Misschien weten ze bij yamaha wel meer dan dat ze laten merken (naja, dat weet ik wel zeker).
[ Voor 8% gewijzigd door 4x2 op 03-11-2006 09:18 ]
leeg
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 8% gewijzigd door 4x2 op 03-11-2006 09:18 ]
leeg
Heb ook dat idee ja. Anders hadden ze moeilijker gedaan om dit nogmaals onder garantie te rekenen. Maarja, ik kan nu bijna niet anders dan een nieuwe fiets kopen in Maart. Dit is net wat te duur om nogmaals voor te hebben zonder garantie.4x2 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:18:
Misschien weten ze bij yamaha wel meer dan dat ze laten merken (naja, dat weet ik wel zeker).
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
http://rapidshare.com/files/1783171/fjr.wmv.htmlFragDaddy schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:07:
[...]
Kijk zo'n dikke 1300cc heeft inderdaad een berg koppel en dus overal power.. maarja zo'n fiets weegt ook even wat meer. Ik denk niet dat jij bijvoorbeeld op een mini-rotonde drie kwart rond kunt gaan en dan eerst je knie links aan de grond zetten en bij het uitkomen van de rotonde de fiets op het andere oor kunt gooien en dan de knie rechts aan de grond zetten. Ja misschien kan het, maar het wordt wel wringen om die fiets snel genoeg om te kunnen gooien.
Dit lukt mij zelfs op bijvoorbeeld een RSV mille al niet lekker meer, dan wordt het al geforceerd zeg maar.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Like, duh4x2 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:18:
[ Voor 16% gewijzigd door Chevy454 op 03-11-2006 12:14 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Page intentionally left blank.
[ Voor 160% gewijzigd door Steffie op 03-11-2006 14:57 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq