Algemeen technisch niveau geeft iets aan van niveau op specifieke dingen.Chevy454 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:18:
[...]
Je weet toch dat dit hier een motorfiets topic is? Ik vraag dit gewoon omdat ik zeker wil zijn van mijn zaak en niet dat jij plots in het verkeerde topic bent verzeildWant de punten welke je aanhaalt zijn allemaal autogerelateerde zaken.
waarom is dat bagger? ik vind de normale abs namelijk bagger.[...]
Ik hoop van nooit want je haalt juist het meest ultieme stukje BAGGER techniek van BMW aan.
zoals ik al zei elk merk heeft zijn kwalen. Als je er mee werkt dag in dag uit dan zul je die problemen eerder tegenkomen dan als je er niet mee werkt. Aangezien je bij bmw gewerkt heb (en ik denk niet bij honda kawasaki suzuki etc..) zul je waarschijnlijk gewoon vaker in contact komen met bmw problemen.[...]
Ik heb lang nog niet aan alles gewerkt maar waar ik wel aan heb gewerkt kan ik je vertellen dat de jappen het toch een stukje doordachter doen dan BMW. Oké Honda is een verhaal apart met haar kettingspanners maar dat is de kwaal van Honda zoals BMW ook een typerende kwaal heeft... tja... alles![]()
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)