Nee het is zeker niet zo iets. kijk ik heb ook al in de topic "Hacked Nvidia SLI drivers" geschreven maar niks vernomen en ik wil echt graag dit oplossen. Nu weet ik inmiddels dat je Sli kan draaien met de boven opgenoemde drivers op mijn asus p5w DH deluxe. Ik heb nu ook vernomen dat je ZONDER sli bridge het ook zou moeten werken. In principe werkt het zonder sli bridge.
Als ik Need for speed mostwanted speel werkt het. Moet er wel bij zeggen dat als ik het spel start grijze blokjes even zie en dan start het spel. En ook als ik in game het resolutie wil veranderen dan krijg ik zwart beeld en zie ik niks (terwijl het spel nog werkt ik hoor het en ik kan ook opties met me toetsenbord verandern maar ik zie niks).
Nu wou ik nog een voorbeeld geven. het spel Ghost recon AW. Die start ik en ik zie helemaal niks maar ik hoor dat het spel draait in het achtergrond (heb ook in de Nvidia profiel dit spel toegevoegd en Multi SLI aangezet. Mijn probleem is dut dit ! Ik wou weten kan dit echt liggen aan een SLI bridge die er NOG niet op heb ? Ik denk zelf van niet maar ja zeker weet ik niet ieder geval NOG niet. Heb al een sli brug besteld elders.
ik heb het volgende al geprobeerd:
-met coolbits geprobeed de freq. te optimaliseren....niet gelukt.
-met nHancer de profielen op elk mogelijke manier voor sli geconfigureerd....niet gelukt.
-heb ook andere gemod sli drivers geprobeerd...ook niet gelukt.
Nog iemand enig hulp hierbij?? of heb ik nu niks voor niks een sli opstelling op dit moederbord ????
Systeem specs:
core 2 duo (E6600) 2.4
1024 ddrII op 6400 dual channel
Asus p5W DH Deluxe
2x HET ZELFDE asus 7900GS 256mb
550 watt SLI ready van coolmaster.
plus die gemode drivers boven opgenoemd.