Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft: N70

Bij Nokia Application Installer wordt aangegeven dat "" geen ondersteundende telefoon geselecteerd"", terwijl de verbinding via USB akkoord is.
Bij vervolgens telefoongeheugen en geheugenkaart geeft hij vervolgens aan dat "" inhoud van de momenteel geselecteerde telefoonmodel niet kan worden weergegeven door deze toepassing"".

Via verkenner kan ik dus wel in de geugenkaart enzo, dat wel.

Toch raar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:14

Klippy

Still Game

@writers:

Start Nokia PC Suite, verbind je telefoon via USB of bluetooth, klik in hoofdvenster van PC Suite op "Help" en daar selecteer je "Ondersteuning voor PC suite opnieuw op uw telefoon intstalleren".
Vervolgens de installatie op de telefoon gewoon uitvoeren als altijd :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Even een advies voor iedereen die een firmware update wil doen via de software van de nokia site:

Kijk hier ontzettend mee uit!!! Ik zelf heb een N70 en mijn vriendin een N73. Beide hebben we dezelfde USB datakabel, maar deze kabels zijn beide zeer instabiel. Bij allebei de kabels zit al een breuk in de kabel bij het gedeelte waar hij de telefoon in gaat. Dit merk ik aan het bekende windows geluidje wat je hoort als je een USB apparaat aansluit. Ik hoef de kabel maar iets aan te raken en het "ding-dong" usb geluidje speelt zich aan aantal keren af. De gevolgen als dit gebeurd tijdens het updaten van de firmware zijn natuurlijk niet zo leuk.

Die kabels zijn gewoon echt waardeloos.

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Controleer of die metalen pennetjes in je stekker wel goed uitveren, als ze half blijven steken maken ze slecht kontakt, anders beetje smeren misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:05:
Even een advies voor iedereen die een firmware update wil doen via de software van de nokia site:

Kijk hier ontzettend mee uit!!! Ik zelf heb een N70 en mijn vriendin een N73. Beide hebben we dezelfde USB datakabel, maar deze kabels zijn beide zeer instabiel. Bij allebei de kabels zit al een breuk in de kabel bij het gedeelte waar hij de telefoon in gaat. Dit merk ik aan het bekende windows geluidje wat je hoort als je een USB apparaat aansluit. Ik hoef de kabel maar iets aan te raken en het "ding-dong" usb geluidje speelt zich aan aantal keren af. De gevolgen als dit gebeurd tijdens het updaten van de firmware zijn natuurlijk niet zo leuk.

vreemd, ik gebruik de kabel zeer intensief, en heb echt nergens last van... hij is slechts 2 keer gedisconnect op momenten dat ik het niet wilde. Maar dat is omdat ik bezig was met mn gsm en de kabel er half uit ging hangen...

Ik heb de: CA-53, maar ik denk dat dat bij alle nokia n70's het geval zal zijn...

/edit
of is het echt pas na de update van je firmware?, als ik je verhaal zo nog eens lees. Zo ja, bedankt voor de waarschuwing :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:10

Ik heb ook wel eens problemen hiermee, maar bij mij werkt het zonder problemen als ik eerst het afdekplaatje (cover) van de accu eraf haal. De stekker van de kabel komt dan iets dieper in de telefoon te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Vind die datakabel net vrij stevig.
Erg dik ook, nog nooit zo'n kabel gehad eigenlijk, normaal krijg je van die touwtjes :P

Maar deze moet je wel niet strak oprollen heb ik gemerkt, want daar is hij wat te dik voor, denk inderdaad dat hij dan kan gaan inscheuren. Maar tot nu toe nergens last van :)

Verwijderd

Weet iemand hoe ik automatisch mijn foto's op de pc kan laten synchroniseren?

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 11:14
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:18:
Weet iemand hoe ik automatisch mijn foto's op de pc kan laten synchroniseren?
Deze vraag heb je al vaker gesteld, en is toen ook al beantwoord.

Met synchronisatie kunnen adresboekgegevens en agenda's gesynchroniseerd worden. Of te wel, gelijk aan elkaar gemaakt worden, zodat ze synchroon (letterlijk vertaald "tegelijk in tijd") zijn.
Het overzetten van afbeeldingen, muziek etc. naar een pc heeft hier dus niets mee van doen.

Misschien dat het mogelijk is met een, waarschijnlijk zelf te schrijven, bestandje op je pc, dat aangeeft, wanneer je N70 aan de pc gekoppeld wordt, dat automatisch de bestanden uit E:\Images (je geheugenkaart) van je N70 weggehaald moeten worden. (Don't ask me, ik zie het nut er niet van in)

BTW Via Verkenner is de Nokia Phone Browser te openen en kun je zo alle bestanden in 1 klap overzetten.

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 17:33
ik heb een probleempje met mijn N70 na een software upgrade. De letters (waarin bijvoorbeeld de naam van de provider staat) zien er vreemd uit, en als ik bijv. profiel "stil" kies zag ik eerst een "mute" icoontje, en nu een blokje. Weet iemand hoe dit kan? of hoe ik dit kan verhelpen? alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arthas schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:58:
[...]

Deze vraag heb je al vaker gesteld, en is toen ook al beantwoord.

Met synchronisatie kunnen adresboekgegevens en agenda's gesynchroniseerd worden. Of te wel, gelijk aan elkaar gemaakt worden, zodat ze synchroon (letterlijk vertaald "tegelijk in tijd") zijn.
Het overzetten van afbeeldingen, muziek etc. naar een pc heeft hier dus niets mee van doen.

Misschien dat het mogelijk is met een, waarschijnlijk zelf te schrijven, bestandje op je pc, dat aangeeft, wanneer je N70 aan de pc gekoppeld wordt, dat automatisch de bestanden uit E:\Images (je geheugenkaart) van je N70 weggehaald moeten worden. (Don't ask me, ik zie het nut er niet van in)

BTW Via Verkenner is de Nokia Phone Browser te openen en kun je zo alle bestanden in 1 klap overzetten.
Nu is mijn vraag pas beantwoord.
In de vorige replys op mijn vraag niet.
In de vorige antwoorden stond alleen dat het mogelijk met PC Suite kon, en niet dat het niet kan met een bestaand programma.

Bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
  • Laatst online: 01-09 11:14
Deze vraag had ik al eens gesteld, misschien dat iemand hier een antwoord weet?
Arthas schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:41:
Ik heb een Nokia N70 met Route66 Mobile7. Op mn geheugenkaartje heb ik Benelux, Duitsland-Oostenrijk-Zwitserland, Oost-Europa en het Verenigd Koninkrijk geinstalleerd. Werkt allemaal perfect.

Nu wil ik graag niet per kaart moeten navigeren, maar tussen meerdere kaarten. Dus bijvoorbeeld vanuit NL naar Duitsland (2 verschillende kaarten) Als ik namelijk nu aangeef dat ik mn eindpunt in Duitsland heb liggen en ik plan een route, met beginpunt in Nederland, dan krijg ik de melding dat het eindpunt op een andere kaart zit (ja logisch, op die van Duitsland).

Is er een methode om ervoor te zorgen dat ik de Benelux-kaart en de Duitsland-Oostenrijk-Zwitserland kaart tegelijkertijd kan gebruiken zonder dat ik tussen de kaarten moet schakelen?

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a.j.braber
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2020
Aslan schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 19:09:
Weet iemand waar je die theme kunt downloaden van de N70 Music Range?
hoi al iets gevonden van de theme ?
ik wil die er ook graag op hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op dit forum gelezen dat je een 2GB. kaartje door de telefoon moet laten formatteren, anders wordt het kaartje niet herkend.
Ik heb een 2GB kaartje ingebracht, maar deze wordt al bij voorbaat niet herkend in de telefoon.
Hoe kun je hem dan door de telefoon laten formatteren?

In een cardreader wordt het kaartje wel herkend en kan ook geformatteerd worden maar de Nokia N70 herkend hem nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Formatteer hem in de cardreader eens als FAT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Oudere cardreader misschien ?
Probleem had ik ook..... deed alsof hij hem formateerde maar hield ermee op na 1 GB.

Probeer eens een nieuwere cardreader (van een kennis) die overweg kan met cards boven de 1GB !

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een 2Gb kaartje van Kingston in men N70 met tomtom mobile erop en alles werkt perfect.

gekocht bij www.one2remember.nl

goede en snelle levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 23:24:
Ik heb ook een 2Gb kaartje van Kingston in men N70 met tomtom mobile erop en alles werkt perfect.

Als ze niet op vakantie zijn ja.. anders moet je twee weken wachten!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik ben dus ook van plan een N72 black te kopen, alleen ze zijn pas over minimaal 1 week leverbaar :( Maar je kan dus ook een verloopstukje kopen voor je oordopjes (AD-15, kan dat kloppen?) maar kan je die ook ergens los halen bij een Media Markt ofzo? :?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2006 @ 23:24:

was het een beetje makkelijk om tomtom erop te zetten?
Infinitytron schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:26:
Ik ben dus ook van plan een N72 black te kopen, alleen ze zijn pas over minimaal 1 week leverbaar :( Maar je kan dus ook een verloopstukje kopen voor je oordopjes (AD-15, kan dat kloppen?) maar kan je die ook ergens los halen bij een Media Markt ofzo? :?
ad-15 idd kost iets van 20e toch? je kan ook op ebay een neppe halen. maar ik zou nu denk ik meteen het orgineel kopen. is kwalitatief toch wat beter.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
AD-15 bij TPH: 15 euro... :)

Ik heb zelf de AD-46, maar heb toch liever de AD-15 weer vanwege het kortere snoer.

[ Voor 60% gewijzigd door SanderTje! op 18-12-2006 15:43 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe lang gaat de batterij mee als ie alleen maar aanstaat. Dus zonder bellen?
2 dagen vind ik namelijk wel erg kort :?

Laat ook maar, zie nu dat de resolutie van het scherm wel heel laag is, dan zoek ik wel naar een N73/80 :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
SanderTje! schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:42:
AD-15 bij TPH: 15 euro... :)

Ik heb zelf de AD-46, maar heb toch liever de AD-15 weer vanwege het kortere snoer.
De AD-15 is het idd. Maar jij hebt zelf dus de AD-46(met ingebouwde microfoon wat de ad-15 niet heeft ) maar wat is het nadeel dan van het (lange) snoer, hoe lang is dat dan? Ik vraag dit omdat ik het echt nergens kan vinden :( En gebruiken jullie vaka de ingebouwde microfoon? :+

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

De AD-15 heeft maar een snoer van ongeveer 5cm, daar plug je je normale koptelefoon in, de AD-46 zal een langer snoer hebben, anders krijg je die microfoon nooit naar je mond. En daar moet je dan weer je koptelefoon inpluggen dus heb je in totaal 3 meter kabel bij je :+

Maar waarom zou je die los willen kopen eigenlijk? Bij de N72 krijg je een AD-15 en een HS-31.
Heb zelf mijn AD-15 nog in de verpakking zitten zefls, de headset werkt vooralsnog prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Klippy schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:33:
De AD-15 heeft maar een snoer van ongeveer 5cm, daar plug je je normale koptelefoon in, de AD-46 zal een langer snoer hebben, anders krijg je die microfoon nooit naar je mond. En daar moet je dan weer je koptelefoon inpluggen dus heb je in totaal 3 meter kabel bij je :+

Maar waarom zou je die los willen kopen eigenlijk? Bij de N72 krijg je een AD-15 en een HS-31.
Heb zelf mijn AD-15 nog in de verpakking zitten zefls, de headset werkt vooralsnog prima :)
Ooh jah, ik heb geen zin in 3m kabel whahah :p Maar ik wist niet dat je die erbij kreeg, wel zo handig :+ En die HS-31 zijn dan de oordopjes als ik het goed begrijp? Nu maar 1.5 week wachten totdat de telefoon voorradig is 8)7

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Inderdaad, dat te lange snoer is het probleem. Niet echt praktisch als je in de trein zit e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Infinitytron schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:58:
[...]

Ooh jah, ik heb geen zin in 3m kabel whahah :p Maar ik wist niet dat je die erbij kreeg, wel zo handig :+ En die HS-31 zijn dan de oordopjes als ik het goed begrijp? Nu maar 1.5 week wachten totdat de telefoon voorradig is 8)7
HS-31 is gewoon de headset voor de duidelijkheid. Oordopjes inderdaad, maar met een Nokia coneector aan de onderkant.
Afbeeldingslocatie: http://www.gooby.dk/shop/images/hs-31db.jpg

In het echt niet zo lelijk als op de foto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
En toch.... ik wil gewoon een standaard oortelefoon plug, en dan zelf kiezen welke (Sennheiser) oortjes ik wil gebruiken. De originele oordopjes bij de nokia zijn volgens mij voor olifante oren...GIGANTISCH.
En dat verloop stukje van Nokia --> gewone plug is me toch duur.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan pak je de originele nokia headset, een 3,5 mm contraplug en een soldeerbout en je maakt er zelf 1, kostte me nog geen 2 euri en 10 minuten en ik gebruik nu de koptelefoon die ik wil, of ik hang mn foon aan de stereo, leuk als ik gebeld wordt :D dan weten de buren het ook gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basix
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 17:27
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:03:
Mooi forum, al veel info vanaf gehaald
Maar.. ( en nu komt het ) ..

Ik zoek me gek naar info over welke carkit ik nodig heb.
Ik wil graag mn TT Mobile 5 gebruiken in combi met carkit.
Nu wil ik OF een houder die mn telefoon oplaadt in combi met een BT carkit
OF een houder die mn telefoon oplaadt en gelijk carkit is

Het mooiste lijkt me de brodit houder want dat gezeur met snoertjes is niks, insteken klaar, dat moet t zijn.. dus de Brodit in combi met Nokia carkit CK-20W, maar ik kan nergens vinden of deze carkit de telefoon ook oplaadt via de popkabel.

De andere optie is een willekeurige BT carkit in combi met een houder die laadt

[afbeelding] Deze heb ik gezien hier op het forum, maar kan je deze ook alleen als lader gebruiken? Want ik heb slechte ervaringen met de geluidskwaliteit van zulke all in one dingen... zeker in de lawaaiige cabine van m'n bestelbus

Veel vragen, en ik ben dan ook al een tijd aan t zoeken, dus ik hoop dat iemand antwoorden heeft...

Alvast bedankt,

Oscar
Beste Oscar,

Over welke Brodit houder hebben het hier over ?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje en hoop dat iemand me kan helpen.

Het viel me de laatste dagen op dat ik geen gemiste oproepen had, terwijl mensen wel zeiden mij gebeld te hebben.

als ik nu dus kijk bij het overzicht van 'laatst gebelde nummers' , 'gebelde nummers' en 'gemiste oproepen' dan is alles het laatste van 14 december... klopt niet aangezien ik vandaag nog heb gebeld...

ik belde net dus met een andere telefoon naar mijn nummer... hij gaat wel over, maar als ik op hang krijg ik niet 'u heeft 1 gemiste oproep' ...

waar kan dat aan liggen dat het zo ineens is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basix schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 09:54:
[...]

Beste Oscar,

Over welke Brodit houder hebben het hier over ?

Greetz
Ik bedoelde de Brodit waarbij je het snoer van de Nokia CK-20W carkit in de houder kan schroeven, waardoor je telefoon gelijk contact maakt als je hem in de houder plaatst. Voorlopig liggen mn akties betreffende dit onderwerp even stil, omdat ik mij moet laten verrassen met de kerst. Iemand heeft een oplossing verzonnen en dat gaat in een stukkie kadopapier naar mij toekomen naar het schijnt _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:08:

Het viel me de laatste dagen op dat ik geen gemiste oproepen had, terwijl mensen wel zeiden mij gebeld te hebben.

als ik nu dus kijk bij het overzicht van 'laatst gebelde nummers' , 'gebelde nummers' en 'gemiste oproepen' dan is alles het laatste van 14 december... klopt niet aangezien ik vandaag nog heb gebeld...

ik belde net dus met een andere telefoon naar mijn nummer... hij gaat wel over, maar als ik op hang krijg ik niet 'u heeft 1 gemiste oproep' ...

Misschien te simpel, maar heb je de telefoon al eens gewoon aan en uit gezet? :)
Had laatst ook iets vreemds na ongeveer 2 weken 'uptime' en na een reboot was alles weer goed, weet niet meer precies wat het was, maar volgens mij ook iets met die telefoonlijsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Hmm.. weet iemand hier misschien nog een goede zaak waar ze een goedkope Nokia N72 black hebben? Waar ik eerst zou bestellen (2call) daar hebben ze de prijzen weer verhoogd. En bij studentmob. hebben ze lagere prijzen en GEEN aansluitkosten :D Zouden de prijzen omhoog gaan na 29 dec( aangezien dan de nieuwe prijzen voor januari weer ingaan?) aangezien ze nu ook alweer verhoogd zijn? :X

[ Voor 6% gewijzigd door Vincitore op 19-12-2006 19:59 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:26:
[...]

was het een beetje makkelijk om tomtom erop te zetten?

Nee bij mij werkt tomtom perfect opmen N70 geen enkel probleem.
ik heb er nu zelfs heel Europa op staan en kan gewoon grenzenloos navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 18:08:

Heb ik ook zo af en toe ook wel eens. je moet in je logboek gewoon even je gegevens wissen (dus je gemiste, gebelde en ontvangen oproepen zooi) zodat de lijst weer leeg is. nu werkt het wel weer. ik heb ook 24h mijn phone aan, misschien moet je idd soms eens rebooten.

• Vincitore
Wat zouden de verwachtingen zijn als je kijkt naar de toestelprijs icm een abbonement? Ik zag laatst bij sommige al een prijsstijging. Mijn vraag is nu; Als ik zou wachten tot oudjaar met het afsluiten van een abbonement, zullen de prijzen dan hoger zijn dan nu of juist lager? Deze maand zijn ze iig fors gestegen :'(

Stats

• boss-20
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 10:49

Volgens mij ligt het eerder aan de POP port. Heb net een nieuw headsetje maar ook deze heeft soms maar aan 1 kant geluid of het geluid komt zomaar uit de speaker ipv mijn headset. Vind het hele POP port gebeuren maar niks (voor headset gebruik dan). Laten ze voor je headset gewoon weer een simpele jack aansluiting gebruiken, dan hoef je ook niet per sé Nokia headsets te hebben (daarom hebben ze natuurlijk ook POP ports)...

• Vincitore
boss-20 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:35:
[...]

Volgens mij ligt het eerder aan de POP port. Heb net een nieuw headsetje maar ook deze heeft soms maar aan 1 kant geluid of het geluid komt zomaar uit de speaker ipv mijn headset. Vind het hele POP port gebeuren maar niks (voor headset gebruik dan). Laten ze voor je headset gewoon weer een simpele jack aansluiting gebruiken, dan hoef je ook niet per sé Nokia headsets te hebben (daarom hebben ze natuurlijk ook POP ports)...
Ach jah, ze verzinnen altijd wel weer wat om je ergens aan te binden ;) Ik heb er geen ervaring mee met deze POP ports omdat ik de telefoon nog niet heb (hoop binnenkort, eerst me geld terugeisen bij een telecombedrijf 8)7 ). Maar op zich lijkt het me wel een mooie connector, ok wel stevig maar dat is dus niet zo lijkt het :X Maar zouden de prijzen stijgen, weet jij dat?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Damn ik heb net die nieuwste Tomtom 6.60.1123 (uit mijn hoofd dacht ik) op mijn N70 gezet (tomtom5) Deze kaarten passen ook op de N70. Ik heb een 1 GB kaartje en heel west-europa heb ik er nu op staan als ik grote naadloze kaart :D geen gezeur meer bij de grenzen... totaal is het bijna 900mb dus je hebt niet veel ruimte meer over maar dit gaat natuurlijk voor alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom tom op je n70 heerlijk lijkt me dat :Y)

enfin de reden dat ik hier weer post. Ik irriteer me aan die pieptoon tijdens het filmen.
Van een telefoon die redelijk weinig problemen heeft vind ik deze wel met kop en schouders erboven uit steken.

Ik wou een filmpje opnemen met mijn mobiel van de tv af :') (neej ik heb geen digi in out video bewerk stuff :P )

zie hier het filmpje van mtv, met irri piep.
Volgens mij kwam het door de toetsenbord verlichting, hoe moeilijk kan het zijn om die tijdens het filmen uit te zetten?

Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/th_22122006278.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een mail programma die mijn hotmail kan uitlezen en dit elk halfuur automatisch kan doen. Weet iemand welke goed is?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe wat anders, ik heb mijn N70 gebricked door een software update uit te voeren die halverwege werd afgebroken. Apparaat doet niets meer, helemaal niets ! Ik heb nog 3 maanden garantie en het is een T-Mobile branded telefoontje, waar zou ik het beste terecht kunnen voor service, bij een Nokia center (Phonehouse hier in Leiden) of bij een T-Mobile winkel ?

Ja, en ik weet dat het stom is en ik wist vantevoren dat het fout kon gaan 8)

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
ik heb iets vaags met mijn N70.

Ik heb via pc suite de inbox van de telefoon geopend hierdoor wil die de computer en telefoon berichten syncen, dit is allemaal prima maar nu heb ik sommige smsjes er 2 of 3 keer instaan :S ipv 2000 heb ik nu 2800 smsjes in me inbox staan...

dit zal ook goed zijn is het niet dat me telefoon nu geen melding meer geeft als ik een nieuw smsje krijgt, geen piepje niks op het scherm.
(alleen zo plusje voor inbox)

Zodra ik de geheugenkaart er uit haal doet die het wel goed :S

is hier een andere oplossing voor dan alle smsjes :( wissen ?

of iemand die weet hoe ik de .vmg files terug gekopierd krijg naar mijn inbox.
want alle smsjes staan wel goed(1maal) op me pc

[ Voor 10% gewijzigd door wd200 op 28-12-2006 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc100
  • Laatst online: 10-01-2022

sc100

[GoT]P@_70 DeAtHc0iL

chapie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:37:
Heeft niemand hier de N70 in combinatie met Telfort? Als iemand dat wel heeft, zou hij/zij dan de instellingen voor mms hier neer willen zetten?

Ik kan geen mms ontvangen, versturen gaat wel. :?
http://www.telfort.nl/mij...m/instellingen/handmatig/

check hier ff dit zou moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de n70 gewoon en de music edition.
behalve het feit dat hij zwart is.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Dutchzilla schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 17:12:
kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de n70 gewoon en de music edition.
behalve het feit dat hij zwart is.
Er zitr niet zoveel verschil tussen alleen dat bij de music edition een 1 GB MMC kaartje meegeleverd wordt. ;)

/edit; welke spelletjes zitten er eigenlijk op de N72?

[ Voor 7% gewijzigd door Vincitore op 30-12-2006 17:51 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Allereerst, gelukkig nieuwjaar allemaal

Ik heb sinds kort een Nokia N72 en wil daarmee via Bluetooth muziek e.d. verzenden vanaf mijn computer. De computer zegt echter steeds dat het ontvangende apparaat niet tijdig reageert. Maar mijn telefoon krijgt nog helemaal geen melding of bericht binnen, laat staan dat ik de overdracht via mijn telefoon kan accepteren.

Zowel de computer als de Nokia N72 heb ik zonder sleutel ingesteld.
Beide apparaten kunnen elkaar 'zien' en toevoegen als apparaat.
Ik heb geen COM poorten ingesteld, daar ik niet kan ontdekken welke ik in moet stellen voor de N72 (wellicht ligt hier het probleem al?)

De BT radio is niet kapot, met mijn eerdere W800i heeft het wel gewerkt.

Hebben jullie enig idee wat ik verkeerd doe?

Alvast hartelijk dank.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Laatst online: 00:05
Misschien een rare vraag, maar ik heb interesse in deze telefoon, maar ook voor de Nokia w810i. Ik zit echt gigantisch te twijfelen tussen deze 2, maar ik kom er niet uit. ik kan ze beiden even duur krijgen (200 euro, los toestel), en ik heb al op nieuwemobiel.nl gekeken, maar ik kan echt niet kiezen. Overtuig me waarom ik de N70 beter kan nemen en help me uit de nood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kees89 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:20:
Misschien een rare vraag, maar ik heb interesse in deze telefoon, maar ook voor de Nokia w810i. Ik zit echt gigantisch te twijfelen tussen deze 2, maar ik kom er niet uit. ik kan ze beiden even duur krijgen (200 euro, los toestel), en ik heb al op nieuwemobiel.nl gekeken, maar ik kan echt niet kiezen. Overtuig me waarom ik de N70 beter kan nemen en help me uit de nood...
neem de nokia w810i die is unieker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, laat me even weten waar je de Nokia W810i hebt gezien, kan hem nergens vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
BT werkt nu prima, gewoon de orginele Sweex drivers geinstalleerd :)

Dat Ctrlfreak is echt een stoer programma :P Via mijn N72 kan ik Winamp gewoon bedienen :D

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Bestaat er trouwens, buiten een gratis browser, ook een manier om via een bluetooth een internet verbinding tot stand te brengen, die binnen het BT bereik gratis is?

(Sorry, had deze post bij mij vorige moeten editten)

[ Voor 14% gewijzigd door Barry|IA op 02-01-2007 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Barry|IA schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 00:10:
Bestaat er trouwens, buiten een gratis browser, ook een manier om via een bluetooth een internet verbinding tot stand te brengen, die binnen het BT bereik gratis is?

staat gewoon in de startpost :)
Crazy Little World Of Mine
Hier staan een paar fantastische guides op en er zijn er nog meer in de maak. Een hele mooie uitleg die deze site biedt is internet op je N70 via Bluetooth. Dat betekent dus wanneer je in de buurt bent van je eigen PC met BT dongle, dat je dan op internet kunt.
Werkt prima, maar gebruik het eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Klippy schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 00:38:
[...]

staat gewoon in de startpost :)
Dat gaat toch alleen over de browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Barry|IA schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 01:13:
[...]

Dat gaat toch alleen over de browser?
Geen idee wat je precies wil dan, waarmee wil je anders een internet verbinding maken?
Op deze manier kan je iig ook de standaard browser aan Bluetooth koppelen zodat je met elke applicatie het internet op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA

Ik ga het gelijk proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Barry|IA schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 00:10:

Yep, dat werk inderdaad helemaal goed. Opera, audiostreams.. heel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Even een vraagje:

Ik heb eergisteren mijn n70 frontje binnen gekregen, deze had ik er zo op (wel even kloten), maar nu is ineens mijn geluid een stuk zachter. Ik moet de phone gewoon op zijn hardst zetten om alles een beetje goed te kunnen horen. Weet iemand wat dit is? het gaatje voor het speakertje is in het frontje gewoon even groot als in de originele frontje en ook de speaker van de phone zelf is nix aan veranderd en ook niet beschadigd ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietBoer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-03-2024

WietBoer

Just Chill

Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2006 @ 12:06:
Effe wat anders, ik heb mijn N70 gebricked door een software update uit te voeren die halverwege werd afgebroken. Apparaat doet niets meer, helemaal niets ! Ik heb nog 3 maanden garantie en het is een T-Mobile branded telefoontje, waar zou ik het beste terecht kunnen voor service, bij een Nokia center (Phonehouse hier in Leiden) of bij een T-Mobile winkel ?

Ja, en ik weet dat het stom is en ik wist vantevoren dat het fout kon gaan 8)
Ok ff dit, aangezien de N70 net 1 jaar in Nederland te koop is, kan je niet nog maar 3 maanden garantie hebben. Want de N70 heeft 2 jaar garantie. :D

Over het updaten.
Heb je de officiele Nokia updater gebruikt? Zo ja probeer eens opnieuw te flashen, en zodra die vast loopt ff je baterij eruit/erin doen en verder flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
jos_zwa schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:55:
Even een vraagje:

Ik heb eergisteren mijn n70 frontje binnen gekregen, deze had ik er zo op (wel even kloten), maar nu is ineens mijn geluid een stuk zachter. Ik moet de phone gewoon op zijn hardst zetten om alles een beetje goed te kunnen horen. Weet iemand wat dit is? het gaatje voor het speakertje is in het frontje gewoon even groot als in de originele frontje en ook de speaker van de phone zelf is nix aan veranderd en ook niet beschadigd ofzo..
Dat heb ik ook, best vervelend! In normale omstandigheden heb ik er niet zo veel last van, maar als het buiten ofzo maar een klein beetje lawaaïerig is versta ik het al bijna niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Laatst online: 05-08 14:29
Het schijnt dat voor TT5 de mappen van 660.1223 werken. Nu heb ik deze al geprobeerd te installeren, maar ze doen het nog niet. Iemand al wel succesvol geweest hiermee op de N70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Laatst online: 18-05 15:15
Vlooi schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:17:
Het schijnt dat voor TT5 de mappen van 660.1223 werken. Nu heb ik deze al geprobeerd te installeren, maar ze doen het nog niet. Iemand al wel succesvol geweest hiermee op de N70?
Succesvol bij ondergetekende.
exe-file laten uitvoeren en bij toestel N93 kiezen, want N70 staat niet in de lijst. Bestanden opgeslagen op de harde schijf van mijn computer. Daarna overgeheveld naar memorycard van de N70.
Heb nu heel West-Europa erop staan, dus dat is toeren over de grens zonder kaartwissel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

niekbaars schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:56:
[...]

exe-file laten uitvoeren en bij toestel N93 kiezen, want N70 staat niet in de lijst. Bestanden opgeslagen op de harde schijf van mijn computer. Daarna overgeheveld naar memorycard van de N70.
Heb nu heel West-Europa erop staan, dus dat is toeren over de grens zonder kaartwissel :)
Hier precies zo alleen, heb ik niet N93 gekozen uit de lijst maar gewoon, "andere telefoon" ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
niekbaars schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:56:
[...]

Dat probeer ik dus ook, alleen werkt het bij mij niet. Ik kan geen kaarten kiezen.
Wanneer ik de boel installeer (Ik heb de N90 en "Niet vermeld apparaat" geprobeerd) op de harde schijf en daarna overhevel naar de memcard, krijg ik wel een scherm te zien waarin ik akkoord moet geven, maar daarna staat ie niet bij kaartwissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Ik heb de v660.1223 kaart (west_Europa) probleemloos werkend op mijn N70 onder TomTom 5.202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Vlooi schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:12:
[...]

Dat probeer ik dus ook, alleen werkt het bij mij niet. Ik kan geen kaarten kiezen.
Wanneer ik de boel installeer (Ik heb de N90 en "Niet vermeld apparaat" geprobeerd) op de harde schijf en daarna overhevel naar de memcard, krijg ik wel een scherm te zien waarin ik akkoord moet geven, maar daarna staat ie niet bij kaartwissel.
als het goed is heb je 1 kaart die geactiveerd is. bij mij is dat luxemburg. bij sommige de canarische eilanden. Die moet je gewoon laten staan en dan de andere kaart erbij. Anders krijg je problemen met het activeren enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

SietzeJBL schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:18:
[...]

Dat heb ik ook, best vervelend! In normale omstandigheden heb ik er niet zo veel last van, maar als het buiten ofzo maar een klein beetje lawaaïerig is versta ik het al bijna niet meer!
Je hebt ook geen idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
jos_zwa schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:06:
[...]

als het goed is heb je 1 kaart die geactiveerd is. bij mij is dat luxemburg. bij sommige de canarische eilanden. Die moet je gewoon laten staan en dan de andere kaart erbij. Anders krijg je problemen met het activeren enz..
Dat heb ik ook precies zo gelaten. Snap er niks van. Alles is goed gekopieerd.
Er zitten 13 bestanden in die map.
Maar allemaal eindigen ze op .00x (x is willekeurig getal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Vlooi schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:20:
[...]

Dat heb ik ook precies zo gelaten. Snap er niks van. Alles is goed gekopieerd.
Er zitten 13 bestanden in die map.
Maar allemaal eindigen ze op .00x (x is willekeurig getal).
tja dat is dus al niet goed... kijk maar eens in die andere map. welke extensies die allemaal heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
jos_zwa schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:28:
[...]

tja dat is dus al niet goed... kijk maar eens in die andere map. welke extensies die allemaal heeft.
Hmm, maar die setup maakt ze zo aan om m'n schijf... Ik kijk het ff na!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Vlooi schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:31:
[...]

Hmm, maar die setup maakt ze zo aan om m'n schijf... Ik kijk het ff na!
ik heb de bestanden:
cline.dat
cname.dat
cnode.dat

enz... dit zijn iig de eerste 3. daar begint het mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
jos_zwa schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:41:
[...]

ik heb de bestanden:
cline.dat
cname.dat
cnode.dat

enz... dit zijn iig de eerste 3. daar begint het mee.
Qua grootte waren ze wel goed. Heb het bestand opnieuw uitgepakt en nu werkt het gelukkig wel.

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
jos_zwa schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:06:
[...]
Nou bij mij staat er geen andere kaart bij ! Bij 660.1223 is dat niet meer nodig. Geen Canary of Guam meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Laatst online: 11-09 14:42
jos_zwa schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:07:
[...]

Je hebt ook geen idee waar dit aan kan liggen?
Nou ja, wat jij ook al zei dat er wat voor zou kunnen zitten, maar als ik het zo zie, ziet dat er allemaal goed uit! Maar verder heb ik ook geen idee waar het aan kan liggen. Ik zal nog eens vergelijken door het originele frontje er weer op te zetten, kijken of het dan weer goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

SietzeJBL schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 01:26:
[...]

Nou ja, wat jij ook al zei dat er wat voor zou kunnen zitten, maar als ik het zo zie, ziet dat er allemaal goed uit! Maar verder heb ik ook geen idee waar het aan kan liggen. Ik zal nog eens vergelijken door het originele frontje er weer op te zetten, kijken of het dan weer goed is.
oke laat het me even weten als je het getest hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort maar eens mijn n70 openmaken om al het stof achter het scherm weg te halen.
:( het ziet er niet uit.

p.s. format kaart hielp bij het oplossen van de smartmovie files bug

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2007 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
TT6 kaarten werken nu ook bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 09:07:
Binnenkort maar eens mijn n70 openmaken om al het stof achter het scherm weg te halen.
:( het ziet er niet uit.

p.s. format kaart hielp bij het oplossen van de smartmovie files bug
Tip: gebruik lucht om dat stof weg te halen. Bijvoorbeeld een compressor.

Met een doekje erover kan wel, maar dan druk je het stof in de hoekjes en dan krijg je het er daar moeilijk weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
wd200 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 16:29:
ik heb iets vaags met mijn N70.

Ik heb via pc suite de inbox van de telefoon geopend hierdoor wil die de computer en telefoon berichten syncen, dit is allemaal prima maar nu heb ik sommige smsjes er 2 of 3 keer instaan :S ipv 2000 heb ik nu 2800 smsjes in me inbox staan...

dit zal ook goed zijn is het niet dat me telefoon nu geen melding meer geeft als ik een nieuw smsje krijgt, geen piepje niks op het scherm.
(alleen zo plusje voor inbox)

Zodra ik de geheugenkaart er uit haal doet die het wel goed :S

is hier een andere oplossing voor dan alle smsjes :( wissen ?

of iemand die weet hoe ik de .vmg files terug gekopierd krijg naar mijn inbox.
want alle smsjes staan wel goed(1maal) op me pc
iemand ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb een vraagje. Ik heb de Nokia N70, als je daarmee een sms-je verstuurd krijg je dat kleine icoontje bovenaan van een soort bakje met een pijltje naarboven. 't Probleem is nu dat dit icoontje al sinds oud en nieuw er staat en op geen mogelijkheid weggaat, weet iemand misschien wat dit kan betekenen?
Ben een beetje bang dat die iets telkens aan het versturen is of dat er een verbinding openstaat ofzo... zit niet echt te wachten op een torenhoge rekening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:52

Illusion

(the art of)

Gimbooze schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 14:01:
Ik heb een vraagje. Ik heb de Nokia N70, als je daarmee een sms-je verstuurd krijg je dat kleine icoontje bovenaan van een soort bakje met een pijltje naarboven. 't Probleem is nu dat dit icoontje al sinds oud en nieuw er staat en op geen mogelijkheid weggaat, weet iemand misschien wat dit kan betekenen?
Ben een beetje bang dat die iets telkens aan het versturen is of dat er een verbinding openstaat ofzo... zit niet echt te wachten op een torenhoge rekening :P
Leeg je outbox, dan gaat ie weg. Icoontje betekend dat er SMSjes klaar staan om te versturen, maar dat het (nog) niet gelukt is.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Illusion schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 14:04:
[...]

Leeg je outbox, dan gaat ie weg. Icoontje betekend dat er SMSjes klaar staan om te versturen, maar dat het (nog) niet gelukt is.
Pff heb ik daar m'n telefoon 4 dagen niet voor aan durven te zetten? :P
Harstikke bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Ik heb mijn N72 vervangen door een Sony W800i, véél beter! Het menu is sneller, de indeling is makkelijker, de camera is beter, de mp3 is beter, de telefoon ligt 10x beter in de hand en het bellen klinkt duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Wat probeer je te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-07 16:05
Ik ben het niet met je eens Barry; ik heb 2 dagen geleden de omgekeerde weg genomen en ben van een SE W800i overgestapt naar een N72. Grootste reden: Symbian! De W800i is weliswaar kleiner en ja ook wel beter als het gaat om gebruiksvriendelijkheid, maar de N72 geeft zoveel meer mogelijkheden, daar kijk je echt niet op uit volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja ik heb nu een bijbel op mijn n70

en dat is echt qua functionaliteit echt een briljant programma. uitgerekend de bijbel

enfin als iemand ezekiel 25:17 als sms wil ontvangen. laat maar weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-07 16:05
Jongens ik heb een vraagje : Ik heb onlangs de Nokia N72 gekocht, en mij is verteld dat intern alles gelijk is aan de Nokia N70, behalve UMTS en videotelefonie. Nou zie ik overal dat je op de N70 je screensaver heel makkelijk kan veranderen.

Zo ook hier : Waar verander ik de Screensaver?
Dit verander je als volgt. Open het menu, ga naar Instrumenten > Thema's > Opties > Bewerken. Hier kun je dan de 'Energiespaarstand' aanpassen, welke je screensaver is.

Bij mijn Nokia N72 echter heb ik bij "Energiespaarstand" alleen maar 2 opties : 1. Datum en Tijd en 2. Tekst

Nu vroeg ik mij af : hoe kan ik mijn eigen foto's als screensaver zetten ?

P.S. : ook het fullscreen instellen van mijn foto's als achtergrond/wallpaper wilt niet vlotten. Hoe kan ik mijn foto's zo zetten, dat zij het hele scherm vullen als achtergrond/wallpaper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choller
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05-2024
Welke GPS is nu aan te raden voor TomTom en de N70?

Ik heb de hele topic gelezen en ik zag maar een paar keer een originele TomTom ontvanger langskomen. Zijn er andere (hoogstwaarschijnlijk goedkopere) alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Laatst online: 18-05 15:15
Choller schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:10:

Ik heb de hele topic gelezen en ik zag maar een paar keer een originele TomTom ontvanger langskomen. Zijn er andere (hoogstwaarschijnlijk goedkopere) alternatieven?
*O* http://www.pocketinfo.nl/artikel/4040 *O* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choller
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05-2024
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou een Nokia n70, een heel rielekse telefoon.
Maar nu wil ik filmpjes van m'n computer op m'n telefoon zetten.
Maar als ik ze naar m'n geheugenkaart copier dan staan ze er niet bij.
Moet ik de filmpjes misschien in een bepaald programma omzetten oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

SietzeJBL schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 01:26:
[...]

Heb je dit inmiddels al gedaan? en zo ja, wat is je conclusie? Ik ben toch bang dat mijn speakertje beschadigd is. Ik heb nog garantie en heb je gsm via gsm.nl gekocht. Moet ik heb nu naar hun opsturen of kan ik hem ook afleveren bij een NSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
Ik heb een N72, als ik mijn headset (via Bluetooth) aanzet gaat ie automatisch op spraakopdracht en als ik dan niet op stoppen druk dan gaat ie iemand uit de lijst bellen.
Volgens mij heb ik alle spraakopdrachten uitgezet, alleen blijft er bij mijn contacten wel zo'n spraakopdracht icoontje staan. Weet iemand een oplossing want het is erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Choller schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 23:10:

Ik gebruik de Adapt AD-750, een SIRFIII muisje.
Zonder problemen op de N70 !!!

Bijvoorbeeld hier

[ Voor 12% gewijzigd door Xymox op 10-01-2007 15:55 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag het scherm van mijn N70 beter benutten. Bij de N73 kun je foto en video over het hele scherm bezien, bij deze versie slecht met dikkebalken erboven en onder. Kan dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:40:
Ik zou graag het scherm van mijn N70 beter benutten. Bij de N73 kun je foto en video over het hele scherm bezien, bij deze versie slecht met dikkebalken erboven en onder. Kan dit??
Als het filmpje start moet je op 2 drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:40:
Als je full-screen je foto's wilt bekijken moet je als je een foto bekijkt 2 keer op 7 drukken. Je kunt dan niet meer full-screen door je foto's browsen. Dit kun je wel als je in gallery kiest voor Alle bestanden, open dan een foto en kies voor opties en dan volledig scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan me vertellen wat de gevolgen zijn van de volgende akties:
A) *#7370#: Soft-format, wist het telefoongeheugen

B) *#7780#: Herstelt de telefoon naar de originele instellingen

C) Laad de batterij van je telefoon volledig op. Zet de telefoon opnieuw aan, en houdt de volgende 3 toetsen vast: groen + 3 + *. De telefoon zal nu volledig formatteren, een eventuele MMC kaart wordt niet geformateerd.

Als je telefoon geformateerd is, staat er dan nog wel besturing op bijv? M'n N70 vertoont namelijk rare streken en ik wil graag kijken of ik t zo kan verhelpen, maar weet niet zeker welk risico eraan verbonden is...
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste