Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
hetnet schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:15:
Zijn er al mensen die een N95 hebben ?
zoja ... is het een mooi apparaatje, ben je tevreden, en wat kost het!!

ik zie div: aanbiedingen op internet van div. providers.
de meeste toch rond 25 euro per maand.
Wie weet de goedkoopste te vinden >:) (of dat iets voor een nieuw topic ? )
Er is gewoon een N95-topic, daar zou je het eens kunnen proberen.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik wil graag mijn N72 verkopen en het scherm ziet er nog prima uit, alleen er zijn wat gebruikerskrassen op het klepje van de camera. Mijn vraag was nu of een prijs van tussen de €125-€150 reeël is om te vragen? €125 moet wel lukken gok ik, maar kan het ook hoger denken jullie?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:31

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik ben momenteel opzoek naar een Nokia N70, op de 2ehands markt. Genoeg aanbod natuurlijk. Zijn er nog specifiek dingen waar ik op moet letten?

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik zie dat er een nieuwe firmware uit is: 5.0717.3.0.1
http://hunajatehdas.net/n...re/index_en.php?model=N70

Alleen ik kan er niet veel over vinden, iemand misschien meer info :?
help please... I have upgraded my n70 v 5.0705 with this firmware. But it turn worst. My phone memory was reduced from 19Mb into 11Mb and its vodafone.. I am hoping that you could post here an APAC version of this firmware... Thanx
:/

[ Voor 39% gewijzigd door niels88 op 03-12-2007 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbrink
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:22
Ik heb net een firmware update gedaan van mijn N70 via de NSS/NSU methode. Ik heb een productcode gbruikt van deze site. Staat ergens een paar pagina's terug in dit topic. Nu heb ik dus de Nederlandse taal niet meer in mijn telefoon. ik heb zowel een EURO1 als EURO2 code geprobeerd maar geen van beiden werkt. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen en dus weer de Nederlandse taal terug kan krijgen?

Modbreak:Directe uitleg over deze methode staan wij hier (voorlopig nog) niet toe. Direct linken naar een site waar die uitleg staat is dan ook niet toegestaan

[ Voor 24% gewijzigd door Ginz op 07-12-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik heb inmiddels een N70 gekocht. Vergeleken met mijn oude Sony Ericsson K750i erg strakke foto's en video's :) Ben er tot nu toe erg blij mee :)

Ik zal hier zodoende nog wel vaker posten :)

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Hoelang duurt het opladen ongeveer? Ik kwam vanacht uit de stad met een lege batterij, dus ik dacht net zoals met mn K750i, dat ik hem gewoon op de lader kon leggen en dan kon gaan slapen. Ongeveer een halfuurtje terug word ik wakker en zie ik dat mn foon uit staat. Ik kreeg hem in eerste instantie ook niet meer aan, ook niet nadat ik de oplader eraf had gehaald. Toen ik de oplader er weer op deed ging hij wel meteen weer aan. Als ik nu de oplader eraf haal geeft het ding aan dat de batterij leeg is. Kennelijk heb ik hem dus overladen, ik las in het boekje dat bij overlading hij zichzelf ontlaad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:41
[N70] Ik kan nergens meer terugvinden waar je ook alweer die twee opties in de linker- en rechterbenedenhoek van je scherm kunt wijzigen.
Standaard staat linksonder volgens mij op je browser.
Ik heb één van de opties al een keer gewijzigd maar kan zowel in de telefooninstellingen als in de gebruiksaanwijzing dit niet meer terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik had het gisteren zelf ook bij de hand. Kon het ook niet vinden, na een tijdje prutsen wist ik het.

Menu -> Instrumenten -> Instellingen -> Telefoon --> Stanbymodus.

:)

[ Voor 42% gewijzigd door Destruction op 08-12-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Laatst online: 22:41
Destruction schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:21:
Menu -> Instrumenten -> Instellingen -> Telefoon --> Stanbymodus.

:)
Steeds overheen gekeken |:(
maar tnx!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend heb ik bij mijn abonnement een N70 gekregen. Ik heb hiervoor gekozen omdat het mij een goede, robuuste telefoon lijkt. Omdat ik toch al wat research heb gedaan heb een vraag of 2 aan jullie.

1. Is een nieuwe firmware noodzakelijk of kan ik ook gewoon de Symbian versie die er nu opstaat houden? Ik ben niet van plan op korte termijn veel nieuwe programma's of spelletjes er op te zetten. Het op moment alleen voor bellen, smsen en eventueel wat prutsen op het internet.

2. Naar aanleding van de vraag van Artwido, is het ook mogelijk deze twee knoppen uit te schakelen? Ik vind deze twee knoppen in de standby modus nogal overbodig.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn00
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 13:45
Mijn geheugenkaart is denk ik vanochtend stuk gegaan, want ik kan geen enkle liedje meer luisteren(Die zijn opeens allemaal weg) ik heb geen programma's en games meer.

Wel is het zo dat al ik via PCsuite op de geheugenkaart kijk, dan zie ik dat er 400MB van de 900 is gebruikt. Dit kan ook wel kloppen.

Als ik nu een nieuwe map maak op mijn geheugenkaart, dan zie ik niet dat er iets gebeurt, alleen als ik nog een map maak met de zelfde naam zegt ie wel: "Naam bestaat al"

Dit heb ik al geprobeert:
De nieuwste firmware er op zetten
De telefoon opnieuw opstarten
Geheugen kaart er uit halen
Even over de koperen vlakje wrijven met een doekje(je weet maar nooit dacht ik, mischien had ie geen contact :9 )
In het kaartslot geblazen

Iemand ervaring hiermee, of de oplossing?

• martijn00
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 13:45
*wat zijn we hier weer aanwezig zeg*

[ Voor 6% gewijzigd door martijn00 op 23-12-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
martijn00 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:48:
Mijn geheugenkaart is denk ik vanochtend stuk gegaan, want ik kan geen enkle liedje meer luisteren(Die zijn opeens allemaal weg) ik heb geen programma's en games meer.

Wel is het zo dat al ik via PCsuite op de geheugenkaart kijk, dan zie ik dat er 400MB van de 900 is gebruikt. Dit kan ook wel kloppen.

Als ik nu een nieuwe map maak op mijn geheugenkaart, dan zie ik niet dat er iets gebeurt, alleen als ik nog een map maak met de zelfde naam zegt ie wel: "Naam bestaat al"

Dit heb ik al geprobeert:
De nieuwste firmware er op zetten
De telefoon opnieuw opstarten
Geheugen kaart er uit halen
Even over de koperen vlakje wrijven met een doekje(je weet maar nooit dacht ik, mischien had ie geen contact :9 )
In het kaartslot geblazen

Iemand ervaring hiermee, of de oplossing?
Leg eens uit waarom je in hemelsnaam je firmware opnieuw gaat flashen als je weet dat je geheugenkaartje kapot is 8)7 Probeer met een of ander "data recovery" progje, als probeer je orginele geheugenkaart eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Communicatie gaat middels het forum.

Wil je dingen met iemand bespreken die hier niet toegestaan zijn, kan je contact opnemen met desbetreffende door te kijken naar zijn/haar contact gegevens. Staan er gaan gegevens, dan heb je pech! Wij willen hier geen "Check je mail", "mag ik je mailadres?" of "je DM staat niet aan"

[ Voor 82% gewijzigd door Ginz op 12-01-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

ik gebruik nu al een tijdje de Gmail app voor op m'n N70. Ontvangen van de emails gaat uitstekend, echter het versturen werkt niet. Ik krijg soms een 404 fout en soms een foutmelding dat ik de signaalsterkte moet gaan controleren. Nu heb ik de FAQ van Google al geraadpleegd en alles geprobeerd maar niets lukt.

Wat vreemd is echter dat het versturen van een mailtje gebruikmakend van de servers van Gmail vanuit de telefoon "zelf" (dus niet gebruikmakend van de app van Gmail!) wel wil! Waarom werkt het versturen van een email niet via de app? Iemand enig idee?

