En de aanhang dan?

en de omslag van oude techiek - oplappen om bij de tijd te blijven naar nieuw en modern niet zonder slag of stoot is verlopen/verloopt (canbus anyone?)
Met CAN hadden ze weinig problemen, wel een probleem met hun personeel ja. Qua techniek heb ik er geen gebreken over gevonden (ja wel over hun eigen literatuur

)
En tja.. ben ik een BMW fanaat? Ik denk dat ik minder "pro BMW" ben dan chev "anti BMW" is
Ik ben helemaal niet anti-BMW of pro-kawa. Het is goed of het is niet goed. Aangezien BMW maar 2 modellen heeft (de F serie is een stiefdochter) en beiden zijn om te huilen dan lijkt het alsof ik anti-BMW ben. Het product van BMW rammelt langs alle kanten.
ik heb de BMW leren waarderen
Het begin van het einde in het rationeel denk van teacher. RIP

justice strike schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:01:
ik heb het over het algemeen genomen dat duitse kwaliteit als hoogstaand wordt ervaren. Optiek, mechaniek, techniek, etc...
Meeste technieken die ontwikkeld zijn begonnen in duitsland. Denk aan abs, traction control, airbag etc... etc...
Je weet toch dat dit hier een
motorfiets topic is? Ik vraag dit gewoon omdat ik zeker wil zijn van mijn zaak en niet dat jij plots in het verkeerde topic bent verzeild

Want de punten welke je aanhaalt zijn allemaal autogerelateerde zaken.
Ik moet overigens nog de eerste motor tegenkomen die niet duits is en een analoge vorm van abs bezit. of eentje met traction control.
Ik hoop van nooit want je haalt juist het meest ultieme stukje BAGGER techniek van BMW aan.
afijn, ik geloof graag dat je daat veel fouten tegengekomen bent. Je hebt daar immers gewerkt. Maar ik denk dat als je een tijdje bij yamaha, suzuki of honda hebt gewerkt dat je daar ook ontzettend veel fouten tegen zult komen.
Ik heb lang nog niet aan alles gewerkt maar waar ik wel aan heb gewerkt kan ik je vertellen dat de jappen het toch een stukje doordachter doen dan BMW. Oké Honda is een verhaal apart met haar kettingspanners maar dat is de kwaal van Honda zoals BMW ook een typerende kwaal heeft... tja... alles

wat is jou mening over engelse techniek btw?
Geen ervaring mee, ze maken wel mooie dingen en Triumph doet lekker eigenzinnig met haar 3 cilinder motoren.
(ik ben overigens niet pro bmw. Maar ik kan de techniek die ze ontwikkelen wel waarderen)
Volgens welke referentiekader? Op basis van jouw kennis van techniek?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.