Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.341 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:35

4x2

lộn xộn quá

Misschien weten ze bij yamaha wel meer dan dat ze laten merken (naja, dat weet ik wel zeker).

[ Voor 8% gewijzigd door 4x2 op 03-11-2006 09:18 ]

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:34

DinX

Motormuis

4x2 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:18:
Misschien weten ze bij yamaha wel meer dan dat ze laten merken (naja, dat weet ik wel zeker).
Heb ook dat idee ja. Anders hadden ze moeilijker gedaan om dit nogmaals onder garantie te rekenen. Maarja, ik kan nu bijna niet anders dan een nieuwe fiets kopen in Maart. Dit is net wat te duur om nogmaals voor te hebben zonder garantie.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:34

DinX

Motormuis

FragDaddy schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:07:
[...]

Kijk zo'n dikke 1300cc heeft inderdaad een berg koppel en dus overal power.. maarja zo'n fiets weegt ook even wat meer. Ik denk niet dat jij bijvoorbeeld op een mini-rotonde drie kwart rond kunt gaan en dan eerst je knie links aan de grond zetten en bij het uitkomen van de rotonde de fiets op het andere oor kunt gooien en dan de knie rechts aan de grond zetten. Ja misschien kan het, maar het wordt wel wringen om die fiets snel genoeg om te kunnen gooien.

Dit lukt mij zelfs op bijvoorbeeld een RSV mille al niet lekker meer, dan wordt het al geforceerd zeg maar.
http://rapidshare.com/files/1783171/fjr.wmv.html

Valt nog mee eigenlijk om deze om te gooien :p
Zelf ga ik zo plat niet, maar ik vind dat zo'n fjr beter de bocht in gaat dan bvb een divi of deauville die 100-150kg lichter zijn :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
4x2 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:18:
Like, duh :P
Sommige zaken weten ze verdomme goed maar hoevaak komt het voor? Oké bij DinX dus 2 keer reeds _o- Ze gaan daarom geen grote terugroepactie doen tenzij het echt een gevaar vormt zoals het vastlopen van de bak.

Vmax ook gekend probleem, doe je niets tegen want ze erkennen het niet. Kijk maar naar het KFR. Het is geen probleem, het is een optie 8)7

We zijn over de 1000, wie maakt een nieuw topic? Ja het moet niet enzo, het is gewoon netter als we het afkappen na 1000 :)

[ Voor 16% gewijzigd door Chevy454 op 03-11-2006 12:14 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-05 17:28

StarWing

Huh ?!?

Done, topic mag dicht :)

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:25

Steffie

Opaque

Ok.

Motor - Beginnersvragen... en meer! Deeltje 7 alweer !

[ Voor 160% gewijzigd door Steffie op 03-11-2006 14:57 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.