Je post hieronder is verwijderd. Kicken binnen 24-uur is not_done

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 14-01-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theXE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 20:49
iemand in drie topics terug schreef op een zekere dag @ een zekere tijd:
...

2. Op de display zie ik af en toe de regio staan waarvandaan ik bel (oftewel waar ik me bevind). Nergens kan ik die instelling vinden..en toch komt hij zo af en toe tevoorschijn..en verdwijnt dan ook weer. Wie weet hoe ik die permanent op mn scherm kan zetten?

...
Hier was ik ook al tijden naar op zoek. Heb bemerkt dat als je de telefoon van de actieve standby afhaalt, hij de regio onder het Bluetooth icoontje weergeeft. Dan moet je wel onder Netwerkinstellingen de Weergave info dienst aanzetten... Balen dat hij het niet in de actieve standby doet... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm lullig, ik krijg mijn telefoon niet hard gereset.

groen + 3 + * helpt niet

En soft format vraagt hij om een blokkeringscode?
Heeft iemand heir verstand van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Ik heb zo nu en dan een ellendig probleem dat de telefoon vastloopt als de wekker af gaat.
Erg leuk als ik me dan verslaap ;)

Ik moet dan de accu eruit halen om weer te kunnen herstarten. En is ie weer up-and-running, dan gaat de wekker af !

Heeft iemand anders wel eens dit fenomeen ?

Ik zoek dus een goed alternatief voor de standaard wekker (alarm). Weet iemand een ander tooltje ?
(de standaard wekker is zowiezo een beetje spartaans)

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me het volgende af:
Bluetooth valt bij mij vaak weg is hier inmiddels een oplossing voor?
Ik heb firmware versie 5.0638.3.0.1 (de laatste volgens de beginpost)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de N70 uitsluitend (DV) RS-MMC aan of ook de gewone, tenminste MMC Mobile zoals hier?
Volgens mij zijn deze ook DV.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al jaren een N70 en ben - over het algemeen - wel tevreden.
Echter sinds eergisteren kan ik niet meer synchroniseren: mijn pc herkent de N70 wel (met USB-kabel) en ik kan andere dingen doen die een connectie vergen (op telefoon staat ook het connectie-teken) maar de PC Suite synchroniseren ziet de telefoon niet.

Ik heb geen updates gedaan of andere uploads... er is, wat mij betreft, niets veranderd sinds ik de vorige keer synchroniseerde.

Help, please? :-)

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 16-03-2008 10:45 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allen,

sinds gisteren heb ik een N70 gekregen van iemand, omdat ie het niet meer zou doen.
Hij laadt niet meer op.
geprobeerd :
-andere oplader
-andere batterij

als ik er een volle batterij (opgeladen via ander toestel) erin doe start hij wel gewoon op.
Vermoedelijk is de ingang voor de plug dus kapot.
of is het mogelijk op de een of andere manier de telefoon via de datakabel (usb) op te laden?

iemand nog suggesties?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor (of marktplaats of ebay of ... of ... :))

[ Voor 82% gewijzigd door pven op 16-03-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Even een schop, ik heb namelijk een wazig probleem met mn N70.

Hij valt de laatste tijd regelmatig uit, en dan specifiek wanneer hij snachts naast mn bed ligt. Lege batterij zou je zeggen, aangezien ik die iedere keer moet opladen voor hij het weer doet. Maar als ik hem bij mn bed leg, is de batterij nog minstens halfvol.. :? Het vreemde is ook, dat het niet altijd gebeurd.

En dan valt mijn camera af en toe uit, vermoedelijk zit daar een contactje los ofzo..

[ Voor 5% gewijzigd door Destruction op 31-03-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een probleem, ik probeer mijn berichten van mijn n70 naar mijn pc te krijgen met pc suite. Maar als ik berichten open in mijn pc zie ik niets staan? Ook niet bij telefoongeheugen of geheugenkaart oid, heel wazig. Afbeeldingen ziet hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amdxero
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Ik heb een vraag:

Ik heb een simlock vrije nokia N70.

Ik ga me een simonly abo van vodafone bestellen en ik zat eraan te denken die oneindig internetten blox erbij te pakken. Heb ik daar wat aan? kan je fatsoendelijk emails ontvangen maar ook verzenden? en wat kan ik precies op internet ermee dan? en heb ik daar een extra browser programma voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik heb voor internetten Opera Mini geinstalleerd. Msn kan ook (eBuddy e.d, gewoon op je telefoon installeren), er is ook een app voor IRC. Maar hoe die werkt weet ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amdxero
  • Laatst online: 03-01-2022
Kan ik de datakabel van zon Nokia N81 ook gebruiken op een Nokia N70? dan kan ik die nl even lenen van een maat ipv een nieuwe datakabel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nee, de N81 gebruikt de CA 101 kabel, terwijl de N70 een CA 53 gebruikt.

Zolang je niet gaat flashen zou je het ook allemaal via bluetooth kunnen doen natuurlijk, dat kost je nog geen tientje, maar genoeg mensen die dat thuis of in hun laptop voor je hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 22:46

thommich

Belg

Hallo allemaal samen!

Ik heb hier een (oude) N70 gekregen van iemand die hem niet meer wou. Ik gebruik die al een tijdje met plezier, maar ik heb de indruk dat de batterij al goed afgezien heeft bij de vorige eigenaar. Ik had voor de N70 een nokia 6020. Kan ik die batterij in de N70 steken? ik heb wat gegoogled, maar vind niet gemakkelijk relevante info.

Typenummer batterij N70: BL-5C
Typenummer batterij 6020: BL-5B

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
thommich schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:22:
Hallo allemaal samen!

Ik heb hier een (oude) N70 gekregen van iemand die hem niet meer wou. Ik gebruik die al een tijdje met plezier, maar ik heb de indruk dat de batterij al goed afgezien heeft bij de vorige eigenaar. Ik had voor de N70 een nokia 6020. Kan ik die batterij in de N70 steken? ik heb wat gegoogled, maar vind niet gemakkelijk relevante info.

Typenummer batterij N70: BL-5C
Typenummer batterij 6020: BL-5B

Bedankt alvast!
Gezien het typenummer van de batterij lijkt me dat je die accu niet kunt gebruiken in de N70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 22:46

thommich

Belg

Ok, dan houd ik de originele batterij en laadk hem wat vaker op. Blijft een toffe gsm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Als je geluk hebt zit de originele batterij er nog in en kun je die omwisselen bij Nokia GRATIS !! Dit is omdat er bij de eerste generatie batterijen ontploffing/oververhitting gevaar was. Ga naar deze site;
http://batteryreplacement.../nl-NL/advisory-2007.html
Vul daar alle gegevens in en je krijgt een nieuwe batterij toegezonden met een retour enveloppe om je huidige batterije terug te sturen.
Ik heb zo ook mijn batterij vernieuwd.... lekker handig en een gratis manier om aan een nieuwe batterij te komen. (Moet de vorige eigenaar natuurlijk niet al eerder de batterij hebben omgewisseld op deze manier! En je batterij moet natuurlijk wel uit de "defecte" serie komen.)

Alles risico vrij en zonder maar 1 cent kosten (zelfs de retour enveloppe is incl. verzendkosten)

SUCCES

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:48
Even een vraagje vanuit mij kan van dit topic.

De N70 heb ik vorig jaar aan mijn broertje gegeven en gebruikt deze nog steeds nu heeft hij gister het geheugenkaartje eruit gehaald om hem in de cardreader te stoppen hierna "klikt" het geheugen kaartje nog moeilijk in het slot en veerd 9/10 keer terug.
Als die dan eenmal in het slot "vast" zit herkent de telefoon deze geheugenkaart niet.
*geprobeerd met 2 mmc rs dv kaartjes

Wat kan ik hieraan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Klinkt stoffig, haal de frontjes er eens af en maak het slot zo goed mogelijk schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
TheZeroorez schreef op zondag 25 mei 2008 @ 11:34:
Klinkt stoffig, haal de frontjes er eens af en maak het slot zo goed mogelijk schoon.
ok en hoe maak ik dat slot schoon behalve en goed in blazen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Een lampje en een naald/speld, een compressor of wat perslucht-in-fles? Niet zo moeilijk te bedenken toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
punt er staat hier opzich een compressor :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QS08
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-09 14:51
Ha Tweakers

Ik kamp al een tijdje met het probleem dat als ik in het buitenland ben, ik direct geen bereik heb en bij geen enkele provider word ''geaccepteerd'' in het buitenland. Ik heb mij onlangs laten vertellen dat als ik in het buitenland bereik wil hebben, ik een 1 voor mijn pincode moet zetten bij het opstarten. Dat lukte allemaal, totdat ik daarna een Blokkeringscode moest intypen.... Daar kwam ik vast te zitten, ik zou het niet weten..! Is alweer een jaar geleden.

Zou iemand mij hier iets over kunnen vertellen?

Ik heb de Nokia N70. De SIM-kaart is van Tele2.

Alvast bedankt,
Ik ga maandag op vakantie dus wil wel bereik hebben =(

M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QS08
QS08 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:27:
Ha Tweakers

Ik kamp al een tijdje met het probleem dat als ik in het buitenland ben, ik direct geen bereik heb en bij geen enkele provider word ''geaccepteerd'' in het buitenland. Ik heb mij onlangs laten vertellen dat als ik in het buitenland bereik wil hebben, ik een 1 voor mijn pincode moet zetten bij het opstarten. Dat lukte allemaal, totdat ik daarna een Blokkeringscode moest intypen.... Daar kwam ik vast te zitten, ik zou het niet weten..! Is alweer een jaar geleden.

Alvast bedankt,
Niemand? =(

M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat klinkt raar met die pincode. Ik zou niet weten wat daar de achterliggende gedachte van is, maar als iemand me dat zo zou vertellen zou ik het afdoen als onzin.

Ik denk verder dat het meer een zaak is van de provider en dat het met het toestel opzich niet zoveel te maken kan hebben omdat het een tri-band toestel is. Dus in dit geval denk ik dat je meer uithaalt met een telefoontje naar de klantenservice.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
In het buitenland 1 voor de pincode bij Tele2 klopt wel, maar klinkt idd raar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Geen oplossing, maar wel precies hetzelfde probleem. Ik heb Orange als provider en heb daar ook de klacht al uitstaan. Het gekke is, ik heb nu een nieuwe N95-2 en daarmee is hetzelfde probleem. Beide toestellen doen het echter perfect met mijn zakelijke KPN simkaart. :?

edit: Het toestel heeft het overigens tot een paar maanden geleden prima gedaan in DL. Nu is het vaak zo dat ik wel 3G bereik heb en bijv. m'n GMail op kan halen. Als ik dan 3G verbreek heb ik heel kort (max. 5 minuten) wel normaal bereik voor deze weer wegvalt.

[ Voor 24% gewijzigd door cowgirl op 13-07-2008 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QS08
Het gekke is dat als ik mijn SIM-kaart in de mobiel van me pa doe, dat 'ie niet naar de befaamde ''Blokkeringscode'' vraagt, dus ik hoop dat ik daarmee dan bereikbaar kan blijven in het buitenland..

Alhoewel, ik wil wel graag dat het probleem is opgelost.. Eigen mobiel is stukken handiger ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QS08
SanderTje! schreef op zondag 13 juli 2008 @ 03:00:
Dat klinkt raar met die pincode. Ik zou niet weten wat daar de achterliggende gedachte van is, maar als iemand me dat zo zou vertellen zou ik het afdoen als onzin.

Ik denk verder dat het meer een zaak is van de provider en dat het met het toestel opzich niet zoveel te maken kan hebben omdat het een tri-band toestel is. Dus in dit geval denk ik dat je meer uithaalt met een telefoontje naar de klantenservice.
Ik heb al eens met de klantenservice gechat (ja, dat kan zelfs tegenwoordig 8)7 ), maar die mevrouw zei tegen me dat ik een 1 voor mijn pincode moest typen als ik mijn mobiel inschakelde. Toen vroeg ik wat ik met die Blokkeringscode aan moest, daar gaf ze telkens geen concreet antwoord op en kwam met hele handleidingen aan die daar niets mee te maken hadden, daarna vroeg ik weer wat ik met die Blokkeringscode moest, maar toen beëindigde ze de ''chatsessie'' :(

Edit: Heeft het wel écht iets te maken met mijn provider? Ik heb mijn mobiel op internet besteld bij een webshop, heeft dat er iets mee te maken?

[ Voor 7% gewijzigd door QS08 op 13-07-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QS08
Alsjeblieft iemand?

[ Voor 40% gewijzigd door QS08 op 19-07-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LessRam schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 09:58:
Als je geluk hebt zit de originele batterij er nog in en kun je die omwisselen bij Nokia GRATIS !! Dit is omdat er bij de eerste generatie batterijen ontploffing/oververhitting gevaar was. Ga naar deze site;
http://batteryreplacement.../nl-NL/advisory-2007.html
Vul daar alle gegevens in en je krijgt een nieuwe batterij toegezonden met een retour enveloppe om je huidige batterije terug te sturen.
Ik heb zo ook mijn batterij vernieuwd.... lekker handig en een gratis manier om aan een nieuwe batterij te komen. (Moet de vorige eigenaar natuurlijk niet al eerder de batterij hebben omgewisseld op deze manier! En je batterij moet natuurlijk wel uit de "defecte" serie komen.)

Alles risico vrij en zonder maar 1 cent kosten (zelfs de retour enveloppe is incl. verzendkosten)

SUCCES
Alsof ik aan een loterij heb meegedaan en niet heb gewonnen :P
een minder pauperige provider kiezen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
is er iemand die me kan helpen? Ik heb hier een Noka N70 gekregen. Nooit geupdate, helemaal nix :S Ik wil andere nieuwere firmware op dat ding knallen, maar wil dat via dat geheugenkaartje doen. Kan dit en zo ja hoe? Aangezien ik niet happig ben om weer kabels te halen voor dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrycan
  • Laatst online: 14-11-2022
Hoi allemaal,

ik heb na 2 jaar de Nokia N70 met tevredenheid gebruikt te hebben eindelijk eens besloten de software te updaten, toen ik het usb kabeltje tegenkwam.
Via het installatieprogramma is de laatste firmware gedownloade (V5.0638.3.0.).
Alhoewel sommige zaken wat sneller werken, heb ik 1 groot probleem: echo op de lijn, nadat ik een Bluetooth connectie heb gehad met mijn Becker navigatiesysteem.

Zo lees ik op diverse Nokia N70 en N73 forums dat de Nokia het helemaal niet fijn vindt als een connectie opeens weg valt (door het uitzetten van de auto). Getuige dit stukje:

"Tried all that andyt, but found out what the problem is thanks to an ex Motorola phone engineer. It's a problem with the version of bluetooth that nokia are using - it does not shut down properly and so causes the echo. The only way to do this is to turn the phone off & on again. Don't bother waiting for nokia to fix this because they won't. "

Probleem is overigens verholpen door na een BT connectie met zo'n audio device (BT connectie met mijn pc is geen probleem) de telefoon te herstarten. Maarja da's behelpen.
Kortom niet erg blij met de update.

Hier nog meer mensen die dat probleem hebben?
Overigens werkt ook mijn geregistreerde miniGPS applicatie niet meer. ;(

<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:32

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

QS08 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:27:
Ha Tweakers

Alvast bedankt,
Had vorige maand ook problemen met mijn n70 in China, mijn t-mobile sim deed het eerst wel maar werd na een tijdje geen enkele mast meer geaccepteerd. Terwijl een chinees simmetje van 6 euro het prima deed. Van 3g naar gsm mode switchen helpte wat af en toe..misschien heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
En toen was de N70 dood / not-done of alleen dit topic?
Iedereen aan de iPhone?

[ Voor 53% gewijzigd door LessRam op 17-11-2008 13:25 ]

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De n70 is in telefoonland gewoon bejaard te noemen, niets meer en niets minder. Dat het topic dan dood is, is een logisch gevolg ;)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste