat momenteel geen snellere 1GB kaart dan de 1 GB kaart van ATP. (Jammer genoeg hebben ze nog geen 2GB kaartjes)
Nu nog een goedkope leverancier zien te vinden.
Vervelende is alleen de prijs
1GB ATP is 70 Euro
1GB Kingston 20-25 Euro
2GB Kingston 45 Euro (schrijf 7 MB/s - lees 8 MB/s)
EINDELIJK het verlossende antwoord.
In eerste instantie Nokia gemailt met deze vraag, zij hebben intussen nog niet geantwoord. Dan maar een mailtje naar ATP, zou verwachten dat het de "kat op het spek binden" zou zijn, maar dit mailden ze terug als wel heeeeel erg eerlijk antwoord !

Thank you for your email.
You would not really notice ANY speed difference on your N70 - both memory cards can transfer data faster than the phone could!

One thing that is in the favor of ATP is nothing to do with speed... the construction of the ATP Memory Cards is more substantial...

ATP Memory Cards have an additional layer built into the card, to help protect against excess heat, cold, static and discharges... this is in fact (in my opinion) more important than speed differences for your use...
I do honestly think that ATP is the best memory especially for phones and cameras...

Duidelijk dus, dat wordt de Kingston 2GB. Als je genoeg zoekt vind je mensen die het al geprobeerd hebben, en het blijkt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:47:
volgens mi
zijn er in nederland nog geen radiostations die virtual radio ondersteunen.
check anders even : http://www.virtualradio.com
ik heb het hier over streaming radio over gprs internet, ik heb pocket internet totaal.
mijn vriendin met de mda vario werkt het wel maar daar wordt de asp geopend met media player pocket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scotix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:14
LessRam schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:23:
[...]

EINDELIJK het verlossende antwoord.
In eerste instantie Nokia gemailt met deze vraag, zij hebben intussen nog niet geantwoord. Dan maar een mailtje naar ATP, zou verwachten dat het de "kat op het spek binden" zou zijn, maar dit mailden ze terug als wel heeeeel erg eerlijk antwoord !

Thank you for your email.
You would not really notice ANY speed difference on your N70 - both memory cards can transfer data faster than the phone could!

One thing that is in the favor of ATP is nothing to do with speed... the construction of the ATP Memory Cards is more substantial...

ATP Memory Cards have an additional layer built into the card, to help protect against excess heat, cold, static and discharges... this is in fact (in my opinion) more important than speed differences for your use...
I do honestly think that ATP is the best memory especially for phones and cameras...

Duidelijk dus, dat wordt de Kingston 2GB. Als je genoeg zoekt vind je mensen die het al geprobeerd hebben, en het blijkt te werken.
Dus het maakt niet uit welk kaartje je neemt?
De telefoon kan toch de hoge snelheden niet aan?

Dus zoals je zegt kan je net zo goed een 1gb/2gb kingston nemen als een ATP 1gb ?

Maar hoe zit dat met Dual Voltage dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Scotix schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:19:
[...]
Dus het maakt niet uit welk kaartje je neemt?
De telefoon kan toch de hoge snelheden niet aan?

Dus zoals je zegt kan je net zo goed een 1gb/2gb kingston nemen als een ATP 1gb ?

Maar hoe zit dat met Dual Voltage dan?
Nope het maakt niet uit wat voor een kaart je neemt, zolang het maar "RS DV MMC" danwel "MMC Mobile" is. Volgens mij is "MMC Mobile" weer sneller dan "RS DV MMC" maar het nut daarvan in dit geval ga ik niet uitzoerken door het minimale prijsverschil ervan (hooguit een euro of 2-3) RS DV MMC heeft 7 pins/connectoren, het nieuwere MMC Mobile heeft 13 pins/connectoren. Deze 13 worden misschien niet door de N70 gebruikt maar wel door andere aparaten zoals cardreaders en wie weet waar ik heb in de toekomst verder nog in kan steken. Dus ik kies voor "MMC Mobile".
Volgens ATP kan de N70 beide snelheden al niet aan dus waarom de dure super snelle (nogwel van ATP die me die info gaf) kiezen.... Wat moet je met een Ferrari Testarossa wanneer je in de file staat.

Trouwens beide zijn Dual Voltage.

Inderdaad kun je dus willekeurig welke MMC DV RS / MMC Mobile gebruiken.
Sommige merken zijn erg langzaam (Apacer 2,3 MB/s) misschien dat dat wel gemerkt wordt op en N70. Maar ook die verschillen hooguit een paar euro.
Maar buiten Kingston zijn er wel meer met 8 MB/s lees - 7 MB/s schrijf, maar die zijn ook allemaal in dezelfde prijs catagorie.

Of de 2GB versies echt werken durf ik niet te verzekeren (nog niet getest, heb het kaartje nog niet ontvangen) Maar een gokje van 55 Euro (bij informatique inclusief porto) durf ik nog wel te wagen. Werkt het niet... ach vast wel een ander aparaat vandaag of morgen dat ermee overweg kan, dan bestel ik gewoon een 1 GB Kingston.

Al met al... ATP is als een Ferrari in de file. Super degelijke kaart super snelheid, maar overdaad. Zeker in een ATP. In een cardreader misschien wel de moeite, maar om er dan in deze situatie 3x zoveel voor te betalen.... terwijl er ook een 2GB kaartje bestaat van Kingston.....

Tot nogtoe is Kingston de enige (?) met een 2 GB kaart, althans andere merken heb ik niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 19:47
LessRam schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:27:
Of de 2GB versies echt werken durf ik niet te verzekeren (nog niet getest, heb het kaartje nog niet ontvangen) Maar een gokje van 55 Euro (bij informatique inclusief porto) durf ik nog wel te wagen.
Ben ook erg benieuwd! Laat alsjeblieft even weten als je het weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Doe ik. Ik verwacht alles in een dag of 2 binnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de N70 icm TT 5.21 gebruikt kaart Italie Plus, hij deed het perfect!!!!
Niet uitgevallen, vastgeslagen of wat dan ook.

Ben erg tevreden met dit telefoontje. Ook is het handig om de nuttige plaatsen in te stellen, je kan zelfs de nuttige plaatsen bellen, echt handig.

Daarnaast staan alle restaurants/cafes/benzinepompen/tolpunten er ook in.

Alleen nog een carkit halen bij MediaMarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:46:
Heb de N70 icm TT 5.21 gebruikt kaart Italie Plus, hij deed het perfect!!!!
En nu ? Waskebeurt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

wellke nsp wil mijn tmobile firmware updaten naar een nokia firmware in de omgeving van amsterdam :P

overhoff telefcom in harderwijk iig niet :(

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
DancePlaza schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:13:
wellke nsp wil mijn tmobile firmware updaten naar een nokia firmware in de omgeving van amsterdam :P

overhoff telefcom in harderwijk iig niet :(
ik heb het laten doen bij gami in arnhem ook de t mobile versie maar een van de nsp in adam doen het ook, weet niet meer welke maar daar had ik toen voor gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie al de Nokia Audio Adapter AD-15?
( http://www.polkumyynti.com/o/images/ad15_0507_da2.jpg )

Ik was benieuwd of het dan ook mogelijk was om er computerboxjes op aan te sluiten?
En heb je dan ook mooi geluid... kortom, is de versterker in de n70 wel sterk genoeg? (of gebruikt hij de versterker in die boxen?)

Niet echt ubersnuggere vragen.. maar ik weet het zelf niet, dus zou fijn zijn als ik er wel wat serieuze antwoorden op krijg :]

Bij voorbaad dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Moet zeggen dat ik de batterij van m'n telefoon nog steeds snel leeg vind gaan. Zelfs als ik geen bluetooth gebruik o.i.d. dan gaat ie amper 2 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scotix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:14
LessRam schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:27:
[...]

[ ................]

Of de 2GB versies echt werken durf ik niet te verzekeren (nog niet getest, heb het kaartje nog niet ontvangen) Maar een gokje van 55 Euro (bij informatique inclusief porto) durf ik nog wel te wagen. Werkt het niet... ach vast wel een ander aparaat vandaag of morgen dat ermee overweg kan, dan bestel ik gewoon een 1 GB Kingston.

[ ........... ]
zou je je ervaringen willen posten :) ben zeer benieuwd, aangezien ik me liever een 2gb aanschaf dan een 1gb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Doe ik, volgens TPG heb ik morgen alles in huis...... dus daarna laat ik het horen. Wil nog wel eerst de telefoon van een nieuwe firmware laten voorzien, dus ik kan in eerste instantie alleen maar zeggen of de N70 de kaart herkend. Qua snelheid e.d. weet ik pas meer na de firmware upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een manier om alle contacten van mijn sim naar de geheugenkaart te zetten...niet 1 voor 1 ...ik wil namelijk een hard format doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injun
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-03-2021
kingston 2gb mmc mobile dv werkt prima in mijn n70

(firmware v 5.0609.201)

INJUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Laatst online: 03-12-2021
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 17:30:
Heeft iemand van jullie al de Nokia Audio Adapter AD-15?
( http://www.polkumyynti.com/o/images/ad15_0507_da2.jpg )

Ik was benieuwd of het dan ook mogelijk was om er computerboxjes op aan te sluiten?
En heb je dan ook mooi geluid... kortom, is de versterker in de n70 wel sterk genoeg? (of gebruikt hij de versterker in die boxen?)

Niet echt ubersnuggere vragen.. maar ik weet het zelf niet, dus zou fijn zijn als ik er wel wat serieuze antwoorden op krijg :]

Bij voorbaad dank
Ach geen snuggere vraag dat maakt toch niet uit, ik moet zeggen het werkt prima en mooi geluid geeft als je tenminste goede MP3-tjes hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Laatst online: 03-12-2021
injun schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:18:
kingston 2gb mmc mobile dv werkt prima in mijn n70

(firmware v 5.0609.201)
En waar heb je um vandaan en wat koste hij ? linkje ofzoo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injun
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-03-2021
hetnet schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:35:
[...]

En waar heb je um vandaan en wat koste hij ? linkje ofzoo ;)
http://www.hardwaretotaal...c2d98aa2484999414dbcd356a

52,06 euro excl verzendkosten a 8,08 euro

INJUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al geprobeerd?
http://www.nokia.co.uk/no...html?orig=/softwareupdate
Gelezen in een andere topic: dentify in "Nokia Phone Software Update"
Eindelijk zelf je firmware legaal via Nokia updaten!

(misschien zinvol om dit in het start topic te vermelden?)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt heel goed \o/
Maar ik wacht het even een dagje af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net geprobeerd maar mijn firmware is up to date. Ziet er erg makkelijk uit en zolang je garantie hebt kan je 'fouten' kosteloos bij een servicepunt laten herstellen staat in de voorwaarde van de Updater.
Dus je loopt weinig risico. Bij mijn Sony K750i heb ik het al meerdere keren gedaan en werkt ook prima. Je hoeft dus niet meer naar een servicepunt! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 23:07:
Net geprobeerd maar mijn firmware is up to date. Ziet er erg makkelijk uit en zolang je garantie hebt kan je 'fouten' kosteloos bij een servicepunt laten herstellen staat in de voorwaarde van de Updater.
Dus je loopt weinig risico. Bij mijn Sony K750i heb ik het al meerdere keren gedaan en werkt ook prima. Je hoeft dus niet meer naar een servicepunt! :*)
En wat is die laatste firmware versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 23:09:
[...]

En wat is die laatste firmware versie?
5.0616.2.0.3
24-04-06
RM-84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m net toch maar geupdate. Van 5.0609.2.0.1 naar 5.0616.2.0.3 :) Het is gelukt, je raakt wel alles kwijt maar ik had vantevoren een backup gemaakt, die is ie nu aan t terugzetten.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.