PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Op monthly basis ben je per jaar 3.99*12 = USD 48 kwijt. Dus ongeveer USD 10 meer.
Maar wel mogelijkheid per maand op te zeggen denk ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 14-01-2013 18:33 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Edit: Zie trouwens nu pas dat 16 RC1 was en de laatste versie beta17.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2013 19:26 ]
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
Top product hoor, supersearch is erg stabiel momenteel en ik vind het heerlijk werken.
Verwijderd
Pas dus ff op met die mee te nemen als je windows 8 draait, kennelijk is er iets niet in orde (of ik heb pech gehad).
Commandline FTW | Tweakt met mate
Verwijderd
thanks, ga ik mee bezig.Hero of Time schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:25:
Pak de installer even opnieuw. Spiril had 't probleem ook op een van z'n computers, heeft 't opnieuw gecompileerd en heeft nu geen probleem meer.
Is het tijd om wat anders te gaan gebruiken? Ik was altijd erg blij met de supersearch functie....
Kan wel, mits je voor November ? 2012 al een licentie had. Kijk even op hun forum.Coenen schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 22:46:
Ik gebruikte al een tijdje een oude versie, dus vandaag maar eens de laatste versie geinstalleerd. Had ik niet moeten doen. Nu is m'n licentie verlopen en moet ik verlengen. Opzich geen probleem, maar ik betaal het liefst per jaar en dat lijkt niet meer te kunnen. Of kijk ik verkeerd? Ik heb geen zin dat er maandelijks dingen van m'n CC afgeschreven worden. Gewoon 1 keer en klaar.....
Is het tijd om wat anders te gaan gebruiken? Ik was altijd erg blij met de supersearch functie....
PC Specs
Verwijderd
Als je een mail naar support stuurt krijg je de betalingsgegevens per mail. Even vermelden dat je je jaarlicentie wilt verlengen. Dit is alleen van toepassing als je nog een oude licentie hebt, die je dus hebt.Coenen schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 22:46:
Ik gebruikte al een tijdje een oude versie, dus vandaag maar eens de laatste versie geinstalleerd. Had ik niet moeten doen. Nu is m'n licentie verlopen en moet ik verlengen. Opzich geen probleem, maar ik betaal het liefst per jaar en dat lijkt niet meer te kunnen. Of kijk ik verkeerd? Ik heb geen zin dat er maandelijks dingen van m'n CC afgeschreven worden. Gewoon 1 keer en klaar.....
Je kan ook een oudere versie terug zetten met je licentie. Deze blijft gewoon werken alleen geen upgrades meer.
Succes.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2013 18:03 ]
Ik weet nog niet wat ik ga doen, de Superleech functie lijkt opzich een leuke nieuwe feature, al is het me nog niet gelukt om er iets automatisch mee te downloaden.
Verwijderd
Ik weet niet hoe hij het doet, maar die supersearch werkt toch goed en snel, daar kan m'n Newznab niet tegenop.
Verwijderd
Er komt dan steeds idle of offline te staan, 2 draadjes doen het soms dan wel.
Maar de download speed is dan heel laag. Met sabnzbd kan het wel ook in ssl
Ligt aan ssl in newsleecher, als ik dit uitgevinkt heb, gaat het wel goed. Wat vreemd, waarom ging het eerst goed en nu niet meer? Ook een maat van me heeft hetzelfde probleem.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2013 21:21 ]
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
Dan zou je denken dat met sabnzbd dan ook dit probleem moet hebben. want daar gaat het wel goed mee.webfreakz.nl schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:26:
Klinkt eerder alsof je newsserver (/loadbalancer die ze hebben) niet helemaal fris is.
Dat van SSL wist ik niet, heb hem dan ook net uitgevinkt en hij doet het inderdaad weer prima
Vraag me af of het aan newleecher ligt of de provider (xsnews).
8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase
Klopt het dat als ik het abonnement "cliënt" van $ 2.99 p/m haal en er na de eerste maand mee stop, dat het programma newsleecher nog wel blijft werken?
Haha grappig ik kom net in dit topic omdat ik de zelfde vraag heb.jwakie schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 00:57:
Ik heb interesse in newsleecher zonder supersearch of usenetprovider gedeelte.
Klopt het dat als ik het abonnement "cliënt" van $ 2.99 p/m haal en er na de eerste maand mee stop, dat het programma newsleecher nog wel blijft werken?
Ik heb jaren lang betaald en ben nu bijna een jaar geleden gestopt ik kan nu nog steeds gebruik maken van 5.0 beta 12.
Maar omdat het nu allemaal veranderd is vroeg me dus ook af, als ik één maand betaal kan dan altijd gebruik maken van de laatste versie van toen ik betaald heb dus nu is dat 6.0 bèta 2. Of is het nu zo al je niet meer betaald kan je het niet meer gebruiken?
Het is namelijk een beetje vaag. Bij het vraagteken bij "NewsLeecher Software" staat:
"NewsLeecher Software - Unlimited number of free minor and major software upgrades are available as long as the newsleecher license is kept active" Dus onbeperkt aantal gratis kleine/grote software-upgrades zijn beschikbaar zolang de NewsLeecher licentie actief wordt gehouden. Maar wat als je één maand betaald? Geen upgrades meer dat is duidelijk maar mag je dan de laatste versie die toen uit was, toen je betaald heb altijd blijven gebruiken?
Verwijderd
13 oktober 2013
SuperSearch is currently down due to some technical problems. We are working on solving them as fast as possible! Sorry for the inconvenience.
Op de status pagina ook allemaal warnings over supersearch. Hopelijk draait het straks weer.
Is alweer tijd geleden dat ik dit meemaakte, maar net als je het "nodig" hebt...
edit: hij doet het weer
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2013 13:02 ]
Sinds gister zie ik een vreemd fenomeen in mijn download client gebeuren:
Als ik een file probeer te downloaden springen de connecties op en neer op onderstaande actions/statussen:
Ik download met SSL optie aan.
Zodra ik de SSL optie uit zet dan worden de bestanden wel gedownload! Heeft iemand enig idee hoe dit weer gaat werken met SSL?
Tussen de volgende status blijft ie wisselen:

Ik heb een topic op het forum (http://www.newsleecher.co...e68b4024e80d50e8fedc618cd) van Newsleecher bekeken en daarin wordt beweerd dat ik de server opnieuw zou moeten opvoeren of de client opnieuw zou moeten installeren. Dit heb ik al geprobeerd op een schoon systeem.
Edit: Zojuist met Grabit getest, dit werkt zonder problemen....
Iemand een idee?
Alvast bedankt!
In de code zie ik overigens de foutcode 10053 terug komen:
19:03:30 Detailed Log :: Bot <2> Connects to Server <reader4.xlned.com> @ Port <563> :: SSL Enabled <True>
19:03:30 Detailed Log :: Bot <3> Connects to Server <reader4.xlned.com> @ Port <563> :: SSL Enabled <True>
19:03:30 Detailed Log :: Bot <4> Connects to Server <reader4.xlned.com> @ Port <563> :: SSL Enabled <True>
19:03:30 Detailed Log :: Bot <5> Connects to Server <reader4.xlned.com> @ Port <563> :: SSL Enabled <True>
19:03:30 Bot(1) disconnected from server: "reader4.xlned.com". (10053)
19:03:30 Bot(2) disconnected from server: "reader4.xlned.com". (10053)
19:03:30 Bot(3) disconnected from server: "reader4.xlned.com". (10053)
19:03:30 Bot(4) disconnected from server: "reader4.xlned.com". (10053)
19:03:30 Bot(5) disconnected from server: "reader4.xlned.com". (10053)
Hier heb ik uiteraard op gezocht maar op het forum van newsleecher staat hier eigenlijk ook niets boeiends over: https://www.newsleecher.c...2c7cb8c6da2561a0b3bba6d59
Hopelijk weet iemand hier wel een oplossing
[ Voor 96% gewijzigd door demokert op 29-01-2014 16:50 . Reden: Extra info ]
Heb de installatie opnieuw gedaan (APPDATA verwijderd, folder uit program files verwijderd), en herinstallatie, geen resultaat helaas
Ik heb het ook getest met de 5.0 client, exact hetzelfde geneuzel.
OffTopic: Als ik enkel de client wil aanschaffen welk pakket moet je dan kiezen? Er staan namelijk overal ook usenet abo's bij.
[ Voor 9% gewijzigd door demokert op 30-01-2014 00:05 ]
Ik heb het afgelopen weekend bij een schone installatie eindelijk voor elkaar gekregen om Newsleecher aan de praat te krijgen!
Afgelopen weekend dit heb ik een schone installatie gedaan en weer liep ik tegen het vervelende probleem aan dat Newsleecher niet over SSL wilde downloaden. De vorige keer had ik de AV software gepauzeerd (wat in mijn beleving ook echt pauzeren betekend), maar ook dit hielp niet.
Pas toen ik de AV software echt helemaal uitschakelde begon Newsleecher weer zoals vanouds te downloaden.
Hierna de AV software aangezet, een rule ingesteld waarmee Newsleecher.exe ge-exclude wordt van elke regel, en het probleem is opgelost.
Het vreemde voor mij blijft wel dat Grabit het zonder problemen over SSL bleef doen..
Om eerlijk te zijn kan ik me wel tegen mijn hoofd aanslaan omdat het zoiets simpels blijkt te zijn

P.S. @hero of time ik zit inmiddels ook op versie 6.3 :-)
[ Voor 3% gewijzigd door demokert op 10-03-2014 08:43 ]
En blijft die ook Alpha of gebeurt er niks meer?Hero of Time schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:38:
Versie 6.3? Ik heb v7 beta 1 al! Ow, wacht, die is nog in alfa.
Verwijderd
http://www.newsleecher.com/download/Arjantje72 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 23:25:
[...]
En blijft die ook Alpha of gebeurt er niks meer?
Aha ik ben gewoon benieuwd, ik heb versie 6.5 beta 6 al een tijdje draaien en ik hoorde niks meer..Hero of Time schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:29:
Het is weer wat actiever. Veel nieuwe dingen erin, waarvan de grootste de Destination Manager is. Hier heb ik ook wat over geklaagd en is nu een stuk bruikbaarder dan in voorgaande alpha's. Maar daar moet nog even op gewacht worden, want het is nog te ruw, te veel losse eindjes.
Maar goed te horen dat ze nog bezig zijn.
Ik betaal per maand en vraag me af dat nog zinvol is, als er niks nieuws uitkomt.
Mensen die NL al langer gebruiken weten dat er tijden zijn van snelle ontwikkelingen en periodes van doodse stilte. Momenteel is er dus weer wat activiteit.
Owja, ze hebben ook het forum bijgewerkt naar phpBB3. Het draaide veel te lang nog op v2, dat allang niet meer werd onderhouden.

Nu staat er in elke download een mapje genaamd Extacted met daarin de download. Hoe kan ik Newsleecher instellen dat de download weer gewoon rechtstreeks in een map komt, zonder Extracted erbij.
PC Specs
ik had bij de Default RnE Extract Destination , hetzelfde mapje opgegeven als bij de Default Download Destination.
Daar zat de fout.
Ik maak gebruik van Newsleecher v7.0 beta 2 en ik gebruik dit vaak in combinatie met mijn mede8er mediaplayer.
Ik download dan de bestanden en laat deze dan automatisch overbrengen naar de HD van de mede8er en volgens mij worden deze bestand rechtstreeks op de HD van de mede8er gedownload en daarna uitgepakt en verwerkt.
Is het echter ook mogelijk om de bestanden eerst op de HD van de computer te downloaden en te laten uitpakken en zodra dat is gedaan de bestanden over te brengen naar de Mede8er?
Volgens mij gaat het downloaden dan sneller want nu wordt het downloaden soms gepauzeerd omdat hij ze anders niet snel genoeg kwijt kan op de mede8er.
"Is het echter ook mogelijk om de bestanden eerst op de HD van de computer te downloaden en te laten uitpakken en zodra dat is gedaan de bestanden over te brengen naar de Mede8er?"
Ik had dit ook altijd, ik heb een Ssd schijf in mijn laptop gezet en er geen problemen meer mee gehad.
Dit kun je doen door in Newsleecher naar Toolbox->Settings->Destination Folders te gaan en daar een nieuwe Download Destination Folder en Extract Destination Folder in te stellen. Eerst even de mappen op je C schijf maken.
Gebruik overigens dezelfde versie van Newsleecher.
Ik wil de gedownloade bestanden eerst op mijn computer zetten (D) en als alles klaar en uitgepakt is de definitieve bestanden naar de Mede8er laten zetten (M) maar de snelheid is nu nog steeds bagger en Newsleecher pauzeert steeds.

[ Voor 24% gewijzigd door bruce the boss op 03-01-2015 10:17 ]
* Ik wil de bestanden graag downloaden en laten uitpakken op mijn computer
* als dit allemaal gedaan is moeten de bestanden automatisch (!) naar de Mede8er worden verplaatst.
In de situatie zoals jij ze opgeeft blijven ze op mijn computer staan en gaan ze niet automatisch naar de Mede8er.
Of doe ik toch iets fout ??
Hoi!
Je doet toch echt iets fout. Zeker gezien je instellingen. Je hebt maar 2 opties met NL, waar de bestanden worden gedownload, en waar de bestanden worden uitgepakt. Wat jij wilt, is beide lokaal houden en pas als RnE klaar is (wanneer NL dus niets meer doet) ze verplaatsen. Enige wat je kan krijgen zonder externe programma's is doen wat ik zei, draai die doelen om. Want nu is 't gewoon rete traag. Eerst dump je 't naar je mede8er om 't daarna er weer vanaf te trekken, met als resultaat dat er niets staat waar je 't hebben wilt.bruce the boss schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:02:
Denk dat mijn vraagstelling niet helemaal duidelijk was
* Ik wil de bestanden graag downloaden en laten uitpakken op mijn computer
* als dit allemaal gedaan is moeten de bestanden automatisch (!) naar de Mede8er worden verplaatst.
In de situatie zoals jij ze opgeeft blijven ze op mijn computer staan en gaan ze niet automatisch naar de Mede8er.
Of doe ik toch iets fout ??
Die moet een map bewaken, zodra er wat in zit moet hij dat verplaatsen naar je mediaplayer. Thats it.
Hoi!
Settings - Interface. Althans in V5 beta 16. Te lui om te updaten en zo kan ook alles wat ik wil.simba321 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:33:
Ik heb een andere vraag, waar kan ik het irritante instelling vinden, dat ik geen geheugen steuntje meer krijg over beschikbare beta versie.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Dat is echt zo oud, ga eens updaten jij!Bastien schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:30:
[...]
Settings - Interface. Althans in V5 beta 16. Te lui om te updaten en zo kan ook alles wat ik wil.
Kijk eens in de News::Log tab.simba321 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:33:
Ik heb een andere vraag, waar kan ik het irritante instelling vinden, dat ik geen geheugen steuntje meer krijg over beschikbare beta versie.
Heb er zelf ook eens naar moeten zoeken en wist dat 't verplaatst was. Spiril heeft beta 3 uitgebracht, maar ik kan mij even geen alpha ervan herinneren. Maar heb er wel 2 in m'n archief, al heb ik die nooit geïnstalleerd.
Heb in de loop der tijd 1,7 GB aan installers weten te verzamelen, vanaf versie 3 tot nu, inclusief alpha's.
Verwijderd
Die is fantastisch. Eindelijk weer eens een update die de moeite waard is. Zit o.a. de optie in om het parren en unrarren te doen als hij klaar is met downloaden (grote wens van mijzelf) en er zit een cache compatibility check optie in die veel foutmeldingen voorkomt.
Heb je een abonnement en zat je nog op de final? Wellicht nu een goed moment om een update uit te voeren.
Verwijderd
De bèta 6 blijft nog steeds een instabiel geheel met veel errors en het soms het totaal vastlopen van Newsleecher. Ik ben op zoek gegaan naar een ander programma, want ik vind het echt zonde van mijn geld om er mee verder te gaan en het bespaard mij een hoop ergernis.Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:04:
Maanden terug dat er hier gepost is, maar ik wil jullie even attenderen op NewsLeecher 7.0 Beta 6.
Die is fantastisch. Eindelijk weer eens een update die de moeite waard is. Zit o.a. de optie in om het parren en unrarren te doen als hij klaar is met downloaden (grote wens van mijzelf) en er zit een cache compatibility check optie in die veel foutmeldingen voorkomt.
Heb je een abonnement en zat je nog op de final? Wellicht nu een goed moment om een update uit te voeren.
Verwijderd
En welk programma heb jij nu gekozen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2015 08:28 ]
- Bor
- Registratie: Februari 2001
- Laatst online: 11:54
01000010 01101111 01110010
:strip_icc():strip_exif()/u/21673/crop65674aee06c6d_cropped.jpg?f=community)
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Ik heb geen flauw hoe het zit met de laatste versie, maar ik denk dat je met de final safe zit.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:27:
Bij mij is hij nu redelijk stabiel, maar ik heb toevallig ook het abonnement stopgezet om wat te besparen. Weet jij nog hoe het zat met de laatste versie gebruiken? Was dat de laatste final of de laatste beta die je onbeperkt mocht blijven gebruiken?
En welk programma heb jij nu gekozen?
Deze is redelijk stabiel alleen niet erg snel met unraren.
Ik gebruik nu Newsbin pro het is wel even wennen maar tot nu toe is de boel nog niet vastgelopen.
En je betaalt maar één bedrag voor onbeperkt gebruik.
Verwijderd
De problemen die jij nu beschrijft had ik ook, dus je bent niet de enigste.Bor schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:41:
Bij mij is de laatste beta ook niet zo'n groot succes helaas. Ik krijg bijvoorbeeld regelmatig de melding dat de queue corrupt is en dat ik alles moet verwijderen en opnieuw moet toevoegen. Ook crashed de applicatie af en toe wanneer ik een groter aantal bestanden aan de queue wil toevoegen. Nu moet ik zeggen dat ik dat laatste probleem al sinds de laatste beta's heb en al meerdere malen een crashreport heb ingestuurd.
Verwijderd
Had je?! Dus nu niet meer?! Probleem dus door Newsleecher opgelost..Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:17:
[...]
De problemen die jij nu beschrijft had ik ook, dus je bent niet de enigste.
Verwijderd
In de meest recente beta gaat het goed. Althans, volgens mij, ik download niet zoveel meer. Toevallig ben ik nu heel veel aan het downloaden, zal eens zien of het vanavond nog draait als ik weer terug ben bij de computer.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:43:
Had je?! Dus nu niet meer?! Probleem dus door Newsleecher opgelost..
Ah, dat ga ik eens even goed bekijken.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:15:
Ik gebruik nu Newsbin pro het is wel even wennen maar tot nu toe is de boel nog niet vastgelopen.
En je betaalt maar één bedrag voor onbeperkt gebruik.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2015 12:30 ]
Geen idee hou ik dat uit moet zetten, mede daardoor ben ik ook aan het kijken naar een ander programma.
In de Destination Manager staat bij de Download en de Repair and Extract: x:\nieuw\Hero of Time schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:12:
Heb je wel de instellingen goed staan voor Repair & Extract en de Destination Manager? Als ik iets download met NL (zelden nog eigenlijk), heb ik geen map met die naam, tenzij het toevallig zo in het archief zat.
Maar toch zet hij in de map nieuw een mapje extracted bij elke download.
Het aparte is dat ik nooit iets veranderd heb bij de mappen.Hero of Time schreef op maandag 13 juli 2015 @ 00:12:
Hmm, ik zal later eens kijken wat ik heb ingesteld. Volgens mij had ik 't staan op {PAR2PATH} oid. Er staat iig wat informatie in het venster over waar het wordt neergezet standaard. Zou kunnen dat het in de opgegeven map nog eens 'extracted' toevoegt.
Maar opeens kwam er extracted in elke gedownloade map te staan.
Werkt dat nog steeds?Hero of Time schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:08:
Maar NL kan je ook 1x betalen en ben je vrij om de versie die je op dat moment hebt draaien te blijven gebruiken. Alleen SuperSearch en nieuwere versies heb je dan niet meer.
Ik ben ongeveer 4 jaar geleden gestopt met betalen voor NL daarvoor had ik altijd een jaar abonnement.
Ik kan nu nog steeds NewsLeecher 5.0 Beta 12 of lager gebruiken.
Maar als ik nu 1x $2,99 betaal voor de client en dan niet meer. Dan kan ik gewoon altijd gebruik maken van de versie die nu uit is v7.0 Beta 7, en versies die daar onder zitten?
Als dat zo is, wacht ik nog even op beta 8 en betaal ik voor 1x. Ik kan wel een update gebruiken
Ik dacht namelijk dat dat alleen kon met een jaar abonnement. Maar omdat ze die nu niet meer hebben dacht ik dat het ook niet meer mogelijk was.
Spiril is echter al een paar maanden MIA. Nu weet ik dat hij wat andere werkzaamheden heeft, zoals een kroeg oid, dus zo heel ongewoon is 't niet dat hij weer eens weg is. Maar wel jammer.
Ik kon een maand of 2 geleden nog een jaarabonnement afsluiten, maar dan moet je er wel zelf om vragen.pimpimmers schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 02:10:
[...]
Werkt dat nog steeds?
Ik ben ongeveer 4 jaar geleden gestopt met betalen voor NL daarvoor had ik altijd een jaar abonnement.
Maar als ik nu 1x $2,99 betaal voor de client en dan niet meer. Dan kan ik gewoon altijd gebruik maken van de versie die nu uit is v7.0 Beta 7, en versies die daar onder zitten?
Als dat zo is, wacht ik nog even op beta 8 en betaal ik voor 1x. Ik kan wel een update gebruiken
Ik dacht namelijk dat dat alleen kon met een jaar abonnement. Maar omdat ze die nu niet meer hebben dacht ik dat het ook niet meer mogelijk was.
Zo werkt Spiril altijd toch?Hero of Time schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:16:
Tja, er is nogal wat verandert met het licentiemodel. Ik heb werkelijk geen idee meer om eerlijk te zijn. Kijk eens op het NL forum of stel je vraag daar.
Spiril is echter al een paar maanden MIA. Nu weet ik dat hij wat andere werkzaamheden heeft, zoals een kroeg oid, dus zo heel ongewoon is 't niet dat hij weer eens weg is. Maar wel jammer.
Maanden weg dan snel en paar beta's achter elkaar en weer maanden weg.
Over het extracted probleem...op het forum hebben meer mensen er last van, maar een antwoord wordt niet gegeven.
[ Voor 0% gewijzigd door Arjantje72 op 14-07-2015 23:26 . Reden: typo ]
Iets wat ik graag zou willen zien is een web frontend waar je een account kan maken zodat je derden ook toegang kan geven zonder dat ze de instellingen kunnen verkloten.
[ Voor 5% gewijzigd door Terrestrial op 17-07-2015 15:54 ]
Verwijderd
Je kangewoon kosteloos de laatste beta onbeperkt gebruiken. Zonder de search dan.pimpimmers schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 02:10:
[...]
Werkt dat nog steeds?
Ik lees pas net je berichtVerwijderd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:23:
[...]
Je kangewoon kosteloos de laatste beta onbeperkt gebruiken. Zonder de search dan.
Ik was al van plan om op de nieuw beta te wachten en dan 1 maand te betalen en dan kijken of ik die altijd kan gebruiken.
Maar nu lees ik ineens beter nieuws. Ik had net NL (5.0 Beta 12) op mijn schoon windows 10 gezet en zie ik het bericht dat NewsLeecher V7.0 voor iedereen GRATIS wordt
JepHero of Time schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:54:
Dat is nu bevestigd? Het laatste wat ik van Spiril hoorde voordat hij AWOL ging was dat hij er wel plannen voor had, maar niets concreets.
https://www.newsleecher.com/status/
quick status update :
It has been quite a while ( some months ) since the last NewsLeecher release, but development hasn't stopped!
The plan, from here on, is to get through the rest of the NewsLeecher V7.0 bugfix list and then release a final version within too long.
The NewsLeecher V7.0 client software will be FREE to use for everybody. We then hope that users will support us through subscribing to our ( inexpensiveUsenet service and/or the SuperSearch and SuperLeech services.
After NewsLeecher V7.0 has been released, we will start working on V8.0. We already have lots of ideas for V8.0 - including a major facelift to keep the user interface efficient and up-to-date.
Hoi!
Ik krijg bij de newsleecher-bots afwisselend herhalend de volgende statusmeldingen in kolom Action:
"Offline (connect on demand)", "Connecting to Server" en "Idle ( Transfer Scanned )".
En als ik met rechter muistoets op [login message] klik, krijg ik melding "Unable to Show Login Message, theris is no avaible login message, as the bot hasn't been connected to the server yet."
Terwijl ik in het verleden nooit problemen had met SSL.
Goeie instellingen: sslreader.eweka.nl, poort 563, en SSL aangevinkt.
Firewall uitgezet, ook geen succes.
Terwijl het met Grabit en Spotnet wel lukt.
Nope, forum werkt ook nog gewoon.Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 01:06:
Meer mensen ervaren dat de website van Newsleecher uit de lucht is?
Betreft expres verkeerd genoemde bestanden.
Mijn vraag is waar NewsLeecher data zet voordat het in de temp folder komt.
Als NewsLeecher "File_1.zip" van 234MB download, bestaat die file uit vele klein downloads van enkele Kbytes groot. (als ik dat juist begrepen heb)
Waar plaast NewsLeecher die kleine downloads voordat ze in Temp folder komen?
Ik download via een SSD en wil geen onnodige writes. Om die reden wil ik proberen de genoemde folder, als die bestaat, met een symbolic link oid naar een ander plaats leiden. Bv een kleine RAMdisk.
Bestaat een dergelijke folder? Zoja, waar?
Als de set klaar is met downloaden en R'n'E is klaar indien nodig, wordt deze tijdelijke map weer verwijdert.
Dit is overigens in de documentatie te lezen als 't goed is.
[ Voor 10% gewijzigd door Hero of Time op 20-08-2018 13:19 ]
Ik heb de juiste naam gevonden v/d kleine bestandjes (denk ik)
Eerst worden een grote hoeveelheid yEnc bestandjes gedownload.
Die worden geassembleerd tot bv en RAR file.
R'n'R gaat met die RAR files aan de slag waarna het resultaat in de opgegeven folder komt.
Is het mogenlijk om de '_newsleecher_temporary' folder elder te plaatsen? Een directe configuratie is daar niet voor. Maar misschien ergens in een .ini of registry?
Dat werkt wat beter dat een symbolic link.
Dank voor je antwoord.
Het zou me niet verbazen als het (eindelijk ?!) zo ver is gekomen eerlijk gezegd...
Stond ook met volle verbazing te kijken dat dit topic in mijn GoT Bookmarks opeens omhoog was geschopt
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Idd sinds dit weekend totaal niets meer. Geen supersearch, website down en ja de ontwikkelaar chrystal art software heeft voor zover ik weer geen website, tenminste ik heb het nog niet gevonden. Even opletten of de maandelijkse betaling gestopt wordt als het echt einde is.Pietertje schreef op maandag 18 november 2024 @ 09:46:
Newsleecher.com is down, supersearch in de app newsleecher doet het niet meer. Zijn er er compleet mee gestopt?
Yes we just had a hardware crash
Regards, Scuba NewsLeecher Email Tech Support
~[html]Problemen met aantal connecties of de snelheid die je haalt? Post dit in het juist topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1429019">Newsservers met binaries ~~~[deel 10]</a>; dus niet hier!~[/html]