Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:27

Sherlock

No Shit

Ik heb een vreemd probleem als ik bestanden aanklik in de supersearch, dan krijg ik een foutmelding, die kan je wegklikken en vervolgens zijn de bestanden gewoon te selecteren en te downloaden. Ik zal vanavond eens wat details opzoeken (exacte foutmelding en versienummer). Tenzij iemand anders dit bekend voorkomt en er een oplossing voor weet :)

Versie: 3.7 Final
Foutmelding is "opeens" niet meer te reproduceren..

[ Voor 9% gewijzigd door Sherlock op 04-01-2007 22:59 ]

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik heb nu ook alt.binz eventjes geprobeerd, en ik moet zeggen dat het me stiekem eigenlijk wel bevalt. Over een maand vervalt mijn newsleecher-license, dus misschien vind ik het wel een waardige vervanger die me 30 euro per jaar bespaart. ;)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

gday schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 01:53:
Ik heb nu ook alt.binz eventjes geprobeerd, en ik moet zeggen dat het me stiekem eigenlijk wel bevalt. Over een maand vervalt mijn newsleecher-license, dus misschien vind ik het wel een waardige vervanger die me 30 euro per jaar bespaart. ;)
Niets als je SS wil gebruiken in binz, dan moet je nog steeds een abbo daar hebben.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alt.binz is inderdaad een goed programma. Veel beter dan newsleecher waarvan 50 MB ram aan de zoveelste piracy beveiliging wordt gebruikt en de andere 5 MB voor het programma zelf. Netzoals de tig updates waarbij helemaal niets verbeterd wordt maar waarbij wel om de zoveel updates weer een andere licentie code moet worden aangevraagd. Tevens is het gewoon een sloom programma dat veel te veel ram en cpu verspilt. Ik gebruik de trail versie van newsbin pro om nzb's van headers te maken om die vervolgens te importeren in alt.binz die ze download en automatisch repareert. Geen cent betaalt aan een programma of bijvoorbeeld supersearch.
Tevens is Spiril gewoon een hypocriete man die de waarheid negeert. Om vervolgens zijn achterban te zien posten op het alt.binz forum. Zowel triest als belachelijk en ik ben dan ook blij dat ik newsleecher uiteindelijk niet gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:16:
alt.binz is inderdaad een goed programma. Veel beter dan newsleecher waarvan 50 MB ram aan de zoveelste piracy beveiliging wordt gebruikt en de andere 5 MB voor het programma zelf. Netzoals de tig updates waarbij helemaal niets verbeterd wordt maar waarbij wel om de zoveel updates weer een andere licentie code moet worden aangevraagd. Tevens is het gewoon een sloom programma dat veel te veel ram en cpu verspilt. Ik gebruik de trail versie van newsbin pro om nzb's van headers te maken om die vervolgens te importeren in alt.binz die ze download en automatisch repareert. Geen cent betaalt aan een programma of bijvoorbeeld supersearch.
Tevens is Spiril gewoon een hypocriete man die de waarheid negeert. Om vervolgens zijn achterban te zien posten op het alt.binz forum. Zowel triest als belachelijk en ik ben dan ook blij dat ik newsleecher uiteindelijk niet gekocht heb.
Bij updates niet veranderd? Denk dat je eens bij de verbeteringen moet kijken.
En die 2 topics? Die zeggen dus absoluut helemaal niets eigenlijk, ik zou eerder voor een gefrustreerde Newzbin devver gaan, dan voor een kopierende newsleecher gaan.
Newsleecher is gewoon een makkelijk programma met bijv autounpack erbij, ik zie wat leuks op een indexsite, ik download de nzb, mail die naar huis en als ik thuis kom staat er een uitgepakte download voor me klaar.
Soms is sabnzbd makkelijker, soms newsleecher. Als ik 25 dollar per maand betaal voor giganews is 30 dollar per jaar voor SS ook geen probleem.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:28
MeNTaL_TO schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:50:
[...]

Niets als je SS wil gebruiken in binz, dan moet je nog steeds een abbo daar hebben.
De ingebouwde searchengines (binsearch, yabse,...) werken even goed als SS, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

MeNTaL_TO schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:50:
[...]

Klopt, ik gebruik de Supersearch ook binnen alt.binz via de LicenseID van Newsleecher, maar ik moet zeggen dat binsearch eigenlijk net zo goed werkt, en soms zelfs beter aangezien ik heel af en toe iets niet kan vinden via de Supersearch maar wel via binsearch. :? Niet vaak hoor, maar heeeel af en toe. Andersom ben ik nog nooit tegengekomen.

Het enige verrotte is het ernstig gebrekkige Engels op de website van alt.binz. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door gday op 15-01-2007 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3.8 Beta 9 - Released 16 Jan 2007
---------------------------------
+: Added option to move empty (index) PAR2 files to the top
if the transfer queue when added.
*: This beta uses quite a lot less CPU resources compared to
the previous betas, due to a change in the licensing system.
*: Many smaller improvements. (Sort order in the integrated
explorer view is saved now, etc.)
*: The /settingsFile switch has been replaced with a non-switch
solution for pointing NewsLeecher to a non-default settings
file. More info on that here:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=12413
!: Fixed a bug where NewsLeecher would show an error message
when opening doubleclicked .NZB files.
!: The small statusbar bandwidth graph didn't always work.
This has been fixed.
!: Lots of smaller bugfixes.
Het wordt dat dat dit een final versie wordt, zodat er eindelijk eens gestart kan worden met het automatisch downloaden en repareren van PARs.

Huh? Ik heb deze net geïnstalleerd en zag bij het starten in het splash-screen iets van repairNextract voorbij komen. Dat zit er toch nog niet in? :?

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 16-01-2007 22:37 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:35
NewsLeecher v3.8 Beta 9 is now available for download. Check out the version history for more info.

Also, we've been working hard on getting the first beta of v3.9 ready. It implements fully automatic PAR/RAR repairing and extraction and is *almost* ready to be released. So stay tuned!
Normaalgezien niet dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
MeNTaL_TO schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:22:
[...]
Newsleecher is gewoon een makkelijk programma met bijv autounpack erbij, ik zie wat leuks op een indexsite, ik download de nzb, mail die naar huis en als ik thuis kom staat er een uitgepakte download voor me klaar.
Hoe krijg jij Newsleecher zover dat ie een .nzb uit je email haalt en na het downloaden autounpack opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb een vraagje, ik heb newsleecher gekocht maar op een van onze PC's blijft supersearch maar op Initializing staan zodat je niet kunt zoeken. Ik heb google al nagezocht maar ik krijg niks gevonden.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kavorka schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:50:
[...]

Hoe krijg jij Newsleecher zover dat ie een .nzb uit je email haalt en na het downloaden autounpack opstart?
Volgens mij haalt autounpack de NZB uit je mail, vervolgens kan deze in NewsLeecher worden geladen en na afloop zal autunpack het gedownloade PARren en unRARren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
FiXeR.nl schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:43:
Ik heb een vraagje, ik heb newsleecher gekocht maar op een van onze PC's blijft supersearch maar op Initializing staan zodat je niet kunt zoeken. Ik heb google al nagezocht maar ik krijg niks gevonden.

Iemand enig idee?
Kan je pingen naar www.newsleecher.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
;) Ik heb het probleem idd gevonden dankzij jouw reactie! :D , de hosttable stond verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Och, ik sprak uit ondervinding, da's alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

FiXeR.nl schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:52:
[...]

;) Ik heb het probleem idd gevonden dankzij jouw reactie! :D , de hosttable stond verkeerd.
met andere woorden, je hebt een keer een niet zo legale versie gebruikt?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Hoeft niet. Ik heb nooit een illegale versie gebruikt, maar omdat de supersearch hier niet over het bedrijfsnetwerk gaat ( :P ) heb ik ook even moeten zoeken voor ik doorhad dat ik die via mijn wireless over de adsl moet routen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Nou waarschijnlijk wel, want je hosts-file heeft niets met routing te maken, maar uitsluitend met hostname-lookup :Y) Aan de andere kant, ik houd ook niet van software die ongevraagd een verbinding naar buiten maakt, zelfs als het legitieme software is ... In de meeste gevallen zoek ik gewoon een alternatief programma, maar anders mod ik de hosts-file ook, gewoon uit principe.

Vind de nieuwe beta wel wat vlotter en 'more responsive', al blijft het traag opstarten en teveel (imho) RAM gebruiken. Hopelijk is de final nog een stukje beter ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ja, mijn eerste gedachte was ook: die heeft een keertje Newsleecher illegaal gebruikt. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
newsleecher 3.8 is naar final verandert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @rno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 13:17

@rno

- JT- NL medic

3.8 Final - Released 25 Jan 2007
--------------------------------
#: The setup archive of this final release is around 40% smaller
than the setup archive of the v3.7 final.
#: While this release will work on Microsoft Vista without
problems for the vast majority of users, there are still a very
few issues (mostly license key related) which might cause
problems for some users under Vista. We're planning on getting
the last Vista related issues fixed in the upcoming v3.9
series.
+: Specific entries in the 'Quick Search' filter dropdowns in
NewsLeecher can now be deleted, using the DEL key:
http://www.newsleecher.com/forum/viewtopic.php?t=12532
!: Even if no NZBs were imported, NewsLeecher would auto reconnect
if the NZB scanner was enabled and the 'Auto Connect on NZB
Import' option was turned on. This has been fixed.
: The status for the same articles differed when shown in
the SuperSearch pane and in the Articles pane. This has
been fixed.
Plus we plan on releasing the first beta of the v3.9 series, with fully automatic RAR / PAR2 support, within the next 48 hours time, so stay tuned!
Ze zijn goed bezig... :)

acteur in Joint Tweakers The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
@rno schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:24:
[...]

[...]

Ze zijn goed bezig... :)
Vooral dat laatste, die beta van 3.9; die gaan we gelijk gebruiken 8)
Ik gebruik nu parNrar, maar als alles in 1 progsel zit is dat veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die de beta al heeft gevonden?

Die moet er echt gelijk op, vandaag nog :9
Ik zat hier al jaren op te wachten (nouja, overdrijven is ook een vak). Kan mijn Auto Unpack eraf, ik heb meer vertrouwen in Newsleecher.

Wat een top programma is het ook, ik zat te twijfelen of ik mijn licentie zou vernieuwen (heb nog wel een paar maand), maar die keuze is nu al gemaakt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: excuus, foutje gemaakt. Ik wil te graag de nieuwe beta en ik dacht dat ik een link gevonden had, maar helaas.... de 48 uur zijn wat mij betreft voorbij... maarja, wat doe je eraan

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2007 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 21:43:
edit: excuus, foutje gemaakt. Ik wil te graag de nieuwe beta en ik dacht dat ik een link gevonden had, maar helaas.... de 48 uur zijn wat mij betreft voorbij... maarja, wat doe je eraan
ik zie idd ook alleen maar de final, zal eens op het forum kijken of die daar wel staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 21:47:
[...]

ik zie idd ook alleen maar de final, zal eens op het forum kijken of die daar wel staat
ik kreeg net het fantastische idee om de tijd dat het bericht gepost is (dat het binnen 48 uur online staat) te vertalen (de beat tijd naar onze tijd). Het bericht is don 22:55 geplaatst, ze hebben dus nog 1 uur om hem online te zetten...

ik was dus weer te snel met posten... maar dit is ook zo'n must have beta, ik kruip over een uurtje nog een keer achter mijn pc, ik vind het zeker de moeite waard om te testen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even geduld hebben nog :)

Ik ga hem zo ook meteen checken, ben benieuwd of het al goed werkt zonder al teveel bugs :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Hij is er hoor :P

En jep, het lijkt lekker te werken *O*

[ Voor 22% gewijzigd door gday op 28-01-2007 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is niet veel verandert in de nieuwe beta, maar dit is wel de moeite:
.9 Beta 1 - Released 27 Jan 2007
+: *BIG ADDITION*: NewsLeecher now implements a new feature called
Repair'n'Extract (RnE) which makes article verification,
repairing and extracting fully automatic.
Note that this is an early beta so the feature might still
contain various bugs. Bugfixes and more RnE funtionality will
be implemented in the forthcoming betas.
_O_

Uhmz, ik snap het niet helemaal: ik heb iets kleins gedownload om te testen (uiteraard nadat in de RnE-instelling aan heb gepast), maar nu gebeurt er niets. Moet ik nog iets bijzonders doen om RnE te triggeren? :?

LaMa, ben er al aan uit: er is een verstopt tabblad. :Y)

[ Voor 21% gewijzigd door pven op 28-01-2007 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook en gelijk een foutje gevonden!

De repair functie kan niet de samenvoeg functie van par2 gebruiken. Ik heb een filmpje (avi bestand) dat in 10 stukken geknipt is. Er zitten geen fouten in. Als je quickpar gebruikt krijg je een knop samenvoegen, newsleecher kent deze optie nog niet in deze beta.

Komt er vast aan, maar het is nog niet helemaal optimaal. Voor de rest werkt het goed, de processorkracht die hij gebruikt is in iedergeval lager dan ik verwacht had. Ik kan nog goed op mijn pc werken terwijl hij aan het controleren is. Het aantal gigabytes wat ik nu download zal een stuk minder worden. Normaliter downloade ik namelijk alle par2 sets standaard, nu kan ik newsleecher ze in paused modus laten importeren en het programma unpaused ze zelf als ze nodig zijn, heerlijk! Ik hoop alleen dat ze dan ook uit mijn que verdwijnen, maar dat heb ik nog niet kunnen testen.

Voor de rest werkt het zo perfect, ik ga mijn licentie nu voor 2 jaar verlengen, dat hebben ze verdiend. Ik ga er vanuit dat de samenvoeg functie nog wel komt (al komt die maar zelden voor op usenet).

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meesten van jullie weten het vast wel, maar voor mij was het nieuw:

Je kan nu ook voor minder dan € 2,50 in de maand newsleecher en supersearch afnemen. Je kan per maand gewoon opzeggen met een cancel knopje op de site.

Ideaal dus! Ik heb dit abonnement genomen en mijn huidige abonnement (zonder supersearch) hierdoor vervangen. Op jaarbasis 30 euro voor newsleecher is een bedrag dat ik graag betaal, ook al zijn er illegale versies in omloop die ook wel moeten werken, dit goede werk wil ik belonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tot nu toe werkt de nieuwe functie perfect hier, zeer netjes voor de eerste beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik wacht nog wel even tot de eerste bugs eruit zijn, ik draai nog tot volle tevredenheid 3.7F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat newsleecher nu ook verder met de rest die je in de lijst hebt staan ? Wat ik bedoel is : stel je hebt 2 films in de wachtrij staan, hij checked bij de eerste film wat je nodig hebt en laat de rest van de de par2 files op paused staan. Gaat hij dan verder met het downloaden van de 2e film en laat hij de paused par2's ongemoeid (dwz die download hij dan niet ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Deze link zorgde er bij mij voor dat het Repair'n Extract aan de gang ging:

http://www.newsleecher.co...&postdays=0&postorder=asc

(and I love it!!!)

[ Voor 10% gewijzigd door NaN op 28-01-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 11:54:
Gaat newsleecher nu ook verder met de rest die je in de lijst hebt staan ? Wat ik bedoel is : stel je hebt 2 films in de wachtrij staan, hij checked bij de eerste film wat je nodig hebt en laat de rest van de de par2 files op paused staan. Gaat hij dan verder met het downloaden van de 2e film en laat hij de paused par2's ongemoeid (dwz die download hij dan niet ?)
dit kun je instellen, ik heb pars standaaard op pauze staan en NL download dan alleen de pars die je nodig hebt (ook intestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik net met supersearch ben begonnen heb ik de volgende vraag:

Als ik een .nzb file binnenhaal, dan stopt newsleecher deze heel handig in zijn eigen folder gelijk. Maar als ik bestanden selecteer met supersearch en dan CTRL + D indruk, dan gaat hij ze wel downloaden, maar stopt ze niet in aparte folders. Na het parren en rarren weer wel, maar in de tussentijd niet en dat maakt mijn harde schrijf erg onoverzichtelijk.

Als oplossing zie ik alleen om eerst een .nzb te maken van de supersearch resultaten, maar dat lijkt mij dubbelop.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ctrl+S doen, da's Smart Leech, dan zet hij ze wel in een folder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai newsleecher v 3.9 beta 1 onder Vista Home Premium.
Echter krijg ik steeds de 502 error als ik wil connecten met mijn newsserver.
Wat ik al heb gedaan:

Oudere versies geprobeerd.
newsleecher.exe laten runnen als admin.

Maar ik kom er nog steeds niet uit.
Help anyone? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt een oude versie dan wel goed? (Dat haal ik niet uit je post.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:17:
Werkt een oude versie dan wel goed? (Dat haal ik niet uit je post.)
Nee oudere versies zoals 3.0 werken ook niet.
De username en password zijn 100% juist.
NewbinPro werkt trouwens wel dus het moet aan newsleecher liggen..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:44:
Ctrl+S doen, da's Smart Leech, dan zet hij ze wel in een folder ;)
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Die Repair'N'Extract is goed en wel, maar als ik er 20 dingen ingooi, wordt alles hier zo traag als een slak :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
MaCk- schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:48:
ik gebruik sinds kort alt.binz nadat ik grabit en newsleecher vrij lang heb gebruikt.
En ik wil niet meer terug!

dit is een vroege beta en ziet er nog vrij simpel uit, maar de features zijn voor mij voldoende!
- ingebouwde search engines
- automatisch par controleren en dan benodigde par bestanden downloaden en repareren + uitpakken.
(net als hellanzb voor linux)

voor degene die wat nieuws willen proberen: klik
Mag ik je heel veel succes wensen?

Not Found
The requested URL /alt.binz/index.php was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:16:
Ik herinner me de TopGun scene nog.... BULLShit :)
Maar wat jij zegt over hypocriet e.d. is simpelweg niet waar. Ik kan hem mailen, hij is juist een enorme supporter en staat altijd open voor feature requests en wishlist aanmeldingen.
Ik gebruik het sinds V2 en moet zeggen, de vooruitgang is enorm. Als je geen hoog CPU/Kernel usage wil moet je geen Beta's draaien (debug code). Dus je argumentatie mag wel wat beter i.p.v. het herhalen van geklaag van een ander..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik vind het wel jammer dat als je instelt dat Newsleecher na het downloaden een bepaald commando moet uitvoeren of zichzelf moet afsluiten of de PC moet afsluiten, dat ook gebeurt voordat Repair'n'Extract z'n werk heeft gedaan. :P Maar dat zal nog wel goedkomen in een volgende versie neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
V3.9b1 werkt perfect hier :)
Weet iemand wat het betekend als j een vinkje zet bij: Monitor, bij de RnE tab?

Edit:
Jammer dat hij de par-bestanden in de qeue niet verwijderd als hij klaar is; die heb je toch niet meer nodig.

[ Voor 36% gewijzigd door TheovdS op 29-01-2007 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
gday schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:14:
Ja, mijn eerste gedachte was ook: die heeft een keertje Newsleecher illegaal gebruikt. :')
;) Ik geef het ook eerlijk toe. Maar goed, als ik een PC fijn vind koop ik het ook echt, net als newsleecher. _/-\o_

Maar hoe weten jullie dat zo goed ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheovdS schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:43:
Edit:
Jammer dat hij de par-bestanden in de qeue niet verwijderd als hij klaar is; die heb je toch niet meer nodig.
Die optie komt in de nieuwe beta erin, althans dat haal ik uit het forum. Iedereen wil deze functie en hij is al erg vaak aangevraagd.

Ik zit zelf op een knopje pauze te wachten. Geen pauze voor het downloaden (die bestaat natuurlijk al), maar een knopje voor pauzeren van het rarren/parren. Als ik nu op de pauze knop drukt gaat dat proces door en moet ik newsleecher afsluiten waardoor hij volgens mij ook opnieuw met repareren en dergelijke moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:08:
Ik draai newsleecher v 3.9 beta 1 onder Vista Home Premium.
Echter krijg ik steeds de 502 error als ik wil connecten met mijn newsserver.
Wat ik al heb gedaan:

Oudere versies geprobeerd.
newsleecher.exe laten runnen als admin.

Maar ik kom er nog steeds niet uit.
Help anyone? ;(
Ik had precies hetzelfde probleem.

Na het een aantal zaken te hebben probeerd heb ik het probleem weten te tackelen door mijn Linksys router (RV042) te vernieuwen van een firmware.

In de release notes stond ook de volgende fix:

Issues Fixed:
1. Fixed the TCP Window Scaling issue with Windows Vista.

Wellicht dat dit je verder kan helpen.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:03
Ik draai sinds gister ook Windows Vista Home Premium, met newsleecher 3.8 final. Maar nu is normaal gesproken mijn download snelheid rond de 320kb/s, is het nu in newlseecher maar 250kb/s. Mijn providers is XS4all. Iemand die hier ook last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik probeer via de members site een nieuwe code voor versie 3.8F te krijgen, maar ik krijg een leeg scherm te zien waar de code zou moeten staan. Dit gebeurt zowel in IE als in FF

Bekend probleem?

edit: Ja dus

[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 16-02-2007 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

is het ook mogelijk in 3.9b1 om Repair n Extract uit te schakelen :? Heb namelijk geen duidelijke optie hiervoor gevonden.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Op de Repair 'n Extract-tab staat toch gewoon een vinkje disable? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Fire69 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:04:
Op de Repair 'n Extract-tab staat toch gewoon een vinkje disable? :?
mss kijk ik op de verkeerde plek maar ik zie hier nergens "disable" staan. :?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5a98c7191e482988335dcfdeff93c6f2/full.jpg

EDIT: laat maar... Thx, het woord tab zette me aan het denken. Ik heb de beta gewoon over de 3.8final geinstalleerd en deze tab werd niet automatisch zichtbaar. Ik nam automatisch aan dat het onder opties moest zitten... :o

[ Voor 24% gewijzigd door Help!!!! op 27-02-2007 12:48 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Help!!!! schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:46:
[...]

mss kijk ik op de verkeerde plek maar ik zie hier nergens "disable" staan. :?

[afbeelding]

EDIT: laat maar... Thx, het woord tab zette me aan het denken. Ik heb de beta gewoon over de 3.8final geinstalleerd en deze tab werd niet automatisch zichtbaar. Ik nam automatisch aan dat het onder opties moest zitten... :o
Jup, is een veel gemaakte fout. Stond Repair&Extract uberhaubt wel aan dan? Hoe heb j dat gedaan dan? :P (staat namelijk standaard uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

TheovdS schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:52:
[...]

Jup, is een veel gemaakte fout. Stond Repair&Extract uberhaubt wel aan dan? Hoe heb j dat gedaan dan? :P (staat namelijk standaard uit)
Er stond bij mij een vinkje bij enabled dus stond het blijkbaar toch aan. Hoe ik, en of ik, dat gedaan heb is mij ook onduidelijk :o

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Newsleecher 3.8 en 3.9 geprobeerd op Vista Ultimate en Vista Home Premium.
Krijg hem niet aan de praat.
Zo ongeveer bij alle files krijg ik Part format: "Unknown" te zien.

Moet aan NL liggen want met Newsbin krijg ik wel alles binnen.

Iemand hier een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoebe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01 16:15
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:36:
[...]

Die optie komt in de nieuwe beta erin, althans dat haal ik uit het forum. Iedereen wil deze functie en hij is al erg vaak aangevraagd.

Ik zit zelf op een knopje pauze te wachten. Geen pauze voor het downloaden (die bestaat natuurlijk al), maar een knopje voor pauzeren van het rarren/parren. Als ik nu op de pauze knop drukt gaat dat proces door en moet ik newsleecher afsluiten waardoor hij volgens mij ook opnieuw met repareren en dergelijke moet beginnen.
Als NL al is begonnen met repairen / extracten kun je dat idd alleen stoppen door NL te stoppen.

Maar ik download en brand voornamelijk op de laptop. Als ik dan weet: ik ga een film kijken op de laptop, dan zet ik de repair en extract functie met het vinkje in het tabblad uit. Als ik dan wegga, dan zet ik die vinkjes weer aan zodat hij op dat moment de nog niet gerepairde/extracte bestanden begint te repairen enzo. Dat vind ik wel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in 1x een applicatie BUG gekregen met newsleecher 3.9 beta 1.
Er staat nog iets in mijn queue lijst wat ik wil verwijderen maar zodra ik dat wil doen krijg ik die applicatie BUG en loopt het hele programma vast en kan ik niks meer doen.
Toen had ik het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar die lijst en alle servers blijven er gewoon instaan:S en ik kan ook helemaal niks anders meer vinden om van newsleecher teverwijderen.
Kan iemand mij helpen om alles van newsleecher teverwijderen?
Ik gebruik windows vista home premium.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:46:
Ik heb in 1x een applicatie BUG gekregen met newsleecher 3.9 beta 1.
Er staat nog iets in mijn queue lijst wat ik wil verwijderen maar zodra ik dat wil doen krijg ik die applicatie BUG en loopt het hele programma vast en kan ik niks meer doen.
Toen had ik het programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar die lijst en alle servers blijven er gewoon instaan:S en ik kan ook helemaal niks anders meer vinden om van newsleecher teverwijderen.
Kan iemand mij helpen om alles van newsleecher teverwijderen?
Ik gebruik windows vista home premium.

alvast bedankt.
Ik zal de volgende directory ook maar eens verwijderen:
C:\Users\%username%\appdata\Roaming\NewsLeecher
Daar staat alle data van Newsleecher in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt man.
nu is alles weer weg en kan ik newsleecher weer gebruiken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Hebben jullie er ook zo'n last van dat je om de 2 dagen weer opnieuw je key in moet voeren in Newsleecher? :r

Ik ben het onderhand beu. Hij schakelt weer terug op Trial Mode, en dan kan ik weer op newsleecher.com m'n key fetchen en invoeren in Newsleecher. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ hierboven: wat heeft support je erover gemeld?

Overigens heb ik er geen last van (versie 3.9 beta 1).

[ Voor 37% gewijzigd door pven op 09-03-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:59

Nakebod

Nope.

Toevallig eens een illegale versie geprobeerd gehad op die pc?
Ik heb het volgens mij wel eens op het NL forum langs zien komen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

pven schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 23:50:
@ hierboven: wat heeft support je erover gemeld?

Overigens heb ik er geen last van (versie 3.9 beta 1).
Daar moet ik nog contact mee opnemen. Ik heb ff rondgeneusd op het forum van Newsleecher en las er wel wat over maar alleen over oudere versies. Ik wilde het hier ook even vragen om te kijken of ik niet de enige ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Nakebod schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:01:
Toevallig eens een illegale versie geprobeerd gehad op die pc?
Ik heb het volgens mij wel eens op het NL forum langs zien komen.
Nope, heb het nooit illegaal gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
3.9 Beta 2 - Released 15 Mar 2007
+: All the search filters inside NewsLeecher have been replaced
with new ones. The search filter syntax is now the same as the
syntax used by SuperSearch, which means that it's possible to
exclude specific words, etc.. Help buttons next to the search
filters have also been added.
+: Added a new option to cancel all 'paused' articles in the
transfer queue, when NewsLeecher is closed down. The option
can be accessed from the transfer queue toolbars 'cancel'
submenu.
+: (RnE) Added an option to cleanup the transfer queue for
unneeded PAR2 Set articles when the Set has been successfully
processed. Option can be accessed from:
"Options -> Repair'n'Extract -> Delete Unneeded Articles from
Queue"
*: (RnE) When using the Repair'n'Extract "Find in SuperSearch"
feature, NewsLeecher used to search the current category and
set the max-days to "30". This has been changed so the
search category is auto-set to "General", and the max-days is
set to the highest possible days value (currently "120").
*: Lots of users pressed the cancel buttons on the queue toolbar
by mistake, so the queues "Cancel All" / "Cancel Paused" and
"Cancel Selected" buttons have now been moved to a submenu on
the queue toolbar.
!: Fixed a bug where the Download Pausing Filter was ignored when
importing articles to the transfer queue from NZB files.
!: (RnE) Fixed a Repair'n'Extract bug where the RAR unpacking would
enter a repeated loop if one or more of the RAR archives were
corrupt or password protected.
!: (RnE) Fixed a bug where NewsLeecher would strip the first subject
character when using the Repair'n'Extract "Find in SuperSearch"
feature.
!: (RnE) Repair'n'Extract is now automatically paused (disabled) if
there's too little diskspace for auto unpacking archives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Nice changelog :)
Mijn que staat geregeld vol met allemaal par2 files van files die al lang binnen zijn en unpacked zijn.
Een handige optie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:20:
Nice changelog :)
Mijn que staat geregeld vol met allemaal par2 files van files die al lang binnen zijn en unpacked zijn.
Een handige optie dus.
hier eender, zeer handig dat dit er nu in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal hem binnenkort eens installeren, ziet er goed uit.

Is nu ook dat gedoe met een volle recycle-bin opgelost? (Wat eigenlijk geen bug was maar 'intended behaviour'.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Volle recylcle bin?
Dat hij de unpacked bestanden wel delete, maar niet delete delete? :)
Heb afaik nog nooit bestanden uit mijn binnetje moeten gooien omdat NL daar wat neer heeft gezet.

Waar ik wel last van heb, ofja.. last, meestal download ik toch uit dezelfde groepen, is dat als een download compleet is, met RnE uitgepakt was, er alleen nog een lege par2 in de map over bleef.
Van mij mag die par2 ook wel weg, en als de map verder leeg is mag die ook wel weg eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Mijn bin zit ook regelmatig vol met afgedankte RARs inderdaad. Hoop dat dat ook in te stellen is nu.

Edit: Heb het even gegest, en PARs worden netjes uit de Queue gehaald, maar verwerkte bestanden belanden nog steeds in de recycle bin. -O-

[ Voor 41% gewijzigd door gday op 15-03-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Huh? :?
In 3.9b1 al kan je bij Options - RnE - After successful Extraction: gewoon instellen of hij ze (archives en par2 dus) in de recycle bin moet gooien of helemaal deleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:20
gday schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:01:
Mijn bin zit ook regelmatig vol met afgedankte RARs inderdaad. Hoop dat dat ook in te stellen is nu.

Edit: Heb het even gegest, en PARs worden netjes uit de Queue gehaald, maar verwerkte bestanden belanden nog steeds in de recycle bin. -O-
Hij staat bij mij ook op permanent verwijderen, maar toch gooit hij alles in de prullenbak. Misschien Vista gedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zou wel kunnen, NL en Vista zijn nog niet zo'n goeie vriendjes...
Eerste install van Vista vroeg hij bij elke start van NL achter mijn key die hij vervolgens niet in de registry kon schrijven.
Na een reinstall (beta-image van hier op't werk) doet hij dat wel goed, maar blijft het splash-screen 20sec hangen, waarna hij gewoon vrolijk verder gaat. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fire69 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:58:
Huh? :?
In 3.9b1 al kan je bij Options - RnE - After successful Extraction: gewoon instellen of hij ze (archives en par2 dus) in de recycle bin moet gooien of helemaal deleten.
Klopt dat die optie erin zit, maar Spyril heeft aangegeven dat hij bewust de archives nog naar de recycle bin verplaatst om te voorkomen dat er per ongeluk bestanden worden verwijderd ofzo. Ik had gehoopt dat dit in 3.9b2 recht was gezet, maar het lijkt er nog niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

I-King schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 22:03:
[...]

Hij staat bij mij ook op permanent verwijderen, maar toch gooit hij alles in de prullenbak. Misschien Vista gedrag?
Nee, ik heb het in Vista én in XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplossing voor de prullenbak:

rechtermuisknop op de prullenbak (gewoon op je bureaublad in Windows) en vinkje zetten dat er niks in mag, enige nadeel is dat er dan nooit meer wat in de prullenbak komt, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 09:28:
Oplossing voor de prullenbak:

rechtermuisknop op de prullenbak (gewoon op je bureaublad in Windows) en vinkje zetten dat er niks in mag, enige nadeel is dat er dan nooit meer wat in de prullenbak komt, maar dat terzijde.
Ja, zo deed ik het vroeger ook, maar toen gooide ik stiekem toch wel vaak dingen weg die ik achteraf gezien niet weg had willen gooien, dus ik wil toch liever m'n recycle bin behouden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Met de laatste versie (3.9 b2) werkt bij mij het 'show pauses' knopje in de queue niet meer; hij laat altijd alles zien (inc. paused dus); andere mensen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheovdS schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:19:
Met de laatste versie (3.9 b2) werkt bij mij het 'show pauses' knopje in de queue niet meer; hij laat altijd alles zien (inc. paused dus); andere mensen hier ook last van?
hmm werkt hier wel goed, welke windows heb je? xp sp2 hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:21:
[...]

hmm werkt hier wel goed, welke windows heb je? xp sp2 hier.
Windows Vista Business 32b. Bij de vorige versie werkte het wel gewoon;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheovdS schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:00:
[...]

Windows Vista Business 32b. Bij de vorige versie werkte het wel gewoon;
Mischien een bug die alleen bij vista optreed, want op xp heb ik er geen last van. Zal straks eens naar vista booten en kijken of ik het dan ook heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag iets stoms gedaan zeg. Per ongeluk m'n download-queu overschreven met een oude, en ik kan de goeie nu niet meer terugkrijgen.

Heb al vanalles geprobeerd. Met een recovery-programma heb ik het bestand !!default!!.nc2 terug kunnen krijgen, maar blijkbaar heb je daar een bijhorend !!default!!.nc1 bestand voor nodig. Als ik het .nc2 bestand terug zet in de map cachev3/download dan blijft de queue leeg en NL schrijft nieuwe .nc1 en .nc2 bestanden.

Ik zou hem graag terug hebben, want er stonden nogal wat dingen in. Op het NL-forum niks kunnen vinden hierover.

Ik heb NL 3 b8.

Weet iemand misschien hoe je zo'n bijhorend .nc1 bestand kan krijgen/maken of zijn er andere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:31
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:06:
Ik heb vanmiddag iets stoms gedaan zeg. Per ongeluk m'n download-queu overschreven met een oude, en ik kan de goeie nu niet meer terugkrijgen.

Heb al vanalles geprobeerd. Met een recovery-programma heb ik het bestand !!default!!.nc2 terug kunnen krijgen, maar blijkbaar heb je daar een bijhorend !!default!!.nc1 bestand voor nodig. Als ik het .nc2 bestand terug zet in de map cachev3/download dan blijft de queue leeg en NL schrijft nieuwe .nc1 en .nc2 bestanden.

Ik zou hem graag terug hebben, want er stonden nogal wat dingen in. Op het NL-forum niks kunnen vinden hierover.

Ik heb NL 3 b8.

Weet iemand misschien hoe je zo'n bijhorend .nc1 bestand kan krijgen/maken of zijn er andere oplossingen?
Wat voor download que had je dan wel niet als het bestand dan zo belangrijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook zo'n gedonder met de search functie? Hij werkt anders (lastiger naar mijn mening) en ik krijg echt vaak de melding dat dat ding down is (en dan na 10 keer proberen doet hij het opeens weer)...

Ik ben er steeds minder te spreken over. Ik betaal er elke maand voor, maar echt lekker werkt het niet. Ik had mijn index website abonnement willen opzeggen, maar denk er nu over om newsleecher maar te stoppen zodra de nieuwe final uitkomt (die ik dan legaal mag blijven gebruiken de rest van mijn leven) en het verder met behulp van die indexsite ga doen. Die werkt in iedergeval altijd.

Edit: ik ben niet de enige zie ik op het newsleecher forum, diverse boze reacties en de service wordt flink afgekraakt.. Hij schijnt al 2 dagen down te zijn lees ik...

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Staat al op het forum van newsleecher.com, snoekie.

Edit: ah, dat had je zelf ook al gezien. Het is trouwens langer dan 2 dagen.

[ Voor 43% gewijzigd door gday op 21-03-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gday schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:14:
Staat al op het forum van newsleecher.com, snoekie.

Edit: ah, dat had je zelf ook al gezien. Het is trouwens langer dan 2 dagen.
Nou, hopelijk krijgen we weer een week gratis ofzo :P , dat gebeurde in de beginperiode van supersearch ook wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Lijkt me wel stiekem dat je weer extra dagen krijgt.
Een beetje NZB's gebruiken :( Pre-historisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NL (3.9b2) vliegt er bij mij om de paar minuten uit. Het is een crash zonder melding of wat dan ook.

Meer mensen die hier last van hebben? :/

Het lijkt er op dat het purgen van wat groepen heeft geholpen. Raar ...

Het werkt toch niet, de afgelopen uren is NL weer een paar keer gecrashed.

[ Voor 35% gewijzigd door pven op 25-03-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer die Spiral gast van newsleecher terug is? Hij moet de supersearch repareren, maar is op vakantie begrijp ik van het forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

af en toe laat die sommige pars er nog in staan. Sommige films wel, andere niet. Vaag.

met de laatste beta that is...

Hebben jullie ook het gevoel dat NL en met name RNE meer cpu trekt dan wanneer je handmatig quickpar draait en dan uitpakt met winrar? Pc lijkt soms (niet vaak gelukkig) wat laggy wanneer RNE aan de gang is

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Die RNE trekt mijn volledige pc de soep in :(
(Pentium-M 2.13 met 1gig RAM zou het toch moeten trekken denk ik zo...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:04

Magic666

No one's neighbour!

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:35:
Iemand enig idee wanneer die Spiral gast van newsleecher terug is? Hij moet de supersearch repareren, maar is op vakantie begrijp ik van het forum...
van het forum: Actually I'm going on vacation the exact same week! Skiing in Canazei between 17th-24th. But I'll check the PM every day and also keep an eye on the email inbox for urgent support mails.

I'll put a vacation notice on the support page, recommending users to use the forums instead of email support if possible.

(Spiril that is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supersearch werkt toch goed op het moment? althans op het moment geen problermen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:04

Magic666

No one's neighbour!

van de website:

Mar 26, 2007, @697 .beats
During the next day or two, we will be working on fixing a few SuperSearch load related problems. The fixing might result in a few shorter service inconsistencies and downtimes. When done, the issues where some users, were periodically unable to receive a reply from SuperSearch, during peak hours, should be gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Ik heb een vraagje.. Ik heb 3.9 beta geloof ik, met dat automatisch uitpakken e.d. (even de naam vergeten). Ik had eerst onderin zo'n mooi schermpje met de threads erin, en een snelheidsbegrenzer. Die is nu weg.

Enig idee hoe ik hem terug moet halen?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Helemaal rechts onderaan op het vergrootglas klikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Fire69 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:27:
Helemaal rechts onderaan op het vergrootglas klikken. :)
Of de Z-toets indrukken.
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste

Let op:
~[html]Problemen met aantal connecties of de snelheid die je haalt? Post dit in het juist topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1429019">Newsservers met binaries ~~~[deel 10]</a>; dus niet hier!~[/html]