Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
zie edit hierboven..
http://www.parrot.biz/dow...te_Procedure_%28En%29.htm

Ik vind het er toch wel ingewikkeld uitzien, straks als pa terug is met de auto maar even proberen..

werkt niet

wd200 in "[ervaring] Parrot BT carkits"

[ Voor 9% gewijzigd door wd200 op 20-11-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:22

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

urf schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:39:
Hier weer even een update omtrent het gps probleem :)

Inmiddels nog steeds geen signaal. TomTom zegt 'al x minuten geen gps-signaal'. Bij de status in het menu staat ook 'geen bruikbaar gps signaal'. De balkjes van 7, 16 en 21 zijn wel deels grijs in dit menu.

De gps staat uiteraard wel gewoon aan en de juiste lampjes branden (lampje dat ie aanstaat en lampje knippert per seconde dat ie is verbonden via bluetooth).
Ok, dus tomtom "ziet" je gps ontvanger.

Wat je nu moet doen is de gps ontvanger ergens buiten neerleggen (of vensterbank buiten?) weglopen, en na een half uur weer eens gaan kijken. Die ontvanger moet gewoon zoveel satellieten zien en zien bewegen zodat er gecalibreerd kan worden.

Edit: iemand die iets weet mbt het overhevelen van mmsjes?

[ Voor 3% gewijzigd door teacher op 20-11-2006 21:35 ]

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
teacher schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:33:
[...]

Ok, dus tomtom "ziet" je gps ontvanger.

Wat je nu moet doen is de gps ontvanger ergens buiten neerleggen (of vensterbank buiten?) weglopen, en na een half uur weer eens gaan kijken. Die ontvanger moet gewoon zoveel satellieten zien en zien bewegen zodat er gecalibreerd kan worden.

Edit: iemand die iets weet mbt het overhevelen van mmsjes?
En dan moet het lampje (onder dat satelietje) wel gaan knipperen, anders heeft ie dus geen signaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Kan iemand mij vertellen welk merk/type MMC van 2GB werkt in de N70, eventueel met Pricewatch-link? Ik wil meer TomTom kaarten kwijt want op 1GB past niet heel Western Europe... maar in de Pricewatch staat nergens aangegeven welke MMC's Dual Voltage zijn.

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
TheLunatic schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 07:13:
Kan iemand mij vertellen welk merk/type MMC van 2GB werkt in de N70, eventueel met Pricewatch-link? Ik wil meer TomTom kaarten kwijt want op 1GB past niet heel Western Europe... maar in de Pricewatch staat nergens aangegeven welke MMC's Dual Voltage zijn.
Als je een paar post terug ziet wordt er veel over gesproken over de geheugenkaartjes. Moet je maar es zoeken naar MMC of Kingston in de zoekmachine en dan kom je veel tegen. Je komt dan ook deze
tegen.Hopelijk heb je er wat aan.

Ik ga zelf deze telefoon ook kopen alleen het is en blijft veel geld. iemand nog enig idee of de prijzen volgende maand naar beneden gaan? Want hoorde van iemand dat het duurder werd of dat er al een prijsstijging was geweest en daardoor deze prijs blijft.(?)
Hebben jullie hem via Internet besteld, zo ja, waar dan ? O+

[ Voor 29% gewijzigd door Vincitore op 21-11-2006 15:25 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:02
TheLunatic schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 07:13:
2GB Kingston MultiMediaCard Mobile Dual Voltage
Deze werkt gegarandeerd want ik heb er zelf eentje.
http://www.one2remember.n...27732038f13bb28527233e9df

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
roalt schreef op maandag 20 november 2006 @ 07:05:
[...]

Nou, die wil ik eigenlijk helemaal niet, maar ja, je 'krijgt' deze van T-mobile en het Nokia Service Point wil er geen andere firmware dan die van T-Mobile opzetten...
ik was naar arhem geweest, en die deden het gewoon die hadden de t-mobile software nog geen eens.
en die 2 is a'dam doen het ook daar had ik toen speciaal voor gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hgeert schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:57:
[...]

2GB Kingston MultiMediaCard Mobile Dual Voltage
Deze werkt gegarandeerd want ik heb er zelf eentje.
http://www.one2remember.n...27732038f13bb28527233e9df
Doet die van 1 gig het ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Jep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roalt schreef op maandag 20 november 2006 @ 07:05:
[...]

Nou, die wil ik eigenlijk helemaal niet, maar ja, je 'krijgt' deze van T-mobile en het Nokia Service Point wil er geen andere firmware dan die van T-Mobile opzetten...
heb n70 tmobile branded laten updaten naar de 4 versie zonder tmobile zooi erop, wil m nu via Nokia site updaten maar dan geeft hij aan geen update beschikbaar hoe kan dat?
zit die tmobile simlock in de weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-08 11:13

m00

Heeft iemand ook ondervonden dat je hele telefoon vastloopt als je alarm afgaat? Het scherm knippert aan en uit maar er komt geen geluid uit en niets werkt meer. Nu is mijn bio-alarm :P zo ingesteld dat ik vanzelf wakker word, maar ze zien me al aankomen mocht ik me verslapen: "ja men wekker liep vast" :z.

Ik heb via Google 1 threadje kunnen vinden, maar daar werd geen antwoord op gegeven.. op het Nokia-forum NB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwOkkie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 19:34

TwOkkie

Tweakin' Okkie

m00 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 07:50:
Heeft iemand ook ondervonden dat je hele telefoon vastloopt als je alarm afgaat? Het scherm knippert aan en uit maar er komt geen geluid uit en niets werkt meer. Nu is mijn bio-alarm :P zo ingesteld dat ik vanzelf wakker word, maar ze zien me al aankomen mocht ik me verslapen: "ja men wekker liep vast" :z.
Ja hiero! Afgelopen maandag: Telefoon zat muurvast met de verlichting aan en op het scherm de eerste snooze-melding. Batterij moest los om hem weer tot leven te wekken...

Heel fijn.. *NOT*

(V 5.0616.2.0.3)

[J|O|R] <- .signature.gz

• Sannieboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-08 17:16
Jongens, ik ben ruim twee maanden in het bezit van een nokia n70. Ondertussen voorzien van 1GB kingston memorycard en de benodigde software. Wel tevreden, alleen vind ik het beetje traag en is de snooze functie van de wekker irritant. Ook zijn de foto's in het donker waardeloos, maar goed dat weet je van zo'n mobiel... 8)7
Eergister pas heb ik een HOLUX GPS sirf 3 muis gekocht, zodat ik tomtom (5) kan gebruiken. Echter valt mij op dat het stemmetje in TOMTOM een beetje hapert bij het geven van de aanwijzingen van de route (bijjv: naaxxr naar rechts). Op een site heb ik gelezen dat het door de leessnelheid van de kaart komt, met een kleinere geheugenkaart (bijvoorbeeld 512mb) zou ik dit probleem blijkbaar niet hebben. Heeft iemand van jullie dit probleem kunnen verhelpen? (ik heb de bios-versie RM-84).
Overklokken kan blijkbaar ook (standaard: 220 mhz, stabiel: 280 mhz). Heeft iemand toevallig de programeerregels hiervoor? :+

• teacher

teacher

Dysgaf!

Sannieboy schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:58:
Op een site heb ik gelezen dat het door de leessnelheid van de kaart komt, met een kleinere geheugenkaart (bijvoorbeeld 512mb) zou ik dit probleem blijkbaar niet hebben. Heeft iemand van jullie dit probleem kunnen verhelpen?
Probeer eens je POI te verminderen of uit te zetten. That should do the trick.

• Sannieboy
teacher schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:00:
[...]

Probeer eens je POI te verminderen of uit te zetten. That should do the trick.
Domme vraag misschien, maar wat is de POI? Dat heeft volgens mij met de filtspalen e.d te maken toch? Maar ik vond die functie juist zo handig... :'(

• Vincitore
http://www.gsmexpress.nl/..._agid=110&M5SuppPref=100#

ik heb daar een nokia n72 gezien voor 160 euro eenmalig met een 20 euro abbonement. Heeft iemand ervaring met deze shop en wie weet wat de verzendkosten zijn Heb dat al gevonden.. kwam er ineens achter... 8)7

Voor het verlengen van een abbonement heb je toch kopie van je id-kaart en een bankafschrift nodig?

[ Voor 25% gewijzigd door Vincitore op 23-11-2006 20:54 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sannieboy schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:38:
[...]

Domme vraag misschien, maar wat is de POI? Dat heeft volgens mij met de filtspalen e.d te maken toch? Maar ik vond die functie juist zo handig... :'(
POI = Point Of Intrest (bijvoorbeeld restaurants,cafe's,benzinestations, hotels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Sannieboy schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:58:
Jongens, ik ben ruim twee maanden in het bezit van een nokia n70. Ondertussen voorzien van 1GB kingston memorycard en de benodigde software. Wel tevreden, alleen vind ik het beetje traag en is de snooze functie van de wekker irritant. Ook zijn de foto's in het donker waardeloos, maar goed dat weet je van zo'n mobiel... 8)7
Eergister pas heb ik een HOLUX GPS sirf 3 muis gekocht, zodat ik tomtom (5) kan gebruiken. Echter valt mij op dat het stemmetje in TOMTOM een beetje hapert bij het geven van de aanwijzingen van de route (bijjv: naaxxr naar rechts). Op een site heb ik gelezen dat het door de leessnelheid van de kaart komt, met een kleinere geheugenkaart (bijvoorbeeld 512mb) zou ik dit probleem blijkbaar niet hebben. Heeft iemand van jullie dit probleem kunnen verhelpen? (ik heb de bios-versie RM-84).
Overklokken kan blijkbaar ook (standaard: 220 mhz, stabiel: 280 mhz). Heeft iemand toevallig de programeerregels hiervoor? :+
precies zoals ze hierboven al vermelden: je POI verminderen of uitzetten. Zeker veel flitspalen geinstalleerd? zet alles maar eens uit:

naar het hoofdmenu --> "wijzig voorkeuren" 1x naar rechts klikken "onderhoud nuttige plaatsen" en daar kun je ze wel uitzetten :D

edit: op mijn n70 met laatste firmware valt tomtom nog steeds ongeveer om de 5 min. even weg. hij hersteld dan na 10 sec ofzo meteen weer de verbinding, maar wel irritant. Ik heb een Adapt300 GPS ontvanger. iemand?

[ Voor 7% gewijzigd door jos_zwa op 24-11-2006 11:02 ]

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Nou alle flitspalen uitzetten is ook weer zonde.
Ik werk al maanden probleemloos met die Holux, TomTom en de N70 en een flitspaal bestand. Op flitspaal.nl staat namelijk ook 1 benelux_all_mobile of zoiets. Gebruik die, maar dan niet inschakelen via POI, maar gewoon melding laten geven bij het naderen van een POI. Instellen op 250 meter en het draait probleemloos. Geen vastlopers, haperingen of resets.

Mijn vraag: Je schreef dat je de N70 kunt overklokken van 220 naar 280 Mhz ? Iemand een idee hoe dat moet ?

Mijn 2e vraag (nogmaals): Is het al iemand gelukt met een Vodafone branded N70 de recentste firmware erop te krijgen met Nokia Software Updater ? De vorige update lukte me in oktober prima, deze lijkt nog niet online te staan voor N70-Vodafone-NL (Ik weet het NokiaServicePoint is een optie, maar ik heb geen zin in een rit naar Arnhem hiervoor, de update is niet dusdanig interessant)

EDIT: vergeet vraag 2.... Ik heb een oplossing gevonden om zelf te "de-branden" met behulp van een programma NSS.
Ik draai nu de nieuwste firmware op een de-branded N70 :-)

[ Voor 9% gewijzigd door LessRam op 26-11-2006 13:45 ]

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
urf schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:39:
Hier weer even een update omtrent het gps probleem :)

Inmiddels nog steeds geen signaal. TomTom zegt 'al x minuten geen gps-signaal'. Bij de status in het menu staat ook 'geen bruikbaar gps signaal'. De balkjes van 7, 16 en 21 zijn wel deels grijs in dit menu.

De gps staat uiteraard wel gewoon aan en de juiste lampjes branden (lampje dat ie aanstaat en lampje knippert per seconde dat ie is verbonden via bluetooth).
Als hij zegt "geen GPS signaal" betekend dit dat je GPS apparaat wel gevonden is. Wanneer er geen GPS apparaat is zegt TomTom "Geen GPS apparaat gevonden". In jouw situatie heeft ie je GPS apparaat dus wel gevonden maar krijgt nog geen signaal.
GPS muis tijdje buiten laten liggen, meestal kwestie van enkele minuten vooral de eerste keer, daarna enkele seconden tot een minuut, wachten tot die aangeeft ontvangst te hebben (hopenlijk toont ie dat met een knipperde LED, zoals de Holux SirfIII die een LED laat knipperen als er GPS signaal is). Daarna zou TomTom dit signaal moeten ontvangen (kan wel eens een minuutje duren), een enkele keer pikt TomTom dit signaal niet op, dit lost zichzelf op door tomtom af te sluiten en weer te starten.

[ Voor 3% gewijzigd door LessRam op 25-11-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

jos_zwa schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:58:
[...]

precies zoals ze hierboven al vermelden: je POI verminderen of uitzetten. Zeker veel flitspalen geinstalleerd? zet alles maar eens uit:

naar het hoofdmenu --> "wijzig voorkeuren" 1x naar rechts klikken "onderhoud nuttige plaatsen" en daar kun je ze wel uitzetten :D

edit: op mijn n70 met laatste firmware valt tomtom nog steeds ongeveer om de 5 min. even weg. hij hersteld dan na 10 sec ofzo meteen weer de verbinding, maar wel irritant. Ik heb een Adapt300 GPS ontvanger. iemand?
Dat probleem heb ik dus ook, met een originele TomTom ontvanger. Ik heb het vermoeden dat het samenhangt met het uitvallen van de backlight, wat ook behoorlijk vervelend is. Eigenlijk is het ongelofelijk dat er nog zulke kinderlijke fouten in zitten. Ik heb in TomTom ingesteld dat de backlight niet uit mag gaan, maar na 5 minuten gebeurt dat toch omdat de telefoon dan naar powersave mode gaat*. Althans, ik denk dat het dat is. Dan moet je op een knop drukken om weer licht te krijgen, en dan is de GPS bluetooth verbinding pleite. Terwijl de ontvanger strak naast de telefoon ligt.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Voor het uitvallen van de backlight in TomTom? Ik heb in deze topicserie het programma Torch gevonden maar ja, dan moet je dat steeds opstarten en afsluiten, dan zit je 5 minuten in de auto voordat je goed en wel kan gaan rijden...

*) Ik weet dat ik dat kan verzetten naar 30 minuten, maar dat wil ik niet want als TomTom niet draait moet 'ie wel wegvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danii1986
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10-2024
In bezit van een Nokia N70 en wil graag een foto zien van mijn contactpersoon als diegene mij belt. Maar als ik dit in de telefoon instel rkijg ik als ik gebeld wordt een miniscuul fotootje, totaal niet duidelijk. Nu heb ik al wat geprobeerd met symbian programmaatjes zoals fullscreencaller, maar dat werkt niet echt optimaal. Andere nokiaatjes hebben dit wel en die zijn niet moderner.. Weet iemand misschien hoet het kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
LessRam schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:25:
Ik werk al maanden probleemloos met die Holux, TomTom en de N70 en een flitspaal bestand. Op flitspaal.nl staat namelijk ook 1 benelux_all_mobile of zoiets. Gebruik die, maar dan niet inschakelen via POI, maar gewoon melding laten geven bij het naderen van een POI. Instellen op 250 meter en het draait probleemloos. Geen vastlopers, haperingen of resets.

Mijn vraag: Je schreef dat je de N70 kunt overklokken van 220 naar 280 Mhz ? Iemand een idee hoe dat moet ?

Mijn 2e vraag (nogmaals): Is het al iemand gelukt met een Vodafone branded N70 de recentste firmware erop te krijgen met Nokia Software Updater ? De vorige update lukte me in oktober prima, deze lijkt nog niet online te staan voor N70-Vodafone-NL (Ik weet het NokiaServicePoint is een optie, maar ik heb geen zin in een rit naar Arnhem hiervoor, de update is niet dusdanig interessant)

EDIT: vergeet vraag 2.... Ik heb een oplossing gevonden om zelf te "de-branden" met behulp van een programma NSS.
Bedankt voor de reacties mensen: _/-\o_
Er zijn manieren om de Nokia N70 over te klokken, maar hoe ze dat doen weet ik zelf ook niet, ik had het gelezen op: http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?p=284496.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 10-09 23:06

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

weet iemand of er een simpel progje is waarmee ik op de pc sms in kan geven en verzenden? En dan niet pc nokia suite

Is upgraden nou mogelijk zonder een service center te bezoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Updaten van de originele Nokia firmware is zelf te doen. T-mobile of Vodafone branded foons zal je langs een service center moeten brengen (zelf kan je het ook doen, maar niet geheel zonder risico, en helemaal niet volgens de regels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
TommyboyNL schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:29:
Updaten van de originele Nokia firmware is zelf te doen. T-mobile of Vodafone branded foons zal je langs een service center moeten brengen (zelf kan je het ook doen, maar niet geheel zonder risico, en helemaal niet volgens de regels).
Volgens Vodafone en T-Mobile (en zelfs officieel volgens Nokia) is de NSP methode ook niet "volgens de regels". De NSS met NSU truuk is erg makkelijk en bijna zonder risico. Enige gevaar is dat je de verkeerde product code invoerd. Maar even verdiepen in de materie en in 99 van de 100 situaties heb je de code van Euro2 nodig. Die voer je in in je telefoon met NSS software. En vervolgens kun je gewoon online via Nokia Software Update de nieuwste Generic firmware upgraden.
Al met al een klusje die minder tijd vergt dan een ritje naar bijv. Arnhem en terug. (Zoveel Nokia Service Points zijn er namelijk niet die je branded phone willen upgraden met generic firmware)

Binnen minder dan 2 uur had ik me ingelezen, benodigde software geïnstalleerd en de firmware update uitgevoerd.

Oh ja, tuurlijk blijven er dus die risico's, die je dus niet hebt als je naar een NSP gaat. (Alhoewel ze daar volgens mij exact dezelfde truuk gebruiken, en je dus de aktie laat uitvoeren door een ander...) Daarnaast een tip voor degene die dit wil gaan doen: MAAK EERST EEN BACKUP VAN JE CONTACT LIST EN AGENDA EN EVENTUEEL DE REST. Bij mij was alles weg, en was de backup die ik had de enige redding. Na de upgrade is echt alles terug naar start, alles moet je opnieuw instellen. (Maar dat is volgens mij ook als je het laat doen bij een NSP)

[ Voor 24% gewijzigd door LessRam op 28-11-2006 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Wat is de productcode van Euro2 ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een stuk of 70 mp3's op mijn 1 Gb kaartje geplaatst, maar om een of andere vage reden ziet de musicplayer ze niet meer, terwijl hij dit wel heeft gedaan!! Nu ziet hij nog maar 1 nummer van de 70. Heb ze al eens verplaatst naar een andere map, maar dit heeft niet geholpen. Weet iemand hoe je dit kan oplossen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik heb net gehoord dat de zwarte N72 is uitverkocht waar ik hem wou bestellen. Heeft iemand anders nog een mooi adresje voor rond de 400 (20 euro Orange verlenging p.m.)(toestel en abbo)? Ze hadden alleen nog de roze :p

EDIT; Nu zie ik op de site van Typhone staan 'Gsm prijzen i.c.m. het door u geselecteerde abonnement:'.
Is deze prijs nu de losse toestel prijs of zit het abbonement+ telefoon hier dus bij in?

[ Voor 39% gewijzigd door Vincitore op 28-11-2006 18:55 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn smart movie kapte er iedere keer mee na een paar seconden.

binnenkort maar eens opnieuw instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de N72??
Zoja, hoe is dit toestel in de omgang?? ik las namelijk dat het voor dagelijks gebruik (zoals sms bijv.) misschien wat te omslachtig werkt.

En dat de behuizing nogal snel klef in je handen aanvoelt.

Ik overweeg dit toestel namelijk, maar ik ben dr nog niet helemaal uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Conan schreef op woensdag 29 november 2006 @ 06:53:
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de N72??
Zoja, hoe is dit toestel in de omgang?? ik las namelijk dat het voor dagelijks gebruik (zoals sms bijv.) misschien wat te omslachtig werkt.

En dat de behuizing nogal snel klef in je handen aanvoelt.

Ik overweeg dit toestel namelijk, maar ik ben dr nog niet helemaal uit. :)
Totaal niet omslachtig in omgang en voelt zeker niet klef in de handen (Damn hoe komen mensen op deze onzin :z :z O-) )

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:04

Klippy

Still Game

Heb ook een N72, die klachten snap ik ook niet hoor :)
Waarom zou het omslachtig zijn? Gewoon een S60 toestel dus dat kan 't niet zijn en de toetsen zijn ook niet vreemd geplaatst ofzo. Moest er 2 dagen aan wennen, had eerst een N-Gage QD met megagrote toetsen, maar werkt prima hoor.
Fijn toestel, enige minpuntje vind ik het klepje van de camera. Ik ben altijd voorzichtig met m'n telefoons, maar ben benieuwd of dat klepje het 2 jaar vol gaat houden. Voelt niet heel erg stevig en gaat vrij snel open. Maar na 2 maanden zit het nog net zo stevig als aan het begin dus het zal wel meevallen allemaal. Dat klepje is een beetje glanzend plastic dus wordt soms wel wat vies als het een paar druppels regent of als je zweethanden hebt, misschien dat ze dat bedoelen met klef, maar een keer vegen en 't is weg.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 18:11:
mijn smart movie kapte er iedere keer mee na een paar seconden.

binnenkort maar eens opnieuw instaleren
Opnieuw geinstalleerd en nog steeds niks.

Iemand anders die problemen heeft met smartmovie op de n70
Echt te vreemd na een paar maanden perfect werken, stopt hij nu opeens na een paar seconden afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:29

MJV

Welke GPS ontvanger raden jullie aan? TomTom? Leadtek? Adapt?

Bij welke winkel hebben jullie je ontvanger vandaan?

Ze staan niet in de pricewatch, of kijk ik niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 12:34
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:19:
[...]

Opnieuw geinstalleerd en nog steeds niks.

Iemand anders die problemen heeft met smartmovie op de n70
Echt te vreemd na een paar maanden perfect werken, stopt hij nu opeens na een paar seconden afspelen.
Dit had ik ook. Ik heb verschillende versies geprobeerd en opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp niet.
Ik kon niet eens in het hoofdmenu van smartmovie komen. Hij klapte steeds terug.

Ik weet niet meer of het na de firmware update of nadat ik het geheugen kaart heb geformateerd weer verholpen was.

Nu werkt hij weer perfect.

Je kunt proberen je geheugenkaartje te formatteren, misschien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ok ik zal het eens proberen...
zat er nou nog belangrijk spul op mijn memory kaart? :s ah mss kan ik ook wel zonder smart movie :)

• sander817

sander817

is er een simpel programma waarmee ik makkelijk via usb/BT smsen kan typn en verzenden?
via de N70 dus

Verwijderd

sander817 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:31:
is er een simpel programma waarmee ik makkelijk via usb/BT smsen kan typn en verzenden?
via de N70 dus
pc suite?

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Iemand ervaring met bluetooth headsets die niet automatisch verbinden? Ik heb een Plantronics Discovery 640 headset, bluetooth dus, en op mijn Nokia 6230i maakte deze automatisch verbinding met de telefoon (of eigenlijk, andersom) als ik de headset aanzette. Bij mijn N70 is dat niet meer en moet ik helemaal via het menu verbinding maken met de headset, bepaald niet praktisch. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Authorization staat goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik ben erg nieuwschierig naar de Nokia N70, een paar uit me klas hebben deze telefoon ook en zijn er tevreden mee. Ik wil een nieuwe mobiel die ik gelijk als mp3 speler / radio speler kan gebruiken. Daarom lijkt mij deze N70 zo goed. Ook is die gewoon erg mooi.

Op een webshop zag ik hem voor 296 euro. Dit is een van de goedkopere prijzen denk ik.
Maar jullie zijn er wel tevreden mee, als ik dit lees allemaal

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

het is een leuke telefoon, let er wel op dat je niet flitsend door de menus kunt gaan...enige nadeel wat mij betreft is dat ie wat langzaam is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannieboy
LessRam schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:25:

Hoi zit te klooien met die bestanden van flitspaal.nl, weet iemand toevallig hoe je deze bestanden het snelst kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Is er geen changelog voor de N72 firmware ergens?

Had tijdje geleden al de update gedaan, maar nu pas weer de MP3 speler gebruikt en zo te horen gaat 't volume veel harder, vond ik soms nogal zacht namelijk. Of m'n oren zijn opeens open gegaan ofzo :P Maar kan ook aan de MP3tjes liggen die ik net luisterde. Dus weet 't niet zeker, maar 't gaat flink hard iig :)
En lijkt ook wat beter te klinken in 't algemeen. Is het updaten wel waard vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik zie op veel sites staan dat ze 50% korting op de abbonementskosten hebben. Bij studentmobiel.nl heb ik dat niet zien staan, is dat niet apart dat de ene het wel heeft en de andere niet? of zouden ze het toch stiekem wel hebben?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV

MJV

Iemand enig idee hoe ik op mijn N70 bij de verborgen bestanden op mijn geheugenkaart kan komen?

Via Oxygen Phone manager kan ik zien dat bijv. Route66 in E:\System\Apps staat, maar via Bestandsbeheer zie ik die map niet, ook intypen in het pad-venster geeft een foutmelding.

Dus, is er een andere methode dan via een cardreader? Want die heb geen voor RS-MMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Zover ik weet gaat dat niet, had het ook met Oxygen getest, maar daarmee kom ik er ook niet bij.
En het enige andere programma dat ik weet is inderdaad gewoon de Nokia PC Suite en die laat ze niet zien. Is ook geen tweakje voor zover ik weet.
Ik heb wel een cardreader, maar die leest m'n 2GB kaartje niet, als ik veel verbogen bestanden wil kopiëren gebruik ik de cardreader in m'n broertjes laptop, maar daar heb jij niks aan :P

Wat wel goed werkt is FExplorer (zie startpost) installeren op je GSM, die kan de verborgen mappen zonder problemen zien. En vervolgens de bestanden of mappen gewoon met PC Suite kopiëren naar een willekeurige map (pak zelf gewoon de root meestal) op je telefoon of geheugenkaart en dan in FExplorer (op je GSM dus) die bestanden selecteren, knippen (toets 4) en plakken (7) nnaar je SYSTEM map op de GSM.
Kost iets meer tijd, maar gaat bij mij nog sneller dan de geheugenkaart eruit halen en in de cardreader stoppen. En zo vaak hoef je ook niet in je SYSTEM mapje te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 12:34
DutchBlood schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 16:29:
Iemand enig idee hoe ik op mijn N70 bij de verborgen bestanden op mijn geheugenkaart kan komen?

Via Oxygen Phone manager kan ik zien dat bijv. Route66 in E:\System\Apps staat, maar via Bestandsbeheer zie ik die map niet, ook intypen in het pad-venster geeft een foutmelding.

Dus, is er een andere methode dan via een cardreader? Want die heb geen voor RS-MMC.
Je kunt toch het verleng stukje aan je geheugen kaartje vastmaken en dan in een cardreader doen als een gewone mmc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jossie67
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 22:51
Heeft iemand een idee hoe ik de toetsen kan aanpassen.
Ik wil namelijk de knop die nu voor de Galerij is veranderen in Radio.
Hiervoor had ik 6230i, daar kon ik dat wel veranderen.
Ik vind het wel lastig dat je geen knopje hebt voor het geluid, of mis ik soms iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV

MJV

Aslan schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:31:
[...]

Je kunt toch het verleng stukje aan je geheugen kaartje vastmaken en dan in een cardreader doen als een gewone mmc?
Nu je 't zegt. Helemaal niet aan gedacht, bedankt!

Ik heb inmiddels ook FEExplorer erop staan, werkt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

OMG ik dacht dat je geen cardreader had, hoe kan je nou "vergeten" dat je er nog een stukje aan vast moet maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 02:46

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Hmm sinds twee dagen kan ik mijn galerij niet meer openen, heb de telefoon fabrieksinstellingen al terug gezet, maar dat hielp niets.

Iemand anders nog een idee?

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:37
jossie67 schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:31:
...
Probeer eens die knop ingedrukt te houden, dan kan je daarna kiezen wat je met die knop wil openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr Juan

Sr Juan

nope hij gaat daarna weer terug naar het keuze scherm, morgen maar even terug naar de winkel denk ik

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

jossie67 schreef op zondag 03 december 2006 @ 00:31:
Hiervoor had ik 6230i, daar kon ik dat wel veranderen.
Ik vind het wel lastig dat je geen knopje hebt voor het geluid, of mis ik soms iets?
menu > instrum. > instell. >telefoon > standbymodus.
Over het geluid: zodra je iets afspeelt of belt word die vierkante knop je volumeknop.

Enneh, heb je bij je telefoon geen handleiding gekregen?
Mildpower schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:45:
Hmm sinds twee dagen kan ik mijn galerij niet meer openen, heb de telefoon fabrieksinstellingen al terug gezet, maar dat hielp niets.

Iemand anders nog een idee?
heb je toevallig een filmpje oid opgenomen?
Zodra je je gallerij opend worden er thumbnails gemaakt van alle nieuwe afbeeldingen en dat kost vééél tijd. Open je gallerij, leg je telefoon weg en ga wat anders doen :) en kom laaater ff kijken.

[ Voor 31% gewijzigd door teacher op 03-12-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 20:09
Heb vorige week de N70 voor €130 kunnen halen bij de belcompany. Ik kreeg wat korting om dat er een klein krasje(bijna niet zichtbaar) opzat en gelukkig niet op het display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de n70 deze week binnen, maar na 2 keer opladen blijft de status van de batterij op vol staan, ook al is die dit niet. Verder heb ik nog een update uitgevoerd met nokia PC suite. iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn nokia N70 nou even, alles doet het goed etc, maar nu als ik de usb stekker in de computer doe, en het andere stekkertje in de telefoon, gebeurt er niets.
Weet iemand hoe dit kan?

En onder m'n batterij staat al even een soort half vierkantje met een pijl omhoog, ik kan nergens gevonden krijgen waar dat voor is. Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie GPS-ontvanger:

Via ebay.de : Mainnav m-910 / 77.80 euro incl. verzendkosten.
Met Sirf Star III chip en 20 kanalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas.be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-12-2023
Iemand die weet als factuur nodig is om garantie te claime?

Toestel is van belgie met vodafone....

verder al iemand de xxl klok geprobeerde met de nieuwste firmware?

ahjah gaat over de n70 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:03:

En onder m'n batterij staat al even een soort half vierkantje met een pijl omhoog, ik kan nergens gevonden krijgen waar dat voor is. Weet iemand dit?
Dat betekent dat je verbinding hebt met je pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi forum, al veel info vanaf gehaald
Maar.. ( en nu komt het ) ..

Ik zoek me gek naar info over welke carkit ik nodig heb.
Ik wil graag mn TT Mobile 5 gebruiken in combi met carkit.
Nu wil ik OF een houder die mn telefoon oplaadt in combi met een BT carkit
OF een houder die mn telefoon oplaadt en gelijk carkit is

Het mooiste lijkt me de brodit houder want dat gezeur met snoertjes is niks, insteken klaar, dat moet t zijn.. dus de Brodit in combi met Nokia carkit CK-20W, maar ik kan nergens vinden of deze carkit de telefoon ook oplaadt via de popkabel.

De andere optie is een willekeurige BT carkit in combi met een houder die laadt

Afbeeldingslocatie: http://www.messiahmod.com/nokia_n70_tt_mount.jpg Deze heb ik gezien hier op het forum, maar kan je deze ook alleen als lader gebruiken? Want ik heb slechte ervaringen met de geluidskwaliteit van zulke all in one dingen... zeker in de lawaaiige cabine van m'n bestelbus

Veel vragen, en ik ben dan ook al een tijd aan t zoeken, dus ik hoop dat iemand antwoorden heeft...

Alvast bedankt,

Oscar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de nokia gps ontvanger aangeschaft, er zit een autolader bij. Erg mooi dat navigeren moet ik zeggen!

Zou iemand me kunnen zeggen of deze lader zonder risico te gebruiken is op de N70. Het voltage is 5.0 bij de netspanning op de N70 en 5.7 bij de autolader. De belcompanyfrits zei dat dit geen probleem moet zijn.
Misschien heeft iemand een originele Nokia autolader voor de N70 naast zich en zou er even op kunnen kijken wat daar het voltage en Amp is. De gps ontvanger heb ik al opgeladen met de netspanning dat was geen probleem. Alvast mijn dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
SUPER NIEUWS !!:

Er zijn weer nieuwe TomTom kaarten die werken op de N70
Kaarten met versie 6.60.1223 zijn compatibel met TomTom Mobile 5.2 (en TomTom Navigator 6)
Dit zijn de allernieuwste kaarten !

Er zijn ook nieuwe kaarten met versienummer 6.60.1219 Deze werken NIET op TomTom Mobile 5.2. Deze zijn alleen voor TomTom 6.

YIPPIE !! Toch weer up-to-date kaarten !

[ Voor 3% gewijzigd door LessRam op 05-12-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:39
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:51:
[...]

Dat betekent dat je verbinding hebt met je pc
Nee, dit betekent dat er iets in je outbox staat bij berichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr Juan

Sr Juan

Nou net even bij de winkel geweest met de N70, en de verkoper had het al 1 keer eerder gezien, toen opgelost dmv kaartje eruit en er weer in, maar bij mij niet.

dus opgestuurd ( :X 2 weken kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:03:
Mooi forum, al veel info vanaf gehaald
Maar.. ( en nu komt het ) ..

Ik zoek me gek naar info over welke carkit ik nodig heb.
Ik wil graag mn TT Mobile 5 gebruiken in combi met carkit.
Nu wil ik OF een houder die mn telefoon oplaadt in combi met een BT carkit
OF een houder die mn telefoon oplaadt en gelijk carkit is

Het mooiste lijkt me de brodit houder want dat gezeur met snoertjes is niks, insteken klaar, dat moet t zijn.. dus de Brodit in combi met Nokia carkit CK-20W, maar ik kan nergens vinden of deze carkit de telefoon ook oplaadt via de popkabel.

De andere optie is een willekeurige BT carkit in combi met een houder die laadt

[afbeelding] Deze heb ik gezien hier op het forum, maar kan je deze ook alleen als lader gebruiken? Want ik heb slechte ervaringen met de geluidskwaliteit van zulke all in one dingen... zeker in de lawaaiige cabine van m'n bestelbus

Veel vragen, en ik ben dan ook al een tijd aan t zoeken, dus ik hoop dat iemand antwoorden heeft...

Alvast bedankt,

Oscar
Ik heb die houder ook, maar ik gebruik em puur voor gebruik icm tomtom. De telefoon wordt gelijk geladen, plus zit er een kabeltje bij waarmee je via je houder ook je gps ontvanger kan voeden, dus heb je maar 1 12V aansluiting nodig.

Ik vind de houder erg prettig werken aangezien de telefoon er behoorlijk vast in zit en het geluid (via de ingebouwde) speaker een stukje beter is dan het speakertje van je telefoon. Ik gebruik em zelf niet om er ook handsfree mee te kunnen bellen. Dan moet je weer een headsetje in de houder prikken dus dat schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
LessRam schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:04:
SUPER NIEUWS !!:

Er zijn weer nieuwe TomTom kaarten die werken op de N70
Kaarten met versie 6.60.1223 zijn compatibel met TomTom Mobile 5.2 (en TomTom Navigator 6)
Dit zijn de allernieuwste kaarten !

Er zijn ook nieuwe kaarten met versienummer 6.60.1219 Deze werken NIET op TomTom Mobile 5.2. Deze zijn alleen voor TomTom 6.

YIPPIE !! Toch weer up-to-date kaarten !
Inderdaad, goed nieuws! :)

Even op zoek dan maar.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Klinkt inderdaad goed van die kaarten :)
Geeft ook weer wat hoop voor de toekomst want moet nog 2 jaar met deze GSM doen en m'n kaarten zijn nu aleen paar maanden oud natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn bestanden op mijn telefoon automatisch laten synchronisren. Hoe kan ik dat laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
SietzeJBL schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:42:
[...]

Ik heb die houder ook, maar ik gebruik em puur voor gebruik icm tomtom. De telefoon wordt gelijk geladen, plus zit er een kabeltje bij waarmee je via je houder ook je gps ontvanger kan voeden, dus heb je maar 1 12V aansluiting nodig.

Ik vind de houder erg prettig werken aangezien de telefoon er behoorlijk vast in zit en het geluid (via de ingebouwde) speaker een stukje beter is dan het speakertje van je telefoon. Ik gebruik em zelf niet om er ook handsfree mee te kunnen bellen. Dan moet je weer een headsetje in de houder prikken dus dat schiet niet op.
:N Je kan met die houder ook prima bellen zonder headset. Zit namelijk een speaker en een microfoon in die houder. Krijg in ieder geval geen klachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 00:28:
Ik wil mijn bestanden op mijn telefoon automatisch laten synchronisren. Hoe kan ik dat laten doen?
Nokia pc suite misschien?? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

""doe eens "menu, 5 ,6,6,6,1 > gps status" en kijk of je sattelieten ziet""

Kan iemand uitleggen hoe je dat dan doet:
Eerst menu en dan 5 6 6 6 1????
Intoetsen of zo??
Graag hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:33:
""doe eens "menu, 5 ,6,6,6,1 > gps status" en kijk of je sattelieten ziet""

Kan iemand uitleggen hoe je dat dan doet:
Eerst menu en dan 5 6 6 6 1????
Intoetsen of zo??
Graag hulp.
Soms... 8)7

Kom op, beetje nadenken he. Heb je al IETS geprobeerd, want je ziet het vanzelf.
Start je TomTom, ga naar het hoofdmenu, druk op 5 (wijzig voorkeuren), druk 3x op 6 (volgende) en druk op 1 (Toon GPS Status).

[ Voor 5% gewijzigd door Klippy op 06-12-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

pjlgt schreef op woensdag 06 december 2006 @ 07:51:
[...]

:N Je kan met die houder ook prima bellen zonder headset. Zit namelijk een speaker en een microfoon in die houder. Krijg in ieder geval geen klachten
Lijkt me handig zo'n houder.
Ik heb gezocht op de Brodit site, maar ben even het spoor kwijt.

Wat heb je nu precies nodig (aan extra kabels, clips etc) en waar kan je dat halen ?

Ik wil dus graag een houder die draaibaar is, de telefoon kan opladen waarbij de oplader aan de sigarettenaansteker aansluiting komt en waar speakers en micofoon zit.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee |:(
Ja mijn agenda wel. Maar mijn bestanden niet.(automatisch foto bestanden op pc laten zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klippy schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:48:
[...]

Soms... 8)7

Kom op, beetje nadenken he. Heb je al IETS geprobeerd, want je ziet het vanzelf.
Start je TomTom, ga naar het hoofdmenu, druk op 5 (wijzig voorkeuren), druk 3x op 6 (volgende) en druk op 1 (Toon GPS Status).
Ja, ja rustig, ik zat te kloten vanuit het menu van de N70 ipv het menu van TomTom.
Kan toch gebeuren.
Blij dat jij alles weet en me geholpen hebt!! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Iedereen maakt wel eens en foutje ;)
Maar dan nog, volgens mij was zelf even nadenken minder moeite dan hier posten.

En geen dank, daar ben ik natuurlijk de alwetende voor he B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En geen dank, daar ben ik natuurlijk de alwetende voor he B)
Kijk! aan jou bij deze nog even mijn vraagje gezien het bovenstaande, ;) , kan ik 5,7 volt in de N70 prikken, te weten de autolader van de nokia gps muis zonder dat ik em dood maak. Of, welk voltage staat er op de autolader van de N70 zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
pjlgt schreef op woensdag 06 december 2006 @ 07:51:
[...]

Oh naja kan ook hoor ;). Zoals gezegd gebruik ik dit ding nooit voor bellen, toevallig werd ik een keer gebeld tijdens het navigeren, maar toen had ik dat headsetje er dus niet inzitten en kon diegene die mij belde mij niet verstaan. Ik hem overigens wel goed, maar andersom dus niet, vandaar dat ik er een beetje vanuit ging dat je dat headsetje dus wel nodig had. Bovendien zit ik m'n telefoon altijd op offline tijdens het navigeren en gebruik ik een andere telefoon om te bellen. Ik zal het nog eens proberen mocht het een keer zo ver komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:13:
[...]

nee |:(
Ja mijn agenda wel. Maar mijn bestanden niet.(automatisch foto bestanden op pc laten zetten)
Kan je daar bestandbeheer van pc suite dan niet voor gebruiken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:44:
[...]

Kan je daar bestandbeheer van pc suite dan niet voor gebruiken??
nope. hiermee kan ik alleen bestanden inkijken van mijn telefoon en niet automatisch laten kopieeren. :'(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:25:
[...]

Kijk! aan jou bij deze nog even mijn vraagje gezien het bovenstaande, ;) , kan ik 5,7 volt in de N70 prikken, te weten de autolader van de nokia gps muis zonder dat ik em dood maak. Of, welk voltage staat er op de autolader van de N70 zelf?
Geen idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Xymox schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:12:
[...]

Lijkt me handig zo'n houder.
Ik heb gezocht op de Brodit site, maar ben even het spoor kwijt.

Wat heb je nu precies nodig (aan extra kabels, clips etc) en waar kan je dat halen ?

Ik wil dus graag een houder die draaibaar is, de telefoon kan opladen waarbij de oplader aan de sigarettenaansteker aansluiting komt en waar speakers en micofoon zit.
Ik heb in deel 1 of 2 van dit topic mijn zoektocht gepost:
Er is geen "active brodit" voor de N70; je hebt alleen een passieve houder met open onderkant zodat je zelf de kabel van de lader erin kan ploppen, en een houder in combinatie met een bedrade carkit. (onder de houder zit een "klem" voor de kabel uit de carkit).

Ik heb dus zelf de laatste samen met de ck7w.

edit:
teacher in "Nokia N Series - N70 & N72 - Deel 2" klik!

[ Voor 6% gewijzigd door teacher op 07-12-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alwetende gaat niet op dan he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 01:06:
[...]

Alwetende gaat niet op dan he? :P
nee helaas, maar dan heb ik toch een paar uur in die veronderstelling kunnen leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werken 2Gb geheugenkaartjes ook in de N70???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Kingston SD Dual Voltage 2GB werkt bij mij probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een 1 gieg gekocht bij Salland voor 20EU ong. maar is inderdaad snel vol met routebende en wat muziekies! beter koop je 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LessRam schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 17:15:
Kingston SD Dual Voltage 2GB werkt bij mij probleemloos.
Bedoel je niet MMC Dual Voltage??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:23:
[...]

Bedoel je niet MMC Dual Voltage??
Afbeeldingslocatie: http://www.joostdevree.nl/bouwkunde/hamer_1_bankhamer_www_2college_nl.jpg
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Zullen we het dan helemaal netjes doen; SD/MMC Mobile/DV
8)7

[ Voor 5% gewijzigd door LessRam op 10-12-2006 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

LessRam schreef op zondag 10 december 2006 @ 09:04:
[...]

Zullen we het dan helemaal netjes doen; SD/MMC Mobile/DV
8)7
Vergeet de "RS" niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus de Nokia N70 werkt zowel met MMC als met SD kaartjes?

Dat wist ik niet, ik dacht alleen maar met MMC kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 00:27:
[...]

Ja dit dacht ik dus ook. Lees op een site dit "Geheugen: Intern: 20 MB, Extern: Dual Voltage RS-MMC geheugenkaart slot" Maar daar staat de SD dan niet bij toch, alleen de RS-MMC :S

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 00:27:
[...]

nope, rs mmc dv
geen sd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je navigeert naar een bepaald adres, wordt dat adres opgeslagen.
Het gevolg is een ellenlange lijst met adressen.
Is die op te schonen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:55:
Als je navigeert naar een bepaald adres, wordt dat adres opgeslagen.
Het gevolg is een ellenlange lijst met adressen.
Is die op te schonen????
kun je toch gewoon met c-tje weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:07:
[...]

kun je toch gewoon met c-tje weghalen?
nee dat gaat niet maar hij onthoudde lijst tot 20 adressen en bij de invoering van 21 vervalt 1
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste