Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
3.9 Beta 2 is uit.
Hele verbetering qua performance, echter RnE is nog steeds traag met de acties... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
Die is er al 2 weken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:20:
supersearch werkt toch goed op het moment? althans op het moment geen problermen mee
Hier deed hij het gisteren niet, vandaag niet getest. Ik krijg niet eens meer zoekresultaten te zien (vorige week nog wel, maar toen kon ik ze weer niet downloaden). Maar zo te zien wordt er aan gewerkt en dan komt het vast weer goed en kan ik weer genieten van newsleecher :9
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:41:
af en toe laat die sommige pars er nog in staan. Sommige films wel, andere niet. Vaag.

met de laatste beta that is...

Hebben jullie ook het gevoel dat NL en met name RNE meer cpu trekt dan wanneer je handmatig quickpar draait en dan uitpakt met winrar? Pc lijkt soms (niet vaak gelukkig) wat laggy wanneer RNE aan de gang is
Mijn NL met RNE gebruikt aanzienlijk minder processorkracht dan quickpar. Ik heb geen idee hoe het komt, maar als ik quickpar draai (repareren dan), dan kan ik echt niks doen met mijn pc als het programma niet daarvoor gestart is (tijdens het repareren de browser starten is dus vragen om problemen). Met NL die aan het RNE'en is heb ik veel minder last, dan kan ik gewoon de browser starten zonder echte vertragingen die lastig zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:49:
[...]

Hier deed hij het gisteren niet, vandaag niet getest. Ik krijg niet eens meer zoekresultaten te zien (vorige week nog wel, maar toen kon ik ze weer niet downloaden). Maar zo te zien wordt er aan gewerkt en dan komt het vast weer goed en kan ik weer genieten van newsleecher :9

[...]

Mijn NL met RNE gebruikt aanzienlijk minder processorkracht dan quickpar. Ik heb geen idee hoe het komt, maar als ik quickpar draai (repareren dan), dan kan ik echt niks doen met mijn pc als het programma niet daarvoor gestart is (tijdens het repareren de browser starten is dus vragen om problemen). Met NL die aan het RNE'en is heb ik veel minder last, dan kan ik gewoon de browser starten zonder echte vertragingen die lastig zijn.
Mee eens, al kan ik nog wel aardig door werken. Heb j niet per ongelijk de optie Default priority op high staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn supersearch doet het weer perfect _/-\o_

Helaas geen melding van een paar weken gratis service ivm de overlast, maar dat komt hopelijk nog. Ik heb het toch bijna 1,5 week niet kunnen gebruiken, maar ben blij dat het weer werkt, toch een stuk fijner dan met .nzb files werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:35:
Mijn supersearch doet het weer perfect _/-\o_

Helaas geen melding van een paar weken gratis service ivm de overlast, maar dat komt hopelijk nog. Ik heb het toch bijna 1,5 week niet kunnen gebruiken, maar ben blij dat het weer werkt, toch een stuk fijner dan met .nzb files werken...
Kan jij dan een paar goede argumenten geven, wat er beter aan is dan NZB files?

Scheelt misschien een paar klikken, en het is gratis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Het één is niet beter dan het ander. Het is alleen makkelijker. En ja, daar betaal ik die paar centjes die het kost wel voor. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door gday op 28-03-2007 20:56 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheovdS schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:47:
Kan jij dan een paar goede argumenten geven, wat er beter aan is dan NZB files?
Scheelt misschien een paar klikken, en het is gratis :P
Het is inderdaad makkelijker, verder eigenlijk niks. NZB's werken ook perfect, maar die moet je eerst maken met bepaalde websites, hernoemen naar een juiste naam (doe ik in iedergeval altijd), daarna importeren in newsleecher en vervolgens de .nzb verwijderen.

In newsleecher voer je de zoekopdracht in (eventueel geautomatiseerd vanuit bijv. FTD) en je klikt op downloaden en klaar, dat werkt een stuk sneller en fijner (maar is dus niet gratis).

Ik heb zoiezo een licentie op newsleecher en voor (uit mijn hoofd) 1 euro per maand meer heb je supersearch en aangezien ik lekker lui ben is dit voor mij ideaal. Maar als je niet al te lui bent aangelegd kan het ook met .nzb's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:01:
[...]

Het is inderdaad makkelijker, verder eigenlijk niks. NZB's werken ook perfect, maar die moet je eerst maken met bepaalde websites, hernoemen naar een juiste naam (doe ik in iedergeval altijd), daarna importeren in newsleecher en vervolgens de .nzb verwijderen.
Dat laatste is een optie in NL, waardoor geïmporteerde NZB's automatisch worden verwijderd. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Ik laat een NZB maken en open die gelijk met NewsLeecher, waarom zo moeilijk doen? (hernoemen en verwijderen enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-09 22:57
Binsearch is down!! 1 april ? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk het wel,, hij is al weer online _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm,, weet iemand misschien hoe het komt dat alle articles in mijn queue staan wel beginnen met downloaden en dan stoppen bij iets van 90-99% en dan weer naar status queud gaat. Hierna begint hij bjij het volgende article en daar download hij ook 90-99%, zo gaat het verder. Ik heb nu dus al 40 articles staan die al bijna klaar zijn maar niet meer verder gaan.

Ik heb newsleecher V3.8 Beta 6, isp is HetNet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Broekland, dit betekend dat Newsleecher een deel van het bestand (dus x van het totaal van y artikels) heeft gedownload en de rest niet (meer) op je HetNet server staat. Je zou even smsusenet.nl kunnen gebruiken om de rest te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 21:26:
Broekland, dit betekend dat Newsleecher een deel van het bestand (dus x van het totaal van y artikels) heeft gedownload en de rest niet (meer) op je HetNet server staat. Je zou even smsusenet.nl kunnen gebruiken om de rest te downloaden.
:S de articles zijn 1 dag oud, en hij geeft ook geen parts missing in nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:55
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:34:
[...]

waarschijnlijk heb je een 2e server waar hij dan probeert de rest op te halen. als hij daar ook niet op staat zal NL het bestand afronden en opslaan (misschien incompleet) als het daar wel staat zal hij het van de andere server afhalen.

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:34:
[...]

Heeft HetNet een Payserver dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:25:
[...]

Heeft HetNet een Payserver dan?
Nee hoor, hoe kom j daar bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is het dus niet verwonderlijk dat de retentie zeer kort is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranja_Ranja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-12-2024
Wanneer wordt de finale verwacht van 3.9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Ranja_Ranja schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:37:
Wanneer wordt de finale verwacht van 3.9?
Dat gaat waarschijnlijk nog wel even duren, aangezien er aan de final versie van 3.8, 9 beta versies vooraf gingen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
*overbodig*

[ Voor 87% gewijzigd door TheVMaster op 08-04-2007 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik gerbuik momenteel Newleacher v3.9 beta 2 ivm windows vista. Sinds donderdag heb ik al problemen om super search (geeft steeds awaiting response) te gebruiken, maar nu krijgn ook ik steeds de melding als ik wil downloaden middels nzb:

08-Apr-07 0:55:15 Unable to connect / authenticate server: Eweka @ newsreader41.eweka.nl (Unable to connect (Error: 10061 - "Connection refused").).

08-Apr-07 0:56:33 Unable to authenticate at server: Eweka (502 newsreader41.eweka.nl: Access denied to your node - news@eweka.nl).

Ik heb al met de instellingen van vista firewall lopen spelen/testen en zelfs uitgezet. Maar dat heeft niet mogen baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
AleSyS schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:28:
Ik gerbuik momenteel Newleacher v3.9 beta 2 ivm windows vista. Sinds donderdag heb ik al problemen om super search (geeft steeds awaiting response) te gebruiken, maar nu krijgn ook ik steeds de melding als ik wil downloaden middels nzb:

08-Apr-07 0:55:15 Unable to connect / authenticate server: Eweka @ newsreader41.eweka.nl (Unable to connect (Error: 10061 - "Connection refused").).

08-Apr-07 0:56:33 Unable to authenticate at server: Eweka (502 newsreader41.eweka.nl: Access denied to your node - news@eweka.nl).

Ik heb al met de instellingen van vista firewall lopen spelen/testen en zelfs uitgezet. Maar dat heeft niet mogen baten.
Super search probleem heb ik inmiddels verholpen door:

for all those having problems with avast try this

click on the taskbar icon for avast on-access scanner then click on details which is left of the ok button then click internet mail then click customize then go to the NNTP tab and disable both scan inbound news and out bound news then click ok and ok again and then supersearch should with avast enabled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
AleSyS schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:28:

waarschijnlijk heb je een dag te lang gewacht met het betalen voor je nieuwe maand, je krijgt dan een mail met daarin de nieuwe inloggegevens, waarschijnlijk is het adres van je newsreader veranderd.

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Ik ben net overgestapt vanaf GrabIt omdat ik gek werd van dat trage decoden altijd, en het bevalt me wel goed. Maar wat ik niet snap is hoe ik meerdere servers tegelijk kan gebruiken, het werkt bij mij alleen als ik in m'n queue bestanden van meerdere groepen heb staan, dan gaat de ene server groep A af en de tweede server groep B. Maar twee servers tegelijk aan één bestand laten werken doet hij gewoon niet, dan staan die andere 4 threads van m'n tweede server te niksen. Doe ik iets grondigs fout of is Newsleecher gewoon gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:17
Je hebt beide servers dezelfde priority gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
tweak_dude schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 21:42:
Je hebt beide servers dezelfde priority gegeven?
Ja. Nu met een paar nieuwe NZB's doet hij het wel gek genoeg :S ?

Edit: en nu voeg ik een NZB toe die bestanten uit verschillende groepen heeft en nu gaat hij dus wederom met server 1 van groep A downloaden en met server 2 van groep B... :(

[ Voor 44% gewijzigd door MarcoC op 13-04-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Nu is mijn Eweka verlopen, dus ik wil alleen gebruik maken van de andere server, maar dat kan niet omdat mijn tweede server (eveneens met priority 1) gewoon geen zin heeft om te gaan downloaden. Pff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
Ik zit met een beetje een rot probleem met newsleecher, ik gebruik het programma al bijna 2 jaar legaal enzo. Maar sinds korte tijd begin ik problemen te krijgen met newsleecher, het zit als volgt:

als ik alleen newsleecher laat draaien is alles in orde.

Maar als ik newsleecher in combinatie met andere programmas die internet nodig hebben laat draaien begint de verbinding ineens te "hangen". Ik heb hier 'n screenshotje van hoe dat eruit ziet op die grafiek van newsleecher.

Ik heb dit probleem pas sinds kort, met zowel de laatste final als de laatste beta.

Wat ik laatst aan m'n setup heb veranderd is de verbinding met internet, ik ben namelijk van kabel naar draadloos gegaan, dit door middel van 'n Belkin G+ PCI kaartje i.c.m. 'n belkin wireless router. Zelf denk ik niet dat dit het probleem kan zijn aangezien newsleecher wel gewoon werkt als er geen andere programmas draaien die internet nodig hebben.
Nog 'n grote verandering aan m'n computer is het besturingsprogramma geweest, ik ben namelijk van XP Pro naar Vista home premium gegaan.

Heeft iemand ervaring met dit probleem of weet iemand wat je ertegen kunt doen ?

Wat ik zelf al gedaan heb:
- Newsleecher opnieuw installeren (+ reg clean)
- Max snelheid ingesteld (75%, 50% enz)
- Alleen van eweka downloaden

Ook heb ik nog gekeken bij welke programmas het probleem voorkomt, en dat is dus eigenlijk bij alle programmas die gebruik maken van internet.

En ja hoe vaak het probleem optreed .. het treed eigenlijk sporadisch op, soms al na 'n minuut na het begin van de download .. soms na 'n half uur .. soms niet (als de download maar kort is ..).

Op google heb ik ook nog niks gevonden, mocht iemand anders wel iets vinden ben ik reuze geinteresseerd in 'n linkje :P

wat specs om het verhaal af te sluiten:
- asus a8n-sli
- amd x2 4400+
- 2 Gb OCZ PC4000 (dual channel)
- 2x raptor 36 gig @ raid 0 als opstart schijf
- 3x 300 gig @ raid 0 als opslag schijf ( naar deze schijf download newsleecher)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
MarcoC schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 13:54:
Nu is mijn Eweka verlopen, dus ik wil alleen gebruik maken van de andere server, maar dat kan niet omdat mijn tweede server (eveneens met priority 1) gewoon geen zin heeft om te gaan downloaden. Pff!
waarschijnlijk staat de post gewoon niet op de andere newsserver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
LinuZZ schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 23:08:
[...]

waarschijnlijk staat de post gewoon niet op de andere newsserver...
Jawel, is een post van 12 uur oud en met GrabIt doet 'ie het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:18

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik heb nu ook net de 3.9 beta 2 geinstalleerd om eens te proberen met die repair en extract maar als ik de opties goed lees heb ik niet de mogelijkheid om alleen repair te doen. Heb ik iets gemist of is die mogelijkheid er gewoon niet. Ik wil namelijk altijd de rars behouden zodat ik zelf later kan uitpakken.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:17
Yagermeister schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:01:
Ik heb nu ook net de 3.9 beta 2 geinstalleerd om eens te proberen met die repair en extract maar als ik de opties goed lees heb ik niet de mogelijkheid om alleen repair te doen. Heb ik iets gemist of is die mogelijkheid er gewoon niet. Ik wil namelijk altijd de rars behouden zodat ik zelf later kan uitpakken.
Jawel hoor. Boven in het scherm kun je aan en uitvinken wat je wil laten doen. Alleen repair is dus mogelijk.

Ik gebruik dit nog wel eens als ik TS bestanden download. Als hij dan wil extracten gooit hij gewoon 80% weg en kan ik dus weer opnieuw gaan downloaden, dus dan zet ik extracten voor de veiligheid uit.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

winwiz schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:12:
[...]

Jawel hoor. Boven in het scherm kun je aan en uitvinken wat je wil laten doen. Alleen repair is dus mogelijk.

Ik gebruik dit nog wel eens als ik TS bestanden download. Als hij dan wil extracten gooit hij gewoon 80% weg en kan ik dus weer opnieuw gaan downloaden, dus dan zet ik extracten voor de veiligheid uit.
Ik zie die optie helemaal niet erbij staan of ik ben verkeerd aan het kijken. Ik heb nu de volgende opties aanstaan en ik denk dat dit zo goed zou moeten zijn.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/yagermeister/re.jpg

Enigste wat ik eigenlijk mis is ergens een log of iets dat hij ze ook werkelijk heeft gechecked en gerepareerd maar misschien dat ik er overheen kijk.

Wat wel makkelijk zou zijn is als hij ook de .par2 file zou wegdonderen zodat je alleen de rars etc nog hebt staan.

[EDIT]
Ik heb het al gevonden. Zoals het blijkt is er een extra tab beschikbaar waar nog meer opties etc van repair en extract zijn :>

[ Voor 7% gewijzigd door Yagermeister op 21-04-2007 14:50 ]

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:17
En dat laatste kan dus niet...... Na reparatie en eventueel extract worden de Pars en de Rars "weg gedonderd" als je dat wilt.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

winwiz schreef op zondag 22 april 2007 @ 02:33:
En dat laatste kan dus niet...... Na reparatie en eventueel extract worden de Pars en de Rars "weg gedonderd" als je dat wilt.
Dat is dus eigenlijk wel jammer dat ze dat niet erbij hebben gedaan, hetzelfde geldt eigenlijk voor de kapotte files want die laat die ook doodleuk staan.

Enigste wat ik nu echt mis bij 3.9B2 is de mogelijkheid om de filter op een aantal dagen te zetten of op poster te filteren. Misschien dat het aan mij ligt want in 3.8 kon je die 2 extra balken nog aanzetten maar ik zie ze nergens staan in 3.9. Als iemand toevallig weet waar ik ze vind zou ik dat wel graag willen weten als ze nog wel erin zitten dat is.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 08:10
iemand die weet hoe je de foldernamen van de download veranderd in een nzb naam of in de naam van de files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Options - Download - NZB Files => Download NZB to subfolder & Pretty up fsubolder names aanvinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje over par en rar in newsleecher:

soms heb ik bij het opstarten van newsleecher het vinkje niet aangezet om automatisch te parren en rarren. Newsleechter gaat dan downloaden (eerst 1 par en daarna de rar bestanden). Ik kom er vervolgens achter en zet het vinkje aan, maar dan komt de download er niet meer automatisch in te staan en moet ik eerst 1 par downloaden voordat hij doorheeft dat hij die in de gaten moet gaan houden.

Kan dat ook anders? Ik heb het vinkje namelijk vaak uitstaan omdat het branden van dvd's anders ondertussen niet goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:38:
Nog een vraagje over par en rar in newsleecher:

soms heb ik bij het opstarten van newsleecher het vinkje niet aangezet om automatisch te parren en rarren. Newsleechter gaat dan downloaden (eerst 1 par en daarna de rar bestanden). Ik kom er vervolgens achter en zet het vinkje aan, maar dan komt de download er niet meer automatisch in te staan en moet ik eerst 1 par downloaden voordat hij doorheeft dat hij die in de gaten moet gaan houden.

Kan dat ook anders? Ik heb het vinkje namelijk vaak uitstaan omdat het branden van dvd's anders ondertussen niet goed gaat.
de lege .par file naar je par-n-rar venster slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb noodgedwongen mijn PC opnieuw moeten installeren. Ik heb op die PC wederom Windows2003 gezet en wederom NewsLeecher geïnstalleerd. Als ik NewsLeechter start, dan krijg ik het splash-screne te zien waarne NL zich weer afsluit. Ook de taskmanager laat geen NL meer zien.

Iemand enig idee hoe ik dit aan de praat kan krijgen? Op de vorige installatie werkte het probleemloos. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
pven schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:56:
Ik heb noodgedwongen mijn PC opnieuw moeten installeren. Ik heb op die PC wederom Windows2003 gezet en wederom NewsLeecher geïnstalleerd. Als ik NewsLeechter start, dan krijg ik het splash-screne te zien waarne NL zich weer afsluit. Ook de taskmanager laat geen NL meer zien.

Iemand enig idee hoe ik dit aan de praat kan krijgen? Op de vorige installatie werkte het probleemloos. :?
Heb je wel dezelfde Win2k3 geinstalleerd als de vorige keer? En niet de vorige keer Win2k3 en nu Win2k3 R2 SP1 (of SP2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maakt dat iets uit dan?

Het is trouwens dezelfde versie. :)

[ Voor 46% gewijzigd door pven op 04-05-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
welke versie van NL? wat zegt de aplication log?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versie is 3.9b2

In de applicationlog had ik nog niet gekeken, thanks voor de tip!
Faulting application newsleecher.exe, version 0.0.0.0, faulting module kernel32.dll, version 5.2.3790.3959, fault address 0x0000bee7.
The application, C:\Program Files\NewsLeecher\newsleecher.exe, generated an application error The error occurred on 05/04/2007 @ 21:56:15.125 The exception generated was c00000fd at address 7C83153E (ntdll!RtlSubtreePredecessor)
:?

[ Voor 33% gewijzigd door pven op 04-05-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Mzz, slechts een paar postjes in vorige deel over Ultraleecher en verder niets op GoT. Wil niemand eraan geloven? Ik gebruik het met groot plezier. Het is inmiddels Final, maar je kunt de nieuwe beta's nog steeds elke keer 15 dagen gebruiken. Vooral autopar&rar werkt nu prima.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
pven schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:56:
Versie is 3.9b2

In de applicationlog had ik nog niet gekeken, thanks voor de tip!

[...]

[...]

:?
helpt het als je een final installeerd? misschien dat de beta een beetje bokkig zit te doen (ik draai zelf ook wel een beta, maar dat is geen verse installatie, echter wel w2k3, met sp2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik ben weer terug naar 3.7F in de hoop dat de applicatie niet een foutmelding geeft over te weinig disk space :? als ik de computer wil shutdownen als de queue leeg is.

Zie ook dit topic op het NL forum

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 28-02 15:07
-=Kick=- Zijn er meer mensen met snelheidsproblemen met Vista? Ik haal met 2 payservers (20mbit+10mbit) niet meer dan 1.0mb per seconde terwijl ik in het verleden altijd 2.3 haalde.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke snelheid haal je via een speedtest site, maw is Newsleecher wel de boosdoener?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 28-02 15:07
Nou, als ik bijvoorbeeld alleen tweaknews selecteer (10mbit), haal ik 1mb per seconde. Ga ik Newsxs erbij aanzetten, dan komt er maar 100-200kbps aan snelheid bij. En alleen newsxs is een drama. Diega ik overigens ook opzeggen. Maar goed, als ik met 1mb aan het downloaden ben en ik ga een Apple HD trailer bekijken, kom ik op 2.5mb per seconde (volgens BWmeter). Aan mijn internetverbinding ligt het dus niet.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, het is iig geen Newsleecher aangelegenheid, deze zal nooit 'zomaar' gaan cappen en staat erom bekend de hoogst mogelijke snelheden te supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag ???
ik krijg telkens onderin bij newsleecher als ik een film aan down loaden ben
een melding:authenticating en dan springt hij over naar error occurred uneble to logon serv
kan iemand mij vertellen wat dat in houd ik zit nog niet zo lang bij newsleecher maar draaide voor heen toppie ik snap er niks meer van Hennie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Abbo verlopen bij je payserver? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:27

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:40:
ik heb een vraag ???
ik krijg telkens onderin bij newsleecher als ik een film aan down loaden ben
een melding:authenticating en dan springt hij over naar error occurred uneble to logon serv
kan iemand mij vertellen wat dat in houd ik zit nog niet zo lang bij newsleecher maar draaide voor heen toppie ik snap er niks meer van Hennie
Dit klinkt niet als een fout van Newsleecher maar meer als een probleem met je server.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik daar achter komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn news serv. is usnet2day

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:21:
nee hij is niet verlopen heb nog drie maanden
Hennie,

Gebruik de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop als je de laatste bent die een bericht heeft toegevoegd.

Verder hebben we meer info nodig, maar vaak ligt dit niet aan Newsleecher.
Welke news server gebruik je?

Het zou kunnen dat je maar een maximaal aantal connecties mag opzetten bijvoorbeeld, maar nogmaals, we kunnen daar niets zinnigs over zeggen omdat we niet weten welke news server je gebruikt.

[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 15-05-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk nieuws: we hebben 7 dagen gratis supersearch gekregen door de problemen van de afgelopen weken ermee. Weer super natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je een URL van die usenet-provider? (Ik ben benieuwd, want kan nu niets vinden.)

Discussies over usenet-providers horen hier niet thuis.

[ Voor 12% gewijzigd door pven op 15-05-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Domus schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:39:
En alleen newsxs is een drama. Diega ik overigens ook opzeggen.
ik heb precies hetzelfde, die is gewoon ruk. Ik haal nu maar 170k/s terwijl ik met alle andere dingen op internet mn max van 750 haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kan je praten over nieuwsgroepproviders Newsservers met binaries [deel 6]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Even een vraagje over Newsleecher. Ik ben de afgelopen 3 dagen niet thuis geweest maar pc is mooi door gegaan met downloaden. Ik had de auto repair/extract ook aangezet, nu kom ik net thuis en zie ik 8 films "finished".

Mooi denk ik, ik kijk op de schijf, ruimte vrij 0 kb. Ik kijk in de mappen van de films staat een map in VIDEO_TS of een iso file maar allemaal 9 kb ofzo!

Newsleecher heeft wel mooi de rar/par files verwijdert, nu heb ik dus niets meer!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

MrVegeta schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:08:
Even een vraagje over Newsleecher. Ik ben de afgelopen 3 dagen niet thuis geweest maar pc is mooi door gegaan met downloaden. Ik had de auto repair/extract ook aangezet, nu kom ik net thuis en zie ik 8 films "finished".

Mooi denk ik, ik kijk op de schijf, ruimte vrij 0 kb. Ik kijk in de mappen van de films staat een map in VIDEO_TS of een iso file maar allemaal 9 kb ofzo!

Newsleecher heeft wel mooi de rar/par files verwijdert, nu heb ik dus niets meer!
Ziehier de reden dat ik PAR + UNRAR altijd lekker zelf doe :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsjah, het is nog steeds een beta. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:17
Waar kan ik het Sabnzbd topic vinden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar in Newsleecher kan je aan- of uitvinken dat de "Subject's" niet verdwijnen in de "Download queue" na download zodat ik achteraf nog kan controleren of alle parts mooi binnengelopen zijn :?

Ik heb er achter gezocht maar vind niet direct waar ik dat "eventueel" kan instellen :?

Ik gebruik v3.0 Final

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 08:41:
Waar in Newsleecher kan je aan- of uitvinken dat de "Subject's" niet verdwijnen in de "Download queue" na download zodat ik achteraf nog kan controleren of alle parts mooi binnengelopen zijn :?

Ik heb er achter gezocht maar vind niet direct waar ik dat "eventueel" kan instellen :?

Ik gebruik v3.0 Final
in 3.9 beta 2 zit daar een knop voor (volgens mij ook in eerdere versies, maar in 3.0 final weet ik het niet), kijk even bij opties bij download en dan keep read/open articles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online

ik heb het ook wel eens. Naja, dan maar ff opnieuw downloaden he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 19:24

Er is al heel lang geen nieuwe beta uitgekomen, en het is wel 'riskant' om 8 films te downloaden zonder thuis te zijn ;)
Je zou kunnen kijken wat er mis is gegaan en op het forum van newsleecher dat aangeven. Maar ik denk dat het het beste is om gewoon te wachten op nieuwere beta's. De mensen van newsleecher zijn zelf wel op de hoogte van deze (bekende) bugs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
ok ik ga het nog maar eens proberen hier :P

Sinds 'n tijdje nou heb ik 'n vrij irritant probleem met Newsleecher, als ik namelijk meerdere "internetprogramma's" (=msn, winamp stream, gewoon internetten) dan lijkt m'n connectie ineens ermee op te houden. Om je 'n voorstelling te geven hieronder is de grafiek die newsleecher dan produceert:

Afbeeldingslocatie: http://img466.imageshack.us/img466/9871/newsleechercc7.jpg

Vrij irritant zoals je je misschien wel voor kunt stellen, zit je net te webcammen of mee te blèren met 'n liedje op de radio (via winamp) valt ineens je connectie weg.

Ik heb al 'n heleboel dingen geprobeerd, o.a.:

- Googlen, maar ik heb nog niemand gevonden met dit probleem
- Newsleecher 3.8 deinstalleren en 3.9beta installeren helemaal met clear install en registery cleanup.
- Programma opstarten als administrator.
- Windows firewall uit gezet & Nod 32 ook.
- Verschillende servers geprobeerd, afzonderlijk van elkaar.

allemaal tevergeefs:(

Ik heb werkelijk geen idee waar dit door kan komen.. herkent iemand dit probleem ? heeft iemand er van gehoord. Het downloaden gaat wel goed als ik helemaal geen andere programmas gebruik, maar het zou toch 'n beetje vreemd zijn als ik alleen maar kan downloaden als ik niks anders doe op internet..

Mijn hardware bestaat uit het volgende:
AMD X2 64b 4200+
70 Gb opstartrecord (staat Newsleecher op geinstalleerd)
900 Gb opslag (download Newsleecher heen)
draadloze internetverbinding
Het draait trouwens op windows Vista x64 home premium.

Heeft iemand 'n idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
Pilske schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 20:02:
Verhaal

Mijn hardware bestaat uit het volgende:
AMD X2 64b 4200+
70 Gb opstartrecord (staat Newsleecher op geinstalleerd)
900 Gb opslag (download Newsleecher heen)
draadloze internetverbinding
Het draait trouwens op windows Vista x64 home premium.

Heeft iemand 'n idee ?
ik denk dat je draadloze verbinding hier de oorzaak van is. wat is de signaalsterkte van je verbinding volgens windows/netstumbler?

hoe groot is de afstand tot je AccesPoint/Router/Modem
wat voor merk is je draadloos setje van (kaartje, AP) daar zit namelijk ook nog veel verschil tussen. heb je een pc welke via een kabel aan je accespoint verbonden is, en zo ja wat zijn de snelheden als je via windows file share verbinding maakt en files gaat sharen?

ik denk dat dit geen newsleecher probleem is maar gewoon een draadloos probleem, wat ook nog zou kunnen is dat je kaartje/router niet zoveel connectie's tegelijk aan kan maar daar kan ik weinig over zeggen. (gevoelsmatig gebeurt dit de laatste tijd steeds vaker bij mensen die ik ken omdat de verbindingen steeds sneller worden, en het aantal connectie's groter wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
draadloze netwerk dacht ik ook al aan, maar het vreemde is dat ik toen ik XP pro in combinatie met deze draadloze kaart gebruikte ik geen problemen had. Maar ik ga nog 'n keer 'n kabel leggen om dit zeker te weten, is nu alleen 'n te groot probleem vooral door de afstand.

De afstand van modem naar router is hooguit 'n meter en de router is meteen accespoint die weer hooguit 10 meter van mijn computer afstaat (gescheiden door 'n houten vloer/plafond).

Merk van zowel AP als kaartje is belkin, opzettelijk voor hetzelfde merk gegaan omdat zo'n dingen nog wel eens kunnen zeuren daarover dacht ik :P.

Windows file sharing gaat naar mijn weten op goeie snelheid, de PC beneden staat nog uit dus kan t even niet testen, maar hier zijn nooit echt problemen mee.

mhh ik denk dat als het echt 'n draadloos probleem zou zijn ik eens met 'n kabel ga testen binnenkort, het enige nadeel is dat ik dan nogal veel kabel nodig heb maar dat is nooit 'n probleem geweest. Ik ga denk ik ook es testen of het uitmaakt of ik maar één verbinding gebruik, nu gebruik ik er namelijk 12 8-)

[edit:] net met 3 verbindingen getest .. heel soms kwam er n klein dalletje in de snelheidsgrafiek, maar over het algemeen hield newsleecher de snelheid constant rond de 900/950 Kb/s theoretisch heb ik 8000 mbit dus dat komt goed in de buurt, had zelfs 'n livestream in winamp draaien en uTorrent stond ook aan en ik zat ook nog intensief te internetten, ik moet dus eens gaan kijken voor 'n netwerk kaartje dat wél veel verbindingen aankan..

[ Voor 17% gewijzigd door Pilske op 20-05-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pven schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:56:

Mijn probleem is nog steeds niet verholpen. :/

Als ik op Google zoek naar 0x0000bee7 dan vind ik wel iets, maar niets concreets. Misschien wel iets op experts-change.com, maar ik ga niet betalen om dan misschien te ontdekken dat ik er niets aan heb.

Iemand nog tips voor me? Overigens doen de laatste final versions hetzelfde (dus stoppen na het splashscreen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuZZ
eindelijk na maanden weer een update voor newsleecher:
3.9 Beta 3 - Released 08 Jun 2007
---------------------------------
+: Added an option to enable/disable the single-click activation
when clicking the tray icon. The option can be accessed from
the tray popup menu.
+: The Article Subject Ignore Filter (which can be accessed from
'Options->Filters->Ignore Filter') now also applies to
SuperSearch articles results and Repair'n'Extract set files.
*: The filter system has been much improved. All main filters now
support boolean searching ("and", "or", "not" search queries)
and new toolbars with subfilters makes it possible to narrow
the search queries even further if wanted.
*: Changed the functionality of the Repair'n'Extract Auto-Unpause
feature. Instead of auto unpausing *any* needed set files from
the transfer queue, it will now only auto unpause PAR repair
files. This makes it possible to manually pause files in the
transfer queue, without the RnE 'auto unpause' feature unpauses
them again.
*: The Pause Dl. Filters can now temporarily be ignored, by
holding down the F12-key on the keyboard, while adding
articles to the transfer queue.
*: When Repair'n'Extract encounters an error with a set, such as
when it's unable to extract archives due to password protection
or lack of diskspace, the exact error will now be shown in the
set 'status' listview column.
*: When using the 'Perform Action when Queue is Empty' feature,
the action will now be delayed until the transfer queue is
empty *and* all eventual jobs in the Repair'n'Extract queue
have finished:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=12636
*: Lots of smaller additions and improvements.
!: Since the previous beta, the article filters didn't always
work as they should. This has been fixed.
!: Fixed "When Empty > Run Commandline does not correctly parse
input string" bug:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?p=32682
!: Fixed "Post confirmation dialog chops off long subject
titles" bug:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?p=51238
!: Fixed bug where articles were not saved to the disk, if the
specified download folder didn't exist, and the default
download folder didn't exist either. In such case, articles
will now be saved to the '%USERPROFILE%\Downloads\' folder:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?p=54179#54179
!: Fixed "Resuming a partially download UUEncoded multipart
results in a failed download" bug:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=9261
!: Fixed an issue, where toolbar items sometimes were inaccessible
if the toolbar was wider than the NewsLeecher window:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=11689
!: Fixed "Explorer tab displays file sizes of large files (> 4GB)
incorrectly" bug:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=10905
!: Fixed "Exported NZBs have an incorrect codepage defined" bug:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=8210
!: Fixed bug where the Auto-Import-NZB feature sometimes would
import incomplete NZB files:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=12070
!: Fixed bug where Repair'n'Extract sometimes would delete files
which shouldn't be deleted, after having processed the set.
!: Fixed bug where NewsLeecher would sometimes hang when using the
the "When Queue is Empty > Shutdown" feature:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=13509
!: Lots of other minor bugfixes here and there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Ha! Mooi! ik had wel eens last van deze:

!: Fixed bug where the Auto-Import-NZB feature sometimes would
import incomplete NZB files:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=12070

Tijd om hem te downloaden.

Tnx voor de info ;)

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het idee dat bij het parren en rarren nu meer processorkracht gebruikt wordt (met de nieuwe beta nummer 3), meer mensen die ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3.9 Beta 4 - Released 12 Jun 2007
---------------------------------
+: Added an option to 'Collapse Virtual Groups' in the 'Active
Group' dropdown menu on the main menu.
*: A few improvements and changes here and there.
!: Fixed bug where group activation didn't always work:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=13849
!: Fixed bug introduced in beta 3, where the 'Shaded Sort Column'
option was ignored:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=13846
!: Fixed character stripping bug when using the RnE 'Find in
SuperSearch' feature:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=13842
!: GUI themes didn't work since last beta. This has been fixed, but
one of the themes has been removed due to problems with the theme
painting:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=13842
!: Fixed bug where font settings were incorrect under Windows XP,
if Office 2007 had been installed:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=12613
!: Refixed bug related to toolbar items not being shown when using
low screen resolution (800x600):
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=13859
!: Other small fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

ik heb een probleem met de snelheid van Newsleecher. Ik kan maximaal downloaden met 300 KB/s, als ik torrents ga downloaden dan haalt hij met gemak 600 KB/s. Ik heb de instellingen van Newsleecher allemaal standaard laten staan, alleen de map waar de downloads in moeten komen te staan heb ik veranderd. Ik gebruik een Linksys wireless router WRT54G (met laatste firmware) en ook gebruik een linksys wireless netwerk card. Verder heb ik geen rare instellingen gedaan in mijn router, alleen poorten open gezet voor Torrents.

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Ik had ook al geantwoord in het andere topic, dus hier even een korte samenvoeging en een aanvulling.
Kijk hoeveel connecties je hebt. 300+K is wat ik haal met 1 connectie. Ik heb 3 connecties met tweaknews en haal dus ruim over de 900K.
Daarnaast weet ik niet wat voor verbinding je hebt, als je naast newsleecher ook die torrents heb draaien zou je lijn zomaar vol kunnen zitten.
Waar sla je je bestanden op? op een externe HD? dan zou het kunnen zijn dat die HD de beperkende factor is.

Maar aangezien die 300K ongeveer is wat ik thuis ook haal per connectie zal het wel aan het aantal connecties liggen.

Hier van de tweaknews site een handleiding hoe je tweaknews in moet stellen: http://www.tweaknews.nl/n...dleiding_newsleecher.html
Daar kom je ook een screenshot tegen voor het aantal connecties. Je kan er als het goed is maximaal 4 instellen.

[ Voor 28% gewijzigd door job op 14-06-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
job schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:45:
Ik had ook al geantwoord in het andere topic, dus hier even een korte samenvoeging en een aanvulling.
Kijk hoeveel connecties je hebt. 300+K is wat ik haal met 1 connectie. Ik heb 3 connecties met tweaknews en haal dus ruim over de 900K.
Daarnaast weet ik niet wat voor verbinding je hebt, als je naast newsleecher ook die torrents heb draaien zou je lijn zomaar vol kunnen zitten.
Waar sla je je bestanden op? op een externe HD? dan zou het kunnen zijn dat die HD de beperkende factor is.

Maar aangezien die 300K ongeveer is wat ik thuis ook haal per connectie zal het wel aan het aantal connecties liggen.

Hier van de tweaknews site een handleiding hoe je tweaknews in moet stellen: http://www.tweaknews.nl/?page=news/software
Daar kom je ook een screenshot tegen voor het aantal connecties. Je kan er als het goed is maximaal 4 instellen.
Bij tweaknews ben je gecapped per connectie, vandaar dat je daar dus een max snelheid haalt per connectie.
Bij andere providers is dit niet zo (bijv eweka of newsxs).
Het ligt er dus maar net aan welke payserver nickholte gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Hij gebruikt tweaknews.. staat in het andere topic :)
Verwijderd in "[Gebruikerservaringen] Newsleecher*"

[ Voor 75% gewijzigd door job op 14-06-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

Hier van de tweaknews site een handleiding hoe je tweaknews in moet stellen: http://www.tweaknews.nl/n...dleiding_newsleecher.html
Grappig ik heb volgens mij 8 connecties ingesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JOB,

ik heb alleen de verbinding van Tweaknews open staan en verder geen torrents. Hij wordt trouwens ook opgeslagen op de interne hdd. Ik zal vanavond thuis even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

TheVMaster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:04:
[...]

Grappig ik heb volgens mij 8 connecties ingesteld :)
Ohja, dat was vroeger zo :)
Tegenwoordig kan je er 8 openen.
Maarja meer dan 3 openen heeft voor mij geen zin omdat ik dan toch al op de max van m'n verbinding zit.

[ Voor 17% gewijzigd door job op 14-06-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt met het verhogen van het aantal connecties. Ik heb hem nu op 8 connecties gezet en kan nu downloaden met 900+ kb\s.

Bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:02

Maverick2001

Never look back

Ik heb vandaag een verse XP install gedaan en weet niet waar het aan ligt maar als ik nu newsleecher probeer te benaderen kom ik niet op de site! Het gekke is wanneer ik de site ping ik op mijn eigen netwerk uit kom.

Ik zit achter een router en krijg bij het pingen van de site 127.0.0.1

Mijn provider is chello maar volgens mij staat dit daar helemaal los van. Iemand enig idee?

Te dom voor woorden... foutje in mijn router... mijn slechtste post ever.

[ Voor 9% gewijzigd door Maverick2001 op 26-06-2007 21:27 ]

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:36

HugoBoss1985

Xenotech

Heeft iemand enig idee waarom newsleecher altijd trager download dan iets anders?

Als ik bijvoorbeeld een demo van een spel download of een patch of driver dan gaat dat meestal met 600+ kb/s

Als ik iets met newsleecher download blijft het altijd onder de 300kb/s.
Ik heb 3 bots.

Mijn ISP is KPN.

Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door HugoBoss1985 op 26-06-2007 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zal wel ergens iets bij jou zijn, hier doet hij gewoon 420kb/s, de max van mijn lijntje.
Waarom zet je er niet een keer 4 lijntjes op om te kijken of dat beter gaat?
Welke usenetprovider gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

news.kpnplanet.nl

Ik zal dat eens proberen.
Oké ik had dat gedaan, maar dan komt er bij de 4de bot te staan "UNABLE TO LOGON SERVER RESPONSE 400 NEWS.KPNPLANET.NL YOUR HOST CONNECTION LIMIT REACHED NEWSMASTER(AT)PLANET.NL

[ Voor 66% gewijzigd door HugoBoss1985 op 26-06-2007 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ok, je wordt dus gecapped op 3 lijntjes door kpn. Aangezien je de newsserver van je isp gebruikt, zou het mij niet verwonderen als dat de max snelheid is die je kan krijgen.
Maar daar zullen je Nederlandse medemensen je beter kunnen over informeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kunnen connectie gerelateerde vragen niet beter verhuizen naar Newsservers met binaries [deel 6] ?

Aangezien dit soort dingen IMHO nooit aan newsleecher zullen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Helemaal juist, maar dat wist Hugo natuurlijk niet, aangezien hij vroeg waarom Newsleecher trager was dan andere bronnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Dankjewel :)
Ik zoek het ergens anders dan wel op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

HugoBoss1985 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:20:
Dankjewel :)
Ik zoek het ergens anders dan wel op :(
Ik jaag je niet weg, ik wijs je slechts naar een ander deel van het forum. Je smiley vind ik dan ook ietwat ongepast, omdat ik je slechts wil helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Sorry, ik dacht dat je met die smiley alleen een sip smiley kreeg en niet een boze!
Dat was dus niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-08 06:57
Ik ben sinds kort mijn snelheidsgrafiek die links onderin altijd staat kwijt. Ik heb al zitten zoeken maar ik krijg het niet voor elkaar om hem weer tevoorschijn te toveren.... iemand een idee waar ik deze kan zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HugoBoss1985 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:24:
Sorry, ik dacht dat je met die smiley alleen een sip smiley kreeg en niet een boze!
Dat was dus niet de bedoeling.
Dan duw je toch op de editknop :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 3.9b6 geïnstalleerd. Als ik daarin RnE gebruik, dan vreet dat zoveel geheugen dat mijn VMware-sessie eruit klapt.

Iemand meer problemen met het geheugen vreten van beta 6? T/m beta 5 had ik dit probleem niet.

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Let op:
~[html]Problemen met aantal connecties of de snelheid die je haalt? Post dit in het juist topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1429019">Newsservers met binaries ~~~[deel 10]</a>; dus niet hier!~[/html]