3.9 Beta 2 is uit.
Hele verbetering qua performance, echter RnE is nog steeds traag met de acties...
Hele verbetering qua performance, echter RnE is nog steeds traag met de acties...
Verwijderd
Hier deed hij het gisteren niet, vandaag niet getest. Ik krijg niet eens meer zoekresultaten te zien (vorige week nog wel, maar toen kon ik ze weer niet downloaden). Maar zo te zien wordt er aan gewerkt en dan komt het vast weer goed en kan ik weer genieten van newsleecherVerwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:20:
supersearch werkt toch goed op het moment? althans op het moment geen problermen mee
Mijn NL met RNE gebruikt aanzienlijk minder processorkracht dan quickpar. Ik heb geen idee hoe het komt, maar als ik quickpar draai (repareren dan), dan kan ik echt niks doen met mijn pc als het programma niet daarvoor gestart is (tijdens het repareren de browser starten is dus vragen om problemen). Met NL die aan het RNE'en is heb ik veel minder last, dan kan ik gewoon de browser starten zonder echte vertragingen die lastig zijn.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:41:
af en toe laat die sommige pars er nog in staan. Sommige films wel, andere niet. Vaag.
met de laatste beta that is...
Hebben jullie ook het gevoel dat NL en met name RNE meer cpu trekt dan wanneer je handmatig quickpar draait en dan uitpakt met winrar? Pc lijkt soms (niet vaak gelukkig) wat laggy wanneer RNE aan de gang is
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 18:52 ]
Mee eens, al kan ik nog wel aardig door werken. Heb j niet per ongelijk de optie Default priority op high staan?Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:49:
[...]
Hier deed hij het gisteren niet, vandaag niet getest. Ik krijg niet eens meer zoekresultaten te zien (vorige week nog wel, maar toen kon ik ze weer niet downloaden). Maar zo te zien wordt er aan gewerkt en dan komt het vast weer goed en kan ik weer genieten van newsleecher
[...]
Mijn NL met RNE gebruikt aanzienlijk minder processorkracht dan quickpar. Ik heb geen idee hoe het komt, maar als ik quickpar draai (repareren dan), dan kan ik echt niks doen met mijn pc als het programma niet daarvoor gestart is (tijdens het repareren de browser starten is dus vragen om problemen). Met NL die aan het RNE'en is heb ik veel minder last, dan kan ik gewoon de browser starten zonder echte vertragingen die lastig zijn.
Verwijderd
Kan jij dan een paar goede argumenten geven, wat er beter aan is dan NZB files?Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:35:
Mijn supersearch doet het weer perfect![]()
Helaas geen melding van een paar weken gratis service ivm de overlast, maar dat komt hopelijk nog. Ik heb het toch bijna 1,5 week niet kunnen gebruiken, maar ben blij dat het weer werkt, toch een stuk fijner dan met .nzb files werken...
[ Voor 6% gewijzigd door gday op 28-03-2007 20:56 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
Verwijderd
Het is inderdaad makkelijker, verder eigenlijk niks. NZB's werken ook perfect, maar die moet je eerst maken met bepaalde websites, hernoemen naar een juiste naam (doe ik in iedergeval altijd), daarna importeren in newsleecher en vervolgens de .nzb verwijderen.TheovdS schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:47:
Kan jij dan een paar goede argumenten geven, wat er beter aan is dan NZB files?
Scheelt misschien een paar klikken, en het is gratis
Dat laatste is een optie in NL, waardoor geïmporteerde NZB's automatisch worden verwijderd.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:01:
[...]
Het is inderdaad makkelijker, verder eigenlijk niks. NZB's werken ook perfect, maar die moet je eerst maken met bepaalde websites, hernoemen naar een juiste naam (doe ik in iedergeval altijd), daarna importeren in newsleecher en vervolgens de .nzb verwijderen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 21:26:
Broekland, dit betekend dat Newsleecher een deel van het bestand (dus x van het totaal van y artikels) heeft gedownload en de rest niet (meer) op je HetNet server staat. Je zou even smsusenet.nl kunnen gebruiken om de rest te downloaden.
waarschijnlijk heb je een 2e server waar hij dan probeert de rest op te halen. als hij daar ook niet op staat zal NL het bestand afronden en opslaan (misschien incompleet) als het daar wel staat zal hij het van de andere server afhalen.Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:34:
[...]
de articles zijn 1 dag oud, en hij geeft ook geen parts missing in nl
enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk
Verwijderd
Heeft HetNet een Payserver dan?Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:34:
[...]
de articles zijn 1 dag oud, en hij geeft ook geen parts missing in nl
Dat gaat waarschijnlijk nog wel even duren, aangezien er aan de final versie van 3.8, 9 beta versies vooraf gingenRanja_Ranja schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:37:
Wanneer wordt de finale verwacht van 3.9?
[ Voor 87% gewijzigd door TheVMaster op 08-04-2007 01:06 ]
Super search probleem heb ik inmiddels verholpen door:AleSyS schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:28:
Ik gerbuik momenteel Newleacher v3.9 beta 2 ivm windows vista. Sinds donderdag heb ik al problemen om super search (geeft steeds awaiting response) te gebruiken, maar nu krijgn ook ik steeds de melding als ik wil downloaden middels nzb:
08-Apr-07 0:55:15 Unable to connect / authenticate server: Eweka @ newsreader41.eweka.nl (Unable to connect (Error: 10061 - "Connection refused").).
08-Apr-07 0:56:33 Unable to authenticate at server: Eweka (502 newsreader41.eweka.nl: Access denied to your node - news@eweka.nl).
Ik heb al met de instellingen van vista firewall lopen spelen/testen en zelfs uitgezet. Maar dat heeft niet mogen baten.
waarschijnlijk heb je een dag te lang gewacht met het betalen voor je nieuwe maand, je krijgt dan een mail met daarin de nieuwe inloggegevens, waarschijnlijk is het adres van je newsreader veranderd.AleSyS schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:28:
Ik gerbuik momenteel Newleacher v3.9 beta 2 ivm windows vista. Sinds donderdag heb ik al problemen om super search (geeft steeds awaiting response) te gebruiken, maar nu krijgn ook ik steeds de melding als ik wil downloaden middels nzb:
08-Apr-07 0:55:15 Unable to connect / authenticate server: Eweka @ newsreader41.eweka.nl (Unable to connect (Error: 10061 - "Connection refused").).
08-Apr-07 0:56:33 Unable to authenticate at server: Eweka (502 newsreader41.eweka.nl: Access denied to your node - news@eweka.nl).
Ik heb al met de instellingen van vista firewall lopen spelen/testen en zelfs uitgezet. Maar dat heeft niet mogen baten.
enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk
Ja. Nu met een paar nieuwe NZB's doet hij het wel gek genoegtweak_dude schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 21:42:
Je hebt beide servers dezelfde priority gegeven?
[ Voor 44% gewijzigd door MarcoC op 13-04-2007 22:10 ]
waarschijnlijk staat de post gewoon niet op de andere newsserver...MarcoC schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 13:54:
Nu is mijn Eweka verlopen, dus ik wil alleen gebruik maken van de andere server, maar dat kan niet omdat mijn tweede server (eveneens met priority 1) gewoon geen zin heeft om te gaan downloaden. Pff!
Jawel, is een post van 12 uur oud en met GrabIt doet 'ie het prima.LinuZZ schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 23:08:
[...]
waarschijnlijk staat de post gewoon niet op de andere newsserver...
-Te huur
Jawel hoor. Boven in het scherm kun je aan en uitvinken wat je wil laten doen. Alleen repair is dus mogelijk.Yagermeister schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:01:
Ik heb nu ook net de 3.9 beta 2 geinstalleerd om eens te proberen met die repair en extract maar als ik de opties goed lees heb ik niet de mogelijkheid om alleen repair te doen. Heb ik iets gemist of is die mogelijkheid er gewoon niet. Ik wil namelijk altijd de rars behouden zodat ik zelf later kan uitpakken.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Ik zie die optie helemaal niet erbij staan of ik ben verkeerd aan het kijken. Ik heb nu de volgende opties aanstaan en ik denk dat dit zo goed zou moeten zijn.winwiz schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:12:
[...]
Jawel hoor. Boven in het scherm kun je aan en uitvinken wat je wil laten doen. Alleen repair is dus mogelijk.
Ik gebruik dit nog wel eens als ik TS bestanden download. Als hij dan wil extracten gooit hij gewoon 80% weg en kan ik dus weer opnieuw gaan downloaden, dus dan zet ik extracten voor de veiligheid uit.
[ Voor 7% gewijzigd door Yagermeister op 21-04-2007 14:50 ]
-Te huur
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Dat is dus eigenlijk wel jammer dat ze dat niet erbij hebben gedaan, hetzelfde geldt eigenlijk voor de kapotte files want die laat die ook doodleuk staan.winwiz schreef op zondag 22 april 2007 @ 02:33:
En dat laatste kan dus niet...... Na reparatie en eventueel extract worden de Pars en de Rars "weg gedonderd" als je dat wilt.
-Te huur
Verwijderd
de lege .par file naar je par-n-rar venster slepen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:38:
Nog een vraagje over par en rar in newsleecher:
soms heb ik bij het opstarten van newsleecher het vinkje niet aangezet om automatisch te parren en rarren. Newsleechter gaat dan downloaden (eerst 1 par en daarna de rar bestanden). Ik kom er vervolgens achter en zet het vinkje aan, maar dan komt de download er niet meer automatisch in te staan en moet ik eerst 1 par downloaden voordat hij doorheeft dat hij die in de gaten moet gaan houden.
Kan dat ook anders? Ik heb het vinkje namelijk vaak uitstaan omdat het branden van dvd's anders ondertussen niet goed gaat.
Heb je wel dezelfde Win2k3 geinstalleerd als de vorige keer? En niet de vorige keer Win2k3 en nu Win2k3 R2 SP1 (of SP2)?pven schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:56:
Ik heb noodgedwongen mijn PC opnieuw moeten installeren. Ik heb op die PC wederom Windows2003 gezet en wederom NewsLeecher geïnstalleerd. Als ik NewsLeechter start, dan krijg ik het splash-screne te zien waarne NL zich weer afsluit. Ook de taskmanager laat geen NL meer zien.
Iemand enig idee hoe ik dit aan de praat kan krijgen? Op de vorige installatie werkte het probleemloos.
[ Voor 46% gewijzigd door pven op 04-05-2007 18:36 ]
Faulting application newsleecher.exe, version 0.0.0.0, faulting module kernel32.dll, version 5.2.3790.3959, fault address 0x0000bee7.
The application, C:\Program Files\NewsLeecher\newsleecher.exe, generated an application error The error occurred on 05/04/2007 @ 21:56:15.125 The exception generated was c00000fd at address 7C83153E (ntdll!RtlSubtreePredecessor)
[ Voor 33% gewijzigd door pven op 04-05-2007 21:57 ]
pepernooot
helpt het als je een final installeerd? misschien dat de beta een beetje bokkig zit te doen (ik draai zelf ook wel een beta, maar dat is geen verse installatie, echter wel w2k3, met sp2)pven schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:56:
Versie is 3.9b2
In de applicationlog had ik nog niet gekeken, thanks voor de tip!
[...]
[...]
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
Verwijderd
Dit klinkt niet als een fout van Newsleecher maar meer als een probleem met je server.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:40:
ik heb een vraag ???
ik krijg telkens onderin bij newsleecher als ik een film aan down loaden ben
een melding:authenticating en dan springt hij over naar error occurred uneble to logon serv
kan iemand mij vertellen wat dat in houd ik zit nog niet zo lang bij newsleecher maar draaide voor heen toppie ik snap er niks meer van Hennie
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Hennie,Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:21:
nee hij is niet verlopen heb nog drie maanden
[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 15-05-2007 14:32 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
Heb je een URL van die usenet-provider? (Ik ben benieuwd, want kan nu niets vinden.)Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:21:
mijn news serv. is usnet2day
[ Voor 12% gewijzigd door pven op 15-05-2007 22:30 ]
ik heb precies hetzelfde, die is gewoon ruk. Ik haal nu maar 170k/s terwijl ik met alle andere dingen op internet mn max van 750 haal.Domus schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:39:
En alleen newsxs is een drama. Diega ik overigens ook opzeggen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ziehier de reden dat ik PAR + UNRAR altijd lekker zelf doeMrVegeta schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:08:
Even een vraagje over Newsleecher. Ik ben de afgelopen 3 dagen niet thuis geweest maar pc is mooi door gegaan met downloaden. Ik had de auto repair/extract ook aangezet, nu kom ik net thuis en zie ik 8 films "finished".
Mooi denk ik, ik kijk op de schijf, ruimte vrij 0 kb. Ik kijk in de mappen van de films staat een map in VIDEO_TS of een iso file maar allemaal 9 kb ofzo!
Newsleecher heeft wel mooi de rar/par files verwijdert, nu heb ik dus niets meer!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Tsjah, het is nog steeds een beta.MrVegeta schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:08:
Even een vraagje over Newsleecher. Ik ben de afgelopen 3 dagen niet thuis geweest maar pc is mooi door gegaan met downloaden. Ik had de auto repair/extract ook aangezet, nu kom ik net thuis en zie ik 8 films "finished".
Mooi denk ik, ik kijk op de schijf, ruimte vrij 0 kb. Ik kijk in de mappen van de films staat een map in VIDEO_TS of een iso file maar allemaal 9 kb ofzo!
Newsleecher heeft wel mooi de rar/par files verwijdert, nu heb ik dus niets meer!
Waar kan ik het Sabnzbd topic vindenMrVegeta schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:08:
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 08:41 ]
Verwijderd
in 3.9 beta 2 zit daar een knop voor (volgens mij ook in eerdere versies, maar in 3.0 final weet ik het niet), kijk even bij opties bij download en dan keep read/open articles.Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 08:41:
Waar in Newsleecher kan je aan- of uitvinken dat de "Subject's" niet verdwijnen in de "Download queue" na download zodat ik achteraf nog kan controleren of alle parts mooi binnengelopen zijn![]()
Ik heb er achter gezocht maar vind niet direct waar ik dat "eventueel" kan instellen
Ik gebruik v3.0 Final
ik heb het ook wel eens. Naja, dan maar ff opnieuw downloaden heMrVegeta schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:08:
Er is al heel lang geen nieuwe beta uitgekomen, en het is wel 'riskant' om 8 films te downloaden zonder thuis te zijnMrVegeta schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:08:
ik denk dat je draadloze verbinding hier de oorzaak van is. wat is de signaalsterkte van je verbinding volgens windows/netstumbler?Pilske schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 20:02:
Verhaal
Mijn hardware bestaat uit het volgende:
AMD X2 64b 4200+
70 Gb opstartrecord (staat Newsleecher op geinstalleerd)
900 Gb opslag (download Newsleecher heen)
draadloze internetverbinding
Het draait trouwens op windows Vista x64 home premium.
Heeft iemand 'n idee ?
[ Voor 17% gewijzigd door Pilske op 20-05-2007 12:04 ]
Mijn probleem is nog steeds niet verholpen.pven schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:56:
Ik heb noodgedwongen mijn PC opnieuw moeten installeren. Ik heb op die PC wederom Windows2003 gezet en wederom NewsLeecher geïnstalleerd. Als ik NewsLeechter start, dan krijg ik het splash-screne te zien waarne NL zich weer afsluit. Ook de taskmanager laat geen NL meer zien.
Iemand enig idee hoe ik dit aan de praat kan krijgen? Op de vorige installatie werkte het probleemloos.
3.9 Beta 3 - Released 08 Jun 2007
---------------------------------
+: Added an option to enable/disable the single-click activation
when clicking the tray icon. The option can be accessed from
the tray popup menu.
+: The Article Subject Ignore Filter (which can be accessed from
'Options->Filters->Ignore Filter') now also applies to
SuperSearch articles results and Repair'n'Extract set files.
*: The filter system has been much improved. All main filters now
support boolean searching ("and", "or", "not" search queries)
and new toolbars with subfilters makes it possible to narrow
the search queries even further if wanted.
*: Changed the functionality of the Repair'n'Extract Auto-Unpause
feature. Instead of auto unpausing *any* needed set files from
the transfer queue, it will now only auto unpause PAR repair
files. This makes it possible to manually pause files in the
transfer queue, without the RnE 'auto unpause' feature unpauses
them again.
*: The Pause Dl. Filters can now temporarily be ignored, by
holding down the F12-key on the keyboard, while adding
articles to the transfer queue.
*: When Repair'n'Extract encounters an error with a set, such as
when it's unable to extract archives due to password protection
or lack of diskspace, the exact error will now be shown in the
set 'status' listview column.
*: When using the 'Perform Action when Queue is Empty' feature,
the action will now be delayed until the transfer queue is
empty *and* all eventual jobs in the Repair'n'Extract queue
have finished:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=12636
*: Lots of smaller additions and improvements.
!: Since the previous beta, the article filters didn't always
work as they should. This has been fixed.
!: Fixed "When Empty > Run Commandline does not correctly parse
input string" bug:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?p=32682
!: Fixed "Post confirmation dialog chops off long subject
titles" bug:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?p=51238
!: Fixed bug where articles were not saved to the disk, if the
specified download folder didn't exist, and the default
download folder didn't exist either. In such case, articles
will now be saved to the '%USERPROFILE%\Downloads\' folder:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?p=54179#54179
!: Fixed "Resuming a partially download UUEncoded multipart
results in a failed download" bug:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=9261
!: Fixed an issue, where toolbar items sometimes were inaccessible
if the toolbar was wider than the NewsLeecher window:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=11689
!: Fixed "Explorer tab displays file sizes of large files (> 4GB)
incorrectly" bug:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=10905
!: Fixed "Exported NZBs have an incorrect codepage defined" bug:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=8210
!: Fixed bug where the Auto-Import-NZB feature sometimes would
import incomplete NZB files:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=12070
!: Fixed bug where Repair'n'Extract sometimes would delete files
which shouldn't be deleted, after having processed the set.
!: Fixed bug where NewsLeecher would sometimes hang when using the
the "When Queue is Empty > Shutdown" feature:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=13509
!: Lots of other minor bugfixes here and there.
Droogkloot.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door job op 14-06-2007 11:52 ]
Bij tweaknews ben je gecapped per connectie, vandaar dat je daar dus een max snelheid haalt per connectie.job schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:45:
Ik had ook al geantwoord in het andere topic, dus hier even een korte samenvoeging en een aanvulling.
Kijk hoeveel connecties je hebt. 300+K is wat ik haal met 1 connectie. Ik heb 3 connecties met tweaknews en haal dus ruim over de 900K.
Daarnaast weet ik niet wat voor verbinding je hebt, als je naast newsleecher ook die torrents heb draaien zou je lijn zomaar vol kunnen zitten.
Waar sla je je bestanden op? op een externe HD? dan zou het kunnen zijn dat die HD de beperkende factor is.
Maar aangezien die 300K ongeveer is wat ik thuis ook haal per connectie zal het wel aan het aantal connecties liggen.
Hier van de tweaknews site een handleiding hoe je tweaknews in moet stellen: http://www.tweaknews.nl/?page=news/software
Daar kom je ook een screenshot tegen voor het aantal connecties. Je kan er als het goed is maximaal 4 instellen.
[ Voor 75% gewijzigd door job op 14-06-2007 11:55 ]
Grappig ik heb volgens mij 8 connecties ingesteldjob schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:45:
Ik had ook al geantwoord in het andere topic, dus hier even een korte samenvoeging en een aanvulling.
Kijk hoeveel connecties je hebt. 300+K is wat ik haal met 1 connectie. Ik heb 3 connecties met tweaknews en haal dus ruim over de 900K.
Daarnaast weet ik niet wat voor verbinding je hebt, als je naast newsleecher ook die torrents heb draaien zou je lijn zomaar vol kunnen zitten.
Waar sla je je bestanden op? op een externe HD? dan zou het kunnen zijn dat die HD de beperkende factor is.
Maar aangezien die 300K ongeveer is wat ik thuis ook haal per connectie zal het wel aan het aantal connecties liggen.
Hier van de tweaknews site een handleiding hoe je tweaknews in moet stellen: http://www.tweaknews.nl/n...dleiding_newsleecher.html
Daar kom je ook een screenshot tegen voor het aantal connecties. Je kan er als het goed is maximaal 4 instellen.
Verwijderd
JOB,job schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:45:
Hier van de tweaknews site een handleiding hoe je tweaknews in moet stellen: http://www.tweaknews.nl/n...dleiding_newsleecher.html
Ohja, dat was vroeger zoTheVMaster schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:04:
[...]
Grappig ik heb volgens mij 8 connecties ingesteld
[ Voor 17% gewijzigd door job op 14-06-2007 12:08 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Maverick2001 op 26-06-2007 21:27 ]
Pura Vida
[ Voor 3% gewijzigd door HugoBoss1985 op 26-06-2007 21:31 ]
[ Voor 66% gewijzigd door HugoBoss1985 op 26-06-2007 22:02 ]
Ik jaag je niet weg, ik wijs je slechts naar een ander deel van het forum. Je smiley vind ik dan ook ietwat ongepast, omdat ik je slechts wil helpen.HugoBoss1985 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:20:
Dankjewel![]()
Ik zoek het ergens anders dan wel op
Verwijderd
Dan duw je toch op de editknopHugoBoss1985 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:24:
Sorry, ik dacht dat je met die smiley alleen een sip smiley kreeg en niet een boze!
Dat was dus niet de bedoeling.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq