Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:27:
Bij mij is hij nu redelijk stabiel, maar ik heb toevallig ook het abonnement stopgezet om wat te besparen. Weet jij nog hoe het zat met de laatste versie gebruiken? Was dat de laatste final of de laatste beta die je onbeperkt mocht blijven gebruiken?

En welk programma heb jij nu gekozen?
Ik heb geen flauw hoe het zit met de laatste versie, maar ik denk dat je met de final safe zit.
Deze is redelijk stabiel alleen niet erg snel met unraren.

Ik gebruik nu Newsbin pro het is wel even wennen maar tot nu toe is de boel nog niet vastgelopen.
En je betaalt maar één bedrag voor onbeperkt gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:41:
Bij mij is de laatste beta ook niet zo'n groot succes helaas. Ik krijg bijvoorbeeld regelmatig de melding dat de queue corrupt is en dat ik alles moet verwijderen en opnieuw moet toevoegen. Ook crashed de applicatie af en toe wanneer ik een groter aantal bestanden aan de queue wil toevoegen. Nu moet ik zeggen dat ik dat laatste probleem al sinds de laatste beta's heb en al meerdere malen een crashreport heb ingestuurd.
De problemen die jij nu beschrijft had ik ook, dus je bent niet de enigste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:17:
[...]

De problemen die jij nu beschrijft had ik ook, dus je bent niet de enigste.
Had je?! Dus nu niet meer?! Probleem dus door Newsleecher opgelost.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:43:
Had je?! Dus nu niet meer?! Probleem dus door Newsleecher opgelost.. 8)
In de meest recente beta gaat het goed. Althans, volgens mij, ik download niet zoveel meer. Toevallig ben ik nu heel veel aan het downloaden, zal eens zien of het vanavond nog draait als ik weer terug ben bij de computer.
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:15:
Ik gebruik nu Newsbin pro het is wel even wennen maar tot nu toe is de boel nog niet vastgelopen.
En je betaalt maar één bedrag voor onbeperkt gebruik.
Ah, dat ga ik eens even goed bekijken.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 22:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Maar NL kan je ook 1x betalen en ben je vrij om de versie die je op dat moment hebt draaien te blijven gebruiken. Alleen SuperSearch en nieuwere versies heb je dan niet meer.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:12
Ik heb de nieuwste versie (v7 B7) maar nog steeds dat irritante extracted mapje.
Geen idee hou ik dat uit moet zetten, mede daardoor ben ik ook aan het kijken naar een ander programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je wel de instellingen goed staan voor Repair & Extract en de Destination Manager? Als ik iets download met NL (zelden nog eigenlijk), heb ik geen map met die naam, tenzij het toevallig zo in het archief zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Hero of Time schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:12:
Heb je wel de instellingen goed staan voor Repair & Extract en de Destination Manager? Als ik iets download met NL (zelden nog eigenlijk), heb ik geen map met die naam, tenzij het toevallig zo in het archief zat.
In de Destination Manager staat bij de Download en de Repair and Extract: x:\nieuw\

Maar toch zet hij in de map nieuw een mapje extracted bij elke download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hmm, ik zal later eens kijken wat ik heb ingesteld. Volgens mij had ik 't staan op {PAR2PATH} oid. Er staat iig wat informatie in het venster over waar het wordt neergezet standaard. Zou kunnen dat het in de opgegeven map nog eens 'extracted' toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Hero of Time schreef op maandag 13 juli 2015 @ 00:12:
Hmm, ik zal later eens kijken wat ik heb ingesteld. Volgens mij had ik 't staan op {PAR2PATH} oid. Er staat iig wat informatie in het venster over waar het wordt neergezet standaard. Zou kunnen dat het in de opgegeven map nog eens 'extracted' toevoegt.
Het aparte is dat ik nooit iets veranderd heb bij de mappen.
Maar opeens kwam er extracted in elke gedownloade map te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik kan bij mij in de instellingen niets vinden hierover iig. Ook de FAQ die opent met de knop in de Destionation Manager geeft geen informatie hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hero of Time schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:08:
Maar NL kan je ook 1x betalen en ben je vrij om de versie die je op dat moment hebt draaien te blijven gebruiken. Alleen SuperSearch en nieuwere versies heb je dan niet meer.
Werkt dat nog steeds?
Ik ben ongeveer 4 jaar geleden gestopt met betalen voor NL daarvoor had ik altijd een jaar abonnement.
Ik kan nu nog steeds NewsLeecher 5.0 Beta 12 of lager gebruiken.

Maar als ik nu 1x $2,99 betaal voor de client en dan niet meer. Dan kan ik gewoon altijd gebruik maken van de versie die nu uit is v7.0 Beta 7, en versies die daar onder zitten?
Als dat zo is, wacht ik nog even op beta 8 en betaal ik voor 1x. Ik kan wel een update gebruiken :)

Ik dacht namelijk dat dat alleen kon met een jaar abonnement. Maar omdat ze die nu niet meer hebben dacht ik dat het ook niet meer mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Tja, er is nogal wat verandert met het licentiemodel. Ik heb werkelijk geen idee meer om eerlijk te zijn. Kijk eens op het NL forum of stel je vraag daar.

Spiril is echter al een paar maanden MIA. Nu weet ik dat hij wat andere werkzaamheden heeft, zoals een kroeg oid, dus zo heel ongewoon is 't niet dat hij weer eens weg is. Maar wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
pimpimmers schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 02:10:
[...]

Werkt dat nog steeds?
Ik ben ongeveer 4 jaar geleden gestopt met betalen voor NL daarvoor had ik altijd een jaar abonnement.

Maar als ik nu 1x $2,99 betaal voor de client en dan niet meer. Dan kan ik gewoon altijd gebruik maken van de versie die nu uit is v7.0 Beta 7, en versies die daar onder zitten?
Als dat zo is, wacht ik nog even op beta 8 en betaal ik voor 1x. Ik kan wel een update gebruiken :)

Ik dacht namelijk dat dat alleen kon met een jaar abonnement. Maar omdat ze die nu niet meer hebben dacht ik dat het ook niet meer mogelijk was.
Ik kon een maand of 2 geleden nog een jaarabonnement afsluiten, maar dan moet je er wel zelf om vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Hero of Time schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:16:
Tja, er is nogal wat verandert met het licentiemodel. Ik heb werkelijk geen idee meer om eerlijk te zijn. Kijk eens op het NL forum of stel je vraag daar.

Spiril is echter al een paar maanden MIA. Nu weet ik dat hij wat andere werkzaamheden heeft, zoals een kroeg oid, dus zo heel ongewoon is 't niet dat hij weer eens weg is. Maar wel jammer.
Zo werkt Spiril altijd toch?
Maanden weg dan snel en paar beta's achter elkaar en weer maanden weg.
Over het extracted probleem...op het forum hebben meer mensen er last van, maar een antwoord wordt niet gegeven.

[ Voor 0% gewijzigd door Arjantje72 op 14-07-2015 23:26 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Ik moet zeggen het werkt hier allemaal redelijk goed. NL staat hier op een windows 2012 R2 server en 24/7 open en leeched alles wat ik wil hebben icm sickbeard/couchpotato. Zo nu en dan gaat er een keer wat fout bij het uitpakken maar eigenlijk maar zelden. Ik heb een jaar abonnement met supersearch er bij voor iets van 35 euro.

Iets wat ik graag zou willen zien is een web frontend waar je een account kan maken zodat je derden ook toegang kan geven zonder dat ze de instellingen kunnen verkloten.

[ Voor 5% gewijzigd door Terrestrial op 17-07-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimpimmers schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 02:10:
[...]

Werkt dat nog steeds?
Je kangewoon kosteloos de laatste beta onbeperkt gebruiken. Zonder de search dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:23:
[...]
Je kangewoon kosteloos de laatste beta onbeperkt gebruiken. Zonder de search dan. ;)
Ik lees pas net je bericht :)
Ik was al van plan om op de nieuw beta te wachten en dan 1 maand te betalen en dan kijken of ik die altijd kan gebruiken.

Maar nu lees ik ineens beter nieuws. Ik had net NL (5.0 Beta 12) op mijn schoon windows 10 gezet en zie ik het bericht dat NewsLeecher V7.0 voor iedereen GRATIS wordt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat is nu bevestigd? Het laatste wat ik van Spiril hoorde voordat hij AWOL ging was dat hij er wel plannen voor had, maar niets concreets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hero of Time schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:54:
Dat is nu bevestigd? Het laatste wat ik van Spiril hoorde voordat hij AWOL ging was dat hij er wel plannen voor had, maar niets concreets.
Jep

https://www.newsleecher.com/status/
quick status update :

It has been quite a while ( some months ) since the last NewsLeecher release, but development hasn't stopped!

The plan, from here on, is to get through the rest of the NewsLeecher V7.0 bugfix list and then release a final version within too long.

The NewsLeecher V7.0 client software will be FREE to use for everybody. We then hope that users will support us through subscribing to our ( inexpensive ;) Usenet service and/or the SuperSearch and SuperLeech services.

After NewsLeecher V7.0 has been released, we will start working on V8.0. We already have lots of ideas for V8.0 - including a major facelift to keep the user interface efficient and up-to-date.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Dus iedereen die al jaren heeft betaald wordt bedankt, of lees ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Een beetje. Het was vroeger de inkomstenbron van de ontwikkelaar. Omdat hij nu o.a. een bar/kroeg/iets in die trant heeft en daardoor lange tijd afwezig is geweest (bijna een jaar) plus de concurrentie van tools als SabNZB heeft NL als gewone download tool geen toegevoegde waarde. SuperSearch is dat wel en daar ga je dan voor betalen, evenals de mogelijkheid voor een combi abbo met een usenet provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 17:39
Ik krijg bij Eweka geen SSL-verbindingen meer met Newsleecher 5.

Ik krijg bij de newsleecher-bots afwisselend herhalend de volgende statusmeldingen in kolom Action:
"Offline (connect on demand)", "Connecting to Server" en "Idle ( Transfer Scanned )".
En als ik met rechter muistoets op [login message] klik, krijg ik melding "Unable to Show Login Message, theris is no avaible login message, as the bot hasn't been connected to the server yet."

Terwijl ik in het verleden nooit problemen had met SSL.
Goeie instellingen: sslreader.eweka.nl, poort 563, en SSL aangevinkt.
Firewall uitgezet, ook geen succes.

Terwijl het met Grabit en Spotnet wel lukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wellicht een idee om te updaten. NL5 is al een flink aantal jaren oud. Het zou mij niet verbazen als het nog SSLv3 doet terwijl Eweka ondertussen naar TLS1.1 of 1.2 is overgestapt (zoals 't hoort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen ervaren dat de website van Newsleecher uit de lucht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 01:06:
Meer mensen ervaren dat de website van Newsleecher uit de lucht is?
Nope, forum werkt ook nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:39

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Heeft iemand al een oplossing voor newsleecher waarom een hoop downloads niet worden uitgepakt? Terwijl de laatste versie van NZBGet en SABnzbd wel werkt. Lijkt wel of de ontwikkeling dood is.

Betreft expres verkeerd genoemde bestanden.

Usenet handleidingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verkeerd genoemde bestanden zouden gezien moeten worden, maar als je meerdere sets tegelijk in je queue gooit kan dat volgens mij wel een issue geven. Je moet dan set voor set doen, dan snapt 'ie 't wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frubelaar
  • Laatst online: 21-08-2020
Ik weet wat de temp folder en extract folders zijn in NewsLeecher.

Mijn vraag is waar NewsLeecher data zet voordat het in de temp folder komt.

Als NewsLeecher "File_1.zip" van 234MB download, bestaat die file uit vele klein downloads van enkele Kbytes groot. (als ik dat juist begrepen heb)
Waar plaast NewsLeecher die kleine downloads voordat ze in Temp folder komen?
Ik download via een SSD en wil geen onnodige writes. Om die reden wil ik proberen de genoemde folder, als die bestaat, met een symbolic link oid naar een ander plaats leiden. Bv een kleine RAMdisk.

Bestaat een dergelijke folder? Zoja, waar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@Frubelaar, als je bedoelt waar het opslaat voordat het in je download directory komt, kijk dan eens naar de _newsleecher_temporary map (exacte naam weet ik niet uit m'n hoofd, maar iets in die geest) van diezelfde download directory. Stel dat je iets in D:\films zet, dan wordt er een D:\films\_newsleecher_temporary aangemaakt. Daar komen alle 'chunks' in totdat het volledige bestand is gedownload en geassembleerd.

Als de set klaar is met downloaden en R'n'E is klaar indien nodig, wordt deze tijdelijke map weer verwijdert.

Dit is overigens in de documentatie te lezen als 't goed is.

[ Voor 10% gewijzigd door Hero of Time op 20-08-2018 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frubelaar
  • Laatst online: 21-08-2020
Dat ga ik even bekijken als ik weer thuis ben. Ik denk dat ik weet welke folder je bedoelt. Ik heb daarin gekeken en de ik zag enkele grotere bestanden. Waarschijnlijk waren die al deels geassembleerd.

Ik heb de juiste naam gevonden v/d kleine bestandjes (denk ik)
Eerst worden een grote hoeveelheid yEnc bestandjes gedownload.
Die worden geassembleerd tot bv en RAR file.
R'n'R gaat met die RAR files aan de slag waarna het resultaat in de opgegeven folder komt.

Is het mogenlijk om de '_newsleecher_temporary' folder elder te plaatsen? Een directe configuratie is daar niet voor. Maar misschien ergens in een .ini of registry?
Dat werkt wat beter dat een symbolic link.

Dank voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je de _nl_temp wilt weghouden uit je download map, moet je gewoon ergens anders heen downloaden en met R'n'E je uiteindelijke bestemming opgeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 09:47

Pietertje

The Rock

Newsleecher.com is down, supersearch in de app newsleecher doet het niet meer. Zijn er er compleet mee gestopt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

@Pietertje

Het zou me niet verbazen als het (eindelijk ?!) zo ver is gekomen eerlijk gezegd... :)

Stond ook met volle verbazing te kijken dat dit topic in mijn GoT Bookmarks opeens omhoog was geschopt :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulwump
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-03 07:50
Pietertje schreef op maandag 18 november 2024 @ 09:46:
Newsleecher.com is down, supersearch in de app newsleecher doet het niet meer. Zijn er er compleet mee gestopt?
Idd sinds dit weekend totaal niets meer. Geen supersearch, website down en ja de ontwikkelaar chrystal art software heeft voor zover ik weer geen website, tenminste ik heb het nog niet gevonden. Even opletten of de maandelijkse betaling gestopt wordt als het echt einde is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pietertje

Pietertje

The Rock

Hé de Newsleecher site is weer terug en Supersearch wordt opnieuw opgestart. Ik was al bijna over naar usenetserver.com...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulwump
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-03 07:50
.@Pietertje ik was ook al aan het kijken naar een nieuwe... maar het onderzeeskabeltje is weer gemaakt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietertje

Pietertje

The Rock

Ik heb antwoord op mijn support mailtje naar newsleecher of ze down waren:

Yes we just had a hardware crash
Regards, Scuba NewsLeecher Email Tech Support
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Let op:
~[html]Problemen met aantal connecties of de snelheid die je haalt? Post dit in het juist topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1429019">Newsservers met binaries ~~~[deel 10]</a>; dus niet hier!~[/html]