Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 19:47
TommyboyNL schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:29:
Ik heb geen ervaring met die crashes, maar ik weet wel dat je telefoon eerder crasht als de accu leeg begint te raken. Heb je ook veel software op de achtergrond draaien?
Accu is vol :)
Nee, ik sluit altijd alles netjes af.
SietzeJBL schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:44:
[...]

Heb je toevallig je backup teruggezet? Ik heb dat toen ook gehad en heb toen een hard reset gedaan en toen was het probleem over.. alleen wilde het alsnog niet lukken om alles terug te krijgen zoals het was, dus dat heb ik dan maar handmatig weer gedaan.
Jah had backup gemaakt van telefoon op kaart. En toen weer vanaf kaart teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
MaZeS schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 12:38:
Heb gisteren een 2gb kingston mobile mmc kaartje in een N70 van een kennis gedaan. Had deze in fat geformateerd via mijn laptop.
Als ik hem echter in de telefoon stop geeft deze aan dat de kaart beschadigd is.
Na formateren ziet de telefoon hem weer wel, maar kan mijn laptop de kaart niet meer lezen.(of ik weer opnieuw wil formateren)
Weet iemand wat voor een bestandssysteem de N70 precies gebruikt, en zijn er meer mensen die met een cardreader werken?
Het is namelijk de bedoeling dat er tomtom op het kaartje wordt gezet.
Gaat dit direct via de datakabel anders ook lukken?