Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
DancePlaza schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:17:
zucht.. telefoon dood :(

waarom moet mij dat weer overkomen.. gewoon even updaten via de nokia updater.. :(
nog manieren om mijn n70 weer levend te krijgen :D
Opsturen, met die van mij is het al 2x gebeurd. 1x zelf, 1x door een bedrijf dat de software dacht te kunnen updaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Heeft er iemand al problemen gehad (behalve het flashen ;)) met de aansluiting van de bijgeleverde headset.. in de trein is het lekker om ff naar de radio te luisteren ondertussen herkent mijn telefoon de headset niet meer als deze is ingeplugt...

Mijn datakabel werkt nu ook alleen nog maar als mijn n70 ondersteboven ligt... dus het lijkt mij dat de aansluitingen in de telefoon versleten zijn...

en at kan ik hier aan doen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 14:00
ColTju schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:10:
Heeft er iemand al problemen gehad (behalve het flashen ;)) met de aansluiting van de bijgeleverde headset.. in de trein is het lekker om ff naar de radio te luisteren ondertussen herkent mijn telefoon de headset niet meer als deze is ingeplugt...

Mijn datakabel werkt nu ook alleen nog maar als mijn n70 ondersteboven ligt... dus het lijkt mij dat de aansluitingen in de telefoon versleten zijn...

en at kan ik hier aan doen ? :P
Mijne maakt alleen nog maar contact als ik het achterklepje verwijder 8)7

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik denk als ie niet meer goed verbindt met je headset of USB kabel, dat je het dan gewoon moet terugsturen... Het staat hier ook nog op de planning. In de lader heb ik ook vanaf het begin al een knik zitten, kwam ik pas veel later achter omdat ik altijd het verloopstukje op de 'oude' Nokia-lader heb gebruikt.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Klopt het trouwens dat die contactpinnetjes van de kabel niet allemaal even lang zijn? Of heb ik ondertussen iets te hard gedrukt en er een paar naar binnen gewerkt (wel vreemd dan dat het er maar een paar zijn)

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:28

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ze horen even lang te zijn, maar ze zijn extreem cheap if you ask me.
Ze komen dus niet allemaal even goed terug, en de volgende keer vraag jij je af waarom je pc je n70 niet herkend :?

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
teacher schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:55:
Ze horen even lang te zijn, maar ze zijn extreem cheap if you ask me.
Ze komen dus niet allemaal even goed terug, en de volgende keer vraag jij je af waarom je pc je n70 niet herkend :?
Volgens mij zijn die pinnetjes standaard niet even lang hoor. :) Ik heb dat direct gechecked toen ik de AD-15 kocht (dat verloopstukje). Bij dat nieuwe ding waren niet alle pinnetjes even lang, maar hij heeft het tot nu toe perfect gedaan... (Afgezien van het feit dat ik hem sinds een paar dagen kwijt ben...)

Fotootje gevonden op het net.

[ Voor 16% gewijzigd door SanderTje! op 31-10-2006 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Master FX schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:17:
Klopt het trouwens dat die contactpinnetjes van de kabel niet allemaal even lang zijn? Of heb ik ondertussen iets te hard gedrukt en er een paar naar binnen gewerkt (wel vreemd dan dat het er maar een paar zijn)
Zo zien ze er bij mij uit (let niet op de brakke pic).

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/boo2you/closeup.jpg

En in dit geval gaat het dus om de USB kabel om te connecten met je PC.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ziet de mijne erook uit heb nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Master FX schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:17:
[...]

[afbeelding]

Mijne even gechecked met jouw foto: exact gelijk. Hoort dus zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Kennelijk zorgt de "connector-opening" van het klepje er bij mij dan voor dat ie niet goed contact maakt ofzo.... Want zoals gezegd zonder klepje doet ie het wel gewoon (zonder 'm extra goed aan te drukken)
Als ik nog es in de buurt ben zal ik wel eens bij een NokiaServiceCentre aankloppen.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Het klopt 100% dat niet alle pinnetjes even lang zijn. Dit is zo, omdat de voeding van de USB poort aangesloten MOET worden VOORDAT de datalijnen verbonden worden. Dit om rare storingen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
TommyboyNL schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:16:
Het klopt 100% dat niet alle pinnetjes even lang zijn. Dit is zo, omdat de voeding van de USB poort aangesloten MOET worden VOORDAT de datalijnen verbonden worden. Dit om rare storingen te voorkomen.
Klinkt heel logisch idd. :) Maar wel slecht dat veel mensen problemen hebben met de verbinding van hun toestel met de kabeltjes, zoals USB en headset bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Ik heb er inderdaad ook problemen mee. Pinnetjes zijn gewoon brak ontworpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:39
Ik heb nog geen problemen ondervonden met het aansluiten van de usb-kabel. Ook met het aansluiten van de headset heb ik geen problemen, terwijl ik die vaak gebruik (en er ook vaak aan en afkoppel). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

hmm... zit wat in; ik had het dus _fout_...

[ Voor 42% gewijzigd door teacher op 31-10-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:04

Klippy

Still Game

SanderTje! schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:37:
[...]

Volgens mij zijn die pinnetjes standaard niet even lang hoor. :) Ik heb dat direct gechecked toen ik de AD-15 kocht (dat verloopstukje). Bij dat nieuwe ding waren niet alle pinnetjes even lang, maar hij heeft het tot nu toe perfect gedaan... (Afgezien van het feit dat ik hem sinds een paar dagen kwijt ben...)

Fotootje gevonden op het net.
Ik heb ook de HS 31 bij m'n N72 gekregen en die ziet hetzelfde uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.ch/pool/pics/about_nokia/press/photo/accessories/jpeg/hs_31_lowres.jpg

Daar is maar 1 pinnetje korter, of 2 zijn langer, kan ik niet precies zien, ook niet in het echt :P
Bij nader inzien: Volgens mij zijn die 2 boven inderdaad wat langer, maar dat is niet belangrijk eigenlijk :+
Master FX schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:17:
[...]

[afbeelding]

Ook even de USB datakabel erbij gepakt en die van mij ziet exect hetzelfde uit ja. Die is nieuw en werkt nog perfect, dus dat is iig niet de oorzaak.
Een pinnetje ziet wel wat scheef uit bij jou, maar dat kan ook aan je foto liggen, het zijn iig vrij harde pinnetjes en kort, die buig je niet zo snel om, dus ben bang dat het aan je telefoon ligt.
Of je moet ergens een kabel lenen om te testen.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Om even over de kabeltjes door te gaan... Ik ben mijn AD-15 (de audio-adapter) kwijt. Nu wil ik graag de AD-46 gaan kopen alleen ik las op een site het volgende:
  • Als er 2 seconden stilte zouden vallen zou je een 'tik' horen.
  • De volume control die op de AD-46 zit in combinatie met de N70, zou niet werken, evenals de microfoon.
Iemand ervaring met de combi AD-46 + N70? Dan ben ik zeer benieuwd of diegen bovenstaande punten ook zo ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
Heeft niemand hier de N70 in combinatie met Telfort? Als iemand dat wel heeft, zou hij/zij dan de instellingen voor mms hier neer willen zetten?

Ik kan geen mms ontvangen, versturen gaat wel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roalt
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 17:56
Ik heb sinds 3 maanden een N70 via t-mobile.

Nu blijkt dat er nog steeds de oude firmware opstond (v2.0539.1.2 19-10-05 RM-85). Ik ben bij een Nokia Service Point langsgeweest (Utrecht), maar die flashte uiteindelijke dezelfde firmware. Na telefonisch contact meldde ze dat t-mobile nog geen nieuwe firmware had. Dus via internet gekeken met de Nokia Software updater maar ook geen succes.

Net gebeld met t-mobile en ze vertelde me dat ze inmiddels wel een v5.xx firmware hebben! Ze sturen een envelop op zodat mijn mobieltje geflasht kan worden. De Nokia Service Points zijn een beetje "onafhankelijk" van hun, vandaar dat ze 'm niet hadden.

Ik hoef dus gelukkig niet moeilijk te doen om mijn mobieltje te unbranden of debranden. Wel jammer dat ik 'm dus zelf niet kan flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roalt
  • Als er 2 seconden stilte zouden vallen zou je een 'tik' horen.
  • De volume control die op de AD-46 zit in combinatie met de N70, zou niet werken, evenals de microfoon.
Iemand ervaring met de combi AD-46 + N70? Dan ben ik zeer benieuwd of diegen bovenstaande punten ook zo ervaart.
[/quote]

Ik heb 'm sinds 2 dagen. Die 'tik' is me nog niet opgevallen. De volume control werkt inderdaad niet, maar dat staat ook vermeld op de verpakking (dat ie niet werkt voor N70). Weet niet of dat een firmware kwestie is (heb nog oude firmware v2.xxx).

Wel hoorde ik een lichte piep toen ik 'm aan mijn speakers had aangesloten.

Voordeel met de AD-46 is wel dat je nu ook via de luidspreker van de N70 radio kan luisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:22
roalt schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:07:

Nu blijkt dat er nog steeds de oude firmware opstond (v2.0539.1.2 19-10-05 RM-85). Ik ben bij een Nokia Service Point langsgeweest (Utrecht), maar die flashte uiteindelijke dezelfde firmware. Na telefonisch contact meldde ze dat t-mobile nog geen nieuwe firmware had. Dus via internet gekeken met de Nokia Software updater maar ook geen succes.

Net gebeld met t-mobile en ze vertelde me dat ze inmiddels wel een v5.xx firmware hebben! Ze sturen een envelop op zodat mijn mobieltje geflasht kan worden. De Nokia Service Points zijn een beetje "onafhankelijk" van hun, vandaar dat ze 'm niet hadden.

Ik hoef dus gelukkig niet moeilijk te doen om mijn mobieltje te unbranden of debranden. Wel jammer dat ik 'm dus zelf niet kan flashen...
utrecht doet wel lastig.

ik was maanden geleden met mij N70 t-mobile branded eerst naar utrecht geweest die konden heb niet updaten.
maar arhnem en a'dam doen het wel heb ik toen gebeld.
ik ben toen zelf jaar arhnem geweest en die hebben daar gewoon de unbranded nokia FW 5.016 opgezet.

Ik heb hem laatst zelf geupdated naar FW 5.036

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sannieboy schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:28:
Eeeehum....beste tweakers, maak ik weer iets stoms mee.
......(edit)
M.b.v link uit start post firm-ware updater gedownload en de computer zijn werk laten doen. Ik kreeg in het begin als melding (vert engels): In geen geval verbinding verbreken, anders kan dat tot schade van de telefoon leiden;

Dus ik alles ff goed checken, en op 'ok' gedrukt.

Maar wat zie ik na 5 min, geen verbinding met usb kabel!! Om 1 of ander stomme reden herkende hij die verbinding niet meer! P.tj.xxca!!$%$%^ |:(
....(edit)
Ja, ik heb dus OOK ZO geupdate. Ook ik zat al te vloeken toen ook bij USB verbinding wegviel.
In eerste instantie dacht dat m'n PC niet orde was ( vaker problemen met een USB apparaat).
De voortgangsindicator bleef ook maar hangen, ik zou hem bijna losgekoppeld hebben en al met de verwachting dat het apparaat (N70) waardelos zou zijn geworden.
Echter eerst Senseo, toen die klaar was ging het update proces toch weer vooruit !!!
He he, opluchting zucht.
En hij doet nog (S60 3rd Edtion v 5.0638.3.0.1 18-09-06 RM-84).

Tomtom 6 heb ik er nog/toch niet opgekregen ondaks (S60 3rd Ed).
Een persoon heeft mij gemailed dat hij het (tt6) er wel op had gekregen. TT6 op een 2Gb geheugenkaartje en installatie volgt vanzelf.
Bij mij lukt het echter niet.

Oorzaak wegvallen USB verbinding: Het zou kunnen zijn dat halverwege de update de telefoon van 'identiteit' (andere OS / apparaat id oid ) veranderd. Dus een apparaat valt weg en een nieuw komt er voor in de plaats.

Dus tijdens upgrade / update TELFOON LATEN ZITTEN ook al duurt het lang of valt er een USB verbinding weg.

PS: voor Firmware update : zoek naar Nokia Software Updater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
roalt schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:11:

[...]

Ik heb 'm sinds 2 dagen. Die 'tik' is me nog niet opgevallen. De volume control werkt inderdaad niet, maar dat staat ook vermeld op de verpakking (dat ie niet werkt voor N70). Weet niet of dat een firmware kwestie is (heb nog oude firmware v2.xxx).

Wel hoorde ik een lichte piep toen ik 'm aan mijn speakers had aangesloten.

Voordeel met de AD-46 is wel dat je nu ook via de luidspreker van de N70 radio kan luisteren...
Thanks!

En de microfoon, werkt die dan wel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:43
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:56:
[...]
-knip-
...ik zou hem bijna losgekoppeld hebben en al met de verwachting dat het apparaat (N70) waardelos zou zijn geworden.
Echter eerst Senseo, toen die klaar was ging het update proces toch weer vooruit !!!
He he, opluchting zucht.
En hij doet nog (S60 3rd Edtion v 5.0638.3.0.1 18-09-06 RM-84).

Tomtom 6 heb ik er nog/toch niet opgekregen ondaks (S60 3rd Ed)....
-knip
Hoe kan je nou weer S60 3rd Edition op je N70 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu we het toch over koptelefoons hebben...

op de standaard oordopjes die bij de n70 zit zo'n mooi kastje met een knopje, die is zeker niet in de music player te gebruiken en alleen in de radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roalt
SanderTje! schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:11:
[...]

Thanks!

En de microfoon, werkt die dan wel? :)
Yep, dacht het wel, het is ook bedoeld als een soort stand-in voor je nokia headset als je je eigen oordopjes met 3.5cm jack.

R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:33:

op de standaard oordopjes die bij de n70 zit zo'n mooi kastje met een knopje, die is zeker niet in de music player te gebruiken en alleen in de radio?
Knopje is ook om op te nemen, en om te bellen (ingedrukt houden, en naam noemen). In de muziekspeler heb je er niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:33:

Bij de N72 alleen op de radio ja.
Zal bij de N70 hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Klippy schreef op donderdag 02 november 2006 @ 01:16:
[...]

Bij de N72 alleen op de radio ja.
Zal bij de N70 hetzelfde zijn.
Ja, klopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
LaborGardens schreef op woensdag 01 november 2006 @ 18:29:
[...]

Hoe kan je nou weer S60 3rd Edition op je N70 hebben?
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Klinkt erg interessant namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Caponi schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:05:
[...]

Dat zou ik ook wel eens willen weten. Klinkt erg interessant namelijk.
kan niet van 5.036 met die dat um hoort bij S60 second.

denk dat een tik fout is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Yep, de N70 is hardwarematig ook een 2nd Edition. De N73 is een 3rd, wat zich o.a. kenmerkt door het scherm met een hogere resolutie dan de 2nd Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roalt schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:07:

N

Ik heb vandaag ook even T-Mobile gebeld voor de firmware update.
Kreeg een vrouwtje aan de lijn en die ging het even uitzoeken want dacht er iets van gehoord te hebben.
Kon niets vinden en vertelde mij dat het nog wel enkele weken of enkele maande kon duren.

Zou je mij op de hoogte kunnen houden of jij wel de nieuwe firmware ontvangen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:25:
[...]

Kreeg een vrouwtje aan de lijn en die ging het even uitzoeken want dacht er iets van gehoord te hebben.
Kon niets vinden en vertelde mij dat het nog wel enkele weken of enkele maande kon duren.

Zou je mij op de hoogte kunnen houden of jij wel de nieuwe firmware ontvangen hebt.
waarom laad je hem niet gewoon update bij een NSP met de nokia FW en niet de t-mobile FW.
genoeg NSP's die dat wel doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als iemand via bluetooth mp3's stuurt naar mijn N70 dan komen ze dus als berichtje in mijn Inbox binnen maar openen lukt niet, ja heel ff snel maar dan sluit hij de mediaspeler en het berichtje meteen weer af en ik moet het berichtje openen wil ik het mp3'tje daadwerkelijk op kunnen slaan.

Iemand een idee? doet zich alleen voor bij grotere mp3's, van bv 3 of 4 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:20:
als iemand via bluetooth mp3's stuurt naar mijn N70 dan komen ze dus als berichtje in mijn Inbox binnen maar openen lukt niet, ja heel ff snel maar dan sluit hij de mediaspeler en het berichtje meteen weer af en ik moet het berichtje openen wil ik het mp3'tje daadwerkelijk op kunnen slaan.

Iemand een idee? doet zich alleen voor bij grotere mp3's, van bv 3 of 4 mb.
op het bericht gaan staan en linkerknop.
ipv openen genlijk op opslaan kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:59
Zojuist een N70 besteld. :)

Zat eerst nog te twijfelen tussen een N70 en een Samsung D900. Uiteindelijk toch voor de N70 gegaan, hopelijk een goede keuze. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
effe een vraagje...
Hier een N72, maar na het installeren van een zooi programma's en spellen ging het een beetje mis. Kon niet meer naar het menu en liep hele tijd vast.
Het MMC kaartje formatteren hielp wel, menu deed het weer maar de batterij indicatie is niet meer zichtbaar wanneer je naar het menu gaat. (Ik weet niet of die normaal gesproken ook zo was of door die zooi kwam)

Ook heb ik gemerkt dat als je het klepje van de geheugenkaart losmaakt, dat ie aangeeft dat het niet veilig is om geheugenkaart te verwijderen. Dus je kan niet alleen het klepje opendoen en gewoon door laten werken.

Iemand meer info? Hoort dat geval met die geheugenkaartklep gewoon zo of niet? Batterij indicatie zie je gewoon niet in het menu of normaal gesproken wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Nee batterij indicatie zie je niet in het menu, dat is gewoon een S60 iets, dat doet geen enkele S60 telefoon.

Waarom je je klepje wil open doen snap ik niet helemaal eigenlijk? :P
Gewoon "Geheugenkaart verwijderen" selecteren als je je kaart eruit wil halen. Zo vaak doe je dat toch niet zeker.

En die vastlopers.. waarschijnlijk software geïnstalleerd die niet goed met je N72 werkt, de laatste software gewoon verwijderen via de uninstaller of via je PC gewoon /System/Apps/<programmanaam>
verwijderen helpt meestal ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:37

admiral866

The King Personality Disorder

ik heb na twee backups en herstel acties niet alle contacts meer in m'n telefoon.
Als ik via nokia pc suite "contactpersonen" open, dan zie ik ze wel allemaal.
Eerst stonden ze er niet allemaal. Dus heb ik via windows kopieren hier de missende (uit de backup map) naartoe gekopieerd.
Maar in m'n telefoon adresboek zijn nu dus niet alle contactpersonen te zien die in wel via de nokia phone browser te zien zijn.

Hoe zorg ik dus dat alle contactpersonen die in de phone browser staan ook in m'n telefoon aanwezig zijn?

[ Voor 11% gewijzigd door admiral866 op 04-11-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Laatst online: 24-08 14:35
Klippy schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:48:
Nee batterij indicatie zie je niet in het menu, dat is gewoon een S60 iets, dat doet geen enkele S60 telefoon.

Waarom je je klepje wil open doen snap ik niet helemaal eigenlijk? :P
Gewoon "Geheugenkaart verwijderen" selecteren als je je kaart eruit wil halen. Zo vaak doe je dat toch niet zeker.

En die vastlopers.. waarschijnlijk software geïnstalleerd die niet goed met je N72 werkt, de laatste software gewoon verwijderen via de uninstaller of via je PC gewoon /System/Apps/<programmanaam>
verwijderen helpt meestal ook al.
Ik ga hem maandag maar eens firmware opnieuw laten opzetten door de NSP.

De batterij indicatie heb ik gewoon op mijn telefoon als ik in het menu zit. Die draait ook S60 maar dan v3 (N80).

Dat klepje doe je bv effe open om je geheugenkaart eruit te halen en in je cardreader te doen, daarna weer terug. Tussentijds sluit je dan niet, maar dan loopt ie te zeiken enzo. Je doet idd eerst "geheugenkaart verwijderen" dan pas klepje open, maar soms doe je eerst klepje open en dan pas kies je "geheugenkaart verwijderen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Ahja, S60 V3 heeft dat dan wel blijkbaar :)
Maar dat klepje snap ik ook wel dat je open doet als je je kaartje eruit wil halen :P
Ik dacht dat je gewoon met je klepje open wilde werken om een of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Sinds mijn laatste firmware upgrade heb ik het volgende probleem:
Ik kan niet meer alle toetsen (nummers) gebruiken voor "snelkiezen". Ik kan er gewoon geen nummers meer aan toewijzen. Het gaat dus om v.5.0638.3.0.1
Ik kan alleen nog maar snelkiezen met de 1(voicemail), 2, 6 en 9. Iemand die dit ook ervaart?

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
Zojuist mijn N70 binnen gekregen via de post.
Vanavond als ik thuis ben van m'n werk eens even alles grondig uitproberen. :)

Maar ik heb nog een vraagje over de RS MMC kaartjes die erin gaan, ondersteund de N70 ook 2GB RS MMC kaartjes?

Ik heb deze zojuist gevonden maar ik heb verder geen flauw idee wat de juiste prijzen voor dit soort kaartjes zijn.

Ik zou dus graag willen weten of de N70 2GB RS MMC ondersteund, wat 't beste merk is voor deze kaartjes en welke jullie gebruiken. Zodat ik geen miskoop doe, is toch weer €50+ namelijk.

bvd

-edit-
Zojuist Kingston MMC Mobile 2 GB Dual Voltage tegen gekomen, Kingston is toch wel een aardig bekend merk en deze is een stuk goedkoper.

[ Voor 15% gewijzigd door Dosed op 07-11-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Er zijn meerdere mensen die een 2GB kaartje in hun N70 werkend hebben, koop de kingston dus zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:50
chapie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:37:
Heeft niemand hier de N70 in combinatie met Telfort? Als iemand dat wel heeft, zou hij/zij dan de instellingen voor mms hier neer willen zetten?

Ik kan geen mms ontvangen, versturen gaat wel. :?
Ik wist dat ik het ergens had http://gathering.tweakers...message/20770927#20770927
Zijn wel vrij oud al. Kan je de instellingen niet gewoon laten versturen via Telfort/Nokia?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
Ik had de instellingen wel verstuurd vanaf telfort.nl, maar het werkte toch niet. Na veel instellingen gecontroleerd te hebben, heb ik uiteindelijk een mailtje naar Nokia gestuurd. Zij zeiden dat het echt aan Telfort lag. Ik een boze email gestuurd dat ik het nu toch eindelijk wel eens werkend wilde hebben. Ik kreeg toen een mail terug dat bij hen de instellingen inderdaad nog niet goed stonden. Ze hebben het geactiveerd en nu werkt het! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Dosed schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:31:
Zojuist mijn N70 binnen gekregen via de post.
Vanavond als ik thuis ben van m'n werk eens even alles grondig uitproberen. :)

Maar ik heb nog een vraagje over de RS MMC kaartjes die erin gaan, ondersteund de N70 ook 2GB RS MMC kaartjes?

Ik heb deze zojuist gevonden maar ik heb verder geen flauw idee wat de juiste prijzen voor dit soort kaartjes zijn.

Ik zou dus graag willen weten of de N70 2GB RS MMC ondersteund, wat 't beste merk is voor deze kaartjes en welke jullie gebruiken. Zodat ik geen miskoop doe, is toch weer €50+ namelijk.

bvd

-edit-
Zojuist Kingston MMC Mobile 2 GB Dual Voltage tegen gekomen, Kingston is toch wel een aardig bekend merk en deze is een stuk goedkoper.
Zover ik weet heeft van de bekendere merken ook alleen Kingston 2GB RS MMC kaartjes.
Die prijzen variëren altijd sterk, op internet zijn die dingen altijd het goedkoopst. Als je naar een telecom winkel gaat moet je niet raar opkijken als ze 100 Euro rekenen voor zo'n kaartje, als ze al 2GB hebben.
Bij PC winkels zijn ze vrijwel altijd goedkoper, maar soms hebben die weer geen MMC kaartjes omdat die meer voor telefoons zijn. Althans hier in de buurt.

In dit topic staan al wat ervaringen met die Kingston trouwens, werkt perfect in mijn N72 en in de N70 ook. De verschillen in die kaarten zijn marginaal en had hier ergens gelezen dat je toch geen verschil in snelheid zal merken omdat je GSM nooit zo snel van/naar het kaartje kan lezen/schrijven als de kaart aankan.

Heb die van mij besteld bij www.one2remember.nl, omdat die gewoon per briefpost versturen voor €2,- . Staan ook genoeg reviews van in de shopsurvey/pricewatch/productsurvey.
€ 41,40 daar momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
heb nog steeds dit BT probleem
wd200 in "Het bluetooth ervaringen en problemen to..."

morgen langs een NSP in utrecht kijken of hun tips / raad hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
Klippy schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 16:16:
[...]

Zover ik weet heeft van de bekendere merken ook alleen Kingston 2GB RS MMC kaartjes.
Die prijzen variëren altijd sterk, op internet zijn die dingen altijd het goedkoopst. Als je naar een telecom winkel gaat moet je niet raar opkijken als ze 100 Euro rekenen voor zo'n kaartje, als ze al 2GB hebben.
Bij PC winkels zijn ze vrijwel altijd goedkoper, maar soms hebben die weer geen MMC kaartjes omdat die meer voor telefoons zijn. Althans hier in de buurt.

In dit topic staan al wat ervaringen met die Kingston trouwens, werkt perfect in mijn N72 en in de N70 ook. De verschillen in die kaarten zijn marginaal en had hier ergens gelezen dat je toch geen verschil in snelheid zal merken omdat je GSM nooit zo snel van/naar het kaartje kan lezen/schrijven als de kaart aankan.

Heb die van mij besteld bij www.one2remember.nl, omdat die gewoon per briefpost versturen voor €2,- . Staan ook genoeg reviews van in de shopsurvey/pricewatch/productsurvey.
€ 41,40 daar momenteel.
Ok bedankt! Zojuist bij hun een 2GB RS MMC kaartje besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke msn en virusscanner gebruiken jullie op jullie telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:52:
Welke msn en virusscanner gebruiken jullie op jullie telefoon?
virus scanner geen en IM Quick (messenger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hier een probleem
wil mn sms berichten op mn 1 gb geheugenkaart laten binnenkomen
nu heb ik t volgende gedaan:

via berichten->opties->instellingen->overige->gebruiktgeheugen
en dit ingesteld op n70 (zo heet mn memory card)

t icoontje van je berichten veranderd want er komt een geheugenicoontje bij te staan.

krijg daarna een configuratie sms van tmobile toegezonden.

als ik nu een sms bericht naar me zend met andere gsm, dan komt t bericht binnen.

maar kijk ik in de exploire daarna waar hij mn smsje heeft opgeslagen, kan ik nergens iets vinden van smsjes.

ook niet via de nokia phone browser
deze geeft berichten aan en daar staat t sms bericht gewoon in en op de geheugenkaart staat niets.

wie kan me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:00:
heb hier een probleem

t icoontje van je berichten veranderd want er komt een geheugenicoontje bij te staan.

als ik nu een sms bericht naar me zend met andere gsm, dan komt t bericht binnen.

maar kijk ik in de exploire daarna waar hij mn smsje heeft opgeslagen, kan ik nergens iets vinden van smsjes.

deze geeft berichten aan en daar staat t sms bericht gewoon in en op de geheugenkaart staat niets.

wie kan me helpen
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:00:
heb hier een probleem

wie kan me helpen
Zie mijn antwoord van dinsdag 3/10/2006 21:52 op pagina 4:
Misschien heeft het iets met het volgende te maken, dat mij is overkomen. Ik had mijn mailbox al geïnstalleerd/gedefinieerd en heb daarna mijn 64Mb geheugenkaart gewisseld voor een Kingston 2Gb. Daarna via berichten>opties>instellingen>overige>gebruikt geheugen ingesteld op mijn nieuwe geheugenkaart. Daarna werkt je mailbox niet meer.
Blijkbaar moet je eerst instellen welk geheugen je gebruikt (geheugenkaart ipv telefoongeheugen) en daarna je mailbox pas definiëren. Deze volgorde wordt nergens in handleidingen vermeld.
Misschien is jouw probleem op een zelfde manier op te lossen.

Ik heb bovenstaande trouwens als vraag naar Nokia gestuurd:
Message: 'Ik had mijn mailbox al geïnstalleerd / gedefinieerd en heb daarna mijn 64Mb geheugenkaart gewisseld voor een Kingston 2Gb. Daarna via berichten > opties > instellingen > overige > gebruikt geheugen ingesteld op mijn nieuwe geheugenkaart. Daarna werkt je mailbox niet meer. Blijkbaar moet je eerst instellen welk geheugen je gebruikt (geheugenkaart ipv telefoongeheugen) en daarna je mailbox pas definiëren. Deze volgorde wordt nergens in handleiding (pagina 74: gebruikt geheugen) vermeld. M.Vr.Gr. Niek

En ik kreeg het volgende antwoord terug :O 8)7 |:( :
Geachte heer Baars,
Bedankt voor het contacteren van Club Nokia Careline.
Om te antwoorden op uw vraag, helaas kunnen wij de werking van geheugenkaarten van andere fabrikanten niet garanderen omdat wij niet weten of deze kaarten ook voldoen aan de standaard waarden vastgelegd voor de geheugenkaarten.
Daarom raden wij onze klanten ook aan om originele Nokia kaarten te gebruiken, omdat deze ook degelijk getest zijn met de Nokia toestellen en wij de werking ervaan 100 procent kunnen garanderen.
Voor de Nokia N70 kan u de volgende geheugenkaarten gebruiken:
MU-1: 64 MB MultiMediaCard (MMC)
MU-2: 128 MB Reduced Size MMC
MU-9: 256 MB MMCmobile Card
MU-12: 512 MB MMCmobile Card
Indien U verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Kristof
Nokia Service Professional
Dutch Team
Club Nokia Careline

Hier heb ik het volgende op terug gemaild:
Beste Kristof,
Bedankt voor uw antwoord.
JAMMER dat U GEEN ANTWOORD op mijn vraag geeft. U reageert alleen op het feit, dat ik geen originele Nokia geheugenkaart gebruik, terwijl dat NIETS te maken heeft met het door mij aangekaarte probleem. Ik probeerde u slecht te wijzen op een manco / tekortkoming in de Nokia handleiding. Overigens had ik misschien wel een originele Nokia geheugenkaart willen kopen als er een Nokia 2Gb uitvoering had bestaan, zodat ik meerdere TomTom kaarten op de geheugenkaart kwijt kan.
Met vriendelijke groet,
Niek Baars

Hier heb ik (helaas) geen reactie meer op ontvangen :X :? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Master FX schreef op maandag 06 november 2006 @ 13:11:
Sinds mijn laatste firmware upgrade heb ik het volgende probleem:
Ik kan niet meer alle toetsen (nummers) gebruiken voor "snelkiezen". Ik kan er gewoon geen nummers meer aan toewijzen. Het gaat dus om v.5.0638.3.0.1
Ik kan alleen nog maar snelkiezen met de 1(voicemail), 2, 6 en 9. Iemand die dit ook ervaart?
Ik zit nog steeds hiermee. Heb al ff contact gehad met Nokia. Zij kennen het probleem niet. Ook het NSP hier in de regio was er niet mee bekend. Ga maar een keertje opnieuw de firmware updaten.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spicers
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-01 11:31
Volgens mij ben ik dit nog niet tegengekomen in dit forum. ik probeer op mijn N72 een nieuwe firmware te installeren. huidige firmware V 2.0617.1.0.3 27-04-06 RM-180.

de Nokia Software Updater, geeft aan dat het geen telefoon kan vinden. van alle programma's de laatste versies. heb verder geen problemen met Nokia PC Suite. bijvoorbeeld synchroniseren etc.

heeft iemand hier ervaring mee? als ik niet via NSU wil updaten war dan ik dan de laatste versie vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Spicers schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 10:12:
Volgens mij ben ik dit nog niet tegengekomen in dit forum. ik probeer op mijn N72 een nieuwe firmware te installeren. huidige firmware V 2.0617.1.0.3 27-04-06 RM-180.

de Nokia Software Updater, geeft aan dat het geen telefoon kan vinden. van alle programma's de laatste versies. heb verder geen problemen met Nokia PC Suite. bijvoorbeeld synchroniseren etc.

heeft iemand hier ervaring mee? als ik niet via NSU wil updaten war dan ik dan de laatste versie vinden..
Je moet eerst je telefoon verbinding laten maken met de Pc suite over USB.
als pc suite zegt dat je verbinding heb, dan kan je NSU openen.
Alles hoort vanzelf te gaan de software voor je GSM haalt NSU ook automatisch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roalt
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:25:
[...]

YES!

:) :) :) :) :)

Ik heb net post gekregen: zondag mobieltje op de post gedaan en gisteren terug ontvangen met NIEUWE T-MOBILE firmware!

Mijn nieuwe firmware is nu:

v5.0638.3.0.1 18-09-06 RM-84

Er is dus een nieuwere firmware beschikbaar. Wat mij overigens wel opvalt is dat als je een foto neemt er nog steeds een 'sprong' zit tussen het moment dat je de foto neemt en wat hij uiteindelijk opslaat. Verder moet ik nog even kijken of de overige verbeteringen in deze firmware gelden...

DEZE FIRMWARE wordt dus nog NIET geleverd via Software Update van Nokia (als je tenminste een t-mobiel 'gebrand'e N70 heb!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
roalt schreef op zondag 12 november 2006 @ 16:25:
[...]

YES!

