Die derde optie heb ik ook al een paar keer gebruikt, je telefoon heeft daarna nog gewoon een besturingssysteem, hij is dan alsof je hem nieuw uit de doos haalt.Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 18:46:
Wie kan me vertellen wat de gevolgen zijn van de volgende akties:
A) *#7370#: Soft-format, wist het telefoongeheugen
*#7780#: Herstelt de telefoon naar de originele instellingen
C) Laad de batterij van je telefoon volledig op. Zet de telefoon opnieuw aan, en houdt de volgende 3 toetsen vast: groen + 3 + *. De telefoon zal nu volledig formatteren, een eventuele MMC kaart wordt niet geformateerd.
Als je telefoon geformateerd is, staat er dan nog wel besturing op bijv? M'n N70 vertoont namelijk rare streken en ik wil graag kijken of ik t zo kan verhelpen, maar weet niet zeker welk risico eraan verbonden is...
Verwijderd
Mijn telefoon wil niet laden via de popport, met de gewone lader niks aan de hand...Hij had nog wat andere issues, maar die lijken voorlopig weg te zijn nadat ik optie A heb geprobeerd...Overigens kreeg ik toen ook te lezen dat de oorspronkelijke instellingen terug zouden komen, dus wat is t verschil met optie B? (
)
Dat de telefoon niet laadt via de pop-port is logisch, dat doet er geen éénVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:04:
Mijn telefoon wil niet laden via de popport, met de gewone lader niks aan de hand...Hij had nog wat andere issues, maar die lijken voorlopig weg te zijn nadat ik optie A heb geprobeerd...Overigens kreeg ik toen ook te lezen dat de oorspronkelijke instellingen terug zouden komen, dus wat is t verschil met optie B? ()
Na lang wachten heb ik de N72 binnen gekregen. Echt een fantastisch toestel en ben nog lang niet achter alle functies. Ik moest eerst wel ff kloten met dat klepje voor de accu en de simkaart

Maar echt een mooie telefoon, ik ga snel op zoek naar alle functies
Kan je ook iets verandere aan hoe je kan zien dat je een sms'je hebt? Er komt dan alleen zo'n klein envelopje
Hmm zonet zag ik wel dat er kwam te staan; 1 nieuw bericht
Misschien vanmiddag iets verkeerds gedaan
Maar echt een mooie telefoon, ik ga snel op zoek naar alle functies
Kan je ook iets verandere aan hoe je kan zien dat je een sms'je hebt? Er komt dan alleen zo'n klein envelopje

[ Voor 43% gewijzigd door Vincitore op 13-01-2007 23:11 ]
Verwijderd
iemand?Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 08:54:
Ik heb nou een Nokia n70, een heel rielekse telefoon.
Maar nu wil ik filmpjes van m'n computer op m'n telefoon zetten.
Maar als ik ze naar m'n geheugenkaart copier dan staan ze er niet bij.
Moet ik de filmpjes misschien in een bepaald programma omzetten oid?
Google.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
De popport is toch dat brede gedeelte onderaan je foon met al die metalen contactvlakjes? Want in dat geval laadt je telefoon daar zeer zeker wel via de port:chapie schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:28:
[...]
Dat de telefoon niet laadt via de pop-port is logisch, dat doet er geen één

In dit ding ging t namelijk perfect, tot een paar dagen geleden...

Dus OF we hebben t niet over 't zelfde, OF je zit ernaast
Er zit een CHARGE-schakelaartje op de handsfreeset, als ik die op OFF zet is er niks aan de hand, de batterij indicator blijft netjes in beeld. Als ik de schakelaar echter op ON zet, krijg ik een piepje, en de medeling "Telefoon laadt niet op" (vroeger: "Telefoon wordt opgeladen") en de batterijindicator verdwijnt.... Dus de telefoon merkt wel dat er wat gebeurt, maar gaat niet laden... Te lage spanning misschien (en weet iemand dan hoe hoog die spanning minimaal moet zijn, want ik heb al vaker een verschil gemeten tussen autoladers en de thuislader...) Of een probleem in de telefoon?
Verwijderd
Niemand hier ervaring mee???Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:18:
Hallo
Ik heb een N72, als ik mijn headset (via Bluetooth) aanzet gaat ie automatisch op spraakopdracht en als ik dan niet op stoppen druk dan gaat ie iemand uit de lijst bellen.
Volgens mij heb ik alle spraakopdrachten uitgezet, alleen blijft er bij mijn contacten wel zo'n spraakopdracht icoontje staan. Weet iemand een oplossing want het is erg lastig.
Ja, de pop-port is dat brede gedeelte onderaan met contactjes.Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:07:
[...]
De popport is toch dat brede gedeelte onderaan je foon met al die metalen contactvlakjes? Want in dat geval laadt je telefoon daar zeer zeker wel via de port:
[afbeelding]
In dit ding ging t namelijk perfect, tot een paar dagen geleden...(overigens deden al mijn vorige Nokia's dat ook via soortgelijke handsfreesets)
Dus OF we hebben t niet over 't zelfde, OF je zit ernaastMaargoed, iemand enig idee?
Er zit een CHARGE-schakelaartje op de handsfreeset, als ik die op OFF zet is er niks aan de hand, de batterij indicator blijft netjes in beeld. Als ik de schakelaar echter op ON zet, krijg ik een piepje, en de medeling "Telefoon laadt niet op" (vroeger: "Telefoon wordt opgeladen") en de batterijindicator verdwijnt.... Dus de telefoon merkt wel dat er wat gebeurt, maar gaat niet laden... Te lage spanning misschien (en weet iemand dan hoe hoog die spanning minimaal moet zijn, want ik heb al vaker een verschil gemeten tussen autoladers en de thuislader...) Of een probleem in de telefoon?
Beschrijving Pop-port
Op deze site kun je zien dat het 1e en het 2e pinnetje voor het opladen zijn. Op de bijgeleverde datakabel van Nokia mist (bij mij tenminste) het 1e pinnetje, deze zit bij jou dus wel in je handsfreeset.
