Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 19:47
TommyboyNL schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:29:
Ik heb geen ervaring met die crashes, maar ik weet wel dat je telefoon eerder crasht als de accu leeg begint te raken. Heb je ook veel software op de achtergrond draaien?
Accu is vol :)
Nee, ik sluit altijd alles netjes af.
SietzeJBL schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:44:
[...]

Heb je toevallig je backup teruggezet? Ik heb dat toen ook gehad en heb toen een hard reset gedaan en toen was het probleem over.. alleen wilde het alsnog niet lukken om alles terug te krijgen zoals het was, dus dat heb ik dan maar handmatig weer gedaan.
Jah had backup gemaakt van telefoon op kaart. En toen weer vanaf kaart teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
MaZeS schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 12:38:
Heb gisteren een 2gb kingston mobile mmc kaartje in een N70 van een kennis gedaan. Had deze in fat geformateerd via mijn laptop.
Als ik hem echter in de telefoon stop geeft deze aan dat de kaart beschadigd is.
Na formateren ziet de telefoon hem weer wel, maar kan mijn laptop de kaart niet meer lezen.(of ik weer opnieuw wil formateren)
Weet iemand wat voor een bestandssysteem de N70 precies gebruikt, en zijn er meer mensen die met een cardreader werken?
Het is namelijk de bedoeling dat er tomtom op het kaartje wordt gezet.
Gaat dit direct via de datakabel anders ook lukken?
Het probleem wat jij vermeld heb ik ook gehad (zowel bij mijn gewonen PC met USBcardreader als op mijn Laptop met ingebouwde cardreader). De 2GB kaartjes moet je persé door de telefoon laten formateren anders (zoals je gemerkt hebt) herkend de N70 hem niet. Dat je cardreader hem niet herkend is een veel voorkomend verschijnsel bij grote kaartjes (vaak bij groter dan 1GB) in combinatie met wat oudere cardreaders, deze cardreaders kunnen bij MMC maxilmaal 1GB aan. Oplossing is makkelijk: een nieuwe cardreader kopen. Heb ik zelf afgelopen vrijdag gedaan en deze leest hem wel probleemloos. Bij Dynabyte ( https://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=269 ) Maar elders zijn vast goedkopere lezers te vinden die overweg kunnen met grotere kaarten.

[ Voor 3% gewijzigd door LessRam op 09-10-2006 09:05 ]

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Xymox schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 14:32:
[...]
Ik vraag mij nu echt af hoe ik nu kan navigeren naar bijv. Spanje als ik niet tegelijkertijd het startpunt (thuis) en het eindpunt kan opgeven. Ik moet dan 3 kaarten selecteren (BNLX), frankrijk en spanje.
Heeft iemand daar antwoord op ?
Gebruik de Iberië Plus kaart. Hierop staat (net als de Benelux Plus kaart die je gebruikt hebt) Spanje (en Portugal) gedetailleerd en de rest van Europa alleen de hoofdwegen. Dus je stapt in Nederland in de auto rijd naar de eerste de beste beetje grote weg (vaak is een provinciale weg al goed genoeg) en vervolgens rijd je heel gedetailleerd naar Spanje. Zonder kaart wissel.

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefv
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08 14:42
Weet iemand hoe je een bepaald bestandstype standaard met een bepaald programma kan laten openen.

Bijvoorbeeld als ik via een filemanager een .mp3 bestand wil openen dat deze dan standaard wordt geopent met bijvoorbeeld Oggplay in plaats van de Nokia media speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat ik fout doet
krijg me mp3 muziek niet meer naar mijn geheugen
hij blijft steken op onder weg
in de nokia musicmanager
iemand een tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.trimble
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-12-2023
Ik heb zopas een jabra BT headset aangekocht voor onder mijn helm. Het is de bedoeling dat een oproep automatisch beantwoord wordt en overgaat naar mijn headset. Als ik bij hoofdtelefoon zet dat ie automatisch moet opnemen, dan gebeurt er niets totdat ik manueel opneem.

Weet iemand wat ik verkeerd doe of kan iemand mij helpen?

THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Hoe pas je de omschrijving kolom aan voor de flitspaal PIO's in PioEdit ?
Ik krijg het niet voor elkaar om de gehele kolom te voorzien van 1 letter.
(dit om de PIO's werkend te krijgen in de N70)

[ Voor 13% gewijzigd door Xymox op 10-10-2006 10:11 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is trouwens de logica van de n73 die een mini sd kaart gebruikt?

ik dacht dat mmc dv al redelijk nieuw en energie zuinig was.

mini sd zoveel beter? en net nieuw?

*baalt dat bij de volgende telefoon de mmc kaart niet in de volgende nokia gaat passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier een nokia N70 met:
- firmwareversie v5.0609.2.0.1
- 01-03-06
- RM-84

als ik nu de nokia software updater installeer en draai (tel staat aan op normaal profiel en is aangesloten via bijgeleverde nokia usb kabel)

dan krijg ik bij de 2e stap het volgende te zien:

No software updates avaible for your phone
Unable to read the software update package.
Please try again later.

heb de software updater al verwijderd en opnieuw geinstalleerd ook pc geresetted, maar niets helpt steeds weer krijg ik dezelfde error en k kan er niets van vinden.

wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:07:
Heb hier een nokia N70 met:
- firmwareversie v5.0609.2.0.1
- 01-03-06
- RM-84
Heb je een branded toestel ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xymox schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:20:
[...]

Heb je een branded toestel ?
jah hij is van T mobile en heeft een lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
  • Laatst online: 09-08 17:16
Hey vraagje over een memory card voor de N70,

De kingston 1 gb plus, schijnt een snellere MMC card te zijn dan de normale, is deze wel te gbruiken in de Nokia N70?

Zie link:
http://prf.icecat.biz/ind...me=openICEcat-url;lang=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:26
Sannieboy schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:22:
Hey vraagje over een memory card voor de N70,

De kingston 1 gb plus, schijnt een snellere MMC card te zijn dan de normale, is deze wel te gbruiken in de Nokia N70?

Zie link:
In de N70 gaan enkel RS-DV MMC kaartjes, dus die waar jij 't over hebt passen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met het handmatig upgraden van de firmware doormiddel van BB5 Reaper?
Dit is bij mij wel nodig omdat ik t-mobile heb... updaten via de nokia software gaat helaas niet...

Maar viel het mee? Liep je tegen problemen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
BB5 reaper heb ik niet gebruikt, wel andere software om mijn T-mobile N70 naar een gewone N70 te upgraden. Viel op zich wel mee. Wel spannend uiteraard, het is als het ware een open hart operatie aan je telefoon. Ik moest alleen een keer handmatig mijn foon resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
LaborGardens schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:13:
[...]

In de N70 gaan enkel RS-DV MMC kaartjes, dus die waar jij 't over hebt passen niet.
Oei dat zag ik over het hoofd,

deze moet wel goed zijn:

Of: http://www.4launch.nl/4la....php&center=shop/home.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 12:54
Ik heb hiervoor een nokia 6230 gehad, daar had je ook een berichtenteller die telde hoeveel je er had verstuurd en hoeveel je er had gekregen.

Deze optie kan ik niet terugvinden op de N70. Is hier een programmatje voor ofzoiets, vond het altijd wel leuk.

Alvast bedankt

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyboyNL schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:55:
BB5 reaper heb ik niet gebruikt, wel andere software om mijn T-mobile N70 naar een gewone N70 te upgraden. Viel op zich wel mee. Wel spannend uiteraard, het is als het ware een open hart operatie aan je telefoon. Ik moest alleen een keer handmatig mijn foon resetten.
Met welke software heb je dit gedaan en waar had je de firmware vandaan?
Zou je me daar mss een PM over willen sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09-2024
LessRam schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:04:
[...]

Het probleem wat jij vermeld heb ik ook gehad (zowel bij mijn gewonen PC met USBcardreader als op mijn Laptop met ingebouwde cardreader). De 2GB kaartjes moet je persé door de telefoon laten formateren anders (zoals je gemerkt hebt) herkend de N70 hem niet. Dat je cardreader hem niet herkend is een veel voorkomend verschijnsel bij grote kaartjes (vaak bij groter dan 1GB) in combinatie met wat oudere cardreaders, deze cardreaders kunnen bij MMC maxilmaal 1GB aan. Oplossing is makkelijk: een nieuwe cardreader kopen. Heb ik zelf afgelopen vrijdag gedaan en deze leest hem wel probleemloos. Bij Dynabyte ( https://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=269 ) Maar elders zijn vast goedkopere lezers te vinden die overweg kunnen met grotere kaarten.
Het probleem is al opgelost.
Schijnbaar pakt mijn laptop de geheugenkaart wel goed wanneer ik deze net een millimeter minder ver in de sleuf stop. Wel vreemd dat hij hem eerder wel wou formateren en er gegevens op kon zetten en uitlezen.
Het backupen dat eerst niet lukte heb ik uiteindelijk zonder problemen op een andere pc gedaan.
Heel vreemd allemaal, want het was dezelfde datakabel en dezelfde nokia pc suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:31
Na het updaten van de firmware mbv de Nokia site, ben ik mijn Nederlandse taal kwijt.

Oplossing? NSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Ken iemand een goede RSS reader voor de N70? Lijkt me wel handig om te hebben draaien namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

floriske.nl schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:09:
[...]

Ai, das minder leuk nieuws :( maar ik neem aan dat de kaarten wel bw compatible zijn?
Niet dat we straks met een stel out of date kaarten zitten te kijken.

Ben (nog) niet zo thuis in symbian en smartfones (ben bezig ;)), maar is het ook niet mogelijk op de een of andere manier S60-3 op je N70 te proppen?
Ik heb inmiddels vernomen (om nog maar even op bovenstaande terug te komen) dat de kaarten van tomtom navigator 6 backwards compatible zouden moeten zijn met Mobile 5.2
Helaas heb ik nog niemand gevonden die Navigator 6 in zijn of haar bezit heeft en het dus niet zelf kunnen testen.

Ik heb inmiddels mijn N70 binnen met de LD-3W gps muis en TomTom mobile 5.2 geinstalleerd.

Ik heb ook een tijd een Ipaq gehad met Navigator 5.2 (welke ik nog heb) er op en vond het de moeite waard de kaarten die ik hier voor had eens te proberen op Mobile 5.2. aangezien ik enkel benelux heb voor mobile en graag ook benelux plus wilde.

De kaarten van Navigator 5.2 for PPC bleken gewoon te werken op mobile 5.2.

Daarna ook gekeken of de stemmen ook werkten en ook dit bleek geen probleem te zijn.

Misschien nuttige info voor sommigen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:01:
[...]

jah hij is van T mobile en heeft een lock
maakt dit uit dan dat er een lock van T mobile opzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb doom geinstalleerd op mn n70 met de doom.sis file
ik heb de wad bestanden naar mn mmc gekopieerd.
als ik t spel start dan vraagt hij of ik een willekeurige wad file wil gebruiken die start hij dan op, als ik nee zeg krijg ik andere wad file zoals t hoort.

maar welke wadfile ik ook opstart ik krijg na n deel laden van t spel de volgende error:

sos doom
error: W_initfiles:no files found

wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floriske.nl schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:07:
[...]

Ik heb inmiddels vernomen (om nog maar even op bovenstaande terug te komen) dat de kaarten van tomtom navigator 6 backwards compatible zouden moeten zijn met Mobile 5.2
Helaas heb ik nog niemand gevonden die Navigator 6 in zijn of haar bezit heeft en het dus niet zelf kunnen testen.

Ik heb inmiddels mijn N70 binnen met de LD-3W gps muis en TomTom mobile 5.2 geinstalleerd.

Ik heb ook een tijd een Ipaq gehad met Navigator 5.2 (welke ik nog heb) er op en vond het de moeite waard de kaarten die ik hier voor had eens te proberen op Mobile 5.2. aangezien ik enkel benelux heb voor mobile en graag ook benelux plus wilde.

De kaarten van Navigator 5.2 for PPC bleken gewoon te werken op mobile 5.2.

Daarna ook gekeken of de stemmen ook werkten en ook dit bleek geen probleem te zijn.

Misschien nuttige info voor sommigen hier.
Het probleem zit bij de N70 in het gegeven dat die de Symbian 60-2 versie gebruikt en TT 6 de nieuwe S60-3 nodig heeft om te kunnen draaien. Zal dus niet werken op een N70.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude... Hij heeft et niet over TT6 maar alleen over de kaarten van TT6.... Als de kaarten daadwerkelijk backwards compatible zijn met TT5.2 dan hebben we in ieder geval geen out to date routebeschrijving. Dat TT6 zelf niet draaid op me n70 zal me een worst zijn.. Hij doet t prima met 5.2, enige waar ik van baalde zijn de kaarten die dan zullen gaan verouderen. Nederland is een dynamisch landje met zijn wegwerkzaamheden en er worden altijd route's en wegen aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:40:
Dude... Hij heeft et niet over TT6 maar alleen over de kaarten van TT6.... Als de kaarten daadwerkelijk backwards compatible zijn met TT5.2 dan hebben we in ieder geval geen out to date routebeschrijving. Dat TT6 zelf niet draaid op me n70 zal me een worst zijn.. Hij doet t prima met 5.2, enige waar ik van baalde zijn de kaarten die dan zullen gaan verouderen. Nederland is een dynamisch landje met zijn wegwerkzaamheden en er worden altijd route's en wegen aangepast...
Oké, verkeerd gelezen....Dan zal ik het eens proberen, ik heb een paar TT 6 kaarten. Zal ze eens op TT5 zetten, kijken of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:16:
[...]

Oké, verkeerd gelezen....Dan zal ik het eens proberen, ik heb een paar TT 6 kaarten. Zal ze eens op TT5 zetten, kijken of het werkt.
Ik ben benieuwd. Keep us posted !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
Eeeehum....beste tweakers, maak ik weer iets stoms mee.

Vandaag mijn Nokia N70 binnengekregen (was een leuke aanbieding), even opgeladen en na een half uur opgestart. Ik vond het best overzichtelijk uitzien, was wel ff wennen ivm mijn vorige nokia 6230. Echter ik vond het openen van de verschillende menu's best wel traag, dus ik dacht updaten die handel.

M.b.v link uit start post firm-ware updater gedownload en de computer zijn werk laten doen. Ik kreeg in het begin als melding (vert engels): In geen geval verbinding verbreken, anders kan dat tot schade van de telefoon leiden;

Dus ik alles ff goed checken, en op 'ok' gedrukt.

Maar wat zie ik na 5 min, geen verbinding met usb kabel!! Om 1 of ander stomme reden herkende hij die verbinding niet meer! P.tj.xxca!!$%$%^ |:(

Ik kreeg al zo'n donkerbruine vermoeden, ....mobiel was vast gelopen en deed dus niks meer. Ik haalde accu eruit, met de hoop dat het toch weer zou werken.... DUS NIET!! }:O

Valt er nog wat te redden of moet ik die hele handel terugsturen? :'(
Ik vind dit wel extreem l.llig allemaal, wat een extreem zwak apparaat, mijn hele middag naar de kl.ten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09-2024
Sannieboy schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:28:
Eeeehum....beste tweakers, maak ik weer iets stoms mee.

Vandaag mijn Nokia N70 binnengekregen (was een leuke aanbieding), even opgeladen en na een half uur opgestart. Ik vond het best overzichtelijk uitzien, was wel ff wennen ivm mijn vorige nokia 6230. Echter ik vond het openen van de verschillende menu's best wel traag, dus ik dacht updaten die handel.

M.b.v link uit start post firm-ware updater gedownload en de computer zijn werk laten doen. Ik kreeg in het begin als melding (vert engels): In geen geval verbinding verbreken, anders kan dat tot schade van de telefoon leiden;

Dus ik alles ff goed checken, en op 'ok' gedrukt.

Maar wat zie ik na 5 min, geen verbinding met usb kabel!! Om 1 of ander stomme reden herkende hij die verbinding niet meer! P.tj.xxca!!$%$%^ |:(

Ik kreeg al zo'n donkerbruine vermoeden, ....mobiel was vast gelopen en deed dus niks meer. Ik haalde accu eruit, met de hoop dat het toch weer zou werken.... DUS NIET!! }:O

Valt er nog wat te redden of moet ik die hele handel terugsturen? :'(
Ik vind dit wel extreem l.llig allemaal, wat een extreem zwak apparaat, mijn hele middag naar de kl.ten. :X
Dat zwak apparaat slaat natuurlijk nergens op.
Bijna alle apparaten waarbij je firmware kunt updaten doen het niet meer als er iets fout gaat bij het flashen.(camera's moederbordbios satelliet etc)
Ik moet wel toegeven dat die datakabel aansluiting van Nokia erg slecht is. Je moet je telefoon echt niet gaan oppakken als je aan het updaten bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
MaZeS schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:20:
[...]

Dat zwak apparaat slaat natuurlijk nergens op.
Bijna alle apparaten waarbij je firmware kunt updaten doen het niet meer als er iets fout gaat bij het flashen.(camera's moederbordbios satelliet etc)
Ik moet wel toegeven dat die datakabel aansluiting van Nokia erg slecht is. Je moet je telefoon echt niet geen oppakken als je aan het updaten bent.
Nou, zwak mis misschien wat overdreven, maar gammel is het wel. :>. Volgens mij ligt het meer aan de aansluiting op het apparaat dan de usb-kabel zelf. Maar wat kan ik het beste doen?, ik denk dat ik gewoon pech heb gehad (ja het is ook toevallig vrijdag de 13e). Nieuwe aanvragen en die 'laten' updaten? want ik vertrouw dat update gebeuren niet meer zo. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

:X was te vlug, sorry :X

[ Voor 95% gewijzigd door floriske.nl op 13-10-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Sannieboy schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:29:
[...]

Nou, zwak mis misschien wat overdreven, maar gammel is het wel. :>. Volgens mij ligt het meer aan de aansluiting op het apparaat dan de usb-kabel zelf. Maar wat kan ik het beste doen?, ik denk dat ik gewoon pech heb gehad (ja het is ook toevallig vrijdag de 13e). Nieuwe aanvragen en die 'laten' updaten? want ik vertrouw dat update gebeuren niet meer zo. :X
Volgens mij kunnen ze bij een Nokia service center een 'dode' telefoon weer doen herleven met een firmware update mbv hun eigen updatesoftware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
Xymox schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:28:
[...]

Volgens mij kunnen ze bij een Nokia service center een 'dode' telefoon weer doen herleven met een firmware update mbv hun eigen updatesoftware.
Een goede tip _/-\o_ , dus ben ik vandaag naar zo'n center service geweest;

Ze wilden mij daar wel helpen, echter het zou 4 weken duren voordat ik het terug zou krijgen 8)7 .
Daar heb ik geen zin in, dus ik ga het maandag gewoon terug sturen.

Ps: De software update site (aan begin van de topic) werd door de medewerker van de service center als onbetrouwbaar opgegeven omdat het niet van www.nokia.nl was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xymox schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:03:
[...]

Ik ben benieuwd. Keep us posted !
Nou, ik heb het geprobeerd maar TT5 herkent de mappen van TT6 niet. Ook de losse bestanden in een bestaande (Benelux)map werkt niet. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:31
Sannieboy schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:37:
[...]

Ze wilden mij daar wel helpen, echter het zou 4 weken duren voordat ik het terug zou krijgen 8)7 .

Ps: De software update site (aan begin van de topic) werd door de medewerker van de service center als onbetrouwbaar opgegeven omdat het niet van www.nokia.nl was :?
Ik had dus na de firmware updaten geen Nl taalpakket meer. ff bezoekje gebracht aan het NSP in Roosendaal.
Daar stonden ze er ook van te kijken dat je kon updaten via de Nederlandse nokia site.(in eerste instantie geloofden ze het niet). Nadat ze het gecontroleerd hadden, zijn ze gelijk gaan bellen met Nokia Nederland. Hun was verteld op een cursus dat het zelf updaten alleen een proef via de Engelse site zou zijn.
Hierna heeft hij mijn foon 3x moeten flashen voordat de Nederlandse taal erbij stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze wil ik jullie niet onthouden.
Een prima n70 houder gekocht bij de media markt voor 18 euro.
Is zo'n universeel apparaat, maar werkt goed. Heb zelfs nog ruimte om de n70 op te laden aan de onderkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Laatst online: 09-09 10:54

tomic

Smexylittlebabe!

Ik heb veel doorgezocht over mijn N70, maar kom niet uit een dingetje:

Hoe kan ik het today screen, oftewel die suffe icoontjes contacten,sms,agenda, galerij en afdrukken(?!) kan verwijderen of aanpassen? kan dat uberhaupt? tnx :)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
tomic schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:37:
Ik heb veel doorgezocht over mijn N70, maar kom niet uit een dingetje:

Hoe kan ik het today screen, oftewel die suffe icoontjes contacten,sms,agenda, galerij en afdrukken(?!) kan verwijderen of aanpassen? kan dat uberhaupt? tnx :)
menu > instrumenten > instellingen > standby-modus > actief standby uitzetten (staat standaard aan)

Maar zo suf zijn die icoontjes niet, want in dit zelfde menu kan je zelf bepalen welke 5 iconen (snelkoppelingen / shortcuts) je wil zien. Bovendien als je de actief standby modus uitzet, zie je volgens mij ook niet meer welke agenda-items en taken er open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

niekbaars schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:51:
[...]

menu > instrumenten > instellingen > standby-modus > actief standby uitzetten (staat standaard aan)

Maar zo suf zijn die icoontjes niet, want in dit zelfde menu kan je zelf bepalen welke 5 iconen (snelkoppelingen / shortcuts) je wil zien. Bovendien als je de actief standby modus uitzet, zie je volgens mij ook niet meer welke agenda-items en taken er open staan.
Tnx Niek voor je snelle reactie. Nu kan ik tenminste alle icoontjes weghalen. (k zie nu ook dat je ze kan aanpassen, dat zou ik uiteindelijk wel doen als k een msn en/of skype erop heb staan. Tnx! :>

Oh, weet je ook hoe ik dat 'favorieten menu' kan aanpassen? Daar wil ik namelijk me eigen apjes wel kwijt met een shortcut :)

[ Voor 8% gewijzigd door tomic op 15-10-2006 22:05 ]

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Ik heb sinds kort ook een N70. Ik heb het topic een beetje doorgelezen en heb nog niet direct het gevoel dat ik een miskoop heb gedaan :)

Maar...ik heb wel gelezen hoe je items op de desktop kunt aanpassen, weet iemand ook hoe ik alle icons weghaal? Kheb zo'n mooi achtergrondje die nu vernaggeld wordt door de icons :)

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Domus schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:04:
Maar...ik heb wel gelezen hoe je items op de desktop kunt aanpassen, weet iemand ook hoe ik alle icons weghaal? Kheb zo'n mooi achtergrondje die nu vernaggeld wordt door de icons :)
Kijk eens twee posts boven de jouwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:39
Ik heb een probleem met mms (Telfort).

Ik kan wel een mms versturen, maar ik kan ze niet ontvangen. Ik krijg dan een smsje van Telfort dat ik een nieuwe mms heb gekregen die ik dan op een site moet bekijken. 8)7

Het is denk ik een instelling in de telefoon dat ik ze binnen wil halen, maar ik kan het nergens instellen. Ik heb al gebeld met de klantenservice van Telfort, maar de instellingen (hoe te configureren) voor de N70 stond nog niet in hun systeem. Ik heb al een aantal keer de mms-instellingen opgevraagd, zowel bij Telfort als bij Nokia.nl, beide boden geen oplossing.

Weet iemand waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
Sannieboy schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:37:
[...]

Vandaag mijn Nokia N70 gelukkig zonder problemen kunnen ruilen, ....en ik wil hem gelijk updaten :*) ...hehehe...grapje....na die laatste keer kijk ik wel uit. O-)

Vraagje: Na het verwijderen van de games uit de memorykaart (met C), blijken de bestanden toch niet helemaal weg te zijn, wat doe ik fout? Moet ik een bepaalde (un)installer functie gebruiken ofzo? want het vreet echt geheugen (moet nog een grotere mem.kaart kopen :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Je moet ze echt deinstalleren bij Menu -> Instrumenten -> Beheer
Ook zijn er andere dingen geinstalleerd da games, zoals office, pdf viewer, virusscanner, en nog wat andere meuk die ik niet uit mijn hoofd weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
Ik zie het al: instrumenten>beheer

Daar moet je ze nog verwijderen uit de installatiemap ...zucht...een beetje stom allemaal. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
TommyboyNL schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:01:
Je moet ze echt deinstalleren bij Menu -> Instrumenten -> Beheer
Ook zijn er andere dingen geinstalleerd da games, zoals office, pdf viewer, virusscanner, en nog wat andere meuk die ik niet uit mijn hoofd weet.
Alsnog bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:04

Klippy

Still Game

Nou ik heb de N72 inmiddels ook binnen sinds vanmiddag, duurde ff ivm nummerbehoud en slechte levering van de N72.

Hij bevalt wel aardig, maar hij is ietsje groter dan ik verwacht had. Vind ik niet echt erg, had eerst een N-Gage QD dus dan is alles kleiner. Hij is ook soms wat trager dan ik gewend ben, maar het is toch wel goed te doen dus dat is ook geen echt probleem.
Alleen het klepje voor de camera vind ik toch wat dik aanvoelen en hoop dat dat goed dicht blijft zitten. Ik ben altijd vrij zuinig op m'n telefoon dus denk dat dat wel meevalt, maar het gaat redelijk makkelijk open.

Pluspunten: Veel gadgets :P
Ook de levering is erg compleet met oordopjes van goede kwaliteit en zelfs het verloostukje naar 3,5mm zit er gewoon bij.
De MP3 speler werkt ook erg handig, handige zoekfuncties, dus ik will hem als volledige MP3 speler gaan gebruiken meteen. Radio kwaliteit ook erg OK (in stilstand iig).
Hoop alleen dat die niet traag gaat worden met inladen als er veel bestanden op staan.

Net nog de Kingston 2GB kaart besteld, hopen da ik die morgen heb en dan hopen dat de N72 hem ook pakt.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar vraagjes, misschien weten jullie hier een oplossing voor:

1. Ik zoek software om de gallerij te vervangen, het is namelijk zo dat in gallerij ook alle afbeeldingen van tomtom e.d. wordt weergegeven, dit maakt de gallerij dus ontzettend traag en onoverzichtelijk... nu dacht ik aan software waar je de map afbeeldingen kan instellen zodat hij alleen de afbeeldingen uit die map kan laten zien... zo wil ik het ook doen met muziek, films, enzovoorts... bestaat zoiets en hoe heet het?

2. Hierover heb ik ook al lang lopen zoeken, mijn oude 6230i kon je namelijk zelf spraaklabels toevoegen, helaas op de N serie niet meer :( Nu maakt hij ze zelf aan en deze werken gewoon niet... hij herkent veel van de namen gewoon niet. Bestaat hier een oplossing voor (software oid?)

3. Ik heb een jabra headset, deze werkt goed met mijn nokia, echter als ik op het knopje druk op mijn headset waarmee ik een spraaklabel kan inspreken, reageert mijn telefoon niet... microfoon/speaker werkt wel gewoon goed, het gaat alleen omdat knopje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefv
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:29:

1. Ik zoek software om de gallerij te vervangen, het is namelijk zo dat in gallerij ook alle afbeeldingen van tomtom e.d. wordt weergegeven, dit maakt de gallerij dus ontzettend traag en onoverzichtelijk... nu dacht ik aan software waar je de map afbeeldingen kan instellen zodat hij alleen de afbeeldingen uit die map kan laten zien... zo wil ik het ook doen met muziek, films, enzovoorts... bestaat zoiets en hoe heet het?
Voor afbeeldingen gebruik ik RescoViewer. Hiermee kun je zelf naar mappen bladeren waar afbeeldingen in staan of alle foto's weergeven die op telefoon + mmc geheugen staan.

Voor video bestanden ben ik zelf ook nog naar een goede oplossing op zoek.

Overigens heb ik gelezen dat met de nieuwste firmware update (V 5.0638.3.0.1) voor de N70 de gallerij een stuk sneller zou moeten zijn. Dit heb ik zelf nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefv
stefv schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 11:54:
Weet iemand hoe je een bepaald bestandstype standaard met een bepaald programma kan laten openen.

Bijvoorbeeld als ik via een filemanager een .mp3 bestand wil openen dat deze dan standaard wordt geopent met bijvoorbeeld Oggplay in plaats van de Nokia media speler.
Ik heb de oplossing al gevonden.
Met de beta versie (v1.16) van FExplorer kun je via de "open with..." functie de extensie koppelen aan een bepaald programma. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefv schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:59:
[...]

Voor afbeeldingen gebruik ik RescoViewer. Hiermee kun je zelf naar mappen bladeren waar afbeeldingen in staan of alle foto's weergeven die op telefoon + mmc geheugen staan.

Voor video bestanden ben ik zelf ook nog naar een goede oplossing op zoek.

Overigens heb ik gelezen dat met de nieuwste firmware update (V 5.0638.3.0.1) voor de N70 de gallerij een stuk sneller zou moeten zijn. Dit heb ik zelf nog niet geprobeerd.
Tja niet geweldig veel sneller dan, die update heb ik namelijk ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefv schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:07:
[...]

Ik heb de oplossing al gevonden.
Met de beta versie (v1.16) van FExplorer kun je via de "open with..." functie de extensie koppelen aan een bepaald programma. :)
Zoiets zoek ik eigenlijk ook, zeker even proberen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe je die games verwijdert uit je foon heb alles al geprobeert maar krijg ze maar niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:24
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:29:

2. Hierover heb ik ook al lang lopen zoeken, mijn oude 6230i kon je namelijk zelf spraaklabels toevoegen, helaas op de N serie niet meer :( Nu maakt hij ze zelf aan en deze werken gewoon niet... hij herkent veel van de namen gewoon niet. Bestaat hier een oplossing voor (software oid?)
1. Is op te lossen door het mapje "handleiding/ manual" van je geheugenkaart te verwijderen. Dit heeft geen consequentie voor je TT programma. Zorgt er wel voor dat al die pics niet meer in je gallerij terecht komt. Kan je gewoon je standaard gallerij blijven gebruiken.

2. Staat wel ergens in de handleiding iets over in, je zou ze kunnen wijzigen maar ben er zelf ook nog niet geheel achter.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo daar,

Heb gisteren mijn N70 binnengekregen, weet misschien iemand hoe ik met een van de camera's een webcam op mn pc kan krijgen?

danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:30:
Hallo daar,

Heb gisteren mijn N70 binnengekregen, weet misschien iemand hoe ik met een van de camera's een webcam op mn pc kan krijgen?

danku
http://www.warelex.com/products/mobiola/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cojones81 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:47:
[...]

1. Is op te lossen door het mapje "handleiding/ manual" van je geheugenkaart te verwijderen. Dit heeft geen consequentie voor je TT programma. Zorgt er wel voor dat al die pics niet meer in je gallerij terecht komt. Kan je gewoon je standaard gallerij blijven gebruiken.

2. Staat wel ergens in de handleiding iets over in, je zou ze kunnen wijzigen maar ben er zelf ook nog niet geheel achter.....
Hm... ik vond alleen in de handleiding dat de N70 zelf spraaklabels aanmaakt, die dus voor geen flikker werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan bij contacts ook "bijnaam" toevoegen, deze kan je dan intypen, dit kan soms wat makkelijker werken

Vind het echt bar slecht van nokia deze functie zo te verkloten, het is namelijk vrij belangrijk voor me :S

EDIT: Ben ook tijdje op zoek geweest naar software om de spraaklabel functie te vervangen... helaas niet te vinden :(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Hoe kan ik eigenlijk bij mijn favorieten in TT5 een hoofdletter krijgen? Elke letter die ik tik is klein, welke toetsen ik ook probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:33:
[...]

Hm... ik vond alleen in de handleiding dat de N70 zelf spraaklabels aanmaakt, die dus voor geen flikker werken :(
Gebruik het ook, zeker in de auto is het makkelijk. Alleen moet ik bij sommige een beetje een engels accent geven :-).
Maar voor mij werkt het in ieder geval.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey,

kheb ook een n70, maar ik irriteer me aan nokia image store... handig dat je daarmee alle foto';s kan overzetten in 1x, maar ik hoef niet telkens weer dezelfde van me telefoon af te halen die ik al op me pc heb staan,

is er een optie dat ik alleen de nieuwe foto's die ik nog niet heb geupload naar de pc van mijn mobiel kan afhalen?

greetz phoenixnlx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:22
stefv schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:59:
[...]

zijn er duidelijke verschillen ten opzichte van 5.06.16.2.0.3 ?

ik wordt namelijk gek dat ik me carkit en gps muis niet samen gaan
apart gaat prima
(zie topic"N70 bluetooth......")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:20
Zojuist met succes de nieuwste firmware ( 5.06.38.3.0.1) gedownload :D
Ik heb het idee dat Gallerij iets sneller geworden is. Of het is bedrog en hoop ik dat Gallerij wat sneller geworden is....... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Nieuwe firmware voor de N72:
N72: RM-180 dp 3.0 (MCU SW 2.0635.3.0.2)
Changes volgen nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Complete changelog :

Firmware changes from 5.0616.2.0.3 to 5.0638.3.0.1 (SB-073/13.10.06)

New features
* Support for the AD-41 has been added in 5.0638.3.0.1. AD-41 provides remote control for Music Player and Radio functions. Note: the functionality of AD-41 with N70 is not identical to that of other products as the Music Player is different. (e.g. N73).
* In the Music Player main menu, the stop, next/ffwd, back/rwd keys have no response when a track is playing.
* In the Music Player sub menus, the play, stop, next/ffwd, back/rwd and volume keys have no response while a track is playing.
* In the Active Standby UI (i.e. when music is playing in the background), the volume control graphic is not updated when track volume changes are made using the AD-41 volume keys.
* AD-41 also has an integrated mic and provides call handling controls; accept incoming call, end call, voice dialling using SIND feature and in call volume control.
* New themes have been introduced with a new default theme for the Music Edition.
* In the Music Edition, the Music Access Key replaces the Multimedia Key (sometime called the operator key). This is not user configurable and locked to always give instant access to the Music Player application with a short press. A long press gives instant access to the Visual Radio application.

Improvements
* Week 19 of the Access Point Configurator (APC) is included in this build
* Bluetooth connectivity: N616 carkit IOP improvements.
- radio & musicplayer use theme background
- gallery is faster
- Yahoo search included
- operator Oscar CZ now named Vodafone CZ
- restart via 3rd party apps no longer possible
- Flashlight app isn't working anymore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
Xymox schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:02:
Complete changelog :
Flashlight app isn't working anymore
Wat bedoelen ze hier precies mee :? Welke App?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonsan schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:36:
Zojuist met succes de nieuwste firmware ( 5.06.38.3.0.1) gedownload :D
Ik heb het idee dat Gallerij iets sneller geworden is. Of het is bedrog en hoop ik dat Gallerij wat sneller geworden is....... :+
Ik heb ook vandaag mn firmware geupdated. Ik durf met zekerheid te zeggen dat de gallerij sneller is geworden. Hij laat veel sneller de foto's zien. Ik heb overigens het idee dat alles wat sneller is geworden. Dit vind ik namelijk een van de weinige nadelen van dit toesten (N70), Hij is af en toe niet echt heel erg snel.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Laatst online: 21:26
Ik ben momenteel aan het updaten en zal vandaag of morgen m'n bevindingen hier posten m.b.t. de nieuwe firmware.

====================================

Update is klaar en zonder problemen verlopen.
Ik merk helemaal niet dat de galerij sneller is geworden, hij is in mijn ogen nog steeds traag als dikke poep door een pisbuis. Het enige duidelijke verschil in de nieuwe firmware is de achtergrond van de musicplayer, die is gelijk aan het thema wat geïnstalleerd is en draait op je telebel.

[ Voor 88% gewijzigd door LaborGardens op 30-10-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

niels88 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:06:
[...]

Wat bedoelen ze hier precies mee :? Welke App?
Volgens mij is dat het progje die van je flash een lampje maakt.
IMHO voor mij volledig nutteloos.

Jammer echter dat de firmware updater bij mij aangeeft dat er geen nieuwe firmware is. Dat terwijl ik eerder zelf m'n TMobile firmware heb vervangen door de nu éénnalaatste versie (5.0616.2.0.3) waardoor ik nu een unbranded versie heb (zou hebben dacht ik).
Hoe bepaalt het upgrade programma nu of het een branded of unbranded versie betreft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
Xymox schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:45:
[...]

Volgens mij is dat het progje die van je flash een lampje maakt.
IMHO voor mij volledig nutteloos.

Jammer echter dat de firmware updater bij mij aangeeft dat er geen nieuwe firmware is. Dat terwijl ik eerder zelf m'n TMobile firmware heb vervangen door de nu éénnalaatste versie (5.0616.2.0.3) waardoor ik nu een unbranded versie heb (zou hebben dacht ik).
Hoe bepaalt het upgrade programma nu of het een branded of unbranded versie betreft ?
Ik denk dat het nog even duurt voordat deze firmware ingevoegd wordt bij de Nokia Updater. Je kunt wel zelf de firmware downloaden en zelf flashen, wat wel risico's met zich meebrengt ;)
Maar als je zelf de firmware geupdated hebt met de Nokia Software, heb je voor 100% nog steeds een branded versie. Heb je zeker weten de 616 versie op je telefoon :?

Al vind ik het vreemd, de firmware is toch al 9/10 dagen oud 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door niels88 op 23-10-2006 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik heb nu 5.016 ofzo er op staan het is mogelijk om hem zelf te updaten naar nieuwste.

Ik heb al me foto's op kaartje staan
sms berichten ook op kaartje.
agenda sync met outlook.

Wat ben ik kwijt als ik de update eroverheen zet.

alle op de telefoon geinstaleerde applicaties en verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

niels88 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 23:26:
[...]
Maar als je zelf de firmware geupdated hebt met de Nokia Software, heb je voor 100% nog steeds een branded versie. Heb je zeker weten de 616 versie op je telefoon :?

Al vind ik het vreemd, de firmware is toch al 9/10 dagen oud 8)7
Ik heb een paar maanden geleden zelf (met de niet nader te noemen lichtelijk illegale firmware flasher) mijn (zeer) oude TMobile firmware geupdate. Ik was meteen van die TMobile rommel af en heb dus altijd de nieuwste versie gedraaid. Dus het is vreemd dat de officiele Nokia updater de nieuwe firmware niet kan vinden.

Welke versie gebruiken jullie (download site) ? Is het de engelse versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:20:
ey,

kheb ook een n70, maar ik irriteer me aan nokia image store... handig dat je daarmee alle foto';s kan overzetten in 1x, maar ik hoef niet telkens weer dezelfde van me telefoon af te halen die ik al op me pc heb staan,

is er een optie dat ik alleen de nieuwe foto's die ik nog niet heb geupload naar de pc van mijn mobiel kan afhalen?

greetz phoenixnlx
niemand enig idee? jullie moeten hier toch ook last van hebben lijkt me :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 23:50:
ik heb nu 5.016 ofzo er op staan het is mogelijk om hem zelf te updaten naar nieuwste.

Ik heb al me foto's op kaartje staan
sms berichten ook op kaartje.
agenda sync met outlook.

Wat ben ik kwijt als ik de update eroverheen zet.

alle op de telefoon geinstaleerde applicaties en verder.
Ik heb zelf eerst met nokia pc suite een back-up van mijn telefooon gemaakt. Daarna heb ik mijn firmware geupdate en toen heb ik die back-up weer terug gezet. Op die manier heb ik al mijn berichten, foto's en zelfs al mn instellingen behouden.

Wat ik overigens wel apart vond van het updaten, is dat er eerst wordt gevraagd of je voldoende spanning in de batterij heb en de volgende stap moest ik mijn oplader bevestigen. Is volgens mij een beetje dubbel, maarja, alles is gelukt, dus ik mag niet klagen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
chapie schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:47:
Ik heb een probleem met mms (Telfort).

Ik kan wel een mms versturen, maar ik kan ze niet ontvangen. Ik krijg dan een smsje van Telfort dat ik een nieuwe mms heb gekregen die ik dan op een site moet bekijken. 8)7

Het is denk ik een instelling in de telefoon dat ik ze binnen wil halen, maar ik kan het nergens instellen. Ik heb al gebeld met de klantenservice van Telfort, maar de instellingen (hoe te configureren) voor de N70 stond nog niet in hun systeem. Ik heb al een aantal keer de mms-instellingen opgevraagd, zowel bij Telfort als bij Nokia.nl, beide boden geen oplossing.

Weet iemand waar dit aan ligt?
Heeft iemand mms in combinatie met telfort werkend op zijn/haar N70? Zo ja, wat zijn de instellingen? ik kom er maar niet uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een theme en die zou ik graag wat willen aanpassen. Weet iemand van jullie een programma waar ik dat makkelijk mee kan doen? Het gaat voornamelijk om de achtergrond van mn sms editor. Ik kan vanwege de achtergrond moeilijk lezen wat er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:38:
Ik heb een theme en die zou ik graag wat willen aanpassen. Weet iemand van jullie een programma waar ik dat makkelijk mee kan doen? Het gaat voornamelijk om de achtergrond van mn sms editor. Ik kan vanwege de achtergrond moeilijk lezen wat er staat.
Heb deze week even zitten spelen met de Nokia Series60 Theme Studio, die is wel erg uitgebreid en niet heel simpel, maar het is de enige editor die ik ken waarbij je alles kan wijzigen en die goed werkt.
DaannO schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:21:
Nieuwe firmware voor de N72:

[...]

Changes volgen nog :)
Waar zie je die?
En wanneer is die beschikbaar via de Nokia Updater / ergens anders te downloaden?

[ Voor 20% gewijzigd door Klippy op 24-10-2006 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klippy schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:02:
Heb deze week even zitten spelen met de Nokia Series60 Theme Studio, die is wel erg uitgebreid en niet heel simpel, maar het is de enige editor die ik ken waarbij je alles kan wijzigen en die goed werkt.
Kan je daar ook een .sis bestand mee openen en bewerken. Dat is namelijk een bestand wat ik op dit moment heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Geen idee, maar het is gratis en heeft een handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem:
als ik een foto maak dan slaat de N70 niet het moment op wanneer ik klik maar hij slaat het moment op van een seconde of wat later. Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je firmware updaten. Dan is dat over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Laatst online: 17-06 14:23
Wanneer ik de firmware update met de Nokia Software Updater verandert de taal dan naar Engels of blijft deze Nederlands??

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem van de week geupdate en bij mij is mn taal gewoon in het nederlands gebleven, dus dat zal het probleem niet zijn. Het programma is wel in het engels maar de firmware zelf blijkbaar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Ik heb nog een tip voor in de startpost. Volgens mij is deze link nog niet vooerbij gekomen?

http://opensource.nokia.com/projects/index.html

Nokia heeft een aantal opensource projecten lopen zoals streaming shoutcast radio(S60 Internet Radio ). ICM. met die telfort aanbieding 1GB edge voor een tientje geen verkeerde optie imho. :)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik mijn sms berichten tegelijk kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frant!c
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-09 16:53
dr.trimble schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:18:
Ik heb zopas een jabra BT headset aangekocht voor onder mijn helm. Het is de bedoeling dat een oproep automatisch beantwoord wordt en overgaat naar mijn headset. Als ik bij hoofdtelefoon zet dat ie automatisch moet opnemen, dan gebeurt er niets totdat ik manueel opneem.

Weet iemand wat ik verkeerd doe of kan iemand mij helpen?

THX
Ik kan je niet helpen, maar het wel een vraag :)
Welke type Headset heb je, zit dat een beetje onder een (integraal)helm ?

en een algemene vraag:
Hoe kan ik aan een Bluetooth headset zien of de N70 z'n Navigatie aanwijzingen van TomTom 5.2 er aan door zal geven ? Iemand een tip of een ervaring ?

edit:

Nog iets,
is er verschil per telefoon, of per bluetooth headset of al het geluid of alleen telefoongeluid door word gegeven ?
Collega van me had een Logitech Mobile Traveller headset, en deze gaf alles door, (alleen misschien wat groot voor onder een helm.)

De bedoeling is dat ik mijn telefoon in een tanktas stop en via bluetooth de aanwijzingen in de helm kan horen, ik hoef niet te bellen op de motor, maar de weg vinden is wel handig. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Frant!c op 26-10-2006 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVu
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 01:13:
weet iemand hoe ik mijn sms berichten tegelijk kan verwijderen?
Vanmiddag ook achtergekomen...
In de berichtenlijst, Menu, markeren, alles markeren en dan VERWIJDEREN!!

Alles klokie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scotix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 14:05
Ik heb sinds kort dat ik niks meer kan zien in mijn gallery. Ik zie mijn genomen foto's/video's niet.

Heeft iemand anders hier nog last van? of een oplossing?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
wilde net me n70 update.
dus ik download nokia software programma ding :P
maar als ik die opend blijft er een blauw /wit balkje lopen dat zegt starting verder gebeurt er niks :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders ook problemen met de laatste firmware en XXLclock? Als ik xxlclock wil instellen, en bij confirm save & reboot yes kies, loopt de n70 keihard vast. Alleen batterij erin en eruit werkt dan nog om de telefoon opnieuw te laten starten. Vet irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff getest. Hier zelfde probleem met XXL sinds laatste update. Moeten schijnbaar daar ook wachten op een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ok dan. Dat wordt dus ffies tegen de gare standaard screensaver aankijken. Jammer. Thanks voor het testen iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de changelog van de laatste firmware wordt ook over nieuwe themes gesproken....waar zijn die dan? Of zet een teruggezette backup de nieuwe theme's weer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:04:
Heeft iemand anders ook problemen met de laatste firmware en XXLclock? Als ik xxlclock wil instellen, en bij confirm save & reboot yes kies, loopt de n70 keihard vast. Alleen batterij erin en eruit werkt dan nog om de telefoon opnieuw te laten starten. Vet irritant :(
Ik heb ook dat de n70 niet meer opnieuw opstart, alleen dan bij TaskSpy. Als ik dan kies op ´restart device´ dan gebeurt er ook niets (telefon slaat vast), de batterij eruit en er weer in is dan de oplossing. Ik denk dus dat er een wijziging is gekomen in de procedure om opnieuw op te starten. Of zou dat het niet kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:28

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Klopt..

"3rd party apps" kunnen de telefoon niet meer laten rebooten.

Overigens failed mijn firmware update keer op keer.. * zucht

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
wd200 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:28:
wilde net me n70 update.
dus ik download nokia software programma ding :P
maar als ik die opend blijft er een blauw /wit balkje lopen dat zegt starting verder gebeurt er niks :S
inmiddels gelukt :)
is allemaal goed gegaan

[ Voor 6% gewijzigd door wd200 op 28-10-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
teacher schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:14:
Klopt..

"3rd party apps" kunnen de telefoon niet meer laten rebooten.

Overigens failed mijn firmware update keer op keer.. * zucht
Behalve dat de Gallery sneller zou zijn zie ik dan ook geen reden om m'n telefoon te updaten. Die reboot-functie gebruik ik regelmatig vanuit Fexplorer, handig als gnubox weer is loopt te klooien.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:45:
Hmm ok dan. Dat wordt dus ffies tegen de gare standaard screensaver aankijken. Jammer. Thanks voor het testen iig :)
Ok, hij reboot wel niet mer, maar als je iets aanpast, dan Save & Reboot toch gewoon doet, slaat hij de instellingen wel op. Batterij eruit halen blijft natuurlijk irritant, maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

zucht.. telefoon dood :(

waarom moet mij dat weer overkomen.. gewoon even updaten via de nokia updater.. :(
nog manieren om mijn n70 weer levend te krijgen :D

Van het kastje naar de muur lopen...

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste