Hoi allemaal,
ik heb na 2 jaar de Nokia N70 met tevredenheid gebruikt te hebben eindelijk eens besloten de software te updaten, toen ik het usb kabeltje tegenkwam.
Via het installatieprogramma is de laatste firmware gedownloade (V5.0638.3.0.).
Alhoewel sommige zaken wat sneller werken, heb ik 1 groot probleem: echo op de lijn, nadat ik een Bluetooth connectie heb gehad met mijn Becker navigatiesysteem.
Zo lees ik op diverse Nokia N70 en N73 forums dat de Nokia het helemaal niet fijn vindt als een connectie opeens weg valt (door het uitzetten van de auto). Getuige dit stukje:
"Tried all that andyt, but found out what the problem is thanks to an ex Motorola phone engineer. It's a problem with the version of bluetooth that nokia are using - it does not shut down properly and so causes the echo. The only way to do this is to turn the phone off & on again. Don't bother waiting for nokia to fix this because they won't. "
Probleem is overigens verholpen door na een BT connectie met zo'n audio device (BT connectie met mijn pc is geen probleem) de telefoon te herstarten. Maarja da's behelpen.
Kortom niet erg blij met de update.
Hier nog meer mensen die dat probleem hebben?
Overigens werkt ook mijn geregistreerde miniGPS applicatie niet meer.