Vandaar deze twee tegenstrijdige berichten
Maar ik heb verder geen ervaring met het laden via een handsfreeset
Verwijderd
Hadden we beide gelijk
Die site had ik ook al gevonden, en nog meer zelfs:
PDFje met info
Ik weet nu dus de spanningen waarop hij t wel en/of niet doet, nu alleen nog m'n multimeter terug zien te vinden
PDFje met info
Ik weet nu dus de spanningen waarop hij t wel en/of niet doet, nu alleen nog m'n multimeter terug zien te vinden
Verwijderd
Goed, Lader deed t soms weer wel ,maar ging dan snel weer over naar weigeren om te laden, waar m'n foon dan weer op reageerde met donkerblijven, wat ik ook deed, Pas na een herstart brandde de backlight weer...:S Toch m'n handsfreeset maar eens opengeschroefd, en gekeken naar de aansluitingen, hadden ze de GND aan pin 8 gelegd en pin 2 en 3 alleen aan elkaar gesoldeerd; GND van 8 losgehaald en aan 2+3 gesoldeerd, staat nu in proefopstelling, maar gaat al veel beter dan eerst
Als dit goed werkt ga ik deze houder solderen aan een oude handsfreeset die ik nog had liggen, want bellen met dit ding is een ramp, heel erg veel echo en bijgeluiden, onverstaanbaar helaas, maar als ik de twee kan samenvoegen moet het een mooi systeem worden
Verwijderd
Hallo,
Sinds maandag heb ik een nieuwe simkaart via tmobile verkregen. De oude sim was geblokkeerd nadat ik 10x de verkeerde pukcode had ingetoets
. Nu heb ik alleen maar problemen met de nieuwe sim. Hij is geactiveerd door de klantenservice, maar nu krijg ik om de haverklap op de N70 de melding 'Alleen noodoproepen toegestaan' of 'Sim-Card registration failed'. Ik heb al aangegeven bij T-mobile dat dit aan de sim moet liggen, want dit probleem had ik eerder nooit met de N70.
De klantenservice blijft beweren dat het aan de N70 moet liggen. Ik moest de sim in een andere telefoon stoppen (altijd bij de hand
) en daar de sim opnieuw laten registreren door het netwerk. Dat heeft een half uur goed gewerkt. En daarna weer teruggestopt in mijn N70. Toen heeft hij het een paar uur goed gedaan, maar soms krijg ik nog steeds de melding 'Alleen noodoproepen toegestaan'. Kortom soms bereikbaar, vaak onbereikbaar.
Enig idee waar het nog meer aan kan liggen?
V5.0609.2.0.1
01-03-06
RM-84.
Sinds maandag heb ik een nieuwe simkaart via tmobile verkregen. De oude sim was geblokkeerd nadat ik 10x de verkeerde pukcode had ingetoets

De klantenservice blijft beweren dat het aan de N70 moet liggen. Ik moest de sim in een andere telefoon stoppen (altijd bij de hand
Enig idee waar het nog meer aan kan liggen?
V5.0609.2.0.1
01-03-06
RM-84.
Verwijderd
wil het al lukken met nokia n70 van t-mobile om firmware op te graden
heb het met nokia software updater geprobeerd maar zegt dat het up to date is
terwijl ik de ouwe versie nog op heb staan (v 2.0539.1.2)
dus is mijn vraag is het iemand gelukt zonder tussenkomst van nokia service point.
mvg toninus
heb het met nokia software updater geprobeerd maar zegt dat het up to date is
terwijl ik de ouwe versie nog op heb staan (v 2.0539.1.2)
dus is mijn vraag is het iemand gelukt zonder tussenkomst van nokia service point.

mvg toninus
Jep, velen hebben dat gedaan. Hoe mag hier echter niet beschreven worden. Ook bestaat de kans dat je geen garantie meer hebt door deze methode. Voor verdere info kan je me mailen, of toevoegen op msn: supertomnl-apending-gmail-punt-com
Werken de tomtom 6 kaarten nu ook al met tomtom mobile 5 zo ja vanaf welke kaart versie dan op een N70 zou super handig zijn als dat zo zou zijn.
als iemand het weet laat het eve horen
mvg
Amd
mvg
Amd
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Als je dit topic even doorleest kan je zien dat hier reeds een aantal keren antwoord op gegeven isamdboy1983 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 12:53:
Werken de tomtom 6 kaarten nu ook al met tomtom mobile 5 zo ja vanaf welke kaart versie dan op een N70 zou super handig zijn als dat zo zou zijn.
mvg
Amd
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Je kunt de versie 660.1223 krijgen voor tomtom mobile 5amdboy1983 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 12:53:
mvg
Amd
Jongens een klein vraagje:
het cameraklepje van mijn Nokia N72 is niet meer de oude, en ik vroeg mij nu af of iemand weleens bij zijn of haar Nokia N70/N72 geprobeerd het om het klepje van de camera te verwijderen?
Zo zou het toestel (volgens mij) wat dunner en mooier overkomen dan met zo een dikke cameraklep en volgens mij heeft dat klepje als enige functie de camera te activeren (doe ik wel met een snelkoppeling op mijn today-scherm)...
Vroeg me nu alleen af of het schadelijk zou kunnen zijn voor mijn toestel? Iemand enig idee / ervaring ermee?
het cameraklepje van mijn Nokia N72 is niet meer de oude, en ik vroeg mij nu af of iemand weleens bij zijn of haar Nokia N70/N72 geprobeerd het om het klepje van de camera te verwijderen?
Zo zou het toestel (volgens mij) wat dunner en mooier overkomen dan met zo een dikke cameraklep en volgens mij heeft dat klepje als enige functie de camera te activeren (doe ik wel met een snelkoppeling op mijn today-scherm)...
Vroeg me nu alleen af of het schadelijk zou kunnen zijn voor mijn toestel? Iemand enig idee / ervaring ermee?
Mischien dat je plastic schermpje voor je lens dan wat sneller krast maar voor de rest kan t geen kwaad om dat klepje eraf te trekken. Je moet alleen een snelkoppeling of toets toewijzen nu om je camera functie te starten aangezien dat klepje dat normaal voor je opstartte. Andere oplossing is eventueel nieuw frontje aan te schaffen
Ik zag hier:
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=867&gid=2
Een batterijdeksel met nieuwe camera klep voor 13,95 en dat vind ik best betaalbaar eigenlijk voor een origineel Nokia onderdeel.
Daar verkopen ze ook die beschermkapjes voor je camera lens trouwens, dus als de oude vol krassen zit kan je die eventueel ook nog vervangen.
Verder heb je weinig risico lijkt me. Want ook met het klepje open kan je de camera gewoon uitzetten, maar dan moet je dus wel zorgen dat het knopje dat de telefoon zegt of de klep open is, in de stand "open" blijft steken, anders kan je de camera niet aanzetten. Als je de telefoon omdraait, met de camera naar boven en het batterijdeksel eraf haalt zie je rechts in het midden een driehoekig knopje zitten. Dat drukt naar binnen als de klep open staat, dus die zal je even moeten vastplakken met wat plakband ofzo.
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=867&gid=2
Een batterijdeksel met nieuwe camera klep voor 13,95 en dat vind ik best betaalbaar eigenlijk voor een origineel Nokia onderdeel.
Daar verkopen ze ook die beschermkapjes voor je camera lens trouwens, dus als de oude vol krassen zit kan je die eventueel ook nog vervangen.
Verder heb je weinig risico lijkt me. Want ook met het klepje open kan je de camera gewoon uitzetten, maar dan moet je dus wel zorgen dat het knopje dat de telefoon zegt of de klep open is, in de stand "open" blijft steken, anders kan je de camera niet aanzetten. Als je de telefoon omdraait, met de camera naar boven en het batterijdeksel eraf haalt zie je rechts in het midden een driehoekig knopje zitten. Dat drukt naar binnen als de klep open staat, dus die zal je even moeten vastplakken met wat plakband ofzo.
Sinds kort is mijn batterij in 20 a 30 minuten volledig opgeladen (bij een compleet lege accu), deze is dan ook binnen een dag weer leeg. Eerder kon ik er minstens 2 dagen mee en duurde het laden ook minstens een uur tot anderhalf. Dit ligt niet aan de accu want ik heb er 2 en de 2e heeft exact hetzelfde probleem.
Zijn er meer mensen met dit probleem en is er iemand die weet wat ik hier aan kan doen?
Zijn er meer mensen met dit probleem en is er iemand die weet wat ik hier aan kan doen?
idem... na eer uur laden is de accu vol (ook als deze helemaal leeg is) en dan na 24 uur is deze weer leeg... met maximaal een half uur gebruik (sms / bellen)renem schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:51:
Sinds kort is mijn batterij in 20 a 30 minuten volledig opgeladen (bij een compleet lege accu), deze is dan ook binnen een dag weer leeg. Eerder kon ik er minstens 2 dagen mee en duurde het laden ook minstens een uur tot anderhalf. Dit ligt niet aan de accu want ik heb er 2 en de 2e heeft exact hetzelfde probleem.
Toevallig "Dual mode" geselekteerd in je instellingen?ColTju schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:36:
[...]
idem... na eer uur laden is de accu vol (ook als deze helemaal leeg is) en dan na 24 uur is deze weer leeg... met maximaal een half uur gebruik (sms / bellen)
Dual: 2x zo snel vol / 2x zo snel leegToevallig "Dual mode" geselekteerd in je instellingen?
Don't rely on their truth alone
Verwijderd
Hallo ik wil graag mijn N70 gebruiken in mn auto als MP3 speler.
Ik heb een aux aansluiting in mijn auto. Is het mogelijk via een 3,5 mm-jack de telefoon aan te sluiten op de aux-in aansluiting zodat ik mijn muziek kan afspelen via de radio?
Ik heb ook problemen met mijn Bluetrek S2 headphone. Soms vindt mijn N70 hem maar heel vaak ook niet.
Ik heb een aux aansluiting in mijn auto. Is het mogelijk via een 3,5 mm-jack de telefoon aan te sluiten op de aux-in aansluiting zodat ik mijn muziek kan afspelen via de radio?
Ik heb ook problemen met mijn Bluetrek S2 headphone. Soms vindt mijn N70 hem maar heel vaak ook niet.
ja, verloop stukje kopen van nokia connector naar 3.5 mm jack en dan een kabel kopen van 3.5 jack mannetje naar de aansluiting op je radio jack of 2x tulp ?Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:40:
Hallo ik wil graag mijn N70 gebruiken in mn auto als MP3 speler.
@ the lunatic ik heb hetzelfde probleem en heb nog geen oplossing gezien. heb jij dit inmiddels verholpen? heb zelf ook een plantronics en N72, echter geen automatische connectie, erg vervelend. bij mijn Nokia 6021 gaat alles wel automatisch. iemand een idee?
TheLunatic schreef op donderdag 30 november 2006 @ 23:03:
Iemand ervaring met bluetooth headsets die niet automatisch verbinden? Ik heb een Plantronics Discovery 640 headset, bluetooth dus, en op mijn Nokia 6230i maakte deze automatisch verbinding met de telefoon (of eigenlijk, andersom) als ik de headset aanzette. Bij mijn N70 is dat niet meer en moet ik helemaal via het menu verbinding maken met de headset, bepaald niet praktisch. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Authorization staat goed...
Verwijderd
Ik heb een symbooltje onder de balk waar de datum enz in staat waarvan ik er echt niet uit kom waar het voor is, ben alle instellingen al bijlangs geweest maar hij blijft dr op staan, wat is dit symbooltje?

Omdat mijn topic dicht geknald werd
hier nog eens mijn vraag:
Graag zou ik een hele vervanging van Office hebben.
Nu heb ik voor de standaard dingen (word excel e.d.) OpenOffice draaien
Voor Outlook heb ik Thunderbird draaien
maar nu mis ik wel de agenda optie van mijn Outlook.
Is er een agendasysteem wat ik buiten Lotus en Outlook om die ik kan syncen met mijn Nokia (n70)
Heb niet veel eisen hiervoor (is als back-up voor mijn agenda op mijn telefoon) alleen wil ik hem graag als freeware.
Ik heb al enkele verschillende programma's geprobeerd zoals oxygen en MobileMaster maar die wouden niet werken.
Draai Win XP (helaas geen linux anders zou ik kunnen syncen met opensync)
Is er een agendasysteem wat ik buiten Lotus en Outlook om die ik kan syncen met mijn Nokia (n70)
Heb niet veel eisen hiervoor (is als back-up voor mijn agenda op mijn telefoon) alleen wil ik hem graag als freeware.
Ik heb al enkele verschillende programma's geprobeerd zoals oxygen en MobileMaster maar die wouden niet werken.
A life? Where can I download it??
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:25:
Ik heb een symbooltje onder de balk waar de datum enz in staat waarvan ik er echt niet uit kom waar het voor is, ben alle instellingen al bijlangs geweest maar hij blijft dr op staan, wat is dit symbooltje?
[afbeelding]

Staat in je handleiding...
Mijn N70 raakt steeds de verbinding met het bluetooth gps apparaat kwijt tijdens het navigeren. Erg vervelend als je net in de stad op een kritiek punt zit. Ik overweeg nu over te gaan op een N72. Iemand die deze stap ook gemaakt heeft en nu minder/geen problemen met bluetooth meer heeft? Of verschillen de N70 en N72 in dat opzicht niet van elkaar?
Welke firmware versie heb je? Ik had dit ook met een oasis bt gps ontvanger en firmware versie 2. nog wat. Ik heb toen de orginele tomtom gps ontvanger gekocht en daar heb ik totaal geen problemen mee. Het kan zijn dat je met nieuwere firmware van dit gedoe af bent.biobak schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:38:
Mijn N70 raakt steeds de verbinding met het bluetooth gps apparaat kwijt tijdens het navigeren. Erg vervelend als je net in de stad op een kritiek punt zit. Ik overweeg nu over te gaan op een N72. Iemand die deze stap ook gemaakt heeft en nu minder/geen problemen met bluetooth meer heeft? Of verschillen de N70 en N72 in dat opzicht niet van elkaar?
Verwijderd
aansluiting op de radio = mijn aux aansluiting?wd200 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 13:25:
[...]
ja, verloop stukje kopen van nokia connector naar 3.5 mm jack en dan een kabel kopen van 3.5 jack mannetje naar de aansluiting op je radio jack of 2x tulp ?
En wat bedoel je met 2x tulp.
Eventueel foto's erbij van de twee accesoires?
http://images.google.nl/i...&btnG=Afbeeldingen+zoekenVerwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:49:
[...]
aansluiting op de radio = mijn aux aansluiting?
En wat bedoel je met 2x tulp.
Eventueel foto's erbij van de twee accesoires?
Verwijderd
Ben van plan een n70 aan te schaffen maar zit daar Windows Media Player op, of kan ik dat er later opzetten? Een speciale versie voor de mobiel ofzo?
Of speelt de ingebakken player ook asf, asx af? Kortom: alle extensies voor wmp?
Of speelt de ingebakken player ook asf, asx af? Kortom: alle extensies voor wmp?
probeer ook es om zo weinig mogelijk poi's en straatnamen etc te tonen.biobak schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:38:
En haal flitspaal info eens weg. Kijken of dat scheelt.
Heb nu alleen flitspaal info aan, en hij houdt eigenlijk altijd de verbinding goed.
Juist, dat was ik eigenlijk nog vergeten te zeggen, dat werkte inderdaad bij mij ook niet! Heb nu maar helemaal geen extra POI's er op gezet! En dankzij dit of de firmware upgrade of de gps ontvanger werkt mijn tomtom mobile helemaal goed!admiral866 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 12:10:
[...]
probeer ook es om zo weinig mogelijk poi's en straatnamen etc te tonen.
En haal flitspaal info eens weg. Kijken of dat scheelt.
Heb nu alleen flitspaal info aan, en hij houdt eigenlijk altijd de verbinding goed.
Verwijderd
Iemand enig idee?Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 00:20:
Ben van plan een n70 aan te schaffen maar zit daar Windows Media Player op, of kan ik dat er later opzetten? Een speciale versie voor de mobiel ofzo?
Verwijderd
Het is niet nodig je vraag te quoten als de vraag nog op dezelfde pagina staat.
Ik ga vanavond maar es kijken voor een 3.5mm Jack voor mijn N70
Ik heb net mijn firmware (N70) geüpdatet naar de nieuwste versie, Alles werkt perfect alleen als ik TT5 gebruik, na een tijdje reset de N70 uit zich zelf? dit is 2x gebeurd over 10km, is er hier een oplossing voor?biobak schreef op maandag 29 januari 2007 @ 18:38:
10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple
Verwijderd
Ik heb een vraagje over mijn firmware, heb op dit moment v 2.0539.1.2 19-10-05 RM-84. Ik heb dus een T-Mobile toestel, en ik wil hier graag nieuwe firmware ophebben, maar de nokia software updater zegt dat ik de nieuwste firmware al heb. Ik heb namelijk het probleem dat mijn galerij heel sloom begint te worden. Mijn collega heeft ook een n70 (vodafone) en hij heeft een nieuwere versie firmware. Maar hij heeft er geen problemen mee
Ik weet dat er unbranded software is. Maar ik kan het niet vinden. Ik heb hier op GoT (ook op google) gezocht maar iedereen heeft het er over maar er staan nergens links of hoe dat er op moet worden geinstaleerd.
Zou iemand die hier verstand van heeft mij willen e-mailen op dirkijsmanApendingeSmsn.com
Of dat deze persoon het in dit topic wil zetten. Zou alleen niet weten of dit mag(hierover stond niets in de startpost)
Ik weet dat er unbranded software is. Maar ik kan het niet vinden. Ik heb hier op GoT (ook op google) gezocht maar iedereen heeft het er over maar er staan nergens links of hoe dat er op moet worden geinstaleerd.
Zou iemand die hier verstand van heeft mij willen e-mailen op dirkijsmanApendingeSmsn.com
Of dat deze persoon het in dit topic wil zetten. Zou alleen niet weten of dit mag(hierover stond niets in de startpost)
Verwijderd
Ik kreeg er geen antwoord op vandaag. Nog steeds geen antwoord op gehad overigens dus wie het weet mag het roepen. Alvast dank.Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:53:
[...]
Het is niet nodig je vraag te quoten als de vraag nog op dezelfde pagina staat.
Ik ga vanavond maar es kijken voor een 3.5mm Jack voor mijn N70
Is het mogelijk om meerdere dagen op je "today" scherm te laten zien?
Niet mogelijk?Ruffian schreef op maandag 29 januari 2007 @ 01:16:
Omdat mijn topic dicht geknald werd
A life? Where can I download it??
Heeft iemand een idee hoe ik...
óf tags in .mp4 (aac) bestanden werkend krijg (van bestanden die niet met Nokia music manager zijn geconverteerd!). Hoewel er volgens programmas op de pc wel een tag inzit, is het resultaat in de telefoon een "unknown" tag
Het is een bekent probleem, maar voorals nog geen oplossing gevonden.
óf hoe ik het probleem oplos dat music manager soms halve nummers uitspuwt (dus niet compleet geconverteerd). Ik heb geen idee hoe dit komt. Het lijkt wel of m'n MP3's kapot zijn ofzo, want via dbPoweramp heb ik het probleem ook (die zegt "codec" error)
óf tags in .mp4 (aac) bestanden werkend krijg (van bestanden die niet met Nokia music manager zijn geconverteerd!). Hoewel er volgens programmas op de pc wel een tag inzit, is het resultaat in de telefoon een "unknown" tag
óf hoe ik het probleem oplos dat music manager soms halve nummers uitspuwt (dus niet compleet geconverteerd). Ik heb geen idee hoe dit komt. Het lijkt wel of m'n MP3's kapot zijn ofzo, want via dbPoweramp heb ik het probleem ook (die zegt "codec" error)
Ik heb sinds een tijdje een nogal vreemde indeling van m'n menu. Tot voor kort had ik gewoon het standaard menu:

Maar sinds kort is het als volgt (geen foto, maar ik zal het beschrijven):
Als ik op het ruitje/menuknop klik krijg ik 5 mapjes te zien:
Linksboven: Kantoor
Middenboven: Instrum.
Rechtsboven: Persoonlijk
Linksmidden: Beeldbew.
Middenmidden: Connect.
Het meest vreemde is nog wel dat de andere functies nu bijna allemaal onder persoonlijk gestopt zijn. De indeling is nu als volgt (van links naar rechts, van boven naar onder):
Kantoor: Security, Adobe PDF, Info Print, Quicksheet, Quickword, Quickpoint
Instrum.: Instl.wzrd
Persoonlijk: www, Catalogs, Zelfstudie, Lifeblog, Transfer, Afb. afdr., Med. toets, Camera, Muziek, Info, Beheer, Web, Bluetooth, Rekenm., Agenda, Klok, Verb. beh., Omreken., Help, Act. sleut..., Best. beh., Instell., Logboek, Berichten, Galerij, RealPlayer, Geheugen, Notities, Contacten, Favorieten, Profielen, Thema's, App. beh., Synchr., Spraakop., Vodafone, Snelkeuze, Taak, Voicemail, Dictafoon, Regisseur, Radio, Chatten, Snowboa..., Card Deck, Snakes
Beeldbew.: Mobile
Connect.: Draadloo..., DVS
Zoals jullie zien is het nogal een onoverzichtelijke wirwar geworden van functies in de map Persoonlijk en het mag duidelijk zijn dat de oude indeling veel handiger was. Weet iemand hoe ik dat weer terug zou kunnen krijgen?

Maar sinds kort is het als volgt (geen foto, maar ik zal het beschrijven):
Als ik op het ruitje/menuknop klik krijg ik 5 mapjes te zien:
Linksboven: Kantoor
Middenboven: Instrum.
Rechtsboven: Persoonlijk
Linksmidden: Beeldbew.
Middenmidden: Connect.
Het meest vreemde is nog wel dat de andere functies nu bijna allemaal onder persoonlijk gestopt zijn. De indeling is nu als volgt (van links naar rechts, van boven naar onder):
Kantoor: Security, Adobe PDF, Info Print, Quicksheet, Quickword, Quickpoint
Instrum.: Instl.wzrd
Persoonlijk: www, Catalogs, Zelfstudie, Lifeblog, Transfer, Afb. afdr., Med. toets, Camera, Muziek, Info, Beheer, Web, Bluetooth, Rekenm., Agenda, Klok, Verb. beh., Omreken., Help, Act. sleut..., Best. beh., Instell., Logboek, Berichten, Galerij, RealPlayer, Geheugen, Notities, Contacten, Favorieten, Profielen, Thema's, App. beh., Synchr., Spraakop., Vodafone, Snelkeuze, Taak, Voicemail, Dictafoon, Regisseur, Radio, Chatten, Snowboa..., Card Deck, Snakes
Beeldbew.: Mobile
Connect.: Draadloo..., DVS
Zoals jullie zien is het nogal een onoverzichtelijke wirwar geworden van functies in de map Persoonlijk en het mag duidelijk zijn dat de oude indeling veel handiger was. Weet iemand hoe ik dat weer terug zou kunnen krijgen?
Verwijderd
nix ge-update? firmware ofzo?
Je kan zelf mappen maken, hernoemen en/of verplaatsen.. bestanden kan je ook verplaatsen, zowel van plek op het scherm als tussen verschillende mappen.. ga gewoon op een icoontje staan en druk op opties en kies verplaatsen of verplaatsen naar map...
Je kan zelf mappen maken, hernoemen en/of verplaatsen.. bestanden kan je ook verplaatsen, zowel van plek op het scherm als tussen verschillende mappen.. ga gewoon op een icoontje staan en druk op opties en kies verplaatsen of verplaatsen naar map...
Dank je wel, ik was helemaal vergeten dat zelf aanpassen ook mogelijk is. Het is even vervelend werk, maar dan is het straks weer goedVerwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 23:30:
nix ge-update? firmware ofzo?
Even een vraag van een leek.
Ik heb er de ballen verstand van hoor.
Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon. Dat ding moet kunnen bellen en ik wil er graag route mee kunnen plannen.
Nou kreeg ik een tip om naar de Nokia N70 te kijken.
Is het dus mogelijk om TomTom op de N70 te krijgen? Werkt dat goed?
Hebben jullienog tips waar ik op moet letten?
Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon. Dat ding moet kunnen bellen en ik wil er graag route mee kunnen plannen.
Money for nothin' and your chicks for free
Zoals je in dit topic en de voorgaande hebt kunnen lezen: JA.DeeJee schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:26:
Even een vraag van een leek.
En ik zou zeggen: koop een kant en klaar pakket: telefoon met tomtom er al op + gps ontvanger; geeft het minste gedoe.
Wise enough to play the fool
Ik kijk wel ff.Webjunkie schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:37:
ik zou nu geen n70 meer kopen.
zoek een 3rd edition s60.
Ik wil iig TomTom 6 erop kunnen draaien.
Thanx. Ik ga ff opzoek. Zal wel iets van een N72 worden met tt6 erop.teacher schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 17:41:
[...]
Zoals je in dit topic en de voorgaande hebt kunnen lezen: JA.
En ik zou zeggen: koop een kant en klaar pakket: telefoon met tomtom er al op + gps ontvanger; geeft het minste gedoe.
[ Voor 58% gewijzigd door DeeJee op 08-02-2007 11:52 ]
Money for nothin' and your chicks for free
Dan kun je de N70 sowieso al overslaan, want daar kan alleen tomtom mobile versie 5 op! Je kunt tegenwoordig wel een recente kaartversie gebruiken die TTM6 ook gebruikt, maar verder kun je met versie 6 en een N70 niks beginnen!DeeJee schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:50:
[...]
Ik kijk wel ff.
Ik wil iig TomTom 6 erop kunnen draaien.
Heeft er al iemand de software van http://www.smart2go.com/ kunnen downloaden?
Het zou vandaag live gaan, maar ik kan geen toestellen selecteren.
Het zou vandaag live gaan, maar ik kan geen toestellen selecteren.
Shit doesn't happen by it self, it's made by a arsehole.
Helaas ook niks kunnen vinden, je moet je waarschijnlijk registreren met een gekochte versie.
Terwijl nokia het toch echt 'gratis' beloofd heeft.
Een andere site: http://mobilesearch.nokia.com/index.html
Zegt vandaag te gaan releasen... we wachten af.
[EDIT]
Net wat bron bekeken, de download staat al wel klaar op: http://mobilesearch.nokia.com/A4160036?maps maar werkt nog niet.
ps: ja, ik weet het ik heb geen gedult
Terwijl nokia het toch echt 'gratis' beloofd heeft.
Een andere site: http://mobilesearch.nokia.com/index.html
Zegt vandaag te gaan releasen... we wachten af.
[EDIT]
Net wat bron bekeken, de download staat al wel klaar op: http://mobilesearch.nokia.com/A4160036?maps maar werkt nog niet.
ps: ja, ik weet het ik heb geen gedult
[ Voor 22% gewijzigd door []InTeR[] op 12-02-2007 07:15 ]
Shit doesn't happen by it self, it's made by a arsehole.
Werkt hier voor geen meter. TomTom 5 crasht regelmatig of bluetooth verbinding valt weg. Ik heb spijt van mijn N70.DeeJee schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 09:26:
Volgens mij kan het of aan je firmware liggen, of aan je gps ontvanger, of aan eventuele POI's die je zelf op gezet hebt. Ik had het probleem eerder ook. Ik heb toen zo'n oasis gps ontvanger vervangen voor de orginele tomtom gps MKII toen deed tomtom het prima! Ook heb ik er geen flitspalen opstaan wat als het goed is ook een oorzaak kan zijn voor een gammele tomtom, daarna heb ik ook nog eens m'n firmwareversie geupdate van versie 2 naar versie 5 en het werkt nu als een trein! Het is dus volgens mij best mogelijk om het betrouwbaar te krijgen.biobak schreef op maandag 12 februari 2007 @ 20:35:
[...]
Werkt hier voor geen meter. TomTom 5 crasht regelmatig of bluetooth verbinding valt weg. Ik heb spijt van mijn N70.
Hoe moet je de programma's zoals nieuwe spelletjes op deze telefoon zetten en wanneer weet ik welke spelletjes er uberhaupt op kunnen?
Is hier ook een goede site met spelletjes? is dit goed?
/edit; welke spellen hebben jullie er op?
/edit; welke spellen hebben jullie er op?
[ Voor 9% gewijzigd door Vincitore op 14-02-2007 20:45 ]
Heb Tomtom er zonder problemen op draaien en gebruik het zeer regelmatig.
Iemand enig idee of er een applicatie is waarmee je het scherm kan uitzetten? (en dit dus mappen aan een knop)
Iemand enig idee of er een applicatie is waarmee je het scherm kan uitzetten? (en dit dus mappen aan een knop)
Nee dat bedoelde ik niet
Maar toch bedankt voor je antwoord. Ik bedoelde de echte spelletjes zoals die je al op je telefoon hebt staan zoals Snake en de snowboard game. Zijn er ook nog andere leuk spellen hiervoor en welke hebben jullie erop, en hoe?
Verwijderd
ik heb hem ook op GSM staan en Bluetooth.
Het ergelijke is dat de battery een half jaar geleden al verwisseld is. Ik heb de telefoon sinds mei 2006. Ik vind dit een beetje zorgelijk. Ik bel eigenlijk nmiet meer dan 5 minuten per dag en 24 uur is mijn n70 al leeg.
Installeer anders eens een taskmanager, en kijk hoe je CPU belast wordt. Misschien draait er veel onbedoelde troep op de achtergrond, en dat vreet energie.
Ik heb een Adapt GPS ontvanger, deze heeft dezelfde accu als de Nokia. Wanneer ik de Nokia accu met de Adapt oplaad en deze dan weer in de Nokia doe dan kan ik er bijna 3 dagen mee. Het ligt dus niet aan de accu maar aan het laadgedeelte van de telefoon. Ik heb ook nog een 2e accu van het merk Maxxcell en die doet precies hetzelfde. Moet ik toch maar terug met de telefoon, ik kan hem alleen niet zolang missen...Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:15:
[...]
ik heb hem ook op GSM staan en Bluetooth.
Het ergelijke is dat de battery een half jaar geleden al verwisseld is. Ik heb de telefoon sinds mei 2006. Ik vind dit een beetje zorgelijk. Ik bel eigenlijk nmiet meer dan 5 minuten per dag en 24 uur is mijn n70 al leeg.
Ik heb zo'n el cheapo Adapt gps muis en die deed/doet het prima met een 6680 icm. TT5. Heb nu een N73 met TT6 en het werkt nu weer perfect. Geen wegvallende gps muis meet op de ring van Antwerpen voor mijSietzeJBL schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:04:
[...]
Volgens mij kan het of aan je firmware liggen, of aan je gps ontvanger, of aan eventuele POI's die je zelf op gezet hebt. Ik had het probleem eerder ook. Ik heb toen zo'n oasis gps ontvanger vervangen voor de orginele tomtom gps MKII toen deed tomtom het prima!
is die n73 sneller dan de n70?biobak schreef op zondag 18 februari 2007 @ 16:14:
[...]
Ik heb zo'n el cheapo Adapt gps muis en die deed/doet het prima met een 6680 icm. TT5. Heb nu een N73 met TT6 en het werkt nu weer perfect. Geen wegvallende gps muis meet op de ring van Antwerpen voor mijDe N70 kan weer lekker de deur uit.
ik waan me weer in het c64 tijdperk met die laatste.
alleen het 'press play on tape' ontbreekt nog..
Hmmm ik heb het al eens eerder gepost maar daarna ging het weg maar volgens mij is me N70 nu echt dood aan het gaan heb soms gewoon alleeen een wit scherm. Telefoon doet het opzich wel maar kan dus niks zien. Soms is het beeld zelfs groen en vervormd enzo. Ik heb firmware er al opnieuw opgezet maar dat maakte niet zoveel uit. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Verwijderd
toevallig heb ik die ook, ik heb zelf tijdelijk de adapt battery in mijn nokia getsopt en die gaat wel lang mee. Ik heb gisteren mijn battery via de adapt opgeladen, ik zal eens kijken of deze het langer uithoudt. Als dit het geval is, stuur ik mijn n70 terug naar de fabriek.renem schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 22:28:
[...]
Ik heb een Adapt GPS ontvanger, deze heeft dezelfde accu als de Nokia. Wanneer ik de Nokia accu met de Adapt oplaad en deze dan weer in de Nokia doe dan kan ik er bijna 3 dagen mee. Het ligt dus niet aan de accu maar aan het laadgedeelte van de telefoon. Ik heb ook nog een 2e accu van het merk Maxxcell en die doet precies hetzelfde. Moet ik toch maar terug met de telefoon, ik kan hem alleen niet zolang missen...
Heb je Autolock geinstalleerd op je N70? Als ik Autolock installeer op mijn N70 (en nu N73) is mijn batterij ook in no time leeg.renem schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 22:28:
[...]
Ik heb een Adapt GPS ontvanger, deze heeft dezelfde accu als de Nokia. Wanneer ik de Nokia accu met de Adapt oplaad en deze dan weer in de Nokia doe dan kan ik er bijna 3 dagen mee.
N73 is wel ietsje sneller heb ik het idee, maar volgens mij is geen enkele Symbian foon een snelheidswonder.Webjunkie schreef op maandag 19 februari 2007 @ 04:04:
[...]
is die n73 sneller dan de n70?
ik waan me weer in het c64 tijdperk met die laatste.
alleen het 'press play on tape' ontbreekt nog..
Verwijderd
Hallo,
Ik heb sinds bijna een jaar een nokia N70 in mijn bezit, en omdat ik deze ook als mp3 speler wil gebruiken, heb ik laatst een nieuwe geheugenkaart aangeschaft. Het betreft een Sandisk 512Mb RS-MMC dual voltage kaart. Deze hoort, als het goed is, compatible te zijn met mijn mobiel.
Ik heb de kaart geformatteerd via mn mobiel, en via de pc suite er nieuwe mp3tjes op gezet, evenals afbeeldingen. Op de een of andere manier ziet m'n mobiel de bestanden wel, maar herkend ze niet, en kan ze dan ook niet openen.
Ik had later ook de quickoffice en adobe reader van de nokia site gedownload, en geinstalleerd op deze nieuwe geheugenkaart, maar ook deze programma's kan m'n mobiel niet openen.
Ik denk dat het misschien aan de firmwareversie kan liggen, en wil deze dan ook opzich wel updaten, maar dan zal ik ook mijn toepassingen kwijt zijn, terwijl hier ook een paar (betaalde) spelletjes tussen zitten, dus wie weet wellicht hoe ik deze dan kan backuppen?
Dus mijn hoofdvraag is, hoe kan ik m'n mobiel goed laten werken met deze geheugenkaart?
Daarnaast nog een klein vraagje, ik heb de nieuwste pc suite ook gedownload, maar mijn mobiel maakt geen verbinding hiermee via het kabeltje, noch via een bluetooth adapter. Wat kan ik dus doen?
Alvast bedankt!
Ik heb sinds bijna een jaar een nokia N70 in mijn bezit, en omdat ik deze ook als mp3 speler wil gebruiken, heb ik laatst een nieuwe geheugenkaart aangeschaft. Het betreft een Sandisk 512Mb RS-MMC dual voltage kaart. Deze hoort, als het goed is, compatible te zijn met mijn mobiel.
Ik heb de kaart geformatteerd via mn mobiel, en via de pc suite er nieuwe mp3tjes op gezet, evenals afbeeldingen. Op de een of andere manier ziet m'n mobiel de bestanden wel, maar herkend ze niet, en kan ze dan ook niet openen.
Ik had later ook de quickoffice en adobe reader van de nokia site gedownload, en geinstalleerd op deze nieuwe geheugenkaart, maar ook deze programma's kan m'n mobiel niet openen.
Ik denk dat het misschien aan de firmwareversie kan liggen, en wil deze dan ook opzich wel updaten, maar dan zal ik ook mijn toepassingen kwijt zijn, terwijl hier ook een paar (betaalde) spelletjes tussen zitten, dus wie weet wellicht hoe ik deze dan kan backuppen?
Dus mijn hoofdvraag is, hoe kan ik m'n mobiel goed laten werken met deze geheugenkaart?
Daarnaast nog een klein vraagje, ik heb de nieuwste pc suite ook gedownload, maar mijn mobiel maakt geen verbinding hiermee via het kabeltje, noch via een bluetooth adapter. Wat kan ik dus doen?
Alvast bedankt!
Ik heb geen Autolock geinstalleerd, wel een gelijksoortig tooltje "LockMe". Maar daar kan het niet aan liggen lijkt me omdat de accu het wel lang volhoudt als ik deze oplaad met de Adapt GPS. Toch ga wel even uitproberen wat er gebeurt als ik dat tooltje eraf haal.biobak schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:40:
[...]
Heb je Autolock geinstalleerd op je N70? Als ik Autolock installeer op mijn N70 (en nu N73) is mijn batterij ook in no time leeg.
Weten jullie misschien een site waar je verschillende spelletjes af kan halen? En hoe moet je dit installeren? Gewoon de nokia installer runnen bij PC Suite en dan gaat ie erop?
Verwijderd
ja!biobak schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:40:
[...]
Heb je Autolock geinstalleerd op je N70? Als ik Autolock installeer op mijn N70 (en nu N73) is mijn batterij ook in no time leeg.
[...]
N73 is wel ietsje sneller heb ik het idee, maar volgens mij is geen enkele Symbian foon een snelheidswonder.
ga ik meteen verwijderen
Verwijderd
ik heb mijn battery ook via de gps muis opgeladen, toch was deze na een dag op de helft van zijn capaciteit.renem schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:40:
[...]
Ik heb geen Autolock geinstalleerd, wel een gelijksoortig tooltje "LockMe". Maar daar kan het niet aan liggen lijkt me omdat de accu het wel lang volhoudt als ik deze oplaad met de Adapt GPS. Toch ga wel even uitproberen wat er gebeurt als ik dat tooltje eraf haal.
Ik heb nu autolock er af gehaalt, ben benieuwd wat voor effect dit heeft opde battery.
Verwijderd
nou dat was de boosdoener dus.
wellicht handig om dit in de OP te vermelden dat autolock niet batteryvriendelijk is?
wellicht handig om dit in de OP te vermelden dat autolock niet batteryvriendelijk is?
Verwijderd
Weet iemand misschien hier nog een oplossing op?Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:45:
Hallo,
Alvast bedankt!
Verwijderd
Nadat ik heb geprobeerd wat software op mijn telefoon te zetten, doet mijn geheugenkaart het niet meer. Natuurlijk heb ik geprobeerd hem te formatteren, aar hij komt niet verder dan 1%, daarna reset de telefoon zich vanzelf.
Ook heb ik de kaart ook al via de kaartlezer van mijn computer geprobeerd te formatteren, dat lukt wel. Maar als ik hem weer in mijn telefoon stop, ben ik niets verder.
Wie o wie kan mij helpen?
Ook heb ik de kaart ook al via de kaartlezer van mijn computer geprobeerd te formatteren, dat lukt wel. Maar als ik hem weer in mijn telefoon stop, ben ik niets verder.
Wie o wie kan mij helpen?
Staat nu vermeld.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:48:
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Hoe kan je Word bestanden naar je mobieltje sturen? Ik snap niet hoe dit kan, kan het met de PC Suite of moet het via BT?
Verwijderd
uhhh?Infinitytron schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 22:01:
Hoe kan je Word bestanden naar je mobieltje sturen? Ik snap niet hoe dit kan, kan het met de PC Suite of moet het via BT?
BT is een van de manieren om data over te brengen naar de n70. Je kan via de windows explorer bestanden naar je telefoon slepen, mits deze verbonden is met je pc (bt, seriele kabel) of dmv pc suite.
Kan je uberhaubt wel bestanden naar je telefoon krijgen, maw weet je hoe dit werkt?
Nou ik heb 2 N70 toestellen en zie geen verschil met, of zonder autolock.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:48:
Als ik wacht tot N70 zelf aangeefd dat ze opgeladen wil worden, doet ze ongeveer 3 dagen met de stroom.
Als ik haar oplaad omdat ik zeker wil weten dat ik berijkbaar ben,
(terwijl ze nog niet helemaal leeg is twee streepjes)
dan doet ze 1,5 dag met de stroom voor ze aangeefd dat ze weer opgeladen wil worden.
Al met al, is het een heel eigenwijze batterij die erin zit.
Ja ik weet hoe het versturen van bestanden naar de telefoon werkt met PC Suite. Ik heb al veel dingen geprobeerd maar zag ook nergens iets staan bij Pc Suite. Ook heb ik het boekje doorgewerkt en daar stond in dat je dit met BT kon doen?Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:11:
[...]
uhhh?
BT is een van de manieren om data over te brengen naar de n70. Je kan via de windows explorer bestanden naar je telefoon slepen, mits deze verbonden is met je pc (bt, seriele kabel) of dmv pc suite.
Kan je uberhaubt wel bestanden naar je telefoon krijgen, maw weet je hoe dit werkt?
/edit; Ben ook slim bezig geweest en je kunt het er ook gewoon in slepen
[ Voor 11% gewijzigd door Vincitore op 22-02-2007 17:31 ]
Hallo,
Ik heb al een tijdje een Nokia N70 en ben aan het experimenteren met Thema's die je erop kan zetten. Alleen wat mij opvalt is dat de Letterkleur niet altijd overeenkomt met het thema, dus ik dacht dan pas ik de kleur van de letters gewoon aan.
Dit is helaas nergens te vinden hoe je dit moet doen, daarom wilde ik graag vragen. Hoe kan de Letterkleur aangepast worden ?????
Ik heb al een tijdje een Nokia N70 en ben aan het experimenteren met Thema's die je erop kan zetten. Alleen wat mij opvalt is dat de Letterkleur niet altijd overeenkomt met het thema, dus ik dacht dan pas ik de kleur van de letters gewoon aan.
Dit is helaas nergens te vinden hoe je dit moet doen, daarom wilde ik graag vragen. Hoe kan de Letterkleur aangepast worden ?????
-
vraagje over transferen van berichten (smsjes). Ik heb een aantal eigen mappen aangemaakt in "mijn mappen".
Maar nu wil ik deze, met inhoud, graag naar m'n pc kopieren. Alleen ik kan nergens "mijn mappen" vind met de nokia phone browser.
Dus, hoe krijg ik die berichten naar m'n pc?
update:
Heb de berichten maar op 't geheugen kaartje geplaatst. 't gingme namelijk om dat er weinig ruimte op 't telefoon geheugen nog vrij was.
Maar zou nog steeds wel willen weten hoe bij die "mijn mappen" te komen.
Maar nu wil ik deze, met inhoud, graag naar m'n pc kopieren. Alleen ik kan nergens "mijn mappen" vind met de nokia phone browser.
Dus, hoe krijg ik die berichten naar m'n pc?
update:
Heb de berichten maar op 't geheugen kaartje geplaatst. 't gingme namelijk om dat er weinig ruimte op 't telefoon geheugen nog vrij was.
Maar zou nog steeds wel willen weten hoe bij die "mijn mappen" te komen.
[ Voor 28% gewijzigd door admiral866 op 27-02-2007 14:12 ]
Even een vraagje, is het mogelijk om het geluidje uit te zetten wanneer je een foto maakt?
Verwijderd
Ja.. in je profiel waarschuwingstonen UIT zetten.. let er wel op dat je wekker etc dan ook geen geluid meer maakt...
Nog een vraag.
Ik heb sinds gisteren een 512 MB kaartje aangeschaft.
Het gaat om deze kaart: Kingston 512Mb MMCmobile Dual Voltage card.
Gekocht bij Informatique.
Maar als ik een foto heb gemaakt en hem later in mijn gallerij wil terugzien, dan staat er: Galerij, onbekende bestandsindeling. Ook wanneer ik een video maak gebeurd dit. Terwijl als ik de foto gewoon op mijn telefoon geheugen opsla, hij het wel goed doet.
Weet iemand wat dit kan zijn?
Oh ja, ik heb de kaart al geformatteerd.
Ik heb sinds gisteren een 512 MB kaartje aangeschaft.
Het gaat om deze kaart: Kingston 512Mb MMCmobile Dual Voltage card.
Gekocht bij Informatique.
Maar als ik een foto heb gemaakt en hem later in mijn gallerij wil terugzien, dan staat er: Galerij, onbekende bestandsindeling. Ook wanneer ik een video maak gebeurd dit. Terwijl als ik de foto gewoon op mijn telefoon geheugen opsla, hij het wel goed doet.
Weet iemand wat dit kan zijn?
Oh ja, ik heb de kaart al geformatteerd.
Ooh dat wist ik niet, ik vind het wel een relaxed programma trouwens, was ik van me 6230 altijd gewent.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:48:
Zal hem binnen kort weers eens volledig laden en kijken autolock verwijderen kijken of ik verschil merk
Ik weet niet hoe dat moet. Dus ik weet ook niet of dat zo is. Zou je kunnen vertellen hoe ik dat kan zien/doen?Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:08:
Kaart geformateerd als FAT? (geen FAT32)
als je formateerd in windows is er een dropdown boxje waar je dat aan kan geven.shoalin schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:28:
[...]
Ik weet niet hoe dat moet. Dus ik weet ook niet of dat zo is. Zou je kunnen vertellen hoe ik dat kan zien/doen?
Heb je daar een card reader voor nodig? Want die heb ik niet. Want hoe moet ik hem dan vanuit windows formatteren? Via PC Suite?ColTju schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:31:
[...]
als je formateerd in windows is er een dropdown boxje waar je dat aan kan geven.
[ Voor 3% gewijzigd door shoalin op 03-03-2007 18:43 ]
Als je hem vanuit de GSM hebt geformatteerd is het gewoon goed, die kan alleen FAT.shoalin schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:42:
[...]
Heb je daar een card reader voor nodig? Want die heb ik niet. Want hoe moet ik hem dan vanuit windows formatteren? Via PC Suite?
Dat heb ik gedaan ja. Gewoon via instrumenten, geheugen, en dan formatteren.Klippy schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:05:
[...]
Als je hem vanuit de GSM hebt geformatteerd is het gewoon goed, die kan alleen FAT.
Maar ik kan geen foto's of video opslaan.
Het programma Keylock van JJL Software (ook gratis) werkt wellicht beter...Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:48:
Ik kan sinds kort geen bestanden meer op m'n geheugenkaart zetten. Verwijderen lukt ook niet.
Krijg steeds de melding dat het tegen schrijven beveiligd is.
De kaart heb ik via de tel. geformateerd maar het heeft niets geholpen.
Iemand enig idee?
Krijg steeds de melding dat het tegen schrijven beveiligd is.
De kaart heb ik via de tel. geformateerd maar het heeft niets geholpen.
Iemand enig idee?
Is er een manier om je hele inbox met sms te deleten in 1 keer er staan er nu 210 in en word gek van handmatig verwijderen.