Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.638 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt omdat je het punt maar niet wil snappen. Jij vind alles wat nintendo doet schijnbaar goed. Fijn voor jouw, ik zeg alleen dat het hele idee achter de wii verkloot word door de prijzen.

Leg mij bv eens uit waarom ik straks 60 euro voor een game moet betalen, hetzelfde als een ps3/x360 game, terwijl alle dingen zoals HD die zogenaamd erg veel geld zouden kosten niet aanwezig zijn?

Ik krijg namelijk het idee dat de kosten wel lager zijn, maar dat nintendo het idee van goedkope prijzen heeft omgedraaid in wel lagere kosten maar dezelfde prijs = giga winst voor ons. Leuk als je nintendo heet maar ik ben het als nintendo fan een beetje zat om iedere keer maar weer ''belazerd'' te worden door nintendo.

Je kan wel zeggen koop het dan niet, maar ik vind de wii juist wel cool en wil er graag een hebben, alleen vind ik de prijs gewoon te hoog als je kijkt naar wat je krijgt en daarom ben ik boos. Mijn hart zegt : hebben mijn verstand zegt: te duur. Het is een beetje zoals met supercars, niemand legt met zijn gezonde verstand 1miljoen neer voor een auto, maar uit liefde verkopen die dingen toch, en uiteindelijk is het vaak nog zo dat het het geld nog waard is ook, maar dat neemt nogsteeds niet weg dat de prijs idioot is (vergelijking klopt niet helemaal aangezien een supercar iets exclusiefs en unieks is terwijl de wii gewoon een massa product is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:33:
GOEDKOPE FAMILIE CONSOLE

Maargoed jammer dat ook op t.net al van die die-hard extremisten zitten die koste wat het kost hun merkje verdedigen. Punt blijft gewoon dat a) de wii duur is als je kijkt naar wat je krijgt en b) de software ook nog eens duur is terwijl nintendo goedkope software had belooft (dat was ook de reden dat je een technisch magere console krijgt).

Kijk 250 euro voor een wii kan ik nog mee leven, maar 60 euro voor een controller? of noger erger, 60 euro voor een game 8)7 Games zouden toch goedkoper worden door het gebrek aan HD wat zogenaamd zo duur was om voor te ontwikkelen? niet dus. In elk aspect krijg je minder dan de GC bij de launch, toch betaal je evenveel of meer wat er dus op neerkomt dat nintendo hun zakken aan het vullen is ten koste van de consument (geld verdienen is niks mis mee, maar wel als je functies zoals uber gfx weglaat onder het mom van kosten om vervolgens alsnog met dure games te komen).

Maargoed schijnbaar maakt het jullie niet uit wat nintendo doet, weet zeker dat 500 euro voor een wii en 70 euro voor een game ook perfect was geweest, zo redenen sommige hier namelijk.
Gast, echt serieus. Hou eens op joh! Ik heb je verhaal nu al tig keer gelezen, en er staat iedere keer precies hetzelfde in. Als je nou in zou gaan op reacties op je verhaal, dan zou enige discussie mogelijk zijn. Maar dat je de prijs/hardware verhouding te hoog vindt weten we nu inmiddels wel. Overigens is een X360 controller ook gewoon 49.99$, terwijl DAT tig jaar oude techniek is. die 59.99$ is dus helemaal niet zo'n gekke prijs voor die gevanceerde nieuwe Wii controller. Helemaal als ik uitga van jou denkwijze ;)

Verder, hoezo "je krijgt minder dan bij de Cube launch"? Bij de Cube kreeg ik geen spel, moest ik een memory card kopen, had ik geen Channel service, kon ik niet gratis mee internetten. En als het waar is zit er bij de Wii ook nog eens een component kabel. Kun je je nog herinneren hoe veel die memory cards kostten? Die van mij was 50 euro voor zo'n b-merk met veel opslag capaciteit. Is toch weer even 110 euro erbij, om enkel een game te kunnen spelen. En dan heb ik het nog niet over de karige launch line-up destijds...

Anyways, 8 december dus, goed nieuws.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:03:
Leg mij bv eens uit waarom ik straks 60 euro voor een game moet betalen, hetzelfde als een ps3/x360 game, terwijl alle dingen zoals HD die zogenaamd erg veel geld zouden kosten niet aanwezig zijn?

Ik krijg namelijk het idee dat de kosten wel lager zijn, maar dat nintendo het idee van goedkope prijzen heeft omgedraaid in wel lagere kosten maar dezelfde prijs = giga winst voor ons. Leuk als je nintendo heet maar ik ben het als nintendo fan een beetje zat om iedere keer maar weer ''belazerd'' te worden door nintendo.
Ik denk juist dat het ontwikkelen voor de Wii in het begin relatief duurder zal zijn, dan voor de X360/PS3. Het ontwikkelen van HD graphics is meer werk dan niet HD graphics, ongetwijfeld. Maar het wil er bij mij niet in dat het meer tijd kost dan hele nieuwe speelmanieren implementeren. Ik verwacht dat bij het ontwikkelen van een Wii game daar de meeste tijd in gaat zitten. Hoe maak ik een toffe game die gebruik maakt van de Wii-mote? Dat is wel even heel wat anders dan gewoon je standaard control scheme overnemen van je vorige games. Kijk naar Red Steel en MP3 bijvoorbeeld, daar verandert ook iedere keer dat het getoond wordt weer wat aan de controls.

Overigens heeft bijvoorbeeld Nedgame inmiddels Wii prijzen erop staan. Deze zijn nog steeds goedkoper dan X360 games. De nieuwe Wii games zijn er van 44.95-54.95, nieuwe X360 games 59.95.

[ Voor 24% gewijzigd door Captain N op 15-09-2006 18:24 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:20:
[...]

Ik vind de prijs gewoon te hoog als ik kijk naar wat voor hardware je krijgt. .
Uhm dan koop je dat ding toch niet?
Tja en dan is de xbox maar 30 euri duurder (wat niet zo is maar goed) die vindt je namelijk ook niks.

Resume:
Je vindt alle consoles niks, je vindt alles te duur ergo zoek gewoon een andere hobby die beter bij je interesses en je financiele draagkracht past.
Sigarenbandjes verzamelen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

fZeroNewbie schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:02:
Ok, nog maar een leuke reactie dan.

Hoewel veel mensen hier overtuigd zijn dat de xbox 360 kwa prijs praktisch hetzelfde is als de Wii.

Bij de xbox 360 moet je ook nog allemaal associares kopen om aan de slag te gaan(even van de cheap ass versie uitgaande). Extra wireless controler (a 45 euries), play and charge kit (20 euries), wireless network adapter (80 euries), universal remote (30 euries), memory unit (35 eurie), xbox live (60 euries per jaar), misschien handig om nog een spel mee te nemen om te spelen a 65 euro's. Kort om een beetje boodschappen wagentje bij de xbox is al goed voor een aardig deel van de studiefinanciering.

Dan vindt ik persoonlijk dat de value bij de Wii prima is voor 250 euro.

Zoals altijd kun je hier weer in zien wat je zelf wilt en dat zal altijd zo blijven. Het is voor mij in iedergeval een manier om het voor mezelf allemaal een beetje goed te praten. Ik zal er vanavond in iedergeval goed door kunnen slapen :-)
Klopt bijna, niet helemaal. Wireless controller, en play and charge kit hoef je er niet bij de rekenen, je krijgt bij de Core 360, en Wii allebei 1 controller, waarom moet die er nog bij? Wirelessnetwork adapter is een mogelijkheid ja, ik ben blij dat ik er niet standaard voor heb moeten betalen, aangezien er gewoon een kabeltje ligt. Als je het echter nodig hebt is die 80 euro wel veel. Waar slaat die Universal remote op, krijg je die ook bij de Wii? Memory unit heb je sowieso nodig. Xbox Live zal je ook voor moeten betalen, klopt. En een game koop je ook echt wel bij de Wii, doe niet zo overdreven. 160 (of 240) teveel gerekend.

En ik vond dat geen leuke reactie, sloeg nergens op. Waarom moet iedereen het blijven vergelijken, Wii en 360 zijn verschillende consoles, voor verschillende doelgroepen, met verschillende prijzen, hardware, games, accesoires, en mogelijkheden.

250 euro + 50 euro is een mooie prijs voor een console + game, met als extratje Wii sports. PUNT

[ Voor 3% gewijzigd door Muthas op 15-09-2006 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:53

S2S

Bha Wii toch region-locked :(

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens heeft bijvoorbeeld Nedgame inmiddels Wii prijzen erop staan. Deze zijn nog steeds goedkoper dan X360 games. De nieuwe Wii games zijn er van 44.95-54.95, nieuwe X360 games 59.95.
Dat vind ik dus wel mooie prijzen :) die prijzen had ik eigelijk altijd +/- al in gedachte bij wii games.
Resume:
Je vindt alle consoles niks, je vindt alles te duur ergo zoek gewoon een andere hobby die beter bij je interesses en je financiele draagkracht past.
Sigarenbandjes verzamelen oid.
Ik vind de wii juist wel vet. En ik heb geld zat, maar alleen omdat ik geld zat heb wil dat toch niet zeggen dat ik het maar eens moet zijn met iedere prijs? ik kan ook een spijkerbroek van 400 euro betalen, maar dat wil niet zeggen dat ik er 1 wil kopen voor dat geld.

Ik heb niks tegen Nintendo, ben juist een grote fan van nintendo (heb alleen maar nintendo consoles) maar ik vind de prijzen gewoon niet kloppen die nintendo meld als je kijkt naar hun familie console praat & de relatief zwakke hardware die daarbij hoort. Dat probeer ik alleen maar te zeggen, maar het enige wat ik hoor is dat ik niet moet zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Je mag best vinden dat de prijs te hoog is voor wat je krijgt. Ieder z'n mening. Alleen hebben we die mening nu wel door ;) Veel mensen hebben er een andere visie op, en nemen ook de funfactor mee in de prijs. Die mening negeren en gewoon opnieuw hetzelfde verhaal vertellen en schreeuwen dat we er geen reet van snappen schiet dan niet echt op natuurlijk ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Juist. Ik vind 250 euro ook duur (maar nog niet TE duur) maar ik had ook niet anders verwacht, zeker gezien het nieuws de hele week.

Laten we het nou maar gewoon hierbij houden voor wat de prijs betreft, daarover heeft iedereen zijn mening en dat is nu wel bekend. Let's talk games :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:17
mag ik jullie verblijden met het nieuws dat de Wii 170 euro gaat kosten hier? :)

bron is een leraar van me, gameproducer, lucky bastard heeft er ook al mee gespeeld..

[ Voor 35% gewijzigd door Schuey op 15-09-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Schuey schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:54:
mag ik jullie verblijden met het nieuws dat de Wii 170 euro gaat kosten hier? :)
Mag ik je verblijden dat dat niet zo is :D Je bent wel grappig verder hoor :) Er is vandaag een persconferentie gehouden waarin nintendo alles heeft verteld ;)

Als je het hebt gemist dan hé

[ Voor 5% gewijzigd door disjfa op 15-09-2006 18:59 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 21:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hier?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
disjfa schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:58:
[...]

Mag ik je verblijden dat dat niet zo is :D Je bent wel grappig verder hoor :) Er is vandaag een persconferentie gehouden waarin nintendo alles heeft verteld ;)

Als je het hebt gemist dan hé
verdomme en ik denken dat ik een primeurtje had :'(

zal nog eens wat posten in dit topic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:36

Smoonshine

Feyenoord!!

Smoonshine schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:56:
[...]
Ik ga ook niet 300 euro voor een spijkerbroek neerleggen, omdat ik het toch wel kan betalen. Dan heb ik gewoon het idee dat ik een poot uitgedraaid wordt voor wat ik krijg.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:37:
ik kan ook een spijkerbroek van 400 euro betalen, maar dat wil niet zeggen dat ik er 1 wil kopen voor dat geld.
Hey :D Volgens mij zijn we het over meer dingen eens :)

Maar om het prijsverhaal af te sluiten (we komen er toch niet uit :P). Ik denk dat het niet eens zozeer de prijs is die tegenvalt. Nintendo had er in mijn ogen alleen niet zo op moeten hameren dat het zo goedkoop en alles zou worden. Nu demonstreren ze de Wii en blijkt dat alles helemaal niet zo extreem goedkoop is, dan dat ze altijd aangaven (Ik weet het, ze hebben altijd gezegd voor max 250, maar de marketingpraatjes suggereerden wel een stukje goedkoper vind ik zelf). Dat is veel mensen (waaronder b3n666 en mijzelf) een beetje in het verkeerde keelgat geschoten. Maar goed, veranderen doen we er niets aan. Uiteindelijk moet iedereen zelf bepalen of hij/zij de Wii het geld waard vind. Ik ben bang dat ik me toch niet kan beheersen 8 december :P

Over de controller. Ik denk juist wel dat je de wii-mote en nunchaku als de volledige controller moet zien. Veel launch games (Zelda, Red Steel, Far Cry, Cod, Rayman, enz, enz.) maken al gebruik van de nunchaku en daar zullen in de toekomst nog veel meer games bij komen. Zeker FPS games lijken mij niet zonder nunchaku te kunnen. Wanneer al zoveel games gebruik maken van die extentie, dan zie ik dat meer als een substantieel onderdeel van de controller. Dan zie ik de nunchaku eerder als een afkoppelbaar gedeelte van de controller, dan als een extentie. Ik hoop ook nog steeds dat ze een pakket maken waar beiden al in zitten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Jullie zeuren over een meningsverschil. Waar wil je uitkomen. Wil je zijn mening veranderen en vice versa :? Als dat kan moet je direct de politiek in :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Nou, morgen maar eens kijken welke shops zijn bijgewerkt voor de mogelijkheid een Wii te pre-orderen ;) Het liefste uiteraard met een paar games :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

disjfa schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:05:
[...]

Jullie zeuren over een meningsverschil. Waar wil je uitkomen. Wil je zijn mening veranderen en vice versa :? Als dat kan moet je direct de politiek in :P
Nog een keer dan. Als ik zeg dat ik hem te duur vind, dan kijk ik puur naar wat voor technologie/apparaat ik koop. Daar wordt namelijk de prijs op bepaald. Fun e.d. zijn een ongrijpbaar iets. Jullie gaan meer uit van de fun/price factor. Ook prima, maar in mijn ogen kun je de prijs niet bepalen op fun. Een budgetspel van een 10tje kan ook veel leuker zijn dan een nieuwe titel van 50 euro. Dan wordt het budgetspel ook niet ineens 50 euro, omdat je er veel plezier aan hebt.

Ik denk dat het gewoon een gevalletje andere golflengte is, dus laten we er maar over ophouden. Uiteindelijk bepaalt ieder voor zichzelf of de Wii 250 euro waard is. Vind je het te duur, dan wacht je even of je koopt hem niet. Simpel.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:03
Ik denk dat er nog wel heel wat meer mensen teleurgesteld zijn over de prijs en inhoud van het startpakket.
Vreemd ook dat de fanboys hier roepen dat het niet duur is, terwijl de GC lanceerde voor 199,-... Jah daar zat geen spel bij, nou fijn ik denk dat heeeel veel mensen liever een wii voor 199,- halen en dan zelf kiezen wat voor spel ze er bij kopen!
En waarom oh waarom legt Nintendo enorm de nadruk op family-console en doen ze vervolgens maar één controller in het startpakket? Daar kan ik dus echt niet bij hé.
"Speel nu met de hele familie! Het kost maar 249,- + 59,- + 59.- + 59,- (426,- dus) om met z'n vieren te spelen! U kunt dan echter alleen wii sports doen, voor Mario party komt er nog een keer 59,- bij (en zitten we dus op 485 Euro)." 8)7

Overigens ben ik het eens dat er niet de hele tijd moet worden doorgezeurd over de prijs (jah sorry dat ik toch nog ff m'n mening kwijt wilde), maar dat de fanboys dan reageren met koop em dan lekker niet, dat is echt gewoon kinderachtig hoor. 8)7
Er zijn ook mensen zoals ik, die graag Nintendo spellen spelen maar geen fanboy zijn, en die heus wel het geld hebben maar gewoon niet zomaar hun geld blind uitgeven.
Ik had liever een Nintendo gekocht dan een xbox360, want ik wil heel graag Zelda spelen en Red Steel en Rayman lijken me echt leuk. Maargoed ik heb nu al een jaar van de 360 kunnen genieten, dus Nintendo is te laat en een beetje duur 'voor erbij' helaas.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh je ... daar beginnen we weer ... nieuwe console en het gezeik op fanboys begint weer bij 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Als je je aangesproken voelt met fanboys, het is niet als flame bedoeld, het is meer een constatering.

Ik volg dit topic al maanden en was/ben erg enthousiast over de wii. Ik lees in dit topic liever geen geflame van Sony- of Xbox-fanboys, maar ook liever niet van Nintendo-fanboys. Die zijn gewoon hun oog voor realisme kwijt en dat bedoel ik niet rot, maar dat is gewoon een gevolg van helemaal weg zijn van iets.
Als je helemaal geen discussie meer wil hier en alleen maar elkaar wil opgeilen en de wii samen wil ophemelen, dan denk ik dat GoT helemaal niet de juiste plaats daarvoor is. Je moet juist wel discussie willen en tegenspraak, dan pas gebruik je de forumruimte nuttig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

laten we nou maar gewoon lekker over de games gaan praten ofzo, niet de hele tijd over die prijs en dingen want dat weten we nu wel.....

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Je moet ook naar mij luisteren, niet naar Nintendo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

8 December een mooie Wiitte Wii & een game voor mij :) 310euro en ik ben klaar. :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Ook wel heel vervelend dat je tegenwoordig altijd maar "fanboy" bent als je kritiek hebt en ook als je die kritiek weerlegt...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Willybubba schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:49:
Ook wel heel vervelend dat je tegenwoordig altijd maar "fanboy" bent als je kritiek hebt en ook als je die kritiek weerlegt...
ja inderdaad je wordt meteen als fanboy gezien als je het niet eens ben met dat de wii te duur is voor wat je krijgt

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De discussie over de prijs is op zich logisch, het is het laatste Wii nieuws en dan kun je dat verwachten.

Ik had de prijs ook wat lager verwacht zelf ... je 'krijgt' Wii Sports erbij ... zit er zelf niet zo op te wachten eerlijk gezegd ... ik had zelf een 199 euro verwacht! Op zich ben ik er niet super treurig om, maar vind 't wel jammer.

Ik hoop wel dat er ook nog 'normale' controllers voor het ding gemaakt worden en verkocht. Ikzelf ben nogal 'verslaafd' aan Mario party, lekker in de huiskamer met 4 mensen ... hoop dat dat soort dingen ook gewoon speelbaar blijven.

Alleen maar Wii controller games zou namelijk overkill zijn. Ik wil ook nog wel 'normale' games spelen, dus ze mogen het toevoegen ALS het werkt, maar niet toevoegen en zoeken naar een manier om dat ding zonodig te gebruiken, net als bij de DS. Dat is mijn enige zorg.

Zijn wel een paar titels waar ik al naar uitkijk ... ik had ook prijzen van max 50 euro verwacht, sommige games zijn het wel waard om iets meer neer te leggen, maar het klopt natuurlijk niet met wat ze voorgehouden hebben. Eerlijk is eerlijk, die kritiek klopt wel.

Ikzelf vind 45 euro voor een GBA game met achterhaalde technologie al bespottelijk ... DS 35-40 euro ... acceptabel voor alleen de topgames!

Verder commentaar is op zich pas te leveren in December! Je kunt ook ff wachten, prijs van de DS ging ook rap iets omlaag. Ik hoop zelf dat er ook non-Wii-sports uitgaven komen voor minder, maar dat zal wel niet ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Is er trouwen al bekend hoe de Wii-mote aan stroom komt? Batterijen, of moet je hem opladen?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Captain N schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:58:
Is er trouwen al bekend hoe de Wii-mote aan stroom komt? Batterijen, of moet je hem opladen?
batterijen (zit iedergeval bij de japanse versie inbegrepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Ik hoop eigenlijk op een Zelda-bundle, maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren omdat ze waarschijnlijk denken van die game verkopen we toch wel genoeg.
En hoe rap was die prijsdaling bij de DS dan? Binnen elkele maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:12:
[...]

Nog een keer dan. Als ik zeg dat ik hem te duur vind, dan kijk ik puur naar wat voor technologie/apparaat ik koop. Daar wordt namelijk de prijs op bepaald. Fun e.d. zijn een ongrijpbaar iets. Jullie gaan meer uit van de fun/price factor. Ook prima, maar in mijn ogen kun je de prijs niet bepalen op fun. Een budgetspel van een 10tje kan ook veel leuker zijn dan een nieuwe titel van 50 euro. Dan wordt het budgetspel ook niet ineens 50 euro, omdat je er veel plezier aan hebt.
Kijk dat is dus precies wat ik bedoel :) maar laten we er idd maar over ophouden.

Wel jammer dat de Wii hier trouwens niet een dagje eerder uitkomt, dan had ik hem voor mijn verjaardag kunnen krijgen, ookal ben ik dan 20 tegen die tijd, was toch leuk geweest als er een wii ingepakt had gestaan :P (zelf al weet ik dat ik hem bijna helemaal zelf moet betalen).

Wil iig Red Steel hebben, denk eigelijk niet dat de game veel hoger dan een 7.5 zal scoren maar ik vind het toch wel iets hebben. Zelda weet ik nog niet, vraag me af of ik hem ooit ga uitspelen want ik heb het meestal niet zo op puzzels (nadenken tijdens het gamen is niet echt iets voor mij). Wil ook nog een leuk spel voor meerdere spelers maar dan word het allemaal weer zo prijzig (en op exite truck na is er nou niet echt iets wat boeiend lijkt), denk dat mijn broertjes ook maar eens wat mogen betalen, ben nu ook al leverancier van DS games thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar_Kunn schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:00:
Ik hoop eigenlijk op een Zelda-bundle, maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren omdat ze waarschijnlijk denken van die game verkopen we toch wel genoeg.
En hoe rap was die prijsdaling bij de DS dan? Binnen elkele maanden?
Volgens mij wel ja, ik had 'm net en dat was een paar maanden na de release ... toen ging íe ineens omlaag ... err ... net niet lang genoeg gewacht ;). Maar wel een paar goeie maanden op zich, niet 2 of 3 dacht ik, meer 6 - 8 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

nou ja ik koop hem toch op de release datum omdat het gewoon vet is als jij er al 1 hebt en de meeste nog niet :P de prijs maakt me opzich niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Alien B.O.B. schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:00:
batterijen (zit iedergeval bij de japanse versie inbegrepen)
Ah, dat zou mooi zijn. Ben wel benieuwd hoe lang die dan mee gaan.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-10 23:04
Captain N schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:17:
[...]

Ah, dat zou mooi zijn. Ben wel benieuwd hoe lang die dan mee gaan.
Ik dacht ergens gelezen te hebben, 60 uur met alleen de Wii-mote, 30 uur als je ook de nunchuk aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Als dat zo is, is dat prima :) Check overigens dit Shin Chan filmpje. Die Japanner in dat spring-mini-gamepje leeft zich wel erg in! :+

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shin chan is dan ook een geweldig programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Nog een nieuwe MP3 filmpje op IGN :9~

http://media.wii.ign.com/media/748/748547/vids_1.html

En nog wat nieuwe Excitetruck filmpjes. Het spel boeide me eerst niet zo, maar hoe meer ik er van zie, hoe leuker het me lijkt. Die bizarre landschappen, en het ziet er nu ook een stuk beter uit heb ik het idee.

http://media.wii.ign.com/media/826/826983/vids_1.html

[ Voor 58% gewijzigd door Captain N op 15-09-2006 20:42 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er aan te denken om de Wii wellicht te importeren, het gaat mij vooral om de prijs vs de europese, die 20 dagen eerder zijn mooi meegenomen.

Voor diegene die eerder een amerikaanse console hebben geimporteerd: wat zijn je ervaringen? hoeveel kost een ntsc-pal converter en een stroom converter? Hoevel importkosten betaal je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 21:08:
Ik zit er aan te denken om de Wii wellicht te importeren, het gaat mij vooral om de prijs vs de europese, die 20 dagen eerder zijn mooi meegenomen.
Als je door de douane gepakt wordt dan ben je meteen duurder uit dan als je hem hier in Nederland koopt (uitgaande van een import uit de V.S.). Je moet dan over die €206,- nog dounerechten en BTW betalen. De BTW alleen al is bijna €40,-.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-10 14:48
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 21:08:

Voor diegene die eerder een amerikaanse console hebben geimporteerd: wat zijn je ervaringen? hoeveel kost een ntsc-pal converter en een stroom converter? Hoevel importkosten betaal je?
De prijs van een step down converter hangt af van het wattage van de console. Je zal een step down converter moeten aanschaffen waarbij het maximum wattage hoger is dan het wattage van de Wii. Aangezien het wattage van de Wii nog niet bekend is kan ik er dus ook niets zinnigs over zeggen. Ik heb verschillende step down converters gekocht in het verleden en een 50 Watt versie (gebruikte ik voor de Dreamcast) was rond de 10 euro, ik heb ook een 300 watt versie (gebruikte ik voor de xbox) en die kostte me 40 euro.

Een NTSC-PAL converter heb je alleen nodig als je een antieke TV hebt en zou ik je niet kunnen aanraden.

De importkosten hangen af van de aankoopprijs + de verzendkosten en het type product dat je koopt. Zie www.douane.nl voor mee info. Vergeet niet dat je invoerrechten betaald over het product + de verzendkosten en over het totaalbedrag dat daar uit komt rollen betaal je dus ook nog eens 19% BTW (je betaalt dus BTW over de invoerrechten.....)

Voor de prijs zou ik het dus niet doen, als je invoerrechten moet gaan betalen ben je al duurder uit dan dat je 'em in NL koopt, reken maar eens uit:

Wii: $249
state sales tax: gemiddeld zo'n 7% -> ($266,43)
Porto: $20 lijkt me reeel -> ($286,43)

Invoerrechten: laten we dat op 5% zetten -> ($300,75)
BTW: 19% -> ($357,89)

totaal: $358 = 283 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jerox schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:10:
ik vind het leuk dat ze er een spel bij doen. Al had ik WII sport misschien niet gekocht voor de volle mep. Ik denk trouwens dat nintendo zich gewoon heeft realiseerd dat ze Wii sports niet los kunnen gaan verkopen en zo wordt het toch flink verspreid.
WII Sports is gewoon de nieuwe Duck Hunt. Net zo'n classic... Los kost hij trouwens 4800 yen in Japan, ongeveer 30 euro. Ter vergelijking: in Japan kost een full price game is 6800 yen. Die 4800 is dus een budget prijs.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
mages from the trailer. Again, showing that the player is able to destroy certain doors by blowing them up.

Afbeeldingslocatie: http://media.1up.com/media?id=3027449&type=lg
Afbeeldingslocatie: http://media.1up.com/media?id=3027548&type=lg
Afbeeldingslocatie: http://media.1up.com/media?id=3027547&type=lg
Afbeeldingslocatie: http://media.1up.com/media?id=3027549&type=lg

Also, previous rumors was made official.

Four chapters will be available, each chapter will have 2 playable characters
Chapter 1 - BH1 Mansion - Jill and Chris
Chapter 2 - BH2 RPD - Claire and Leon
Chapter 3 - BH3 Racoon City - Jill and Carlos
Chapter 4 - BH4 Village - Leon and Ada

Additional characters can be unlocked by playing the game, such as Rebecca Chambers, Hunk and Albert Wesker

The gameplay will be similar to BH4, use the Wiimote to trigger the over-the-shoulder view, use the nunchuk to fire

All characters will have different weapons and melee attacks like in BH4, you can find additional weapons in the stage

Each character can only carry 2 weapons, such as Chris' pistol and shotgun, and Jill's pistol and grenade launcher

The main game Scenario Mode will have in-game cutscenes, each chapter will have new contents which link to Umbrella's status

There is an Arcade Mode which plays like the BH4 Mercenaries mini game
.

Bron: Rehorror/Clayonite van het capcom forum (werkt voor capcom)

O+ (8>

Hell yeah resident evil dream game here i come :9~

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-10 20:15
Volgens mij vergeten we dat de Nintendo Wii backward compatible is met de GameCube dus je kunt die spellen ook nog goedkoop kopen (niemand die oude games speelt onder het motto: oud = slecht?) en de GameCube controllers aansluiten op de Wii voor een potje mario kart.

[ Voor 4% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 15-09-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 21:08:hoeveel kost een ntsc-pal converter en een stroom converter?
Een NTSC-PAL converter is waarschijnlijk niet nodig als je een redelijk moderne TV hebt. Powerconverter is wellicht ook niet nodig. Steeds meer apparaten hebben tegenwoordig een schakelende voeding. De PSP heeft bijvoorbeeld een adapter die 100V~240V aankan. Wellicht dat Nintendo dit keer ook een schakelende voeding gaat gebruiken.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Is Zelda voor de Gamecube bevestigd voor 11 december voor Europa of is dit alleen voor Noord-Amerika? (Scheelt dan maar 3 dagen in vergelijking met Amerika).

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 15-10 14:48
Calvin&Hobbes schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 21:47:
Volgens mij vergeten we dat de Nintendo Wii backward compatible is met de GameCube dus je kunt die spellen ook nog goedkoop kopen (niemand die oude games speelt onder het motto: oud = slecht?) en de GameCube controllers aansluiten op de Wii voor een potje mario kart.
En waar wil je die N64 games inproppen dan en die N64 controller op aansluiten? Denk dat je een beetje in de war bent. De Wii is backwards compatible met de GameCube en kan N64/snes/nes/megadrive/turbogfx spellen emuleren via de virtual console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Krediet voor o.a. Virtual Console gaat €20 voor 2000 punten kosten.
http://ngcfrance.com/news...p?operande=0&idx=5719&r=1

Vraag me af wat de prijzen voor de SEGA Mega Drive, TurboGrafx en MSX spellen worden...

[ Voor 27% gewijzigd door Icelus op 15-09-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

importeren is sterk af te raden idd. Zelfs als je het als een "gift" laat taggen is de kans nog steeds zeer groot dat het door de douane gecontroleerd wordt gezien de grootte van het pakket, en die kosten zijn niet om mee te lachen (heb het meegemaakt met de psp). Ook is volgens recente berichten de wii TOCH niet regiovrij, wat zou betekenen dat je al je games zou moeten importeren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Boeb0e schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 22:23:
importeren is sterk af te raden idd. Zelfs als je het als een "gift" laat taggen is de kans nog steeds zeer groot dat het door de douane gecontroleerd wordt gezien de grootte van het pakket, en die kosten zijn niet om mee te lachen (heb het meegemaakt met de psp). Ook is volgens recente berichten de wii TOCH niet regiovrij, wat zou betekenen dat je al je games zou moeten importeren.
alles wat ik uit het buitenland heb gekocht (grote pakketten :) ) heb ik nooit iets extra's voor moeten betalen i.v.m. douane. en dat waren zeker wel grotere pakketen dan die van de wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:06:
[...]

Kijk dat is dus precies wat ik bedoel :) maar laten we er idd maar over ophouden.
Nou gelukkig kunnen we dat nu afsluiten :)
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:06:
[...]

Wel jammer dat de Wii hier trouwens niet een dagje eerder uitkomt, dan had ik hem voor mijn verjaardag kunnen krijgen, ookal ben ik dan 20 tegen die tijd, was toch leuk geweest als er een wii ingepakt had gestaan :P (zelf al weet ik dat ik hem bijna helemaal zelf moet betalen).
hehe hier precies hetzelfde ook 7 december maar dan word ik 19 ipv 20 :D
wel veel opdezelfde jarig hierzo 3 op 13 en 2 op 7 mss nog meer matches? :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

ik op 30 (oktober dan -.- )

maar zou wel vet zijn als ik um dan al had :D

[ Voor 48% gewijzigd door Alien B.O.B. op 15-09-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

30 Oktober kun je denk ik wel vergeten. Maar als ik me niet vergis komen de meeste consoles wel een paar dagen eerder dan de aangegeven releasedatum. Dus als je 7 december jarig bent, heb je best kans dat je al wel een Wii kunt hebben.

Zelda ben ik overigens ook nog niet helemaal uit. Als ik lees wat die speelduur gaat worden, dan weet ik eigenlijk al vooraf dat ik dat spel nooit uit zal spelen. Ik heb gewoon niet de tijd om zoveel uur in een spel te steken. Ik vind 15 tot 20 uur voor een singleplayer mode meer dan genoeg eigenlijk. Aan de andere kant is Zelda natuurlijk wel een geweldig epische game. Nou ja, we zien het wel.

Red Steel, daar ben ik na het zien van de trailer ook wel enthousiast over geraakt. Het ziet er spectaculair uit. Het enige waar ik nog niet echt overtuigd van ben geraakt is dat zwaardvechten. Ik had een paar keer het idee dat je je tegenstander niet eens raakte.

Excitetrucks zag er in de trailer ook wel erg tof uit moet ik eerlijk zeggen. De controls lijken me echt perfect. Alleen ben ik nog niet erg enthousiast over het Trucks gedeelte. Ik race liever met snelle sportwagens. Dus daar zou NFS weer eerder in de picture komen.

Ah ja, het voordeel van een eerste release in amerika is dat sites als ign hun reviews al klaar hebben voordat de Wii hier arriveert. Dan hebben we iig al wel een beetje hulp van buitenaf om de sterke games eruit te pikken.

Edit: Overigens zag ik net dat DK:Bongo Blast ook is doorgeschoven naar de Wii. Aangezien dat een bongo spel is, vraag ik me af hoe ze dat gaan regelen. Worden de Wii + Nunchuck de nieuwe bongo's, of zal het spel nog met de oude cube bongo's werken? Of kan het misschien zo zijn dat er een compleet nieuwe wii controller bij zit?

[ Voor 10% gewijzigd door Smoonshine op 15-09-2006 23:09 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Laatst online: 24-02-2018
S2S schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:12:
Q: How many games will support Widescreen aspect ratio and how would you compare the visuals to other next-gen systems?
A: Most titles will support widescreen. Nintendo has a different paradigm for what turns on the consumer. "If you want power, you're going to go somewhere else."

Wtf heeft dat met power te maken!
Ik denk dat ze vooral duidelijk willen maken dat het hun gaat om gameplay en een breed publiek niet om de allernieuwste shizzle op technisch gebied.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Laatst online: 16:43

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Smoonshine schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:06:
Ah ja, het voordeel van een eerste release in amerika is dat sites als ign hun reviews al klaar hebben voordat de Wii hier arriveert. Dan hebben we iig al wel een beetje hulp van buitenaf om de sterke games eruit te pikken.
Reviewers krijgen de spellen vaak al enkele weken voor de release, zodat ze op het moment dat een spel uitkomt al een review hebben kunnen publiceren. Het enige 'voordeel' is misschien dat er ook gebruikerservaringen walkthroughs zijn.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Muthas schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:17:
[...]

En ik vond dat geen leuke reactie, sloeg nergens op. Waarom moet iedereen het blijven vergelijken, Wii en 360 zijn verschillende consoles, voor verschillende doelgroepen, met verschillende prijzen, hardware, games, accesoires, en mogelijkheden.

250 euro + 50 euro is een mooie prijs voor een console + game, met als extratje Wii sports. PUNT
amen!!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:03
Smoonshine schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:06:
Zelda ben ik overigens ook nog niet helemaal uit. Als ik lees wat die speelduur gaat worden, dan weet ik eigenlijk al vooraf dat ik dat spel nooit uit zal spelen. Ik heb gewoon niet de tijd om zoveel uur in een spel te steken. Ik vind 15 tot 20 uur voor een singleplayer mode meer dan genoeg eigenlijk. Aan de andere kant is Zelda natuurlijk wel een geweldig epische game. Nou ja, we zien het wel.
Huh, heb ik wat gemist... :? Wat mag de speelduur van Zelda dan wel zijn ? Het enige wat ik weet is dat je er 45 minuten over gaat doen om van de ene naar de andere kant te gaan met je paard.

En hoe zit dat nou met Wii sports... Hoeveel games zitten daarin? En zitten daar ook dat vlieg spel in, en dat schieten (dat met die tragets ala SSBM) ?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het zou een stuk groter dan Zelda : OoT zijn. :9~

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Vanitas schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 01:15:
[...]
En hoe zit dat nou met Wii sports... Hoeveel games zitten daarin? En zitten daar ook dat vlieg spel in, en dat schieten (dat met die tragets ala SSBM) ?
Wii Sports is:
Boxing
Bowling
Golf
Tennis
Honkbal

[ Voor 23% gewijzigd door Collaborator op 16-09-2006 01:22 ]

This space is occupied

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Kan iemand mij uitleggen waarom je de classic controller aan de Wiimote moet aansluiten (staat zo op de foto's) :? Lijkt me niet echt handig ofzo

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:05
Pewwy schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 07:20:
Kan iemand mij uitleggen waarom je de classic controller aan de Wiimote moet aansluiten (staat zo op de foto's) :? Lijkt me niet echt handig ofzo
Zodat je hem draadloos kunt gebruiken, tenminste draadloos ten opzichte van de Wii.

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Theebag schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 08:15:
[...]

Zodat je hem draadloos kunt gebruiken, tenminste draadloos ten opzichte van de Wii.
maar je kan hem toch ook op je wii zelf aansluiten (d8 dat je 4 ingangen had voor gewone controllers)

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
[...]

Handig, heb je er een Wiimote aan hangen ;( Niet echt lekker draadloos imho.

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

The Wii is backward-compatible to all Nintendo GameCube games and includes four ports for controllers and two slots for memory cards

staat op de nintendo wii site http://wii.nintendo.com/hardware.html

Verwijderd

Bedankt voor de reacties, maar blijkbaar is de Wii toch niet regiovrij:
IGN: Is the plan to keep Wii games region free? How about the online service - will users be restricted to UK content, or will they be able to dip into say Japanese services if they prefer to?

David Yarnton (Nintendo UK General Manager): The Wii will be region-coded.

IGN: There was a report we had out of the US…

David Yarnton: No that was a mistake… games and online services will be region coded.
http://uk.wii.ign.com/articles/732/732728p1.html

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

[...]

Zodat de Classic controller gyroscope functies krijgt lijkt me dan eerder

This space is occupied

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Collaborator schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 09:33:
[...]

Zodat de Classic controller gyroscope functies krijgt lijkt me dan eerder
maar je kan hem dus op de wii-mote aansluiten en op de wii ? of kan je alleen de gamecube controller aansluiten op de wii en de echte classic controllers alleen op de wii-mote?

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Alien B.O.B. schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 09:48:
[...]

maar je kan hem dus op de wii-mote aansluiten en op de wii ? of kan je alleen de gamecube controller aansluiten op de wii en de echte classic controllers alleen op de wii-mote?
Dat laatste :)

This space is occupied

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

nee ok dan had ik het dus verkeerd begrepen :P

Verwijderd

Vreemd dat er nog niks gemeld is over de launchdatum. :?

Launchdatum Japan:8 December
Prijs- Omgerekend 221 euro
Package: Wii,Wii-mote, nunchuck en ook Wii Sports

Launchdatum Amerika: 19 november
Kosten: $250,-
Package: Wii,Wii-mote, nunchuck en ook Wii Sports

Launchdatum Europa: 8 December
Kosten: 197 Britse Ponden of 250 euro.
Package: Zelfde als de Amerikaanse en de Japanse versie, een Wii,Wii-mote, nunchuck en ook Wii Sports

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/3866/55644.jpg
Amerikaanse doos :) .

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

:D heb je wel iets van het topic gelezen?

This space is occupied

• Captain N
Uhm... daar gaat het al een aantal pagina's over hoor. De Japanse release date is overigens 2 december. En Australie 7 december.

Mijn foto's op Flickr.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
Waar heb je die info vandaan echt. In Japan krijg je juist geen Wii Sports erbij. En 197 pond klopt ook al niet :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MIsschien bedoelt 'ie de Startpost? :X

Ik ben 29 oktober jarig, vraag dan wat geld enzo en koop um 8 december met;

- Zelda.
- Extra Wii Controler/Nunchuck.
- Red Steel (misschien, ligt aan de reviews).

250+60+60 = auw :(.
Maar ja, krijg wel 10% korting op dit alles, 37 euro dus.

[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 16-09-2006 10:41 ]

• Captain N
Goed nieuws! Gisteren stond er op onder andere GoNintendo een bericht dat Telltale Games Sam & Max will maken voor de Wii, maar daarvoor door Nintendo het groene licht voor moest krijgen. Stond een linkje bij waar de e-mails van fans heen gestuurd konden worden, in de hoop dat Nintendo zoiets heeft van laten we dat Sam & Max een kans geven. Blijkbaar was het effectief en was ik niet de enige die ze een mail heeft gestuurd, want vandaag pronkt er op hun website:
News flash, Friday afternoon: They took notice! We got a phone call from Nintendo this afternoon. We'll take it from here - please don't email them anymore!
Bron.

Mijn foto's op Flickr.

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Mooi! Ik zag het bericht donderdag, maar had tot nu toe geen tijd om die mail te sturen. Sam & Max lijkt me namelijk zo vet en de Wii leent zich er volgens mij echt voor.

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:53

S2S

"The official story: Getting answers from Nintendo proved difficult during one of the company's busiest days of the year. However, after a lengthy exchange of cryptic e-mails, a rep finally confirmed that Kaplan's words regarding regionless first-party titles and potentially regionless third-party titles were indeed correct: "[The] Wii will be region-free."
Wel ...niet..wel..niet

Ik denk dat ik maar USA geloof, die UK gast dacht ook dat MP3 online MP had. Is meer een :+

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Captain N
Om een of andere reden vind ik Kaplan ook nooit zo betrouwbaar. :P Ik ga er maar gewoon vanuit dat 'ie region locked is, dan kan het iig niet tegenvallen ;)

Mijn foto's op Flickr.

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Captain N schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 10:47:
Goed nieuws! Gisteren stond er op onder andere GoNintendo een bericht dat Telltale Games Sam & Max will maken voor de Wii, maar daarvoor door Nintendo het groene licht voor moest krijgen. Stond een linkje bij waar de e-mails van fans heen gestuurd konden worden, in de hoop dat Nintendo zoiets heeft van laten we dat Sam & Max een kans geven. Blijkbaar was het effectief en was ik niet de enige die ze een mail heeft gestuurd, want vandaag pronkt er op hun website:

[...]

Bron.
Nice, ik had ze ook een klein betoogje gestuurd :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

• Vanitas
S2S schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:11:
[...]

Wel ...niet..wel..niet

Ik denk dat ik maar USA geloof, die UK gast dacht ook dat MP3 online MP had. Is meer een :+
lol, lekker duidelijk zo :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zit die Duck Hunt variant trouwens ook in Wii Sports?

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:29:
Zit die Duck Hunt variant trouwens ook in Wii Sports?
Is al gevraagd en daar is al antwoord op gegeven
Collaborator in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."

This space is occupied

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Sorry, ik had per ongeluk niet naar laatste pagina gekeken... Komt Duck Hunt dan als apart spel uit? Of zou het misschien een VC spel worden, omdat ze zeiden dat er ook nieuwe spellen kwamen voor de VC.

[b]Edit: typte dat even op een toetsenbord bij iemand anders...

[ Voor 15% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 16-09-2006 13:43 ]

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:38:
Sorry, ik had per ongeluk niet naar laatste pagina gekeken... Komt Duck Hunt dan als apart spel uit? Of zou het misschien een VC spel wprdemn, omdat ze zeiden dat er ook nietwe spellen kwamen voa de VC.
Misschien als deel van die Wii minigames collection? Zou er wel bij passen.. een echt volledig spel is duckhunt niet echt te noemen tegenwoordig :p

This space is occupied

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Johnny schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:38:
[...]

Reviewers krijgen de spellen vaak al enkele weken voor de release, zodat ze op het moment dat een spel uitkomt al een review hebben kunnen publiceren. Het enige 'voordeel' is misschien dat er ook gebruikerservaringen walkthroughs zijn.
Spellen ja, maar of ze de console ook krijgen. Met de 360 was dat iig niet het geval. De eerste review verscheen toen volgens mij 2 dagen voor launch.

• Vanitas
Als je dit filmpje bekijkt dat staat in het begin "Wii Sports ~Airplane~"...

Dus misschien zitten die shooting games ook wel bij Wii Sports. Qua stijl zal het er wel goed bijpassen iig.

[ Voor 30% gewijzigd door Vanitas op 16-09-2006 11:59 ]

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Collaborator schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 01:21:
[...]

Wii Sports is:
Boxing
Bowling
Golf
Tennis
Honkbal
Je vergeet Airplane die zit er ook nog in. :)
Vanitas schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:58:

Dus misschien zitten die shooting games ook wel bij Wii Sports. Qua stijl zal het er wel goed bijpassen iig.
Ja die zit er ook bij in. :) Dus in totaal toch 6 games, natuurlijk geen uitgebreide titels etc maargoed wel erg leuk dat je dat erbij krijgt. Kun je gelijk beginnen en wennen aan de Wii controller. :)

[ Voor 55% gewijzigd door schnumi op 16-09-2006 12:04 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Vanitas
schnumi schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:03:
[...]

[...]

Ja die zit er ook bij in. :) Dus in totaal toch 6 games, natuurlijk geen uitgebreide titels etc maargoed wel erg leuk dat je dat erbij krijgt. Kun je gelijk beginnen en wennen aan de Wii controller. :)
Ja zeker, het lijken me hele leuke (simpele) games. Die je gewoon ff tussendoor gaat spelen. :)

En de andere games zoals die target shooter komen in Wii Play te zitten.

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 15-10 20:15
Filmpje: Foto's bekijken op de Wii

Wel leuk gedaan!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:02

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Vanitas schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:58:

schnumi schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:03:
[...]

[...]

Airplane zit niet in de Sports bundel die meegeleverd wordt, verder zijn er nog geen details over bekend.

IGN heeft het over een "Wii Motor Sports" compilatie waarover verder nog geen informatie bekend is. Je hoeft deze dus niet gratis gebundeld te verwachten vooralsnog...
IGN: Wii Motor Sports Airplane

Verder zal die shooting game (die er erg tof uitziet) weer gebundeld worden in een "Wii play" voorzover ik heb kunnen lezen.
IGN artikel: Wii play

[ Voor 19% gewijzigd door Twee Dee op 16-09-2006 12:56 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• Captain N
Jeux-france heeft een filmpje van Call of Duty 3 voor de Wii. Wel crappy kwaliteit, compleet met een gast die een tijdje half voor het beeldscherm staat, maar het ziet er wel prima uit! Goeie graphics wat mij betreft! Filmpje is overigens wel een whopping 300 nogwat MB, en duurt eindeloos voordat 'ie binnen is. Bij mij hield 'ie ook nog op na 50 MB of zo, maar het eerste stukje zag er iig veel belovend uit! Nog maar eens proberen of het nu wel lukt... :P

ftp://www.jeuxfrance.net/Nintendo_Wii/Call_of_Duty_3_1.wmv

Mijn foto's op Flickr.

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Mii Channel is echt leuk gedaan! Grappig hoe je je personage kan creeren e.d. en opslaan op de controller. Wat ik nu afvraag, worden nu al je save games opgeslagen op je controller? (dus totaal geen mem card nodig) ik zou het ontzettend handig vinden :) Wat ik dan wel afvraag wat er gebeurt als je controller kapot is of je dan nog bij je savegames kan.

Iemand die hier wat meer info over heeft ?(of word alles opgeslagen op een SD kaartje?)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Captain N
Ik had begrepen dat het geheugen op de Wiimote voor Mii avatars is, en de SD card voor save games, maar correct me if I'm wrong.

Mijn foto's op Flickr.

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ooit had ik zo'n gave teller voor in de TS gemaakt voor de Wii Press conference.
Nou, die heb ik dus aangepast, en nu telt ie af tot de 3 launches :D .
Dus:

Afbeeldingslocatie: http://wii.xin-evil.com/launch.png?waar=amerika
Afbeeldingslocatie: http://wii.xin-evil.com/launch.png?waar=japan
Afbeeldingslocatie: http://wii.xin-evil.com/launch.png?waar=europa

Kunnen ze mooi in de TS komen te staan :) .

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
Captain N schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 14:19:
Ik had begrepen dat het geheugen op de Wiimote voor Mii avatars is, en de SD card voor save games, maar correct me if I'm wrong.
Volgens mij is het inderdaad zo.

Overigens vind ik het inmiddels al wel weer meevallen. WiiPlay en WiiSports lijken met toch wel twee aardige titels worden. Alleen zou het wel leuk zijn als ook Wii Airplane erbij zou zitten. Dat leek me juist één van de leukste...

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2006/09/wiigreen3.jpg

Check hoe klein de Wii is :9

Heel cool Rayman filmpje, je ziet ook mensen die het spelen :D: http://www.youtube.com/watch?v=Yn7WfJAU77w&eurl=

[ Voor 18% gewijzigd door Hoedje op 16-09-2006 14:51 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Grrrrrrrrr....

De prijs van de Wii kan me echt minder dan niets schelen, of het nu 200 of 300 eypo is, halen doe ik hem toch wel. Maar dat hij pas NA Sinterklaas uitkomt... WTF? :( Stelletje !@#$s dat ze niet even kijken wanneer er feestdagen zijn. Nederland is echt niet het enige land in Europa dat Sinterklaas met cadeautjes viert. Tegenwoordig doet Belgie ook (onze) Sinterklaas, in Duitsland & Zwitserland kom je St. Nikolaus wel eens tegen, in Hongarije heb je het vieren van Mikulas etc.

Gemiste kans voor hen imo. Anders hadden er heel wat kindertjes een Wii in de schoen gekregen op pakjesavond. En ik heb veeeeeeeeeeeeel liever dat ik een Wii koop met Sinterklaas, ook al is deze voor mezelf, dan dat ik deze een week later aanschaf. Jaja, ik ben niet goed bij m'n hoofd, het is nu eenmaal een gevoelskwestie :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Maar de Wii is volgens mij nu al in productie, de chips werden al verscheept in ieder geval, dus de specs liggen nu ook neem ik aan vast. Ben benieuwd wanneer we 100% zeker weten wat nu exact de specs zijn. Natuurlijk maakt het allemaal weinig uit, het gaat om blah blah blah, maar ik ben gewoon benieuwd! Is het nu echt 730Mhz, of hebben ze laten ze hem toch stiekem op 1Ghz draaien. Je zou toch zeggen dat er snel meer bekend wordt.

Las trouwens net op Gameqube.nl dat Mario Kart Wii nu ook echt aangekondigd is, natuurlijk wist je zeker dat dat spel er kwam, maar toch mooi dat ie iig nu al is aangekondigd. Hopelijk komt ie een beetje snel. Bij de DS kwam hij volgens mij na 1 jaar of niet?

[ Voor 23% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 16-09-2006 15:07 ]

• Icelus
  • Niet online
XiN-eViL schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 14:21:
Ooit had ik zo'n gave teller voor in de TS gemaakt voor de Wii Press conference.
Nou, die heb ik dus aangepast, en nu telt ie af tot de 3 launches :D .
Dus:

Kunnen ze mooi in de TS komen te staan :) .
Waar is Australië? ;)
Inderdaad: Oude vergelijking.

Iemand nog van plan z'n HORI-controller i.p.v. de classic controller te gebruiken?
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images/large/hori-digital-controller-black.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Icelus op 16-09-2006 15:19 ]

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Icelus schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 15:03:
[...]
Waar is Australië? ;)
[...]
Inderdaad: Oude vergelijking.

Iemand nog van plan z'n HORI-controller i.p.v. de classic controller te gebruiken?
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://wii.xin-evil.com/launch.png?waar=australie

U vraagt, wij draaien :) .
Helaas doet mijn GD geen ë, maar goed :) .

Verwijderd

XiN-eViL schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 15:22:
[...]

U vraagt, wij draaien :) .
Helaas doet mijn GD geen ë, maar goed :) .
Vergeet niet de tijdsverschillen mee te rekenen (Amerika scheelt toch al zo'n 8 uur (verschilt natuurlijk van oost-west); dus het is daar vanaf hier gerekend pas 8 uur later de datum)

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 15:36:
[...]

Vergeet niet de tijdsverschillen mee te rekenen (Amerika scheelt toch al zo'n 8 uur (verschilt natuurlijk van oost-west); dus het is daar vanaf hier gerekend pas 8 uur later de datum)
Ja allemaal niet zo moeilijk doen he :P. Ik heb geen zin om dat uit te rekenen, maar als iemand zich verveeld en ff de NL tijd spamt wanneer die dag begint, en als diegene dan toch bezig is, meteen rekening houdt met dat het dan ondertussen wintertijd is, dan pas ik de datums wel aan :P .
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.