Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoalin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-09 12:44
WeAreLegion schreef op zondag 04 maart 2007 @ 17:41:
Is er een manier om je hele inbox met sms te deleten in 1 keer er staan er nu 210 in en word gek van handmatig verwijderen.
Menu - Berichten - Inbox - Opties - Markeringen aan/uit - alle markeren - Verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoalin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-09 12:44
shoalin schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:11:
Nog een vraag.

Ik heb sinds gisteren een 512 MB kaartje aangeschaft.
Het gaat om deze kaart: Kingston 512Mb MMCmobile Dual Voltage card.
Gekocht bij Informatique.

Maar als ik een foto heb gemaakt en hem later in mijn gallerij wil terugzien, dan staat er: Galerij, onbekende bestandsindeling. Ook wanneer ik een video maak gebeurd dit. Terwijl als ik de foto gewoon op mijn telefoon geheugen opsla, hij het wel goed doet.

Weet iemand wat dit kan zijn?

Oh ja, ik heb de kaart al geformatteerd.
Iemand die hier nog een ander licht op kan laten schijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:05
Poekoek schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:28:
Zoals jullie zien is het nogal een onoverzichtelijke wirwar geworden van functies in de map Persoonlijk en het mag duidelijk zijn dat de oude indeling veel handiger was. Weet iemand hoe ik dat weer terug zou kunnen krijgen?
Mijn indeling is vandaag ook plots gewijzigd. Heeft iemand misschien de orginele menu structuur? Ik heb nu allemaal broken links... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
Net voip client gedownload van fring kan inloggen op skype ik vind het wel leuk :)
heb zelf nl N70 vriending MDA vario en allebei onbeperk gprs van T-mobile dus zouden we in theorie toch over skype dus internet gratis kunnnen bellen ?

Ik heb ook een rmd applicatie geinstalleerd van Shape IM+ wel geining voor onderweg desktop van je pc besturen van af de mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen ?!?! ..

Als ik mijn PC Suite van Nokia N70 installeer krijg ik de volgende melding :

Package couldnt be opened contact application vendor to verify that this is a valid windows installer package...

En nog iets ..

Hoe kan ik via de PC Suite mijn MMC geheugenkaartje zichtbaar maken.
De bestanden die ik installeer op mijn N70 zoals spelletjes enzo, zie ik niet terugstaan.
ze staan op 1 of andere manier verborgen als ik ze via mijn pc wil bekijken.
hoe kan ik dit verhelpen ?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woehoe, sinds vandaag ook eindelijk de N70. Eerste indruk is erg positief, lekker veel functies, alleen op mijn oude pc wordt hij, i.c.m. PC suite, niet herkend. Maakt niet heel veel uit, maar toch een beetje jammer.

Had hem zelf ook zwaarder en groter verwacht, dus dat valt in ieder geval mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb op mijn scherm onder de tijd een balkje staan met pictogrammetjes: contacten, berichten,agenda,galerij en afbeelding afdrukken, zie link hieronder:

http://www.mmcforums.net/.../img-41728-1173214414.jpg

Hoe krijg ik dat weg, zodat ik mijn hele achtergrond afbeelding kan zien ?

dank u

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Dat heet active desktop ofzo. Kijk eens in je instellingen! :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 20:30:
Hoi, ik heb op mijn scherm onder de tijd een balkje staan met pictogrammetjes: contacten, berichten,agenda,galerij en afbeelding afdrukken, zie link hieronder:

http://www.mmcforums.net/.../img-41728-1173214414.jpg

Hoe krijg ik dat weg, zodat ik mijn hele achtergrond afbeelding kan zien ?

dank u
het heet "actief standby"
is aan/uit te zetten middels:
menu>instrumenten>instellingen>telefoon>Standby-modus>toep.actief standby.
in dat menu kun je ook je linker en rechtselectie toets beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:15:
Wie kan mij helpen ?!?! ..

Als ik mijn PC Suite van Nokia N70 installeer krijg ik de volgende melding :

Package couldnt be opened contact application vendor to verify that this is a valid windows installer package...

En nog iets ..

Hoe kan ik via de PC Suite mijn MMC geheugenkaartje zichtbaar maken.
De bestanden die ik installeer op mijn N70 zoals spelletjes enzo, zie ik niet terugstaan.
ze staan op 1 of andere manier verborgen als ik ze via mijn pc wil bekijken.
hoe kan ik dit verhelpen ?

Alvast bedankt!
Heb ik ook eens gehad..

nieuwe pc suite downloaden. (eerst pc herstarten) en dan intalleren werkt het niet pc nogmaals herstarten en proberen.

zo oplossing was het bij mij toen.

2

nokia phone browser in deze computer en dan gewoon naar je kaartje toe lijkt mij

[ Voor 5% gewijzigd door wd200 op 12-03-2007 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Gister voor het eerst naar een skype account gebeld met fring.
Het was redelijk verstaanbaar , wel enige vertraging in de lijn (van gprs -> gprs t-mobile pocket internet).
maar het is gratis en een leuke toevoeging op de phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:27:
[...]

Heb ik ook eens gehad..

nieuwe pc suite downloaden. (eerst pc herstarten) en dan intalleren werkt het niet pc nogmaals herstarten en proberen.

zo oplossing was het bij mij toen.

2

nokia phone browser in deze computer en dan gewoon naar je kaartje toe lijkt mij
Hallo,

Thanks for je reactie!
Wat betreft die PC Suite, download ik wel de nieuwste van de nokia website.

Alleen wat betreft die MMC kaart, dan zie ik alleen de standaard mappen via die Phone Browser.
Heel vreemd wat ik heb zelf een N70 waarbij ik alles ken zien inclusief mijn geinstalleerde bestanden.
Maar op de n70 van mijn vriendin dan staat ie er gewoon niet, terwijl alle toepassingen etc wel op de geheugenkaart worden geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:57:
[...]

het heet "actief standby"
is aan/uit te zetten middels:
menu>instrumenten>instellingen>telefoon>Standby-modus>toep.actief standby.
in dat menu kun je ook je linker en rechtselectie toets beheren.
te gek, dank je wel !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Even een nieuwsgierigheidje van mezelf. Hoe lang doen jullie met de accu van de N72?
Ik zelf doe er niet zo heel lang mee ... hooguit 2 dagen (24 uur per dag aan) en luister af en toe even wat muziek (een uurtje of 1.5/2 per dag). Ben benieuwd wat er uitkomt.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ook 2 dagen met autolock / bluetooth altijd aan.
met ongeveer uur per dag verbinding met de carkit en thuis syncen met pc.
bellen niet zoveel 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-07 16:05
cihanski schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 01:14:
Jongens ik heb een vraagje : Ik heb onlangs de Nokia N72 gekocht, en mij is verteld dat intern alles gelijk is aan de Nokia N70, behalve UMTS en videotelefonie. Nou zie ik overal dat je op de N70 je screensaver heel makkelijk kan veranderen.

Zo ook hier : Waar verander ik de Screensaver?
Dit verander je als volgt. Open het menu, ga naar Instrumenten > Thema's > Opties > Bewerken. Hier kun je dan de 'Energiespaarstand' aanpassen, welke je screensaver is.

Bij mijn Nokia N72 echter heb ik bij "Energiespaarstand" alleen maar 2 opties : 1. Datum en Tijd en 2. Tekst

Nu vroeg ik mij af : hoe kan ik mijn eigen foto's als screensaver zetten ?

P.S. : ook het fullscreen instellen van mijn foto's als achtergrond/wallpaper wilt niet vlotten. Hoe kan ik mijn foto's zo zetten, dat zij het hele scherm vullen als achtergrond/wallpaper?
Na 2 maanden ben ik er nog steeds niet uit? Iemand enig idee? Vast wel toch met al die tweakers hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
De enige optie die je hebt bij de N72 is de datum en tijd en inderdaad de tekst. Ik heb zelf ook al geprobeerd maar ik krijg het ook niet voor elkaar. Het is dus helaas niet mogelijk om dit te doen denk ik dan.

Het fullscreen instellen van de foto's is bij daarentegen geen probleem. Heb daar verder geen oplossing voor :(.

En hoe krijg je hier TT op? Hier kan gewoon TT6 op toch? Ik krijg telkens onbekende bestandsindeling, bestand beschadigd of 'Bestandbeheer: Kan dit niet uitvoeren door beveiligingsredenen :(

[ Voor 22% gewijzigd door Vincitore op 15-03-2007 21:49 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Laatst online: 23-07 16:05
Infinitytron schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:45:
De enige optie die je hebt bij de N72 is de datum en tijd en inderdaad de tekst. Ik heb zelf ook al geprobeerd maar ik krijg het ook niet voor elkaar. Het is dus helaas niet mogelijk om dit te doen denk ik dan.

Het fullscreen instellen van de foto's is bij daarentegen geen probleem. Heb daar verder geen oplossing voor :(.

En hoe krijg je hier TT op? Hier kan gewoon TT6 op toch? Ik krijg telkens onbekende bestandsindeling, bestand beschadigd of 'Bestandbeheer: Kan dit niet uitvoeren door beveiligingsredenen :(
Voor zover ik weet is TomTom Mobile 6 bedoeld voor Symbian 3 en de Nokia N70 en N72 zijn Symbian 2 versies, op deze versie zal TomTom Mobile 5 draaien.

Ik krijg bij alle wallpapers vanuit mijn eigen foto's steeds slechts het midden van het scherm; boven bij provider gedeelte en beneden bij de softkey opties zie je nog overblijfselen van mijn thema...Hoe los ik dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:59
cihanski schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 00:50:
[...]

Ik krijg bij alle wallpapers vanuit mijn eigen foto's steeds slechts het midden van het scherm; boven bij provider gedeelte en beneden bij de softkey opties zie je nog overblijfselen van mijn thema...Hoe los ik dat op?
Een beeldvullend thema maken met een zelfgemaakte foto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja ik krijg dat zelf ook. Denk dat het gewoon standaard zo is en niet valt te veranderen of je moet dat van Werkhoven even proberen. Oh ik en mijn broer meende dat het ook een S3 serie was. Moet dan maar een TT5 halen maar de maps van TT6 werken der wel op toch?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Infinitytron schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:45:
Ja ik krijg dat zelf ook. Denk dat het gewoon standaard zo is en niet valt te veranderen of je moet dat van Werkhoven even proberen. Oh ik en mijn broer meende dat het ook een S3 serie was. Moet dan maar een TT5 halen maar de maps van TT6 werken der wel op toch?
schijnt wel te werken, staat ergens in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmiddag een (bij one2remember) 2GB Kingston Mobile MMC Dual Voltage kaartje in mijn N70 gedaan.

zowel bestandenbeheer als instrumenten > geheugen geven aan :
"( geen geheugenkaart geplaatst)"

dus mijn firmware geupdate :
van v 2.0539.1.2 (19-10-05)
naar
v 5.0638.3.0.1

ging allemaal goed, backup teruggezet, telefoon werkt weer als een zonnetje, maar nog steeds herkent de telefoon de kaart niet.

vervolgens via laptop/card reader het schijfje (wat daar wel gevonden worden) geformateerd op FAT
(niet FAT32).
Maar ook daarna (inclusief opnieuw opstarten) herkent de telefoon het kaartje niet.
Mijn oude kaart van 64MB wordt wel herkend.

kan ik hier nog stappen in ondernemen?
-oude firmware instaleren (hoe/waar te vinden)
-fat 32 formateren? (ik hoorde dat je daarmee 1gb kan verliezen)
-???(1 dag wachten?)

ter info verder :
-ik heb geen extra software (dus geen route66 oid) geinstalleerd, wil die 2gb alleen voor foto's en muziek gebruiken.
-het is een branded T-mobile toestel, heb hem 1/2 jaar geleden telefonisch via t-mobile besteld. (die firmware datum snap ik ook niet, al heb ik niet eerder de firmware geupdate)

in ieder geval alvast dank (ook voor de posts in deel 3 en 4, ze waren nuttig en bewijzen dat er veel mensen zijn die 2gb wel aan de praat hebben in hun N70).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Probeer eens om bij Instrumenten > Geheugen > Formateren vd geheugenkaart te doen. Heb zelf soms ook dat die 'geheugenkaart beschadigd' zegt en dit werk altijd ;) Good luck!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:33:
Probeer eens om bij Instrumenten > Geheugen > Formateren vd geheugenkaart te doen. Heb zelf soms ook dat die 'geheugenkaart beschadigd' zegt en dit werk altijd ;) Good luck!
dank voor de tip, helaas werkt dit ook niet....
als ik via instrumenten > geheugen aanklik heb ik niet de mogelijkheid om de optie > formateren vd geheugenkaart te kiezen. Ik zie direct in het scherm
" (geen geheugenkaart geplaatst) "
via opties kan ik kiezen uit "zoeken", "help" en "afsluiten" deze opties bieden geen oplossing.
inmiddels ben ik al veel opnieuw opgestart, maar ook dat heeft niet geholpen.

ik denk dat het dus aan de software update licht, of een of andere oude hardware/t-mobile lock van mijn telefoon......

ik ga zelf ff verderzoeken op het nokia forum / serie60browser en misschien dat het met een ander n70, of n72 toestel wel gaat lukken om de kaart te formateren......

I keep you posted
Nogmaals de melding:
1GB dv MMC kaart werkt niet op mijn N70- met firmware v 5.0638.3.0.1

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 15:39 . Reden: tikfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je op de n72 instellen dat de voornaam eerst komt te staan in de lijst van afzenders van je smsjes? Bij adresboek heb ik het wel om kunnen draaien maar bij de sms inbox is het niet gelukt.

Verder vraag ik me af of mijn geheugenkaartje er goed in zit (de standaard 128 mb die erbij zat), hij ziet hem wel, maar toen ik hem erin stopte is dat voorste stukje los gaan zitten. Die zit er dus wel in,maar het achterste stukje niet. Die ligt nu in de doos :( Vraag me af hoe ik hem nou straks eruit moet halen, want omdat het zon klein stukje ervan is dat er nu in zit, zit ie behoorlijk vast :(

Normaal of heb ik toch echt iets verkeerds gedaan? (hoop dat jullie t begrijpen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:57:
Hoe kan je op de n72 instellen dat de voornaam eerst komt te staan in de lijst van afzenders van je smsjes? Bij adresboek heb ik het wel om kunnen draaien maar bij de sms inbox is het niet gelukt.

Verder vraag ik me af of mijn geheugenkaartje er goed in zit (de standaard 128 mb die erbij zat), hij ziet hem wel, maar toen ik hem erin stopte is dat voorste stukje los gaan zitten. Die zit er dus wel in,maar het achterste stukje niet. Die ligt nu in de doos :( Vraag me af hoe ik hem nou straks eruit moet halen, want omdat het zon klein stukje ervan is dat er nu in zit, zit ie behoorlijk vast :(

Normaal of heb ik toch echt iets verkeerds gedaan? (hoop dat jullie t begrijpen :P )
Ok, als ik het begrijp ziet de telefoon hem wel dus de kant met de 'chipjes' is er dus wel. Als je hem eruit wil halen dan kan je het beste met een naald of iets anders proberen aan te drukken zodat ie 'omhoog komt'. Als dat niet wil dan kan je hem er met een pincet ofzo eruit trekken (raad het alleen niet aan :P).

Voor de namen eerst te krijgen moet je even in dit topic kijken/zoeken en dan kom je het wel tegen ;)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus zo half zit hij er dus wel echt verkeerd in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:57:

hij ziet hem wel, maar toen ik hem erin stopte is dat voorste stukje los gaan zitten. Die zit er dus wel in,maar het achterste stukje niet.
Wat is het voorste stukje en het achterste stukje? Er zit denk ik een verloopstukje bji zodat je hem een 'normale MMC' kan maken. Dit kan je eraf halen neem ik aan en er weer opzetten?

Heb je het kaartje waar de naam opstaat enzo met de chipjes naar boven en het 'schuine puntje' naar beneden? Als dit zo is kan je hem aanduwen zodat hij eruit komt. Ik hoop dat je me begrijpt.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:38:
[...]

Wat is het voorste stukje en het achterste stukje? Er zit denk ik een verloopstukje bji zodat je hem een 'normale MMC' kan maken. Dit kan je eraf halen neem ik aan en er weer opzetten?

Heb je het kaartje waar de naam opstaat enzo met de chipjes naar boven en het 'schuine puntje' naar beneden? Als dit zo is kan je hem aanduwen zodat hij eruit komt. Ik hoop dat je me begrijpt.
het voorste stukje is dat stukje met die gouden puntjes erop :P hij ziet er in principe goed in maar ik weet niet of hij erin moet als, zoals jij het noemt, "normale nmc", of als 'halfje'.. Bij mij zit er dus een goed werkend halfje in :P

Maargoed, hoort dat?? En idd hoe krijg je het er in godsnaam uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hoort zo, en het is inderdaad wat moeilijk eruit te krijgen. Met je nagel hem weer indrukken, en dan klikt die er zo uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net geupdate naar de nieuwste softwareversie. Maar nu kan ik weer es geen verbinding maken met USB. Die USB verbinding is foetsie op mijn telefoon, dus synchroniseren kan ik niet meer.

Wat kan ik hier aan doen?

Gelukkig heb ik geen backup gemaakt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleutooth dongle aanschaffen en voortaan draadloos synchroniseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BT Dongle heb ik al, maar het kan niet anders????? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je kabel niet werkt..

Anders PC suite opnieuw installeren, contactpunten nakijken van de kabel en telefoon etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik zou het ook proberen om het met je BT dongle werkend te krijgen. Ik had ook een tijdje dat mijn usb het niet meer deed maar sinds kort doet ie het weer :o. Heeel apart..:P

Anders inderdaad even de contactpunten nakijken of ze nog recht staan enz. Daarmee moet het hopelijk lukken ;)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, sinds kort iets vaags op mijn n72, en ik weet niet of ik het nou zelf heb gedaan of niet :X

Anyway, ik krijg nu geen berichtje meer te zien als ik een smsje krijg. Ik zie dan gewoon opeens zo'n brief bovenin beeld staan. Mijn telefoon gaat dus ook niet af, en er staat dus niet: "1 nieuw bericht". Hij is binnen, en dat is het.

Daarnaast slaat mijn telefoon geen logboek gegevens meer op, alleen als je "1 keer naar rechts" drukt, waar alles staat opgeslagen. Heel vaag allemaal, maar heeft iemand een idee hoe dit goed kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:22

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:31:
Hmm, sinds kort iets vaags op mijn n72, en ik weet niet of ik het nou zelf heb gedaan of niet :X

Anyway, ik krijg nu geen berichtje meer te zien als ik een smsje krijg. Ik zie dan gewoon opeens zo'n brief bovenin beeld staan. Mijn telefoon gaat dus ook niet af, en er staat dus niet: "1 nieuw bericht". Hij is binnen, en dat is het.

Daarnaast slaat mijn telefoon geen logboek gegevens meer op, alleen als je "1 keer naar rechts" drukt, waar alles staat opgeslagen. Heel vaag allemaal, maar heeft iemand een idee hoe dit goed kan komen :)
Uit- en aanzetten al eens geprobeerd neem ik aan? :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klippy schreef op zondag 25 maart 2007 @ 20:00:
[...]

Uit- en aanzetten al eens geprobeerd neem ik aan? :P
Godddddd, hoe kan ik zo stom zijn om dat vergeten te doen |:(

Anyway, thanks :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:39
Heeft iemand ervaring met een 1000 mAh accu voor in de N70 (zoals deze)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:39
chapie schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:15:
Niemand? Ik wil namelijk wat langer met m´n accu doen (nu moet ik elke dag opladen, als ik veel bel/sms of gps gebruik). :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Nee heb daar geen ervaring mee maar als het een officieel nokia product is dan moet het goed zijn lijkt mij;) Als dit niet zo is dan zou ik terughoudend zijn of zeker weten dat het ene goed merk is ;).

Even een ander vraagje: Na vandaag met een ongelukje te hebben gehad met mijn N72, met chocola in de broekzak is mijn luidspreker 'dichtgeslibt' denk ik. De luidspreker zit bovenop toch naast dat aan/uit knopje?
Is dit altijd helemaal dicht met zwarte stukjes of zit daar nog een open gedeelte in? Want bij mij zit die helemaal dicht... iemand oplossing? Heb zelf ook gepulkt met iets maar dat wil niet echt :S

/edit: Heb evne wat plaatjes opgezocht en zo te zien is het dus wel dicht. klik voor plaatje. Iemand enig idee waaraan het dan kan liggen dat mijn luidspreker verminderd is?

Nog een plaatje hier

[ Voor 26% gewijzigd door Vincitore op 28-03-2007 22:09 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je de luidspreker voor gewoon bellen of voor handsfree? Voor handsfree zit bovenop, voor gewoon bellen aan de voorkant.. Bovenop is een soort gaas, als dat verstopt zit komt er weinig geluid door denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja ik bedoel het bovenste gaas inderdaad. Daar komt bijna geengeluid meer uit idd :(. Dus je hoort de beltoon ook niet overgaan enzo :(. Is hier een oplossing voor?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Body openmaken een schoonmaken of naar een NSP en na laten kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik krijg de body zelf niet open, dus dan moet ik maar inderdaad eens een NSP opzoeken. Dan ben ik mijn telefoon niet kwijt toch, kunnen ze daar wel na laten kijken toch zonder op te sturen? valt denk ik niet onder de garantie dit, mjah beter dan geen geluid meer :p

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat ze hem voor zoiets zullen opsturen, als ze dat wel willen doen gewoon vragen om iemand met eeen iets hoger IQ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja ik denk het ook niet, heb de desbetreffende NSP al gemaild bij ons in de buurt, en die hadden het volgende antwoord:

We kunnen wel proberen de speaker schoon te maken. Ik kan u uiteraard niet beloven of er door de chocolade geen verdere schade is ontstaan.
Als er geen bijzonderheden worden geconstateerd zal uw toestel de volgende werkdag na 12.00 uur weer klaar liggen.

En nog wat andere uitleg maar dat boeit niet.. :p Maar ik denk dat dit wel te regelen valt .. ;) Denk ook niet dat er verdere schade is ontstaan door de chocola omdat alleen de speaker 'verstopt' zit.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

chapie schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:15:
Ik vraag me altijd af waarom zo'n bedrijf wel 1000mAh in zo'n accu kan proppen en Nokia niet.
chapie schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:59:
[...]

Niemand? Ik wil namelijk wat langer met m´n accu doen (nu moet ik elke dag opladen, als ik veel bel/sms of gps gebruik). :z
Heb je de nieuwste firmware? Zet UMTS eens is uit...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:00

RA7

Ik zit met het volgende,
sinds mn nieuwe firmware update kan ik geen applciaties meer installeren.
Via PC siute kan ik wel filmpjes ed bekijken en downen van de N70 maar een apllciatie installeren lukt niet meer. Als is de Nokia Application Installer gebruik dan geeft het volgende weer:

"The contents of the currently selected phone model cannot be shown by this application."

Ik heb de laatste firmware geinstalleerd en gebruik een USB kabel.

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
RA7 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 23:49:
Ik zit met het volgende,
sinds mn nieuwe firmware update kan ik geen applciaties meer installeren.
Via PC siute kan ik wel filmpjes ed bekijken en downen van de N70 maar een apllciatie installeren lukt niet meer. Als is de Nokia Application Installer gebruik dan geeft het volgende weer:

"The contents of the currently selected phone model cannot be shown by this application."

Ik heb de laatste firmware geinstalleerd en gebruik een USB kabel.
Kijk hier eens:

Menu -> Instrum. -> Beheer
Ga dan naar Opties -> Instellingen
Staat daar Software Installatie wel op Aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7

RA7

Yep staat aan, helaas weten ze op het Nokia forum ook nie veel.
Nog maar weer ff verder googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Een oud probleempje ophalen.

2 BT apparaten laten draaien @ N70 gaat niet altijd heel goed.
bt carkit en bt gps.

gaat bij meestal niet samen :( verbinding wordt met beide apparten verbroken en daarna hersteld de gps zich automatisch.

Ik heb de laatste FW 5.036 andere mensen ideeen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een newbie vraagje (ik heb de telefoon pas).

Waar dien ik bij het updaten van de firmware naast een backup nog meer rekening mee te houden?
Als ik het goed begrijp kan ik de firmware (van mijn vodafone N70) gewoon via de nokia site updaten en krijg ik op basis van mijn toestelcode de niewe vodafone firmware.

Staan alle applicaties (Kantoor: Security, Adobe PDF, Info Print, Quicksheet, Quickword, Quickpoint) ook in de nieuwe firmware? Volgens mij gaat het dan voornamelijk om security welke niet gratis te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:19:
Even een newbie vraagje (ik heb de telefoon pas).

Waar dien ik bij het updaten van de firmware naast een backup nog meer rekening mee te houden?
Als ik het goed begrijp kan ik de firmware (van mijn vodafone N70) gewoon via de nokia site updaten en krijg ik op basis van mijn toestelcode de niewe vodafone firmware.

Staan alle applicaties (Kantoor: Security, Adobe PDF, Info Print, Quicksheet, Quickword, Quickpoint) ook in de nieuwe firmware? Volgens mij gaat het dan voornamelijk om security welke niet gratis te downloaden is.
ligt er aan waar de applicaties op geinstalleerd zijn ..
op je kaartje dan staan ze er nog wel op.
op je telefoon dan staan ze er niet meer op.

zelf haal ik uit voorzorg maatregelen het kaartje er altijd uit bij upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier even naar moeten zoeken en had dit nog nergens in dit topic gevonden. Ik kreeg een foutmelding (interne modulefout) bij het updaten van de frimware van de N70. Als firmwareversie gaf hij aan 05wk07v42. Onderstaand de oplossing voor dit probleem (ik moest overigen "WINNT" wel wijzigen in "WINDOWS".

We have noticed some of you reporting the message "Internal module error".

When installing Nokia Software Updater, sometimes the Microsoft XML4 DLL silent installation fails. This problem can be resolved by manually registering DLL. Go to Start > Run > enter "regsvr32 C:\WINNT\system32\msxml4.dll" > OK > OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Mijn display is onlangs door het constant schuren tegen mijn bos sleutels in mijn broek dof geworden. Alsof deze in het midden beslagen is.

Kan ik ergens een vervanging kopen (niet de display zelf dus, maar het kunststof glaasje) en hoeveel zou mij dat grapje gaan kosten ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw frontje, hier een idee van de prijs:

http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=424&gid=8

En koop er gelijk een screenprotector bij, scheelt weer voor de volgende keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 21:19:
Nieuw frontje, hier een idee van de prijs:

http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=424&gid=8

En koop er gelijk een screenprotector bij, scheelt weer voor de volgende keer ;)
Bedankt voor de info !

Een screenprotector is inderdaad wel handig ja, nu ik zo gemerkt heb ;)

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:57:
Body openmaken een schoonmaken of naar een NSP en na laten kijken...
Weet iemand hoe ik die body open kan krijgen? Want wil zelf eerst eens wat proberen maar zag op Internet dat je ene speciale schroevendraaier moet hebben? Ik wil liever even wachten voordat ik naar een NSP ga. Valt mijn voorval trouwens onder de garantie, volgens de NSP wel (iig zo lees ik de mail).

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk even op de 1e pagina van dit topic, staat een link met uitleg en zelfs een filmpje... zoekt en gij zult vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo.
Ik ben sinds kort in het bezit van de Nokia N72 (Pink, jaja :D), maar nu heb ik net wat dingen uitgeprobeerd en zo ook het instellen van een afbeelding op de achtergrond. Maar nu krijg ik die foto niet meer weg! Heeft iemand een oplossing? (want nu kan ik de mooie man van mijn thema niet meer zien :P)

En ik kwam met de zoekfunctie ook al de vraag van iemand anders tegen over het instellen van eerst de voornaam en dan de achternaam in het 'berichten'-gedeelte. Net zoals deze persoon is het mij wel gelukt bij het telefoonboek, maar niet bij mijn smsjes. Zo heb ik bijvoorbeeld ook een kennis die Robert Jan .... heet. En dan krijg ik: Jan ..... Robert.
:D

Iemand dus een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O, deel één is al gelukt. Via: Instrumenten > Thema's > Thema wat je gebruikt 'bewerken' > Achtergrond > Standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Voor dat tweede deel van je berichtje; probeer het eens in te stellen en zet je dan eens je telefoon uit en dan weer aan, misschien helpt dat. Zelf heb ik het probleem niet gehad met mijn N72 want ook de berichten komen goed door.... best apart.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Xymox schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:40:
[...]

Bedankt voor de info !

Een screenprotector is inderdaad wel handig ja, nu ik zo gemerkt heb ;)
Voor een paar euro kun je ook een frontje krijgen op ebay. Ik bestel ze meestal daar. Voor een euro of 8 à 9 heb je er al 1 (dat is dan inclusief de verzendkosten aangezien ze vaak uit het verre oosten komen) duurt een weekje of 3 maar het scheelt je zo te zien ook wel een tientje of 3. Zo kun je nog eens wat frontjes verslijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 07:14:
Voor dat tweede deel van je berichtje; probeer het eens in te stellen en zet je dan eens je telefoon uit en dan weer aan, misschien helpt dat. Zelf heb ik het probleem niet gehad met mijn N72 want ook de berichten komen goed door.... best apart.
Niet gelukt dus. Heb het nog een keer extra gedaan (hij is nl. al vaker uit geweest). Nog steeds zie ik eerst de achternaam en daarna de voornaam in mijn Inbox. Dat heb jij dus niet gehad?
Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens nog een 'probleem'. Ik wil graag een video'tje op m'n telefoon zetten, dus heb er een mp4 van gemaakt, maar als ik 't dan wil openen zegt hij dat hij dat niet kan. Help! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maak er een 3GP van, misschien dat het dan lukt...gewoon googlen op "3gp converter"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiga
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10-2020

Amiga

Nieuwe firmware beschikbaar voor N70 !!!!

V.5.0705.3.0.1

http://europe.nokia.com/A4176089?N70

N70 firmware V.5.0705.3.0.1 changelog:
  • New features:
  • Phone Activation enabled if Phone Activation client is present
  • Changes:
  • AD-41 Functionality Improvements:
  • Active idle Music Player plug-in volume functions correctly.
  • Next, Prev, Stop are correctly enabled in all Music Player views.
  • AD-41 works as specified in the Visual Radio & Music Player.
  • The N70 correctly displays OND’s for all Operators.
  • Call logs are now correctly updated for very short call durations.
  • Browser correctly handles URL’s that contains Chinese characters.
  • MMS Error message is translated correctly into Italian.
  • All text strings has been correctly localized.
  • RSA Security has been improved on Browser.
  • Increased stability in underlying platform that addresses a number of reset issues.
  • Enhancements made to BT headset profiles.
meer info hierover:

http://hunajatehdas.net/n...re/index_en.php?model=N70
http://www.symbian-freak....=0&postorder=asc&start=45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een Tmobile nokia n70
heb vorige jaar ooit mn nokia n70 laten updaten naar de eerst 5.0 versie via NSP
toen verdween al die t mobile meuk ook.
heb m net geupdate naar de 5.0638.3.0.1 versie via internet.
Na t resetten kom ik erachter dat al die tmobile meuk erweer opstaat.
ik dacht dat nokia alleen de normale versie zou installeren.
is die t mobile meuk te verwijderen?

(t betreft :(t moble internet icoontje en profile enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, ik had ook een T-mobile branded die ik bij een NSP heb laten updaten: T-mobile meuk weg
Gister via NSU geupdate en de t-mobile meuk is nog steeds weg... ( En mn BT verbinding viel halverwege de rit naar mn werk weer eens weg, dus dat is nog niet opgelost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:36:
ik heb een Tmobile nokia n70
heb vorige jaar ooit mn nokia n70 laten updaten naar de eerst 5.0 versie via NSP
toen verdween al die t mobile meuk ook.
heb m net geupdate naar de 5.0638.3.0.1 versie via internet.
Na t resetten kom ik erachter dat al die tmobile meuk erweer opstaat.
ik dacht dat nokia alleen de normale versie zou installeren.
is die t mobile meuk te verwijderen?

(t betreft :(t moble internet icoontje en profile enzo)
Voor zover ik begrepen heb download de Nokia updater de laatste versie die beschikbaar is binnen de brand (en dus niet altijd de laatste Nokia versie).
Ergens buiten de firmware om 'weet' de telefoon dat het een branded versie is. Ikzelf heb mijn firmware zelf geupgrade naar een 'Nokia' versie, maar de Nokia updater blijft zoeken naar de laatste TMobile firmware. Ik heb echter geen flauw idee waar die brand info vastgehouden wordt. Wellicht op de chipcard die niet aan te passen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xymox schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:52:
[...]
Voor zover ik begrepen heb download de Nokia updater de laatste versie die beschikbaar is binnen de brand (en dus niet altijd de laatste Nokia versie).
Klopt, maar bij een NSP kunnen ze daar omheen en dan ben je unbranded.... (=weg garantie bij de provider) En vanaf dat moment kon ik gewoon alle nieuwe updates via NSU doen zonder problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7

RA7

Die laatste firmware heb ik ook geinstalleerd, maar ik kan nog steeds geen applicaties instaleren.
PC suite zegt nog steeds:

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je zeker dat de applicatie geschikt is voor je phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Ik heb me telefoon gister ook geupdate naar versie 5.07 op de hoop dat mijn BT probleem minder zal worden maar helaas :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7

RA7

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:21:
weet je zeker dat de applicatie geschikt is voor je phone?
Jep, ben nu iets verder, kan nu wel SIS bestanden installeren maar jar files niet.
Moet ik daar iets xtras voor installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Vraagje : zal dit gaan passen en werken in een N70
http://www.formymobile.co...detail.php?prod=ghost6230
Ik zit er aan te denken een simonly erbij te nemen, aangezien dat is goedkoper als abbo te verhogen. ( je krijgt op deze manier veel meer minuten voor een lagere prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me telefoon gister ook geupdate naar versie 5.07 op de hoop dat mijn BT probleem minder zal worden maar helaas
Ik durf zelfs te beweren dat de problemen erger zijn geworden... mijn headset maakt netjes verbinding, maar gooit hem er tussen de 6 en 14 minuten later gewoon weer uit... opnieuw verbinden werkt niet, opnieuw starten van de headset wel.. Aan de andere kant, mn foon hangt inmiddels al weer 25 min via BT aan mn pc, en dat gaat goed, zou t puur aan de handsfreefunctie liggen?
hetnet schreef op donderdag 26 april 2007 @ 21:58:
Ik zit er aan te denken een simonly erbij te nemen, aangezien dat is goedkoper als abbo te verhogen. ( je krijgt op deze manier veel meer minuten voor een lagere prijs)
Denk niet dat t gaat passen, maar probeer het eens uit: Haal je simkaart eruit en leg hem los op je accu..(aangezien daar die 2 simmen moet gaan komen als ik t plaatje goed begrijp) als dat niet past, zal t met 2 zeker niet gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:00
Misschien dat de TS ff de laatste update kan vermelden :)

Verder.. waarom is de datum van zo'n firmware altijd nog weer relatief oud? Deze is van 30-01-2007 en hij is toch net pas gereleased? Of gaat er gewoon een lange testperiode vooraf aan het uitbrengen?

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij was al langer uit, maar nog niet beschikbaar vis NSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:43:
[...]

Ik durf zelfs te beweren dat de problemen erger zijn geworden... mijn headset maakt netjes verbinding, maar gooit hem er tussen de 6 en 14 minuten later gewoon weer uit... opnieuw verbinden werkt niet, opnieuw starten van de headset wel.. Aan de andere kant, mn foon hangt inmiddels al weer 25 min via BT aan mn pc, en dat gaat goed, zou t puur aan de handsfreefunctie liggen?
Alleen BT carkit dat doet die prima maar ik baal er gewoon van.
telefoon is verder super goed maar omdat carkit en navigatie niet samen gaan waar ik de telefoon voor aangeschaft heb moet ik hem toch geen vervangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:00
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:27:
Hij was al langer uit, maar nog niet beschikbaar vis NSU
Maar toch niet niet al sinds eind januari?

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:43:

[...]

Denk niet dat t gaat passen, maar probeer het eens uit: Haal je simkaart eruit en leg hem los op je accu..(aangezien daar die 2 simmen moet gaan komen als ik t plaatje goed begrijp) als dat niet past, zal t met 2 zeker niet gaan...
Ben al ff aan het kijken geweest, hoeveel ruimte er is. Er kunnen twee kaartje op elkaar 8) en dan werkt of past de batterij nog. Dus ik denk :) dat ruimte geen probleem moet en kan zijn.

Nu nog de werkking ervan......... ik heb het alvast maar besteld voor 6 euro ik laat het nog wel horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Hoezo krijg je meer belminuten dan? Is het een soort prepaid kaartje wat je dan op kan laden oid? En dat voor maar 6 euro. dat zou handig zijn :o

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Wie kan mij overtuigen een N72 (niet de roze versie natuurlijk :P ) te nemen en geen n73

Ze hebben allebei een aantal plus- en minpunten, maar ik kom er niet uit. Hoe stevig is bv die 5richtings-toets van de N73 (ik lees hier en daar dat ie niet zo stevig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Infinitytron schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 09:25:
[...]

Hoezo krijg je meer belminuten dan? Is het een soort prepaid kaartje wat je dan op kan laden oid? En dat voor maar 6 euro. dat zou handig zijn :o
Gewoon een simonly erbij bestellen, dan heb je voor 7,50 euro toch 150 min erbij.
Opwaarderen van je abbo dan kosten 150 min echt meer......... danmaar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
-RazieL- schreef op maandag 30 april 2007 @ 16:41:
Wie kan mij overtuigen een N72 (niet de roze versie natuurlijk :P ) te nemen en geen n73

Ze hebben allebei een aantal plus- en minpunten, maar ik kom er niet uit. Hoe stevig is bv die 5richtings-toets van de N73 (ik lees hier en daar dat ie niet zo stevig is).
Ik zelf vond de N73 ook wel mooi maar de prijs speelde toen nog een erg grote rol. Was bijna 2x zo duur als de N72. De N72 en de N73 hebben ongeveer dezelfde specs alleen de camera is 3,2 megapixel, weet niet of je dat heel belangrijk vindt. Anders zou ik gewoon voor de N72 gaan, scheelt je geld en je hebt een prima telefoon ;)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik wil graag wel wat leuke foto's kunnen maken (heb geen camera ofzo). Ik heb nu een nokia 6230i (1.3 megapixel) en ik kan er best leuke foto's mee maken. Maar zodra het weer maar even niet mee werkt (te donker, te licht) dan wordt de kwaliteit al snel veel minder.

Het prijsverschil is nu 101euro.

Verder is de scherm resolutie een stuk hoger, dat is wel fijn. De intern geheugen is 42mb vs 20mb. De symbian is 9.1 ipv 8.1 (geen idee wat 't verschil is ^^) en de mp3-speler ondersteunt Windows Media Player. Nu weet ik niet wat dit precies inhoudt, maar ik zou denken aan een fijna mp3-speler met een handige interface. En een mp3-speler is ook wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ja het is net wat je belangrijk vindt bij een telefoon. Als het maar 100 euro scheelt en je vindt het die waard om uit te geven aan een kwalitatief goede telefoon dan moet je het vooral doen ;). Ik zelf ben tevreden met de N72 want maak niet al te vaak foto's. De mp3 spelers is ook goed.. anders moet je even in het N73 topic hier op GoT kijken en daar wat info weghalen over de N73 ;)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Zelf nog even over mijn eigen telefoon. De kosten zijn minimaal 30 euro excl. BTW om te laten maken bij een NSP. Zou ik dit ook zelf kunnen mbv een torx-schroevendraaier? Dat ik dan de achterkant openhaal en dan probeer dat spul weg te halen?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Laatst online: 10-09 16:49
vraagje.

Ik heb een n70 maar werken de nieuwe tomtom kaarten ook met tomtom mobile 5??
was van plan deze aan te schaffen mits dit natuurlijk werkt.

wie heeft hier ervaring mee en welke versie van de kaarten van tomtom werken met 5(meest recente)

alvast bedankt

mvg

amd

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
amdboy1983 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:31:
vraagje.

Ik heb een n70 maar werken de nieuwe tomtom kaarten ook met tomtom mobile 5??
was van plan deze aan te schaffen mits dit natuurlijk werkt.

wie heeft hier ervaring mee en welke versie van de kaarten van tomtom werken met 5(meest recente)

alvast bedankt

mvg

amd
Volgens mij is de nieuwste kaart die werkt op de N70 de kaartversie 660.1223.
Ik geloof dat er net versie 6.75 is uitgekomen, maar zover ik weet is deze niet te gebruiken met tomtom 5 software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newwolf
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-06 13:10

Newwolf

Respect

Werkt ik heb ook zo'n soort en werkt bij mij ook maar er is 1 probleem!!! je krijgt hem er alleen onder met veel geweld en een beetje lef. en vergeet niet je sims werken niet tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:11:
Zelf nog even over mijn eigen telefoon. De kosten zijn minimaal 30 euro excl. BTW om te laten maken bij een NSP. Zou ik dit ook zelf kunnen mbv een torx-schroevendraaier? Dat ik dan de achterkant openhaal en dan probeer dat spul weg te halen?
Alles kan open... :P maar daarna moet t weer dicht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 17:42:
[...]

Alles kan open... :P maar daarna moet t weer dicht :D
Ja en dat wordt lastig dan of niet? want anders ben ik 30 euro kwijt (minimaal en zonder BTW) en dan is alleen de speaker gemaakt en misschien zijn de kosten nog hoger :o

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Setjes met passende torx zijn overal te krijgen, ik zou zeggen, regel er 1 en ga kijken tot hoever je durft te gaan.. Ik maak zelf ook vanalles en nog wat open, en tot nu toe is t meeste weer in elkaar gegaan :D alle telefoons die ik tot nu toe heb opengemaakt bestaan uit printjes en onderdeeltjes die je gewoon kan "stapelen" en laag voor laag kan "pellen" ,redelijk eenvoudig
kijk alleen uit met aandraaien, want die torx draai je in plastic en als je te hard vastdraait heb je kans dat je de kunsstof beschadigt waardoor hij niet goed meer vast wil, dus TE vast willen draaien is niet goed, vast=vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:26

Illusion

(the art of)

De meeste telefoons zijn prima open te halen met torx, ik heb het laatst nog met een 6630 gedaan, lukte prima. Als je torx schroevendraaiers haalt, let dan wel op dat het echt schroevendraaiertjes zijn. Ik moest het laatst doen met een setje in de vorm van inbussleuteltjes en dat werkt dus helemaal K*T.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:32

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Weet iemand nog een goede gratis stopwatch voor de N70? Ik heb zelf namelijk alleen betaalde stopwatches gevonden. En om nou voor zo'n basic programma te gaan betalen..
Vindt het overigens wel raar dat het er niet standaard opzit terwijl er wel een virus scanner en firewall opzit...het is bijna een pc maar zonder stopwatch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
Infinitytron schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:14:
[...]

Ja en dat wordt lastig dan of niet? want anders ben ik 30 euro kwijt (minimaal en zonder BTW) en dan is alleen de speaker gemaakt en misschien zijn de kosten nog hoger :o
Ik weet niet of je die chocola er nog steeds in hebt zitten? Ik had vandaag exact hetzelfde ook gesmolten chocola in mijn broekzak en een luidspreker waar nauwelijks nog geluid uit kwam. Dankzij deze site heb ik het ook alweer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
renem schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 21:35:
[...]

Ik weet niet of je die chocola er nog steeds in hebt zitten? Ik had vandaag exact hetzelfde ook gesmolten chocola in mijn broekzak en een luidspreker waar nauwelijks nog geluid uit kwam. Dankzij deze site heb ik het ook alweer opgelost.
Hey! Dat is toevallig zeg.. maar het zit er nog steeds in inderdaad. Ik kan die cover er ook maar niet af krijgen :( Wel de onderkant los gehaald maar de bovenkant wil niet :(. Ik ga die site ff checken en laat et nog wel even weten :D

Hmm dat is wel lastig zeg.. daar ga ik me eerlijk gezegd niet aan wagen...:$

[ Voor 5% gewijzigd door Vincitore op 06-05-2007 20:12 ]

Stats

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste