Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je branded firmware hebt, zal t niet gaan via internet, wel via een NSP die halen dan gelijk je branded firmware weg, en daarna kan je gewoon via internet met de meegeleverde kabel updaten, simlock is geen probleem... Moet er wel bijzeggen dat niet alle problemen helemaal verdwijnen met de tomtom, maar ze zijn wel stukken minder ( maakt volgens mij ook uit wat voor BT carkit je erbij gebruikt.. met een parrot 3100 heb ik weinig problemen, met mn vorige Roadstar om de 15 minuten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roalt
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 17:56
roalt schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 21:11:
[...]

Bij mij zelfde laken en pak. Wacht nu al 2 weken op unlock code. Nog niet ontvangen dus to be continued...
Ja, die van mij is nu dus ook simlock vrij. Lijkt dat het unlocken bij T-mobile dus alleen via een brief gaat, niet via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 22:37:
[...]

Hoe werkt dat? want ik probeer een boel, maar krijg t maar niet voor elkaar :|
http://www.tunein.fm/
op deze site kan je progje downloaden (gratis)
dan opstarten, en streamen maar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

no problemo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen of er een (gratis) timer te krijgen is voor de N70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 10:36:
kan iemand mij vertellen of er een (gratis) timer te krijgen is voor de N70?
Zoek es even op 'Egg Clock'. Dat is een hele simpele maar nette timer.

Edit: even twee screenshots gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/eggclock.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/eggclock1.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door SanderTje! op 02-08-2007 14:06 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt, werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:36

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Uiteindelijk maar mijn tomtom kaartje ergens diep opgeduikeld en op vakantie lekker getomtomd :)

Maar nu moet ik tot mijn grote spijt melden dat mijn schermpje is overleden! Zomaar, plotseling.
Oftewel, ik klik mijn oude cover weer terug en ga morgen eens knokken bij de T-mobile winkel waar ie vandaan kwam. Even "for the time being" een motorola F3 gekocht :Y

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:32

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:20:
Voor de mensen die het net als ik niet konden vinden hoe je toetsenblokkering erop zet, zonder dat gedoe in het menu beveiling etc. Gewoon links boven in die toets indrukken en dan snel op het hekje.
manier....
Je bedoelt denk ik sterretje....

Mijn nokia is de laatste tijd erg traag..is hier nog wat aan te doen?
Foto's weggooien, defragmenteren :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Mr_gadget schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:29:
[...]

Mijn nokia is de laatste tijd erg traag..is hier nog wat aan te doen?
Foto's weggooien, defragmenteren :P ?
Defragmenteren, niet doen!

Toen ik dat deed was ik al mijn SMS'jes kwijt! Kan me geen andere reden bedenken waarom dat gebeurde, de rest van de data op het kaartje leek/lijkt intact.

[ Voor 4% gewijzigd door SanderTje! op 10-08-2007 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Heb vandaag een Torx schroevendraaier gehaald bij de Praxis. Hele ding opengeschroefd en het meeste spul er uit gepulkt. Het is naar mijn ogen, uuh oren, wel beter geworden maar kan denk ik wel wat beter. Omdat als ik de telefoon van mijn vader hoor (N73) die veel harder is met opstart geluid.

Ten slot had ik nog even een vraagje. Kan het "dakje" van de achterkant er ook af? Hier gaat het dus waar het Nokia logo op staat en waar je geluid en aanknopje inzitten. Zie dat wel op het filmpje bij de N70 dus kan het bij de N72 ook wel toch? Is dit dan net zoals het filmpje een schroevendraaier eronder zetten en dan omhoog duwen, of beschadig je zo dingen?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,
Heb deze week firmware van me N70 geupdate, ging allemaal prima. Maar nu krijg ik de eerste 2 of 3 keer als ik een nummer probeer te bellen de melding "fout bij verbinding" en daarna pakt ie hem wel opeens. Zelfde met gebeld worden, krijg ik opeens smsjes dat ik een aantal oproepen heb gemist. Al een aantal keren opnieuw opgestart, maar dat helpt niet.
Iemand hetzelfde probleem of weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:44:
Hey mensen,
Heb deze week firmware van me N70 geupdate, ging allemaal prima. Maar nu krijg ik de eerste 2 of 3 keer als ik een nummer probeer te bellen de melding "fout bij verbinding" en daarna pakt ie hem wel opeens. Zelfde met gebeld worden, krijg ik opeens smsjes dat ik een aantal oproepen heb gemist. Al een aantal keren opnieuw opgestart, maar dat helpt niet.
Iemand hetzelfde probleem of weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Het kan ook toevallig je netwerk zijn! Informeer er is naar bij de klantenservice van je provider.

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Nokia waarschuwt voor overhitting van 46 miljoen batterijen in mobiele telefoons. Het gaat om het accu type BL-5C. Klanten wordt dringend verzocht hun batterij te contoleren.

Kheb al meerdere mensen gezien, die een nieuwe batterij krijgen van Nokia !!!

Klik op deze link, en typ je nummer in wie weet krijg je een nieuwe toe gestuurd
https://batteryreplacement.nokia.com/batteryreplacement/en/

• niekbaars
  • Laatst online: 18-05 15:15
hetnet schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:10:
Nokia waarschuwt voor overhitting van 46 miljoen batterijen in mobiele telefoons. Het gaat om het accu type BL-5C. Klanten wordt dringend verzocht hun batterij te contoleren.

Klik op deze link, en typ je nummer in wie weet krijg je een nieuwe toe gestuurd
Inderdaad. Zowel de batterij van mijn telefoon en die van mijn vrouw vervangen. Niet gek: 2 "oude" batterijen inleveren en 2 gloednieuwe terugkrijgen. Go... Nokia _/-\o_

• SanderTje!
  • Niet online
niekbaars schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:44:
[...]

Inderdaad. Zowel de batterij van mijn telefoon en die van mijn vrouw vervangen. Niet gek: 2 "oude" batterijen inleveren en 2 gloednieuwe terugkrijgen. Go... Nokia _/-\o_
Ik had geen prijs helaas! Jammer, was er wel aan toe :) Hij is toch echt langzaam aan het sterven nu na veel intensief gebruik.

Verwijderd

Ik zou graag iets op willen nemen (geluid) met m'n N70, maar ik kom er achter dat dat niet langer kan zijn dan 1 minuut. Is er een mogelijkheid om langer op te nemen?

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:45:
Ik zou graag iets op willen nemen (geluid) met m'n N70, maar ik kom er achter dat dat niet langer kan zijn dan 1 minuut. Is er een mogelijkheid om langer op te nemen?
Toch echt even Google'en denk ik, zoiets lijkt me niet moeilijk te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje.
ik heb via bluethooth een paar liedjes doorgestuurd van pc naar gsm nokia N72.
daarna kan je via inbox dit liedje opslaan naar geheugenkaart, dit blijkt dus niet te lukken.
steeds zegt dit dat de geheugenkaart vol is.
maar dit klopt, het is een kaartje van 128mb en er is nog 122mb vrij op....
weet iemand wat hiervoor de oplossing zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

weet iemand of het mogelijk je gps ontvanger te loggen en dat dan later op bijv google earth projecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, met GECompanion (GoogleEarthCompanion) is dit mogelijk, maar niet tegelijkertijd met een ander programma dat je gpsmuis gebruikt... wel een beetje spelen met de instellingen, je kan elke seconde je positie opslaan, maar dat levert na een uur een bestand op met 3600 coordinaten van elk zon 20 getallen, dus behoorlijke bestanden. Als ik ga wandelen of zeer lange afstanden ga rijden zet ik hem meestal op een sec of 20, dan snij je op google earth alleen met de auto wel af en to een bochtje af... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hetnet schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:10:

Heel erg bedankt voor de link, was het alweer vergeten, en wist eigenlijk niet eens dat ik er eentje terug zou kunnen krijgen. Net even ingevuld, en ja hoor, ik krijg een gratis batterij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikheb sinds kort ook een N72, maar nu mis ik de mogelijkheid om de wekker voor alle werkdagen in 1x te kunnen zetten. Ik moet nu dus iedere dag de wekker opnieuw zetten, is er geen programma-tje dat dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:13:
Ikheb sinds kort ook een N72, maar nu mis ik de mogelijkheid om de wekker voor alle werkdagen in 1x te kunnen zetten. Ik moet nu dus iedere dag de wekker opnieuw zetten, is er geen programma-tje dat dit wel kan?
Gebruik je de wekker door een afspraak in je agenda te zetten of via 'Menu' --> 'Klok' --> 'Opties' --> 'Alarm instellen'. In het laatste geval gaat hij toch gewoon iedere dag?

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cdgrit schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:16:
[...]

Gebruik je de wekker door een afspraak in je agenda te zetten of via 'Menu' --> 'Klok' --> 'Opties' --> 'Alarm instellen'. In het laatste geval gaat hij toch gewoon iedere dag?
Nee, dan moet ik 'm iedere dag weer opnieuw zetten...

Verwijderd

Wat een problemen.. elke dag je wekker moeten zetten... Ik druk op "menu" dan staat t icoontje van "klok" al gelijk goed (wel ff zelf op de juiste plek zetten natuurlijk), dan nog 4 keer op die mooie knop in t midden van je pijltjestoetsen drukken en hij staat elke dag weer op dezelfde tijd...
Of je kiest natuurlijk voor een "vergadering" in je agende elke dag op de tijd dat je moet opstaan en kiest voor herhalen, dagelijks, zit je alleen ook elke zaterdag en zondag lekker vroeg rechtop in je bed :P :D

of zoek eens naar "nice alarm" voor s60

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 11:18 ]

Verwijderd

tja, dat kan natuurlijk ook... maar ik was het gewend met m'n oude telefoon, die deed dat automatisch, zodat ik het alarm niet kon vergeten.

Ik kan natuurlijk ook nog voor iedere werkdag een wekelijkse herhaling maken.

Ik zal eens gaan zoeken!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Via V&A heb ik een N70 gekocht inclusief 2GB geheugenkaartje, welke waarschijnlijk medio volgende week aankomen hier.

Ik wilde graag weten of er nog apps zijn die handig zijn als agenda, en wat spul om leuke dingen met de telefoon/bluetooth uit te halen.

Helaas geen 'goede site' met apps kunnen vinden, Symbian apps zijn zeldzaam en vaak duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:55

TVL

TheZeroorez schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:32:
Via V&A heb ik een N70 gekocht inclusief 2GB geheugenkaartje, welke waarschijnlijk medio
Ik dacht dat de N70 maar maximaal 1GB MCC aankon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:32:
Via V&A heb ik een N70 gekocht inclusief 2GB geheugenkaartje, welke waarschijnlijk medio volgende week aankomen hier.

Ik wilde graag weten of er nog apps zijn die handig zijn als agenda, en wat spul om leuke dingen met de telefoon/bluetooth uit te halen.

Helaas geen 'goede site' met apps kunnen vinden, Symbian apps zijn zeldzaam en vaak duur :(
Beter zoeken, want ze zijn er wel. Agenda zit er standaard op, wat je verstaat onder leuke dingen weet ik niet, kan vanalles zijn...maar ControlFreak is een leuk prog...lees anders de voorgaande topics eens door, staat vanalles in.
(ook dat de N70 2Gb kaartjes accepteert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roalt
TVL schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:01:
[...]

Ik dacht dat de N70 maar maximaal 1GB MCC aankon?
Nee, hoor, er past ook 2GB dual voltage MMC in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

Helaas is de Nokia N70 mij al vanaf dag 1 tegengevallen. Net als de "service" van Vodafone.
Maar goed, er is weer een probleem bij.

Hij wil niet meer opladen. Wat ik ook probeer, opladen ho maar!
Zijn er meer N70 eigenaren die dit probleem hebben? Zo ja, wat hebben jullie er aan gedaan?

Een vriendin van mij heeft in ieder geval ook dit probleem en zelfs na 2x opsturen heeft ze het nog,
dus als jullie andere oplossingen hebben gevonden hoor ik het graag.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdsur5all
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 09:28
Hallo mensen,

hebben jullie ook zo'n lange levertijd bij het leveren van de nokia N70??
Ik heb op 1 juli 2007 mijn N70 besteld, nog gevraagd en het was op voorraad.
Nu blijkt na paar keer bellen dat hij op back-order staat.
Ik heb nog steeds geen telefoon.
Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
7th-Phoenix schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:06:
Hij wil niet meer opladen. Wat ik ook probeer, opladen ho maar!
Zijn er meer N70 eigenaren die dit probleem hebben? Zo ja, wat hebben jullie er aan gedaan?
Dat probleem heb ik ook. Met heel veel morrelen met het draadje is het nog wel een paar keer gelukt. Bij mij is het gekomen nadat ik voor het eerst een (third-party) autolader had gebruikt, dacht dat daardoor gekomen zou zijn. Ik laad nu dus alleen nog maar in de auto op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op dit moment wel een ander probleem, en het is echt bloedirritant. Bepaalde knoppen werken gewoon niet meer, en dan maakt aan of uitzetten helemaal niets uit. Na een tijdje doen ze het, alsof er nooit iets gebeurt is. Het gaat dan om de knoppen om de volgende knoppen:
  • Naar links
  • Naar rechts
  • linker toets (bijvoorbeeld; OK)
  • rechtertoets (bijvoorbeeld; Annuleren)
Heeft iemand enig idee over dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:40
Sinds ik de firmware heb ge-update naar V 5.0705.3.0.1 (30-01-07) heb ik een probleempje. Als ik naar een contact ga en deze wil openen om 1 van de telefoonnummers te kiezen duurt dit idioot lang (zo'n 15 seconden) Dit probleem heeft de N70 van mijn vriendin ook sinds de firmware update. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Gdsur5all schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:52:
Hallo mensen,

Wat nu?
Waar had je um besteld ???????
Afzeggen !! gewoon ff bellen dat je gedult op is !! want de levertijd is gewoon te lang, en ergens anders bestellen en anders een ander model kiesen N72 of 73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Gdsur5all schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:52:
Hallo mensen,

Wat nu?
Het is echt schandalig dat het zo lang moet duren! Heb je hem besteld met of zonder abbonement?
Want soms gaan ze de telefoon pas versturen als het abbonement ingaat, maar dit is zeker niet het geval aangezien die op back order staat?

Maar als het kan, zou ik hem afzeggen en meteen ergens anders bestellen! Dan heb je hem volgende week zeker in huis!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:08:
Ik heb op dit moment wel een ander probleem, en het is echt bloedirritant. Bepaalde knoppen werken gewoon niet meer, en dan maakt aan of uitzetten helemaal niets uit. Na een tijdje doen ze het, alsof er nooit iets gebeurt is. Het gaat dan om de knoppen om de volgende knoppen:
  • Naar links
  • Naar rechts
  • linker toets (bijvoorbeeld; OK)
  • rechtertoets (bijvoorbeeld; Annuleren)
Heeft iemand enig idee over dit probleem?
Niemand? Ik ga vandaag maar even de firmware er opnieuw opgooien, misschien helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:32:
[...]

Niemand? Ik ga vandaag maar even de firmware er opnieuw opgooien, misschien helpt dat.
Ligt je toetsenbord wel goed op de contactpuntjes van je telefoon? Misschien dat je hem even open kunt halen en zien of hij goed ligt/geen vuiligheid ertussen zit?

Mijn probleem wat eerder hier besproken is m.b.t. de chocola in de telefoon is helemaal opgelost!
Ik heb een torx 6 schroevendraaier gehaald en hem open gehaald. Eerst wat spul weggehaald maar dat wou niet lukken. Toen nog verder opengehaald en je wilt niet weten wat er allemaal uit kwam :O.
Het zat in het gangetje richting de microfoon, onder de microfoon en zelfs helemaal in! de microfoon. Deze zelfs nog opengehad om hem leeg te halen en het is nu gewoon weer goed!
Sinds een paar maand heb ik weer normaal geluid uit mijn telefoon, het is wel weer even wennen hoor :p.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roalt
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:32:
[...]

Ik heb dit probleem in mijn eerste jaar van mijn N70 al gehad. Sommige toetsen werkten niet. Ben naar Nokia Service point geweest en deze heeft het verholpen. Persoon aldaar vertelde dat mijn mobieltje 'nat' was geworden en dat het eigenlijk niet onder garantie viel. Voor zover ik weet is ie nooit nat geworden dus hoefde ik uiteindelijk niets te betalen.

Waarschijnlijk zijn dus je contactjes ge-oxideerd. Beste is dus bij een NSP langs te gaan...

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdsur5all
Infinitytron schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:03:
[...]

Het is echt schandalig dat het zo lang moet duren! Heb je hem besteld met of zonder abbonement?
Want soms gaan ze de telefoon pas versturen als het abbonement ingaat, maar dit is zeker niet het geval aangezien die op back order staat?

Maar als het kan, zou ik hem afzeggen en meteen ergens anders bestellen! Dan heb je hem volgende week zeker in huis!
Ik heb hem bij mijn verlenging van mijn abbonnement gekregen. zeg maar.
Het abbonnement is al ingegeaan maar ik heb nog niets gezien wat betreft mijn telefoon.

Zelfs zo erg was het dat ik mijn contract (nieuwe) ook niet kreeg immers die zou worden meeverstuurd met de telefoon.
Ik heb gezegd dat ik daar niet op wilde wachten en dat ik mijn contract direct wilde. Toen hebben ze het mij al op gestuurd.

Maar ik ga nog even bellen met Vodafone.

Edit:
Ik heb gebeld met Vodafone.
blijkt dat ze mij een verkeerd toestel hadden toegekend in het systeem die niet meer te leveren was.
Ik zou de nokia N70 krijgen met het Vodafone label erop aan de frontje.
Maar nu krijg ik de N70 zonder Vodafone label erop.
Aldus de medewerker van Vodafone is dat het enige verschil tussen de toestellen.
Ik krijg hem binnen een week.

[ Voor 16% gewijzigd door Gdsur5all op 27-08-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was tot vorige week erg content met mijn N70.
TT is erg gemakkelijk en hij werkt(e) altijd.

Vorige week liep het toestel vast bij een binnenkomend gesprek en sindsdien is het ellende met het toestel. Het lijkt erop dat het toestel af en toe vastloopt. Het scherm hangt en hij reageert niet meer op de toetsen. De enige remedie is het verwijderen van de batterij.

Ik heb enkele malen geprobeerd om het toestel opnieuw te starten maar ook dat ging niet van harte.
Gisteren het toestel (opnieuw) voorzien van de nieuwste Firmware (5.0705.3.0.1) en vervolgens de backup teruggezet. Dit heeft het probleem niet verholpen.

Wederom de firmware erop gezet en de backup achterwege gelaten. Nog steed lijkt het toestel af en toe te herstarten (blanco scherm met vaag de tekst "Nokia")

Ik ben zo'n beetje door mijn opties heen. Wie heeft er een suggestie voor me?
Ik heb geen garantie meer op het toestel dus zou het graag eerst zelf willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:51:
Ik was tot vorige week erg content met mijn N70.
TT is erg gemakkelijk en hij werkt(e) altijd.

Vorige week liep het toestel vast bij een binnenkomend gesprek en sindsdien is het ellende met het toestel. Het lijkt erop dat het toestel af en toe vastloopt. Het scherm hangt en hij reageert niet meer op de toetsen. De enige remedie is het verwijderen van de batterij.

Ik heb enkele malen geprobeerd om het toestel opnieuw te starten maar ook dat ging niet van harte.
Gisteren het toestel (opnieuw) voorzien van de nieuwste Firmware (5.0705.3.0.1) en vervolgens de backup teruggezet. Dit heeft het probleem niet verholpen.

Wederom de firmware erop gezet en de backup achterwege gelaten. Nog steed lijkt het toestel af en toe te herstarten (blanco scherm met vaag de tekst "Nokia")

Ik ben zo'n beetje door mijn opties heen. Wie heeft er een suggestie voor me?
Ik heb geen garantie meer op het toestel dus zou het graag eerst zelf willen proberen.
Loopt hij vast TIJDENS gebruik van TT? Want dat gebeurt me de laatste tijd ook steeds vaker, dacht zelf dat t aan de combi TT en parrot lag ( ruzie via bluetooth) batterij hoef ik niet te verwijderen, gewoon uit=aan en alles werkt weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:33:
[...]

Loopt hij vast TIJDENS gebruik van TT? Want dat gebeurt me de laatste tijd ook steeds vaker, dacht zelf dat t aan de combi TT en parrot lag ( ruzie via bluetooth) batterij hoef ik niet te verwijderen, gewoon uit=aan en alles werkt weer..
Bedankt voor je reactie..

Tijdens het gebruik van TT heb ik nog geen problemen gehad. Inmiddels draait de telefoon nu anderhalve dag met verse firmware erop en is al enkele malen vastgelopen (TT niet geinstalleerd en BT staat uit)
het lijkt willekeur wnt hij loopt vast tijden het opladen, tijden het openen van de Inbox en tijdesn het openen van het menu. Wanneer de telefoon vastloopt reageert hij helemaal nergens meer op.De enige remedie is dan de batterij eruit en opnieuw (proberen te) starten.

Ik kan dus niet achterhalen wat het probleem is maar het is in ieder geval erg frustrerend

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:41
Dat de openingen van de N70 zoals voor de oplader, pc-kabel niet afgeschermd zijn heeft voor mij gevolgen gekregen.
Ik heb het toestel altijd los in mijn zak maar daar zat blijbaar gruis in van wat hondenbrokjes die ik had meegenomen als beloning voor mijn honden.
Dat gruis is in de opening van de oplader gaan zitten. Dit had ik pas door toen ik mijn oplader wilde inpluggen. Die ging er niet meer in namelijk.
Nu heb ik geprobeert zowel de opening in het toestel als de opening van de plug schoon te maken maar het lukt me niet genoeg. De plug wil er niet goed in. Iemand nog tips?
Ik zat zelf eraan te denken dat wanneer het echt niet meer lukt om de draden van de oplader door te knippen en de batterij rechtstreeks op te laden. Kan dat?

• hetnet
Artwido schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:52:
Dat de openingen van de N70 zoals voor de oplader, pc-kabel niet afgeschermd zijn heeft voor mij gevolgen gekregen.
Ik heb het toestel altijd los in mijn zak maar daar zat blijbaar gruis in van wat hondenbrokjes die ik had meegenomen als beloning voor mijn honden.
Dat gruis is in de opening van de oplader gaan zitten. Dit had ik pas door toen ik mijn oplader wilde inpluggen. Die ging er niet meer in namelijk.
Nu heb ik geprobeert zowel de opening in het toestel als de opening van de plug schoon te maken maar het lukt me niet genoeg. De plug wil er niet goed in. Iemand nog tips?
Ik zat zelf eraan te denken dat wanneer het echt niet meer lukt om de draden van de oplader door te knippen en de batterij rechtstreeks op te laden. Kan dat?
Dat zou wel de laatste optie zijn dan.........
Er zijn printplaat boortjes in de handel, 0,3,en oplopend naar 2,8 mm daarmee moet je zo'n hondenbrokje er toch zo mee uit hebben geboord !!!
Su6 8)

• TheZeroorez
  • Niet online
Dé tip voor zulk soort ongein:

Een dun stokje en wat siliconenkit. Zo heb ik eens een enorm grote knikker die klem zat in een subwoofer (broertjes) verwijderd dmv een grote dopsleutel en een lading kit. Gewoon ff laten drogen en dan eruit rukken 8)

Zeer relaxed toestel trouwens, die N70. Nieuwe accu is onderweg trouwens :P

[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 30-08-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Artwido schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 12:52:
Zou je de telefoon niet open kunnen maken d.m.v. een Torx 6 schroevendraaier en zo bij de opening komen van de oplader? Lijkt me handiger dan die boortjes

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
ik heb al met een boortje geprobeert en de plug er idd wat verder in maar niet ver genoeg om contact te maken.
of openmaken zin heeft? ik denk niet dat ik er dan beter bijkom. ik moet toch in de openingen zelf zijn. ik heb het idee dat ik het gruis met het boortje juist vaster heb aangedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Artwido schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:34:
ik heb al met een boortje geprobeert en de plug er idd wat verder in maar niet ver genoeg om contact te maken.
of openmaken zin heeft? ik denk niet dat ik er dan beter bijkom. ik moet toch in de openingen zelf zijn. ik heb het idee dat ik het gruis met het boortje juist vaster heb aangedrukt.
Koop een nieuwe port connector voor 7.95 inclusief verzendkosten.

http://www.mobielbereikba...+Port+Connector+Origineel
Afbeeldingslocatie: http://www.mobielbereikbaar.nl/afbeeldingen/producten/MF67801524_1.jpg
om hem open ta maken heb je mischien nog zo'n setje nodig:
http://www.mobielbereikba...-6+Opening+Tool+Origineel
Afbeeldingslocatie: http://www.mobielbereikbaar.nl/afbeeldingen/producten/KK68118418_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
TVL schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:02:
[...]

Koop een nieuwe port connector voor 7.95 inclusief verzendkosten.

http://www.mobielbereikba...+Port+Connector+Origineel
[afbeelding]
om hem open ta maken heb je mischien nog zo'n setje nodig:
http://www.mobielbereikba...-6+Opening+Tool+Origineel
[afbeelding]
Heee dat is het overwegen waard. Tnx voor de info! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Heb je de lijm-methode ook al geprobeerd, met een tandenstoker oid?

Verder zou ik sowieso die plastic dingetjes niet kopen; dat gaat prima met een creditcard, schroevendraaier, of wat dan ook, maar meer dan zes euro voor plastic dingetjes om ertussen te steken? No ty :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Artwido schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:12:
[...]

Heee dat is het overwegen waard. Tnx voor de info! :)
Die poort conector ........... daar zit geen oplaad gaatje in dat is appart oftewel zit ernaast.
En dat het niet lukte met dat boortje, komt omdat boortje dan hol zou moeten zijn. kijk maar naar je oplaadsnoertje. ( had zelf niet gekeken maar nu wel )
misschien eens uitblazen met hogedruk bij een garage !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien dat je in de binnenkant van je opladerstekker perongeluk wat zooi heb gekregen de 1e keer dat je hem erin stak? Die dus ook even schoonmaken van binnen zou kunnen schelen ( uiteraard wel ff uit t stopcontact halen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ik ga al jullie adviezen uitproberen :)
En laat direct weten als het gelukt is. ;)

tnx anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 13:42
Als ik m'n tel aan de pc heb gehangen met de DKU-kabel, en ik haal hem weer los, blijft het USB-icoontje op het scherm van mijn tel staan.. Weet iemand wat ik daaraan kan doen? een paar keer vast- en los klikken helpt niet. Ook zit de laatste software erin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
cowgirl schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:55:
[...]

Dat probleem heb ik ook. Met heel veel morrelen met het draadje is het nog wel een paar keer gelukt. Bij mij is het gekomen nadat ik voor het eerst een (third-party) autolader had gebruikt, dacht dat daardoor gekomen zou zijn. Ik laad nu dus alleen nog maar in de auto op.
Probleem had ik ook, maar bij mij waren de draden in de oplader geboken (door te strak oprollen). Nieuwe oplader gekocht en alle problemen verholpen.

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Laat maar zitten, heb hem al gevonden...

[ Voor 93% gewijzigd door CH4OS op 04-09-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Artwido schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 00:33:
Ik ga al jullie adviezen uitproberen :)
En laat direct weten als het gelukt is. ;)

tnx anyway!
Volgens mij is het zo'n ding dat je nodig hebt:
http://www.gsmpunt.nl/det...2375&merk=Nokia&model=N70
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmpunt.nl/uploads/product2375.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 13:42
kaydecop schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:07:
Als ik m'n tel aan de pc heb gehangen met de DKU-kabel, en ik haal hem weer los, blijft het USB-icoontje op het scherm van mijn tel staan.. Weet iemand wat ik daaraan kan doen? een paar keer vast- en los klikken helpt niet. Ook zit de laatste software erin..
Niemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan- en uitzetten, software updaten/opnieuw erop gooien.

C.q., wat heb je zelf geprobeerd behalve erin en eruit klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
kaydecop schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:07:
Zelf heb ik hier wel eens last van, maar volgens mij maakt het niet veel uit als het erin blijft staan toch? Aan - en uitzetten moet denk ik wel de oplossing zijn als je het persé weg wil hebben, zoals Uniquement ook al zei.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdsur5all
Ik heb hem uiteindelijk binnen een week gekregen. Erg snel.
Het is de versie waarbij er Vodafone bij opstaat.
Hij bevalt me goed trouwens.
Ben druk bezig om alles te leren hoe het werkt.

Verwijderd

Het lijkt erop dat het probleem wat ik hierboven beschreef ook nog te maken heeft met de batterij. Bij een volle batterij treedt het probleem minder vaak op dan met een lege.

Reset en nieuwe firmware geeft dus niets. Ik denk dat de mijne toch maar eens richting het Nokia Support centre moet worden geschopt gestuurd...

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 23:21
is er al iemand achter hoe je bij een nokia n70 een eigen screensaver kan instellen?
tekst,datum tijd en tmobile zitten er standaard op maar ik wil een eigen.

iemand een idee????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimshaker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:01
Weet iemand welke instelling ik moet wijzigen zodat applicaties kunnen verbinden met internet op de N70?

Software als Googlemaps, Ebuddy, etc... kunnen allemaal geen verbinding maken terwijl het via opera en de ingebakken browser wel werkt, ook e-mail ophalen is geen probleem.

Als het nog iets uitmaakt, ik heb Telfort unlimited. De instellingen heb ik nog eens verwijderd en nog eens toe laten sturen maar dat hielp ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook in het bezit van een Nokia N70, ben er erg content mee.

Maar ik heb nu een probleem(pje), ik heb er een Kingston 2GB kaartje inzitten, ik kon gewoon m'n tel vol zetten met songs ed. Maar nu kan ik er niets meer opzetten (heb al m'n songs verwijderd). Al krijg ik een nummer van iemand via BT en wil hem opslaan zegt de telefoon: Muziekspeler: Onvoldoende geheugen voor bewerking Wis eerst enkele gegevens.

Ik ging dus kijken hoeveel Gig ik nog overhad, en ik heb gewoon meer als 1,8 gig over.
Weet iemand wat er aan de hand is, en heeft iemand anders iets soortgelijks meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:09:
Ik ben ook in het bezit van een Nokia N70, ben er erg content mee.

Maar ik heb nu een probleem(pje), ik heb er een Kingston 2GB kaartje inzitten, ik kon gewoon m'n tel vol zetten met songs ed. Maar nu kan ik er niets meer opzetten (heb al m'n songs verwijderd). Al krijg ik een nummer van iemand via BT en wil hem opslaan zegt de telefoon: Muziekspeler: Onvoldoende geheugen voor bewerking Wis eerst enkele gegevens.

Ik ging dus kijken hoeveel Gig ik nog overhad, en ik heb gewoon meer als 1,8 gig over.
Weet iemand wat er aan de hand is, en heeft iemand anders iets soortgelijks meegemaakt?
Sla je hem wel goed op op je geheugenkaart en niet per ongeluk op het geheugen van de telefoon?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke tip om je baas er van te overtuigen dat je een Nseries van de zaak moet hebben, maak hem onderdeel van de bedrijfscentrale. Mooie oplossing, is helaas niet van vandaag op morgen ingevoerd.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Op het meegeleverde geheugenkaartje stonden ook een paar mooie applicaties zoals Word en dergelijke. Nu heb ik een hele tijd terug een Kingston kaartje gekocht van 1 gb en zou graag dat Word weer terug willen toveren naar het Kingston-kaartje, is dit ook mogelijk?

Heb zelf al wat op kaartje zitten snuffelen maar kan niet echt iets vinden wat wijst op Word install file oid.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Infinitytron schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:53:
Op het meegeleverde geheugenkaartje stonden ook een paar mooie applicaties zoals Word en dergelijke. Nu heb ik een hele tijd terug een Kingston kaartje gekocht van 1 gb en zou graag dat Word weer terug willen toveren naar het Kingston-kaartje, is dit ook mogelijk?

Heb zelf al wat op kaartje zitten snuffelen maar kan niet echt iets vinden wat wijst op Word install file oid.
Iemand?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Ik heb gewoon van mijn meegeleverde kaartje alles gekopieerd naar de nieuwe kaart en ik had alles weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
Infinitytron schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:53:

Op de website van noikia kan je de programma's die meeeleverd zijn altijd weer downloaden. Ook door te googlelen met trefwoorden Nokia en Symbian kom je volop (ook gratis) programma's tegen. En kijk ook eens op 1e pagina van deze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja ik kan dat wel eens kopieren inderdaad van het ene kaartje naar het andere. Ik was ook al even aan het zoeken op de Nokia site na het berichtje van niekbaars. Tot op heden nog niets gevonden.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
laat maar

[ Voor 97% gewijzigd door Barry|IA op 16-10-2007 02:28 ]

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
Infinitytron schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:27:
Ja ik kan dat wel eens kopieren inderdaad van het ene kaartje naar het andere. Ik was ook al even aan het zoeken op de Nokia site na het berichtje van niekbaars. Tot op heden nog niets gevonden.
http://europe.nokia.com/A4144744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:15:
[...]

Sla je hem wel goed op op je geheugenkaart en niet per ongeluk op het geheugen van de telefoon?
Ik heb hetzelfde probleem, dat als ik via een vriend iets via BT krijg, dat ik het niet kan opslaan.
Ik krijg hem dan als bericht binnen, dus als ik dan op opslaan druk staat er: geheugen of geheugen kaart.
Dus dan druk ik op geheugenkaart, en dan staat er: Muziekspeler: onvoldoende geheugen voor bewerking. Wis eerst enkele gegevens. Terwijl er nog 1.8gig opstaat.

Ik heb het gevoel, dat hij alles op m'n telefoon geheugen opslaat. Kan ik dat ergens veranderen, dat ie alles op m'n geheugenkaart opslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:46:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, dat als ik via een vriend iets via BT krijg, dat ik het niet kan opslaan.
Ik krijg hem dan als bericht binnen, dus als ik dan op opslaan druk staat er: geheugen of geheugen kaart.
Dus dan druk ik op geheugenkaart, en dan staat er: Muziekspeler: onvoldoende geheugen voor bewerking. Wis eerst enkele gegevens. Terwijl er nog 1.8gig opstaat.

Ik heb het gevoel, dat hij alles op m'n telefoon geheugen opslaat. Kan ik dat ergens veranderen, dat ie alles op m'n geheugenkaart opslaat?
Ja dit doet hij standaard inderdaad, gisteren verstuurde ik ook iets via BT van pc naar telefoon en kreeg toen dezelfde foutmelding (Muziekspeler: onvoldoende geheugen voor bewerking. Wis eerst enkele gegevens.). Hij krijgt het als sms binnen dus dat gaat op het telefoon geheugen (omdat het sms is). Weet zo niet waar je dat kan veranderen.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn00
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 13:45
ik heb een klein probleempje met mijn nokia n70.

omdat ik eerst ook een telefoon had met een mmc kaart deed ik deze even in mijn n70.
opeens had ik 2 mappen in mijn menu met de naam configurations zonder iets er in stond,
dus ik wou deze verwijderen maar elke keer als ik dat doe lukt het niet en gaat hij terug naar het beginscherm.

weet iemand hoe ik deze mappen kan verwijderen??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn00
Modbreak:We zijn hier geen helpdesk!

Binnen 2 uur kicken is echt not_done!

[ Voor 84% gewijzigd door Ginz op 19-10-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ondanks dat ik je reactie enigszins kan begrijpen en zo reageren overbodig!

[ Voor 84% gewijzigd door Ginz op 19-10-2007 10:01 ]

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:46:
[...]

Berichten > opties > instellingen > overige > gebruikt geheugen wijzigen in geheugenkaart.
Maar pas op: hierna moet je opnieuw je mailbox definieren. Deze volgorde (eerst geheugen instellen en daarna je mailbox definieren) wordt in geen enkele gebruiksaanwijzing of help vermeld !!!

M.Vr.Gr.
Niek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gast, even relaxed, je mag je vraag pas kicken als er een dag niet op is gearegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn00
martijn00 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:36:
ik heb een klein probleempje met mijn nokia n70.

omdat ik eerst ook een telefoon had met een mmc kaart deed ik deze even in mijn n70.
opeens had ik 2 mappen in mijn menu met de naam configurations zonder iets er in stond,
dus ik wou deze verwijderen maar elke keer als ik dat doe lukt het niet en gaat hij terug naar het beginscherm.

weet iemand hoe ik deze mappen kan verwijderen??????
Sorry, dit is mijn broertje geweest met een probleem denk ik. Ik heb dit zelf niet geschreven, en kom er net pas achter.

Hij heeft de zelfde mobiel als mij namelijk een ook een N70

*Offtopic* Komt er van als je ingelogt blijft op de computer van je ouders, als je daar een keer op zit.

[ Voor 54% gewijzigd door martijn00 op 23-10-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar SMS probleem.

Ik heb sinds 'n paar jaar een Nokia N70 met prepaid kaarten van O2 en ben tot nu toe altijd tevreden geweest over dit toestel maar sinds 'n dag of 8 doet ie wat raar.

's ochtends kreeg ik enkele smsjes, waarbij ie nog gewoon 't sms geluid maakte en in het display iets te staan kwam als "u heeft 1 bericht ontvangen" maar dezelfde middag wou ik een oud smsje teruglezen en zag ik opeens dat ik 'n new sms had, maar zonder dat de gsm dus was afgegaan.

Als ik nu 'n smsje krijg verschijnt meestal (ook niet eens altijd) wel het envelopje in de hoek van 't display maar er wordt geen geluid afgespeeld en hij vibrate ook niet meer.

Ik heb de profielen nagekeken, een new profiel aangemaakt, de gsm enkele malen aan en off gezet, batterij, simkaart en memorychip in en uit gehaald maar allemaal blijkt niet te werken.

Ik heb over de laatste paar dagen vanalles geprobeerd, uiteraard wel eerst van de berichten, foto's en txt's een backup gemaakt op m'n pc.

De soft reset heeft niet geholpen dus ik heb 'n firmware update geprobeerd, ik had versie 3.nogwat en heb nu 5.nogwat en eindelijk werkt 't weer.

PING PING "1 new message received" 8)

Ik blij, maar niet voor lang. 8)7

Na 't terugzetten van de berichten e.d. van m'n pc naar de gsm is 't probleem weer terug. Dus opnieuw geflashed met de firmware, en toen stapje voor stapje dingen gaan terug zetten om te kijken waar 't probleem ligt, en dat blijkt bij m'n txt's te liggen.

Ik heb ongeveer 2500 txt en die waren opgeslagen op 't telefoongeheugen, en die wil ik graag op 'n gsm houden, vindt 't leuk om daar af en toe door heen te lezen.

Dus, ik flash de telefoon door de nieuwste firmware er (opnieuw) op te zetten, en 't probleem is opgelost.

Maar zodra ik m'n 2500 berichten weer terug op m'n gsm zet is 't probleem weer terug.

Dus ik dacht ik zet de berichten op m'n geheugenkaart (1 gig) ipv op de telefoon. Dus in de gsm selecteer ik opslaan op geheugen kaart bij berichten optie's, waarna m'n inbox dus leeg is.
Toen sloot ik gsm weer aan op pc, en zette de berichten terug, in de hoop dat hij ze op de geheugenkaart zou zetten, maar zodra de telefoon gereset is krijg ik dan de melding dat ie ze daar niet kan opslaan (er is ruimte genoeg) en dat ze in 't telefoongeheugen worden neergezet.

Wat ik me nu dus afvraag cq aan het proberen ben is hoe ik m'n 2500 berichten die in 't telefoongeheugen (en op de pc) staan op m'n geheugenkaart krijg.

Ze van de pc naar de geheugenkaart slepen/kopieren werkt niet via pc suite helaas.

Iemand enig idee hoe ik dat 't beste kan doen ?

[ Voor 187% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn00
Ik heb een Nokia N70 nu al weer 1 jaar alleen ik heb de laatste tijd wat problemen, namelijk:

1. ik kan geen muziek meer afspelen.
2. mijn programma's doen het niet meer.
3. mijn games doen het niet meer.
4. er worden nogal vage lettertypes getoond, in het begin had ik heel andere lettertypes

Wat ik al heb geprobeerd:
1. De firmware updaten
2. Voor muziek andere programma's proberen. Dit heeft niet het gewenste resultaat.
3. Programma's opnieuw installeren, dat helpt ook niet.

Graag tips om deze probleemen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn00
*schopje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Heb je, ipv de firmware alleen te updaten, ook zo'n reset gedaan? Volgens mij gaan die nog iets dieper.

Enneh, heb je écht zo'n haast? Dan zul je denk ik toch zelf nog iets meer kunnen zoeken enzo :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn00
TheZeroorez schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:58:
Heb je, ipv de firmware alleen te updaten, ook zo'n reset gedaan? Volgens mij gaan die nog iets dieper.

Enneh, heb je écht zo'n haast? Dan zul je denk ik toch zelf nog iets meer kunnen zoeken enzo :>
Een reset werkt niet bij mij. Er staat dan dat ik een code moet invoeren en die heb ik niet.

Of ik haast heb? een beetje wel want de verzekering van mij abbonoment loopt af en als blijkt dat ik het niet kan oplossen wordt er mischien gratis wat gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
*# 7370 # >>> Soft format
Hard format: Telefoon uitzetten, groene knop indrukken en dan * en 3 tot dat 'formatting' verschijnt.
Let op: Zorg voor een volle accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn00
TheZeroorez schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:59:
*# 7370 # >>> Soft format
Hard format: Telefoon uitzetten, groene knop indrukken en dan * en 3 tot dat 'formatting' verschijnt.
Let op: Zorg voor een volle accu.
Soft format geprobeert, dat helpt niet.
Hard format werkt niet, mischien kun je dat wat uitgebreider uitleggen want na 1 min. vond ik het toch wel wat te lang duren.

*Offtopic* Wat zijn we lekker actief hier zeg :9 niet dus

[ Voor 6% gewijzigd door martijn00 op 28-10-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Even heel wat anders! ;)
De N70 is nu alweer een tijdje in omloop.. en hoewel sommige hem nog niet zo lang hebben, is het voor sommigen alweer tijd om een ander toestel aan te schaffen!

Zelf denk ik aan de N95 als opvolger. Symbian blijft fantastisch: de mogelijkheden, in hoge mate aan te passen aan de eigen wensen en natuurlijk de programma's die ervoor zijn.

De N95 is weer een stap verder, iets luxer weer, kan nog meer, groter scherm: meer mogelijkheden. Dat zie je dan ook terug in de kosten, maar ik denk dat het het waard is.

Wat zijn de toestellen die jij op het oog hebt, als het gaat om een opvolger na je N70? :) En uiteraard, waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:19:
Raar SMS probleem.

Ik heb sinds 'n paar jaar een Nokia N70 met prepaid kaarten van O2 en ben tot nu toe altijd tevreden geweest over dit toestel maar sinds 'n dag of 8 doet ie wat raar.

's ochtends kreeg ik enkele smsjes, waarbij ie nog gewoon 't sms geluid maakte en in het display iets te staan kwam als "u heeft 1 bericht ontvangen" maar dezelfde middag wou ik een oud smsje teruglezen en zag ik opeens dat ik 'n new sms had, maar zonder dat de gsm dus was afgegaan.

Als ik nu 'n smsje krijg verschijnt meestal (ook niet eens altijd) wel het envelopje in de hoek van 't display maar er wordt geen geluid afgespeeld en hij vibrate ook niet meer.

Ik heb de profielen nagekeken, een new profiel aangemaakt, de gsm enkele malen aan en off gezet, batterij, simkaart en memorychip in en uit gehaald maar allemaal blijkt niet te werken.

Ik heb over de laatste paar dagen vanalles geprobeerd, uiteraard wel eerst van de berichten, foto's en txt's een backup gemaakt op m'n pc.

De soft reset heeft niet geholpen dus ik heb 'n firmware update geprobeerd, ik had versie 3.nogwat en heb nu 5.nogwat en eindelijk werkt 't weer.

PING PING "1 new message received" 8)

Ik blij, maar niet voor lang. 8)7

Na 't terugzetten van de berichten e.d. van m'n pc naar de gsm is 't probleem weer terug. Dus opnieuw geflashed met de firmware, en toen stapje voor stapje dingen gaan terug zetten om te kijken waar 't probleem ligt, en dat blijkt bij m'n txt's te liggen.

Ik heb ongeveer 2500 txt en die waren opgeslagen op 't telefoongeheugen, en die wil ik graag op 'n gsm houden, vindt 't leuk om daar af en toe door heen te lezen.

Dus, ik flash de telefoon door de nieuwste firmware er (opnieuw) op te zetten, en 't probleem is opgelost.

Maar zodra ik m'n 2500 berichten weer terug op m'n gsm zet is 't probleem weer terug.

Dus ik dacht ik zet de berichten op m'n geheugenkaart (1 gig) ipv op de telefoon. Dus in de gsm selecteer ik opslaan op geheugen kaart bij berichten optie's, waarna m'n inbox dus leeg is.
Toen sloot ik gsm weer aan op pc, en zette de berichten terug, in de hoop dat hij ze op de geheugenkaart zou zetten, maar zodra de telefoon gereset is krijg ik dan de melding dat ie ze daar niet kan opslaan (er is ruimte genoeg) en dat ze in 't telefoongeheugen worden neergezet.

Wat ik me nu dus afvraag cq aan het proberen ben is hoe ik m'n 2500 berichten die in 't telefoongeheugen (en op de pc) staan op m'n geheugenkaart krijg.

Ze van de pc naar de geheugenkaart slepen/kopieren werkt niet via pc suite helaas.

Iemand enig idee hoe ik dat 't beste kan doen ?
Ik heb tot me grote verbazing exact het zelfde probleem, na het terug zetten van de backup is weer netjes het zelfde probleem geen melding van de binnenkomende SMSjes... :'( ook ik het bijna 2500 SMSjes in me inbox die ik graag zou willen bewaren.

Ik zoek heftig met je mee naar een oplossing dus als iemand iets weet om je SMSjes op te slaan vanuit het telefoon geheugen naar de geheugen kaart houdt ook ik me aanbevolen

ps ik maakt trouwens gebruik van t-mobile abbo.

met vriendelijke groeten
Frankkies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Altijd als ik dat heb, hoef ik alleen maar m'n telefoon even uit en aan te zetten. Maar dat heb je neem ik aan al geprobeerd?

Als ie weer opgestart is, krijg ik direct de melding hoeveel berichten er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 00:02:
Even heel wat anders! ;)
De N70 is nu alweer een tijdje in omloop.. en hoewel sommige hem nog niet zo lang hebben, is het voor sommigen alweer tijd om een ander toestel aan te schaffen!

Zelf denk ik aan de N95 als opvolger. Symbian blijft fantastisch: de mogelijkheden, in hoge mate aan te passen aan de eigen wensen en natuurlijk de programma's die ervoor zijn.

De N95 is weer een stap verder, iets luxer weer, kan nog meer, groter scherm: meer mogelijkheden. Dat zie je dan ook terug in de kosten, maar ik denk dat het het waard is.

Wat zijn de toestellen die jij op het oog hebt, als het gaat om een opvolger na je N70? :) En uiteraard, waarom?
n76 niet zo een hele grote stap voorwaarts, maar hij zal over een half jaar wel goedkoper zijn. Plus ik heb em even getest en het scherm is groter, de camera (zo vaak gebruik ik die niet) even goed/slecht en ook symbian. maar wel wat gelikter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Even heel wat anders! ;)

P1i... Waarom? Vooral de looks O+ & de goede reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Even heel wat anders! ;)

Ik zit ook al tijdje te kijken naar een opvolger voor de N70.
De N95I http://www.gsm.nl/pages/d...=aanb16601&toestel=130386
staat ook op mijn lijstje, maar ben ook wel te verleiden voor de Ultimate 9502.
http://www.imate.com/prod...uct=ultimate9502&skinid=1
Kweet alleen niet of deze in nederland uitkomt.
En ik heb nog ff de tijd, tot april dan loopt abbo pas af........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Zijn er al mensen die een N95 hebben ?
zoja ... is het een mooi apparaatje, ben je tevreden, en wat kost het!!

ik zie div: aanbiedingen op internet van div. providers.
de meeste toch rond 25 euro per maand.
Wie weet de goedkoopste te vinden >:) (of dat iets voor een nieuw topic ? )
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste