Complete systemen & laptops Aldi/LidL/AH aanbiedingen part 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.054 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:17:
even voor de leek:

als dit bord geen dual channel ondersteunt... dit klinkt als nadeel!
wat merk ik daar evt. van en is het dan desalniettemin een prima koop, of is er dan reden om te twijfelen?

zijn er nog andere redenen om niet voor dit systeem te kiezen?

ik overweeg verder een dell 24'' aan te schaffen. is dat een goede combinatie met deze PC (met NVIDIA GeForce 7650 GS)? DVI aansluitbaar?
inprincipe wel alleen de kaart zal op die hoge resoluties gamen niet ondersteunen met grafische pracht aan, dan zul je dus moeten inschikken, voor de rest een top computer!
als je dat dus niet erg vind omdat je maar afentoe een spelletje doet is het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
GoldenSample schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:21:
[...]

inprincipe wel alleen de kaart zal op die hoge resoluties gamen niet ondersteunen met grafische pracht aan, dan zul je dus moeten inschikken, voor de rest een top computer!
als je dat dus niet erg vind omdat je maar afentoe een spelletje doet is het prima!
Af en toe een spelletje.. even vanuit mijn oogpunt dan - ik speel op 1024x768, wil ook niet hoger, liefst alle grafische opties hoog/max (AA / AF hoeft niet), zal dit systeem de komende 2-4 jaar spellen goed draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dantar schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:02:
[...]

Af en toe een spelletje.. even vanuit mijn oogpunt dan - ik speel op 1024x768, wil ook niet hoger, liefst alle grafische opties hoog/max (AA / AF hoeft niet), zal dit systeem de komende 2-4 jaar spellen goed draaien?
Ja, de 7650 GS is geen medion-pimp, maar bestaat echt.

eigenlijk gewoon gebaseerd op de mainstream 7600.

Voor de komende 2 jaar zeker. dan verkoop je hem weer met 1 jaar garantie nog. en koop je een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 11:08:
Ik heb de laptop van de aldi gekregen ( MD 97600) voor mijn werk.Het is een prma apparaatje voor dat geld.
Alleen kloppen de opgegeven specs voor geen meter.
Geleverd Home Edition XP ipv MCE
Geleverd Harde Schijf van Samsung 100 GB ipv 80 GB
Geleverd Nvidia 7300 GO 256 MB ipv Intel Graphics Media Acc. tot 128 MB
Geleverd Intel Core Solo 1.8 GHz ipv 1.66 Ghz
Verder geen vista bon erbij voor de gratis update.

Is toch wel een behoorlijk verschil met de folder.

Al met al is hij dus wel een stukje beter dan hoe hij gepresenteerd werd in de folder....Oja ...en voor in de vrije uurtjes zit er ook nog Flightsimulator 2004 bij...
Ik zie nu pas dat de aanbieding van Mei 2006 hebben verkocht...heb hem zelf niet gehaald, dus weet niet of ze dit wel gezegd hebben.....Deze is het die ze meegegeven hebben:
http://www.versteven.be/a...06week22d.jpg&startFrom=1
...Iemand dit vaker meegemaakt bij de Aldi?

Mzl James

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Henk007 schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:11:
Overigens blijkt uit de specs van de chipset dat die geen dual channel ondersteunt.
Wat houdt dat precies in? Is dat een groot nadeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit bord is op de MSI site (zoals verwacht) niet te vinden. Weer een custom board dus, zoals eigenlijk steeds bij de Medion PC's. Overigens blijkt uit de specs van de chipset dat die geen dual channel ondersteunt.
Bovendien wordt in het discountfan.de forum steeds herhaald dat het om een BTX-bord gaat; een niet-geworden standaard. De mensen zijn daar niet heel enthousiast over de Aldi PC.

Ik weet het niet. Mijn PC is naar de kloten (zie een andere thread) en ik ben hard toe aan een werkend systeem. Maar ik weet niet of dit 'm wordt. Was de 8888 werkelijkheid geworden voor 999,- dan had ik niet getwijfeld.

Een paar van mijn bedenkingen:
- BTX MoBo
- VIA chipset (geen dualchannel?)
- E6300 (middenmoot)

Misschien wacht ik ook nog wel op een eventuele reactie van MediaMarkt of zo. Of ben ik te pessimistisch en is het echt 'da bomb' voor dat geld?

Let wel, ik ben geen gamer, maar heb meer belang bij foto- en videobewerking, muziek opnemen en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:34:
De mensen zijn daar niet heel enthousiast over de Aldi PC.
De duitse pc is toch niet helemaal hetzelfde? En wat zijn de grootste kritiekpunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De duitse pc is toch niet helemaal hetzelfde? En wat zijn de grootste kritiekpunten?
Heb de forums nog wat doorgespit. Sommige mensen menen dat het niet dual-channel is, maar sommige ook weer wel. De Duitse PC heeft een betere TV-kaart, meen ik. De mensen daar zijn ook niet zo gecharmeerd van het BTX MoBo.

Aan de andere kant wordt ook regelmatig gezegd dat men niet een goed alternatief kon vinden voor dezelfde prijs. Er zou al gauw 100 euro meer moeten worden betaald.

Wanneer je een compleet systeem zoekt waar je mee vooruit kunt, en je niet van plan bent om onderdelen te vervangen, zou het toch best een goed systeem kunnen zijn. Je merkt, ik ben nog in het proces om voor mezelf te rechtvaardigen om 'm te kopen ofwel te laten staan.

VIA, BTX geven me een beetje een ongemakkelijk gevoel, maar ik kan het niet onderbouwen. Bovendien heb je drie jaar garantie, dus mocht er wat fout gaan, ben je nog niet meteen zuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTX is toch gewoon de nieuwe standaard.
Er komen steeds meer BTX producten op de markt omdat ATX verouderd is en niet geschikt is voor het koelen van zoveel kracht/warmte in de huidige compu's.

kijk bijv hier http://www.pcstats.com/ar...cfm?articleid=1593&page=3 voor een BTX MSI mobo

uit een nieuwsbericht van tweakers:
Shuttle verwacht dat volgend jaar de interesse voor BTX zal groeien bij de consument. BTX, wat staat voor Balanced Technology Extended, is de opvolger van het ATX-formaat. De standaard is ontwikkeld met het oog op het toenemende energieverbruik van zowel processors als videokaarten. De koeling van deze warmteproducerende componenten zal in de BTX-standaard worden vereenvoudigd omdat de processor, chipset en videokaart in één lijn staan op het moederbord, waar dus eenvoudig de luchtstroom er overheen kan worden geleid.
PS: ik gebruik nog steeds de Medion compu uit 1999, P3 1GHZ
ben wel toe aan vernieuwing! :D

PS2:
Er loopt hier nog een draadje over -> ook wat info over grafische kaart. Onderwerptitel klopt niet, lees verder op pagina 2
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1178199/0

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-09 11:41
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:56:
Er komen steeds meer BTX producten op de markt omdat ATX verouderd is en niet geschikt is voor het koelen van zoveel kracht/warmte in de huidige compu's.
Toch lijkt BTX een stille dood te sterven: nieuws: BTX-standaard lijkt stille dood te sterven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:56:

kijk bijv hier http://www.pcstats.com/ar...cfm?articleid=1593&page=3 voor een BTX MSI mobo

uit een nieuwsbericht van tweakers.
Ja dat zou het moeten worden, maar btx is niet meer nodig met de nieuwe intel chips en voor amd was btx niet nodig. AMD stond er ook niet achter, het was intel die het zo nodig vond en niet gewoon de chip beter ontwerpen, maar daar zijn ze nu zins de C2D ook achter.

Ik denk ook dat BTX aan het uitsterven is.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't wordt er niet gemakkelijker op!
hoe kom je er nu achter of de core 2 duo nu wel of niet duoot?
en of het nu wel of niet een goed bord is?

voor de rest (ik ben een niet gamer) lijkt hij me voor mij prima. ik gebruik m'n pc voor (veel) beeldbewerking, soms video, veel office+i-net.

zouden de medion dames/heren geen ander bord kiezen als dit niet past bij de processor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:42
Een Core 2 Duo is Altijd Dualcore.
Een Core 2 Sole (mocht hij bestaan = singlecore
Een Core 2 Quad = quadcore (4 cores)

Het is dus niet de "2" die dualcore aangeeft. Deze geeft de Core "reeks" aan, zie het als Pentium 2, 3, 4. De voorganger van de Core 2 Duo was dus de Core Duo, deze is alleen in laptops te vinden (en van die mini PC's). De opvolger van de Core 2 wordt dus Core 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henk007 schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:11:
[...]
Op het 'forum' van discountfan.de lees ik:
[...]
Dit bord is op de MSI site (zoals verwacht) niet te vinden. Weer een custom board dus, zoals eigenlijk steeds bij de Medion PC's. Overigens blijkt uit de specs van de chipset dat die geen dual channel ondersteunt.
't ging me om deze reaktie. ik begreep eruit dat de processor mogelijk niet goed wordt benut omdat het moederbord er niet bij 'past' :?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 21:27 . Reden: ben noob, leek me verstandig te melden ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Op het moment wordt er over de Aldi PC ook in een ander topic gediscussieerd, dat helaas nog een verkeerde topictitle heeft (MD 8888 ;) )

Aldi PC November? MD8888: Met Vista Coupon!

Daarin staat nogal wat extra informatie, tevens een link naar een test.
Overigens heeft dual channel memory niks te maken met dual core processors. De snelheidswinst van dualchannel geheugen t.o.v. single channel is minimaal. Laat je daardoor dus niet afleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorne16
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 22:16
Ik zit te twijfelen over het beeldscherm dat ze nu bij de aldi in de aanbieding hebben. Ik zit te twijfelen tussen deze medion en een van Acer de 1706AS die nu bij de office centre in de aanbieding is voor 140 euro. De medion kost 150 euro.

Medion Acer
17 inch 17 inch
reactietijd 8 ms 8 ms
contrast 700:1 500:1
kijkhoek horizontaal/
verticaal 150o/135o 140o/140o
helderheid 300 cd/m2 270 cd/m2
• maximale resolutie
1280 x 1024 1280 x 1024
VGA en DVI Alleen VGA

Ik denk dus dat de medion beter is als ik dit vergelijk. Maar heeft iemand ervaring met een van deze twee schermen en zo ja ben je er tevreden over, kan je er goed op gamen , kan je er goed films mee kijken enz.

Ik wil hem gebruiken voor gamen/films kijken en internetten en office.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorne16
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 22:16
sorry perongeluk dubbelgepost

[ Voor 96% gewijzigd door jorne16 op 29-11-2006 20:54 ]

Verwijderd

Ik heb de Medion Laptop aangeschaft (Medion 1.66 ghz van laatst voor 799,- euro). Ik ben tot nu toe wel tevreden maar ik wil meteen aan jullie melden dat het scherm van de laptop geen slot mechanisme heeft. Hiervoor heb ik IBM en Apple notebooks gehad die allen wel een slot mechanisme hadden. tis maar dat jullie het weten.

• middelburg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-02 11:51
jorne16 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:52:
Ik zit te twijfelen over het beeldscherm dat ze nu bij de aldi in de aanbieding hebben. Ik zit te twijfelen tussen deze medion en een van Acer de 1706AS die nu bij de office centre in de aanbieding is voor 140 euro. De medion kost 150 euro.
zie: http://www.zeelandnet.nl/...pn=020401&forum_id=657293
Er zijn dus problemen mee

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:07
Heeft iemand ervaring met de laptop die ze verkopen bij de kruitvat? Ziet er best goed uit, maar weet niet precies of de processor beetje van deze tijd is, en kan ik er bijvoorbeeld WoW op spelen? Verder echt grafische toepassingen ga ik niet gebruiken, en mede dankzij ook de 1gig werkgeheugen leek mij dit wel een mooie aanbieding...

Verwijderd

Ik ben anders al Samsung schermen van iets boven de €200 tegengekomen, bijvoorbeeld de 19" 940BW voor €225 ...

O, en aangezien dit mijn eerste bericht is: aangenaam, iedereen, zou ik zo zeggen.
m3gA schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:14:
[...]

een samsung vind je niet voor deze prijs maar volgens mij zijn er wel leuke philips schermen voor te krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 19:17 ]

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
VeeGee schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:45:
Heeft iemand ervaring met de laptop die ze verkopen bij de kruitvat? Ziet er best goed uit, maar weet niet precies of de processor beetje van deze tijd is, en kan ik er bijvoorbeeld WoW op spelen? Verder echt grafische toepassingen ga ik niet gebruiken, en mede dankzij ook de 1gig werkgeheugen leek mij dit wel een mooie aanbieding...
De laptop is best OK, al vind ik 1 jaar garantie persoonlijk te weinig. Maareh iets vergelijkbaars is goedkoper te vinden in de pricewatch:

pricewatch: HP Pavilion DV6132EU (Turion TL-50; 1GB; 100GB; DVD+/-RW; 15"TFT; WXP MCE)

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
Heb de laptop bij de kruitvat gehaald, en ben er erg tevreden over. Hij ziet er prachtig uit, mooi afgewerkt, en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Er zit standaard 2 jaar garantie bij en natuurlijk een gratis upgrade naar vista home premium! Een aanrader voor iemand die nog een redelijk betaalbare laptop zoekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
VeeGee schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:32:
Heb de laptop bij de kruitvat gehaald, en ben er erg tevreden over. Hij ziet er prachtig uit, mooi afgewerkt, en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Er zit standaard 2 jaar garantie bij en natuurlijk een gratis upgrade naar vista home premium! Een aanrader voor iemand die nog een redelijk betaalbare laptop zoekt!
Heeft iemand anders toevallig ook deze laptop? Ik heb namelijk het idee dat mijn toetsenbord aan de zijkanten een beetje mee indrukt samen met de toetsen, alles werkt echter wel goed. Ik weet niet precies of dit normaal is of dat ik hem maar moet omruilen? Misschien stel ik mij ook wel aan, maar ik ben nou eenmaal een beetje precies altijd met die dingen...graag een reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
VeeGee schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:32:
Er zit standaard 2 jaar garantie bij en natuurlijk een gratis upgrade naar vista home premium!
Weet je zeker dat je geen oor aangenaaid is door een Kruidvat medewerker? HP/Compaq geeft namelijk altijd maar 1 jaar pickup&return garantie. Voor meer moet je bijbetalen.

Zelf heb ik uiteindelijk een Dell Inspiron 1501 genomen, maar daar moest ik wel de Engelstalige Windows XP MCE bij nemen om in aanmerking te komen voor een "gratis" upgrade naar Vista. Met een Nederlandstalig OS heb je vooralsnog nergens recht op, werd me verteld.

Uiteindelijk was ik zo'n 900,- euro kwijt. Verschillen:

+ 3 jaar at home garantie ipv 1 jaar pickup&return.
+ 1 x 1024 MB ipv 2 x 512 MB (ik ben van plan er 1GB bij te zetten als ik upgrade naar Vista).
+ Radeon X1150 ipv GeForce 6150.
- 533MHz geheugen ipv 667MHz.

Als je echt 2 jaar garantie hebt gekregen, heb jij misschien wel de betere deal te pakken. ;)

Edit: Ik zie trouwens net wel dat ik me vergist heb ik de Radeon X1150... Hij's nog altijd beter dan een GeForce 6150, maar heeft geen eigen geheugen. Ik dacht dat ie 128MB eigen en 128MB gedeeld geheugen had... :(

[ Voor 31% gewijzigd door mvdklip op 02-12-2006 08:09 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:43
De taal van je OS heeft helemaal niks met te maken met een eventuele Vista upgrade. Bij MCE krijg je de upgrade inderdaad 'gratis' ( op ~ €20,- verzend/administartie kosten na), bij Home Edition zou je hebben moeten bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Dell zeker wel, Nielson. Ik heb (bij mijn 9400) ook de engelse MCE genomen omdat alleen een upgrade naar de Engelse Vista bij Dell mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staan een paar foto`s van de Aldi pc:

http://www.chip.de/bilder..._v1_23003624.html?show=18

Zelf vind ik de kast niet zo mooi, die van Acer zijn mooier en het is handiger dat je direct bij het knopje van de drive kan ipv aan de zijkant. Het is mooi dat de Aldi ook eens een een pc verkoopt voor 500 en 800 maar de kast kan mooier ( eenvoudiger vooral , zonder hd aansluiting aan de bovenkant en een waarbij je makkelijk een drive kan bedienen en vervangen ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:35

-tom-562

Oliesjeik

Voor de mensen die dichtbij duitsland wonen, een zeer mooie aanbieding bij de pennymarkt

15,4" Multimedia NotebookAspire 5101 AWLMi

AMD Turion™ 64 Prozessor MK 36 mit 2,0 GHz!
1.024 MB DDR-2 RAM Arbeitsspeicher (2x 512 MB)!
120 Gb Festplatte!

* 15,4" WXGA TFT mit Chrystal Brite Technologie
für kristallklare Darstellung
* ATI Radeon Xpress X 1100 Grafik
* Multinorm DVD-Double-Layer-Brenner
* 5-in-1-Cardreader (MMC, SD, MS, MS Pro, xD)
* 3x USB 2.0, 1x VGA, 1x PC-Card Typ II
* WLAN 802.11g, 56k Modem, LAN
* Integrierte Stereo-Lautsprecher
* Microsoft® Windows® Media Center Edition
* Norton AntiVirus™ Software, inkl. 90 Tage freie Updatesd
* Super leicht mit nur 2,82 kg
* Maße ca.: L 35,8 x B 26,9 x H 2,98 cm
* Lithium-Ionen Akku (6 Zellen)
* 2 Jahre Pick-Up-Service

Voor €699,-

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 09:44
http://www.lidl.nl/nl/hom...ook_17_Turion_AMD_64_mt34

Een laptop aanbieding van de Lidl. €1099
AMD Turion 64 MT34 - 1,8GHz

Processor met Hyper TransportTM Technologie
MSI mainbord met ATI chipset

ATI Mobility Radeon X200 ,128 MB

Krachtige 4800 mAh accu! AMD Power Now!TM technologie
voor langere gebruiksduur

TOSHIBA® 100 GB SATA HD, 5.400 tpm.

Wireless LAN en Bluetooth

* Geïntegreerd via de mini PCI-card

1.024 MB werkgeheugen, DDR 333

Incl. o.a. muis, headset (voor o.a. VoIP), diverse adapters, etc.

LG Double Layer DVD±RW brander, 8x

Wireless compatibiliteit:

* Met alle moderne draadloze verbindingen
* U kunt overal verbinding maken!

Aansluitingen:

* o.a. 4 x USB, 1x FireWire,
* PCI-express, Gigabit-LAN,
* Wireless-LAN, Bluetooth®, 5-in-1
* Kaartlezer, 5.1-surroundsound
* (speakers in notebook), 1x S-Video, etc.

Gigantisch OEM-Software-Pakket:
o.a. (op cd meegeleverd) Windows® XP Home Edition,
MS Works 8.5, Corel photoalbum 6, Wordperfect Office X3, NERO 7, Cyberlink Power Cinema etc.
Ik heb geen idee of dit een goede laptop is omdat ik er veel te weinig van af weet.
Is dit een goede laptop voor simpel alledaags gebruik?
Het is echt alleen voor de studie. Er hoeven geen games op te draaien. Wel moet hij films en muziek kunnen afspelen, Tekstverwerken, Surfen.

Misschien is het slimmer om een goed/bekend merk te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor een MT34 laptop is het heel duur. Het is nog de oude processor versie, dus niet Dual Core en niet zo zuinig. Je kan zo'n laptop dus een stuk goedkoper krijgen. Bijvoorbeeld de HP die vlak hiervoor in dit topic wordt genoemd (Mycom en Kruidvat).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 09:44
Ik heb nog wat meer nagezocht en overlegd en die laptop wordt het dus niet.
Waarschijnlijk wordt het deze Toshiba:
http://www.electronicagigant.nl/info.asp?id=12586

Hij heeft een Core Duo. Dus dan is het dual core maar de eerste versie oid?
Die HP lijkt mij niet de juiste keus. Media Center Edition XP hoeft er niet bij. Dan liever een Core Duo :)

[ Voor 17% gewijzigd door Ernie op 03-12-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Laatst online: 03-06 00:26
Nieuwe actie bij Kruidvat! Zit te er over te denken maar wil graag jullie reactie over de machine weten

http://www.internetvoorde...=pageProduct&ProdID=17988

Afbeeldingslocatie: http://www.internetvoordeel.nl/files/prodimg/sample_compaq_notebookturion_2.gif

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Kijk even een stukje terug. De actie is niet nieuw en is al aan bod geweest.

[ Voor 59% gewijzigd door mvdklip op 08-12-2006 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/144/
laptop voor maar 499 euro!

Ik kijk al een tijdje naar een goedkope laptop voor op school en dit is wel heel interessant. Specs zijn niet slecht, als ik het vergelijk met Dell. De garantie is wel een vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchmega schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:08:

Ik kijk al een tijdje naar een goedkope laptop voor op school en dit is wel heel interessant. Specs zijn niet slecht, als ik het vergelijk met Dell. De garantie is wel een vraag...
Kon je beter die van het kruidvat nemen, Pentium M en DVI aansluiting had die o.a....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Acer 2492WLCi in de aanbieding voor 479,- euro. Terwijl de laagste prijs in de pricewatch op 578,- euro komt. Zal wel snel uitverkocht zijn!

Edit: ik zie net dat ze nog vier stuks hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door mvdklip op 12-12-2006 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag twee aanbiedingen in de brievenbus:
Kruidvat PC gear computer voor 599 Euro
Specificaties:
- Processor Intel Pentium D Dual Core 91
- 512 MB DDR 2 intern geheugen
- NVidea Geforce videokaart met 128 MB geheugen
- Maxtor harddisk 160 GB
- Samsung DVD writer dual layer met lightscribe
- Cardreader
- Microsoft Windows XP
- Multimedia keyboard
- Optische muis
- Windows XP Home met voucher voor Upgrade naar Vista
- 90 dagen anti-virussoftware
- 2 jaar ophaal- en terugbrenggarantie

en bij Computerland
Advanced Power 5003c2d voor 549 euro
Specificaties:
- Processor Intel Core 2 Duo E6300
- 1024 MB DDR geheugen
- 320 GB harde schijf
- Nex 5170 DVD+/-re writer double layer
- geheugenkaar lezer
- Microsoft Windows XP
- labtec draadloos keyboard en muis
- exclusief besturingsysteem en monitor

Kan iemand me vertellen of deze computers de moeite waard zijn? Zijn dit echt goede prijzen of zit er een addertje onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Weinig gegevns over de grafische kaarten.
Zou de bottleneck kunnen zijn dan.

Verwijderd

Voor mensen die over die Mediamarkt notebook voor 499 euro nadenken: Scheer en Foppen hebben een Packard Bell voor 449 euro. Iets langzamere processor en minder geheugen, maar grotere harde schijf en aparte videochip.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Vergis je niet in die Radeon 200M, dat is gewoon een IGP en de "performance" is vergelijkbaar met een Intel GMA 950. Het argument van een betere videokaart gaat IMHO dus niet op. Verder is het een Packard Hell, dus ik zou lekker voor die van die mediamarkt gaan. Hoewel die aanbieding ook niet super is, hoor. Dan was die Acer 2492WLCi voor 479,- euro die ik een aantal dagen geleden poste (uitverkocht nu) toch een beduidend betere deal. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door mvdklip op 15-12-2006 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 13:54
Modbreak:Als jouw topic op slot gegaan is wil dat niet zeggen dat je moet reageren in een ander topic met exact dezelfde vraag :z.

[ Voor 84% gewijzigd door Thandor op 17-12-2006 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:55

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

hallo
ik heb hier een

Targa Travaller 812MT30

Deze was de Lan poort van defectief en is opgestuurd naar targa.

Echter nu komt ie terug en moet ie goed zijn, dat is ie ook, maar alleen maar als de laptop waterpas staat.

zodra ik um een beetje tilt valt de verbinding uit, moet ik um nu weer terug sturen of waar kan dit aan liggen ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Ander kabeltje proberen?

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvdklip schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 08:16:
Vergis je niet in die Radeon 200M, dat is gewoon een IGP en de "performance" is vergelijkbaar met een Intel GMA 950. Het argument van een betere videokaart gaat IMHO dus niet op. Verder is het een Packard Hell, dus ik zou lekker voor die van die mediamarkt gaan. Hoewel die aanbieding ook niet super is, hoor. Dan was die Acer 2492WLCi voor 479,- euro die ik een aantal dagen geleden poste (uitverkocht nu) toch een beduidend betere deal. ;)
idd las het topic door en klikte op die link. Helaas uitverkocht.
het regent de laatste tijd wel laptops van rond de 500E

edit: ik zat te zoeken naar die kruidvat laptop voor 500E maar ik vond enkel dit :D
Medion Swarovski laptop roze voor 1499,00 euro

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Scheer en Foppen was achteraf helemaal geen aanbieding: je moet eerst een creditcard nemen! Het is geen gratis klantenkaart, zoals ik dacht.
En dan durven ze met de lage prijzen te adverteren. H*fters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 11:42:
Die Scheer en Foppen was achteraf helemaal geen aanbieding: je moet eerst een creditcard nemen! Het is geen gratis klantenkaart, zoals ik dacht.
En dan durven ze met de lage prijzen te adverteren. H*fters!
1ste jaar wel gratis die credit kaart, daarna gewoon afzeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Heel mooie aanbieding voor een Asus laptop bij Ibood.com:

Asus notebook (2048 MB/DVD/120 GB/Bluetooth/WLAN)

* ASUS Z92M Q084M notebook
* AMD processor – 1.6 Ghz processorsnelheid
* processortype: Turion X2 TL-52
* 15.4” color-shine scherm
* resolutie scherm: 1280 x 800
* VGA nVidia GeForce Go 6100
* VGA memory 128 Gb
* HDD type: IDE
* memory 2048 Mb
* DDR2 533 memory type
* optische drive: 8x DVD +/-RW DDL
* LAN 10/100
* WLAN 802.11 abg
* USB 2.0 – 4 sloten
* Bluetooth
* firewire type IEEE1394
* TV-out
* 4 in 1 cardreader
* ingebouwde webcam 1.3 mega pixel
* onboard geluidskaart
* 2.6 kg
* besturingssysteem Windows XP MCE
* 8-cells li-ion batterij
* 24 maand garantie- 12 maand op accu en scherm + haal en breng service aan huis

Prijs: € 799,00

Als ik nog geen Dell had gehaald, dan was het deze wel geworden. Mooi prijsje voor een heel complete notebook. Alleen de videokaart is niet geweldig maar altijd beter dan de Intel zut.

[ Voor 4% gewijzigd door mvdklip op 20-12-2006 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

mvdklip schreef op woensdag 20 december 2006 @ 07:56:
Heel mooie aanbieding voor een Asus laptop bij Ibood.com:

Asus notebook (2048 MB/DVD/120 GB/Bluetooth/WLAN)

* ASUS Z92M Q084M notebook
* AMD processor – 1.6 Ghz processorsnelheid
* processortype: Turion X2 TL-52
* 15.4” color-shine scherm
* resolutie scherm: 1280 x 800
* VGA nVidia GeForce Go 6100
* VGA memory 128 Gb
* HDD type: IDE
* memory 2048 Mb
* DDR2 533 memory type
* optische drive: 8x DVD +/-RW DDL
* LAN 10/100
* WLAN 802.11 abg
* USB 2.0 – 4 sloten
* Bluetooth
* firewire type IEEE1394
* TV-out
* 4 in 1 cardreader
* ingebouwde webcam 1.3 mega pixel
* onboard geluidskaart
* 2.6 kg
* besturingssysteem Windows XP MCE
* 8-cells li-ion batterij
* 24 maand garantie- 12 maand op accu en scherm + haal en breng service aan huis

Prijs: € 799,00

Als ik nog geen Dell had gehaald, dan was het deze wel geworden. Mooi prijsje voor een heel complete notebook. Alleen de videokaart is niet geweldig maar altijd beter dan de Intel zut.
hey mede ibooder...
Inderdaad mooie aanbieding.
Tis dat ik net achter mijn XPS zit te werken..
Mocht ie er volgende week nog staan dan ga ik hem wel aanschaffen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Zelfde lap..
Andere prijs...

http://www.1dayfly.nl/index.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de cpu ook goed?

amd Turion X2 TL-52...

Het klinkt minder zuinig als iets met intel en Mobile erin 8)

en 2048mb ram voor die prijs :o

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Laatst online: 12-09 14:55

MrN

Ja ik vraag me het ook af, heb zelf enorme interesse in die pc van ibood?

Iemand die me over de streep kan trekken om het wel of niet te doen?

Alvast bedankt,

Ik ga nu even verder twijfelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Als ik die Asus vergelijk met mijn Dell Inspiron 1501:

+ 100,- euro goedkoper
+ 2048MB ipv 1024MB geheugen
+ Iets betere CPU (TL-52 ipv TL-50)
+ Bluetooth
- Geforce Go 6100 ipv een ATI Radeon X1150
- 2 jaar pickup & return ipv 3 jaar at home
- 8-cell ipv 9-cell batterij

Voor die prijs had ik 'm echt niet laten liggen, maar ik dacht dat ik met de Inspiron al een goede deal had. :P Ik had hiervoor een Asus, maar wilde deze keer graag at home ipv pickup & return garantie en bij de 1501 was dat toevallig heel voordelig.

De CPU is echt prima. Hij is lekker snel, dual core en zuinig. Ik haal makkelijk 5 uur op 1 lading. Uiteraard zijn zowel de Inspiron 1501 als deze Asus geen game-laptops, maar voor al het andere is het prima.

[ Voor 18% gewijzigd door mvdklip op 20-12-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

HMmmmmmm dit gaat hem dan toch worden denk ik !

Word voornamelijk gebruikt om thuis mee te werken en wil dus perse een laptop.

Games doe ik niet meer, en van het geld dat ik van een duurdere laptop uitspaar kan ik een console kopen.
Had deze ook op het oog www.ahtec.nl en dan die van 1300 euro, is wel weer flink sneller maar 500 euro duurder, dus moeilijk om prijs kwaliteit verhouding te bepalen.

In ieder geval bedankt voor je antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Asus van iBOOD ook besteld :) Morgen even geld overmaken en hopen op een snelle afhandeling :D

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 23:41 ]

• MrN

MrN

Heb hem ook besteld :)

Goede deal, hopelijk komt ie snel :)

• BoyzNDaHood
  • Laatst online: 19-12-2022
5 uur op een AMD X2 TL-52 zal je niet halen... ook niet met een 8-cel batterij. Ik heb zelf een Asus met Centrino T2050, 1 GB, x1600 en ik haal maximaal denk 4+ (weet niet pcies hoeveel minuten na 4uur) met lage brightness en cpu ondergeclocked.

• mvdklip
BoyzNDaHood schreef op donderdag 21 december 2006 @ 00:07:
5 uur op een AMD X2 TL-52 zal je niet halen...
Sja, ik haal dus wel degelijk 5 uur op een AMD X2 TL-50 met 9-cell batterij. Het viel mij ook alles mee. Trouwens die X1600 van jou zal behoorlijk wat meer slurpen dan een X1150 of een Go 6100 denk ik zo. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door mvdklip op 21-12-2006 07:21 ]

• BoyzNDaHood
Ja okay, een 9-cel maar die laptop krijgt geen 9cel hé.

Verwijderd

Dutchmega schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:08:

Deze is mooi. Een Sony Vaio Core Duo voor EUR 777,-
http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/83/
(2x pagina omslaan)

Heeft wel nog een oudere Core Duo, geen Core 2 Duo. Ik wacht zelf nog effe op een Vaio Core 2 Duo met Vista erop. En liefst met garantie langer dan 1 jaar (als dat al mogelijk is op Vaio's).

Ik heb zelf een Dell 9400 Inspiron gehad maar die heb ik binnen 1 week verkocht vanwege het slechte scherm. Dof en je zag alle pixels zitten...

Verwijderd

BoyzNDaHood schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:32:
Ja okay, een 9-cel maar die laptop krijgt geen 9cel hé.
Maar zou een 8 cell dan zo veel verschil maken? Ik ben een laptop noob en heb dat ibood ding dus besteld, weet iemand hoe lang de accu het uit zou houden? Nooi bij nagedacht eigelijk dacht eigelijk dat een laptop wel zo lang uit zou houden als me telefoon of mp3 speler... Blijkbaar heb ik dat verkeerd gedacht haha. Niet dat het een super grote ramp is maar een uur of 4 zou die met zon 8 cel wel uit moeten houden... toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 23:47:
[...]

Maar zou een 8 cell dan zo veel verschil maken? Ik ben een laptop noob en heb dat ibood ding dus besteld, weet iemand hoe lang de accu het uit zou houden? Nooi bij nagedacht eigelijk dacht eigelijk dat een laptop wel zo lang uit zou houden als me telefoon of mp3 speler... Blijkbaar heb ik dat verkeerd gedacht haha. Niet dat het een super grote ramp is maar een uur of 4 zou die met zon 8 cel wel uit moeten houden... toch?
lijkt mij dat het dan 1/8 1/9 zou schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Ik heb geen idee hoelang het verschilt met een 9 cel (ik heb zelf thuis alleen 6-cel laptop met celeron en 8-cel laptop met core duo). Maar een uur of 4.... tjah... misschien. Mijne kan dat ook (lage brightness, cpu niet op volle toeren) maar ik heb een X1600 dat meer stroom vreet. Daartegen heb jij een AMD Turion die meer vreet dan mijn Core Duo processor. 3,5+ haal je zowiezo wel denk ik (zie comments van anderen). Maarja, boeiend je hebt toch meestal wel een stopcontact en ga je niet rondlopen in de stad met je laptop aan lijkt me :P (zoals telefoon of mp3).

[ Voor 14% gewijzigd door BoyzNDaHood op 22-12-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nee idd dat is ook wel zo maar het zou toch wel handig zijn als ie een flinke treinreis of korte vliegreis mee zou gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
AMD Turion is gewoon ook een mobile (reactie op posts hierboven). AMD vind het echter een beetje dom om het een simpele naam als Athlon Mobile te noemen en hebben dus vorig jaar de Turion lijn geïntroduceerd. Deze hebben wat aanpassingen op de K8 core en productie waardoor het ook wel wat anders is.

Op een Asus 8-cell kun je 3-3.5 uur halen met de TL-52, al heb ik wel een GF 7600. Ik moet zeggen dat dat zeer netjes is mudkip, zeker een MSI S271? Die heeft een kleiner scherm en ook geen mid-end graka die voedsel wil, ik denk dat daar het verschil zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

nilsjei1234 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 00:03:
Heb hem ook besteld :)

Goede deal, hopelijk komt ie snel :)
Laptop is binnen ga hem zo even installeren :)

snelle service van ibood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaa ik heb em ook binnen. Wat een troep krijg je meegeleverd zeg.. Ik dacht ik laat die Media Center wel ff draaien maar krijg nu al zwaar de neiging om alles er af te flikkeren en een clean install te doen. Ik heb helemaal niet gevraagd om een Norton antivirus pakket oid waar ik na 90 dagen nog weer voor moet gaan dokken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 17:22:
Jaaa ik heb em ook binnen. Wat een troep krijg je meegeleverd zeg.. Ik dacht ik laat die Media Center wel ff draaien maar krijg nu al zwaar de neiging om alles er af te flikkeren en een clean install te doen. Ik heb helemaal niet gevraagd om een Norton antivirus pakket oid waar ik na 90 dagen nog weer voor moet gaan dokken....
Gewoon deinstalleren dat Norton. Ik heb dat trouwens ook bij mijn nieuwe laptop gedaan, gewoon clean install.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Wij hebben toch geen afzonderlijke windows media center cd, alleen die van die recovery cd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik zie trouwens dat de videokaart bij mij 512 mb aangeeft????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ik ben wel geinteresseerd in je bericht over die videokaart. Ik begrijp namelijk weinig van dat Turbocache / Hypermemory gebeuren. Origineel had ik 256MB Hypermemory geheugen op m'n ATI X1150 volgens het Catalyst Control Center. Dat kostte me effectief 128MB van m'n systeemgeheugen. Dus ik dacht dat die kaart zelf 128MB had. Om te proberen even het shared geheugen naar 16MB teruggebracht en gereboot. Nu heb ik ineens 512MB Hypermemory geheugen en ben ik 256MB systeemgeheugen kwijt. :S En terugzetten naar de oude instellingen weigert ie. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Weer een mooie laptop aanbieding gespot:

Toshiba Centrino Duo laptop met 1GB geheugen voor 599,- euro

In de Pricewatch kost ie op z'n minst zo'n 750,- euro, en bij Kieskeurig zijn mensen er ook niet ontevreden mee. Enig nadeel is de videokaart, maar dat is niet erg als je geen games speelt.

Edit: Uitverkocht!

[ Voor 27% gewijzigd door mvdklip op 31-12-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

Helaas, die heerlijke en goedkope Toshiba laptop is alweer uitverkocht. Ik wou hem bestellen maar was te laat :'(

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
mvdklip schreef op zondag 31 december 2006 @ 08:59:
Weer een mooie laptop aanbieding gespot:

Toshiba Centrino Duo laptop met 1GB geheugen voor 599,- euro

In de Pricewatch kost ie op z'n minst zo'n 750,- euro, en bij Kieskeurig zijn mensen er ook niet ontevreden mee. Enig nadeel is de videokaart, maar dat is niet erg als je geen games speelt.

Edit: Uitverkocht!
Dat was wel een koopje. Nu al uitverkocht :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
De Asus laptop die laatst bij Ibood en 1dayfly in de aanbieding was, staat nu ook in de pricewatch:

pricewatch: Asus Z92M-Q084M (Turion TL-52), 2GB, 120GB, DVD-RW, 15.4"TFT, WXP MC)

Bijna 100,- euro duurder, maar nog steeds geen slechte prijs.

[ Voor 29% gewijzigd door mvdklip op 04-01-2007 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 10-09 23:10
Ik heb nog altijd hetzelfde probleem met de Medion 97600 laptop.
Ik heb het in de eerste en laatste post in dit forum beschreven:

Na het installeren van de Graphics kan ik niet meer inloggen in Windows, mocht het wel lukken dan heeft Windows zoveel moeite met bestanden laden in het geheugen dat hij gewoon niet verder komt.

test A: mbv de Medion Rescue Recovery schijf wordt een voorgeinstalleerde backup teruggezet. Nu heb ik het probleem niet.
test B: mbv de Medion Windows MCE schijf installeer ik Windows MCE en daarna handmatig de drivers EDIT: drivers van medion!. Nu heb ik het probleem.
test C: mijn eigengemaakte Windows cd met de driverpacks van driverpacks.net (nieuwere drivers dan de Medion drivers!). Nu heb ik het probleem.

Als ik bij test A ook het probleem had gehad, kon ik tenminste de laptop opsturen naar Medion. Maar helaas. Ik heb veel pc problemen opgelost, dit is echter de eerste waar ik echt niets mee kan. Geen flauw idee wat het veroorzaakt.
Al die tijd wordt de laptop gewoon gebruikt (gewoon niet de videokaart installeren), vooral ook om films en series op te kijken. Dit is ook DE reden waarom ik heel gemotiveerd was het probleem op te lossen: het beeld gaat een beetje hakkerig omdat de videokaart dus niet is geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 10:51
Jazco2nd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 00:54:
Ik heb nog altijd hetzelfde probleem met de Medion 97600 laptop.
Ik heb het in de eerste en laatste post in dit forum beschreven:

Na het installeren van de Graphics kan ik niet meer inloggen in Windows, mocht het wel lukken dan heeft Windows zoveel moeite met bestanden laden in het geheugen dat hij gewoon niet verder komt.

test A: mbv de Medion Rescue Recovery schijf wordt een voorgeinstalleerde backup teruggezet. Nu heb ik het probleem niet.
test B: mbv de Medion Windows MCE schijf installeer ik Windows MCE en daarna handmatig de drivers. Nu heb ik het probleem.
test C: mijn eigengemaakte Windows cd met de driverpacks van driverpacks.net (nieuwere drivers dan de Medion drivers!). Nu heb ik het probleem.

Als ik bij test A ook het probleem had gehad, kon ik tenminste de laptop opsturen naar Medion. Maar helaas. Ik heb veel pc problemen opgelost, dit is echter de eerste waar ik echt niets mee kan. Geen flauw idee wat het veroorzaakt.
Al die tijd wordt de laptop gewoon gebruikt (gewoon niet de videokaart installeren), vooral ook om films en series op te kijken. Dit is ook DE reden waarom ik heel gemotiveerd was het probleem op te lossen: het beeld gaat een beetje hakkerig omdat de videokaart dus niet is geinstalleerd.
De orriginele versie (die je van de recovery hebt) werkt wel.. Ik neem aan dat daar ook werkende graka drivers bij inzitten. Dat zou gewoon betekenen dat de (nieuwere?) graka drivers toch niet goed samenwerken met je laptopje.
Als het met de recovery versie allemaal wel goed werkt, dan zou ik hierin het probleem eerst zoeken. Je kan ook altijd vragen bij het bedrijf waar je hem gekocht hebt, misschien is het (daar) een bekend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 10-09 23:10
Helaas, het ligt niet aan de nieuwere drivers. Bij de 2e test heb ik namelijk de Medion drivers geprobeerd. Ik heb deze test daarna opnieuw gedaan met nieuwere drivers. Ik heb test C ook eerst gedaan met alleen de medion drivers.
Het werkt dus alleen met de backup image van Medion, niet eens met de door hun geleverde Windows schijf en drivers die je zelf kan installeren.
Ik had Medion al gebeld en ze hebben het probleem genoteerd. Meneer had verder geen flauw idee. Natuurlijk nooit meer iets van ze gehoord. Misschien moet ik ze toch maar nog een keer bellen.
Ik ken ook iemand met dezelfde laptop die hem puur voor tekstverwerken en email gebruikt, zou daarop bijv. test B kunnen herhalen. Maar die persoon woont nogal ver van mij... maarja dat is waarschijnlijk enige dat ik nog zou kunnen doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Jazco2nd op 07-01-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Bij Dell is er nu een goede aanbieding bij bepaalde laptopjes:
100 euro korting (bij Inspiron 9400: 130 euro), gratis tas en harde schijf grootte verdubbeld (bijv. 120GB ipv 60GB of 500GB ipv 320GB).

Daarnaast, als je via internet bestelt, kan je nog een waardebon-code invoeren en met een beetje hulp van Google kan je daarmee nog 5% eraf halen.

[ Voor 14% gewijzigd door Dutchmega op 07-01-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste tijd nog maar weinig goede laptop aanbiedingen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:35:
Laatste tijd nog maar weinig goede laptop aanbiedingen :/
De prijzen zijn over de breedte scherp en dan zit er weinig ruimte in om te stunten. Anderhalf jaar terug was een goedkope instap laptop bijna niet onder de € 1000 te vinden en waren de stunts die dat wel deden. Nu heeft elk merk wel een budget laptop voor € 700,-

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermarcel
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Dit ziet er best wel goed uit!

Core 2 Duo T5500 / 1.66 GHz ▪ RAM : 512 MB ▪ HD : 60 GB ▪ CD-RW / DVD-ROM combinatie ▪ WLAN : 802.11a/b/g, Bluetooth 2.0 EDR ▪ Win XP Pro ▪ 15.4" breedbeeld TFT 1280 x 800 ( WXGA ) Garantie : 1 jaar haal- en brengservice

Voor 799,95 incl. BTW

http://www.1dayfly.nl/

[ Voor 71% gewijzigd door Hermarcel op 10-01-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben bij 1dayfly.nl altijd wel coole aanbiedingen, maar deze aanbieding slaat echt alles. van 1339 naar 799...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hermarcel schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:43:
Dit ziet er best wel goed uit!

Core 2 Duo T5500 / 1.66 GHz ▪ RAM : 512 MB ▪ HD : 60 GB ▪ CD-RW / DVD-ROM combinatie ▪ WLAN : 802.11a/b/g, Bluetooth 2.0 EDR ▪ Win XP Pro ▪ 15.4" breedbeeld TFT 1280 x 800 ( WXGA ) Garantie : 1 jaar haal- en brengservice

Voor 799,95 incl. BTW

http://www.1dayfly.nl/
Hoezo goed? Maar 512 Mb, 60 Gb, en een CDRW/DVD combo. Op de processor na is het juist een matige aanbieding, en die 1339 klinkt eerder als een verzonnen getal... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentbeer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 12:45
gambieter schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:14:
[...]

Hoezo goed? Maar 512 Mb, 60 Gb, en een CDRW/DVD combo. Op de processor na is het juist een matige aanbieding, en die 1339 klinkt eerder als een verzonnen getal... ;)
Dat gevoel had ik ook. Als je echter op kieskeurig zoekt op dit type zie je inderdaad prijzen van ca. 1250 staan. Waarom dit zo duur moet zijn vroeg ik mij ook al af. Zijn ze bijzonder stabiel ofzo? (omdat ze als zakelijke laptop worden aangeprezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis geen huis tuin en keuken dingetje maar een stabiele goede laptop van HP. Die prijs van HP zal niet voor niets zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Gewoon even de pricewatch checken om te zien of het een goede prijs is:

pricewatch: HP Business NX7400 RH401ET (Core 2 Duo T5500, 512MB, 80GB, DVD+/-RW, 15.4"TFT, WXP Pro)

Niet exact dezelfde, maar geen spectaculaire aanbieding dus. In de versie uit de pricewatch zit in ieder geval een grotere harde schijf en een DVD-brander, en hij is goedkoper. :P

[ Voor 13% gewijzigd door mvdklip op 11-01-2007 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediamarkt had regelmatig de Fujistu Siemens met WXP/T5500/1G/80Gig voor 888 euro. Dus zó scherp is deze aanbieding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag tussendoor. Ik zie vaak laptops staan met slechts 1 jaar garantie. Ik dacht dat er een Europese regel was waarbij alle dure apparaten minstens 2 jaar garantie zouden moeten hebben. Een laptop is een duur apparaat dus ik vraag me af of er niet toch sowieso 2 jaar garantie op moet zitten (ook al zegt de leverancier 1 jaar). Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ik heb me er al vaker in verdiept, maar het komt er botweg op neer dat recht hebben en recht krijgen twee verschillende dingen zijn. Stel dat je een laptop met slechts 1 jaar garantie koopt, dan heb je theoretisch lang daarna (gedurende de economische levensduur) nog steeds recht op garantie. Echter dekt die wettelijke garantie volgens mij alleen de materiaalkosten, dus niet het arbeidsloon en eventuele andere kosten. Dus zelfs al krijg je de leverancier zover om je laptop onder garantie te repareren na dat ene jaar, dan nog mogen er kosten in rekening gebracht worden.

[ Voor 10% gewijzigd door mvdklip op 19-01-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okidokie, bedankt voor de info! Dan maar goed opletten welke garantietermijn er altijd bij staat...

//edit: @ hieronder//
Ja da's een goede tip. Ik heb toch liever een Asus dan een Medion. Maar nog liever een Vaio maar die hebben helaas maar 1 jaar. Maar ik ga goed de MediaMarkt aanbiedingen in de gaten houden voor een Asusje als je Vista erbij krijgt. Extra garantie bij Dell of Apple of via een winkel dat doe ik liever niet, is toch weer een berg geld extra.

[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ik kan je Asus aanraden. Daar zit gewoon standaard 2 jaar garantie op. Geen gedoe met verlengingen etc. Verder hebben de laptops van de Lidl, Aldi meestal al standaard 2 of 3 jaar garantie @home. Tenslotte kun je bij Dell zelf makkelijk bepalen hoeveel garantie je wil, maar daardoor kom je meestal wel bedrogen uit in de prijs. Vandaar nogmaals: Asus! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

offtopic:
Sorry, ik kan het niet laten deze hier ook te laten zien 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_04/BILD04.JPG

vanaf 24 januari in uw ALDI-markt:

Badkamerkastje
• 1 GB intern geheugen
• breedte: 80 cm
• hoogte: 75 cm
• diepte: 28 cm
• met uitneembare waszak (wasbaar)
• eenvoudige montage
• inclusief USB-kabel, hoofdtelefoon, oplader, armband en tasje

per stuk 39.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:26:
offtopic:
Sorry, ik kan het niet laten deze hier ook te laten zien 8)7

[afbeelding]

vanaf 24 januari in uw ALDI-markt:

Badkamerkastje
• 1 GB intern geheugen
• breedte: 80 cm
• hoogte: 75 cm
• diepte: 28 cm
• met uitneembare waszak (wasbaar)
• eenvoudige montage
• inclusief USB-kabel, hoofdtelefoon, oplader, armband en tasje

per stuk 39.99
haha.. humor.. ik dacht dat het een grap van jou was!! 8)7 :*) is dat ding nou watergekoeld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Lmao! 1GB voor 40 euri is ook geen geld meer :+

Is dit BTW een Quad-washand systeem?! Wat voor bacterie capaciteit hebben de handdoeken en kun je ze ook in Raid zetten? Ziet er wel strak uit en nog eens fan loos ook :+ Zo te zien een Dual nVidia nDoek GTX in SLI (zie de groene handdoeken) :+

[ Voor 15% gewijzigd door GENETX op 21-01-2007 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vermoedelijk hebben ze een MP3-spelers als template gebruikt voor de advertentie. Maar ik vond het te grappig om niet te laten zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lmao! 1GB voor 40 euri is ook geen geld meer

Is dit BTW een Quad-washand systeem?! Wat voor bacterie capaciteit hebben de handdoeken en kun je ze ook in Raid zetten? Ziet er wel strak uit en nog eens fan loos ook Zo te zien een Dual nVidia nDoek GTX in SLI (zie de groene handdoeken)
Integendeel, het is een slechte aanbieding hoor...

- het is dus geen Aopen kast, maar een Open
- er zit geen bluetowel bij
- het luchtkoeling systeem is een tikkeltje verouderd
- de harddisk ziet er nogal soft uit
- en wat moet je nou met een kabel voor de Uitneembare Smaakvolle Badhandoek?
:) :)

Het tasje om het 80 cm hoge en 75 cm brede geval mee te nemen is daarentegen wel weer handig... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:35

-tom-562

Oliesjeik

Nieuwe aanbieding bij de aldi! Laptop met vista erop geinstalleerd :)

Afbeeldingslocatie: http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_05/BILD01.JPG
samengevat:
1,6 GHz Intel® CoreTM Duo Processor T2050
• 1.6 GHz
• 533 MHz FSB
• 2 MB L2 Cache

• 17" extra groot TFT WXGA
widescreen scherm 16:10
bioscoopformaat met 1440 x 900
resolutie
• 1024 MB DDR2 SDRAM werkgeheugen
(beide geheugenbanken bezet)
• Grote 160 GB harde schijf
• ATI® MobilityTM Radeon®
X1350 PCI-Express x16
grafische kaart met
128 MB memory - Hyper -
MemoryTM technologie

Meer info alhier!
Best een leuke laptop voor dat geld

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

-tom-562 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 16:52:
Nieuwe aanbieding bij de aldi! Laptop met vista erop geinstalleerd :)

[afbeelding]
samengevat:
1,6 GHz Intel® CoreTM Duo Processor T2050
• 1.6 GHz
• 533 MHz FSB
• 2 MB L2 Cache

• 17" extra groot TFT WXGA
widescreen scherm 16:10
bioscoopformaat met 1440 x 900
resolutie
• 1024 MB DDR2 SDRAM werkgeheugen
(beide geheugenbanken bezet)
• Grote 160 GB harde schijf
• ATI® MobilityTM Radeon®
X1350 PCI-Express x16
grafische kaart met
128 MB memory - Hyper -
MemoryTM technologie

Meer info alhier!
Best een leuke laptop voor dat geld
Prijs 999 euro, en dit is de link naar de Aldi site: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_05/OFF01.HTM

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.