:) :) :) :) :)

Ik heb net post gekregen: zondag mobieltje op de post gedaan en gisteren terug ontvangen met NIEUWE T-MOBILE firmware!

Mijn nieuwe firmware is nu:

v5.0638.3.0.1 18-09-06 RM-84

Er is dus een nieuwere firmware beschikbaar. Wat mij overigens wel opvalt is dat als je een foto neemt er nog steeds een 'sprong' zit tussen het moment dat je de foto neemt en wat hij uiteindelijk opslaat. Verder moet ik nog even kijken of de overige verbeteringen in deze firmware gelden...

DEZE FIRMWARE wordt dus nog NIET geleverd via Software Update van Nokia (als je tenminste een t-mobiel 'gebrand'e N70 heb!)
waarom wil je een branded versie.
heb op de mijn gewoon 5.016 nokia software laten zetten.
deze kan ik later zelf updaten naar 5.036

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Master FX schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:44:
[...]
Ik zit nog steeds hiermee. Heb al ff contact gehad met Nokia. Zij kennen het probleem niet. Ook het NSP hier in de regio was er niet mee bekend. Ga maar een keertje opnieuw de firmware updaten.
Het lijkt erop alsof je niet opnieuw kunt updaten. Er wordt gemeld dat er geen nieuwere software beschikbaar is. Is ook wel correct, dus opnieuw flashen zit er dus voor de doehetzelver niet in. Dat wordt dus een bezoekje aan een servicepoint denk ik.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:31:
[...]

op het bericht gaan staan en linkerknop.
ipv openen genlijk op opslaan kiezen
Hm maar die optie heb ik niet, ik kan alleen openen, bericht maken, verwijderen, sorteren, verplaatsen, markeren, help en afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spicers
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-01 11:31
wd200 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:01:
[...]

Je moet eerst je telefoon verbinding laten maken met de Pc suite over USB.
als pc suite zegt dat je verbinding heb, dan kan je NSU openen.
Alles hoort vanzelf te gaan de software voor je GSM haalt NSU ook automatisch op.
@wd200:
bedankt voor je feedback, dit heb ik ook geprobeerd, maar als er verbinding is, wordt deze onderbroken door NSU. ik heb dit ook op de Nokia site bekeken en dit zou volgens hun normaal gedrag zijn, indien contact gezocht wordt met NSU. Ga denk ik ook maar even naar een Nokia Service Punt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Spicers schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:34:
[...]

@wd200:
bedankt voor je feedback, dit heb ik ook geprobeerd, maar als er verbinding is, wordt deze onderbroken door NSU. ik heb dit ook op de Nokia site bekeken en dit zou volgens hun normaal gedrag zijn, indien contact gezocht wordt met NSU. Ga denk ik ook maar even naar een Nokia Service Punt.....
(PS = PC suite)
PS suite en NSU niet elkaar halen.

De telefoon dient over usb aangesloten te zijn.
IN PS moet je de verbinding maken(mocht die dit niet automatisch doen) zodat er onder in PS staat nokia N70 verbonden met USB.

Dan open je NSU deze gaat updates zoeken en eigenlijk volgt dan alles van zelf
(PS kan hierbij de verbinding verbreken maar dit is goed)

zolang NSU starting weergeeft(blauw met wit lopend balk met de tekst staring er boven of onder) voor langer dan 1 minuut is de verbinding niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:45:
[...]

Hm maar die optie heb ik niet, ik kan alleen openen, bericht maken, verwijderen, sorteren, verplaatsen, markeren, help en afsluiten.
dan moet je hem eerst openen en dan pas opslaan.
welke FW heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:21:
[...]

dan moet je hem eerst openen en dan pas opslaan.
welke FW heb je ?
Ja precies en dat lukt nou juist niet want zodra ik hem wil openen krijg ik heel even de musicplayer te zien en dan sluit hij het gelijk weer af en zit ik weer in de inbox...

FW:

V 3.0546.2.3
18-11-05
RM-84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas.be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-12-2023
Sinds dit weekend ook mijn vodaphone n70 (belgie). Maar nu kan ik nergens die screensaver wijzigen, heb ook bij profiel gekeken zoals in deze topic stond.

Het scherm licht om de zoveel tijd op met het logo van "proximus"....

hoop dat iemand mij hier verder kan met helpen, voor de rest prachtig toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 17:33
Hoi Mensen,

ik heb al een hele tijd de Nokia N70. Nu heb ik helaas een probleem:
heb onlangs de Pioner DEH-55BT autoradio gekocht. Nu werkt het top, echter als ik TomTom opstart en deze contact heeft met de GPS Muis valt na een tijdje mijn verbinding met de radio weg. Weet iemand wat hierin het probleem is/kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk met veel geklooi TomTom 5.2 Benelux map op de N70 kunnen zetten.
De taal is echter engels en ik wil graag nederlands.
In het menu kan ik e.e.a niet wijzigen.
Bovendien heb ik maar 1 voice.
In het menu ook niet te wijzigen.
Dus:
Hoe krijg ik het nederlands er op.
Hoe kan ik andere voices krijgen.
Bovendien wil ik ook graag de duitsland kaart er in hebben.

De mappen op de MMCkaart (1Gb Kingston):
Benelux map
itn
licences
raster
schemes
tomtom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
Ikzelf heb nu een webserver op mijn N70 draaien: http://wiki.opensource.nokia.com/projects/Mobile_Web_Server
'T werkt echt heel goed. Veel leuke extra functies ook. Echt een aanrader. Op www.mijntelefoon.tk kan je de standaard pagina zien, die nu op mijn telefoon draait (geen 100% uptime, 't is een beetje mazzel hebben). Klik vooral eens op "Concept Demos".

LET OP!!!!! De telefoonhouder betaald de datakosten! Gebruik dit proggie alleen als je onbeperkt internet hebt voor xxx euro per maand op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Ik zou graag willen dat bij mijn herinneringen in de agenda ook een alarm wordt afgespeeld. Als ik het nu wil doen dan kan dat alleen bij een vergadering. Is het uberhaupt mogelijk om het anders in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
TommyboyNL schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:27:
Ikzelf heb nu een webserver op mijn N70 draaien: http://wiki.opensource.nokia.com/projects/Mobile_Web_Server
'T werkt echt heel goed. Veel leuke extra functies ook. Echt een aanrader. Op www.mijntelefoon.tk kan je de standaard pagina zien, die nu op mijn telefoon draait (geen 100% uptime, 't is een beetje mazzel hebben). Klik vooral eens op "Concept Demos".

LET OP!!!!! De telefoonhouder betaald de datakosten! Gebruik dit proggie alleen als je onbeperkt internet hebt voor xxx euro per maand op je telefoon.
Dat is wel heel gaaf en apart dat je gewoon een pagina van een mobiel telefoon 'afhaalt' (net even geprobeerd bij jou) :)

Misschien kan er dan ook wel applicatie verzonnen worden waardoor je kunt zien waar de telefoon zich bevindt als ie gejat is... Een soort van Stealth-webserver die zelf opstart en zonder notificatie verbindt met het net na installatie.

[ Voor 4% gewijzigd door SanderTje! op 15-11-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Niet online
De locatie kan je met de standaardinstellingen van de server enigzins bepalen. Je kan namelijk zien met welke mast de telefoon verbonden is. Triangulatie zit helaas nog niet ingebouwd :P

Edit: Berichtjes via mijn telefoonsite sturen naar me is overigens geheel gratis voor iedereen, mag dus altijd, maar houdt het wel binnen de perken. Mijn klasgenoten hebben mijn telefoon al een keer platgegooid met een DDOS :P

[ Voor 38% gewijzigd door TommyboyNL op 15-11-2006 22:22 ]

• urf
  • Niet online

urf

Even een vraagje voor de mensen hier over de backup.

Ik heb gisteren een back-up gemaakt van mn tel zodat ik veilig mn software kon updaten. Nu wil ik dus die backup terug zetten vanaf een andere pc eigenlijk. Is de backup van de tel ergens terug te vinden zodat ik deze via een andere pc kan overzetten? Ik zit nu namelijk op mn werk en mis dus een hoop gegevens. Ik kan vanaf hier wel op mijn pc komen, maar mijn tel fysiek aansluiten gaat dus niet lukken.

Hopelijk hebben jullie hier een oplossing voor.

• urf
  • Niet online

urf

Heb hem al gevonden, toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Klopt het dat je in de N70 de snooze-tijd niet kan aanpassen? Hij gaat nu om de 5 minuten af, dat is nogal snel achter elkaar als je 's morgens in bed ligt :/

Heel fijn toestel hoor, maar ik snap niet dat er zo 'veel' dingen missen ten opzichte van de 6230i... zoals de flexibiliteit in het 'Go-to' menu, de bereikbaarheid van de alarminstellingen, snelkeuze naar verschillende profielen...

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen mischien weten jullie hier een antwoord op, wil graag weten hoe je die standaard spelletjes verwijdert uit je telefoon krijg het maar niet voorelkaar wat ik ook weg gooi ze blijven terug komen.
ik bedoel de spelletjes snake, dat kaart spel en dat snowboard geval ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
TheLunatic schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 07:24:
Klopt het dat je in de N70 de snooze-tijd niet kan aanpassen? Hij gaat nu om de 5 minuten af, dat is nogal snel achter elkaar als je 's morgens in bed ligt :/

Heel fijn toestel hoor, maar ik snap niet dat er zo 'veel' dingen missen ten opzichte van de 6230i... zoals de flexibiliteit in het 'Go-to' menu, de bereikbaarheid van de alarminstellingen, snelkeuze naar verschillende profielen...
Inderdaad, dat kan niet aangepast worden. Toevallig bedacht ik mij vannochtend hetzelfde, dat van die snoozevraag, alleen dan over mijn 'echte' wekker (ja, die bestaan ook nog :P )

Is wel heel erg jammer, juist omdat S60 zo'n uitgebreid OS is waarvan je dit soort 'luxe' wel mag verwachten vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Wat ik ook een minpuntje vind is dat je niet direct van een sms kunt zien wanneer deze is verzonden. Vroeger scrolde je gewoon aan het eind van het bericht nog even verder en kon je die informatie mooi aflezen. Nu moet je je helemaal door allerlei menu's worstelen. Ik weet dat het opzich nog wel mee valt, maar handiger kan het toch zeker wel!

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online

urf

Ik heb even een vraagje aan de GPS gebruikers hier.

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een gps ontvanger voor bij mijn N70. Alleen hij doet het dus niet. Heb de accu opgeladen, gekoppeld aan mn tel met bluetooth, tomtom geinstalleerd maar krijgt ie geen signaal.

Het gaat om een Oasis Media Bluetooth GPS Reciever.

Iemand die enig idee heeft hoe dit kan? TomTom staat overigens ingesteld op 'andere gps ontvanger' dus dat kan het probleem iig niet zijn.

Please help :)

[ Voor 70% gewijzigd door urf op 17-11-2006 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Om even op die snooze functie terug te komen. Hoe het in de N70 werkt heeft me al een paar keer genekt.

Als de wekker gaat zet je de wekker op snooze door op de rechter knop te drukken en je zet de wekker uit als je de linker drukt. Nou, als ik wakker schiet en de telefoon pak heb ik vaak niet door of ik nu links of rechts gedrukt heb. Al een paar keer gebeurd dat ik de wekker uit heb gezet en daardoor mij verslapen heb.
Het uitzetten van de wekker moet altijd moeilijker zijn dan de snooze functie, dat is wel een algemene regel bij wekkers. Het uitzetten van de wekker zou bijvoorbeeld moeten gebeuren door het indrukken van twee toetsen tegelijkertijd. Snooze is slechts de telefoon een 'opdonder' te geven.

Ik ben dus erg ontevreden over de wekker functie en ik vraag mij af of er geen andere tools zijn die een betere wekkerfunctie hebben. Zo moeilijk lijkt het mij toch niet om een wekker applicatie te bouwen, ik zal toch niet de enige zijn die ontevreden is ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcK0
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-12-2024
ik heb ff die changelog bekeken van die nieuwe firmware en er staat dat er geen gebruik meer kan maken van de flashlight app.

Ik heb zelf mijn t-mobile n70 geupdate met deze nieuwe firmware en die flashlight app werkt gewoon.

zeer handig als je buiten in het donker je iets laat vallen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik ben ook van plan om een Nokia N72 aan te schaffen. Dit omdat het een zeer mooie telefoon is om te zien en werkt ook goed hoorde ik. Ik heb nu een Samsung D500 maar wat kan ik daar nog voor vragen, een eurotje of 100 ofzo? :? . Weet iemand misschien ook of die in Leeuwarden te halen is want kzie alleen maar de N70 en N73 :O . Ik kan hem nergens vinden, heb bij de Mediamarkt, T for Telecom, Primafoon, Vodafone en Orange shops gekeken, maar nergens te vinden :'(

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Xymox schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:35:
Ik ben dus erg ontevreden over de wekker functie en ik vraag mij af of er geen andere tools zijn die een betere wekkerfunctie hebben. Zo moeilijk lijkt het mij toch niet om een wekker applicatie te bouwen, ik zal toch niet de enige zijn die ontevreden is ?
Je kunt elke andere toets gebruiken om te snoozen! Dus in plaats van te zoeken naar de linker- of rechtertoets, kan je ook gewoon op een cijfer rammen om te snoozen.

Ik ben nu trouwens mijn software op de telefoon aan het updaten via de site van Nokia, ben benieuwd hoe dat gaat.

edit: lijkt gelukt te zijn! Morgen TomTom er op gooien.

[ Voor 13% gewijzigd door TheLunatic op 18-11-2006 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcK0
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-12-2024
Infinitytron schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 14:15:
Ik ben ook van plan om een Nokia N72 aan te schaffen. Dit omdat het een zeer mooie telefoon is om te zien en werkt ook goed hoorde ik. Ik heb nu een Samsung D500 maar wat kan ik daar nog voor vragen, een eurotje of 100 ofzo? :? . Weet iemand misschien ook of die in Leeuwarden te halen is want kzie alleen maar de N70 en N73 :O . Ik kan hem nergens vinden, heb bij de Mediamarkt, T for Telecom, Primafoon, Vodafone en Orange shops gekeken, maar nergens te vinden :'(
heb je bij the phone house gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Heeft iemand de N70 Vodafone Branded al van de nieuwste update kunnen voorzien via NSU ? Bij mij blijft ie zeggen dat ik de nieuwste versie heb, m.a.w. blijkbaar heeft Vodafone NL nogsteeds niet die nieuwe firmware beschikbaar gemaakt voor de Nokia Update..... ?????

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
EcK0 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 18:53:
[...]

heb je bij the phone house gekeken?
Ja daar heb ik gekeken. Daar hadden ze een zeer teleurstellend assortiment. Ik ben deze dan nog even vergeten te melden, kan gebeuren he 8)7 Maar ik zal morgen in Groningen zien, misschien hebben ze daar een beter assortiment want dan kan ik hem morgen meteen bestellen.

/edit; Hoe zit het eigenlijk met de knopjes, zijn die wat goed in te drukken zondat dat je 2/3 andere toetsen indruk? Dit had ik met de n70 wel :( En hoe zit het met de 4 delige knop in het midden? O+

[ Voor 19% gewijzigd door Vincitore op 19-11-2006 13:03 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

urf schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:46:
Ik heb even een vraagje aan de GPS gebruikers hier.

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een gps ontvanger voor bij mijn N70. Alleen hij doet het dus niet. Heb de accu opgeladen, gekoppeld aan mn tel met bluetooth, tomtom geinstalleerd maar krijgt ie geen signaal.

Het gaat om een Oasis Media Bluetooth GPS Reciever.

Iemand die enig idee heeft hoe dit kan? TomTom staat overigens ingesteld op 'andere gps ontvanger' dus dat kan het probleem iig niet zijn.

Please help :)
Staat er "geen gps apparaat" Of staat er "geen gps signaal" ?

doe eens "menu, 5 ,6,6,6,1 > gps status" en kijk of je sattelieten ziet.

[ Voor 5% gewijzigd door teacher op 19-11-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
teacher schreef op zondag 19 november 2006 @ 13:53:
[...]

Staat er "geen gps apparaat" Of staat er "geen gps signaal" ?

doe eens "menu, 5 ,6,6,6,1 > gps status" en kijk of je sattelieten ziet.
Er moet op je gps apparaat ook wel een lampje gaan knipperen wat inhoudt dat hij een sateliet heeft gevonden. En dan bedoel ik niet het blauwe lampje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
wd200 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:52:
heb nog steeds dit BT probleem
wd200 in "Het bluetooth ervaringen en problemen to..."

morgen langs een NSP in utrecht kijken of hun tips / raad hebben
morgen had wat vetraging :P

Maar ben vrijdag dus echt langs een NSP in Utrecht geweest, deze konden mij niet helpen.
De man wist mij te vertellen dat ik vermoedelijk mijn parrot carkit moet updaten :S, echter wist hij me niet te vertellen waar dit mogelijk was.

Zijn hier meer mensen die constant problemen hebben met de N70 en2 BT apperaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

TomTom werkt op m'n N70, met de originele TomTom GPS ontvanger (SiRF III). Nu nog wat kaarten er bij en een goeie stem, en ik ben klaar.

Gaaf zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fixed....................
nieuwe firmwaretje erop geknald

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Nou.

hier komt ie dan; een vraag van teacher:

Stel, ik krijg een mmsje, hoe krijg ik die info zo simpel mogelijk op mijn pc?
Ik heb me al helemaal suf gezocht, maar verder dan de plaatjes in mijn galerij opslaan en dan overhevelen, en de tekst los over te tikken kom ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

wd200 schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:48:
[...]

morgen had wat vetraging :P

Maar ben vrijdag dus echt langs een NSP in Utrecht geweest, deze konden mij niet helpen.
De man wist mij te vertellen dat ik vermoedelijk mijn parrot carkit moet updaten :S, echter wist hij me niet te vertellen waar dit mogelijk was.

Zijn hier meer mensen die constant problemen hebben met de N70 en2 BT apperaten
Kan je zelf doen, via Bluetooth

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Zijn hier ook mensen die in Groningen wonen en een N72 hebben? Ik kan hem hier nergens vinden maar misschien is die wel in Groningen, weet één van jullie dit en zo ja, waar dan ? Als ik hem ga bestellen via Internet en ik vind het toch niet echt mooi of lkkr typen o.i.d., kan die altijd dan weer terug of s het eenmaal open geweest niet meer te ruilen?

/edit; Net in Groningen rondgeneust en daar had maar liefst 1! winkel deze telefoon. Ik vind hem zeer mooi en ben dan ook vna plan hem aan te schaffen. Zouden de prijzen nog sterk dalen de komende tijd?

[ Voor 22% gewijzigd door Vincitore op 20-11-2006 15:29 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roalt
wd200 schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:35:
[...]

waarom wil je een branded versie.
heb op de mijn gewoon 5.016 nokia software laten zetten.
deze kan ik later zelf updaten naar 5.036
Nou, die wil ik eigenlijk helemaal niet, maar ja, je 'krijgt' deze van T-mobile en het Nokia Service Point wil er geen andere firmware dan die van T-Mobile opzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Ginz schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:46:
[...]

Kan je zelf doen, via Bluetooth
ok thnx kan ik hem thuis op me laptop downloaden en via bt updaten ?
en hoe kom ik aan zo update dan, ik wordt van de site van parrot niet veel wijzer

//edit goed zoeken

[ Voor 3% gewijzigd door wd200 op 20-11-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

wd200 schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:30:
[...]

ok thnx kan ik hem thuis op me laptop downloaden en via bt updaten ?
en hoe kom ik aan zo update dan, ik wordt van de site van parrot niet veel wijzer

//edit goed zoeken
Na 3x klikken op de Parrot site

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Niet online

urf

Hier weer even een update omtrent het gps probleem :)

Inmiddels nog steeds geen signaal. TomTom zegt 'al x minuten geen gps-signaal'. Bij de status in het menu staat ook 'geen bruikbaar gps signaal'. De balkjes van 7, 16 en 21 zijn wel deels grijs in dit menu.

De gps staat uiteraard wel gewoon aan en de juiste lampjes branden (lampje dat ie aanstaat en lampje knippert per seconde dat ie is verbonden via bluetooth).

[ Voor 23% gewijzigd door urf op 20-11-2006 15:40 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste