Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.474 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Jezus eerst dat ds bullshit van we sold ... million copy's of this and that. Boeiend. Daar komen al die journalisten echt niet voor hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Yukk:

Site unavailable temporarily. Check back soon.

Is dit bij iedereen zo?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Arx schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:13:
Yukk:

Site unavailable temporarily. Check back soon.

Is dit bij iedereen zo?
Even paar keer refresh drukken. Beetje geduld nog. En zo snel als er iets over de wii komt zal dat ook hier wel staan lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Ik heb op het moment wat meer problemen met GoT Forum, wil niet meer helemaal laden, heeft nu meer weg van een .txt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57
@Zerox heb ik ook, T.net zelf is ook traag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 13:58

Hironshy

Orooo!!!

Lol heb ook problemen met GoT. Laad langzaam en vaak timeout :P
Kreeg zelfs een timeout tijdens posten.

Ze blijven maar over de DS hebben. We willen Wii info :(

[ Voor 22% gewijzigd door Hironshy op 15-09-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:03
Wtf, moet dit betekenen:
14:14.18 -
Aha! And Satoru Iwata's walked on behind him. "And this is what goes on when you think I'm away."

"I woke up many hours ago and many thousands of miles away, so I assure you I won't take any more time than necessary to share my thoughts."

14:12.06 -
"In the very near future we'll be launching another console that will go even further in making games accessible and fun for everyone."

Gabby's back. Introducing Wii Sports' boxing game. Shibata's going to play against Iwata, who they say is actually in Japan.

A hologram of your player in front of you, jabbing with the Wii remote and Nunchuck

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04 14:55
het was een grapje over wat ze zeiden over dat iwata in japan was .. hij is er dus gewoon wel

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Shibata heeft een boxmatch tegen een virtuele Iwata, en dan komt de echte Iwata op het podium

*edit* Het ign verslag is trouwens stukken duidelijker dan dat eurogamer verslag

[ Voor 31% gewijzigd door boe2 op 15-09-2006 14:29 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57
http://www.wii.com/en_US/ werkt btw ook al of was dit al genoemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik weet het!

De mensen van nintendo verspreiden en soort wiet lucht waardoor iedereen stoned wordt en rare berichten gaat sturen naar websites etc (wat dus niet mag)!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
alle pagina's die iets met wii doen worden een beetje ge /. op moment geloof ik...

krijg ook al niet echt updates meer van eurogamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-06 20:14
8 december! €249,99

[ Voor 26% gewijzigd door MetroidPrime op 15-09-2006 14:44 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 10:23
WarioWare: Smooth Moves (just after launch).

Third-party: around 15-20 games from launch. Red Steel. Rayman. Need for Speed Carbon. Tony Hawk. Super Monkey Ball.

Date: 2006.

December 8th 2006.

EUR 249 / GBP 179

Bundles is white console, one Wii remote, one Nunchuck, Wii Sports.

Between 49 and 59 Euros for software. 34 for 39 pounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Mooi! Prijs?

Horen jullie Sinterklaas al?! :9

[ Voor 60% gewijzigd door Arx op 15-09-2006 14:45 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
zo.. en nu kan ik naar de wc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
249 euri, lezen dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Check post tijden please... **zucht**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 23:50
Das jammer voor de kinderen met sinterklaas, 3 dagen te laat :(

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Prijs was te verwachten, datum is ook goed imo :)
Enkel vreemd dat ze sinterklaas missen...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Arx schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:44:
Mooi! Prijs?

Horen jullie Sinterklaas al?! :9
Sinterklaas is al lang blij...
Wat rijmt er trouwens op Wii? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Icelus op 15-09-2006 14:49 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

CyPh schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:47:
Das jammer voor de kinderen met sinterklaas, 3 dagen te laat :(
Niet als ze het in de weekend van week 49 vieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Jammer, had natuurlijk nog stiekem gehoopt op een lagere prijs voor de console in Europa of dat je er in Europa nog wat extra's bijkreeg. Misschien dat de Nedgame en de MM zoals gewoonlijk nog €10,- lager gaan zitten.

lagen de prijzen voor software in de VS ook tussen de $49 en $59 of is daar gewoon gezegd dat het $49 wordt?

Verder reken ik er op dat het gros van de spellen gewoon €59 gaat kosten.

Is er ook al wat gezegd over prijzen van de controllers?

Vraag me trouwens af of ze misschien voor BE/NL nog een kleine uitzondering gaan maken. Als ze dat ding in Nederland een paar dagen eerder in de schappen leggen dan kun je zeker in Nederland nog zorgen voor een extra boost. Nu is Nederland maar een kleine afzetmarkt, maar je kunt het toch maar mooi even meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
en Wii site NL is ook online
http://www.wii.com/nl/

en

http://ms.nintendo-europe.com/wii/?l=nlNL

[ Voor 32% gewijzigd door CyPh op 15-09-2006 14:51 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06 23:38
Woei, ik ben op 13 december jarig, dus ik weet alvast een leuk verjaardagscadeautje :)...

Wel jammer dat ze alleen met de witte versie launchen :/

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 26-06 00:32
Poeh, de release is nog wel ver weg dan zeg. Nog een kleine 3 maanden. Tsjah, geeft wel weer wat bestedingsruimte, maar dat had ik ook gehad als ze hem in november releaseden...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
beter hoor! volgens mij is dit wel zo'n beetje de dichtst bij elkaar zittende launch data die ik ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ben benieuwd of de spellen niet gewoon eerder € 59 worden. In dat geval hebben ze in ieder geval 1 belofte niet waargemaakt: Goedkopere software.

Jammer dat er maar 1 kleur is met de launch. Dat wordt dus wachten :)

[ Voor 20% gewijzigd door Pewwy op 15-09-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:38

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Is er al bekend gemaakt wanneer de andere 'kleuren' uitkomen zoals zwart :P? want heb liever de zwarte (vind IPOD wit lelijk :P) en de rest van mn home cinema is ook zwart...

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 16:17

NetAmp

"for indoor use only"

LOL :*) ze hebben zelfs de Server Error aangepast in Wii-stijl:
http://media.nintendo-europe.com/NOE/500_error.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hmm, dit valt me tegen. Ik had een snellere launch verwacht. Maar goed dat is tot daar aan toe. Ik vind vooral de prijs toch wat aan de hoge kant, zeker vergeleken met de prijzen in Amerika en Japan...

Toch vreemd dat veel bedrijven, Apple en Nintendo (eerder al met de DS Lite), zulke vreemde omrekenmethodes hanteren. De euro is sterk en zal dat voorlopig nog wel even blijven. Toch zie je dat absoluut niet terug in de prijzen die ze hanteren...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

*Zucht

Ik zie weer dezelfde discussie oplaaien als laatst. Nog 1 keer voor de duidelijkheid, in nederland komt er 19 procent BTW bij en invoerrechten. De amerikaanse prijs is exclusief btw omdat deze per staat verschillend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Duurder? Wii is gewoon 65 euro duurder dan in Amerika. Vind het nogal wat... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Pfew nog voor 2007, dat valt dan weer mee. Het had een stuk erger gekunt jongens :o.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

fuzzyeyebrows1 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:00:
*Zucht

Ik zie weer dezelfde discussie oplaaien als laatst. Nog 1 keer voor de duidelijkheid, in nederland komt er 19 procent BTW bij en invoerrechten. De amerikaanse prijs is exclusief btw omdat deze per staat verschillend is.
Das niet waar, de Amerikaanse press conference had het over the suggested retail price. Dat is gewoon alles erop en eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoedje schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:57:
Hmm, dit valt me tegen. Ik had een snellere launch verwacht. Maar goed dat is tot daar aan toe. Ik vind vooral de prijs toch wat aan de hoge kant, zeker vergeleken met de prijzen in Amerika en Japan...

Toch vreemd dat veel bedrijven, Apple en Nintendo (eerder al met de DS Lite), zulke vreemde omrekenmethodes hanteren. De euro is sterk en zal dat voorlopig nog wel even blijven. Toch zie je dat absoluut niet terug in de prijzen die ze hanteren...
250,- Ex BTW Dollar is 206,- euro.

206,- + 19% BTW = 245,-.

De BTW verpest voor ons het Euro/Dollar verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Zo.... dus wie gaat de Wii importeren?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb het misschien gemist, maar er waren toch mensen zeiden dat er een regio lock kwam voor de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
GZ schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:05:
Zo.... dus wie gaat de Wii importeren?
en dan de kans lopen dat strax de nieuwste topgames regiolocks hebben? ik niet :o
Ik wacht wel tot 8 december _/-\o_

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
fuzzyeyebrows1 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:00:
*Zucht

In Europa wordt zelfs een gemiddelde prijs gehanteerd aangezien ieder land in Europa een ander BTW tarief heeft. Zo is de BTW in Nederland hoger dan in Duitsland en lager dan in België. In Duitsland verdient een winkelier uiteindelijk meer op een Wii dan in bijv. België.
Arx schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:04:
[...]

Das niet waar, de Amerikaanse press conference had het over the suggested retail price. Dat is gewoon alles erop en eraan.
Nee, dat is de prijs waarvoor ie in de winkel staat. Bij de kassa wordt pas de BTW op de totale prijs bijgeteld.
Dit is ook zo bij bijvoorbeeld een McDonald's. Een hamburger kost er 99 cent, je betaalt uiteindelijk 1,08 (in New York).

[ Voor 27% gewijzigd door Icelus op 15-09-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Yeah nintendo laat wel zien dat ze respect hebben voor hun klanten... NOT. Wii is nooit 250 euro waard (ja zeg wat je wil maar ivm andere consoles is het gewoon erg duur als je ziet naar wat voor hardware je krijgt), betaal je ook nog eens fucking 60 euro voor een controller terwijl de wii zogenaamd een familie console zou worden, dan worden games ook nog eens 60 euro (ja fijn dat die anderehalve titel van nintendo 50 euro word...) wat dus hetzelfde is als bij de x360 en dan launched het ding ook nog eens tyfus laat terwijl nintendo zogenaamd niet als laatste wou launchen.

Wii is cool, maar het hele idee waar nintendo al maanden over lult van een betaalbare familie console (en daarom mindere hardware) is gewoon gelul van de bovenste plank, we mogen nu fijn de hoofdprijs betalen voor een minderwaardig technisch apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 16:39

Smoonshine

Feyenoord!!

MrVegeta schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:05:
Ik heb het misschien gemist, maar er waren toch mensen zeiden dat er een regio lock kwam voor de Wii.
De Wii is regiovrij. Developers kunnen er wel voor kiezen om de regiolock aan te zetten op hun games. Op die manier krijg je dus nog wel dat je niet zomaar een US Wii kunt importeren zonder dat je er gehannes mee krijgt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:06:
we mogen nu fijn de hoofdprijs betalen voor een minderwaardig technisch apparaat.
"Mogen" is idd het goede woord, vindt je het niet waard dan koop je het niet.

Ik heb nog nooit echt begrepen waarom die regiolock er opzit, waarom zou je er voor kiezen (als developer).

[ Voor 76% gewijzigd door MrVegeta op 15-09-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Yeah nintendo laat wel zien dat ze respect hebben voor hun klanten... NOT. Wii is nooit 250 euro waard (ja zeg wat je wil maar ivm andere consoles is het gewoon erg duur als je ziet naar wat voor hardware je krijgt), betaal je ook nog eens fucking 60 euro voor een controller terwijl de wii zogenaamd een familie console zou worden, dan worden games ook nog eens 60 euro (ja fijn dat die anderehalve titel van nintendo 50 euro word...) wat dus hetzelfde is als bij de x360 en dan launched het ding ook nog eens tyfus laat terwijl nintendo zogenaamd niet als laatste wou launchen.

Wii is cool, maar het hele idee waar nintendo al maanden over lult van een betaalbare familie console (en daarom mindere hardware) is gewoon gelul van de bovenste plank, we mogen nu fijn de hoofdprijs betalen voor een minderwaardig technisch apparaat.
Relax kerel.. het is maar een console.... je hoeft hem niet te kopen.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Smoonshine schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:08:
[...]

De Wii is regiovrij. Developers kunnen er wel voor kiezen om de regiolock aan te zetten op hun games. Op die manier krijg je dus nog wel dat je niet zomaar een US Wii kunt importeren zonder dat je er gehannes mee krijgt.
Kijk naar de X-Box 360, niet locked, maar wel optioneel voor de ontwikkelaars. Helaas is bijna alles gelocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:32

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Ik krijg zojuist een sms van Nintendo:

Nintendo s nieuwe Wii
-systeem zal in
Europa uitkomen op 8
december. Lees er
alles over op Wii.com

Toch wel netjes van nintendo dat ze VIP leden een sms sturen eigenlijk vrij vlot na het einde van de persconferentie.

De prijs was te verwachten, minder dan 250 euro -> 249 euro. Dat is logica dat je het kleinste kind nog kan uitleggen. Ik vind het persoonlijk nog wel meevallen met de prijs. Ik had natuurlijk als iedereen op een "wonder" gehoopt van onder de 200 euro, maar nogmaals, 249 viel te verwachten.

Hebben we de slaapzakken al van zolder gehaald? Of komen er gigantische voorraden dat het niet nodig is om te gaan kamperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 07:59
nou maar gelijk pre-orderen
dit apparaat moet mooi op 8 december bij mij thuis op de kast staan
bij de nedgame staan de games bijna allemaal op 54,99, ik mag hopen dat dat een foutje is

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 16:17

NetAmp

"for indoor use only"

Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:06:Wii is cool, maar het hele idee waar nintendo al maanden over lult van een betaalbare familie console (en daarom mindere hardware) is gewoon gelul van de bovenste plank, we mogen nu fijn de hoofdprijs betalen voor een minderwaardig technisch apparaat.
Okee, het is veel geld, maar "minderwaardig" is een slecht woord. |:(
De filosofie van Nintendo is juist, om niet "mee te lopen" in de race tussen fabrikanten, om maar zoveel mogelijk pixels/Mhz/polygonen/etc. en al die ongein over de elektronica te pompen. Nintendo probeert nu juist vernieuwend te zijn door op graphics gebied niet het hoogst haalbare te kiezen, maar die rekenkracht te gebruiken voor heel andere zaken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129672

SandaX schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:10:
Hebben we de slaapzakken al van zolder gehaald? Of komen er gigantische voorraden dat het niet nodig is om te gaan kamperen?
Wat me opvalt is dat ze het daar bij geen van de persconferenties over gehad hebben. Kennelijk is dat geen probleem... of misschien juist wel? Hmm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Play.com vraag £39,99 (~€60) voor Wii spelen (inclusief verzendkosten).

http://www.play.com/Games/Wii/NAVSUB/5-/RegionHome.html

Ter vergelijking: Gamecube spellen zijn hier £29,99 (~€45).

[ Voor 19% gewijzigd door Icelus op 15-09-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Yeah nintendo laat wel zien dat ze respect hebben voor hun klanten... NOT.
Hou toch eens een keertje op man, je lijkt wel een kapotte platenspeler. Koop dan een Xbox 360 als hij echt zoveel beter is, maar ga niet steeds hier zeiken over de "Gamecube 1.5".

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Ik vind juist de prijs van de spellen tegenvallen, console prijs kan met niet zo schelen, das toch maar 1 malig. Maar ik keek juist uit naar goedkope spellen zodat je er flink wat kan halen, nu zijn ze nog 50-60 euro. Met dat in het achterhoofd ben ik het ook wel een beetje eens met b3n666, met zo'n prijs voor de spellen gaat de hele "goedkope familie console" filosofie niet meer op, iig niet voor europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Icelus schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:15:
Play.com vraag £39,99 (~€60) voor Wii spelen (inclusief verzendkosten).

http://www.play.com/Games/Wii/NAVSUB/5-/RegionHome.html

Ter vergelijking: Gamecube spellen zijn hier £29,99 (~€45).
Play is vanaf de next-gens een stuk minder interessant geworden. Ze vragen overigens ook £39,99 voor de 360 games. Het zou me overigens niet verbazen als de prijzen nog iets gaan zakken.

Kan iemand mij misschien uitleggen wat het nut is van het koppelen van de classic controller aan de Wii-mote :? Lijkt me nogal onhandig.

[ Voor 12% gewijzigd door Pewwy op 15-09-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NetAmp schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:13:
[...]

Okee, het is veel geld, maar "minderwaardig" is een slecht woord. |:(
De filosofie van Nintendo is juist, om niet "mee te lopen" in de race tussen fabrikanten, om maar zoveel mogelijk pixels/Mhz/polygonen/etc. en al die ongein over de elektronica te pompen. Nintendo probeert nu juist vernieuwend te zijn door op graphics gebied niet het hoogst haalbare te kiezen, maar die rekenkracht te gebruiken voor heel andere zaken :Y)
Ja nintendo wou niet meegaan in de race om snelheid. Weet je ook nog waarom dat was? dat was om ze een goedkope familie console wouden maken. Nu blijkt opeens dat het ding maar 30 euro goedkoper is dan een x360, die veel sneller is. Nou boeit mij de snelheid niet, maar je betaald nu dus veel geld voor relatief trage hardware terwijl nintendo de hele tijd heeft gezegd dat mede die trage hardware voor een lage prijs zouden zorgen. Nou er is dus helemaal niks goedkoop aan de wii. De console zelf is relatief duur, de controllers zijn al helemaal duur en ook de games hebben gewoon dezelfde prijs terwijl nintendo altijd heeft gezegd dat de wii goedkoop was om te ontwikkel. Maar de games zijn gewoon 60 euro, net als op de x360, dat betekent dat er iemand dus 10 euro meer verdient aan een wii game (nintendo games zijn 50 euro, en daar word dus ookal winst op gemaakt) wat dus weer betekent dat iemand meer verdient terwijl wij hetzelfde betalen (komt weer door die tragere hardware waardoor minder ontwikkelingskosten nodig zijn) voor minder.
MetroidPrime schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:17:
[...]

Hou toch eens een keertje op man, je lijkt wel een kapotte platenspeler. Koop dan een Xbox 360 als hij echt zoveel beter is, maar ga niet steeds hier zeiken over de "Gamecube 1.5".
PROBEER HET NOU EENS TE SNAPPEN ik vind de x360 helemaal niks, ik moet dat ding niet want hij boeit me niet. Waar het om gaat is dat nintendo je weinig geeft voor veel geld. Op elk punt verdient nintendo meer dan de concurrentie maar toch merken wij dat niet terug in de prijzen die we betalen (relatief dure console, dure controllers, games met dezelfde prijzen terwijl de kosten veel lager liggen dan bij de ps3/x360). Het enige wat nintendo doet met de Wii is op elk punt hun eigen zakken meer vullen en de consument krijgt er helemaal geen voordeel van. Had dan gewoon snelle hardware met een wiimote gemaakt dan had ik een problemen gehad met de prijzen en had een wii zelfs 400 euro mogen kosten, maar nu betaal je veel voor weinig (de lol die je ervan hebt reken ik even niet mee, vergelijk puur op wat krijg je kwa specs/kwaliteit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
CyPh schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:06:en dan de kans lopen dat strax de nieuwste topgames regiolocks hebben? ik niet :o
Ik wacht wel tot 8 december _/-\o_
Ik ga voor de Japanse, ook als ik hem niet gewonnen had. Over een langere termijn gerekend is het gewoon veel goedkoper in de aanschaf van spellen. De nieuwste topgames komen toch altijd eerder uit in Japan (vaak zelfs eerder in de VS tegenwoordig), waardoor je met verzending de spellen alsnog eerder hebt.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Ik vind het ook jammer. Had het wel tof gevonden als ik "elk" huishouden een tof goedkoop speelapperaat te vinden zou zijn.

Nu ben je er toch teveel geld aan kwijt :(

verwachtingen zijn niet uitgekomen = jammer = accepteren = over 3 jaar een wii kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:26:
Maar de games zijn gewoon 60 euro, net als op de x360, dat betekent dat er iemand dus 10 euro meer verdient aan een wii game (nintendo games zijn 50 euro, en daar word dus ookal winst op gemaakt) wat dus weer betekent dat iemand meer verdient terwijl wij hetzelfde betalen (komt weer door die tragere hardware waardoor minder ontwikkelingskosten nodig zijn) voor minder.

Op elk punt verdient nintendo meer dan de concurrentie maar toch merken wij dat niet terug in de prijzen die we betalen (relatief dure console, dure controllers, games met dezelfde prijzen terwijl de kosten veel lager liggen dan bij de ps3/x360). Het enige wat nintendo doet met de Wii is op elk punt hun eigen zakken meer vullen en de consument krijgt er helemaal geen voordeel van. Had dan gewoon snelle hardware met een wiimote gemaakt dan had ik een problemen gehad met de prijzen en had een wii zelfs 400 euro mogen kosten, maar nu betaal je veel voor weinig (de lol die je ervan hebt reken ik even niet mee, vergelijk puur op wat krijg je kwa specs/kwaliteit).
Effe schaamteloos een stukje weggeknipt. Xbox360 games hebben voornamelijk een adviesprijs van 69 Euro. Dat ze 59 kosten in de meeste winkels betekent niet de je de verkoopprijs van de 360 games met de adviesprijs van de Wii games kan vergelijken.

Dat Nintendo winst moet maken is logisch. Nintendo is meer dedicated bezig met spelcomputers dan MS en Sony, die makkelijk toe kunnen leggen op dit stuk om hun strategische doelen te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
zal fijn zijn als er een free loader komt, dan kan ik gewoon alles van lik-sang halen :) hopen dat je dan geen problemen krijgt met de online functies etc.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ari3 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:30:
[...]
Ik ga voor de Japanse, ook als ik hem niet gewonnen had. Over een langere termijn gerekend is het gewoon veel goedkoper in de aanschaf van spellen. De nieuwste topgames komen toch altijd eerder uit in Japan (vaak zelfs eerder in de VS tegenwoordig), waardoor je met verzending de spellen alsnog eerder hebt.
Games/console uit japan, ik neem aan dat het dan ook Japans is (ipv. engels). Of heb ik het verkeerd :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 27-06 08:14

Willybubba

Nut up or shut up.

Pff.

Sony launcht in Europa als laatste, dus dat is weer een zinloos argument. Dat die controller duur is is 1) al eerder gezegd en 2) logisch want DAT is (zoals iedereen hier al tijden roept) nou juist het technisch hoogstandje van de Wii.

Je vergelijkt overigens ook steeds de 360 core met de Wii, en dat is een nogal manke vergelijking.

EN nou ophouden, als je geen Wii wilt voor die prijs koop je em niet. Sim-pel.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
maar nu betaal je veel voor weinig (de lol die je ervan hebt reken ik even niet mee, vergelijk puur op wat krijg je kwa specs/kwaliteit).
En dat is nu net wat iedereen je al pagina's aan een stuk probeert te vertellen. Dat je moet kappen met de specs/kwaliteit vergelijking te maken, en dat je de lol er eens moet gaan bijtellen. Ik denk dat ik niet de enige ben als ik moe wordt van je constante X360 vergelijking die helemaal nergens op slaat. Je mag het dan wel niets vinden, maar stop dan ook met de zaken te vergelijken.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Waarom relateert iedereen de prijs van de Wii aan hoe krachtig de CPU en GPU zijn? Dat is niet het enige waar je op moet vergelijken. Ik vermoed dat de kostprijs van de controllers gewoon hoger ligt. Als je bedenkt welke resolutie de sensoren in de controller moeten hebben kan je begrijpen dat dit niet voor weinig kan. Het is nu eenmaal niet een doosje plastic met knopjes zoals de traditionele controllers.

Dit is tevens de reden waarom een losse Wiimote ook duurder is dan we gewend zijn. Niets mis mee als de resolutie werkelijk zo goed is als Nintendo het presenteert.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
MrVegeta schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:37:
[...]

Games/console uit japan, ik neem aan dat het dan ook Japans is (ipv. engels). Of heb ik het verkeerd :p.
hmm hoeft niet perse. Mijn DS is ook oorspronkelijk japans. Ik kreeg er van Lik-sang een brief bij met instructies hoe ik hem op engels moest zetten (zullen wel meer mensen hier gehad hebben).

Dus engels (en alle andere talen) zaten er gewoon op. Maar misschien dat er een bepaalde regio code opzit t.o.v. connect24 (of wii24 weet ff niet meer hoe het heet). en dat je dan als je online wat wil doen gelijk bij de Japanse startpagina/lobby komt. Maar dat soort info komen we vast wel achter.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:30:

verwachtingen zijn niet uitgekomen = jammer = accepteren = over 3 jaar een wii kopen
Dan had je verkeerde verwachtingen, zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Biobakker schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:44:
[...]

hmm hoeft niet perse. Mijn DS is ook oorspronkelijk japans. Ik kreeg er van Lik-sang een brief bij met instructies hoe ik hem op engels moest zetten (zullen wel meer mensen hier gehad hebben).

Dus engels (en alle andere talen) zaten er gewoon op. Maar misschien dat er een bepaalde regio code opzit t.o.v. connect24 (of wii24 weet ff niet meer hoe het heet). en dat je dan als je online wat wil doen gelijk bij de Japanse startpagina/lobby komt. Maar dat soort info komen we vast wel achter.
Dat de console in het japans is zou nog geeneens het probleem zijn. Het probleem zit hem dan in de japanse games. Probeer maar eens een storyline te volgen dmv een hoop tekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
PROBEER HET NOU EENS TE SNAPPEN ik vind de x360 helemaal niks, ik moet dat ding niet want hij boeit me niet. Waar het om gaat is dat nintendo je weinig geeft voor veel geld. Op elk punt verdient nintendo meer dan de concurrentie maar toch merken wij dat niet terug in de prijzen die we betalen (relatief dure console, dure controllers, games met dezelfde prijzen terwijl de kosten veel lager liggen dan bij de ps3/x360).
Ok, dus de Xbox 360 is niks omdat je de spellen niet leuk vind. Met andere woorden, jij vind dat je leukere spellen op de Wii krijgt en dus op het gebied van gameplay meer waarde voor je geld krijgt bij de Wii dan de 360. Dan ga je de Wii de hele tijd afzeiken om minderwaardige hardware in vergelijking met een console die je niets vind? Je spreekt jezelf een beetje tegen. Ik snap best dat je teleurgesteld kan zijn in de prijs, maar om nou de hele tijd zo te zitten zeiken dat je Nintendo leugenaars, naaiers en oplichters vind is echt zwaar overdreven. Als je er echt mee zit, dan moet je gewoon geen console kopen.

EDIT: Het prijsverschil tussen de Wii en de Xbox 360 Core ligt overigens rond de €100,-. Je vergeet dat er geen memory unit of harde schijf bij de Core zit, waardoor je er niets mee kan. Ik zou persoonlijk de Core compleet vergeten, want het is een kreupele versie van de 360 waar je niet eens alle features mee kan gebruiken. Wil je alle features gebruiken, dan heb je nog een harde schijf nodig.

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 15-09-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Hankey schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:50:
Woei, ik ben op 13 december jarig, dus ik weet alvast een leuk verjaardagscadeautje :)...

Wel jammer dat ze alleen met de witte versie launchen :/
lol * Biobakker ook

kunnen we elkaar er een sturen met een strik erom ;) <+:)

EDIT
Dat de console in het japans is zou nog geeneens het probleem zijn. Het probleem zit hem dan in de japanse games. Probeer maar eens een storyline te volgen dmv een hoop tekens.
Sorry ik doelde op mijn vorige post, daarin zei ik dat ik hoopte op een freeloader. Dat was in mijn vorige post een beetje verwarrend ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Biobakker op 15-09-2006 15:53 ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 22:08
Die 249,- euro is een adviesprijs. Toen ik de Cube had besteld bij Intertoys was die dacht ik ook 249,- toen ik hem echter op kwam halen bleek die 199,- te kosten. Dus de Wii kan uiteindelijk nog best goedkoper worden dan 249,- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
WiiMote: €39.
Nunchaku: €19.
Classic controller: €19.

http://ngcfrance.com/news...p?operande=0&idx=5706&r=1
Thormodo schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:03:
Die 249,- euro is een adviesprijs. Toen ik de Cube had besteld bij Intertoys was die dacht ik ook 249,- toen ik hem echter op kwam halen bleek die 219,- te kosten. Dus de Wii kan uiteindelijk nog best goedkoper worden dan 249,- .
De adviesprijs was €199.

[ Voor 62% gewijzigd door Icelus op 15-09-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De originele adviesprijs van €249,-, maar vlak voor de launch werd dat €199,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Hmm, 250 euro, mooie prijs :) Had natuurlijk minder mogen wezen, maar Nintendo verdient er in ieder geval niet veel, of niks, mee. Als je nog loopt te zeuren over 250 euro... Ik bedoel, zoek een baantje als vakkenvuller en je verdient het in 1 à 2 maanden, gewoon naast school. En iedereen vanaf 15 jaar kan dat doen.

60 euro voor een complete controller, best veel eigenlijk. Komt natuurlijk door het geheugen, speaker, accu, draadloze, en position techniek wat er allemaal in zit.

[ Voor 21% gewijzigd door Muthas op 15-09-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:39

Smoke

Maverick Reploid

Ik word nu al een beetje moe van het gezanik over de prijs. Ik heb toen de GC uitkwam hier 220 euro voor betaald, en dat was zonder spel(Waarvoor er ook nog eens 60 euro bijkwam) Deze keer krijg je er een spel bijgeleverd, alsmede een hele hoop extra functies met de channels(Die ook nog eens grotendeels gratis zijn) en de backwards compatibility.

Mijn Wii is gereserveerd, en ik ga hem op de launchdag ook gewoon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 16:39

Smoonshine

Feyenoord!!

58 euro dus voor een "volledige" controller. Aan de ene kant vind ik het verstandig dat ze beide onderdelen apart verkopen. Als er veel games uitkomen die je puur en alleen met de wiimote kunt spelen, dan hoef je niet direct een nunchaku add-on er bij te kopen. Aan de andere kant verwacht ik eigenlijk wel dat wii-mote+nunchaku een soort standaard configuratie wordt.

Ik hoop dat Nintendo en andere partijen wel een beetje rustig aan gaan doen met (verplichte ) add-ons. Het zou toch eigenlijk van de zotte zijn dat je voordat je een spel kunt spelen eerst nog een stuk bij aan je controller moet kopen. Ik verwacht dat je dat dan wel bij de game krijgt, net als de bongos bij de cube.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Toch ben ik het met allebei de groepen wel een beetje eens. Ze zeggen de hele tijd, dat de spellen écht goedkoper gaan worden. ze zeggen de hele tijd, dat de console écht goedkoper gaat worden. Immers hi-def kost zoveel geld, etc. etc. Dan blijken uiteindelijk de spellen even duur te zijn. De controller blijkt veel duurder te zijn (leuk als je met z'n vieren RS wil spelen 3* 60 euro + 60 euro). Tot slot is de console helemaal niet veel goedkoper dan de 250 euro die als max werd genoemd. Immers Wii Sports kost in Japan maar 30 dollar. Terwijl dat wel gesuggereerd werd en ook verwacht werd door game developers, media en veel consumenten.

/me Hoedje kan zich de teleurstelling van velen zeer goed voorstellen

Och waarschijnlijk ga ik hem toch wel halen, maar ik vind dat Nintendo dit niet slim heeft gespeeld. Tot slot vind ik de channels, oftwel de user interface, als laatste "geheim" ook wel erg zwak. Als ik dan toch bezig ben, ik ben ook teleurgesteld over dat we nog steeds niets horen over online multiplayer.

Eigenlijk zei Oscar het veel beter, maarja :P

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 15-09-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:50:
[...]

Ok, dus de Xbox 360 is niks omdat je de spellen niet leuk vind. Met andere woorden, jij vind dat je leukere spellen op de Wii krijgt en dus op het gebied van gameplay meer waarde voor je geld krijgt bij de Wii dan de 360. Dan ga je de Wii de hele tijd afzeiken om minderwaardige hardware in vergelijking met een console die je niets vind? Je spreekt jezelf een beetje tegen. Ik snap best dat je teleurgesteld kan zijn in de prijs, maar om nou de hele tijd zo te zitten zeiken dat je Nintendo leugenaars, naaiers en oplichters vind is echt zwaar overdreven. Als je er echt mee zit, dan moet je gewoon geen console kopen.

EDIT: Het prijsverschil tussen de Wii en de Xbox 360 Core ligt overigens rond de €100,-. Je vergeet dat er geen memory unit of harde schijf bij de Core zit, waardoor je er niets mee kan. Ik zou persoonlijk de Core compleet vergeten, want het is een kreupele versie van de 360 waar je niet eens alle features mee kan gebruiken. Wil je alle features gebruiken, dan heb je nog een harde schijf nodig.
Ik vind de prijs gewoon te hoog als ik kijk naar wat voor hardware je krijgt. Een motion sensor is ook lang niet zo duur als iedereen denkt, en zeker ivm bv een cpu of gpu stelt het niks voor. Nintendo maakt overal gewoon een shitload winst op terwijl ze het ding aanprezen als goedkope familie console. Nou vertel mij eens wat er goedkoop is aan de wii? Je kan hooguit zeggen dat de console zelf minder kost (al is het relatief nogsteeds duur maargoed) maar games en controllers zijn gewoon net zo duur of duurder. Vooral van de software vind ik dan erg slecht van nintendo. x360 games kosten ook 60 euro, de wii kreeg goedkopere hardware zodat games goedkoper gemaakt konden worden, wat kosten wii games? 60 euro (advies prijs boeit niet, ds games kosten ook standaard 10 euro meer dan de advies prijs). Hoe komt dat? omdat nintendo hun eigen zakken extra wil vullen. Zelda kost 50 euro, daar zit al winst bij, dat wil dus zeggen dat iemand op iedere wii game 10 euro extra gaat verdienen.

Je betaalt next gen prijzen maar krijgt geen next gen systeem. Gfx krijgen een kleine update, geluid krijgt een kleine update, je zal niet enorm veel physics zien etc maar ondertussen betaal je wel hetzelfde. Het enige wat je krijgt is een motion sensor controller, ik vind het idee geweldig, maar het is niet zo dat het pas anno 2006 mogelijk is en de prijzen daardoor opeens zo duur worden. Nintendo wil gewoon meer verdienen dan ze met de GC deden per spel/unit en wij moeten daarvoor betalen.

Waarom heeft nintendo maanden lang gezegd dat ze een familie console wouden maken als ze duidelijk geen familie prijzen kunnen bieden? (nou zou dat niet erg zijn als je dat terug ziet in de games/hardware, maar dat is ook niet het geval, het enige nieuwe wat je krijgt is de controller en daar gaan die extra kosten niet in zitten). Nu zit ik nogsteeds naar ''bagger'' gfx te kijken, geef mij dan maar dat zogenaamd dure HD (lol ja zo duur dat je geen prijsverschil krijgt in de games :')) met motion controlls voor 400+ euro.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 15-09-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik gok dat spellen die je met hooguit zijn 2-en doet wel de combinatie vaak zult nodig hebben, maar dat dat voor spellen met 4 spelers tegelijk, dus de echte partygames, niet nodig zal zijn, maar de tijd zal het natuurlijk leren.

Verder hoop ik dat er third parties komen met de controllers, al acht ik die kans zeker in het begin nagenoeg 0 en later ook vrij klein, of dat Nintendo ook de Wiimote+nunchuck gaat verkopen tegen een betere prijs (49,- ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:42

S2S

Gelukkig

8 December.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-06 14:38

disjfa

be

Elke keer post je een lijst. Elke keer als iemand op je reageerd moet je terug reageren. Ja we weten nu wel wat je denkt. Elke keer precies hetzelfde posten heeft geen nut en voegt niets toe aan de discussie.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

fuzzyeyebrows1 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:57:
Het is denk ik NTSC versie, dus niet PAL (europees). Komt namelijk uit canada dan.
Maar er staat een prijs in Euro`s, hoezo komt het dan uit canada :?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 15-09-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Anoniem: 16195 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:22:
[...]

Maar er staat een prijs in Euro`s, hoezo komt het dan uit canada :?
Prijzen worden automagisch voor buitenlandse klanten omgerekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:20:
[...]

Ik vind de prijs gewoon te hoog als ik kijk naar wat voor hardware je krijgt.
Laatste poging: jij vind dat je te weinig voor je geld krijgt -> dan koop je de console niet!

Dat is de enige manier dat je Nintendo kunt laten weten dat jij de console te duur vind. Nintendo leest echt niet mee in dit topic, dus door ze de hele tijd uit te maken voor leugenaars en oplichters zal de prijs niet omlaag gaan en roep je alleen irritatie bij anderen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 27-06 08:14

Willybubba

Nut up or shut up.

Biobakker schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:51:
[...]

lol * Biobakker ook

kunnen we elkaar er een sturen met een strik erom ;) <+:)
* Willybubba ook 13 december jarig :D

Dus stuur mij er ook maar 1 ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Zoals iedereen al zegt: het wordt een beetje vermoeiend tig keer naar hetzelfde verhaal te luisteren. Nintendo is een ander pad gaan bewandelen dan Microsoft. Nintendo maakt winst op elke Wii, Microsoft verlies op de Xbox360. Nintendo innoveert de controls, Microsoft de graphics/hardware. Het gaat dus nergens over om de boel te vergelijken, ze bedienen namelijk een andere markt met een andere gedachte.

Wat je ook elke keer lijkt te vergeten is dat niet alles in hardware uit te drukken valt. Een gameconsole valt of staat met de games die er voor uitkomen. Goeie hardware kan daarbij helpen, maar nieuwe controls ook zeer zeker. Denk aan FPS die nauwkeuriger speelt met een muis dan met een gamepad.

Goed, dan nu weer algemeen in de Wii-discussie met de rest, zonder te emmeren dat A beter is als B of dat A te duur is. Als je een goedkopere Wii wil, neem je er lekker 1 mee vanuit Japan na een vakantie aldaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146790

Ik denk, dat Nintendo zoiets heeft van ; "Ach, de Ps3 is duur, en de x-box360 ook, dan houden wij de prijs ook lekker hoog". Als de xbox360 dan ineens in prijs zakt naar 249 euro bijv, gooit nintendo hem omlaag naar 149 ? Of praat ik nou poep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

Icelus schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:32:
[...]
Prijzen worden automagisch voor buitenlandse klanten omgerekend ;)
Crap :( :( Ik dacht hem nog wel lekker goedkoop te kunnen bestellen :'(
Weet iemand misschien een alternatief adresje voor een goedkope Regio 2 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik denk dat Nintendo er op gokt dat de early adopters hem in principe wel tegen elke prijs aanschaffen, dus aanvankelijk kunnen ze hoog inzetten ook omdat de concurrentie nog duurder is. Daarnaast geeft deze prijs Nintendo ook de ruimte om de komende 5 jaar gefaseerd te zakken in prijs.

Ik had natuurlijk liever een andere prijsstelling gezien, gezien de verwachtingen die Nintendo geschapen had met de woorden dat ze voor een betaalbare console gingen. Dan verwacht je niet dat ze komen met de duurste console die ze ooit op de markt hebben gezet. Natuurlijk is er sprake van inflatie, maar dat was er tussen de launch van de andere consoles ook en toen ging de prijs niet omhoog. Komt nog eens bij dat hoe je het ook wendt of keert dat ze dit keer niet hebben ingezet op geavanceerde hardware (die controllers zijn en die sensorbar zijn wat duurder dan een GC controller, maar ook weer niet zoveel duurder) en je dus niet snel verwacht dat ze met deze prijs zouden komen.

Het leed wordt enigszins verzacht doordat je geen memcard hoeft te kopen, er een spel bijkrijgt (hoewel ik waarschijnlijk niet snel het volle pond voor Wii sports zou betalen en het is natuurlijk geen spel naar keuze) en je gebruik kunt maken van enige gratis online diensten.

Ik vind dat je best wat kritiek kunt hebben en ook mag spuien in dit topic op de prijs, maar als je het echt te gortig wordt dan moet je hem inderdaad nog maar niet kopen. Je bent zoals vaker gezegd niet verplicht dat ding te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hear! Hear! ^^ en Oscar wat ga jij doen?

Meesterlijk stuk --> http://www.penny-arcade.com/2006/09/15 (lees ook even Joystiq).

[ Voor 52% gewijzigd door Hoedje op 15-09-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
ik vind het leuk dat ze er een spel bij doen. Al had ik WII sport misschien niet gekocht voor de volle mep. Ik denk trouwens dat nintendo zich gewoon heeft realiseerd dat ze Wii sports niet los kunnen gaan verkopen en zo wordt het toch flink verspreid. Mooie reclame toch? de 'niet-gamer' zal eerder even Wii sports proberen dan meteen in het diepe te duiken met zelda.

Verder heeft Oscar M. volledig gelijk. Nintendo laat de eerste serie Wii's even over de toonbank vliegen, want de echte fans kopen hem toch. Zodra de PS3 uitkomt (bijvoorbeeld) gooien ze de prijs onder de 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Woei

249+WiiSports :)

Iets meer als dat ik verwacht had maar toch niet verkeerd, alle "doem-denkers" en "twijfelaars" IGN checken, nieuw trailers van Red Steel Metroid Prime 3 en Zelda screens hebben bij mij zeker een goede indruk gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117133

Ik ben ook onaangenaam verrast door de hardwareprijzen. Niet alleen de Wii zelf, maar vooral de zooi die er nog eens extra bovenop komt aan rgb-kabels, memorycards en controllers+uitbreidingen. Juist omdat Nintendo zich zo geprofileerd heeft als het goedkope antwoord.
Het is al eerder gezegd geloof ik, maar ik heb het sterke vermoeden dat toen Nintendo doorkreeg hoe populair het ding eigenlijk aan het worden was, ze haar prijsjes wat naar boven heeft bijgesteld.

Bovendien blijf ik het gevoel houden dat ik 250 euro betaal voor een controller, want de rest heb ik eigenlijk al thuis staan in de vorm van een Cube.

Gelukkig is er, Nintendo kennende, een mooi alternatief: wachten tot hij goedkoper wordt en bovendien leverbaar wordt in een bundel en in een ander kleurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Waarschijnlijk ga ik hem bij de launch kopen, gewoon omdat ik de controller vet vind en hij ziet er ook nog eens mooi uit. Misschien had ik hem liever in het zwart gehad, maar dan zou ik minimaal tot de lente moeten wachten.

Waar ik wel huiverig voor ben is dat ik mijn geld uitgeef aan spellen die niet rlx zijn. Met de GC ben ik een paar keer de fout ingegaan en daarom heb ik hem laten ombouwen. Uiteindelijk speel ik maar 2 spellen (MK en Fifa), maar als ik op de Wii maar twee spellen vind die ik net zo vaak speel als die spellen dan vind ik hem zijn geld waard.

Hopelijk komen er ook demo's van spellen beschikbaar, want dan heb ik iig weinig risico dat ik miskopen doe met spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00

NoTimeRemains

I know

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:16:
Waarschijnlijk ga ik hem bij de launch kopen, gewoon omdat ik de controller vet vind en hij ziet er ook nog eens mooi uit. Misschien had ik hem liever in het zwart gehad, maar dan zou ik minimaal tot de lente moeten wachten.

Waar ik wel huiverig voor ben is dat ik mijn geld uitgeef aan spellen die niet rlx zijn. Met de GC ben ik een paar keer de fout ingegaan en daarom heb ik hem laten ombouwen. Uiteindelijk speel ik maar 2 spellen (MK en Fifa), maar als ik op de Wii maar twee spellen vind die ik net zo vaak speel als die spellen dan vind ik hem zijn geld waard.

Hopelijk komen er ook demo's van spellen beschikbaar, want dan heb ik iig weinig risico dat ik miskopen doe met spellen.
maak ik nu uit je post op dat de wii alleen in het wit van the-get-go wordt geleverd?

dat zou ik echt heel erg jammer vinden :( ik heb een zwarte ds daar hoort natuurlijk een zwarte wii bij...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:06
Ik weet niet of het al gemeld is, maar er staan nieuwe spellen in de sterrencatalogus bij nintendo ;)

Heb net zelf even Geist aangeschaft voor 4500 sterren. Hopen dat die beetje vet is :*)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Little Bear schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:45:
[...]

Dan had je verkeerde verwachtingen, zo simpel is het.
Jup maar zal de enige niet zijn die deze verwachtingen had.
Blijft jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cleetje schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:43:
[...]

Zoals iedereen al zegt: het wordt een beetje vermoeiend tig keer naar hetzelfde verhaal te luisteren. Nintendo is een ander pad gaan bewandelen dan Microsoft. Nintendo maakt winst op elke Wii, Microsoft verlies op de Xbox360. Nintendo innoveert de controls, Microsoft de graphics/hardware. Het gaat dus nergens over om de boel te vergelijken, ze bedienen namelijk een andere markt met een andere gedachte.

Wat je ook elke keer lijkt te vergeten is dat niet alles in hardware uit te drukken valt. Een gameconsole valt of staat met de games die er voor uitkomen. Goeie hardware kan daarbij helpen, maar nieuwe controls ook zeer zeker. Denk aan FPS die nauwkeuriger speelt met een muis dan met een gamepad.

Goed, dan nu weer algemeen in de Wii-discussie met de rest, zonder te emmeren dat A beter is als B of dat A te duur is. Als je een goedkopere Wii wil, neem je er lekker 1 mee vanuit Japan na een vakantie aldaar ;)
GOEDKOPE FAMILIE CONSOLE

Maargoed jammer dat ook op t.net al van die die-hard extremisten zitten die koste wat het kost hun merkje verdedigen. Punt blijft gewoon dat a) de wii duur is als je kijkt naar wat je krijgt en b) de software ook nog eens duur is terwijl nintendo goedkope software had belooft (dat was ook de reden dat je een technisch magere console krijgt).

Kijk 250 euro voor een wii kan ik nog mee leven, maar 60 euro voor een controller? of noger erger, 60 euro voor een game 8)7 Games zouden toch goedkoper worden door het gebrek aan HD wat zogenaamd zo duur was om voor te ontwikkelen? niet dus. In elk aspect krijg je minder dan de GC bij de launch, toch betaal je evenveel of meer wat er dus op neerkomt dat nintendo hun zakken aan het vullen is ten koste van de consument (geld verdienen is niks mis mee, maar wel als je functies zoals uber gfx weglaat onder het mom van kosten om vervolgens alsnog met dure games te komen).

Maargoed schijnbaar maakt het jullie niet uit wat nintendo doet, weet zeker dat 500 euro voor een wii en 70 euro voor een game ook perfect was geweest, zo redenen sommige hier namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152780

ik had gerekend tussen de €230 en €250 euro. Ik ben blij dat hij 8 december uitkomt, kan eigenlijk niet wachten. Maar ik vind wel dat de spelletjes een btje aan de prijzige kant zijn, dat neem ik dan maar voor lief, games zijn tegenwoordig nou eenmaal duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Dit heb je nu al tien keer gezegd en iedereen heeft het allang al gelezen. Je zit er heel erg mee en nogmaals, dan kan ik je maar één advies geven: koop de console niet. Dat is de enige manier dat je Nintendo kunt laten weten wat je van de prijs vind. Als genoeg mensen de console niet kopen, zakt de prijs vanzelf. Dat heet marktwerking.

Hetzelfde verhaal hier tien keer posten, maar iedere keer steeds schreeuwiger, lost helemaal niets op.

EDIT: Ik geef het op, hij snapt het blijkbaar nog steeds niet.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 15-09-2006 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

De Wii 200, Wii game 50, Wiimote 40.. heel netjes imo :) Het lijkt wel alsof iedereen vergeet dat je Het volledige Wii Sports pakket erbij krijgt (in Japan bijvoorbeeld niet dus.. en daar zie het ook aan de prijs) Dat is gewoon een keuze. Ouders horen hier in de winkel graag "als je dit klopt ben je meteen helemaal klaar om te spelen" Je merkt dat al die extra dingetjes kopen vaak mensen hier afschrikt.

De nunchuck-extention als verplicht onderdeel van de controller zien is onzin, dat is als voor de ps2 een racestuurtje als verplichte aanschaf ziet omdat jij graag racespellen speelt.
Een ipod is toch ook duurder als de gemiddelde mp3 speler? Dat is gewoon de markt, kan je niks aan doen. Voor mij ligt te fun / prijs ratio zwaar aan de goeie kant.

[ Voor 29% gewijzigd door Collaborator op 15-09-2006 18:00 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Vindt het niet goedkoop genoeg om zomaar ff te kopen, maar als je het mag vergelijken tussen de Nintendo DS (toegangkelijk + leuke games en gameplay) en de PSP (betere graphics) dan verwacht ik dat met de juiste games de Wii net als de Nintendo DSlite echt wel goed gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ok, nog maar een leuke reactie dan.

Hoewel veel mensen hier overtuigd zijn dat de xbox 360 kwa prijs praktisch hetzelfde is als de Wii.

Bij de xbox 360 moet je ook nog allemaal associares kopen om aan de slag te gaan(even van de cheap ass versie uitgaande). Extra wireless controler (a 45 euries), play and charge kit (20 euries), wireless network adapter (80 euries), universal remote (30 euries), memory unit (35 eurie), xbox live (60 euries per jaar), misschien handig om nog een spel mee te nemen om te spelen a 65 euro's. Kort om een beetje boodschappen wagentje bij de xbox is al goed voor een aardig deel van de studiefinanciering.

Dan vindt ik persoonlijk dat de value bij de Wii prima is voor 250 euro.

Zoals altijd kun je hier weer in zien wat je zelf wilt en dat zal altijd zo blijven. Het is voor mij in iedergeval een manier om het voor mezelf allemaal een beetje goed te praten. Ik zal er vanavond in iedergeval goed door kunnen slapen :-)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.